بهترین روانپزشک در شرق تهران

 
helpkade
بهترین روانپزشک در شرق تهران
بهترین روانپزشک در شرق تهران

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانپزشک کیست؟

روانپزشک، فردی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. تشخیص و درمان افراد مبتلا به بیماری‌های روانی در تخصص آنها است. آنها درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی انسان داشته و به خوبی با ارتباط این دو آشنا هستند. روانپزشکان به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می‌کنند.

روانپزشکان چه کاری انجام می‌دهند؟

روانپزشکان علائم روانی و جسمی شما را ارزیابی می‌کنند. آنها مشکل شما را تشخیص می‌دهند و با همکاری متقابل، طرحی برای درمان شما ارائه می‌دهند. روانپزشکان، درمان روانشناختی ارائه می‌دهند، دارو تجویز می‌کنند و از الکتروشوک برای درمان کمک می‌گیرند.بهترین روانپزشک در شرق تهران

روانپزشک برای درمان از اقدامات زیر استفاده می‌کند:

روانپزشک به چه کاری می‌آید؟

اگر سلامت روانی شما با مشکلات زیر روبرو شده است، به یک روانپزشک نیاز دارید:

دلایل متداول برای مراجعه به روانپزشک عبارتند از:

روانپزشکان چه درمان‎‌هایی را ارائه می‌دهند؟

آنها همچنین توصیه هایی در خصوص رژیم غذایی، خواب و غیره ارائه می‌دهند که به بازیابی بیمار کمک می‌کند. اطلاعاتی که آنها در مورد وضعیت بیمار ارائه می‌کنند، نقش به سزایی در شناخت علائم و درمان آنها دارد. روانپزشک تنها از درمان‌هایی استفاده می‌کند که سلامت و اثربخشی آنها ثابت شده باشد.

روانپزشکان توضیح می‌دهند که:

موافقت با شیوه درمان پیشنهادی پزشک، به شما بستگی دارد.

روانپزشکان چه تحصیلاتی دارند؟

روانپزشکان حداقل 11 سال یا بیشتر آموزش می‌بینند. آنها ابتدا در دانشگاه مدرک پزشکی می‌گیرند. سپس، حداقل 1 یا 2 سال دیگر در بیمارستان آموزش می‌بینند. در ادامه، برای آنکه به یک روانپزشک تبدیل شوند، باید 5 سال آموزش ویژه ببینند.

روانپزشکان کجا کار می‌کنند؟

روانپزشکان در بیمارستان‌های عمومی و خصوصی، مؤسسات خدمات بهداشت روانی و مطب‌های خصوصی کار می‌کنند. آنها همچنین در زمینه‌های تحقیقاتی، مشاوره امور حقوقی و تدریس نیز فعالیت دارند. این یعنی آنها در ادارات دولتی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها کار می‌کنند.

بسیاری از روانپزشکان چندین شغل مختلف دارند. آنها ممکن است بخشی از روز را در یک بیمارستان عمومی باشند و باقی روز را به صورت خصوصی کار کنند.

زمینه‌های فوق تخصص در روانپزشکی

برخی روانپزشکان بر یک زمینه خاص تمرکز دارند؛ برای مثال:

دکتر میترا اطمینان 

دکتر بهمن شاه ویسی 

دکتر سید حمیدرضا کاظمی طبایی زواره 

دکتر غلام محمد نصری 

دکتر پرویز صالحی 

دکتر خاطره عظیمی 

دکتر محمودرضا تقوی منش 

دکتر مهرداد محمدیان 

دکتر خسرو بهاری پور 

دکتر عسکر ابوالفضلی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

به دنبال برترین دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در تهران هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در تهران را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در تهران, بهترین روانپزشک در تهران, بهترین فوق تخصص روانپزشک در تهران, بهترین مراکز روانپزشکی در تهران, زوج درمانی در تهران, دکتر روانکاوی در تهران, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در تهران, روانپزشک عالی در تهران, مشاور ازدواج در تهران, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در تهران

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

بهترین روانپزشک در شرق تهران

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

روانپزشک خوب در شرق تهران دکتر فاطمه شایگان با چندین سال سابقه در خدمت شما عزیزان می باشند. مرکز مشاوره مکث با داشتن چندین روانشناس و روانپزشک خوب در خدمت شما عزیزان است. شاید یکی از متداول ترین سوالات کسانی که به دنبال درمان هایی برای روح و روان خود هستند، این باشد که روانپزشک ها چه کسانی هستند و در چه مواردی فردی نیازمند مراجعه به روانپزشک است. یا چگونه میتواند بهترین روانپزشک را جستجو کند و به درمان خود بپردازد؟ برای افزایش آگاهی خود در مورد روانپزشک خوب در شرق تهران ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.

روانپزشک نوعی پزشک است که در معالجه اختلالات روانی تخصص دارد. از آنجا که روانپزشکان دارای مدرک پزشکی هستند و در زمینه روانپزشکی نیز آموزش دیده اند، از معدود متخصصان حوزه سلامت روان هستند که قادر به تجویز دارو برای درمان مسائل بهداشت روان هستند. مانند پزشک عمومی، روانپزشک ممکن است علاوه بر تمرین روان درمانی، معاینات جسمی نیز انجام دهد و تست های تشخیصی را برای بیمار اجرا کند.

روانپزشکان ممکن است به عنوان بخشی از یک تیم بهداشت روان مشغول به کار شوند، آنها غالباً با پزشکان مراقبت های اولیه، مددکاران اجتماعی، کاردرمانی و پرستاران روانپزشکی مشورت می کنند. علاوه بر این، روانپزشکان بوسیله ی دفترچه راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM-5) که توسط انجمن روانپزشکان آمریکا تدوین شده است، هدایت می شوند. در حالی که روانشناسان غالباً به DSM-5 مراجعه می کنند، اما آنها برای انجام مراقبت های مستقیم به آزمون های روانشناختی استاندارد (مانند پرسشنامه شخصیت چند وجهی مینه سوتا و آزمون رورشاخ) تکیه می کنند.

روانپزشک ها در واقع کسانی هستند که پس از گذراندن دوره عمومی طب، انتخاب خود را در حوزه روانپزشکی قرار میدهند. بنابراین یک روانپزشک در ابتدا یک پزشک عمومی است که پس از آن بصورت تخصصی دوره روانپزشکی را میگذراند.بهترین روانپزشک در شرق تهران

یکی دیگر از سوالات مهم و کلیدی این است که آیا من به عنوان فردی که احساس ناخوشایندی دارم نیازمند مراجعه به روانپزشک هستم یا خیر؟ پیش از اینکه به این سوال پاسخ داده شود بهتر است بدانیم روانپزشک ها در حوزه های درمانی خود بسیار متفاوت از روانشناسان عمل میکنند. در واقع یک روانپزشک میتواند پس از تشخیص از بیماری و یا اختلال مراجع، مراحل درمانی او را با دارو درمانی ادامه دهد.

مطابق دفترچه راهنمای آماری چشم انداز شغلی که توسط دفتر آمار کار منتشر شده است، روانپزشکان، پزشکان اصلی بهداشت روان هستند. از جمله مسئولیت های اصلی آنها تشخیص و درمان بیماری های روانی است.

روانپزشکان از تکنیک های مختلفی برای تعیین اینکه علائم یک فرد روانی است، نتیجه یک بیماری جسمی یا ترکیبی از هر دو استفاده می کنند. این امر باعث می شود روانپزشک دانش کاملی از پزشکی عمومی، روانشناسی، عصب شناسی، زیست شناسی، بیوشیمی و داروسازی داشته باشد.

شاید بیش از هر پزشک دیگری، روانپزشکان در برقراری روابط پزشک-بیمار مهارت لازم را داشته باشند و برای استفاده از روان درمانی، سایر تکنیک های ارتباطی درمانی و نظارت بر شرایط روانی، آموزش ببینند. درمان ممکن است به صورت سرپایی یا به صورت بستری در بیمارستان روانی انجام شود.

همانطور که پیش از این توضیح دادیم، روانپزشک به عنوان فردی که در دوره های آموزشی خود اشراف کامل به درمان بوسیله دارو دارد، میتواند مراجع را با داروهایی که نسبت به اختلال و یا نوع بیماری مراجع اثرگذار است، به سمت درمان و بهبود برد. اما یک روانشناس در ماهیت کلی خود نمیتواند دارویی را برای بیمار خود تجویز کند.

اما یکی از امتیازات ویژه ایی که روانشناسان در درمان خود دارند این است که پس از تشخیص اختلال و یا بیماری و مسئله اصلی مراجع، میتوانند دلیل اصلی روانی مشکل را ریشه یابی کنند. سپس در روان فرد بدون هیچ گونه اثری از دارو ورود کنند و او را به سمت بهبود و درمان ببرند.

اما نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که بسیاری از اختلالات و بیماری هایی که به روح و روان مربوط میشود، زمانی که ریشه ایی میشوند و تبدیل به اختلال یا افسردگی هایی عمیق میشوند که فرد را از رفتارهای روزمره و زندگی عادی خود باز میدارد، نیازمند دورهای دارو درمانی هستند. فقط یک روانپزشک خوب در شرق تهران میتواند با تشخیص صحیح خود بیمار را به سمت بهبود ببرد.

زمانی که نیازمند پیدا کردن یک روانپزشک خوب در شرق تهران هستیم، قطعاً در اولین اقدام میتوانیم از کسانی که پیش از آن، تجربه مراجعه به روانپزشک را داشته اند سوال و از تجربه های آنها مطلع شویم. هر مراجع و بیماری با تجربه بهبود میتواند بهترین راهنما برای جستجوی یک روانپزشک خوب باشد. در مواردی دیگر، تجربه ثابت کرده است که مشکلات روحی در افراد مختلف بازتاب های مختلفی دارد. برخی از روانپزشک ها برای برخی از افراد بسیار مؤثر بوده اند و برای برخی دیگر خیر. اما دلیل بر خوب بودن و یا خوب نبودن روانپزشک نمیشود.

در اکثر موارد هیچ فردی نمیتواند کاملاً این اطمینان را داشته باشد که روانپزشکی که تأثیر بسزایی بر بهبود و درمان او داشته است، میتواند بر روی دیگران نیز این تأثیر را داشته باشد. اما نکته مهم در روند درمانی، اعتماد و اطمینان خاطری است که فرد باید به درمان و طول مدت درمان خود و یا نحوه درمان خود داشته باشد.

شاید این جمله را شنیده باشید که احساس خوشایندی نداشته ام و پس از مراجعه یک جلسه ای به روانپزشک باز هم تغییری در من ایجاد نشد. نکته مهم در درمان های روانشناسی و همچنین روانپزشکی، طول مدت درمان بر اساس تشخیص روانپزشک و یا روانشناس است. فرض کنید مسائل و مشکلاتی که ریشه در کودکی دارند و یا افسردگی های عمیقی که از سال ها مشکلات به وجود آمده اند، چگونه میتوانند در یک یا دو جلسه درمان شوند.

در مهمترین حالت اگر روانپزشک دارویی را تجویز میکند، چگونه امکان دارد بدون گذراندن دوره درمانی که از یک ماه تا یک سال و به تشخیص روانپزشک میتواند بیشتر نیز باشد، در چند روز تاثیر درمانی داشته باشد و حال فرد را خوب کند. بنابراین همانگونه که هر بیماری جسمی طول درمان خود را دارد و دوره نقاهت و بازپروی مشخصی دارد، درمان روح و روان انسان نیز نیازمند طی شدن دوره درمانی مشخص خود است. هر فردی باید طبق همان دوره به مصرف داروهای خود بپردازد تا احساس بهتری را تجربه کند.

روانپزشکی در یک میانه بین روانشناسی (مطالعه رفتار و ذهن) و عصب شناسی (مطالعه مغز و سیستم عصبی) قرار دارد. در عمل، روانپزشک علائم بیماری روانی را از دو طریق بررسی می کند:

یکی از مهمترین و تأثیرگذار ترین اتفاقات در هر درمانی در قدم اول خود تشخیص است. زمانی که تشخیص به درستی صورت گیرد، مراحل درمان نیز میتواند بر پایه تشخیص صحیح روند درست خود را طی کند.

فرض کنید فردی دچار وسواس شدید است و نه تنها روزانه در اعمال خود بلکه در افکار خود نیز بصورت وسواس گونه عمل میکند. از آنجایی که ریشه هر نوع وسواس به اضطراب در فرد باز میگردد، بنابراین روانپزشک خوب در شرق تهران باید با بررسی سطح اضطراب مراجع به این تشخیص برسد که چه داروهایی میتواند برای درمان او مؤثر باشد. یا در تشخیص اختلالات که میتوانند در مواردی تشابهات بسیار مشخصی با یکدیگر داشته باشند. بنابراین تشخیص اختلال به دلیل دوره های دارو درمانی بسیار مهم است.

به طور مثال تشابهات اختلال دو قطبی با اختلال مرزی در موارد بسیار زیادی در رفتارهای مشابه است. اگر روانپزشک نتواند به تشخیص صحیحی دست پیدا کند با تجویز داروهایی که نمیتواند اثرگذار باشد، بیمار را به سمت بیماری بیشتر سوق خواهد داد.

تست وضعیت روانی (MSE) بخش مهمی از ارزیابی بالینی یک وضعیت روانی است. این یک روش ساختاری برای مشاهده و ارزیابی عملکرد روانشناختی فرد از منظر نگرش، رفتار، شناخت، قضاوت، خلق و خو، ادراک و فرآیندهای تفکر است.

بسته به بیماری احتمالی، روانپزشک برای تعیین وجود علائم مشخصه و شدت آنها از انواع تست های روانشناختی استفاده می کند. براساس نتایج، روانپزشک به DSM-5 مراجعه می کند تا ببیند آیا این علائم، معیارهای تشخیصی اختلال روانی را برآورده می کند یا خیر.

همانطور که در بسیاری از شرایط پزشکی، تشخیص بیماری روانی غالباً شامل فرایند محدود کردن همه ی دلایل احتمالی است. این فرایند که به عنوان یک تشخیص افتراقی شناخته می شود، شامل ترکیبی از MSE و آزمایش های پزشکی برای تمایز علت فرض شده از دیگر اختلالات با علائم مشابه است.

ابزارهای پزشکی استفاده شده توسط روانپزشک ممکن است شامل موارد زیر باشد:

روان درمانی هم برای تشخیص و هم برای درمان بیماری روانی امری ضروری است. روان درمانی شامل ملاقات با بیماران به طور منظم برای صحبت در مورد مشکلات، رفتارها، احساسات، افکار و روابط آنها می باشد. هدف روانپزشک کمک به افراد است تا با کشف الگوهای تفکر، رفتارها و تجربیات گذشته راه حل هایی را برای مشکلات خود پیدا کند.

افراد تحت روان درمانی ممکن است به صورت جداگانه یا به عنوان بخشی از جلسه خانوادگی یا گروهی با روانپزشک خود ملاقات کنند. بسته به تشخیص و شدت علائم، روان درمانی ممکن است برای مدت زمانی خاص یا به صورت مداوم انجام شود.

شاید بسیاری از مراجعینی که به روانپزشک مراجعه کرده باشند، از اینکه روانپزشک ساعت ها به صحبت های آنها گوش نمیدهد کلافه باشند. اما باید صراحتا بیان کنیم تفاوت نحوه درمان روانپزشک با یک روانشناس در کلیدی ترین موضوع آن دقیقا همینجا است.

از آنجایی که روانپزشک برای شناخت بیماری و یا اختلال به سوالات کلیدی نیازمند است، میتواند با تبحر خود نیز در یک یا دو جلسه اولیه، نوع اختلال و یا بیماری را تشخیص دهد. بنابراین لزومی به توضیحات بیشتری از طرف مراجع نمیباشد و با تجویز داروهای مشخص دوره درمان را مشخص میکند. اما از آنجایی که یک روانشناس تکیه و پایگاه اصلی درمان را بر توضیح، تفسیر و روایت مراجع و همچنین توضیحات خود پس از تشخیص میداند نیازمند آن است که مراجع در هر جلسه از احساسات و اتفاقات و افکار خود بگوید و روانشناس را در جریان کامل احساسات خود قرار بدهد. بدین ترتیب روانشناس با همکاری مراجع بتواند به سطحی از ناخودآگاه او دست پیدا کند و تغییراتی در شناخت بینش او ایجاد کند.

معمولاً در روانپزشکی داروهایی مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام از آنها دارای خواص و اثرات روانی متفاوتی هستند. یک روانپزشک باید به هر دو مکانیسم عمل (نحوه عملکرد یک دارو) و فارماکوکینتیک (نحوه حرکت یک دارو از طریق بدن) به خوبی توجه داشته باشد.

درمان دارویی ترکیبی اغلب در روانپزشکی استفاده می شود و برای دستیابی به اثر مورد نظر ممکن است نیاز به تنظیمات مداوم داشته باشد. پیدا کردن ترکیب مناسب ممکن است زمان ببرد و اغلب فرآیند آزمایش و خطا رخ می دهد.

تعدادی از موارد خاص در روانپزشکی وجود دارد که به روانپزشکان این امکان را می دهد تا روی شرایط یا گروه های خاصی تمرکز کنند. این حوزه های تخصصی شامل:

طبق توضیحاتی که در بالا داده شد، بهتر است بدانیم هر فردی زمانی نیازمند مراجعه به روانپزشک است که در خود احساس کند میتواند با این مراجعه و یا پس از آن، در ابتدا اطلاعاتی به دست بیاورد و قطعا احساس بهتری را نیز پس از دوره درمان تجربه کند. اما لازم است بدانیم دارو درمانی و شروع هر درمانی با تجویز داروهای شیمیایی نمیتواند اولین و یا آخرین راه درمان باشد.

اگر دچار شبه هستیم که آیا نیاز به دارو درمانی داریم یا خیر، قطعاً میتوانیم از یک مشاور روانشناس در این مورد راهنمایی بگیریم. یا در مواردی از خود روانپزشک خوب در شرق تهران این سوال را بپرسیم که آیا قطعاً نیازمند طی دوره دارویی هستم یا خیر. این سوال باعث میشود اعتماد و اطمینان مراجع بیش از پیش به روانپزشک خود جلب شود و با آگاهی تمام در مورد بیماری خود به سمت درمان و بهبود قدم بردارد.

منبع: verywellmind.com

1. چه زمانی باید روانپزشک را ببینم؟ هنگامی که بیمار دارای سابقه پزشکی پیچیده، مشکلات عصبی یا بیماری حاد و احتمالاً نیاز به درمان فشرده داشته باشد.

2. آیا روانپزشکان مشاوره ارائه می دهند؟ بیشتر روانپزشکان خدمات مشاوره ای ارائه نمی دهند بلکه درمان دارویی را توصیه می کنند برای این کار آنها درمانگر را به شما معرفی خواهند کرد. درمانگران همان روانشناسان بالینی هستند.

3. روانپزشک برای اضطراب چه می کند؟ روانپزشک ابتدا با ارزیابی و تست مشکل اصلی و نوع اضطراب شما را شناسایی می کند و سپس داروی مناسب برای شما را تجویز می کند.

4. چگونه می توانم برای اولین ملاقات روانپزشک خود آماده شوم؟ سعی کنید موارد نگرانی ها و علائم خود را به صورت کامل به یاد داشته باشید، در مورد سلامت عمومی خود آگاه باشید، درباره سابقه خانوادگی خود آگاه باشید، فشار خون خود را از قبل می توانید بررسی کرده باشید، آماده انجام تستهای تشخیصی باشید و سعی کنید اضطراب نداشته باشید.بهترین روانپزشک در شرق تهران

لطفا جهت مشاوره در مورد «روانپزشک خوب در شرق تهران» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

محتوای صفحه (قابل کلیک)

خدمات این کلینیک مشابه خدماتی است که در کلینیک شماره یک تهران ارائه میشود و برای ساکنین مناطق شرقی تهران و مراجعین شهرستانی از شهرهای شرقی کشور ساماندهی شده است.

خدمات قابل ارائه در کلینیک آلومینا شعبه شرق تهران:

 

[divider]

بهترین روانپزشک در شرق تهران

مناطق تحت پوشش مطب رسالت:

منطقه 4،منطقه 7،منطقه 8، منطقه 13،منطقه 14،تهران نو،نیروی هوایی،افسریه،قصرفیروزه،نارمک،تهرانپارس،مجیدیه،حکیمیه،سبلان،خاوران،محلاتی،آهنگ،خراسان،پیروزی،فرجام،باقری،استخر،لشگرک،رسالت و کلیه استان های شرقی کشور

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است

شماره تماس های نوبت گیری سریع

به دلیل شیوع کرونا، مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

 

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021 ☎

واحد انجام تست خواب ☎ 02122639401 ☎

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب ☎ 02122648627 ☎

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021 ☎

 واحد مغز و اعصاب و روان غرب تهران (آزادی) ☎ 02166158469 ☎

 

با سلام و خسته نباشید
مادر من از مهر سال گذشته دچار درگیری مویرگی در مغز شد و طی یک سال بیماری اش به سرعت پیشرفت کرد،از عدم تعادل در راه رفتن شروع شد و الان با وجود حس در پاهایش دیگر نمیتواند بایستد و بلع و گفتارش را نیز تحت تاثیر قرار داده.
آیا درمان یا جلوگیری از ادامه این درگیری ها و روند بهبود وجود دارد؟

سلام
درمان قطعی خیر ولی درمان هایی برای کند کردن این پروسه وجود دارد

این مشکل به اعصاب و روان ارتباطی نداره.
اسن مربوط به مغز و اعصاب میشه

سلام دختری هستم 20 ساله. تقریبا یکسال پیش چشم راستم کمی توانایی حرکتش را از دست داد که چیزی نبود و خود به خود درست شد ولی از یک هفته پیش چشم چپم کوچک شد بینی و دهان هم به طرف چپ متمایل شد و نیز پای راست با اینکه خوب کار میکرد حسی نداشت تشخیص اولیه بعد از ام ای آر بیماری ام اس با درجه متوسط بود که بستری شدم و دکتر امامی ( شهرستان ابهر_زنجان )فرمودند که ده تا آمپول ویک شربت خوراکی باید تزریق و خورده شود من چیزی از این بیماری که با شدت متوسط… Read more »

سلام
جواب به سوال شما کاملا بستگی به نتیجه ام آر آی ومعاینات شما دارد و از راه دور نمی توان جواب قطعی داد.
ولی بیماری شما احتمالا از نوع حمله ای است و لزوما پیشرونده نمی شود ولی ممکن است بیماری شما در زمانی پیشرفت کند. در مورد انواع ام اس و…. توضیحات زیادی در سایت کلینیک وجود دارد که میتوانید با جستجوی کلمه ام اس در سایت به این مطالب برسید

سلام
حدود دو سال هست که در با لارفتن از پله دچار مشکل هستم . با مراجعه به مطب دکتر نفیسی بدلیل عدم حضور ایشان در ایران توسط دکتر سلیمی ویزیت شدم . 40 سال دارم و پس از معاینات مختلف تشخیص بیماری کندی داده شد . داروی تجویز شده Q10PLUS100 و کارنی تین 250 میباشد ولی هیچ تاثیری ندارد و هر روز اوضاعم بدتر میشود ، لطفا راهنمایی بفرمایید .
ضمنا طی آزمایشات اخیرم متوجه شدم که آنزیم های کبدی هم بسیار بالاست .

سلام
اگر تشخیص بیماری شما همین بیماری باشد متاسفانه در کلینیک ما نمیتوانیم به شما کمکی کنیم و این موضوع در تخصص دکتر نفیسی می باشد. همچنین میتوانید به درمانگاه مغزواعصاب بیمارستان شریعتی مراجعه نمایید.
سپاس

سلام.پدر من حدود دو ساله به سردرد خوشه ای مبتلا شده.چندین بار هم جهت درمان به تهران مراجعه کرده.و اول آمپول به سر او تزریق کردن.دفعه بعد لیزر سطحی در مطب انجام شد.و دفعه سوم عمل لیزر در بیمارستان انجام شد.ولی هیچ بهبودی حاصل نشد.الانم دارو مصرف میکنه.ولی خیلی از سردرد رنج میبره.در ضمن سیگارم مصرف میکنه و….لطفا راهنمایی کنید ممنونم…

برای خانم دکتر وهابی نوبت ویزیت بگیرید

با سلام ایا پذیرش فقط از استان های شرقی صورت میگیرد یا تمام استان ها? وبا چه بیمه هایی قرارداد دارید?

سلام
قراردارد با بیمه نداریم مگر اینکه شما بیمه تکمیلی داشته باشید که خود بیمه بخشی از هزینه را بپردازد.

سلام و خسته نباشید مدتی است که قسمت پست نیمکره راست سرم دردهای وحشتناکی میگیرد آیا علت می تواند تومور مغزی باشد 42 سال سن و متاهل

بله ولی با احتمال بسیار بسیار اندک و مرحله اول باید به متخصص مغزواعصاب مراجعه نمایید

سلام آدرس دقیق مرکز رو ارایه کنید لطفا

به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید

با سلام
خواهر زاده ام بسیار هیجانی و نسبت به صدای پدرش حساسیت شدید دارد به طوری که که کوچکترین صحبتی از طرف پدرش ، او را با مشت و لگد می گیرد و او را وادار می کند که سکوت کند ، همچنین تازگیها هر چه می خواهد تا برایش فراهم ننمایند دست بردار نیست و مدام تکرار می کند ( برایم می خرید یا نه ) پسری با هوش بالا ولی با این حرکات زندگی را به خانواده اش حرام کرده خواهش میکنم بگید چکار باید کرد و یا نزد کدام پزشک مراجعه نمائیم
با تشکر

سلام
اگر در سنین کودکی و نوجوانی هستند برای دکتر رنجبر وقت بگیرید و اگر سنشون بالا تر است برای دکتر شیرالی وقت بگیرید.
با تشکر

سلام، قبل از هرچیز از اونجایی که این متن نسبتأ طولانی است از مسئول این بخش تقاضا دارم این مطلب رو با دقت و با حوصله بخونید چون نتیجه ی آن تقریبأ در زندگی من تغییر اساسی ایجاد میکند، البته امیدوارم. جوانی 23 ساله و ساکن گرگان هستم. همیشه بطور منظم ورزش میکردم. حدود 1 سا ل و 5 ماه پیش در اثر بلند کردن دمبلی هشت کیلوگرمی و انجام حرکت پشت بازو که در این حرکت هر دستی که وزنه در آن است از بالا به پشت سر و گردن و پشت بدن میرود ، در اثر قوس بیش… Read more »

سلام
دکتر وهابی در کلینیک شریعتی ، تمام مدارک پزشکی خود را همراه بیاورید.

سلام خواهرم 27سالشه دست وصورتش تیک گرفته دوساله هرجاکه تونستیم برای درمان بردیمش اما بدتر شده ،دوتابچه کوچیک داره باوجود این بیماری به اوناهم سخت میگذره چیکار کنیم ؟لطفا راهنماییم کنید.

برای درمان غیردارویی و رواندرمانی آقای دکتر صلحی در این زمینه به شما کمک می کنند. باسپاس.بهترین روانپزشک در شرق تهران

سلام پسر 3 ساله ای دارم که هنوز به صورت واضح صحبت نمی کنه مشاور به من گفته از بازی درمانی استفاده کن می خواستم بدونم شما بازی درمانی هم برای اینگونه بچه ها دارید؟

سلام
بله
تحت نظر بازی درمانگر آقای آرش رستمی در شعبه رسالت

سلام من پسری 26ساله هستم که دچار سردرد عصبی عروقی شده ام به طوری که هر روز سردرد دارم و خیلی هم افت فشار دارم که نمیتونم کارهای روزانه مو انجام بدم ..چکار کنم

خانم دکتر زهرا وهابی به شما در این زمینه کمک می کنند. با سپاس.

سلام یک دختر 18 ساله هستم هم سن و سالام میگن من بیش فعالم چون اکثر اوقات هیجاناتمو به شکلهای غیر عادی مثل بالا رفتن از جایی یا زدن کسی خالی میکنم برای همینم خیلی پرخاشگرم البته نسبت این پرخاشگری داخل خونه نسبت به بیرون تقریبا 4 به 1 است.اکثر اوقات دلم میخواد که همه چیو تموم کنم (هرچند چندین بار دست به خودکشی و خودزنی زدم)چون از همه چیز بدم میاد و همیشه آیندمو در یک قاتل زنجیره میبینم.واقعا به کسی نیاز دارم که کمکم کنه و بتونم باهاش حرف بزنم چون من خیلی آدم درون گراییم و اصولا… Read more »

سلام
جهت بررسی های تشخیصی برای خانم عبداللهی در کلینیک شریعتی می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

سلام
برای تشخیص افسردگی و درمان آن (در صورت تایید افسردگی) کدام پزشک را معرفی میکنید
با تشکر

خانم دکتر نیوشا محمدی

سلام .من یک جوان ۲۸ ساله هستم که مدت ۱۰سال هست از بیماری بی خوابی رنج میبرم .طی این ۱۰سال به متخصصان زیادی مراجع کردم وبیشتر قرص های خواب هم طبق تجویز دکتر مصرف کردم ولی نتیجه نگرفتم .این بیماری از نظر روحی و جسمانی تاثیر زیادی روی من گذاشته .ممنون میشم اگر یک متخصص خوب در این زمینه به من معرفی کنید .

سلام تیم خواب الومینا متشکل از فوق تخصص خواب ، روانپزشک و روانشناس اختلالات خواب در کلینیک شریعتی میتوانند به شما کمک کنند.

سلام ضمن عرض خسته نباشید من قبلا سابقه افسردگی داشتم وپس از دو سال درمان دارویی و غیر دارویی بهبودی یافتم به صورتی که به کمک دکترم شروع به کم کردن دارو کردیم تا تمام داروها قطع شد. تا مدتی با مشاورم همچنان در ارتباط بودم تا اینکه به علت مشغولیت و هزینه زیادی که برام داشت ارتباطم قطع شد. من هم تا مدتها مشکلی نداشتم و کاملا همچی عادی بود تا اینکه برای ازدواج اقدام کردم و از لطف خداوند همسری بسیار محترم و فوق العاده ازدواج کردم. به علت فشارهایی که قبل از عروسی و فراهم کردن شرایط… Read more »

سلام
برای خانم دکتر بنی هاشمی

با سلام من 32 سال دارم و از حدود ده سال پیش دچار اختلال خواب شده ام. در اوایل فقط بدخواب بودم ولی به مرور زمان این بدخوابی به بیخوابی و سپس استرس ناشی از آن و بنظرم الان به مشکلات روحی شدید روحی و وسواس فکری تبدیل شده است. سابقه بیماری روحی نداشته ام و مشکل از بیخوابی و ترس ناشی از آن شروع شده است و گسترش یافته است. الان حدود سه سالی است که برای خواب قرص های آرامبخش با دوز بالا مصرف میکنم. به نحوی که به دلیل مصرف بالای این قرص ها اثرپذیری بدنم نسبت… Read more »

با سلام. لطفا پرسشنامه تست خواب روی سایت قسمت تماس با ما را پر نمایید تا شما را برای شروع درمان راهنمایی کنیم. باسپاس. https://gyrusclinic.com/%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%85%D9%86%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D8%A2%D9%84%D9%88%D9%85/

سلام ، خانمي هستم ٢٧ سأله ، مدن ريادي از خانه بيرون نيامدم و بعد از يه اتفاقي دچار ترس از بيرون خانه شدم الان مدتيه بهتر شدم اما بازم يه احساس ترس در وجودم هست و دچار استرس ميشم و تنهايي بيرون رفتن برام مشكله و كيارش دچار سكته بشم از اين حملات و رفتن جاي جديد و ارتباط با ادماي جديد برام سخته ، لطفا كمكم كنيد

سلام
برای جناب دکتر محرمی در شعبه شریعتی و رسالت می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

سلام برادر من 27ساله ودچار بیماری دیستونی نوع اوله.مدتی ایست که گرفتگی عضلات بیشتر شده،دکتر به جای باکلوفن سپالکس تجویز کرده ولی بهبودی مشاهده نشده وشدید درد میکشه،میخواستم بدونم این بیماری راه درمان داره یا نه؟عمل جراحی چطور؟

درمان قطعی خیر ولی برای درد حتما باید درمان صورت بگیرد.
برای دکتر وهابی جهت بررسی بیشتر نوبت بگیرید.

سلام آیا شما در مرکزتان پزشک فوق تخصص داخلی مغز و اعصاب دارید

سلام
بله جناب دکتر شاهرخی البته فوق تخصص مغزو اعصاب کودکان هستند .

سلام . من مشکلم عدم پردازش اطلاعات شنیداری و کمبود حافظه و مشکل در گفتارب صورت منسجم و زنجیره وار دارم . ب چ متخصصی باید مراجعه کنم ؟

سلام
خانم رضوانی در شعبه تهران و یا کرج

سلام خسته نباشيد. من حدود دو سال ماريجوانا مصرف كردم. الان نزديك دوماه هست ك دست نزدم بهش و هيچ حسي هم بهش ندارم و تا ابد نميرم سراغش. تو ٥ مصرف اخر دچار حمله عصبي شدم و سرم بي حس ميشد . بعضي ها گفتن پاينك هست و … ولي در اخرين مصرف ك دوماه پيش بود اين بي حسي ادامه دار بود و حدود يكي دو هفته طول كشيد بعدش هم سه چار روز سردرد شديد داشتم . خوب شدم ولي دائما فكرم خراب بود ك نكنه دوباره اونجوري بشم . الان بعد از گذشت يك ماه از… Read more »

سلام
در صورتی که مدارک پزشکی از جمله MRI و یا آزمایشی در دسترس دارید جهت بررسی برای جناب دکتر دهقانی و یا خانم دکتر نادری در شعبه کرج نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

سلام من ۲۸ سالمه من عقد کرده بودم حدوده ۲ ماهه که طلاق گرفتم البته بخاطر مشکلاتی که چند ماه قبل جدا شدن داشتم تا اللان از نظر روحی خیلی خرابم یعنی با این مشکلاتی که میگم چند ماهه گریبانمه حالا بعد جدا شدن چیزای دیگه هم اضافه شده. همش استرس و دلشوره دارم ترس بدی همش میاد سراغم قبل طلاقم همش ترس فوت والدینمو داشتم بعد طلاق ترس فوت خودمو دارم. هیچ انگیزه ای واسه هیچی ندارم چیزه خوش حال کننده ای واسم وجود نداره. وقتی غذا میخورم یه حالت بدی دارم انگار دارم سم میخورم. خیلی خواب میبینم… Read more »

سلام
دراین زمینه برای جناب دکتر شیبانی در شعبه شریعتی و یا کرج می توانید نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

عرض سلام وادب
من ۲۲ سالمه مدت ۸ ماهه که تحت تاثیر مشکلات خانواده قرار گرفتم و به شدت دچار افسردگی شدید شدم
تو این ۸ ماهه گرفتار خود ارضایی و ریزش موی شدید شدم به حدی که تمام مو هام ریخته دچار استرس،کم خوابی بیتحرکی ترس،از مردم و…
میخواستم راهنمایی کنید که کدوم دکتر تو مطب شرق میتونه بهم کمک کنه باتشکر

خانم دکتر نیوشا محمدی

با سلام
پسرس دارم 14 ساله که بنا به گفته متخصص مغز و اعصاب دچار حمله خواب شده و در حال عادی یا باید غذا بخورد و یا با کامپیوتر بازی کند که خوابش نگیره و در حالت معمول در حالت نشسته ، خوابش می بره . لطفا راهنمایید کنید.

سلام، دوست گرامی با توجه به اینکه این مورد از اختلالات خواب میباشد. توصیه میشود توسط متخصص اختلالات خواب معاینه شوند. در صورت تمایل میتوانید از طریق صفحه تماس با ما، با مرکز شریعتی تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

سلام من ۳۰ سالمه و مشکل زود انزالی دارم چیکار کنم

سلام، دوست گرامی بهتر است ابتدا به یک متخصص ارولوژی مراجعه فرمائید تا آزمایشات لازم انجام شود. در صورت سلامت جسمی، از طریق صفحه تماس با ما با مرکز شریعتی یا آزادی تماس بگیرید تا همکاران از دکتر سینا قاسمی (سکس تراپیست و متخصص روانپزشکی) تایم ویزیت هماهنگ کنند.

با سلام. همسر من اردیبهشت گذته زایمان طبیعی داشته. از ابتدای همیشه دچار ضعف بود اما از لحاظ روحی حالتی برای ایشون پیش میومد که میگفت انگار چیزی یادش میاد اما نمیدونه چیه و همین مساله باعث می شد حالش بد بشه و ضعف رو تشدید می کرد. تا حدود 10 ماه پس از زایمان این حالت ها ادامه داشت تا این که یک روز بارها اینجوری شد. (هر چند دقیقه) و نهایتا در صبح 9 اسفند دچار تشنج شد. در ام آر آی و ام آر اس مشخص شد که یک نوع تومور احتمالا استروسیتوما در محل هیپوکامپ سمت… Read more »

سلام
متاسفانه بدون بررسیمدارک پزشکی ایشان نمی توان به درستی شما عزیز را راهنمایی کرد بهتراست با تمام مدارک پزشکی برای خانم دکتر وهابی در شعبه شریعتی و یا خانم دکتر نادری در شعبه کرج نوبت ویزیت تهیه فرمائید.

سلام خسته نباشيد
خواهر زاده اى ١٠ ساله دارم كه چند ماهى هست پرخاشگرشده
و به همه توهين ميكنه
درس خوان و خيلى فهميده است
ولى احترام هيچكس رو نگه نميداره
ميشه راهنمايى كنيد كلينيك شرق (رسالت) از كدام پزشك وقت بگيرم؟

سلام، دوست گرامی از خانم عبداللهی (روانشناس) یا آقای دکتر موسوی (روانپزشک) تایم گرفته شود.

سلام من از 20سالگی دچار صرع شدم و با کاربامازپین کنترل میشوم چند شب پیش فراموش کردم قرصم را بخورم و درنتیجه صبح دچار تشنج شدم و در خیابان سرم به اسفالت خورد ظاهرا زخمی نشدم اما پس از چند روز قسمتی که به خیابان خورده درد دارد و حالت خواب رفتگی و گزگز میکند آیا مشکلی هست . نمی دانم چه کنم و کجا بروم

سلام، دوست گرامی توصیه میشود برای اطمینان خاطر و رفع نگرانی توسط پزشک مغز و اعصاب ویزیت شوید. از طریق صفحه تماس با ما، با مرکز رسالت یا شریعتی تماس بگیرید تا همکاران برای دکتر زهرا وهابی یا دکتر دهقانی (متخصص مغز و اعصاب) تایم ویزیت هماهنگ کنند.

درود بهترین دکترتون در زمینه اختلالات خواب کی هست؟ چطور باید وقت گرفت؟

سلام، دوست عزیز از طریق صفحه تماس با ما، با مرکز شریعتی تماس بگیرید تا همکاران برای دکتر مصطفی امیری تایم ویزیت هماهنگ نمایند.

باسلام و خسته نباشید ببخشید همسرم دچار بیماری بدبینی شدیده 10 ساله دارو اعصاب میخوره ولی اصلا مداوا نشده فقط در زمان شروع دارو کمی ارومه . به تمام افراد اطراف من بدبینه زندگی رو فلج کرده لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام دوست عزیز، نیاز به بررسی وی می باشد. قطعا این اختلال با جلسات رواندرمانی و دارو درمانی قابل کنترل و درمان می باشد. توصیه می شود برای بررسی بیشتر با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران برای درمانگر مناسب در این حوزه تایم ویزیت و مشاوره هماهنگ نمایند.

باسلام بنده حدود ۴ الی ۵ سال است که دچار احساس گرمای شدید در سر و کل بدن میشدم و گاهی با افت فشار و سرد شدن شدید بدن مواجه.بودم .اختلالات خواب شدید داشتم که در خواب لرزش های شدید داشتم و بعد از تست خواب مشخص شد مورد خاصی نبوده است.که بعد از مدتی خود به خود رفع شد.حدود ۲ ماه است که در ناحیه سر بیشتر احساس گزگز شدن همراه با داغی و درد به صورت پخش ،کم شدن حافظه کوتاه مدت،لکنت زبان و جابه جا گفتن کلمات هستم.به سختی میتوانم چیزی رو به خاطرم بسپارم.میخواستم راهنماییم کنید.خیلی… Read more »

سلام دوست عزیز
با توجه به مواردی که ذکر کردید نیاز به ارزیابی و معاینه شما می باشد. توصیه می شود توسط متخصص مغز و اعصاب بررسی دقیق صورت گیرد. در صورت عدم مشکل جسمی در این خصوص بهتر است با روانپزشک صحبت نمایید. در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

سلام بنده يك خانم ٣٠ ساله هستم مدت چند ماه است كو فوبياي مرگ دارم همش فكر ميكنم سكته قلبي و مغزي ميكنم بعضي از شب ها نفسم ميگيره از خواب ميپرم نميدونم بايد چيكار كنم تست ريه هم دادم سالم بودم نوار قلب هم دادم گفت مشكلي نداري ولي احساس درد دارم سمت قلبم

سلام دوست عزیز تمامی انسان‌ها به نوعی با موضوع مرگ درگیر هستند و نگران این موضوع اند، اما اضطراب مرگ، زمانی که به سطوح بالا رسیده و زندگی طبیعی یک فرد را مختل کند آسیب به شمار می آید. در واقع این ترس ممکن است وسواس انگیز شده و از کنترل خارج شود. توصیه می شود حتما در این زمینه با روانپزشک صحبت نمایید. درمانگر تکنیک‌هایی برای بررسی ترس، احساسات و افکار شما دارد و می‌توانند به شما آموزش دهد تا به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده با این ترس کنار بیاید و اضطراب خود را کنترل نمایید. عدم کنترل این اضطراب ممکن است… Read more »

سلام من ۲۸ سالمه . به شدت عصبی و پرخشگرم . از صبح تا شب با بچه هام درگیرم همش داد میزنم و گاهی میزنمشون .. اصلا دست خودم نیست . خیلی تحت فشارم همش دنبال بهانه ام که با همسرم دعوا کنم .. لطفا کمکم ‌کنید به کدوم پزشک باید مراجعه کنم

سلام دوست عزیز رفتار پرخاشگرانه رفتاری است که آسیب جسمی و روحی زیادی به فرد وارد می کند. از توهین های زبانی تا نابودی اموال را می توان در حیطه رفتارهای پرخاشگرانه به حساب آورد. عوامل گوناگونی وجود دارد که باعث می شود فرد رفتارهای پرخاشگرانه از خود نشان دهد. مانند: _ ساختار خانوادگی _ رابطه با دیگران _ محیط مدرسه یا محیط شغلی _ عوامل اجتماعی یا عوامل اقتصادی – اجتماعی _ ویژگی های فردی _ بهداشت و روان _ مشکلات روانشناختی _ تجربه های زندگی بهتر است احساس خود را مستقیم و بی پرده بیان کنیم اما سعی… Read more »

سلام
شوهر من بعد از عمل واریکوسل دچار پرش عضلات شده چه باید کنیم

سلام دوست عزیز علل مختلفی موجب بروز این حالت می گردد. نیاز به معاینه و بررسی شما می باشد تا بتونا علت دقیق را مشخص نمود. بسیاری از افرادی که دچار پرش عضلات می شوند، می ترسند که به ای ال اس مبتلا شده باشند. برای اینکه این بیماری اغلب با این علامت همراه است. اما باید بدانید که پرش عضلات بسیار رخ می دهد. به ویژه هنگامی که فرد بیش از حد قهوه می نوشد، و یا دچار استرس زیاد باشد یا به اندازه کافی نخوابیده باشد. دلایل بسیاری وجود دارند که می توانند باعث پرش عضلات شوند. از… Read more »

با عرض سلام .دختری ۱۵ ساله دارم که متاسفانه طی مدت ۸ ماه گذشته تجربه ۴ بار فرار از منزل رو داشته و هر بار ما بسختی پیداش میکردیم حدود بیست روز پیش برای چهارمین بار فرار کردند که بعد پیدا شدن پیش روانپزشک بردیم و دکتر تشخیص دو قطبی بودن رو دادن .در حال حاضر مدت ۱۴ روز است که در بخش روانپزشکی اطفال بیمارستانی بستری هستند طبق گفته های پزشک میزان لیتیوم خونش پایین میباشد که با دارو در حال کنترل هست و دکتر گفته هفته ی آینده مرخص میشه .چیزی که ذهن من رو مشغول و بسیار… Read more »

سلام دوست عزیز
بله با مرکز شماره یک تهران، تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند و برای یکی از درمانگران این حوزه تایم ویزیت هماهنگ نمایند.

سلام، من پسر ٢٢ ساله اى هستم، و دچار حمله پانيك و اختلال روده عصبى شدم. ميخواستم ببينم توسط دكتر مغز و اعصاب بايد ويزيت شم يا اعصاب و روان؟ خيلى ممنون

روانپزشک

بهترین روانپزشک در شرق تهران 88792960

روانپزشک خوب در شرق تهران 

متخصص اعصاب و روان در شرق تهران 

کلینیک اعصاب و ران در شرق تهران 

مشاوره ازدواج – زوج درمانی – خانواده درمانی – مشاوره شغلی و تحصیلی -مشاوره دوران بلوغ و نوجوانی – روان درمانی
درمان بیماری های اعصاب و روان: ( اختلالات خلقی – افسردگی – اضطراب – وسواس اختلالات خواب –  اختلالات جنسی و زناشویی -اختلالات جسمی با منشا روانپزشکی و….

شماره های تماس : 88792684   و  88792960

آدرس: میدان آرژانتین – ابتدای خیابان الوند – شماره 5 – ساختمان مرکزی پزشکان – طبقه سوم – واحد 37

مشاوره ازدواج – زوج درمانی – خانواده درمانی – مشاوره شغلی و تحصیلی -مشاوره دوران بلوغ و نوجوانی – روان درمانی
درمان بیماری های اعصاب و روان: ( اختلالات خلقی – افسردگی – اضطراب – وسواس اختلالات خواب –  اختلالات جنسی و زناشویی -اختلالات جسمی با منشا روانپزشکی و….

شماره های تماس : 88792684   و  88792960

آدرس: میدان آرژانتین – ابتدای خیابان الوند – شماره 5 – ساختمان مرکزی پزشکان – طبقه سوم – واحد 37

بهترین روانپزشک در شرق تهران

   

مشخصات آگهی دهنده

در مورد:
بهترین روانپزشک در شرق تهران

روانشانس کودک در غرب تهران 02144975388

بهترین روانشناس کودک در تهران 02155963885 و 09029024014

بهترین دکتر زوج درمان در تهران مرکز روانشناسی و روان پزشکی دریا 02155963885

بهترین مرکز نوروفیدبک در جنوب تهران

بهترین روانشناس در نیاوران، دکتر فاطمه احسان پور، 09352163451 -26108697

بهترین روانشناس در پیروزی, خدمات مشاوره و روانشناسی پیروزی  77431649-77431523

پيشرو در زمينه مشاوره سم زدايي در ورداورد,منطقه 21

مشاوره ازدواج در ونک  44244916و 44467112 و ​09391718016

مرکز نوروفیدبک در مرزداران, کلینیک رویان 02144380083

مرکز مشاوره در پونک,مرکز مشاوره طلوع آرامش 46014166 و ​09368040754

عبارات کلیدی


+ بیشتر …

بهترین روانپزشک در شرق تهران
بهترین روانپزشک در شرق تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *