بهترین مشاور کنکور در کرج

 
helpkade
بهترین مشاور کنکور در کرج
بهترین مشاور کنکور در کرج

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در کرج کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در کرج چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در کرج کجاست؟

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در کرج چند است؟

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش یک مشاور تحصیلی خوب در موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در کرج هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در کرج بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مرکز مشاوره در کرج که بتوانید امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!بهترین مشاور کنکور در کرج

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در کرج کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در کرج چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در کرج پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در کرج را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در کرج بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان کرج دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی و همچنین ثبت نام مدارس شاهد کرج، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در کرج می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در کرج به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کرج در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص کرج خواهد می باشد.

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در کرج و مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در کرج با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاور تحصیلی در کرج :

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 ( استان تهران)

تماس فقط از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

بهترین مشاوره تحصیلی در کرج چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در این زمینه توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه بی‌توجه به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در کرج و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد داشت و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

 

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر داوطلبی که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را اذان خود نماید. اگر شما دانش‌آموز هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در کرج موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته نهم در کرج باشید ، بهترین انتخاب رشته را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج و مشاوره تحصیلی حضوری تهران می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. برای داشتن بهترین مشاوره تحصیلی در کرج کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در کرج شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور کرج به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در کرج اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در کرج به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر  روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در کرج به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شو.ید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی ، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی کرج به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در کرج ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در کرج استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در این مراکز بدان خواهند پرداخت.

 

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در کرج به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید.

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری می باشید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در کرج ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در کرج ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما ارائه خدمات خواهند نمود.

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در کرج ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج ، مشاوره تضمینی کنکور ، مشاوره تلفنی کنکور ، مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد ، استخدام آموزش و پرورش کرج با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شببهترین مشاور کنکور در کرج

 

 

بیشتر بدانید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

آموزشگاه کنکور کرج – پیدا کردن یک آموزشگاه کنکور خوب یا یک کلاس تقویتی خوب همواره یکی از دقدقه های دانش‌آموزان در دوران تحصیل و یا قبل از کنکور بوده است. ما در این مطلب سعی داریم تا به معرفی ۵ تا از بهترین آموزشگاه و کلاس کنکور کرج بپردازیم که در امر آموزش و برگزاری کلاس های تقویتی در استان البرز، کلاس های کنکور در کرج و نیز مشاوره تحصیلی در مورد رشته های کنکوری فعالیت ویژه و درخشان دارند. عمده این آموزشگاه ها در امر مشاوره تحصیلی در کرج و یا مشاوره کنکور در کرج فعالیت ویژه دارند که دانش آموزان می‌توانند از این مزایا نیز برخوردار شوند. معیار انتخاب ۵ تا از بهترین کلاس های کنکور کرج سطح کیفی آموزش، امکانات رفاهی، اساتید برجسته کنکوری، هزینه کلاس های کنکور و میزان قبولی کنکور در این آموزشگاه های کنکور در استان البرز می‌باشد.

فعالیت اصلی این آموزشگاه های کنکور در کرج تدریس و برگزاری کلاس های ریاضی، کلاس فیزیک، کلاس شیمی، کلاس زیست، کلاس عربی، کلاس ادبیات و …، نکات مهم تستی کنکوری، پیش خوان دروس سال آینده، تکنیک تست زنی کنکور و غیره تحت نظر مشاور و روانشناس و مشاوره درسی می‌باشد.

فعالیت در معتبرترین کلاس های کنکور کرج و آموزشگاه علمی آزاد شامل آموزش دروس از ابتدایی، متوسطه، کنکور، تیزهوشان، المپیاد تا آمادگی برای تمامی آزمون های ورودی تخصصی علمی مانند کارشناسی و کارشناسی ارشد و نیز آزمون مقطع دکتری و همینطور برگزاری کلاس های آزمون های تخصصی چون آزمون های تخصصی حقوق مانند وکالت، قضاوت و سردفتری، آزمون های رشته های هنر و دیگر رشته های دانشگاهی است.

دقت داشته باشد که ما معیار این رتبه بندی را نسبت به نظر سنجی دانش آموزان، سطح کیفیت آموزشی، دوره های ارائه شده برای آموزش، کیفیت تجهیزات آموزشگاه، هزینه آموزش دوره ها و … قرارداده و معرفی نموده است. این آموزشگاه ها ممکن است دارای شعبات متعددی باشند و در این بین ممکن است که بعضی شعب سطح کیفی آموزشی متفاوت تر از باقی شعبه ها داشته باشند، پس در انتخاب شعبات هم دقت لازم را داشته باشید.بهترین مشاور کنکور در کرج

ما در این مطلب سعی بر آن داریم که چند تا از بهترین آموزشگاه های علمی و تقویتی کرج را معرفی کنیم و در امر انتخاب یک کلاس کنکور یا تقویتی خوب شما را یاری کنیم، پس به معرفی برترین آموزشگاه ها که در حوزه کلاس های کنکور انسانی، ریاضی، تجربی، ریاضی و… فعالیت دارند می پردازیم. ضمنا شما میتوانید با ورود به بخش مربوط به “آموزشگاه های تخصصی، علمی و کنکوری“، دیگر کلاس کنکورهای سطح کشور را مشاهده کنید.

آموزشگاه کنکوری علمی فرزانه ۲۰ کرج یکی از بهترین آموزشگاه کنکور دخترانه کرج در زمینه برگزاری کلاس های تقویتی و کنکوری برای دانش آموزان کرجی با مجوز رسمی از آموزش و پرورش می باشد که همراه با اساتید برجسته کشوری با خدمات ویژه آموزشی و بصورت اقساط بلند مدت مشغول به فعالیت درخشان می باشد. آموزشگاه تخفیفات مناسبی ویژه ای در قالب بسته های مختلف ارائه میکند و دارای سرویس رایگان و آزمون رایگان است.

« نمایندگی آزمون های سنجش در استان البرز »

اطلاعات کامل آموزشگاه بزودی اضافه خواهد شد…

اطلاعات کامل آموزشگاه بزودی اضافه خواهد شد…

اطلاعات کامل آموزشگاه بزودی اضافه خواهد شد…

اطلاعات کامل آموزشگاه بزودی اضافه خواهد شد…

اطلاعات کامل آموزشگاه بزودی اضافه خواهد شد…

اطلاعات کامل آموزشگاه بزودی اضافه خواهد شد…

آموزشگاه های متعددی در زمینه برگزاری کلاس های کنکور وجود دارد و ایران آموزشگاه ۵ تا از بهترین آموزشگاه کنکوری را در کرج نسبت به نظر سنجی دانش آموزان، سطح کیفیت آموزشی، دوره های ارائه شده برای آموزش، کیفیت تجهیزات آموزشگاه و … انتخاب کرده تا به شما معرفی کند. این آموزشگاه ها دارای شعبات متعددی می‌باشند و در این بین ممکن است که بعضی شعب سطح کیفی آموزشی متفاوت تر از باقی داشته باشند پس در انتخاب شعبات هم دقت لازم را نمایید. عمده این آموزشگاه ها در امر مشاوره تحصیلی در کرج و یا مشاوره کنکور در کرج فعالیت ویژه دارند که دانش آموزان می‌توانند از این مزایا نیز برخوردار شوند.

امیدواریم که این مقاله در انتخاب آموزشگاه مناسب شما را یاری کرده باشد. لطفا نظرات خود را از تجربه حضور در آموزشگاه ها در قسمت نظرات انتهای صفحه ارسال نمایید.

ایران آموزشگاه همواره سعی دارد تا در ارتقاء سطح دانش هنرجویان و موسسین مراکز علمی سهیم باشد و از توجه شما به این مطلب قدردان است.

استان البرز (کرج)، سه راه گوهر دشت، خیابان میثم ۳ – مدیریت: سرکار خانم گیتا ملک محمد

شریعتی، بالاتر از مترو قلهک، کوچه اختصاصی

آموزشگاه کنکور هنر آفرینش

به نظر من اموزشگاه فرزانه ۲۰ یکی از بهترین آموزشگاه های کرج از نظر اساتید هستش

اموزشگاه فرزانه ۲۰ جزو یکی از بهترین اموزشگاه هاست با بهترین اساتید

اموزشگاه فرزانه بیست خیلی اموزشگاه خوبیه من رفتم راضی بودم

آموزشگاه فرزانه بیست کرج خیلی خوبه هم پیگیری خوبی داره هم استاتید خیلی خوبی داره هزینشم خیلی خوبه من خودم با قسط بندی بلند مدت اونجا ثبت نام کردم

آموزشگاه کنکور توی کرج فقط فرزانه ۲۰ فوق العادس، هم مشاوره خیلی خوبی داره هم پشتیبانهای منظم وخوبی داره استادای بنام_بارعلمی فوق العاده، درسهارو باروش تستی هم اموزش میدن،شهریه مناسبی داره، اقساط بلندمدت داره منک خیلی راضیم

درود بر شما سپاس از انتقال و اشتراک گزاری تجربیات خود با دیگر کاربران. موفق باشید

سلام اموزشگاهی که من میرم ازهمه نظرها خیالم رو راحت کرده اساتید فوق العاده ای تدریس میکنن،مشاوره عالی،پشتیبانهای دلسوز و حرفه ای،کلاس انلاین وحضوری،مشاوره خصوصی،حضوری_وانلاین بنظرم بهترین انتخابه اموزشگاه علمی فرزانه ۲۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کرج به عنوان یکی از پر جمعیت ترین شهرهای ایران و مرکز استان البرز از کیفیت آموزشی خوبی برخوردار است. این شهر با نزدیکی به پایتخت از امکانات آموزشی و فرهنگی خوبی بهره مند می باشد. جوان بودن جمعیت کرج باعث شده تا توجه خاصی بر سطح کیفی آموزش این شهر شود. از این جهت مشاوره و راه درخشیدن فرزندان در بین خانواده ها از اهمیت خاصی برخوردار است. برای اطلاع از بهترین مشاور تحصیلی در کرج باقی مطالب را مطالعه بفرمایید. 

✅ بهترین مشاور تحصیلی در کرج چه کسی است؟

✳️ سابقه کدام کلینیک مشاوره درخشان تر است؟

✅ آدرس بهترین مشاور تحصیلی در کرج را از کجا پیدا کنم؟

✳️ شماره تماس با بهترین مشاور تحصیلی در کرج را چطوری پیدا کنم؟بهترین مشاور کنکور در کرج

✳️ و …

پیدا کردن بهترین مشاور تحصیلی در کرج با مدرک رسمی و مشاوران متخصص همراه با مدرک رسمی و تجربه عالی کار بسیار مهمی است. خانواده ها زحمت می کشند تا فرزندان خود را در جایگاه های بالا و مهم ببینند. منتها عده ای هستند که از این موارد سوء استفاده می کنند.

در کرج به دلیل استقبال خیلی خوب خانواده ها از مراکز مشاوره برای دریافت مشاوره تحصیلی، عده ای از این کار سودجویی می کنند. بدون در نظر گرفتن روحیات فرزند شما تنها با ارائه برنامه ای پیش پا افتاده با سرنوشت فرزند شما بازی می کنند و ادعا می کنند بهترین مشاور تحصیلی در کرج هستند.

حرفه مشاوره جزء حرفه ی معلمی است. معلم ها از ارزش و جایگاه بالایی در جامعه برخوردارند و تحت هیچ شرایطی برای کسب چند کاغذ به ارزش ریال، سرنوشت دانش آموز را تباه نخواهند کرد. از والدین و شما دانش آموز محترم درخواست می شود که در انتخاب بهترین مشاور تحصیلی در کرج دقت لازم را داشته باشید.

🧿 اصلی وجود دارد به نام ” اصل تفاوت های فردی “. این به معنای تفاوت در تک تک انسان هاست.

🧿 توجه کنید که بند انگشت شما چقدر کوچک است که همه انسان ها در این مورد با یکدیگر متفاوتند؟

🧿 آن وقت انتظار دارید دو نفر با میلیارد تفکراتی که در ذهن دارند می توانند اهداف یکسانی داشته باشند؟

🧿 آیا برای دو دانش آموز با رویاهای متفاوت می بایست یک برنامه تحصیلی یکسان تجویز کرد؟

🌀 با اندکی تفکر و توجه درخواهید یافت که هیچ گاه دو انسان شبیه به هم نخواهند بود و باید با هر کدام به روش مناسب او برخورد کرد.

🌀 زمانی که با این دید با دانش آموز وارد صحبت شویم، تمامی استعدادهای آنها را می توانیم شکوفا کنیم. بهترین مشاور تحصیلی در کرج درخواهد یافت نیازی نیست دانش آموز به سراغ رشته ای بروند که اصلا علاقه مند نیست. بلکه به سمت استعدادی که خداوند در وجودش قرار داده هدایت می کند.

🌀 شناخت این کار تخصص های لازم خود را می طلبد. نیاز خیلی اساسی دارد که اطلاعات مشاوران بروز باشد تا دانش آموزان را بشناسند.

🌀 تخصص مشاوران مجموعه کنکور تاک در شناسایی دانش آموز ها می باشد. زیرا با تعداد زیادی مراجعه کننده و دانش آموز در ارتباط هستند و دوره های بروز رسانی اطلاعات را در زمان های مقرر شرکت می کنند.

🌀 بهترین مشاور تحصیلی در کرج، جدیدترین و بروزترین استانداردهای دنیا که با تلفیق تئوری و عمل منجر به معرفی بهترین شاخه برای تحصیل یا کار به دانش آموز شود.

🌀 این امکانات را با برقراری تماس تصویری و صوتی از هر جای ایران در اختیار شما قرار می دهیم.

🌀 مجموعه کنکور تاک متشکل از افراد با تجربه که سابقه زیادی در تربیت رتبه های برتر منطقه و کشوری در کنکور ریاضی، کنکور تجربی و کنکور انسانی را داشته اند. مجموعه کنکور تاک متشکل از مشاوران تحصیلی با سابقه ۱۲ سال و مشاور بالینی با سابقه ۲۵ سال فعالیت می کند.

🌀 این مجموعه متشکل از اساتید مشاور خانم و آقا با استفاده از جدیدترین روش ها از شما دانش آموز کنکوری پشتیبانی می کنند.

🌀 اساتید مشاوری که با مجموعه کنکور تاک همکاری می کنند تحصیل کرده های دانشگاهی نظیر دانشگاه فردوسی مشهد هستند. مشاوران مجموعه کنکور تاک در مدارس مطرح شهر مشاوره می دهند که این خود مستندی است برای پیوسته در ارتباط بودن با دانش آموزان. هر کدام از مشاوران این محموعه جزء بهترین مشاور تحصیلی در کرج هستند.

بهترین مشاوره تحصیلی کرج

🌀 بستری فراهم کرده ایم که امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری با مشاور از هر جایی که باشید، بدون حضور فیزیکی وجود داشته باشد. امکانی که خیلی از هزینه ها را اعم از زمانی و ریالی در هر نوبت مشاوره کاهش می دهد و کیفیت را ارتقا می بخشد. برگزاری جلسات غیر حضوری (آنلاین) با دانش آموز و والدین ایشان برای مشاوره تحصیلی چه به با والدین و چه تنها با دانش آموز.

✔️ برگزاری جلساتی که والدین از چگونگی برخورد با یک دانش آموز کنکوری می بایست مطلع شوند.

✔️ هماهنگی بهتر والدین با دانش آموز کنکوری در ایام کنکور.

✔️ اطلاع از لیست غذاهایی که به هیچ عنوان نباید برای فرزندشان طبخ کنند.

✔️ ارائه جدیدترین روش های مطالعه برای دروس کنکور.

✔️ صحبت درباره ی راز مشترک موفقیت رتبه برترهای سال های گذشته.

✔️ ارائه برنامه شخصی برای خود دانش آموز بر اساس علاقه مندی ها، اهداف، رویاها و خصوصیات شخصی و خانوادگی با بهترین مشاور تحصیلی در کرج. ( کافی است بدانید با شناخت خانواده دانش آموز و اطلاع از رابطه بین والدین و فرزند، نیمی از رمشکلات حل می شود).

✔️ مشاوره برای تهیه بهترین کتاب های کمک درسی برای کنکور.

✔️ ارائه جدیدترین استاندارد های شرایط اتاق مطالعه

✔️ ارائه برنامه ای خاص برای ورزشکارانی که حرفه ای ورزش می کنند بدون اینکه به ورزش و درس شان لطمه بزنند.

✔️ مشاوران با والدین شما صحبت می کنند و به شما کمک می کنند تا از حساسیت های والدین به دور باشید.

✔️ انگیزه و امید برای پیشروی و رقم زدن بهترین نتایج در کنکور بر اساس واقعیات نه تخیل.

💢 مشاوران تمام اطلاعاتی که برای پیشرفت و رشد تحصیلی یک دانش آموز نیاز است را در اختیار شما قرار می دهند.

💢 تمام روش های جدید و پر کابرد که برای درک بهتر مطالب نیاز است را با شما به اشتراک می گذارند.

💢 انگیزه شما را بالا می برند و از جهت روحی شما را تامین و حمایت می کنند.

💢 و …

💢 به گفته های مشاور نمی توانید اعتماد کنید.

بهترین مشاور کنکور در کرج

💢 هم زمان صحبت های مشاور، معلم، اقوام و … را گوش می دهید. (دوست دارید همه را انجام دهید ولی سرانجامی جز سردرگمی ندارد.)

💢 به جای اینکه عمل کنید، فکر می کنید و ترس دارید از انجام کارها.

💢 دانش آموز لج بازی هستید و به حرف کسی گوش نمی دهید.

💢 و …

📌 اهل مطالعه هستید ولی نمی دانید چطوری شروع کنید؟

📌 اهل عمل هستید و به اصطلاح کاری و پر تلاش هستید. اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟

📌 رویاهای بزرگی دارید و دوست دارید یک نفر به شما کمک کند.

📌 اگر به صحبت های فردی که تخصص آن تحویل دانش آموز به بهترین دانشگاه ها می باشد ایمان دارید، حتما از بهترین مشاور تحصیلی در کرج بهره مند شوید.

📌 و …

🚫 در صورتی که شما از بهترین مشاور کنکور در کرج استفاده نکنید، به رتبه مد نظرتان می رسید اما نه با اولین مرتبه شرکت در کنکور. مگر اینکه شما حداقل یک سال پشت کنکور صبر کنید و خودتان را بشناسید و دوباره هزینه های سنگین و شرایط سخت و بد کنکور را دوباره تکرار کنید.

🚫 اما شما به کمک بهترین مشاور تحصیلی در کرج که مجموعه کنکور تاک در اختیار شما قرار می دهد، می توانید از تمامی این موانع عبور کنید. روش درس مطالعه کردن را بیاموزید، از راز موفقیت رتبه برترهای سنوات گذشته که توسط مشاوران تحت عنوان پزشک، مهندس، معلم، قاضی و … به جامعه تقدیم شده اند، مطلع شوید.

🚫 این را به خاطر داشته باشید که زمان در عصر حاضر بسیار اهمیت دارد. شما برای ذخیره زمان و استفاده بهینه از زمان می توانید از بهترین مشاور تحصیلی در کرج بهره مند شوید. شما به این موضوع توجه کنید که یک بار فرصت قبولی در آزمون ورودی به تیزهوشان، نمونه دولتی و حتی کنکور را دارید. زمان که بگذرد سخت می شود جبران کرد. سعی نکنید روی آینده تان شرط بندی کنید.

🚫 شما هم مثل خیلی از دوستان تان که وضعیت درسی خوبی دارند و بدون دغدغه پیشروی می کنند، پیش بروید. از این قافله عقب نمانید و از تجربه بهترین مشاور تحصیلی در کرج استفاده کنید تا علاوه بر ورود به دانشگاه مورد علاقه، خودتان را هم کشف کنید.

بهترین مشاوره تحصیلی در کرج

✔️ استعدادیابی دانش آموز در هر سن و دوره تحصیلی

✔️ مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکور و انتخاب رشته در پایه نهم

✔️ مشاوره تحصیلی کنکور برای رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان

✔️ مشاوره برای قبولی در آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی

✔️ برگزاری جلسات و سمینارهای انگیزشی

✔️ برگزاری سمینارهای آموزشی برای کنکور

به دلیل بالا بودن هزینه های مشاوره حضوری در کرج به فکر راه اندازی بستری بودیم تا با هزینه کمتر و بدون فوت وقت به مشاوران دسترسی داشته باشید. بدون پرداخت هزینه بابت حمل و نقل و تنها با به همراه داشتن موبایل می توانید از هر جایی که هستید به صورت تصویری با مشاور صحبت کنید. زمان و هزینه های کناری که در سال کنکور به شدت مهم است را با کنکور تاک جبران کنید.

یکی از بهترین تیم های مشاوره کنکور با کادری با سابقه ۱۲ ساله مشاوره تحصیلی آماده پشتیبانی از داوطلبان کنکور در هر شرایطی که هستند. مجموعه کنکور تاک با به همراه داشتن مشاور بالینی، مشاور تحصیلی خانم و مشاور تحصیلی آقا همان طور که رتبه برترهای بسیاری تا به حال تحویل جامعه داده است، از این پس هم از شما رتبه برتر می سازد اگر به گفته های مشاوران ایمان داشته باشید.

یکی از مهمترین عوامل در تعیین نتیجه کنکور، محیط مطالعه و خانواده داوطلب است. خیلی از مواقع پیش می آید که شما با مشاور صحبت می کنید و از شما می خواهد تا پدر و مادر شما هم در جلسه مشاوره حضور داشته باشند. اما به دلیل مشغله زیادی که والدین دارند این امکان وجود ندارد.

یا حتی بعضی مواقع مشاور می خواهد از محیط مطالعه شما دیدن کند تا از استاندارد بودن یا نبودن آن اطلاع پیدا کند. اما به دلیل پر هزینه بودن این مورد نمی شود مشاور در منزل شما حضور پیدا کند.

همه این مشکل ها را می توان با مشاوران کنکور تاک بر طرف کرد. بدون حضور مشاور در منزل شما می توانید با تماس تصویری این مشکلات را حل کنید و جلسه مشاوره را در منزل خود با حضور پدر و مادرتان در همان زمانی که در منزل تشریف دارند تجربه کنید. با این کار خیلی از هزینه ها از اعم از ریالی و زمانی تلف نخواهد شد. دیگر نگران مشاور با تجربه نباشید.

مشاوره ها به صورت نلفنی و بدون حضور در کلینیک مشاوره باعث ذخیره زمان خواهد شد. خیلی از هزینه ها اعم جابجایی را در بازه خروج از منزل تا به کلینیک را می توانید با مشاوره غیر حضوری کنکور تاک صرفه جویی کنید. دیگر هوای گرم، سرد، بارانی، آلوده و … مجبور به خروج از منزل نخواهید بود.

مجموعه کنکور تاک از بهترین مشاوران منطقه دعوت به همکاری کرده است.

کنکور تاک در تلاش است تا کنکور را آسان جلوه دهد.

مجموعه تاک با کادری مجرب در زمینه مشاوره کنکور، با رویکردهایی هدفمند و با هدفگذاری کاملا واضح شما را به خواسته هایتان می رساند و استعدادهای نهفته تان را شکوفا خواهد کرد. از آنجا که رتبه برترها از خدمات تاک استفاده کرده اند و از ادامه فعالیت با ما بسیار خرسند هستند، می توانیم رابط شما و آنها باشیم و سوالات شما را از آنها بپرسیم.
تنها با تلفن همراه تان می توانید با مشاور مدنظرتان از هر جای کشور تماس صوتی و تصویری برقرار کنید و از همین الآن روی زمان و آینده تان سرمایه گذاری کنید.

 


نمایش برچسب‌ها

 


نمایش برچسب‌ها

 

 


نمایش برچسب‌ها


دانلودDownloads-icon

ثنا محبی کنکوری 97 دیروز

 

وامروز

 

دانشجوی مهندسی انرژی از دانشگاه امیرکبیر 

بهترین مشاور کنکور در کرج

 www.kunkoor.ir

زمین فوتبال چمن

 

 

زمین والیبال

 

 

تنیس روی میز

 

 

زمین بسکتبال

 

 

فضای پر نشاط و پر انرژی

 

 

 

 

 

 

ارتباط مستقیم با استاد شاهین حسینی

 

8037 190 0912

 

 

دوره ی تخصصی برنامه ریزی ، آموزش  و مشــاوره علمی

تا کنکــور  

بهترین مشاور کنکور در کرج

 

مشاور رتبه های 1 ، 2 ، 5 و 7 کنکور

مجری و کارشناس برنامه های آموزشی رادیو و تلویزیون

مشاور مدارس تیز هوشان

سخنران انگیزشی همایش های کل کشور

مولف کتاب های کنکور

خدمات و پشتیبانی:

*مشاوره حضوری

ارائه مشاوره حضوری بصورت دوره ای و بررسی نقاط ضعف و قوت دانش آموز

توسط برترین مشاورین کشور زیر نظر مستقیم شاهین حسینی

*پشتیبانی  تلفنی

نظارت دقیق توسط تیم پشتیبانی بر روند پیشرفت دانش آموز .

به روز رسانی اطلاعات دانش آموز از جدیدترین تغییرات آموزشی و کنکوری

*معرفی بهترین منابع مطالعاتی

آشنایی دانش آموزان با کتب برتر آموزشی جدید که دارای بیشترین سوالات کنکور می باشند

*ارائه ی نمودار  رشد علمی  دانش آموز

 

*برگزاری آزمون شناخت تله های شخصیتی و ارتباط آن با نحوه ی ارتقاء علمی دانش آموز به صورت کامل و فرد به فرد

* برگزاری کارگاه شناخت ذهن و ارتباط آن با یادگیری توسط اساتید دانشگاه های معتبر کشور

*برگزاری کلاسهای انگیزشی توسط شاهین حسینی

* ارائه ی مکتوب بودجه بندی سوالات کنکور به همراه روش های تست زنی رتبه های برتر.

*ارتباط مستقیم با رتبه های برتر  

برنامه ریزی فرد به فرد بصورت اختصاصی

توسط مشاوران علمی موسسه

که همگی از رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور سراسری سالهای گذشته بوده اند

انجام می شود.

*آموزش تکنیک های تست زنی

*ارتباط پیامکی و تلفنی بصورت تمام وقت با مشاوران ارشد مجموعه

*آنالیز آزمون های آزمایشی

*آموزش روش های علمی مشاوره

*آموزش الگوی صحیح تغذیه ای

*تحلیل تیپ شخصیتی دانش آموز  بر اساس MBTI و برنامه ریزی بر اساس آزمون

*ارسال اخبار آموزشی

*ارسال مطالب آموزشی و انگیزشی

*بررسی برنامه های اجرا شده ی داوطلب

هر هفته تیم مشاوران تحت نظارت آقای شاهین حسینی

بر عملکرد دانش آموز در طول هفته نظارت کرده و نقاط قوت و ضعف را توسط

مشاور و پشتیبان مستقیم دانش آموز به وی یاد آوری می کنند.

*بالا بردن سرعت و کیفیت مطالعه و آموزش تند خوانی با روشهای فوق حرفه ای 

 

ارتباط مستقیم با استاد شاهین حسینی 

8037 190 0912

 

دانلود مستقیم  فایل صوتی انگیزشی استاد شاهین حسینی

 

دانلود فایل صوتی انگیزشی (2) استاد شاهین حسینی

 

موسسه پاد اوج آسمان  به شماره ثبت 43411 واقع در کرج

رای دریافت وقت و جلسه مشاوره رایگان می توانید با 

شماره تماس مستقیم  8037 190 0912 تماس حاصل فرمایید.

                                           

               


دانلود مستقیم  فایل صوتی انگیزشی استاد شاهین حسینیDownloads-icon


دانلود فایل صوتی انگیزشی (2) استاد شاهین حسینیDownloads-icon

وبلاگ

بدون شک می توان آموزشگاه همیار محصلین ایرانیان هما را به عنوان بهترین آموزشگاه کنکور کرج معرفی کرد.این آموزشگاه علاوه بر فعالیت در بخش ها و مقاطع مختلف تحصیلی و آموزشی,دارای دپارتمان کنکور نیز می باشد.در این قسمت با معرفی دپارتمان کنکور این آموزشگاه در خدمت شما هستیم.

در معرفی بهترین آموزشگاه کنکور کرج و یا همان آموزشگاه هما باید اشاره شود که دپارتمان پایه در این آموزشگاه شامل بخش های مختلف:واحد مشاوره,اساتید برتر,کلاس های تقویتی برای آمادگی در کنکور,اردوی نوروزی,مشاوره دوران طلایی و برگزاری دوره های مشاوره برای خانواده ها می باشد,که در ادامه به توضیح هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

استفاده از معلومات و تجربیات بهترین استادان یکی از راه های رسیدن به موفقیت در آزمون ها به ویژه کنکور می باشد.حال یافتن و استفاده از دانش آن ها کار راحتی نیست,چرا که دسترسی به آن ها سخت و در گاهی مواقع پر هزینه هست.حالا اگر بتوان مجموعه ای را یافت که دربرگیرنده این اساتید بوده و کلاس هایش را به وسیله آن ها برگزار کند,بسیار عالی می شود.خوشبختانه باید اعلام کنیم که مجموعه آموزشگاه های هما توانسته است با استفاده از اعتبار خود مجموعه ای از این اساتید را گرد هم آورده و کلاس های درس کنکور را به دست آن ها بسپارد.

در دپارتمان کنکور این آموزشگاه باید به وجود بهترین اساتید کنکور ایران اشاره کرد.اساتیدی که از نخبگان و برترین های کنکور به شمار می آیند.بدون شک حضور بهترین و با تجربه ترین اساتید سبب افزایش میزان یادگیری دانش آموزان و تشویق آن ها می شود.که این مسئله موفقیت دانش آموزان را در کنکور به همراه خواهد داشت.بهترین مشاور کنکور در کرج

اساتید آموزشگاه هما خودشان از مولفان کتاب و طراحان سوال هستند که این مسئله موجب می شود عملکرد و شیوه تدریس بهتر و کاراتری به نسبت سایر استادان داشته باشند.با ثبت نام در کلاس های کنکور در بهترین آموزشگاه کنکور کرج “هما” می توانید از این اساتید بهره مند شده و راه رسیدن به موفقیت خود را تضمین نمایید.

از مهم ترین ویژگی هایی که تمامی آموزشگاه ها دارا می باشند,برگذاری کلاس های درسی برای تقویت دانش آموزان در کنکور است.این کلاس ها علاوه بر آموزش کامل و مفهومی دروس,شامل آموزش نکات تستی و راه حل های نکته ای نیز می باشد و همانطور که گفته شود تدریس در این کلاس ها توسط بهترین اساتید انجام میشود.

زمان بندی این کلاس ها برای دروس عمومی و تخصصی متفاوت است و معمولا برای هر درس بین ۶۰ تا ۸۰ جلسه می باشد.که بین ۳۰ تا ۴۰ هفته برگذاری کلاس هر درس زمان میبرد.باید بدانید که زمان برگزاری کلاس های تخصصی  سه ساعت و کلاس های عمومی یک ساعت و نیم است.

از دیگر نکاتی که در نحوه برگذاری کلاس ها باید به آن اشاره شود برگذاری کوییز ها و آزمون های مداوم است که مطابق با مطالب آموزش داده شده انجام می شود.این مسئله روند بازدهی دانش آموزان را به میزان زیادی افزایش می دهد و آن را تشویق به مطالعه و تلاش می کند.و از دیگر ویژگی های بهترین آموزشگاه کنکور در کرج می باشد.

دوران طلایی یقینا مهم ترین دوره در آمادگی برای کنکور است.این دوره مدتی کوتاه پیش از برگذاری آزمون کنکور است که در آن بهترین روش های جمع بندی به دانش آموزان آموزش داده می شود.تا بتوانند مطالب مطالعه شده در کل مدت سال تحصیلی را جمع بندی و سازمان دهی کنند.مشاوران بهترین آموزشگاه کنکور کرج “هما”با استفاده از تجربیات خود و با ایجاد انگیزه و اشتیاق دانش آموزان را در این دوره راهنمایی می کنند و سعی دارند که آن ها را به نتیجه مطلوب برسانند.

اردوی نوروزی از جمله خدماتی است که فقط برای دپارتمان کنکور ارائه شده است و در این دوران که زمان زیادی نیز تا کنکور سراسری نمانده است,دانش آموزان با شرایط ویژه ای برای این آزمون آماده می شوند.در اردوی نوروزی کلاس ها,آزمون ها روش های تست زنی به شیوه درستی انجام می شود که برای دانش آموزان بازخورد خوبی را به ارمغان بیاورد.

واحد مشاوره از نکاتی که همه آموزشگاه ها آن را شامل می شوند اما وجود مشاوران کارکشته و با تجربه و از سوی دیگر دلسوز و مهربان اهمیت ویژه ای دارد.آموزشگاه هما شامل واحد مشاوره فوق العاده ای است که هرکدام از آن ها کارنامه درخشانی در این زمینه دارند و توانسته اند بهترین های کنکور را راهنمایی کند و آن ها را به بهترین ها تبدیل کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر از واحد و خدمات مشاوره می توانید به صفحه خدمات مشاوره مراجعه کنید.

به طور کلی باید اشاره کرد که آموزشگاه هما برنامه محور است,یعنی فعالیت های آن به صورت برنامه ریزی شده انجام می گیرد این برنامه ریزی هم در استراتژی خود مجموعه و هم فعالیت های دانش آموزان به وضوح دیده می شود.

در این میان برگذاری کلاس های آموزشی مشاوره ای برای یادگیری برنامه ریزی صحیح,جلسات آموزش خانواده,آموزش مهارت های زندگی نیز برگذار می شود که هم برای خانواده ها و هم دانش آموزان می باشد.

هوشمند بودن تمامی کلاس ها و تدرسی هوشمند نیز یکی دیگر از ویژگی های بهترین آموزشگاه کنکور کرج “هما” است که قدمی در جهت رشد سطح تکنولوژی کشور به حساب می آید.

امیدوارم که با ارائه این مطالب توانسته باشیم بهترین آموزشگاه کنکور کرج را به شما معرفی کنیم و شما را در تصمیم گیری برای انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور در کرج یاری کرده باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید یا به صورت حضوری به شعب این آموزشگاه مراجعه کنید.

 

14 بازدید

157 بازدید

147 بازدید

151 بازدید

178 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

اساتید و مشاوران به نام کنکور همه جا در دسترس شما

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

بهترین مشاور کنکور در کرج

بهترین مشاور تحصیلی در کرج

“سامانه صدای مشاور تحصیلی”

مشاوره دهنده تخصصی 

برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره  9099071611  تماس بگیرید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 بهترین مشاور تحصیلی در کرج

با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی خوب برای هدایت تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان و تاثیر بسزای آن در نتیجه گرفتن این بحث بوجود می آید که مشاورانی که برای این امر انتخاب می شوند باید دارای تخصص خاصی برای آن رشته باشند.در گذشته شاهد این موضوع بودیم که  دسترسی به مشاوران خوب سخت بوده اما امروزه با توجه به تکنولوژی های متفاوت دیگر دسترسی به مشاوران با تجربه و برتر کاری سخت و دشوار نیست.

سامانه صدای مشاور با گرد هم آوردن مشاوران مجرب نامی و با تجربه در هر مقطع و ایجاد امکان ارتباط تلفنی برای شما عزیزان آماده ارائه خدمات مشاوره به نحوی مطلوب به شما عزیزان می باشد

شما می توانید هر هفته یا هر ماه یک بار یا حتی بیشتر برنامه ی مطالعاتی و سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید و از مشاوران برنامه ریزی درسی و راهنمایی بخواهید

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

گروه مشاوره و برنامه ریزی nazifista

خدمات مشاوره تحصیلی و انگیزشی
توسط کارشناس برنامه… معتبر

مشاوره و برنامه ریزی
تحصیلی از مدرسه تا دانشگاه
برنامه…


دیپلم درسی معتبر ، مشاوره تحصیلی رایگان

انجام مشاوره های تحصیلی رایگان و برنامه ریزی برای اخذ مدرک تحصیلی .


مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی ، مشاوره تحصیلی

مشاوره رایگان اخذ دیپلم جهت اخذ دیپلم درسی برای ورودبه دانشگاه – بهترین تیم مشاوره رایگان اخذ دیپلم را از ما بخواهید.
بهترین مشاور کنکور در کرج


+ساعات تماس: صبح ها 9 الی… پاسخ داده نمیشود.

مشاوره تلفنی
تحصیلی با موبایل
انتخاب درست در… www.pezhoohesh.blogfa.com


دانش آموزان – ترک تحصیلی ها و دیپلم ردی ها
در رشته… درسی بگیرید .

با راهنمایی و مشاوره رایگان در مجتمع جوان می توانید… – عکاسی – گرافیک – هنری و….


دیپلم ردی ها و ترک تحصیلی ها ، دیپلم بگیرید و دانشجو شوید
– در سریع ترین زمان
– با کمترین هزینه
دیپلم درسی گردشگری دریافت کنید و به ادامه تحصیل دهید.
دیپلم گردشگری را در آموزشگاه جوان کرج اخذ کنید / برای مشاوره میتوانید با مشاورین آموزشگاه جوان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید


آموزشگاه آزاد علمی فرزانه بیست برگزاری کلاس های تقویتی و مشاوره تحصیلی از پایه تا کنکور ، با حضور اساتید برتر کنکوری به صورت آنلاین از طریق سایت اسکای روم


برگزاری کلاس های تقویتی و کنکوری با حضور اساتید برتر کنکوری ارائه خدمات مشاوره تحصیلی گروهی و خصوصی


مشاوره انجام پروپوزال و پایان نامه… دکتری هنرانجام پروپوزال رشته هنر


تدریس خصوصی انگلیسی مطابق… جمع بندی و خلاصه نویسی
» مشاوره تحصیلی

09125637231
09383388625
مهندس اصغری


آموزشگاه کامپیوتر مهرالبرز
آموزش… شهریه در شهر کرج

مشاوره
تحصیلی کامل و رایگان قدم به قدم… دیپلم های کار و دانش
32260663


تدریس خصوصی عربی مطابق با… جمع بندی و خلاصه نویسی
» مشاوره تحصیلی

09125637231
09383388625
اصغری


آموزش تخصصی و حرفه ایی ریاضیات و فیزیک پایه و کنکور باشیوه ایی نوین همراه با مشاوره تحصیلی درکمترین زمان و بیشترین بازده وبرگزاری دوره های مدارس تیزهوشان


برگزاری کلاس های کنکور تقویتی
برگزاری کلاس های رفع اشکال
برگزاری کلاس های حضوری

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی رایگان

مشاوره روانشناسی و کمیسیون استعداد یابی به صورت رایگان
ایجاد فضای مطالعه برای کلیه دانش اموزانی که فاقد محیطی مناسب برای مطالعه مفید هستند
برگزاری همایش های شناخت و انتخاب رشته های اکادمیک


مشاوره تخصصی ازدواج وخانواده، روان درمانی فردی وگروهی، مشاوره تحصیلی وشغلی ، درمان اختلالات رفتاروشخصیت،آموزش مهارتهای زندگی و حل مساله، اجرای آزمونهای پیشرفته ی تشخیصی-هوش وشخصیت،آموزش ملاکهای انتخاب همسر. بامجوزرسمی از:سازمان نظام روان شناسی ومشاوره و وزارت ورزش وجوانان.


ارائه کلیه خدمات مشاوره و روا ن شناسی به کلیه شهروندان عزیز ساکن کرج و حومه در زمینه های خانواده و اختلالات اضطراب و وسواس و فوبیا و افسردگی مشاوره ازدواج و مشاوره تحصیلی واختلافات خانوادگی و سایر اختلالات روا نشناختی.همچنین مشاوره تلفنی رایگان در ایام تعطیلات رسمی و شبها از ساعت 11الی 12


⭐ با ما قبولی خود را تضمین… تماس : 09380216044 هاشمی-


تدریس خصوصی ریاضی مقطع متوسطه دبیرستان دانشگاه

مشاوره تخصصی کنکور

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی
دکتر محمدی مدرس دانشگاه و مشاور رتبه های برتر کنکور


انجام انواع پروژه، مشاوره تحصیلی، تدریس تخصصی دروس در زمینه مهندسی مکانیک در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد توسط فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های کشور در تمامی سطح شهر کرج


تدریس خصوصی و نیمه خصوصی ریاضی و فیزیک در مقاطع راهنمایی و دبیرستان با روشی نیک و ماندگار
توسط مدرس دانشگاه
راهنمایی جلسه ای 70هزارتومان
دبیرستان جلسه ای 100هزارتومان
هرجلسه 100دقیقه
درصورت 2تا4نفر شدن دانش آموزان به هر نفر30درصد تخفیف داده می شود

مشاوره تحصیلی هر جلسه 60هزار تومان


بهترین مشاور کنکور در کرج

اپلیکیشن آموزشی و مشاوره ای مشاوریار زیر نظر گروه مشاوره تحصیلی دکتر علیرضا افشار به صورت کامل و جامع و 100 درصد رایگان شامل فیلم های آموزشی و انگیزشی، اخبار بروز کنکور ، آزمون های اموزشی و دوره ای دروس به صورت منظم و چندین خدمات دیگر….


برترینها برترین میسازند.

مشاوره
تحصیلی و تدریس کلیه دروس دبیرستان… jalilian.kamran20@gmail.com


••• مشاوره تحصیلی ( رایگان ) •••

در مقطع… این شماره تماس بگیرید 09380216044


کلینیک مشاوره و روان شناسی رامفر در استان البرز و در شهر کرج میزبان شما با خدمات … پیش از ازدواج
*مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف
پشتیبان تحصیلی فرزند شما


موسسه ی ما در رشته های پرکاربرد گواهی معتبر صادر میکند.
با بهترین شرایط
جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.


اخذ مدرک تحصیلی
مدرک بگیر کسب و کارتو راه بنداز لذت ببر
اخذ گواهی معتبر در هر رشته ای که بخواهید.
برق … عمران … نقشه کشی … تاسیسات ( گرمایشی .. سرمایشی ) … جوشکاری … تراشکاری … و تمامی رشته ها
ارائه ی خدمات سراسر ایران
برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.
مشاوره رایگان


دریافت مدرک هم سطح معادل در کوتاه ترین زمان ممکن در هر شرایط تحصیلی و کاری که هستید و در کار خود تخصص دارید ؛ تخصص خود را به مدرک تبدیل کنید.

مشاوره رایگان


آغاز ثبت نام دوره های آموزشی… مطابق با آموزش های روز دنیا..
جهت مشاوره آنلاین مشخصات خود را به شرح… محل سکونت/شغل/تحصیلات/رشته تحصیلی


آموزشگاه کنکوری علمی فرزانه… خود رضایت دانش آموزان در همه رده تحصیلی را بدست بیاورد، تعداد زیادی… دار.
خدمات دپارتمان مشاوره
بخش مشاوره فرزانه 20 با پتانسیلی بالا… کلاس های منظم و هفتگی جهت


انجام کلیه پایان نامه های دانشجویی در کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی مانند علوم اجتماعی – مهندسی – پزشکی – جغرافیا – پروژه های آماری در سطح سازمان ، ادارات ، شرکتها- مشاوره پایان …

مشاوره و انجام پایان نامه – پروژه های دانشجویی


6 ماه دیگر ، تحصیل خودت را… بم اپلای کردن و بورسیه و مهاجرت تحصیلی کانادا را یاد می گیرید!

مشاوره


*****لطفا مشخصات ذیل را به شماره واتساپ ارسال نمایید تا در این شرایط کرونایی از مشاوره آنلاین (رایگان) آموزشگاه… آهنگری پاساژ فردوس طبقه اول


مشاوره در تهیه و تنظیم پایان نامه و مقاله
– و همکاری در تدوین پروپوزوال و متن اصلی پایان نامه در مقاطع تحصیلی فوق لیسانس و دکتری
– هزینه… سرقت ادبی، تضمین مناسب ترین قیمت


آموزشگاه کنکوری علمی فرزانه… خود رضایت دانش آموزان در همه رده تحصیلی را بدست بیاورد، تعداد زیادی… دار.
خدمات دپارتمان مشاوره
بخش مشاوره فرزانه 20 با پتانسیلی بالا…


تدریس خصوصی زبان آلمانی به… b2 برای متقاضیان اخذ ویزای کاری و تحصیلی به صورت تضمینی در امتحان… studienbewerber

4. مشاوره رایگان جهت متقاضیان ویزای تحصیلی و اخذ مدرک گوته سطح b2 و testdaf

مهندس الیاس قمری ( دارنده مدرک گوته و تست داف )


فروش ویژه میز و نیمکت دو… قابلیت ساخت برای تمامی مقاطع تحصیلی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید می توانید به وب سایت rsadaf.ir/school مراجعه نمائید.


بهترین مشاور کنکور در کرج
بهترین مشاور کنکور در کرج
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *