ارشد روانشناسی بالینی شیراز

 
helpkade
ارشد روانشناسی بالینی شیراز
ارشد روانشناسی بالینی شیراز

در این مقاله لیست دانشگاه های پذیرنده دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) به همراه ظرفیت پذیرش و راهنمای انتخاب رشته قرار داده شده است .

برای مشاوره انتخاب رشته ، ظرفیت و دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 )

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

ارشد روانشناسی بالینی شیراز

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیلدرصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

مجموعه روانشناسی ( 1 ) با کد 1133 در کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، پردیس بین الملل و مجازی پیام نور دانشجو می پذیرد . این مجموعه شامل رشته های روانشناسی ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی خانواده درمانی ، سنجش و اندازه گیری ( روانسنجی ) ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان و روانشناسی اسلامی با گرایش روانشناسی مثبت گرا می باشد . ظرفیت رشته روانشناسی ( 1 ) در کنکور کارشناسی ارشد 95 – 96 به شرح زیر بوده است :

ظرفیت دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) در کنکور 95 – 96

روزانه

نوبت دوم ( شبانه )

پیام نور

غیرانتفاعی

پردیس خودگردان

452 نفر

211 نفر

754 نفر

195 نفر

121 نفر

انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) شامل 100 انتخاب برای هر داوطلب است . در سال گذشته مجموع ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) 1733 نفر بوده است که این رقم بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد است . داوطلبان باید با توجه به آنچه که در  اعلام خواهد شد وضعیت مجاز به انتخاب رشته خود را مشاهده کنند . هر داوطلب با توجه به رتبه ای که در  کسب کرده یا هم در دوره روزانه و هم  دوره های غیر روزانه ( شامل دانشگاه های نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان ) مجاز به انتخاب رشته می شود یا فقط در دوره های غیر روزانه . اعلام علاقه مندی به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) می تواند در زمان  یا زمان  با خرید کارت اعتباری انجام شود . توصیه می کنیم ترتیب این 100 انتخاب را فقط براساس علاقه ، دوری و نزدیک ، هزینه و کیفیت دانشگاه ها مرتب کنید و موضوعاتی مانند شانس قبولی را در چینش انتخاب هایتان دخیل نکنید . لازم به ذکر است تفاوت دوره های روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) کلیه دانشگاه ها تنها در شهریه پرداختی دانشجویان است و هیچ تفاوتی از لحاظ اعتبار مدرک ، اساتید و محل برگزاری کلاس ها با یکدیگر ندارند .بین دوره روزانه و پردیس خودگردان هم غیر از موضوع شهریه ، در بعضی دانشگاه ها محل برگزاری کلاس ها و اساتید دانشجویان هم متفاوت است و در بعضی دانشگاه ها تفاوت کمی در اساتید دارند . باتوجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد ، برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) 96 که قصد انتخاب رشته در هر دو مجموعه دانشگاه را دارند مطالعه مقالات  ،  ،  ،  و  روانشناسی ( 1 ) را توصیه می کنیم . نکته مهم دیگر ارتباط کد ضریب های درج شده در دفترچه انتخاب رشته با کارنامه است . زیرگروه هایی که در  درج شده است به دلیل تفاوت در ضریب دروس ، با یکدیگر متفاوت هستند . بنابراین برای بررسی وضعیت خود در هر کد ضریب ، باید با گرایش های مربوط به آن کد ضریب آشنایی داشته باشید که در زیر توضیح داده شده است :

زیرگروه 1 : رشته روانشناسی و رشته روانشناسی اسلامی با گرایش روانشناسی مثبت گرا
زیرگروه 2 : رشته های روانشناسی بالینی ، روانشناسی خانواده درمانی و روانشناسی بالینی کودک و نوجوان
زیرگروه 3 : رشته سنجش و اندازه گیری ( روانسنجی )
زیرگروه 4 : رشته روانشناسی صنعتی و سازمانی

برای مشاوره انتخاب رشته ، ظرفیت و دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 )

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

 

مجموعه روانشناسی ( 1 ) با کد 1133 در  در دانشگاه های دولتی روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، پردیس بین الملل و مجازی پیام نور دانشجو می پذیرد . این مجموعه شامل رشته های روانشناسی ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی خانواده درمانی ، سنجش و اندازه گیری ( روانسنجی ) ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان و روانشناسی اسلامی با گرایش روانشناسی مثبت گرا می باشد . ظرفیت رشته روانشناسی ( 1 ) در کنکور کارشناسی ارشد 95 – 96 به شرح زیر بوده است :

ظرفیت دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد روانشناسی ( 1 ) در کنکور 95 – 96

روزانه

نوبت دوم ( شبانه )

پیام نور

غیرانتفاعی

پردیس خودگردان

452 نفر

ارشد روانشناسی بالینی شیراز

211 نفر

754 نفر

195 نفر

121 نفر


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


دفترچه سوالات پایه دوازدهم ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی تجربی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99Downloads-icon

©️ کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شیراز می‌باشد. طراحی و پیاده سازی توسط سپهر افزار ایرانیان

خانواده درماني با مشاوره گرايش مشاور خانواده فرق داره؟

بنده ترم چهار روانشناسی عمومی هستم اما از همین حالا می خوام برای ارشد روانشناسی بالینی مطالعه کنم.با توجه به اینکه بنده نمی تونم در سال آخر برای آزمون آماده شم و فرصت زیادیم برای مطالعه ندارم، چطور می تونم از برنامه ی شما استفاده کنم؟آیا برای افرادی مثل بنده برنامه ای دارید یا فقط برنامتون برای افراد سال آخر هستش؟!با سپاس

من الان کاملا سردرگم شدم با این وقت کم میخوام دانشگاه سراسری قبول بشم بنظر شما خوندن پکیج مدرسان شریف چطوره ؟

رشته من حسابداريه و دو ترم ديگه درسم تموم ميشهحدود 10 سالم هست كه شاغلم و تو كارم بسيار توانمند..منتها با توجه به شخصيتم و آزموني كه به تازگي دادم به نام سنخ نماي مايرز-بريگز متوجه شدم ميتونم تو رشته روانشناسي خيلي موفق تر باشم و تصميم گرفتم براي ارشد و دكتري روانشناسي بخونم..منتها نميدونم از كجا و به چه صورت شروع كنم..اين نكته رو هم عرض كنم كه بنده هيچ كتابي از اين رشته رو ندارم و نميدونم چه چيزهايي رو بايد بخونممتشكرم

سلام من تازه میخوام برای ارشد ازاد روانشناسی بالینی بخونم و میخوام مباحث مهمتر هر درس و بخونم کتابای مدرسان و برای سراسری خوندم دارم یا انالیز سوالات کنکور ازاد اگر شما دارید ممنون میشم یا راهنماییم کنید از کجا تهیه کنم خیلی ضروریه چون همه مباحث رو نمیرسم بخونم میخوام مباحثی که اهمیت داره بخونم

ارشد روانشناسی بالینی شیراز

برخی از رتبه ها و محل قبولی داوطلبان روانشناسی در آزمون کارشناسی ارشد سال گذشته را در اینجا می توانید ببینید. اطلاعات رتبه و محل قبولی داوطلبان کارشناسی ارشد روانشناسی در سال گذشته، برای این که شما شرایط قبولی خود را در انتخاب رشته و آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی سال 98 ارزیابی کنید بسیار اهمیت داد.

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

برخی از رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی سال 97

 

 

ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی

 

مشاوره حضوری و تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری

 

برخی از رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی سال 96

 

 

کانال تلگرام کارشناسی ارشد روانشناسی به تازگی راه اندازی شده است که می توانید با عضویت در آن به منبع گرانبهایی از مفیدترین مطالب درسترسی داشته باشید. برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

عضویت در کانال تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان


maryam‏ – 98/12/11

سلام رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد شیراز تا چه رتبه ای احتمال قبولی هست؟


مصطفی‏ – 98/10/17

سلام رتبه ی قبولی قرآن وحدیث ارشد تو دانشگاه باهنر و دانشگاه یزد چقدره؟؟


حسین‏ – 98/10/9

سلام لطفا بفرمایید برای پردیس بالینی شیراز تا چه رتبه ای میشه رفت؟


زینب‏ – 98/7/7

سلام وقتتون بخیر میخواستم ببینم برای ارشد بالینی دانشگاه اصفهان و کرمان چ رتبه ای لازم است؟


Soha‏ – 98/6/19

سلام من رتبم ۵۰۰۰ شد ارشد عمران.میخاستم ببینم دانشگاه زاهدان میاوردم؟چون توی انتخابام یادم رفته بود بزنم.یا دانشگاه دولتی دیگه ای میاوردم روزانه؟البته غیرانتفاعی مشهد قبول شدم.یک سوال دیگه تکمیل ظرفیت از کجا بدونیم برگزار میشه یا نه؟


زهرا‏ – 98/6/16

دوستان کسی خبر داره امسال تکمیل ظرفیت ارشد سراسری و ازاد هست یا مثل سال قبل برگزار نمیشه ؟


خانم حسن زاده‏ – 98/6/16

سلام وقت بخیر امسال مانند سال گذشته تکمیل ظرفیت ندارد.


محدثه‏ – 98/6/13

ارشد روانشناسی بالینی شیراز

سلام ببخشید بار تبه 25 تربیتی بدون سهمیه کجا قبول میشم منظورم بین دانشگاه های تهرانه


محمد‏ – 98/6/13

سلام خسته نباشید با ۱۹۰۰بالینی و ۲۳۰۰عمومی میشه آزاد هر دانشگاهی در تهران یا کرج آورد؟ استرس عجیبی گرفتم حالا که نزدیک اعلام نتایج شده 🙁


Samira‏ – 98/6/6

سلام‌میخواستم‌بدونم با رتبه 71منابع طبیعی و ابخیزداری .دانشگاه صنعتی اصفهان لرشد گیاهان دارویی قبول میشم؟


زهرا‏ – 98/6/5

سلام خسته نباشیدبا رتبه ۷۰۰ بالینی شانس دارم پیام نور تهران قبول شم؟


مهربانو‏ – 98/6/4

سلام با رتبه 1700 بالینی ایا امکان قبولی در یکی از بردیس های خودگردان هست؟ اگر هست کجا


احمد‏ – 98/5/30

سلام. با رتبه ۲۱ بالینی وزارت بهداشت با سهمیه ۵ درصد امکان قبولی هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامشانس کمی برای شهرستان های کوچک دارید


فرزان‏ – 98/5/30

نتیجه نهایی ارشد تقریبا کی اعلام میشه و رتبه 5700 روانشناسی عمومی شانس قبولی غیرانتفاعی مشهد داره؟مرسی

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

باسلاماحتمالا نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد، بله شانس قبولی دارید


Amir‏ – 98/5/28

سلام، میخواستم بدونم ممکنه چند تا از کارنامه افرادی رو که دانشگاه علامه طباطبایی در رشته روانسنجی قبول شدند رو بزارید تا بدونیم با چه درصد هایی امکان قبولی وجود داره


خانم حسن زاده‏ – 98/5/28

سلام وقت بخیر موضوع شما بررسی میشود و در صورت وجود کارنامه بر روی سایت میگذاریم.موفق باشید


رحیم‏ – 98/5/23

سلامبا رتبه 5720 مشهد غیرانتفاعی قبول میشم روانشناسی عمومی؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلاماحتمال قبولی تون هست. موفق باشید


زهره‏ – 98/5/20

سلام. با رتبه ی ۵۷ گرایش تربیتی چقد شانس قبولی چمران اهواز رو دارم؟


امیری‏ – 98/5/16

سلام رتبه من ۱۰۲۴۸شده آیا تو کرج یا تهران یا قزوین قبول میشم ؟سراسری؟غیرانتفاعی؟ لطفاً راهنمایی کنید

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلاممتاسفانه برای سراسری و غیرانتفاعی شانسی ندارید ولی برای دانشگاه آزاد شهرستان احتمال قبولی دارید


مریم‏ – 98/5/14

سلامببخشید با رتبه ۸۵بالینی احتمال قبولی در دانشگاه تهران و علامه و خوارزمی روزانه و شبانه بالاهست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلام. دانشگاه تهران خیر. برای علامه و خوارزمی احتمال قبولی تون هست


ازیتا‏ – 98/5/12

ایا با رتبه ۳۰۷۷ پیام نور تهران شرق بیوشیمی قبول میشم یا شبانه بیوشیمی بابلسر یا شبانه اراک


reyhaneh.farokhi‏ – 98/5/12

سلام خسته نباشید بارتبه 85تربیتی بدون سهمیه و12تربیتی باسهمیه پنج درصدی امکان قبولی تودانشگاه تهران روزانه هست؟یاشیراز.خواهش می کنم جواب بدید.


محیا ‏ – 98/5/7

سلام با رتبه 32 سهمیه 5 درصد و رتبه 251 بدون سهمیه گرایش عمومی شانس قبولی در شبانه های تهران رو دارم؟


تبسم‏ – 98/5/3

سلام با رتبه ۴۶۳ برنامه ریزی شهری ارشد چمران اهواز میتونم قبول بشم ؟


Pary‏ – 98/5/1

سلام تو رو خدا بگین با رتبه 23039 بالینی ازاد حتی شهرستانهای خیلی دور قبول میشم؟؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. احتمالش برای شهرستان های دور حدود 30 درصد هست


Zahra‏ – 98/4/29

سلام با رتبه 113 سهمیه 5 درصد امکان قبولی شبانه الزهرا ،تهران،علامه یا خوارزمی هست؟؟یا اصفهان

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. برای چه گرایشی؟ بالینی شانستون کمه ولی برای عمومی اصفهان احتمال داره بیارید


هستی‏ – 98/4/28

با درود. با رتبه ۴۷۷ روانشناسی عمومی و معدل موثر ۱۵ احتمال قبولی در دانشگاه گیلان یا بوعلی رو دارم ؟ البته دوره روزانه

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. بله حدود 60 احتمال قبولی دارید


Saeed‏ – 98/4/27

سلام.. با رتبه 373 روانشاسی تربیتی… شانس قبولی دارم تو روزانه کرمانشاه یا خرم اباد یا همدان ??

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. بله شانستون بالاست


یاور‏ – 98/4/24

با عرض سلامبا رتبه ۱۶۵ بالینی امکان قبولی در روزانه و شبانه دانشگاه‌های تهران رو دارم؟!با رتبه ۶۳ عمومی چطور؟!

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامبرای بالینی خیر ولی برای عمومی شانس قبولی تون برای دانشگاه های تهران بالاست.


شيما‏ – 98/4/24

سلامبا سهميه ي ٢٥ درصدي رتبه ي روانشناسي عمومي ١٢٤٥ شدم براي دانشگاه هاي آزاد تهران شانس قبولي دارم ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامبله شانس قبولی دارید


Zhra‏ – 98/4/23

ببخشید برای قبولی روانشناسی بالینی و عمومی در دانشگاه ازاد شهر رشت میشه بگید چه رتبه ای باید بیاریم؟


Zhra‏ – 98/4/23

اخه چرا انقد سخت میگیرن پس تکلیف ماها ک علاقه داریم ولی نمیتونیم به این رتبه برسیم چیه؟من رتبم۲۲هزار اومده روانشناسی ارشد دانشگاه ازاد قبول میشم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. برای شهرستان های کوچک احتمال داره قبول بشید. البته برای بالینی شانستون کمترهموفق باشید


جاسم‏ – 98/4/22

سلام با رتبه 4800شانس قبولی دانشگاه پیام نور تربیتب هست در شهرهای یزد اصفهان بوشهر؟


سارا .خ‏ – 98/4/21

سلام خسته نباشید. برای روانشناسی عمومی پردیس خوارزمی کرج تا چه رتبه ای رو معمولا میگیره؟


دانا‏ – 98/4/21

سلام خسته نباشین چند سوال با رتبه 187 بالینی سهمیه 5 درصد آیا شانسی برای قبولی در دوره شبانه هست ؟ اگر هست چه دانشگاهی؟ آیا شانسی برای قبولی در پردیس شهید بهشتی هست؟ اگر نه چه پردیس هایی شانس قبولی هست؟ و آیا شانس قبولی در دانشگاه ازاد علوم تحقیقات هست؟


فاطمه‏ – 98/4/19

سلام. در رشته روانشناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علامه سطح علمی بالاتری دارد یا دانشگاه تهران؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20


سلام. دانشگاه تهران


لیلیی‏ – 98/4/19

سلام خسته نباشید رتبه83سهمیه رزمندگان و 800سهمیه ازاد رو تو روانشناسی تربیتی اوردم ایا الزهرا روزانه یا شبانهاحتمالش هس یامنتظر جوابا نمونم ازالان بشینم واسه سال بعد بخونم


بهزاد‏ – 98/4/19

سلام با رتبه ۴٩٠تربیتی کجاها میشه قبول شد


رضا‏ – 98/4/19

با سلامتا رتبه چند در ارشد روانشناسی تربیتی روزانه دانشگاه فردوسی مشهد پذیرش داره؟ بنده رتبم 67 شده؟ امیدورار باشم به روزانه ارشد روانشناسی تربیتی فردوسی مشهد؟ چند درصد؟ تو رو خدا جواب بدید.

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. بله شانس قبولی دارید حدودا 60 درصد


بهار‏ – 98/4/19

سلام.با رتبه هجده هزار میشه بالینی آزاد.غیرانتفاعی یا پیام نور قبول شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من چجور انتخاب رشته کنم امسال حتما میخام بالینی قبول بشم وآیا تو ارشد اگه رشتهدیگه قبول بشیم میشه تغییر گرایش بدیم به بالینی؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. برای غیرانتفاعی و پیام نور شانس زیادی ندارید ولی برای آزاد ممکنه شهرستان هارو بیارید. خیر امکان تغییر رشته و گرایش نیست


حکیمه‏ – 98/4/18

سلام من بارتبه ۸۲ در گرایش بالینی امکان روزانه تهران برام وجود داره؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. برای دانشگاه های خوارزمی و الزهرا و با احتمال کمتر برای علامه شانس قبولی دارید


رضا‏ – 98/4/18

با سلام. رتبه بنده 67 ارشد روانشناسی تربیتی شده. چقدر می توانم امیدوار باشم که روزانه فردوسی مشهد قبول میشم. با سپاس

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. امیدوار باشید 🙂 شانس قبولی بالایی دارید


Hemila‏ – 98/4/18

سلام. وقت بخیر. سوالم اینه که با رتبه ی ۳۴۰۰ بالینی شانس قبولی در پردیس خوارزمی یا آزاد کرج هست؟ قبلا سپاس از پاسختون.

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. برای پردیس شانس کمی دارید ولی برای ازاد احتمال قبولی تون بیشتره


zahra manesh ‏ – 98/4/18

سلام با 273 ارشد تربیتی شانس قبولی روزانه تهران رو دارم ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/20

سلام. برای شبانه تهران و روزانه شهرهای بزرگ (غیرتهران) شانس بیشتری دارید


ساناز‏ – 98/4/18

با سلام با رتبه 524 بالینی احتمال قبولی در سراسری شهرستان های کوچک هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6


سلام. خیر


سعید ‏ – 98/4/18

سلام.. با رتبه 373 روانشاسی تربیتی… شانس قبولی دارم تو روزانه کرمانشاه یا خرم اباد یا همدان ??


اعظم‏ – 98/4/18

سلام خانم فکور معنوی، به نظرتون با رتبه 415 کودکان استثنایی شانس قبولی برای روزانه یا نوبت دوم دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامبرای نوبت دوم شهرستان شانس قبولی دارید.موفق باشید


پژمان ‏ – 98/4/18

سلام ببخشید میخواستم بدونم با رتبه ی 1100بالینی شانس قبولی توی پردیس خودگردان شیراز رو دارم یا نه؟


سهیلا‏ – 98/4/18

سلام. من می‌خوام درصد های کارنامه مو برای استفاده ی بقیه واسه تون ارسال کنم. چطور باید این کارو بکنم؟رتبه ۷۱ رشته روانشناسی تربیتی، تراز حدود ۷۰۰۰و یه سوال: به نظرتون با این رتبه دانشگاه شهید بهشتی میارم؟


معتمد‏ – 98/4/18

سلام خواهش میکنم جواب بدینمن با رتبه ۹۳۰ عمومی۸۷۰استثناییشانس قبولی تو کدوم دانشگاه دولتی رو دارم

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. شبانه شهرستان های کوچیک ممکنه شانس قبولی داشته باشید


حانیه‏ – 98/4/18

سلام با رتبه ۴۰۰ عمومی و ۳۵۰ تربیتی سهمیه ۲۵ درصد امکان قبولی ازاد یا پیام نور تهران هست ؟


غفوری‏ – 98/4/18

سلامبا رتبه 565 چه میتوان کرد؟!

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6


سلامچه گرایشی؟!


عمراني‏ – 98/4/17

سلام ببخشيد با رتبه ١٥٠٠ در كدام دانشگاه هاي تهران امكان قبولي دارم؟


الی‏ – 98/4/17

سلام وقتتون بخیر میشه بفرمائید تهران کرج برای ارشد رشته روانشناسی تا چه رتبه ای امکان قبولی هست؟


فاطمه‏ – 98/4/17

سلام با رتبه 193 تربیتی احتمال قبولی تو دانشگاه های تهران و روزانه رو دارم؟؟؟؟؟؟


Zohre‏ – 98/4/17

سلام نتایج رو زدن خداروووشکر تربیتی ۵۷ شدم 😍😍😍

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6


تبریک میگیییم 🙂


انسی‏ – 98/4/17

سلام ، میشه بگید با رتبه 500 عادی و 47 سهمیه 5 درصد روانشناسی تربیتی کجا قبول میشم؟ ممنونم


mina‏ – 98/4/17

سلام بارتبه 220 عمومی شانسی برای روزانه فردوسی دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/5/6

سلام. احتمالش هست ولی لب مرز هستید. امیدواریم که بیارید 🙂


mina‏ – 98/4/17

سلام. بارتبه 220 عمومی شانس قبولی فردوسی روازانه رو دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/6/3

سلامبرای روزانه شانس کمی دارید ولی شبانه فردوسی احتمال قبولی بالاست.


رایان‏ – 98/4/15

سلام. خواستم بدونم تا رتبه ی چند تربیتی چمران دوره ی روزانه یا شبانه شانس قبولی دارم؟؟


ساناز‏ – 98/4/2

سلام با میانگین 42امکان قبولی در دانشگاه روزانه بالینی هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/4

باسلامبرای شهرستان های کوچک شانس دارید


Zohre‏ – 98/3/30

سلام. میشه لطفا بگید با این درصدها رتبم حدود چند میشه و شانس قبولی برا تربیتی روزانه چمران رو دارم؟امار ۴۰تربیتی ۵۰رشد ۵۰عمومی ۴۵


خانم حسن زاده‏ – 98/4/1

سلام وقت بخیر لطفا از ربات تخمین رتبه استفاده کنید @ArshadTakhminBot


ستاره‏ – 98/3/29

سلام.با تقریبا چه رتبه ای میشه تو روانشناسی تربیتی دانشگاه پیام نور و ازاد سمنان قبول شد؟؟؟؟خواهش میکنم عاجزانه جواب بدین خیلییبیییی استرس گرفتم؟؟


ندا ش‏ – 98/3/28

سلام خسته نباشید خواستم بدونم برا قبولی ارشد روانشناسی تربیتی روزانه دانشگاه علامه یا الزهرا تهران چ رتبه ای لازمه؟ممنون


راحیل‏ – 98/3/28

سلام عرض سلام و خسته نباشید خدمت شمامیخواستم بپرسم با این درصدا میشه روانشناسی تربیتی دانشگاه لرستان قبول شد؟زبان ۰آمار و روش تحقیق ۳۰رشد ۴۳عمومی۴۴تربیتی۴۵با سهمیه ۵درصدی


Zahra‏ – 98/3/27

سلام خسته نباشید ، ببخشید برای قبولی در رشته ارشد روانشناسی بالینی آزاد و سراسری دانشگاه اردبیل چه رتبه ای لازم هست ؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/4/1

باسلاملطفا از نرم افزار تخمین رتبه استفاده کنید:@ArshadTakhminBot 


Zohre‏ – 98/3/24

سلام. برای قبولی در رشته روانشاسی تربیتی دانشگاه چمران اهواز حداکثر چه رتبه ای شانس قبولی دارم؟ ممنون


houshsng‏ – 98/3/17

سلام وقتتان به خير ببخشيد براي قبولي در دانشگاه تهران شبانه (خود دانشگاه تهران ) براي عمومي تا چه رتبه شانس دارد ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/3/21

سلامحدودا رتبه زیر 60


Goli‏ – 98/3/13

سلام وقتتون بخیر برای روانشناسی تربیتی چمران اهواز چه رتبه ای لازمه؟


سعید ‏ – 98/3/13

سلام.. برای ارشد روانشاسی عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه رتبه چند لازمه ؟ لرستان چطور ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/3/21

باسلامحدودا رتبه زیر 800 باید داشته باشید


اندیشه‏ – 98/3/6

سلام خسته نباشید، برای ارشد عمومی یا بالینی چمران اهواز حدودا چه رتبه ای باید بیارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/3/9

باسلامگرایش بالینی حدودا زیر 160 و گرایش عمومی زیر 400 


مینا فتح اللهی‏ – 98/3/5

سلام وقتتون بخیر ، برای گرایش صنعتی سازمانی چه رتبه ای نیازه؟


مرضیه‏ – 98/3/2

سلام ببخشید میشه لطفاً بگید که واسه قبولی در مقطع ارشد بالینی دانشگاه روزانه شیراز چه رتبه ای میخاد ؟و معمولا داوطلب از کی باید شروع به خوندن کنه باتوجه به اینکه مقطع کارشناسی هم رشته روانشناسی نبوده

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/3/2

سلامرتبه زیر 100 باید داشته باشید. حدودا یک مطالعه یک ساله باید داشته باشید البته باتوجه به شرایط و سرعت مطالعه هرفرد، ممکن است بیشتر یا کمتر شود. 


ارزو‏ – 98/2/12

سلامروانشناسی بالینی انستیتو. روانپزشکی یا همون ایران از چه رتبه تاچه رتبه ای روزانه شانس قبولی داد

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/22

باسلامحدودا رتبه زیر 7 🙂


مرجان الهامی‏ – 98/2/8

سلام خانم فکور معنوی،ببخشید میخواستم بدونم با رتبه ۱۵۰ در سهمیه ۵ درصد و رتبه کل ۱۸۰۰ آیا امکان قبولی در گرایش بالینی نوبت دوم هر دانشگاهی هست یا خیر،بسیار ممنون

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/10

باسلامشانس کمی برای قبولی دارید. موفق باشید


داریوش گودرزی‏ – 98/1/27

خواهش میکنم،لطفا یه جای کوچولو هم به روانشناسی صنعتی قرار بدید تو رو خدا یه سری اطلاعات کم هم بدید ممنون نیشم


Pegah‏ – 98/1/22

سلام برای ارشد خانواده درمانی شهید بهشتی حداکثر چه رتبه ای لازمه؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/1/27

باسلامبه طور قطعی نمیشه مشخص کرد چون هر سال ممکن است اولویت های داوطلبان متفاوت باشه اما حدودا رتبه زیر 50 باید داشته باشید. 


هانیه‏ – 98/1/4

سلام من محل تحصیلم مشهده با رتبه 677 میشه دانشگاه خوارزمی کرج قبول شم

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/1/21

سلام. برای گرایش بالینی خیر، برای گرایش عمومی هم شانس کمی دارید.


نیما‏ – 97/12/16

ببخشید من برای ارشد میخوام تغییر رشته بدم و برم روانشناسی هیچ پیش زمینه ای هم ازین رشته ندارم با توجه به وقت باقی مونده لژفا راهنمایی میکنین تز کجا شروع کنم و چه منابعی بخونم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/1/21

باسلامسوالتون خیلی کلی هست. انتخاب کتاب و برنامه ریزی متناسب با شرایط هر داوطلبی میتونه متفاوت باشه. برای گرفتن اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:https://3gaam.com/field/content/


تارا‏ – 97/12/16

سلام لطفا حداکثر رتبه برای قبولی بالینی یا عمومی دانشگاه فردوسی و دانشگاه زاهدان رو میفرمایید؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/3

باسلامبه ترتیب حدودا رتبه زیر 50، زیر 100 و بین 1000 تا 1300


گلنوش‏ – 97/12/13

سلام. خسته نباشد. برای آزاد روانشماسی بالینی شیراز حدودا چه رابه ای باید داشت؟


فاطمه‏ – 97/11/28

سلام خانم فکور معنوی برای قبولی در دانشگاه دولتی همدان و کردستان گرایش بالینی و تربیتی رتبم باید زیر چند باشه..؟ممنون میشم اگه جوابمو بدین

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/10

باسلامبالینی کردستان بین 150 تا 200 و تربیتی همدان حدودا رتبه زیر 750 باید داشته باشید. 


علوی‏ – 97/11/25

سلام.روان شناسی عمومی گیلان (شبانه و روزانه) تا چه رتبه ای میگیره؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 98/2/10

باسلامرتبه زیر 500 شانس قبولی در دانشگاه گیلان رو داره. موفق باشید


Fateme‏ – 97/11/19

سلام کنکور وزارت بهداشت سخت تره یا وزارت علوم ؟رقابت در کدوم بیشتره؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/30

سلامتعداد داوطلبان کنکور علوم به دلیل تعداد زیاد داوطلبان تغییر رشته ای بیشتر هست. سختی و آسونی هر کنکور نسبی هست و درس به درس متفاوته. موفق باشید


سجاد‏ – 97/11/6

باسلام و خسته نباشیدبرای روانشناسی بالینی دانشگاه اصفهان باید رتبه زیر چند باشه؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/18


سلامحدودا زیر 120


فائزه عباسي‏ – 97/11/4

سلام خانم فكور معنويببخشيد برايدقبولي باليني تبريز چه رتبه اَي لازمه

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/18


سلامحدودا زیر 130


رها‏ – 97/11/1

سلام خانم فکور معنوی. برای قبولی ارشد روانشناسی تربیتی پیام نور تهران چه رتبه ای لازمه؟؟؟؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/2

سلامحدودا با رتبه 2000 شانس قبولی دارید.موفق باشید


علی‏ – 97/10/27

با سلام و احترامبرای قبولی روانشناسی عمومی دانشگاه باهنر کرمان به چه رتبه کشوری نیاز داریم؟درباره گرایش تربیتی هم لطفا بفرماییدبا تشکر از شما

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/2

سلامرتبه عمومی باهنر حدود 500 و تربیتی حدودا 600 باشه امکان قبولی رو دارید.


باران‏ – 97/10/26

سلام خواهش می کنم جواب بدین، حداکثر رتبه قبولی ارشد روانشناسی دانشگاه های سراسری موجود در تهران تا چه رتبه ای هست چه شبانه چه روزانه، خواهش می کنم جواب بدین به سوالم

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/2

سلامقبولی هر گرایش با گرایش دیگر متفاوت است، برای گرایش بالینی حدودا زیر 60 باید باشید.


باران‏ – 97/10/26

سلام خواهشا جواب بدید، حداکثر رتبه برای قبولی در رشته ی روانشناسی بالینی همه دانشگاه های سراسری تهران چه رتبه ای هست؟ و همینطور روزانه ها حداکثر رتبه ای که به نظرتون تو دانشگاه های سراسری تهران پذیرش می دن چه رتبه ای هست، خواهش می کنم جواب سوالمو بدین

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/11/18

سلامحدود رتبه برای روزانه های تهران زیر 40 و برای روزانه و شبانه های تهران زیر 60 هست


Hossein‏ – 97/10/14

سلام خسته نباشيد.حداكثر رتبه براي قبولي از باليني در دانشگاه هاي سراسري،پيام نور و ازاد تبريز و زنجان چقدره ؟!


هاجر‏ – 97/9/29

سلام حداکثر رتبه مجاز دردانشگاه دولتی روزانه شیراز رشته روانشناسی بالینی یا بالینی کودک ونوجوان چقدر هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/10/10

سلام. برای بالینی شیراز حدودا رتبه زیر 100 و بالینی کودک و نوجوان شهید بهشتی رتبه زیر 40 باید داشته باشید. 


neda‏ – 97/9/23

سلام حداكثر رتبه قبولي باليني پرديس تبريز چقدر هست ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/10/10

سلامحدودا با رتبه 1000 می تونید پردیس تبریز رو برای گرایش بالینی بیارید. 


داریوش گودرزی‏ – 97/9/10

سلام من فارغ التحصیل رواتشناسی صنعتی سال۸۸ هستم امسال قراره برای اولین بار ارشد بدن ایا با میانگین ۵۰درصد برای ضریب ۲ ها و میانگین ۶۰درصدبرای ضریب ۳ های دروس صنعتی میتونم رتبه زیر ۲۰ کسب کنم تشکر


علی رضائی ‏ – 97/7/12

سلام وقت بخیرمیخواستم بپرسم آخرین قبولی ِ روانشاسی تربیتی دانشگاه های تهران (تهران) تا چه رتبه ای هست!؟


رضا‏ – 97/7/11

سلام و خداقوتلطفا بفرمایید حداقل و حداکثر رتبه لازم برای روزانه تبریز روانشناسی تربیتی چقدره?


آیدا‏ – 97/6/29

سلام برای قبولی در روزانه دانشگاه زنجان روانشناسی عمومی رتبم چقدر بیاد قبولم؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/8/27

سلام. رتبه ای حدود 600 باید داشته باشید.


amirreza‏ – 97/6/21

سلام برای قبولی در روانشناسی تربیتی روزانه علامه تهران و بهشتی حداکثر تا چه رتبه ای پذیرش دارند؟


Nasim‏ – 97/6/14

سلام خواهش ميكنم جواب من رو بديدايا با رتبه ١٦٤٥ ميشه دانشگاه ازاد تهران رودهن كرج اسلامشهر ، باليني قبول شد؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. برای تهران شانس کمی دارین اما برای کرج و اسلامشهر شانستون بیشتره.


شیما کاظمی‏ – 97/6/13

با عرض سلام و خداقوت .آیا با رتبه 4724 امکان قبولی در دانشگاه آزاد واحد اصفهان ( خوراسگان ) یا شهرهای اطراف را دارم در رشته روانشناسی بالینی با تراز 3480 ؟


پرشان‏ – 97/6/11

سلام. با رتبه 154بالینی با سهمیه5% احتمال قبول شدن دانشگاه اردبیل رو دارم!با رتبه110کودکان استثنائی با سهمیه 5%احتمال قبول شدن دانشگاه شیراز هست!

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. برای روزانه شانس زیادی ندارید، برای شبانه احتمالش بیشتره ولی باز هم بستگی به اولویت های سایر داوطلبانی که سهمیه 5درصدی دارند، داره. 


پانی‏ – 97/6/6

سلام خسته نباشین .من تو یکی از سایت های مربوط به کنکور ارشد روانشناسی خوندم که امسال رتبه های بالای 300 امکان قبولی روزانه و شبانه رو ندارن.من رتبم 550 عمومی شده میخواستم بدونم چه قدر شانس قبولی شبانه رشت یا روزانه زنجان دارم.مخصوصا الان که جوابا هم نمیاد بیشتر استرس گرفتم

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. ظرفیت دانشگاه ها هر سال کمی بیشتر یا کمتر میشه اما تفاوت به نسبت سال قبل در حدی نیست که رتبه 300 به بالا شانس قبولی روزانه نداشته باشن. برای دو محلی که ذکر کردین شانس بالایی دارید. موفق باشید


Mhmd ‏ – 97/6/3

سلام …برای قبولی در ارشد عمران دانشگاه شیراز به چه رتبه ای نیاز هست؟گرایش مهم نیست

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. لطفا سوالتون رو در صفحه تخصصی رشته عمران مطرح کنید. ممنون


مريم‏ – 97/6/1

سلام خسته نباشيد.با رتبه ١٥ سهميه ٥ درصد تراز ٧ هزار و رتبه بدون سهميه ٢٠٤ امكان قبولي در شبانه بهشتي يا تهران رو دارم؟اگر نه كدوم يك از دانشگاه هاي تهران؟ممنون ميشم پاسخ بديد

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. شانس کمی براتون هست اما برای دانشگاه هایی هم ردیف الزهرا شانس بیشتری دارید.


مريم‏ – 97/5/31

سلام خسته نباشيد.با رتبه ١٥ سهميه ٥ درصد تراز ٧ هزار و رتبه بدون سهميه ٢٠٤ امكان قبولي در شبانه بهشتي يا تهران رو دارم؟اگر نه كدوم يك از دانشگاه هاي تهران؟ممنونم

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. برای دانشگاه تهران و بهشتی شانس پایینی دارید. برای شبانه دانشگاه های هم تراز خوارزمی شانس بیشتری دارید


حدیث‏ – 97/5/27

سلام خسته نباشید ممنون ميشم به سوال من پاسخ بديد. برای قبولی در رشته روانشناسی بالینی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران روزانه باید چه رتبه ای داشته باشم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/5/30

سلام. برای روزانه دانشگاه تهران رتبه زیر 10 باید داشته باشید. موفق باشید


سمانه‏ – 97/5/13

سلام میخواستم ببینم با رتبه 231 تربیتی منطقه یک چقد شانس قبولی توی دانشگاه الزهرارو دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. شانستون بالاست. موفق باشید


لیدا‏ – 97/5/11

سلام. وقت تون به خیر. با رتبه ی 161 عمومی و بالینی (تو هر دو 161 شدم)، احتمال قبولی شبانه ی یکی از دانشگاه های تهران رو دارم؟ بالینی که احتمالا نه، ولی ممکنه عمومی شبانه یکی از دانشگاه های تهران قبول شم؟ آخرین انتخابام الزهرا و خوارزمیه.

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/5/23

سلام. برای گرایش بالینی شانسی در دانشگاه های تهران ندارید اما برای شبانه لب مرز هستید، امیدواریم قبول بشید


پرشان‏ – 97/5/10

سلام .وقتتون بخیر .ببخشید با رتبه154بالینی و110کودکان استثنائی(سهمیه 5%) امکان قبولی در چه دانشگاه هایی رو دارم!اصلا قبول میشم!!(روزانه)

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/6/15

سلام. در گرایش بالینی برای دوره های پیام نور، دانشگاه آزاد و پردیس های خودگردان شانس قبولی دارین ولی برای دوره های سراسری شانستون کمتره. در گرایش استثنایی شانس قبولی در شبانه هم براتون هست. 


مریم‏ – 97/4/31

سلام خسته نباشید می خواستم بدونم با رتبه 928عمومی شانس غیر انتفاعی خاتمو دارم یا نه. با تشکر

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/5/9

سلام. بله شانس دارید. موفق باشید


مريم‏ – 97/4/28

با سلام با رتبه ٢٦٣٧ چقدر احتمال قبولي غير انتفاعي تهران يا ازاد تهران را دارم

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/4/30

سلامگرایشتون رو نگفتین! اما برای گرایش های پرطرفدار مثل بالینی و عمومی شانس غیرانتفاعی ندارید، برای عمومی آزاد شانس بیشتری هست. موفق باشید


افشین‏ – 97/4/13

لطفا جواب بدید بدجوری استرس دارم با رتبه 304تربیتی روزانه شهرهای دور مثل بوشهر بیرجند یا زاهدان قبول میشم با سهمیه پنچ درصد ،بالینی رتبه ام شده پانصد ایا شبانه اصفهان یا کاشان شانسی دارم


فریبا اشرفی نیا‏ – 97/4/23

با عرض سلامبله با 300 تربیتی شانس قبولی در دانشگاه های مذکور را دارید.


افشین‏ – 97/4/12

با رتبه 304 سهمیه پنچ درصد تربیتی روزانه بیرجند یا ارومیه یا شیراز قبول میشم ،با بالینی پانصد چی 


خانم پور واحدی‏ – 97/4/13

سلام احتمال قبولی بالینی تون توی روزانه ها ضعیف هستولی احتمالا تبریز و شاید بیرجند پذیرش بشید


افشین‏ – 97/4/12

سلام رتبه من در تربیتی 304شده در سهمیه پنچ درصد روزانه شهرهای دور مثل بوشهر یا بیرجند شانس دارم


reza‏ – 97/4/10

سلام خسته نباشیدبا رتبه ۲۶۱تربیتی میشه روزانه تبریز یا ارومیه قبول شد؟؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/5/9

سلام. بله، شانس بالایی دارید. موفق باشید


حامد‏ – 97/4/8

سلام خسته نباشیدبا تراز ۵۷۹۷ و داخل سهمیه بیست و پنج درصدی رتبه ۱۷ روانشناسی عمومی چقدر شانس قبولی دانشگاه های تهران رو دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/4/30

سلام. شانس قبولی تون بالا هست. موفق باشید


قاسمی‏ – 97/4/4

سلام . وقت بخیر.برای بالینی دانشگاه شیراز چ رتبه ای باید داشته باشم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/4/5

سلامرتبه تون حدودا زیر 110 باید باشه


زينبم‏ – 97/4/1

با سلاممن رتبه ام١٨٨روانشناسي تربيتي شدهو كلا الويتم هم اين رشته اس ميخواستم بدونم با سهميه٥درصد احتمال قبولي در تهران رو دارم؟؟واينكه درجه علمي كدوم دانشكده روانشناسي(الزهرا،تهران،علامه،بهشتي،خوارزمي)بالاتر هست؟؟ممنونم از شما


مهدی‏ – 97/3/21

سلام خسته نباشید . من رتبه ۹ سهمیه ۵ درصد و رتبه ۹۸ گرایش بالینی شدم. در تهران شانس قبولی کجا را دارم؟ و میشه بین شاهد و علامه و خوارزمی اولویت علمی دانشگاه ها را بفرمایید

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/21

سلام، شما هم خسته نباشیداگر باتوجه به سهمیه 5 درصدی ات که 9 شدی ظرفیت خالی باشه، قبولی ات برای دانشگاه تهران و شهیدبهشتی خیلی بالاست. اما اگر ظرفیت 5 درصد پر شده باشه و بر اساس رتبه بدون سهمیه باشه برای علامه شانس قبولی داری. دانشگاه علامه، شاهد و خوارزمی اولویت دانشگاه ها در رشته روانشناسی است.


کیانا‏ – 97/3/20

سلام،با رتبه ی۶۳۸بالینی پردیس بهشتی بالینی یا بالینی کودک قبول میشم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/21

سلام. شانس قبولی توی پردیس بهشتی رو داری اما باتوجه به اینکه دانشگاه بهشتی سطح بالای داره حتی در دوره های پردیس هم زود پر میشه اما حدودا 40درصد احتمال قبولی داری.


شهراد‏ – 97/3/18

سلام با رتبه 135 عمومی و معدل موثر 18 شانس قبولی شبانه تهران دارم؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/21

سلام. بله برای دانشگاه علامه و خوارزمی در دوره شبانه شانس قبولی در گرایش عمومی دارید.


Rafii Shahab‏ – 97/3/16

سلام با رتبه ۷۸۰ میشه شبانه عمومی ارومیه قبول شد؟شانسی هست؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. برای شبانه گرایش عمومی اخرین شانس قبولی تا رتبه 800 هست. بنابراین باتوجه به رتبه تون شانس قبولی رو برای شبانه ارومیه دارید.


علی‏ – 97/3/13

از نرم افزارتون استفاده کردم ممنونم. لطف کردید پاسخ دادید.


گل بهار ‏ – 97/3/13

سلام با رتبه ۳۰ هزار روانشناسی عمومی میشه آزاد با پیام نور تهران قبول شد ؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. پیام نور تهران شانس قبولی ندارید. برای دانشگاه آزاد هم دانشگاه آزاد تهران شانس کمی هست اما اطراف تهران احتمال بیشتری هست.


الناز‏ – 97/3/13

یا عرض سلام میخواستم‌ بدونم‌ با رتبه ۲۷۰ عمومی میشه دانشگاه های پایتخت رو‌قبول شد و شانس تو قبولی‌ در کدومشون بیشتره؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. با این رتبه در تهران شانس کمی دارید اما برای شبانه دانشگاه فردوسی و اصفهان و روزانه شهرستان های کوچک تر احتمال بالایی هست.


محمد عزیزی‏ – 97/3/12

با سلام میخاستم بدونم با رتبه 768 میتوانم دوره روزانه زنجان در رشته های روانشناسی عمومی و یا تربیتی قبول شم یا خیر؟

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/22

سلام. برای دوره روزانه شانس کمی هست ولی برای شبانه شانس بیشتری در گرایش عمومی دارید.


جهانبخشی‏ – 97/3/12

سلام. ایا با رتبه 191 در گرایش روانشناسی تربیتی شانس قبولی در دانشگاه شیراز دوره روزانه را دارم؟


علی‏ – 97/3/10

سلام من با رتبه 680روانشناسی عمومی شانس قبولی شبانه تبریز یا روزانه زنجان و مدنی تبری رو دارم؟اگه نه کجا می تونم قبول م؟ممنون میم جوابم رو بدهید.

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/12

سلام. برای روزانه عمومی در شهرستان های دورتر مثل زنجان شانس قبولی داری، برای شبانه تبریز هم احتمال قبولی هست.. قبولی در گرایش عمومی برای دوره روزانه حدودا زیر 650 و برای دوره شبانه زیر 800 باید باشه. برای انتخاب رشته دقیق تر میتونین از نرم افزار انتخاب رشته 3گام استفاده کنید:https://final.3gaam.com/

فرخنده فکور معنوی‏ – 97/3/12

سلام. برای روزانه عمومی در شهرستان های دورتر مثل زنجان شانس قبولی داری، برای شبانه تبریز هم احتمال قبولی هست.. قبولی در گرایش عمومی برای دوره روزانه حدودا زیر 650 و برای دوره شبانه زیر 800 باید باشه. برای انتخاب رشته دقیق تر میتونین از نرم افزار انتخاب رشته 3گام استفاده کنید:https://final.3gaam.com/

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

در صورت وجود هرگونه مشکل و نیاز به راهنمایی در پرکردن فرم ها از
پشتیبانی انلاین
(پایین صفحه) کمک بگیرید.
همچنین می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید. :021-62839000021-66942876021-66592191021-66562782

جهت استفاده از مشاوره تلفنی و حضوری انتخاب رشته توسط مشاوران با سابقه 3گام به صفحه زیر مراجعه فرمایید:مشاوره حضوری و تلفنی

تمامی حقوق این نرم افزار متعلق به موسسه 3گام می باشد.

جمع هزینه خرید : 0 تومان

دانشگاه های سراسری که در مقطع کارشناسی ارشد گرایش روانشناسی دارند

 

 

آدرس: تهران، خیابان ولی عصر، بعد از میدان ولی عصر، کوچه ناصر، پلاک 23. موسسه آموزش عالی آزاد بینش.

ارشد روانشناسی بالینی شیراز

09302973709

پشتیبانی سایت: 09363434603 

info@ravangam.com


دانلود رایگان جزوات جمع بندیDownloads-icon


دانلود رایگان جزوات جمع بندیDownloads-icon

مجموعه روان شناسی یکی از رشته‌های زیرمجموعه گروه علوم انسانی در آزمون کارشناسی ارشد است. با توجه به ادغام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان پذیرش در مقطع ارشد رشته روان شناسی دانشگاه‌های سراسری و آزاد لازم است در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش ثبت‌نام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

داوطلبان عزیز می‌توانند جهت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد به صفحه مربوطه مراجعه نمایند تا مشاورین ما به صورت کاملاً رایگان به سؤالاتشان پاسخ دهند.

مطابق دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹، رشته روان شناسی دارای گرایش‌های ۱) روان‎شناسی عمومی؛ ۲) روان‎شناسی بالینی (بدون گرایش، خانواده)؛ ۳) سنجش و اندازه‌گیری (روان‌سنجی)؛ ۴) روان‎شناسی صنعتی و سازمانی؛ ۵) روان‎شناسی بالینی کودک و نوجوان؛ ۶) روان‎شناسی اسلامی (روان‌شناسی مثبت‌گرا)؛ ۷) روان‎شناسی و آموزش کودکان استثنایی؛ ۸) روان‎شناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد.

ارشد روانشناسی بالینی شیراز

ضریب تأثیر دروس امتحانی در گرایش‌های مختلف رشته روان شناسی در آزمون کارشناسی ارشد متفاوت است. بنابراین داوطلبانی که علاقه‌مند به پذیرش در گرایش خاصی از این رشته در مقطع ارشد هستند، لازم است نسبت به بررسی سرفصل‌ها و ضرایب دروس امتحانی کارشناسی ارشد روان شناسی در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند. این اطلاعات از طریق صفحه زیر قابل مشاهده است:

سازمان سنجش نسبت به پذیرش دانشجو در گرایش‌های مختلف رشته روان شناسی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های مختلف در سطح کشور اقدام می‌کند که فهرست دانشگاه‌های دارای پذیرش این رشته در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری قابل مشاهده است. همچنین فهرست واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که در مقطع ارشد در رشته روان شناسی دانشجو می‌پذیرند نیز از طریق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در دسترس است.

ظرفیت پذیرش دوره‌های مختلف روزانه، شبانه، پردیس، غیرانتفاعی، پیام نور و مجازی و نیز دانشگاه آزاد اسلامی کارشناسی ارشد روان شناسی از طریق صفحه زیر قابل مشاهده است:

همچنین برای مشاهده دانشگاه‌های دارای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد روان شناسی می‌توانید به صفحه زیر مراجعه کنید:

سؤالات و پاسخنامه‌های کلیدی آزمون کاشناسی ارشد رشته روان شناسی از طریق صفحات زیر به صورت رایگان قابل دریافت است:

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ روانشناسی

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۷-۹۸ روان شناسی

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ – ۹۶ مجموعه روانشناسی

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ – ۹۵ مجموعه روانشناسی (۱)

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته روانشناسی (۱)  ۹۴ – ۹۵

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته روانشناسی (۲) ۹۴ – ۹۵

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته روانشناسی ۹۳-۹۴

دانلود تست کارشناسی ارشد مجموعه روانشناسی ۹۲-۹۳

دانلود سوال کارشناسی ارشد رشته روان شناسی ۹۱

دانلود سوالات کارشناسی ارشد ۹۰ مجموعه روانشناسی 

دانلود سوالات تست ارشد روانشناسی ۸۹

دانلود سوال کارشناسی ارشد رشته روان شناسی ۸۸

دانلود سوال کارشناسی ارشد رشته روان شناسی ۸۷

دانلود سوالات تست ارشد مجموعه روان شناسی سال ۸۶

در پذیرش کنکور کارشناسی ارشد، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد از سوی سازمان سنجش (اعلام رتبه کسب‌شده در کنکور و مجاز بودن یا نبودن جهت انتخاب رشته در دوره‎های مختلف)، داوطلب می‎تواند در صورت مجاز شدن در مرحله انتخاب رشته، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های مربوط به دوره‎های مختلف دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد اقدام نماید.

اطلاع از رتبه‌های قبولی دانشگاه‌های مختلف در رشته روان شناسی می‌تواند کمک زیادی به داوطلبان این رشته جهت انتخاب رشته هر چه دقیق‌تر نماید تا فرصت‌های احتمالی خود را از دست ندهند. در جدول زیر، رتبه و محل قبولی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته روان شناسی آورده شده است:

۹۸

۵۶ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی عمومی-نوبت دوم -دانشگاه اصفهان

۹۸

۱۹۲ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی عمومی-روزانه-دانشگاه ارومیه

۹۸

۱۹۷ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه اردکان

۹۸

۴۶۳

ارشد روانشناسی بالینی شیراز

روان شناسی عمومی-پردیس خودگردان-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی بهار-مشهد

۹۸

۹۷۵ 

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی خردگرایان مطهر-مشهد

۹۸

۱۱۱۵

روان شناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نوراستان اصفهان-مرکز نجف اباد

۹۸

۹۸

۹۸

۹۸

۲۶۷۸

روان شناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نوراستان مازندران-مرکز آمل

۹۸

۹۸

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -دانشگاه غیرانتفاعی دانش البرز-آبیک

۹۸

۳۱۰۴

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-دانشکده غیرانتفاعی رفاه-تهران-ویژه خواهران

۹۸

۹۸

۴۵۸۸

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی شاندیز-مشهد

۹۸

روان شناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نوراستان هرمزگان-مرکز بین المللی کیش

 

۹۸

۵۹۹۶

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی ادیبان-گرمسار

۹۸

۶۰۶۵

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی احرار-رشت

۹۸

۷۶۹۴

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی شاندیز-مشهد

۹۸

۷۳۱۵

روان شناسی اسلامی-روان شناسی مثبت گرا-پیام نور -دانشگاه پیام نوراستان مازندران-مرکز رامسر

۹۸

۸۵۰۰

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی تاکستان-تاکستان

۹۸

۸۶۳۳

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی فیض الاسلام-خمینی شهر-اصفهان

۹۸

۹۲۱۲

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی فاطمیه-شیراز-ویژه خواهران

۹۸

۹۴۷۵

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی خزر-محمود آباد

۹۸

۹۵۹۷

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی فیض الاسلام-خمینی شهر-اصفهان

۹۸

۹۹۲۳

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی فیض الاسلام-خمینی شهر-اصفهان

۹۸

۱۰۳۲۸

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی خزر-محمود آباد

۹۸

۱۰۵۰۱

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی کومش-سمنان

۹۸

۱۰۶۷۲

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی فاطمیه-شیراز-ویژه خواهران

۹۸

۱۳۱۹۴

روان شناسی اسلامی-روان شناسی مثبت گرا-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث-قم

۹۸

۱۳۸۷۴

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی سنا-ساری

۹۸

۱۴۰۸۹ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نوراستان سمنان-مرکز گرمسار

۹۸

۱۴۷۱۷

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی حکیم نظامی-قوچان

۹۸

۱۶۴۸۴

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی علوم و فناوری آریان-امیرکلا بابل

۹۸

۲۸۳۶۵ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی شاندیز-مشهد

۹۸

۲۹۲۰۹ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی امام جواد-ع–یزد

۹۸

۳۸۲۰۴ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی عمومی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی حکیم نظامی-قوچان

 

 

 

۹۷

۶۲۳۰

روانشناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی طلوع مهر-قم

 

 

 

۹۶

۲۹

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه شهید بهشتی-تهران

۹۶

۴۴

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۶

۶۲

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه تهران

۹۶

۱۱۱

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۶

۱۲۱

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه الزهرا(س)-تهران

۹۶

۴۲۴

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه گیلان-رشت

۹۶

۴۵۹

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه بوعلی سینا-همدان

۹۶

۴۶۷

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)-قزوین

۹۶

۴۹۸

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه سمنان

۹۶

۵۹۸

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه اردکان-یزد

۹۶

۶۱۳

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه زنجان

۹۶

۷۳۳

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه ملایر

۹۶

۸۷۶

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه اردکان-یزد

۹۶

۹۴۷

روانشناسی عمومی-پردیس خودگردان-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

۹۶

۹۹۵

روانشناسی عمومی-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی خاتم-تهران

۹۶

۱۱۳۳

روانشناسی عمومی-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی ایوانکی-تهران

۹۶

۱۵۸۴

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان تهران-واحد اسلامشهر

۹۶

۱۶۹۰

روانشناسی عمومی-مجازی-دانشگاه تهران

۹۶

۱۷۳۴

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه سیستان و بلوچستان-زاهدان

۹۶

۱۹۹۲

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان تهران-مرکز پاکدشت

۹۶

۲۱۶۸

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان مازندران-واحد نوشهر

۹۶

۲۳۱۴

روانشناسی عمومی-پردیس خودگردان-دانشگاه تبریز

۹۶

۴۰۹۶

روانشناسی عمومی-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی ایوانکی

۹۶

۴۵۷۶

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی-مرکز مهاباد

۹۶

۴۸۹۰

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان مازندران-واحد نوشهر

۹۶

۴۶۰۴

روانشناسی عمومی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی کومش-سمنان

۹۶

۸۸۰۰

روانشناسی عمومی-پردیس خودگردان-دانشگاه سیستان و بلوچستان-زاهدان

 

 

 

۹۵

۷

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۵

۱۲۷

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۵

۱۳۹

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

۹۵

۲۷۶

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه اصفهان

۹۵

۳۳۵

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه تبریز

۹۵

۳۹۵

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه شهید مدنی آذربایجان-تبریز

۹۵

۴۱۸

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه زنجان

۹۵

۴۲۰

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه بوعلی سینا همدان

۹۵

۴۶۵

روانشناسی عمومی-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی خاتم-تهران

۹۵

۶۲۵

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه شهید باهنر-کرمان

۹۵

۶۴۳

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه خلیج فارس

۹۵

۸۶۲

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان البرز-مرکز کرج

۹۵

۱۰۷۷

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان بوشهر-مرکز بین المللی عسلویه

۹۵

۱۲۱۹

روانشناسی عمومی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان تهران-مرکز پاکدشت

۹۵

۱۲۲۰

روانشناسی عمومی-پردیس خودگردان-دانشگاه تهران

 

 

 

۹۳

۸۴

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

۹۳

۲۴۷

روانشناسی عمومی-نوبت دوم-دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۳

۳۵۰

روانشناسی عمومی-روزانه-دانشگاه لرستان-خرم آباد

 

۹۸

۱۲

روان شناسی بالینی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۸

۲۱

روان شناسی بالینی کودک و نوجوان-روزانه-دانشگاه شهید بهشتی-تهران

۹۸

۳۴ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی بالینی کودک و نوجوان-پردیس خودگردان-دانشگاه شهید بهشتی-تهران

۹۸

۵۳

روان شناسی بالینی-روزانه-دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۸

۱۸۳ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی بالینی-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی خاتم-تهران

۹۸

۲۸۳ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی بالینی-دانشگاه تبریز-پردیس خودگردان

۹۸

۴۷۲ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی بالینی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی حکیم ناصرخسرو-ساوه

۹۸

۴۹۸

روان شناسی بالینی-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی خاتم-تهران

۹۸

۵۰۴ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی بالینی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی حکیم ناصرخسرو-ساوه

 

 

 

۹۶

۲۵

روانشناسی بالینی کودک و نوجوان-روزانه-دانشگاه شهید بهشتی-تهران

۹۶

۳۱

روانشناسی بالینی-خانواده-روزانه-دانشگاه شهید بهشتی-تهران

۹۶

۴۸

روانشناسی بالینی-نوبت دوم-دانشگاه تهران

۹۶

۶۳

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۶

۶۷

روانشناسی بالینی-نوبت دوم-دانشگاه فردوسی مشهد

۹۶

۶۹

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۶

۹۱

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه تبریز

۹۶

۱۱۴

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه اصفهان

۹۶

۱۸۵

روانشناسی بالینی-نوبت دوم-دانشگاه سمنان

۹۶

۳۹۷

روانشناسی بالینی-خانواده-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ-تهران

۹۶

۴۴۴

روانشناسی بالینی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان تهران-تهران جنوب

۹۶

۵۰۸

روانشناسی بالینی-پردیس خودگردان-دانشگاه اصفهان

۹۶

۷۰۲

روانشناسی بالینی-پردیس خودگردان-دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۶

۹۸۷

روانشناسی بالینی کودک و نوجوان-پردیس خودگردان-دانشگاه تبریز

۹۶

۱۷۰۰

روانشناسی بالینی کودک و نوجوان-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی علم و هنر-یزد

۹۶

۱۴۵۳

روانشناسی بالینی کودک و نوجوان-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان بوشهر-مرکز بوشهر

۹۶

۲۱۲۰

روانشناسی بالینی کودک و نوجوان-غیرانتفاعی-دانشگاه غیرانتفاعی علم و هنر-یزد

 

 

 

۹۵

۵

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۵

۲۸

روانشناسی بالینی-نوبت دوم-دانشگاه تهران

۹۵

۴۷

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۵

۵۱

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه اصفهان

۹۵

۵۹

روانشناسی بالینی-نوبت دوم-دانشگاه فردوسی مشهد

۹۵

۱۰۹

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه الزهرا(س)-تهران

۹۵

۱۲۱

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه یزد

۹۵

۲۱۷

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه سمنان

۹۵

۲۴۵

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه محقق اردبیلی-اردبیل

۹۵

۳۸۵

روانشناسی بالینی-پردیس خودگردان-دانشگاه تهران

۹۵

۳۹۱

روانشناسی بالینی-نوبت دوم-دانشگاه محقق اردبیلی-اردبیل

۹۵

۶۰۳

روانشناسی بالینی-پردیس خودگردان-دانشگاه خوارزمی-تهران

 

 

 

۹۳

۸۳

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۳

۲۴۹

روانشناسی بالینی-روزانه-دانشگاه کردستان-سنندج

۹۳

۷۰۴

روانشناسی بالینی-پردیس خودگردان-دانشگاه شهید چمران-اهواز

 

۹۶

۵۰

سنجش و اندازه گیری (روانسنجی)-روزانه-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

۹۶

۱۷۴

سنجش و اندازه گیری (روانسنجی)-نوبت دوم-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

 

 

 

۹۳

۶۱

سنجش و اندازه گیری (روانسنجی)-روزانه-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

۹۳

۱۸۶

سنجش و اندازه گیری (روانسنجی)-نوبت دوم-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

 

۹۸

۱۹۲۹

روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی-پردیس خودگردان-دانشگاه شیراز

۹۸

۲۱۹۹۷

روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی-واحد شبستر

 

 

 

۹۶

۵۳

روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۶

۳۹۸

روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی-نوبت دوم-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

۹۶

۱۱۰۷

روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی-نوبت دوم-دانشگاه محقق اردبیلی-اردبیل

۹۶

۲۳۵۰

روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی-پردیس خودگردان-دانشگاه تهران

 

۹۸

۳

روان شناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۸

۳۴ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی تربیتی-روزانه -دانشگاه سمنان

۹۸

۲۳۲ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی تربیتی-مجازی -دانشگاه شهید بهشتی-تهران

۹۸

۳۹۱ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی تربیتی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی فروردین-قائمشهر

۹۸

۳۹۸

روان شناسی تربیتی-روزانه -دانشگاه سیستان و بلوچستان-زاهدان

۹۸

۵۲۸ (رتبه در سهمیه)

روان شناسی تربیتی-پردیس خودگردان -دانشگاه خوارزمی-تهران

۹۸

۵۵۵

روان شناسی تربیتی-غیرانتفاعی -مؤسسه غیرانتفاعی کاویان-مشهد

۹۸

۵۷۲

روان شناسی تربیتی-روزانه -دانشگاه یاسوج

۹۸

۱۴۵۱

روان شناسی تربیتی-پیام نور -دانشگاه پیام نور استان تهران-مرکز ورامین

۹۸

۲۳۰۶

روان شناسی تربیتی-پردیس خودگردان -دانشگاه شیراز

۹۸

۴۳۲۱

روان شناسی تربیتی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی سارویه-ساری

۹۸

۴۹۴۱

روان شناسی تربیتی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی سارویه-ساری

۹۸

۸۴۰۰

روان شناسی تربیتی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی فروردین-قائمشهر

۹۸

۱۷۲۷۸

روان شناسی تربیتی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی ادیب مازندران-ساری

 

 

 

۹۷

۲۰۹

روانشناسی تربیتی-نوبت دوم-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

 

 

 

۹۶

۳

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه تهران

۹۶

۱۳۷

روانشناسی تربیتی-مجازی-دانشگاه تهران

۹۶

۲۱۰

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه شیراز

۹۶

۲۶۰

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه الزهرا(س)-تهران

۹۶

۲۸۸

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه یزد

۹۶

۲۹۹

روانشناسی تربیتی-نوبت دوم-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

۹۶

۳۷۷

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی-تهران

۹۶

۳۸۱

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه مازندران-بابلسر

۹۶

۶۶۵

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه خلیج فارس-بوشهر

۹۶

۷۴۸

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه بیرجند

۹۶

۷۸۲

روانشناسی تربیتی-نوبت دوم-دانشگاه بوعلی سینا-همدان

۹۶

۷۸۳

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه ارومیه

۹۶

۸۵۴

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه سیستان و بلوچستان-زاهدان

۹۶

۸۷۶

روانشناسی تربیتی-نوبت دوم-دانشگاه قم

۹۶

۸۹۸

روانشناسی تربیتی-نوبت دوم-دانشگاه کاشان

۹۶

۹۱۸

روانشناسی تربیتی-روزانه-دانشگاه شهید مدنی آذربایجان-تبریز

۹۶

۱۰۲۳

روانشناسی تربیتی-نوبت دوم-دانشگاه سمنان

۹۶

۱۰۹۴

روانشناسی تربیتی-نوبت دوم-دانشگاه تبریز

۹۶

۱۵۴۴

روانشناسی تربیتی-پردیس خودگردان-دانشگاه شهید بهشتی-تهران

۹۶

۱۸۲۴

روانشناسی تربیتی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان اصفهان-مرکز اصفهان

۹۶

۱۸۹۸

روانشناسی تربیتی-مجازی-دانشگاه تهران

۹۶

۴۴۷۳

روانشناسی تربیتی-پیام نور-دانشگاه پیام نور استان بوشهر-مرکز بوشهر

۹۶

۶۴۲۳

روانشناسی تربیتی-غیرانتفاعی-مؤسسه غیرانتفاعی چرخ نیلوفری آذربایجان-تبریز

 

منبع: گروه وب‌گردی سایت مسترتست

سلام با رتبه ۲۵هزار بالینی آزاد امکان قبولی هست؟

سلام، ابا رتبه ۱۶۱۴۷ با سهمیه و ۴۴۷۴۰ بدون سهمیه رشته ارشد روانشناسی بالینی
وبا سهمیه ۳۵۳۱۴و۴۴۴۶۷بدون سهمیه، ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آزاد قبول میسوم

نه امکانش خیلی کم هست

تو رو خدا یه ۴ تا کارنامه هم از روانشناسی صنعتی و قبولی در کدام دانشگاه قرار بدید تو دستور کاریتون

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، در رشته روان‌شناسی در گرایش‌های زیر دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرفته می‌شود:

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

۱) روان‎شناسی عمومی

۲) روان‎شناسی بالینی (بدون گرایش، خانواده)

۳) سنجش و اندازه‌گیری (روان‌سنجی)

ارشد روانشناسی بالینی شیراز

۴) روان‎شناسی صنعتی و سازمانی

۵) روان‎شناسی بالینی کودک و نوجوان

۶) روان‎شناسی اسلامی (روان‌شناسی مثبت‌گرا)

۷) روان‎شناسی و آموزش کودکان استثنایی

۸) روان‎شناسی تربیتی

داوطلبان گرایش‌های مختلف این رشته لازم است در آزمون کارشناسی ارشد مجموعه روان‎شناسی شرکت نموده و با توجه به ضرایب دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد روان‌شناسی، نسبت به کسب آمادگی برای آزمون اقدام نمایند.

در کارنامه اولیه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، به هر یک از گرایش‌های فوق یک کدضریب اختصاص داده شده (که در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری نیز قابل مشاهده است) و رتبه داوطلب برای هر یک از این گرایش‌ها با توجه به ضریب درنظرگرفته شده برای هر یک از دروس امتحانی اعلام می‌شود.

پس از اعلام نتایج اولیه در سایت سازمان سنجش، داوطلبان فرصت دارند با توجه به اطلاعات درج‌شده در کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد و نیز بر اساس ظرفیت پذیرش هر یک از دانشگاه‌ها، نسبت به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

دانشگاه‌های پذیرنده و ظرفیت پذیرش در هر یک از گرایش‌های کارشناسی ارشد رشته روان‎شناسی متفاوت است که در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری اعلام می‌شود.

جهت اطلاع داوطلبان گرامی آزمون کارشناسی ارشد، در ادامه فهرست دانشگاه‌های دولتی دارای پذیرش و ظرفیت پذیرش گرایش‌های مختلف کارشناسی ارشد رشته روان‎شناسی ارائه شده است:

فهرست واحدهای دانشگاهی دارای پذیرش و ظرفیت کارشناسی ارشد رشته روان‎شناسی مطابق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

ارشد روانشناسی بالینی شیراز

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.



اگر شما فردی متفکر، مستقل و آرمانگرا هستید؛


اگر به تصمیمات خود اطمینان دارید؛

اگر از درون خود انگیزه می گیرد و در دنیایی از ایده ها به سر می برید؛
اگر شخصیتی پیچیده دارید که شناخت شما به آسانی ممکن نیست؛
و اگر علاقه ای به اختلاف نداشته و تمایل به رسیدن به توافق با دیگران دارید؛
 

روانشناسی بالینی یکی از شاخه های روان شناسی است که بیشتر در مورد شناخت ناهنجاریهای رفتار انسان، تغییر و درمان این ناهنجاریها و راههای پیشگیری از آنها بر اساس علوم روان شناسی سخن می گوید.
دانش آموختگان رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، راههای ارائه خدمات بالینی و پژوهشی و آموزشی پیشرفته و گسترده در مراکز تشخیصی و درمانی موسسات آموزشی و پژوهشی و مراکز توانبخشی و پیشگیری با همکاری و نظارت استادان روان پزشکی را فرا می گیرد.

ارشد روانشناسی بالینی شیراز

در ادامه برای آشنایی بیشتر متقاضیان انتخاب رشته کنکور و نیز افرادی که در بازار کار و کاریابی به دنبال آینده شغلی بهتری هستند، اطلاعات بیشتری شامل: برنامه درسی(سرفصل) و تعداد واحد های رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه های دارای رشته ارشد روانشناسی بالینی، معرفی رشته های ارشد و دکتری روانشناسی (به منظور ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر آموزش عالی) و معرفی فرصت شغلی و بازارکار این رشته ارایه می شود.

تعداد کل واحدها : 38 واحد
دروس اجباری : 32 واحد
سمینار : 2 واحد
پایان نامه : 4 واحد

دروس اجباری کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی


نام درس


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد


روان شناسی رشد پیشرفته


2


علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی


2


تاریخچه سیستمها در روان شناسی


2


نظریه های شخصیت


2


روان شناسی پزشکی و نوروپسیکولوژی


2

کلیاتی درباره درمانهای فیزیکی و دارویی در بیماریهای عصبی و روانی


1

استفاده از روشهای اماری و پژوهشی پیشرفته در روان شناسی بالینی


2


آزمونهای شناختی در روان شناسی بالینی


2


آسیب شناسی پیشرفته


2

آزمونهای عینی فرافکن در روان شناسی بالینی


3


فنون مصاحبه تشخیصی


2


نظریه های روان درمانی


2


کاربرد روشهای روان درمانی


2


گروه درمانی


2

ارشد روانشناسی بالینی شیراز


خانواده درمانی


2


جمع


32


رفتار درمانی


2


 

دانشگاههایی که در رشته ارشد روانشناسی بالینی پذیرش دانشجو دارند
بر اساس دفترچه انتخاب رشته ارشد 95


دانشگاه اصفهان


دانشگاه الزهرا


دانشگاه تبریز


دانشکاه سمنان


دانشگاه خوارزمی تهران


دانشگاه تهران


دانشگاه شاهد


دانشگاه شهید چمران اهواز


دانشگاه شیراز


دانشگاه فردوسی مشهد


دانشگاه کردستان


دانشگاه علامه طباطبایی


دانشگاه محقق اردبیلی


دانشگاه شهید باهنر


 دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاههایی که در رشته ارشد روانشناسی بالینی پذیرش دانشجو دارند
بر اساس دفترچه انتخاب رشته ارشد 94


دانشگاه اصفهان


دانشگاه الزهرا


دانشگاه تبریز


دانشکاه سمنان


دانشگاه خوارزمی تهران


دانشگاه تهران


دانشگاه شاهد


دانشگاه شهید چمران اهواز


دانشگاه شیراز


دانشگاه فردوسی مشهد


دانشگاه کردستان


دانشگاه علامه طباطبایی


دانشگاه محقق اردبیلی


دانشگاه شهید باهنر


 


روانشناسی بالینی کودک و نوجوان


روانشناسی خانواده درمانی


روانشناسی صنعتی و سازمانی


روانشناسی عمومی


سنجش و اندازه گیری


روانشناسی اسلامی


روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی


روان شناسی تربیتی


مشاوره در 4 گرایش
 


روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی


روان شناسی اجتماعی


روان شناسی صنعتی و سازمانی


سایبرسایکولوژی


پداگوژیک


روانشناسی تربیتی


روانشناسی بالینی


سنجش و اندازه گیری


روانشناسی سلامت


روانشناسی (بدون گرایش)

همچنین مشاغل زیر، ظرفیت جذب افراد مختلف از تخصص های گوناگون را دارا می باشند. در این مشاغل، هر فرد علاوه بر تسلط بر مهارت های مربوط به آن شغل، لازم است به فراخور صنعت و نوع کسب و کاری که در آن مشغول به کار است، دارای دانش تخصصی مربوطه نیز باشد:              


 


 

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

ارشد روانشناسی بالینی شیراز

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » وزارت علوم و تحقیقات » کارشناسی ارشد وزارت علوم » رتبه قبولی و دانشگاه محل قبولی رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد 99

جهت مشاوره در زمینه رتبه قبولی و دانشگاه محل قبولی رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رتبه قبولی و دانشگاه محل قبولی رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد شاید از مهم ترین مواردی باشد که هر علاقه مندی به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی  چه در سال کنکور و چه بعد از آزمون دادن علاقه مند به کسب آگاهی درباره آن می باشد. خوشبختانه اهمیت بررسی عمیق و با پشتوانه ی علمی در روح و روان انسان ها مدت ها است معلوم شده و دیگر کمتر کسی برای مراجعه به روانشناس و یا روانپزشک گارد می گیرد و جمله ی معروف ” مگه من دیوونه ام” را استفاده می کند. عشق به شناخت عمیق از نهاد، روح و شخصیت افراد و  همچنین انگیزه ی یاری رساندن به نوع انسان، در گذر از انواع بحران ها و مسائلی که ریشه ی حل شان به روان و ذهن بر می گردد افرادی را به جامعه تحویل می دهد با نام روانشناس.

اگر شما روانشناسی هستید که برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هم انتخابتان روانشناسی است و یا حتی با پایه ای دیگر مایل به خواندن رشته ی روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد هستید، خواندن این مقاله قطعا به سود شماست.

در این متن برخی رتبه ها، گرایش و دانشگاه محل قبولی رشته روانشناسی مربوط به سال های95، 96 و 97 برای همراهان مشاور گروپ در نظر گرفته شده است. با ما همراه باشید.

چنانچه در مورد ثبت نام، زمان فرایند های مهم، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی برای رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد 99 به مشورت و آگاهی بیشتری نیاز دارید، می توانید با کارشناسان ما در مشاور گروپ تماس بگیرید.

هر روز هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب ، تماس با شماره های:

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071614 (بدون پیش شماره)

شماره تماس مخصوص استان تهران 9092301613

در جدول زیر برخی رتبه قبولی ها به همراه گرایش و دانشگاه محل قبولی برای رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد، به تفکیک هر سال (93-95-96-97) درج شده است. ما در مشاور گروپ خوب می دانیم که این اطلاعات می تواند برای شما خیلی مفید باشد.

نوبت دوم-دانشگاه علامه طباطبایی-تهران

خبر خوب این که شما می توانید برای انجام یک تخمین رتبه ی بسیار عالی برای رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد 99، با کارشناسان حرفه ای مشاورگروپ تماس بگیرید.

هر روز هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب ، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071614 (بدون پیش شماره)

شماره تماس مخصوص استان تهران 9092301613

 

سوالات متداول رتبه قبولی و دانشگاه محل قبولی رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد

برترین در رشته روانشناسی دانشگاه هاروارد واقع در ایالات متحده‌ی آمریکا می باشد.

دروس امتحانی رشته ی روان شناسی کارشناسی ارشد به شرح زیر است: متون روان شناسی (به زبان انگلیسی) علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی آمار و روش تحقیق روانشناسی مرضی و كودكان استثنایی روا نشناسی رشد روان شناسی بالینی روان شناسی عمومی روان سنجی آزمون های شناختی هوش و استعداد روان شناسی فیزیولوژیك، انگیز ش و هیجان روان شناسی صنعتی سازمانی روان شناسی اجتماعی رفتار سازمانی روان شناسی امور استخدامی بالندگی سازمانی روانشناسی تربیتی آموزش و پرورش كودكان استثنایی

برای انجام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 مانند هر سال می بایست به سایت سازمان سنجش وارد شده و مراحل ثبت نام را انجام دهید. مشاور گروپ یک مقاله اختصاصی به صورت ارائه ی یک راهنمای تصویری برای انجام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 ارایه داده است که از لینک زیر قابل دسترسی می باشد:

راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

جهت مشاوره در زمینه رتبه قبولی و دانشگاه محل قبولی رشته روانشناسی کنکور کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

ارشد روانشناسی بالینی شیراز

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

سلام لیسانس را در دانشگاه علوم پزشکی گرفتم برای مقطع ارشد کنکور وزار …

بچه ها سنجش فرم اعتراض به سوالات آزمون گذاشته ! یعنی چی ؟ آزمونو که از …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

نمونه کارنامه های آزمون ارشد 96 روانشناسی: گرایش روانشناسی عمومی 96

نمونه کارنامه های آزمون ارشد 96 روانشناسی: گرایش روانشناسی بالینی 96

نمونه کارنامه های آزمون ارشد 96 روانشناسی: گرایش روانسنجی 96

نمونه کارنامه های آزمون ارشد 96 روانشناسی: گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی 96

نمونه کارنامه های آزمون ارشد 96 روانشناسی: گرایش روانشناسی کودکان استثنایی 96

ارشد روانشناسی بالینی شیراز

نمونه کارنامه های آزمون ارشد 96 روانشناسی: گرایش روانشناسی تربیتی 96

 

ارشد روانشناسی بالینی شیراز
ارشد روانشناسی بالینی شیراز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *