روانشناس خانواده در شرق تهران

 
helpkade
روانشناس خانواده در شرق تهران
روانشناس خانواده در شرق تهران

لیست کاملی از مراکز مشاوره شرق تهران را در پایین برای شما مخاطب عزیز به همراه شمراه تلفن پذیرش و آدرس را آورده ایم. اگر به دنبال دفاتر روانشناسی خوب در شرق تهران در حوزه های ( مشاوره ازدواج ، خانواده ، کودک ، نوجوان ، مشاوره تحصیلی ، اضطراب و.. ) از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک منصوره شهریاری احمدیآدرس:تهرانپارس ، بالاتر از فلکه اول ، نبش کوچه اصغری (۱۵۶ غربی)،پلاک ۲ ، واحد ۱۳تلفن پذیرش :۰۲۱-۷۷۲۹۶۹۵۳ – 09337755304

کلینیک آرامش نوین

درمانگر : رقیه علی نژاد

خدمات :مشاوره خانواده ، زوج درمانی ، پیش از ازدواج ، فرزند پروریآدرس :فرمانیه ، بلوار شهید اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی ، ساختمان پارسیان ، طبقه ۵تلفن پذیرش :۰۹۳۰۶۴۴۱۴۸۵روانشناس خانواده در شرق تهران

در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی لینک مراکز مشاور خانواده و ازدواج تهران دفاتر روانشناسی و مشاوره گرایش های مختلف در سایر نواحی تهران را مشاهده کنید.

لیست فوق لیستی از مراکز مشاوره روانشناسی شرق تهران در حوزه های خانواده ، ازدواج ، روانشناس کودک ، نوجوان ، اضطراب ، موفقیت ، سکس تراپیست و.. می باشند. هر کدام نام روانشناس شرق تهران به همراه شماره تلفن ، آدرس مطب ، و تخصص های مربوطه آورده شده است. با کلینیک بر روی جزیئیات مطب می توانید جزیئیات دیگر کلینیک را مشاهده کنید.

اگر رواشناس شاغل در شرق تهران هستید و نام خود را در لیست فوق نمی بینید از طریق لینک زیر مشخصات دفتر خود را به همراه تخصص های مربوطه ( مشاوره خانواده شرق تهران ، رواشناس کودک ، نوجوان ، ازدواج ، و.. ) وارد نمایید.

در لیست فوق به نشانی مورد نظر خود دقت کنید. لیست مراکز مشاوره شرق تهران شامل مراکز مشاوره و روانشناسی شرق تهراناست که این مناطق عبارتند از : تهران نو، مشاور تهرانپارس ، کالاد ، شمس‌آباد ، حکیمیه ، نیروی هوایی ، نظام آباد ، نارمک ، شهرک امید ، مشاوره خیابان پیروزی ، گرگان ، وحیدیه ،، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره شرق تهران یا روانشناس خوب شرق تهران کسی است که دارای تخصص های مشخص ، علم به روز و تجربه بالا باشد. لیست روانشناسهای شرق تهران که در بالا ذکر شده است همگی دارای پروانه معتبر از سازمان روانشناسی ایران یا سازمان بهزیستی هستند که در محدوده های شرق شهر تهران فعالیت دارند.

یک روانشناس می تواند براساس حوزه تخصصی و مورد علاقه خود خدمات مشاوره پیش از ازدواج ، ازدواج ، طلاق ، خانواده ، فرزند پروری ، کودک ، نوجوان ، جوان را ارائه بدهد. همچنین می تواند در زمینه موفقیت ، استقلال ، اضطراب ، ترس های شبانه کودک به شما کمک شایانی کند.

آخرین تغییرات : فروردین ۱۴, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

داشتن یک مشاور سلامت روان در زندگی یکی از بهترین تصمیماتی است که هر شخصی می تواند بگیرد . همه ما در طول زندگی خود ، بحران ها و چالش هایی را پشت سر می گذاریم که گاهی قادر به حل کردن آن ها بدون کمک فردی متخصص نیستیم . برای داشتن یک مشاوره مفید ، ابتدا باید یک مرکز مشاوره خوب انتخاب کرد . در ادامه نکاتی برای انتخاب یک کلینیک روانشناسی شرق تهران، بیان خواهد شد :

یک مرکز مشاوره حرفه ای انتخاب کنید . یک مرکز مشاوره مناسب ، همیشه باید در نظر داشته باشد که رابطه مشتری باید در سطح حرفه ای باقی بماند . گاهی اوقات برای مراکز مشاوره آسان تر است که تنها به نفع کارکنان و مشاوران عمل کنند . برای یافتن کلینیک روانشناسی شرق تهران ، ابتدا لیستی از مراکز مشاوره ی حرفه ای را تهیه کنید .

برای یافتن بهترین مرکز مشاوره شرق تهران ، توجه کنید که مرکز مشاوره باید برنامه ، بودجه و نیازهای مرکز خود را ، به گونه ای برنامه ریزی کند که به نفع مشتری نیز باشد . هنگامی که یک مرکز مشاوره شرق تهران را بررسی می کنید ، توجه کنید که هزینه ی مشاوره نسبت به زمان آن ، در مقایسه با مراکز دیگر متناسب هست یا خبر .

 

روانشناس خانواده در شرق تهران

در جستجوی کلینیک روانشناسی شرق تهران ، به لیست پزشکان و متخصصان سلامت روان مرکز مشاوره دقت کنید . مرکز مشاوره ای را انتخاب کنید که در زمینه های متفاوت خدمات ارائه می دهند ، تا در صورت نیاز و توصیه ی مشاور خودتان برای کمک گرفتن از تخصصی دیگر ، در همان مرکز مشاوره ای که به آن اعتماد کرده اید ، آن شخص را پیدا کنید . مزیت آن ، این است که مشاور شخصی شما با متخصص دیگر در یک محیط کار کرده و ارتباط دارند و راحت تر می توانند در مورد شما با هم به توافق نظر و راه حل بهتری دست یابند .

یک مرکز مشاوره باید شامل مشاورانی با مهارتهای ارتباطی شفاهی و کتبی بسیار خوبی باشد . شما ممکن است کودک خود را به مرکز مشاوره ببرید ، ممکن است شخصی باشید که با در روابط اجتماعی دچار بحران شده اید و یا حال روحی خوبی ندارید ، مشاوران و دیگر کارکنان مرکز مشاوره باید بتوانند با شما ، ارتباطی خوب برقرار کنند و حضور در مرکز برای شما سخت نباشد . اگر برای کودکتان به دنبال مرکز مشاوره شرق تهران هستید ، اطمینان حاصل کنید که به صورت تخصصی مشاوره در زمینه کودکان ، ارائه خواهد شد .

محیط یک مرکز مشاوره و ظاهر آن ، در ارتباط برقرار کردن شما با آن جا ، بسیار موثر است . شما در برخورد اول با ظاهر مرکز مشاوره باید بتوانید احساس آرامش کنید و اضطراب درونی شما را افزایش ندهد . همچنین شما حدودا ۵۰ دقیقه در دفتر مشاوره روی یک مبل می نشینید و صحبت می کنید ، در این زمان نباید احساس خستگی و کلافگی کنید .

یک مرکز مشاوره مناسب ، باید بتواند بر تمام برنامه های مراجعان خود ، تسلط داشته باشد . اگر شما یک وقت فوری بخواهید ، باید پیگیر هماهنگی آن باشند . مشاوران مرکز باید زمان شناس بوده و مرکز مشاوره نباید وقت مراجعان را با هم تداخل دهد . در جستجوی کلینیک روانشناسی شرق تهران ، بعد از تماس گرفتن ، اطمینان حاصل کنید که آن ها پیگیری لازم و نظم را برای برگزاری جلسه مشاوره شما انجام می دهند .

این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که هر مراجعه کننده ای دیدگاه قبلی خود را در مورد توانایی ها و قابلیت های مشاور مشاهده می کند و انتظار دارد مشاور یا روانشناس او ، دقیقا مانند انتظاراتش عمل کند . آن ها انتظار دارند که روانشناس معجزه کند و تمام مشکلاتی که در زندگی آن ها وجود دارد را ، به سرعت حل کند . به عنوان یک مراجعه کننده ، پس از اطمینان از استاندارد ها مرکز مشاوره ، به مسیری که مشاور برای بهبود حال شما تعیین می کند ، اطمینان کنید و توقع نداشته باشید جلسات همانطور که شما می خواهید ، پیش بروند و به سرعت بهبود را مشاهده کنید . این موضوع اهمیت دارد که مطمئن باشید مرکز مشاوره به دنبال افزایش جلسات مشاوره جهت سوددهی بیشتر خود ندارد ، اما پروسه ی درمان ، آن طور که ممکن است شما انتظار داشته باشید ، کوتاه نباشد .

اگر به دنبال کلینیک روانشناسی شرق تهران هستید ، سوال بپرسید و ببینید که آیا مرکز مشاوره معتبر هست یا خیر . از کسانی که دوره های درمانی خود را گذرانده اند ، کارکنان یا مشاورانی که قبل تر در آن مرکز کار کرده اند ، سوال کنید . نظرات مردم را در اینترنت در مورد مرکز مشاوره مورد نظر خود ، بخوانید . اغلب افراد در اینترنت ، نظرات واقعی خود را می نویسند و اگر واقعا از خدمات جایی ناراضی باشند ، آن را ذکر خواهند کرد .

یک مرکز مشاوره استاندارد باید نسبت به اخبار و متد های جدید مربوط به سلامت روان ، مشاوره خانواده ، کودکان و … به روز باشد . امروزه با پیشرفت علم ، دانشمندان و متخصصان به دنبال جدیدترین روش هایی هستند که بتوانند بهترین و سریع ترین نتایج را حاصل کنند . متدهای قدیمی پس از گذشت زمان ، رفته رفته منسوخ می شوند . پس برای انتخاب مرکز مشاوره شرق تهران ، با تحقیق و پرس و جو از مسئولان و مشاوران ، از روش هایی که در دنیا برای درمان مشکل شما استفاده می شود ، اطلاع کسب کنید و از مشاورتان بخواهید در مورد روشی که برای شما استفاده می کند ، و اعتبار آن روش ، توضیح دهد .

پیدا کردن یک مرکز مشاوره کار دشواری نیست . اگر نکاتی که بیان شد را به یاد داشته باشید و مراکز مشاوره را بر حسب آن ها ، بسنجید ، می توانید اطمینان حاصل کنید که هزینه تان را در جای درستی خرج می کنید . برای پیدا کردن کلینیک روانشناسی شرق تهران ، لیستی از مراکز و کلینیک ها را تهیه کنید . نظرات را درباره آن ها بخوانید و در مورد آنچه که گفته شد ، از آن ها اطلاعات کسب کنید و سپس انتخاب کنید .

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد طراحی و سئو توسط لومین

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

عزيزم شما مشاوره خوب پيدا كردي؟

روانشناس خوب در شرق تهران

روانشناس خانواده در شرق تهران

سلام دوستان، سایت بازی بین به خاطر عید قربان تا عید غدیر کلی تخفیف و جایزه گذاشته.

 برید سر بزنید قیمت هاشون خیلی خوبه. اینم لینکش.

دکتر شعبان

مطب سمت پاسداران دارن و زندگی خیلی ها رو نجات دادن

22795064

غربم سمت پاسداران شعبه زدن 

سلام

دکتر زیبا ایرانی یکی از بهترین روان شناسان در شرق تهران می باشند

ایشان یکی از کارشناسان صدا و سیما می باشند، فقط کافیه اسم ایشان را در گوگل جستجو کنید

سمت ونكم هستن ٨٨٨٥٧١٤٣

دکتر سپیده رحیمی نژاد واقعا یک مشاوره خوب هست مخصوصا برای زوج و خانواده عالییییی، باسواد و باتجربه و با درایت

بهترین مشاور تهرانپارس بهترین روان شناس تهرانپارس فلکه سوم تهرانپارس

۷۷۲۹۷۶۹۶

۰۹۱۰۴۹۷۴۴۳۴

دکتر سپیده رحیمی نژاد تهرانپارس

بهترین مرکز مشاوره خوب  با یه تیم مجرب و عالی

آدرس: ستارخاننرسیده به خ خسرو شمالی. خ دفتر. ساختمان شماره ۵۵۵. پ ۱۷. ط۳. واحد۷٤٤٢٧٦٤٥٦٤٤٢٥٩٠١٧٠٩٠٣٥٣٠٣٨٤٦

مرکز مشاوره اکسیر در شرق تهران

۷۷۸۸۲۸۱۷

هنگامی زوج در روابط زناشویی با همسر خود اختلافاتی دارند با به مراجعه به مرکز مشاوره و کمک گرفتن از یک روانشناس یا مشاور خانواده خوب می توانند به حل مشکلات زناشویی و اختلافات خانوادگی خود بپردازند. بسیاری از زوجین در اولین جلسه مشاوره خانواده ، ترس و استرس دارند اما به‌محض شروع جلسه مشاوره آرامش به آن‌ها برمی‌گردد و شروع به شرح تجربیات زندگی مشترک خود با مشاور خانواده می‌کنند.

دکتر عرب پور ولی نمی دونم مشاوره خانواده می ده یا نه 22367021

منم راضی بودم پیششون رفتیم

سلام دوستان به نظر من مشاوری که دکترا داشته باشه خیلی بهتر میتونه راهنمایی کنه چون تجربه و علم بیشتری داره که متاسفانه الان اکثر مشاورا کارشناس ارشد هستند   

بحث هزینه هم خیلی مهمه یه جوی حاکم شده که اگه یه مرکز شناخته بشه هزینه هاشم دو برابر میشه 

به خاطر همین من خیلی گشتم تا تونستم با خانم دکتر ناصری فر آشنا بشم ایشون خیلی خوش اخلاق و صمیمیی و باسواد هستند و همینطور تعرفه اشون خیلی خوب بود با اینکه خونه ما به نارمک دوره من با کلی ذوق میرم خدمتشون تا کمکم کنند.

شماهم تماس بگیرید خودتون کاملا با من موافق میشید

آدرس: نارمک خ ۴۶ متری شرقی روبروی بیمارستان انصاری ساختمان ۳۸۴ واحد۱۷0910456083002177911005

دوستان عزیز خیلی مهمه مشاورتون کی باشه این مطلب رو بر اساس تجربه میگم خدمتتون فقط از سر دلسوزی اگر زندگیتون واستون مهمه بهترین بر اساس گفته دیگران را انتخاب کنید میتونم فقط بهتون اطلاع رسانی کنم که اوای مهر خانم ارزو دین پرست و احمد مهر ابادی  این دو مشاور مخصوصا خانم دین پرست از مشاوره هیچ مهارتی ندارند !!! این دو نفر و کلا اوای مهر تهرانپارس را فاکتور بگیرید 

چیزی نمونده بود که باعث جدایی من و همسرم باشن 

روانشناس خانواده در شرق تهران

به جای این که به زندگیمون کمک کنن برای ادامه بهتر متاسفانه سوق میدادن هر دو ما رو به سمت طلاق ! فقط به فکر پول گرفتن از ما بودن هر جلسه کلی هزینه میکردیم بدتر از قبل پیش میرفت … یکسری مشکل هم که نداشتیم خود به خود به وجود اومد ….خلاصه که خواهرانه از طرف خودم و همسرم پیشنهاد میدم هر جا میری اینجا رو فراموش کن !!!!

کلینیک مشاوره و روانشناسی پیام مشاور، زیر نظر سازمان بهزیستی کشور ، خدمات مشاوره ای و روانشناسی عمومی و تشکیل کارگروه مجرب شامل اساتید، روانشناسان، مشاوران و روانپزشکان زبده و متخصص از سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده است.

این مرکز خدماتی جامع و کاربردی با بالاترین کیفیت بصورت حضوری، تلفنی و آنلاین در زمینه های مشاوره فردی، خانواده درمانی، پیش از ازدواج، کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی و شغلی، روانسنجی، صنعتی-سازمانی، مشاوره حقوقی و … ارائه نماید.

https://payamemoshaver.ir

شماره های تماس 22070704 – 22893016 – 22894173

آدرس : 

تهران ، خیابان شریعتی ، ابتدای خیابان گل نبی ، جنب حسینیه ارشاد ، پلاک 49 ، واحد 2

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است


+ بیشتر …

لیست مراکز مشاوره روانشناسی کودک، خانواده و ازدواج و روانشناس خوب در شرق تهران همراه با شماره تلفن و آدرس هر مرکز. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد هر کدام به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

برای پاسخ به این سوال وارد این صفحه از سایت جامعه سلامت بشین و لیست مراکز مشاوره خدمات روانشناسی یا روانشناسان رو مشاهده کنین.

با توجه به شرایط متقاضی، خدمات مشاوره آنلاین هم توسط مراکز مشاوره ارائه میشه. شما میتونید این خدمات رو بصورت تلفنی یا از طریق تماس تصویری داشته باشید.

نکاتی مانند حساسیت به خشم، حساسیت به احترام، حساسیت به نا امیدی، حساسیت به ارزش ها، حساسیت به بیکاری، حساسیت به خانواده مورد بررسی قرار می گیرند.

بله، افسردگی به طور کامل قابل درمان است. این مشکل، شایع ترین بیماری های روانی در دنیاست. باید به موقع تشخیص داده بشه و با مراجعه به مراکز درمانی کار درمان شروع بشه.روانشناس خانواده در شرق تهران

لیست مراکز مشاوره روانشناسی کودک، خانواده و ازدواج و روانشناس خوب در شرق تهران همراه با شماره تلفن و آدرس هر مرکز. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد هر کدام به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

برای پاسخ به این سوال وارد این صفحه از سایت جامعه سلامت بشین و لیست مراکز مشاوره خدمات روانشناسی یا روانشناسان رو مشاهده کنین.

با توجه به شرایط متقاضی، خدمات مشاوره آنلاین هم توسط مراکز مشاوره ارائه میشه. شما میتونید این خدمات رو بصورت تلفنی یا از طریق تماس تصویری داشته باشید.

نکاتی مانند حساسیت به خشم، حساسیت به احترام، حساسیت به نا امیدی، حساسیت به ارزش ها، حساسیت به بیکاری، حساسیت به خانواده مورد بررسی قرار می گیرند.

بله، افسردگی به طور کامل قابل درمان است. این مشکل، شایع ترین بیماری های روانی در دنیاست. باید به موقع تشخیص داده بشه و با مراجعه به مراکز درمانی کار درمان شروع بشه.

ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : [email protected]

ارسال نظرات: [email protected]

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

در مشاوره های ازدواج چه اتفاقی می افتد؟

در مشاوره های ازدواج و به خصوص آزمونهایی که بعد از جلسه ی اول گرفته می شود، چند اتفاق مهم می افتد:روانشناس خانواده در شرق تهران

مشاور عواملی را پیدا می کند که نشان دهنده احتمال ناسازگاری زوجها در آینده است.

یا عواملی که نشان دهنده ی سازگاری زوجها پس از ازدواج است.

گاهی نتایج نشان می دهد ریسک ادامه رابطه بالاست و می تواند اتفاق های بدی را رقم بزند.

که با این حال برخی به دلیل شدت عشقی که دارند، زیر بار نمی روند و تنها اگر قصد ازدواج زودهنگام را نداشته باشند بد نیست کمی ادامه دهند تا خود از مشکلات پیش بینی شده  آگاه شوند و  زیر نظر مشاور در یک مرکز مشاوره باشند.

ولی اگر قصد ازدواج زودهنگام را داشته باشند، به آنها هشدارهای لازم داده می شود تا تصمیم نهایی خود را بگیرند.

گاهی هم در مشاوره و آزمونهای انجام شده عوامل ایجاد کننده ناسازگاری دیده می شود ولی با آموزش و انتقال مهارت می توان ناسازگاری ها را کاهش داد.

یعنی این عوامل شدید نیست اما همسران باید جدی بگیرند.

پذیرش کلینیک روانشناسی شرق تهران:

02177249607   —  02177450159   —  09036019760 (پیام گیر واتس اپ)

نشانی: میدان رسالت – خیابان هنگام – خیابان فرجام -بعد از میدان صدم – ساختمان پزشکان نگین – طبقه 5 – واحد20

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

زود قضاوت نکنید

در جلسه های مشاوره ، خیلی اتفاق ها می افتد که مراجعان از آن بی خبرند و متاسفانه قضاوت می کنند.

وقتی خانم و آقایی مراجعه می کنند حتما لازم است پی گیر باشند و بدانند نظر مشاور در مورد جلسه ای که به صورت مشترک برگزار شده چه هست.

آقا از جلسه خارج می شود و تماس می گیرد به همسرش که:

دیگه به اینجا مراجعه نکن!

اگر من را دوست داری، جایی که من میگم بریم…!

اگر دلت برای رابطه می سوزد و واقعا! زندگی را می خواهی، مشاور دیگری انتخاب کنیم و با فلان مرکز قطع رابطه کنیم…!

یقین داشته باشید که موضوعی اتفاق افتاده و تلخ است؛ 

خوشایند و مورد پذیرش یکی از همسران نیست که این جمله ها را بیان می کند!

و  دقیقاً باید پی گیری شود، نه اینکه رها شود.

اینکه مراجعان بخشی که به نفع خودشان هست را بیان کنند امری است رایج

اما باید مورد سوال باشد برای دیگران که آیا واقعاً یک مشاور هر حرفی را می زند!؟

مثلا نوجوان گفته مشاور می گوید تو تا دیر وقت می توانی بیرون از خانه باشی!

مشاور به آقا گفته تو می توانی در کنار همسرت رابطه با شخصی دیگر داشته باشی…

خب این ساده لوحانه است که عصبانی شوید و به مرکز مشاوره تماس بگیرید که چرا روانشناس شما چنین حرفی زده!

چون واقعاً فکر کنید ممکن است مشاور چنین حرفی بزند!؟

خیر، برخی مراجعان آنچه که به نفعشان هست را برداشت می کنند یا بیان می کنند اگر هم باب دلشان نباشد، هزار حرف پشت سر مشاور می زنند.

بنابراین جلسه های مشاوره را حتما پیگیری کنید و زود قضاوت نکنید.

روانشناس خانواده در شرق تهران

پذیرش کلینیک روانشناسی:

02177249607  —  02177450159  — 09036019760(پیام گیر واتس اپ)

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

شرط همسران برای بازگشت به زندگی

همسرانی که به دنبال مشاجره، منزل را ترک می کنند و یکی از طرفین،  شرط بازگشت را مراجعه ی همسرش به روانشناس و زوج درمانگر می دانند باید موضوع مهمی را بدانند.

تغییر، در شرایطی قابل بررسی است که دو نفر با یکدیگر زندگی کنند و در عین حال زیر نظر مشاور زوج درمانگر باشند.

اگر همسر شما پرخاشگری کرده و شما منزل را ترک کرده اید و معتقدید تا پرخاشگری اش حل نشود، بر نمی گردید، این روش چیزی را عوض نمی کند.

پرخاشگری یا رفتاری که به رابطه آسیب می زند ، تغییرش باید در رابطه مشاهده شود.

شاید شرایط ایجاب کند دو یا سه جلسه ای را با همسری که مشکلات شخصی اش مثلا پرخاشگری به رابطه آسیب زده به تنهایی کار کرد اما از جایی به بعد باید هر گونه تغییری در رابطه بررسی شود یعنی دو نفر باید زیر یک سقف زندگی کنند ولی زیر نظر باشند و جلسات آنها چه فردی چه زوج ادامه پیدا کند.

این روش در مورد اعتیاد، ضرب و شتم و برخی مشکلات حاد فرق کند و  شامل همه مشکلات نمی شود.

حالا اگر شخصی نه به طلاق راضی شود و نه تحمل حضور همسرش را داشته باشد، این شخص باید با کمک متخصص زوج درمانگر روی احساسات و نگرش خود، به صورت فردی کار کند.

پذیرش کلینیک روانشناسی شرق تهران

02177249607   —  02177450159   —  09036019760(پیام گیر واتس اپ)

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم- ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

گوش می دهید یا می شنوید؟

یک مانع بر سر راه گوش دادن فعال و
پذیرا، حالت هیجانی شماست!اگر از نظر خُلقی در وضعیت بدی باشید، به سخنان گوینده
بدبین می شوید، همدردی از بین می رود، صرفا از دید خودتان و با عینک خودتان اوضاع
را می بینید.اگر در وضعیت خُلقی خوبی باشید بیشتر احتمال دارد سخنان
گوینده را باور کنید، مهربان تر می شوید و همراهی می کنید، گفتگو اتفاق می افتد نه
مشاجره.بنابراین بهتر است زمان گوش دادن مواظب حالت هیجانی خودمان
باشیم!

از مجموعه بروشورهای کلینیک

پذیرش کلینیک روانشناسی شرق تهران :02177249607  —  02177450159 

نشانی: میدان رسالت -خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20

تازه ترین مطالب ما در سایت کلینیک:

https://familycounseling.ir/blog

09036019760

پیام گیر 24 ساعته کلینیک مشاوره در واتس اپ یا تلگرام

حتی ایام تعطیل

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

آزمونهای شخصیت آنلاین

آزمونهای آنلاین در اینترنت به دلیل رایگان بودن ،  راحتی تهیه و اجرا، ارائه تفسیر آماده، به شدت وسوسه کننده است.

مدتی است برخی مراجعه کننده ها این آزمونها را در اینترنت انجام می دهند و نتیجه را برای ما می فرستند و می خواهند نظر بدهیم.

در آخر کمی وقت گذاشتیم و سوالها را بررسی کردیم و با نسخه های اصلی که در مراکز روانسنجی برای مراکز مشاوره به فروش می رود  مقایسه کردیم.

متاسفانه متوجه شدیم این آزمونهای آنلاین کلا با نسخه اصلی فرق دارد.

و این سبب می شود اعتبار آزمون کاملا زیر سوال برود.

نکته دیگر:

حتی اگر پاسخ دهید و بگویید پس چرا نتیجه ی ارائه شده با حال و روز من تناسب داشت، جواب می شنوید که بله، ولی کامل نیست  و شما زمانی که در حضور متخصص روانشناس آزمون می دهید، خیلی گفتگوها رد و بدل می شود و تحلیل و بحث اتفاق می افتد ، این کجا و چیزی که کامپیوتر در مورد شناخت شما می دهد، کجا!

پذیرش کلینیک روانشناسی شرق تهران: 02177249607–  02177450159– 09036019760 (پیام گیر واتس اپ)

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد20

 جدیدترین مطالب کاربردی روانشناسی در زمینه ی 

خانواده

همسران

پیش از ازدواج

روابط بین فردی

مشاوره طلاق

در همین وبلاگ و دیگر سایتهای کلینیک به نشانی زیر در دسترس شماست:

https://familycounseling.ir/blog

https://aminmirmousavi.com/blog

پذیرش کلینیک روانشناسی شرق تهران:  02177450159   —  02177249607   —  09036019760 (پیامگیر واتس اپ )

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5 -واحد20

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

چطوری به مشکلات با همسر نگاه می کنید؟

اگر همسرم قهر نمی کرد، واکنشی نشان نمی دادم…

اگر عصبانی نمی شد  صداشو بالا نمی برد، به سمتش حمله نمی کردم…

اگر ….

کسانی که با این جمله ها به نزد متخصص روانشناس و زوج درمانگر می آیند یا دنبال مقصر ماجرا هستند که همسرشان را مسبب مشکلات نشان دهند یا نمی دانند که وقتی زیر یک سقف زندگی می کنند این تعاملها با مثالهای فوق نشان از “علت دایره ای شکل” دارد نه یک علت خطی.

شما وقتی به جمله های بالا اعتقاد دارید اعتقاد به یک علت خطی دارید.

یعنی یک موضوعی از یک نقطه شروع می شود و به نقطه بعد می رسد و تمام!

در حالی که وقتی صحبت از رابطه می شود بحث سیستمی بودن مطرح است یعنی همه عوامل بر هم اثر می گذارند و تاثیر می پذیرند.

دوباره به جمله های بالا برگردیم!

وقتی آن جمله ها را می گویید اگر همسرتان باشد می گوید: خب بگو چی کار کردی که من قهر کردم….

و به همین ترتیب

و این یعنی حلقه های زیادی از این پاسخها وجود دارد که روابط را به زمان های قبل بر می گرداند و تمامی ندارد.

در زوج درمانی هم تمرکز بر شروع تغییر از سمت هر یک از زوجهاست تا تاثیر سیستمی خود را نشان دهد.

پذیرش کلینیک روانشناسی شرق تهران: 02177249607   —  02177450159  — 09036019760 ( پیام گیر واتس اپ)

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

جدیدترین مقالات ما در سایت کلینیک:

https://familycounseling.ir/blog

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

به جای خشم

همه می توانیم بجنگیم و عصبانی شویم!

این که هنر نیست.

کاری که همه می توانیم انجام دهیم

اما آیا این کار را در یک ارتباط بین فردی بلد هستیم

و آن اینکه وقتی از دست همسرمان/همکارمان عصبانی هستیم با خود بگوییم من الان چه پیامی می خوام بدم که به جای پیام، هیجان خشم را تجربه می کنم!؟

و یا اینکه همسرم چه پیامی می خواهد بدهد که این قدر عصبانی است!؟

تمرین کنیم به جای هیجان، پیام را انتقال بدهیم یا پیام را بگیریم یا دریافت کنیم.

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران: 02177249607  —  02177450159

نشانی کلینیک: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

پیام گیر واتس اپ در ایام تعطیل: 09036019760

جدیدترین مقاله های کلینیک روانشناسی:

https://familycounseling.ir/blog

https://aminmirmousavi.com/blog

ویدئوهای ما در آپارات:

https://www.aparat.com/farjamclinic

روانشناس خانواده در شرق تهران
روانشناس خانواده در شرق تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *