مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

 
helpkade
مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98
مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

خدمات مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ به صورت کاملاً رایگان از سوی وب‌سایت مسترتست در این صفحه ارائه می گردد.

انتخاب رشته نادرست در مقطع کارشناسی ارشد منجر به از بین رفتن فرصت‌ها جهت پذیرش نهایی می‌شود. بنابراین، در این صفحه ضمن ارائه نکات مهم در انتخاب رشته کارشناسی ارشد که می‌تواند کمک خوبی برای داوطلبان باشد، خدمات مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد نیز ارائه می‌شود. همچنین رتبه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد رشته‌های مختلف در سال‌های گذشته نیز جهت اطلاع داوطلبان در دسترس است.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد آن قدر مهم است که می‌تواند سرنوشت داوطلبان را عوض کند:

با خواندن این مقاله و طرح سوالات خود در بخش نظرات، خواهید توانست به بهترین شکل در کنکور کارشناسی ارشد انتخاب رشته کنید.

پس از این که نتایج کنکور کارشناسی ارشد اعلام می‌شود، با فاصله کوتاهی انتخاب رشته کارشناسی ارشد شروع می‌شود. زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ هنوز مشخص نشده است.

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

داوطلبان عزیز می‌توانند با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته کارشناسی کارشناسی ارشد ۹۹ نسبت به مشاهده دانشگاه‌های پذیرنده کارشناسی ارشد رشته خود و نیز ظرفیت پذیرش اقدام کنند.

اگر چه آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌شود، اما انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مستقل از انتخاب رشته کنکور ارشد سراسری و از طریق مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه برگزار می‌شود که هنوز زمان آن اعلام نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد ۹۹ مراجعه کنید.

کد انتهای کارنامه سنجش مختص انتخاب رشته دانشگاه آزاد بوده و تمامی داوطلبان پس از آغاز انتخاب رشته این دانشگاه با این کد و پس از پرداخت مبلغ جداگانه وارد سیستم انتخاب رشته دانشگاه آزاد خواهند شد.

 

 

۱- علاقه، علاقه و علاقه

مهم‌ترین اصل در انتخاب رشته ارشد علاقه است. شما باید گرایش و دانشگاهتان را دوست داشته باشید تا بتوانید هم دوران تحصیلی خوبی را سپری کنید و هم در آینده، شغلی مناسب پیدا کنید. ترتیب انتخاب رشته تأثیری در بالا و پایین رفتن شانس قبولی شما ندارد، پس به ترتیب علاقه انتخاب رشته کنید.

این بدین معنی است که سامانه انتخاب رشته در هرمجموعه امتحانی و گرایش، اول رتبه داوطلب را بررسی می ‌نماید، یعنی پس از اینکه به رتبه داوطلب رسید انتخاب‌های وی به ترتیب بررسی و قبولی به فرد اعلام می‌گردد.

نکته قابل توجه در اینجا این است که بسیاری از داوطلبان فکر می‌کنند اگر کد رشته‌ای در گزینه اول انتخاب رشته زده شود شانس آن بیشتر است و رفته رفته از شانسشان کم می‌شود که این تفکر کاملاً نادرست بوده و انتخاب اول تاثیری در افزایش شانس نداشته و در سیستم دانشگاه سراسری و حتی آزاد فقط علاقه مطرح می شود و سامانه پس از رسیدن به رتبه شما، همه انتخاب‌ها را از بالا شروع کرده و اولین موردی که در آن قبول شوید را به شما اعلام می‌کند.

۲- منطقی انتخاب رشته کنید.

در هنگام انتخاب رشته کارشناسی ارشد، فقط رشته‌محل‌هایی که فکر می‌کنید شانس دارید را انتخاب نکنید. دانشگاه‌هایی که سطح پایین‌تر هستند را نیز مدنظر داشته باشید. ممکن است رقبایی که رتبه بهتری دارند، به صورتی انتخاب رشته کنند که شانس قبولی در یک دانشگاه را از دست بدهید. بنابراین ریسک نکنید.

البته توجه کنید که چون شما ۱۰۰ انتخاب دارید، حتماً انتخاب‌های بلندپروازانه هم داشته باشید. اما از انتخاب‌های منطقی و نیز انتخاب دانشگاه‌هایی که در بدترین حالت نیز شانس قبولی دارید، غافل نشوید.

۳- برای انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های غیرانتفاعی و پیام نور هنوز فرصت هست.

با شروع انتخاب رشته، امکان تهیه کارت اعتباری جهت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه‌های غیرانتفاعی و پیام نور وجود دارد. اگر در زمان ثبت‌نام این گزینه را انتخاب نکرده‌اید، در این بازه زمانی فرصت دارید کارت را خریداری کرده و نسبت به انتخاب رشته این دانشگاه‌ها اقدام کنید.

۴- اگر جزو رشته‌های خاص هستید، این نکته را بخوانید

در رشته‌های خاصی که دارای آزمون عملی یا پروژه هستند، قبولی نهایی حاصل از نمره آزمون کتبی و نمره امتحان عملی است. بنابراین اگر داوطلب این رشته‌ها هستید، انتخاب رشته متنوع‌تری داشته باشید. چرا که نمره امتحان عملی در دست اساتید است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. بنابراین حتی اگر رتبه خیلی خوبی کسب کرده‌اید، دانشگاه‌های سطح ۲ و ۳ را نیز مدنظر داشته باشید.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، با توجه به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در تاریخ ۲۴ فروردین ۹۸ برای داوطلبانی که در دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) مجاز نشوند و یا در فرم انتخاب رشته خود رشته محل‌های دوره‌های غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، پیام نور و مجازی را درج کنند و یا برای انتخاب رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند، آزمون عملی برگزار نخواهد شد.

 ۵- حواستان به رشته‌محل‌های روزانه باشد!

اگر قصد تحصیلی در یک رشته/دانشگاه در دوره روزانه را ندارید، هرگز آن را انتخاب نکنید. چون در صورت قبولی به دردسر خواهید افتاد. بر اساس آن چه در دفترچه کنکور ارشد ۹۹ آمده است، پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه یک سال از شرکت در آزمون ارشد محروم می‌شوند.

۶- بی‌خیال نرم‌افزارهای انتخاب رشته شوید.

این دست نرم‌افزارها به صورت ماشینی، بدون در نظر داشتن ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۹ و نیز شرایط خاص شما و تنها بر اساس رتبه‌های قبولی سال قبل، برای شما انتخاب رشته می‌کنند. بنابراین بهتر است به جای استفاده از این انتخاب رشته ماشینی، برای انتخاب رشته، از کمک مشاور انتخاب رشته کارشناسی ارشد کمک بگیرید.

۷- سهمیه در پذیرش کارشناسی ارشد را جدی بگیرید.

با توجه به ظرفیت دانشگاه‌های مختلف در پذیرش کارشناسی ارشد، کسانی که دارای سهمیه هستند، شانس خوبی برای قبولی دارند. بنابراین این داوطلبان با توجه به ظرفیت سهمیه لازم است انتخاب رشته کنند تا شانس خود را از دست ندهند. برای اطلاعات از جزئیات سهمیه، به صفحه سهمیه ایثارگران در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ مراجعه کنید.

برخی از رتبه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد سال‌های گذشته رشته‌های مختلف در لینک زیر ارائه شده است.

رتبه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد

بررسی این رتبه‌ها می‌تواند به شما کمک کند که دیدی کلی نسبت به رتبه های قبولی کنکور ارشد در دانشگاه‌های مختلف به دست بیاورید. اما این نکته مهم را فراموش کنید که با توجه به امکان تغییر ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ نسبت به سال‌های گذشته، بهتر است برای انتخاب رشته از خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد سایت مسترتست در همین صفحه استفاده کنید.

سازمان سنجش آمار تعداد شرکت‌کنندگان کنکور ارشد هر رشته را در کارنامه نتایج کنکور اعلام می‌کند. درخصوص ظرفیت قبولی هم می‌توانید به دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد مراجعه کنید.

خیر شما فقط مجاز به انتخاب از رشته‌محل‌های رشته خودتان هستید.

کنکور ارشد سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌شود و با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد شما داوطلب ارشد دانشگاه آزاد هم هستید. بنابراین، اگر مطابق کارنامه مجاز به انتخاب رشته آزاد شده‌اید، می‌توانید انتخاب رشته کنید.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”ظرفیت قبولی و تعداد شرکت‌کنندگان کنکور ارشد هر رشته چقدر است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”سازمان سنجش آمار تعداد شرکت‌کنندگان کنکور ارشد هر رشته را در کارنامه نتایج کنکور اعلام می‌کند. درخصوص ظرفیت قبولی هم می‌توانید به دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد مراجعه کنید.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”آیا می‌توانم از رشته‌محل‌های دیگر رشته‌ها انتخاب کنم؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”خیر شما فقط مجاز به انتخاب از رشته‌محل‌های رشته خودتان هستید.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”من در کنکور ارشد آزاد شرکت نکرده‌ام، آیا می‌توانم برای دانشگاه آزاد هم انتخاب رشته کنم؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”کنکور ارشد سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌شود و با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد شما داوطلب ارشد دانشگاه آزاد هم هستید. بنابراین، اگر مطابق کارنامه مجاز به انتخاب رشته آزاد شده‌اید، می‌توانید انتخاب رشته کنید.”}}]}

سلام تراز ۸۴۰۰ رتبه چند میشه

سلام؛ با چه رتبه و درصدهایی میتونم مدیریت آموزشی و یا برنامه ریزی دانشگاه کردستان قبول شم؟ ممنون میشم جواب بدید خیلی واجبه

سلام و خسته نباشید ..بنده کارشناسی رو رشته معماری گرفتم میخوام واسه ی کارشناسی ارشد یکی از رشته های ارتش و یا افسری رو برم میتونم ؟ و اینکه بنده ۲۵ سالمه ..میتونم بازم شرکت کنم در ارتش یا افسری …واگر اره چه رشته ای رو باید برم و پیش نیاز اون رشته چیه واسه کنکور ؟ ممنون

سلام
بارتبه ۱۲۰یا ۱۰۰ در کنکور ارشد علوم اجتماعی،در چه دانشگاه هایی میتونیم رشته جامعه شناسی بخونیم؟
ممنون میشم اگر پاسخ بدین

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

سلام من رشته علوم قرآن و حدیث هستم روزی که امتحانم بود حالم بد بود چون کرونا گرفته بودم نمی دونستم با این حالا ۲۷ سوال زدم آیا روزانه قبول میشم؟
و بخاطر مریض ام جای اعتراض دارم؟

سلام من کارشناسی ارشد امارکاربردی هستم قصد شرکت در ازمون ارشد کارافرینی دارم. راهنمایی میکنید لطفا

سلام خسته نباشید مشاوره انتخاب رشته ارشد میخواستم اگ میشه مشاورتون هزینه اش رو بگید

سلام
مشاوره انتخاب رشته در سایت مسترتست رایگان است

سلام من کارشناسی حسابداری دارم
برای ارشدم کنکور حسابداری ثبتتنام کردم و رشته دومی نزدم!!!!!!!!!!!
الان بنابر مشکلاتی میخوام ازمونو سفید بدمو ارشد مدیریت مالی در دانشگاه ازاد شهر خودم بخونم
این اصن امکان داره؟؟/؟؟؟؟؟
اخه کنکورم حسابداریه و مدیریت مالی زیر مجموعه حسابداری نیست

سلام.
من با سهمیه ۵ درصدی ایثارگران و درصدهای ۳۰ زبان، ۳۵ طراحی فنی، ۵۰ سیستم ساختمانی و ۴۰ ایستایی چه رتبه ای حدودا در هنرهای ساخت شاخه فناوری معماری بدست میارم و کجا میتونم قبول شم ؟!
ممنون.

سلام دختری ۲۳ساله هستم سال ۹۷درسن ۲۱سالگی لیسانس کامپیوتر گرفتم و هیچ علاقه ای به رشتم ک کامپیوتر بود نداشتم ,علاقم بیشتر به روانشناسی بود از نوجوانی کانالهای روانشناسی موفقیت و بالینی زیاد داشتم حالا برای انتخاب ارشدم واقعا موندم چه رشته ای رو انتخاب کنم ازتون خواهش میکنم کمک کنید بهم , من هم ب روانشناسی بالینی علاقه دارم و هم به مطالعه کتب مربوط به کسب و کار و موفقیت و مدیریت و رهبری سازمان ووشرکت ها ,از طرفی نمیدونم علاقه اولم ک بالینی هست روانتخاب کنم ک هم استعداد دارم تاحدودی و هم علاقه اما از ی طرف حس میکنم بارشته قبلی من کامپیوتر و اینکه من دوس دارم دراینده مدیر یک سازمان بشم سنخیت نداره و بازارکاربالینی هم میگن اشباعه از یطرف موندم ک روانشناسی صنعتی بخونم ک کمی علاقه دارم و شبیه مباحث روانشناسیه اما ب کار و اینده سازمان و کارکنانم و برخورد باهاشون میتونه کمک کنه اما علاقم ب صنعتی ب اندازه بالینی نیست ,از یطرف هم بعضیا میگن برو مدیریت بخون ارشد یا mba ,و بعضیا میگن نه از بیرون مدارکشو بگیر از یطرف خودم میگم چون ممکنه ۹۰%شغل ایندم مربوط به گردشگری باشه ارشدم رو برم گردشگری بخونم بااینکه میدونم زیاد… ادامه نظر»

سلام کارشناس علوم آزمایشگاهی دارم، میتونم همزمان یا به فاصله یک سال پبام نور یا آزاد ارشد فیزیولوژی ورزشی بخونم و دولتی ارشد بیوشیمی

تعداد داوطلبان کنکور ارشد مدیریت رو می خواستم بدونم. امار سال های ۸۶-۸۷ اگه نیست سالهای بعد

سلام
من کارشناسی عمران سازه با معدل ۱۸.۰۲
دارم ودر حال حاضر پروانه نظارت و مجری نظام مهندسی رو هم دارم ولی می خواستم برای ارشد رشته معماری رو شروع کنم اول اینکه می خوام بدونم این کار درست هست و دوم اینکه اگه به صلاح هست از کجا و چه کتابهایی رو باید تهیه کرد
ممنون

سلام کارشناسی جامعه شناسی خوندم برای ارشد میتونم حسابداری بخونم؟

سلام کارشناسی مطالعات قرآنی دارم از دانشگاه سراسری خواستم بدونم آیا ممکنه ارشد حقوق بخونم و اگر تغییر رشته بدم میتونم با مدرک ارشد حقوق کار حقوقی کنم؟

سلام وقت بخیر
من ارشدهنرهای تصویری طراحی میخوام شرکت کنم اخرین رتبه پذیرش دانشگاه هنرتهران چی هست؟؟؟

سلام میخوام بدونم با چه درصدو ترازی دانشگاه آزاد تهران مرکز در رشته عمران امکان قبولی هست؟

ألبته کارشناسی ارشد منظورم هست

سلام.
من میخوام رشته مدیریت آموزشی شرکت کنم اما الان وقت کمی دارم چه درسهایی رو بیشتر وقت بذارم شانس قبولیم بالا میره؟

سلام من کارشناسی مهندسی مکانیکم. میتونم برای ارشد کامپیوتر گرایش نرم افزار برم؟
همه دانشگاه ها قبول میکنن یا امکانش نیست؟
مثلا دانشگاه های تهران قبول میکنن؟

سلام من دانشجویی کامپیوتر هستم درکارشناسی و میخواهم تغییر رشته بدم چه رشته ای بخونم برام در آینده خوب باشه چون کامپیوتر ازپایه بلد نیستم یمکی بهم داره سخت میگذره یه راهنمایی کنید چون زیاد هم فرصت ندارم برای ثبت رشته برای انتخاب رشته

سلام ببخشید من امسال کنکور ارشد زبان عربی رو میدم،،،میخواستم بدونم رتبه م در منطقه سه باید چند باشه تا مجاز بشم؟….بعد رتبه ی قبولی واسه دانشگاه کردستان که ظرفیتش ۲۰ نفره چنده؟,,ممنون

با سلام و خسته نباشید.من سال قبل با رتبه ۱۷۶ البته با سهمیه نتونستم جایی قبول بشم.ولی دوستم با رتبه ۵۰۰ تونسته دانشگاه محقق اردبیلی قبول بشه.سوال دومم این هست که از چه طریقی بدونیم دانشگاهای کشور سهمیه زیر ۲۵ درصد رو هم قبول میکنند؟ با تشکر
رشته منم مشاوره هست.

سلام من میخواستم برای کنکور ارشد شروع کنم به خواندن اما دوست دارم قبلش از رشته های مهندسی مکانیک با خبر بشم علاقه خودم ابتدا به بیومکانیک بعد رشته های سیالاتی و بعد جامداتی الان میخواستم بدونم وضعیت فرصت شغلی ارشد بیومکانیک چطور یه آیا بدرد میخوره اگر نه شما چه رشته ای رو توصیه میکنید که آینده شغلی بهتری داره

سلام ضمن عرض تبریک برای سال نو و تشکر از سایت خیلی خودتون ممنون میشم بگید من کار کنم در خصوص اینکه من میخوام کنکور ارشد سال ۱۴۰۰ رو شرکت کنم و الان ترم ۶ کارشناسی علوم و مهندسی صنایع غذایی هستم و از الان میخوام شروع کنم ولی نمیدونم چیکار کنم با توجه به اینکه یکسری درس ها ترم ۷و ۸ باید بردارم و اینکه منابع رو نمیدونم از کدومشون باید شروع کنم و چون برای هر درس چند تا منبع با کلی صفحه از طرفی نمیدونم بدم کلاس کنار یا نه و یکسری میگن جزوات برخی موسسات رو بخون خلاصه نمیدونم واقعا باید چیکار کنم فقط میدونم این زمان خوب رو نمیخوام از دستش بدم ممنون میشم بگید الان از کجا شروع کنم؟؟

سلام من جز شرایط پذیرش استعدادهای درخشان هستم
اما ورودی مهر ۹۴ هستم، ولی به علت مشکلاتی تاریخ فارغ تحصیلیم مهر ۹۸ شد
آیا میشه من امسال مدارکم رو بفرستم برای پذیرش بعنوان استعداد درخشان؟
ممنون از سایت خوبتون

نزدیکترین شهر کجاست

سلام …
آیا ارشد مدیریت بحران در استان گلستان وجود دارد ؟ کدوم دانشگاه ؟ هر چی سرچ میکنم در رابطه با مدیریت بحران خبری نیس

سلام من کارشناسی مهندسی صنایع خوندم میخواستم بدونم ارشد تربیت بدنی دانشگاه دولتی میتونم بخونم؟

سلام ببخشید قبولی تو رشته ارشد ادبیات تو شهر خودت راحت تره یا شهرایی دیگه؟رتبه برای قبولی تو شهر خودت باید چند باشه؟لیست منابع ارشد رو بفرستید

سلام من کارشناسی برق خوندم میتونم ارشد ادبیات یا علوم قرآنی بخونم؟

سلام لیسانس مشاوره هستم برا ارشد جه رشتهای بهتر است انتخاب کنم؟

سلام مرسی بابت مطالب مفید سایتتون
دوتا سوال ساده داشتم
ایا کسی که ارشد روزانه حسابداری گرفته میتونه ارشد mba بگیره؟ اگه جواب بلی است ایا روزانه ی بدون شهریه میشه یا شهریه پرداز میشه؟

سلام
دانشگاه پیام نور کارشناسی ارشد رشته باستان شناسی
داره یا نداره

سلام
ببخشید مزاحم شدم در جهت پرسیدن اینکه من الان دارم کارشناسی صنایع غذایی میخونم.
الان موندم بین صنایع غذایی و کنترل کیفی وزارت بهداشت کدوم رو انتخاب کنم؟
و کدوم انتشارات رو باید برای ارشد کنترل کیفی بخونم.

با سلام،من کارشناسی زیست شناسی عمومی دارم میخوام ببینم میتونم ارشد علوم تغذیه شرکت کنم؟و اینکه شرایطش چیه و چه درسایی رو باید بخونم؟

باسلام
من قصد دارم برای ارشد ، مدیریت توانبخشی رو انتخاب کنم.برای درسهای مدیریت و اصول توانبخشی چه کتاب هایی معرفی میکنید که بتونم تهران قبول شم ؟ منابعی که سازمان سنجش معرفی کرده خیلی زیادن! لطفا راهنماییم کنید ک کدوم کتاب جامع تر هستش و میتونم رتبه تک رقمی بیارم. سپاسگزارم

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام مشهد دولتی مدیریت شهری داره؟

سلام آخرین رتبه قبولی کارشناسی ارشد ادبیات فارسی(همه گرایش ها) دانشگاه تهران چند هست؟؟؟

سلام من رشته حشره شناسی شناور زدم با چه رتبه ای میتونم در دانشگاه شاهرود قبول بشم ؟

سلام
خواهشا پاسخ بدید
من فقط رشته ی شناور زدم
در فیلد رشته ی اصلی
ثبت نامم درسته؟؟؟

سلام. ذیل جدول مجموعه هنرهای ساخت و معماری نکته‌ای ذکر شده که باعث تردید می‌شه؛ آیا امکان قبولی فارغ‌التحصیلان کارشناسی ناپیوسته معماری در رشته‌های این گروه وجود داره؟

سلام .من کارشناسی برنامه ریزی اجتماعی خوندم و ارشد مطالعات زنان ولی پایان نامه ی ارشدم رو نگرفتم .الان میخوام کنکور ارشد روانشناسی صنعتی و سازمانی شرکت کنم .نظرتون چیه ؟ ممنون

سلام خسته نباشید من کارشناسی عمران اجرایی خوندم میخواستم ارشد علوم قرآن و حدیث یا مجموعه حسابداری امتحان بدم. آیا امکانش هست ؟

سلام
من شهرسازی خوندم. میخوام رشته علوم ورزشی شرکت کنم. از الان ۴ماه وقت دارم واسه کنکور ارشد ، به نظرتون واسه دانشگاه دولتی شانسی دارم؟!

سلام . من کارشناسی علوم تربیتی دارم . میخواستم بدونم آیا میتونم ارشد شیمی آلی شرکت کنم؟ یعنی شانسی دارم؟

سلام با چه رتبه ای میتونم در ارشد دولتی روزانه رشته مدئریت مالی پذیرش بشم ؟همین طور برای دانشگاه های پیام نور -غیر انتفاعی -آزاد واحد های تهران چه رتبه ای را باید کسب کنم ؟برای دوره های مجازی چگونه است ؟

با سلام. من در کنکور ارشد رتبه۷۴۲ رشته it رو آوردم با تاثیر معدل ۱۸/۷۶. امکانش هستش در روزانه های شهرستان ها قبول بشم؟؟؟ با تشکر

سلام ببخشید
ایا ارشد برنامه ریزی شهری ازمون عملی اسکیس یا کلا ازمون عملی چیزی داره؟؟؟

من ریاضی رشته ام بوده.لیسانس مخابرات گرفتم.ایا میتونم ارشد تربیت معلم شرکت کنم؟منابعو از کجا بیارم

من در دبیرستان ریاصی خوندم.لیسانس برق مخابرات دارم.ایا میتونم ارشد تربیت معلم بخونم؟علاقه ی شدید به تدریس دارم

سوالی داشتم میخواستم ببینم که من ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد پذیرش شدم و ترم ۲ انصراف دادم و تا ۱۵تیرماه فرصت معرفی دارم /رشته ارشد مدیریت مالی بود و میخواستم امسال در کنکور ارشد ۹۹در همین رشته شرکت کنم آیا میتونم یا نه ؟ و آیا معدل رو در ثبت نام باید معدل کارشناسی بزنم یا معدلی که تو برگه انصراف خورده ؟/و اینکه در دانشگاه پیام نور تا چه رتبه هایی پذیرش دارد ؟و تا چه رتبه ای میشه دولتی تهران تو مالی قبول شد ؟/ممنون میشم پاسخ بدید چون خیلی نگرانم .

سلام
من برای کنکور ارشد ۹۹ دارم میخونم،میخواستم ببینم برای دانشگاه های تهران تا چه رتبه احتمال قبولی رشته mba رو دارم؟؟؟

سلام وقتتون بخیر
میخواستم بدونم برای ارشد پژوهش هنر دوره روزانه دانشگاه گیلان رتبه چند لازمه تا بتونم روزانه بیارم؟
شبانه چه رتبه ای لازمه
و اینکه شما مشاور و معرفی منابع برای رشته پژوهش هنر ارائه میدهید

پدر من ۳ ماه کامل داوطلب جبهه داره منم شامل اون ۵ درصد فرزند ایثارگر میشم؟

سلام وقت بخیر
من مترجمی زبان انگلیسی خوندم(مقطع لیسانس)و برای ارشد میخواستم ادیان و عرفان اسلامی بخونم مشکل اینجاست که عربی جز درسهای اصلی برای این رشته است و من نمیدونم باید چکار کنم لطفاً راهنماییم میکنید(حتی اگر لازمه کلاس برم چون تقریبا در این مورد بسیار ضعیف هستم.لطفاً در مورد سایر منابع این رشته هم راهنماییم کنید ممنون )

من لیسانس حقوق دارم میخوام برای ارشد رشته ایی بخونم که به دبیری برسم میتونم و چه رشته هایی میتونم؟؟

سلام خسته نباشین.من لیسانس برق مخابرات دارم.برای ارشد میتونم برای دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم؟

سلام
آخرین رتبه قبولی ارشد بیوالکتریک امسال در منطقه ۱ چند بوده؟

سلام کارشناسی علوم تربیتی دارم و معلم ابتداییم میتونم برای
ارشد، شیمی آلی رو بخونم؟

لطفا کمکم کنید خیلی نگرانم جا بمونم
رشته مدیریت آموزشی میخوام بخونم

سلام میشه بگید آخرین مهلت ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی ارشد تا کی هست؟

سلام ، من ارشد معماری دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل کیش و معماری داخلی پردیس تهران قبول شدم و ساکن تهرانم، هر دورو دوست دارم ولی واقعا نمیدونم پیام نور بهتره یا دانشگاه آزاد؟؟!

با سلام من کارشناسی ارشد مکانیک شبانه سمنان وآزاد کرج قبول شدم محل سکونت کرج است کدام را انتخاب کنم

با سلام من لیسانس اموزش زبان انگلیسی دارم از دانشگاه آزاد الان برای ارشد دانشگاه آزاد شهرقدس و غیرانتفاعی مولانا قزوین قبول شدم با توجه به اینکه میخوام تا دکتری ادامه دهم لطفا راهنماییم کنید کدومشونو برم اعتبار و مدرک دانشگاه هم برام مهمه

سلام ممنون میشم راهنماییم کنین امکان تحصیل در یک رشته ارشد شبانه و یه رشته دیگه در مقطع لیسانس هست در دو دانشگاه دولتیه متفاوت

سلام من رتبه ام در سهمیه۱۸۳۷۰,و در بدون سهمیه۱۹۳۵۷ممکن هست در موسسات غیر انتفاعی قبول شم،ممنون میشم جوابمو بدین

سلام با رتبه ۱۰۶۶امکان قبولی در دانشگاه علم وفرهنگ یا علوم تحقیقیات چقدره ممنون میشو راهنمایی کنید.

سلام
لطفا من رو راهنمایی کنید برای قبولی در ارشد هنرهای اسلامی باید چه منابعی رو مطالعه کنم؟
۱- درس شناخت مواد و مصالح
۲- درس صنایع دستی و سیر تحول آن

سلام
با رتبه ۳۸۰ علوم دامی آیا میتونم اصلاح نژاد صنعتی اصفهان قبول بشم ؟ البته روزانه

باسلام خاستم بدونم با رتبه ۳۴۸باسهمیه و۳۹۷بدون سهمیه روزانه دانشگاه یزد یا دانشگاه باهنر کرمان در رشته فقه وحقوق رو میتونم بیارم؟

سلام.من ارشد عمران رتبه ۳۸۰۰ آوردم و ۳۸۰ سهمیه.واسه مصاحبه مالک اشتر دعوت شدم.
میخواستم بدونم کسی هست بدونه امکان قبولیم اونجا هست یا نه؟(رشته ما تا ۷۰۰۰ روزانه مجازه)
مرسی

سلام وقت بخیر،با رتبه ۵۰۹ سهمیه آزاد فیزیک امکان قبولی در دانشگاه های تهران هست؟

سلام.خسته نباشید.من ارشد کشاورزی گرایش زراعت شرکت کردم.برای گرایش اکولوژی کشاورزی با رتبه ۵۰۰ شهرستان خرم اباد دوره روزانه شانس قبولی دارم؟رتبه اخرین نفر مجاز دوره روزانه شبانه ۱۲۰۰ ایت.سهمیه هم ندارم

سلاام
منو شما هم رشته ایم ?

چ عجب ی دوست پیدا شد.چ شهری هستید دوست من؟

سلام دوستان
کسی در جریان هست که ارشد شیمی دارویی چه شهرهایی داره؟
دانشگاه رازی کرمانشاه هم ارشد شیمی دارویی داره؟
ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام با رتبه ۱۳۲دربیوشیمی سهمیه ۵%کدوم دانشگاها قبول میشم؟تهران زنجان گیلان؟

سلام خسته نباشید به نظرتون من با رتبه۲۵۳درسهمیه معدل روزانه بوعلی همدان قبول میشم؟ممنون میشم کمکم کنید

رشته حسابداری

سلام بارتبه کل ۱۹۶۴ و رتبه سهمیه ۵درصدی ۲۵۰ میتونم رشته شیمی گرایش نانو دانشگاه علم و صنعت تهران قبول شم؟؟

سلام خسته نباشید. با رتبه ۴۷ کل و ۴۳ در سهمیه معدل میشه کنترل کیفی شهرکرد بیارم؟!؟؟

رشته ی بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی با سهمیه ازاد

سلام بله امکانش هست…البته بستگی به انتخاب رشته سایر داوطلبین هم داره

سلام خسته نباشید…احتمالا بله…شانس قبولی دارین…البته بستگی به انتخاب رشته سایر داوطلبین هم داره

سلام شما با رتبه تون کجا قبول شدید کنترل کیفی رو؟!؟

سلام اخرین رتبه جزا برای دانشگاه علوم قضایی چند هست در ضمن منابع مصاحبه کدوم دروس هستن

سلام خسته نباشین
در کنکور کارشناسی ارشد رشته بیوتکنولوژی کشاورزی در سهمیه ازاد ۴۰۹ شدم و با سهمیه ۵ درصد رتبم ۳۰ شده بنظرتون بین دانشگاه گرگان ساری، رشت ، فردوسی مشهد ،صنعتی اصفهان، شیراز ،زابل ،یزد ،گنبد بین اینا در کدوم دانشگاه شانس قبولی روزانه رو دارم ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام
ظرفیت سهمیه ۵ درصد وقتی اعمال میشه که ظرفیت دانشگاه بالای ۱۰ نفر باشه. در رشته شما ظرفیت بالای ۱۰ نفر ندارن دانشگاه ها. بنابراین رتبه عادی تون مهمه، مگر این که ظرفیت سهمیه ۲۵ درصدی خالی بمونه.
در مجموع شانستون برای روزانه چندان زیاد نیست.

سلام هر دانشگاهی برای رشته های ارشد کشاورزی از ۴ نفر تا ۷ نفر پذیرش داره هیچ دانشگاهی بالای ۱۰ نفر پذیرش ندارن پارسال دوستم با رتبه ۴۲۰ هم رشته روزانه قبول شد من که سهمیه دارم یعنی چطور حتی مثل اون هم روزانه نمیارم

همه ی دانشگاه ها میتونید

سلام با رتبه ۱۲۲ ارشد جع افیای شهری اهوازو میارم

سلام
البته به انتخاب رشته رقباتون بستگی داره، ولی در مجموع بله شانس دارید.

سلام وقتتون بخیر…
من در کارشناسی ارشد رشته باغبانی در درتبه ازاد ۱۹۰۹ شدم و با سهمیه ۵ درصد رتبم ۱۱۴ شده بنظرتون شانس قبولی روزانه رو دارم با توجه به اینکه دانشگاه های زیادی رو هم براس انتخاب رشته انتخاب کردم ممنون میشم بگین شانش قبولی روزانه رو دارم یانه

سلام
لب مرز شانس قبولی روزانه هستید. امیدوارم قبولی دلخواهتونو بدست بیارید.

سلام من کارشناسی مدیریت سلامت خانواده ار دانشگاه علمی کاربردی دارم میتونم ازشد مدیریت خدمات بخداشتی شرکت کنم؟

لطفا جواب سوالم بدین با تشکر

سلام
طبق دفترچه سال گذشته وزارت بهداشت بله میتونید شرکت کنید.

سلام جواب سوال من رو هم بدین
ممنون از سایت خوبتون

سلام روزتون بخیر کارشناسی حسابداری پیام نور دارم میتونم مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد بخونم ؟

سلام
بله مشکلی نیست. در کنکور ارشد وزارت علوم بجز رشته های دامپزشکی محدودیتی برای تغییر رشته نیست.

سلام. با رتبه ۷۷ در سهمیه آزاد رشته مشاوره گرایش خانواده امکان قبولی در دانشگاه چمران اهواز دارم؟ فقط همین یک انتخاب کردم

سلام
بله شانس خوبی برای قبولی روزانه اهواز دارید. امیدوارم قبول بشید. موفق باشید

سلام با رتبه ۱۷۰۰ سهمیه ازاد و ۱۸۰ سهمیه ۵ درصد در رشته مکانیک گرایش تبدیل شانس قبولی برای شبانه شهید بهشتی تهران دارم؟؟؟ممنونم که به سوالات پاسخ میدین

سلام
بله به نظر میلد شانس خوبی برای قبولی شبانه شهید بهشتی داشته باشید.

سلام با رتبه ۶۹ حقوق خصوصی میشود از دانشگاه علامه طباطبایی قبول شد

سلام
اگر چه به انتخاب رشته رقبا هم بستگی داره اما در مجموع شانس بالایی برای قبولی دانشگاه علامه دارید.

سلام من رتبم ۱۶ شد در سهمیه ۵ درصد و در سهمیه ازاد ۲۱۰ ایا دانشگاه گیلان ادبیات انگلیسی روزانه یا شبانه قبول میشم؟ممنونم که به سوالات پاسخ میدید.

سلام
به انتخاب رشته رقبا هم بستگی داره اما در کل بله برای روزانه گیلان هم شانس دارید.

سلام
آیا کسی که کنکور ارشد مجموعه بهداشت محیط را داده است مجاز به انتخاب رشته بهداشت و ایمنی مواد غذایی است؟

سلام
شما فقط میتونید برای رشته خودتون انتخاب رشته کنید.

سلام .رتبه ۱۸ بدون سهمیه حقوق بین الملل و رتبه ۱ سهمیه ۵ درصدی هستم.همچنین سهمیه نفر اولی دانشگاه هم پر کردم و تحویل دادم .شانس قبولی برای روزانه دانشگاه تهران چقدره؟؟؟

در ضمن ظرفیت دانشگاه تهران هم ۶ نفر برای روزانه اعلام شده

سلام
برای سهمیه ۵ درصدی باید ظرفیت دانشگاه بالای ۱۰ نفر باشه. مگر این که سهمیه ۲۵ درصدی خالی بمونه.
برای سهمیه عادی هم لب مرز هستید.
امیدوارم قبولی دلخواهتون رو بدست بیارید.

سلام من کارشناسی حسابداری ام
هم ای تی امام رضا میتونم برم
هم هوش مصنوعی ازاد مسهد
نظر شما چیه لطفا

سلام
بستگی داره که خودتون به کدوم بیشتر علاقه دارید. سطح هر دو دانشگاه تقریبا مشابه هست، اما آزاد مشهد کمی شاید بهتر باشه.

سلام ببخشید با رتبه ۵۸۰ مدیریت بازرگانی سهمیه ۵درصدی اخرین رتبه مجاز شده ۱۷۰۱ شانس قبولی در دانشگاه زنجان یا ملایر دوره روزانه رو دارم؟؟

سلام
لطفا رتبه تون رو در سهمیه عادی هم بفرمایید تا بتونم راهنمایی تون کنم.

رتبه بدون سهمیه ۸۱۸۸

سلام
متأسفانه به نظر نمیاد شانستون برای دوره روزانه زیاد باشه و شانس اصلی تون دوره شهریه پرداز هستش.

با سلام رشته علوم انسانی .رتبه کل ۱۱۱۴۳۹در سهمیه نهایی.میتونم رشته روانشناسی رو در اصفهان یا شیراز و یا تهران بیارم ؟؟??لطفا راهنماییم کنید

سلام
شما داوطلب کنکور کارشناسی هستید؟؟

سلام رشته من الهیات ادیان و عرفان است در کنکور ارشد رتبه ام ۳۵۷ شد آخرین رتبه در رشته ادیان ۴۰۷ است آیا شانس قبولی در دوره روزانه تهران یا شهرستان را دارم ؟

سلام
متأسفانه به نظر نمیاد شانستون برای دوره روزانه زیاد باشه و شانس اصلی تون برای سایر دوره هاست.

اگر وزارت بهداشت روزانه قبول بشم ونرم .میتونم سال بعد کنکور وزارت علوم شرکت کنم ؟؟؟

با قبولی برای من وجود دارد یا نهمن در مجموعه علوم محیط زیست رته ام ۹۰شده و اخرین رتبه قبولی ۱۱۴ می باشد ایا امکان

سلام
لطفا کد رشته تون رو در دفترچه انتخاب رشته بفرمایید تا بتونم راهنمایی تون کنم.

با عرض سلام و ادب خدمت شما.
بنده در رشته it بدون سهمیه رتبه ۸۵۳
و در سهمیه براساس تاثیر معدل رتبه ۷۴۲ شدم
آیا امکان داره روزانه شهرهای اصفهان، قم، کرمان، شیراز
قبول بشم؟ با تشکر

سلام
به نظر نمیاد شانس زیادی برای دوره های روزانه و شبانه داشته باشید، شانس اصلی تون برای سایر دوره هاست.

سلام با رتبه ۱۷۰۰ سهمیه ازاد و ۱۸۰ سهمیه ۵ درصد در رشته مکانیک گرایش تبدیل شانس قبولی برای شبانه شهید بهشتی تهران دارم؟؟؟

سلام خسته نباشید عذر میخوام با رتبه ۵۷۸ مکانیک ساخت شانس قبولی در روزانه خواجه نصیر دارم؟

سلام
برای دوره روزانه دانشگاه های تهران خیلی زیاد نیست شانستون. مگر این که داوطلبان دیگه طوری انتخاب رشته کنند که شما هم شانس داشته باشید.
شانس اصلی تون برای روزانه شهرستان ها و شبانه تهرانه.

سلام با رتبه ۷ در سهمیه ۵ درصدی رشته طراحی صنعتی با ازمون عملی متوسط به بالا شانس قبولی دانشگاه های تهران روزانه یا شبانه دارم یا نه؟ ممنون از پاسخ

سلام
برای علم و صنعت و دانشگاه هنر هم روزانه و هم شبانه با توجه به نتایج آزمون عملی شانس دارید. چون با توجه به ظرفیت که باید بالای ۱۰ باشه، فقط اینها ظرفیت پذیرش سهمیه ۵درصدی دارند.

سلام. خسته نباشید
با رتبه ۱۶۸ در سهمیه ازاد، در رشته کارشناسی ارشد مرمت،شانسی برای قبولی روزانه های تهران یا اصفهان هست؟

خواهش می کنم بهم جواب بدین، ممنون

سلام
متأسفانه برای دوره های روزانه خیلی شانسی ندارید و بیشتر شانستون برای دوره های شهریه پرداز هستش.

سلام
رشته ی من مهندسی کشاورزیِ
رتبن در گرایش اکولوژی ۳۰ و در فیزیولوژی ۳۲ است
شانس قبولی در پردیش کشاورزی کرج رو دارم؟

سلام
شانس قبولی دارید. ولی خیلی به انتخاب رشته رقباتون بستگی داره.

سلام
با رتبه ۱۶۸ در سهمیه،در رشته ارشد مرمت، شانسی برای قبولی روزانه های اصفهان یا تهران هست؟

سلام
سهمیه آزاد دارید یا ایثارگران یا جانبازان؟

سلام
سهمیه ازاد

با رتبه ۱۷۰۰ احتمال قبولی شبانه تهران شبانه اصفهان وروزانه اصفهان و

روزانه اصفهان در گرایش تبدیل انرزی مکانیک هست یا نه

سلام
برای روزانه تهران و اصفهان بعید هست شانسی داشته باشید. برای شبانه اصفهان لب مرز هستید.

سلام
میخواستم بدونم با رتبه ۷۵۰ میشه ارشد معماری علوم و تحقیقات قبول شد؟

سلام
اگر سهمیه خاصی ندارید و این رتبه در سهمیه آزاد هست، بله به نظر میاد شانس قبولی براتون وجود داره.

با سلام من رتبه ۲۵۰۰ مدیریت صنعتی آوردم و رتبه آخرین نفر۷۵۰۰ هستش دانشگاه شاهد دعوت به مصاحبه شدم به نظرتون پذیرفته میشم روزانه یا شبانه مدیریت عملکرد یا مدیریت بهروری

سلام
با توجه به این که دعوت شدید، شانس قبولی دارید. باید دید که در مصاحبه چطور عمل میکنید و شرایط رقباتون چطور هست.

سلام خسته نباشید من رتبه ٧ با سهمیه ۵درصدی و رتبه ۶۵ بدون سهمیه رشته بیوسیستماتیک شدم ایا شانس قبولی دانشگاه تهران و بهشتی رو دارم؟

سلام
سهمیه ۵درصد و ۲۵ درصد به این صورت هست که ظرفیت هر رشته محل برای سهمیه ۵ درصدی در ۰.۰۵ و برای سهمیه ۲۵ درصدی در ۰.۲۵ ضرب میشه، اگه عدد حاصله بالای نیم باشه، به همون میزان ظرفیت سهمیه در نظر گرفته میشه.
بعد داوطلبانی که دارای سهمیه هستن برای پذیرش در اون ظرفیت با هم رقابت میکنند. کسانی که بالاترین نمره کل رو بین رقبای سهمیه دار دارند، در صورتی که نمره شون ۷۰ درصد نمره آخرین فرد قبول شده در اون رشته محل باشه، به عنوان پذیرفته شده در سهمیه اعلام میشن.
اما اگر رشته محلی ظرفیت سهمیه نداشته باشه، داوطلبان دارای سهمیه هم در سهمیه عادی و با سهمیه آزاد خواهند بود و یا اگر داوطلبان ۷۰درصد نمره اخرین فرد قبولی (با توجه به نوع سهمیه شون) رو کسب نکنند، در سهمیه پذیرش نخواهند شد.
ظرفیت دانشگاه هایی که گفتید ۴ و ۵ نفر هست و بنابراین برای سهمیه ۵درصدی ظرفیت ندارند. بنابراین شانس چندانی ندارید.
مگر این که ظرفیت سهمیه ۲۵ درصدی خالی بمونه و برسه به ۵درصدی.

با رتبه ۷۴ ارشد ژئومورفولوژى دانشگاه شهید بهشتى قبول میشم؟؟؟؟؟

سلام براارشدجامعه شناسی میشه منبع معرفی کنید؟

سلام
لینک زیر رو ببینید:https://mastertest.ir/1391/07/%D8%B6%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9/

چطور میشه فهمید دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه شاهد در نوبت روزانه دعوت شدند یا شبانه؟ حضور در مصاحبه شاید شانس قبولی در شبانه هایی که از روزانه شاهد بهتر هستند رو از بین می بره سردرگمم به شدت

ببخشید رتبه تون چند هست چه رشته ای؟

فلسفه و کلام ۴۰۴

با رتبه ۸۰۲ شانس قبولی در نوبت دوم آموزش دانشگاه تبریز دارم؟

رشته آموزش زبان

سلام
بله به نظر میاد شانس قبولی براتون وجود داره.

سلام
خداقوت
ببخشیدمن تو رشته فلسفه کد۱۱۱۶رتبه ام تو سهمیه ۵درصد ۵ شده و رتبه کشوریم۶۴
به نظرتون امکان قبولی تو دانشگاه پردیس فارابی تهران رو دارم؟روزانه اش.

سلام ممنون می شم اگر پاسخ بدهید من در رشته علوم شناختی شرکت کرده ام ( از رشته های شناور) که متاسفانه هیچ جا اطلاع درستی از این رشته ندارند و معمولاً بچه های روانشناسی در این رشته هم شرکت می کنند رتبه من ۴۵٠ شده و معدلم ٢٠ هست و آخرین نَفَر مجاز در دوره روزانه و شبانه ۵۵٣ هست و من مجاز در روزانه و شبانه هستم می خواستم ببینم پردیس شهید بهشتی آیا امکان قبولی دارم ؟ ممنونم

سلام
خیلی شانستون برای قبولی زیاد نیست. اما چون رشته شناور هست، ممکن با توجه به انتخاب رشته رقبا قبول بشید.

سلام دوستان…خیلی از نظرات رو خوندم وای هنوزم فرق بین سهمیه ۵%و ۲۵% رو متوجه نشدم..اگ کسی سهمیه جانبازی داره،فرق۵ و ۲۵ چیه؟..البته خودم سهمیه آزاد هستم

سلام
سهمیه ۵درصد و ۲۵ درصد به این صورت هست که ظرفیت هر رشته محل برای سهمیه ۵ درصدی در ۰.۰۵ و برای سهمیه ۲۵ درصدی در ۰.۲۵ ضرب میشه، اگه عدد حاصله بالای نیم باشه، به همون میزان ظرفیت سهمیه در نظر گرفته میشه.
بعد داوطلبانی که دارای سهمیه هستن برای پذیرش در اون ظرفیت با هم رقابت میکنند. کسانی که بالاترین نمره کل رو بین رقبای سهمیه دار دارند، در صورتی که نمره شون ۷۰ درصد نمره آخرین فرد قبول شده در اون رشته محل باشه، به عنوان پذیرفته شده در سهمیه اعلام میشن.
اما اگر رشته محلی ظرفیت سهمیه نداشته باشه، داوطلبان دارای سهمیه هم در سهمیه عادی و با سهمیه آزاد خواهند بود و یا اگر داوطلبان ۷۰درصد نمره اخرین فرد قبولی (با توجه به نوع سهمیه شون) رو کسب نکنند، در سهمیه پذیرش نخواهند شد.

سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم احتمال قبولی در دانشگاه های
دولتی تهران گرایش تجارت الکترونیک چند درصد
است و با چه رتبه ای؟

سلام
قبولی در این گرایش خاصی خیلی به انتخاب رشته رقباتون بستگی داره. اما به طور کلی رتبه زیر ۱۰۰ لازمه که داشته باشید.

سلام بنده با رتبه ۴۹۸ با ۵ درصد سهمیه
و آخرین رتبه مجاز شده در
سهمیه ۱۷۰۱ در رشته ی مدیریت بازرگانی.
آیا امکان قبولی تو دانشگاه روزانه تبریز
یا زنجان هست؟

سلام
شانستون خیلی زیاد نیست. اما به انتخاب رشته رقباتون هم بستگی داره.

سلام…بنده با رتبه ۴۳۰ بالینی آیا شانس قبولی در شبانه های سراسری رار دارم؟

منظورم شبانه های تهران می باشد در گرایش بالینی

سلام
با توجه به این که این گرایش پرطرفدار هست، متأسفانه خیر. با این رتبه شانسی برای قبولی شبانه ها نیست و برای دوره های دیگه مثل پردیس و پیام نور تهران میتونید شانس داشته اشید.

سلام من با سهمیه پنج درصد رتبه م شده ۲و بدون سهمیه ۱۹.در زیرگروه برنامه ریزی درسی.شانس قبولی در دانشگاه های روزانه تهران رو دارم؟

سلام
با توجه به این که برای سهمیه ۵ درصد لازمه که ظرفیت بالای ۱۰ نفر باشه تا ظرفیت سهمیه تعلق بگیره، شما برای روزانه الزهرا و شاهد شانس دارید، مگر این که از ظرفیت ۲۵ درصد در دانشگاه های بهتری خالی بمونه و به ظرفیت ۵درصد برسه که در اون صورت برای دانشگاه های بهتری هم شانس دارید.

ببخشید رتبه ی بدون سهمیه م در قبولی در دانشگاه های تهران علامه و بهشتی تاثیری نداره؟

برای قبولی در دانشگاه های علامه،بهشتی و تهران ،رتبه ی بدون سهمیه تاثیری نداره؟

بنده افرادی رو می شناسم که پارسال با را رتبه ۱۰۰ و حتی ۲۰۰هم دانشگاه علامه بهشتی قبول شدن. رتبه ۱۹واقعا رتبه ی کمی هست برای قبولی؟

رتبتون خیلی عالیه انشاله حتماقبول میشین.

سلام،وقت بخیر خانم مشاور
ممنون میشم کمک کنید،خیلی استرس دارم
با رتبه ۷۰(سهمیه آزاد) در رشته جغرافیا،گرایش برنامه ریزی گردشگری،میشه دانشگاه تهران یا بهشتی قبول شد

سلام
شانس قبولی دارید. اما چون خیلی به انتخاب رشته داطلبان دیگه وابسته است نمیشه قطعی گفت. باید دید رقبایی که رتبه بهتری نسبت به شما دارند رتبه شون در سایر گرایش ها چند شده و چگونه انتخاب رشته میکنند.

سلام من کنکور ارشد حسابداری دادم برای انتخاب رشته میتونم رشته های مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی رو هم بزنم؟

سلام
خیر شما فقط میتونید رشته محل های مربوط به رشته امتحانی خودتون رو انتخاب کنید.

سلام مشاور عزیز،من دردانشگاه شاهد و غیرانتفاعی رفاه رشته فقه و حقوق برای مصاحبه معرفی شدم،خواستم بپرسم اگر دررمصاحبه قبول نشم کدرشته های بعدی من در سازمان سنجش مورد قبول هست یا کلا مردود میشم،و دانشگاه شاهد هم نگفتن روزانه یا شبانه ،و اینکه این دودانشگاه شرط سنی هم دارن یا خیر،ممنون از پاسخگویی شما

سلام منم شرایط شمارو دارم ولی چون فارغ التحصیل شاهد هستم میدونم که مردود نمیشین باقی انتخابهاتون بررسی میشه

ممنون از پاسخگویی شما دوست عزیز،موفق باشید.

سلام ببخشید کد رشته های انتخاب شده قبل از شاهد هم بررسی میشه؟در صورتی که به مصاحبه دعوت شده ایم.

سلام
کسانی که دعوت شده اند، در کد رشته های قبل از شاهد پذیرفته نشده اند.

خب این مساله مربوط به انتخابهای روزانه ست یا شبانه؟

سلام
کسانی که برای دانشگاه شاهد معرفی شده اند، قطعا در انتخاب های قبلی شون قبول نشده اند.
اما انتخاب های بعدی براشون بررسی میشه.
درمورد روزانه و شبانه بودن هم بعدا مشخص میشه.

از شما سپاسگزارم.

شاهد آخرین انتخاب من در روزانه و شبانه ست

سلام من رشته کارشناسیم مدیریت ارشد آزاد فقط ضریب ۹ مجاز شدم … تو دفترچه هم اصلا ضریب ۹ نیست چیکار میشه کرد؟زابل هم هستم

سلام
اگر در دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد نیست، به این معنیه که دانشگاه آزاد در این رشته پذیرش نداره.

سلام با رتبه ۳۴۴ از زیرگروه برنامه ریزی درسی آیا دانشگاه یزد روزانه قبول میشم

سلام
بله به نظر میاد شانستون برای قبولی روزانه های شهرستان ها ازجمله یزد بالا باشه.

سلام رتبم تو گرایش رفتار حرکتی رشته تربیت بدنی شده ۲۳۳ به نظرتون دانشگاه شیراز روزانه قبول می شم؟؟؟

سلام
بستگی به انتخاب رشته رقباتون هم داره، اما به طور کلی برای روزانه شیراز و سایر شهرستان ها شانس نسبتا بالایی دارید.

سلام رتبه من ۱۰۵۶ حقوق بین الملل شده میخواستم بدونم برای چه دوره هایی شانس قبولی بالا دارم ممنونم

سلام
شانس اصلی شما برای دوره های دوره های مجازی، غیرانتفاعی، پردیس و پیام نور بخصوص شهرستان ها هست.

سلام با سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران ٫ رتبه در سهمیه ۱ و بدون سهمیه ۹۰ رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی شانس قبولی تو مشهد و تهران هست؟؟؟ممنون میشم پاسخ‌ بدین ??

سلام
بله ۲۵ درصد ظرفیت این دانشگاه ها به سهمیه اختصاص داده میشه. بنابراین شانس قبولی برای شما وجود داره.

ممنون مرسی ? کلا ۷ تا دانشگاه روزانه رو زدم…به ترتیب تهران مشهد تبریز همدان ارومیه شهرکرد اهواز…پس احتمال قبولی هستش…ممنون بازم ??

سلام به. نظر شما من با رتبه ۴۳ در سهمیه و ۴۷ در همین رشته کنترل کیفی اهواز یا شهرکرد قبول میشم ؟!؟

سلام بله شانس قبولی دارید…بستگی به انتخاب رشته سایر داوطلبین هم دارد

اره دیگه بستگی ب اونا هم داره دیگه باید منتظر شیم بینیم چی پیش میاد.ممنون از پاسخگویی

خواهش میکنم…موفق باشید

بالاخره کجا قبول شدید؟!؟

ایا بارتبه ۴۲۰ برنامه ریزی درسی میشه روزانه قبول شد؟

سلام
بله برای روزانه شهرستان هایی مثل کاشان و کردستان و یزد و … شانس دارید که البته خیلی به انتخاب رشته رقباتون بستگی داره.

سلام با تشکر از وقتی که میگذارید . من رتبه ام در سهمیه ی بیست و پنج درصد ۳۵ شده و بدون سهمیه ۲۳۷۵ میخواستم بدونم در رشته ی فیزیک دانشگاه خوارزمی یا آزاد کرج شانس قبولیم چقدره؟؟ پیشاپیش ممنون از پاسختونلطفا جواب بدید. قبلا هم چهار روز پیش پرسیدم ولی متاسفانه جواب ندادید

سلام
برای دانشگاه ازاد شانستون خیلی بالاست.
برای خوارزمی بستگی به انتخاب رشته رقبا داره اما در مجموع شانس دارید.

سلام چراکسی جوابمونو نمیده خواهش میکنم یه بارسوالمو مطرح کردم اما کسی جواب نداد،بارتبه ۵۹۷درسهمیه وبدون سهمیه ۶۳۲ارشدتغذیه دام طیور دانشگاه باهنر کرمان،جیرفت،بیرجند،زابل روزانه قبول میشم خواهش میکنم جواب بدین،ممنون میشم

آخرین رتبه قبولی هم ۱۰۹۹هسته

سلام
برای قبولی روزانه ها خیلی لب مرز هستید و بستگی به انتخاب رشته سایرین داره.
شانس اصلی تون برای شبانه شهرستان هاست.

سلام خسته نباشید
با رتبه ۴٣۴ مدیریت بازرگانی در سهمیه ٢۵درصد شانس قبولی گرایش های بازاریابی و بازرگانی بین الملل علوم تحقیقات چقدره؟

سلام
بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره. اما چون ظرفیت رشته تون زیاده شانس قبولی هستش.

سلام با رتبه ۳۳۷ اگرو نکنولوژی گرایش فیزیولوژی گیاهان زراعی شانس قبولی در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات را دارم؟

سلام
بله به نظر میاد شانستون برای قبولی واحدهای تهران دانشگاه آزاد خوب هست. باز هم خیلی بستگی به انتخاب رشته رقبا داره.

سلام روز بخیر
مدیریت دولتی رتبه در سهمیه ۱۱۳۸۷
مدیریت فناوری اطلاعات رتبه در سهمیه ۱۲۲۸۵
مدیریت تکنولوژی رتبه در سهمیه ۹۶۷۰
میخواستم بدونم میتونم پیام نور یا پیام نورمجازی(آموزش محور) تهران جنوب قبول بشم
آزاد و غیرانتفاعی یا پیام نور شهرستان نمیخوام فقط همون مورد بالا که گفتم امکانش هست؟

سلام
برای دانشگاه آزاد کلا شانستون ضعیفه. چون رقابت برای واحدهای تهران زیاده.
برای پیام نور های تهران به انتخاب رقبا بستگی داره.
اما اگر رتبه تون که گفتید در سهمیه، منظور سهمیه آزاد هست، برای مدیریت تکنولوژی شانس کمی دارید.
برای دو گرایش دیگه هم شانستون پایینه.

سلام.ببخشید الان من دفترچه ازادرو دیدم.میشه بمن بگین من این چیزی ک میخوامو میارم یانه؟رشتم مهندسی پلیمر_صنایع رنگ هست.واحدهای ازادش:علوم تحقیقات،تهران شمال،تهران جنوب،ماهشهر و شهرضاس فقط.هرکدوم هم۲۰تاظرفیت زدن برای دانشگاه ازاد در دفترچه،ینی جمعا۱۰۰تا.رتبه من در سهمیه۶۷شده اخرین رتبه مجاز درسهمیه هم برای روزانه۷۸بوده هم برای دانشگاه ازاد اسلامی(اخرین رتبه مجاز ازاد هم ۷۸بوده).این رشته جز روزانه و شبانه و ازاد بقیه دوره ها مثل غ انتفاعیوپیام نورو مجازی رو نداره کلا.من روزانشم مجاز شدم و انتخاب رشته هم کردم.برای سراسری هم کلا دانشگاههاش تو تهران هست و فقط خارج تهران یدونه داره اونم سهند تبریزه.برای روزانه وشبانه درمجموع۳۰تا ظرفیت داشت ک ۲۲تاش تو تهران بود و ۸تاش تو تبریز.حالا بنظر شما من باوجود اعلام ظرفیت دانشگاه ازاد میتونم ازادهای تهران رو بیارم؟چون شهرضا وماهشهر نمیرم قطعا…لطفا جواب بدین چون من حتما باید امسال برم ارشد و شرایط یکسال موندن رو به هیچ عنوان ندارم.خ ازتون سپاسگزارم

سلام
خیلی بستگی به انتخاب رشته کسانی که رتبه بهتری کسب کردن داره. ولی در کل بله شانس دارید.

سلام خانم مشاور خسته نباشید وقتتون بخیر ممنون از زحماتی که می کشید ممننون من پارسال در کنکور شرکت کردم .با راهنمایی های شما روزانه بابلسر رشته فیزیولوژی قبول شدم .حالا می خواستم بپرسم به نظرشما برای انجام پایان نامه ازهمه لحاظ در دانشگاه خودمون کارکنم بهتره یا مرکزمطالعات اعتیاد البته دانشگاه تهرانم میتونم کارکنم چون خداروشکر بهم انتقالی می دهند حالا بعضی ها میگن دانشگاه خودم خوبه حتی اگر امکانات هم نداره همون جابمونم بعضی ها هم میگن نه چون باآقای دکتر زرین دست با ایشان راهنما ۲روبرمیداری مشکلی نیست اما برخی دیگر هم میگن دانشگاه کارکردن خیلی بهتر از مرکز مطالعات است بعدا وفتی کار پایان نامه خودت روارائه بدی برای کار و…. موثرکجا کارکردی.خواهش می کنم مثله همیشه منو راهنمایی کنید ممنون از کمک های همیشگی ودلسوزانه شما.خیلی ممنون ومتشکر ازشما لطف می کنید جوابم رو می دید سپاس.

سلام
راستش بیشتر از این که کجا کار کردید، این که با چه کیفیتی کار کردید مهمه.
هر جا که فکر میکنید کیفیت بهتری خواهد داشت کارتون، اونجا کار کنید. چون در نهایت هر جا بخواید کار کنید یا برای قبولی دکتری به کیفیت کار توجه میشه.
براتون آرزوی موفقیت دارم

سلاام با رتبه ۳۹۵ الکترونیک قدرت امکان قبولی در دانشگاه های تهران مثل خواجه نصیر هست ؟

سلام
برای خواجه نصیر لب مرز هستید اما برای بهشتی امکان قبولی هستش.
بازم خیلی بستگی به انتخاب رشته رقبا داره.

سلام برای ثبت نام استعداد درخشان هنوز فرصت هست؟

سلام
برای دانشگاه آزاد تا ۵ مرداد فرصت هست و برای دانشگاه سراسری هم جدول لینک زیر رو ببینید:https://mastertest.ir/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%B4/
برخی فراخوان ها فرصت دارند.

سلام من با رتبه ۱۹ سهمیه بیست و پنج درصد و رتبه بدون سهمیه ۶۰۰با تراز ۲۸۷۹ و زدن‌اولویت اول دانشگاه جامع امام‌ حسین ایا شانس برای دعوت ب مصاحبه دارم یا خیر

گرایش مدیریت فرهنگی ام رشته علوم اجتماعی

سلام
خیلی بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره، اما در مجموع شانس دعوت به مصاحبه دارید.

سلام و خسته نباشید – رتبه ام در رشته باغبانی ۷۵ شده برای قبولی درواحد علوم تحقیقات شانسی دارم؟

در ضمن رتبه ام در سهمیه ۷۵ شده بدون سهمیه ۱۲۷۴ شده

سلام
سهمیه ۵ درصد دارید یا ۲۵ درصد؟

سهمیه ۵ درصد
و یک سوال دیگه برای دوره های روزانه و شبانه شانسی دارم؟

سهمیه ۵ درصد

سلام با تشکر از وقتی که میگذارید . من رتبه ام در سهمیه ی بیست و پنج درصد ۳۵ شده و بدون سهمیه ۲۳۷۵ میخواستم بدونم در رشته ی فیزیک دانشگاه خوارزمی یا آزاد کرج شانس قبولیم چقدره؟؟ پیشاپیش ممنون از پاسختون

سلام
پاسختون در این جا داده شده:https://mastertest.ir/1394/02/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-94-95/comment-page-23/#comment-244039
موفق باشید

سلام
ممنون از اینکه وقت میزارید و جواب کامنت ها را میدید
یه سوال داشتم در مورد سهمیه ۲۵ درصدی جانبازی میشه یه توضیح بدید
مثلا فردی که در یک رشته زده رتبه در سهمیه ۳۰۰
و رتبه در کل را زده ۹۰۰۰ رتبش در مجموع شرکت کننده ها
چجوری محاسبه میشه ؟ یعنی رتبش چند شده
و یه توضیح اگه بدید در مورد سهمیه مچکر میشم

سلام
سهمیه ۵درصد و ۲۵ درصد به این صورت هست که ظرفیت هر رشته محل برای سهمیه ۵ درصدی در ۰.۰۵ و برای سهمیه ۲۵ درصدی در ۰.۲۵ ضرب میشه، اگه عدد حاصله بالای نیم باشه، به همون میزان ظرفیت سهمیه در نظر گرفته میشه.
بعد داوطلبانی که دارای سهمیه هستن برای پذیرش در اون ظرفیت با هم رقابت میکنند. کسانی که بالاترین نمره کل رو بین رقبای سهمیه دار دارند، در صورتی که نمره شون ۷۰ درصد نمره آخرین فرد قبول شده در اون رشته محل باشه، به عنوان پذیرفته شده در سهمیه اعلام میشن.
اما اگر رشته محلی ظرفیت سهمیه نداشته باشه، داوطلبان دارای سهمیه هم در سهمیه عادی و با سهمیه آزاد خواهند بود و یا اگر داوطلبان ۷۰درصد نمره اخرین فرد قبولی (با توجه به نوع سهمیه شون) رو کسب نکنند، در سهمیه پذیرش نخواهند شد.

سلام وقت بخیر من بارتبه درسهمیه ۵۹۷،وبدون سهمیه ۶۳۲شدم بااین رتبه شانسه قبولی دردانشگاه روزانه ای شهید باهنر کرمان،جیرفت،زابل،بیرجندرودررشته تغذیه طیور و دام رو دارم،ممنون میشم جواب بدین

ببخشید آخرین رتبه قبولی هم ۱۰۹۹هسته

سلام
برای روزانه شهرستان ها لب مرز هست شانستون و شانس اصلی تون برای شبانه شهرستان هاست.

سلام وقتتون بخیر لطفا جواب من رو بدید ممنون با رتبه ۲۱۸۴عمران ک اخرین قبولی در حدود ۱۴۰۰۰هستش میتونم مدیریت منابع روزانه دانشگاه کردستان رو بیارم؟

مدیریت منابع آب لطفا ج بدید ممنون

چرا جواب مارو ندادین خانم مشاور تازه ما زودترم سوال پرسیدیم

سلام
برای قبولی روزانه کردستان لب مرز هستید. ممکنه شانس داشته باشید که خیلی بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره.

باسلام
من رتبه ام در گرایش ساخت و تولید رشته مکانیک ۷۱۵ هست آیا امکان قبولی در شبانه فردوسی رو دارم ظرفیت شبانه فردوسی۱ نفر هست
آخرین رتبه قبولی هم ۶۶۴۷ در دوره روزانه و شبانه هست

سلام
اگر سهمیه خاصی ندارید، شانستون برای قبولی فردوسی در دوره شبانه خیلی زیاد هست. برای شبانه های تهران هم ممکنه شانس داشته باشید.

سهمیه نداشتم
شبانه فردوسی رو زده بودم بعد هم همه دانشگاه های تهران شبانه اش رو زدم حتی شبانه خواجه نصیر رو هم نیاوردم و انتخاب بعدم روزانه نوشیروانی بابل بود اون و متاسفانه قبول شدم

سلام
بارتبه ۱۷۹۰ رشته آیتی ایا دانشگاه ازاد علوم تحقیقات قبول شددرغیراینصورت کدام دانشگاه ازاد ؟

سلام
برای واحدهای تهران چون طرفداران زیادی داره شانستون شاید خیلی بالا نباشه اما برای واحدهای اغلب شهرستان ها شانستون خوب هستش.
البته توصیه میکنم حتما واحدهای تهران رو هم انتخاب کنید.

سلام با رتبه ۴۰۴ فلسفه و کلام اسلامی امکان قبولی در شبانه های تهران وجود داره؟ من هنوز انتخاب رشته نکردم ممنون میشم کمکم کنید چون /فتن شانسی ندارم

سلام
به طور کلی شانس قبولی دارید اما خیلی به انتخاب رشته رقبا بستگی داره و توصیه میکنم روزانه و حتی شبانه شهرستان ها رو هم انتخاب کنید.

سلام.با رتبه ۵۱۳ ارشد علوم اقتصادی شانس قبولی گرایش اقتصاد نظری در دانشگاه الزهرا یا تبریز رو دارم؟

سلام
بله به نظر میاد برای هر دو دانشگاه شانس قبولی دارید. اما توصیه میکنم که خودتون رو محدود به اینها نکنید و انتخاب های متنوع تری داشته باشید تا شانس قبولی رو از دست ندید..

از نظر شمااز این دو کدومش بهتره؟بله انتخاب های دیگه ای هم دارم ولی اولویتم اینا هستش که میخوام بدونم کدومش بهتره از نظر شما؟شانس قبولی در علامه و دانشگاه های امسال این رو میدونم ندارم

سلام مجدد
با توجه به این که ساکن ارومیه هستید و الزهرا هم در دانشگاه های تهران درجه ۲ محسوب میشه و تبریز هم دانشگاه خوبی هست، با توجه به همه شرایط به نظرم تبریز میتونه اولویت بالاتری برای شما باشه.

خب از نظر شما از این دو اولویت رو با کدومش بزارم؟الزهرا یا تبریز؟ بله انتخاب های دیگه ای هم جز این ها دارم.ول فکر نکنم شانس قبولی در علامه یا تربیت مدرس داشته باشم

البته خودم هم ساکن شهر ارومیه هستم

سلام روزتون بخیر. با رتبه ۶۲۱ رشته طراحی شهری شانسی برای دانشگاه روزانه و یا شبانه هست؟آخرین رتبه ۸۰۳ هست.

سلام
در رشته هایی که کنکور عملی دارند، بخش مهمی از قبولی بستگی به نمره آزمون عملی داره. در رشته شما هم همینه. برای همه دانشگاه ها ممکنه شانس داشته باشید به شرطی که در آزمون عملی نمره خوبی کسب کنید.
اما توصیه میکنم که برای اطمینان دوره های شهریه پرداز رو انتخاب کنید.

سلام وقت بخیر
بی نهایت ممنون از پاسخگویی تون به ما
خواهش میکنم جواب من رو هم بدید و امیدوارم تا زمانی که هنوز وقت هست برای انتخاب رشته جوابمو بگیرم ازتون
میشه لطفا بفرمایید بازار کار و آینده شغلی گرایش آموزش بزرگسالان (رشته علوم تربیتی) چطوره؟
من توی این رشته رتبه ی خوبی آوردم و از خدا میخوام دانشگاه تهران درس بخونم اما در مورد این رشته اطلاعی ندارم و مرددم
با این مدرک میشه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای تدریس ابتدایی هم شرکت کرد؟

سلام
نکته مهمی که هست اینه که الان بازار کار رشته های خیلی فرقی نداره و اون چه موجب تمایز شما و شانس اشتغال میشه سطح علمی و نیز علاقمندی تون هست.
اگه علاقه دارید به رشته میتونید موفق بشید.

سلام من طراحی شهری ارشد رتبم ۴۶۰شده ایا احتمال قبولیم دانشگاه روزانه با نیمه دوم هست یانه؟

سلام
در رشته هایی که کنکور عملی دارند، بخش مهمی از قبولی بستگی به نمره آزمون عملی داره. در رشته شما هم همینه. برای همه دانشگاه ها ممکنه شانس داشته باشید به شرطی که در آزمون عملی نمره خوبی کسب کنید.
اما توصیه میکنم که برای اطمینان دوره های شهریه پرداز رو انتخاب کنید.

سلام وقتتون بخیر لطفا راهنمایی کنید با رتبه ۲۳۰۳۹روانشناسی بالینی و تراز ۲۴۷۷ امکان قبولی ازاد شهرستانهارو دارم؟؟اخرین نفر مجاز ۴۴۷۴۰ ممنون میشم پاسخ بدین

سلام
با توجه به این که بالینی جزو گرایش های پرطرفدار هست شانستون خیلی زیاد نیست. با این حال بر اساس علاقه انتخاب رشته کنید.

ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﺭﺗﺒﻪﻡ ﺩﺭ ﺭﺷﺘﻪ ﻋﻠﻮﻡ ﺗﺮﺑﯿﺘﯽ ﺯﯾﺮﮔﺮﻭﻩ ﺩﻭ ﺑﺎ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۵ ﺩﺭﺻﺪﯼ ۳۰۸ ﺷﺪ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۵۰۲۸ ﻣﯿﺨﺎﺳﺘﻢ ﺑﭙﺮﺳﻢ ﺷﺎﻧﺲ ﻗﺒﻮﻟﯽ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﺎﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪﯾﻦ

سلام
متأسفانه به نظر نمیاد شانستون برای دوره های روزانه خیلی زیاد باشه و شانس اصلی تون برای دوره های شهریه پرداز هستش.

سلام من رتبه باسهمیه۵% ۱۹۶ حقوق خصوصی اوردم وبدون سهمیه ۲۱۲۰ وسهمیه ۵% دارم
به نظرتون روزانه میتونم قبول شم؟؟
لطفا جواب بدین

سلام
ظرفیت سهمیه ۵ درصد این طور هست که هر دانشگاهی ظرفیتش بالای ۱۰ نفر باشه، ۵درصد ظرفیتش به سهمیه ۵درصدی تعلق میگیره، البته اگه ظرفیت ۲۵درصد هم خالی بمونه میرسه به این سهمیه.
با این وجود بعیده که شما شانس چندانی برای دوره روزانه داشته باشید و شانس اصلی تون دوره های شهریه پرداز هستش.

سلام با رتبه۱۷۸۸در رشته شیمی در مقطع ارشد تهران میشه کاری کرد؟

سلام
لطفا بفرمایید که این رتبه شما مربوط به کدوم گرایش شیمی هستش.

سلام با رتبه ۵۲۴ اگرو اکولوژی امکان قبولی در دوره شبانه دانشگاه شهید بهشتی را می آورم ؟
آخرین رتبه مجاز ۱۱۹۶ است.

سلام
ممکنه شانس داشته باشید، اما خیلی به انتخاب رشته رقبایی که رتبه بهتری کسب کرده اند داره.
توصیه میکنم شبانه شهرستان ها رو هم در انتخاب رشته تون داشته باشید تا شانس قبولی رو از دست ندید.

سلام
رتبه من در گرایش جامعه شناسی ۹۳۱
و رنبه ام در گرایش برنامه ریزی رفاه اجتماعی ۳۰۵ می باشد
آیا امکان قبولی بنده در دوره های روزانه و شبانه هست؟

سلام
برای دوره روزانه بعید هست شانس چندانی داشته باشید.
برای دوره شبانه شانس دارید در هر دو گرایش که البته به انتخاب رشته سایر داوطلبان هم بستگی داره.
توصیه میکنم سایر دوره ها رو هم انتخاب کنید که شانس قبولی رو از دست ندید.

سلام رتبه من در مجموعه برق شده ۴۰۰ . احتمال قبولیم در روزانه تهران چقدره؟ یه سوال دیگه اینکه آیا با هر بار ویرایش انتخاب رشته برام پیامک میاد و یا فقط یکبار پیامک میاد؟ ممنون میشم جواب بدید

سلام
لطفا بفرمایید که رتبه تون در کدوم گرایش برق ۴۰۰ شده؟

سلام ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید. می خواستم بدونم
با رتبه ۶۰۰۰ فناوری اطلاعات (آخرین رتبه مجاز ۷۰۰۰) و
رتبه ۹۵۰۰ مهندسی کامپیوتر (آخرین رتبه مجاز ۱۱۰۰۰)
دانشگاه مجازی، غیرانتفاعی، پیام نور تهران و قزوین
شانس قبولی دارم؟؟
میشه چند تا شهر که امکان قبولی دارم
بهم معرفی کنید. فقط قبول شدن برام مهمه. ممنونم ازتون

سلام
برای رشته فناوری اطلاعات برای دانشگاه های سراسری شانس چندانی ندارید و شانس اصلی تون دانشگاه ازاد هست.
برای کامپیوتر برای دوره های مجازی، غیرانتفاعی، پردیس و پیام نور شهرستان شانس دارید که قزوین هم جزوشون هست.

سلام من رتبه ۷۷۸ عمران رو اوردم.احتمال قبولی من در بهترین دانشگا های تهران روزانه و چه رشته ای وجود داره؟!

با رتبه ۷۷۸ عمران احتمال قبولی در چه دانشگاهی و چه رشته ای رو دارم؟!

سلام
برای روزانه های تهران رتبه ت لب مرزه هست. توصیه میکنم انتخابشون کنی اما حتما برای این که شانس قبولی رو از دست ندی روزانه های شهرستان رو هم بزنید.
برای همه شبانه ها هم شانستون خوبه.

سلام
پایین تر پاسختون داده شده.

سلام.با رتبه ۴۵۵ مکانیک کد ۳(تبدیل انرژی)
با معدل موثر ۱۷.۹ احتمال قبولی در شهر تهران (دانشگاه های علم و صنعت،خواجه نصیر،تربیت مدرس یا شهید بهشتی) رو دارم؟

سلام
برای شهید بهشتی و علم و صنعت شانستون بد نیست مخصوصا برای شهید بهشتی. اما برای اطمینان از قبولی انتخاب روزانه های شهرستان ها رو هم مدنظر داشته باشید.

سلام خسته نباشید
رتبم ۱۰۷۳۰شدممم اخرین نفر قبولیم۳۸۹۱۲
حقوق خصوصی.دانشگاه ازاد کجاااا احتمال قبولیم هس
تهران.قم.یا کجااا دیگ میتونم قبول بشمم .مممنون

سلام
برای دانشگاه ازاد تهران شانستون شاید خیلی بالا نباشه چون خیلی از دوستان به جای انتخاب دوره های شهریه پرداز شهرستان، آزادهای تهران رو انتخاب میکنند.
برای آزاد شهرستان شانستون بیشتره.

سلام رتبه من در رشته اقتصاد کشاورزی ۱۹۱ شده ایا شانس قبولی در دانشگاه روزانه دارم

سلام
برای روزانه شهرستان های کوچیکتر مثل اردکان، تربت، زابل، خرم اباد و مشابهشون ممکنه شانس داشته باشید.
توصیه م اینه که اول روزانه های شهرهای درجه ۲ مانند گرگان و ساری و … رو بزنید و بعد شهرهای کوچیکتر مثل اردکان و تربت و در نهایت هم شبانه ها رو مدنظر داشته باشید.

سلام .با رتبه ۳۹ژئوفیزیک دانشگاه هران روزانه قبول میشم؟آخرین رتبه مجاز۲۰۶بوده

سلام
اگه همه گرایش ها رو انتخاب کنید ممکنه شانس داشته باشید. ولی خیلی بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره.
حتما دانشگاه های دیگه رو هم انتخاب کنید تا شانس قبولی رو از دست ندید.

سلام! رتبه من در رشته حقوق خصوصی در سهمیه ۲۷۷ و بدون سهمیه ۳۱۰ شده ؛ نه ۵ درصدی هستم و نه ۲۵ درصدی! اصلا نمیدونم منظورتون از ۵ درصدی چیه!! در ضمن آخرین رتبه مجاز هم ۱۶۸۰ هست؛؛ممنون میشم جواب بدید

اصل سوالم اینه آیا امکان قبولی در شهر تهران دارم؟

منظورم روزانه در شهر تهران هست

سلام
در مقطع ارشد در کارنامه دو سهمیه برای ایثارگران داریم. یک سهمیه ۵درصدی و یک سهمیه ۲۵درصدی.
داوطلبانی که این سهمیه رو ندارن، رتبه شون در سهمیه آزاد اعلام میشه.

اگر سهمیه ندارید، رتبه شما بین کسانی که سهمیه ندارند ۲۷۷ هست و بین همه داوطلبان ۳۱۰.
در این شرایط برای روزانه های شهرستان ها مثل قم و قزوین شانستون خوبه.
البته توصیه میکنم شهرهای بزرگتر رو هم انتخاب کنید.
شبانه های تهران رو هم میتونید مدنظر داشته باشید.

سلام ببخشید با رتبه ۴۱۶با سهمیه و ۴۶۷بدون سهمیه اقتصاد نظری کجا میشه قبول شد ؟ معدل ۱۷؛ ۳۵ جزو بدون کنکور شهرمون هم قبول شدم دانشگاه همدان ولی دانشگاه بهتر میشه قبول شد؟

سلام
احتمال قبولی در شهرستان های بزرگتر مثل مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز رو ممکنه داشته باشید. بنابراین توصیه میکنم که انتخاب رشته کنید و همه روزانه های تهران و شهرستان های بهتر از همدان رو انتخاب کنید.

سلام وقتتون بخیر
من رتبه در سهمیه شدم ۳۳۱۴ از علوم قرآن وحدیث و ۲۸۸۹از علوم قران
کد امتحانی ۱۱۱۱
شهرستان زابل
آیا امکان قبول در رشته های روزانه دانشگاه هارو دارم؟با معدل ۱۷ هم کارشناسی گرفتم
اگه امکان قبولی هستش کجاها؟چه شهرایی؟
لطفا جواب بدید ممنون

سلام
بعید هست شانسی برای دوره روزانه و شبانه داشته باشید. شانس اصلی تون برای دوره های مجازی، غیرانتفاعی، پردیس و پیام نور هست و همین طور در دانشگاه آزاد هم شانس دارید.

سلام خدا قوت
رتبه من در رشته علوم تربیتی گرایش برنامه ریزی ۱۸۴ شده و با سهمیه ۵٪ شده‌ ۱۸
میشه لطفا بفرمایید تو چه دانشگاه هایی احتمال قبولیم هست؟

سلام
خانم یا آقای مشاور تو رو خدا جوابمونو بدید
واقعا به کمکتون احتیاج داریم
ممنون

سلام،مشاور نیستم ولی میتونید مث دانشگاه علامه طباطبایی یا دانشگاه شیراز قبول بشد

سلام
برای روزانه تهران شانستون خیلی زیاد نیست. ولی برای روزانه شهرستان ها ممکنه شانس داشته باشید.

سلام و روز بخیر
با رتبه ۱۵۰۰ سلولی مولکولی و رتبه سهمیه ۵ درصد ۱۴۰ جایی روزانه میشه قبول شد؟و اینکه رشته نانو زیست الهام تا چه رتبه ای دانشگاه تهران میگیره؟

سلام
برای روزانه های شهرستان ها ممکنه شانس داشته باشید مانند دانشگاه های رازی و سبزوار.
برای روزانه دانشگاه های سطح ۲ تهران مثل دانشگاه امام حسین هم ممکنه شانس د اشته باشید.

سلام،ببخشید تو رشته mba کنکور دادم،رتبه بدون سهمیه ۷۰۱,و رتبه با سهمیه ۵ درصدی ۸۴ می باشد.میخواستم بدونم احتمال قبولم در نوبت روزانه و شبانه دانشگاه های تهران چقدر هست و همچنین احتمال قبولیم در دوره روزانه دانشگاه بین المللی قزوین چقدر هست؟ ممنون از راهنماییتون

سلام
اینو مدنظر داشته باشید که وقتی به دانشگاهی ظرفیت سهمیه ۵درصد تعلق میگیره که ظرفیتش ۱۰ نفر به بالا باشه.
مگر این که سهمیه ۲۵درصد ظرفیتش پر نشه و به ۵درصد تعلق بگیره.
در رشته شما بیشتر ظرفیتها زیر ۱۰ نفر هستش. بنابراین ممکنه رتبه اصلی تون ملاک عمل قرار بگیره.
با این شرایط برای روزانه ها لب مرز شانس دارید و شانس اصلی تون دوره های شهریه پرداز هستش.

سلام من رشته مدیریت جهانگردی هستم برای ارشد رتبه ۱۳۴ و
با سهمیه رتبه ۹ هستم آیا روزانه دانشگاه هنر اصفهان قبول میشم؟

سلام
سهمیه ۲۵ درصدی دارید یا ۵ درصد؟

سلام میبخشید من با رتبه ۱۹۹۵ گروه نرم افزار شانس قبولی توی چه دانشگاهی رو بصورت روزانه دارم
اخرین رتبه قبولی ۵۵۲۰ هستش
لطفا جوابمو بدید میخوام انتخاب رشته کنم

سلام
شانس اصلی قبولی شما برای دوره های مجازی، غیرانتفاعی، پردیس و پیام نور هست. برای این دوره ها در تهران هم ممکنه شانس داشته باشید.

سلام مشاور عزیزمن با رتبه ۶۲۰۰ معماری تهران مرکز شانس قبولی دارم ؟؟

سلام
امسال آزمون عملی برای داوطلبان آزاد برگزار نمیشه و یه کم شرایط متفاوت میشه.
ممکنه قبول بشید ولی سعی کنید شهرستان ها رو هم بزنید که شانس قبولی رو از دست ندید.

سلام من رتبه ۱۸۹ در سهمیه ۵ درصد ظرفیت ایثارگران را در رشته مدیریت دولتی لخذ کردم لطفا من را مجاز شدن در دانشگاه برتر کشور راهنمایی کنید

سلام
لطفا رتبه تون رو در سهمیه آزاد هم بفرمایید تا بتونم بهتر راهنمایی تون کنم.

سلام رتبه ارشد حرکات اصلاحی تریت بدنی۴۶ باسهمیه ۵درصدی و۴۳۴بدون سهمیه شده است ایا شهرکرد یااصففهان میارم؟

سلام
اینو مدنظر داشته باشید که وقتی به دانشگاهی ظرفیت سهمیه ۵درصد تعلق میگیره که ظرفیتش ۱۰ نفر به بالا باشه.
مگر این که سهمیه ۲۵درصد ظرفیتش پر نشه و به ۵درصد تعلق بگیره.
با این شرایط برای روزانه خیلی شانستون زیاد نیست و بیشتر شبانه شانس دارید.

سلام میشه راهنمای ام کنید.من سهمیه ایثارگران یا چیز دیگه ندارم.معنی رتبه با سهمیه و بدون سهمیه تو کارنامه چیه

سلام.من سهمیه خاصی ندارم.آیا سهمیه مناطق در مورد من اعمال میشه.چون دو تا رتبه یکی با سهمیه و اون یکی بدون سهمیه اعمال شده

رتبه۳۶۱ صنایع این امکان وجود داره تهران روزانه پذیرش بشم لطفا منو راهنمای کنید

سلام
رتبه ای که گفتید مربوط به کدوم یک از گرایش هاست؟

سلام مشاور میشه لطفا جواب بدین… من رتبم ۴۶۷۱شده کنکور ارشد اخرین رتبه مجاز دانشگاه های روزانه ۴۷۷۱ بوده امکان داره من روزانه قبول شم؟ شیمی تجزیه مجاز شدم

سلام
بعید هست شانسی برای دوره روزانه و شبانه داشته باشید. شانس اصلی تون برای دوره های مجازی، غیرانتفاعی، پردیس و پیام نور هست و همین طور در دانشگاه آزاد هم شانس دارید.

سلام خسته نباشید .میشه جمع بندی کلی راجب مقایسه شهریه ها دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد بپردازید.و از درجه اعتبار مدارک فارغ التحصیلی توضیحات کاملی بدهید. ممنون به خاطر مشاوره کاملتان

سلام
درمورد شهریه دانشگاه ها، شهریه شبانه ترمی ۲ تا ۳ میلیون ممکنه بشه که در دانشگاه های مختلف متفاوته. شهریه دانشگاه آزاد تا پارسال بالای ترمی ۳ میلیون بوده که امسال افزایش هم خواهد داشت.
شهریه پیام نور کمی کمتر از شبانه خواهد بود و غیرانتفاعی ها هم متغیره.
در لینک زیر برخی شهریه ها رو میتونید ببینید:https://mastertest.ir/?s=%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%87
درمورد اعتبار کلی نمیشه گفت.
مثلا واحدهای تهران دانشگاه آزاد خیلی خوب هستن و شاید از اغلب غیرانتفاعی ها بهتر باشن اما واحدهای شهرستان رو نمیشه به صورت کلی گفت و باید دید کدوم واحد دانشگاه آزاد رو دارید با غیرانتفاعی و پیام نور مقایسه میکنید.

میشه جواب بدید پیام ممنون میشم الان منتظر نظر دهی شماهستیم

سلام من رتبم با سهمیه ۵درصد ایثارگری شده ۱۴۳‌ بدون سهمیه هم ۱۷۴۲ ، میخاستم بدونم تو دانطگاه های تهران کارشناسی ارشد گرایش های فیزیک روزانه و شبانه امکان قبول شدنم هست؟؟

سلام
برای روزانه های تهران بعید هست شانستون زیاد باشه.
برای شبانه ممکنه شانس داشته باشید. اما لب مرز هستید.

سلام من این شرکت کردم رتبه در سهمیه ام شده۱۱۸ است شانس قبولی دانشگاه اصفهان روزانه رو دارم ؟در ضمن میخواستم بدونم بین گرایشهای این کدومشون بازار کار بهتری دارن

رشته ای شرکت کردم

سلام
لطفا رشته تون رو هم بفرمایید تا بتونم راهنمایی تون کنم.

با سلام
من دوباره می پرسم با رتبه ۲۰۸ پژوهش علوم اجتماعی
ایا شانسی برای شبانه های تهران هست یا خیر آخرین
رتبه مجاز ۲۷۳۵
ممنوم

سلام
بله ممکنه برای شبانه های تهران شانس داشته باشید. اما خیلی بستگی به انتخاب رشته رقبایی که رتبه بهتری کسب کردن داره. به همین علت حتما دانشگاه های شهرستان رو هم مدنظر داشته باشید تا شانس قبولی رو از دست ندید.

با سلام جناب مشاور من رتبم تو رشته عمران ۳۰۴۵ شده به نظرتون میتونم تو پدافند غیرعامل دانشگاه مالک اشتر قبول شم ممنون میشم پاسخ بدین و برا این رتبم کجاها روزانه میتونم قبول شم؟

سلام
بله به نظر میاد برای روزانه مالک اشتر شانس دارید.
برای روزانه شهرستان های کوچیک مثل تفرش، سبزورا، شاهرود، زابل و مشابه اینها ممکنه شانس داشته باشید. ولی خیلی لب مرز هستید و توصیه م اینه که شبانه ها رو هم انتخاب کنید.

سلام خواهش میکنم راهنمایی بفرمائید که با رتبه ۹۱ سهمیه ۵درصد و آخرین رتبه مجاز ۲۳۰،رتبه بدون سهمیه هم زده ۱۱۳۷،شانس قبولی در چه دانشگاهی رو دارم؟اگه بخوام دانشگاه ایلام قبول شم باید به چه ترتیبی انتخاب رشته کنم که حتما این دانشگاه بگیره آیا شانسشو دارم که دانشگاه ایلام قبول شم؟رشته علوم اقتصادی هستم

ظرفیت دانشگاه ایلام هم ۱۰ نفر روزانه و ۵ نفر شبانه است،گفته بودین برای سهمیه ۵درصدی باید ظرفیت بالای ۱۰ باشه،با رتبه ۹۱ سهمیه ۵درصد و آخرین رتبه مجاز ۲۳۰ علوم اقتصادی برای دانشگاه ایلام شانس چطوره؟انتخاب رشته ام به چه صورتی باشه؟

سلام
بله همینطوره باید ظرفیت بالای ۱۰ باشه.
اما نکته مهم اینه که اگه ظرفیت ۲۵ درصدی تکمیل نشه، اون ظرفیت خالی هم به سهمیه ۵درصدی میرسه.

سلام
ترتیب انتخاب رشته اثری در شانس قبولی نداره. هر دانشگاه شانس قبولی داشته باشید فارغ از این که انتخاب چندمتونه قبول میشید. بنابراین نمیشه کاری کرد که حتما قبولی دانشگاهی رو کسب کنید.
برای روزانه ایلام لب مرز هستید. خیلی بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره.

سلام .ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیار گذاشتید.
میخواستم بدونم
با رتبه ۱۶۷۹ فیزیولوژی ارشد ، شانس قبولی نوبت دوم ،گرایش فیزیولوژی و تغذیه دانشگاه صنعتی شاهرود و یا حکیم سبزوار و یا بیرجند رو دارم؟
سپاس گذارم.

سلام
لطفا کد رشته تون رو هم بفرمایید تا بتونم راهنمایی تون کنم.

سلام بارتبه ۲۰۶ در سهمیه و۲۲۸بدون سهمیه ارشد صنایع غذایی روزانه قبول میشم یا شبانه؟

سلام
برای روزانه لب مرز هستید و شانستون خیلی زیاد نیست.
شانس اصلی شما برای پذیرش در دوره های شهریه پرداز هستش.

سلام و احترام
در ارشد مهندسی مکانیک ساخت و تولید در سهمیه ۵ درصد رتبه ام شده ۱۹۶ و بدون سهمیه شده ۸۷۳۱ و اخرین فرد مجاز در سهمیه
روزانه و نوبت دوم شده ۳۱۸ آیا شانس قبولی در دولتی روزانه و یا نوبت دوم را دارم ممنون

سلام
اینو مدنظر داشته باشید که وقتی به دانشگاهی ظرفیت سهمیه ۵درصد تعلق میگیره که ظرفیتش ۱۰ نفر به بالا باشه.
مگر این که سهمیه ۲۵درصد ظرفیتش پر نشه و به ۵درصد تعلق بگیره.
به همین دلیل شلنستون برای روزانه و نوبت دوم تهران خیلی زیاد نیست. شبانه شهرستان ها شانستون بهتره.
اما سایر دوره ها رو هم بهتره که مدنظر داشته باشید.

سلام بارتبه۲۰۰۰همدان روزانه میارم؟شبانه تهران میتونم بیارم؟
اپتیک لیزر یا یه رشته فیزیک……..

سلام
بله شانستون برای روزانه همدان خوبه. برای شبانه تهران یه کم شانستون ضعیفه.

سلام من تو رشته علوم اجتماعی گرایش جامعه شناسی رتبه با سهمیه ۲۵ درصد شدم ۸۲ و بدون سهمیه ۲۱۰۰ اخرین رتبه مجاز روزانه هم ۱۵۱ ایا شانس قبولی شبانه دانشگاه های تهران رو دارم یا خیر

سلام
با توجه به ظرفیت روزانه های رشته شما و ظرفیت پذیرش شبانه های تهران در بهترین حالت ظرفیت سهمیه ۲۵درصدی برای مجموع روزانه و شبانه تهران چیزی حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر میشه. چون رقبای شما ممکنه گرایش های دیگه رو انتخاب کنه، بعید نیست شبانه های تهران رو بیارید. ولی ریسک نکنید و شبانه های شهرستان رو هم مدنظر داشته باشید.

ضمنا از سهمیه استعداد درخشان هم احتمالا میتونم استفاده کنم.

سلام
سهمیه شاگرد اولی دارید یا پذیرش ارشد بدون کنکور استعداد درخشان؟

باسلام.من رتبه ۷۲۵ اوردم ایا میتونم باغبانی روزانه دانشگاه شهرکرد قبول بشم؟البته علاقه اصلیم گرایش گیاهان دارویی هست ولی اگر در کل برای همه گرایشها نظرتون را بفرمایید ممنون میشم.

سلام
بله برای روزانه شهرکرد شانستون خوبه. اما چون بستگی به انتخاب رشته رقباتون و علایق اونها هم داره؛ توصیه میکنم شهرهای دیگه مثل ایلام، بوعی، زنجان، رشت، سنندج، خرم آباد و … رو هم بزنید.

سلام
من ارشد ادیان و عرفان با رتبه ۳۶۷ با سهمیه و ۴۰۵ بدون سهمیه امکان قبولی در روزانه یا شبانه را دارم ؟

سلام
لطفا بفرمایید سهمیه تون ۵درصد هست یا ۲۵ درصد؟

سلام ۵ درصد

سلام
من دیروز سوالم رو مطرح کردم با رتبه ۵۷۸ سهمیه۵درصدی ایثارگران وآخرین رتبه مجاز شده ۱۷۰۱روزانه قبول میشم گفتین روزانه زنجان و ملایر شانس قبولی دارین ولی من یادم رفت بگمرتبه بدون سهمیه من ۸۰۰۰هستش ایا با وجود رتبه بدون سهمیه شانس قبولی رو در این دانشگاه ها وجود داره؟

رشته مدیریت بازرگانی

سلام
چون ظرفیت این رشته بالاست بله شانس دارید. اما همیشه توصیه میشه که انتخاب های بدبینا هم داشته باشید که شانس قبولی رو از دست ندید.
بنابراین توصیه م اینه که سایر دورهای پردیس و غیرانتفاعی و مجازی و پیام نور هم دانشگاه هایی که مایلید انتخاب کنید.

سلام با رتبه ۱۳۷ باسهمیه و ۱۴۲ بدون سهمیه رشته علوم دامی ایا شانسی برای قبولی اصفهان هست؟؟

سلام
سهمیه ۵درصدی هست یا ۲۵درصد؟

نمیدونم منظورتون از ۵درصد و ۲۵ درصد چیه؟؟؟

سلام وقت بخیر
برای رشته علوم تربیتی با سهمیه ۵٪ ایثارگران این رتبه ها رو داشتم:
برنامه ریزی درسی ۱۸
فلسفه تعلیم و تربیت ۲۱
مدیریت آموزشی ۴۰
بهسازی منابع انسانی ۳۳
آموزش بزرگسالان ۱۶
تحقیقات آموزشی ۱۰۳
تکنولوژی آموزشی ۳۰
آموزش عالی ۱۰۶
آموزش ابتدایی ۳۱
این رتبه هام با سهمیه بود
خواهش میکنم کمکم کنید و بفرمایید احتمال قبولی تو‌ی چه دانشگاه هایی رو دارم
برای انتخاب رشته به راهنمایی و مشاوره‌تون واقعا احتیاج دارم
ممنونم از بزرگواریتون

سلام
اینو مدنظر داشته باشید که وقتی به دانشگاهی ظرفیت سهمیه ۵درصد تعلق میگیره که ظرفیتش ۱۰ نفر به بالا باشه. اما ظرفیت ۲۵درصدی پر نشده، این ظرفیت به سهمیه ۵درصد تعلق میگیره.
به همین علت پیش بینی دقیق ظرفیت ۵درصدی بدون رتبه های سهمیه آزاد خیلی ممکن نیست.
لطفا بگید رتبه های سهیمه آزادتون چنده.

سلام با رتبه ۴۳۵ بدون سهمیه ارشد پژوهش هنر امکان قبولی کجا را دارم؟

سلام
برای شبانه شهرستان ها لب مرزید و خیلی بستگی به انتخاب رشته رقبایی که رتبه بهتری دارند، داره. اما شانس اصلی تون برای دوره های مجازی، غیرانتفاعی، پردیس و پیام نور هست.

با سلام و خسته نباشید ، رتبه رشته مشاوره ۴۲۲ روزانه چ شهرها و دانشگاه هایی و شبانه چ دانشگاه هایی احتمال قبولی داره،

سلام
برای روزانه شهرستان ها خیلی لب مرز هستید و ممکنه شانس نداشته باشید.
اما برای شبانه اغلب شهرستان ها مثل اردکان و رشت و سنندج و اردبیل شانستون خوبه.
برای سایر دوره ها هم که خیلی شانستون بالاست و برای پردیس های تهران هم شانس دارید.

سلام با رتبه ۸۰۰ بدون سهمیه و داشتن سهمیه ۲۵ درصد ایثار در ارشد هوافضا بنظرتون شبانه و روزانه کجا قبول میشم?

سلام
لطفا بفرمایید رتبه تون در سهمیه چند شده.

سلام با رتبه ۳۲۳ صنایع غذایی ممکنه کجاها قبول بشم؟شبانه یا روزانه؟

سلام
برای روزانه بعید هست که شانستون خیلی زیاد باشه. برای شبانه های شهرستان هایی مثل زابل، ارومیه و جهرم شانس دارید. ولی چون لب مرزید دوره های دیگه رو هم انتخاب کنید که شانس قبولی رو از دست ندید.

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}

.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.mycontainer a{ font-size:13px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

function myshowUser(str,str2,str3,str4,str5)
{
document.getElementById(“mytxtHint”).innerHTML=”“;

if (str==””)
{
document.getElementById(“mytxtHint”).innerHTML=””;
return;
}
if (window.XMLHttpRequest)
{// code for IE7+, Firefox, Chrome, Opera, Safari
xmlhttp=new XMLHttpRequest();
}
else
{// code for IE6, IE5
xmlhttp=new ActiveXObject(“Microsoft.XMLHTTP”);
}

xmlhttp.onreadystatechange=function()
{
if (xmlhttp.readyState==4 && xmlhttp.status==200)
{
document.getElementById(“mytxtHint”).innerHTML=xmlhttp.responseText;
document.getElementById(“printname”).style.display=”none”;
}
}

xmlhttp.open(“GET”,”https://www.modemkomak.com/inc/new/arshad98/arshad_ajax.php?q=”+str+ “&forum=” +str2+ “&subforum=” +str3+ “&sahmie=” +str4+ “&taraz=” +str5,true);
xmlhttp.send();
}

function PrintElem(elem)
{
Popup($(elem).html());
}

function myshowUser_99(str,str2,str3,str4,str5)
{
document.getElementById(“mytxtHint_99″).innerHTML=”“;

if (str==””)
{
document.getElementById(“mytxtHint_99″).innerHTML=””;
return;
}
if (window.XMLHttpRequest)
{// code for IE7+, Firefox, Chrome, Opera, Safari
xmlhttp=new XMLHttpRequest();
}
else
{// code for IE6, IE5
xmlhttp=new ActiveXObject(“Microsoft.XMLHTTP”);
}

xmlhttp.onreadystatechange=function()
{
if (xmlhttp.readyState==4 && xmlhttp.status==200)
{
document.getElementById(“mytxtHint_99”).innerHTML=xmlhttp.responseText;
document.getElementById(“printname”).style.display=”none”;
}
}

xmlhttp.open(“GET”,”https://www.modemkomak.com/inc/new/arshad99/arshad_ajax.php?q=”+str+ “&forum=” +str2+ “&subforum=” +str3+ “&sahmie=” +str4+ “&taraz=” +str5,true);
xmlhttp.send();
}

function PrintElem(elem)
{
Popup($(elem).html());
}

@media only screen and (max-width: 700px) {
.resp_table tr td{ font-size:8.5px !important}
.textwidget{ float:right !important}
.entry-grid{ width:100% !important}
.doctora-txt{ background:none !important;}
.my-txt{padding: 0px 20px 20px 20px !important;}
}
@media only screen and (min-width:40px) {

.resp_table tr td{ font-size:3.5px !important}

}
@media only screen and (min-width:180px) {

.resp_table tr td{ font-size:5px !important}

}

@media only screen and (min-width:500px) {

.resp_table tr td{ font-size:11.5px !important}
}

#main-nav-2{ display:none !important}

.resp_table tr td{ padding:10px}

.mb-5{ padding-bottom:0px !important; margin-bottom:0px !important}

h3{ font-size:15px !important; }
h4{ font-size:14px !important; font-family: IranianSansB;
font-size: 17px;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);}

.mycontainer p span {
font-size: 17px !important;
}

.h1_i a{ border-bottom:none}
select{ margin-top:10px}
.mycontainer{ background:none; padding:9px; margin:0 5px}

.entry-grid{ background:#fff; float:right; margin-bottom:5px; padding:5px !important;margin: 0 2px 2px; width:100%}
.entry-grid:hover{ background:#fff}
h2 a{ color:white; font-size:14px;}
h2 a:hover{ opacity:1; color:#ccc !important}
.entry a{ color:#333}

.doctora-txt{ background:url(../../images/doctora.png) top right no-repeat rgba(255,255,255,0.5); border-radius:30px; -moz-border-radius:30px; -webkit-border-radius:30px;min-height:215px; margin-top:20px; margin-bottom:20px;}
.my-txt{padding-top:50px }
.neww p { text-align:center !important}

h3{ font-size:15px !important; }

کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 به منظور اولویت بندی انتخاب های خود می توانند از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد استفاده نمایند . این نرم افزار بر اساس آمار قبولی داوطلبان سال گذشته طراحی شده و شانس قبولی متقاضیان را بر اساس رتبه اکتسابی آن ها تخمین می زند .

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

برای مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99

برای مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99

کلیه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ، از اهمیت و حساسیت مرحله انتخاب رشته ارشد به خوبی آگاه هستند . بر این اساس بسیاری از متقاضیان ، پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد به دنبال انتخاب رشته ای متناسب با رتبه و تراز اکتسابی خود می باشند .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا به منظور تسهیل در امر انتخاب رشته و افزایش آگاهی داوطلبان در این خصوص ، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد را طراحی کرده اند . این نرم افزار بر اساس آمار واقعی داوطلبان سال گذشته تهیه  شده و راهنمای مناسبی برای متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد 99 می باشد .

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا کافی است گروه امتحانی ، رشته امتحانی و رتبه خود را وارد نموده و شانس قبولی خود را در رشته محل های مختلف در سه بازه بدبینانه ، منطقی و خوشبینانه مشاهده نمایید .

با توجه به این که جامعه آماری شرکت کننده در آزمون و ظرفیت رشته محل ها هر ساله تغییر می یابد ، این نرم افزار به طور صد در صد قبولی شما را در رشته محل مورد نظر تضمین نخواهد کرد اما راهنمای مناسبی برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ می باشد که به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار داده ایم .

مطابق متن مقاله این نرم افزار بر اساس اطلاعات قبولی داوطلبان سال گذشته طراحی شده و شانس قبولی متقاضیان را با کم ترین درصد خطا تخمین می زند .

داوطلبان برای استفاده از قابلیت های نرم افزار باید رتبه اکتسابی خود را وارد نمایند که جزئیات بیشتر آن در متن مقاله شرح داده شده است .

مطابق متن مقاله تخمین محل قبولی متقاضیان در سه بازه خوشبینانه ، منطقی و بدبینانه صورت گرفته و به همراه زیرگروه های مربوطه نمایش داده می شود .

سلام خسته نباشید . خواستم بدونم چطور می تونم در دانشگاه آزاد واحد کرج ارشد نرم افزار قبول شم؟ آیا شانس اینو دارم که فقط یه درسو تست بزنم و اونجا قبول بشم؟

سلام . برای تعیین شانس قبولی عبارت نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هیوا رو در گوگل سرچ کنین و یا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .

سلام خسته نباشید، چرا علوم جغرافیایی رو برای زیر مجموعه علوم انسانی لحاظ نکردید؟

سلم . به دلیل اینکه جامعه آماری وسیعی از نتایج پذیرش رشته مورد نظر شما در کنکور کارشناسی ارشد سال گذشته نداشتیم .

میشه رشته مترجمی عربی اضافه کنید تو روخدا

سلام . به دلیل اینکه جامعه آماری وسیعی از نتایج قبولی رشته مورد نظر شما در کنکور کارشناسی ارشد سال گذشته نداشتیم ، رشته مورد نظر در نرم افزار قرار داده نشده ولی برای تعیین شانس قبولی می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .

با سلام بنده کارشناسی شیمی دارویی ترم اخرم برای قبولی دردانشگاه سراسری تهران یاشیراز چه رتبه و درصدی نیازه

سلام . برای تعیین رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .

باسلام من کارشناسی شیمی دارویی می خونم برای قبولی در ارشد۹۹ دانشگاه سراسری تهران یا شیراز چه رتبه و یا چه درصدی باید بزنم

سلام . برای تعیین رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .

عالی

سلام. باتوجه ب شرایط فعلی و تعطیلی دانشگاه ها ک امکان مراجعه حضوری نیس مهلت ثبت نام ارشد بدون کنکوردانشگاه ها(استعداد درخشان) تمدیدمیشه؟

سلام . باید فراخوان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها رو پیگیری کنین ، ثبت نام به صورت اینترنتی صورت می گیره .

سلام من کلاس هفتم هستم می خواستم برم رشته باستان شناسی ایا بعد از تحصیل میشه شرایط شغلی خوبی داشت

سلام . به توانایی ،استعداد ، تلاش و پشتکار شما بستگی داره .

سلام. چرا رشته علوم سیاسی رو در علوم انسانی نزاشتین؟

سلام . به دلیل اینکه جامعه آماری وسیعی از نتایج قبولی رشته مورد نظر شما در کنکور کارشناسی ارشد 98 نداشتیم .

سلام خسته نباشید . ببخشیدد اگرمن ازالان شروع به درس خوندن کنم برا ارشد رشته علوم ورزش . مدیریت وسنجش بخونم ازاون ور یه سهمیه ایثارگری حضور در جبهه دارم می تونم دولتی قبول بشم ?

سلام . به توانایی ، میزان آمادگی و پشتکار شما بستگی داره ، فرصت مطالعه دارین .


منتخب های هیوامگ

رمز موفقیت در کنکور

مهارت تمرکز ذهن

با این روش ها زودتر استخدام شوید

مقالات منتخب سردبیر

زمان انتخاب رشته ارشد 99

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99

نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری پس از بررسی لیست رشته محل های مربوط به رشته امتحانی خود می توانند از نرم افزار اندرویدی انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا استفاده کرده و اولویت بندی انتخاب های خود را با دقت بالاتری انجام دهند . 

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

برای مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 98

برای مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 98

سازمان سنجش با اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ، درصد دروس امتحانی ، رتبه ، تراز و وضعیت مجاز بودن متقاضیان برای شرکت در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد را مشخص می کند . داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان می توانند پس از بررسی لیست رشته های کارشناسی ارشد اولویت بندی انتخاب های خود را بر اساس چهار فاکتور علاقه ، هزینه ، مسیر و کیفیت دانشگاه انجام دهند اما آنچه مسیر داوطلبان را در این مرحله هموار کرده و تاثیر بسزایی در نحوه چینش انتخاب های داوطلب خواهد داشت اطلاع از رتبه قبولی های داوطلبان سال گذشته می باشد . نرم افزار اندرویدی انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا که بر این اساس طراحی شده راهنمای مناسبی برای تخمین شانس قبولی داوطلبان می باشد . در این نرم افزار که به صورت رایگان ارائه شده با وارد کردن گروه امتحانی ، رشته امتحانی و رتبه ، شانس قبولی داوطلب در سه بازه خوشبینانه ، منطقی و بدبینانه نشان داده می شود . نرم افزار انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد هیوا برای 35 رشته پرطرفدار طراحی شده و نتایج را بر اساس کارنامه های داوطلبان سال گذشته نشان می دهد . داوطلبان در دو حالت می توانند از این نرم افزار استفاده نمایند اولا زمانی که در بازه بعد از برگزاری آزمون و پس از محاسبه درصد دروس به تخمین رتبه کارشناسی ارشد پرداخته و با اطلاعات موجود شانس قبولی خود را با استفاده از این نرم افزار تخمین بزنند و یا با دریافت رتبه خود در کارنامه اولیه از این نرم افزار برای انتخاب رشته استفاده نمایند . داوطلبان می توانند به منظور دسترسی راحت تر به نرم افزار رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد روی یکی از لینک های زیر کلیک کنند . لازم به ذکر است نرم افزار اندرویدی انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا از طریق کافه بازار و گوگل پلی قابل دانلود می باشد . 

 

 

توصیه می کنیم برای استفاده از این نرم افزار ابتدا مقاله راهنمای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد را مطالعه نمایید . 

به داوطلبان توصیه می کنیم قبل از دانلود نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا به مطالعه مقالات زیر پرداخته و با آگاهی بیش تری این مرحله را پشت سر گذارند .

 

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸

سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸

هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸

نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

 

هم چنین متقاضیان می توانند از تجربیات کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا استفاده کرده و از خدمات سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بهره مند شوند ، همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد آزمون کارشناسی ارشد عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد شوید .

برای مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 98

برای مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 98

سلام من میخوام با سهمیه 5 درصد در فراگیر پیام نور شرکت کنم . میتونم از سهمیه 5 درصدی در دکترا هم شرکت کنم یا دولتی یا آزاد ؟؟؟

سلام . می تونین مجددا در کنکور کارشناسی ارشد از سهمیه استفاده کنین . در صورتی که پدر شما رزمنده هستن برای استفاه از سهمیه در هر مقطع به یک دوره 6 ماهه حضور داوطلبانه در جبهه نیاز دارین .

با سلام. با رتبه ی ۳۸ رشته ی مهندسی شیلات دانشگاه تهران قبول میشم؟روزانه یا شبانه فرقی نداره.

سلام . برای تعیین شانس قبولی می تونین با مشاوران ما ارتبااط برقرار   کنین .

ایا با مدرک کارشناسی ناپیوسته فرهنگیان ومعدل ۱۷/۵ میشود ارشد بدون کنکور دولتی شرکت کرد

سلام . برای تحصیل در مقطع ارشد بدون شرکت در  کنکور باید شرایط دانشجویان استعدادهای درخشان رو داشته باشین .

چرا گروه کشاورزی جزء گروه هاتون نیست؟؟؟؟

سلام . آمار دقیقی از نتایج پذیرش  کنکور  ارشد 97 در رشته مورد نظر شما  نداشتیم .


منتخب های هیوامگ

رمز موفقیت در کنکور

مهارت تمرکز ذهن

با این روش ها زودتر استخدام شوید

مقالات منتخب سردبیر

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

زمان انتخاب رشته ارشد 99

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99

نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

مشاوره تخصصی انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 98، به منظور آگاهی بیشتر شما از جنبه های مختلف رشته تخصصی خودتان مورد بررسی قرار گرفته است و برای هر رشته تخصصی کارشناسی ارشد، مشاوران تخصصی آن رشته در 3گام، مطالب مفیدی را انجام داده اند تا شما بتوانید یک دید بهتری را در انتخاب رشته ارشد 98 خود را داشته باشید.

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد، نیازمند یک مشاوره همه جانبه و تخصصی می باشد که به طور کامل تمامی ابعاد و جنبه های انتخاب رشته را بداند و از طرفی رشته دانشگاهی خود او نیز همان رشته ای باشد که داوطلب در آن می خواهد انتخاب رشته بکند. در نتیجه شما نیاز دارید تا با یک مشاور تخصصی برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود مشاوره تخصصی داشته باشید تا هیچ اشتباهی در این زمینه مرتکب نشوید. در عناوین زیر، انواع مشاوره های تخصصی انتخاب رشته در رشته های مختلف آورده شده است که شما با کلیک بر روی ادامه وطلب می توانید، آن را مطالعه کنید.

نکاتی که باید در انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی برق 98 باید در نظر گرفته شوند:

1- تغییرات بسیار زیاد مواد درسی در دفترچه سوالات و همچنین تفکیک گرایشهای ارشد برق باعث می شود تا رتبه ها نسبت به سالهای گذشته تغییرات عجیبی داشته باشد. بنابراین برای مشاوره انتخاب رشته ارشد برق 96 می بایست با کسانی مشاوره کنید که بر مبنای این تغییرات اطلاعات قبولی سال گذشته را تطبیق داده اند تا بهترین قبولی ممکن برای شما رقم بخورد. در ادامه به برخی از رتبه ها و محل قبولیهای آنها به تفکیک گرایش اشاره شده است.

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

ادامه مطلب …

 

انتخاب رشته در کارشناسی ارشد عمران سال 98 به دلایل زیر پیچیده تر از سایر رشته های فنی مهندسی می باشد:

1- پذیرش بسیار بالا

2- تنوع بسیار زیاد گرایشها

3- حجم بسیار زیاد در نوع دانشگاهها

ادامه مطلب …

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

هرسال بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور و مشخص شدن رتبه‌ها و آغاز شدن فرایند انتخاب رشته یک سؤال اساسی ذهن تمامی داوطلبان را مشغول می‌کند و پاسخ این سؤال تعیین‌کننده ادامه مسیر زندگی داوطلبان است و آن، سؤالی نیست جز ” با این رتبه چه دانشگاهی قبول می‌شوم و چه طور باید انتخاب رشته کنم که جای بهتری قبول شوم” که در ادامه سعی می‌کنیم به‌طور مختصر پاسخی برای سؤال فوق پیدا کنیم. ابتدا به توضیحاتی درباره رتبه‌های موردنیاز برای قبولی در دانشگاه‌های مختلف می پردازیم و سپس  پارامترهایی که بر نحوه‌ انتخاب رشته مؤثر است را ذکر کنیم.

ادامه مطلب …

مجموعه مهندسی صنایع در سال های اخیر توجه داوطلبان زیادی را به خود جلب کرده است ، با افزایش تعداد داوطلبان بالطبع فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع نیز حساس تر و مشکل تر شده است از این رو لازم است تا با اطلاعات کافی و دقیق انتخاب رشته را انجام دهیم از طرفی در سال 98 انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دستخوش تغییراتی شده است که این تغییرات ریسک فرآیند انتخاب رشته را بالاتر برده است.

ادامه مطلب …

به نکات زیر در انتخاب رشته کارشناسی ارشد مواد و متالوژی سال 98 توجه داشته باشید:

1- تغییرات در کد ضرایب کارشناسی ارشد مواد و متالوژی 98، در گرایش مهندسی پزشکی و زیر گرایشهای بیومواد و مهندسی بافت بسیار مشکوک به اشتباه سازمان سنجش است. به هر حال داوطلبان می توانند بین دروس انتخاب کنند که کدام دروس را جواب دهند و همین باعث می شود تا کد ضریب یکسان با یک گرایش دیگری که حق انتخاب درس در آن وجود ندارد، متفاوت باشد. در حالیکه سازمان سنجش کد ضریب را یکسان زده است. بنابراین به احتمال زیاد در کارنامه نیمه دوم خرداد، تفکیک گرایشی در کد ضریب یک به وجود خواهد امد. یعنی گرایشهای شناسایی و شکل دادن در یک گروه و مهندسی پزشکی در گروه دیگری اعلام رتبه می شود.

ادامه مطلب …

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

هوافضا در کنکور کارشناسی ارشد جزو رشته‌های شناور است و این بدین معنی است که تعداد وسیعی از شرکت‌کنندگان کنکور ارشد هوافضا از سایر رشته‌ها هستند و عملاً آشنایی زیادی با گرایش‌های مختلف این رشته و دانشگاه‌های مطرح ندارند. به‌ویژه که تعدادی از دانشگاه‌های ارائه‌دهنده‌ی این رشته در مقطع کارشناسی ارشد ، دانشگاه‌های دارای شرایط خاص هستند که لازم است که در فرایند انتخاب رشته به این کد رشته‌ها توجه خاصی شود و عملاً انتخاب رشته در رشته هوافضا به دلیل ماهیت آن (به‌خصوص برای داوطلبانی که رشته اصلی آن‌ها هوافضا نبوده است) با دیگر رشته‌ها مقداری متفاوت و سخت‌تر است و وجود مشاور برای انتخاب رشته بیشتر احساس می‌شود.

ادامه مطلب …

 

نکاتی که باید در انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر 98 باید در نظر گرفته شوند:

1- تغییرات مواد درسی در دفترچه سوالات باعث می شود تا رتبه ها نسبت به سالهای گذشته تغییرات عجیبی داشته باشد. بنابراین برای مشاوره انتخاب رشته ارشد کامپیوتر 98 می بایست با کسانی مشاوره کنید که بر مبنای این تغییرات اطلاعات قبولی سال گذشته را تطبیق داده اند تا بهترین قبولی ممکن برای شما رقم بخورد.

ادامه مطلب …

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

نکاتی که باید در انتخاب رشته کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات یا آی تی (IT) در سال 98 باید در نظر گرفته شوند:

1- همین که نصف پذیرش امنیت و شبکه از کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات یا آی تی 98 گرفته شده است، باعث پیچیده تر شدن انتخاب رشته ارشد در فناوری اطلاعات یا آی تی خواهد بود. احتمالا با رتبه های بهتری باید به جنگ قبولی در این گرایشها بروید. این به این معناست که رتبه های بدتر شانس بسیار پایین تری را برای این گرایش خواهند داشت.

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

ادامه مطلب …

 

به نکات زیر در انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی شیمی سال 98 توجه داشته باشید:

1- وجود پذیرش بالا در رشته مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی ارشد، باعث می شود تا تقریبا هر کسی که در ارشد این رشته داوطلب است، تا حد زیادی احتمال قبولی بالایی داشته باشد. اما واقعا ارزش این را دارد که برای ادامه تحصلی در مقطع ارشد مهندسی شیمی، بعضی دانشگاهها و گرایشها را فقط به قیمت قبول شدن انتخاب کنیم!

ادامه مطلب …

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت سال 98 به نکات زیر توجه فرمایید:

1- احتمال قبولی با توجه به رتبه: با توجه به نزدیکی رتبه ها در بعضی از گرایشهای مختلف در مدیریت، افراد مختلف با توجه به علاقه گرایشی را انتخاب می کنند که گرایش مورد علاقه فرد دیگر با رتبه نزدیک به او نیست و در نتیجه امکان قبولی با رتبه های بالاتر در گرایشهای کم طرفدار و یا با طرفداری متوسط در دانشگاههای خوب فراهم می شود. دانستن این که رتبه ها چگونه در گرایشهای مختلف و دانشگاهها پخش می شوند به شما کمک می کند تا اشتباه وحشتناک و پشیمان کننده ای را مرتکب نشوید.

ادامه مطلب …

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

1- شناخت گرایش ها:

اگر لیسانس مدیریت باشید در این زمینه چندان جای نگرانی نیست چون با تفاوت گرایش ها تاحدودی آشنا هستید اما برای خود من که از رشته های فنی به ام بی ای آمده بودم تقریبا واژه هایی مثل زنجیره تامین با سازمان های پروژه محور بیشتر شبیه واژه های زبان چینی بود تا واژه هایی که قرار بود تصمیماتم را بر مبنای آنها بچینم. پس اولین گام شناخت گرایش های مختلف در ام بی ای است

ادامه مطلب …

 

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد حسابداری سال 98 به نکات زیر توجه فرمایید:

1- احتمال قبولی با توجه به رتبه: با توجه به ظرفیت کم پذیرش در گرایشهای حسابداری، حسابرسی و حسابداری مدیریت باید بدانید که شانس شما با رتبه تان در کدام دانشگاه و کدام دوره بیشتر است. بسیاری از داوطلبان ارشد حسابداری 98 بدون اطلاع از رتبه های قبولی، انتخابهای خود را به نحوی می چینند که بعد از قبولی و پی بردن به این که جای بهتری نیز قبول می شدند پشیمان می شوند.

ادامه مطلب …

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

نکاتی که باید در انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی 98 باید در نظر گرفته شوند:

1- در رشته روانشناسی اکثر بچه ها بین گرایش بالینی و عمومی تردید دارند. با اینکه گرایش بالینی برای 90درصد داوطلبان جذاب تر از سایر گرایش هاست اما سختی های قبولی در این گرایش باعث می شود افراد سر جلسه حداقل به چند سوال عمومی هم پاسخ داده و شانس خود را برای گرایش روانشناسی عمومی از دست ندهند. اما مساله ای که باید مدنظر قرار گیرد این است که شما به عنوان کسی که رشته روانشناسی را به عنوان شغل و مسیر آینده خود انتخاب کرده اید به کدام حوزه علاقه بیشتری دارید؟

ادامه مطلب …

 

ازار کار: با توجه به این که اکثر داوطلبان علوم تربیتی تفاوت بین گرایش ها و آینده هر یک را نمی دانند ، بسیاری از آنها در انتخاب خود دچار اشتباه می شوند. توجه کنید که بسیاری از رتبه های عالی سال های گذشته سخت از انتخاب خود پشیمانند. آن ها کلی درس خواندند و به چنین رتبه هایی رسیده بودند ولی انتخاب رشته ای سهل انگارانه آن همه تلاش را به نتیجه منتج نکرد. پس با یک انتخاب رشته هوشمندانه ، که با توجه به اهداف شما باشد، شما از رتبه خود حد اکثر استفاده را خواهید کرد. توجه کنید هر دانشگاهی برای یک هدف مناسب تر است. به عنوان مثال هیچ دلیلی وجود ندارد که گرایشی مانند بهسازی منابع انسانی پایین تر از گرایشی مثل مدیرت آموزشی قرار گیرد و حتی در مقاطعی بسیار گرایش بهتری نسبت به مدیریت آموزشی می باشد.

ادامه مطلب …

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد مشاوره سال 98 به نکات زیر توجه فرمایید:

1- امسال برخلاف سالهای گذشته فقط یک رتبه و آن هم برای گرایشهای مشاوره در کارنامه خود خواهید دید. قبلا رتبه روانشناسی تربیتی و کودکان استثنایی نیز در کارنامه شما اعلام می شود و برخی در کنار مشاوره، چند انتخاب هم از روانشاسی تربیتی در لیست انتخاب رشته خود وارد می کردند ولیکن امسال تنها گرایشهای مشاوره را انتخاب خواهید کرد.

ادامه مطلب …

 

 تنوع و محبوبیت گرایشها: بیشترین ترافیک داوطلب مخصوص گرایش حقوق خصوصی است. داوطلبان جزا و جرم شناسی هم دسته متفاوتی هستند که فقط به سراغ جزا و جرم شناسی می روند. در این بین بیشترین همپوشانی در انتخاب رشته برای گرایش حقوق خصوصی و گرایشهای وابسته به آن شکل می گیرد. گرایشهای وابسته به حقوق خصوصی و عمومی را باید به دقت بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. اگر رتبه خوبی داشته باشید که انتخاب رشته پیچیده ای نخواهدی داشت ولی اگر رتبه متوسط و یا بدی داشته باشید ارزش انتخاب رشته بیشتر برای شما نمایان می شود. با توجه به این که رتبه های بهتر به سراغ گرایشهای پرطرفدار می روند می توانید شانس خود را برای گرایشهای کم طرفدارتر امتحان کنید.

ادامه مطلب …

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد اقتصاد سال 98 به نکات زیر توجه فرمایید:

1- اولین و عجیب ترین نکته این است که از 5 گرایش در دفترچه ثبت نام خبری نیست: علوم اقتصادی یا همان اقتصاد محض، اقتصاد محیط زیست، اقتصاد نفت و گاز، اقتصاد هنر و اقتصاد شهری. پس ظرفیت این گرایشها چه می شود و به چه گرایشهایی اختصاص می یابد بسیار مهم می شود. بنابراین تا آمدن دفترچه اصلی باید منتظر باشیم تا ببینیم ظرفیتها به چه نحوی توزیع شده است.

ادامه مطلب …

 

به نکات زیر در انتخاب رشته کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی سال 98 توجه داشته باشید:

1- گرایش روانشناسی ورزشی در دفترچه ثبت نام اولیه کارشناسی ارشد 98 وجود نداشت ولی ممکن است به خاطر یک اشتباه باشد و احتمال دارد که در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 98 گرایش روانشناسی ورزشی نیز در لیست انتخابها وجود داشته باشد.

ادامه مطلب …

 

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل سال 98 به نکات زیر توجه فرمایید:

1- احتمال قبولی با توجه به رتبه: با توجه به تفکیک علاقه مندی به گرایشهای کارشناسی ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل، تقریبا می توان گفت که می توان با داشتن اطلاعات قبولی داوطلبان در سالهای گذشته با توجه به رتبه، دانست که در کجاها و با چه رتبه ای احتمال قبولی وجود خواهد داشت. بنابراین یکی از اصلی ترین اطلاعاتی که نیاز دارید همین مورد است.

ادامه مطلب …

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

 تصمیم به ادامه تحصیل: دقت کنید شما با توجه به این که در چه حوزه ای می خواهید فعالیت کنید،قصد ادامه تحصیل در دکتری دارید یا خیر، آیا در داخل می خواهید ادامه تحصیل بدهید یا خارج از ایران می توانید انتخاب رشته های مختلفی انجام دهید که کدام دانشگاه یا کدام گرایش شما را به اهدافتان می رساند. در رشته تاریخ، متاسفانه دانشجویان بعد از ورود به ارشد متوجه تفاوت بسیار زیاد دانشگاه ها و گرایشها در این رشته می شوند.

ادامه مطلب …

 

آگاهی نسبت به گرایشهای مختلف رشته: رشته علوم جغرافیایی، به دلیل تعدد گرایش های آن  وعدم شناخت کافی  دانشجویان نسبت به گرایش های آن، متاسفانه دانشجویان بعد از ورود به ارشد متوجه تفاوت بسیار زیاد دانشگاه ها و گرایشها در این رشته می شوند. که این  شناخت بابهره گیری ازکادر مجرب مشاورین ما امکان پذیر است.

ادامه مطلب …

 

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی سال 98 به نکات زیر توجه فرمایید:

1- اولین و عجیب ترین نکته این است در سال گذشته یعنی سال 96 از گرایش زبان و ادبیات فارسی عمومی در دفترچه ثبت نام خبری نبود و اصلاحیه بزرگی روی دفترچه انتخاب رشته ارشد زبان و ادبیات فارسی انجام شد.

2- احتمال قبولی با توجه به رتبه: با توجه به اینکه سه کد ضریب در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی وجود دارد، برای شما سه رتبه در این سه کد ضریب درج خواهد شد که طبیعتا بهترین رتبه شما ایده آل ترین گرایش برای انتخاب خواهد بود. البته باید در نظر داشته باشید که هر چه پذیرش گرایش بیشتر و رتبه شما در آن گرایش پایین تر باشد شانس قبولی شما بیشتر خواهد بود. ممکن است بهترین رتبه شما مربوط به گرایشی باشد که پذیرش ان بسیار بسیار کم است و در نتیجه شانس قبولی لب مرزی خواهید داشت.

ادامه مطلب …

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

3- در نظر داشته باشید صرفا علاقه شما نباید مبنای انتخاب رشته شما باشد. بسیاری از داوطلبان دید صحیحی درباره گرایشها ندارند و فقط از نام گرایش خوششان می آید بدون این که بدانند دانشگاه چه امکاناتی را در این رشته در اختیار دانشجو قرار می دهد. در نتیجه حتی با رتبه های عالی از انتخاب خود پشیمان می شوند.

4- به بازار کار در این رشته از دو جنبه نظر داشته باشید: جنبه اول کار در حین تحصیل در مقطع ارشد ریاضی و جنبه دوم بازار کار پس از مقطع ارشد ریاضی. در نتیجه اگر دوست دارید همزمان با مطالعه ارشد وارد بازار کار به خصوص تدریس و یا پروژه شوید باید دانشگاهی را انتخاب کنید که بتوانید زمان خود را بین درس و کار توزیع کنید.

ادامه مطلب …

 

5- در نظر گرفتن کیفیت دانشگاه در گرایشهای مختلف و نوع دوره ها: در بعضی شرایط حتی ممکن است که پیام نور برای شما انتخاب ایده آل باشد و نوبت دوم یا همان شبانه انتخاب خوبی برای شما نباشد. این مورد را حتما در نظر داشته باشید.

6- ادغام آزمون دانشگاه ارشد دانشگاه سراسری و آزاد در تمامی رشته ها باعث می شود تا تنوع انتخابها و دانشگاهها حتی بیشتر از قبل شود. بنابراین همین ادغام و البته جدا بودن انتخاب رشته های آزاد و سراسری در مقطع ارشد باعث می شود تا سردرگمی چندین برابر شود. تفاوتها و مقایسه رتبه بندی دانشگاههای آزاد و سراسری و غیرانتفاعی و پیام نور و پردیسهای خودگردان، از جمله مواردیست که حتما باید در نظر گرفته شود.

ادامه مطلب …

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی 98 نکات زیر را در نظر داشته باشید:

1- با توجه به نزدیکی رتبه ها در چند گرایش ارشد زیست سلولی مولکولی، در ابتدا داوطلبان در گرایش مورد علاقه خود و در دانشگاههای برتر انتخاب رشته می کنند و با بالاتر رفتن رتبه ها، داوطلبان دو مسیر را برای انتخاب دارند: 1- مقدم شمردن دانشگاه به گرایش 2- مقدم شمردن گرایش به دانشگاه. یعنی ممکن است داوطلبی به خاطر گرایشی خاص حاضر باشد به سراغ شبانه های دانشگاههای معتبر و یا روزانه شهرستانها برود و یا ممکن است به خاطر دانشگاه، گرایش را فدا کند. در نتیجه جا برای کسانی که در رتبه های بدتر قرار دارند حتی در گرایشهای پر طرفدار باز می شود.

ادامه مطلب …

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد آمار 98 به نکات زیر توجه کنید:

1- با توجه به عدم تغییر ضرایب و دروس در رشته آمار، می توان گفت که بهترین منبع برای انتخاب رشته، قبولیهای سالهای گذشته می باشد. این که هر فردی در چه رشته و گرایشی و در چه دانشگاهی با چه رتبه ای پذیرفته شده است، به شما این کمک را می رساند که بدانید که با رتبه خود تا کجاها شانس دارید و در نتیجه می توانید با دید بازتر و بهتری تصمیم به اولویت بندی بگیرید.

ادامه مطلب …

 

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد ریاضی سال 98 به نکات زیر توجه داشته باشید:

1- تمامی گرایشهای رشته ریاضی تنها یک کد ضریب دارند و در نتیجه تنها یک رتبه برای تمامی گرایشها و زیر گرایشها برای شما اعلام می شود. بنابراین باید محبوبیت گرایشها و دانشگاهها را بشناسید تا بتوانید بهترین انتخابها را داشته باشید. اولویت بندی بین گرایشها برای شما بسیار اهمیت ویژه ای می یابد. 

2- علاوه بر محبوبیت گرایشها بهتر است سطح اعتبار و اساتید دانشگاههای مختلف را در گرایشهای متفاوت به خوبی بشناسید تا بتوانید به خوبی بهترین انتخاب را با توجه به علاقه مندی خود داشته باشید.

ادامه مطلب …

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

در انتخاب رشته ارشد معماری سال 98 به نکات زیر توجه فرمایید:

1- تمامی گرایشهای ارشد معماری به جز مطالعات معماری ایران آزمون اسکیس دارند و خود گرایش مطالعات معماری پروژه تشریحی دارد. با توجه به ضریب پایین آزمون تشریحی در گرایش مطالعات معماری می توان آسانترین انتخاب رشته را متعلق به این گرایش دانست. مابقی گرایشها به دلیل ضریب بالای آزمون اسکیس قبولی مبهم تری خواهند داشت.

2- در نظر داشته باشید که رتبه اعلام شده برای شما بدون در نظر گرفتن آزمون اسکیس می باشد و در نهایت نمره شما در آزمون اسکیس تعیین کننده قبولی نهایی شما خواهد بود.

ادامه مطلب …

 

در انتخاب رشته ارشد برنامه ریزی شهری و منطقه ای سال 98 به نکات زیر توجه فرمایید:

1- تمامی گرایشهای ارشد برنامه ریزی شهری و منطقه ای 98 یک کد ضریب دارند و در نتیجه تنها یک رتبه برای شما در کارنامه اعلام می شود که رتبه شما در هر سه گرایش زیر مجموعه برنامه ریزی شهری و منطقه ای می باشد. 

2- در نظر داشته باشید که رتبه اعلام شده برای شما بدون در نظر گرفتن آزمون عملی و تشریحی می باشد و در نهایت نمره شما در آزمون عملی و تشریحی تعیین کننده قبولی نهایی شما خواهد بود. یعنی این آزمون یا رتبه شما را بهتر و یا برتر خواهد کرد ولی فرآیند انتخاب رشته قبل از این آزمون انجام می گیرد. بنابراین با توجه به مجاز شدن در دوره روزانه و یا سایر دروه ها انتخاب رشته خود را انجام می دهید و بهتر است که بدون در نظر گرفتن رتبه خود و با در نظر گرفتن رتبه مجازی خود و براساس علاقه و برتر بودن گرایش و دانشگاه انتخاب رشته کنید.

ادامه مطلب …

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی سال 98 به نکات زیر توجه فرمایید:

1- در نظر داشته باشید که اگر رتبه خوبی دارید بین انتخاب دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه تهران و بهشتی ممکن است دچار تردید شوید. هر کدام از این دانشگاهها برای شرایط خاصی مناسبند. بنابراین با نهایت دقت بین این دانشگاهها اولویت بندی کنید.

2- با رتبه های متوسط رو به بالا شانس قبولی شما در شبانه دانشگاههای تهران و روزانه شهرستانهای خوب فراهم می شود. تصمیم قاطع بگیرید که کدامیک را ارجح کنید: روزانه های شهرستانهای درجه یک و یا شبانه های تهران. با شبانه های تهران بازار کار خوبی در اختیار شما قرار می گیرد ولی باید حساب شهریه گزاف آنها را بکنید.

ادامه مطلب …

 

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی سال 98 به نکات زیر توجه داشته باشید:

1- پذیرش پایین در ارشد مترجمی زبان انگلیسی باعث می شود تا تقریبا شما تکلیف خود را در قبولی یا عدم قبولی در دوره های روزانه و یا شبانه بدانید. البته رتبه های لب مرزی باید بسیار دقت کنند چرا که انتخاب رشته غلط آنها باعث می شود تا شانس برای رتبه های بسیار بدتر از آنها بیشتر شود. انتخاب رشته برای رتبه های لب مرزی نیاز به یک مشاوره دقیق و حساب شده دارد.

2- دقت داشته باشید که در انتخاب غیرانتفاعیها حتما رنکینگ آنها و سابقه ارشد مترجمی زبان انگلیسی در آن دانشگاه را بدانید.

ادامه مطلب …

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی سال 98 به نکات زیر توجه داشته باشید:

1- پذیرش پایین در ارشد زبان و ادبیات انگلیسی باعث می شود تا تقریبا شما تکلیف خود را در قبولی یا عدم قبولی در دوره های روزانه و یا شبانه بدانید. البته رتبه های لب مرزی باید بسیار دقت کنند چرا که انتخاب رشته غلط آنها باعث می شود تا شانس برای رتبه های بسیار بدتر از آنها بیشتر شود. انتخاب رشته برای رتبه های لب مرزی نیاز به یک مشاوره دقیق و حساب شده دارد.

2- دقت داشته باشید که در انتخاب غیرانتفاعیها حتما رنکینگ آنها و سابقه ارشد زبان و ادبیات انگلیسی در آن دانشگاه را بدانید.

ادامه مطلب …

 

در انتخاب رشته کارشناسی ارشد زراعت و اصلاح نباتات سال 98 به نکات زیر توجه فرمایید:

1- احتمال قبولی با توجه به رتبه: با توجه به رتبه ها در گرایشهای مختلف در زراعت و اصلاح نباتات، افراد مختلف با توجه به علاقه گرایشی را انتخاب می کنند که گرایش مورد علاقه فرد دیگر با رتبه نزدیک به او نیست و در نتیجه امکان قبولی با رتبه های بالاتر در گرایشهای کم طرفدار در دانشگاههای خوب فراهم می شود. دانستن این که رتبه ها چگونه در گرایشهای مختلف و دانشگاهها پخش می شوند به شما کمک می کند تا اشتباه وحشتناک و پشیمان کننده ای را مرتکب نشوید.

ادامه مطلب …

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

بازار کار گرایشها اهمیت ویژه ای دارد. اگر هدف شما از خواندن ارشد این است که بازار کار بهتری را به دست آورید بنابراین بهتر است در برخی جاها، گرایش را مقدم بر دانشگاه و در برخی انتخابها، دانشگاه را مقدم بر گرایش در نظر بگیرید. البته کاملا به شرایط فرد بستگی دارد که بهتر است با تشریح کامل شرایط برای یک مشاور خبره،بهترین انتخاب را نمایید.

ادامه مطلب …

 

دوری و یا نزدیکی به محل سکونت: بعضی وقتها می ارزد که شما جای دورتری بروید ولی دانشگاه بهتر و یا گرایش برتری را بخوانید که با تشریح شرایط می توان به بهترین انتخاب رسید.

در نظر گرفتن کیفیت دانشگاه در گرایشهای مختلف و نوع دوره ها: در بعضی شرایط حتی ممکن است که پیام نور برای شما انتخاب ایده آل باشد و نوبت دوم یا همان شبانه انتخاب خوبی برای شما نباشد. این مورد را حتما در نظر داشته باشید.

ادامه مطلب …

 

ادغام آزمون دانشگاه ارشد دانشگاه سراسری و آزاد در تمامی رشته ها باعث می شود تا تنوع انتخابها و دانشگاهها حتی بیشتر از قبل شود. بنابراین همین ادغام و البته جدا بودن انتخاب رشته های آزاد و سراسری در مقطع ارشد باعث می شود تا سردرگمی چندین برابر شود. تفاوتها و مقایسه رتبه بندی دانشگاههای آزاد و سراسری و غیرانتفاعی و پیام نور و پردیسهای خودگردان، از جمله مواردیست که حتما باید در نظر گرفته شود.

ادامه مطلب …

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

تصمیم به ادامه تحصیل: این که بخواهید دکترا را در ایران بخوانید و یا خارج از ایران بسیار اهمیت دارد. برخی باید گرایشی را بخوانند که در صورت ماندن در ایران بتوانند کرسی هیئت علمی دانشگاهها را تصاحب کنند.

دوری و یا نزدیکی به محل سکونت: بعضی وقتها می ارزد که شما جای دورتری بروید ولی دانشگاه بهتر و یا گرایش برتری را بخوانید که با تشریح شرایط می توان به بهترین انتخاب رسید.

در نظر گرفتن کیفیت دانشگاه در گرایشهای مختلف و نوع دوره ها: در بعضی شرایط حتی ممکن است که پیام نور برای شما انتخاب ایده آل باشد و نوبت دوم یا همان شبانه انتخاب خوبی برای شما نباشد. این مورد را حتما در نظر داشته باشید.

ادامه مطلب …


س‏ – 97/3/23


ممنون از مطالب عالی تون


Sahar‏ – 97/3/11

سلام با رتبه ی ۶۷۷فیزیولوژی جانوری و ۷۰۰بیوسیستماتیک و ۶۷۳تکوین میشه روزانه قبول شد عایاااا؟؟

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

نرم افزار رایگان راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 موسسه 3گام، یک نرم افزار اندرویدی به صورت اپلیکیشن موبایل است که بهترین راهنما برای داوطلبان کنکور ارشد 99 است تا بتوانند مراحل انتخاب رشته ارشد خود را بشناسند و در نهایت ار سامانه نرم افزاری انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 به آدرس final.3gaam.com برای انتخاب رشته ارشد خود استفاده کنند.

نرم افزار و اپلیکیشن رایگان راهنمای انتخاب رشته ارشد 99 موسسه 3گام، یک اپلیکیشن و نرم افزار اندرویدی است که به عنوان یک راهنما برای انتخاب رشته ارشد شما در سال 99 عمل می کند. نرم افزار اندرویدی راهنمای انتخاب رشته به رایگان از بازار و گوگل پلی قابل دانلود است و یک راهنمای جامع و کاربردی است تا با فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 آشنا شوید. تمام هدف نرم افزار رایگان راهنمای انتخاب رشته این است که به شما اطلاعات دقیق درباره رشته ها، گرایش ها، رتبه ها و کارنامه ها و بازار کار رشته ها و گرایشهای کارشناسی ارشد بدهد. در واقع ما یک نرم افزار رایگان محتوایی راهنمای انتخاب رشته را در 3گام تولید کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی درباره ابعاد مختلف انتخاب رشته کارشناسی ارشد اطلاعات کسب کنید. نحوه انتخاب رشته ارشد را یاد بگیرید و درنهایت با دانشی که به دست آورده اید، درباره انتخاب رشته خود تصمیم بگیرید. 

نرم افزار و اپلیکیشن رایگان و محتوا محور راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 موسسه 3گام، مکملی است برای سامانه و نرم افزار انتخاب رشته ارشد به آدرس final.3gaam.com که کار انتخاب رشته شما بعد از اعلام نتایج کارشناسی ارشد انجام می دهد. بنابراین نرم افزار و اپلیکیشن رایگان “راهنمای  انتخاب رشته ارشد” هیچ انتخاب رشته مجازی و نرم افزاری رابرای شما انجام نمی دهد و یک اپلیکیشن محتوا محور در زمینه انتخاب رشته ارشد است تا شما اطلاعات مناسب را برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد به دست آورید.

در نرم افزار رایگان راهنمای انتخاب رشته که با عنوان “راهنمای ارشد” در بازار و گوگل پلی ارائه شده است؛ شما بخش های زیر را خواهید داشت:

 

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

 

 

 

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

در نرم افزار رایگان اندرویدی انتخاب رشته ارشد 99 موسسه 3گام، شما در ابتدا رشته خود را انتخاب می کنید. پس از انتخاب رشته ارشد خود، لیست گرایش های موجود در مقطع کارشناسی ارشد آن رشته برای شما نمایش داده می شود. لیست گرایش ها دقیقا براساس دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سازمان سنجش است. سپس می توانید گرایش مورد علاقه خود برای کنکور ارشد و یا هر گرایشی را که می خواهید درباره اطلاعات کسب کنید را انتخاب کنید. پس از انتخاب رشته ارشد و سپس انتخاب گرایش رشته مورد نظرخود، اولین گزینه نرم افزار و اپلیکیشن رایگان راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد، “معرفی کلی” است که شما در این بخش با مطالب زیر مواجه می شوید:

در این بخش از نرم افزار رایگان راهنمای انتخاب رشته ارشد 99، ما می خواهیم تا شما با هدف کلی گرایش و دلیل ایجاد آن گرایش در کارشناسی ارشد آشنا شوید و پس از آشنایی با کلیت گرایش برای مقطع ارشد، دروسی را که به صورت جبرانی، اختصاصی، اجباری و اختیاری بگذرانید را به صورت تفکیک شده به شما معرفی می کنیم. هدف از این کار این است تا شما با دروس و ضرایب کارشناسی ارشد گرایش پس از قبولی در انتخاب رشته کارشناسی ارشد آشنا بشوید.

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

درنرم افزار رایگان راهنمای انتخاب رشته ارشد ما سعی کرده ایم تا بازار کار هر گرایش را به صورت جداگانه برای شما تحلیل کنیم. هدف ما از این کار، این است که شما بدانید که بعد از انتخاب رشته ارشد و قبولی در کنکور ارشد، شما در انتخاب رشته ارشد خود، گرایش هایی را انتخاب کنید که بازار کار خوبی داشته باشند.

در نرم افزار رایگان و محتوا محور راهنمای انتخاب رشته ارشد 99، ما تلاش کرده ایم تا دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سازمان سنجش را تحلیل کنیم و یک سری اطلاعات آماری را به شما ارائه دهیم. اینکه در هر گرایش در سال گذشته ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته ها و گرایشهای مختلف د دوره های مختلف روزانه، نوبت دوم و … چند نفر بوده است را ما به شما می دهیم تا بدانید که کدام گرایشها در انتخاب رشته کارشناسی ارشد کم پذیرش و کدام گرایشها، بیشترین پذیرش را دارند. این اطلاعات باعث می شود تا بتوانید نحوه انتخاب رشته ارشد را به درستی درک کنید. در واقع شما با این اطلاعات از محبوبیت و حتی میزان رشد گرایش های کارشناسی ارشد و همچنین مقدار اشباع شدگی گرایش، اطلاعات کسب می کنید. 

 

دریافت مشاوره رایگان

در نرم افزار رایگان راهنمای انتخاب رشته ارشد 99 موسسه 3گام، ما تعدادی از کارنامه های آزمون ارشد سال گذشته را برای شما قرار داده ایم که به شما می گوید که هر رتبه ای چه درصدها و ترازی را در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 به دست آورده است. در واقع اطلاعات بسیار زیادی از کارنامه های کارشناسی ارشد سال گذشته در اختیار موسسه 3گام است که حاصل جمع اوری از دواطلبان خود مجموعه 3گام است که تعداد این کارنامه ها بسیار زیاد است و هدف ما این است که از بین این کارنامه ها، تعدادی کارنامه کنکور کارشناسی ارشد را به شما ارائه دهیم تا ببینید که اوضاع قبل ازانتخاب رشته ارشد و اعلام نتایج کارشناسی ارشد به چه نحو بوده است. جذابیت این بخش در این است که مستقیم به ربات تخمین رتبه کارشناسی ارشد می توانید متصل شوید و با وارد کردن درصدها و معدل خود، رتبه تخمینی شما براساس سال گذشته به شما داده می شود. در نهایت از آنجایی که انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 99، به نتایج و کارنامه نهایی شما بستگی دارد و همه چیز توسط این رتبه تعیین می شود، شما استرس رتبه را دارید و در نتیچه این ربات تا حدی می تواند در تخمین رتبه احتمالی شما به شما کمک شایانی بکند.

نرم افزار و اپلیکیشن اندرویدی رایگان راهنمای انتخاب رشته ارشد 99، یک بخش بسیار ارزشمند دارد که به رایگان ان را در اختیار شما می گذارد و آن برخی از رتبه ها و محل قبولی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در سال گذشته است. جالب اینجاست که برخی از وب سایت ها، این مورد را نرم افزار انتخاب رشته به حساب می آورند، در حالی که کار نرم افزار انتخاب رشته ارشد، این است که شما رتبه تان را به آن بدهید و به شما بگوید دقیقا کجاها شانس قبولی دارید و کجاها شانس قبولی ندارید. این کار را ما در سامانه و نرم افزار مجازی انتخاب رشته ارشد خود به آدرس final.3gaam.com انجام می دهیم که دقیق ترین، صحیح ترین و نام آشناترین نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد طی 4 سال اخیر است. در اپلیکیشن اندرویدی راهنمای نحوه انتخاب رشته ارشد، به شما برخی از رتبه ها و قبولیها را به صورت جدولی ساده نمایش می دهیم تا اطلاعاتی ار قبولی ها داشته باشید ولیکن کار اصلی انتخاب رشته مجازی و نرم افزاری انتخاب رشته شما در نرم افزار و سامانه اصلی انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 99 به آدرس final.3gaam.com انجام می شود. 

هدف ما از ارائه رایگان رتبه ها و محل قبولی در نرم افزار و اپلیکیشن اندرویدی راهنمای انتخاب رشته ارشد 99 این است که شما بدانید که 3گام یکی از مراکز مشاوره تحصلی برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشد که عملاً تبدیل به بزرگرتین و معتبرترین مرکز برای انتخاب رشته ارشد شده است.

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

صفحه مربوط به برخی از رتبه ها ومحل قبولی انتخاب رشته کارشناسی ارشد در سال گذشته در نرم افزار و اپلیکیشن رایگان راهنمای انتخاب رشته ارشد 98

 

از دیگر بخشهای موجود در نرم افزار رایگان راهنمای انتخاب رشته ارشد که برای دادن اطلاعات درباره نحوه صحیح انتخاب رشته ارشد به شما ارائه شده است و از بازار و گوگل پلی قابل دانلود است، می توان به لینک دسترسی به نرم افزار اصلی و هوشمند انتخاب رشته مجازی و انلاین انتخاب رشته کارشناسی ارشد منطبق با کد رشته های دفترچه ارشد سازمان سنجش، توضیحات درباره نرم ازار انتخاب رشته ارشد موسسه 3گام و همینطور دسترسی به لینک های ارزشمند موجود در سایت 3گام، اشاره کرد.

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

 

 

دریافت مشاوره رایگان

این لینکها را در اینجا نیز می توانید مشاهده کنید:

 

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 : انتخاب رشته سراسری و آزاد

 

مراحل و شانس قبولی و تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

بزرگترین اشتباهات در انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

انتخاب رشته مطمئن در کارشناسی ارشد

 

در انتخاب رشته علاقه مهم است یا بازار کار؟!

 

دسته بندی داوطلبان در انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد- قسمت اول

 

دسته بندی داوطلبان در انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد- قسمت دوم

 

اهمیت اولویت بندی انتخاب رشته بر اساس علاقه

 

انتخاب رشته کارشناسی ارشد: انتخاب در انتخاب

 

انتخاب رشته کارشناسی ارشد: من هیچ انتخابی ندارم

 

انتخاب رشته کارشناسی ارشد: رشته به رشته، مو به مو

 

انتخاب رشته یا انتخاب سبک زندگی

 

خیلی دور، خیلی نزدیک در انتخاب رشته کارشناسی ارشد!

 

انتخاب رشته بکنم یا نکنم؟

 

دانلود دفترچه سراسری و دانشگاه آزاد انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

مبنای محاسبه شانس قبولی در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

 

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

نرم افزار انتخاب رشته خوب نرم افزاری است که ویژگی های زیر را پوشش دهد:

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار انتخاب رشته حرفه ای ارشد می توانید مطلب نرم افزار انتخاب رشته کنکور 99 را بخوانید.

بله

شما می توانید از کمک نرم افزار انتخاب رشته موسسه 3گام، برای قبولی در رشته مورد نظرتان در دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنید.

این نرم افزار اندرویدی به رایگان از بازار و گوگل پلی قابل دانلود است و یک راهنمای جامع و کاربردی است تا با فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد آشنا شوید.


فاطمه محمدی نژاد‏ – 99/3/25

سلام چجوری میشه ثبت نام کرد، اپلیکیشن نصب کردم ولی ثبت نام نمیکنه، میخوام مشاوره بگیرم، نمیدونم چه جوری باید پول پرداخت کرد

محمد مقدم درخشان‏ – 99/3/26

سلام وقت بخیر مشاوره تو چه زمینه ای نیاز دارین بگین که راهنماییتون کنم نحوه ثبت نام و پرداخت به چه شکلی هست 


اریانا بهرامی تفرشی‏ – 98/5/18

سلام من دیروز ۳۹ تومن پول دادم و وارد این نرم افزار شدم ولی امروز نمی تونم بازم وارد بشم بازم میگه وجه ۳۹ تومن رو واریزی کن


خانم حسن زاده‏ – 98/5/20

سلا وقت بخیر لطفا با کدرهگیری که پرداخت انجام دادید وارد بشید، اگر هر سری بخواید با یه کد وارد بشید باید هزینه پرداخت کنید. اگر کدی که باهاش پرداخت انجام دادید و فراموش کردید لطفا با موسسه تماس بگیرید 


معصومه‏ – 98/4/17

سلام.یعنی رشته کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی انقدر مهجوره؟


شایان‏ – 98/3/27

سلام خسته نباشید. با رتبه ی 600 الی 800 ارشد ب نظرتون تهران کرج یا قزوین قبول میشم؟؟سراسری


mina‏ – 97/3/12

salam, man 2540 avordam, daneshgah moghagheghe ardebili , ab ghabul misham???


مرادی‏ – 97/2/26

این نرم افزار رایگان همه رتبه ها و قبولیا رو برای انتخاب رشته ارشد امسال می ده؟


آقای افشار‏ – 97/3/5

سلام. در این اپلیکیشن، برخی از رتبه ها و محل قبولیشون به صورت رایگان و البته پس از ثبت نام رایگان تو اپلیکیشن ارائه میشه.در نظر داشته باشید که اطلاعات کامل همه قبولیها و رتبه ها در زمان اعلام نتای ارشد 97 در دهه سوم خرداد توسط نرم افزار انتخاب رشته 3گام که به صورت آنلاین خدمات ارائه می ده وجود داره

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

021-8506
خرید آنلاین کتاب

[ 1398/02/12 23:8:57 ]

باسلام. من بسته کتب آمادگی دکتری رو از نمایشگاه امسال خریداری کردم. چرا کتاب متون فقه در این پک وجود نداره؟
باتشکر

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

با سلام و احترام

برای پیگیری کتاب های خود در مقطع ارشد و دکتری با شماره 0218506 و واحد کتاب تماس حاصل نمایید.

[ 1398/02/11 2:53:7 ]

سلام
آیا کتاب مجموعه سوالات کنکور ارشد با پاسخ تشریحی گروه بیوتکنولوژی در کشاورزی رو دارین؟

با سلام و احترام 

موسسه ماهان در رشته کشاورزی در مقطع ارشد و دکتری هیچ خدماتی ارائه نمی دهد.

[ 1398/02/02 14:13:38 ]

با سلام و احترام
از داوطلبین رتبه های برتر(تک رقمی) کنکور دکتری توسط موسسه ماهان تقدیر بعمل می آید؟
در صورتی که از خدمات موسسه ماهان استفاده نشده باشد.

سلام و احترام 

ضمن ارزوی موفقیت برای شما با 0218506 تماس حاصل نمایید تا تیم پشتیبانی شمارا راهنمایی فرمایند.

[ 1397/12/07 3:55:12 ]

مدت زمان رسیدن محصول در شهرستان ها تقریبا چند روز طول میکشه؟

با سلام واحترام 

معمولا سه روز کاری 

[ 1397/11/12 21:0:43 ]

با سلام
آیا پاسخنامه تشریحی آزمون دکتری ریاضی محض ۹۷ رو دارید؟؟

با سلام و احترام 

برای دریافت پاسخ نامه به ادرس سایت ماهان مراجعه کرده و مقطع و رشته خود را انتخاب بفرمایید. 

[ 1397/11/08 15:18:19 ]

سلام . کلاس های نکته و تست برای رشته مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد چه زمانی است ؟ مدت زمانش چقدره ؟

با سلام و احترام 

برنامه کلاس نکته و تست ارشد مدیریت مالی در لینک جاری در اختیار شماست و برای مشاوره و اطلاع از قیمت با شماره 0218506 تماس حاصل نمایید.

[ 1397/10/19 22:18:19 ]

با سلام من دو هفته قبل از شروع کلاس ها درخواست لغو کلاس ها و امتحان ها رو به سایت داده بودم و آقای سلیمانی پیگیر کارهایم بودن و بعد از پیگیری های من شماره منو گرفتن که خودشون نتیجه رای شورا رو به من اعلام کنن ولی وقتی هیچ تماسی از ایشون دریافت نکردم و پیگیر کارم شدم گفتن که ایشون رفتن از موسسه و درخواست های بنده هم تو سایت ثبت نشده!!خواهشمندم نسبت به لغو کلاس ها و با عودت دادن وجه بنده اقدام نمایید

با سلام و احترام 

برای پیگیری امور اموزش خود با شماره 0218506 تماس گرفته و با مسئول اموزش اقای صالحی فر صحبت بفرمایید.

[ 1397/10/19 13:43:11 ]

سلام،از فارغ التحصیلی زمان زیادی سپری شده،نگاهی به کتاب ها داشتم ، یادآوری مطالب مشکل هست ،نمونه ای از کلاسهای آنلاین و دیدم وپسندیدم هم باشه کمک خوبیه.

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

با سلام و احترام

برای اطلاع از برنامه کلاس انلاین خود از طریق سایت مقطع و رشتتون رو انتخاب بفرمایید و روز و ساعت کلاس رو مشاهده نمایید برای خرید با شماره 0218506 تماس حاصل نمایید.

[ 1397/10/18 13:37:59 ]

سلام شما خدمات درباره رشته حقوق اسلامی درمقطع دکتری دارین?

سلام وقت  شما بخیر

 برای اطلاع از رشته هایی که خدمات آن در موسسه موجود هستند به سایت مراجعه کرده و یا با شماره 0218506 تماس بگیرید.

[ 1397/10/10 11:55:2 ]

باسلام و عرض خسته نباشید
چرا در مجموعه شما برای گروه آموزش عالی خدماتی وجود ندارد؟
حداقل یک مصاحبه با رتبه های تک رقمی این رشته داشته باشید
باتشکر

سلام وقت بهیر

موسسه ماهان برای تحصیلات تکمیلی تمام خدمات مربوطه شامل : کتاب آموزشی ، کلاس های حضوری و آنلاین ،آزمون های آزمایشی ، بسته مشاوره ، منابع موجود و مصاحبه با رتبه های برتر را دارد و از سایت می توانید تمامی آنها را مشاهده کنید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 0218506 تماس بگیرید.


 

طراحی سایت
، طراحان پویا

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد | مشاوره کارشناسی ارشد ماهان | مشاوره کارشناسی ارشد پارسه |مشاوره کارشناسی ارشد مدرسان شریف |

دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد در سال های اخیر برای استخدام در برخی از ارگان ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار گشته است. پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد به راحتی صورت نخواهد پذیرفت. به همین دلیل ما امکان مشاوره رایگان کارشناسی ارشد را برای شما داوطلبان عزیز فراهم نموده ایم. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم در رابطه با استفاده از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد ، شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش ، مشاوره تحصیلی آنلاین کارشناسی ارشد ، مشاوره رایگان تحصیلی ارشد سخن بگوییم.

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد و شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

 

 

خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد برای آن دسته از داوطلبانی که در ثبت نام کنکور ارشد شرکت می نمایند ، در هر دانشگاهی در رشته های مختلف با ظرفیت های متفاوتی برای پذیرش روبه رو خواهند بود. برخی از رشته های مقطع کارشناسی ارشد به دلیل جدید بودن و تعداد کم فارغ التحصیلان آنان در مقطع کارشناسی ، تنها در یک یا دو دانشگاه در سراسر کشور امکان پذیرش را برای داوطلبان فراهم می نماید.

داوطلبان برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد راه های متفاوتی خواهند داشت . از جمله این راه ها می توان به استعداد درخشان ارشد  اشاره نمود. آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب معدل لازم شوند ، بدون نیاز به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد خواهند توانست به راحتی پذیرفته شوند. اما این امر زمانی محقق خواهد شد که بتوانید از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد بهره مند گردید.

یکی از مشکلاتی که برخی از داوطلبانی که در سال اول کنکور خود پذیرفته می شوند دارند این است که معمولا این دسته از داوطلبان برای امتحانات پایان ترم دانشگاهی دچار خستگی می شوند و به همین دلیل این موضوع موجب می شود تا در آینده واجد شرایط دانشجویان استعداد درخشان گردند. یکی از خدمات ما در  مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد  ، کمک به همین داوطلبان خواهد بود.

 

با استفاده از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد می توانید از شرایط پذیرش بدون آزمون و سوالات مصاحبه دانشگاه های تراز اول کشور آگاه شوید. همچنین از رتبه لازم برای قبولی در رشته مورد نظر اطلاع دقیق یابید.

 

 

 

 

 

سازمان سنجش و آموزش کشور ، یکی از دقیق ترین ارگان های دولتی می باشد که به ارائه خدمات مختلفی می پردازد. برخی از داوطلبان ممکن است به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد دچار مشکلاتی شوند که همین مسئله موجب شود تا نتوانند در زمان مقرر کارت خود را دریافت نمایند. اطلاع از شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش کمک می کند تا به حل مشکلات مطرح شده بپردازند.

یکی از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد انجام انتخاب رشته برای داوطلبان در کلیه رشته های می باشد. همچنین علاوه بر این خدمات به آن دسته از داوطلبانی که خود به تنهایی اقدام به انتخاب رشته نموده اند ، کمک می شود تا بتوانند از مشاوره کارشناسی ارشد تلفنی استفاده نمایند و چنانچه نیازی به اصلاح و یا تغییر رشته های انتخابی وجود داشته باشد، به تغییرات مورد نظر اقدام نمایند.

برای دریافت شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش ، کافی است با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما به شما کمک خواهند نمود تا بتوانید به کلیه اطلاعات دست یابید. علاوه بر آن خواهید توانست با استفاده از مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد نیز اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

 

 

برای برخی از داوطلبان که ممکن است تمایلی به استفاده از مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد نداشته باشند، به این موضوع علاقه مند باشند که بتوانند از مشاوره تحصیلی آنلاین کارشناسی ارشد بهره مند گردند. پذیرش در مقطع دکتری تا حدود زیادی وابسته به رزومه های داوطلبان می باشند که این رزومه ها در دوران تحصیل باید گردآوری شوند. جهت دریافت راهنمایی در این زمینه می توانید از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد بهره مند گردید.

 

 

 

 

 

تنظیم زمان با توجه به میزان زیاد تحقیقات در مقطع کارشناسی ارشد ، داوطلبان را دچار مشکلات فراوانی می نماید. به همین دلیل برای بسیاری از داوطلبان این مقطع بسیار کسل کننده می باشد. مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد 98 به شما کمک می نماید تا بتوانید با تنظیم وقت خود هم در امتحانات خود پذیرفته شوید و هم از فنونی که برای دریافت نمره کامل پایان نامه لازم است اطلاع یابید.

 

 

 

 

برای برخی از داوطلبان که امکان پذیرش در رشته خود وجود ندارد و یا اینکه مایل به تغییر رشته در مقطع ارشد می باشند ، مایلند در کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور شرکت نمایند تا موفق به کسب رتبه لازم شوند. اما با توجه به اینکه دانشگاه فراگیر پیام نور یک ترم تحصیلی را به عنوان زمان برای آزمون ورودی هر یک از رشته ها در نظر دارد ، بنابراین به کمک مشاوره رایگان تحصیلی ارشد می توانید از فنون لازم برای قبولی در هر یک از رشته ها اطلاع یابید.

یکی از سوالاتی که داوطلبان از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد دارند، به موضوع گرایش های ارشد مامایی مربوط می گردد. تفاوت های زیادی بین رشته های مختلف در نحوه پذیرش و گرایش های آنها وجود دارد که داوطلبان قبل از انتخاب لازم است با استفاده از شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش به خدمات مشاوره ای دست یابند.

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد کافی است با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ایران تحصیل همه روزه حتی در ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. همه روزه حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهیم بود.

 

با توجه به ادغامی که در سال های اخیر در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد و سراسری صورت پذیرفته است، ثبت نام این دو دانشگاه در آذر ماه می باشد. ثبت نام ، برگزاری آزمون و اعلام نتایج دانشگاه های آزاد و سراسری در یک روز می باشد.

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

 

قطعا هیچ منبع کمک آموزشی نخواهد توانست جای منابع اصلی را پر کند. به همین دلیل توصیه می نماییم ابتدا منابع اصلی را مطالعه نمایید و پس از آن بتوانید تسلط خود را در مباحث و کتاب ها بالا ببرید.

 

در چه زمانی می توانم از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد استفاده نمایم؟

آیا می توان در صورت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بورسیه شد؟

آیا امکان ادامه تحصیل همزمان در دو رشته مقطع ارشد وجود دارد؟

برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سطح یک کشور چه معدلی لازم است؟

آیا می توان با رشته مهندسی معدن در ارشد هوافضا شرکت نمود؟

رتبه لازم برای ارشد رشته های پیراپزشکی چه رتبه ای است؟

اعتبار مدرک کدام یک از دانشگاه های کشور در مقطع ارشد بالاتر است؟

برای پذیرش در رشته های مختلف ارشد دانشگاه های تهران چه رتبه ای باید کسب نماییم؟

من نفر اول ورودی رشته خودمان در دانشگاه آزاد هستم آیا می توانم با استفاده از استعداد درخشان در دانشگاه های دولتی ارشد پذیرفته شوم؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین یافتن پاسخ سوالات خود با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد

مشاوره کارشناسی ارشد وزرات بهداشت

مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 

بهترین مشاوره تحصیلی حضوری تهران

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد

شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش

مشاوره تحصیلی آنلاین کارشناسی ارشد

مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد | مشاوره کارشناسی ارشد ماهان | مشاوره کارشناسی ارشد پارسه |مشاوره کارشناسی ارشد مدرسان شریف |

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد | مشاوره کارشناسی ارشد ماهان | مشاوره کارشناسی ارشد پارسه |مشاوره کارشناسی ارشد مدرسان شریف |

سلام من ورودی ارشد 97 روزانه بودم بعد 24 آذر امسال انصراف دادم و 27 آذر ارشد 99 ثبت نام کردم انصراف اولمم هس میخواستم ببینم مشکل سربازی یا آموزشی برای قبولی ارشد 99 ندارم? ممنون

سلام و وقت بخیر شما مهر 99 کارشناسی ارشد قبول بشین مشکلی براتون پیش نمیاد

سلام متاسفانه نمیتونم با شماره شما تماس بگیرم.برای تماس با شما باید چیکار کنم؟؟

سلام راه ارتباطیمون فقط از طریق شماره تماس هایی که گذاشتیم هست با تلفن ثابت بدون پیش شماره تماس بگیرید.

سلام . وقتتون بخیر من سال اخر رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان هستم . برای کنکو ارشد ایا می توان رشته های روانشناسی و مشاوره شرکت کرد /؟ و به غیر از زیر شاخه علوم تربیتی ، چه گرایش هایی می توانم شرکت کنم ؟ و منابع آنها چیست /؟

سلام شما با کنکور ارشد هررشته ای که بخوایین میتونین ثبت نام کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

ایران مشاوره ۴۱۹ نظرها

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته کارشناسی ارشد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و کسب رتبه قبولی در آزمون ، داوطلبان در موقعیت حساس تری ، یعنی در مرحله انتخاب رشته قرار می گیرند که نوع عملکرد آن ها در این مرحله ارتباط مستقیمی در قبولی آن ها در رشته مورد نظرشان خواهد داشت. بسیاری از داوطلبان در مرحله اول یعنی در کنکور کارشناسی ارشد موفق به کسب رتبه قبولی می شوند اما متاسفانه به دلیل عدم آگاهی از نحوه صحیح انتخاب رشته در این مرحله نتیجه مطلوب را کسب نمی کنند که البته دلیل عدم موفقیت اکثر داوطلبان در این مرحله عدم آگاهی صحیح از نحوه چینش رشته ها می باشد.

بنابراین با توجه به میزان اهمیت مرحله انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد توصیه می کنیم پس از کسب آگاهی در خصوص نحوه صحیح انتخاب رشته نسبت به انجام آن اقدام نمایید.

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 99 از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد.

همانطور که می دانید کنکور کارشناسی ارشد از سال 96 تا کنون به صورت هماهنگ برای داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می گردد. داوطلبانی که نسبت به ثبت نام کارشناسی ارشد در زمان مقرر اقدام نموده اند و در روز برگزاری آزمون در جلسه حضور داشته اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور کارنامه اولیه خود را دریافت نمایند.

داوطلبانی که با توجه به مندرجات کارنامه خود مجاز به انتخاب رشته شده اند ، می توانند پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ، نسبت به ثبت کد رشته های مورد نظر خود اقدام نمایند.

برای انجام انتخاب رشته صحیح و اصولی ، آگاهی از مواردی از جمله کد رشته ها ، سهمیه ها و تاثیر آن ها ، گزینش بومی و منطقه ای ، ظرفیت پذیرش رشته ها ، معدل ، رتبه و تراز ، اصول کلی و قوانینی که اخیرا به تصویب رسیده اند ، از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.

تمامی این اطلاعات را می توانید در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد جستجو کنید. به طور قطع می توان گفت که آن دسته از داوطلبانی که پیش از ثبت کد رشته های مورد نظر خود ابتدا دفترچه راهنما را به دقت مطالعه می کنند در انتخاب رشته نسبت به سایر داوطلبان موفق تر عمل می کنند.

بعد از بررسی تمام نکات و ضوابط دفترچه راهنما ، شما می توانید کد رشته محل های خود را به ترتیب اولویت در فرم پیش نویسی که در انتهای دفترچه قرار داده شده است وارد کنید تا هنگام ثبت الکترونیکی آن ها دچار خطا و اشتباه نشوید.

برای کسب نتیجه مطلوب در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد و کسب اطلاع از کد رشته محل ها ، ظرفیت آن ها ، رتبه و درصد های هر درس و … به سراغ انجام انتخاب رشته بروید.

اولین قدم در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد نحوه چینش رشته ها می باشد. اما اکنون ممکن است این سوال برایتان به وجود بیاید که ترتیب چینش رشته ها در انتخاب رشته کارشناسی ارشد چگونه باید باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم با توجه به اینکه در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد به شما داوطلبان امکان انتخاب 100 رشته محل داده خواهد شد، بنابراین در ابتدا سعی کنید که انتخاب های خود را به سه صورت خوش بینانه ، واقع بینانه و بدبینانه تقسیم بندی کنید.

*به این صورت که انتخاب های خوش بینانه را در اولویت قرار دهید در انتخاب های خوش بینانه اصلا به رتبه توجه نکنید و تنها رشته هایی را انتخاب کنید که به آن ها علاقه دارید. از ویژگی های مثبت این نوع تقسیم بندی این است که شما شانس خود را برای قبولی در رشته های بهتر امتحان کرده اید و در عین حال چیزی را از دست نداده اید.

*در مرحله بعدی سعی کنید انتخاب های میانی خود را واقع بینانه انجام دهید به این دلیل که احتمال قبولی شما در این انتخاب ها بیشتر است. ضمن اینکه به خاطر داشته باشید که تعداد انتخاب های میانی شما باید بیشتر باشد و حدود 50 درصد انتخاب هایتان را به صورت منطقی انجام دهید.

*اما در مورد انتخاب های آخر سعی کنید این انتخاب ها را برای اطمینان از قبولی انجام دهید و فرض کنید همه شرایط دست به دست هم داده اند تا شما در انتخاب های قبلی قبول نشوید به عبارت دیگر به صورت بدبینانه دست به انتخاب بزنید. دلیل اینکه این دست از انتخاب ها را بدبینانه می نامیم این است که بسیاری از داوطلبان شانس قبولی بیشتری در برخی از کد رشته محل ها دارند اما تمایل چندانی به پذیرش در آن ها ندارند این عدم تمایل می تواند ناشی از شهریه پرداز بودن رشته محل ، دوری مسافت و مسائلی از این قبیل باشد.

توصیه می کنیم که در صورت امکان  هر 100 رشته محل را در لیست انتخاب رشته خود بگنجانید تا درصد قبولی خود را در رشته محل های انتخابی خود بالا ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته کارشناسی ارشد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاانتخاب رشته ارشد انتخاب رشته کارشناسی ارشد مشاوره انتخاب رشته ارشد

2 روز پیش

2 روز پیش

3 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام وقت بخیر

من امسال ارشد پژوهش هنر دانشگاه مازندران بابلسر (روزانه) قبول شدم.

الان که کارنامه نهایی اومده چند دانشگاه دیگه ام امکان قبولی دارم: – پژوهش هنر دانشگاه هنر تبریز (روزانه) – پژوهش هنر دانشگاه سمنان (روزانه) – پژوهش هنر دانشگاه نیشابور (روزانه) – پژوهش هنر دانشگاه شهید چمران اهواز (روزانه) – تاریخ هنر ایران اسلامی دانشگاه هنر اصفهان (روزانه) – هنر اسلامی (مطالعات تاریخی هنر اسلامی) دانشگاه هنر اصفهان (روزانه)

الان بین ۴ تا انتخاب مردد شدم اینکه همون پژوهش هنر بابلسر که قبول شدم برم یا – پژوهش هنر دانشگاه هنر تبریز (روزانه) یا دانشگاه هنر اصفهان گرایش «مطالعات تاریخی هنر اسلامی» یا دانشگاه هنر اصفهان گرایش «تاریخ هنر ایران اسلامی» رو؟

کدوم آینده ی بهتری برای ادامه تحصیل و البته بازار کار می‌تونه داشته باشه ؟ خواهش میکنم لطفاً راهنماییم کنید. من چند روز بیشتر برای اعتراض زدن به سایت سنجش وقت ندارم.

سلام رشته کنترل مجازی تربیت مدرس بهتر است یا آزاد علوم و تحقیقات؟

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

سلام من در گرایش فقه و حقوق رشته الهیات رتبه ۱۰۶ کشوری بدون سهمیه آوردم شانس قبولی برای دانشگاه روزانه زاهدان چقدره؟

سلام خسته نباشید من نتونستم انتخاب رشته کنم روزانه مجاز شدم آیا میتونم دوباره انتخاب رشته کنم از طریق تکمیل ظرفیت ؟ زمان تکمیل ظرفیت کیه؟

سلام من برای ارشد فراخوان شدم دانشگاه شاهد برای مصاحبه این به این معنی اولویت های قبل از دانشگاه شاهد قبول نشدم ؟؟؟

سلام من أنسال کنور علوم شناختی ( یکی از رشته های شناور هست که معمولاً شرکت کننده علی آن از بچه های روانشناسی هستند )شرکت کرده ام رتبه ام ۴۴١شد و رتبه آخرین نَفَر مجاز در انتخاب رشته روزانه و شبانه ۵۵٣ می خواستم ببینم آیا پردیس شهید بهشتی قبول می شوم

سلام و عرض ادب با رتبه ۲۶۲ برنامه ریزی درسی دانشگاه شاهد دعوت به مصاحبه شدم . می خواستم بدونم با این رتبه دانشگاه تهران , خوارزمی , الزهرا , شهید بهشتی یا علامه که انتخابای قبل شاهدم بود , شانس قبولی چقدر هست ؟ اخرین رتبه مجاز در این رشته ۲۸۴۶ هست. ممنون از پاسخگوییتون

سلام وقتتون بخیر برای ویرایش انتخاب رشته امکان ویرایش چند مورد از انتخابها رو داریم؟ من کلا ۸ مورد انتخاب کردم.امکانش هس که این ۸ مورد اولویتاشونو عوض کنم یا سیستم اجازه نمیده؟

با سلام , بله شما می توانید تا تاریخ , ۹۸/۴/۲۵ انتخاب رشته ی خود را ویرایش نمایید.

سلام ،من رشته مهندسی عمران و سهمیه ۵ درصدظرفیت دار.رتبه م با سهمیه ۱۰۶۲ و اخرین رتبه مجاز ۱۴۱۲ است ایا شانس قبولی دردوره های روزانه را دارم؟؟؟

با سلام رتبه ۹۹ سهمیه آزاد کامپیوتر ۱۱۱ بدون سهمیه کد ضریب ۳ (نرم افزار) چقدر شانس قبولی روزانه دانشگاه تهران و امیر کبیر دارم؟ امکانش هست دانشگاه ها رو به ترتیب اولویت بگید تا بدونم بعد امیر کبیر چه دانشگاهی رو انتخاب کنم؟ آخرین رتبه قبولی ۵۵۲۰ ممنونم

سلام ،من رشته مهندسی عمران و سهمیه ۵ درصدظرفیت دار.رتبه م با سهمیه ۱۰۶۲ و اخرین رتبه مجاز ۱۴۱۲ است ایا شانس قبولی دردوره های روزانه را دارم؟؟؟

سلام. من در رشته فرانسه کدضریب ۱ رتبه ۶۲ در سهمیه منطقه ۱ و ۶۶ آزاد را دارم. آخرین فرد مجاز هم ۳۹۹ است و معدل موثر من هم ۱۹.۴۲ است. به نظرتان احتمال قبولی روزانه دانشگاه اصفهان در رشته آموزش و یا ادبیات را دارم؟ اولویت و علاقه خودم آموزش است. ممنون از راهنمایی تان.

سلام من رشته مهندسی عمران و سهمیه ۵ درصد ظرفیت دارم ،رتبه م با سهمیه ۱۰۶۲ شده واخرین رتبه مجاز ۱۴۱۲ است ،ایا شانس قبولی در دورهای روزانه دارم؟ ؟؟

سلام من رشته مهندسی عمران و سهمیه ۵ درصد ظرفیت دارم ،رتبه م با سهمیه ۱۰۶۲ شده واخرین رتبه مجاز ۱۴۱۲ است ،ایا شانس قبولی در دورهای روزانه دارم؟

سلام من رشته مهندسی عمران و سهمیه ۵ درصد ظرفیت دارم ،رتبه م با سهمیه ۱۰۶۲ شده واخرین رتبه مجاز ۱۴۱۲ است ،ایا شانس قبولی در دورهای روزانه دارم؟

سلام، وقتتون بخیر، من در گروه مدیریت مالی رتبه ۲۸۲ سهمیه آزاد آوردم، میخوام بدونم شانس قبولی دانشگاههای روزانه یا شبانه تهران را دارم؟ یا روزانه دانشگاههای شهرهای اطراف؟ ضمنا آخرین رتبه مجاز روزانه و شبانه ۱۹۷۷ است، ممنون.

سلام و ادب با رتبه ۱۸۴۴ (در کد ضریب ۳) و اخرین رتبه ۳۰۷۴ مجموعه علوم سیاسی و روابط بین الملل شانس قبولی دارم؟

با سلام، رتبه بنده در آموزش انگلیسی بدون سهمیه ۸ و در سهمیه ۷ می باشد. اگر از دانشگاه تهران قبول نشوم، کدام دانشگاه را صلاح می دانید، شیهد بهشتی، خوارزمی یا طبابایی؟

با سلام , مطابق با درجه ی علمی دانشگاه ها , پیشنهاد ما به شما به این ترتیب ; دانشگاه شهید بهشتی , دانشگاه علامه طباطبایی , دانشگاه خوارزمی می باشد.

با سلام بنده با رتبه ۴۹۲ در سهمیه ۵درصدی و گرایش تبدیل انرژی آیا شانس قبولی در روزانه بین الملل قزوینو دارم یا خیر؟ و سهمیه ی بعدی بنده فرهنگی هستم و آیا با این رتبه شانس قبولی در شهید رجایی تهرانو دارم یا خیر؟

سلام، با رتبه ۳۶ رشته مترجمی زبان فرانسه آیا امکان قبولی در یکی از دانشگاهها تهران را در نوبت روزانه دارم؟ آخرین رتبه قبولی برای نوبت روزانه و شبانه ۳۹۱ میباشد ممنون از پاسخگوی شما

با سلام .من رتبم۷۲ایثارگری و ۸۷۰بدون سهمیه رشته صنایع غذایی هست.روزانه همدان میتونم قبول شم؟

سلام روزتون بخیر رتبه ارشد من با سهمیه ۵ درصدی ۵۶۹ شد ایا شانسی برای قبولی در دوره های روزانه دارم؟

با سلام من رتبه ۵۰۰۰ سیستم قدرت و ۵۰۰۰ الک قدرت هستم میخواستم بدونم کجاها میتونم روزانه و شبانه قبول شم؟؟ آخرین رتبه مجاز هم حدود ۱۴۰۰۰ هستش. ممنون

سلام.. گرایش روانشناسی تربیتی رتبه ۳۷۳ اوردم.. کرمانشاه خرم اباد یا همدان امکان قبولی روزانه هست؟ عمومی ۱۷۰۰ مجاز شدم روزانه ولی خوش بین نیستم که عمومی رو قبول بشم..لطفا راهنمایی کنید..

سلام.من بین آموزش شیمی و شیمی فیزیک دو دلم..میخاستم ببینم آینده ی کاری و دکتری در کدوم رشته بهتره؟ خودم فرهنگی هستم

سلام با رتبه ۵۷۸مدیریت بازرگانی سهمیه ۵درصدی واخرین رتبه مجاز شده ۱۷۰۱شانس قبولی من در دوره های روزانه چقدر هستش ممنون میشم جواب بدین

با سلام .من در رشته علوم صنایع غذایی رتبه م در سهمیه ۶۲ و آخرین رتبه مجاز ۹۰۶ و در رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی رتبه در سهمیه ۱۰۶ و اخرین رتبه مجاز ۴۱۶ هست .آیا امکان قبولی دوره روزانه در رشته بهداشت و کنترل کیفی را دارم ؟در بین گرایش های صنایع غذایی کدوم گرایش بهتره ؟ لطفا راهنمایی کنید .باتشکر

سلام .ببخشید .من در رشته علوم صنایع غذایی رتبه م در سهمیه ۶۲ و آخرین رتبه مجاز ۹۰۶ و در رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی در سهمیه ۱۰۶ و آخرین رتبه مجاز ۴۱۹ هست .آیا شانس قبولی در رشته بهداشت رو دارم یا نه ؟ در بین گرایش های صنایع غذایی کدوم بهتره و با این رتبه اولیت بندی دانشگاه ها را چطور انتخاب کنم ؟ لطفا راهنمایی کنید.باتشکر

با سلام به نظر شما , من با رتبه ۶۱۴ برای رشته ارشد مدیریت ( با کد ضریب ۲ ) و رتبه ۴۵۱۳ برای رشته ارشد مدیریت ( با کد ضریب ۱ ) در در دانشگاه هرمزگان شانسی دارم. ( البته رتبه اعلامی با سهمیه مناطق بوده و بدون سهمیه اولی ۷۰۰ و دومی ۵۰۶۵ میشود) با تشکر

سلام خسته نباشید رتبه ۳۱۱۹ در ارشد زبان انگلیسی در منطقه۲، معدل موثر ۱۷/۶۰ و مجاز به انتخاب اموزش زبان دانشگاهای سراسری شدم و آخرین رتبه مجاز دانشگاههای روزانه و نوبت دوم ۳۵۳۷ میخواستم کمکم کنید که چجوری انتخاب کنم تا امکانش بالا باشه سراسری قبول بشم؟ میشه راهنمایی کنید لطفا ممنـــــونم

سلام من در ارشد مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی با رتبه ۳۷۴ منطقه ۲ مجاز به انتخاب سراسری شدم و اخرین رتبه قبولی سراسری ۵۸۸ هست امکانش هست راهنمایی کنین کجا میتونم قبول بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام خسته نباشید من در ارشد زبان انگلیسی در منطقه۲ رتبه ۳۱۱۹ ، معدل موثر ۱۷/۶۰ هستم و آخرین رتبه مجاز دانشگاههای روزانه و نوبت دوم ۳۵۳۷ . منم مجاز به انتخاب اموزش زبان دانشگاهای سراسری شدم میخواستم کمکم کنید که چجوری انتخاب کنم تا امکانش بالا باشه سراسری قبول بشم؟ میشه راهنمایی کنید لطفا ممنـــــونم

خواهش می کنم جواب بدید مهلت انتخاب رشته داره تموم میشه!

سلام ببخشید با رتبه ۵۷۸ مدیریت بازرگانی ۵درصد سهمیه ایثار گری و اخرین رتبه مجاز شده ۱۷۰۱شانس قبولی من در دانشگاه زنچان چقدر هستش

با سلام. با رتیه ۴۵۱۳ برای کد ضریب ۱ و رتبه ۶۱۴ برای کد ضریب ۲ در رشته مدیریت ( ۱۱۴۲ ) , شانس قبولی من در دانشگاه هرمزگان- بندرعباس وجود دارد یا خیر؟ ( روزانه و یا شبنه )

سلام، من رتبم در سهمیه برای زبان وادبیات انگلیسی شده صد و پنجاه و چهار و اخرین رتبه مجاز هم هزار و هشتصد و نود و چهار هست، سوالم اینه که من شانسی برای دانشگاه تهران چه روزانه و یا شبانه و یا دانشگاه های دولتی سطح تهران دارم؟ ممنون میشم جواب بدید.

سلام وقتتون بخیر ، من رشته م معماریه ،روزانه و نوبت دوم مجاز نبوم ، پیام نورو غیر انتفاعی مجاز بودم موقه انتخاب رشته که کدای غیر انتفاعیو میزنم این خطاهارو میاره خطاهای زیر را برطرف کرده و دوباره بر روی دکمه تایید کلیک کنید: وضعیت رشته های پروژه دار انتخاب نشده است برای انتخاب کد رشته محل “۲۵۹۵۵” لازم است، پروژه عملی مرتبط را انتخاب نمایید یعنی کلا نمیتونم انتخاب رشته کنم؟؟ رتبه م ٣ هزار بود کد رشته های معماریای غیر انتفای رو هم میزنم ولی باز همین خطارو میده

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » اخبار برگزیده » راهنمای کامل و رایگان انتخاب رشته کنکور ارشد 98

جهت مشاوره در زمینه راهنمای کامل و رایگان انتخاب رشته کنکور ارشد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای کامل و رایگان انتخاب رشته کنکور ارشد 98 : نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ اعلام شد.

راهنمای کامل و رایگان انتخاب رشته کنکور ارشد 98 , سازمان سنجش کارشناسی ارشد,سازمان سنجش انتخاب رشته,ویرایش اطلاعات کنکور ارشد 98,آزمون سنجش,آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98

راهنمای کامل و رایگان انتخاب رشته کنکور ارشد 98  ، به گزارش مشاور گروپ و به نقل از خبرنگار مهر، داوطلبان آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ می‌توانند در مهلت مقرر برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنند.

راهنمای کامل و رایگان انتخاب رشته کنکور ارشد 98  ، آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مفاد کارنامه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، لازم است نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است و از امروز دوشنبه ۱۷ تیرماه ۹۸ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دریافت است.

راهنمای کامل و رایگان انتخاب رشته کنکور ارشد 98  ، داوطلبان مجاز می‌توانند کدرشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب کرده و پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از روز چهارشنبه ۱۹ تیر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۳ تیر ۹۸ فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل کنند.

داوطلبان برای انتخاب رشته با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به داوطلب داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته اینترنتی ضروری است) می‌توانند نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی (حداکثر ۱۰۰ کدرشته محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.

پس از تأیید نهایی رشته‌های انتخابی توسط داوطلب، رسید ۱۵ رقمی توسط سیستم در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نشده است.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قبل از اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته، بندهای زیر را مشاهده می‌کنند که در صورتعلامتگذاری در یکی از این موارد به آنها اجازه انتخاب رشته داده می‌شود.

«بند ۱: اطلاعات فوق (معدل کاردانی و کارشناسی، رشته و محل تحصیل دوره کارشناسی و تاریخ فارغ‌التحصیلی) مورد تأیید است»

«بند ۲: اطلاعات فوق (معدل کاردانی و کارشناسی، رشته و محل تحصیل دوره‌کارشناسی و تاریخ فارغ التحصیلی) مورد تأیید نبوده و دارای مغایرت است»

«بند ۳: حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیلی خواهم شد / ‏‬ فارغ‌التحصیل نخواهم شد»

توضیحاتی درباره بند ۳: در صورتی که داوطلبان بند ۳ را علامتگذاری کند به آنها اجازه اصلاح و ویرایش معدل، دانشگاه محل تحصیل و تاریخ فراغت از تحصیل داده خواهد شد و پس از ویرایش این موارد و تأیید آنها، اجازه انتخاب رشته به آنان داده می‌شود.

راهنمای کامل و رایگان انتخاب رشته کنکور ارشد 98  ، داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار بگیرند و به هنگام ثبت‌نام در مؤسسه محل قبولی، دارای مغایرت معدل باشند با توجه به مصوبات و دستورالعمل‌های مربوط ابتدا از آنان ثبت‌نام مشروط به عمل خواهد آمد. و پس از بررسی وضع علمی چنانچه نمره قبولی را دارا نباشند قبولی آنان لغو خواهد شد.

لازم است داوطلبان معدل خود را بر اساس مفاد بند «تذکرات خیلی مهم در رابطه با معدل» مندرج در صفحه ۲ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون مورد بررسی قرار دهند تا بین معدل اعلام شده به این سازمان و معدلی که به هنگام قبولی ارائه خواهند نمود، مغایرتی نداشته باشند.

چنانچه داوطلبی در ردیف پذیرفته‌شدگان این آزمون قرار بگیرد، و تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ موفق به دریافت مدرک کارشناسی خود نشود قبولی وی باطل خواهد شد.

چنانچه داوطلبی به دلایلی احتمال فارغ التحصیلی خود را تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ نمی‌دهد لازم است حداکثر تا تاریخ ۳۰ مرداد ۹۸ شخصاً با همراه داشتن اصل شناسنامه و یا کارت شناسایی عکسدار معتبر به سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل فرم انصراف از گزینش در آزمون سال ۹۸ اقدام و رسید دریافت کند.

همچنین داوطلبان می‌تواند با ارسال درخواست کتبی (اثر انگشت و امضا داوطلب در ذیل درخواست الزامی است) به همراه تصویر شناسنامه و یا کارت ملی موضوع عدم فارغ‌التحصیلی خود را از طریق پست سفارشی به آدرس: تهران، صندوق پستی ۱۳۶۵-۱۵۸۷۵ به اداره ثبت‌نام – واحد تحصیلات تکمیلی سازمان سنجش به نحوی ارسال کند که تا تاریخ ۳۰ مرداد ۹۸ واصل شود، تا از گزینش حذف شود.

راهنمای کامل و رایگان انتخاب رشته کنکور ارشد 98  ، به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ تعیین شده به این سازمان واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و کلیه تبعات آن متوجه شخص داوطلب خواهد بود. داوطلبانی که در دوره روزانه در آزمون سال ۱۳۹۸ پذیرفته شوند حق شرکت در آزمون سال ۱۳۹۹ را نخواهند داشت.

شرط ورود داوطلبان کدرشته امتحانی ۱۱۵۲ (مجموعه مدرسی معارف اسلامی) به دانشگاه علاوه بر کسب نمره علمی لازم، احراز شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی و نتیجه مصاحبه معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است.

این دسته از داوطلبان لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه، حداکثر یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه، برای طی مراحل پذیرش به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان به نشانی: www.asatid.org مراجعه و ضمن ثبت‌نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند.

عدم ثبت نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌شود.

در گزینش نهایی وضعیت علمی داوطلبانی که مبادرت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود در موعد مقرر نکنند و یا نتیجه مراحل مذکور از سوی معاونت فوق‌الذکر به صورت منفی به این سازمان اعلام شود، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

 

 

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

راهنمای کامل و رایگان انتخاب رشته کنکور ارشد 98  ، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، لازم است اطلاعیه‌های این سازمان، دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و شرایط و ضوابط ارگان‌های بورس دهنده و مؤسساتی که به صورت شرایط خاص پذیرش می‌کنند را به دقت مطالعه کنند.

داوطلبان متقاضی رشته محل‌های بورسیه دارای شرایط خاص ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط این گونه رشته‌ها، توجه داشته باشند منحصراً مجاز به انتخاب حداکثر ۲ کدرشته محل از این نوع کدرشته محل‌ها هستند.

اطلاعیه سازمان سنجش درباره معرفی شدگان چند برابر ظرفیت و برنامه زمانی مصاحبه و سایر مراحل گزینش از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در تاریخ ۳۱ تیرماه ۹۸ منتشر خواهد شد.

تبصره: انتخاب کدرشته‌محل های تحصیلی دانشگاه‌های شاهد، امام صادق (ع) و دانشگاه غیرانتفاعی خاتم از شرط محدودیت انتخاب حداکثر ۲ کدرشته‌محل رشته‌های دارای شرایط خاص و بورسیه مستثنی است.

کلیه داوطلبان متقاضی کدرشته‌های امتحانی ۱۱۳۱-۱۱۳۹- ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری) که مجاز به انتخاب رشته شده باشند لازم است برای اطلاع از زمان مصاحبه علمی به اطلاعیه سازمان سنجش در تاریخ ۳۱ تیرماه ۹۸ توجه کنند.

با توجه به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در تاریخ ۲۴ فروردین ۹۸ شرکت در آزمون عملی و تشریحی در کدرشته های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ منحصراً برای داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتایج اولیه در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) مجاز به انتخاب رشته باشند و تمایل به انتخاب رشته محل‌های دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) را در فرم انتخاب رشته خود داشته باشند، ضرورت دارد.

راهنمای کامل و رایگان انتخاب رشته کنکور ارشد 98  ، به عبارت دیگر برای داوطلبانی که در دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) مجاز نشوند و یا در فرم انتخاب رشته خود رشته محل‌های دوره‌های غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، پیام نور و مجازی را درج کنند و یا برای انتخاب رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند، آزمون عملی برگزار نخواهد شد.

ملاک پذیرش در رشته محل‌های دوره‌های غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، پیام نور، مجازی و دانشگاه آزاد اسلامی نمره کل نهایی بدون احتساب آزمون‌های عملی و تشریحی حسب مورد در هریک از کد ضریب‌ها خواهد بود.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون‌های عملی، تشریحی و پروژه (که در نیمه اول مردادماه خواهد بود) به اطلاعیه سازمان سنجش در تاریخ ۳۱ تیرماه ۹۸ مراجعه کنند.

متقاضیان کدرشته‌های امتحانی دارای پروژه و یا آزمون عملی گروه هنر شامل کدهای ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ که بر اساس کارنامه نتیجه مجاز به انتخاب دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) هستند در صورت تمایل به انتخاب کدرشته محل‌های مربوط به دوره‌های فوق در فرم انتخاب رشته باید در زمان انتخاب رشته به ازای انتخاب هر پروژه و یا آزمون عملی نسبت به پرداخت مبلغ ۵۰۰ هزار ریال (۵۰ هزار تومان) بابت هزینه برگزاری آزمون عملی از طریق کارت‌های عضو شتاب اقدام و سپس نسبت به انتخاب رشته عمل کنند.

داوطلبانی مجاز به شرکت در پروژه و یا آزمون عملی رشته‌های امتحانی فوق خواهند بود که بر اساس کارنامه نتایج اولیه در رشته و گرایش مربوط به دوره‌های روزانه و شبانه مجاز به انتخاب رشته شده باشند.

همچنین داوطلبان به شرکت در پروژه و یا آزمون عملی باید همزمان با انجام انتخاب رشته، علاقمندی خود را برای شرکت در پروژه و یا پروژه‌ها اعلام کرده و نسبت به پرداخت هزینه برای هر پروژه اقدام کنند.

داوطلبانی که علاقمندی خود را برای شرکت در ۲ و یا ۳ پروژه اعلام کنند، باید نسبت به پرداخت هزینه برای هر پروژه به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال (۵۰ هزار تومان) اقدام کنند.

د اوطلبانی مجاز به شرکت در پروژه و یا آزمون عملی رشته‌های امتحانی فوق خواهند بود که کدرشته‌محل های پذیرش دوره‌های دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) مربوط به هر پروژه و یا آزمون عملی را در فرم انتخاب رشته خود درج کنند.

در صورتی که داوطلب مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) در این مرحله نسبت به اعلام علاقمندی و پرداخت هزینه اقدام کند ولی در تاریخ برگزاری پروژه یا آزمون عملی غایب جلسه آزمون باشد، نتیجه پروژه و یا آزمون عملی برای وی به صورت نمره «۰» صفر منظور شده و نمره کل نهایی داوطلب با اعمال نمره صفر «۰» محاسبه خواهد شد.

شیوه امتحانی مجموعه موسیقی (آهنگسازی نوازندگی موسیقی ایرانی نوازندگی موسیقی جهانی موسیقی شناسی کد ۱۳۶۰) و منابع آزمون تشریحی درس تجزیه و تحلیل نمایشنامه رشته کارگردانی (کد ۱۳۵۷) برای آگاهی داوطلبان اعلام می‌شود.

اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان و مکان آزمون‌های تشریحی رشته‌های مذکور و سایر رشته‌های مربوط (که در نیمه اول مردادماه خواهد بود) در ۳۱ تیرماه ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع‌رسانی خواهد شد.

داوطلبان لازم است برای اطلاع از اطلاعیه احتمالی اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته و یا رشته‌های جدید تا پایان مهلت انتخاب رشته (۲۳ تیر ۹۸) به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کنند تا در صورت صدور این اطلاعیه از محتوای آن اطلاع حاصل کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در تقاضانامه ثبت‌نامی برای انتخاب رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام‌نور، اعلام علاقمندی نکرده‌اند، در صورتی که حداقل نمره علمی لازم را برای انتخاب رشته‌های این دانشگاه‌ها کسب کرده باشند، در ذیل بند الف (مشخصات ثبت‌نامی) پیغامی را مبنی بر امکان انتخاب این رشته‌ها در کارنامه اعلام نتایج اولیه مشاهده خواهند کرد.

این دسته از داوطلبان در صورتی که علاقمند به انتخاب رشته‌های مربوط به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور هستند، باید پس از واریز مبلغ ۱۳۸ هزار ریال (۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان) بابت اعلام علاقمندی به رشته‌های این دانشگاه‌ها و مؤسسات، از طریق سیستم اینترنتی و توسط کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، نسبت به اعلام علاقمندی به انتخاب این دانشگاه‌ها و مؤسسات اقدام کرده و سپس این رشته‌ها را در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج کنند.

آن دسته از داوطلبان علاقمند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، باید پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از تاریخ ۲۲ تیر ۹۸ به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی: www.azmoon.org مراجعه کنند.

انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون به طور مجزا و از طریق دانشگاه آزاد انجام می‌پذیرد. داوطلبانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند می‌توانند به دلخواه خود منحصراً در یکی از مؤسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.

پس از مشاهده کارنامه نتایج اولیه آزمون، آن دسته از داوطلبانی که در خصوص مندرجات کارنامه (به غیر از معدل کاردانی و کارشناسی، نام رشته تحصیلی و یا نام محل اخذ مدرک کارشناسی) خود سوالی دارند، می‌توانند حداکثر تا ۲۴ تیر ۹۸ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند. از داوطلبان تقاضا می‌شود از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند.

جهت مشاوره در زمینه راهنمای کامل و رایگان انتخاب رشته کنکور ارشد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با سلام دخترم بنام یاسمن همه خانی در گیلانغرب بعلت اخفال سوالات امتحانی رشته تجربي را خریده وبمحص شنیدن بگوش پدرجانباز هفتاددصدش حالا چه باید کردحداقل یک امسال محروم گردد نه سالههاي دیگر ممنون آ،ی سوالات دیدم در کیف امتاني دخترم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

با سلام خدمت همه ی دوستان همراه سایت مشاورگروپ دوستان عزیزان خواهر و …

استاد همه جا میگن بدبینانه تخمین میزنید:)من سال گذشته هم تخمین دادم در …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98
مشاوره رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *