بهترین دکتر روانپزشک کودکان در تهران

 
helpkade
بهترین دکتر روانپزشک کودکان در تهران
بهترین دکتر روانپزشک کودکان در تهران

نوبت دهی پزشکان روانپزشک (اعصاب و روان) کودکان و نوجوانان تهران – بهترین دکتر روانپزشک (اعصاب و روان) کودکان و نوجوانان در تهران – دکتر روانپزشک (اعصاب و روان) کودکان و نوجوانان خوب در تهران – آدرس و تلفن پزشکان روانپزشک (اعصاب و روان) کودکان و نوجوانان تهران

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

این کلینیک متشکل از فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان، روانشناس کودک، مددکار اجتماعی، گفتار درمان و کار درمان ذهنی و جسمی می­باشد که خود شامل چندین بخش می­باشد:

اضطراب شامل علائمی مانند دلشوره، نگرانی، بی­قراری، تپش قلب، تنفس سریع، تنگی نفس، لرزش دستان و ↓ توانایی تمرکز و انتظار خبر بد می­شود که در بیماری­هایی مانند وسواس، حملات هراس، اضطراب فراگیر و اضطراب جدایی و اضطراب اجتماعی دیده می­شود. این بیماری­ها جزو شایعترین بیماری­های دوران کودکی و نوجوانی است و باعث افت عملکرد چشمگیر کودکان می­شود. با توجه به سخت بودن بیان احساسات و علائم برای کودکان و همراهی زیاد سایر اختلالات روانپزشکی با بیماری­های اضطرابی (مانند اختلال بیش­فعالی و نقص توجه، افسردگی و تیک) نیاز به بررسی دقیق توسط فوق تخصص روانپزشکی کودکان و نوجوانان می­باشد.

پس از بررسی توسط تیم روانپزشک و روانشناس کودکان و نوجوانان از درمان­های دارویی و یا غیردارویی (مانند شناخت- رفتار­ درمانی، بازی درمانی، شناخت درمانی، رفتار درمانی، آموزش مهارت­های حل مسئله، مدیریت زمان، آموزش مهارت­های اجتماعی و …) استفاده خواهد شد.

روانپزشک کودک

شامل اختلال افسردگی و اختلال دوقطبی است.

بهترین دکتر روانپزشک کودکان در تهران

علائم بیماری افسردگی شامل خلق افسرده و یا تحریک­پذیر، عدم لذت بردن از چیزی، تغییرات خواب و اشتها، خستگی، احساس گناه و بی­ارزشی و انکار مرگ می­باشد.

اختلال دوقطبی با علائم افسردگی و دوره­های مانیا (شیدایی) مشخص می­شود که با روحیه شاد یا تحریک­پذیر، کاهش نیاز به خواب، اعتماد به نفس بیش از حد، پرحرفی، افزایش فعالیت مشخص می­شود. در این کلینیک این مراجعین توسط فوق تخصص روانپزشکی کودکان و نوجوانان جهت تعیین نوع و شدت بیماری و بیماری­های روانپزشکی همراه مانند اختلال بیش فعالی- نقص توجه، وسواس، tic مورد بررسی قرار می­گیرند. سپس توسط تیم درمان که شامل روانپزشک کودکان و نوجوانان و روانشناس کودکان و نوجوانان است وارد پروتکل درمانی دارویی و غیر دارویی (شناخت- رفتار درمانی، شناخت درمانی، رفتار درمانی، آموزش مهارت­های حل مسئله، مهارت­های کنترل خشم، مهارت­های اجتماعی و روان­درمانی­های کوتاه مدت یا طولانی مدت می­شوند.

این اختلال اکثراً در کودکان و گاهی در بزرگسالان نیز دیده می­شود.

علائم آن شامل به سه دقیقه تقسیم می­شوند. ۱- علائم بی­توجهی، ۲- علائم بیش­فعالی و ۳- علائم تکانشگری. علائم بی­توجهی مانند عدم توجه به جزئیات، گم کردن وسایل، حواس­پرتی، فراموشکاری و عدم تکمیل تکالیف درسی، علائم بیش­فعالی شامل تکان خوردن دائم، بازی کردن با سر­و­صدا، حرکت دائم و پرحرفی و علائم تکانشگری مانند پریدن وسط حرف دیگران، عدم تحمل انتظار می­باشد. این مراجعان در کلینیک مربوطه توسط روانپزشک فوق متخصص کودکان و نوجوانان مورد بررسی قرار خواهند گرفت و با توجه به اشتراک بعضی از این علائم با بیماری­های دیگر روانپزشکی و همراهی فراوان سایر بیماری­های روانپزشکی با اختلال بیش فعالی- نقص توجه تحت ارزیابی بیشتر با تست­های تشخیصی مانند QEEC قرار گرفته و سپس درمان­های دارویی و غیردارویی (مانند نوروفیدبک برای خود بیمار وآموزش مدیریت واگذاری برای والدین) برایشان شروع خواهد شد.

این اختلالات شامل اختلال خواندن، اختلال نوشتن و اختلال ریاضیات می­باشد. اختلال خواندن شامل مشکلات در به یاد آوردن حروف و کلمات چاپی که منجر به مشکل خواندن می­شود است. اختلال نوشتن در هجی کردن کلمات و ساختن پاراگراف و نقطه­گذاری و قواعد دستوری مشکل دارند. اختلال ریاضیات مشکل در یادگیری اعداد، یادآوری علائم جمع و تفریق، یادگیری جدول ضرب و انجام محاسبات می­باشد.

با توجه به نقش مهم این اختلال در افت تحصیلی دانش آموزان و ایجاد اضطراب و افسردگی در آنها نیاز به تشخیص هر چه زودتر این اختلال جهت شروع سریعتر درمان می­باشد. در این کلینیک فوق تخصص متبحر کودکان و نوجوانان و روانشناس کودکان و نوجوانان و شنوایی سنج با کمک شرح حال و معاینه دقیق و ارزیابی سایر علل احتمالی و بررسی از نظر علل روانپزشکی همراه مانند اختلال بیش فعالی- نقص توجه درمان فشرده فردی به صورت آموزش مستقیم با توجه به زمینه اختلال یادگیری انجام خواهد شد.

عقب ماندگی ذهنی که بر اساس  محاسبه می­شود. این کودکان به دلیل کمتر بودن توان ذهنی نسبت به سنشان بر اساس میزان IQ نیاز به آموزش­های ویژه جهت مراقبت از خود، روش­های برقراری ارتباط و در صورت وجود بیماری روانپزشکی همراه، نیاز به درمان آن اختلال دارند. در ضمن والدین این کودکان نیز از لحاظ نحوه­ی برخورد با این کودکان نیاز به همراهی و آموزش دارند که در این کلینیک توسط افراد مجرب بصورت خصوصی یا گروهی ارائه خواهد شد.

تیک و توره: حرکات تکرار شونده و با صداهای تکرار شونده­ای است که توسط کودک ایجاد می­شود و درمان آن از طریق درمان­های دارویی و غیر دارویی مانند عکس کردن عادت می­باشد و نکته­ی مهم امکان وجود اختلالات روانپزشکی همراه این اختلالات است که نیاز به بررسی بیشتر و دقیق توسط متخصص این رشته در این کلینیک دارد.

اختلالات دفعی: مانند بی­اختیاری ادرار و مدفوع، یا احتباس ادرار و مدفوع که نیاز به بررسی علت زمینه­ای ایجاد این مشکل توسط متخصصین مجرب در این زمینه می­باشد. درمان این مشکل بصورت دارویی و غیردارویی (نوروفیدبک) می­باشد.

این کلینیک شامل فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان، روانشناس کودک، گفتار درمان و کاردرمان ذهنی و جسمی می­باشد که ارزیابی، تشخیص و درمان بیماران مبتلا به اختلالات طیف اتیسم را بر عهده دارد.

در طی بیوفیدبک روانشناس به بیمار یاد می­دهد، چگونه بطور ارادی اعمال غیرارادی طبیعی بدن (مانند تنفس، ضربان قلب، فشار خون، گرفتگی عضلات و امواج مغز و …) را تنظیم و کنترل کند تا در سلامت کلی بدن تأثیر بگذارد. امروزه بیوفیدبک در طب جایگاه به سزایی دارد. بیوفیدبک توجه فرد را به عکس العمل­های غیرارادی بدن معطوف می­کند. بدین ترتیب که این فعالیت­ها توسط سنسورهایی که بطور اختصاصی برای فعالیت­های مختلف بدن طراحی شده اندازه­گیری می­شوند.

از جمله تعدادی از موارد کاربرد بیوفیدبک شامل موارد زیر می­باشد:

نوروفیدبک نوعی بیوفیدبک است که در آن از امواج مغزی بعنوان بازخورد استفاده می­شود.

موج بتا قویاً با فعال بودن مغز ارتباط دارد، و تقویت این موج با فوکوس روی قشر فرونتال کمک به بهبود تکلم، بهبود قدرت برنامه­ریزی و سازمان­دهی و نیز کاهش افسردگی، بهبود خلق و بهبود فعالیت شناختی می­گردد.

← بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان

← بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان

پلی کلینیک فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان مهر بعنوان جامعترین مرکز فوق تخصصی مغز و اعصاب و روانپزشکی در خاورمیانه با همکاری جمعی از اساتید برجسته ی دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران از اواسط آذر ماه سال ۱۳۹۳ آغاز به کار نموده است

تهران،سید خندان،بزرگراه رسالت
بعد از خیابان دبستان
پلاک 1316
تلفن: 86020204(10 خط)
مشاوره : 9099071204
ایمیل:info@mehrbrainclinic.com

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانپزشک کیست؟

روانپزشک، فردی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. تشخیص و درمان افراد مبتلا به بیماری‌های روانی در تخصص آنها است. آنها درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی انسان داشته و به خوبی با ارتباط این دو آشنا هستند. روانپزشکان به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می‌کنند.

روانپزشکان چه کاری انجام می‌دهند؟

روانپزشکان علائم روانی و جسمی شما را ارزیابی می‌کنند. آنها مشکل شما را تشخیص می‌دهند و با همکاری متقابل، طرحی برای درمان شما ارائه می‌دهند. روانپزشکان، درمان روانشناختی ارائه می‌دهند، دارو تجویز می‌کنند و از الکتروشوک برای درمان کمک می‌گیرند.بهترین دکتر روانپزشک کودکان در تهران

روانپزشک برای درمان از اقدامات زیر استفاده می‌کند:

روانپزشک به چه کاری می‌آید؟

اگر سلامت روانی شما با مشکلات زیر روبرو شده است، به یک روانپزشک نیاز دارید:

دلایل متداول برای مراجعه به روانپزشک عبارتند از:

روانپزشکان چه درمان‎‌هایی را ارائه می‌دهند؟

آنها همچنین توصیه هایی در خصوص رژیم غذایی، خواب و غیره ارائه می‌دهند که به بازیابی بیمار کمک می‌کند. اطلاعاتی که آنها در مورد وضعیت بیمار ارائه می‌کنند، نقش به سزایی در شناخت علائم و درمان آنها دارد. روانپزشک تنها از درمان‌هایی استفاده می‌کند که سلامت و اثربخشی آنها ثابت شده باشد.

روانپزشکان توضیح می‌دهند که:

موافقت با شیوه درمان پیشنهادی پزشک، به شما بستگی دارد.

روانپزشکان چه تحصیلاتی دارند؟

روانپزشکان حداقل 11 سال یا بیشتر آموزش می‌بینند. آنها ابتدا در دانشگاه مدرک پزشکی می‌گیرند. سپس، حداقل 1 یا 2 سال دیگر در بیمارستان آموزش می‌بینند. در ادامه، برای آنکه به یک روانپزشک تبدیل شوند، باید 5 سال آموزش ویژه ببینند.

روانپزشکان کجا کار می‌کنند؟

روانپزشکان در بیمارستان‌های عمومی و خصوصی، مؤسسات خدمات بهداشت روانی و مطب‌های خصوصی کار می‌کنند. آنها همچنین در زمینه‌های تحقیقاتی، مشاوره امور حقوقی و تدریس نیز فعالیت دارند. این یعنی آنها در ادارات دولتی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها کار می‌کنند.

بسیاری از روانپزشکان چندین شغل مختلف دارند. آنها ممکن است بخشی از روز را در یک بیمارستان عمومی باشند و باقی روز را به صورت خصوصی کار کنند.

زمینه‌های فوق تخصص در روانپزشکی

برخی روانپزشکان بر یک زمینه خاص تمرکز دارند؛ برای مثال:

روانپزشکی کودک چیست؟

روانپزشکی کودک؛ شاخه‌ای از پزشکی است که به مطالعه و درمان اختلالات روحی، عاطفی و رفتاری کودکان می‌پردازد. روانپزشکی کودکان از اواسط دهه 1920 میلادی به عنوان زیرمجموعه روانپزشکی و عصب‌شناسی معرفی گردید. سایر زیرمجموعه‌های این رشته شامل روانپزشکی نوزاد و روانپزشکی نوجوانان است.

از آنجایی که کودک در مرحله حساس رشد قرار دارد، تشخیص و درمان اختلالات روانی و عاطفی او با رویکرد مورد استفاده برای نوجوانان تفاوت دارد. با توجه به تغییرات شخصیتی که بر اثر رشد در کودک ایجاد می‌شود، روانپزشک کودک باید آگاهی کاملی از مراحل رشد شخصیتی او نیز داشته باشد.

با اینکه بسیاری از اصول مربوط به درمان اختلالات روانی در بزرگسالان در مورد کودکان نیز کاربرد دارد، روانپزشک کودک باید اطلاعات مربوط به رفتار کودک را از بزرگسالانی دریافت کند که بیشترین ارتباط را با او دارند؛ یعنی والدین، متخصصان اطفال، روانشناسان، معلمان یا مددکاران اجتماعی.

روانپزشکی کودک عمدتاً بر مطالعه و درمان اختلالات رفتاری و مشکلات عاطفی مؤثر بر کودکان تمرکز دارد. ناسازگاری‌های عاطفی کودکان اغلب نتیجه واکنش‌های اضطرابی است که در قالب عادت‌های ناپسند مانند ناخن جویدن، مکیدن انگشت شست، خیس کردن رختخواب و قشرق به راه انداختن، و همچنین اختلالات عملی مانند پرخاشگری شدید، دروغ گفتن، دزدی، خرابکاری، دعوا، آتش‌افروزی، قلدری و فرار از خانه نمایان می‌شود. در بین نونهالان، محرومیت از داشتن مادر یا داشتن مشکلات ارتباطی با مادر ممکن است به گوشه‌گیری، گریه مداوم، بی‌اشتهایی، بی‌خوابی و عقب‌ماندگی ذهنی یا جسمی کودک منجر شود.

در نیمه دوم قرن بیستم، سوء استفاده و غفلت از کودکان به عنوان دو عامل اصلی در اختلالات دوران کودکی تشخیص داده شدند.

درمان روانپزشکی کودکان همانند بزرگسالان نیازمند بررسی هر گونه عوامل ژنتیکی و جسمانی مؤثر بر اختلال کودک است. رابطه کودک و والدین نیز باید بررسی شود تا ارتباط آن با اختلال کودک مشخص گردد. در مواردی که رفتار والدین باعث ایجاد ناراحتی می‌شود -برای مثال، در روابطی که تحت تأثیر مصرف الکل، دشمنی، ظلم و ستم، غفلت، حمایت مفرط از کودک و یا جاه‌طلبی والدین قرار دارد- اختلالات رفتاری در کودکان شیوع بیشتری دارد. عصبانیت، روانپریشی و سایر مشکلات روانپزشکی در والدین اغلب به ایجاد اخلال در رابطه کودک با والدین می‌انجامد. مرگ یا از دست دادن یکی از والدین نیز می‌تواند تأثیر مخربی بر رشد عاطفی کودک بگذارد. یکی دیگر از مشکلات شخصیتی، به رابطه کودک با برادران و خواهرانش برمی‌گردد.

روانپزشکی کودک اغلب نوعی خانواده‌درمانی است.

تجربیات مدرسه می‌توانند مشکلات شخصیتی هم ایجاد کنند. بسیاری از کودکان دچار اختلالات یادگیری می‌شوند، چون به لحاظ احساسی، ذهنی یا فکری قادر به یادگیری نیستند. برای مثال، کودکان مبتلا به مشکلات ادراکی نظیر خوانش‌پریشی ممکن است نتوانند مهارت‌های خواندن خود را با توجه به سنی که دارند ارتقا دهند. در نتیجه، از اینکه نتوانسته‌اند انتظارات خانواده و هم‌کلاسی‌هایشان را برآورده کنند، احساس یأس و ناامیدی می‌کنند.

علاوه بر روش‌های تخصصی مانند بازی درمانی، بسیاری از تکنیکهای درمانی مختص بزرگسالان در مورد کودکان نیز کاربرد دارد. بازی کردن، مبنای اصلی ارتباط کودک و روان‌درمانگر است. بازی کردن به کودکان اجازه می‌دهد احساسات، افکار، امیال و ترس‌هایشان را با خیال راحت بیان کنند، کاری که از طریق ارتباط کلامی برایشان دشوار است.

دکتر آرمان مسعودی 

دکتر مهدی تهرانی دوست 

دکتر حسین خدابخش 

دکتر رزیتا داوری آشتیانی 

دکتر سید مجتبی میرزازاده جواهری 

دکتر فرزاد جزایری 

دکتر عباسعلی ناصحی 

دکتر علی ایرانی 

دکتر نسترن حبیبی آشتیانی 

دکتر شکوفه رادفر 

بهترین دکتر روانپزشک کودکان در تهران

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

در این صفحه شما لیستی از بهترین دکتر روانشناسی کودک در تهران مخصوصا روانشناسی کودک دبستانی را مشاهده خواهید نمود. خانواده های گرامی می توانند قبل از رجوع به روانشناسان اطلاعات کامل و وافری از روانشناسی کودک را دریافته و تصمیمات بهتری بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر خانواده ها می توانند به صفحه روانشناسی کودک مراجعه کرده و نکات مرتبط با کودک خود را در آن صفحات جستجو کنند.

اما اگر شما روانشناس هستید می توانید اطلاعات خود را به مدیر سایت برای قراردادن روی سایت رادیو کودک به مدیریت سایت اعلام نمائید.

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی عمومی نورولند با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی کشور و تحت نظارت…

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاور روانپزشک دکتر ساحل همتی در شهرری تماس حاصل نمائید.بهترین دکتر روانپزشک کودکان در تهران

خوشبختانه امروزه روند تحولات اجتماعي به گونه اي در جريان است كه نگرش افراد نسبت به علم روان…

بچه ها به هر حال بزرگ می شوند ، مساله این است که چگونه. آیا هنوز میتوانیم مانند زمانهای قدیم ،…

تمام اطلاعات مرتبط با گروه روانشناسی پریا با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در این…

ناتوانی های یادگیری مشکلات جدی هستند که میتوانند عملکرد تحصیلی،پیشرفت شغلی و خودپنداره کودکان…

دکتر مهدی بینا متخصص اعصاب و روان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره و روانشناسی همراهان در شهرری تماس حاصل نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با بیمارستان تخصصی مشاوره روانپزشکی رازی در شهرری تماس حاصل نمائید.

دکتر الهام شیرازی متخصص اعصاب و روان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

تمام اطلاعات مرتبط با مرجان حسینی زاده با زمینه فعالیت روانشناس کودک و نوجوان در این صفحه قابل…

برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره روانشناسی معاونت پیشگیری بهزیستی شهرستان ری تماس حاصل…

پروفایل دکتر شهین نیک ذات

 

تمام اطلاعات مرتبط با نسرین افشاری با زمینه فعالیت روانشناس کودک و نوجوان در این صفحه قابل رویت…

نام مهناز استکی را حتما بایستی در رادیو و تلویزیون شنیده باشید. مهناز استکی یکی از بهترین…

مرکز مشاوره و روانشناسی کودک پایش یکی از بهترین مراکز روانشناسی کودک در تهران است.

مجموعه…

دکتر میترا حکیم شوشتری متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکتر گلناز فیض زاده در شهرری با این مجموعه تماس بگیرید تا اطلاعات…

مرکز بهداشت شهر ری دارای فیلد های مشاوره ای متعدد علی الخصوص در زمینه مادر و کودک است. برای کسب…

دکتر نصرت اله سیدشهابی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم با دکتر مهوش رضاقلی بیگی در شهر ری تماس بگیرید تا با این…

دکتر زهرا شهریور متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

دکتر ناصر سدیفی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده های…

مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان نهال (موسسه آوای مهر کودکی ) تحت نظارت سازمان بهزیستی با هدف اثر…

در این صفحه شما می توانید اطلاعات خانم دکتر مهسا ساداتی روانشناس کودک که در حال حاضر در نزدیکی…

تمام اطلاعات مرتبط با کلینیک روانشناسی نیک مهر (شعبه پاسداران) با زمینه فعالیت # در این صفحه…

دکتر هوشنگ احسانی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

حیطه فعالیت:

خدمات…

شما می توانید اطلاعات کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره خانواده ایرانی را در این مرکز مشاهده…

این روزها کلینیکها و موسسات بسیاری را می بینیم که هر کدام بر اساس دیدگاه و هدف معینی مشغول به…

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاوره روانپزشکی کودکان دکتر مریم محمودی راد در شهرری با این مرکز…

تمام اطلاعات مرتبط با مرکز مشاوره آفتاب با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در این…

دکتر فریبا عرب گل متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…بهترین دکتر روانپزشک کودکان در تهران

تمام اطلاعات مرتبط با مرکز مشاوره مهرگان پژوه با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در…

موضوعات اصلی و اساسی حیطه کاری ایشان:

دکتر معصومه موسوی متخصص اعصاب و روان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

دکتر عادل حیدری نژاد فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده های عزیز…

دکتر سعیده سرجمعی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

تمام اطلاعات مرتبط با مرجان معنوی با زمینه فعالیت روانشناس کودک و نوجوان در این صفحه قابل رویت…

من نسرین افشاری هستم

لیسانس راهنمایی و مشاوره از دانشگاه علامه طباطبایی و  کارشناسی ارشد…

مرکز مشاوره سرای مشاور یکی از مراکز مشاوره تلفنی سراسر کشور است. این مرکز فقط ارائه دهنده خدمات…

دکتر ساحل گرامی، دکترای تخصصی روانشناسی و کارشناس ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه علامه…

دکتر سید حسین حسن پوراونجی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

تمام اطلاعات مرتبط با کلینیک روانشناسی نیک مهر با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در…

من مرجان معنوی شاد هستم، فارغ التحصیل روانشناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشکده…

شرکت تعاونی خدمات آموزشی مهرگان پژوهش طوس با رویکرد آموزشی از سال ۱۳۷۹ با دو دبیرستان غیرانتفاغی…

مرکز مشاوره راز با کادر مجرب آماده برگزاری سخنرانی، کارگاه های آموزشی و آموزش روانشناسی برای…

تمام اطلاعات مرتبط با دکتر شهین نیک ذات با زمینه فعالیت روانشناس کودک و مشاوره خانواده در این…

اطلاعات تماس:

.۰۹۱۲۴۹۴۲۷۷۳ .۰۲۱۸۸۷۰۳۴۲۱

تمامی حقوق مطالب و تصاویر تولیدی این سایت متعلق به سایت رادیو کودک است، هرگونه کپی برداری با ذکر نام سایت و لینک به آن براساس صفحه قوانین و مقررات بلامانع است.

پزشکان و دندانپزشکان  ←  متخصص اعصاب و روان (روانپزشک)  ←  فوق تخصص روانپزشک (کودک و نوجوان)

آپاندیسیت

پره اکلامپسی

دیابت نوع 1 در کودکان


تب

بهترین دکتر روانپزشک کودکان در تهران

کم خونی ناشی از کمبود ویتامین ها

پرولاکتین بالا (پرولاکتینوما)

التهاب پانکراس (پانکراتیت)

فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی

فوق تخصص بیماری‌های خون و سرطان (هماتولوژی)

فوق تخصص جراحی قلب و عروق

فوق تخصص جراحی دست

متخصص گوش و حلق و بینی

فلوشیپ سرطان شناسی زنان (انکولوژی زنان)

فوق تخصص گوارش و کبد

بیماری ها

داروها

تغذیه و رژیم غذایی

بارداری و شیردهی

کودکان و نوجوانان

علائم و نشانه ها

آزمایشهای تشخیصی

پزشکان و دندانپزشکان

بیمارستان ها و مراکز درمانی

آزمایشگاه

مراکز تشخیصی

داروخانه ها

شرکت های دارویی

نهادها و سازمان ها

تجهیزات پزشکی

کلینیک مشاوره روانشناسی، روانپزشکی و اعصاب و روان پرورش اندیشه پیشرو22697510 -22246604-22246605-22725506-22725507-22725516

ارائه خدمات مشاوره،روان شناسی،روان پزشکی،متخصص اعصاب و روان-متخصص روانپزشک در تهران متخصص کودک

سلام دکتر ذاکری یک سوال داشتم برای بیش فعالی کودک آیا نیاز به دارو درمانی هست

هم نیاز به مشاور روانشناس هست که کار رفتاردرمانی رو انجام بده هم نیاز به دارو درمانی هست بیش فعالی حتما باید درمان بشه وگرنه آثار سویی داره

ببخشید دکتر ذاکری چه روزهایی کلینیک تشریف دارندبهترین دکتر روانپزشک کودکان در تهران

دکتر ذاکری روزهای یکشنبه و سه شنبه کلینیک تشریف دارند

سلام دکتر ذاکری عرض ادب و ممنون از خدماتتون خوش اخلاق ترین دکتر دنیا هستید

دکتر سلام دکترزنگ زدم یکماه دیگه بهم وقت دادن حالم خوب نیست اگه میشه سفارش منو بکنید نیاز دارم بیام خدمدتون

آقای دکتر ذاکری خیلی ممنونم داروهایی که دادید رو یکماهه دارم مصرف میکنم خیلی نتیجه بخش بوده وسواسم رو کامل برطرف کرده واقعا ممنونم شما بهترین روانپزشک دنیا هستید من قبل شما پیش سه تا روانپزشک رفتم ولی هیچ نتیجه ای نگرفته بودم

سلام دکتر ذاکری عزیز مشیری هستم بیمارتون خواستم بگم دکتر حالم عالیم

سلام بر دکتر ذاکری عزیز خیلی ممنونم

با سلام دکتر ذاکری عزیز تعریف شما رو زیاد شنیدیم آیا وسواس درمان داره

بله درمان داره حتما با کلینیک هماهنگ بفرمایید هستیم در خدمدتون

سلام آقای دکتر عزیز
عکس زیبای شما را در حال رای دادن دیدیم
بسیار خوشحال شدیم

با سپاس از شما

با عرض سلام و خسته نباشید
میخواستم بدانم بیماران اسکیزوفرنی درمان هم دارند؟آیا مداوا به طور کامل میشوند؟را و روشهای درمان در منزل به چه صورت میباشد؟

بله برای هر اختلالی راه درمانی وجود داره

سلام ببخشید لطفا ادرس مطب خودتان برایم بفرستید .من فرزندی ده ساله دارم که اخیرا به خیلی کارهای خانه حساس گردیده است اللخصوص تمیزی و نظافت و…بوده ولجباز و یه دنده میباشد در ضمن یک برادر شش ساله ویک خواهر یک ساله دارد خواهشا به بنده سریعترین زمان ملاقات برای درمان را بدهید باتشکر

با شماره های کلینیک هماهنگ کنید هستیم در خدمدتون22725516-22725506-22725507

سلام با شماره های کلینیک تماس بگیرید و اولین وقت رو هماهنگ بفرمایید
22725516

با سلام
برادرم تیک عصبی داره و میشه گفت زندگی شخصی و اجتماعی اش بهم ریخته، خواستم ببینم کاری میشه کرد
خواهشا بدور از اینکه بحالت بزینس به قضیه نگاه کنید جواب بدید

سلام
بله برای درمان باید پیگیر باشند قطعا قابل درمانه

سلام آقای دکتر، دختری 15 ساله دارم دو سال است که از وسواس فکری رنج می برد. چند بار پیش دکتر روانپزشک و روانشناس بردمش، دکتر روانپزشک بهش دارو داد که حاضر نیست داروها را بخورد. چند روانشناس هم بردمش که باهاش مشاوره کردند ولی از مشاوره اونها هم راضی نبوده میگه من نمی تونم فکرهای منفی ام را کنترل کنم. فقط میخوام کسی باشد که یک راه کاری به من نشان بده که بتونم فکرهایم را کنترل کنم. در ضمن من در شهر بابلسر زندگی می کنم. لطفا من را راهنمایی کنید.

سلام
درمان وسواس نیاز به ارتباط مستمر ماهی یکبار به روانپزشک هست و ارتباط هفتگی با روانشناس با تخصص درمان وسواس مشاور روانشناس اش رو عوض کنید با کسی وقت بگیرید که بتونه باهاش ارتباط بگیره پیگیری کنید حتما قابل درمانه

سلام آقای دکتر

مادر من 78 سالشه و حدود 45 ساله که وسواس دارن و سالهاست که کلومیپرامین میخوره. خیلی اوقات اگه یه موضوعی خیلی اذیتش کنه یه حالتی مثل حمله بهش دست میده و بی قرار میشه به شدت گریه میکنه و دیگه نمیتونه توی خونش بمونه و باید بره خونه کسی. وابستگی شدید هم به من داره. تقریبا یک سال هم هست که دچار سندرم خستگی شدید شده و همش بدن درد داره و صبح ها نمیتونه ازخواب بیدار شه تا ساعت 1 ظهر. به خاطر بدن دردش پیش دکتر روماتولوژهم بردمش ولی دکترش گفت مشکلی نداره و مشکلش عصبیه و باید بره پیش دکتر روانپزشک. بعد از فوت پدرم هم تنها زندگی میکنه. در کل هم آدم سرسختیه. آیا مشکلش حل شدنی هست.
میشه آدرس مطب رو بهم بگید که زودتر بیارمش پیش خودتون شاید از این وضعیت نجات پیدا کنه.
سپاسگزارم

سلام بله حتما وقتی رو هماهنگ بفرمایید تشریف بیارید کلینیک 22725516

دکتر سلام چند وقته من با ادمی اشنا شدم واسه ی ازدواج که بعد از مدتی فهمیدم به شدت مشکله عصبی داره خیلی زود عصبی میشه نه با من با اطرافیانش هم بد دهن وعصبی هستش خیلی حاد و ناجور الان من به این اقا علاقه مند شدم ایشون هم خیلی زیاد به من علاقه دارن از طرفی از لحاظ خانوادگی تحصیلی شغلی و مالی شرایط خیلی خوبی دارن میخاستم ببینم واسه مشکلشون راه چاره ای هست یعنی با مشاوره مشکل حل شدنی هست من واقعا نگران آیندم هستم

سلام
موضوع ازدواج حساسیت هایی رو داره نیاز هست که حتما طی جلسه ای موضوع بررسی کامل بشه

سلام آقای دکتر
پسر من 2 سال و 11 ماهش هست و هنوز نمیتونه صحبت کنه فقط حدودا 14 یا 15 کلمه می تواند بگوید چند جلسه هم گفتار درمانی بردمش ولی جواب نداد می خواستم بدونم آیا باید نگران باشم و درمان شروع کنم با خیر
البته بدلیل شیطنت بیش از حد دکتر بهش ریسپریدون 1 میلی براش تجویز کرده
خواهشا منو راهنمایی کنید
ممنونم

سلام
هم دارو درمانی رو پیگیری کنید هم گفتار درمانی رو

باسلام خدمت شما
برادری 21 ساله دارم 3ساله دچار شک و تردیده شدید به روان پزشک مراجعه کرده ایم گفتن پارانوئید داره یک دکتر گفت روان پریشی داره…..گرچه دچار وسواس ظاهری شدید هست که از خانه بیرون نمیره 2ساله …..قابل درمان هست….به کلینیک شما مراجعه کنیم نظرتون درباره هیپنوتیزم برای این افراد چیست؟ من که ناامید شدم در ضمن واقعا غیر قابل تحمل شده….ممنون میشم جواب سریع بدهید

سلام
در این مورد نیاز هست حتما جهت بهبودی مستمر با روانپزشک در ارتباط باشید تا بتوانید بر بیماری غلبه کنید تماس بگیرید وقتی رو هماهنگ کنید هستیم در خدمدتون

سلام و خسته نباشید
پسری ۲۱ ساله هستم که هنگام نشستن سر کلاس های دانشگاه وهمچنین صحبت کردن در یک جمع به شدت صورتم سرخ میشه و کف دست وزیر بغلم به شدت عرق میکنه و تپش قلب شدیدی میگیرم صحبت کردن های طولانی برایم مشکل میشود و در مواقعی میلرزم‌ وهمین امر باعث میشه سرما بخورم و همچنین با فکر کردن به زمانی که باید یک کنفرانس ارائه بدم ثپش قلبم شروع میشه با اینکه چند روز به ارائه ام مونده واقعا نمیدونم باید چیکار کنم خواهش میکنم ردهنماییم کنید ایا درمانی هست اگر هست چقدر زمان میبره؟

سلام مرتضی
این مواردی که گفتین نشانه های اضطراب اجتماعی است و قطعا نیاز به کار رواندرمانی داری و اینکه اضطراب رو درمان کنی قطعا میشه در ارتباط با یک روانشناس که در زمینه اضطراب تخصصی کار میکنه میتونی اضطرابت رو درمان کنی و در جلسه اول مشخص میشه که چند جلسه نیاز داری

سلام آقاي دكتر همسرم از پانزده سالگي دچار اضطراب استرس و افسردگي شدن و تا حالا هيچ پزشكي نتونستن بهشون كمك كنن داروها بهشون نميسازه و عوارض هاي دارو بشدت غير قابل تحمل هست براش افسردگي اذيتش ميكنه بي دليل تپش قلب ميگيره و بي دليا افكار منفي بهش حمله ميكنه جوري كه اصلا نميتونه از شر افكار منفي خلاص بشه نظر شما چي هست ؟بنظرتون هنوزم راهي وجود داره ؟الان چهل سالشون هست و توي اين بيست و پنج سال انواع داروها و روان درمانگرها رو تجربه كرده

سلام درمان اضطراب و افسردگی هم نیاز به دارو درمانی داره هم نیاز مبرم و اصلی به کار رواندرمانی و روانشناسی که حتما باید با یک مشاور روانشناس متخصص درمان اضطراب و افسردگی در ارتباط مستمر باشه تا بتونه درمان قطعی بکنه بدون مشاوره رواندرمانگری ممکن نیست که درمان بشه
با سپاس از شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین دکتر روانپزشک کودکان در تهران

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید:


تلفن:22725506-22725507-22725516- نشانی :خیابان شریعتی- بالاتر از پل صدر- کوچه داد پلاک 19 طبقه اول واحد یک

دسته‌ها

دانلود فایل آرامش حمیدرضاخوشنویس

جهت ثبت نام کارگاه روی لینک زیر کلیک کنید

شماره کارت واریز وجه

کلینیک تخصصی مشاوره روانشناسی

کلینیک مشاوره و روانشناسی

کلینیک مشاوره روان شناسی


فایل-آرامشmp3.mp3Downloads-icon


 


 


اینستاگرام: instagram.com/mofidhospital


 

بهترین دکتر روانپزشک کودکان در تهران
بهترین دکتر روانپزشک کودکان در تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *