رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس

 
helpkade
رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس
رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس

در این مقاله با لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس آشنا خواهید شد.

برای اطلاع از لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه پیام نور بندرعباس

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیلدرصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

چندین سال است که دانشگاه پیام نور بندرعباس اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است. هرچند پیش از آن هم در بسیاری از واحد های کم متقاضی ثبت نام بدون آزمون توسط دانشگاه را مشاهده کرده بودیم ولی الان بیش از 5 سال است که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس  بصورت مستقیم توسط معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه پیام نور انجام می شود.. هرچند که چندین سال از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس در دو ترم مهر و بهمن می گذرد ولی هنوز بسیاری از متقاضیان از لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس بی اطلاع هستد. مقطع کارشناسی پیوسته تنها مقطع بدون کنکور دانشگاه پیام نور است و سایر مقاطع شامل کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته بطور کلی در دانشگاه پیام نور ارائه نمی شود . ذکر این نکته لازم است که تفاوت ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس تنها در نوع ورود به دانشگاه است و در شهریه و ساعت کلاس ها تفاوتی در کار نیست . همین جا باید ذکر کنیم هیچ کدام از رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، اتاق عمل ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، علوم تغذیه ، هوشبری ، فیزیوتراپی ،بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، دامپزشکی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای و رادیولوژی در دانشگاه پیام نور بندرعباس و هیچ دانشگاه پیام نوردیگری در ایران بصورت بدون کنکور ارائه نمی شود . در این مقاله می خواهیم لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور بندرعباس درمقطع کارشناسی را به شما معرفی کنیم . اگر رشته مورد علاقه خود را در بین این رشته ها پیدا کردید می توانید با مطالعه مقالات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 با جزئیات ثبت نام آشنا شوید. همچنین از هر نقطه ایران که هستید می توانید تنها با یک تماس تلفنی ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بسپارید. برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید. دقت داشته باشید به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس ممکن است بعد از مدتی اضافه یا کاسته شود. برای اطلاع دقیق از این رشته ها با مشاوران هیوا تماس بگیرید. 

دانشگاه پیام نور بندرعباس در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته های زیر ثبت نام  ( بدون آزمون ) انجام می دهد :

پژوهشگری اجتماعی
تاریخ
تاریخ و تمدن ملل اسلامی
ترویج و اموزش کشاورزی
تعاون و رفاه اجتماعی
جغرافیا
حسابداری
حقوق
روانشناسی
ریاضیات و کاربردها
زبان و ادبیات انگلیسی
زبان و ادبیات فارسی
زمین شناسی
زیست شناسی
زیست شناسی گیاهی
شیمی محض
شیمی کاربردی
علوم اقتصادی
علوم تربیتی
علوم ورزشی
علوم و مهندسی اب
علوم و مهندسی صنایع غذایی / کشاورزی /
علوم و مهندسی محیط زیست
علوم کامپیوتر
فقه و مبانی حقوق اسلامی
فیزیک
مترجمی زبان انگلیسی
مدیریت بازرگانی
مدیریت جهانگردی
مدیریت دولتی
مدیریت صنعتی
مهندسی برق
مهندسی شهرسازی
مهندسی شیلات
مهندسی شیمی
مهندسی صنایع
مهندسی علوم دامی
مهندسی عمران
مهندسی مدیریت پروژه
مهندسی معماری
مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی
مهندسی مکانیک
مهندسی نفت
مهندسی کامپیوتر

رشته هایی که در بالا مشاهده کردید طبق آخرین اعلام دانشگاه پیام نور بندرعباس معرفی شده است اما ممکن شده و ممکن است در طولانی مدت به این رشته ها افزوده یا کاسته شود . پس از مطالعه این مقاله اگر به هر دلیلی رشته مورد علاقه تان را در بین   بندرعباس پیدا نکردید نگران نباشید زیرا تنها دانشگاه پیام نور نیست که اقدام به ثبت نام بدون کنکور می کند و در این راستا به شما کسب اطلاعات درباره دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی را نیز توصیه می کنیم . اگر می خواهید با شرایط و ضوابط این دانشگاه ها آشنا شوید به شما مطالعه مقالات  ،  ،  ،  ،  و  را توصیه می کنیم .

برای اطلاع از لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه پیام نور بندرعباس

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

چندین سال است که دانشگاه پیام نور بندرعباس اقدام به  در بسیاری از رشته های خود کرده است. هرچند پیش از آن هم در بسیاری از واحد های کم متقاضی  توسط دانشگاه را مشاهده کرده بودیم ولی الان بیش از 5 سال است که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس  بصورت مستقیم توسط معاونت سنجش و پذیرش  انجام می شود.. هرچند که چندین سال از  در دو ترم مهر و بهمن می گذرد ولی هنوز بسیاری از متقاضیان از لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس بی اطلاع هستد. مقطع کارشناسی پیوسته تنها مقطع بدون کنکور دانشگاه پیام نور است و سایر مقاطع شامل کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته بطور کلی در دانشگاه پیام نور ارائه نمی شود . ذکر این نکته لازم است که تفاوت ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس تنها در نوع ورود به دانشگاه است و در شهریه و ساعت کلاس ها تفاوتی در کار نیست . همین جا باید ذکر کنیم هیچ کدام از رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، اتاق عمل ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، علوم تغذیه ، هوشبری ، فیزیوتراپی ،بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، دامپزشکی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای و رادیولوژی در دانشگاه پیام نور بندرعباس و هیچ دانشگاه پیام نوردیگری در ایران بصورت بدون کنکور ارائه نمی شود . در این مقاله می خواهیم لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور بندرعباس درمقطع کارشناسی را به شما معرفی کنیم . اگر رشته مورد علاقه خود را در بین این رشته ها پیدا کردید می توانید با مطالعه مقالات  و  با جزئیات ثبت نام آشنا شوید. همچنین از هر نقطه ایران که هستید می توانید تنها با یک تماس تلفنی ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندرعباس را به مشاوران مرکز  هیوا بسپارید. برای این کار می توانید از خدمات  هیوا استفاده کنید. دقت داشته باشید به  بندرعباس ممکن است بعد از مدتی اضافه یا کاسته شود. برای اطلاع دقیق از این رشته ها با مشاوران تماس بگیرید. 


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 چهارمحال و بختیاریDownloads-icon


دفترچه سوالات پایه دوازدهم ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی تجربی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99Downloads-icon

داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل بدون آزمون در دانشگاه پیام نور بندر عباس هستند می توانند با مطالعه لیست رشته های ارائه شده این واحد نخست اولویت های مورد نظر خود را انتخاب کنند . در مرحله بعد داوطلبان واجد شرایط پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور می توانند در زمان تعیین شده برای ثبت نام خود اقدام کنند .

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندر عباس 99

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندر عباس 99

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های بزرگ کشور است که هر سال در دو مرحله اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان می کند . پس از تغییرات ایجاد شده در نحوه ثبت نام رشته های بدون آزمون ۹۹ ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری از دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 تفکیک شد و دانشگاه پیام نور هم به عنوان یکی از دانشگاه های سراسری از این قائده مستثنی نبوده است .

لذا علاقه مندان به تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندر عباس در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی و زبان در مقطع کارشناسی پیوسته برای مشاهده و بررسی لیست رشته های بدون کنکور پیام نور ۹۹ باید دفترچه بدون کنکور سراسری 99 را مطالعه نمایند . ضرورت دارد هر متقاضی قبل از اینکه جهت انجام فرایند ثبت نام اقدام نماید با مطالعه دفترچه ، شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99 را جویا شده و سپس اقدام به انتخاب رشته نمایند . از این رو در ادامه شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور دانشگاه بندر عباس 99 را ارائه داده ایم .رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس

در جداول زیر رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹ ارائه شده در واحد بندر عباس در مقطع کارشناسی پیوسته ( لیسانس ) گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی و زبان را آورده ایم . دانشگاه پیام نور بندر عباس در گروه های تحصیلی هنر به صورت بدون کنکور در نیمسال اول تحصیلی 99 ( ورودی مهر ) جذب دانشجو نخواهد داشت .

 

داوطلبان می توانند برای اطلاع از کلیه رشته محل های بدون آزمون ارائه شده دانشگاه های پیام نور کشور ، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 را دانلود و مطالعه کنند .

حتما بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

هرساله ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور بندر عباس همزمان با ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری و غیرانتفاعی انجام می شود . در هر دوره از پذیرش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندر عباس ، با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مشخص می شود .

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در خصوص پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ۹۹ ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹ که بدلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده ، همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ انجام خواهد شد .

به محض اعلام زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندر عباس 99 ، در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری 99 از جمله دانشگاه پیام نور ، به صورت اینترنتی است و داوطلبان می بایست مدارک و اطلاعات خود را در زمان مذکور از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org درسامانه ثبت نام بارگزاری نمایند .

علاوه بر ارائه مدرک دیپلم ، اصل و یا گواهی مدرك پیش‌ دانشگاهی با امضاء و مُمهور به مُهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش ، اصل مدرک شناسنامه ، اصل کارت ملی و عکس 3*4 جهت آپلود ( بارگذاری ) در سایت مورد نیاز است .

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 مجاز به انتخاب حداکثر 100 رشته محل هستند . در پایان مراحل ثبت نام شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی را دریافت نموده و تا زمان ثبت نام حضوری ( پس از اعلام نتایج بدون آزمون ۹۹ و در صورت قبولی ) نزد خود نگه دارید .

تحصیل در دانشگاه پیام نور بندر عباس مستلزم پرداخت هزینه است و داوطلبان در قبال پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور 99 می توانند از مزیت تحصیل در این دانشگاه برخوردار شوند . مهم ترین شرط ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندر عباس داشتن یکی از مدارک کاردانی ( فوق دیپلم ) ، دیپلم نظام قدیم ، دیپلم رشته های نظری + پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید است .

آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم فنی حرفه ای و یا کاردانش ( سه ساله ) هستند تنها در صورتی می توانند متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور باشند که دارای مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) باشند . معیار و ملاک سنجش و پذیرش بدون آزمون پیام نور بندر عباس معدل دیپلم داوطلبان است . برای مطالعه شرایط کامل ثبت نام دانشگاه پیام نور 99 توصیه می شود  مقاله زیر را مطالعه کنید .

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا یاری دهنده شما در کلیه مراحل ثبت نام بدون کنکور پیام نور دانشگاه بندر عباس ۹۹ از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هستند . کلیه اخبار مربوط به رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی می شود .

 ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری انجام خواهد شد که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .

 همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، دانشگاه پیام نور بندر عباس در مقطع کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشجو می پذیرد .

 این دانشگاه در رشته های مختلف گروه های ریاضی ، انسانی ، تجربی و … بدون آزمون دانشجو می پذیرد که لیست کامل رشته های بدون آزمون این دانشگاه در مقاله ارائه شده است .

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندر عباس 99

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندر عباس 99


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


راهنمای آزمون دکتریDownloads-icon


راهنمای آزمون دکتریDownloads-icon


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 چهارمحال و بختیاریDownloads-icon


دفترچه سوالات پایه دوازدهم ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی تجربی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon

رشته های کارشناسی ارشد فعال در دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس 

 

1-کارشناسی ارشد مهندسی معماری

2- کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی

3- کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی گرایش مدیریت امکان و تاسیسات ورزشی

 

*برنامه کلاسهای آنلاین رشته مهندسی برق ( گلیه گرایشها) و زبان و ادبیات عرب مرکز بندرعباس*

لینک برگزاری کلاس: lms.pnuba.ac.ir/bandar

 

   ساعات کلاسی

رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس

روزهای هفته

9-8

15/10- 15/9

30/11- 30/10

45/12- 45/11

14- 13

15/15- 15/14

30/16- 30/15

45/17- 45/16

19- 18

15/20- 15/19

شنبه

مدارهای الکتریکی2

زهرا ساسان نیا

س کنترل خطی

مهدی فرجی

الکترونیک آنالوگ

مهدی فرجی

ریاضیات عمومی2 ( کلیه گرایشهای فنی مهندسی)

افروز آرمات

الکترونیک 2

فروزان بهرامی

الکترونیک 1

فروزان بهرامی

محاسبات عددی

افروز آرمات

یکشنبه

 

سیستم های دیجیتال2

مهدی فرجی

مباحث ویژه

مهدی فرجی

 

مدارهای الکتریکی 1

زهرا ساسان نیا

رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس

فیزیک1 ( کلیه گرایشهای فنی مهندسی)

صمد حمزئی

تاریخ ادبیات دوره جاهلی تا پایان اموی

شهاب عیدی پور

دوشنبه

نقشه کشی مهندسی

پریسا البرزی

کارآموزی

مهدی فرجی

پروژه

مهدی فرجی

حفاظت و رله ها

آسیه طالع پور

تحلیل س انرژی الکتریکی1

آسیه طالع پور

اقتصاد مهندسی

پروانه شاهنوری

فیزیک 2 (کلیه گرایشهای فنی مهندسی)

منصور فرهادی

مداری های پالس و دیجیتال

مهدی آتشین

سه شنبه

فیزیک 1 (کلیه گرایشهای فنی مهندسی)

صمد حمزئی

احتمال مهندسی

حلماالسادات عسکری

الکترو مغناطیس

محمد کاووئی

معادلات دیفرانسیل

مهرنوش حاتمی

نحو 4

شهاب عیدی پور

چهارشنبه

ریاضیات مهندسی

حلماالسادات عسکری

 

اصول سیستم های مخابراتی

ندا سبحان فر

ماشین های الکتریکی 1

عبدا… رنجبر

ماشین های الکتریکی2

عبدا… رنجبر

سیستم های دیجیتال 1

مهدی آتشین

پنجشنبه

سیگنال ها و سیستم ها

زهرا ساسان نیا

ریاضیات عمومی 1 (کلیه گرایشهای فنی مهندسی)

افروز آرمات

آشنایی با مهندسی برق

محمود عنایتی

ماشین های الکتریکی 3

محمود عنایتی

کنترل صنعتی

روح ا… سجادی

الکترونیک صنعتی

روح ا… سجادی

 

 

* مهم* : دانشجویان محترم خواهشمند است پس از ورود به لینک اعلام شده گزینه Guest را انتخاب نموده و سپس نام و نام خانوادگی خود را تایپ و گزینه Enter را کلیک نمایید. کمی صبر کنید تا با تایید استاد مربوطه وارد فضای مجازی کلاس شوید.

 دانشجویان محترم رشته مهندسی برق (کلیه گرایشها) جهت هماهنگی دروس زبان تخصصی به لینک واتساپی https://chat.whatsapp.com/BghbupaI3SDEJoF8Wx7J9y   وعایق ها و فشار قوی به لینک واتساپی https://chat.whatsapp.com/K5IatEAbnVpAGMMeHS13mY   مراجعه نمایید.

 

تیم تحریریه نظری بدهید

دانشگاه پیام نور تحت نظارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری ، اکثر رشته های تحصیلی خود را به صورت بدون آزمون ارائه می دهد تا از این طریق امکانات لازم برای تحصیل داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری ندارند و می خواهند بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه شوند ، فراهم آورد. رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور فقط در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود و داوطلبان می توانند در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه برای ثبت نام در این دانشگاه اقدام کنند. در ثبت نام دانشگاه پیام نور سوابق تحصیلی داوطلب ملاک قرار می گیرند و در انتخاب رشته های مغایر با مدرک فارغ التحصیلی ، هیچ محدودیتی وجود ندارد.رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد هرمزگان ، فقط در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می شود.

ثبت نام دانشگاه پیام نور در رشته های بدون کنکور معمولا دو مرتبه در سال صورت می گیرد. رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور داخل دفترچه ای که از سایت سازمان سنجش منتشر می شود قابل مشاهده است. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مطابق با جدول زیر می باشد اما دقت کنید زمانی که برای ثبت نام در رشته های ارائه شده بهمن ماه بیان شده با توجه به دوره آخر پذیرش بوده و ممکن است کمی دچار تغییر شود.

داوطلبان جهت ثبت نام در رشته های بدون کنکور پیام نور می بایست به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و پس از دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام ، 100 کد رشته محل مورد نظر خود را استخراج کرده و در لیست انتخاب رشته خود وارد سازید. پس از انتشار نتایج نهایی نیمسال اول و قبولی در یکی از انتخاب ها ، باقی مراحل ثبت نام به صورت حضوری باید طی شود. اما در رابطه با ثبت نام ترم بهمن ماه مشخص نیست که کاملا اینترنتی صورت گیرد و یا حضوری. ممکن است مراحل ثبت نام در نیمسال دوم مشابه ترم مهر و یا مغایر با آن باشد.

با وجود آنکه تحصیل در دانشگاه پیام نور به صورت بدون آزمون می باشد اما داوطلبان باید برای ورود به این دانشگاه دارای شرایط لازم باشند.از مهم ترین شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور که در دفترچه قید شده است به شرح زیر می باشد :

شرط لازم برای ثبت نام دانشگاه پیام نور ، دارا بودن یکی از مدارک فوق می باشد و داوطلبانی که فاقد این مدارک هستند ، مجاز به ثبت نام نمی باشند

در سال گذشته ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در ورودی بهمن ماه ، به صورت حضوری انجام گرفت بنابراین این احتمال وجود دارد که ثبت نام برای ورودی مهرماه سال جاری نیز به صورت حضوری و از طریق مراجعه به واحد دانشگاهی مورد نظر انجام گیرد. چنانچه ثبت نام به صورت اینترنتی باشد ، داوطلبان باید به سایت sanjesh.org مراجعه نمایند ، سپس با تکمیل فرم تقاضانامه و وارد نمودن اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای خود نسبت به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، اقدام نمایند. مدارک لازم جهت مراجعه حضوری عبارتند از :

تحصیل در همه ی دانشگاه های غیردولتی از جمله دانشگاه پیام نور ملزوم به پرداخت شهریه می باشد و سالانه 10 الی 15 درصد بر نرخ مصوب شهریه افزوده می شود. شهریه رشته های فنی مهندسی و علوم پایه به دلیل آنکه اکثر کلاس ها به صورت عملی و در کارگاه ها و آزمایشگاه ها برگزار می شود ، از شهریه رشته های علوم انسانی که بیشتر کلاس ها به صورت تئوری برگزار می شود ، بیشتر است.  شهریه دانشگاه پیام نور از دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر تشکیل شده است و شهریه ثابت بر اساس نوع رشته و سال ورود به دانشگاه تعیین می گردد اما شهریه متغیر وابسته به تعداد واحدهای درسی اخذ شده می باشد.

داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه پیام نور ، در زمان ثبت نام حضوری باید بیش از نیمی از شهریه خود را پرداخت نمایند و مابقی آن را تا زمان امتحانات پایان ترم مهلت خواهند داشت که به حساب دانشگاه واریز نمایند. از نیمسال دوم به بعد دانشجو باید قبل از شروع انتخاب واحد ، شهریه ثابت را پرداخت کند و شهریه متغیر را نیز می تواند به صورت اقساط تا پایان نیمسال و قبل از برگزاری امتحانات واریز نماید.

یکی از اساسی ترین سوال داوطلبان در خصوص دانشگاه پیام نور ، اطلاع از میزان اعتبار مدرک این دانشگاه می باشد. به طور کلی همه ی دانشگاه هایی که زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت می کنند ، دارای اعتبار می باشند و دانشگاه پیام نور به دلیل آنکه تحت کنترل وزارت علوم می باشد بنابراین مدرکی که به فارغ التحصیلان ارائه می دهد ، کاملا معتبر می باشد و با مدرک فارغ التحصیلی این دانشگاه می توان برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر (ارشد ، دکتری) اقدام نمود. همچنین امکان ادامه تحصیل با مدرک ارائه شده دانشگاه پیام نور ، در کشور های خارج از کشور نیز امکان پذیر می باشد. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و جامع تر از لینک میزان اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور استفاده کنید.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد هرمزگان همانند سایر واحدهای دانشگاه پیام نور فقط در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود که شامل موارد زیر می باشند :

 

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره ضمن ارائه مشاوره های تخصصی ، ثبت نام دانشگاه ها را نیز انجام می دهد ، بنابراین در صورت وجود هر گونه مشکل یا سوال می توانید با این مرکز در تماس باشید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هارشته های بدون کنکور پیام نور

5 روز پیش

2 هفته پیش

2 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

تماس از ساعت 8 الی 24        9099071611

 

منو

برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور بندرعباس به هر دو شیوه با آزمون یا بدون آزمون می بایست به انتخاب رشته تحصیلی توجه ویژه شود که نیازمند مشاوره کافی و جامعی است. ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور مهر 97 معمولا هم زمان بارشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس

انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد. بنا به سال های گذشته می توان گفت دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور بندرعباس برای مهر 97 در مردادماه به همراه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر می شود. همچنین ثبت نام بدون آزمون بهمن 97 هم ، هم زمان با تکمیل ظرفیت کنکور سراسری صورت می گیرد. 

آیا فراگیر پیام نور بندرعباس شرط معدل دارد؟

آیا می توان در دو رشته تحصیل کرد؟

میزان شهریه فراگیر پیام نور بندرعباس چه قدر است؟

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور به چه صورت است؟

دانشجویانی که می خواهند از شرایط ثبت نام و لیست رشته های فراگیر پیام نور بندرعباس 97-98 و ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور و  انتخاب رشته ارشد پیام نور و یا چگونگی ثبت نام بدون کنکور فراگیر پیام نور و یا از لیست رشته های بدون آزمون پیام نور مطلع شوند ، می توانند برای کسب اطلاعات دقیق با مشاوران تلفن صدای مشاور تماس گرفته و از شرایط و ضوابط دانشگاه پیام نور بندرعباس آگاه شوند. 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توان جهت مشاوره دانشگاه پیام نور با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

اصل مدرک دیپلممدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم یا فوق دیپلمرسید پستی تائیدیه تحصیلی دوره دیپلم و پیش دانشگاهیگواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگریتصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی6 قطعه عکسمدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)(کسانی که مشمول هستند و هنوز سربازی نرفته اند در قسمت مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ، اسکن مدرک پیش دانشگاهی خود و یا یک عکس سفید ارسال کنند).

مدرک کارشناسی پیوسته  – ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت (یا گواهی موقت)مدرک کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوستهگواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگریتصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامهتصویر کارت ملی6 قطعه عکسمدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان )( دانشجویان آقا که هنوز خدمت سربازی نرفته اند برای این کار باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و درخواست پرینت برگه تعیین وضعیت نظام وظیفه خود را ارائه کنند )

مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشدتصویر شناسنامه و کارت ملیمدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان)تائیدیه استفاده از سهمیه ( برای داوطلبانی که از سهمیه استفاده نموده اند)6 قطعه عکس

 

 

تمامی متقاضیان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بندرعباس 96-97 در صورت دارا بودن شرایط عمومی تحصیل در ایران و دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و یا دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی (به شرط فارغ التحصیلی تا تاریخ 31/6/96) قادر خواهند بود بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی کارشناسی خود در یک رشته گرایش از رشته های امتحانی به جز رشته های مهندسی معماری و طراحی شهری ثبت نام نمایند. هر داوطلب واجد شرایط قادر خواهد بود تنها یک کدرشته امتحانی را حداکثر در 20 مرکز در صورت وجود رشته انتخاب نموده و پس از ثبت نام و انتخاب واحد در دوره دانش پذیری (پیش از دانشجویی) برای 6 تا 10 واحد درسی اعلام شده بر حسب مورد برای هر رشته تحصیلی در آزمون پایان نیمسال داتش پذیری نماید.

 

   

 

 

۱- ترک تحصیل بدون کسب اجازه از مرکز، انصراف از تحصیل محسوب می شود و دانشجوی انصرافی حق ادامه تحصیل ندارد.

۲- دانشجویی که بخواهد از تحصیل منصرف شود باید در خواست خود را به صورت کتبی به آموزش مرکز ارائه دهد.

۳- مرکز موظف است حداکثر تا مدت یک ماه انصراف دانشجو را در مرکز نگهداری کند، پس از انقضای مهلت یک ماه در سیستم جامع خدمات آموزشی ثبت نماید.

۴- پس از انقضای مهلت یک ماه، انصراف دانشجو قطعی تلقی شده و حق بازگشت به تحصیل را نخواهد داشت.

۵- دانشجوی انصرافی موظف است به کلیه تعهداتی که در دوران تحصیل سپرده است عمل نماید.

۶- دانشجوی انصرافی از طریق آزمون سراسری و یا فراگیر می تواند مجدداً در دانشگاه شرکت کند.

۷-دانشجویان انصرافی استفاده کننده از معافیت تحصیلی حق استفاده مجدد از معافیت تحصیلی پس از پذیرفته شدن مجدد در آزمون سراسری و یا فراگیر را ندارند.

۸- دانشجویان استفاده کننده از معافیت تحصیلی، چنان چه در مدت سنوات مجاز تحصیلی موفق به اتمام تحصیل، تکمیل سقف دوره و یا احراز میانگین کل، نشوند نباید از تحصیل انصراف دهند، بلکه به عنوان اخراجی به حوزه نظام وظیفه معرفی می شوند، این گونه دانشجویان در صورت گذراندن ۷۰ واحد مصوب دوره با مدرک کاردانی به خدمت وظیفه معرفی می‌گردند.

۹-دانشجویان متقاضی تغییر رشته یا انتقالی نمی بایست از رشته یا محل تحصیل اولیه خود انصراف دهند.

 

 

 

 

رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس

    اقتصاد اسلامی – حسابداری – علوم اقتصادی – مدیریت دولتی – مدیریت اجرایی– مدیریت بازرگانی – مدیریت فناوری اطلاعات – مدیریت کسب و کار MBA – مدیریت امور شهری – کارآفرینی

 

 

 

 

 آب و هواشناسی – تاریخ – جغرافیا – جامعه شناسی – علوم سیاسی –مدیریت رسانه – ژئومورفولوژی – مخاطرات محیطی – علوم اجتماعی

 

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی – آموزش زبان فارسی – زبان شناسی همگانی –زبان و ادبیات فارسی – زبان و ادبیات انگلیسی – زبان و ادبیات عربی

 

 

 

 

 آموزش محیط زیست – تربیت بدنی – تحقیقات آموزشی – تاریخ فلسفه و آموزش و پروش تعلیم و تربیت اسلامی– علم اطلاعات و دانش شناسی – علوم تربیتی – فیزیولوژی ورزشی – روانشناسی – رفتار حرکتی –مدیریت آموزشی – مدیریت ورزشی – تکنولوژی آموزشی – مشاوره و راهنمایی – روانشناسی اسلامی– روانشناسی مثبت گرا – آموزش و بهسازی منابع انسانی – برنامه ریزی آموزشی – مشاوره

 

 

 

 

  آمار – آموزش ریاضی – ریاضی محض – ریاضی کاربردی – زیست شناسی– شیمی – فیزیک – فیتوشیمی – زمین شناسی – ژئوفیزیک – زیست شناسی – بیوفیزیک

 

 

 

 

 اخلاق – تاریخ تشیع – الهیات – علوم قرآن و حدیث – الهیات – فقه و مبانی حقوق اسلامی– الهیات فلسفه و کلام اسلامی – حقوق – فلسفه و حکمت اسلامی – نهج البلاغه – الهیات و معارف اسلامی- ادیان و عرفان

 

 

 

 

 مهندسی کشاورزی – مهندسی منابع طبیعی – مهندسی اقتصاد کشاورزی

 

 

 

 

  پژوهش هنر – طراحی شهری – مهندسی معماری

 

 

 

 

 مهندسی شیمی – مهندسی عمران – مهندسی صنایع – مهندسی کامپیوتر –مهندسی فناوری اطلاعات – مهندسی مکانیک – مهندسی برق – مهندسی عمران–مهندسی آب و سازه­های هیدرولیکی – مهندسی عمران –ژئوتکنیک –مهندسی عمران –شناسایی و انتخاب مواد مهندسی – مهندسی عمران – راه و ترابری– مهندسی عمران –سازه – مهندسی عمران – مهندسی مدیریت ساخت – مهندسی عمران – محیط زیست

 

  

   

  

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های فراگیر پیام نور بندرعباس 97-98 با سامانه صدای مشاور به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید

تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611

تماس با خط همراه اول 99225595

پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل) 

 

 

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد.

 

تماس از ساعت 8 الی 24        9099071611

 

منو

دانشگاه پیام نور بندرعباس در دو نوبت مهر و بهمن اقدام به پذیرش دانشجو می کند. دانشگاه پیام نور بندرعباس تحت نظارت وزارت علوم بوده و دانشجویان به دو صورت با آزمون و بدون آزمون می توانند در این دانشگاه پذیرش شوند. در صورت داشتن سوال در رابطه با نحوه ثبت نام فراگیر پیام نور و چگونه وارد کردن رشته ها و میزان حق انتخاب رشتهرشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس

و دانشگاه هایی که رشته مورد نظر خود را می خواهید و اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور ارشد پیام نور بندرعباس 97 -98 می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید و از شرایط تحصیل ارشد فراگیر پیام نور بندرعباس اطلاع یابید. 

 

 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توانید جهت مشاوره دانشگاه پیام نور با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

 

 

 

 

آیا می دانید هزینه تحصیل ارشد پیام‌نور بندرعباس چقدر است؟

آیا می دانید شرایط دریافت مرخصی پیام نور چیست؟

آیا از ظرفیت پذیرش دانشگاه پیام نور بندرعباس اطلاع دارید؟

آیا می دانید شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97 چگونه است؟

آیا از نحوه انتخاب رشته ارشد پیام‌نور اطلاع دارید؟

آیا می دانید شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور بندرعباس چیست؟

 

 

 

 

 

 

 

آب و هوا شناسی گرايش آب و هوا شناسی شهریآب و هوا شناسی گرايش آب و هوا شناسی كاربردیآب و هوا شناسي گرايش تغييرات آب و هوايي اقليميآسيب شناسي ورزشي و حركات اصلاحي گرايش حركات اصلاحيآموزش زبان انگليسيآموزش زبان فارسيآموزش زبان فارسي به غير فارسي زبانانآموزش و بهسازي منابع انسانياخلاق كاربرديالهيات و معارف اسلامي اديان و عرفانالهيات و معارف اسلامي علوم قرآن و حديثالهيات و معارف اسلامي فقه و مباني حقوق اسلاميالهيات و معارف اسلامي فقه و مباني حقوق اسلاميالهيات و معارف اسلامي گرايش تاريخ و تمدن ملل اسلاميبرنامه ريزي آمايش سرزمينبرنامه ريزي درسيبرنامه ريزي رفاه اجتماعيتاريخ گرايش تاريخ اسلامتاريخ گرايش تاريخ ايران اسلاميتاريخ گرايش تاريخ تشيعتاريخ گرايش مطالعات آسياي مركزي و قفقازتاريخ و فلسفه آموزش و پرورش گرايش تعليم و تربيت اسلاميتحقيقات آموزشيتكنولوژي آموزشيجامعه شناسيجغرافيا و برنامه ريزي روستاييجغرافيا و برنامه ريزي شهريجغرافياي سياسي گرايش فضاي شهريجمعيت شناسيحسابداريحسابرسيحقوق بين المللحقوق جزا و جرم شناسيحقوق خصوصيحقوق دادرسي اداريرفتار حركتي گرايش رشد حركتيروان شناسي اسلامي گرايش روانشناسي مثب تگراروان شناسي بالينيروان شناسي باليني كودك و نوجوانروان شناسي تربيتيروان شناسي عموميروان شناسي و آموزش كودكان استثنايي (عقب مانده ذهني)روزنامه نگاريزبان شناسي همگانيزبان و ادبيات انگليسيزبان و ادبيات عربيزبان و ادبيات فارسيزبان و ادبيات فارسي گرايش آموزش زبان فارسيزبان و ادبيات فارسي گرايش ادبيات پايداريزبان و ادبيات فارسي گرايش ادبيات تطبيقيزبان و ادبيات فارسي گرايش ادبيات عامهزبان و ادبيات فارسي گرايش ادبيات كودك و نوجوانزبان و ادبيات فارسي گرايش ويرايش و نگارشژئومورفولوژي گرايش هيدروژئومورفولوژي در برنام هريزي محيطيعلم اطلاعات و دانش شناسي گرايش مديريت اطلاعاتعلم اطلاعات و دانش شناسي گرايش مديريت كتابخان ههاي ديجيتالعلم اطلاعات و دانش شناسي گرايش مطالعات كتابخانه هاي عموميعلم سنجيعلوم اقتصادي گرايش اقتصاد اسلاميعلوم اقتصادي گرايش اقتصاد انرژيعلوم اقتصادي گرايش اقتصاد و تجارت الكترونيكعلوم اقتصادي گرايش بانكداري اسلاميعلوم اقتصادي گرايش برنامه ريزي سيست مهاي اقتصاديعلوم اقتصادي گرايش توسعه اقتصادي و برنامه ريزيعلوم سياسيعلوم سياسي گرايش انديشه سياسي در اسلامفقه و حقوق خصوصيفلسفه دينفلسفه و حكمت اسلاميفلسفه و كلام اسلامي گرايش فلسفه اسلاميفلسفه و كلام اسلامي گرايش كلام اسلاميفيزيولوژي ورزشي گرايش فيزيولوژي فعاليت بدني و تندرستيفيزيولوژي ورزشي گرايش فيزيولوژي ورزشي كاربرديكارآفريني گرايش بين المللكارآفريني گرايش توسعهكارآفريني گرايش سازمانيكارآفريني گرايش فناوريكارآفريني گرايش كسب و كار الكترونيكيكارآفريني گرايش كسب و كار جديدكارآفريني گرايش گردشگريمترجمي زبان انگليسيمحيط زيست گرايش آموزش محيط زيستمديريت آموزشيمديريت امور شهريمديريت بازرگاني گرايش بازاريابيمديريت بازرگاني گرايش بازرگاني بين الملليمديريت بازرگاني گرايش بازرگاني داخليمديريت بازرگاني گرايش تجارت الكترونيكيمديريت بازرگاني گرايش كارآفرينيمديريت بازرگاني گرايش مديريت استراتژيكمديريت جهانگردي گرايش بازاريابي جهانگرديمديريت دولتي گرايش بودجه و ماليه عموميمديريت دولتي گرايش توسعه منابع انسانيمديريت دولتي گرايش خط مشي گذاري عموميمديريت دولتي گرايش طراحي سازما نهاي دولتيمديريت دولتي گرايش مديريت تحولمديريت دولتي گرايش مديريت پيشرفت و توسعه شهري و روستاييمديريت دولتي گرايش مديريت رفتار سازمانيمديريت رسانهمديريت سازمان هاي دولتي گرايش مالي و اقتصاديمديريت فناوري اطلاعات گرايش سيستم هاي اطلاعاتي پيشرفتهمديريت فناوري اطلاعات گرايش كسب و كار الكترونيكمديريت فناوري اطلاعات گرايش مديريت دانشمديريت فناوري اطلاعات گرايش مديريت منابع اطلاعاتيمديريت كسب و كار گرايش استراتژيمديريت كسب و كار گرايش بازاريابيمديريت كسب و كار گرايش رفتار سازماني و منابع انسانيمديريت كسب و كار گرايش سيستم هاي اطلاعاتي و فناوري اطلاعاتمديريت كسب و كار گرايش ماليمديريت منابع انساني گرايش مديريت منابع انساني اسلاميمديريت ورزشي گرايش مديريت اماكن و تأسيسات ورزشيمديريت ورزشي گرايش مديريت اوقات فراغت و ورز شهاي تفريحيمديريت ورزشي گرايش مديريت بازاريابي در ورزشمديريت ورزشي گرايش مديريت راهبردي در سازمان هاي ورزشيمديريت ورزشي گرايش مديريت رسانه هاي ورزشيمديريت ورزشي گرايش مديريت رويدادهاي ورزشيمشاوره گرايش مشاوره توانبخشيمشاوره گرايش مشاوره خانوادهمشاوره گرايش مشاوره شغليمشاوره گرايش مشاوره مدرسهمطالعات فرهنگينهج البلاغه گرايش اجتماعي، سياسي و حقوق عمومينهج البلاغه گرايش اخلاق و تربيت فردي و اجتماعينهج البلاغه گرايش اصول الدين و معارف علوي

 

 

آمار گرايش آمار رياضيآموزش رياضيرياضي كاربردي آناليز عدديرياضي كاربردي گرايش بهينه سازيرياضي محض گرايش آناليزرياضي محض گرايش جبررياضي محض گرايش هندسه (توپولوژي)زمين شناسي زمين ساخت (تكتونيك)زيست شناسي جانوري گرايش بيوسيستماتيكزيست شناسي جانوري گرايش سلولي و تكوينيزيست شناسي جانوري گرايش فيزيولوژيزيست شناسي سلولي و مولكولي گرايش بيوشيميزيست شناسي سلولي و مولكولي گرايش بيوفيزيكزيست شناسي سلولي و مولكولي گرايش ژنتيكزيست شناسي گياهي گرايش زيست شناسي سلولي و تكوينيزيست شناسي گياهي گرايش سيستماتيك و بوم شناسيزيست شناسي گياهي گرايش فيزيولوژيزيست فناوري گرايش ميكروبيژئوفيزيك گرايش زلزله شناسيشيمي گرايش شيمي آليشيمي گرايش شيمي تجزيهشيمي گرايش شيمي فيزيكشيمي گرايش شيمي معدنيعلوم زمين گرايش آب زمين شناسيعلوم زمين گرايش پترولوژيعلوم زمين گرايش چينه نگاري و ديرينه شناسيعلوم زمين گرايش رسوب شناسي و سنگ شناسي رسوبيعلوم زمين گرايش زمين شناسي اقتصاديعلوم زمين گرايش زمين شناسي زيست محيطيعلوم زمين گرايش زمين شيميفيتوشيميفيزيك گرايش اتمي و مولكوليفيزيك گرايش حالت جامدفيزيك گرايش ذرات بنيادي و نظريه ميدان هافيزيك گرايش فيزيك بنياديفيزيك گرايش فيزيك نجوميفيزيك گرايش هسته اي

 

 

مهندسي برق افزاره هاي ميكرو و نانو الكترونيكمهندسي برق مدارهاي مجتمع الكترونيكمهندسي شيمي پليمرمهندسي شيمي صنايع غذاييمهندسي شيمي محيط زيستمهندسي شيمي مدل سازي، شبيه سازي و كنترلمهندسي شيمي گرايش طراحي فرآيندمهندسي صنايع بهينه سازي سيستم هامهندسي صنايع سيستم هاي كلان اقتصادي و اجتماعيمهندسي صنايع مديريت مهندسيمهندسي عمران آب و ساز ههاي هيدروليكيمهندسي عمران راه و ترابريمهندسي عمران ژئوتكنيكمهندسي عمران سازهمهندسي عمران مهندسي محيط زيستمهندسي عمران مهندسي و مديريت ساختمهندسي فناوري اطلاعاتمهندسي كامپيوتر گرايش نرم افزارمهندسي كامپيوتر گرايش هوش مصنوعي و رباتيكزمهندسي مكانيك تبديل انرژيمهندسي مكانيك ساخت و توليدمهندسي مكانيك طراحي كاربرديمهندسي مواد شناسايي و انتخاب مواد مهندسي

 

 

رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس

 

اقتصاد كشاورزي گرايش اقتصاد توليد و مديريت واحدهاي كشاورزياقتصاد كشاورزي گرايش سياست و توسعه كشاورزيتوسعه روستاييعلوم دامي گرايش تغذيه دامعلوم و مهندسي محيط زيست گرايش ارزيابي و آمايش سرزمينمهندسي مكانيزاسيون كشاورزي گرايش انرژي

 

 

پژوهش هنرطراحي شهريمهندسي معماري

 

   

  

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بندرعباس 97-98 با سامانه صدای مشاور به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید

تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611

تماس با خط همراه اول 99225595

پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل) 

 

 

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بندرعباس 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021

دانشگاه پیام نور دانشگاهی می باشد که به دو طریق در مقطع کارشناسی ارشد پذیرای دانشجو می باشد.یکی از طریق آزمونی تحت عنوان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و دیگری از طریق کنکور کارشناسی ارشد سراسری دانشجو می پذیرد داوطلبان برای اطلاع از زمان و نحوه ی شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98 میتوانند با مرکز  تهران مشاوره تماس بگیرند. به همین جهت در ادامه این مطلب به تمامی موارد مذکور پرداخته ایم. بنابراین پیشنهاد می کنیم ابتدا این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید، سپس در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با بخش مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مرکز راهنمایی های بیشتر را خدمت شما عزیزان ارائه دهند.

ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور بندرعباس 98 – 99 در زمان مقرر از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام خواهد شد. 

همان گونه که گفته شد دانشگاه پیام نور به دو صورت می تواند دانشجو بپذیرد یکی از طریق کنکور کارشناسی ارشد و دیگری به صورت فراگیر. داوطلبان بسیاری هر ساله علاقمند به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور هستند. به همین دلیل بر آن شدیم تا در این مطلب به “زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور98” بپردازیم. در این رابطه لازم به ذکر است که هر ساله ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از اواخر مهر ماه آغاز می شود. بنابراین به احتمال زیاد ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 – 99 نیز اواخر مهر 98 انجام خواهد شد.در حال حاضر تاریخ دقیق ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بندرعباس مشخص نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق، اطلاع رسانی های لازم از طریق سایت تهران مشاوره و همپنین کانال تلگرام کارشناسی ارشد مرکز  تهران مشاوره انجام خواهد شد.رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک بار در سال و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود. برای ثبت نام پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 – 99 به سایت مذکور مراجعه نمایید. سپس از منوی سمت راست صفحه بر روی گزینه “پیام نور” کلیک کنید.

سپس بر روی لینک مربوط به “ثبت نام کنکور ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1398” کلیک کنید. پس از کلیک اطلاعات خواسته شده را وارد و مراحل ثبت نام را تا انتها ادامه دهید. به این نکته توجه کنید که در انتهای ثبت نام کدی تحت عنوان بایستی کد رهگیری ثبت نام را دریافت کنید. در غیر این صورت ثبت نام شما انجام نشده است.

یکی از سوالات مهمی که داوطلبان در تماس با مشاوران کارشناسی ارشد مرکز  تهران مشاوره مطرح می کنند این است که تفاوت کنکور کارشناسی ارشد سراسری و کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور چیست؟ یکی از تفاوت های این دو آزمون این است که کنکور کارشناسی ارشد سراسری برای ورود به دانشگاه های سراسری از جمله دوره های روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد می باشد ولی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تنها مختص ورود به دانشگاه پیام نور است. یکی دیگر از تفاوت های بسیار مهم کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در منابع سوالات آزمون است. منبع سوالات کنکور کارشناسی ارشد سراسری، کتب درسی مقطع کارشناسی است ولی منبع سوالات آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، کتب درسی ترم 1 مقطع کارشناسی ارشد است! در واقع داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شرکت می کنند، در صورت قبولی هنگام ورود به دانشگاه پیام نور از ترم 2 مشغول به تحصیل می شوند. یعنی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به معنی پشت سر گذاشتن ترم 1 تحصیلی داوطلبان محسوب می شود و این موضوع یکی از مزیت های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور است.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی است. بنابراین داوطلبان دانشگاه های پیام نور بندرعباس بایستی ابتدا از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98مطلع گردیده و در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام آزمون فراگیر دانشگاه های پیام نور بندرعباس اقدام نمایند. از جمله شرایط ثبت نام عبارتنداز :

تناسب بودن توانایی جسمانی با رشته انتخابی

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور معمولا آذر هر سال برگزار می گردد. آزمون فراگیر پیام نور سال گذشته نیز در تاریخ 97/9/23 برگزار شد. بنابراین زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 نیز به احتمال زیاد آذر 98 خواهد بود. البته در حال حاضر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بندرعباس به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، اطلاع رسانی های لازم از طریق سایت و کانال تلگرام کارشناسی ارشد مرکز  تهران مشاوره انجام خواهد شد.

زبان وادبیات انگلیسی

مدیریت ورزشی گرایش مدیریت اماکن و تاسیسات ورزشی

مهندسی معماری

جدول بالا رشته های ارائه شده برای سال تحصیلی 98 – 97 است. ممکن است در سال تحصیلی 99 – 98 رشته های دیگری نیز در این واحد دانشگاهی ارائه گردد. به محض انتشار دفترچه ثبت نام رشته های سال تحصیلی 99 – 98 از طریق سایت تهران مشاوره منتشر خواهد شد.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

Current ye@r *

Leave this field empty

استفاده از مطالب سایت اینترنتی تهران مشاوره فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به سایت تهران مشاوره می باشد.

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید

دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور در مقطع کارشناسی ارشد علاوه بر پذیرش از طریق کنکور سراسری به شیوه فراگیر نیز اقدام به جذب دانشجو می کند. به این صورت که دروس تخصصی نیمسال اول تحصیلی را به متقاضیان ارائه داده و بعد از موفقیت در امتحان، وارد نیمسال دوم تحصیلی شده و واحدهای درسی پاس شده نیمسال اول تحصیلی از کلیه واحدهای درسی کسر می گردد.

– متقاضیان می توانند در هر رشته دلخواه خود ثبت نام کرده و امتحانات پایان ترم خود را در دانشگاه پیام نور واحد  بندر عباس ارائه دهند.

متقاضیان می توانند در رشته انتخابی خود به عنوان دانش پذیر در نیمسال اول تحصیلی ثبت نام نمایند و در صورت موفقیت در امتحانات دروس نیمسال اول دانشگاه، از دانش پذیری به دانشجوی رسمی تبدیل وضعیت یافته و ادامه تحصیل دانشجو در نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه پیام نور میسر خواهد بود.

رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به شرح زیر می باشد:رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس

گروه علوم انسانی

– آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی گرایش حرکات اصلاحی- آموزش زبان انگلیسی- آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان – آموزش و بهسازی منابع انسانی – اخلاق گرایش اخلاق کاربردی – الهیات و معارف اسلامی – ادیان و عرفان- الهیات و معارف اسلامی – علوم قرآن و حدیث- الهیات و معارف اسلامی  فقه و مبانی حقوق اسلامی- الهیات و معارف اسلامی گرایش تاریخ و تمدن ملل اسلامی

– برنامه ریزی درسی- برنامه ریزی رفاه اجتماعی – تاریخ گرایش تاریخ اسلام – تاریخ گرایش تاریخ ایران اسلامی – تاریخ گرایش تاریخ تشیع – تاریخ گرایش مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز – تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی- تحقیقات آموزشی – تکنولوژی آموزشی

– جامعه شناسی- جغرافیا و برنامه ریزی روستایی گرایش مدیریت توسعه پایدار روستایی – جغرافیا و برنامه ریزی شهری گرایش آمایش شهری – جغرافیا و برنامه ریزی شهری گرایش برنامهریزی مسکن و بازآفرینی شهری – جغرافیای سیاسی – جمعیت شناسی- حسابداری- حسابرسی

– حقوق بین الملل- حقوق جزا و جرم شناسی- حقوق خصوصی- حقوق دادرسی اداری – رفتار حرکتی گرایش رشد حرکتی – روان شناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت گرا- روان شناسی بالینی- روان شناسی بالینی کودک و نوجوان- روان شناسی تربیتی- روان شناسی شخصیت- روان شناسی عمومی- روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی (عقب مانده ذهنی) – روزنامه نگاری – زبان شناسی همگانی – زبان و ادبیات انگلیسی – زبان و ادبیات عربی- زبان و ادبیات فارسی- زبان و ادبیات فارسی گرایش آموزش زبان فارسی – علم اطلاعات و دانش شناسی گرایش مدیریت اطلاعات – علم اطلاعات و دانش شناسی گرایش مطالعات کتابخانه‌های عمومی- علوم اقتصادی گرایش اقتصاد اسلامی – علوم اقتصادی گرایش اقتصاد انرژی – علوم اقتصادی گرایش اقتصاد و تجارت الکترونیک – علوم اقتصادی گرایش بانکداری اسلامی – علوم اقتصادی گرایش برنامه ریزی سیستم‌های اقتصادی – علوم اقتصادی گرایش توسعه اقتصادی و برنامه ریزی- علوم سیاسی- فقه و حقوق خصوصی – فلسفه و حکمت اسلامی- فیزیولوژی ورزشی گرایش فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی – فیزیولوژی ورزشی گرایش فیزیولوژی ورزشی کاربردی- کارآفرینی گرایش کسب و کار الکترونیکی – کارآفرینی گرایش کسب و کار جدید – مترجمی زبان انگلیسی – محیط زیست گرایش آموزش محیط زیست- مدیریت آموزشی- مدیریت امور شهری- مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی – مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بی نالمللی – مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی – مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیکی – مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی – مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت استراتژیک- مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی جهانگردی- مدیریت دولتی گرایش بودجه و مالیه عمومی – مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی – مدیریت دولتی گرایش خط مشی گذاری عمومی – مدیریت دولتی گرایش طراحی سازمان های دولتی – مدیریت دولتی گرایش مدیریت پیشرفت و توسعه شهری و روستایی – مدیریت دولتی گرایش مدیریت تحول – مدیریت دولتی گرایش مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رسانه- مدیریت سازمان های دولتی گرایش مالی و اقتصادی- مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته – مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک – مدیریت فناوری اطلاعات گرایش مدیریت دانش – مدیریت فناوری اطلاعات گرایش مدیریت منابع اطلاعاتی- مدیریت کسب و کار گرایش استراتژی – مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی – مدیریت کسب و کار گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی

– مدیریت کسب و کار گرایش سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات – مدیریت کسب و کار گرایش عملیات زنجیره تأمین – مدیریت کسب و کار گرایش فناوری – مدیریت کسب و کار گرایش مالی- مدیریت منابع انسانی گرایش مدیریت منابع انسانی اسلامی- مدیریت ورزشی گرایش مدیریت اماکن و تأسیسات ورزشی – مدیریت ورزشی گرایش مدیریت اوقات فراغت و ورز شهای تفریحی – مدیریت ورزشی گرایش مدیریت بازاریابی در ورزش – مدیریت ورزشی گرایش مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی – مدیریت ورزشی گرایش مدیریت رسانه های ورزشی – مدیریت ورزشی گرایش مدیریت رویدادهای ورزشی- مشاوره گرایش مشاوره توانبخشی – مشاوره گرایش مشاوره خانواده – مشاوره گرایش مشاوره شغلی – مشاوره گرایش مشاوره مدرسه- مطالعات فرهنگی

– آموزش ریاضی- بیوشیمی- زیست شناسی جانوری گرایش سلولی و تکوینی – زیست شناسی جانوری گرایش فیزیولوژی- زیست فناوری گرایش میکروبی- ژنتیک- شیمی گرایش شیمی آلی – شیمی گرایش شیمی تجزیه- فیزیک گرایش فیزیک ماده چگال- زیست شناسی گیاهی گرایش فیزیولوژی 

– مهندسی برق  افزاره های میکرو و نانو الکترونیک – مهندسی برق  مدارهای مجتمع الکترونیک- مهندسی شیمی  صنایع غذایی – مهندسی شیمی  محیط زیست – مهندسی شیمی گرایش طراحی فرآیند- مهندسی صنایع  بهینه سازی سیستم ها – مهندسی صنایع  سیستم های کلان – مهندسی صنایع  مدیریت مهندسی- مهندسی عمران  آب و سازه های هیدرولیکی – مهندسی عمران  راه و ترابری – مهندسی عمران  ژئوتکنیک – مهندسی عمران  سازه – مهندسی عمران  مهندسی محیط زیست – مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت- مهندسی فناوری اطلاعات- مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار – مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی و رباتیکز- مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی – مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید – مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی- مهندسی مواد  شناسایی و انتخاب مواد مهندسی

– اقتصاد کشاورزی گرایش سیاست و توسعه کشاورزی- بیوتکنولوژی کشاورزی- توسعه روستایی- علوم دامی گرایش تغذیه دام- علوم و مهندسی محیط زیست گرایش ارزیابی و آمایش سرزمین

– پژوهش هنر – طراحی شهری – مهندسی معماری

1. پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور به این‌صورت است که متقاضی دروس تخصصی نیمسال اول کارشناسی ارشد را می‌تواند به سه شیوه دلخواه (خودخوان، کلاس‌های حضوری و الکترونیکی) انتخاب کرده و بعد از موفقیت در امتحانات، وارد نیمسال تحصیلی دوم شود. (واحدهای درسی گذرانده شده نیمسال اول از کل واحدهای مقطع کارشناسی ارشد کسر می‌گردد.)

2. مدرک تحصیلی ‌کلیه فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام‌نور یکسان بوده و کلماتی مانند فراگیر، بدون‌کنکور، غیرحضوری و الکترونیکی در مدرک قید نمی‌گردد.

3. با توجه به معرفی کتاب‌ها و سراسری بودن امتحانات پایان‌ترم در دانشگاه پیام‌نور، دانشجویان در کلیه استان‌های کشور می‌توانند در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل داده و مکان امتحانی خود را دانشگاه پیام‌نور واحد شهر خود انتخاب نمایند. (حضور در کلاس‌های درسی الزامی نیست)

4. ارائه دروس در دانشگاه پیام‌نور به سه شیوه زیر می‌باشد: (شیوه ارائه دروس در مدرک فارغ‌التحصیلی قید نمی‌شود)

– خودخوان (غیرحضوری): مطالعه کتاب‌ها و منابع درسی ارائه داده شده دانشگاه در هر نیمسال تحصیلی

– الکترونیکی (مجازی): شرکت در کلاس‌های اینترنتی بصورت آنلاین در سراسر کشور

– عادی (حضوری): حضور در کلاس‌های درسی و شرکت در امتحانات

توجه. کلاس‌های حضوری نیمسال اول کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور تنها توسط مراکز مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شده و در حال حاضر این امکان صرفاً در مراکز استان تهران و البرز می‌باشد.

 

– در صورت ثبت نام و انتخاب شیوه ارائه دروس به صورت غیرحضوری (مطالعه خودخوان) و پرداخت شهریه، کلیه کتاب ها و منابع درسی نیمسال اول فراگیر پیام نور حداکثر تا یک هفته به آدرس ثبت شده در سامانه ارسال خواهد شد.

– در صورت ثبت نام و انتخاب شیوه ارائه دروس به صورت حضوری و الکترونیکی و پرداخت شهریه پیش ثبت نام، از تاریخ 15 الی 31 شهریور برنامه کلاسی دروس نیمسال اول تحصیلی به متقاضی ارائه می گردد. کلاس ها در روزهای پنجشنبه بعد از ظهر و روزهای جمعه برگزار خواهد شد.

– در صورت انصراف تا قبل از شروع کلاس‌ها، مبلغ واریزی قابل عودت می‌باشد.

توجه. الباقی پرداخت شهریه کلاسی بصورت اقساطی نیز بعد از شروع کلاس‌ها با بازپرداخت دو ماه امکانپذیر می باشد.

 

سامانه ثبت نام آموزش عالی فراگیر پیام نور – ارائه کتاب‌ها و جزوات درسی – کلاس‌های الکترونیکی در سراسر کشور – کلاس‌های حضوری و رفع اشکال

پورتال ثبت نام آموزش عالی فراگیر پیام نور ساختمان اداری: تهران، خیابان ولیعصر (عج)،‌ پائین‌تر از میدان ولیعصر، کوچه مینو، ساختمان پژوهش استان البرز: کرج، ملاصدرای غربی، نرسیده به نبوت، ساختمان فراگیر پیام نور

سامانه پیام کوتاه: 21000250000 پایگاه اینترنتی: www.faragir.net روابط عمومی: 02128426757 کانالهای ارتباطی: faragirpayamenoor@

رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس
رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *