آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز

 
helpkade
آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز
آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز

در این نوشته می خواهیم لیستی از بهترین مراکز مشاوره شیراز را به همراه شماره تلفن و آدرس آنها معرفی کنیم. این مراکز مشاوره در شیراز ارائه دهنده خدمات : مشاوره تحصیلی ،ازدواج ، نوجوان ،کودک و سایر گرایش ها هستند. اگر بدنبال روانشناس خوب در شیراز و یا مشاوره خوب در شیراز هستید می توانید از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک مشاوره روانشناختی اوای فرشتهروانشناس : دکترعلی رکنیان زادهخدمات :مشاوره و درمان اختلالات روانیآدرس: مطهری شمالی ، کوچه ۱۳ ، فرعی ۱۵/۳تلفن پذیرش : ۰۹۱۷۶۰۶۵۸۴۰

در اینجا لیست سایر مراکز مشاوره شیراز را اورده ایم.این لیست شامل مراکزی مانند: مرکز چمران در شیراز ، مرکز مشاوره رشد ، راه زندگی ، مرکز مشاوره باران شیراز و دیگر مراکز مشاوره خوب شیراز است.

مشاوره باران شیراز

آدرس :

آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز

شیراز- خیابان فلسطین- کوچه ۵- ساختمان پارت- طبقه سوم- واحد ۹- مرکز مشاوره باران شیراز

تلفن پذیرش :

۰۷۱۳۲۳۲۱۱۲۸

کلینیک مشاوره روانشناختی اوای فرشته

روانشناس : علی رکنیان زاده

آدرس:

چهارراه قصرودشت ، ايمان شمالي ، كوچه ٢٨ ايماني شماليفرعي ٢٨/٤درب سوم سمت چپتلفن پذیرش :

۰۹۱۷۳۰۹۶۷۲۳

مرکز مشاوره دانشگاه شیراز

آدرس :

شیراز – خيابان نشاط، جنب تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه شیراز

تلفن پذیرش :

۰۷۱۳۳۲۳۳۶۹۵۹

کلینیک مشاور و روانشناختی راستی

آدرس :

شیراز، خیابان معالی آباد، روبروی پارک ملت، جنب شیرینی آلما، ساختمان طوبی ۴، واحد ۴.

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۶۲۷۷۱۷۱

مرکز روانشناسی راه سبز زندگی

آدرس :

شیراز، بیست متری سینما سعدی، جنب بیمارستان شفا

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۴۶۶۴۴

اگر شما روانشناس شاغل در شیراز هستید و نام خود را در لیست مراکز مشاوره زیر نمی بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب اطلاعات خود را وارد نموده تا پس از اعتبار سنجی و تایید نام مرکز مشاوره شما هم نمایش داده شود.

مرکز مشاوره صنعت نفت شیراز

آدرس :

 پل باغ صفا، مجتمع پژهان، طبقه ۷، واحد ۱۴

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۲۹۵۹۳۹

مرکز مشاوره ساره بهزادی پور

آدرس :

خیابان ملاصدرا، خیابان جمالی، ساختمان شیراز مهر، طبقه ۴

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۶۴۷۲۵۷۰

مرکز مشاوره جمشید احمدی

آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز

آدرس :

شیراز، فلکه دانشجو، کوچه ۱، مجتمع پزشکی نشاط، طبقه ۳

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۶۲۸۱۵۱۱

مرکز مشاوره قاسم نظيری

آدرس :

 خيابان توحيد، مرکز تجاری شهر، طبقه ۳

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۴۴۹۸۲

مرکز مشاوره نوراله محمدی

آدرس :

شيراز، ابتدای خيابان صورتگر، مرکز مشاوره دانشگاه شيراز.

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۳۴۴۷۹

کلینیک علی کریمی

آدرس :

 چهار راه گمرك، جنب بانك كشاورزی، ساختمان سروش، طبقه دوم

تلفن پذیرش :

۰۷۱-۳۲۳۰۷۷۶۹

کلینیک روانشناختی شهره دالکی

آدرس :

 شیراز، فلکه دانشجو، ساختمان پزشکی ارم، طبقه چهارم

تلفن :

۰۷۱-۳۲۲۷۳۷۲۵

کلینیک مشاوره تلفنی رایگان شیراز

تلفن :

۹۰۹۹۰۷۵۲۴۳

شماره گیری از طریق تلفن ثابت ( احتمالا هزینه ای بر خط تلفن شما محاسبه می شود. )

ادامه لیست مراکز مشاوره شیراز و لیست روانشناس خوب در شیراز را در همین نوشته می توانید مشاهده کنید.

لیست مراکز مشاوره شیراز فوق شامل لیستی از بهترین مراکز مشاوره و روانشناسی شیراز است. این لیست در حال تکمیل است و به مرور کامل تر می شود. از نظر ما بهترین مرکز مشاوره در شیراز و یا مشاوره خوب در شیراز به مرکزی اطلاق می شود که دارای تجربه کافی در زمینه مشاوره کودک ، مشاوره تحصیلی ، روانشناسی کودک ، روانشناسی نوجوان ، روانشناسی جوان و.. باشد و همچنین دائما علم خود را بروز کند.

لیست مرکز مشاوره شیراز ارائه دهنده خدمات مشاوره و روانشناسی در تمامی سنین می باشد. بخشی از معمول ترین گرایش ها روانشناسی و مشاوره عبارتند از : مشاوره خانواده ، ازدواج ، زوج درمانی ، نوجوانان ، انتخاب همسر ، روانشناسی کودک ، مشاورات مربوط به اضطراب ، طلاق و.. است.

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.


Jump to navigation

۰۸:۱۱ – ۱۳۹۸/۱۱/۱۴

پی جو – لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی و روان درمانی در شیراز به همراه آدرس مرکز و تلفن تماس جهت نوبت دهی را در جدول زیر میبینید. جهت اخذ نوبت از مراکز مشاوره روانشناسی و روان درمانی در شیراز و دریافت اطلاعات بیشتر از شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن مطب لطفا به پروفایل مرکز مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

74. لیست مراکز مشاوره روانشناسی و روان درمانی در شیراز

در جدول زیر که نمایش دهنده لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی و روان درمانی در شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد ردیف هایی که با برچسب VIP متمایز شده اند ؛ مشتریان ویژه پی جو و دارای صفحه اختصاصی در وبسایت پی جو می باشند ؛ جهت مشاهده اطلاعات تکمیلی و تصاویر روی نام مرکز کلیک نمایید.

آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز

برای درج آگهی در لیست فوق با شماره تلفن 07136330130 و یا ایمیل آدرس info@payju.ir تماس حاصل فرمائید.

مراکزی که تمایل به داشتن پروفایل VIP در سایت پی جو هستند از طریق ایمیل و یا بخش تماس با ما در بالای سایت با ما تماس بگیرید.

در صورت تمایل به سفارش درج آگهی و قرار گرفتن در لیست فوق با شماره تلفن 07136330130 و یا ایمیل آدرس info@payju.ir تماس حاصل فرمائید.

لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی و روان درمانی در شیراز – مراکز مشاوره و روان درمانی شیراز – مرکز مشاوره شیراز – بهترین مرکز مشاوره در شیراز – روانشناس های شیراز – مشاور خانواده در شیراز – مشاور تحصیلی در شیراز – روانشناسی کودک در شیراز – کارشناس روانشناسی در شیراز – بهترین روانشناس شیراز – روانشناس خانم در شیراز – مرکز مشاوره رایگان در شیراز – مشاوره روانشناسی در شیراز – روانشناس خانواده در شیراز – بهترین روانشناس زن در شیراز – روانشناس مشاوره کودک ، بیش فعالی ، جنسی ، تحصیلی در شیراز، دکتر روانشناس خوب ، روان درمانی ، زوج روان درمانگر، مشاوره کودک، مشاوره خانواده، دکتر روانشناس، متخصص زوج درمانی، دکتر روانشناس خوب ، روانشناس خوب ، مشاوره قبل از ازدواج، کلینیک روانشناسی ، روانشناس

سایت پی جو با معرفی بهترین مراکز مشاوره روانشناسی و روان درمانی در شهر شیراز به شما این امکان را می دهد تا بهترین مراکز مشاوره روانشناسی و روان درمانی را پیدا کرده و به صورت آنلاین به شماره تلفن و آدرس آن ها دسترسی پیدا کرده و نوبت بگیرید.

روانشناس به شخصی گفته می شود که ذهن و رفتار انسان را از روش های مشاهده ، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط آنها با دیگر افراد، طرز صحبت کردن و … بررسی می کند و درمان می کند. روانشناسان شیراز به سلامت ذهن افراد و جامعه و خانواده دقت کرده و به حل مشکلات آنها می پردازند.

لیستمراکز مشاوره در شیراز شامل بهترین مراکز روانشناسی در شیراز می باشد و در حال تکمیل شدن است اما از نظر وب سایت پی جو، مرکز مشاوره خوب در شیراز به مرکزی گفته می شود که دارای تجربه کافی در زمینه های مشاوره کودک، مشاوره تحصیلی ، روانشناسی کودک، روانشناسی نوجوان، روانشناسی ازدواج و خیانت ، مشاوره جنسی، روانشناسی فردی(افسردگی، اختلالات شخصیت و… ) باشد و دائما در حال به روز کردن اطلاعات خود نیز باشد.

گرفتن وقت مشاوره در شیراز از مراکز روانشاسی شیراز و کلینیک های خوب روان درمانی شیراز مقداری سخت می باشد و اینکه مشاوره گرفتن محدودیت زمانی نیز دارد و در تمامی ساعت های روز نمی توانید از خدمات آنها استفاده کنید. به همین دلیل مراکز رواشناسی خوب شیراز امکان ارتباط تلفنی و مشاوره غیر حضوری و مشاوره آنلاین در شیراز را نیز فراهم نموده اند.

اگر به دنبال بهترین مراکز مشاوره روانشناسی و روان درمانی در شیراز می گردید، اگر در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی و روان درمانی خوب در شیراز دچار سردرگمی هستید ، بهتر است بدانید که پی جو به عنوان مرجع معرفی مراکز مشاوره روانشناسی و روان درمانی در شهر شیراز لیست کاملی ازمراکز مشاوره روانشناسی و روان درمانی را در اختیار شما قرار داده تا با مراجعه به پروفایل هر مرکز بتوانید با خدمات آن ها آشنایی پیدا کرده و با مقایسه آنها با یکدیگر به مرکز مورد نظر خود براحتی دسترسی پیدا کنید.

شما همچنین میتوانید بیش از صد ها صفحه پروفایل از پزشکان معتبری که در شیراز مشغول به فعالیت می باشند را در سایت پی جو مشاهده کرده و پزشک مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید.

اگر مرکز مدنظر خود را می شناسید با استفاده از دکمه جست و جو موجود در سایت نام مراکز مشاوره روانشناسی و روان درمانی مورد نظر خود را وارد کنید تا در صورت داشتن پروفایل در سایت پی جو تمامی اطلاعات مرکز شامل اطلاعات تماس ، آدرس و شرح کامل خدمات مرکز مورد نظر خود را مشاهده کرده و برای گرفتن نوبت اقدام نمایید.

تعداد زیادی از بهترین مراکز مشاوره روانشناسی و روان درمانی در شیراز و پزشکان سایر تخصص ها ، از صفحه اختصاصی در سایت پی جو برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip پزشکان متخصص در سایت پی جو ، به بیماران کمک می کند که اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از پزشکی خاص یا یک مرکز مشاوره روانشناسی و روان درمانی خوب در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت پی جو به سادگی به لیست خدمات ، نمونه کار مرکز و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط مرکز مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

با توجه به نیاز روز افزون مردم به خدمات روانشناسی و مشاوره قطعا دسترسی سریع و راحت با صرف کمترین زمان به این خدمات باعث رفاه حال شهروندان می شود. اگر به دنبال دستیابی سریع به خدمات روانشناسی، مشاوره در شیراز ، روانشناس در شیراز و نیز مشاور خانواده در شیراز هستید، پی جو مرجع یافتن مراکز مشاوره در شیراز می باشد.مراکز مشاوره شیراز را می‌خواهید؟ پی جو با هدف فراهم کردن رفاه حال شهروندان عزیز شیرازی لیستی از کلیه مراکز مشاوره در شیراز را فراهم آورده تا شهروندان عزیز با سهولت هر چه بیشتر به مراکز مشاوره موجود در شهر شیراز و نیز آدرس این مراکز و نیز خدمات ارائه شده توسط آنها دسترسی داشته باشند.

منبع مفید : روان‌شناسی

در اینجا لیست سایر مراکز مشاوره شیراز را اورده ایم.این لیست شامل مراکزی مانند: مرکز چمران در شیراز ، مرکز مشاوره رشد ، راه زندگی ، مرکز مشاوره باران شیراز و دیگر مراکز مشاوره خوب شیراز است.

1 مرکز مشاوره و روان درمانی | دانشگاه شیراز شیراز، خيابان نشاط، جنب تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه شیراز 071-336483982 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی | راز مهر شیراز، خیابان معالی آباد، روبروی خیابان دوستان، ساختمان قصر۲، طبقه ۴، واحد ۱۰ 071-363419043 کلینیک مشاوره و روانشناختی | راستی شیراز، خیابان معالی آباد، روبروی پارک ملت، جنب شیرینی آلما، ساختمان طوبی ۴، واحد ۴. 071-362771714 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی | صنعت نفت شیراز، پل باغ صفا، مجتمع پژهان، طبقه ۷، واحد ۱۴ – کد پستی: ۷۱۴۳۶۹۴۸۵۶ 071-322959395 مرکز مشاوره روانشناختی سایبان مهر | شیراز، خیابان پوستچی، نبش اردیبهشت، ساختمان شماره ۱۵، طبقه دوم، واحد ۱ 071-323392966 کلینیک روانشناسی و مشاوره  | راه سبز زندگی شیراز، بیست متری سینما سعدی، جنب بیمارستان شفا 071-323466447 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی عمومی ستاره |شیراز، چهارراه ادبیات، بلوار گلستان، جنب داروخانه گلستان، ساختمان فاخته، طبقه دوم، واحد ۳. 071-373144698 دکتر ساره بهزادی پور شیراز، خیابان ملاصدرا، خیابان جمالی، ساختمان شیراز مهر، طبقه ۴. 071-364725709 دکتر جمشید احمدی شیراز، فلکه دانشجو، کوچه ۱، مجتمع پزشکی نشاط، طبقه ۳. 071-3628151110 دکتر غلامرضا ده بزرگی شيراز، خیابان زند، روبروی هتل پارس، کوچه بعد از خيابان باغشاه(فلسطين)، ساختمان فيروزه، طبقه پنجم 071-3235044411 دکتر قاسم نظيری شيراز، خيابان توحيد، مرکز تجاری شهر، طبقه سوم 071-3234498212 دکتر لعيا بشاش شيراز، دانشکده علوم تربيتی و روان شناسی، بخش کودکان استثنايی. 071-3628644113 دکتر چنگيژ رحيمی طاقانکی شيراز، کوی ارم، دانشگاه شيراز، بخش روان شناسی بالينی 071-3233447914 دکتر محمد علی گودرزی شيراز، خیابان زند، روبروی بيمارستان شهيد فقيهی، نبش خیابان صورتگر، طبقه سوم،مرکز مشاوره دانشجويی 071-3233447915 دکتر شهره آمالی خامنه شيراز، خیابان زند، جنب خيابان صورتگر، طبقه همکف، مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی 071-3234261116 دکتر مسعود محمدی شيراز، خیابان ارديبهشت، حدفاصل خیابان مشير فاطمی و پوستچی، جنب بيمارستان امامی، پلاک 18 071-3235155817 دکتر نوراله محمدی شيراز، ابتدای خيابان صورتگر، مرکز مشاوره دانشگاه شيراز. 071-3233447918 دکتر ميترا فصيح‌ زاده نائينی شيراز، خيابان معالی آباد، روبروی کوی دوستان، ساختمان قصر 1 ـ، طبقه 5 ، واحد 19 071-3635246519 دکتر زهرا رحمان‌ ستايش شيراز، خيابان ملاصدرا، نبش خیابان زند، روبروی كتاب‌ خانه، جنب گل‌ فروشی رنگين كمان 071-3231757220 دكتر ژاله رفاهی شیراز، خیابان ملاصدرا، ابتدای خيابان ارديبهشت، ساختمان آذر، طبقه 3. 071-3231891721 دکتر علی کریمی شيراز، چهار راه گمرك، جنب بانك كشاورزی، ساختمان سروش، طبقه 2 071-3230776922 فاطمه فریدونی شیراز، بلوار کوی زهرا، روبروی دانشگاه سلمان فارسی، کوچه ۱۱، درب رو به رو 0917538241623 دکتر شهره دالکی شیراز، فلکه دانشجو، ساختمان پزشکی ارم، طبقه ۴ 071-3227372524. موسسه آفتاب صبح امید شیراز، بلوار پاسداران، خیابان شهید فلاحی، کوچه 2، پلاک 212 ​07138475056

 

 

۰۹:۳۸ – ۱۳۹۸/۰۱/۲۴

پی جو – لیست بهترین آموزشگاه های آموزش زبان ایتالیایی شیراز به همراه آدرس و تلفن تماس را در جدول زیر میبینید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره بهترین آموزشگاه آموزش زبان ایتالیایی در شیراز و مشاهده شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن آموزشگاه ، لطفا به پروفایل آموزشگاه مورد نظر مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

۰۹:۳۹ – ۱۳۹۶/۰۹/۲۹

پی جو – لیست بهترین مراکز بینایی سنجی در شیراز به همراه آدرس مطب و تلفن تماس جهت نوبت دهی را در جدول زیر میبینید. جهت اخذ نوبت از مراکز بینایی سنجی در شیراز و دریافت اطلاعات بیشتر از شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن مطب لطفا به پروفایل پزشک مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

۰۹:۰۲ – ۱۳۹۹/۰۴/۲۹

پی جو – در این مقاله قصد داریم درباره درمان سرطان کبد در شیراز​ صحبت کنیم پس از توضیحی مختصر درباره سرطان کبد بهترین پزشکان فعال در این زمینه را در شهر شیراز به شما معرفی می کنیم با ما همراه باشید.

۰۹:۱۵ – ۱۳۹۹/۰۵/۱۵

پی جو – در این مقاله قصد داریم بهترین سنگ فروشی های سنگ گرانیت در شیراز را به شما معرفی کنیم، پس از توضیحی مختصر درباره کاربرد سنگ گرانیت سنگ فروشی های فعال در این زمینه را در شهر شیراز معرفی می کنیم.

۰۹:۲۵ – ۱۳۹۹/۰۳/۲۶

پی جو – امروزه روش های مختلفی برای جلوگیری از بارداری وجود دارد. یکی از روش های جلوگیری از بارداری گذاشتن دستگاه آی یو دی است. در جدول زیر پزشکان متخصص برای کذاشتن آی یو دی در شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن آورده شده اند.

۱۱:۲۵ – ۱۳۹۹/۰۵/۲۶

پی جو – لیست بهترین خانه بازی کودکان​ در شیراز به همراه آدرس و تلفن تماس را در جدول زیر میبینید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره بهترین خانه بازی کودکان در شیراز و مشاهده شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن خانه بازی ، لطفا به پروفایل خانه بازی مورد نظر مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

آمار بازدید:

بانک مشاغل برتر پی جو ، معرف کسب و کارهای معتبر در ایران می باشد. در حال حاضر پی جو در شهرهای مختلف از جمله شیراز ، بوشهر ، اهواز ، کرمان ، یزد ، بندرعباس ، اصفهان و سایر شهرها فعال می باشد. همچنین شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص شیراز شامل : دندانپزشک شیراز ، متخصص زنان شیراز ، متخصص ارتوپدی شیراز ، متخصص قلب شیراز ، متخصص کلیه شیراز ، متخصص مغز و اعصاب شیراز ، متخصص داخلی شیراز ، متخصص گوارش شیراز ، متخصص پوست شیراز ، متخصص چشم شیراز ، کاشت مو شیراز و مشاوره شیراز را در سایت پی جو بیابید و بصورت آنلاین از پزشکان فوق نوبت بگیرید. اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی کامل دکتر، آدرس و تلفن مطب دکتر در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. اگر دنبال خدمات تفریح و سرگرمی یا اقتصادی در شیراز نیز هستید می توانید از لیست های رستوران شیراز ، فست فود شیراز ، کافی شاپ شیراز ، باشگاه ورزشی شیراز ، عینک شیراز ، کارگزاری بورس شیراز ، موسسه حسابداری شیراز ، طلافروشی شیراز ، آتلیه شیراز ، تشریفات شیراز بازدید نمایید.همچنین اگر دنبال خدمات زیبایی هستید میتوانید از سالن زیبایی شیراز ، کلینیک زیبایی شیراز ، جراح بینی شیراز را مشاهده نمایید. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون یا خرید ملک دارید لیست دکوراسیون داخلی شیراز ، کاغذ دیواری شیراز ، کفپوش شیراز ، مشارکت در ساخت شیراز و مشاور املاک شیراز را مشاهده نمایید. با مراجعه به پروفایل کسب و کارها از نمونه کار آنها مطلع شوید. پی جو – بانک مشاغل برتر شیراز 1399

دنبال مجموعه آدرس مراکز مشاوره روانشناسی در شیراز میگردید. پس ادامه متن را حتماً بخوانید! مردم ساکن شیراز چگونه میتوانند بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شیراز را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در شهر خود باشند.

از آنجایی که پیدا کردن بهترین مراکز مشاوره و دسترسی به آنها یکی از دغدغه های مردم شیراز بوده است، از این رو مرکز مشاوره مکث لیست و آدرس مراکز مشاوره شیراز را جهت تسهیل در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین برای مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی با روانشناس در تهران شما می توانید با مرکز مشاوره مکث به این شکل ارتباط برقرار کنید. ابتدا شماره واتساپ 09351671664 را سیو کنید، سپس به این شماره پیام دهید و در آخر وقت مشاوره خود را مشخص کنید. همراه شما هستیم برا حل کردن مشکلاتی که در قسمت پایین ذکر شده است:

این مراکز مشاوره در شیراز امکان برقراری ارتباط حضوری با مراجعین خود را دارند.

آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز

مراکز مشاوره ای که اسم مرکزشان ثبت نشده است می توانند با مرکز مشاوره مکث تماس حاصل کنند.

در صورتی که رفت و آمد برای شما سخت می باشد، می توانید به صورت تلفنی یا آنلاین برای گرفتن مشاوره با مرکز مشاوره روانشناسی مکث ارتباط برقرار کنید.

مشاوره تلفنی و یا مشاوره آنلاین دو نوع از راهکارهایی بوده است که در چند سال اخیر به واسطه برقراری روابط اینترنتی و مجازی، پرکاربرد شده است. از این رو مرکز مشاوره مکث میتواند این امکان را برای مردم عزیز شیراز فراهم کند که بتوانند با بهترین مشاوران روانشناس در تهران به صورت تلفنی و یا آنلاین ارتباط برقرار کنند و مراجعین را به مشاوران مجرب در تهران، سراسر ایران و همچنین شیراز و حومه تهران در صورت نیاز به مشاوره حضوری ارجاع دهند.

ازآنجایی که دوری راه و هزینه های جانبی یکی از دغدغه های مهم مردم شیراز برای دستیابی به یک مجموعه آدرس مراکز مشاوره روانشناسی در شیراز بود است. به همین خاطر مرکز مشاوره مکث با برقراری مشاوره های تلفنی و آنلاین، میزانی از هزینه های جانبی مشاوره را می کاهد و همچنین میتواند این ارتباط را در هر فرصتی که برای مراجع بهتر است، برقرار کند. به این منوال که در مراجعه های حضوری، مراجع باید زمان و وقت را از درمانگر دریافت کند و خود را با شرایط کلینیک منطبق کند اما در مشاوره های تلفنی و یا آنلاین، درمانگر ساعت هایی را که امکان برقراری ارتباط با مشاور روانشناس خود دارد را بیان میکند و هر ساعتی از شبانه روز که احساس نیاز به مشاوره گرفتن داشته باشد، میتواند با یک تماس تلفنی به مجموعه روانشناسی هدایت شود.

در درمان های روانشناسی همیشه یک مقاومت در ناخودآگاه هر فردی که میخواهد به درمان بپردازد، وجود دارد که دوری راه میتواند دلیل خوبی برای مقاومت در درمان باشد. همچنین با توجه به این که لازم است افراد هر هفته به روانشناس خود مراجعه کنند می تواند این موضوع به روند درمان آسیب بزند.

اما مشاوره های تلفنی به میزان قابل توجه ایی باعث میشوند مقاومت در درمان کاسته شود و هر زمانی که مراجع احساس نیاز به مشاوره گرفتن، صحبت کردن و نیز راهنمایی گرفتن داشته باشد، بتواند با درمانگر خود به مشاوره بپردازد.

شما در هر حالت روحی که هستید میتوانید از امکانات مشاوره تلفنی بهره مند شوید. اگر پیش از این با درمانگری به مشاوره پرداخته بوده اید، قطعاً با این نکته مواجه شده اید که در فواصل زمانی بین مراجعه اول تا دوم، قطعاً حالت های روحی متفاوتی به هر فرد دست میدهد که در آن لحظه احساس نیاز میکند با مشاور خود صحبت کند.

اما به دلیل آنکه مشاوره های حضوری هفته ایی یک جلسه و با هماهنگی کامل از روزها قبل هستند، مراجع بسیاری از احساسات خود را در طول هفته از یاد میبرد اما در مشاوره های تلفنی، به هیچ عنوان این اتفاق تکرار نمیشود و یکی از مهمترین مزیت های مشاوره تلفنی در این نکته است که مراجع در هر حالت روحی – روانی، اگر اضطراب داشته باشد، اگر شاد باشد و یا اگر غمگین باشد، میتواند ارتباط مستقیم خود را با درمانگر برقرار کند و درمانگر را در جریان دقیق حالات روحی خود قرار دهد

زمان هایی است که هر فردی به دلیل مشکلات خود مایل نیست هیچ کسی حتی از نزدیک ترین افراد خانواده او از احوالات روانی، دغدغه و مشکلات او باخبر شوند؛ از این رو مشاوره تلفنی بهترین مزیت را برای مشاوره گرفتن مراجعین در این شرایط دارد.

هر فردی با این امکان مواجه است که با داشتن یک تلفن، میتواند با حفظ اصول رازداری مطلق بین درمانگر و درمانجو، مشاور خود را مطلع کند، ساعت ها و با روزهای متوالی با مشاور خود در تماس باشد و به درمان و یا بهبود روابط خود پردازد و نیز این اطمینان خاطر را داشته باشد که اصل رازداری میان درمانگر و درمانجو حفظ میشود و راه درمانی به سمت بهبود ادامه پیدا میکند.

اگر ساکن تهران هستید، میتوانید با این امتیاز که با برقراری یک تماس تلفنی در هر ساعتی از شبانه روز از مشاوره در شهر تهران و ایجاد برقراری ارتباط با مجرب ترین مشاوران تهران به مشاوره بپردازید.

مرکز مشاوره مکث میتواند با ارتباط مستقیم حضوری با شما تست های زیر را از کودک شما جهت شناخت هوس و استعداد های او بگیرد.

گروه سنی: تا 16 سال

داده های آزمون: در ابعاد کلامی، عملکردی و IQ کل قابلیت نمره دهی دارد. همچنین این آزمون بسیار معروف قابلیت ارزیابی مهارتهای اختصاصی را نیز دارد. همچنین آزمون هوشی وکسلر برای بزرگسالان نیز همین قابلیت ها را دارد و از 16 سال به بالا قابل تفسیر است.

گروه سنی: 2 تا 23 سال

داده های آزمون: در مقیاسهای کلامی، بصری، انتزاعی و استدلال کلامی، حافظه کوتاه مدت و هوش کلی قابلیت نمره دهی دارد. آزمون استنفورد بینه به همراه آزمون هوش وکسلر 2 آزمون بسیار پر کاربرد در سطح جهان می باشند.

گروه سنی: 1- 12

داده های آزمون: خواندن، ریاضیات و هجی کردن این آزمون می تواند در این 3 حوزه در مورد کودک به شما اطلاعات مفیدی بدهد.

گروه سنی: 6 تا 12

داده های آزمون: به والدین این امکان را می دهد که مشکلات موجود در توجه تمرکز و یادگیری را شناسایی کنند.

یکی دیگر از خدمات مرکز مشاوره مکث، درمان با نوروفیدبک است.

نوروفیدبک از علوم نوینی است که امروزه در خدمات مشاوره ایی بسیار پر کاربرد و پر اهمیت است. از آنجایی که صرف زمان، هزینه و رفت و آمد در درمان برای هر فردی بسیار پر اهمیت است، می توانیم با علم نوین نوروفیدبک که به نوعی درمان مکمل در درمان های روانشناختی و رفتار درمانگری است اشاره کنیم.

هر فردی میتواند در کنار مشاوره خود به همراه درمانگر خود نوروفیدبک را که تغییرات مثبتی بر روی امواج مغز دارد را امتحان کند و از اثرات مثبت آن در تغییر رفتار و یا ایجاد رفتار های مثبت و جایگزین به صورت عینی ببیند.

که از مهمترین خدمات مرکز مشاوره مکث محسوب میشود.

1.مترو

با توجه به اینکه مرکز مکث جنب مترو قلهک می باشد مراجعین می توانند از این وسیله با توجه به ترافیک تهران استفاده کنند.

2. تاکسی

با توجه به بودن وسایل حمل و نقل زیاد در محدوده شریعتی شما می توانید با این گونه وسایل به مرکز مکث مراجعه کنید.

3. پارکینگ

افرادی که با وسیله شخصی قصد آمدن به مرکز مکث را دارند 2 گزینه را دارند: استفاده از سینمای فرهنگ و یا پارک کردن در کنار رودخانه قلهک که ورودی آن از کوچه یزدانیان می باشد.

1. یک مرکز مشاوره خوب چه ویژگی هایی دارد؟ قابل دسترس بودن، مشاوران مجرب، انواع تجهیزات و رویکردهای روانشناسی و فضای مناسب و راحت.

2. شناخت یک مرکز مشاوره خوب چگونه می تواند صورت گیرد؟ با راهنمایی گرفتن از اینترنت و اطرافیان، سوال در مورد درمانگران و نیز با حضور آزمایشی یک جلسه ایی در یک مرکز مشاوره معتبر.

3. تعیین وقت با دکتر روانشناس چگونه است؟ برای انجام تعیین وقت با دکتر روانشناس شما می توانید با شماره تماس 09351671664 یا 02122006198 تماس حاصل کنید. دکتر روانشناس در انواع مشکلات روحی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس و اعتیاد می تواند به شما کمک کند.

4. مشاوره کودک و نوجوان چه کمکی میتواند برای ما انجام دهد؟ برای اینکه به درستی تشخیص دهید که آیا کودک شما به بیش فعالی، اوتیسم و حتی مشکلات بسیار دیگر مبتلا است شما بایستی با روانشناس و متخصص کودک و نوجوان تعیین وقت کنید.

آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز

5. مشاوره زناشویی و مشاوره جنسی چگونه است؟ مشاوره سکس تراپی یا مشاوره زناشویی برای درمان انواع اختلالات جنسی و انحرافات جنسی مشکلاتی مثل زود انزالی، خود ارضایی، واژینیسموس و بسیار از موارد دیگر به شما کمک می کند.

6. مشاوره روان درمانی انواع اعتیاد چگونه است؟ برای درمان هر چیزی که به آن اعتیاد یا عادت دارید مانند سیگار یا مواد مخدر نیاز به درمان شناختی توسط متخصص روانشناس دارید.

7. تعیین وقت مشاوره روانپزشک به چه صورت است؟ روانپزشک می تواند در کنار روانشناس مشکلات شما را با تجویز دارو زودتر حل کند. برای تعیین وقت با مرکز مشاوره مکث تماس حاصل کنید.

لطفا جهت مشاوره در مورد «مجموعه آدرس مراکز مشاوره روانشناسی در شیراز» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

ورود


نام کاربری: perm_identity


رمز عبور: lock_open


نام متخصص مورد نظر خود را جستجو کنید

آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز

دکتر معین خلیلیدرمان و بهبود شخصیت –  ابعاد روابط عاطفی و زناشویی – روانشناسی تحول مالی
⭐⭐⭐⭐⭐

دکترسامره ولدان
اضطراب و افسردگی-مشکلات هیجانی و عاطفی

⭐⭐⭐⭐⭐

دکترمصطفی محسنیاختلالات بالینی – افسردگی – زوج درمانی – اضطراب

⭐⭐⭐⭐⭐

ندا ملک پورمشاوره فردی-مشاوره کودک و نوجوان-درمان اختلالات اضطرابی

⭐⭐⭐⭐⭐

پروفسور حسن حق شناسروان درمانی های تخصصی ویژه برای هر تشخیص و متناسب با وضعیت هر فرد

⭐⭐⭐⭐⭐

صدف امامی خواهمشاوره کودک و نوجوان – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده و ازدواج

رویا طاهریانمشاوره فردی -مشاوره پیش از ازدواج -مشاوره کودک و نوجوان

حسین بیاتمشاوره کودک- مشاوره نوجوان -مشاوره تحصیلی -زوج درمانی

دکتر سارا قشقاییمشاوره فردی-مشاوره پیش از ازدواج-زوج درمانی-سکس تراپی

معصومه پریوار

مشاوره فردی-مشاوره خانواده-زوج درمانگر

 

سارا علویمشاوره و درمان تخصصی مسائل جنسی -درمان اختلالات اضطرابی-افسردگی

دکتر ساناز مومنمشاوره فردی-روان درمانی-مشاوره نوجوان-مشاوره خانواده

حلیمه باصفتمشاوره فردی-مشاوره کودک و نوجوان-مشاوره خانواده

زینب کریمیمشاوره ازدواج-مشاوره فردی-مشاوره تحصیلی

پریسا عشایری درمان اختلالات شخصیتی- افسردگی – مشاوره خانواده-مشاوره ازدواج

افسانه قائدی

مشاوره فردی-مشاوره خانوادگی-زوج درمانی-روان درمانی

زهرا جعفریمشاوره فردیدرمان افسردگی، اضطراب، وسواس

وحیده صلاحمشاوره کودک-کمک به کودکان کم توان ذهنی، جسمی-حرکتی-حل اختلالات رفتاری

مینا مهبدمشاوره فردی-درمان افسردگی، اضطراب، وسواس

دکتر زینب صداقتمشاوره فردی-مشاوره تحصیلی-مشاوره خانواده

سایت شیراز مشاور مرجعی مطمئن برای آگاهی شما از بانک اطلاعات تماس با روانشناسان شهر شیراز می باشد.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر سامره ولدان 

سارا علوی 

دکتر سارا قشقایی 

خدیجه فتوح آبادی 

معصومه پریوار 

دکتر ساناز مومن 

دکتر حسن مختارپور 

حسین بیات 

حمیدرضا جوانمردی نیا 

دکتر ثریا میرشکاری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

خانه » دسته‌بندی نشده » ادرس مرکز مشاوره رایگان چمران شیراز

re

16 February 2020

درود به عزیزان.در این پست میخواهیم ادرس مرکز مشاوره رایگان چمران شیراز را معرفی کنیم.

ممنونم که همراه سایت شیرازیاب هستید.

آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز

 

مرکز مشاوره طلوع زندگی توسط دکتر لعیا بشاش از اعضای هییت علمی دانشگاه شیراز،

با هدف ارتقا سلامت جامعه در زمینه های تخصصی مربوط به کودکان و نوجوانان، کودکان با

نیازهای ویژه، مشاوره روانشناختی، خانواده، ازدواج و همچنین ارایه خدمات روانسنجی،

گفتاردرمانی، رفتاردرمانی تاسیس گردیده است. خوشبختانه از زمان تاسیس مرکز توانسته‌ایم

از همکاران متعددی با درجه دکتری و از اساتید برجسته در سطح مشاوره و از کارشناسان ارشد

در سطح کارورزی بهره‌مندشویم. لازم به توضیح است که این مرکز تحت نظارت سازمان روانشناسی

و مشاوره جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و متخصصین مرکز دارای شماره نظام و پروانه کار

از سازمان مذکور هستند.

آدرس: شیراز بلوار چمران خیابان نیایش کوچه ۷ پلاک ۱۵

تلفن: 07136250038

مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده)

و متخصص (مشاور) انجام می‌گیرد. مشاوره در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای

اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن

(مشاورهٔ روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و

کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. مشاور، در مشاوره‌های خانواده،

شغلی، تحصیلی و توان‌بخشی نیز از مهارت‌های روان‌شناختی کمک می‌گیرد.

مشاوره اطلاعاتی و مشاوره ژنتیک نیز از انواع مشاوره‌اند که ارتباط مستقیم

و مشخصی با روان‌شناسی ندارند.

مشاوره، اقدامی حمایتی بر پایهٔ علوم روان‌شناسی در حمایت از فردی است

که آسیب دیده یا در معرض آسیب قرار دارد.مشاوره، کمک مشورتی، فکری و اطلاعاتی

همراه با آزادی دادن در گزینش راه حل و احترام، با استفاده از دانش روان‌شناسی

به فردی است که در شرایط انتخاب راه حل و تصمیم‌گیری قرار دارد یا در سازگاری

با محیط اطراف خود دچار مشکل است.

0 نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در این ساعات آماده خدمت رسانی به شما مراجعین محترم هستیم

07132321128-9

info@baranmoshaver.com

مشاور خانواده و ازدواج

مشاور خانواده و ازدواج و کودک

آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز

روانشناس بالینی

روانشناس و مشاور خانواده

زوج درمانگر و مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره خانواده های دارای فرزند با نیازهای ویژه ذهنی

آدرس: خیابان فلسطین- کوچه 5- ساختمان پارت- طبقه سوم- واحد 9

تلفن: 9-32321128

ایمیل: info@baranmoshaver.com

شبکه اجتماعی: baranmoshavershiraz

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شیراز کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در شیراز برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در شیراز عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شیراز می باشد.  

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی شیراز آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

شماره

آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز

نام مرکز مشاوره روانشناسی و روان درمانی در شیراز

نشانی کلینیک مشاوره روانشناسی شیراز

1

مرکز مشاوره و روان درمانیدانشگاه شیراز

شیراز خيابان نشاط  جنب تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه شیراز

2

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختیراز مهر

شیراز  خیابان معالی آباد  روبروی خیابان دوستان  ساختمان قصر۲- طبقه ۴   واحد ۱۰

3

کلینیک مشاوره و روانشناختیراستی

شیراز  خیابان معالی آباد  روبروی پارک ملت  جنب شیرینی آلما   ساختمان طوبی ۴   واحد ۴. 

4

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختیصنعت نفت

شیراز  پل باغ صفا  مجتمع پژهان  طبقه ۷  واحد ۱۴

5

مرکز مشاوره روانشناختیسایبان مهر

شیراز- خیابان پوستچی- نبش اردیبهشت- ساختمان شماره ۱۵- طبقه دوم- واحد ۱

6

کلینیک روانشناسی و مشاورهراه سبز زندگی

شیراز- بیست متری سینما سعدی- جنب بیمارستان شفا

7

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختیعمومی ستاره

شیراز- چهارراه ادبیات- بلوار گلستان- جنب داروخانه گلستان- ساختمان فاخته- طبقه دوم- واحد ۳. 

8

دکتر ساره بهزادی پور

شیراز- خیابان ملاصدرا- خیابان جمالی- ساختمان شیراز مهر- طبقه ۴. 

9

دکتر جمشید احمدی

شیراز- فلکه دانشجو- کوچه ۱- مجتمع پزشکی نشاط- طبقه ۳. 

10

دکتر غلامرضا ده بزرگی

شيراز- خیابان زند- روبروی هتل پارس- کوچه بعد از خيابان باغشاه(فلسطين)-ساختمان فيروزه- طبقه پنجم

11

دکتر قاسم نظيری

شيراز- خيابان توحيد- مرکز تجاری شهر- طبقه سوم

آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز

12

دکتر لعيا بشاش

شيراز- دانشکده علوم تربيتی و روان شناسی- بخش کودکان استثنايی. 

13

دکتر چنگيژ رحيمی طاقانکی

شيراز- کوی ارم- دانشگاه شيراز- بخش روان شناسی بالينی

14

دکتر محمد علی گودرزی

شيراز- خیابان زند- روبروی بيمارستان شهيد فقيهی- نبش خیابان صورتگر- طبقه سوم-مرکز مشاوره دانشجويی

15

دکتر شهره آمالی خامنه

شيراز- خیابان زند- جنب خيابان صورتگر- طبقه همکف- مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی

16

دکتر مسعود محمدی

شيراز- خیابان ارديبهشت- حدفاصل خیابان مشير فاطمی و پوستچی- جنب بيمارستان امامی- پلاک 18

17

دکتر نوراله محمدی

شيراز- ابتدای خيابان صورتگر- مرکز مشاوره دانشگاه شيراز. 

18

دکتر ميترا فصيح‌ زاده نائينی

شيراز- خيابان معالی آباد- روبروی کوی دوستان- ساختمان قصر 1 ـ- طبقه 5 – واحد 19

19

دکتر زهرا رحمان‌ ستايش

شيراز- خيابان ملاصدرا- نبش خیابان زند- روبروی كتاب‌ خانه- جنب گل‌ فروشی رنگين كمان

20

دكتر ژاله رفاهی

شیراز- خیابان ملاصدرا- ابتدای خيابان ارديبهشت- ساختمان آذر- طبقه 3. 

21

دکتر علی کریمی

شيراز- چهار راه گمرك- جنب بانك كشاورزی- ساختمان سروش- طبقه 2

22

فاطمه فریدونی

شیراز- بلوار کوی زهرا- روبروی دانشگاه سلمان فارسی- کوچه ۱۱- درب رو به رو

23

دکتر شهره دالکی

 شیراز- فلکه دانشجو- ساختمان پزشکی ارم- طبقه ۴

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی شیراز می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

مرکز مشاوره هنر زندگی در شیراز ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در شیراز مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در شیراز باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره شیراز به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم شیراز اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

 

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ، مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی شیراز و یا دریافت مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز
آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *