روانشناس کودک جنت آباد

 
helpkade
روانشناس کودک جنت آباد
روانشناس کودک جنت آباد


متخصص روانشناسی کودک و نوجوان در غرب تهران جنت آباد جنوبی
دارای مشاوره حضوری در مطب و تلفنی
پیشگیری، تشخیص و درمان مشکلات رفتار، گفتار، انگیزه، اعتماد به نفس، افسردگی، اضطراب، هوش و استعداد ، مشکلات یادگیری و … در کودکان و نوجوانان

کودکان با نیازهای ویژه، اوتیسم، بیش فعالی، عقب ماندگی ذهنی و …

تهران

روانشناس کودک جنت آباد

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

امتیاز شمارای دهیدعالیخوبمتوسطنه خیلی بدVery Poor

دیدگاه شماdocument.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a182cc06a642a68e20b6cc6f6c9d950d” );document.getElementById(“e45f8f9b2d”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


مشاوره روانشناسی کودک

دکتر سعیده فرید


مشاور خانواده

دکتر لیلا چرم فروش جلالی


مشاور خانواده

مریم رستمی


مشاور خانواده

مهری پاشائی


مشاور خانواده

فریده نصر اصفهانی


مشاور خانواده

سمیه جهاندوست


مشاوره روانشناسی کودک

دکتر کاوه مقدم


مشاوره روانشناسی کودک

آمنه دقیقی خداشهری


مشاوره تحصیلی کودک

یاسر امیری


مشاور خانواده

سجاد عبدالملکی

ورود


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

روانشناس کودک جنت آباد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

روانشناسی کودک چیست؟

روانشناسی کودک یکی از شاخه‌های تخصصی روانشناسی بالینی است که برشکل گیری ذهنیت و رفتار کودکان از زمان تولد تا نوجوانی تمرکز دارد.

روانشناسی کودک علاوه بر چگونگی رشد کودکان از لحاظ فیزیکی بر رشد روانی، عاطفی و اجتماعی آنان نیز توجه دارد.

هدف نهایی این حوزه، بررسی عوامل متعددی است تا بتوانند نحوه تفکر و رفتار کودکان را درک کنند و از آن اطلاعات جهت بهبود مهارت والدین، آموزش و پرورش، مراقبت از کودکان، روان درمانی و سایر موارد متمرکز بر بهره‌وری کودکان استفاده کنند.

از جمله عوامل موثر در رشد روانی کودک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سه زمینه کلی که روانشناسی بالینی در تجزیه و تحلیل روانی کودک در نظر می‌گیرد، شامل موارد زیر است:

زمینه اجتماعی

از جمله عواملی که در این حیطه بررسی می‌شوند، روابط با همسالان و بزرگسالان است که بر نحوه تفکر، یادگیری و رفتار کودکان تاثیر دارد. خانواده، مدرسه و گروه‌های هم سن‌ و سال، بخش مهمی از زمینه اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

زمینه فرهنگی

فرهنگی که کودک در آن رشد می‌یابد، مجموعه‌ای از ارزش‌ها و آداب ‌و رسوم، اعتقادات و شیوه‌ زندگی است که بر کودک تاثیر می‌گذارد. زمینه فرهنگی می تواند از طریق ارتباط کودک با والدین، نوع آموزش‌ و پرورش و نوع مراقبت از آن تاثیرگذار باشد.

زمینه اجتماعی، اقتصادی

وضعیت اجتماعی و اقتصادی به مجموعه ای از عوامل مثل میزان تحصیلات، میزان درآمد، شغل و محل زندگی بستگی دارد.

به دنیا آمدن کودک در خانواده‌ای با وضعیت اجتماعی و اقتصادی بالا، امکان دسترسی بیشتری به فرصت‌ها را برای او فراهم می‌سازد، در حالی که کودکان درخانواده‌هایی با وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین، دسترسی کمتری به مراقبت‌های بهداشتی، تغذیه سالم و آموزش دارند.

نکته مهم این است که هر سه زمینه بالا به طور مداوم در حال تعامل با یکدیگر هستند.

در حالی که یک کودک ممکن است به دلیل وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین شانس کمتری داشته باشد، غنی سازی روابط اجتماعی و روابط فرهنگی قوی می‌تواند به اصلاح این عدم تعادل کمک کند.

روانشناس کودک چه کمکی می‌کند؟  

روانشناسان کودک، می‌تواند کودکان و والدین را در مقابله با نگرانی‌های مربوط به رشد و در زمینه تشخیص اختلالات روانشناختی دوران کودکی مانند اضطراب، افسردگی، بیش فعالی و اختلالات سلوک راهنمایی کنند.

متخصصان تلاش می‌کنند تا به کودکان در رفع مشکلات بالقوه کمک کنند و باعث شوند که آنها به نوعی رشد کنند که نتایج سالم درآینده را در پی داشته باشند.

برای مثال، روانشناسان کودک ممکن است در مورد شیوه‌های مراقبتی و تربیتی کودکان به والدین مشورت دهند و یا ممکن است مستقیماً با کودکان کار کنند تا به رشد ذهنیت‌ آنها کمک کنند.

شناخت الگوهای روانشناختی عادی و غیر عادی کودک می‌تواند به والدین کمک کند تا بدانند چگونه به بهترین نحو با آنها ارتباط برقرار کنند، و راهبردهای مقابله ای را طوری به فرزندان خود بیاموزند که بتوانند احساسات خود را مدیریت کنند و با کمک به پیشرفت فرزندان، آنها را در هر مرحله جدید از رشد، کمک کنند.

با به دست آوردن درک درستی از نحوه رشد، تفکرو رفتار فرزندان، والدین و متخصصانی که با کودکان سروکار دارند بهتر می‌توانند از کودکان مراقبت و نگهداری کنند.

مریم اولیاییان 

مرضیه ابوذری 

محمدرضا عبدی 

حدیثه زارع فخریان 

دکتر میثم نیک دانش 

نوشین فتح اله زاده 

امیر خزایی 

دکتر جواد کاوسیان 

روانشناس کودک جنت آباد

زهرا شعبان پور 

مرضیه ولیان 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

مقالات

آثار منتشر شده

انسان در زندگی خود با انواع بیماری ها و اختلالات جسمی و روحی روبرو می شود. برای درمان بیماری های جسمی، از خدمات پزشکی، و جهت درمان انواع بیماری ها و اختلالات روانی، از خدمات روانشناسی و روانپزشکی کمک گرفته می شود. بدون تردید، مهم ترین اقدام برای درمان این بیماری ها و اختلالات، انجام خدمات مشاوره ای است. خدمات مشاور در جنت آباد به خاطر تامین این نیاز ارائه می شود.

مشاور در جنت آباد

زندگی در عصر حاضر با توجه به پیچیدگی ها و چالش های فراوان در همه سطوح از خانواده گرفته تا مدرسه، دانشگاه، محیط های کاری، ارتباطات انسانی، و به دلیل ظهور تکنولوژی های پیشرفته و امکانات وسیع شبکه های اینترنتی و رسانه های گروهی توام با انواع مشکلات مربوط به جسم و روان شده است. به جرات می توان گفت در عصر حاضر، میزان استرس ها، نگرانی ها، اضطرابات، و سوء تفاهمات در روابط انسانی، به طور قابل توجهی بیشتر از زمان های گذشته شده است. بنابراین، ضرورت مشاوره های فردی، خانوادگی و گروهی توسط روانشناسان و متخصصین علوم تربیتی بخوبی احساس می شود. مرکز مشاوره جنت آباد، با هدف پاسخگویی به نیاز افراد، خانواده ها، زوجین، و گروه های اجتماعی آماده ارائه بهترین خدمات مشاوره ای می باشد.

روانشناس کودک جنت آباد

مشاوره در جنت آباد

مرکز روانشناسی و مشاوره ندای درون، یک محیط درمانگر و شفابخش کامل را برای شما فراهم و مهیا نموده است. زمینه های مهم و کانون توجه مشاور در این مرکز، موضوعات و مسائل مربوط به بهداشت روان، رسیدگی به نیازهای روانی، عاطفی، شغلی، آموزشی و تربیتی مردم است. مرکز مشاوره ندای درون، یک طیف کاملی از خدمات روانشناسی را برای بزرگسالان، کودکان و نوجوانان، و خانواده ها پیشنهاد و عرضه می نماید. مداخلات روانشناسی به منظور حل و فصل مشکلات شخصی و کسب منابع، مهارت ها، و دانش لازم برای تامین رضایت مندی و زندگی مولد و با نشاط توسط مرکز مشاوره جنت آباد انجام می شوند.

نمونه هایی از خدمات مرکز مشاوره و روانشناسی ندای درون

برای یافتن بهترین روانشناس در غرب تهران باید به این مسئله واقف باشید که کاربلدترین روانشناسان از جمله افرادی هستند که می توانند به خوبی روان افراد را مورد بررسی و در نهایت هر گونه اختلال و مشکلی را به کمک به کارگیری شگردهای گوناگون تشخیص دهند و برای آنها راه حل هایی درست واصولی ارائه کنند.

با روان سالم تر زندگی زیباتری داشته باشید.

زندگی بهتر با مرکز روانشناسی و مشاوره ندای درون

روانشناسان با مطالعه رفتارهای انسانی و عملکردهای ذهنی آنان توانسته اند گام بزرگی در جهت بهبود رفتارهای انسانی و سالم سازی  زندگی آنها بردارند، از این رو اگر تصمیم به مراجعه به روانشناسی در غرب تهران یا دیگر نواحی آن دارید می توانید در اسرع وقت اقدام کنید و جلسات مشاوره خود را شروع کنید، زیرا هر وقت که تصمیم بگیرید با روانی سالم تر زندگی خود را ادامه دهید دیر نیست، ناگفته نماند که شما در هر کجای تهران نیز که باشید دسترسی به این مراکز واقع در غرب را خواهید داشت.

همه ما به سلامتی جسمی خود بسیار اهمیت می دهیم و در صورت بروز هر گونه مشکل به پزشک مراجعه می کنیم، اما این تنها یک بعد قضیه است، ممکن است ما خواه یا ناخواه در طول زندگی خود دچار تنش های روانی زیادی شویم و همین فراز و نشیب های زندگی روان ما را به چالش بکشند و همچون اختلالی در روان ما بروز کنند.

طبق تحقیقاتی که در سال های اخیر صورت گرفته است مشکلات روانی می توانند بسیار آسیب زا تر از مشکلات جسمی باشند، چه بسا افرادی که در طول زندگی خود به دلیل اختلالات روانی، به جسم خود آسیب می زنند و یا در بدترین حالت اقدام به خودکشی می کنند، از این رو باید به روح و روان خود اهمیت زیادی دهیم.

بسیاری از مشکلات روزمره شما تنها با چند جلسه مراجعه به روانشناس رفع خواهند شد.

چرا باید به روانشناس مراجعه کرد؟

متأسفانه افراد زیادی هستند که از مراجعه به روانشناس سرباز می زنند و در مواقعی که به آنها توصیه می شود که به روانشناس مراجعه کنند، می گویند “مگر ما دیوانه ایم؟” متأسفانه این فرهنگ و باور غلط به افراد زیادی آسیب رسانده است، چرا که در جوامع پیشرفته امروزه مراجعه به روانشناس به همه افراد توصیه می شود.

اما به راستی چرا باید به روانشناس مراجعه کرد؟

افراد قبل از اینکه از لحاظ روانی دچار مشکل شوند، باید به روانشناس مراجعه کنند، زیرا روانشناسان به عنوان افراد متخصص که سال ها در مورد رابطه نحوه تفکرات انسان و فعالیت های آنان تحقیق و مطالعه کرده اند به خوبی قادر به این هستند که با بررسی دقیق فرد، پی به مشکلات و اختلالات روانی و یا عملکردهای غلط وی در آینده ببرند و در نهایت از بروز آنها پیشگیری کنند.

به همین خاطر برای مراجعه به روانشناس نباید بهانه ای جز “سالم زیستن” داشته باشم..روانشناس در غرب تهران نیز با تمرکز بر آخرین متدهای روانشناسی سعی بر بهبود مسائل مختلفی دارد که اکنون به آنها اشاره ای مختصر می کنیم:

مواردی که در بالا ذکر شد از مهمترین مواردی هستند که معمولاً مراجعین به دلیل آنها اقدام به داشتن جلسات روانشناسی می کنند.

همه افراد پس از مراجعه به روانشناس نتایج مثبت آن را در زندگی خود مشاهده می کنند.

 نحوه برگزاری جلسات روانشناسی

در مرکز روانشناسی در غرب تهران همیشه شاهد افرادی هستیم که نگرانی هایی در مورد نحوه برگزاری جلسات روانشناسی دارند و این مسئله برای آنها بسیار مبهم است که نحوه برگزاری جلسات روانشناسی به چه صورت است و شاید به همین خاطر برای مراجعه به روانشناس تردید داشته اند.

در جلسات مشاوره تصور کنید که شما قرار است با یک فرد درد و دل کنید، با این تفاوت که وی فردی متخصص و آگاه می باشد و می تواند به صورت دقیق و به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کند.

به عبارتی روانشناس مورد نظر با تسلط به علم شناخت روان انسان ها، ممکن است در طی جلسات از شما سؤال های مختلفی را بپرسد و در نهایت بهترین مسیر را به شما پیشنهاد دهد.

گاهی نیز به تشخیص روانشناس این جلسات به درازا می انجامد و در نهایت فرد ملزم به مراجعه بیش از یک جلسه می شود.

مسئله مهمی که در مورد جلسات روانشناسی مطرح است این است که صحبت های شما با روانشناس کاملا محرمانه است و در نهایت می توانید با خیال راحت همه مسائل را در اختیار وی بگذارید.
روانشناسان نیز اغلب با طرح سؤالاتی هوشمندانه به نحوه تفکر شما و حقایق پی می برند و می توانند شما را به خوبی هدایت کنند.

در برخی موارد که مشکل فرد حاد می باشد، آنان روانپزشکان را معرفی می کنند و در حین تکمیل روند درمانی، فرد را همراهی می کنند.

به همین خاطر زمانیکه شما به یک روانشناس مراجعه می کنید باید آماده این مسئله باشید که آنان برخلاف دیگران که ممکن است به خاطر عدم ناراحتی شما برخی از مسائل را بازگو نکنند، خیلی شفاف به بیان مسائل می پردازند و با دلایل منطقی به شما راهکارهایی اصولی می دهند.

مطمئن باشید که در جلسه مشاوره قرار نیست دچار استرس یا هر تنش روحی دیگری شوید، بلکه در این جلسات وقت آن است که احساس راحتی کنید و با ذهنی باز در مورد مشکلات و روان خود با متخصص صحبت کنید.

 شاخه های مهم روانشناسی

یکی از مهمترین سؤالاتی که همیشه افراد پس از مراجعه به روانشناس در غرب تهران  از ما می پرسند این است که به چه روانشناسی مراجعه کنیم؟

پاسخ به این سؤال بستگی به این دارد که افراد دچار چه مشکلی هستند!، به عبارتی علم روانشناسی نیز دارای شاخه های مختلفی می باشد که در هر شاخه، فردی با مشکلی مشخص را پذیرش می کنند که اکنون به بررسی آنها می پردازیم:

روانشناس کودک جنت آباد

به عبارتی مشکلاتی که به دلیل اختلالات روانی در افراد ایجاد می شود با این شاخه از علم روانشناسی می توانند برطرف شوند.

شما با شناخت خود خواهید توانست در زندگی، چارچوب مشخص و دلخواه خود را داشته باشید.

مواردی که در بالا ذکر کردیم همگی از مهمترین شاخه های روانشناسی می باشند که اغلب خود دارای زیرشاخه های متعددی هستند و می توانیم به کمک آنها زندگی پرانرژی و سالم تری داشته باشیم و در زندگی خود هدفمندتر عمل کنیم؛ از این رو تمامی خدمات ذکر شده در مرکز روانشناسی در غرب تهران ارائه می شود.

به همین خاطر همه افراد پس از مراجعه به مرکز روانشناس در غرب تهران ابتدا مورد ارزیابی قرار می گیرند تا در نهایت این مسئله مشخص شود که مشکل آنان زیرمجموعه کدام یک از شاخه های روانشناسی است، تا از این رو به صورت کاملاً تخصصی به رفع آنها بپردازند.

 

مشاوره روانشناسی یکی از نیازهای ضروری برای مقابله با بسیاری از مشکلات و اختلالات مانند اضطراب، افسردگی، استرس، انواع فوبیاها یا ترس ها، بی خوابی، بیش فعالی ADHD، و اختلافات خانوادگی و سوء تفاهمات در زندگی زناشوئی می باشد. مرکز مشاوره غرب تهران و تیم مشاور در غرب تهران با هدف کمک به افراد و خانواده ها برنامه های کاربردی مشاوره ای ارائه می نماید.

مشاوره در غرب تهران

مرکز مشاوره غرب تهران، با بهره مندی از یک تیم حرفه ای متشکل از روانشناسان مجرب و متخصص، آماده ارائه مشاوره تخصصی و کاربردی به کودکان، نوجوانان، و والدین آنها، جوانان، زن و مرد، زوجین، خانواده ها، سازمان ها و نهاد ها برای مقابله با انواع وسیعی از چالش های فردی، عاطفی و هیجانی، مانند استرس، اضطراب، افسردگی، و اختلالات خواب و موارد دیگر می باشد. ما به عنوان تخصصی ترین مشاور در غرب تهران، برای تامین سلامتی جسمی و روانی شما فکر همه جوانب را کرده ایم، اکنون که در شرایط شیوع عفونت کرونا ویروس بسر می بریم، مشاور در غرب تهران، جهت رعایت حال شما، کلیه ضوابط و استانداردهای بهداشتی و پیش بینی های لازم را در مشاوره های حضوری و غیر حضوری مورد توجه قرار داده است.

خدمات مشاور توسط بهترین متخصصان روانشناسی در غرب تهران

خدمات مشاور در غرب تهران، برای ارتقاء سلامت، اعتماد، یکدلی، و محرمانگی بین تیم تخصصی ما و مشتری هایمان طراحی و برنامه ریزی شده است. ما درک کرده ایم که زندگی یک فضای رقابتی می باشد که در آن یک فرد ناگزیر است از مسیر دردها و مبارزه ها برای بقا و زنده ماندن عبور کند. البته برای بقا لازم است که بر روی تمامی شرایط و موقعیت ها بدون تسلیم شدن در مقابل آنها کنترل داشته باشیم. با این هدف و قصد، مرکز ما به عنوان تخصصی ترین مشاوره در غرب تهران، یک مجموعه ای از خدمات مشاوره ای را به پشتوانه تیم بزرگی از روانشناسان با مدرک دکترای تخصصی و مجرب و دارای صلاحیت حرفه ای، ارائه می نماید. بنابراین، هرگاه شما در موقعیت ها و شرایط گوناگون زندگی خود به کمک تخصصی و حرفه ای ما احساس نیاز کردید، در اسرع وقت با مرکز مشاوره در غرب تهران تماس حاصل کنید. تیم تخصصی مشاور در غرب تهران، در همین نزدیکی شما می باشد.

مشاوره روانشناسی، روشی برای رفع هرگونه نگرانی، استرس و اضطراب

انواع خدمات مشاور در غرب تهران

مرکز روانشناسی و مشاوره ندای درون، یک مرکز مشاوره ای موفق در ارائه انواع مشاوره های کاربردی است که با ارائه و آموزش روش های مقابله با انوع مشکلات فردی و خانوادگی، در کنار شما و همراه شما می باشد.

یک زمینه مشاوره، مربوط به مدرسه و پیشرفت تحصیلی است.

با انجام مشاوره در غرب تهران، اطمینان داریم که مشکلات شما حل و فصل خواهد شد.

روانشناسان مجرب و متخصص تیم مشاور در غرب تهران، برای افزایش رفتارهای مثبت شما توصیه های زیر را ارائه می کنند:

اگر شما از بی خوابی یا اختلالات خواب رنج می برید، شما می توانید از خدمات مشاور در غرب تهران، برای رفع کامل مشکل خود بهره مند شوید. مشکل بی خوابی، و سایر اختلالات مربوط به خواب را با برگزاری چند جلسه مشاوره می توان برطرف نمود. یک روش درمان بی خوابی، عبارت از متد عملی و رفتاری یا TBS است که توسط روانشناسان تیم مشاور در غرب تهران با موفقیت انجام می شود. در این متد از مراحل آموزش، تکنیک های رفتاری، اصلاح تفکرات نادرست و استراتژی های آرام سازی استفاده می شود.

ما به عنوان مشاور در غرب تهران بر این باور هستیم که رشد شخصی با گفتگو و مشاوره اتفاق می افتد. به عنوان بزرگترین و متخصص ترین مرکز روانشناسی و مشاور در غرب تهران، برای همه افراد، خانواده ها، زوجین، و کودکان و نوجوانان در هرسنی، انجام مشاوره های کاربردی را برای بررسی اختلالات ذهنی و روانی توصیه می کنیم. تیم روانشناسان مجرب ما کمک تان خواهند نمود تا از طریق انجام مشاوره های موثر در یک فضای امن و محرمانه، سلامت روانی شما تقویت و تضمین شود.

مشاور در غرب تهران، محیطی محرمانه، آرام و مطمئن برای ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه مشکلات ذهنی و روانی زیر فراهم نموده است:

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت و آثار منتشر شده توسط این سایت متعلق به مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره ندای درون می‌باشد.

کسب و کار خود را در بهترینو ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

با فعالسازی تبلیغات تعداد بازدید‌های روزانه خود را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید!

لیست کاملی از مراکز مشاوره غرب تهران را در پایین برای شما مخاطب عزیز هوش کالا به همراه شمراه تلفن پذیرش و آدرس را آورده ایم. اگر به دنبال دفاتر روانشناسی خوب در غرب تهران در حوزه های ( مشاوره ازدواج ، خانواده ، کودک ، نوجوان ، مشاوره تحصیلی ، اضطراب و.. ) از لیست زیر استفاده کنید.

غرب تهران

مرکز مشاوره حالی نومتخصصین حرفه ای و کاردان در تمامی حوره هاخدمات:مشاوره فردی، روانکاوی، زوج درمانیپیش از ازدواج، طلاق، اعتیاد و…آدرس :ضلع جنوبی بلوار فردوس، بین ابراهیمی و ستار پلاک ۴۳۸، ساختمان پارسا، طبقه۱، واحد۳تلفن پذیرش:۰۲۱۴۴۰۷۰۲۵۳۰۹۱۹۸۲۰۴۸۷۱

شمال غرب تهران

مرکز مشاوره ندای درونروانشناس: دکتر ماهرخ بریریآدرس:جنت آباد شمالی، بالاتر از آبشناسان، بین کوچه تروند و بهارستان ۱۶، پلاک ۳۲۱جنب شرینی فروشی رنگارنگ، زنگ ۴تلفن پذیرش:۰۹۰۱۱۸۰۹۳۰۹۰۲۱۴۴۸۶۳۹۵۲

روانشناس کودک جنت آباد

لیست فوق لیستی از مراکز روانشناسی غرب تهران در حوزه های خانواده ، ازدواج ، روانشناس کودک ، نوجوان ، اضطراب ، موفقیت ، سکس تراپیست و.. می باشند. هر کدام نام روانشناس غرب تهران به همراه شماره تلفن ، آدرس مطب ، و تخصص های مربوطه آورده شده است. با کلینیک بر روی جزیئیات مطب می توانید جزیئیات دیگر کلینیک را مشاهده کنید.

لیست کلینیک های روانشناسی غرب تهران شامل مراکز مشاوره روانشناسی در ناحیه های غرب تهران است که این مناطق عبارتند از: پونک ، ستارخان ، مشاوره صادقیه و آریاشهر ،  مشاوره جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، گیشا ، چیتگر ، تهرانسر ، حصارک ، آزادی ، فردوس ،کن و وردآورد ، مشاوره شهرک غرب

برای پیدا کردن دفتر مشاور در غرب تهران   از لیست پیشنهاد ما که با عناوین مشخص جدا شده اند استفاده کنید و یا در آدرس ذکر شده در سایر مراکز بدنبال نزدیک ترین مشاوره و روانشناس به محل سکونت خود باشید.

از نظر ما بهترین مطب روانشناسی غرب تهران یا مشاوره خوب در غرب تهران مرکزی است که توسط یک روانشناس مدیریت شده باشد و دارای شاخه های تخصصی و روانشناس های تخصصی باشد. همچنین فرد مربوطه دارای تجربه و علم به روزی باشد.

مراکز مشاوره تهران

انجمن روانشناسی ایران

آخرین تغییرات : تیر ۱۹, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

در ادامه معرفی کلینیک های مشاوره غرب تهران ، در اینجا لیستی از مراکز مشاوره جنت آباد شمالی ، جنوبی و مرکزی تهران را گرد آورده ایم. روانشناسان معرفی شده در زمینه تخصص های مختلف از جمله مشاوره ازدواج ، طلاق ، اعتیاد ، افسردگی ، اضطراب ، تحصیلی و… فعالیت دارند. اگر به دنبال روانشناس خوب در محدوده جنت آباد هستید از لیست زیر انتخاب نمایید.

اگر شما روانشناس شاغل در محدوده جنت اباد شمالی ، جنوبی و مرکزی هستید ، نام و مشخصات کلینیک خود را در لیست نمی بینید ، بر روی لینک ثبت اطلاعات مطب کلیک نمایید.

مشاوره یعنی دریافت کمک اطلاعاتی درباره یک موضوع بین مراجع و منخصص. دریافت مشاوره می تواند در زمینه های مختلفی انجام گیرد ، اما بیشتر جنبه روانشناختی آن معروف است و هدف از آن بهبود وضعیت روحی و روانی افراد است.

[ مطلب پیشنهادی : ۱۲ علت بروز استرس در کودکان ]

مراکز روانشناسی در جنت آباد شمالی و جنوبی در زمینه های مختلفی از جمله ،:

روانشناس کودک جنت آباد

لیست مراکز روانشناسی فوق شامل روانشناس خوب است. این لیست در حال تکمیل است و به مرور کامل تر می شود. از نظر مجله توانبخشی هوش کالا مشاوره خوب در منطقه جنت آباد به مرکزی اطلاق می شود که دارای تجربه کافی در زمینه روانشناسی کودک ، خانواده ، نوجوان و جوان  ، اعتیاد و.. باشد و همچنین دارای سابقه کار باشد و تخصصی فعالیت کند.

جنت‌آباد ، نام محله‌ای در شمال غرب و در منطقه ۵ شهرداری تهران است که از غرب به محله شهران ، از شمال به حصارک ، از شرق به محله‌های پونک و چهاردیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی می‌رسد. بلوار جنت‌آباد از جاده حصارک شروع و به خیابان آیت‌الله کاشانی ختم می‌گردد.

سازمان نظام روانشناسی

آخرین تغییرات : اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.


+ بیشتر …


+ بیشتر …

روانشناس کودک جنت آباد
روانشناس کودک جنت آباد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *