ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد

 
helpkade
ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد
ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد

رشته ها و مقاطع تحصیلی

كارشناسي

دوره کارشناسی روان شناسی قبلا در گرایش های بالینی، عمومی و آموزش کودکان استثنائی ارائه می شد، ولی از سال 1394 براساس مصوبه جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دوره کارشناسی ، بدون گرایش دانشجو می پذیرد و آنان می بایست 138 واحد درسی را در یک دوره 8 ترمی بگذرانند.

برنامه درسی دوره کارشناسی روان شناسی

ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد

 

كارشناسي ارشد

درحال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد، رشته های باليني، عمومي و روان شناسی شناختی  ارائه می شود.

 برنامه درسی:

روانشناسي باليني

روانشناسي عمومي

روان شناسی شناختی

 

 

 دکتری

دوره دكتري روان‌شناسي از مهرماه 1388 و دوره دکتری روان شناسی شناختی از مهرماه 1398 در دانشکده دانشجو می پذیرند.

 

 

جستجوگر شماره تلفن ۱۱۸

تلفن های دانشکده


برنامه درسی دوره کارشناسی روان شناسیDownloads-icon


روانشناسي بالينيDownloads-icon


روانشناسي عموميDownloads-icon


روان شناسی شناختیDownloads-icon


تلفن های دانشکدهDownloads-icon

 

جستجوگر شماره تلفن ۱۱۸

تلفن های دانشکده


تلفن های دانشکدهDownloads-icon



 

 

دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی

 

ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد

 دانشكده علوم تربيتي و روان‌شناسي دانشگاه فردوسي مشهد به عنوان مهمترين و با سابقه‌ترين نهاد آموزش عالي در زمينه‌هاي علوم‌تربيتي، روان‌شناسي، كتابداري و اطلاع‌رساني در شرق كشور به منظور تأمين نيروي انساني كارشناس در رشته‌هاي ياد شده ايجاد گرديده و تاكنون خدمات ارزنده‌اي در تأمين نيروي انساني متخصص مورد نياز كشور ارائه كرده است.  

 

اين دانشكده هفتمين دانشكده دانشگاه فردوسي مشهد است كه در تاريخ 25 مهرماه 1352 آغاز به كار نمود.  

 

اين دانشكده هم اكنون با 47 عضو هيأت علمي به تربيت و آموزش 1729 نفر دانشجو، شامل 1238 دانشجوي كارشناسي، 424 نفر دانشجوي كارشناسي ارشد و 67 نفر دانشجوي دكتري مشغول است.  

 

 

 

 گروه علوم تربیتی

 

دوره كارشناسي  

 

تعداد واحدهاي درسي اين دوره 1+135 واحد است.  

 

دوره كارشناسي علوم‌تربيتي داراي سه گرايش به شرح زير مي‌باشد:  

 

1ـ آموزش و پرورش پيش دبستاني و دبستاني.  

 2ـ آموزش و پرورش كودكان استثنايي.  

 3ـ مديريت و برنامه‌ريزي آموزشي.  

 

 

دوره كارشناسي ارشد  

 

افزون بر دانشجويان دوره‌ي كارشناسي، اين گروه در مقطع كارشناسي‌ارشد در رشته‌هاي مديريت آموزشي و برنامه‌ريزي درسي، روان‌شناسي تربيتي، تحقيقات آموزشي، و برنامه‌ريزي درسي به آموزش نيروي متخصص مي‌پردازد. هم اكنون 193 دانشجوي كارشناسي‌ارشد در اين گروه مشغول تحصيل هستند.  

 

 

دوره دكتري  

 

در اين گروه 36 دانشجوي دكتري در دو گرايش فلسفه تعليم و تربيت و برنامه‌ريزي درسي به تحصيل اشتغال دارند.  

 

 

 

گروه روان شناسی

 

دوره كارشناسي  

ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد

 

روان‌شناسي يكي از شاخه‌هاي علوم انساني است. دوره كارشناسي روان‌شناسي، يكي از دوره‌هاي نظام آموزش عالي مي‌باشد كه هدف آن تربيت افرادي است كه مفاهيم و اصول نظري و عملي روش‌هاي پژوهش در اين علم را فراگرفته و حداقل مهارت‌هاي حرفه‌اي روان‌شناسي را كه در كشور ما داراي كاربرد فراوان است، به دست آورند. اين دوره داراي سه گرايش زير مي‌باشد:  

1ـ روان‌شناسي باليني  

2ـ روان‌شناسي كودكان استثنايي 

3ـ روان‌شناسي عمومي. تعداد واحدهاي درسي اين رشته 135 واحد است.  

 

 

دوره كارشناسي ارشد روان‌شناسي  

 

در مقطع كارشناسي ارشد، رشته روان‌شناسي باليني، روان‌شناسي عمومي و روان‌شناسي مشاوره خانواده هم ‌اكنون تعداد 186 دانشجو مشغول تحصيل مي‌باشند.  

 

 

دوره دكتري روان‌شناسي  

 

در رشته دكتري روان‌شناسي از مهرماه 1388 تعداد 14 نفر دانشجو مشغول تحصيل مي‌باشند.  

 

 

 

 

گروه علم اطلاعات و دانش شناسی

 

 

دوره كارشناسي  

 

هدف از تدريس رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در سطح كارشناسي آشنا نمودن دانشجويان با اهميت نقش كتابخانه در گسترش فرهنگ، علوم و فنون در جامعه و آماده نمودن آنها براي كار در كتابخانه‌ها و ايجاد مهارت‌هاي لازم در انجام اين امور است. تعداد واحد درسي اين رشته 135 واحد است.  

 

 

دوره كارشناسي ارشد  

 

هدف اين دوره تربيت افراد متخصص و آزموده در رشته‌هاي علم اطلاعات و دانش شناسی براي اداره كردن كتابخانه‌ها و مراكز اسناد و مدارك، سازمان‌ دادن به منابع براي بهره‌برداري درست، ارائه خدمات مناسب با نيازهاي جامعه علمي و آموزش و پرورش در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی مي‌باشد. تعداد واحد درسي اين رشته براي دانش‌آموختگان كارشناسي  علم اطلاعات و دانش شناسی 3 واحد و غيرآن 46 واحد است. در حال حاضر اين گروه 45 دانشجوي كارشناسي ارشد دارد.  

 

 

دوره دكتري  

 

توليد علم و سهيم شدن دانش آموختگان در گسترش مرزهاي دانش در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی و ديگر حوزه‌هاي وابسته هدف اصلي اين دوره است. علاوه بر اين بايد بتوانند در جايگاه هيأت علمي و يا مدير كتابخانه‌ها و مراكز اطلاع‌رساني بزرگ اثربخش باشند. تعداد واحد درسي اين رشته 38 واحد است. هم اكنون 17 دانشجو در اين مقطع به تحصيل اشتغال دارند.  

 

 

 

کتابخانه دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی

 

 كتابخانه دانشكده علوم‌تربيتي و روان‌شناسي همزمان با تأسيس دانشكده در سال 1352 شروع به فعاليت كرد. از سال 1361 با افتتاح ساختمان دانشكده به محل كنوني در پرديس دانشگاه فردوسي انتقال يافت. مساحت كتابخانه در حدود 850 متر مربع و شامل 52 هزار نسخه كتاب مي‌باشد كه بيش از 40 هزار جلد آن فارسي و حدود 12 هزار جلد آن نيز لاتين مي‌باشد. همچنين شامل پايگاه‌هاي اطلاعاتي و مجلات تخصصي مربوطه نيز مي‌باشد. آدرس پايگاه اطلاعاتي كتابخانه دانشكده .    http://libepl.um.ac.ir  

 

 

 

آزمایشگاه رایانه

 

  بخش رايانه دانشكده داراي 4 سايت، يك كارگاه و يك آزمايشگاه مي‌باشد. سايت‌هاي رايانه به صورت جداگانه جهت دانشجويان كارشناسي با 30 دستگاه، دانشجويان كارشناسي ارشد با 36 دستگاه و دانشجويان دكتري با 50 دستگاه رايانه مشغول به كار هستند. ضمناً تمامي بخش‌هاي اداري، كلاس‌هاي آموزش و اعضا هيأت علمي از امكانات رايانه‌اي برخوردار مي‌باشند. در مجموع دانشكده داراي حدود 250 دستگاه رايانه متصل به اينترنت است.

 

 

 

بخش تكنولوژي آموزشي

 

 اين بخش يكي از مهمترين واحدهاي موجود در دانشكده مي‌باشد و از سال 1354 تأسيس شده و تاكنون واحدهاي درسي «مقدمات تكنولوژي آموزشي» و «تهيه، توليد و كاربرد مواد و وسايل آموزشي» هر ترم به دانشجويان ارائه مي‌شود. همچنين اين بخش داراي تعدادي فيلم آموزشي در زمينه‌هاي روان‌شناسي، علوم‌تربيتي و كتابداري مي‌باشد. از آخرين فناوري روز مانند رايانه همراه و ديتاپروژكتور براي ارائه مطالب در كلاس‌هاي درس و يا كنفرانس‌ها استفاده مي‌شود. همچنين با توجه به نياز كارگاه‌هاي آموزشي، سمينارها و يا كلاس‌ها ، فيلم آموزشي تهيه شده و بر روي سي‌دي ارائه مي‌گردد.

 

  

 

آزمايشگاه روان شناسي

 

 1ـ آزمايشگاه روان‌شناسي از سال 62 به طور رسمي كار خود را آغاز نمود. اين بخش به منظور انجام كارهاي عملي دانشجويان در دروس عملي به ويژه دروس روان‌شناسي تجربي، روان‌شناسي هوش، روان‌شناسي يادگيري و روان‌شناسي احساس و ادراك فعاليت مي‌نمايد. با توجه به پيشرفت علم و فناوري و ورود رايانه به عرصه پژوهش‌هاي علمي، بخشي از فعاليت‌هاي آزمايشگاه روان‌شناسي با رايانه برنامه‌ريزي مي‌شود و دستگاه‌هاي نوين جايگزين دستگاه‌هاي پيشين شده است. آزمايشگاه روان‌شناسي آمادگي لازم را براي اجراي طرح‌هاي پژوهشي تجربي و اجراي تست‌هاي هوشي و شخصيتي دارد.  

 

2ـ آزمايشگاه Eye traker : اين آزمايشگاه به وسيله دستگاه رد ياب چشمي امكان بررسي و ثبت كليه حركات چشم آزمودني را كه در بسياري از پژوهش هاي روان شناختي و نورو لوژيكي به كار مي رود ، فراهم آورده است .دستگاه ردياب چشمي كه با تكنولوژي مادون قرمز كار مي‌كند قادر است كليه پارامترهاي چشمي در وارسي محيطي را با دقت فوق العاده (100 فريم در ثانيه) ثبت كند.

 

 

 

مركز مطالعات منطقه ای جوانان

 

 از مهرماه 1385 با همكاري سازمان ملي جوانان و دانشگاه فردوسي مشهد مركز مطالعات منطقه‌اي جوانان با هدف ايجادانگيزه پژوهشگران حوزه‌هاي علوم‌تربيتي، روان‌شناسي و علوم اجتماعي ـ اقتصادي به انجام پژوهش‌هاي بنيادين و كاربردي در خصوص مسائل جوانان به خصوص با تأكيد بر حوزه جغرافيايي شمال شرق كشور در دانشكده افتتاح گرديد.  

 

 

 

كلينيك روان‌شناسي و مركز مشاوره دانشجویی

 

كلينيك روان‌شناسي و مركز مشاوره دانشجويي دانشگاه فردوسي مشهد به منظور آموزش و كارورزي دانشجويان كارشناسي ارشد باليني و مشاوره خانواده و همچنين ارائه خدمات مشاوره‌اي و روان‌درماني به مراجعان (دانشجويان و خانواده آنها، كاركنان، اعضاي هيأت علمي و مراجعان آزاد) داير گرديد. مراجعان به كلينيك از انواع خدمات روان‌شناسي و مشاوره اعم از جلسات روان‌درماني انفرادي، روان درماني گروهي، خانواده درماني، اجراي تست‌هاي هوشي و شخصيتي و غيره بهره‌مند خواهند بود. بخش ديگري از فعاليت‌ها، مربوط به تشكيل كارگاه‌ها و كلاس‌هاي آموزشي به صورت نظري يا عملي براي دانشجويان و ديگر متقاضيان مي‌باشد.  

 

 

 

مهد كودك دانشكده علوم تربيتي و روان شناسي

 

 مهد كودك دانشكده علوم تربيتي و روان‌شناسي از سال 1370 فعاليت خود را در سه گروه سني 3 تا 4 ساله (دوره مهد كودك)، 4 تا 5 ساله (پيش‌دبستاني1) و 5 تا 6 ساله (پيش‌دبستاني2) به عنوان تنها مهدكودك وابسته به دانشگاه فردوسي آغاز نمود. در حال حاضر با مديريت يك كارشناس‌ارشد مديريت آموزشي و برخورداري از امكانات لازم (سالن، كلاس، وسايل بازي، محوطه‌ بازي و وسايل كمك آموزشي) با ارائه تسهيلات ويژه براي كاركنان و هيأت علمي دانشگاه فعاليت مي‌كند. افزون بر اين مهد با ارائه خدمات به دانشجويان ديگر رشته‌ها به خصوص دانشجويان رشته علوم تربيتي و روان‌شناسي در قالب پروژه‌هاي دانشجويي با آنها همكاري مي‌كند.

 

 

 

مجلات علمي- پژوهشي

 

 از ابتدای سال 1390، با توجه به سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجله “مطالعات تربیتی و روان‌شناسي” به سه مجله تخصصي تفکیک شد. این مجلات به صورت دو فصلنامه منتشر می شوند و دارای اعتبار علمی- پژوهشی می‌باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبگاه اختصاصی هر یک مراجعه نمایید.

 

 

1ـ پژوهش‌نامه مباني تعليم و تربيت                                      http://fedu.um.ac.ir

 

2ـ پژوهش‌هاي روان‌شناسي باليني و مشاوره                              http://tpccp.um.ac.ir

 

3ـ پژوهش‌نامه علم اطلاعات و دانش شناسی                           http://infosci.um.ac.ir


Downloads-icon

در صورت وجود هرگونه مشکل و نیاز به راهنمایی در پرکردن فرم ها از
پشتیبانی انلاین
(پایین صفحه) کمک بگیرید.
همچنین می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید. :021-62839000021-66942876021-66592191021-66562782

جهت استفاده از مشاوره تلفنی و حضوری انتخاب رشته توسط مشاوران با سابقه 3گام به صفحه زیر مراجعه فرمایید:مشاوره حضوری و تلفنی

تمامی حقوق این نرم افزار متعلق به موسسه 3گام می باشد.

خانواده درماني با مشاوره گرايش مشاور خانواده فرق داره؟

بنده ترم چهار روانشناسی عمومی هستم اما از همین حالا می خوام برای ارشد روانشناسی بالینی مطالعه کنم.با توجه به اینکه بنده نمی تونم در سال آخر برای آزمون آماده شم و فرصت زیادیم برای مطالعه ندارم، چطور می تونم از برنامه ی شما استفاده کنم؟آیا برای افرادی مثل بنده برنامه ای دارید یا فقط برنامتون برای افراد سال آخر هستش؟!با سپاس

من الان کاملا سردرگم شدم با این وقت کم میخوام دانشگاه سراسری قبول بشم بنظر شما خوندن پکیج مدرسان شریف چطوره ؟

رشته من حسابداريه و دو ترم ديگه درسم تموم ميشهحدود 10 سالم هست كه شاغلم و تو كارم بسيار توانمند..منتها با توجه به شخصيتم و آزموني كه به تازگي دادم به نام سنخ نماي مايرز-بريگز متوجه شدم ميتونم تو رشته روانشناسي خيلي موفق تر باشم و تصميم گرفتم براي ارشد و دكتري روانشناسي بخونم..منتها نميدونم از كجا و به چه صورت شروع كنم..اين نكته رو هم عرض كنم كه بنده هيچ كتابي از اين رشته رو ندارم و نميدونم چه چيزهايي رو بايد بخونممتشكرم

سلام من تازه میخوام برای ارشد ازاد روانشناسی بالینی بخونم و میخوام مباحث مهمتر هر درس و بخونم کتابای مدرسان و برای سراسری خوندم دارم یا انالیز سوالات کنکور ازاد اگر شما دارید ممنون میشم یا راهنماییم کنید از کجا تهیه کنم خیلی ضروریه چون همه مباحث رو نمیرسم بخونم میخوام مباحثی که اهمیت داره بخونم

ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد

برخی از رتبه ها و محل قبولی داوطلبان روانشناسی در آزمون کارشناسی ارشد سال گذشته را در اینجا می توانید ببینید. اطلاعات رتبه و محل قبولی داوطلبان کارشناسی ارشد روانشناسی در سال گذشته، برای این که شما شرایط قبولی خود را در انتخاب رشته و آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی سال 98 ارزیابی کنید بسیار اهمیت داد.

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

برخی از رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی سال 97

 

 

ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی

 

مشاوره حضوری و تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری

 

برخی از رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی سال 96

 

 

کانال تلگرام کارشناسی ارشد روانشناسی به تازگی راه اندازی شده است که می توانید با عضویت در آن به منبع گرانبهایی از مفیدترین مطالب درسترسی داشته باشید. برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان


maryam‏ – 98/12/11

سلام رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد شیراز تا چه رتبه ای احتمال قبولی هست؟


مصطفی‏ – 98/10/17

سلام رتبه ی قبولی قرآن وحدیث ارشد تو دانشگاه باهنر و دانشگاه یزد چقدره؟؟


حسین‏ – 98/10/9

سلام لطفا بفرمایید برای پردیس بالینی شیراز تا چه رتبه ای میشه رفت؟


زینب‏ – 98/7/7

سلام وقتتون بخیر میخواستم ببینم برای ارشد بالینی دانشگاه اصفهان و کرمان چ رتبه ای لازم است؟


Soha‏ – 98/6/19

سلام من رتبم ۵۰۰۰ شد ارشد عمران.میخاستم ببینم دانشگاه زاهدان میاوردم؟چون توی انتخابام یادم رفته بود بزنم.یا دانشگاه دولتی دیگه ای میاوردم روزانه؟البته غیرانتفاعی مشهد قبول شدم.یک سوال دیگه تکمیل ظرفیت از کجا بدونیم برگزار میشه یا نه؟


زهرا‏ – 98/6/16

دوستان کسی خبر داره امسال تکمیل ظرفیت ارشد سراسری و ازاد هست یا مثل سال قبل برگزار نمیشه ؟


خانم حسن زاده‏ – 98/6/16

سلام وقت بخیر امسال مانند سال گذشته تکمیل ظرفیت ندارد.


محدثه‏ – 98/6/13

ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد

سلام ببخشید بار تبه 25 تربیتی بدون سهمیه کجا قبول میشم منظورم بین دانشگاه های تهرانه


محمد‏ – 98/6/13

سلام خسته نباشید با ۱۹۰۰بالینی و ۲۳۰۰عمومی میشه آزاد هر دانشگاهی در تهران یا کرج آورد؟ استرس عجیبی گرفتم حالا که نزدیک اعلام نتایج شده 🙁


Samira‏ – 98/6/6

سلام‌میخواستم‌بدونم با رتبه 71منابع طبیعی و ابخیزداری .دانشگاه صنعتی اصفهان لرشد گیاهان دارویی قبول میشم؟


زهرا‏ – 98/6/5

سلام خسته نباشیدبا رتبه ۷۰۰ بالینی شانس دارم پیام نور تهران قبول شم؟


مهربانو‏ – 98/6/4

سلام با رتبه 1700 بالینی ایا امکان قبولی در یکی از بردیس های خودگردان هست؟ اگر هست کجا


احمد‏ – 98/5/30

سلام. با رتبه ۲۱ بالینی وزارت بهداشت با سهمیه ۵ درصد امکان قبولی هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامشانس کمی برای شهرستان های کوچک دارید


فرزان‏ – 98/5/30

نتیجه نهایی ارشد تقریبا کی اعلام میشه و رتبه 5700 روانشناسی عمومی شانس قبولی غیرانتفاعی مشهد داره؟مرسی

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

باسلاماحتمالا نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد، بله شانس قبولی دارید


Amir‏ – 98/5/28

سلام، میخواستم بدونم ممکنه چند تا از کارنامه افرادی رو که دانشگاه علامه طباطبایی در رشته روانسنجی قبول شدند رو بزارید تا بدونیم با چه درصد هایی امکان قبولی وجود داره


خانم حسن زاده‏ – 98/5/28

سلام وقت بخیر موضوع شما بررسی میشود و در صورت وجود کارنامه بر روی سایت میگذاریم.موفق باشید


رحیم‏ – 98/5/23

سلامبا رتبه 5720 مشهد غیرانتفاعی قبول میشم روانشناسی عمومی؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلاماحتمال قبولی تون هست. موفق باشید


زهره‏ – 98/5/20

سلام. با رتبه ی ۵۷ گرایش تربیتی چقد شانس قبولی چمران اهواز رو دارم؟


امیری‏ – 98/5/16

سلام رتبه من ۱۰۲۴۸شده آیا تو کرج یا تهران یا قزوین قبول میشم ؟سراسری؟غیرانتفاعی؟ لطفاً راهنمایی کنید

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلاممتاسفانه برای سراسری و غیرانتفاعی شانسی ندارید ولی برای دانشگاه آزاد شهرستان احتمال قبولی دارید


مریم‏ – 98/5/14

سلامببخشید با رتبه ۸۵بالینی احتمال قبولی در دانشگاه تهران و علامه و خوارزمی روزانه و شبانه بالاهست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلام. دانشگاه تهران خیر. برای علامه و خوارزمی احتمال قبولی تون هست


ازیتا‏ – 98/5/12

ایا با رتبه ۳۰۷۷ پیام نور تهران شرق بیوشیمی قبول میشم یا شبانه بیوشیمی بابلسر یا شبانه اراک


reyhaneh.farokhi‏ – 98/5/12

سلام خسته نباشید بارتبه 85تربیتی بدون سهمیه و12تربیتی باسهمیه پنج درصدی امکان قبولی تودانشگاه تهران روزانه هست؟یاشیراز.خواهش می کنم جواب بدید.


محیا ‏ – 98/5/7

سلام با رتبه 32 سهمیه 5 درصد و رتبه 251 بدون سهمیه گرایش عمومی شانس قبولی در شبانه های تهران رو دارم؟


تبسم‏ – 98/5/3

سلام با رتبه ۴۶۳ برنامه ریزی شهری ارشد چمران اهواز میتونم قبول بشم ؟


Pary‏ – 98/5/1

سلام تو رو خدا بگین با رتبه 23039 بالینی ازاد حتی شهرستانهای خیلی دور قبول میشم؟؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. احتمالش برای شهرستان های دور حدود 30 درصد هست


Zahra‏ – 98/4/29

سلام با رتبه 113 سهمیه 5 درصد امکان قبولی شبانه الزهرا ،تهران،علامه یا خوارزمی هست؟؟یا اصفهان

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. برای چه گرایشی؟ بالینی شانستون کمه ولی برای عمومی اصفهان احتمال داره بیارید


هستی‏ – 98/4/28

با درود. با رتبه ۴۷۷ روانشناسی عمومی و معدل موثر ۱۵ احتمال قبولی در دانشگاه گیلان یا بوعلی رو دارم ؟ البته دوره روزانه

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. بله حدود 60 احتمال قبولی دارید


Saeed‏ – 98/4/27

سلام.. با رتبه 373 روانشاسی تربیتی… شانس قبولی دارم تو روزانه کرمانشاه یا خرم اباد یا همدان ??

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. بله شانستون بالاست


یاور‏ – 98/4/24

با عرض سلامبا رتبه ۱۶۵ بالینی امکان قبولی در روزانه و شبانه دانشگاه‌های تهران رو دارم؟!با رتبه ۶۳ عمومی چطور؟!

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامبرای بالینی خیر ولی برای عمومی شانس قبولی تون برای دانشگاه های تهران بالاست.


شيما‏ – 98/4/24

سلامبا سهميه ي ٢٥ درصدي رتبه ي روانشناسي عمومي ١٢٤٥ شدم براي دانشگاه هاي آزاد تهران شانس قبولي دارم ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامبله شانس قبولی دارید


Zhra‏ – 98/4/23

ببخشید برای قبولی روانشناسی بالینی و عمومی در دانشگاه ازاد شهر رشت میشه بگید چه رتبه ای باید بیاریم؟


Zhra‏ – 98/4/23

اخه چرا انقد سخت میگیرن پس تکلیف ماها ک علاقه داریم ولی نمیتونیم به این رتبه برسیم چیه؟من رتبم۲۲هزار اومده روانشناسی ارشد دانشگاه ازاد قبول میشم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. برای شهرستان های کوچک احتمال داره قبول بشید. البته برای بالینی شانستون کمترهموفق باشید


جاسم‏ – 98/4/22

سلام با رتبه 4800شانس قبولی دانشگاه پیام نور تربیتب هست در شهرهای یزد اصفهان بوشهر؟


سارا .خ‏ – 98/4/21

سلام خسته نباشید. برای روانشناسی عمومی پردیس خوارزمی کرج تا چه رتبه ای رو معمولا میگیره؟


دانا‏ – 98/4/21

سلام خسته نباشین چند سوال با رتبه 187 بالینی سهمیه 5 درصد آیا شانسی برای قبولی در دوره شبانه هست ؟ اگر هست چه دانشگاهی؟ آیا شانسی برای قبولی در پردیس شهید بهشتی هست؟ اگر نه چه پردیس هایی شانس قبولی هست؟ و آیا شانس قبولی در دانشگاه ازاد علوم تحقیقات هست؟


فاطمه‏ – 98/4/19

سلام. در رشته روانشناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علامه سطح علمی بالاتری دارد یا دانشگاه تهران؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20


سلام. دانشگاه تهران


لیلیی‏ – 98/4/19

سلام خسته نباشید رتبه83سهمیه رزمندگان و 800سهمیه ازاد رو تو روانشناسی تربیتی اوردم ایا الزهرا روزانه یا شبانهاحتمالش هس یامنتظر جوابا نمونم ازالان بشینم واسه سال بعد بخونم


بهزاد‏ – 98/4/19

سلام با رتبه ۴٩٠تربیتی کجاها میشه قبول شد


رضا‏ – 98/4/19

با سلامتا رتبه چند در ارشد روانشناسی تربیتی روزانه دانشگاه فردوسی مشهد پذیرش داره؟ بنده رتبم 67 شده؟ امیدورار باشم به روزانه ارشد روانشناسی تربیتی فردوسی مشهد؟ چند درصد؟ تو رو خدا جواب بدید.

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. بله شانس قبولی دارید حدودا 60 درصد


بهار‏ – 98/4/19

سلام.با رتبه هجده هزار میشه بالینی آزاد.غیرانتفاعی یا پیام نور قبول شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من چجور انتخاب رشته کنم امسال حتما میخام بالینی قبول بشم وآیا تو ارشد اگه رشتهدیگه قبول بشیم میشه تغییر گرایش بدیم به بالینی؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. برای غیرانتفاعی و پیام نور شانس زیادی ندارید ولی برای آزاد ممکنه شهرستان هارو بیارید. خیر امکان تغییر رشته و گرایش نیست


حکیمه‏ – 98/4/18

سلام من بارتبه ۸۲ در گرایش بالینی امکان روزانه تهران برام وجود داره؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. برای دانشگاه های خوارزمی و الزهرا و با احتمال کمتر برای علامه شانس قبولی دارید


رضا‏ – 98/4/18

با سلام. رتبه بنده 67 ارشد روانشناسی تربیتی شده. چقدر می توانم امیدوار باشم که روزانه فردوسی مشهد قبول میشم. با سپاس

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. امیدوار باشید 🙂 شانس قبولی بالایی دارید


Hemila‏ – 98/4/18

سلام. وقت بخیر. سوالم اینه که با رتبه ی ۳۴۰۰ بالینی شانس قبولی در پردیس خوارزمی یا آزاد کرج هست؟ قبلا سپاس از پاسختون.

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. برای پردیس شانس کمی دارید ولی برای ازاد احتمال قبولی تون بیشتره


zahra manesh ‏ – 98/4/18

سلام با 273 ارشد تربیتی شانس قبولی روزانه تهران رو دارم ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. برای شبانه تهران و روزانه شهرهای بزرگ (غیرتهران) شانس بیشتری دارید


ساناز‏ – 98/4/18

با سلام با رتبه 524 بالینی احتمال قبولی در سراسری شهرستان های کوچک هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6


سلام. خیر


سعید ‏ – 98/4/18

سلام.. با رتبه 373 روانشاسی تربیتی… شانس قبولی دارم تو روزانه کرمانشاه یا خرم اباد یا همدان ??


اعظم‏ – 98/4/18

سلام خانم فکور معنوی، به نظرتون با رتبه 415 کودکان استثنایی شانس قبولی برای روزانه یا نوبت دوم دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامبرای نوبت دوم شهرستان شانس قبولی دارید.موفق باشید


پژمان ‏ – 98/4/18

سلام ببخشید میخواستم بدونم با رتبه ی 1100بالینی شانس قبولی توی پردیس خودگردان شیراز رو دارم یا نه؟


سهیلا‏ – 98/4/18

سلام. من می‌خوام درصد های کارنامه مو برای استفاده ی بقیه واسه تون ارسال کنم. چطور باید این کارو بکنم؟رتبه ۷۱ رشته روانشناسی تربیتی، تراز حدود ۷۰۰۰و یه سوال: به نظرتون با این رتبه دانشگاه شهید بهشتی میارم؟


معتمد‏ – 98/4/18

سلام خواهش میکنم جواب بدینمن با رتبه ۹۳۰ عمومی۸۷۰استثناییشانس قبولی تو کدوم دانشگاه دولتی رو دارم

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. شبانه شهرستان های کوچیک ممکنه شانس قبولی داشته باشید


حانیه‏ – 98/4/18

سلام با رتبه ۴۰۰ عمومی و ۳۵۰ تربیتی سهمیه ۲۵ درصد امکان قبولی ازاد یا پیام نور تهران هست ؟


غفوری‏ – 98/4/18

سلامبا رتبه 565 چه میتوان کرد؟!

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6


سلامچه گرایشی؟!


عمراني‏ – 98/4/17

سلام ببخشيد با رتبه ١٥٠٠ در كدام دانشگاه هاي تهران امكان قبولي دارم؟


الی‏ – 98/4/17

سلام وقتتون بخیر میشه بفرمائید تهران کرج برای ارشد رشته روانشناسی تا چه رتبه ای امکان قبولی هست؟


فاطمه‏ – 98/4/17

سلام با رتبه 193 تربیتی احتمال قبولی تو دانشگاه های تهران و روزانه رو دارم؟؟؟؟؟؟


Zohre‏ – 98/4/17

سلام نتایج رو زدن خداروووشکر تربیتی ۵۷ شدم 😍😍😍

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6


تبریک میگیییم 🙂


انسی‏ – 98/4/17

سلام ، میشه بگید با رتبه 500 عادی و 47 سهمیه 5 درصد روانشناسی تربیتی کجا قبول میشم؟ ممنونم


mina‏ – 98/4/17

سلام بارتبه 220 عمومی شانسی برای روزانه فردوسی دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. احتمالش هست ولی لب مرز هستید. امیدواریم که بیارید 🙂


mina‏ – 98/4/17

سلام. بارتبه 220 عمومی شانس قبولی فردوسی روازانه رو دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامبرای روزانه شانس کمی دارید ولی شبانه فردوسی احتمال قبولی بالاست.


رایان‏ – 98/4/15

سلام. خواستم بدونم تا رتبه ی چند تربیتی چمران دوره ی روزانه یا شبانه شانس قبولی دارم؟؟


ساناز‏ – 98/4/2

سلام با میانگین 42امکان قبولی در دانشگاه روزانه بالینی هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/4

باسلامبرای شهرستان های کوچک شانس دارید


Zohre‏ – 98/3/30

سلام. میشه لطفا بگید با این درصدها رتبم حدود چند میشه و شانس قبولی برا تربیتی روزانه چمران رو دارم؟امار ۴۰تربیتی ۵۰رشد ۵۰عمومی ۴۵


خانم حسن زاده‏ – 98/4/1

سلام وقت بخیر لطفا از ربات تخمین رتبه استفاده کنید @ArshadTakhminBot


ستاره‏ – 98/3/29

سلام.با تقریبا چه رتبه ای میشه تو روانشناسی تربیتی دانشگاه پیام نور و ازاد سمنان قبول شد؟؟؟؟خواهش میکنم عاجزانه جواب بدین خیلییبیییی استرس گرفتم؟؟


ندا ش‏ – 98/3/28

سلام خسته نباشید خواستم بدونم برا قبولی ارشد روانشناسی تربیتی روزانه دانشگاه علامه یا الزهرا تهران چ رتبه ای لازمه؟ممنون


راحیل‏ – 98/3/28

سلام عرض سلام و خسته نباشید خدمت شمامیخواستم بپرسم با این درصدا میشه روانشناسی تربیتی دانشگاه لرستان قبول شد؟زبان ۰آمار و روش تحقیق ۳۰رشد ۴۳عمومی۴۴تربیتی۴۵با سهمیه ۵درصدی


Zahra‏ – 98/3/27

سلام خسته نباشید ، ببخشید برای قبولی در رشته ارشد روانشناسی بالینی آزاد و سراسری دانشگاه اردبیل چه رتبه ای لازم هست ؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/1

باسلاملطفا از نرم افزار تخمین رتبه استفاده کنید:@ArshadTakhminBot 


Zohre‏ – 98/3/24

سلام. برای قبولی در رشته روانشاسی تربیتی دانشگاه چمران اهواز حداکثر چه رتبه ای شانس قبولی دارم؟ ممنون


houshsng‏ – 98/3/17

سلام وقتتان به خير ببخشيد براي قبولي در دانشگاه تهران شبانه (خود دانشگاه تهران ) براي عمومي تا چه رتبه شانس دارد ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/3/21

سلامحدودا رتبه زیر 60


Goli‏ – 98/3/13

سلام وقتتون بخیر برای روانشناسی تربیتی چمران اهواز چه رتبه ای لازمه؟


سعید ‏ – 98/3/13

سلام.. برای ارشد روانشاسی عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه رتبه چند لازمه ؟ لرستان چطور ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/3/21

باسلامحدودا رتبه زیر 800 باید داشته باشید


اندیشه‏ – 98/3/6

سلام خسته نباشید، برای ارشد عمومی یا بالینی چمران اهواز حدودا چه رتبه ای باید بیارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/3/9

باسلامگرایش بالینی حدودا زیر 160 و گرایش عمومی زیر 400 


مینا فتح اللهی‏ – 98/3/5

سلام وقتتون بخیر ، برای گرایش صنعتی سازمانی چه رتبه ای نیازه؟


مرضیه‏ – 98/3/2

سلام ببخشید میشه لطفاً بگید که واسه قبولی در مقطع ارشد بالینی دانشگاه روزانه شیراز چه رتبه ای میخاد ؟و معمولا داوطلب از کی باید شروع به خوندن کنه باتوجه به اینکه مقطع کارشناسی هم رشته روانشناسی نبوده

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/3/2

سلامرتبه زیر 100 باید داشته باشید. حدودا یک مطالعه یک ساله باید داشته باشید البته باتوجه به شرایط و سرعت مطالعه هرفرد، ممکن است بیشتر یا کمتر شود. 


ارزو‏ – 98/2/12

سلامروانشناسی بالینی انستیتو. روانپزشکی یا همون ایران از چه رتبه تاچه رتبه ای روزانه شانس قبولی داد

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/22

باسلامحدودا رتبه زیر 7 🙂


مرجان الهامی‏ – 98/2/8

سلام خانم فکور معنوی،ببخشید میخواستم بدونم با رتبه ۱۵۰ در سهمیه ۵ درصد و رتبه کل ۱۸۰۰ آیا امکان قبولی در گرایش بالینی نوبت دوم هر دانشگاهی هست یا خیر،بسیار ممنون

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/10

باسلامشانس کمی برای قبولی دارید. موفق باشید


داریوش گودرزی‏ – 98/1/27

خواهش میکنم،لطفا یه جای کوچولو هم به روانشناسی صنعتی قرار بدید تو رو خدا یه سری اطلاعات کم هم بدید ممنون نیشم


Pegah‏ – 98/1/22

سلام برای ارشد خانواده درمانی شهید بهشتی حداکثر چه رتبه ای لازمه؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/1/27

باسلامبه طور قطعی نمیشه مشخص کرد چون هر سال ممکن است اولویت های داوطلبان متفاوت باشه اما حدودا رتبه زیر 50 باید داشته باشید. 


هانیه‏ – 98/1/4

سلام من محل تحصیلم مشهده با رتبه 677 میشه دانشگاه خوارزمی کرج قبول شم

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/1/21

سلام. برای گرایش بالینی خیر، برای گرایش عمومی هم شانس کمی دارید.


نیما‏ – 97/12/16

ببخشید من برای ارشد میخوام تغییر رشته بدم و برم روانشناسی هیچ پیش زمینه ای هم ازین رشته ندارم با توجه به وقت باقی مونده لژفا راهنمایی میکنین تز کجا شروع کنم و چه منابعی بخونم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/1/21

باسلامسوالتون خیلی کلی هست. انتخاب کتاب و برنامه ریزی متناسب با شرایط هر داوطلبی میتونه متفاوت باشه. برای گرفتن اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:https://3gaam.com/field/content/


تارا‏ – 97/12/16

سلام لطفا حداکثر رتبه برای قبولی بالینی یا عمومی دانشگاه فردوسی و دانشگاه زاهدان رو میفرمایید؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/3

باسلامبه ترتیب حدودا رتبه زیر 50، زیر 100 و بین 1000 تا 1300


گلنوش‏ – 97/12/13

سلام. خسته نباشد. برای آزاد روانشماسی بالینی شیراز حدودا چه رابه ای باید داشت؟


فاطمه‏ – 97/11/28

سلام خانم فکور معنوی برای قبولی در دانشگاه دولتی همدان و کردستان گرایش بالینی و تربیتی رتبم باید زیر چند باشه..؟ممنون میشم اگه جوابمو بدین

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/10

باسلامبالینی کردستان بین 150 تا 200 و تربیتی همدان حدودا رتبه زیر 750 باید داشته باشید. 


علوی‏ – 97/11/25

سلام.روان شناسی عمومی گیلان (شبانه و روزانه) تا چه رتبه ای میگیره؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/10

باسلامرتبه زیر 500 شانس قبولی در دانشگاه گیلان رو داره. موفق باشید


Fateme‏ – 97/11/19

سلام کنکور وزارت بهداشت سخت تره یا وزارت علوم ؟رقابت در کدوم بیشتره؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/30

سلامتعداد داوطلبان کنکور علوم به دلیل تعداد زیاد داوطلبان تغییر رشته ای بیشتر هست. سختی و آسونی هر کنکور نسبی هست و درس به درس متفاوته. موفق باشید


سجاد‏ – 97/11/6

باسلام و خسته نباشیدبرای روانشناسی بالینی دانشگاه اصفهان باید رتبه زیر چند باشه؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/18


سلامحدودا زیر 120


فائزه عباسي‏ – 97/11/4

سلام خانم فكور معنويببخشيد برايدقبولي باليني تبريز چه رتبه اَي لازمه

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/18


سلامحدودا زیر 130


رها‏ – 97/11/1

سلام خانم فکور معنوی. برای قبولی ارشد روانشناسی تربیتی پیام نور تهران چه رتبه ای لازمه؟؟؟؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/2

سلامحدودا با رتبه 2000 شانس قبولی دارید.موفق باشید


علی‏ – 97/10/27

با سلام و احترامبرای قبولی روانشناسی عمومی دانشگاه باهنر کرمان به چه رتبه کشوری نیاز داریم؟درباره گرایش تربیتی هم لطفا بفرماییدبا تشکر از شما

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/2

سلامرتبه عمومی باهنر حدود 500 و تربیتی حدودا 600 باشه امکان قبولی رو دارید.


باران‏ – 97/10/26

سلام خواهش می کنم جواب بدین، حداکثر رتبه قبولی ارشد روانشناسی دانشگاه های سراسری موجود در تهران تا چه رتبه ای هست چه شبانه چه روزانه، خواهش می کنم جواب بدین به سوالم

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/2

سلامقبولی هر گرایش با گرایش دیگر متفاوت است، برای گرایش بالینی حدودا زیر 60 باید باشید.


باران‏ – 97/10/26

سلام خواهشا جواب بدید، حداکثر رتبه برای قبولی در رشته ی روانشناسی بالینی همه دانشگاه های سراسری تهران چه رتبه ای هست؟ و همینطور روزانه ها حداکثر رتبه ای که به نظرتون تو دانشگاه های سراسری تهران پذیرش می دن چه رتبه ای هست، خواهش می کنم جواب سوالمو بدین

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/18

سلامحدود رتبه برای روزانه های تهران زیر 40 و برای روزانه و شبانه های تهران زیر 60 هست


Hossein‏ – 97/10/14

سلام خسته نباشيد.حداكثر رتبه براي قبولي از باليني در دانشگاه هاي سراسري،پيام نور و ازاد تبريز و زنجان چقدره ؟!


هاجر‏ – 97/9/29

سلام حداکثر رتبه مجاز دردانشگاه دولتی روزانه شیراز رشته روانشناسی بالینی یا بالینی کودک ونوجوان چقدر هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/10/10

سلام. برای بالینی شیراز حدودا رتبه زیر 100 و بالینی کودک و نوجوان شهید بهشتی رتبه زیر 40 باید داشته باشید. 


neda‏ – 97/9/23

سلام حداكثر رتبه قبولي باليني پرديس تبريز چقدر هست ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/10/10

سلامحدودا با رتبه 1000 می تونید پردیس تبریز رو برای گرایش بالینی بیارید. 


داریوش گودرزی‏ – 97/9/10

سلام من فارغ التحصیل رواتشناسی صنعتی سال۸۸ هستم امسال قراره برای اولین بار ارشد بدن ایا با میانگین ۵۰درصد برای ضریب ۲ ها و میانگین ۶۰درصدبرای ضریب ۳ های دروس صنعتی میتونم رتبه زیر ۲۰ کسب کنم تشکر


علی رضائی ‏ – 97/7/12

سلام وقت بخیرمیخواستم بپرسم آخرین قبولی ِ روانشاسی تربیتی دانشگاه های تهران (تهران) تا چه رتبه ای هست!؟


رضا‏ – 97/7/11

سلام و خداقوتلطفا بفرمایید حداقل و حداکثر رتبه لازم برای روزانه تبریز روانشناسی تربیتی چقدره?


آیدا‏ – 97/6/29

سلام برای قبولی در روزانه دانشگاه زنجان روانشناسی عمومی رتبم چقدر بیاد قبولم؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/8/27

سلام. رتبه ای حدود 600 باید داشته باشید.


amirreza‏ – 97/6/21

سلام برای قبولی در روانشناسی تربیتی روزانه علامه تهران و بهشتی حداکثر تا چه رتبه ای پذیرش دارند؟


Nasim‏ – 97/6/14

سلام خواهش ميكنم جواب من رو بديدايا با رتبه ١٦٤٥ ميشه دانشگاه ازاد تهران رودهن كرج اسلامشهر ، باليني قبول شد؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. برای تهران شانس کمی دارین اما برای کرج و اسلامشهر شانستون بیشتره.


شیما کاظمی‏ – 97/6/13

با عرض سلام و خداقوت .آیا با رتبه 4724 امکان قبولی در دانشگاه آزاد واحد اصفهان ( خوراسگان ) یا شهرهای اطراف را دارم در رشته روانشناسی بالینی با تراز 3480 ؟


پرشان‏ – 97/6/11

سلام. با رتبه 154بالینی با سهمیه5% احتمال قبول شدن دانشگاه اردبیل رو دارم!با رتبه110کودکان استثنائی با سهمیه 5%احتمال قبول شدن دانشگاه شیراز هست!

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. برای روزانه شانس زیادی ندارید، برای شبانه احتمالش بیشتره ولی باز هم بستگی به اولویت های سایر داوطلبانی که سهمیه 5درصدی دارند، داره. 


پانی‏ – 97/6/6

سلام خسته نباشین .من تو یکی از سایت های مربوط به کنکور ارشد روانشناسی خوندم که امسال رتبه های بالای 300 امکان قبولی روزانه و شبانه رو ندارن.من رتبم 550 عمومی شده میخواستم بدونم چه قدر شانس قبولی شبانه رشت یا روزانه زنجان دارم.مخصوصا الان که جوابا هم نمیاد بیشتر استرس گرفتم

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. ظرفیت دانشگاه ها هر سال کمی بیشتر یا کمتر میشه اما تفاوت به نسبت سال قبل در حدی نیست که رتبه 300 به بالا شانس قبولی روزانه نداشته باشن. برای دو محلی که ذکر کردین شانس بالایی دارید. موفق باشید


Mhmd ‏ – 97/6/3

سلام …برای قبولی در ارشد عمران دانشگاه شیراز به چه رتبه ای نیاز هست؟گرایش مهم نیست

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. لطفا سوالتون رو در صفحه تخصصی رشته عمران مطرح کنید. ممنون


مريم‏ – 97/6/1

سلام خسته نباشيد.با رتبه ١٥ سهميه ٥ درصد تراز ٧ هزار و رتبه بدون سهميه ٢٠٤ امكان قبولي در شبانه بهشتي يا تهران رو دارم؟اگر نه كدوم يك از دانشگاه هاي تهران؟ممنون ميشم پاسخ بديد

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. شانس کمی براتون هست اما برای دانشگاه هایی هم ردیف الزهرا شانس بیشتری دارید.


مريم‏ – 97/5/31

سلام خسته نباشيد.با رتبه ١٥ سهميه ٥ درصد تراز ٧ هزار و رتبه بدون سهميه ٢٠٤ امكان قبولي در شبانه بهشتي يا تهران رو دارم؟اگر نه كدوم يك از دانشگاه هاي تهران؟ممنونم

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. برای دانشگاه تهران و بهشتی شانس پایینی دارید. برای شبانه دانشگاه های هم تراز خوارزمی شانس بیشتری دارید


حدیث‏ – 97/5/27

سلام خسته نباشید ممنون ميشم به سوال من پاسخ بديد. برای قبولی در رشته روانشناسی بالینی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران روزانه باید چه رتبه ای داشته باشم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/5/30

سلام. برای روزانه دانشگاه تهران رتبه زیر 10 باید داشته باشید. موفق باشید


سمانه‏ – 97/5/13

سلام میخواستم ببینم با رتبه 231 تربیتی منطقه یک چقد شانس قبولی توی دانشگاه الزهرارو دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. شانستون بالاست. موفق باشید


لیدا‏ – 97/5/11

سلام. وقت تون به خیر. با رتبه ی 161 عمومی و بالینی (تو هر دو 161 شدم)، احتمال قبولی شبانه ی یکی از دانشگاه های تهران رو دارم؟ بالینی که احتمالا نه، ولی ممکنه عمومی شبانه یکی از دانشگاه های تهران قبول شم؟ آخرین انتخابام الزهرا و خوارزمیه.

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/5/23

سلام. برای گرایش بالینی شانسی در دانشگاه های تهران ندارید اما برای شبانه لب مرز هستید، امیدواریم قبول بشید


پرشان‏ – 97/5/10

سلام .وقتتون بخیر .ببخشید با رتبه154بالینی و110کودکان استثنائی(سهمیه 5%) امکان قبولی در چه دانشگاه هایی رو دارم!اصلا قبول میشم!!(روزانه)

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. در گرایش بالینی برای دوره های پیام نور، دانشگاه آزاد و پردیس های خودگردان شانس قبولی دارین ولی برای دوره های سراسری شانستون کمتره. در گرایش استثنایی شانس قبولی در شبانه هم براتون هست. 


مریم‏ – 97/4/31

سلام خسته نباشید می خواستم بدونم با رتبه 928عمومی شانس غیر انتفاعی خاتمو دارم یا نه. با تشکر

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/5/9

سلام. بله شانس دارید. موفق باشید


مريم‏ – 97/4/28

با سلام با رتبه ٢٦٣٧ چقدر احتمال قبولي غير انتفاعي تهران يا ازاد تهران را دارم

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/4/30

سلامگرایشتون رو نگفتین! اما برای گرایش های پرطرفدار مثل بالینی و عمومی شانس غیرانتفاعی ندارید، برای عمومی آزاد شانس بیشتری هست. موفق باشید


افشین‏ – 97/4/13

لطفا جواب بدید بدجوری استرس دارم با رتبه 304تربیتی روزانه شهرهای دور مثل بوشهر بیرجند یا زاهدان قبول میشم با سهمیه پنچ درصد ،بالینی رتبه ام شده پانصد ایا شبانه اصفهان یا کاشان شانسی دارم


فریبا اشرفی نیا‏ – 97/4/23

با عرض سلامبله با 300 تربیتی شانس قبولی در دانشگاه های مذکور را دارید.


افشین‏ – 97/4/12

با رتبه 304 سهمیه پنچ درصد تربیتی روزانه بیرجند یا ارومیه یا شیراز قبول میشم ،با بالینی پانصد چی 


خانم پور واحدی‏ – 97/4/13

سلام احتمال قبولی بالینی تون توی روزانه ها ضعیف هستولی احتمالا تبریز و شاید بیرجند پذیرش بشید


افشین‏ – 97/4/12

سلام رتبه من در تربیتی 304شده در سهمیه پنچ درصد روزانه شهرهای دور مثل بوشهر یا بیرجند شانس دارم


reza‏ – 97/4/10

سلام خسته نباشیدبا رتبه ۲۶۱تربیتی میشه روزانه تبریز یا ارومیه قبول شد؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/5/9

سلام. بله، شانس بالایی دارید. موفق باشید


حامد‏ – 97/4/8

سلام خسته نباشیدبا تراز ۵۷۹۷ و داخل سهمیه بیست و پنج درصدی رتبه ۱۷ روانشناسی عمومی چقدر شانس قبولی دانشگاه های تهران رو دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/4/30

سلام. شانس قبولی تون بالا هست. موفق باشید


قاسمی‏ – 97/4/4

سلام . وقت بخیر.برای بالینی دانشگاه شیراز چ رتبه ای باید داشته باشم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/4/5

سلامرتبه تون حدودا زیر 110 باید باشه


زينبم‏ – 97/4/1

با سلاممن رتبه ام١٨٨روانشناسي تربيتي شدهو كلا الويتم هم اين رشته اس ميخواستم بدونم با سهميه٥درصد احتمال قبولي در تهران رو دارم؟؟واينكه درجه علمي كدوم دانشكده روانشناسي(الزهرا،تهران،علامه،بهشتي،خوارزمي)بالاتر هست؟؟ممنونم از شما


مهدی‏ – 97/3/21

سلام خسته نباشید . من رتبه ۹ سهمیه ۵ درصد و رتبه ۹۸ گرایش بالینی شدم. در تهران شانس قبولی کجا را دارم؟ و میشه بین شاهد و علامه و خوارزمی اولویت علمی دانشگاه ها را بفرمایید

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/21

سلام، شما هم خسته نباشیداگر باتوجه به سهمیه 5 درصدی ات که 9 شدی ظرفیت خالی باشه، قبولی ات برای دانشگاه تهران و شهیدبهشتی خیلی بالاست. اما اگر ظرفیت 5 درصد پر شده باشه و بر اساس رتبه بدون سهمیه باشه برای علامه شانس قبولی داری. دانشگاه علامه، شاهد و خوارزمی اولویت دانشگاه ها در رشته روانشناسی است.


کیانا‏ – 97/3/20

سلام،با رتبه ی۶۳۸بالینی پردیس بهشتی بالینی یا بالینی کودک قبول میشم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/21

سلام. شانس قبولی توی پردیس بهشتی رو داری اما باتوجه به اینکه دانشگاه بهشتی سطح بالای داره حتی در دوره های پردیس هم زود پر میشه اما حدودا 40درصد احتمال قبولی داری.


شهراد‏ – 97/3/18

سلام با رتبه 135 عمومی و معدل موثر 18 شانس قبولی شبانه تهران دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/21

سلام. بله برای دانشگاه علامه و خوارزمی در دوره شبانه شانس قبولی در گرایش عمومی دارید.


Rafii Shahab‏ – 97/3/16

سلام با رتبه ۷۸۰ میشه شبانه عمومی ارومیه قبول شد؟شانسی هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. برای شبانه گرایش عمومی اخرین شانس قبولی تا رتبه 800 هست. بنابراین باتوجه به رتبه تون شانس قبولی رو برای شبانه ارومیه دارید.


علی‏ – 97/3/13

از نرم افزارتون استفاده کردم ممنونم. لطف کردید پاسخ دادید.


گل بهار ‏ – 97/3/13

سلام با رتبه ۳۰ هزار روانشناسی عمومی میشه آزاد با پیام نور تهران قبول شد ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. پیام نور تهران شانس قبولی ندارید. برای دانشگاه آزاد هم دانشگاه آزاد تهران شانس کمی هست اما اطراف تهران احتمال بیشتری هست.


الناز‏ – 97/3/13

یا عرض سلام میخواستم‌ بدونم‌ با رتبه ۲۷۰ عمومی میشه دانشگاه های پایتخت رو‌قبول شد و شانس تو قبولی‌ در کدومشون بیشتره؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. با این رتبه در تهران شانس کمی دارید اما برای شبانه دانشگاه فردوسی و اصفهان و روزانه شهرستان های کوچک تر احتمال بالایی هست.


محمد عزیزی‏ – 97/3/12

با سلام میخاستم بدونم با رتبه 768 میتوانم دوره روزانه زنجان در رشته های روانشناسی عمومی و یا تربیتی قبول شم یا خیر؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. برای دوره روزانه شانس کمی هست ولی برای شبانه شانس بیشتری در گرایش عمومی دارید.


جهانبخشی‏ – 97/3/12

سلام. ایا با رتبه 191 در گرایش روانشناسی تربیتی شانس قبولی در دانشگاه شیراز دوره روزانه را دارم؟


علی‏ – 97/3/10

سلام من با رتبه 680روانشناسی عمومی شانس قبولی شبانه تبریز یا روزانه زنجان و مدنی تبری رو دارم؟اگه نه کجا می تونم قبول م؟ممنون میم جوابم رو بدهید.

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/12

سلام. برای روزانه عمومی در شهرستان های دورتر مثل زنجان شانس قبولی داری، برای شبانه تبریز هم احتمال قبولی هست.. قبولی در گرایش عمومی برای دوره روزانه حدودا زیر 650 و برای دوره شبانه زیر 800 باید باشه. برای انتخاب رشته دقیق تر میتونین از نرم افزار انتخاب رشته 3گام استفاده کنید:https://final.3gaam.com/

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/12

سلام. برای روزانه عمومی در شهرستان های دورتر مثل زنجان شانس قبولی داری، برای شبانه تبریز هم احتمال قبولی هست.. قبولی در گرایش عمومی برای دوره روزانه حدودا زیر 650 و برای دوره شبانه زیر 800 باید باشه. برای انتخاب رشته دقیق تر میتونین از نرم افزار انتخاب رشته 3گام استفاده کنید:https://final.3gaam.com/

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

در این مقاله لیست دانشگاه های پذیرنده دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) به همراه ظرفیت پذیرش و راهنمای انتخاب رشته قرار داده شده است .

برای مشاوره انتخاب رشته ، ظرفیت و دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 )

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیلدرصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

مجموعه روانشناسی ( 1 ) با کد 1133 در کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، پردیس بین الملل و مجازی پیام نور دانشجو می پذیرد . این مجموعه شامل رشته های روانشناسی ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی خانواده درمانی ، سنجش و اندازه گیری ( روانسنجی ) ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان و روانشناسی اسلامی با گرایش روانشناسی مثبت گرا می باشد . ظرفیت رشته روانشناسی ( 1 ) در کنکور کارشناسی ارشد 95 – 96 به شرح زیر بوده است :

ظرفیت دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) در کنکور 95 – 96

روزانه

نوبت دوم ( شبانه )

پیام نور

غیرانتفاعی

پردیس خودگردان

452 نفر

211 نفر

754 نفر

195 نفر

121 نفر

انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) شامل 100 انتخاب برای هر داوطلب است . در سال گذشته مجموع ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) 1733 نفر بوده است که این رقم بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد است . داوطلبان باید با توجه به آنچه که در  اعلام خواهد شد وضعیت مجاز به انتخاب رشته خود را مشاهده کنند . هر داوطلب با توجه به رتبه ای که در  کسب کرده یا هم در دوره روزانه و هم  دوره های غیر روزانه ( شامل دانشگاه های نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان ) مجاز به انتخاب رشته می شود یا فقط در دوره های غیر روزانه . اعلام علاقه مندی به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) می تواند در زمان  یا زمان  با خرید کارت اعتباری انجام شود . توصیه می کنیم ترتیب این 100 انتخاب را فقط براساس علاقه ، دوری و نزدیک ، هزینه و کیفیت دانشگاه ها مرتب کنید و موضوعاتی مانند شانس قبولی را در چینش انتخاب هایتان دخیل نکنید . لازم به ذکر است تفاوت دوره های روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) کلیه دانشگاه ها تنها در شهریه پرداختی دانشجویان است و هیچ تفاوتی از لحاظ اعتبار مدرک ، اساتید و محل برگزاری کلاس ها با یکدیگر ندارند .بین دوره روزانه و پردیس خودگردان هم غیر از موضوع شهریه ، در بعضی دانشگاه ها محل برگزاری کلاس ها و اساتید دانشجویان هم متفاوت است و در بعضی دانشگاه ها تفاوت کمی در اساتید دارند . باتوجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد ، برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) 96 که قصد انتخاب رشته در هر دو مجموعه دانشگاه را دارند مطالعه مقالات  ،  ،  ،  و  روانشناسی ( 1 ) را توصیه می کنیم . نکته مهم دیگر ارتباط کد ضریب های درج شده در دفترچه انتخاب رشته با کارنامه است . زیرگروه هایی که در  درج شده است به دلیل تفاوت در ضریب دروس ، با یکدیگر متفاوت هستند . بنابراین برای بررسی وضعیت خود در هر کد ضریب ، باید با گرایش های مربوط به آن کد ضریب آشنایی داشته باشید که در زیر توضیح داده شده است :

زیرگروه 1 : رشته روانشناسی و رشته روانشناسی اسلامی با گرایش روانشناسی مثبت گرا
زیرگروه 2 : رشته های روانشناسی بالینی ، روانشناسی خانواده درمانی و روانشناسی بالینی کودک و نوجوان
زیرگروه 3 : رشته سنجش و اندازه گیری ( روانسنجی )
زیرگروه 4 : رشته روانشناسی صنعتی و سازمانی

برای مشاوره انتخاب رشته ، ظرفیت و دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 )

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

 

مجموعه روانشناسی ( 1 ) با کد 1133 در  در دانشگاه های دولتی روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، پردیس بین الملل و مجازی پیام نور دانشجو می پذیرد . این مجموعه شامل رشته های روانشناسی ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی خانواده درمانی ، سنجش و اندازه گیری ( روانسنجی ) ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان و روانشناسی اسلامی با گرایش روانشناسی مثبت گرا می باشد . ظرفیت رشته روانشناسی ( 1 ) در کنکور کارشناسی ارشد 95 – 96 به شرح زیر بوده است :

ظرفیت دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) در کنکور 95 – 96

روزانه

نوبت دوم ( شبانه )

پیام نور

غیرانتفاعی

پردیس خودگردان

452 نفر

ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد

211 نفر

754 نفر

195 نفر

121 نفر


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


دفترچه سوالات پایه دوازدهم ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی تجربی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99Downloads-icon

گروه ایران مشاوره نظری بدهید

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آخرین رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه فردوسی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –تماس از استان تـهران: 9092305538تماس از سایر استان ها: 9099072938 – 9099071647 در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید .newchos.subsub2{overflow-y:scroll;height:246px;position:relative}#myInput{color:#000;width:99%;margin-right:3px}#myInput1{color:#000;width:99%;margin:3px}.newchos li:before{content:” “;width:24px;height:24px;background:url(https://iranmoshavere.com/wp-content/plugins/selection/assets/css/success.png);position:absolute;top:8px;right:5px}.newchos li .slactive:before{content:” “;width:24px;height:24px;background:url(https://iranmoshavere.com/wp-content/plugins/selection/assets/css/success11.png);position:absolute;top:8px;right:5px}.ajaxloading{width:100%;height:100%;background:#FFF url(https://iranmoshavere.com/wp-content/plugins/selection/assets/css/ajax-loader.gif) no-repeat center center;position:absolute;z-index:2000}.advertising{width:100%;display:table;float:right}.shoar_ha{display:none}.ajaxload{background:#FFF url(https://iranmoshavere.com/wp-content/plugins/selection/assets/css/ajax-loader.gif) no-repeat center center} تا کنون 4806349 نفر از این نرم افزار استفاده کرده اند تخمین رتبه بر اساس درصد کارنامه های قبولی کنکور رتبه رشته ها و دانشگاه ها سال تحصیلی 139813971396 گروه آزمایشی ریاضیتجربیانسانی زبانهنر رشته مهندسی برقمهندسی مکانیکمهندسی عمرانمهندسی معماریمهندسی کامپیوترمهندسی صنایعمهندسی پزشکیمهندسی نفتمعماری داخلیمهندسی شهرسازیمهندسی نقشه برداریمهندسی مواد و متالورژیمهندسی هوافضامهندسی نساجیمهندسی معدنمهندسی راه آهنمهندسی بهره برداری راه آهنعلوم مهندسیمهندسی انرژیعلوم و مهندسی آباقتصاد کشاورزیآمارعلم اطلاعات و دانش شناسیکارشناسی چند رسانه ایروان‌ شناسی آموزش ابتداییآموزش کودکان استثناییحسابداریاقتصادعلوم ورزشیهتلداریکاردان فنی برقکاردان فنی عمرانکاردانی نقشه برداریکاردانی معماریکاردان فنی معدنکاردانی کشاورزیدکتری پیوسته فیزیکدکتری پیوسته بیوتکنولوژیمهندسی پلیمرعلوم کامپیوترمهندسی اپتیک و لیزرمهندسی دریامهندسی ماشین آلات دریاییمهندسی ساخت وتولید مهندسی ماشینهای صنایع غذایی فیزیک مهندسیفیزیکریاضیات و کاربردهاشیمیمدیریت فرهنگی هنریمدیریت کسب و کارهای کوچکعلوم قرآن و حدیثتاریخ اسلامکاردان فنی صنایعکاردان فنی مکانیکگردشگریمهندسی ایمنی صنعتیایمنی صنعتیمهندسی مکانیک بیوسیستم (کشاورزی)شیمی محضمهندسی خط و سازه های ریلیمهندسی ایمنی و بازرسی فنیمدیریت فرهنگی هنریمدیریت بیمه اکومهندسی حمل و نقل ریلیمهندسی مکانیزاسیون کشاورزیهنرهای چند رسانه ایمدیریت امور بانکیمهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کارآموزش ریاضیآموزش فیزیکمهندسی شیمیپزشکی- دکتریدندانپزشکی- دکتریداروسازی- دکتریدامپزشکی- دکتریهوشبریپرستاریاتاق عملگفتار درمانیعلوم و مهندسی خاکاعضای مصنوعیکاردرمانیبازرسی گوشتعلم اطلاعات ودانش شناسیفناوری اطلاعات سلامتحسابداریاقتصاد کشاورزیکتابداری در شاخه پزشکیآموزش ابتداییعلوم ورزشیفقه و حقوقفلسفهمددکاری اجتماعیکاردانی بهداشت حرفه ایکاردانی دامپزشکیکاردانی حسابداریماماییعلوم تغذیهتکنولوژی پزشکی هسته ایدکتری پیوسته بیوتکنولوژیفیزیوتراپی زیست شناسی سلولی مولکولیبینایی سنجیشنوایی شناسیعلوم آزمایشگاهی علوم آزمایشگاهی دامپزشکیمهندسی بهداشت محیطمهندسی فضای سبزمهندسی منابع طبیعیزمین شناسیبهداشت مواد غذاییاقیانوس شناسیمهندسی صنایع مبلمانمدیریت و بازرگانی دریاییادیان و مذاهبالهیات و معارف اسلامیتاریخ اسلامآموزش کودکان استثناییبیولوژی وکنترل ناقلین بیماریهابهداشت عمومی مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کارعلوم دامیروانشناسیتکنولوژِی پرتودرمانیزیست شناسی جانوریزیست شناسی گیاهیزیست فناوریزیست شناسی دریااقتصادمیکروبیولوژیتکنولوژی پرتوشناسی علوم و مهندسی صنایع غذاییعلوم و صنایع غذاییشیمی محضشیمی کاربردیگیاه پزشکیعلوم و مهندسی محیط زیستگردشگریمدیریت مالیمدیریت صنعتیمدیریت دولتیمدیریت بازرگانیمدیریت امور بانکیمدیریت امور گمرکیمدیریت بیمهمدیریت خدمات بهداشتی درمانیمدیریت کسب و کارهای کوچکمدیریت فرهنگی هنریمدیریت بیمه اکوعلوم قرآن و حدیثمهندسی تولید و ژنتیک گیاهیکاردانی تکنسین پروتزهای دندانیعلوم و مهندسی باغبانیمهندسی طبیعتعلوم و مهندسی شیلاتآموزش شیمیآموزش زیست شناسیفقه و حقوق امامیحقوقکارشناسی ارشد معارف اسلامی و حقوقحسابداریعلوم اجتماعیروان‌ شناسی زبان شناسیاقتصاد اسلامیعلوم ارتباطات اجتماعیمطالعات ارتباطی و فناوری اطلاعاتروزنامه نگاریروابط عمومیمددکاری اجتماعیمطالعات خانوادهآموزش کودکان استثناییمعارف اسلامیفقه و حقوقفلسفهمردم شناسیباستان شناسیعلم اطلاعات و دانش شناسیکاردانی حسابداریکاردانی علوم ورزشیکارشناسی ارشد علوم قضایی – مدیریتمدیریت فرهنگی هنریمدیریت کسب و کارهای کوچکمدیریت و بازرگانی دریاییزبان و ادبیات فارسیآموزش زبان و ادبیات فارسیعلوم سیاسیعلوم تربیتیزبان و ادبیات عربیالهیات و معارف اسلامیجغرافیاتاریخعلوم قضاییآموزش ابتداییتربیت بدنی و علوم ورزشیایران شناسیزبان و ادبیات کردیزبان و ادبیات ترکی و آذریاقتصادمدیریت دولتیمدیریت صنعتیمدیریت بازرگانیمدیریت بیمه اکومدیریت مالیمدیریت امور بانکیمدیریت بیمهمدیریت و بازرگانی دریاییعلوم قرآن و حدیثمدیریت امور گمرکیادیان و عرفانفلسفه و حکمت اسلامیگردشگریفلسفه و کلام اسلامیفلسفه و عرفان اسلامیمشاورهتاریخ اسلامتاریخ تمدن و ملل اسلامیجامعه شناسیمترجمی زبان عربیآموزش الهیاتآموزش تاریخآموزش جغرافیاآموزش تربیت بدنیآموزش زبان عربیآموزش علوم اجتماعیآموزش مشاوره و راهنماییفقه و مبانی حقوق اسلامیزبان چینیزبان و ادبیات انگلیسیزبان و ادبیات آلمانیزبان و ادبیات اردوزبان و ادبیات ارمنیزبان و ادبیات اسپانیاییزبان و ادبیات ترکی استانبولیزبان و ادبیات ژاپنیزبان و ادبیات فرانسهمترجمی زبان انگلیسیمترجمی زبان فرانسهمترجمی زبان آلمانیآموزش زبان انگلیسیزبان چینیزبان روسیزبان ایتالیاییطراحی صنعتینقاشیطراحی پارچهعکاسیهنرهای صناعیآهنگسازیطراحی صحنههنر اسلامیمجسمه سازیکتابت و نگارگریباستان شناسیسینمانمایش عروسکیادبیات نمایشیکارگردانی تلویزیونبازیگرینوازندگی موسیقی ایرانینوازندگی موسیقی جهانیصنایع دستیارتباط تصویریمرمت آثار تاریخیتلویزیون و هنرهای دیجیتالیطراحی لباسموزهچاپموسیقی نظامیفرشمرمت بناهای تاریخیطراحی و ساخت طلا و جواهرآموزش ارتباط تصویری function filter(element) {
var value = $(element).val();
var zz=$(‘.groupgroups.slactive’).attr(‘data-id’);
$(“#myUL > li.subsub”+zz).each(function() {
if ($(this).text().search(value) > -1) {

$(this).show();
}
else {
$(this).hide();
}
});
} دانشگاه دانشگاه صنعتی شریفدانشگاه تهراندانشگاه صنعتی اصفهاندانشگاه صنعتی امیرکبیردانشگاه فردوسی – مشهد پردیس امام خمینی – گرگاندانشگاه شهید بهشتیدانشگاه تبریزدانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسیدانشگاه شیرازپردیس شهید چمراندانشگاه صنعتی امیرکبیردانشگاه صنعتی نوشیروانی بابلدانشگاه سمناندانشگاه شهید بهشتی (شهیدعباسپور)دانشگاه هنر اصفهانپردیس فاطمه الزهرا (س) – اهوازپردیس امام سجاد – بیرجنددانشگاه ارومیهپردیس فاطمه الزهرا (س) – اصفهاندانشگاه هنر تهراندانشگاه الزهرا(س)دانشگاه صنعت نفت (محل تحصیل اهواز)دانشگاه یزددانشگاه صنعت نفت (محل تحصیل آبادان)دانشگاه اصفهانپردیس علامه امینی – تبریزدانشگاه علامه طباطباییپردیس شهید رجایی – ارومیهدانشگاه خوارزمی تهرانپردیس آیت الله خامنه ای – گرگاندانشگاه صنعتی قمپردیس بنت الهدی صدر – سنندجپردیس نسیبهپردیس شهید رجایی – شیرازدانشگاه تهران (محل تحصیل فومن گیلان)پردیس شهید باهنر – همداندانشگاه گیلان – رشتپردیس امام جعفر صادق – بجنورددانشگاه اراکدانشگاه شاهددانشگاه زنجانپردیس شهید باهنر – اصفهاندانشگاه قمدانشگاه پیام نور همدان – مرکز همداندانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (محل تحصیل دانشکده سلامت، ایمنی و محیط زیست)پردیس شهید هاشمی نژاد – مشهدپردیس فاطمه الزهرا (س) – سمناندانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگپردیس شهید رجایی – سمناندانشگاه شهید چمران اهوازدانشگاه مازندران – بابلسردانشگاه تهران (محل تحصیل رضوانشهر گیلان)دانشگاه صنعتی شیرازپردیس فاطمه الزهرا (س) – یزدپردیس حضرت رسول اکرم – اهوازدانشگاه صنعتی سهند – تبریزپردیس فاطمه الزهرا(س) ساریدانشگاه صنعتی ارومیهدانشکده فنی ومهندسی گرمسارپردیس فاطمه الزهرا (س) – تبریزپردیس حضرت معصومه – قمپردیس شهید مطهری – زاهدانپردیس علامه طباطبایی – ارومیهمرکز تحصیلات تکمیلی در علوم پایه زنجاندانشگاه صنعتی جندی شاپور – دزفولدانشگاه صنعتی اراکدانشگاه تهران (محل تحصیل قم)دانشگاه محقق اردبیلی – اردبیلدانشگاه رازی کرمانشاهپردیس شهید بهشتی – مشهدپردیس شهید مقصودی – همدانپردیس آیت اله طالقانی – قمدانشگاه صنعتی شاهروددانشگاه غیرانتفاعی آل طه (ویژه خواهران)دانشگاه خلیج فارس – بوشهرپردیس شهید مدرس – سنندجدانشگاه صنعتی همداندانشگاه شهید مطهریپردیس امام جعفر صادق – ایلامدانشگاه غیرانتفاعی ابرار (ویژه خواهران)دانشگاه بجنوردپردیس زینبیه – پیشوا (ورامین)دانشگاه غیرانتفاعی رسام – کرج (ویژه خواهران)دانشگاه لرستان – خرم آباددانشگاه میبددانشگاه شهید مدنی آذربایجان – تبریز دانشگاه شهید باهنر – کرماندانشگاه شهرکردمرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرادانشگاه سمناندانشگاه غیرانتفاعی رسام – کرجدانشگاه غیرانتفاعی ارشاد – دماونددانشگاه بوعلی سینا – همداندانشگاه ولایت – ایرانشهردانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) – قزویندانشگاه تربت حیدریهدانشگاه صنعتی قوچاندانشگاه گرمساردانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانساردانشگاه علم و فناوری مازندران – بهشهردانشگاه کردستاندانشگاه سیستان و بلوچستاندانشگاه کاشاندانشگاه ملایردانشگاه جهرمدانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء – بهبهاندانشگاه ایلامدانشگاه گلستان – گرگاندانشگاه دامغاندانشگاه هرمزگان – بندرعباسدانشگاه بیرجنددانشگاه علم و صنعت ایران – تهراندانشگاه ولی عصر(عج) – رفسنجاندانشگاه اردکاندانشگاه تفرشدانشگاه مراغهدانشگاه فسادانشگاه نیشابوردانشگاه غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی – اصفهاندانشگاه حکیم سبزواری – سبزواردانشگاه پیام نور تهران – واحد فیروزکوهدانشگاه جهرمدانشگاه علوم پزشکی کردستان – سنندجدانشکده علوم پزشکی مراغهدانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگاندانشکده علوم پزشکی خویدانشگاه علوم پزشکی اردبیلدانشگاه فسادانشگاه علوم پزشکی بوشهردانشگاه علوم پزشکی زنجاندانشگاه علوم پزشکی قزویندانشگاه علوم پزشکی مشهددانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهراندانشگاه علوم پزشکی تهراندانشگاه علوم پزشکی شیرازدانشگاه علوم پزشکی ایراندانشگاه علوم پزشکی تبریزدانشکده علوم پزشکی ساوهدانشکده علوم پزشکی شوشتردانشگاه علوم پزشکی رفسنجاندانشکده علوم پزشکی آباداندانشگاه علوم پزشکی بیرجند (محل تحصیل قائن)دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد (محل تحصیل بروجن)دانشگاه علوم پزشکی اراکدانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی – بجنورددانشگاه علوم پزشکی دزفولدانشکده علوم پزشکی لارستاندانشگاه علوم پزشکی شهرکرددانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهدانشگاه علوم پزشکی کرماندانشگاه علوم پزشکی همدان (محل تحصیل نهاوند)دانشگاه علوم پزشکی بابلدانشگاه علوم پزشکی گناباددانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساریدانشگاه علوم پزشکی همداندانشگاه علوم پزشکی البرز – کرجدانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت (محل تحصیل پیرا پزشکی لنگرود)دانشگاه علوم پزشکی اصفهاندانشگاه علوم پزشکی جیرفتدانشگاه علوم پزشکی بندرعباسدانشگاه علوم پزشکی سبزواردانشگاه علوم پزشکی بیرجند (محل تحصیل فردوس)دانشگاه علوم پزشکی زابلدانشکده علوم پزشکی ایرانشهردانشگاه علوم پزشکی ایلامدانشگاه علوم پزشکی یاسوجدانشگاه علوم پزشکی لرستان – خرم آباددانشگاه علوم پزشکی بیرجنددانشگاه علوم پزشکی ارومیهدانشگاه علوم پزشکی شاهروددانشکده علوم پزشکی خمیندانشگاه علوم پزشکی فسادانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوازدانشکده علوم پزشکی بهبهاندانشگاه علوم پزشکی قمدانشگاه علوم پزشکی زاهدان (محل تحصیل خاش)دانشگاه علوم پزشکی زاهداندانشکده علوم پزشکی گراشدانشگاه علوم پزشکی شیراز (محل تحصیل استهبان)دانشگاه علوم پزشکی کاشاندانشگاه علوم پزشکی سمنان (محل تحصیل سرخه)دانشگاه علوم پزشکی یزددانشگاه علوم پزشکی جهرمدانشگاه علوم پزشکی سمناندانشگاه علوم پزشکی بقیه اللهدانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشتدانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتیدانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت (محل تحصیل بندرانزلی)دانشگاه علوم پزشکی بابل (محل تحصیل رامسر)دانشگاه علوم پزشکی بمدانشگاه تبریزدانشگاه شهید باهنر – کرماندانشگاه ارومیهدانشگاه شهرکرددانشگاه لرستان – خرم آباددانشگاه سمناندانشگاه شهید چمران اهوازدانشگاه فردوسی – مشهد دانشگاه شیرازدانشگاه تهراندانشگاه زابلدانشگاه رازی کرمانشاهدانشکده علوم پزشکی نیشابوردانشگاه پیام نور گلستان – مرکز گنبد کاووسدانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریهدانشگاه علوم پزشکی لرستان – خرم آباد (محل تحصیل پلدختر)دانشکده علوم پزشکی سیرجاندانشگاه علوم پزشکی بیرجند (محل تحصیل طبس)دانشکده علوم پزشکی تربت جامدانشکده علوم پزشکی خلخالدانشکده علوم پزشکی سرابدانشگاه علوم پزشکی شیراز (محل تحصیل آباده)دانشگاه علوم پزشکی یزد (محل تحصیل میبد)دانشگاه علوم پزشکی مشهد (محل تحصیل کاشمر)دانشگاه علوم پزشکی مشهد (محل تحصیل قوچان)دانشکده علوم پزشکی اسفرایندانشگاه علوم پزشکی ارومیه (محل تحصیل سلماس)دانشگاه شاهددانشگاه علوم پزشکی مازندران (محل تحصیل دانشکده پرستاری آمل)دانشگاه علوم پزشکی ارومیه (محل تحصیل نقده)دانشگاه علوم پزشکی شیراز (محل تحصیل لامرد)دانشگاه جیرفتدانشگاه محقق اردبیلی_اردبیل(محل تحصیل مشگین شهر)دانشگاه علوم پزشکی اردبیل (محل تحصیل مشکین شهر)دانشگاه علوم پزشکی اردبیل (محل تحصیل مغان)دانشگاه علوم پزشکی همدان (محل تحصیل ملایر)دانشگاه علوم پزشکی سمنان (محل تحصیل دامغان)دانشگاه علوم پزشکی لارستان (محل تحصیل اوز)دانشگاه بیرجنددانشگاه اصفهاندانشگاه خوارزمی – تهران (محل تحصیل کرج)دانشگاه شهید مدنی آذربایجان – تبریزدانشگاه الزهرا(س)دانشگاه غیرانتفاعی علوم پزشکی وارستگان – مشهددانشگاه علامه طباطباییدانشگاه قمدانشگاه سمنان (محل تحصیل دانشکده روانشناسی وعلوم تربیتی مهدی شهر)دانشگاه خلیج فارس – بوشهردانشگاه یزددانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران(رشته های گروه پزشکی)دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری(محل تحصیل دانشکده پرستاری آمل)دانشگاه علوم پزشکی مازندران (محل تحصیل دانشکده پیراپزشکی آمل)دانشگاه پیام نور فارس – مرکز شیرازدانشگاه شهید بهشتیدانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگدانشگاه خوارزمی تهراندانشگاه غیرانتفاعی آل طه – تهران (ویژه خواهران)دانشگاه غیرانتفاعی خاتمدانشگاه ایلامدانشگاه پیام نور تهران – واحد اسلامشهردانشگاه صنعتی شاهروددانشگاه غیرانتفاعی ارشاد – دماوند (محل تحصیل تهران)دانشکده علوم انسانی حضرت معصومه -قم(ویژه خواهران)دانشگاه گیلان – رشتدانشگاه غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی – اصفهاندانشگاه غیرانتفاعی آپادانا – شیرازدانشگاه پیام نور اصفهان – مرکز اصفهاندانشگاه پیام نور تهران – واحد لواساناتدانشگاه پیام نور تهران – مرکز حسن آباددانشگاه غیرانتفاعی رسام – کرجدانشگاه بجنورددانشگاه بوعلی سینا – همدان(محل تحصیل رزن)دانشگاه پیام نور البرز – مرکز کرجدانشگاه پیام نور تهران – مرکز ورامیندانشگاه یزد(محل تحصیل شهرستان مهریز)دانشگاه بزرگمهر قایناتدانشگاه غیرانتفاعی زند – شیرازدانشگاه کوثر بجنورد (ویژه خواهران)دانشگاه غیرانتفاعی حکمت رضوی – مشهددانشگاه غیرانتفاعی بینالود – مشهددانشگاه پیام نور تهران – واحد پیشوادانشگاه غیرانتفاعی سهروردی – قزویندانشگاه پیام نور تهران – واحد فیروزکوهدانشگاه پیام نور تهران – واحد بهارستان – رباط کریمدانشگاه غیرانتفاعی فردوس – مشهددانشگاه غیرانتفاعی حافظ – شیرازدانشگاه غیرانتفاعی تابران – مشهددانشگاه غیرانتفاعی حکمت – قمدانشگاه غیرانتفاعی مولوی – ایوانکیدانشگاه غیرانتفاعی بصیر – آبیکدانشگاه غیرانتفاعی خردگرایان مطهر – مشهددانشگاه پیام نور تهران – تهران غربدانشگاه پیام نور کرمان – مرکز کرماندانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) – قزویندانشگاه پیام نور کرمانشاه – مرکز کرمانشاهدانشگاه بوعلی سینا – همداندانشگاه مازندران – بابلسردانشگاه شهید باهنر – کرمان (محل تحصیل بافت)مجتمع آموزش عالی سراواندانشگاه غیرانتفاعی شهاب دانش – قمدانشگاه غیرانتفاعی شمال – آملدانشگاه پیام نور اصفهان – مرکز شاهین شهردانشگاه پیام نور اصفهان – مرکز دولت آباددانشگاه پیام نور مازندران – مرکز ساریدانشگاه پیام نور همدان – مرکز همداندانشگاه پیام نور آذربایجان غربی – مرکز ارومیهدانشگاه پیام نور خوزستان – مرکز دزفولدانشگاه پیام نور لرستان – مرکز خرم آباددانشگاه هرمزگان – بندرعباسدانشگاه کردستان – سنندجدانشگاه پیام نور خوزستان – مرکز اهوازدانشگاه پیام نور اردبیل – مرکز اردبیلدانشگاه پیام نور اصفهان – واحد کاشاندانشگاه پیام نور گیلان – مرکز رشتدانشگاه پیام نور اصفهان – مرکز نجف آباددانشگاه علوم پزشکی گیلان(دانشکده پرستاری و مامایی لنگرود)دانشگاه علوم پزشکی سمنان (محل تحصیل آرادان )دانشگاه شاهد – تهران(رشته های پزشکی)دانشگاه علوم پزشکی شیراز (محل تحصیل داراب)دانشگاه غیرانتفاعی اوج – آبیکدانشگاه پیام نور تهران – واحد شهریاردانشگاه سیستان و بلوچستان – زاهداندانشگاه گنبددانشگاه محقق اردبیلی – اردبیلدانشگاه حکیم سبزواری – سبزوارمرکز آموزش عالی استهباندانشگاه غیرانتفاعی کاویان – مشهددانشگاه تخصصی فناوری های نوین آملدانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی – مرکز تبریزدانشگاه زنجاندانشگاه دامغاندانشگاه پیام نور تهران – تهران شرقدانشگاه صنعتی اصفهاندانشگاه ملایردانشگاه گلستان – گرگاندانشگاه یاسوجدانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء – بهبهاندانشگاه غیرانتفاعی دانش البرز – آبیکدانشگاه اراکدانشگاه مراغهدانشگاه کاشانپردیس بنت الهدی صدر – سنندجپردیس شهید باهنر – کرماندانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس کشاورزی و منابع طبیعی کرج)دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساریدانشگاه پیام نور تهران – واحد ریدانشگاه آیت الله بروجردی – بروجرددانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهردانشگاه ولی عصر(عج) – رفسنجانمجتمع آموزش عالی فاطمیه نهاوند (ویژه خواهران)دانشگاه غیرانتفاعی ربع رشیدی – تبریزدانشگاه غیرانتفاعی علم وهنر- یزددانشگاه غیرانتفاعی صبا – ارومیهدانشگاه تبریز (محل تحصیل اهر)دانشگاه بوعلی سینا – همدان (محل تحصیل بهار)دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگاندانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین – ملاثانی اهوازدانشگاه یاسوج (محل تحصیل گچساران)دانشگاه صنعتی ارومیهدانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسیدانشگاه صنعتی شریفدانشگاه صنعتی جندی شاپور – دزفولدانشگاه پیام نور قزوین – مرکز قزویندانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی – اسدآباد همداندانشگاه تهران (محل تحصیل پاکدشت)دانشگاه علوم پزشکی یزد (محل تحصیل ابرکوه)دانشگاه علوم پزشکی شیراز (محل تحصیل ممسنی)دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(محل تحصیل ورامین)دانشگاه تهران (محل تحصیل قم)دانشگاه غیرانتفاعی رجا – قزویندانشگاه پیام نور تهران – واحد شهر جدید پردیسدانشگاه پیام نور تهران – مرکز دماونددانشگاه پیام نور تهران – مرکز پاکدشتدانشگاه پیام نور البرز – واحد گرمدرهدانشگاه غیرانتفاعی غیاث الدین جمشید کاشانی – آبیکدانشگاه پیام نور تهران – واحد ملارددانشگاه غیرانتفاعی ایوانکیدانشگاه غیرانتفاعی پرندک – پرنددانشگاه علامه طباطبایی(محل تحصیل مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو)دانشگاه رازی کرمانشاه (محل تحصیل جوانرود)دانشگاه اردکانمجتمع آموزش عالی گناباددانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان – مرکز زاهداندانشگاه گنبد (محل تحصیل آزادشهر)دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهاردانشگاه غیرانتفاعی خیام – مشهددانشگاه پیام نور هرمزگان – مرکز بندرعباسدانشگاه غیرانتفاعی شیخ بهایی – اصفهانپردیس علامه امینی – تبریزمرکز آموزش عالی لامرددانشگاه تربت حیدریهدانشگاه سمنان (محل تحصیل شهمیرزاد)دانشگاه علوم و معارف قران کریم- قم (محل تحصیل شیراز)دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم – قم (محل تحصیل مشهد)دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم – قم (محل تحصیل دولت آباد اصفهان)دانشگاه علوم و معارف قران کریم- قم(محل تحصیل دولت آباد اصفهان)دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم – قم (محل تحصیل مراغه)دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم – قم (محل تحصیل قم)پردیس نسیبهپردیس فاطمه الزهرا (س) – اصفهانپردیس شهید هاشمی نژاد – مشهدپردیس شهید چمرانپردیس شهید مطهری – زاهدانپردیس شهید باهنر – اصفهانپردیس شهید باهنر – شیرازپردیس شهید رجایی – شیرازپردیس فاطمه الزهرا (س) – بندرعباسپردیس شهید رجایی – ارومیهپردیس فاطمه الزهرا (س) – تبریزپردیس شهید بهشتی – مشهدپردیس امام علی – رشتپردیس زینبیه – پیشوا (ورامین)پردیس رسالت – زاهدانپردیس شهید رجایی – سمنانموسسه غیرانتفاعی شاندیز – مشهددانشگاه فرهنگیان – پردیس حضرت رسول اکرم (ص) – اهوازدانشگاه فرهنگیان-پردیس رسول اکرم(ص) – اهوازدانشگاه پیام نور استان تهران – مرکز پرنددانشگاه فرهنگیان – پردیس علامه طباطبایی بوشهردانشگاه غیر انتفاعی مذاهب اسلامیدانشگاه علوم پزشکی ارومیهدانشگاه غیرانتفاعی شاندیز – مشهددانشگاه پیام نور تهران – واحد شهریاردانشگاه غیرانتفاعی خراسان – مشهددانشگاه پیام نور تهران – واحد شهر جدید پردیسدانشگاه پیام نور اصفهان – مرکز نجف آباددانشگاه پیام نور تهران – مرکز دماونددانشگاه غیرانتفاعی ارشاد – دماوند (محل تحصیل دماوند)دانشگاه غیرانتفاعی بینالود – مشهددانشگاه پیام نور تهران – مرکز پاکدشتدانشگاه پیام نور اصفهان – واحد خوراسگاندانشگاه غیرانتفاعی امام رضا(ع) – مشهددانشگاه پیام نور البرز – مرکز کرجدانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی – مرکز تبریزدانشگاه پیام نور تهران – واحد ریدانشگاه پیام نور تهران – واحد اسلامشهردانشگاه دامغاندانشگاه مراغهدانشگاه محقق اردبیلی – اردبیلدانشگاه آیت الله بروجردی – بروجرددانشگاه غیرانتفاعی ارشاد – دماوند (محل تحصیل تهران)دانشگاه پیام نور تهران – تهران جنوبدانشگاه بیرجنددانشگاه رازی کرمانشاهدانشگاه شهرکرددانشگاه سمناندانشکده علوم انسانی حضرت معصومه_قم(ویژه خواهران)دانشگاه بوعلی سینا – همداندانشگاه پیام نور اصفهان – مرکز اصفهاندانشگاه قمدانشگاه حکیم سبزواری – سبزواردانشگاه کاشاندانشگاه گیلان – رشتدانشگاه گلستان – گرگاندانشگاه تبریزدانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگدانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) – قزویندانشگاه تهران (محل تحصیل قم)دانشگاه شیرازدانشگاه شاهددانشگاه فردوسی – مشهد دانشگاه الزهرا(س)دانشگاه اصفهاندانشگاه شهید بهشتیدانشگاه تهراندانشگاه پیام نور تهران – مرکز حسن آباددانشگاه پیام نور فارس – مرکز شیرازدانشگاه پیام نور خوزستان – مرکز اهوازدانشگاه غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی – اصفهاندانشگاه پیام نور اردبیل – مرکز اردبیلدانشگاه پیام نور همدان – مرکز همداندانشگاه پیام نور تهران – مرکز ورامیندانشگاه پیام نور آذربایجان غربی – مرکز ارومیهدانشگاه پیام نور قزوین – مرکز قزویندانشکده غیرانتفاعی رفاه – ویژه خواهراندانشگاه پیام نور مازندران – مرکز ساریدانشگاه پیام نور قم – مرکز قمدانشگاه زابلدانشگاه غیرانتفاعی آل طه(ویژه خواهران)دانشگاه پیام نور تهران – واحد لواساناتدانشگاه غیرانتفاعی شمال – آملدانشگاه ملایرمجتمع آموزش عالی گناباددانشگاه غیرانتفاعی مفید (ره) – قمدانشگاه ایلامپردیس حضرت معصومه – قمدانشگاه لرستان – خرم آباددانشگاه اراکدانشگاه شهید مدنی آذربایجان – تبریزدانشگاه شهید چمران اهوازدانشگاه یزد – مهریزدانشگاه مازندران – بابلسردانشگاه یزددانشگاه زنجاندانشگاه میبددانشگاه علامه طباطباییدانشگاه پیام نور تهران – واحد پیشوادانشگاه پیام نور تهران – مرکز پرنددانشگاه پیام نور کرمان – مرکز سیرجاندانشگاه کردستان – سنندجپردیس شهید چمراندانشگاه بجنورددانشگاه پیام نور مازندران – مرکز بابلدانشگاه پیام نور استان کرمانشاه – مرکز کرمانشاهدانشگاه پیام نور خراسان رضوی – مرکز مشهددانشگاه غیرانتفاعی علم و فناوری شمس – تبریزدانشگاه غیرانتفاعی فرزانگان – اصفهاندانشگاه غیرانتفاعی چرخ نیلوفری آذربایجان – تبریزدانشگاه غیرانتفاعی هشت بهشت اصفهان پویا- اصفهاندانشگاه غیرانتفاعی اسوه معاصر- تبریزدانشگاه غیرانتفاعی المهدی مهر – اصفهان (ویژه خواهران)دانشگاه غیرانتفاعی خردگرایان مطهر – مشهددانشگاه پیام نور البرز – واحد نظرآباددانشگاه غیرانتفاعی سلمان – مشهددانشگاه غیرانتفاعی علامه محدث نوری – نوردانشگاه غیرانتفاعی حکیم طوس – مشهددانشگاه غیرانتفاعی امام جواد(ع) – یزددانشگاه غیرانتفاعی راغب اصفهانی – اصفهاندانشگاه غیرانتفاعی راهبرد شمال – رشتدانشگاه پیام نور اصفهان – مرکز دولت آباددانشگاه غیرانتفاعی سراج – تبریزدانشگاه غیرانتفاعی ایوانکیدانشگاه پیام نور اصفهان – واحد بهارستاندانشگاه غیرانتفاعی بصیر – آبیکدانشگاه غیرانتفاعی بهار – مشهددانشگاه غیرانتفاعی علوم و فناوری سپاهان – اصفهاندانشگاه غیرانتفاعی رجا – قزویندانشگاه غیرانتفاعی زند – شیرازدانشگاه پیام نور واحد بهارستان رباط کریمدانشگاه غیرانتفاعی اقبال لاهوری – مشهددانشگاه غیرانتفاعی امین – فولادشهر اصفهاندانشگاه غیرانتفاعی حکمت رضوی – مشهددانشگاه سلمان فارسی – کازروندانشگاه غیرانتفاعی خیام – مشهددانشگاه سمنان (محل تحصیل دانشکده روانشناسی وعلوم تربیتی مهدی شهر)دانشگاه شهید مطهریدانشگاه خوارزمی (محل تحصیل کرج)دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهراندانشگاه غیرانتفاعی روزبهان – ساریدانشگاه پیام نور لرستان – مرکز خرم آباددانشگاه غیرانتفاعی سهروردی – قزویندانشگاه پیام نور خراسان رضوی – مرکز نیشابوردانشگاه غیرانتفاعی ادیب مازندران – ساریدانشگاه پیام نور البرز – واحد اشتهارددانشگاه پیام نور کردستان – مرکز سنندجدانشگاه پیام نور زنجان – مرکز زنجاندانشگاه پیام نور گیلان – واحد آستانه اشرفیهدانشگاه پیام نور بوشهر – مرکز بوشهردانشگاه پیام نور هرمزگان – مرکز بندرعباسدانشگاه پیام نور اصفهان – مرکز شهرضادانشگاه پیام نور یزد – مرکز یزددانشگاه پیام نور استان مرکزی – مرکز اراکدانشگاه غیرانتفاعی جهاددانشگاهی – خوزستاندانشگاه لرستان – خرم آباد (محل تحصیل پلدختر)دانشگاه سیستان و بلوچستان – زاهداندانشگاه پیام نور اصفهان – واحد کاشاندانشگاه هرمزگان – بندرعباسمرکز آموزش عالی لاردانشگاه لرستان – خرم آباد (محل تحصیل نورآباددلفان)دانشگاه یاسوجدانشگاه شهید باهنر – کرماندانشگاه ارومیهدانشگاه غیرانتفاعی راه دانش – بابلدانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان – مرکز زاهداندانشگاه پیام نور خوزستان – مرکز دزفولدانشگاه پیام نور تهران – واحد ملارددانشگاه پیام نور البرز – واحد هشتگرددانشگاه پیام نور خوزستان – مرکز آباداندانشگاه گنبددانشگاه خلیج فارس – بوشهردانشگاه پیام نور گلستان – مرکز گرگاندانشگاه اردکاندانشگاه غیرانتفاعی فردوس – مشهددانشگاه غیرانتفاعی غیاث الدین جمشید کاشانی – آبیکدانشگاه پیام نور اصفهان – مرکز شاهین شهردانشگاه غیرانتفاعی حافظ – شیرازدانشگاه غیرانتفاعی آپادانا – شیرازدانشگاه غیرانتفاعی شهاب دانش – قمدانشگاه پیام نور البرز – واحد ماهدشتدانشگاه پیام نور اصفهان – واحد خمینی شهردانشگاه پیام نور تهران – واحد فیروزکوهدانشگاه غیرانتفاعی البرز – قزویندانشگاه غیرانتفاعی رسام – کرجدانشگاه بوعلی سینا – همدان(محل تحصیل رزن)دانشگاه رازی کرمانشاه (محل تحصیل جوانرود)دانشگاه بزرگمهر قایناتدانشگاه غیرانتفاعی خاتمدانشگاه خوارزمی تهراندانشگاه پیام نور گیلان – مرکز رشتمجتمع آموزش عالی سراواندانشگاه صنعتی شاهروددانشگاه ولی عصر(عج) – رفسنجاندانشگاه کوثر بجنورد (ویژه خواهران)دانشگاه غیرانتفاعی عطار – مشهددانشگاه ولایت – ایرانشهردانشگاه پیام نور تهران – تهران غربدانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهردانشگاه پیام نور تهران – تهران شرقدانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهاردانشگاه غیرانتفاعی شیخ بهایی – اصفهاندانشگاه پیام نور البرز – واحد گرمدرهدانشگاه غیرانتفاعی پرندک – پرنددانشگاه لرستان – خرم آباد (محل تحصیل الشتر)دانشگاه گنبد (محل تحصیل آزادشهر)مرکز آموزش عالی لامرددانشگاه علوم و معارف قرآن کریم – کرمانشاهدانشگاه علوم و معارف قران کریم- قم (محل تحصیل شیراز)مرکز آموزش عالی اقلیددانشگاه غیرانتفاعی مذاهب اسلامی (محل تحصیل تهران)دانشگاه علوم و معارف قران کریم- قم (محل تحصیل مراغه)دانشگاه نیشابوردانشگاه هنرشیرازدانشگاه علوم و معارف قران کریم-قم(محل تحصیل دولت آباد اصفهان)دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستریدانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی – اسدآباد همداندانشگاه جیرفتدانشگاه تربت حیدریهدانشگاه مازندران – بابلسر (محل تحصیل نوشهر)پردیس امام سجاد – بیرجنددانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان – مرکز زابلدانشگاه علوم و معارف قران کریم- قم (محل تحصیل مشهد)پردیس شهید بهشتی – مشهدپردیس فاطمه الزهرا (س) – زنجانپردیس نسیبهپردیس امیر کبیر – کرجپردیس شهید باهنر – بیرجندپردیس آیت اله کمال وند – خرم آبادپردیس علامه طباطبایی – خرم آبادپردیس حکیم ابوالقاسم فردوسی – کرجپردیس شهید باهنر – همدانپردیس شهید صدوقی – کرمانشاهپردیس فاطمه الزهرا (س) – سمنانپردیس فاطمه الزهرا (س) – یزدپردیس بنت الهدی صدر- قزوینپردیس امام جعفر صادق – بجنوردپردیس کوثر – یاسوجپردیس فاطمه الزهرا (س) – اهوازپردیس زینب کبری (س) – اراکپردیس فاطمه الزهرا (س) – اصفهانپردیس شهید هاشمی نژاد – مشهدپردیس شهید پاک نژاد – یزدپردیس شهید رجایی – شیرازپردیس شهید رجایی – ارومیهموسسه غیرانتفاعی تاکستان – تاکستاندانشکده علوم انسانی حضرت نرجس (س) (ویژه خواهران) – رفسنجانپردیس علامه امینی – تبریزدانشگاه کردستان – سنندجدانشگاه زابلدانشگاه تهراندانشگاه علامه طباطبایی – تهراندانشگاه بوعلی سینا – همداندانشگاه رازی کرمانشاهدانشگاه پیام نور البرز – مرکز کرجدانشگاه ایلامدانشگاه پیام نور تهران – واحد ریدانشگاه اصفهاندانشگاه شهید بهشتی – تهراندانشگاه الزهرا(س) – تهراندانشگاه شیرازدانشگاه فردوسی – مشهد دانشگاه شهید چمران اهوازدانشگاه حکیم سبزواری – سبزواردانشگاه گیلان – رشتدانشگاه بجنوردپردیس شهید چمراندانشگاه زنجاندانشگاه پیام نور استان تهران – تهران جنوبدانشگاه بیرجنددانشگاه اراکدانشگاه کاشاندانشگاه شهید باهنر کرماندانشگاه گلستاندانشگاه مازندران – بابلسردانشگاه خوارزمی تهراندانشگاه سمناندانشگاه تبریزدانشگاه غیرانتفاعی سوره – تهراندانشگاه علم و صنعت ایران – تهراندانشگاه تهران (محل تحصیل کیش)دانشکده فنی وحرفه ای دختران تهران (دکتر شریعتی)دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ – تهرانپردیس نسیبه – تهرانپردیس بنت الهدی صدر-سنندجپردیس شهید هاشمی نژاد-مشهددانشگاه سمناندانشگاه بجنورد function filter1(element) {
var value = $(element).val();
var zz=$(‘.groupgroups.slactive’).attr(‘data-id’);
//alert(111111111111111);
$(“#myUL1 > li.subsub”+zz).each(function() {

if ($(this).text().search(value) > -1) {

$(this).show();
}
else {
$(this).hide();
}
});
} نمایش کارنامه ها رزرو انتخاب رشته کنکور 99 انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد خود را به دست مشاوران برتر ایران مشاوره بسپارید مشاوره تلفنی انتخاب رشته برای مشاوره تلفنی انتخاب رشته میتوانید با شماره 9099071647 از تلفن ثابت تماس حاصل نمایید گزارش مشکل در نرم افزار اگر این نرم افزار برای شما مفید بود میتوانید کارنامه کنکور امسال یا سال قبل خود را برای ما ارسال نمایید سال تحصیلی رتبه در سهمیه سهمیه قبولی جنسیت رشته دانشگاه نوع دوره کارنامه 1396 594 منطقه 1 زن روان‌ شناسی دانشگاه فردوسی – مشهد نوبت دوم کارنامه 1396 203 منطقه 2 مرد روان‌ شناسی دانشگاه فردوسی – مشهد روزانه کارنامه 1396 211 منطقه 2 مرد روان‌ شناسی دانشگاه فردوسی – مشهد روزانه کارنامه 1396 212 منطقه 3 زن روان‌ شناسی دانشگاه فردوسی – مشهد روزانه کارنامه 1396 486 منطقه 3 زن روان‌ شناسی دانشگاه فردوسی – مشهد نوبت دوم کارنامه 1396 786 منطقه 3 زن روان‌ شناسی دانشگاه فردوسی – مشهد نوبت دوم کارنامه اطلاعات کارنامه پرینت کارنامه $(‘.groupgroups’).click(function(){
var gozashte=$(‘input’,this).val();
if (gozashte){
alert(“یک گروه آزمایشی لازم است”);
}else{
var lival = $(this).attr(‘data-value’);
$(‘.groupgroups input’).remove();
$(‘.groupgroups’).removeClass(“slactive”);
var txt=”;
$(this).append(txt);
$(this).addClass(“slactive”);
}
})$(‘.yearyear’).click(function () {
$(‘.yearyear’).find(‘input’).remove();
$(‘.yearyear’).removeClass(“slactive”);
var lival = $(this).attr(‘data-value’);
var txt=”;
$(this).append(txt);
$(this).addClass(“slactive”);
});function deletedarsad() {
$(‘.darsadback’).hide();
}
$(“.choos”).chosen({rtl: true});
$(‘#subgroup option’).hide();
$(‘#subgroup1 option’).hide();

var firsGroupVal=$(‘#mygroup .groupgroups.slactive’).attr(“data-id”);
if (!firsGroupVal){
var firsGroupVal = $(‘#mygroup option:first-child’).attr(“data-id”);
}
//$(‘.disable’).removeClass(‘disable’);
$(‘.subsub’ + firsGroupVal).show();

$(‘#mygroup .groupgroups’).on(‘click’, function () {
var value = $(this).attr(“data-id”);
$(‘.disable’).removeClass(‘disable’);

$(‘.subsub’).hide();
$(‘.subsubone’).hide();
$(‘.subsub input’).remove();
$(‘.subsubone input’).remove();
$(‘.subsub’).removeClass(“slactive”);
$(‘.subsubone’).removeClass(“slactive”);
var subval = $(“#subgroup”).val();
var subval1 = $(“#subgroup1”).val();
if (subval != “”) {
$(“#subgroup”).val(“”);
}
if (subval1 != “”) {
$(“#subgroup1”).val(“”);
}
$(‘.subsub’ + value).show();

});

$(‘#subgroup’).trigger(“chosen:updated”);

$(‘.sl_submit_btn’).click(function () {
$(‘#sl_search_form’).submit();
});
function printworkbok() {
$(‘.workboks_table’).printThis({
importCSS: true,
importStyle: true,//thrown in for extra measure
loadCSS: “/app/css/printListTable.css”,
header: “

کارنامه کنکور”
});
}
var gro=$(‘.newyear .groupgroups.slactive’).attr(‘data-value’);
if (gro){

}else{
$(‘#mygroup .newyear’).find(‘li’).eq(0).trigger(“click”);
}/*
$(‘.subsub’).click(function () {
$(‘.subsub’).find(‘input’).remove();
$(‘.subsub’).removeClass(“slactive”);
var gozashte=$(‘input’,this).val();
if (gozashte){
$(this).find(‘input’).remove();
$(this).removeClass(“slactive”);
}else {
var lival = $(this).attr(‘data-value’);
var txt = ”;
$(this).append(txt);
$(this).addClass(“slactive”);
}
});
$(‘.subsubone’).click(function () {
$(‘.subsubone’).find(‘input’).remove();
$(‘.subsubone’).removeClass(“slactive”);
var gozashte=$(‘input’,this).val();
if (gozashte){
$(this).find(‘input’).remove();
$(this).removeClass(“slactive”);
}else {
var lival = $(this).attr(‘data-value’);
var txt = ”;
$(this).append(txt);
$(this).addClass(“slactive”);
}
});
*///$(‘.subsub’).click(function () {
$(document).on( “click”,’.subsub’, function() {

if($(this).hasClass(“slactive”)){
$(this).find(‘input’).remove();
$(this).removeClass(“slactive”);

}else{
$(‘.subsub’).find(‘input’).remove();
$(‘.subsub’).removeClass(“slactive”);
var gozashte=$(‘input’,this).val();
if (gozashte){
$(this).find(‘input’).remove();
$(this).removeClass(“slactive”);
}else {
var lival = $(this).attr(‘data-value’);
var txt = ”;
$(this).append(txt);
$(this).addClass(“slactive”);
}

//$(document).on( “click”,’.subsub’, function() {

//});

}

var feild = $(‘#myUL .slactive’).children(‘input’).val();
var group = $(‘input[name=group]’).val();
var uni = $(‘#myUL1 .slactive’).children(‘input’).val();
var sw = $(‘.software_id’).val();
var year = $(‘#year .slactive’).children(‘input’).val();
// alert(year);

$(‘#myUL1’).html(‘

تحصیل در رشته روانشناسی دانشگاه فردوسی ممکن است آرزوی بسیاری از داوطلبان باشد، به همین منظور مطلبی را تحت عنوان آخرین رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه فردوسی برای شما داوطلبان گرامی ارائه نموده ایم. روانشناسی به عنوان یکی از رشته های پرطرفدار و اصلی گروه آزمایشی انسانی می باشد، در واقع این رشته کاملا کاربردی و قابل استفاده زندگی می باشد یعنی به بررسی نحوه درک و فهم ما از محیط و عکس‌العمل و رفتار ما در برابر آن می پردازد. برخی از گرایش های رشته روانشناسی شامل روانشناسی رشد ، روانشناسی استثنائی ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی مدرسه و … می باشد. 

ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد

همانطور که می دانید این رشته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به همین دلیل در دانشگاه فردوسی نیز تدریس می گردد. برای درک بیشتر از آخرین رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه سراسری تعدادی از کانامه های پذیرفته شدگان دانشگاه فردوسی را در قسمت بالای مطلب قرار داده ایم. همچنین شما می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر کارنامه های مربوط به دانشگاه آزاد رشته روانشناسی را دریافت کنید.  

آخرین تراز و رتبه قبولی رشته روانشناسی دانشگاه آزاد 

آینده شغلی رشته روانشناسی:  مشاور در مراکز بهزیستی، مدد کار اجتماعی و یا معلم و یا مشاوره به استخدام آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و یا کانون اصلاح و تربیت، همچنین در سازمان زندان ها و … مشاغل مناسبی برای این افراد می باشد. بازار کار رشته روانشناسی برای افرادی که ویژگی های همچون توانایی تحلیل و حل مسائل و مشکلات انسان، توانایی خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن، داشتن شخصیتی متعادل، توانایی کنترل روحیه خود در شرایط بحرانی و همچنین را دارا باشد مناسب می باشد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آخرین رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه فردوسی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –تماس از استان تـهران: 9092305538تماس از سایر استان ها: 9099072938 – 9099071647 در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید… ♥21 .star svg{background:#777}.star svg:hover{background:#FF0}.postLike{width:120px;height:40px;padding:5px 15px;background:#F9F9F9;border:1px solid #F1F1F1;border-radius:1px;font-size:14px;line-height:30px}.sl-wrapper a{border-bottom:0!important;text-decoration:none!important}.sl-button{font-size:1em;line-height:1;font-weight:400}a.liked{color:#da1b1b}a.liked:hover,a.liked:active,a.liked:focus{color:#666}a.liked span.sl-count,.sl-count{color:#666}.sl-icon{margin-right:.3125em;font-family:’wpyar-BYekan’,Arial,sans-serif;vertical-align:middle}.sl-icon svg{fill:currentColor;width:1em;height:1em;margin-left:5px}.sl-icon svg:after{content:””;position:absolute;top:0;right:0;bottom:0;left:0}.sl-count{font-size:1em;font-family:’wpyar-BYekan’,Helvetica,sans-serif;text-transform:uppercase;vertical-align:middle}.loader,.loader:before,.loader:after{background:rgba(0,0,0,.2);-webkit-animation:load1 1s infinite ease-in-out;animation:load1 1s infinite ease-in-out;width:.2em;height:.6em}.loader:before,.loader:after{position:absolute;top:0;content:”}.loader:before{left:-.375em;-webkit-animation-delay:-0.32s;animation-delay:-0.32s}.loader{text-indent:-9999em;display:inline-block;position:relative;vertical-align:middle;font-size:1em;-webkit-transform:translateZ(0);-ms-transform:translateZ(0);transform:translateZ(0);-webkit-animation-delay:-0.16s;animation-delay:-0.16s}.loader:after{left:.375em}@-webkit-keyframes load1{0%,80%,100%{box-shadow:0 0 rgba(0,0,0,.2);height:.6em}40%{box-shadow:0 -.3em rgba(0,0,0,.2);height:1em}}@keyframes load1{0%,80%,100%{box-shadow:0 0 rgba(0,0,0,.2);height:.6em}40%{box-shadow:0 -.3em rgba(0,0,0,.2);height:1em}}

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هادرصد و تراز رشته روانشناسی رتبه قبولی رتبه قبولی کنکور رشته روانشناسی کنکور کنکور سراسری

اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۹

اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۹

اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

دپارتمان روان شناسی موسسه نگاره (تحت برنامه ریزی استاد محمدی)

ارشد روانشناسی – دکتری روانشناسی

 

ثبت‌نام پذیرش داوطلبان دکتری با استفاده از سهمیه استعداد درخشان  دانشگاه فردوسی مشهد از ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۵ آغاز می‌شود.

پذیرش بدون آزمون دکتری ۹۵ دانشگاه فردوسی مشهد بر اساس آیین‌نامه سال گذشته خواهد بود و داوطلبان فرصت دارند تا در یک بازه زمانی ۱۵ روزه نسبت به ثبت‌نام و ارسال مدارک خود اقدام نمایند.

ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد

 مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:

۱- اسکن عکس

۲- اسکن کارت ملی

۳- ریز نمرات مقطع کارشناسی ارشد

۴- ریز نمرات مقطع کارشناسی

۵- گواهی دانش آموختگی مقطع کارشناسی

۶- گواهی دانش آموختگی مقطع کارشناسی ارشد در صورت فارغ التحصیلی

۷- چکیده پایان نامه ارشد (فارسی-لاتین)/در صورت عدم دفاع ،عنوان پیشنهاده مصوب شده

۸- اطلاع از  ایمیل دانشگاهی (پسوند ac.ir.) دو تن از اساتیدی که با ایشان دروسی راگذرانده باشند. جهت درج در قسمت خواسته شده.

۹- مبلغ ۷۵۰/۰۰۰ ریال قابل پرداخت از درگاه پرداخت الکترونیکی موجود در سامانه ثبت نام برای یک رشته و مبلغ ۱۰۰۰/۰۰۰ ریال برای انتخاب دو رشته

۱۰- گواهی رتبه کنکور کارشناسی (بدون ستاره)

۱۱- گواهی رتبه کنکور کارشناسی ارشد (بدون ستاره)

۱۲- گواهی رتبه در دوره کارشناسی ارشد (بدون ستاره)

۱۳- گواهی رتبه در دوره کارشناسی (بدون ستاره)

۱۴- مقالات و فعالیت های پژوهشی و یا نامه پذیرش مقالات (داشتن مقاله علمی- پژوهشی الزامی است)

یاداور می شود از تاریخ فارغ التحصیلی  نباید بیش از دو سال گذشته باشد.

(نیمسال اول ۹۳-۹۴ تا نیمسال دوم ۹۴-۹۵ )

۹۳/۰۷/۰۱ تا ۹۵/۰۶/۳۱

بدون ستاره: ارسال آن ضرورتی ندارد.

دانشگاه فردوسـی مشهـد، زمان و نحوه ثبت نام  دکتـری تخصصی بدون آزمون  سال تحصیلی ۹۵ – ۹۶ این دانشگاه را اعلام کرد.

ثبت نام پذیرش بدون ازمون برای دوره دکتری از ۲۵ فروردین ماه اغاز و تا ۱۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. سامانه ثبت نام از ۲۵ فروردین فعال خواهد شد. متقاضیان می توانند در یک بازه ۱۵ روزه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شایان ذکر است که پذیرش بدون ازمون برای دکتری ۹۵ بر اساس ایین نامه  سال قبل است و ثبت نام به صورت اینترنتی خواهد بود.

 

اعلام تاریخ انجام ارزیابی / مصاحبه دکتری سال تحصیلی 96 – 95 دانشگاه فردوسی مشهد

دانشکده

گروه ها

رشته ها

تاریخ مصاحبه

 

علوم تربیتی و روانشناسی

روانشناسی

روانشناسی عمومی

28 و 29 اردیبهشت

روانشناسی

روانشناسی تربیتی

ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد

28 و 29 اردیبهشت

روانشناسی

مشاوره خانواده

28 و 29 اردیبهشت

علوم تربیتی

برنامه ریزی درسی

28 و 29 اردیبهشت

 

Specialized Polyclinic of Psychological and Counseling Services

شماره عضویت نظام: 25723

آدرس وب سایت یا وبلاگ: farrokhi.hossein.student.um.ac.ir

تخصص: بزرگسال و سالمندی (20 تا 70 سال)-بالینی، علوم اعصاب شناختی، آسیب شناسی، افسردگی، اعتیادهای رفتاری

زمان حضور در پلی کلینیک: همه روزها (از 8 صبح تا 20 شب)

ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد

رتبه کارشناسی ارشد: 27رتبه دکتری: 38

 

1397

1398

1398

 

1398

1398

 

2018

2018

1397

1397

1397

 

2017

 

8 ساعت

8 ساعت

9 ساعت

4 ساعت

4 ساعت

8 ساعت

4 ساعت

12 ساعت

18 ساعت

24 ساعت

8 ساعت

50 ساعت

14 ساعت

7 ساعت

28 ساعت

20 ساعت

4 ساعت

30 جلسه

ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد

 

1396

1396

1397

1397

1397

1397

1397

1397

 

پلی کلینیک تخصصی روان شناسی و مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد

کُد پستی : 9177946574

نشانی الکترونیکی : admin@fumpolyclinic.ir

 

ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد
ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *