بهترین دکتر روانپزشک در غرب تهران

 
helpkade
بهترین دکتر روانپزشک در غرب تهران
بهترین دکتر روانپزشک در غرب تهران

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانپزشک کیست؟

روانپزشک، فردی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. تشخیص و درمان افراد مبتلا به بیماری‌های روانی در تخصص آنها است. آنها درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی انسان داشته و به خوبی با ارتباط این دو آشنا هستند. روانپزشکان به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می‌کنند.

روانپزشکان چه کاری انجام می‌دهند؟

روانپزشکان علائم روانی و جسمی شما را ارزیابی می‌کنند. آنها مشکل شما را تشخیص می‌دهند و با همکاری متقابل، طرحی برای درمان شما ارائه می‌دهند. روانپزشکان، درمان روانشناختی ارائه می‌دهند، دارو تجویز می‌کنند و از الکتروشوک برای درمان کمک می‌گیرند.بهترین دکتر روانپزشک در غرب تهران

روانپزشک برای درمان از اقدامات زیر استفاده می‌کند:

روانپزشک به چه کاری می‌آید؟

اگر سلامت روانی شما با مشکلات زیر روبرو شده است، به یک روانپزشک نیاز دارید:

دلایل متداول برای مراجعه به روانپزشک عبارتند از:

روانپزشکان چه درمان‎‌هایی را ارائه می‌دهند؟

آنها همچنین توصیه هایی در خصوص رژیم غذایی، خواب و غیره ارائه می‌دهند که به بازیابی بیمار کمک می‌کند. اطلاعاتی که آنها در مورد وضعیت بیمار ارائه می‌کنند، نقش به سزایی در شناخت علائم و درمان آنها دارد. روانپزشک تنها از درمان‌هایی استفاده می‌کند که سلامت و اثربخشی آنها ثابت شده باشد.

روانپزشکان توضیح می‌دهند که:

موافقت با شیوه درمان پیشنهادی پزشک، به شما بستگی دارد.

روانپزشکان چه تحصیلاتی دارند؟

روانپزشکان حداقل 11 سال یا بیشتر آموزش می‌بینند. آنها ابتدا در دانشگاه مدرک پزشکی می‌گیرند. سپس، حداقل 1 یا 2 سال دیگر در بیمارستان آموزش می‌بینند. در ادامه، برای آنکه به یک روانپزشک تبدیل شوند، باید 5 سال آموزش ویژه ببینند.

روانپزشکان کجا کار می‌کنند؟

روانپزشکان در بیمارستان‌های عمومی و خصوصی، مؤسسات خدمات بهداشت روانی و مطب‌های خصوصی کار می‌کنند. آنها همچنین در زمینه‌های تحقیقاتی، مشاوره امور حقوقی و تدریس نیز فعالیت دارند. این یعنی آنها در ادارات دولتی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها کار می‌کنند.

بسیاری از روانپزشکان چندین شغل مختلف دارند. آنها ممکن است بخشی از روز را در یک بیمارستان عمومی باشند و باقی روز را به صورت خصوصی کار کنند.

زمینه‌های فوق تخصص در روانپزشکی

برخی روانپزشکان بر یک زمینه خاص تمرکز دارند؛ برای مثال:

دکتر زهرا یداللهی 

دکتر عباسعلی ناصحی 

دکتر محمدرضا ناجی پور 

دکتر منوچهر سرحدی 

دکتر علی زارعی 

دکتر محمدرضا شمس انصاری 

دکتر فیروزه رئیسی 

دکتر حمیرا فرج زاده 

دکتر محمد داوود هوشمند 

دکتر محمداسمعیل ساوری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

روانپزشک خوب در تهران – بهترین روانپزشک تهران – بهترین فوق تخصص روانپزشک در تهران – بهترین مراکز روانپزشکی تهران – زوج درمانی در تهران – دکتر روانکاوی در تهران – دکتر متخصص اختلال میل جنسی در تهران – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر متخصص واژینیسموس در تهران – زوج درمانگر خوب در تهران – روانپزشک عالی در تهران – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

متخصص اعصاب و روان (روانپزشک و به انگلیسی Psychiatrist) پزشکی است که به بررسی مسایل رفتاری، هیجانی و پیشگیری و درمان اختلالات روانی آدمی می‌پردازد. ارزیابی روان‌پزشکی معمولاً شامل اخذ شرح حال و معاینه وضعیت روانی است. معاینه فیزیکی، انجام آزمایش و گاه تصویربرداری از مغز از جمله روش‌هایی هستند که برای بررسی و ردکردن علل طبی احتمالی ایجادکننده علایم به کار می‌روند. داروها و روان‌درمانی‌ها اساس درمان‌های انجام‌شده در روانپزشکی هستند.

روان‌شناس دانش‌آموخته روان‌شناسی است که از علوم انسانی محسوب می‌شود. موضوع روان‌شناسی عبارت است از بررسی رفتار طبیعی و انگیزه‌های آن. بنابراین لازم است عموم مردم از تفاوت بین روان‌پزشک و روان‌شناس آگاه باشند. درواقع روان‌شناسی، با پزشکی به‌طور عام و روان‌پزشکی به‌طور خاص ارتباطی ندارد. درضمن، فارغ‌التحصیل روان‌شناسی، اجازه تشخیص و درمان بیماران را نخواهد داشت.

همچنین بهتر است مردم از تفاوت بین متخصص اعصاب و روان و نورولوژیست (متخصص مغز و اعصاب) نیز آگاه باشند. متخصص مغز و اعصاب به کار تشخیص و درمان بیماری‌های مغزی مانند سکته و خونریزی‌های مغزی، فلج اندام‌ها، مولتیپل اسکلروزیس (یا بیماری ام‌اس) می‌پردازد. معمولا روان‌پزشکان به متخصص اعصاب و روان هم معروف هستند.بهترین دکتر روانپزشک در غرب تهران

هر گاه علائم شایع خودشان را نشان دهند. حتی گاهی درد ممکن است نشانه خوبی برای اختلالات روانی باشد. به طور کلی دردهای طولانی بدون عامل مشخص، تغییر در تحمل شخص، تغییر در خورد و خوراک، خواب و انرژی و احساس پایین آمدن آستانه تحریک پذیری می توانند مشخصه آغاز بیماری های روانی باشند.اختلالاتی که برای آنها باید به متخصص اعصاب و روان در تهران یا روانپزشک مراجعه کنید :

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

مشاوره قبل از ازدواج به منظور این نیست که در پایان ما با یک پاسخ آری و یا نه از طرف مشاور روبرو شویم، در روز های اولیه ازدواج و در زمان …بیشتر بدانید

اضطراب یک حالت ذهنی کلی است که شامل احساساتی مثل نگرانی، ترس و دلشوره است که با حالت های فیزیولوژیک مثل تپش قلب…بیشتر بدانید

خواب یکی از نیازهای اصلی و ضروری انسان است که فواید روحی و جسمی بسیاری دارد، ازجمله تقویت حافظه، کاهش استرس، افزایش تمرکز …

بیشتر بدانید

تنش و سوتفاهم بین همسران امری طبیعی هست و در بیشتر موارد خود طرفین مشکلاتشان را حل میکنند. ولی گاه مشکلات و بحران های زندگی زناشویی…بیشتر بدانیدبهترین دکتر روانپزشک در غرب تهران

ساختمان بینی از پوست و گوشت و غضروف و استخوان تشکیل شده است. شکل بینی و تناسب اجزای آن در افراد گوناگون با هم تفاوت دارد. خیلی از مواقع در تشخیص این موارد اشتباه می شود و بینی های معمولی به اشتباه گوشتی قلمداد می شود …

ادامه مطلب …

امروزه بسیاری از راهکارها و روش های درمانی برای خود یاری و درمان وسواس وجود دارند که افراد با استفاده از این روش های درمان، می توانند اختلال وسواس فکری- عملی خود را درمان نمایند. وسواس فکری-عملی (OCD) در صورت عدم درمان …

ادامه مطلب …

روانپزشک، روانکاو، و روان درمانگر

دارای بورد تخصصی اعصاب و روان از دانشگاه شهید بهشتی

درباره دکتر

ترس های مرضی ( PHOBIAS ) فوبیا یا ترس های مرضی چیست؟ فوبیا…

آسیب پذیری به اسکیزوفرنی در گستره زندگی اسکیزوفرنی اسکیزوفرنی یک اختلال روانی ناتوان…

زود رنجی از زود رنجی چه می دانید؟ آیا زود رنجی درمانی دارد؟…

ترس از ازدواج در این مطلب می خواهیم در مورد بحث ترسناک ازدواج…

آدرس : تهران، پونک، خیابان میرزا بابایی، بلوار عدل جنوبی، ساختمان پزشکان فتح، واحد ۱۸، طبقه ۳

شماره های تماس: ۰۹۰۲-۲۳۲۲۶۲۶

پست اکترونیکی:info@dr-karbalaei.ir

شبکه های اجتماعی پیج اینستاگرام

متخصص اعصاب و روان

مارس 25, 2017

۰

بهترین دکتر روانپزشک تهران
بهترین دکتر روانپزشک تهران در مجموعه گروه روانشناسان و مشاوران صدای زندگی.
صدای زندگی متشکل از بهترین روانشناسان ، مشاوران و روانپزشکان برتر و شناخته شده ایران در زمینه بهداشت و سلامت روان می باشد.

بهترین دکتر روانپزشک در غرب تهران

تلویزیون صدای زندگی

مشاهده فیلم های بیشتر

تلفن :

اطلاع رسانی و ثبت نام کارگاه و کلاس :

آدرس :
تهران – سعادت آباد بلوار دریا – روبروی دانشگاه امام صادق – علامه جنوبی – خیابان 38 غربی – روبروی دبیرستان راهیان فضیلت – پلاک 15 – طبقه 2

قبل از پیدا کردن روانپزشک خوب در غرب تهران شاید یکی از متداول ترین سوالات کسانی که به دنبال درمان هایی برای روح و روان خود هستند، این باشد که روانپزشک ها چه کسانی هستند و در چه مواردی فردی نیازمند مراجعه به روانپزشک است. یا چگونه میتواند بهترین روانپزشک را جستجو کند و به درمان خود بپردازد؟ برای افزایش آگاهی خود در مورد روانپزشک خوب در غرب تهران ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.

روانپزشک نوعی پزشک است که در معالجه اختلالات روانی تخصص دارد. از آنجا که روانپزشکان دارای مدرک پزشکی هستند و در زمینه روانپزشکی نیز آموزش دیده اند، از معدود متخصصان حوزه سلامت روان هستند که قادر به تجویز دارو برای درمان مسائل بهداشت روان هستند. مانند پزشک عمومی، روانپزشک ممکن است علاوه بر تمرین روان درمانی، معاینات جسمی نیز انجام دهد و تست های تشخیصی را برای بیمار اجرا کند.

روانپزشکان ممکن است به عنوان بخشی از یک تیم بهداشت روان مشغول به کار شوند، آنها غالباً با پزشکان مراقبت های اولیه، مددکاران اجتماعی، کاردرمانی و پرستاران روانپزشکی مشورت می کنند. علاوه بر این، روانپزشکان بوسیله ی دفترچه راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM-5) که توسط انجمن روانپزشکان آمریکا تدوین شده است، هدایت می شوند. در حالی که روانشناسان غالباً به DSM-5 مراجعه می کنند، اما آنها برای انجام مراقبت های مستقیم به آزمون های روانشناختی استاندارد (مانند پرسشنامه شخصیت چند وجهی مینه سوتا و آزمون رورشاخ) تکیه می کنند.

روانپزشک ها در واقع کسانی هستند که پس از گذراندن دوره عمومی طب، انتخاب خود را در حوزه روانپزشکی قرار میدهند. بنابراین یک روانپزشک در ابتدا یک پزشک عمومی است که پس از آن بصورت تخصصی دوره روانپزشکی را میگذراند.بهترین دکتر روانپزشک در غرب تهران

یکی دیگر از سوالات مهم و کلیدی این است که آیا من به عنوان فردی که احساس ناخوشایندی دارم نیازمند مراجعه به روانپزشک هستم یا خیر؟ پیش از اینکه به این سوال پاسخ داده شود بهتر است بدانیم روانپزشک ها در حوزه های درمانی خود بسیار متفاوت از روانشناسان عمل میکنند. در واقع یک روانپزشک میتواند پس از تشخیص از بیماری و یا اختلال مراجع، مراحل درمانی او را با دارو درمانی ادامه دهد.

مطابق دفترچه راهنمای آماری چشم انداز شغلی که توسط دفتر آمار کار منتشر شده است، روانپزشکان، پزشکان اصلی بهداشت روان هستند. از جمله مسئولیت های اصلی آنها تشخیص و درمان بیماری های روانی است.

روانپزشکان از تکنیک های مختلفی برای تعیین اینکه علائم یک فرد روانی است، نتیجه یک بیماری جسمی یا ترکیبی از هر دو استفاده می کنند. این امر باعث می شود روانپزشک دانش کاملی از پزشکی عمومی، روانشناسی، عصب شناسی، زیست شناسی، بیوشیمی و داروسازی داشته باشد.

شاید بیش از هر پزشک دیگری، روانپزشکان در برقراری روابط پزشک-بیمار مهارت لازم را داشته باشند و برای استفاده از روان درمانی، سایر تکنیک های ارتباطی درمانی و نظارت بر شرایط روانی، آموزش ببینند. درمان ممکن است به صورت سرپایی یا به صورت بستری در بیمارستان روانی انجام شود.

همانطور که پیش از این توضیح دادیم، روانپزشک به عنوان فردی که در دوره های آموزشی خود اشراف کامل به درمان بوسیله دارو دارد، میتواند مراجع را با داروهایی که نسبت به اختلال و یا نوع بیماری مراجع اثرگذار است، به سمت درمان و بهبود برد. اما یک روانشناس در ماهیت کلی خود نمیتواند دارویی را برای بیمار خود تجویز کند.

اما یکی از امتیازات ویژه ایی که روانشناسان در درمان خود دارند این است که پس از تشخیص اختلال و یا بیماری و مسئله اصلی مراجع، میتوانند دلیل اصلی روانی مشکل را ریشه یابی کنند. سپس در روان فرد بدون هیچ گونه اثری از دارو ورود کنند و او را به سمت بهبود و درمان ببرند.

اما نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که بسیاری از اختلالات و بیماری هایی که به روح و روان مربوط میشود، زمانی که ریشه ایی میشوند و تبدیل به اختلال یا افسردگی هایی عمیق میشوند که فرد را از رفتارهای روزمره و زندگی عادی خود باز میدارد، نیازمند دورهای دارو درمانی هستند. فقط یک روانپزشک خوب در غرب تهران میتواند با تشخیص صحیح خود بیمار را به سمت بهبود ببرد.

زمانی که نیازمند پیدا کردن یک روانپزشک خوب در غرب تهران هستیم، قطعاً در اولین اقدام میتوانیم از کسانی که پیش از آن، تجربه مراجعه به روانپزشک را داشته اند سوال و از تجربه های آنها مطلع شویم. هر مراجع و بیماری با تجربه بهبود میتواند بهترین راهنما برای جستجوی یک روانپزشک خوب باشد. در مواردی دیگر، تجربه ثابت کرده است که مشکلات روحی در افراد مختلف بازتاب های مختلفی دارد. برخی از روانپزشک ها برای برخی از افراد بسیار مؤثر بوده اند و برای برخی دیگر خیر. اما دلیل بر خوب بودن و یا خوب نبودن روانپزشک نمیشود.

در اکثر موارد هیچ فردی نمیتواند کاملاً این اطمینان را داشته باشد که روانپزشکی که تأثیر بسزایی بر بهبود و درمان او داشته است، میتواند بر روی دیگران نیز این تأثیر را داشته باشد. اما نکته مهم در روند درمانی، اعتماد و اطمینان خاطری است که فرد باید به درمان و طول مدت درمان خود و یا نحوه درمان خود داشته باشد.

شاید این جمله را شنیده باشید که احساس خوشایندی نداشته ام و پس از مراجعه یک جلسه ای به روانپزشک باز هم تغییری در من ایجاد نشد. نکته مهم در درمان های روانشناسی و همچنین روانپزشکی، طول مدت درمان بر اساس تشخیص روانپزشک و یا روانشناس است. فرض کنید مسائل و مشکلاتی که ریشه در کودکی دارند و یا افسردگی های عمیقی که از سال ها مشکلات به وجود آمده اند، چگونه میتوانند در یک یا دو جلسه درمان شوند.

در مهمترین حالت اگر روانپزشک دارویی را تجویز میکند، چگونه امکان دارد بدون گذراندن دوره درمانی که از یک ماه تا یک سال و به تشخیص روانپزشک میتواند بیشتر نیز باشد، در چند روز تاثیر درمانی داشته باشد و حال فرد را خوب کند. بنابراین همانگونه که هر بیماری جسمی طول درمان خود را دارد و دوره نقاهت و بازپروی مشخصی دارد، درمان روح و روان انسان نیز نیازمند طی شدن دوره درمانی مشخص خود است. هر فردی باید طبق همان دوره به مصرف داروهای خود بپردازد تا احساس بهتری را تجربه کند.

روانپزشکی در یک میانه بین روانشناسی (مطالعه رفتار و ذهن) و عصب شناسی (مطالعه مغز و سیستم عصبی) قرار دارد. در عمل، روانپزشک علائم بیماری روانی را از دو طریق بررسی می کند:

یکی از مهمترین و تأثیرگذار ترین اتفاقات در هر درمانی در قدم اول خود تشخیص است. زمانی که تشخیص به درستی صورت گیرد، مراحل درمان نیز میتواند بر پایه تشخیص صحیح روند درست خود را طی کند.

فرض کنید فردی دچار وسواس شدید است و نه تنها روزانه در اعمال خود بلکه در افکار خود نیز بصورت وسواس گونه عمل میکند. از آنجایی که ریشه هر نوع وسواس به اضطراب در فرد باز میگردد، بنابراین روانپزشک خوب در غرب تهران باید با بررسی سطح اضطراب مراجع به این تشخیص برسد که چه داروهایی میتواند برای درمان او مؤثر باشد. یا در تشخیص اختلالات که میتوانند در مواردی تشابهات بسیار مشخصی با یکدیگر داشته باشند. بنابراین تشخیص اختلال به دلیل دوره های دارو درمانی بسیار مهم است.

به طور مثال تشابهات اختلال دو قطبی با اختلال مرزی در موارد بسیار زیادی در رفتارهای مشابه است. اگر روانپزشک نتواند به تشخیص صحیحی دست پیدا کند با تجویز داروهایی که نمیتواند اثرگذار باشد، بیمار را به سمت بیماری بیشتر سوق خواهد داد.

تست وضعیت روانی (MSE) بخش مهمی از ارزیابی بالینی یک وضعیت روانی است. این یک روش ساختاری برای مشاهده و ارزیابی عملکرد روانشناختی فرد از منظر نگرش، رفتار، شناخت، قضاوت، خلق و خو، ادراک و فرآیندهای تفکر است.

بسته به بیماری احتمالی، روانپزشک برای تعیین وجود علائم مشخصه و شدت آنها از انواع تست های روانشناختی استفاده می کند. براساس نتایج، روانپزشک به DSM-5 مراجعه می کند تا ببیند آیا این علائم، معیارهای تشخیصی اختلال روانی را برآورده می کند یا خیر.

همانطور که در بسیاری از شرایط پزشکی، تشخیص بیماری روانی غالباً شامل فرایند محدود کردن همه ی دلایل احتمالی است. این فرایند که به عنوان یک تشخیص افتراقی شناخته می شود، شامل ترکیبی از MSE و آزمایش های پزشکی برای تمایز علت فرض شده از دیگر اختلالات با علائم مشابه است.

ابزارهای پزشکی استفاده شده توسط روانپزشک ممکن است شامل موارد زیر باشد:

روان درمانی هم برای تشخیص و هم برای درمان بیماری روانی امری ضروری است. روان درمانی شامل ملاقات با بیماران به طور منظم برای صحبت در مورد مشکلات، رفتارها، احساسات، افکار و روابط آنها می باشد. هدف روانپزشک کمک به افراد است تا با کشف الگوهای تفکر، رفتارها و تجربیات گذشته راه حل هایی را برای مشکلات خود پیدا کند.

افراد تحت روان درمانی ممکن است به صورت جداگانه یا به عنوان بخشی از جلسه خانوادگی یا گروهی با روانپزشک خود ملاقات کنند. بسته به تشخیص و شدت علائم، روان درمانی ممکن است برای مدت زمانی خاص یا به صورت مداوم انجام شود.

شاید بسیاری از مراجعینی که به روانپزشک مراجعه کرده باشند، از اینکه روانپزشک ساعت ها به صحبت های آنها گوش نمیدهد کلافه باشند. اما باید صراحتا بیان کنیم تفاوت نحوه درمان روانپزشک با یک روانشناس در کلیدی ترین موضوع آن دقیقا همینجا است.

از آنجایی که روانپزشک برای شناخت بیماری و یا اختلال به سوالات کلیدی نیازمند است، میتواند با تبحر خود نیز در یک یا دو جلسه اولیه، نوع اختلال و یا بیماری را تشخیص دهد. بنابراین لزومی به توضیحات بیشتری از طرف مراجع نمیباشد و با تجویز داروهای مشخص دوره درمان را مشخص میکند. اما از آنجایی که یک روانشناس تکیه و پایگاه اصلی درمان را بر توضیح، تفسیر و روایت مراجع و همچنین توضیحات خود پس از تشخیص میداند نیازمند آن است که مراجع در هر جلسه از احساسات و اتفاقات و افکار خود بگوید و روانشناس را در جریان کامل احساسات خود قرار بدهد. بدین ترتیب روانشناس با همکاری مراجع بتواند به سطحی از ناخودآگاه او دست پیدا کند و تغییراتی در شناخت بینش او ایجاد کند.

معمولاً در روانپزشکی داروهایی مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام از آنها دارای خواص و اثرات روانی متفاوتی هستند. یک روانپزشک باید به هر دو مکانیسم عمل (نحوه عملکرد یک دارو) و فارماکوکینتیک (نحوه حرکت یک دارو از طریق بدن) به خوبی توجه داشته باشد.

درمان دارویی ترکیبی اغلب در روانپزشکی استفاده می شود و برای دستیابی به اثر مورد نظر ممکن است نیاز به تنظیمات مداوم داشته باشد. پیدا کردن ترکیب مناسب ممکن است زمان ببرد و اغلب فرآیند آزمایش و خطا رخ می دهد.

تعدادی از موارد خاص در روانپزشکی وجود دارد که به روانپزشکان این امکان را می دهد تا روی شرایط یا گروه های خاصی تمرکز کنند. این حوزه های تخصصی شامل:

طبق توضیحاتی که در بالا داده شد، بهتر است بدانیم هر فردی زمانی نیازمند مراجعه به روانپزشک است که در خود احساس کند میتواند با این مراجعه و یا پس از آن، در ابتدا اطلاعاتی به دست بیاورد و قطعا احساس بهتری را نیز پس از دوره درمان تجربه کند. اما لازم است بدانیم دارو درمانی و شروع هر درمانی با تجویز داروهای شیمیایی نمیتواند اولین و یا آخرین راه درمان باشد.

اگر دچار شبه هستیم که آیا نیاز به دارو درمانی داریم یا خیر، قطعاً میتوانیم از یک مشاور روانشناس در این مورد راهنمایی بگیریم. یا در مواردی از خود روانپزشک خوب در غرب تهران این سوال را بپرسیم که آیا قطعاً نیازمند طی دوره دارویی هستم یا خیر. این سوال باعث میشود اعتماد و اطمینان مراجع بیش از پیش به روانپزشک خود جلب شود و با آگاهی تمام در مورد بیماری خود به سمت درمان و بهبود قدم بردارد.

منبع: verywellmind.com

1. چه زمانی باید روانپزشک را ببینم؟ هنگامی که بیمار دارای سابقه پزشکی پیچیده، مشکلات عصبی یا بیماری حاد و احتمالاً نیاز به درمان فشرده داشته باشد.

2. آیا روانپزشکان مشاوره ارائه می دهند؟ بیشتر روانپزشکان خدمات مشاوره ای ارائه نمی دهند بلکه درمان دارویی را توصیه می کنند برای این کار آنها درمانگر را به شما معرفی خواهند کرد. درمانگران همان روانشناسان بالینی هستند.

3. روانپزشک برای اضطراب چه می کند؟ روانپزشک ابتدا با ارزیابی و تست مشکل اصلی و نوع اضطراب شما را شناسایی می کند و سپس داروی مناسب برای شما را تجویز می کند.

4. چگونه می توانم برای اولین ملاقات روانپزشک خود آماده شوم؟ سعی کنید موارد نگرانی ها و علائم خود را به صورت کامل به یاد داشته باشید، در مورد سلامت عمومی خود آگاه باشید، درباره سابقه خانوادگی خود آگاه باشید، فشار خون خود را از قبل می توانید بررسی کرده باشید، آماده انجام تستهای تشخیصی باشید و سعی کنید اضطراب نداشته باشید.بهترین دکتر روانپزشک در غرب تهران

لطفا جهت مشاوره در مورد «روانپزشک خوب در غرب تهران» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

توسط KVR | آگوست 1, 2019 | دسته بندی | 0 دیدگاه

آدرس بهترین مرکز مشاوره کلینیک روانپزشکی غرب تهران کجا است؟

بسیاری از شهروندان غرب تهران برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانپزشکی غرب تهران هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانپزشکی غرب تهران عاجز اند و سردرگم می شوند.

هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانپزشکی هیربد تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانپزشکی غرب تهران می باشد.

اسم و آدرس مرکز مشاوره روانپزشکی غرب تهران در ادامه این مقاله آورده شده است.بهترین دکتر روانپزشک در غرب تهران

کلینیک تخصصی ما شامل نه دپارتمان :

اعصاب و روان بزرگسال , روانپزشکی کودک و نوجوان , زوج و خانواده , طب جنسی و سکس تراپی , حافظه و شناخت ,اعصاب و روان سالمند , وابستگی و اعتیاد , مغز و اعصاب و خواب می باشد .

در ایران مخصوصا تهران به صورت خواهد گفت که اگر افراد تحت هرگونه استرس زیاد یا وقتی که نیاز به مشاوره با یک شخص در زمینه ای دارند به روانپزشک در تهران مراجعه کنند .

البته کلینیک اعصاب و روان هیربد فقط مختص تهرانی های عزیز نیست و برای همه ی ایرانیان است زیرا می توانند از مشاوره آنلاین بهره ببرند .

به‌طور کلی باید گفت مشاوره گرفتن و مراجعه به روانپزشک اقدامی مفید و مثبت است که در بدبینانه‌ترین حالت اگر فایده‌ای برای فرد نداشته باشد ضرری هم ندارد و حتی توصیه می‌شود همه افراد هرساله علاوه‌ بر چکاب جسمی، چکاب روانشناختی نیز شوند تا با رجوع به یک روانشناس و یا روانپزشک بتوانند از وضعیت روانشناختی خود مطلع شوند.

اگر کمی در مورد کلینیک اعصاب و روان هیربد , کلینیک روانپزشک در تهران تحقیق کنید بی شک متوجه خواهید شد که می توانید به ما اعتماد کنید تا ما بتوانیم به شما در ساختن زندگی آرام کمک کنیم.

هدف ما در کلینیک روان هیربد این است که در جهت اعتلای فرهنگ روان کشور بکوشیم. ما یک تیم هستیم که تنها هدف ما بهبود شماست .

همواره در کنار درمان دارویی از روانپزشک درمان روانشناختی از روانشناس در کنار آن نیز توصیه می شود .

این خدمات را ما در کلینیک هیربد شعبه غرب تهران سعادت آباد داریم .

 

بازدیدکنندگان گرامی هر سوالی دارید در پست مربوطه نظر دهید .

اگر عضو سامانه باور باشید بلافاصله پاسخ دقیق خواهید گرفتد.

عضویت در سامانه باور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

اس سیتالوپرام

فلوکستین 20

کلومیپرامین

سرترالین

کلردیازپوکساید

نورتریپتیلین

ریسپریدون

 

شماره تماس جهت نوبت دهی:

 ۶۵ ۵۲ ۹۱۰۱ ۰۲۱

نوبت برای دکتر علی کربلائی


روز و ساعت نوبت :

 

برای ثبت نوبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
بهترین دکتر روانپزشک در غرب تهران

 راهنمای مشاوره، نوبت دهی و استفاده از سایت

شنبه

یکشنبه

دوشنبه

سه‌شنبه

چهارشنبه

پنجشنبه

دکتر علي کربلايي داراي بود تخصصي اعصاب و روان (روانپزشکي) از دانشگاه شهيدبهشتي تهران مي‌باشد. ايشان خود را در مورد درمان‌هاي روانپزشکي که در کشورهاي پيشرفته استفاده مي شود به روز نگه ميدارند و براي درمان هموطنان عزيز از آن ها بهره مي‌برند. تاکيد ايشان بر تجويز حداقل دارو است. از داروهاي چاق کننده و خواب آور در تجويز خود استفاده نمي‌کنند و در پشتيباني بيماران در حين مصرف دارو اهتمام مي ورزند. 

خلاصه ای از رزومه تحصیلی و کاری دکتر علی کربلائی

 

تجهیزات

 تجربه خود را در مورد دکتر علی کربلائی به همراه ثبت امتیاز و درجه رضایت ثبت کنید.
😡 پیشنهاد نمیکنم😊 پیشنهاد میکنم

دکتر کربلایی عالیست یک کلام

مشكل وسواس فكري داشتم، نتيجه ي خوبي گرفتم و راضيم.

با حوصله

یکی از نظرها رو خوندم برام خیلی عجیب بود!آقای دکتر خیلی به فکر بیمار هستن و فوق العاده دلسوزن!کاملا انسان بسیار با شرافتی هستن، غیر از درمانشون که کاملا راضی هستم ازشون ،مطمئنا هر کسی احتیاج به درمان داشته باشه صد درصد ایشون رو معرفی میکنم.تا حالا همچین اعتراضی رو که اینجا خوندم‌ و تعجب کردم از ایشون ندیدم!

فرزندم بی قرار بودو بیش فعال بود با تشخیص خوب آقای دکتر خیلی خیلی بهتر شده

سلام من مشکم افسردگی بوده،خیلی حالم بد بود ولی خداروشکر اقای دکتر نجاتم دادن واقعا راضی بودم

تشنج و افسردگی را باهم داشتم با مرتحعه به کلینیک و همکاری متخصص مغزو اعصاب و اعصاب و روان خیلی بهتر شدم

روش درمانشون بی نظیر هست و واقعا به فکر بیماران هستن

عالی بود روش درمانشون خاص و خیلی حرفه ای بودن.

با همه دکترهای دیگه فرق دارن خیلی خیلی از درمانشون راضی هستن. همه دغدغه شون درمان بیمارشون هست.

دکتری مثل ایشان ندیدم به بیمار واقعا توجه میکنن و همه ‌تلاششان در جهت بهبودی بیمار است.

مادرم به علت یک سری مشکلات، افسرگی شدید داشت که با مراجعه آقای دکتر خیلی بهتر شد.

دکتر باسوادی هستند و در کارشان واقعا حرفه ای عمل میکنند. دارو خیلی کم مینوسند و با مراجعه به ایشون واقعا حالم بهتره.

شیوه درمانشون خیلی خوبه دارو کم مینویسند و فقط در صورت لزوم. راضی هستم.

خیلی راضی بودم

درمان عالی

خیلی ممنونم آقای دکتر بیماری سردردم بعد از کلی مراجعه به پزشکان مختلف و نتیجه نگرفتن به خوبی درمان شد. از همدلی هاتون و گوش دادن به درددل هام بی نهایت ممنونم.

پزشک متبحری هستند. نتیجه درمان خیلی رضایت بخش بود.

باسلام. برای مشکلم پیش چند تا روانپزشک رفتم ولی هیچ‌ کدوم نتوستن به خوبی مشکل من رو درک کنن. خیلی خوشحالم از اینکه با دکتر کربلایی آشنا شدم. ایشون بهم کمک کردند تا حالم بهتر بشه.

بیماری پانیک. پاسخ عالی

تشخیص ایشون بسیار عالیست. و‌ واقعا تو کارشون حرفه ای و متخصص هستند.

آقای دکتر کربلائی بهترین روانپزشکی هست که دیدم. خیلی با حوصله به حرفام گوش کردن و‌ جلسات درمانی شان خیلی ارام بخش و‌موثر بود. بهترین دکتر روانپزشک در غرب تهران

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

بهترین دکتر روانپزشک در غرب تهران
بهترین دکتر روانپزشک در غرب تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *