آدرس مطب دکتر روانشناس در تهرانپارس

 
helpkade
آدرس مطب دکتر روانشناس در تهرانپارس
آدرس مطب دکتر روانشناس در تهرانپارس


+ بیشتر …

فهرست محتوای مقاله

بسیاری از افراد ساکن شرق تهران همیشه به دنبال مطب روانشناسی در تهرانپارس هستند. مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اکسیر در شرق تهران مفتخر است که با رویکرد درمانگری در پرتو اخلاق حرفه ای و نیز بهره گیری از دانش روز دنیا خدمات گسترده روان درمانی و مشاوره را ارائه می نماید.

خدمات مطب روانشناسی در تهرانپارس با نام کیمیای زندگی (شعبه دوم مرکز مشاوره اکسیر) شامل: مشاوره و روان درمانی بزرگسال، مشاوره و روان درمانی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، زوج درمانی، تشخیص و درمان اختلالات جنسی، سنجش هوش و استعدادیابی، مشاوره تحصیلی و شغلی، مشاوره صنعتی – سازمانی، درمان مشکلات یادگیری، بیش فعالی، نوروفیدبک و غیره است.

روان درمانی به شيوه‌هايی گفته می‌شود که در آن مشکلات روانی و عاطفی از طريق بيان مشکلات به يک درمانگر و گفتگو با او درمان می‌گردد. روان درمانگر به شناخت شما از خود و بهتر شدن توانايی مقابله‌تان کمک می‌کند. روان درمانی یا درمان روانشناختی درمان اختلالات روحی، احساسی، شخصیتی و رفتاری با استفاده از روش‌هایی مانند گفتگو کردن با شخص بیمار، گوش دادن به حرف‌های بیمار و راهنمایی کردن او است.

روان درمانی روشی است که توسط درمانگری آموزش دیده به شکل حرفه‌ای، با توجه به خاستگاه «اختلال تحت درمان»، انجام گیرد. روان درمانگری بر دوپایه «رابطه» و «ارتباطات» به شکل کلامی و غیرکلامی استوار است. رابطه‌ای حرفه‌ای بین بیمار و درمانگر است که مبتنی بر اصالت، جدیت، صمیمیت و آزادی است.

آدرس مطب دکتر روانشناس در تهرانپارس

 

مقاله مرتبط: روان درمانی چیست؟

بسیاری از زوجین در هنگام بحث کردن، سعی می­‌کنند ثابت کنند که مقصر نیستند و حق با آنان است و علت مشکلات ایجاد شده همسرشان است و او مقصر اصلی است. دقت کنید هیچ مشکلی با متهم شناختن همسرتان حل نخواهد شد.

مقاله مرتبط: مرکز مشاوره زوج درمانی

همه خانواده‌ها باید خود را برای کنار آمدن با مشکلات روزمره آماده سازند و راهکارهای مناسب برای کنار آمدن با فشارهای روانی که از بیرون و درون به خانواده وارد می‌شوند را بیاموزند. خانواده‌های توانا علاوه بر تعالی و بقای کل نظام خانواده، موجب رشد و شکوفایی یکایک اعضای خانواده می‌شوند. در حالی که در خانواده‌های نابسامان منافع بعضی تامین و نیازهای عده‌ای دیگر بی پاسخ می‌ماند و یا آنکه علی رغم ثبات ظاهری خانواده، همه یا بعضی افراد خانواده ناراضی هستند.

مشاوره خانواده در زمان‌هایی که خانواده با موقعیتی جدید نظیر بارداری، تولد فرزند، مهاجرت، ازدواج و رشد فرزندان، یلوغ نوجوانان یا با مشکلات و آسیب‌هایی نظیر اعتیاد، افسردگی، بیماری یا مرگ عزیزان، خیانت، ورشکستگی، خودکشی و …روبرو می‌شود، ضرورت دارد. مشاوره خانواده‌ها تنها به حل اختلاف و ایجاد جو مسالمت‌آمیز ختم نمی‌شود، بلکه در موارد زیادی سبب بهبود وضع زندگی و ارتقاء سطح رضایتمندی زوجین و همه اعضای خانواده خواهد شد.

حل مشکلات زناشویی زوجین شامل درمان اختلالات جنسی، درمان اختلالات هویت جنسی، آموزش مسایل زناشویی به جوانان، آموزش‌های پیش از ازدواج، تشخیص مسایل جنسی بهنجار از نابهنجار، آموزش صحیح مسایل زناشویی و افزایش لذت زندگی سالم و … است.

ارتباط با کودک یکی از چالش برانگیز‌ترین و در عین حال لذت بخش‌ترین تجربیات ما می‌باشد. در مجموع مادران و پدران به شیوه بسیار ظریفی پا به پای هر کودک از نو بزرگ می‌شوند.

سلامت روانی فرد از همان آغاز به دست والدین، به‌خصوص مادر پی‌ریزی می‌شود. مادر همان چیزی را تدارک می‌بیند که می‌توانیم آن را یک محیط تسهیل‌کننده بنامیم. محیطی که زمینه را برای فرایندهای رشد طبیعی کودک و تعامل کودک با محیط مطابق با الگوی وراثتی فرد فراهم می‌سازد. مادر بی‌آنکه بداند پایه‌های سلامت روانی فرد را استوار می‌سازد.

مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان کمک می‌کند ویژگی‌‌ها و استعدادهای خود را بهتر شناخته و به موارد و خصوصیاتی که به آنها توجه نداشته‌اند یا میزان توجه به آنها کمتر بوده، بیشتر توجه نمایند. علاوه بر این اطلاعات آنها را در زمینه‌های مختلف تحصیلی تقویت کرده و در صورت وجود نواقصی در عملکردشان آنها را شناسایی و راه‌حل‌هایی برای رفع نواقص ارائه می‌دهد و به این ترتیب دانش‌آموزان می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به گذشته در زمینه درسی داشته باشند و انتخاب‌های بهتری انجام دهند و اشکالات احتمالی را نیز برطرف کنند.

اختلالات روانی عموما ناشی از عملکرد نامناسب مغز و الگوهای ناصحیح مغزی می‌باشد. بنابراین مغز هم مانند هر سیستم پبچیده دیگر نیاز به تنظیم و رفع نقص دارد. نکته جالب توجه آن است که مغز قابلیت خودتنظیمی و به روز شدن را دارد به شرط آنکه از وضعیت خود آگاهی یابد. نوروفیدبک مانند یک آینه این امکان را به مغز می‌دهد تا از وضعیت خود آگاهی یابد و در طی فرایندی آموزشی خودتنظیمی را به مغز می‌آموزد. در نوروفیدبک که نورتراپی هم گفته می‌شود سنسورهایی که الکترود نامیده می‌شوند بر روی پوست سر بیمار قرارمی‌گیرند. این سنسورها فعالیت الکتریکی مغز فرد را ثبت و در قالب امواج مغزی (دراغلب موارد به شکل شبیه‌سازی شده در قالب یک بازی کامپیوتری یا فیلم ویدئویی) به اونشان می‌دهند. در این حالت پخش فیلم یا هدایت بازی کامپیوتری بدون استفاده از دست وتنها با امواج مغزی شخص انجام می‌شود. به این شکل فرد با دیدن پیشرفت یا توقف بازی پی به شرایط مطلوب یا نامطلوب امواج مغزی خود برده و سعی می‌کند تا با هدایت بازی یا فیلم، وضعیت تولید امواج مغزی خود را اصلاح کند.

مقاله مرتبط: دپارتمان نوروفیدبک و بیوفیدبک مرکز اکسیر

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اکسیر بزرگترین مرکز خدمات روانشناختی در سطح شهر تهران و در شرق تهران مفتخر است که با رویکرد درمانگری در پرتو اخلاق حرفه‌ای و نیز بهره گیری از دانش روز دنیا خدمات گسترده روان درمانی و مشاوره را ارائه می‌نماید.

/* Color */
.bookly-form-group > label,
.bookly-label-error,
.bookly-progress-tracker > .active,
.bookly-form .picker__nav–next,
.bookly-form .pickadate__nav–prev,
.bookly-form .picker__day:hover,
.bookly-form .picker__day–selected:hover,
.bookly-form .picker–opened .picker__day–selected,
.bookly-form .picker__button–clear,
.bookly-form .picker__button–today,
.bookly-columnizer .bookly-hour span.bookly-waiting-list {
color: #f4662f!important;
}
/* Background */
.bookly-progress-tracker > .active .step,
.bookly-form .picker__frame,
.bookly-service-step .bookly-week-days label,
.bookly-repeat-step .bookly-week-days label,
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover .bookly-hour-icon span,
.bookly-btn,
.bookly-btn:active,
.bookly-btn:focus,
.bookly-btn:hover,
.bookly-btn-submit,
.bookly-round,
.bookly-square {
background-color: #f4662f!important;
}
.bookly-triangle {
border-bottom-color: #f4662f!important;
}
/* Border */
.bookly-form input[type=”text”].bookly-error,
.bookly-form input[type=”password”].bookly-error,
.bookly-form select.bookly-error,
.bookly-form textarea.bookly-error,
.bookly-extra-step div.bookly-extras-thumb.bookly-extras-selected {
border: 2px solid #f4662f!important;
}
/* Other */
.bookly-form .picker__header { border-bottom: 1px solid #f4662f!important; }
.bookly-form .picker__nav–next:before { border-left: 6px solid #f4662f!important; }
.bookly-form .picker__nav–prev:before { border-right: 6px solid #f4662f!important; }
.bookly-service-step .bookly-week-days label.active, .bookly-repeat-step .bookly-week-days label.active { background: #f4662f url(https://psychoexir.com/wp-content/plugins/bookly-responsive-appointment-booking-tool/frontend/resources/images/checkbox.png) 0 0 no-repeat!important; }
.bookly-pagination > li.active, .bookly-columnizer .bookly-day, .bookly-schedule-date { background: #f4662f!important; border: 1px solid #f4662f!important; }
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover { border: 2px solid #f4662f!important; color: #f4662f!important; }
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover .bookly-hour-icon { background: none; border: 2px solid #f4662f!important; color: #f4662f!important; }

مرکز مشاوره اکسیر says:

مرکز مشاوره اکسیر says:

مرکز مشاوره اکسیر says:

[email protected]

[email protected]

لیست کاملی از مراکز مشاوره شرق تهران را در پایین برای شما مخاطب عزیز به همراه شمراه تلفن پذیرش و آدرس را آورده ایم. اگر به دنبال دفاتر روانشناسی خوب در شرق تهران در حوزه های ( مشاوره ازدواج ، خانواده ، کودک ، نوجوان ، مشاوره تحصیلی ، اضطراب و.. ) از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک منصوره شهریاری احمدیآدرس:تهرانپارس ، بالاتر از فلکه اول ، نبش کوچه اصغری (۱۵۶ غربی)،پلاک ۲ ، واحد ۱۳تلفن پذیرش :۰۲۱-۷۷۲۹۶۹۵۳ – 09337755304

کلینیک آرامش نوین

درمانگر : رقیه علی نژاد

خدمات :مشاوره خانواده ، زوج درمانی ، پیش از ازدواج ، فرزند پروریآدرس :فرمانیه ، بلوار شهید اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی ، ساختمان پارسیان ، طبقه ۵تلفن پذیرش :۰۹۳۰۶۴۴۱۴۸۵

آدرس مطب دکتر روانشناس در تهرانپارس

در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی لینک مراکز مشاور خانواده و ازدواج تهران دفاتر روانشناسی و مشاوره گرایش های مختلف در سایر نواحی تهران را مشاهده کنید.

لیست فوق لیستی از مراکز مشاوره روانشناسی شرق تهران در حوزه های خانواده ، ازدواج ، روانشناس کودک ، نوجوان ، اضطراب ، موفقیت ، سکس تراپیست و.. می باشند. هر کدام نام روانشناس شرق تهران به همراه شماره تلفن ، آدرس مطب ، و تخصص های مربوطه آورده شده است. با کلینیک بر روی جزیئیات مطب می توانید جزیئیات دیگر کلینیک را مشاهده کنید.

اگر رواشناس شاغل در شرق تهران هستید و نام خود را در لیست فوق نمی بینید از طریق لینک زیر مشخصات دفتر خود را به همراه تخصص های مربوطه ( مشاوره خانواده شرق تهران ، رواشناس کودک ، نوجوان ، ازدواج ، و.. ) وارد نمایید.

در لیست فوق به نشانی مورد نظر خود دقت کنید. لیست مراکز مشاوره شرق تهران شامل مراکز مشاوره و روانشناسی شرق تهراناست که این مناطق عبارتند از : تهران نو، مشاور تهرانپارس ، کالاد ، شمس‌آباد ، حکیمیه ، نیروی هوایی ، نظام آباد ، نارمک ، شهرک امید ، مشاوره خیابان پیروزی ، گرگان ، وحیدیه ،، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره شرق تهران یا روانشناس خوب شرق تهران کسی است که دارای تخصص های مشخص ، علم به روز و تجربه بالا باشد. لیست روانشناسهای شرق تهران که در بالا ذکر شده است همگی دارای پروانه معتبر از سازمان روانشناسی ایران یا سازمان بهزیستی هستند که در محدوده های شرق شهر تهران فعالیت دارند.

یک روانشناس می تواند براساس حوزه تخصصی و مورد علاقه خود خدمات مشاوره پیش از ازدواج ، ازدواج ، طلاق ، خانواده ، فرزند پروری ، کودک ، نوجوان ، جوان را ارائه بدهد. همچنین می تواند در زمینه موفقیت ، استقلال ، اضطراب ، ترس های شبانه کودک به شما کمک شایانی کند.

آخرین تغییرات : فروردین ۱۴, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

به دنبال دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در تهران هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در تهران, بهترین روانپزشک در تهران, بهترین فوق تخصص روانپزشک در تهران, بهترین مراکز روانپزشکی در تهران, زوج درمانی در تهران, دکتر روانکاوی در تهران, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در تهران, روانپزشک عالی در تهران, مشاور ازدواج در تهران, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در تهران

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

آدرس مطب دکتر روانشناس در تهرانپارس

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

همه حقوق برای دکتر مهرنوش دارینی محفوظ می باشد

طراحی سایت و سئو ITDAR.IR

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

خدمات

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

عضویت در انجمن ها

آدرس مطب دکتر روانشناس در تهرانپارس

توضیحات:

مطب 1

آدرس : تهران – پاسداران – نبش بوستان سوم – ساختمان سیمرغ – واحد 14 – مرکز تخصصی روان شناسی و مشاوره کودک و خانواده ایرانی

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:021-2277****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

مطب 2

آدرس : تهران – فلکه اول تهرانپارس – خیابان امیری طائمه (گلبرگ شرقی) – بین تقاطع رشید و باقری – پلاک 95 – واحد 3 – مرکز تخصصی روان شناسی و مشاوره کودک و خانواده ایرانی

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:021-7776****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

مطب 3

آدرس : تهران – خیابان انقلاب – جنب مترو دروازه دولت – پلاک 590 – مرکز تخصصی روان شناسی و مشاوره کودک و خانواده ایرانی

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:021-6670****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

loading…

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

آدرس مطب دکتر روانشناس در تهرانپارس
آدرس مطب دکتر روانشناس در تهرانپارس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *