دکتر چاوشی روانشناس اینستاگرام

 
helpkade
دکتر چاوشی روانشناس اینستاگرام
دکتر چاوشی روانشناس اینستاگرام


کلمه کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود

بسته بندی محرمانه | تحویل شبانه روزی و 1 ساعته تهران | ارسال سراسر ایران | قابلیت ارسال رایگان

خرید تلفنی شبانه روزی (کلیک کنید)

دکتر چاوشی روانشناس اینستاگرام

این مطلب به قلم مهشید ابارشی نگاشته شده است. پیج اینستاگرام organic_minded

وبسایت کلینیک: http://www.behzadchavooshi.com/

شماره تماس کلینیک: ۲۲۶۵۶۷۲۲ – ۲۲۶۵۸۹۰۰

خودارضايي در مردها به مراتب بيشتر از زنهاست درحاليكه خانوما بيشتر از آقايون در اين خصوص احساس شرم مي كنن. بنابراين كمتر از اونها با اطرافيون و دوستاشون در اين خصوص حرف مي زنن؛ در حاليكه، اكثر خانومها حداقل يكبار تو زندگيشون خودارضايي كردن و با وجود ازدواج، به مانند مردان، خودارضايي مي كنن. عموما زنهاي مربوط به قشر تحصيل كرده و داراي سواد جنسي بالا، بيشتر از ساير زنها خودارضايي مي كنن

خودارضايي در مردها به مراتب بيشتر از زنهاست و عموما زنهاي مربوط به قشر تحصيل كرده و داراي سواد جنسي بالا، بيشتر از ساير زنها خودارضايي مي كنن

يه نكته تامل انگيز در خصوص تفاوت زنها با مردها، اينه كه زنهايي كه بطور مرتب خودارضايي دارن، احتمالا پارتنرهاي جنسي بيشتري رو تو گذشته شون داشتن، درحاليكه، مردايي كه روابط جنسي متعددي رو تجربه كردن، كمتر به خودارضايي تمايل دارن مگر اينكه از پارتنر فعلي شون رضايت نداشته باشن!

در مقاله اي ديدم كه مشاهده شده مردهاي با ميل جنسي كم به خودارضايي علاقه بيشتري دارن تا مردهاي با ميل جنسي بالا! نتيجه گيري اين مقاله اين بود كه خودارضايي در مردها برخلاف زنها، بيشتر از اينكه دليلش وجود ميل جنسي باشه، راهي براي رفع تنش، اضطراب و يا ناتواني در تجربه صميميته. به همين دليل ريسك عادت به خودارضايي در مردها خيلي بيشتره و درمانش چيزي جز رواندرماني و گاها مصرف داروهايي از طبقه SSRIs نيست.


.

خودارضايي در مردها برخلاف زنها، بيشتر از اينكه دليلش وجود ميل جنسي باشه، راهي براي رفع تنش، اضطراب و يا ناتواني در تجربه صميميته.

برخلاف افسانه هايي كه در مورد مضرات خودارضايي وجود داره، تحقيقات متعددي نشون دادن كه خود ارضايي نه تنها آسيبي نداره حتي مي تونه باعث كاهش استرس، بهبود وضعيت خواب و خلق، احساس لذت و حتي بهبود كيفيت رابطه جنسي بشه. با اين اوصاف، خودارضايي زماني ميتونه مشكوك به اختلال باشه كه طرف در مقايسه با رابطه جنسي، صرفا خودارضايي رو ترجيح ميده.

اما گاهي اوقات ما تو كلينيك، افرادي رو ويزيت مي كنيم كه خودارضايي در اونها بصورت يه رفتار تكرارشونده و اعتيادگونه دراومده. اين موضوع مي تونه دلايل مختلفي داشته باشه يكي از دلايلش اينه كه در طرف خودارضايي شكلي از “رفتار وسواسي” باشه. اخيرا يه كيس ريپورت مي خوندم كه در اون، مريضي رو گزارش كرده بود كه روزي ٨ تا ١٠ مرتبه براي چندين سال خودارضایي مي كرده تا حدي كه دچار مشكلات شديد پوستي شده بوده.

بعضي اوقات هم اين حالت ممكنه ناشي از حالت شيدايي باشه كه در “بيماران دوقطبي” مشاهده ميشه.

.

.

خودارضايي زماني ميتونه مشكوك به اختلال باشه كه طرف در مقايسه با رابطه جنسي، صرفا خودارضايي رو ترجيح ميده…

هدف اين پست اينه كه بتونيم به كمك هم سواد بخشي مهمي از زندگي مون يعني زندگي جنسي رو ارتقا بديم. تو دنياي مدرن صحبت از خود ارضايي تقريبا منسوخ شدس و تمركز بيشتر رو ارائه دستورالعمل هاست.

#دکتر_مهشيد_ابارشي

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خرید کاندومخرید اینترنتی لوازم زناشوییخرید کاندوم از داروخانهکاندوم ساگامیخرید کاندوم عروسکیخرید کاندوم فضاییکاندوم خاردارخرید اینترنتی کاندوم تاخیریخرید اینترنتی اسپری تاخیریلوبریکانت پایه آباسپری تاخیری ویگا

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی در تهران

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکتر چاوشی روانشناس اینستاگرام

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

مقالات :

آخرین نظرات داده شده برای دکتر بهزاد چاوشی

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد پزشکان محترم مستلزم سند معتبر میباشد، لذا در سایت سلامتی 24 نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» نمایش داده می‌شود.

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات کلینیک و درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با دکتر بهزاد چاوشی چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

دانش آموخته دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران

عضویت در انجمن ها

دکتر چاوشی روانشناس اینستاگرام

دارای پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور

مطب 1

آدرس : تهران – بلوار آفریقا پایین تر از خیابان سلطانی

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:021-2265****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت الودکتر می‌باشد.

ما را دنبال کنید

ثبت نام شما با موفقیت انجام شد

پس از تایید توسط مدیر می توانید وارد سایت شوید

بستن
دیدن پست در اینستاگرام

خانم دکتر روانشناس در حالی که در مطبش به بیمار خود مشاوره خانوادگی میداد با هجوم شوهرش غافلگیر شد . این خانم دکتر  مشاور خانواده به گزارش پارس ناز ناگهان از سوی شوهر خشمگینش مورد حمله قرار گرفت و تا آستانه فلج شدن پیش رفت.

 

ماجرا ازین قرار بود که ظهر دوشنبه 16 شهریور ماه سال جاری ، فوریتهای پلیس 110 در جریان درگیری در یک مرکز مشاوره خانواده قرار گرفت .زمانی که تیمی از مأموران کلانتری 134 شهرک قدس خود را به این مرکز مشاوره رساندند؛زن و شوهر جوان را همراه شخصی که برای مشاوره به مرکز درمانی مراجعه کرده بود، به کلانتری منتقل کردند .خانم دکتر که زیر ضربات مشت و لگد آسیب بدی دیده بود بسختی حرکت می‌کرد و نیاز به درمان داشت.

 

دکتر چاوشی روانشناس اینستاگرام

در ابتدای تحقیقات مامورین انتظانمی مشخص شد خانم دکتر روانشناس از شوهر مهندسش بشدت کتک خورده ! پس ازبررسی‌های ابتدایی مشخص شد که محمدرضا با مراجعه به دفتر کار همسرش سمیرا از منشی خواسته که ورودش را اطلاع دهد و به گزارش پارسناز وقتی منشی می‌گوید که سمیرا در محل کار حضور ندارد، با باز شدن در اتاق، همسرش را پشت میز می‌بیند که به سمت دفتر کارش هجوم می‌برد و شروع به کتک‌کاری با سمیرا می‌کند و وقتی همکاران و کسی که برای مشاوره به دفتر مراجعه کرده بود دخالت می‌کنند، با هم درگیر می‌شوند که بلافاصله همکاران سمیرا با پلیس 110 تماس می‌گیرند.

 

این دعوای زن و شوهری که یک سمت آن دانشجوی دکترای رشته روانشناسی و سمت دیگر مهندس عمران بودند، به دادسرای ناحیه 2 تهران کشیده شد و دادیار مهدی صفریان از آنان خواست تا انگیزه خود از این درگیری جنایی را بیان کنند.

 

سمیرا گفت: روز حادثه نیم ساعت بعد از ورود به محل کارم منشی به من اطلاع داد که شوهرم به محل کارم مراجعه کرده است، چون با هم اختلاف داشتیم، گفتم بگوید من در دفتر نیستم که ناگهان به سمت اتاقم آمد و من را پشت میز به باد کتک گرفت و آنقدر به گردنم مشت زد که من بی‌حرکت ماندم و روی زمین افتادم. اگر همکارانم و بیمارم که در اتاق بودند دخالت نمی‌کردند، حتماً قطع نخاع می‌شدم و تا آخر عمر باید فلج می‌ماندم، حتی پزشکی قانونی به این مورد اشاره کرده که حمله شوهرم خیلی بی‌رحمانه بود.

 

وی ادامه داد: شوهرم بیمار است. به همه چیز گیر می‌دهد، نسبت به من بدبینی دارد. به علت ندادن نفقه، من کار می‌کردم و او ناراضی بود. من تحصیل کردم تا با مدرکم کار کنم اما محمدرضا بهانه‌های مختلف می‌آورد و مدام به من تهمت می‌زند. او حتی به گذاشتن عکس در فضای مجازی و رفت و آمد با همکارانم و تماس‌هایشان حساسیت نشان می‌دهد و دعوا راه می‌اندازد، تا جایی پیش رفت که من درخواست جدایی هم کردم، اما باز کوتاه آمدم و حالا با این کارش دیگر از خواسته‌ام عقب نمی‌کشم و دیگر نمی‌توانم زیر یک سقف با او زندگی کنم.

 

این مهندس عصبانی که محمد رضا نام داشت در مورد علت عصبانیت و حمله اش به این خانم دکتر حرفهای جالبی زد.محمدرضا پس از صحبت‌های همسرش به دادیار صفریان گفت: ماجرا از جایی شروع شد که سمیرا به بهانه ورزش به باشگاه بدنسازی شهرک غرب رفت، پس از مدتی توجه او به من و پسر 14 ساله‌ام روز به روز کم‌تر شد تا اینکه به دلیل نامشخصی روز 10 فروردین ماه با پسرم خانه را ترک کرد و پنهان از من جدا زندگی کرد. بعد از دو ماه پدر سمیرا به خانه من آمد تا مقداری لباس بردارد. هرچه سؤال کردم سمیرا کجاست، کسی به من جواب نداد تا اینکه روز حادثه چون باشگاه همسرم را بلد بودم، به آنجا مراجعه کردم و پس از تمام شدن ورزش رفتم جلوی مطبی که کار می‌کرد، از دور دیدم سمیرا از یک خودروی شاسی بلند سیاه با شیشه دودی پیاده شد و به مطب خودش رفت. پس از حدود نیم ساعت چون مشکوک شده بودم، به مطب رفتم که منشی ادعا کرد از سمیرا خبری ندارد. در همان حال در یکی از اتاق‌های مطب باز شد و همسرم را پشت میز دیدم. در حال وارد شدن به اتاق معاینه بودم که سمیرا جیغ و داد کرد که با هم درگیر شدیم و…

 

محمد رضا ادامه داد: من با کار کردن سمیرا مشکل دارم، حتی خودم گذاشتم ادامه تحصیل بدهد و با رفتن به دانشگاه با اینکه در شهرستان بود هیچ مشکلی نداشتم اما با کار کردن او مخالف هستم و نمی‌خواهم همسرم عکس‌های خصوصی‌اش را در فضای مجازی بگذارد اما او گوش نمی‌دهد و ادعای روشنفکری دارد. من هم تحصیلکرده هستم اما این باعث نمی‌شود پا روی اعتقادات و مسائلی که کانون خانواده را به خطر می‌اندازد، بگذارم.بنابر این گزارش، پرونده دعوای این زن و شوهر تحصیلکرده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه جزایی عمومی تهران ارجاع داده شد تا تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد.

 

مطالب مرتبط:

کتک‌زدن عروس بدست داماد در شب عروسی 

کتک کاری عروس و مادرشوهر هردو را راهی زندان کرد

اگر همسرم مرا دوست دارد چرا مرا کتک میزند

درمان بیماری این مرد چینی با کتک کاری

انتشار تصویر جنجالی کتک خوردن آزاده نامداری از فرزاد حسنی +عکس

 

 

دکتر چاوشی روانشناس اینستاگرام
دکتر چاوشی روانشناس اینستاگرام
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *