مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

 
helpkade
مشاوره رایگان تحصیلی ارشد
مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد | مشاوره کارشناسی ارشد ماهان | مشاوره کارشناسی ارشد پارسه |مشاوره کارشناسی ارشد مدرسان شریف |

دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد در سال های اخیر برای استخدام در برخی از ارگان ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار گشته است. پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد به راحتی صورت نخواهد پذیرفت. به همین دلیل ما امکان مشاوره رایگان کارشناسی ارشد را برای شما داوطلبان عزیز فراهم نموده ایم. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم در رابطه با استفاده از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد ، شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش ، مشاوره تحصیلی آنلاین کارشناسی ارشد ، مشاوره رایگان تحصیلی ارشد سخن بگوییم.

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد و شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیلمشاوره رایگان تحصیلی ارشد

 

 

خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد برای آن دسته از داوطلبانی که در ثبت نام کنکور ارشد شرکت می نمایند ، در هر دانشگاهی در رشته های مختلف با ظرفیت های متفاوتی برای پذیرش روبه رو خواهند بود. برخی از رشته های مقطع کارشناسی ارشد به دلیل جدید بودن و تعداد کم فارغ التحصیلان آنان در مقطع کارشناسی ، تنها در یک یا دو دانشگاه در سراسر کشور امکان پذیرش را برای داوطلبان فراهم می نماید.

داوطلبان برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد راه های متفاوتی خواهند داشت . از جمله این راه ها می توان به استعداد درخشان ارشد  اشاره نمود. آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب معدل لازم شوند ، بدون نیاز به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد خواهند توانست به راحتی پذیرفته شوند. اما این امر زمانی محقق خواهد شد که بتوانید از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد بهره مند گردید.

یکی از مشکلاتی که برخی از داوطلبانی که در سال اول کنکور خود پذیرفته می شوند دارند این است که معمولا این دسته از داوطلبان برای امتحانات پایان ترم دانشگاهی دچار خستگی می شوند و به همین دلیل این موضوع موجب می شود تا در آینده واجد شرایط دانشجویان استعداد درخشان گردند. یکی از خدمات ما در  مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد  ، کمک به همین داوطلبان خواهد بود.

 

با استفاده از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد می توانید از شرایط پذیرش بدون آزمون و سوالات مصاحبه دانشگاه های تراز اول کشور آگاه شوید. همچنین از رتبه لازم برای قبولی در رشته مورد نظر اطلاع دقیق یابید.

 

 

 

 

 

سازمان سنجش و آموزش کشور ، یکی از دقیق ترین ارگان های دولتی می باشد که به ارائه خدمات مختلفی می پردازد. برخی از داوطلبان ممکن است به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد دچار مشکلاتی شوند که همین مسئله موجب شود تا نتوانند در زمان مقرر کارت خود را دریافت نمایند. اطلاع از شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش کمک می کند تا به حل مشکلات مطرح شده بپردازند.

یکی از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد انجام انتخاب رشته برای داوطلبان در کلیه رشته های می باشد. همچنین علاوه بر این خدمات به آن دسته از داوطلبانی که خود به تنهایی اقدام به انتخاب رشته نموده اند ، کمک می شود تا بتوانند از مشاوره کارشناسی ارشد تلفنی استفاده نمایند و چنانچه نیازی به اصلاح و یا تغییر رشته های انتخابی وجود داشته باشد، به تغییرات مورد نظر اقدام نمایند.

برای دریافت شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش ، کافی است با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما به شما کمک خواهند نمود تا بتوانید به کلیه اطلاعات دست یابید. علاوه بر آن خواهید توانست با استفاده از مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد نیز اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

 

 

برای برخی از داوطلبان که ممکن است تمایلی به استفاده از مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد نداشته باشند، به این موضوع علاقه مند باشند که بتوانند از مشاوره تحصیلی آنلاین کارشناسی ارشد بهره مند گردند. پذیرش در مقطع دکتری تا حدود زیادی وابسته به رزومه های داوطلبان می باشند که این رزومه ها در دوران تحصیل باید گردآوری شوند. جهت دریافت راهنمایی در این زمینه می توانید از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد بهره مند گردید.

 

 

 

 

 

تنظیم زمان با توجه به میزان زیاد تحقیقات در مقطع کارشناسی ارشد ، داوطلبان را دچار مشکلات فراوانی می نماید. به همین دلیل برای بسیاری از داوطلبان این مقطع بسیار کسل کننده می باشد. مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد 98 به شما کمک می نماید تا بتوانید با تنظیم وقت خود هم در امتحانات خود پذیرفته شوید و هم از فنونی که برای دریافت نمره کامل پایان نامه لازم است اطلاع یابید.

 

 

 

 

برای برخی از داوطلبان که امکان پذیرش در رشته خود وجود ندارد و یا اینکه مایل به تغییر رشته در مقطع ارشد می باشند ، مایلند در کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور شرکت نمایند تا موفق به کسب رتبه لازم شوند. اما با توجه به اینکه دانشگاه فراگیر پیام نور یک ترم تحصیلی را به عنوان زمان برای آزمون ورودی هر یک از رشته ها در نظر دارد ، بنابراین به کمک مشاوره رایگان تحصیلی ارشد می توانید از فنون لازم برای قبولی در هر یک از رشته ها اطلاع یابید.

یکی از سوالاتی که داوطلبان از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد دارند، به موضوع گرایش های ارشد مامایی مربوط می گردد. تفاوت های زیادی بین رشته های مختلف در نحوه پذیرش و گرایش های آنها وجود دارد که داوطلبان قبل از انتخاب لازم است با استفاده از شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش به خدمات مشاوره ای دست یابند.

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد کافی است با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ایران تحصیل همه روزه حتی در ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. همه روزه حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهیم بود.

 

با توجه به ادغامی که در سال های اخیر در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد و سراسری صورت پذیرفته است، ثبت نام این دو دانشگاه در آذر ماه می باشد. ثبت نام ، برگزاری آزمون و اعلام نتایج دانشگاه های آزاد و سراسری در یک روز می باشد.مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

 

قطعا هیچ منبع کمک آموزشی نخواهد توانست جای منابع اصلی را پر کند. به همین دلیل توصیه می نماییم ابتدا منابع اصلی را مطالعه نمایید و پس از آن بتوانید تسلط خود را در مباحث و کتاب ها بالا ببرید.

 

در چه زمانی می توانم از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد استفاده نمایم؟

آیا می توان در صورت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بورسیه شد؟

آیا امکان ادامه تحصیل همزمان در دو رشته مقطع ارشد وجود دارد؟

برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سطح یک کشور چه معدلی لازم است؟

آیا می توان با رشته مهندسی معدن در ارشد هوافضا شرکت نمود؟

رتبه لازم برای ارشد رشته های پیراپزشکی چه رتبه ای است؟

اعتبار مدرک کدام یک از دانشگاه های کشور در مقطع ارشد بالاتر است؟

برای پذیرش در رشته های مختلف ارشد دانشگاه های تهران چه رتبه ای باید کسب نماییم؟

من نفر اول ورودی رشته خودمان در دانشگاه آزاد هستم آیا می توانم با استفاده از استعداد درخشان در دانشگاه های دولتی ارشد پذیرفته شوم؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین یافتن پاسخ سوالات خود با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد

مشاوره کارشناسی ارشد وزرات بهداشت

مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 

بهترین مشاوره تحصیلی حضوری تهران

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد

شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش

مشاوره تحصیلی آنلاین کارشناسی ارشد

مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد | مشاوره کارشناسی ارشد ماهان | مشاوره کارشناسی ارشد پارسه |مشاوره کارشناسی ارشد مدرسان شریف |

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد | مشاوره کارشناسی ارشد ماهان | مشاوره کارشناسی ارشد پارسه |مشاوره کارشناسی ارشد مدرسان شریف |

سلام من ورودی ارشد 97 روزانه بودم بعد 24 آذر امسال انصراف دادم و 27 آذر ارشد 99 ثبت نام کردم انصراف اولمم هس میخواستم ببینم مشکل سربازی یا آموزشی برای قبولی ارشد 99 ندارم? ممنون

سلام و وقت بخیر شما مهر 99 کارشناسی ارشد قبول بشین مشکلی براتون پیش نمیاد

سلام متاسفانه نمیتونم با شماره شما تماس بگیرم.برای تماس با شما باید چیکار کنم؟؟

سلام راه ارتباطیمون فقط از طریق شماره تماس هایی که گذاشتیم هست با تلفن ثابت بدون پیش شماره تماس بگیرید.

سلام . وقتتون بخیر من سال اخر رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان هستم . برای کنکو ارشد ایا می توان رشته های روانشناسی و مشاوره شرکت کرد /؟ و به غیر از زیر شاخه علوم تربیتی ، چه گرایش هایی می توانم شرکت کنم ؟ و منابع آنها چیست /؟

سلام شما با کنکور ارشد هررشته ای که بخوایین میتونین ثبت نام کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

موسسه 3گام، پیشگام روشهای جدید برنامه ریزی و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد، انواع مشاوره های تلفنی، آنلاین و حضوری را با مشاوران تخصصی و مجرب خود انجام می دهد.

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد، با توجه به نیاز داوطلبان آزمون ارشد، انواع مختلفی دارد. ما در  موسسه مشاوره و برنامه ریزی 3گام سعی کرده ایم  که با توجه به شرایط داوطلبان عزیز امکان انجام مشاوره به صورت: مشاوره تلفنی، مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین را فراهم کنیم. در ادامه برای هر کدام از انواع مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد، راه ارتباطی را با کارشناسان و مشاوران تخصصی موسسه 3گام را به شما معرفی می کنیم. 
 

همه داوطلبان با ثبت نام در سایت 3گام می توانند از یک جلسه مشاوره تخصصی در رشته خود به صورت رایگان بهره مند شوند.مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

 

برای مشاوره تلفنی تحصیلی کارشناسی ارشد می توانید با شماره های: 02166592191، 02166595827، 02166942876، 02166562782و 02162839000 تماس بگیرید. 

 

برای مشاوره حضوری تحصیلی کارشناسی ارشد می توانید به آدرس موسسه 3گام واقع در، تهران – میدان انقلاب جمال زاده جنوبی کوچه دانشور پلاک 6 واحد 3 مراجعه کنید. 
 

برای مشاوره آنلاین تحصیلی کارشناسی ارشد می توانید با آی دی smart3gaam@ در تلگرام، یا اینستاگرام موسسه https://instagram.com/3gaam در تماس باشید. 
 

همچنین تمام داوطلبان عزیز با ثبت نام در سایت 3گام می توانند از یک جلسه مشاوره رایگان، با مشاور تخصصی رشته خود استفاده کنند. از طریق لینک زیر می توانید در سایت 3گام ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام در پنل مشاوره 3گام، مشاور تخصصی رشته بر اساس اولویت ثبت نام با شما تماس خواهد گرفت. منتظر تماس مشاور خود باشید.

دریافت مشاوره رایگان

همچنین برای مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99 نیز می توانید از طریق لینک زیر نحوه صحیح انتخاب رشته را مطالعه کنید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99
برای عضویت و دریافت مشاوره کنکور ارشد  در تلگرام و اینستاگرام 3گام می توانید از لینک های زیر اقدام کنید

.  کانال تلگرام برنامه ریزی و مشاوره کنکور ارشد موسسه 3گام 

صفحه اینستاگرام 3گام

 

بهترین مشاوره کنکور کارشناسی ارشد تلفنی، حضوری و آنلاین

مهم ترین ویژگی های یک جلسه موفق مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد در هر سه حالت تلفنی، حضوری و آنلاین در عوامل زیر خلاصه می شود:

1- شناخت کامل هدف داوطلب از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد

2- شناخت و تسلط کامل مشاور تخصصی آزمون ارشد درباره رشته مورد نظر و سایر رشته های مرتبط کارشناسی ارشد

3- تشریح کامل شرایط آزمون کارشناسی ارشد

4- اطلاعات دقیق درباره کارنامه ها، رتبه ها و درصدهای مورد نیاز برا یاقبولی در انواع دانشگاههای کارشناسی ارشد

5- تسلط بر روی شرایط خاص شرکت در آزمون کارشناسی ارشد

6- فن بیان قوی مشاور برای مشاوره تحصیلی ارشد

7- قدرت مشاور در ارائه منابع دقیق آزمون کارشناسی ارشد

8- توانایی مشاور در تجزیه و تحلیل آزمونهای آزمایشی کارشناسی ارشد مختلف

9- تسلط مشاور در شناخت اساتید برجسته کنکور کارشناسی ارشد و کلاسهای مناسب با توجه به شرایط داوطلب کارشناسی ارشد

10- توانمندی مشاور در ارائه برنامه ریزی های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت برای شرایط مختلف داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد

11- توانایی دادن انگیزه و دیدگاه درست برای مطالعه آزمون کارشناسی ارشد

12- تجربه بالا درهدایت داوطلبان و تخصص همراه با تجربه در مشاوره تحصیلی

 

دریافت مشاوره رایگان

 

تمامی ویژگیهای بالا در کنار هم جمع می آیند تا یک مشاوره تحصیلی ارشد، اهمیت و ارزش بالایی را داشته باشد. موسسه 3گام به عنوان مستقل ترین و عملا برترین نهاد مشاوره و برنامه ریزی آزمون های کارشناسی ارشد در سراسر کشور، مشاورانی با ویژگی های بالا را گرد آورده است تا بتواند با کیفیت ترین خدمات را به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ارائه دهد. همچنین وجود یک سیستم هوشمند برنامه ریزی که عملاً یکی از افتخارت 3گام در زمینه برنامه ریزی و مشاوره کنکور تجربی، ریاضی، انسانی و مشاوره آزمون های کارشناسی ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت باعث می شود تا عملاً در زمینه برنامه ریزی های تضمین شده و موثر، دقیق و صحیح، موسسه 3گام برترین و شماره یک قلمداد شود. برای ورود به پنل مشاوره و برنامه ریزی 3گام می توانید با کلیک بر روی لینک زیر، اقدام نمایید.

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

رشته هایی که 3گام می تواند به صورت کاملا تخصصی و توسط رتبه های برتر به شما مشاوره دهد به شرح زیر است:

 

مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد:

مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی عمران 

مشاوره  حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی برق 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی مکانیک 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی کامپیوتر

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات (IT)

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی صنایع 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی مواد و متالوژی 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی هوافضا

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد حسابداری 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مدیریت بازرگانی 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مدیریت صنعتی 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مدیریت منابع انسانی 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مدیریت کارآفرینی

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی تحصیلی ارشد مدیریت مالی

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی تحصیلی ارشد مدیریت IT 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی تحصیلی ارشد مدیریت دولتی

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد حقوق- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد روانشناسی بالینی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد روانشناسی عمومی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد روانشناسی تربیتی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد روانشناسی کودکان استثنایی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد علوم تربیتی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مشاوره- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد آموزش زبان انگلیسی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاینتحصیلی ارشد مترجمی زبان انگلیسی- حضوری، تلفنی، آنلاین

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA)

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد اقتصاد

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد تربیت بنی و علوم ورزشی

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاینتحصیلی ارشد شیمی

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد فیزیک

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد ریاضی

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد آمار

مشاورهحضوری، تلفنی، آنلاین  تحصیلی ارشد زیست شناسی سلولی مولکولی

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد معماری

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد برنامه ریزی شهری و منطقه ای

مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین تحصیلی ارشد مهندسی کشاورزی همه گرایشها

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تجربی

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری ریاضی

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری انسانی

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری زبان های خارجی

عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد 3گام

 

بله، همه داوطلبان می توانند با ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی 3گام یک جلسه مشاوره کنکور ارشد با مشاور تخصصی  رشته خود داشته باشند. بعد از ثبت نام منتظر بمانید تا مشاور تخصصی رشته در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرد و پاسخ سوالات شما را بدهد. همچنین می تواندی از طریق قسمت نظرات یا در تلگرام و اینستاگرام 3گام سوالات خود را بپرسید.

موسسه مشاوره و برنامه ریزی 3گام به عنوان تخصصی ترین مرکز مشاوره کنکور ارشد مستقل اکثر رشته های کنکور ارشد را پشتیبانی می کند. برای اطلاع از لیست کامل رشته ها می توانید صفحه مشاوره کنکور ارشد 3گام را مشاهده کنید. در صورتی که رشته شما در لیست نیست می توانید از طریق قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخ سوال شما را بدهند. 

داوطلبان عزیز می توانند در کلیه موضوعات مرتبط با کنکور ارشد شامل: انتخاب رشته برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد، انتخاب گرایش در رشته مورد نظر، وضعیت نظام وظیفه، نمونه کارنامه در کنکور ارشد رشته مورد نظر، رتبه ها و محل قبولی، منابع مطالعاتی برای کنکور ارشد و دیگر موضوعات از مشاوره کنکور ارشد 3گام استفاده کنند.


ندا افراشته پور‏ – 99/5/15

با سلام من لیسانس کشاورزی علوم و صنایع غذایی از دانشگاه پیام نور دارم.ایا میتونم برای ارشد پرستاری یا بهداشت خانواده یا مبارزه با بیماری ها شرکت کنم؟


…‏ – 99/5/2

سلام.من یه لیسانس از دانشگاه آزاد گرفتم چند سال بیکار بودم دوباره کنکور شرکت کردم و الان فارغالتحصیل حسابداری از دانشگاه دولتی هستم.و در کارشناسی ارشد بدون آزمون شرکت کردم.و احتمالا پذیرفته شوم.در حال حاضر نمیدونم ارشد بخونم یا در آزمون استخدام خصوصی و آموزش و پرورش شرکت کنم یا دنبال کار باشم تا سابقه ام رو هر چه زودتر بیشتر کنم با توجه به اینکه31سال دارم


ریحانه فیض اله‏ – 99/4/22

سلام به راهنمایی فوری نیاز دارم.میخوام ارشد بیوشیمی بالینی شرکت کنم.درس ها رو چند بار دوره کردم.ولی ازمون جامع شرکت کردم و درصد بیوشیمی که اصلا فکرشو نمیکردم اینقدر کم باشه، کم بود. تو این مدت کم چیکار باید بکنم که تو کنکور کم نیارم؟ممنون میشم راهنمایم کنید


کتی‏ – 99/4/11

سلام من در کارشناسی تغییر رشته دادم و اگه تطبیق واحد انجام بدم برای ارشد بدون کنکور میتونم درخواست بدم؟


مهسا‏ – 99/4/11

سلام برای ارشد روانشناسی وزارت بهداشت پذیرش بدون آزمون براساس معدل و استعداد درخشان داره؟


Eeeee‏ – 99/4/11

سلام با مدرک ارشد روانشناسی بالینی وزارت علوم میتونم دکتری علوم اعصاب وزارت بهداشت شرکت کنم؟


ص ح‏ – 99/4/11

سلام ،من می خواستم بدونم در شهر قم رشنهی طراحی صنعتی ارائه میشه ؟؟ و همین طور اگر من دو رشته رو با هم ،هم زمان بخونم می تونم درس هایی که یک سان هستند رو مثل عمومی ها فقط در یکی از رشته ها و در یکی از دانشگته ها پاس کنم و بعد برای رشته ی بعدی تطبیق بزنم ؟؟؟و این که من رشتم تجربی بوده می تونم ثبت نام کنم؟


اسدی‏ – 99/3/27

سلام وقتتون بخیر . من یک سوالی داشتم من دیپلم تجربی ، کاردانی شیمی آزمایشگاه، و کارشناسی، کارشناس حرفه ای مدیریت شعب بانک در دانشگاه علمی کاربردی خوندم. دانشگاه سراسری ارشد، چه رشته ای میتونم بخونم ؟


nafas‏ – 99/3/19

سلام وقت بخیرمن لیسانس مهندسی نرم افزار دارم و ارشد مدیریت اجرایی خوندم در دانشگاه آزاد با معدل ۱۸/۵۴ اما مقاله ای ننوشتم و دکتری قبول شدم اما نرفتم از شما راهنمایی میخواستم در مورد تصمیماتی که تو ذهنم در حال حرکت اندا)برم دکتری مدیریت بازرگانی بخونم۲)برم ارشد مدیریت اجرایی بخونم اما ایندفعه کنکور بخونم برم دولتی۳) برم ارشد یه رشته دیگه بخونم اما نمیدونم رشته های زیر آیا نیاز به لیسانس مرتبط دارد یا کلا بهتر مرتبط خونده باشیالف)مجموعه روانشناسیب)مشاورهج)مجموعه مدیریت برم زیر مجموعه مدیریت بازرگانی- مدیریت دولتی-مدیریت صنعتید)مجموعه برنامه ریزی شهری ، منطقه ای و مدیریت شهریه)مجموعه طراحی شهریممنون میشم بهم در تصمیم گیری کمک کنید و بهم بگید آیا این پنج رشته که گفتم نیاز به تحصیلات مرتبط دارد برای اینکه بتونم بخونم یا حتی اگه موقع ثبت نام هم نیاز به لیسانس مرتبط نیست از پسش برمیام یا واقعا نیاز به پیش زمینه وسیعی دارهسپاسگزارم


ف‏ – 99/3/17

سلام‌من‌تکمیل‌ظرفیت‌ارشد‌ازاد‌‌۹۸شرکت‌کردم‌‌اما‌قبول‌نشدم‌‌دو‌روز‌پیش‌از‌صندوق‌رفاه‌دانشگاه‌ازاد‌‌برام‌پیامک‌اومد‌ووقتی‌اسمم‌رو‌می زنم‌‌جز‌‌ورودی‌های‌جدید‌‌اسمم‌هست‌از‌طرفی‌هم‌کد‌دسترسی دانگاه‌ازاد‌‌رو‌گم‌کردم‌حالا‌می‌خواستم‌‌بدونم‌حالا‌که‌یک‌ترم‌گذشته‌‌باید‌چکار‌کنم‌میتونم‌ترم جدید‌ثبت‌نام‌کنم

محمد مقدم درخشان‏ – 99/3/17

سلام باید با همون واحد دانشگاه آزاد هماهنگ کنید 


حیدری‏ – 99/3/8

من هدفم از رشته ریاضی این هست که مهندسی هسته ای رو بردارم (البته به فیزیک و ریاضی هم علاقه دارم که اومدم این رشته)مهندسی هسته ای از ارشد میشه خوندش میخواستم بدونم رشته دانشگاهی که بعد کنکور انتخاب میکنم باید چی باشه تا بتونم مهندسی هسته ای رو ارشد بخونم؟


سعید‏ – 99/2/22

سلام من لیسانس عمران دارم و می‌خوام کنکور ارشد سال ۹۹ شرکت کنم که ثبت نامش هم اردیبهشت ۹۸ هس ، دوص دارم ارشد گرایش حمل و نقل قبول بشم دانشگاه دولتی . چه کتابایی باید بخونم ؟؟


علی یزدی‏ – 99/2/5

سلام وقتتون بخیر…یه سوال داشتم اگه شما راهنماییم کنید ممنونتون میشم…من دانشجوی کارشناسی پیوسته عمران هستم.ولی علاقه ی بنده شدیدا به معماری هست .متاسفانه این علاقه از ترم 4 مشخص شد واز همون ترم مشغول به کار شدم در رشته دکوراسیون داخلی و طراحی و اجرا…الان ترم 10 هستم و اصلا به رشتم که عمران هست علاقه ندارم به همین علت هم اینطور طول کشید…هنوزم 40 واحد برام مونده…میخواستم بدونم من الان اگر فوق دیپلم خودم رو بگیرم و انصراف بدم میتونم برای ارشد پیوسته معماری که بسیار به این رشته علاقمند هستم اقدام کنم و در رشته ای که بهش علاقه دارم ادامه بدم؟


aaa‏ – 99/2/2

سلام خسته نباشید سهمیه فرزند جانباز کمتر از 25 درصد در کنکور تاثیر بیشتری دارد یا سهمیه فرزند رزمنده ستاد کل نیرو های مسلح؟


سمانه‏ – 99/1/31

سلام وقت بخیر ..میبخشید لیسانس فناوری اطلاعات میتونه ارشد تاریخ یاتربیت بدنی بده؟؟


محمد مقدم درخشان‏ – 99/2/1

سلام خدمت شما بله مشکلی نیست شما با هر مدرک کارشناسی ای میتونید تو کنکور ارشد هر رشته ای  وزارت علوم شرکت کنید.


Z. Gh‏ – 99/1/31

سلام خسته نباشین… من دانشجوی کارشناسی آموزش الهیات و معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان هستم قصد دارم بلافاصله بعد از تمام شدن درسم ارشد شرکت کنم. بنظر شما ارشد چه رشته ایی رو ادامه بدم؟ مربوط به رشته خودم ادامه بدم یا زیر شاخ گه های علوم تربیتی یا روانشناسی ارشد شرکت کنم؟


الهام‏ – 98/12/20

سلام و عرض ادب.سوالی داشتم که اگر کسی جوابش رو میدونه لطفا اعلام کنه.من کاردانی نرم افزار خوندم.کارشناسی مدیریت کسب و کار.آیا امسال میتونم کنکور ارشد کامپیوتر بدم؟یعنی من که مدیریت بودم میشه ارشد کامپیوتر رو شرکت کنم؟

محمد مقدم درخشان‏ – 98/12/20

سلام خدمت شما بله برای کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم می تونید هر رشته ای که بخواید شرکت کنید 


مرجان‏ – 98/12/17

سلاممن ارشد معماری دانشگاه تهران دارم. برای استفاده در بیوتکنیک در معماری نیاز بة خوندن ارشد یکی از رشته های بیوفیزیک، بیوتکنولوژی یا مهندسی پزشکی بیو مواد دارم.امکان تحصیل در هیچکدوم این گرایشها در ارشد برای گرایش معماری در وزارت علوم نیست؟


محمدعلی‏ – 98/11/18

سلام رشته ی من علوم تربیتیه . می خوام ارشد ریاضی بدم . می خواستم بدونم باید توی دانشگاه باید دروس جبرانی حتما بخونم یا نه ؟؟


علیرضا کمالی‏ – 98/11/6

سلام من ورودی ارشد 97 بودم بعد 24 آذر امسال انصراف دادم و 27 آذر ارشد 99 ثبت نام کردم انصراف اولمم هس میخواستم بدونم مشکل سربازی یا آموزشی برای قبولی ارشد 99 ندارم?ممنون


زهره‏ – 98/11/3

سلام من لیسانس مدیریت بازرگانی دارم میخاستم ارشدروزانه کنکوربدم.نمیدونم چه شاخه ای بهتره وچه درسایی بایدبخونم واینکه ساکن کرج هستم.دانشگاه تهران بخام قبول بشم چه راهنمایی برای من دارین واقعاااسردرگم هستم اضطراب دارم نمیدونم چکارکنم قبول بشم چطوربخونم چه موسسه وآموزشگاهی برم خواهش دارم راهنمایی کنیدوبگیدآیاسال۹۸تمدیدمیشه زمان ثبت نام ارشد؟؟؟؟

محمد مقدم درخشان‏ – 98/11/5

سلام خدمت شمابا ثبت نام توی پنل مشاوره و برنامه ریزی 3گام می تونید یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان تو رشته ای که میخواین شرکت کنید داشته باشیدثبت نام کنکور ارشد هم از اواسط ماه بهمن امکان پذیر خواهد بود.روی لینک زیر کلیک کنیدثبت نام و استفاده یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان


زهره‏ – 98/10/19

سلام خسته نباشید من لیسانس فناوری اطلاعات دارم و به رشته های روانشناسی ،مشاوره،مددکاری اجتماعی علاقه دارم ،میخواستم بدونم کدوم از این رشته ها تو زمینه ارشد بازار کار خوبی داره؟کدوم از شاخه های روانشناسی بهتر و آینده شغلی خوبی داره؟رشته ارشد مددکاری اجتماعی به صورت مجازی هم پذیرش داره؟ممنونم


🌸 دانشجو 🌸‏ – 98/9/23

با سلاممن ورودی مهر ۹۶ دانشگاه تربیت معلم بوشهر هستممیخوام انصراف بدمشرایط انصراف از دانشگاه و جریمه نقدی انصراف چه مقداره ؟ممنون میشم توضیحات مختصر و مفیدی لطف بفرمایید🌷🌷🌷


نازگل‏ – 98/9/21

من خیلی به معلمی علاقه دارم الان مدرکم کارشناسی حسابداری هستش گه ارشد رو، رشته ی اموزش ابتدایی بخونم میتونم بعدا تو کنکور استخدامی اموزش پرورش رشته ی ((اموزگار ابتدایی)) رو امتحان بدم؟ یا باید حتما مدرک کارشناسیم هم اموزش ابتدایی باشه؟


.‏ – 98/9/19

سلام وققتون بخیر ببخشید من فراگیر ارشد پیام نور ثبت نام کردم آموزش زبان انگلیسی میخواستم بپرسم اگه دوره الکترونیکیش را برم عنوان الکترونیکی در مدرکم میخوره؟


سحر‏ – 98/9/18

سلام خسته نباشیدمن لیسانس مهندسی نرم افزار هستم میخواستم برای ارشد رشته مدیریت بازرگانی بخونم اما رشته مدیریت جزء رشته های شناور نیست یعنی نمیتونم ارشد این رشته بخونم؟

محمد مقدم درخشان‏ – 98/9/18

سلام خدمت شما چرا شما می تونید مدیریت شرکت کنید ربطی به مدرک لیسانستون نداره و رشته شناور هم مربوط به این سولی که کردین نیست با ثبت نام می تونید از یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان برای کنکور مدیریت بازرگانی استفاده کنیدثبت نام جلسه مشاوره تخصصی رایگان


حاند‏ – 98/9/17

سلام. من لیسانس علمی کاربردی معماری دارم آیا میتونم در دانشگاه ملی یا غیر انتفاعی ارشد hse بخونم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

محمد مقدم درخشان‏ – 98/9/18

سلام خدمت شما فقط کارشناسی رشته های مهندسی بهداشت حرفه ای، مهندسی بهداشت محیط، مهندسی تکنولوژی ایمنی، مهندسی صنایع (گرایش ایمنی) مجاز به شرکت در کنکور ارشد HSE هستن


maya‏ – 98/9/15

سلام من 28سالمه لیسانس مهندسی مدیریت پروژه دارم ..تو دبیرستان نه علاقه و نه پایه و ذهن قویی برای رشته ریاضی داشتم وفقط به یک دلیل رفتم رشته ریاضی و اشتباهاتم از اون موقع شروع شد روز به روز افت میکردم وضعیف میشدم دیپلمم به زور گرفتم یه ماه فقط واسه کنکور خوندم اونم پیام نور قبول شدم مهندسی مدیریت پروژه که هنوز خیلی شناخته نشده …الان به جایی رسیدم که خیلی پشیمونم و سردرگم .حسرت و غبطه خوردنم روز به روز زیاد میشه که چرا وقتمو هدر دادم .واسه ارشد خواستم بخونم که نشد چون نمیدونستم چی بخونم و از کجا شروع کنممیخوام ادامه تحصیل بدم خیلی دوست دارم درس بخونم .متاسفانه پول کافی هم برای کلاس رفتن ندارم .چهارساله بعد از لیسانسم خونه نشین شدم وافسردگی گرفتم لطفا کمکم کنید راهمو واقعا گم کردم

محمد مقدم درخشان‏ – 98/9/16

با سلام با ثبت نام توی سایت 3گام می تونید از یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان تو هر رشته ای که می خواید استفاده کنید. مشاوران تخصصی 3گام همه سعیشونو می کنن که به شما کمک کنن. از طریق لینک زیر می تونید ثبت نام کنیدیک جلسه مشاوره تخصصی رایگان اگر راهنمایی بیشتر لازم دارین می تونید با شماره موسسه 02162839000 تماس بگیرین


راد‏ – 98/8/18

سلام، من لیسانس آی تی دارم از علمی کاربردی ، میتونم ارشد مدیریت بخونم؟


سحر‏ – 98/8/16

سلام من کارشناسی مهندسی نرم افزار هستم آیا میتونم کارشناسی ارشد حقوق بخون

محمد مقدم درخشان‏ – 98/8/18

سلام بله شما با هر مدرک کارشناسی می تونید ه کارشناسی ارشد حقوق تغییر رشته بدین پیشنهاد می کنم مطلب تغییر رشته به کارشناسی ارشد حقوق که تو سایت منتشر شده رو مطالعه کنید 


🌹😕 🌹‏ – 98/8/8

🌟🌟Somayeh🌟 🌟:با سلام وخسته نباشید.ببخشید من ورودی97 کارشناسی ارشد دانشگاه روزانه هستم،بدلیل دوترم متوالی مشروطی حالا ازدانشگاه اخراج شدم، میخواستم بپرسم میتونم درآزمون کارشناسی ارشدروزانه سال 99 پذیرش بشم؟؟؟؟برای شرکت درآزمون ارشد دوره روزانه99 چه شرایطی لازمه؟؟باید دقیقا چیکارکنم؟؟؟؟آیا میتونم دوباره تو رشته که اخراج شدم تو دوره روزانه مشغول به تحصیل شم؟مسئول آموزش دانشکده گفته میتونم کنکور بدم بعد دوباره همین رشته قبولشم ادامه بدم نمیدونم واقعا میشه یا نه ؟؟تورو خدا راهنمایی کنید؟ من این رشته مو خیلی دوست دارم ولی فقط به خاطر بی مسئولیتی برخی اساتید کردستان که بدون مشورت با باقی اساتیدمون (درکل چهار تا استاد داریم که دوتاشون درخواست 3برابردادن )درخواست 3برابر بیشتر از ظرفیت دفترچه انتخاب رشته (6 )بود دادند الان میگن ما نه استاد داریم نه مواد آزمایشگاهی نه جایی برای شما الان فقط همون 6نفر رو گذاشتن چند تا هم همون اول انصراف دادن 5تای دیگه هم به هر روشی که ممکن بود اخراج کردن نمیدونم چرا با زندگی وآینده بچه ها بازی میکنند من باید چیکار کنم؟


پری‏ – 98/7/23

سلام من کارشناسی مدیریت بازرگانی خوندم اما الان دلم میخواد ارشد اموزش زبان شرکت کنم زبانم در دانشگاه همیشه 20 بوده اما مکالمه و گوش جالبی ندارم ایا ارشد زبان خوندن برام مناسبه یا خیر؟میتونم از پسش بربیام؟


رفیعی‏ – 98/7/8

با سلامبرای کنکور ارشد محیط زیست کدوم گرایش اولویت داره؟و اینکه ارزش داره من تنوع زیستی بخونم ولی شهر خودم


ش‏ – 98/7/7

سلام میخاستم بپرسم برای ارشد بین مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی و مدیریت مالی کدوم ازاین ها رشتش سخت است دروسش میگم چون من یکم با ریاضی مشکل دارم بلد نیستم ریاضی میخاستم بدونم مدیریت مالی ریاضی داره یا نه کدومش آسونه ومنابع ارشدش چیه؟؟ من چون زیاد نمیام تو سایت لطفا جواب به ایمیلم بفرستین. تشکر


بهار‏ – 98/6/22

سلام میخواستم بدونم ممکنه دانشگاه دولتی روزانه ارشد دربیای وبه دلیل به حدنصاب نرسیدن قبولیت دردانشگاه قبول شده لغوبشه


سارا‏ – 98/6/21

سلام من استعداد درخشان سال ۹۷شرکت کردم اما نرفتم مجددا سال۹۸ شرکت کردم اما نتیجه رو حذف اعلام کرد راهی هست که بتونم دانشگاه خودم برای سال ۹۸برم مثل درخواست به دانشگاه برای پذیرش


سارا ‏ – 98/6/21

سلام من استعداد درخشان سال ۹۷شرکت کردم اما نرفتم مجددا سال۹۸ شرکت کردم اما نتیجه رو حذف اعلام کرد راهی هست که بتونم دانشگاه خودم برای سال ۹۸برم مثل درخواست به دانشگاه برای پذیرش


محمد‏ – 98/6/16

سلام دوستان تازه امروز نتایج ارشد اعلام شد من رتبم بدون سهمیه 300 بود و با سهمیه 5 درصدی به 22 رسید زمان انتخاب رشته انتخاب اولم رو در رشته جزا روزانه شیراز زدم و سه انتخاب دیگم رو در دانشگاه های تهران و پنجم رو اصفهان زدم ولی هیچ کدوم نياوردم اونم با رتبه 22 الان ماتو مبهوتم می خواستم بدونم آیا. با این رتبه اصلا امکانش هست چنین اتفاقی بی افته؟!!!!!


م‏ – 98/6/15

سلام میخواستم بدونم اونایی که دانشگاه ازاد بدون کنکور درس میخونن میتونن تو کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت کنن؟؟؟


محسن‏ – 98/6/5

با عرض سلام و خسته نباشیدبنده تا ۳۱/۶ معافیت تحصیلی دارم و امسال نتایج کنکور ارشد دانشگاه ازاد درصورتی که دور تر از این تاریخ بیاید باید پست کنم و در صورت قبولی معافیت تحصیلی خود را تحویل پلیس ۱۰ بدهم حال میخواهم بدانم اگر سال بعد دوباره کنکور بدهم برای دولتی و از دانشگاه ازاد انصراف بدهم بلافاصله بعد از انصراف باید به سربازی بروم یا وقت دارم سال چون قبلش پست کردم؟و سوال دوم اینکه اگر سال بعد دانشگاه دولتی قبول بشوم معافیت تحصیلی من از همان دانشگاه ازاد حساب شده یا دوباره از زمان قبولی در دانشگاه دولتی شروع میشود؟


طهماسبی‏ – 98/5/25

خسته نباشید، درمورد درصدهای دروس در آزمون ارشد انسانی رشته ی فلسفه هنر و رتبه ی قبولی تهران واسه ی این رشته ممنون میشم راهنمایی کنید


محمد ‏ – 98/5/23

سلام در کنکور ارشد مجموعه مهندسی کامپیوتر کد ۱۲۷۷نتیجه کارنامم به صورت زیر است :با رتبه ی بدون سهمیه ۱۰۱۷۰ و رتبه با سهمیه ۳۰۰ در رشته نرم افزار وآخرین قبولی با سهمیه هم رتبش ۳۹۴ بودهسهمیه ی فرزند جانباز ۲۵ درصد و بالاتر داشتمآیا امکان قبولی در رشته نرم افزار یا شبکه در دانشگاه های دولتی روزانه و شبانه را دارم یانه ؟


محمدرضا آقایی‏ – 98/5/23

با سلام و ضمن خسته نباشید من دانشجوی سال اخر رشته فناوری اطلاعات سلامت هستم میخواستم بدونم برای ارشد رشته انفورماتیک پزشکی رو بخونم یا مدیریت خدمات بهداشتی رو اینده کدوم رشته بهتره خودم مدیریت رو دوست دارم از طرفی ولی چون رشته اصلیم نیست نمیدونم میشه راهنمایی کنید


مونس‏ – 98/5/19

سلام وقتتون بخیرمن ورودی سال 97 ارشد هستم و بعد از دوترم مشروطی ، اخرج شدم.میتونم کنکور همون رشته ای که الان ارشدشو میخوندم برای سال 99 بدم؟


خانم حسن زاده‏ – 98/5/20

سلام وقت بخیربله برای سال 99 میتونید کنکور بدید ولی رشته ای و که ازش اخراج شدید و نمیتونید دوباره بخونید،میتونید برای رشته های دیگه اقدام کنید.موفق باشید.


هادی‏ – 98/5/4

سلام، لظفا در مورد رشته تجارت الکترونیک اطلاعاتی بدهید


آرمان‏ – 98/5/1

سلام خسته نباشید ، خواهر من توسط موسسه شما انتخاب رشته کردن ولی هنوزم استرس دارن که مبادا قبول نشن ، بنظرتون با رتبه ۳۸۱ دانشگاه تهران رشته مدیریت استراتژیک نوبت دوم قبول میشن؟خودشون علاقه مند ب این رشته هستند


زهراتوانگر‏ – 98/4/24

باسلام نیاز به مشاوره جهت انتخاب رشته هستم ممنونم


خانم حسن زاده‏ – 98/4/25

سلام وقت بخیر لطفا با موسسه تماس بگیرید


پریا‏ – 98/4/19

سلام .لطفا بدادم برسید.من رتبه در سهمیه ک پیام نوز مجاز شدم همون ردیف یکش واسم زده ۲۹۰۸ردیف دو واسم زده ۲۰۴۴ردیف سه واسم زده ۵۶۶۶ردیف چار واسم زده ۳۰۶۷۲ردیف پنج واسم زده ۲۳۳۹ردیف شیش واسم زده ۷۴۹۸رشته زوانشناسی کد ۱۱۳۳ثبت نام کردم آیا من دغنشگاه تهران جنوب روانشناسی بالینی سا عمومی قبول میشم؟؟؟؟.


مهسا‏ – 98/4/18

سلام ارشد منابع طبیعی مرتع وآبخیزداری بارتبه۱۲۷ تو آبخیزداری و رتبه۷۴ تو مرتعداری مجاز شدم به نظرتون روزانه. اردبیل چند درصد احتمال داره قبول شم؟


مهسا‏ – 98/3/28

سلام یه سوال ازتون داشتم اگر در دانشگاه غیرانتفاعی یا پیام نور یا آزاد در رشته ای مقطع کارشناسی ارشد قبول شویم اگه سال بعد کنکور داده و همون رشته رو در دانشگاه روزانه قبول شویم امکان معادل سازی یا تطبیق واحد ها وجود نداره؟


امین‏ – 98/3/23

سلام من کارشناسی مهندسی مکانیک هستم آیا در کنکور ارشد میتونم رشته شناور رو از گروه انسانی مثلا مدیریت جهانگردی یا امورفرهنگی بردارمرشته اصلی :مهندسی مکانیک از فنی مهندسی شناور:امور فرهنگی از گروه انسانی


محمد صادق ‏ – 98/3/12

سلام ببخشید من علاقه مندی موسسات غیر انتفاعی رو نزدم آیا باز امکانش هست بعدا اینکارو بکنم؟


محمد یاورفر‏ – 98/1/27

سلام.من برنامه کامل رو میخوام که همه دروس رو شامل بشه(دهم و یازدهم و دوازدهم).باید چیکار کنم؟


علی‏ – 98/1/21

سلام خسته نباشید اگر کسی رشته دکترای عمومی داروسازی رو در دانشگاه دولتی در نوبت روزانه خوانده باشد و تمام کرده باشد و همچنین کارشناسی رشته اقتصاد صنعتی در دانشگاه ازاد خوانده باشد و تمام کرده باشد ایا می تواند برای کارشناسی ارشد در رشته اقتصاد و تجارت الکترونیک در دانشگاه دولتی ادامه تحصیل دهد یا نه.

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد‏ – 97/12/26


خیلی مطالبتون عالی بود.


پیمان ‏ – 97/12/20

باسلام برای قبولی در دانشگاه رازی کرمانشاه چه رتبه هایی لازم هست ..رشته زبان وادبیات فارسی


مینا‏ – 97/12/9

با سلام . من خرداد سال ۹۸ هشت ترمه فارغ التحصیل میشم .ایا از سهمیه شاگرد اولی تو کنکور ارشد ۹۹ میتونم استفاده کنم


وحید گروسی‏ – 97/12/8

سلام من در حال حاضر سرباز معلم هستم و تیر ماه سال 99 سربازیم تموم میشه آیا میتونم برای کنکور سال 98 شرکت کنم ؟


فرزاد‏ – 97/12/1

سلام امکان تمدید مهلت جدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد بعد از یکم اسفند هست یا دیگه مهلتی نیست؟


morteza‏ – 97/11/28

با عرض سلام و خسته نباشید . من در مقطع کاردانی ناپیوسته با معدل بالای17 ونفر اول در ورودی های خودم شدم سپس در کارشناسی ناپیوسته در بهمن 97 با معدل بالای 17 در دانشگاه های دولتی فارغ تحصیل شده ام ایا برا کارشناسی ارشد بدون کنور میتوانم اقدام کنم؟؟


زهره ‏ – 97/11/18

سلام..من کارشناسی مهندسی پزشکی بیومواد دارم..میتونم ارشد آموزش ریاضی یا آموزش فیزیک شرکت کنم..ممنونم اگه زودتر جواب بدین.خیلی سر درگمم


مهدی سلیمانی‏ – 97/11/6

سلام،من مهندسی فناوری صنایع شیمیایی خوندم،میخوام ارشدمکانیک شرکت کنم،لطفا راهنماییم کنید.


طاها‏ – 97/10/27

سلام ایا امکانش هست که به طور همزمان در ارشد دانشگاه سراسری و کارشناسی پیام نور تحصیل کرد؟ ترم اخر ارشدهستم


Maaahtab‏ – 97/10/18

سلام.من کارشناسی مهندسی پزشکی بیوالکتریک میخونم، آیا من میتونم در کنکور ارشد رادیولوژی یا بینایی سنجی بخونم؟؟یعنی میتونم در کنکور ارشد پیراپزشکی شرکت کنم؟؟؟


مصطفی‏ – 97/9/28

سلامروزتون بخیرمن بدون علاقع لیسانس حسابداری خوندمحالا میخوام ارشدمو رباتیک بخونماز کجا باید شروع کنم؟اصلا امکانش هست؟


مهوش‏ – 97/9/24

سلام میبخشید سوالی داشتم.من بردم اطلاعات رو دادم کافی نت ثبت نامم کرد برا ارشداما شماره همراهم رو اشتباه زد ویرایش نشد گفتن حضوری باید برم سازمان سنجشخواستم بدونم برم سازمان یا شماره مهم نیست ؟


آقای افشار‏ – 97/9/25

سلام. شماره همراه فقط از این جهت مهمه که اطلاع رسانی ها براتون پیامک می شه. در تایم ویرایش که اسفند ماه هست می تونید ویرایش کنید. الان نیازی نیست کاری بکنید.


ناهید‏ – 97/9/13

سلام من کارشناسی مهندس پزشکی بیوالکتریک خوندم میتونم واسه ارشدم پرتز دندان بخونم؟


آقای افشار‏ – 97/9/25

سلام. متاسفانه این رشته رو در مقطع ارشد نداریم


هادی‏ – 97/7/30

سلام من کارشناسی معدن خوندم میتونم واسه ارشد هوافضا شرکت کنم


آقای افشار‏ – 97/9/25

سلام. بله می تونید. با توجه به تغییر رشته تون تو پنل مشاوره و برنامه ریزی سایت ثبت نام کن تا مشاور هوافضا باهات تماس بگیره.


امیرعلی‏ – 97/7/23

سلام من کارشناس میکروبیولوژی هستم میتونم برای ارشد تغذیه بخونم ؟رتبه حدودا باید چند باشه


آقای افشار‏ – 97/9/25

سلام. اگر هدفتون اینه که بالاخره یه جایی قبول بشید اعم از مازاد و یا هر جای دیگه تقریبا تا رتبه های 300 شانس دارید.


زهره‏ – 97/7/20

سلام خسته نباشید .میخواستم سوال کنم. من کارشناسی حسابداری دارم. میتونم برا ارشد رشته حقوق سردفتری یا حقوق ثبت اسناد بخونم.ممنون از شما


آقای افشار‏ – 97/9/25

سلام. بله می تونید ولی امکان شرکت تو آزمون وکالت و یا سردفتری رو نخواهید داشت.


رفیعی‏ – 97/7/12

سلام خسته نباشیدمن دانشجو کارشناسی رشته مهندسی صنایع هستم. میتونم برای کارشناسی ارشد رشته نجوم و اختر فیزیک بخونم؟


آقای افشار‏ – 97/9/25


سلام. بله می تونید


Rzh‏ – 97/6/28

سلام من ارشد معماری سوره و ازاد تهران جنوب قبول شدم ولی نمیدونم کدومشو برم لطفا راهنمایی کنین


مهدی‏ – 97/6/23

با سلام و خسته نباشید. سوالی داشتم خدمتتون بنده چند سال پیش مدرک کارشناسی ارشد در یکی از گرایش های حقوق (جزا) از دانشگاه آزاد گرفتم ولی الان قصد دارم ارشد روزانه بخونم آیا امکان دارد مجدداً ارشد در گرایش دیگر (خصوصی) دردانشگاه روزانه بخونم؟؟؟؟؟؟؟


الهه‏ – 97/6/21

آیا امسال هم سراسری هم آزاد تکمیل ظرفیت را برداشته اند؟


علیرضا‏ – 97/6/21

سلام من رشته شیمی کاربردی هستم آیا می توانم ارشد بیوشیمی بالینی ثبت نام کنم یا باید سابقه کاری در بالینی داشته باشم؟


میرشریفی‏ – 97/6/15

سلام من ارشد شبانه دانشگاه ارومیه رشته فناوری مواد غذایی قبول شدم میخواستم بدونم برم یا نه؟لطفا راهنماییم کنید ممنون


ژیلا شجاعی‏ – 97/6/6

سلام من لیسانس مدیریت برنامه ریزی فرهنگی از دانشگاه علمی کاربردی هستم با معدل 19/41 سه ترمه تموم کردم آیا برای ارشد رشته علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی می تئونم شرط معدل شرکت کنم و به چه صورت است تشکر


کهن‏ – 97/5/30

سلاممن کارشناسی معماری خوندم ، امکانش هست که برای ارشد بتونم زبان بخونم؟


م.ر‏ – 97/5/24

سلام امکان تحصیل در رشته های مجازی و الکترونیکی(غیرحضوری) همزمان با دوره خدمت سربازی وجود دارد.؟ یعنی از معافیت تحصیلی استفاده نکنیم و همزمان با دوره خدمت تحصیل کنیم.


سینا‏ – 97/5/23

من یک سوال دارم بنده در کنکور ارشد پزشکی رتبه 248 را آوردم رتبه در سهمیه من شده 13 ميخواستم بدون قبول میشم؟؟ سال 96 کلا 23 نفر قبولی داشته روزنامه و 13 نفر هم شبانه.. در ضمن این کسب 70 درصد نمره قبولی نفر آخر چی هستش؟؟


زهرا پ‏ – 97/5/22

سلام من کارشناسی زیست شناسی خوندم برا ارشد امسال میکروپزشکی وازرت بهداشت شرکت کردم قبول نشدم بنظرتون چیکار کنم چه رشته ای بخونم ؟


Shabi‏ – 97/5/19

سلام من ارشد روزانه ۹۶ قبول شدم ولی نرفتم محرومیت از کنکورم برای سال ۹۷ بود یعنی امسال که نتونستم کنکور بدم الان میخواستم بدونم برای ارشد سال ۹۸ میتونم اماده بشم ؟؟آخه یه جا شنیدم محرومیت ۲ ساله است!!!!؟؟


Hosein. N.h‏ – 97/5/15

سلام ایا کارشناسی زیست جانوری به ارشد رشته هماتولوژی راه داره؟


amin‏ – 97/5/9

با سلام خدمت مشاور محترم…من در رشته پژوهش هنردر سهمیه 5 درصدی رتبه ی 34 را اوردم و اخرین رتبه مجاز در سهمیه هم 117بود…رتبه ی بدون سهمیه بنده 714 است و ترازم 4530 می باشد..من در انتخاب رشته تمام شهرستان های ممکن رو زدم خواستم بدونم ایا شانسی برای دوره روزانه دارم.با تشکر


علی اکبر‏ – 97/4/31

سلام خسته نباشین . من خرداد ۹۸ لیسانس مکانیک میگیرم آیا در اردیبهشت ۹۸ میتونم هم کنکور ارشد ۹۸بدم هم کنکور تجربی۹۸؟ خواهش میکنم جواب بدین. مرسی


زینب‏ – 97/4/9

بهترین منابع برای درس ایمونولوژی لطفا


کاربر مجازی‏ – 97/4/9

سلام خسته نباشید.ببخشید مشاوره رایگان هم دارید؟


خانم پور واحدی‏ – 97/4/10

سلام دوست عزیز اگر در سایت عضو باشید و مشاور تخصصی در تایم ها حضورشون با داوطلبین جدید تماس میگیرند و راهنمایی لازم بهشون میدن


یاشار‏ – 97/4/3

سلام با رتبه ۱۰۰ و آخرین رتبه مجاز ۴۲۷ ارشد حشره شناسی کشاورزی تبریز روزانه یا شبانه قبول میشم؟


یاشار‏ – 97/3/30

سلام با رتبه ۱۰۰و آخرین رتبه مجاز ۴۲۷ روزانه یا شبانه تبریز قبول میشم


نیلوفر71‏ – 97/3/24

سلام ،بنده این سوال داشتم من دردوره کارشناسی پیام نوررشته مدیریت صنعتی بودم ک انصراف دادم ودوباره درهمون دانشگاه درگرایش مدیریت دولتی تحصیل کردم والان دانشجوترم دوارشدشبانه هستم وترم اول مشروط شدم واین ترمم مشخص نیس هنوز،ایا من میتونم اول ترم سه انصراف بدم ودرکنکورارشدسال دیگه ارشدروزانه درس بخونم باتوجه ب اینکه شهریه ثابت ترم 3واریزکردم ایاباید کل شهریه باقی مانده براترم 3واریزکنم تابشه انصراف بدم ؟


Royya‏ – 97/3/23

سلام خسته نباشید خواستم بدونم بارتبه۱۸۷۳فیزیک شانس قبولی دردانشگاه رازی رو دارم البته گرایش اتم ملوکولی ممنونم


Maria‏ – 97/3/23

سلام.خسته نباشیدمن رتبه ۱۲ اکوهیدرولوژی شدم که فقط دانشگاه تهران داره.اگر ۷ نفر روزانه و ۲ نفر شبانه بگیره من احتمال قبولی دارم؟


Royya‏ – 97/3/23

سلام خسته نباشید خواستم بدونم بارتبه۱۸۷۳رشته فیزیک شانس قبولی دردانشگاه رازی باگرایش اتم وملوکولی رودارم ممنون


مصطفی‏ – 97/3/22

ضمن عرض سلام و درود خسته نباشید خدمت مشاوره بزرگوار محترم ببخشید یه سوال داشتم خدمتتون من الان ترم اول کارشناسی حقوق هستم ، ولی در کنار درس های کارشناسی که میخونم ، از الان برنامه ریزی کردم که منابع ارشد رو هم بخونم در گرایش حقوق جزا سوالی که داشتم این که من میخوام در کنکور ارشد حقوق ، رتبه اول کشوری بیارم ، به همین خواستم ببینم اخذ رتبه اول کشوری چگونه محاسبه میشود ، و ایا این که من فقط دروس گرایش خودم را باید بخوانم که ( جزا و جرم شناسی است ) یا در کنارش دیگر گرایش های حقوق را هم باید بخوانم تا بتوانم رتبه اول کشوری را اخذ کنم ؟ سپاس از شما مشاور عزیز


الهام‏ – 97/3/22

سلام من ارشدزبانشناسی دوره روزانه دارم،امسال گرایش آموزش زبان شرکت کردم ورتبه ام خوب شده میتونم دوباره دوره روزانه روانتخاب کنم؟


هاله ‏ – 97/3/20

سلام و خسته نباشید من خیلی سر در گمم میشه بهم کمک کنید من تبریز زندگی میکنم میخواستم بدونم دانشگاه مدنی بهتره یا زنجان و اورمیه و اردبیل شانس قبولی من از خود دانشگاه تبریز خیلی کمه رتبه الی من 1615 هست حالا نمیدونم برم میدارن حالا شهر های دیگه از الی یا نه ولی چون تمرکزم بیشتر رو شیمی الی هست ولی خوب میگن دانشگاه مهمه به این خاطر ازتون راهنمایی میخواستم ممنون سپاس


مانیا‏ – 97/3/18

تو رو خدا حتما راهنماییم کنید وقت زیادی برای انتخاب رشتم نمونده


مانیا‏ – 97/3/18

سلام و خسته نباشید من رتبم تو ارشد علوم تربیتی ۲۲ شده مشاور بهم گفت هر جا بخوام حتی روزانه ی تهران قبول میشم مشکل من شغلم چون معلم یک مدرسه ی غیرانتفاعی تو بابلم و نمیخوام شغلم رو از دست بدم مدیرمونم به هیچ عنوان مرخصی نمیده دوستان گفتن پیام نور تهران رو انتخاب کنم چون نزدیک ترین پیام نور به شهر ماست و گفتن می تونی امتحانم تو بابل بدی میشه راهنماییم کنید که حرف دوستان درست یا نه ؟در مورد زمان امتحان چی ساعتش رو هم می تونم خودم انتخاب کنم و بذارم بعدازظهر؟ واصولا به نظر شما دانشگاه های روزانه یا شبانه یا غیرانتفاعی هم بزنم و صحبت کنم قبول می کنن تو کلاسا حضور نداشته باشم چون واقعا دلم میسوزه روزانه رو از دست بدم لطفا راهنماییم کنید اصلا نمی دونم چی کار کنم خیلی به راهنماییتون احتیاج دارم


حسن قاسمیان‏ – 97/3/17

من رتبه 373 با سهمیه و412بدون سهمیه در هوافضا آوردم می خواستم بدونم قبولی در دانشگاههای تهران چند در صد است


الهیاری‏ – 97/3/16

سلام به نظر شما ملاک اصلی رشته است یا دانشگاه؟بنده ارشد شرکت کردم و مایلم در رشته بازرگانی بین الملل ادامه بدم اما این رشته رو چندتا از غیرانتفاعی های مشهد دارن که از لحاظ علمی تاپ نیستن.از طرفی دانشگاه امام رضا مشهد مدیریت استراتژیک رو پذیرش میکنه.میخواستم نظر شما رو بدونم.مرسی


مهسا‏ – 97/3/15

سلام،من با سهمیه ایثارگری رتبه 200حسابداری اوردم،هم روزانه هم شبانه مجاز شدم،امیدی هست یکی ازاین دوتا قبول شم؟


آسیه‏ – 97/3/15

سلام رتبه من 583 شده در ارشد. رشته ارتباطات. شبانه قبول شدم. راهنمایی می خواستم


مرضیه دهقانی‏ – 97/3/14

سلام‌من امروز میخوام برای مشاوره تماس بگیرم تو‌این چند روز که تعطیل هست شما پاسخ میدین؟


خانم پور واحدی‏ – 97/3/30

سلام بله ما در تعطیلات هم در بازه انتخاب رشته در دفتر حضور داریم


مهسا‏ – 97/3/14

سلام ببخشید رتبه من در کنکور ارشد زبان انگلیسی تو غیرروزانه و…شده ۱۰۰امیدی هست شبانه یه شهر خوب مثل تهران یا قزوین دربیام؟


آهو‏ – 97/3/13

سلام ،من ارشد امتحان دادم رتبه م در ضریب یک 18653 هست از سیستان و بلوچستان رشته علوم تربیتی ،میخاستم بدونم هیچ دانشگاه شبا نه ای قبدل میشم رشته مدیریت آموزشی یا تکنولوژی آموزشی یا بهبود منابع انسانی ؟


ندا‏ – 97/3/12

سلام وقت شما بخیرمن داوطلب آزمون کارشناسی ارشد حسابداری هستم. میخواستم بدونم تا چه رتبه و چه درصدهایی میشه روزانه دانشگاه تهران قبول شد. ممنون


Sahar Asasi‏ – 97/3/11

سلامممنون میشم‌به سوال من‌جواب دین چون واقعا به کمکتون‌نیاز دارممن رتبه ۱۸۸ حشره شناسی کشاورزیو آوردم ولی تو دوره ی روزانه ۱۴۰ نفر پذیرش میکنه به نظرتون امکان‌پذیرش من تو دوره سراسری هس؟؟و اینکه‌معدل موثر که تو کارنامه زدن‌معنیش چیه؟چون‌من‌معدل کارشناسیم‌۱۶.۹۲ هس ولی معدل موثر زدن ۱۸.۳۲..خیلی ممنون‌میشم‌بهم‌جواب بدین


زهرا خانم‏ – 97/3/10

سلام خسته نباشیدکنکور کارشناسی ارشد شرکت کردمالان متوجه شدم تاریخ فارغ التحصیلیمو اشتباه وارد کردم،شنبه که انتخاب رشته اس میتونم تاریخشو تصحیح کنم؟یا فقط معدل امکان ویرایش داره؟باید چیکار کنم؟و آیا اگه نتونم تاریخو تصحیح کنم با توجه به اینکه من دو سال از فارغ التحصیلیم میگذره ممکنه اگه قبول بشم ثبتناممو کنسل کنن بخاطر مغایرت تاریخ فارغ التحصیلیم؟و یه سوال دیگه کنکور ارشد مهندسی منابع طبیعی گرایش محیط زیست دادممن رتبه ام با سهمیه داوطلبی شده ۱۱۳و بدون سهمیه ی داوطلبی شدم ۱۲۰و آخرین رتبه ی مجاز شده در دوره ی روزانه ۵۰۸ بودهمعدلم هم شده پانزده و پنجاه و ششبه نظر شما امکان قبولی در دانشگاه صنعتی اصفهان روزانه رو دارم؟


ث‏ – 97/3/10

سلام رتبه ۱۲۰جغرافیای روستایی و ۲۹۴ شهری ام چه شهرایی امکان قبولیم زیاده روزانه ب نظرتون میشه ؟؟تو مشهد چی امکان قبولی هست از زابل هستم


مژگان‏ – 97/3/9

دوره شبانه مربوط به دانشگاه سراسری هست؟من در دوره های شبانه و آزاد مجاز شدم


رعنا‏ – 97/3/9

سلام ميخواستم بپرسم با رتبه ٢٨٨ مجموعه شيمي ، شيمي دارويي خواجه نصير قبول ميشم ؟ روزانه يا شبانه فرقي نميكنه


میلاد‏ – 97/3/7

سلامخدا قوتمهندسی مکانیک_کارشناسی ارشد گرایش ساخت و تولیدبه نظر شما بعد از دانشگاه تهران و امیر کبیراولویت سوم خود را علم و صنعت قرار دهم؟یا دانشگاه تربیت مدرس؟سپاسگزارم


پشتیبان 1 3گام‏ – 97/3/8

سلام . همزمان با اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد تاریخ 9 خرداد میتوانید از نرم افزار انتخاب رشته 3گام به ادرس final.3gaam.com استفاده نمایید.


سید رسول حسینی‏ – 97/3/7

سلام…من دانشجو رشته حسابدرای هستم..میخوام بدونم برای قبولی در ارشد دانشگاه خوارزمی باید رتبه و دررصدهایم چطور بالشد..لطفن جواب ایمیل کنید


پشتیبان 1 3گام‏ – 97/3/7

سلام. با اعلام نتایج و انتشار کارنامه های کارشناسی ارشد در سایت سنجش می توانید از سامانه و نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد 3گام به آدرس final.3gaam.com استفاده کنید.


مهسا منافی‏ – 97/2/23

سلاممن قصد شرکت در کنکور ارشناسی ارشد را دارم نیاز به مشاوره دارم


خانم پور واحدی‏ – 97/2/24

سلام دوست عزیزلطفا در سایت ثبت نام نمایید و درخواست مشاوره خود را در آنجا ثبت نمایید

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

021-8506
خرید آنلاین کتاب

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان کارشناسی ارشد موسسه آموزش عالی آزاد ماهان لطفا فرم زیر را به دقت پر نمایید.


مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

 

طراحی سایت
، طراحان پویا

.: مشاوره رایگان با رتبه های تک‌رقمی کنکور روانشناسی و مشاوره :.ویژه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره 1400وزارت علوم – وزارت بهداشت _____________________________________________

___________________________________

درباره مــشـــاوران کنونی کیهان

برای هر کنکور از یکی از رتبه های برتر آن کنکور برای ارائه مشاوره های رایگان و تخصصی دعوت به همکاری کرده ایم:مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

درباره مشاوره‌های رایگان کیهان

با توجه به تعدد دروس و تفاوت ضریب انها، برایم کاملا مشخص نبود که زمانم را چگونه مدیریت کنم مثلا آیا یک درس را تمام کنم و سراغ بعدی بروم یا نه موازی پیش ببرم ، کدام درس اولویت دارد و… که برای گرفتن پاسخ های صحیح به این سوال ها، مشاوره کیهان را انتخاب کردم و از بخت خوب اولین مشاوره من با آقای فلاح بود و با توجه به توانمندی ایشان در مشاوره من برای ادامه راهم تقریبا هر ماه یکبار از این امکان استفاده می کردم. با توجه به خبرگی ایشان در برنامه ی پیشنهادی دخل و تصرف نمی کردم به جز دو ماه آبان و آذر که اتفاقات بیرونی مانع شد.علاوه بر برنامه ریزی کارآمد مطالعه دروس، در بازه زمانی ای که تا کنکور داشتم زمانهایی بود که نا امید و خسته شدم و با توجه به شرایطی که در دو ماه آبان و آذر داشتم و همینطور دانشجو بودنم و اینکه در دی ماه باید برای امتحانات داشگاه هم آماده میشدم با خودم می گفتم : “دیگه برای امسال فایده نداره، باید بگذارم برای سال دیگه.” و واقعا مشاوره ها در آن زمان علاوه بر راهنمایی و برنامه ریزی برای من بار روانی مثبتی داشت که کنار همه ی مسایل پیش آمده باز هم در مسیر باقی بمانم.

از جلسات مشاوره و برنامه ریزی کیهان هم استفاده میکردم، جلسات مشاوره هم از نظر برنامه ریزی درسی و  شیوه های صحیح مطالعه و هم از نظر کاهش استرس و اضطراب برای من بسیار مفید بود. با اینکه من حضوری با مشاورم در ارتباط نبودم اما تمام نکات و راهنمایی های لازم از طرف ایشون به صورت تلفنی به من داده میشد و به سوالات و ابهامات من پاسخ داده میشد.

من به لطف همین جلسات مشاوره از خیلی سردرگمی ها و ابهامات فاصله گرفتم و در دوراهی های مختلف این مسیر خوشبختانه راه درست را انتخاب کردم و به همین جهت از مشاور خوبم کمال تشکر را دارم که همواره اطلاعات درست را در اختیار بنده قرار داده و از هیچ حمایتی دریغ نکردند.

برای انتخاب مسیر درست مطمئنا مشاوره لازمه و برای تداوم تلاش و ادامه مسیر پشتکار لازمه. من خودم واقعا پشتکار خوبی داشتم ولی تا قبل مشاوره سر درگم بودم و واقعا نمیدونستم باید از کجا و چجوری شروع کنم.

_____________________________________________

مـدت زمـــان هــر جلسه مـشاوره رایگان یا تخصصی

_____________________________________________

مشاوره تخصصی با مشاوران کنکور سراسری کارشناسی ارشد روانشناسی؛ کلیک کنید

 


 

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورههمین حالا با ما در ارتباط باشید:


سلام مینا


 

ما به صورت تخصصی در زمینه روانشناسی فعالیت میکنیم و اطلاعی در خصوص رشته معماری نداریم 🙂


موفق باشیدگروه آموزشی کیهانارشد و دکتری روانشناسی

سلام پونا
میتونید از جزوات خلاصه استفاده کنید.
زبان انگلیسیتون رو هم تقویت کنید با خوندن متون روانشناسی.
موفق باشید:)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی

سلام مریم
بله میشه
موفق باشید 🙂
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی


کلیک کنیدDownloads-icon

گروه ایران مشاوره ۱۶۳ نظرها

با پیشرفت فرهنگ جامعه و رشد علم و دانش در کشور ، روز به روز بر تعداد علاقمندان به ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی افزوده می شود. از دلایل این امر می توان به کسب جایگاه اجتماعی بالاتر ، ارتقا درجه شغلی و آشنایی با علوم نوین روز اشاره کرد. از این رو بسیاری از داوطلبان پس از به اتمام رساندن دوره کارشناسی خود ، قصد ورود به مقطع کارشناسی ارشد را می کنند. آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد از طریق دو وزارت خانه برای علاقمندان در گروه های آزمایشی متفاوت بر گزار می شود.مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

داوطلبانی که علاقه دارند در رشته های گروه پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهند باید در آزمونی که توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش کشور برگزار می شود ، شرکت نمایند. آزمون ورودی برای سایر رشته ها که شامل 6 گروه آزمایشی (علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی و منابع طبیعی ، هنر و دامپزشکی) می باشد توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

در این مقاله قصد داریم راهنمایی های لازم برای مقطع کارشناسی ارشد و آزمون ورودی آن که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود را در اختیار داوطلبان قرار دهیم.

برنامه ریزی اصولی و هدفمند ، می تواند به تلاش داوطلبان نظم و ترتیبی بدهد که در راستای آن به مطالعه دروس پرداخته و زمینه ساز موفقیت خود در آزمون کارشناسی ارشد شوند.

یکی از لازمه های موفقیت و ایجاد آمادگی جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ، تعیین یک هدف مشخص می باشد که داوطلبان برای رسیدن به آن ، باید تمام تلاش خود را به کار ببرند. اما لازم است یک سمت و سویی برای آن در نظر بگیرند. در واقع داوطلبان می توانند با یک برنامه ریزی درست و اصولی به دامنه تلاش خود نظم ببخشند و در راستای مسیری مشخص ، به هدف خود نزدیک تر شوند.

به طور کلی یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده برنامه ای است که شخصی سازی شده باشد یا به عبارت دیگر منحصر به فرد باشد. چرا که قدرت یادگیری و درک هر فرد نسبت به فردی دیگر متفاوت است. به عنوان مثال ممکن است برای یک داوطلب مطالعه یک ساعت زبان انگلیسی در روز کفایت کند اما برای فردی دیگر روزی دو ساعت هم کافی نباشد. بنابراین نمی توان یک برنامه کلی صادر کرد که تمام داوطلبان بتوانند از آن پیروی کنند. در عوض می توان برخی نکات را یادآور شد تا داوطلب با در نظر داشتن آن ها بتواند یک برنامه هدفمند و اصولی برای خود ایجاد کند.

اول از همه لازم است بدانید که در کنکور کارشناسی ارشد مانند آزمون سراسری نیازی به پاسخ دادن همه سوالات وجود ندارد. از همین رو داوطلبان می توانند بیشتر تمرکز خود را به مباحثی اختصاص دهند که تسلط بیشتری بر روی آن ها دارند. اما به معنای این نیست که با خیال آسوده می توانید قید درسی را به طور کلی بزنید. در واقع منظور این است که پاسخ های درست هر چند تعداد کمی باشند از پاسخ های اشتباه متعدد ، به مراتب مهم تر هستند. بنابراین احتمال پاسخ درست دادن به مطالبی که تسلط کامل بر آن ها دارید بیشتر از سایرین است.

با توجه به این که زمان برگزاری ارشد سراسری و آزاد معمولا در اردیبهشت ماه می باشد ، اگر داوطلبان از مهر ماه شروع به مطالعه کنند ، می توانند تا اردیبهشت ماه به حل تست و مرور نیز بپردازند. توصیه می کنیم در روزهای آغازین بر خود سخت نگیرید. ساعت های مطالعه را به صورت تدریجی افزایش دهید. به عنوان مثال هفته های اول را با صرف نیم الی یک ساعت وقت در روز برای هر درس سپری کنید و از هفته های بعد این زمان را افزایش دهید.

لازم نیست در یک روز ، همه دروس را مطالعه کنید. اگر دروس متعددی برای کنکور کارشناسی ارشد رشته مورد نظر شما مطرح باشند ، طبیعتا مطالعه تمامی آن ها در یک روز کمی طاقت فرسا خواهد بود. بنابراین می توانید با کمی تاخیر ، مطالعه دروس کم حجم و راحت تر را آغاز کنید. هم چنین می توانید به صورت یک روز در میان نوبت مطالعه دروس را تغییر دهید.

انتخاب منابع مناسب برای آزمون کارشناسی ارشد بسیار حائز اهمیت است. انتخاب کتابی که تمام مولفه های مورد نظر شما را در بر داشته باشد کمی دشوار به نظر می رسد. توصیه می شود ابتدا از جزوات درسی و کتبی که در طول دوره کارشناسی به شما معرفی شد استفاده کرده و سپس به سراغ کتاب های کمک آموزشی که حاوی سوالات چهارگزینه ای هستند ، بروید. اگر جزو داوطلبانی هستید که قصد شرکت در رشته تحصیلی مربوط به مقطع کارشناسی خود را ندارید ، می توانید از اساتید مجرب و یا افراد با سابقه تحصیل در رشته مورد نظر کمک بگیرید تا بتوانید بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد را انتخاب کنید. به طور کلی ، بهتر است کتابی را انتخاب کنید که شامل درسنامه های مفید ، نمونه سوالات کنکور سال های گذشته و پاسخ نامه باشد.

همزمان با مطالعه منابع کنکور ارشد از مثال ها و تمریناتی که با آن ها مواجه می شوید ، فرار نکنید! حل تمرین ها می تواند در تفهیم مباحثی که در حال مطالعه آن ها هستید ، تا حد زیادی مثمر ثمر باشد. اگر راه حل تمرینی را نمی دانید ، یک بار از روی پاسخ نامه ، جواب را بررسی نموده و سپس مجددا خودتان به حل آن بپردازید.

پس از اتمام یک مبحث حتما تست های مربوط به آن را پاسخ دهید تا مباحث به طور کامل در ذهن شما تثبیت شوند. این دسته از تست ها معمولا جنبه آموزشی دارند. اما برای سنجش خود در مباحثی که مطالعه کرده اید بهتر است پس از چند روز ، تست های مربوطه را حل کنید تا متوجه شوید آیا آن چه مطالعه کرده اید در خاطرتان هست یا خیر.

هرچه تمرین و تست بیشتری حل کنید با دیدگاه طراحان سوال بیشتر آشنا می شوید ، از مباحث مهم دروس آگاه شده و با انواع سوالاتی که برای هر درس مطرح است مواجه می شوید ، مهارت تست زنی شما تقویت می شود و در مدیریت زمان استاد می شوید! پس از تست زنی غافل نمانید.

زمانی که در میانه مسیر آمادگی خود برای کنکور کارشناسی ارشد هستید ، گاهی به حل تست های مباحث گذشته بپردازید تا از خاطرتان نرود. از این طریق یک مرور نسبی هم برای خود انجام داده اید.

یکی از روش های مطالعاتی که نه تنها برای کنکور کارشناسی ارشد ، بلکه در همه انواع مطالعه توصیه می شود ، خلاصه نویسی است. از مباحثی که در حال مطالعه آن ها هستید خلاصه برداری کنید. خلاصه های مطالب می توانند در مطالعه مجدد شما و صرفه جویی در وقت بسیار مفید واقع شوند.

حتما زمانی را به مرور تمام مطالبی که در طول چند ماه مطالعه کرده اید ، اختصاص دهید. مرور مطالب بسیار مهم و تاثیرگذار است ، به هیچ عنوان آن را پشت گوش نیندازید!

با توجه به نکات فوق ، توصیه می شود هر فرد بسته به شرایط و توانایی های خود اقدام به برنامه ریزی نماید. اما هستند کسانی که این توانایی را نداشته و ترجیح می دهند فردی دیگر برای آن ها برنامه ریزی کند. از همین رو توصیه می شود از فردی کمک بگیرید که تجربه لازم را داشته باشد و به قدر کافی برای شما وقت بگذارد. در این راستا می توانید از مشاوران مرکز ایران مشاوره که آماده ارائه خدمات مشاوره تحصیلی هستند نیز یاری بجویید.

شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد به دو دسته فارغ التحصیل و دانشجویان سال آخر تقسیم می شوند. ممکن است بپرسید دانشجویان سال آخر که موفق به دریافت مدرک تحصیلی خود نشده اند ، چگونه می توانند در این آزمون شرکت کنند؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم دانشجویانی می توانند در فرآیند ثبت نام ارشد شرکت کنند که علاوه بر داشتن سایر شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد تا پایان شهریور ماه فارغ التحصیل شوند.

زمان ثبت نام ارشد سراسری و آزاد در سال جاری از تاریخ 16 آذر ماه لغایت 25 آذر ماه می باشد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام ارشد به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. اما پیش از هرگونه اقدام برای نام نویسی لازم است ابتدا دفترچه ثبت نام ارشد به طور کامل و دقیق مطالعه شود. در این دفترچه تمامی شرایط ثبت نام ارشد بیان شده است و داوطلبان می توانند دریابند که آیا صلاحیت لازم جهت حضور در جلسه آزمون کارشناسی ارشد را دارند یا خیر. به علاوه تمام جزئیات مربوط به ثبت نام اعم از زمان و مراحل نام نویسی ، مدارک ثبت نام ارشد ، سهمیه های قابل استفاده و … در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد بیان می شوند.

با توجه به تمام مطالب فوق ، می توان گفت مهم ترین عامل موثر بر موفقیت داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد داشتن یک برنامه ریزی اصولی است. هر قدر که یک داوطلب منابع متعددی را تهیه کند ، تا زمانی که در یک چارچوب مشخص به مطالعه آن ها نپردازد ، نمی تواند زمینه موفقیت خود را فراهم کند و بیشتر دچار سردرگمی می شود. اما داوطلبی که دارای برنامه ای منظم باشد ، با مطالعه صحیح می تواند مسیر رسیدن به موفقیت را برای خود هموارتر سازد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاکارشناسی ارشد مشاوره تحصیلی

2 روز پیش

4 روز پیش

4 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام و احترام . وقت بخیر. توروخدا جواب سوالمو بدید. بنده در حین خدمت بودم که ارشد قبول شدم و ایست خدمتی برام زدن. من الان ترم دوم ارشد روزانه هستم(ورودی مهر ۹۸) و معافیت تحصیلی دارم. اگر در مهر ماه ۹۹ ( یعنی ترم سوم) از دانشگاه انصراف بدم، میتونم کنکور ارشد ۱۴۰۰ شرکت کنم؟؟ و دوباره برام معافیت تحصیلی ۳ ساله صادر میکنن؟؟

با سلام، شما فقط یک بار مجاز هستید از ایست خدمت استفاده کنید، در صورت انصراف از دانشگاه، بایستی به خدمت سربازی خود ادامه داده و بعد از اتمام دوره ی ضرورت، ادامه تحصیل دهید.مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

سلام من سال گذشته کنکور ارشد ثبت نام کردم ولی ازمون ندادم امسال هم میخوام شرکت بکنم ولی آزمایشی  شرکت میکنم و فقط دانشگاه های تهران رو میزنم اگر هیچکدوم قبول نشدم آیا میتونم سال بعد هم برای کنمور ثبت نام بکنم؟ خیلی ممنون میشم جوابم رو بدید خیلی نگرانم

باسلام، درصورتی که شما سال ۱۳۹۹ در دوره ی روزانه پذیرفته شوید از آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ محروم خواهید بود، در غیر اینصورت برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ مانعی وجود ندارد.

سلام. من فارغ التحصیل داروسازی با مدرک دکتری حرفه ای هستم. به صورت مستقیم میتونم برای کنکور ارشد علوم سیاسی اقدام کنم؟

باسلام، شما می توانید با مدرک دکتری حرفه ای خود در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده، و در رشته ی دلخواهتان، ادامه تحصیل دهید.

سلام وقت بخیر اگر امسال در کنکور ارشد وزارت علوم قبول بشم اما نرم سال بعد از کنکور وزارت علوم محروم میشم سوالم اینه که آیا از کنکور وزارت بهداشت سال بعد هم محروم میشم یا خیر؟

با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری سال ۱۳۹۹، در صورتی که شما در مقطع کارشناسی ارشد وزارت علوم در دوره روزانه پذیرفته نهایی شوید، به مدت یکسال صرفا از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم محروم بوده و مشکلی جهت ثبت نام در آزمون وزارت بهداشت نخواهید داشت.

سلام خسته نباشید من لیسانس حقوق دارم میتونم توی ارشد آزمون رشته میکروبیولوژی شرکت کنم و اگه در اومدم بخونم؟؟ و اینکه چند واحد دروس جبرانی بهم میدن؟؟

با سلام و درود. با توجه به شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹، محدودیتی جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم، با کارشناسی غیر مرتبط وجود ندارد، اما در صورت قبولی در رشته مورد نظر، می بایست ۶ الی ۸ واحد از دروس جبرانی را بگذرانید.

سلام لطفاً راهنمایی کنید. کسی که لیسانس حقوق داره می‌تونه تو ارشد میکروبیولوژی وزارت علوم و بخونه؟؟؟

با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری سال ۱۳۹۹، شما با مدرک کارشناسی خود مجاز به تغییر رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه خود می باشید.

سلام، من دانشجوی اخراجی با مدرک معادل کاردانی هستم. می خواستم بپرسم که آیا می توانم در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنم یا نه؟! اگر نه چطور می توانم رشته ی خودم را ادامه دهم و مدرک کارشناسی بگیرم؟! متشکرم

با سلام ، چنانچه قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را داشته باشید می بایست ابتدا ادامه تحصیل داده و مدرک کارشناسی اخذ نمایید.لازم به ذکر است با وجود منع از سوی نظام وظیفه می بایست یا از طریق آزمون کاردانی به کارشناسی و یا از طریق مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته و واحد دانشگاهی مدنظر پذیرفته شوید ، درصورتی که منع وجود نداشته باشد به غیر از موارد مذکور می توانید در آزمون سراسری نیز شرکت نمایید و یا در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته به تحصیل بپردازید.

سلام من کارشناسی ژنتیک دارم واقعیت میخوام ازالان شروع کنم برای کنکور ارشد اولویت اولم وزارت علوم هستش ولی برای بهداشتم ثبت نام کردم.گفتم دقیقا معرفی کنید چه کتاب هایی رو باید بخونم واینکه بنظرتون تو این وقت کم تا ارشد علوم امکان قبول شدن هست؟ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام ، با توجه به زمانی که تا برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری سال ۱۳۹۹ باقی مانده است . شما می توانید با برنامه ریزی صحیح و تمرکز بر روی دروسی که دارای ضریب بالاتری می باشند و مرور و تست زنی مکرر دروس در رشته و دانشگاه مورد نظر پذیرفته شوید . همچنین پیشنهاد می شود جهت اطلاع از منابع آزمون به منابع کنکور کارشناسی ارشد مراجعه نمایید .

سلام .موفق به ثبت نام ارشد نشدم …درخواست به سازمان به چه صورته….می زنه دیدار با کارشناس….خواهشا راهنمایی کنید

با سلام ، چنانچه موفق به ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت علوم نشده اید می بایست از طریق سیستم پاسخگویی این سازمان اقدام نمایید ، و درصورتی که نتوانستید در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نام نویسی کنید و قصد ارسال درخواست به سازمان سنجش پزشکی را دارید می بایست از طریق سامانه ارسال درخواست پیگیری فرمایید.لازم به ذکر است می توانید در بازه زمانی مجدد اعلام شده از ساعت ۱۰ صبح ۱۴ اسفند لغایت ساعت ۲۴ جمعه ۱۶ اسفند نسبت به انجام فرایند ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اقدام نمایید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » کنکور سراسری » منابع کنکور سراسری » مشاوره تحصیلی رایگان

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی رایگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تحصیلی رایگان جهت پاسخگویی به سوالات متداول داوطلبان ، متقاضیان زیادی دارد. مشاوره تحصیلی رایگان برخلاف سال های گذشته که فقط در شهرهای بزرگ امکان ارائه خدمات به داوطلبان بود .

 

 

 

اکنون در دورترین شهرها و حتی مناطق محروم خدمات مشاوره تحصیلی رایگان را از طریق تماس تلفنی ارائه می کند و همین باعث شده ما به اهمیت مشاوره تحصیلی تلفنی بیشتر همت کنیم .

مرکز مشاور گروپ در این مقاله به بررسی و چگونگی یک مشاوره تحصیلی رایگان می پردازد.برای دریافت مشاوره تحصیلی رایگان در کلیه مقاطع تحصیلی ، با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید . شماره تماس 9099071614 از سراسر کشور با خط ثابت  زمان پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب.

فاصله ما با شما تنها در یک تماس است تا بتوانیم پاسخگوی سوالات و اشکالات شما باشیم .

مشاوره تحصیلی رایگان محدودیت مکانی ندارد و این یکی از مهمترین دلایل برتری مشاور تحصیلی تلفنی نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری است.

با استفاده از مشاوره تحصیلی رایگان و تنها با یک تماس در واقع دیگر نیازی به حضور در دفتر مشاوره نیست و از هر نقطه و هر شهری که هستید می توانید با یک تماس تلفنی ، سوالات و اشکالات خود را از مشاورین با تجربه و حرفه ای مشاور گروپ بپرسید.

کسب نتیجه خوب در کنکور سراسری یکی از برنامه های بسیار مهم و سرنوشت ساز برای اکثر داوطلبان است لذا اگر در این مسیر که حرفه ای ها را می طلبد ، از راهنمایی ها و مشاوره های افراد آگاه و متخصص استفاده شود مسلما راهی کم دردسر و نیز تضمین شده ای برای یک داوطلب خواهد بود آنهم در میدان پر رقابت تحصیل.

 

اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد با کلیک بر روی لینک زیر:

 

 

یکی از مشکلات داوطلبان شهرهایی که از امکانات کم کمک آموزشی کنکور برخور دارند ، نداشتن اطلاعات کافی و دقیق از وضعیت و روند تحصیل در رشته مورد علاقه است . سوالات و اشکالاتی که تنها یک مشاور تحصیلی با تجربه می تواند پاسخگو باشد از طرفی هزینه های مشاوره تحصیلی حضوری از رفتن به یک کلاس کنکور خصوصی هم شاید بیشتر شود اما در مشاوره تحصیلی رایگان این امکانات به رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

همچنین می توانید در سایت مشاور گروپ به رایگان تکنیک های درست تست زنی و مطالعه و نیز روش های برنامه ریزی را بخوانید و به کار گیرید.

مشاوره تحصیلی رایگان باید بتواند پاسخگوی تمام نیازهای داوطلب کنکوری و یا محصلین باشد.

مشاوره تحصیلی رایگان الان در اکثر مراکز مشاوره تحصیلی ، آزمون های آزمایشی و حتی منابع کنکوری که اکثرا جنبه تبلیغاتی برای جذب داوطلب هستند ، دایر می باشند.

مشاوره تحصیلی رایگان حتما باید توسط کارشناسان با تجربه و آگاه در زمینه مقاطع مختلف تحصیلی انجام شود.گروه مشاوره ای مرکز مشاور گروپ اصول برنامه ریزی و مطالعه را اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بعد از آن بدون کمک شخصی دیگر برنامه ریزی خود را پیاده سازی کنید.

دیگر خدمات تلفنی مرکز مشاور گروپ:

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دبیرستان , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور , مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی تحصیلی , مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور , مشاوره تلفنی کنکور تجربی , مشاوره تلفنی معافیت تحصیلی سربازی و ظام وظیفه , مشاوره تلفنی امور مربوط به سازمان سنجش , مشاوره تلفنی علمی کاربردی , مشاوره تلفنی کنکور سراسری , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی , مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی کنکور دکتری , مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس , مشاوره تلفنی تیزهوشان , مشاوره تلفنی نمونه دولتی , مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی پیام نور , مشاوره تلفنی غیرانتفاعی , مشاوره تلفنی پردیس های خودگردان , مشاوره تلفنی کنکور وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی منابع کنکور سراسری , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت .

مشاوره تحصیلی باید با حساسیت و وسواس زیادی انجام شود و کارشناس مربوطه حتما به صحت اطلاعات ارائه شده و منتقل شده به داوطلبان مطمئن باشد.

 

دریافت آخرین اخبار سازمان سنجش و کنکور سراسری با کلیک بر روی عکس زیر:

 

 

برای دریافت مشاوره تحصیلی رایگان مشاور گروپ کافیست با شماره تماس این مرکز تماس حاصل نمایید.هدف مشاوران مرکز مشاور گروپ ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی و حرفه ای برای تمام افراد جامعه است تا هیچ کس تجربه شکست را تجربه نکند و مسیر غلط را در تحصیلات خود انتخاب نکند.مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

موفقیت تصادفی نیست و نیازمند برنامه ریزی است.

شروع کن به انجام کاری …تا تلاشی نکنی چیزی تغییر نمیکنه رفیق …فکرتو خالی از افکار منفی و نمیتونم ها کن و ببین به چه چیزی علاقه داری ، از پس چه کاری برمیای ، جایی که زندگی میکنی چه چیز تازه ای نیاز داره که اکنون نداره و جاش خالیه ، خلاصه ایده ای هرچی داری رو کن و برو جلو …فقط فراموش نکن همه ی افراد موفق یه روزی از خیلی خیلی کم شروع کردن تا شدن افراد موفق امروز !انرژی منفی و موج منفی از امروز ممنوع چرا چون با این کارتون بیشترین ضربه رو به خودتون میزنید !امیدوارم قبل از اینکه یه روز افسوس امروزت رو بخوری زودتر به خودت بیای و راهی پیدا کنی و خودتو ثابت کنی…

جهت مشاوره و دریافت روش های اصولی برنامه ریزی و مطالعه می توانید با شماره تماس 9099071614 و بدون پیش شماره از سراسر کشور و از ساعت 8 صبح تا 12 شب تماس حاصل نمایید.

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی رایگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سلام شما برای بورسیه تحصیلی هم مشاوره میدین؟

سلام روزتون خوش. من برنامه برای دهمم میخواستم میشه راهنمایی کنید. رایگان هست یا خیر؟

سلام چگونه ساعت مطلوب مطالعه ی هر درس را در هفته حساب کنیم؟

سلام خسته نباشین می خواستم بدونم برای قبولی رشته ی روانشناسی در دانشگاه شهید باهنر کرمان ، از رشته ی تجربی چه رتبه ای نیازه ؟؟؟ ممنون میشم جوابم رو بدین ….

سلام وقت شما بخیر من موقع مطالعه کردن یکی از مشکلاتی که دارم اینه که نمی تونم بیشتر از ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت متمرکز بشینم و مطالعه کنم و بعد از آن تا ۱ یا ۲ ساعت دیگه مطالعه نمی کنم یعنی نمیتونم ذهنم رو دوباره و سریع متمرکز کنم . به همین دلیل ساعت مطالعه ام در روز خیلی پایینه و ساعت مطالعه ام در روز تا الان بیشتر از ۶ونیم ساعت نشده. می خواستم لطفا در این زمینه منو راهنمایی کنین🙏🏻

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

ماشالا اصلا به چیزایی که تو پست نوشته شده توجه نمیکنید.هم در کانال و ه …

سلام استاد حالم خیلی بده بعد چهارسال با کلی امید رفتمسرجلسه که نتیجه ب …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

خدمات سازمان مشاوره مدرسان شریف به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود:

1- خدمات مربوط به طرح مشاوره و پشتیبان

طرح مشاوره و پشتیبان مدرسان شریف برای کلیه داوطلبانی که در آزمونهای آزمایشی مدرسان شریف ثبت نام نموده اند رایگان می‌باشد؛ در این طرح می توانید، در زمان‌هایی که از طریق همین بخش سایت یا در کانال تلگرام موسسه اعلام می شود، با مشاور تخصصی و رتبه برتر رشته خود به صورت تلفنی از طریق شماره 24511-021 تماس حاصل نموده و پس از وارد کردن شماره تلفن همراهی که در موسسه با آن ثبت نام نموده‌اید به مشاور مربوطه وصل شده و در بازه زمانی ده دقیقه با مشاور رشته خود صحبت نمایید، همچنین تمامی تماس‌ها برای بهبود خدمات ضبط می‌گردند (در صورتی که در آزمون‌های آزمایشی ثبت نام نکرده‌اید امکان استفاده از این طرح مشاوره‌ای را ندارید، بنابراین قبل از استفاده از این طرح اقدام به ثبت نام در آزمون‌های آزمایشی موسسه نمایید).

اگر داوطلب آزمون‌های آزمایشی مدرسان شریف هستید و پس از تماس، با پیغام «این شماره در سامانه مشاوره ثبت نشده است» مواجه شدید، با شماره 61099-021 واحد IT برای داوطلبین استان تهران و با شماره نمایندگی شهر خود برای داوطلبین سایر شهرها تماس بگیرید تا موضوع بررسی گردد.

2- خدمات مربوط به طرح مدیر برنامه (ویژه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد)مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

داوطلبانی که در طرح مدیر برنامه ثبت نام کرده‌اند، علاوه بر دسترسی به خدمات موجود در طرح مشاوره و پشتیبان (توضیح داده شده در بالا) به خدمات مشاوره بسیار گسترده‌تری از جمله برنامه‌ریزی و تماس تلفنی هفتگی از طرف مشاور تخصصی رشته خود دسترسی خواهند داشت؛ از امکانات سامانه طرح مدیر برنامه می‌توان به برنامه‌ریزی هوشمند، اعلام ساعات مورد نیاز برای مطالعه هر درس در هفته و نیز پیشنهاد سبک یادگیری بر‌اساس تیپ شخصیتی داوطلب اشاره نمود که در نوع خود در کشور منحصر به فرد می‌باشد و پس از ورود به سامانه مدیر برنامه از لینک انتهای صفحه، اطلاعات بیشتری در خصوص سامانه طرح مدیر برنامه و فازهای مختلف آن کسب خواهید نمود.

توجه: در این طرح نیاز به تماس داوطلب با مشاور مربوطه نبوده و خود مشاور تخصصی طبق برنامه خاصی که به شما اعلام خواهد شد به طور منظم با شما تا روز کنکور در ارتباط خواهد بود.

برای آگاهی از جزئیات بیشتر طرح مدیر برنامه و همچنین ثبت نام این طرح، بر روی لینک‌های زیر کلیک نمایید.

توجه داشته باشید، داوطلبانی که در این طرح ثبت نام کرده‌اند نیازی به ثبت نام مجدد در سامانه طرح مدیر برنامه ندارند، لذا داوطلبان مدرسان شریف از نام کاربری و رمز عبور ارسالی از طرف مؤسسه وارد بخش طرح مدیربرنامه شوند.

کارشناسی ارشد

دکتـــــری

کاردانی به کارشناسی

دپارتمان زبان

تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©


دانلود بروشور خدمات سازمان مشاوره مدرسان شریف (طرح مدیر برنامه و طرح مشاوره و پشتیبان)Downloads-icon


کنکور سراسری کارشناسی ارشد که شامل دانشگاه های دولتی روزانه، شبانه، پردیس های خودگردان، غیرانتفاعی، پیام نور و مجازی می شود و همچنین کنکور ارشد دانشگاه آزاد که برای ورود به دانشگاه های آزاد است دو راه اصلی ورود به مقطع کارشناسی ارشد است. برای موفقیت در کنکور ارشد دولتی و آزاد باید با درمورد موضاعاتی مانند : زمان و شرایط ثبت نام کنکور ارشد دولتی و آزاد، منایع کنکور دولتی و آزاد، برنامه ریزی صحیح درسی برای موفقیت در کنکور ارشد دولتی و آزاد، نحوه تست زنی در کنکور ارشد دولتی و آزاد، جمع بندی کنکور ارشد دولتی و آزاد و همچنین انتخاب رشته کنکور ارشد دولتی و آزاد اطلاعات داشته باشید که در این قسمت مشاوران هیوا به تمامی این موضوعات پرداخته اند.مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

دانشجویان دانشگاه آزاد که در مقطع لیسانس استعداد درخشان بوده و دارای رتبه های برتر هستند در صورت علاقه به ادامه تحصیل می توانند از پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دان…

تعویق کنکور کارشناسی ارشد

کنکور کارشناسی ارشد که هر ساله در زمان مشخصی برگزار می شود ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی به تعویق افتاده و با تاخیر همراه باشد . …

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

کلیه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 1400 به منظور اعلام علاقه مندی خود باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از مطالعه دفترچه راهنما و پرداخت هزینه آزمون نسبت به د…

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در صورت داشتن شرایط ثبت نام می توانند نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند . شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ار…

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

کلیه متقاضیان ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد به منظور اعلام علاقه مندی خود ملزم به پرداخت مبلغی معادل 610,000 ریال تحت عنوان هزینه ثبت نام کنکور کارش…

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

داوطلبانی که به هنگام تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بی دقتی کرده یا به دلیل عدم آگاهی ، اطلاعات خود را نادرست درج می کنند ، باید نسبت به اصلاح …

تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

داوطلبان جامانده از ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 99 به منظور اعلام علاقه مندی خود می بایست در بازه زمانی دیگری تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر…

مدارک لازم برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

با توجه به اهمیت درج اطلاعات صحیح در فرم ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور ، داوطلبان می بایست به هنگام تکمیل فرم اینترنتی ، مدارک لازم برای ثبت نام ار…

نحوه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به منظور اعلام علاقه مندی خود می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را پش…

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

دانشگاه پیام نور طبق روال سالیان گذشته از متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به صورت فراگیر دانشجو می پذیرد . این نوع پذیرش با برگزاری…

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تابع شرایط و ضوابط خاصی است که توسط سازمان سنجش ارائه شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل…

زمان برگزاری آزمون ارشد فراگیر پیام نور

داوطلبانی که با ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 علاقه مندی خود را نسبت به ادامه تحصیل در رشته محل های این دانشگاه اعلام می کنند با برنامه ریزی و مطالعه مناب…

دانلود دفترچه ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

سازمان سنجش با انتشار دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور کلیه شرایط و ضوابط ثبت نام این آزمون را در اختیار داوطلبان قرار داده و امکان ادامه تحصیل را برای علاقه مندا…

زمان ثبت نام کنکور ارشد 1400

سازمان سنجش در بازه زمانی مشخصی از متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ثبت نام بعمل می آورد . داوطلبان می بایست ضمن اطلاع …

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ – ۱۴۰۰

داوطلبانی که با ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ – ۱۴۰۰ علاقه مندی خود را به رشته محل های این دانشگاه اعلام می کنند پس از دری…

کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

سازمان سنجش پس از بررسی اطلاعات ثبت نامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 کارت ورود به جلسه این آزمون را منتشر کرده و بر روی سایت خود قرار می دهد . مت…

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

کلیه متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد به منظور اعلام علاقه مندی خود باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کر…

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

سازمان سنجش به منظور تامین هزینه های آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مبلغ مشخصی را از داوطلبان این آزمون دریافت می کند . پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فر…

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور sanjesh.org

سازمان سنجش طبق روال سالیان گذشته اقدام به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ – ۱۴۰۰ …

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

دانشگاه پیام نور علاوه بر کنکور کارشناسی ارشد به صورت فراگیر نیز در این مقطع دانشجو می پذیرد . سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای …

منتخب های هیوامگ

رمز موفقیت در کنکور

مهارت تمرکز ذهن

با این روش ها زودتر استخدام شوید

مقالات منتخب سردبیر

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

مشاوره رایگان تحصیلی ارشد
مشاوره رایگان تحصیلی ارشد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *