روانشناس بالینی تهرانپارس

 
helpkade
روانشناس بالینی تهرانپارس
روانشناس بالینی تهرانپارس

بسیاری از افراد ساکن شرق تهران همیشه به دنبال مطب روانشناسی در تهرانپارس هستند. مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اکسیر در شرق تهران مفتخر است که با رویکرد درمانگری در پرتو اخلاق حرفه ای و نیز بهره گیری از دانش روز دنیا خدمات گسترده روان درمانی و مشاوره را ارائه می نماید.

خدمات مطب روانشناسی در تهرانپارس با نام کیمیای زندگی (شعبه دوم مرکز مشاوره اکسیر) شامل: مشاوره و روان درمانی بزرگسال، مشاوره و روان درمانی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، زوج درمانی، تشخیص و درمان اختلالات جنسی، سنجش هوش و استعدادیابی، مشاوره تحصیلی و شغلی، مشاوره صنعتی – سازمانی، درمان مشکلات یادگیری، بیش فعالی، نوروفیدبک و غیره است.

روان درمانی به شيوه‌هايی گفته می‌شود که در آن مشکلات روانی و عاطفی از طريق بيان مشکلات به يک درمانگر و گفتگو با او درمان می‌گردد. روان درمانگر به شناخت شما از خود و بهتر شدن توانايی مقابله‌تان کمک می‌کند. روان درمانی یا درمان روانشناختی درمان اختلالات روحی، احساسی، شخصیتی و رفتاری با استفاده از روش‌هایی مانند گفتگو کردن با شخص بیمار، گوش دادن به حرف‌های بیمار و راهنمایی کردن او است.

روان درمانی روشی است که توسط درمانگری آموزش دیده به شکل حرفه‌ای، با توجه به خاستگاه «اختلال تحت درمان»، انجام گیرد. روان درمانگری بر دوپایه «رابطه» و «ارتباطات» به شکل کلامی و غیرکلامی استوار است. رابطه‌ای حرفه‌ای بین بیمار و درمانگر است که مبتنی بر اصالت، جدیت، صمیمیت و آزادی است.

روانشناس بالینی تهرانپارس

 

مقاله مرتبط: روان درمانی چیست؟

بسیاری از زوجین در هنگام بحث کردن، سعی می­‌کنند ثابت کنند که مقصر نیستند و حق با آنان است و علت مشکلات ایجاد شده همسرشان است و او مقصر اصلی است. دقت کنید هیچ مشکلی با متهم شناختن همسرتان حل نخواهد شد.

مقاله مرتبط: مرکز مشاوره زوج درمانی

همه خانواده‌ها باید خود را برای کنار آمدن با مشکلات روزمره آماده سازند و راهکارهای مناسب برای کنار آمدن با فشارهای روانی که از بیرون و درون به خانواده وارد می‌شوند را بیاموزند. خانواده‌های توانا علاوه بر تعالی و بقای کل نظام خانواده، موجب رشد و شکوفایی یکایک اعضای خانواده می‌شوند. در حالی که در خانواده‌های نابسامان منافع بعضی تامین و نیازهای عده‌ای دیگر بی پاسخ می‌ماند و یا آنکه علی رغم ثبات ظاهری خانواده، همه یا بعضی افراد خانواده ناراضی هستند.

مشاوره خانواده در زمان‌هایی که خانواده با موقعیتی جدید نظیر بارداری، تولد فرزند، مهاجرت، ازدواج و رشد فرزندان، یلوغ نوجوانان یا با مشکلات و آسیب‌هایی نظیر اعتیاد، افسردگی، بیماری یا مرگ عزیزان، خیانت، ورشکستگی، خودکشی و …روبرو می‌شود، ضرورت دارد. مشاوره خانواده‌ها تنها به حل اختلاف و ایجاد جو مسالمت‌آمیز ختم نمی‌شود، بلکه در موارد زیادی سبب بهبود وضع زندگی و ارتقاء سطح رضایتمندی زوجین و همه اعضای خانواده خواهد شد.

حل مشکلات زناشویی زوجین شامل درمان اختلالات جنسی، درمان اختلالات هویت جنسی، آموزش مسایل زناشویی به جوانان، آموزش‌های پیش از ازدواج، تشخیص مسایل جنسی بهنجار از نابهنجار، آموزش صحیح مسایل زناشویی و افزایش لذت زندگی سالم و … است.

ارتباط با کودک یکی از چالش برانگیز‌ترین و در عین حال لذت بخش‌ترین تجربیات ما می‌باشد. در مجموع مادران و پدران به شیوه بسیار ظریفی پا به پای هر کودک از نو بزرگ می‌شوند.

سلامت روانی فرد از همان آغاز به دست والدین، به‌خصوص مادر پی‌ریزی می‌شود. مادر همان چیزی را تدارک می‌بیند که می‌توانیم آن را یک محیط تسهیل‌کننده بنامیم. محیطی که زمینه را برای فرایندهای رشد طبیعی کودک و تعامل کودک با محیط مطابق با الگوی وراثتی فرد فراهم می‌سازد. مادر بی‌آنکه بداند پایه‌های سلامت روانی فرد را استوار می‌سازد.

مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان کمک می‌کند ویژگی‌‌ها و استعدادهای خود را بهتر شناخته و به موارد و خصوصیاتی که به آنها توجه نداشته‌اند یا میزان توجه به آنها کمتر بوده، بیشتر توجه نمایند. علاوه بر این اطلاعات آنها را در زمینه‌های مختلف تحصیلی تقویت کرده و در صورت وجود نواقصی در عملکردشان آنها را شناسایی و راه‌حل‌هایی برای رفع نواقص ارائه می‌دهد و به این ترتیب دانش‌آموزان می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به گذشته در زمینه درسی داشته باشند و انتخاب‌های بهتری انجام دهند و اشکالات احتمالی را نیز برطرف کنند.

اختلالات روانی عموما ناشی از عملکرد نامناسب مغز و الگوهای ناصحیح مغزی می‌باشد. بنابراین مغز هم مانند هر سیستم پبچیده دیگر نیاز به تنظیم و رفع نقص دارد. نکته جالب توجه آن است که مغز قابلیت خودتنظیمی و به روز شدن را دارد به شرط آنکه از وضعیت خود آگاهی یابد. نوروفیدبک مانند یک آینه این امکان را به مغز می‌دهد تا از وضعیت خود آگاهی یابد و در طی فرایندی آموزشی خودتنظیمی را به مغز می‌آموزد. در نوروفیدبک که نورتراپی هم گفته می‌شود سنسورهایی که الکترود نامیده می‌شوند بر روی پوست سر بیمار قرارمی‌گیرند. این سنسورها فعالیت الکتریکی مغز فرد را ثبت و در قالب امواج مغزی (دراغلب موارد به شکل شبیه‌سازی شده در قالب یک بازی کامپیوتری یا فیلم ویدئویی) به اونشان می‌دهند. در این حالت پخش فیلم یا هدایت بازی کامپیوتری بدون استفاده از دست وتنها با امواج مغزی شخص انجام می‌شود. به این شکل فرد با دیدن پیشرفت یا توقف بازی پی به شرایط مطلوب یا نامطلوب امواج مغزی خود برده و سعی می‌کند تا با هدایت بازی یا فیلم، وضعیت تولید امواج مغزی خود را اصلاح کند.

مقاله مرتبط: دپارتمان نوروفیدبک و بیوفیدبک مرکز اکسیر

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اکسیر بزرگترین مرکز خدمات روانشناختی در سطح شهر تهران و در شرق تهران مفتخر است که با رویکرد درمانگری در پرتو اخلاق حرفه‌ای و نیز بهره گیری از دانش روز دنیا خدمات گسترده روان درمانی و مشاوره را ارائه می‌نماید.

/* Color */
.bookly-form-group > label,
.bookly-label-error,
.bookly-progress-tracker > .active,
.bookly-form .picker__nav–next,
.bookly-form .pickadate__nav–prev,
.bookly-form .picker__day:hover,
.bookly-form .picker__day–selected:hover,
.bookly-form .picker–opened .picker__day–selected,
.bookly-form .picker__button–clear,
.bookly-form .picker__button–today,
.bookly-columnizer .bookly-hour span.bookly-waiting-list {
color: #f4662f!important;
}
/* Background */
.bookly-progress-tracker > .active .step,
.bookly-form .picker__frame,
.bookly-service-step .bookly-week-days label,
.bookly-repeat-step .bookly-week-days label,
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover .bookly-hour-icon span,
.bookly-btn,
.bookly-btn:active,
.bookly-btn:focus,
.bookly-btn:hover,
.bookly-btn-submit,
.bookly-round,
.bookly-square {
background-color: #f4662f!important;
}
.bookly-triangle {
border-bottom-color: #f4662f!important;
}
/* Border */
.bookly-form input[type=”text”].bookly-error,
.bookly-form input[type=”password”].bookly-error,
.bookly-form select.bookly-error,
.bookly-form textarea.bookly-error,
.bookly-extra-step div.bookly-extras-thumb.bookly-extras-selected {
border: 2px solid #f4662f!important;
}
/* Other */
.bookly-form .picker__header { border-bottom: 1px solid #f4662f!important; }
.bookly-form .picker__nav–next:before { border-left: 6px solid #f4662f!important; }
.bookly-form .picker__nav–prev:before { border-right: 6px solid #f4662f!important; }
.bookly-service-step .bookly-week-days label.active, .bookly-repeat-step .bookly-week-days label.active { background: #f4662f url(https://psychoexir.com/wp-content/plugins/bookly-responsive-appointment-booking-tool/frontend/resources/images/checkbox.png) 0 0 no-repeat!important; }
.bookly-pagination > li.active, .bookly-columnizer .bookly-day, .bookly-schedule-date { background: #f4662f!important; border: 1px solid #f4662f!important; }
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover { border: 2px solid #f4662f!important; color: #f4662f!important; }
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover .bookly-hour-icon { background: none; border: 2px solid #f4662f!important; color: #f4662f!important; }

Jeyjey says:

مرکز مشاوره اکسیر says:

مرکز مشاوره اکسیر says:

[email protected]

[email protected]

بهترین مرکز مشاوره در شیراز

کلینیک نوروفیدبک در جنوب تهران

مرکز مشاوره
درمانی اختلالات هیجانی
درمان فوبیا

 

روانشناس بالینی تهرانپارس

 

مرکز مشاوره خدمات بسیار متنوعی را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین خدمات مرکز مشاوره، مشاوره ازدواج است. مشاوره پیش از ازدواج به‌منظور شناخت ویژگی‌های مهم طرف مقابل و تصمیم‌گیری برای بنای یک زندگی مشترک آرامش‌بخش و روابط زناشویی شاد و موثر ضرورت دارد. در مشاوره ازدواج جهت همسان‌گزینی مناسب زوجین، ملاک‌های ازدواج و شخصیت زوجین بررسی و در صورت لزوم مهارت‌های موثر برای زندگی مشترک آموزش داده می‌شود. خانواده‌درمانی از دیگر خدمات مرکز مشاوره به‌حساب می‌آید. درمان خانواده و زوجین در مواردی چون خیانت همسر، وجود یک عضو معتاد یا مبتلا به مشکلات جسمانی یا روانشناختی در خانواده، خانواده‌های طلاق گرفته یا ازدواج مجدد کرده، تجربه یک بحران در خانواده و در ارتباط با مسائل تربیتی کودکان توصیه می‌شود. افسردگی نیز بدون شک یکی از دلایل اصلی مراجعه به مرکز مشاوره است. افسردگی یک حالت ذهنی است که در آن فرد از غم و اندوه، از دست دادن علاقه یا لذت، احساس گناه یا کم‌خوابی و بی‌اشتهایی، احساس خستگی و ضعف در تمرکز رنج می‌برد. افسردگی می‌تواند طولانی مدت یا مکرر باشد که به‌طور قابل ملاحظه‌ای توانایی فرد در محل کار یا مدرسه یا تقابل با زندگی روزانه را مختل می‌کند. افسردگی بیماری شایعی است؛ حدود بیست درصد از افراد به افسردگی اساسی دچار می‌شوند و متوسط سن ابتلا به آن بیست سالگی است. درمان افسردگی و مشکلات اضطرابی کودکان و نوجوانان نیز یکی دیگر از خدمات مرکز مشاوره به‌شمار می‌رود. بی‌خوابی، بی‌قراری، هراس از حضور در جمع، کابوس‌های شبانه، بی‌اشتهایی، کم‌وزنی و بروز رفتارهای تنش‌آمیز از نشانه‌های افسردگی در کودکان هستند. افسردگی در کودکان با تظاهرات اضطرابی جلوه‌گر می‌شود و نیازمند مداخله‌های تخصصی است. درمان ترس‌های مرضی و اختلالات اضطرابی نظیر انواع تیک‌های عصبی، جویدن ناخن، مکیدن انگشت، درمان بدخلقی، اختلالات یادگیری، بیش‌فعالی و نارسایی توجه از دیگر خدمات رایج در مرکز مشاوره است. مداخله‌های درمانی عمدتا شامل درمان‌های شناختی-رفتاری، بین فردی، روانکاوی و شناختی می‌شوند.

مرکز مشاوره کودک در تهرانپارس
مرکز مشاوره کودک محدوده تهرانپارس
مرکز مشاوره کودک تهرانپارس
مشاوره کودک در تهرانپارس
مشاوره کودک محدوده تهرانپارس
مشاوره کودک تهرانپارس
مرکز مشاوره در تهرانپارس
مرکز مشاوره محدوده تهرانپارس
مرکز مشاوره تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره در تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره محدوده تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره تهرانپارس
روانشناس در تهرانپارس
روانشناس محدوده تهرانپارس
روانشناس تهرانپارس
مشاوره در تهرانپارس
مشاوره محدوده تهرانپارس
مشاوره تهرانپارس
روانشناس بالینی در تهرانپارس
روانشناس بالینی محدوده تهرانپارس
روانشناس بالینی تهرانپارس
روانشناس بالینی کودک در تهرانپارس
روانشناس بالینی کودک محدوده تهرانپارس
روانشناس بالینی کودک تهرانپارس
متخصص روانشناسی در تهرانپارس
متخصص روانشناسی محدوده تهرانپارس
متخصص روانشناس تهرانپارس
متخصص روانشناسی کودک در تهرانپارس
متخصص روانشناسی کودک محدوده تهرانپارس
متخصص روانشناسی کودک تهرانپارس
مرکز مشاوره کودک در تهرانپارس
مرکز مشاوره کودک محدوده تهرانپارس
مرکز مشاوره کودک تهرانپارس
مرکز مشاوره خانواده در تهرانپارس
مرکز مشاوره خانواده محدوده تهرانپارس
مرکز مشاوره خانواده تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره خانواده در تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره خانواده محدوده تهرانپارس
بهترین مرکز مشاوره خانواده تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناختی در تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناختی محدوده تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناختی تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناسی در تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناسی محدوده تهرانپارس
متخصص آزمون های روانشناسی تهرانپارس
روانشناس کودک در تهرانپارس
روانشناس کودک محدوده تهرانپارس
روانشناس کودک تهرانپارس
مشاوره کودک در تهرانپارس
مشاوره کودک محدوده تهرانپارس
مشاوره کودک تهرانپارس
روانشناس خانواده در تهرانپارس
روانشناس خانواده محدوده تهرانپارس
روانشناس خانواده تهرانپارس
مرکز مشاوره و روانشناسی در تهرانپارس
مرکز مشاوره و روانشناسی محدوده تهرانپارس
مرکز مشاوره و روانشناسی تهرانپارس
کلینیک مشاوره در تهرانپارس
کلینیک مشاوره محدوده تهرانپارس
کلینیک مشاوره تهرانپارس
کلینیک مشاوره و روانشناسی در تهرانپارس
کلینیک مشاوره و روانشناسی محدوده تهرانپارس
کلینیک مشاوره و روانشناسی تهرانپارس
مشاوره روانشناسی فردی محدوده تهرانپارس
مشاوره روانشناسی فردی در تهرانپارس
مشاوره روانشناسی فردی تهرانپارس
روان درمانی اختلالات هیجانی محدوده تهرانپارس
روان درمانی اختلالات هیجانی در تهرانپارس
روان درمانی اختلالات هیجانی در تهرانپارس
روان درمانی اختلالات جنسی محدوده تهرانپارس
روان درمانی اختلالات جنسی در تهرانپارس
روان درمانی اختلالات جنسی در تهرانپارس
روان درمانی اختلالات شخصیت محدوده تهرانپارس
روان درمانی اختلالات شخصیت در تهرانپارس
روان درمانی اختلالات شخصیت در تهرانپارس
خانواده درمانی محدوده تهرانپارس
خانواده درمانی در تهرانپارس
خانواده درمانی تهرانپارس
مشاوره خانواده محدوده تهرانپارس
مشاوره خانواده در تهرانپارس
مشاوره خانواده تهرانپارس
مشاوره فردی محدوده تهرانپارس
مشاوره فردی در تهرانپارس
مشاوره فردی تهرانپارس
درمان افسردگی محدوده تهرانپارس
درمان افسردگی در تهرانپارس
درمان افسردگی تهرانپارس
درمان فوبیا محدوده تهرانپارس
درمان فوبیا در تهرانپارس
درمان فوبیا تهرانپارس
مشاوره ویژه ازدواج محدوده تهرانپارس
مشاوره ویژه ازدواج در تهرانپارس
مشاوره ویژه ازدواج تهرانپارس
مرکز مشاوره با مدیریت دکتر رحیم داوری

نام و نام خانوادگی

تلفن

موبایل

وب سایت

پست الکترونیک

آدرس

تهران

تهران

منطقه 4

فلکه اول تهرانپارس –
ابتدای بابا یوسفی یا 144 شرقی –
روبروی مرکز خرید سپید –
مجتمع ایرانیان –
طبقه 2 –
واحد 7

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق ایرانگان متعلق به گسترش ارتباطات نوین می باشد.

Copyright 2010 – 2017©

مطب دکتر علی ملک (روانشناس بالینی)

تهرانپارس، بالاتر از فلکه اول، 152 شرقی، جنب بانک کارآفرین، پلاک: 74 طبقه 2 واحد 7

77744552-77745100

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی در تهران

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

روانشناس بالینی تهرانپارس

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس بالینی

خدمات مطب

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

عضویت در انجمن ها

loading…

مقالات :

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه و کلینیک و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با دکتر مینا مجتبایی چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

اگر در لحظات زیادی از زندگی تان دچار اضطراب و استرس هستید!اگر در زمان های زیادی از زندگی، خودتان را مجبور به تحمل افکار یا رفتارهای تکرار شونده (وسواسی) می بینید!اگر احساس می کنید که دچار افسردگی شده اید!اگر به صورت غیرعادی از موضوعاتی ساده ترس و نگرانی دارید!اگر همیشه ترس و نگرانی از دست دادن همسرتان و یا فرزندتان را دارید!اگر در زندگی، خودتان را اسیر هیجانات منفی تکرار شونده و مختل کننده می بینید!و صدها اگر دیگر…

لطفاً هر چه زودتر به یک دکتر روانشناس بالینی خوب و باصلاحیت مراجعه کنید، مهم نیست در کلینیک ما باشد و یا نه. مهم این است که در حل مسائل زندگی تنها نمانید:

کار دکتر روانشناس بالینی خوب در تهران، درمان افرادی است که از اختلالات و بیماری های روانی در شهر بزرگی مثل تهران رنج می برند. بیماری های روانی مثل افسردگی ، اضطراب ، وسواس (وسواس فکری و عملی)، اختلال دوقطبی و …در طول این شیوه از درمان، شما می‌توانید نسبت به خلق‌وخوی خود و وضعیتی که در آن قرار دارید، احساسات‌تان و رفتار خود بیشتر بدانید و کنترل بیشتری بر خودتان داشته باشید.

آیا به دنبال مشاوره روانشناسی آنلاین حرفه ای و مقرون به صرفه هستید؟احساس بهتر با یک تماس آغاز می شودروانشناس بالینی تهرانپارس

روانشناسان بالینی ما:

دکتر سید علی هاشمی | متخصص سنجش روانشناختی

سید علی هاشمی متخصص تشخیص های دقیق است.یکی از موثرترین فاکتورهای درمان اثربخش در حوزه روانشناسی، تشخیص و ارزیابی درست مسئله‌ها است. در اولین گام پیشنهاد ما به شما برای مراجعه به درمانگر، مراجعه به متخصص سنجش و ارزیابی است.چرا که دانستن نوع مسئله شما و میزان شدت و ضعف آن، می‌تواند در انتخاب درمانگر و رویکرد درمانی و همچنین راهبرد عملیات درمانی شما نقش بسزایی ایفا کند.

به نوعی می‌توان گفت در این بخش می‌توانیم به لحاظ تخصصی سرنخ اصلی را پیدا کرده و در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو وقت روانشناسی بالینی تماس بگیرید: 02188670340 | 02188670341

خانم مریم فیاض

خانم مریم فیاض از جمله قوی ترین روانشناسان بالینی ماست. سالها حضور ایشان در بیمارستان روزبه و بخش های متعدد مراکز درمانی اعصاب و روان، از ایشان یک روانشناس بالینی قدرتمند و کاردان سخته است.و باعث شده است که ما با خیال راحت کیس های شدید را به ایشان ارجاع بدهیم.

خانم مهتاب کرج آبادی

خانم مهتاب کرج آبادی از همکاران قوی کلینیک ایران است. در طول این 3 سال همکاری حرفه ای، همواره یکی از متعهدترین و دلسوزترین روانشناسان بالینی ما بوده است. تخصص ویژه ی ایشان به عنوان روانشناس بالینی خوب در تهران، درمان اختلالات اضطرابی و اختلالات خُلقی است. اگر به دنبال یک روانشناس بالینی خوب، دلسوز و پیگیر هستید، مهتاب کرج آبادی گزینه ی پیشنهادی ماست.

لطفاً این مقاله را بخوانید: وقتی به روانشناس مراجعه می کنم چه اتفاقی می افتد؟ (اگر می خواهید از جلسات رواندرمانی خودتان نتیجه بگیرید به این 7 نکته کلیدی توجه کنید.)

آقای دکتر داود قادری

داود از زمانی که افتخار همکاری به ما داده است، توانسته به عنوان یکی از درمانگران مطمئن و کاربلد، خود را معرفی کند. به طور کلی داوود قادری به عنوان دکتر روانشناس بالینی خوب در تهران، بر روی مراجعین مبتلا به افسردگی، افسردگی دوقطبی، انواع ترس های مرض (فوبیا) مثل فوبیای اجتماعی و مشکلات جنسی که مخرب روابط زناشویی هستند بسیار مسلط و باتجربه کار می کند.داود قادری به غیر از رواندرمانگری، بر روی خانواده نیز عملکرد خوبی دارد. این نکته قابل ذکر است که رویکرد ایشان معمولاً طرحواره درمانی است.

آقای آرش سدهیان

آرش سدهیان از سال 1388 به ما پیوسته است. در طول این 10 سال همواره یکی از مطمئن ترین ، بهترین و متعهدترین روانشناسان بالینی ما بوده است. تخصص ویژه ی آرش، درمان اختلالات اضطرابی و اختلالات خُلقی با تکیه بر رویکرد شناختی رفتاری (CBT) است. از دیگر مراجعینی که آرش سدهیان خیلی با آنها خوب کار می کند، نوجوانان و جوانان هستند.نکته ی قابل توجه در مورد ایشان این است که بالای 90 درصد مراجعین فراوان ایشان در طول این سالهای درمان، را خود مراجعین معرفی کرده اند.

آیا به دنبال یک روانشناس بالینی خوب و متخصص می گردید؟

ما در کنار شما هستیم. جهت کسب اطلاعات و تعیین نوبت با روانشناس بالینی خوب در تهران با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:88670341  ، 88670341 ، 88209050 ، 09059036294

خانم نیوشا شهروان

نیوشا شهروان از سال 95 به ما پیوسته است. نکته ی قابل توجه در مورد ایشان تسلطشان بر روند درمانی با رویکرد طرحواره درمانی است. ایشان نیز در طول سالهای درمانگری، مراجعین بسیار زیادی دارند، که درصد بسیار زیادی از آنها با معرفی مراجعین قبلی ایشان، کار درمان خود را شروع کرده اند و ادامه می دهند.

باسلام ترس واسترس من زیاد چکار کنم فکر مکنم من زنده نممانم


negaran nabasid.in niz bogzarad

روانشناس بالینی تهرانپارس
روانشناس بالینی تهرانپارس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *