ترجمه متون روانشناسی به زبان انگلیسی

 
helpkade
ترجمه متون روانشناسی به زبان انگلیسی
ترجمه متون روانشناسی به زبان انگلیسی

به همین منظور شبکه مترجمین ایران به‌عنوان یک سامانه پیشرو در حوزه ترجمه متون تخصصی روانشناسی این امکان را به متخصصان و علاقه‌مندان این حوزه فراهم کرده تا بتوانند برای ترجمه تخصصی متون خود بهترین و ساده‌ترین راه را پیش روی خود ببینند. اگر شما هم برای ترجمه انواع متن‌های علمی و تخصصی خود در حوزه روانشناسی به کمک مترجم‌های حرفه‌ای این حوزه نیازمندید، در ادامه همراه ما باشید.

بدون شک ترجمه دانشگاهی از مهم‌ترین کاربردهای ترجمه تخصصی متون در حوزه روان‌شناسی است چراکه بیشتر دانشجویان و افرادی که در شرف فارغ‌التحصیلی در این رشته تخصصی قرار دارند قصد دارند تا با ترجمه مقاله و متن‌های تخصصی دانشگاهی خود، پروژه‌های دانشگاهی و علمی خود را تکمیل کنند اما با توجه به گستردگی علم روانشناسی در گرایش‌های علمی مختلف، ما در ادامه کاربردهای متنوع خدمات ترجمه روان‌شناسی را به‌اختصار توضیح خواهیم داد تا شما بتوانید متناسب با نیاز خود از خدمات ترجمه شبکه مترجمین ایران استفاده کنید.

روانشناسی عمومی ازجمله مهم‌ترین گرایش‌های تخصصی روانشناسی است، رواشناسی عمومی در مورد بیشتر تئوری‌ها و علوم مرتبط با علم روانشناسی صحبت می‌کند و نظریه‌های متخصصان مختلف را بررسی می‌کند. بیشتر افرادی که در حوزه روانشناسی بالینی کار می‌کنند و صاحب تخصص هستند، مقالات علمی روانشناسی عمومی را بررسی می‌کنند و نیازمند مطالعه در این رشته تخصصی هستند.

به همین منظور مطالعه ترجمه مقاله‌ به‌روز و علمی در این زمینه می‌تواند بهترین منبع علمی برای متخصصان علم روانشناسی عمومی به‌حساب بیاید. علاوه بر این کلیه دانشجویان مقطع تحصیلی دکتری، برای چاپ مقالات تالیفی خود در بهترین ژورنال‌های تخصصی روانشناسی در دنیا نیازمند همراهی و کمک مترجم‌های متخصصی هستند که در امر ترجمه هر چه‌بهتر متون آن‌ها را یاری کنند.

ترجمه متون روانشناسی به زبان انگلیسی

ترجمه تخصصی روانشناسی بالینی به نسبت سایر گرایش‌های رشته روان‌شناسی به تخصص و تجربه بیشتری نیاز دارد چراکه این رشته علمی از کلمات، لغات و عبارات تخصصی تشکیل‌شده که هر مترجمی به آن مسلط نیست.

عمده کلمات و عباراتی که در حوزه ترجمه کتاب و متون حرفه‌ای روانشناسی بالینی وجود دارد به اصطلاحاتی در مورد انواع بیماری‌های روحی روانی و روش درمان آن‌ها و انواع داروها برمی‌گردد. در این خصوص مترجم‌های شبکه مترجمین ایران با تسلط بر روی کلیه مفاهیم و اصطلاحات رایج در حوزه متون روانشناسی، بهترین سرویس ترجمه را برای مخاطبان خود فراهم کرده‌اند تا متن‌های تخصصی به بهترین و حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن ترجمه و به زبان مقصد برگردانده شود.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در حوزه ترجمه روانشناسی باید به آن اشاره کرد ترجمه متن تخصصی ویژه پزشکان روانشناس است چراکه افراد صاحب تخصص در این حوزه برای ترجمه انواع نسخه‌های پزشکی، ارسال پروپوزال‌های پزشکی و ترجمه دعوت‌نامه برای شرکت در سمینارهای تخصصی و مواردی از این قبیل، به همراهی مترجم‌های متخصص و حرفه‌ای نیاز دارند.

روانشناسی بالینی در حوزه کودک و نوجوان، از دیگر گرایش‌های ترجمه در حوزه روانشناسی است که به بررسی اختلال‌های روانی دوره کودکی و نوجوانی پرداخته می‌شود.

ترجمه متون روانشناسی تربیتی برای پزشکان روانشناس و افرادی که در حوزه روان‌درمانی و مشاوره فعال هستند بسیار کاربرد دارد چراکه با توجه به افزایش سطح علم و آگاهی در حوزه مشاوره به کودکان و نوجوانان، روزانه مقالات، کتب و حتی فیلم‌های آموزشی زیادی در سراسر دنیا تولید می‌شود که نوید فرضیه‌ها و تئوری‌های تازه‌ای در حوزه علم روانشناسی کودک دارد. به همین جهت متخصصان و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر ترجمه انواع متن به سفارش ترجمه فیلم و ویدئوهای آموزشی نیز بپردازند تا به این صورت بتوانند قدم بزرگی در حوزه اطلاع‌رسانی علمی به مراجعه‌کنندگان و علاقه‌مندان به حوزه روانشناسی کودک داشته باشند.

از دیگر گرایش‌های مهم و کاربردی رشته روان‌شناسی، می‌توان به روانشناسی صنعتی و سازمانی اشاره کرد. این رشته تخصصی برای طراحی ساختارهای کلی سازمان‌ها، گزینش و انتخاب نیروی انسانی و همچنین مشاوره دادن به کارمندها استفاده می‌شود. اما، ترجمه متن‌های تخصصی در حوزه روانشناسی صنعتی و سازمانی می‌تواند نگاه تازه‌ای از علوم نوین روانشناسی صنعتی را به جامعه نشان دهد. به این جهت پیشنهاد می‌کنم برای ترجمه انواع متن‌های تخصصی و مقالات به‌روز در این حوزه از همراهی مترجم‌های باسابقه سامانه شبکه مترجمین ایران کمک بگیرید.

خدمات ترجمه همزمان برای آن دسته از عزیزانی که دوست دارند جلسات مشاوره و روانکاوی خود را با مشاوران خارجی بردارند بسیار مفید است. به این صورت شما می‌توانید با همراهی مترجم‌های حضوری در جلسات مشاوره خود به شکلی کاملاً خصوصی و محرمانه شرکت کنید و از مترجم به عنوانی همراهی امین برای ترجمه مکالمات خود با پزشک روانشناس کمک بگیرید.

علاوه بر این، خدمات ترجمه همزمان شبکه مترجمین ایران این امکان را به سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف می‌دهد تا برای برگزاری سمینارها و رویدادهای تخصصی روانشناسی بتوانند از همراهی مترجم همزمان‌ها استفاده کرده و رویدادهای بین‌المللی خود را به‌صورت دوزبانه و با ارائه ترجمه همزمان برگزار کنند.

این روزها و با توجه به افزایش چشم‌گیر فعالیت در فضای مجازی، بیشتر کسب‌وکارهای داخلی به دنبال راه‌اندازی وب‌سایتی هستند تا به‌وسیله آن بتوانند فعالیت حرفه‌ای خود را در فضای مجازی نیز معرفی کنند. در میان سایت‌هایی که محتوای آموزشی و حتی تخصصی در حوزه روانشناسی دارند و یا پزشکانی که مقالات علمی خود را در این وبسایت‌ها منتشر می‌کنند نیاز به ترجمه سایت خود دارند تا به این صورت بتوانند مقالات و محتوای تخصصی سایت خود را به بهترین شکل ممکن ترجمه و برای مخاطبان خارجی زبان خود آپلود و انتشار دهند.

شبکه مترجمین ایران به‌عنوان یکی از اولین سامانه‌های پذیرش سفارش آنلاین ترجمه تخصصی روانشناسی انگلیسی به فارسی در حوزه‌های مختلف، در طول سال‌های مختلف توانسته با کسب اعتماد از ارائه خدمات به شرکت‌های مختلف، اعتماد آن‌ها را از آن خود کند. دراین‌بین از مهم‌ترین مشتریان شبکه مترجمین ایران در حوزه ترجمه انواع متن‌های روانشناسی و روان‌درمانی می‌توان به دانشگاه علامه، انتشارات زرین کلک، انتشارات زیر، مرکز کاهش وزن سیبیتا، اداره آموزش‌وپرورش استان لرستان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان اشاره کرد.

&nbsp

&nbsp

نماینده رسمی SDL Trados

عضو اتحادیه صنعت زبان اروپا

عضو اتحادیه GALA

دارنده استاندارد ISO 17100

سایت ترجمه تخصصی شبکه مترجمین ایران فعالیت خود را از سال 1385 با رویکرد ترجمه انگلیسی، فارسی و سایر زبان‌ها آغاز کرده‌است. سفارش ترجمه در این سایت ترجمه به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود. ترجمه تخصصی مهارتی است که یک مترجم با سالها تجربه کار ترجمه به صورت حرفه‌ای به دست می‌آورد. ما در این مجموعه با بهترین مترجمان خبره و متخصص همکاری می‌کنیم و به همین دلیل امکان ترجمه با سرعت‌های فوری و نیمه فوری و ایجاد کیفیت‌های ترجمه طلایی و نقره‌ای و برنز برای اولین بار در این سایت فراهم شده است. تحویل زودهنگام ترجمه، استفاده از جدیدترین ابزارهای ترجمه تخصصی، کنترل کیفی تمامی ترجمه‌ها، سطح‌بندی مترجمان و ارائه سطوح کیفی و قیمتی ترجمه مطابق با نیاز کاربران ترجمه از خصوصیات سایت ترجمه تخصصی ترنسنت است. همچنین برای بسیاری از پروژه‌ها واژگان تخصصی برای ترجمه استخراج می‌شود و حافظه ترجمه به رایگان برای مشتریان تشکیل می‌شود. در این مجموعه برای ترجمه طلایی بازخوانی ترجمه‌ها به رایگان انجام می‌شود.

موسسه فرهنگی ترجمه شماره 494

1399 © transnet.ir تمامی حقوق نزد موسسه فرهنگی و هنری (ترجمه) شبکه مترجمین ایرانیان محفوظ است.

9 صبح تا 9 شب

ترجمه متون علمی و فنی در زمینه های محتلف توسط مترجم مرتبط با متن

ترجمه کتب و مقالات و متون فنی و ادبی انگلیسی به زبان فارسی

ترجمه مقالات و کتب فارسی به زبان انگلیسی برای چاپ در نشریات و انتشارات معتبر

ترجمه مقالات فارسی به انگلیسی برای چاپ در ژورنال های علمی و یا ارائه در کنفرانس های بین المللی

ترجمه کتب مرجع در رشته های مختلف از زبان انگلیسی به فارسی

ترجمه متون روانشناسی به زبان انگلیسی

ترجمه بازی های مختلف موبایل و کامپیوتر به زبان فارسی

ترجمه انواع متون با سرعت فوری و در کمترین زمان

ترجمه اHelp و مستندات انواع برنامه های و عمومی کامپیوتری

ترجمه ارزان و اقتصادی با کمترین هزینه

ترجمه انواع متون مختلف اعم از عمومی، تخصصی

ترجمه با تضمین کیفیت و برگشت هزینه یا اصلاح در صورت وجود اشکال

ویرایش نیتیو مقالات انگلیسی با ارائه گواهی یا ویرایش توسط مترجمین ایرانیان

ترجمه انگلیسی به فارسی بیشترین سفارش را در بین خدمات ترجمه دارد زیرا اکثر کتب و مراجع علمی و مقالات معتبر رشته روانشناسی به زبان انگلیسی منتشر می شوند. اما اگر هدف ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات روانشناسی برای چاپ در نشریات معتبر باشد، فیلترهای بیشتری برای یک مترجم تخصصی بایستی اعمال نمود. تمامی ژورنال های معتبر در صورتی مقاله شما را می پذیرند که متن بسیار روان و ترجمه مناسبی داشته باشد. مترجم تخصصی در این موارد علاوه بر تسلط بر مجموعه روانشناسی، بایستی در ترجمه فارسی به انگلیسی مهارت داشته باشد. باید متنی که توسط این مترجمین، ترجمه شده است، کیفیتی در حد یک متن نگارش شده توسط افراد نیتیو داشته باشد؛ یعنی یک متن بدون کوچکترین اشکالات املایی، دستوری و با پایبندی کامل به متن اولیه باشد. مترجم بایستی بهترین و در عین حال دقیق ترین معادل تخصصی برای یک جمله را انتخاب نموده و بدون وجود کوچکترین اشکالی، آن را بنویسد.

ترجمه تخصصی ایرانیان به عنوان سایت ترجمه متون تخصصی روانشناسی فعالیت دارد. در ترجمه تخصصی ایرانیان تیم ارزیابی  بر کار مترجمین تخصصی نظارت کرده و کلیه سفارشات ترجمه مورد ارزیابی دقیق قرار می گیرند. شما برای ترجمه کتاب می توانید هزینه ترجمه خود را به صورت قسطی تحویل بگیرید؛ علاوه بر آن، کلیه مترجمین تخصصی بایستی کار را به صورت قسمت به قسمت ترجمه کرده و هر قسمت برای ارزیابی ارسال می شود. در صورت تایید ارزیاب، این موارد برای شما قابل مشاهده و دریافت خواهد یود. ثبت سفارش بسیار ساده بوده و در کمتر از یک دقیق امکان پذیر است:

سفارش ترجمه تخصصی روانشناسی

با ثبت رایگان سفارش در ترجمه تخصصی ایرانیان پس از چند دقیقه هزینه و زمان دقیق به اطلاع شما می رسد. سفارش شما در همان تاریخی که مشخص شده برای شما ارسال می گردد. برای سفارشاتی که حجم کار بالا باشد می توانید هزینه سفارش را به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

در حال حاضر مترجمینی با مدرک دکتری و کارشناسی ارشد در مجموعه ترجمه تخصصی ایرانیان در زمینه ترجمه متون تخصصی رشته روانشناسی همکاری دارند که ثمره این همکاری ترجمه چندین کتاب معتبر روانشناسی بوده است.

ترجمه کتاب می تواند اهداف مختلفی داشته باشد اما اولین شرط برای نیل به این اهداف تسلط فرد بر متن است تا نتیجه کار یک ترجمه مناسب و با کیفیت باشد. اگر قصد ترجمه کتاب دارید می توانید قسمت دلخواهی از کتاب را ثبت سفارش نموده و نمونه کار مترجم را مشاهده نمایید. در صورتی که هر مشکلی باشد، می توانید درخواست دهید تا نمونه ترجمه به مترجم دیگری ارسال شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

مجموعه ترجمه ایرانیان با تکیه بر تیم مترجمین تخصصی و ارزیابان حرفه ای خود توانسته است رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. هدف از مجموعه ترجمه ایرنیان ارائه ترجمه ای درخور شان و نام موسسه با کیفیت مناسب و در زمان مشخص است. برای نیل به این هدف راهکار هایی را به کار بسته ایم تا بتوانیم رضایت حداکثری مشتریان را فراهم کنیم.

اگر سفارشی دارید خوشحال می شویم به ترجمه تخصصی ایرانیان اعتماد کنید. اعتماد شما پشتوانه چندین سال فعالیت حرفه ای ما است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ، مطالب و تخفیف های سایت ، میتوانید در خبرنامه ما عضو شوید 🙂

روانشناسی علمی پویا و تکاملی می باشد. می توان گفت در فواصل زمانی بسیار کوتاه انواع نظریه ها، اصطلاحت و تعاریف نوین وارد این رشته می گردد و این روند همیشگی است. این رشته دارای مفاهیم قامض و پیچیده ای است که غالبا تنها فارغ التحصیلان این رشته قادر به درک آن مفاهیم هستند و درک متون این رشته مستلزم آشنایی با نظریات و تئوری های مختلف رشته روانشناسی می باشد. لذا در میان رشته های مختلف، ترجمه تخصصی روانشناسی امری دشوارتر و تخصصی تر می باشد. با نگاهی بر گرایش های این رشته از جمله: روانشناسی عمومی، روانشناسی بالینی، روانسنجی، روانشناسی صنعتی، علوم شناختی و سازمانی و روانشناسی کودک به گستردگی این رشته پی می بریم.

ما با به كارگیری گروهی از مترجمان كارآزموده رشته روانشناسی، ترجمه تخصصی رشته روانشناسی را به طور كاملا مفهومی انجام می دهیم. در واقع جهت انجام یک ترجمه تخصصی می بایست مترجم آشنایی کاملی با اصطلاحات رشته روانشناسی داشته باشد. در غیر این صورت، واژگان مصطلح استفاده نمی گردد و متن ترجمه شده کیفیت مناسبی نخواهد داشت و قابل فهم نخواهد بود. همچنین عدم آشنایی با مفاهیم پیچیده رشته روانشناسی، ممکن است موجب گردد که مطالب مورد نظر نویسنده در حین ترجمه دچار تغییر گردد و خروجی ترجمه متنی نامفهوم باشد. جهت اجتناب از این مشکلات، موسسه ترجمه تخصصی البرز با برگزاری آزمون بین فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته روانشناسیِ مسلط  به زبان انگلیسی، گروه مترجمان روانشناسی را تشکیل داده و ترجمه متون این رشته را به مترجمان این گروه ارجاع می دهد.

جهت ثبت سفارش ترجمه، ابتدا ثبت نام کنید. جهت كسب اطلاعات در زمینه نحوه ارسال سفارش، به بخش راهنمای ارسال سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

تعداد مشتریان:
32,621

تعداد سفارشات:
52,526

تعداد مترجمین:
5,742

تعداد لغات ترجمه شده:

337,760,536

55,000تومان

37,000تومان

40,000تومان

47,000تومان

135,000تومان

ترجمه متون روانشناسی به زبان انگلیسی

150,000تومان

200,000تومان

160,000تومان

22,000تومان

45,000تومان

52,000تومان

65,000تومان

110,000تومان

70,000تومان

28,000تومان

140,000تومان

95,000تومان

30,000تومان

55,000تومان

68,000تومان

30,000تومان

95,000تومان

4,900تومان

3,500تومان

40,000تومان

110,000تومان

ترجمه متون تخصصی روانشناسی یک فرایند دقیق و حساس بوده و مترجم همزمان هم باید دانش زبان انگلیسی و هم دانش روانشناسی داشته باشد. به این ترتیب حاصل ترجمه متن تخصصی روانشناسی یک متن سلیس، روان و قابل فهم خواهد شد.

احتمالا شما نیز در جستجوی موسسه معتبر برای ترجمه روانشناسی این صفحه را یافته اید. لطفا به مطالعه این صفحه ادامه دهید.

موسسه برساد با سالها تجربه در زمینه ترجمه متون روانشناسی از دو طریق می تواند به شما کمک کند که متن روانشناسی خود را ترجمه نمایید:

دیکشنری روانشناسی برساد کاملا رایگان و تخصصی بوده و به صورت آنلاین قابل دسترس و استفاده است. شما می توانید با کمک دیکشنری روانشناسی  متن روانشاسی خود را ترجمه نمایید. دیکشنری روانشناسی برساد شامل ده ها هزار لغت و اصطلاح تخصصی در زمینه روانشناسی است. تلاش می کنیم که دائما این دیکشنری را به روز نماییم.

مترجمین روانشناسی برساد با دقت و حساسیت و پس از طی آزمون های متنوع امکان همکاری با موسسه را پیدا می کنند. موسسه برساد با داشتن ده ها مترجم خبره و حرفه ای روانشناسی می تواند هر نوع متن تخصصی روانشناسی را برای شما ترجمه کند. ترجمه کتاب روانشناسی، ترجمه مقاله ISI روانشناسی، ترجمه جزوات روانشناسی و ترجمه سایر متون تخصصی روانشناسی.

ترجمه متون روانشناسی به زبان انگلیسی

موسسه برساد خدمات ترجمه روانشناسی را هم از انگلیسی به فارسی و هم از فارسی به انگلیسی ارائه می دهد. لطفا پیش از ارسال متن روانشناسی برای ترجمه، به بخش سوالات متداول نگاهی بیاندازید. همچنین اگر سوالات بیشتری داشتید با کارشناسان 24 ساعته ما تماس بگیرید.

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است.
استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

دیکشنری تخصصی برساد برای استفاده دانشجویان، پژوهشگران و استادان رشته های مختلف طراحی شده است. استفاده از خدمات دیکشنری تخصصی برساد کاملا رایگان است.

شبکه‌ای از مترجمین و ارزیابان حرفه‌ای

رشته روانشناسی یکی از شاخه‌های علوم انسانی و علم کاربردی مطالعه‌ی رفتار و فرایندهای ذهنی بر اساس یافته‌های علمی و آزمون شده است. ترجمه تخصصی متون روانشناسی سرشار از اصطلاحات، واژگان و مفاهیم علمی پیچیده و کاملا تخصصی است که انجام صحیح و کامل آن نیاز به تسلط مترجم بر مفاهیم علمی این حوزه دارد. به همین جهت ترجمه‌ی قابل قبول این متون تنها توسط دانش‌آموختگان و مترجمین تخصصی این رشته مقدور است، زیرا در غیر این‌صورت ممکن است در حین ترجمه‌ی مطالب، مفاهیم به‌صورت نادرست و ناکافی ترجمه شوند و باعث گمراهی مخاطبین شوند. دپارتمان ترجمه تخصصی روانشناسی ترجمانو متشکل از مترجمین مجرب دارای تحصیلات تکمیلی در این رشته است. گروه ترجمانو با دسترسی به چنین شبکه‌ای از مترجمین، این امکان را فراهم کرده است تا خیال مشتریان ما از کیفیت مطلوب ترجمه متون تخصصی روانشناسی راحت باشد.

بی‌شک مهم‌ترین دغدغه‌ی شما عزیزان بهره‌مندی از مترجمین متخصص، ترجمه با کیفیت و قیمت مناسب در کوتاه‌ترین زمان ممکن است و گروه ترجمانو خود را موظف به ارائه‌ی خدماتی با این ویژگی‌ها می‌داند. البته پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه در مورد چرایی اعتماد به ترجمانو بیشتر بخوانید به صفحه چرا ترجمانو بروید و توضیحات بیشتری را در این خصوص کسب کنید. هم‌چنین برای دانستن مزایای خدمات ترجمه متن، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه ترجمه متن ما مراجعه نمایید.

برای مشاهده قیمت خدمات ترجمه کلیک کنید

برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی روانشناسی کلیک کنید

ترجمه متون روانشناسی به زبان انگلیسی

برای مشاوره در زمینه ترجمه تخصصی مقالات و کتب روانشناسی می توانید همین حالا با پشتیبانی ترجمانو در تماس باشید

۰۹۱۲-۹۴۶-۴۷۸۵ (همه روزه از ۹ صبح الی ۹ شب)

ترجمانو برای عمل کردن درست به تعهدی که در قبال مشتریان خود، راجع به انجام ترجمه های تخصصی متون و مقالات رشته های مختلف دارد، دپارتمان ترجمه تخصصی روانشناسی را با بیش از ۵۰ مترجمِ دارای تحصیلات دانشگاهی در سطوح کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش‌های مختلف رشته روانشناسی شامل روانشناسی بالینی، روانشناسی خانواده درمانی، روان‌سنجی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان و … تشکیل شده است.پیش از این در خصوص اهمیت تسلط مترجمین به هر کدام از گرایش های تخصصی این رشته صحبت کردیم و به این موضوع اشاره کردیم که برای انجام یک ترجمه تخصصی مقاله روانشناسی در یک گرایش خاص یا انجام یک ترجمه کتاب روانشناسی از هرکدام از گرایش های این رشته، نیازمند تسلط کامل مترجم آن به گرایش مورد نظر است تا بتواند معادل یابی تخصصی لازم را برای هر کدام از اصطلاحات تخصصی متن پیش رویش داشته باشد. از همین رو ترجمانو برای ایجاد چنین فضایی در ساختار شبکه مترجمین خود، سیستمی را طراحی نموده است تا بتواند مترجمین تخصصی گرایش های مختلف این رشته را بطور دقیق، بررسی و ارزیابی نموده و الزامات یک ترجمه تخصصی روانشناسی را فراهم آورد.

تمامی مترجمین این دپارتمان، پیش از ورود به شبکه ترجمه ترجمانو در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و نمره قابل قبولی کسب کرده‌اند، سپس در فرآیند آموزش و ارتقاء ترجمانو قرار گرفته و با افزایش تجربه، قابلیت‌‌های آن‌ها توسط ارزیابان حرفه‌ای بهبود یافته است و می‌توان مطمئن بود که نه تنها در ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی روانشناسی توانمند هستند، بلکه ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی این رشته را نیز به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند. لازم به ذکر است کلیه مترجمین تخصصی در تمامی سطوح همواره از لحاظ کیفیت انجام ترجمه های تخصصی مورد ارزیابی ارزیابان مجرب ترجمانو قرار گرفته و همواره از لحاظ علمی و تخصصی آنالیز می‌شوند. این روش خود باعث به روز رسانی اطلاعات تخصصی مترجمین شده و باعث ارتقاء سطح دانش علمی و تخصصی آن‌ها می‌گردد. تنها در چنین ساختاری می‌توان انتظار انجام یک ترجمه تخصصی روانشناسی را داشت چرا که با داشتن یک ساختار منظم نظارتی و ایجاد یک رویه آموزشی صحیح تمامی اشکالات احتمالی سیستم شناسایی شده و یک خروجی مطلوب و بدون نقص تهیه می‌شود.

در اینجا به نمونه‌هایی از اصطلاحات تخصصی روانشناسی اشاره می‌کنیم و به راحتی متوجه می‌شوید که در صورت عدم تخصص مترجم در حوزه‌ی روانشناسی ممکن است با چه ترجمه نادرست و پراشکالی از لحاظ تخصصی مواجه شوید. این مثال‌ها بیشتر می‌توانند اهمیت یک ترجمه تخصصی روانشناسی را برای شما به تصویر بکشند.

Action Potential: ترادف منظم نوسانات الکتریکی کوچک همراه با فعالیت فیزیولوژیکی عضله یا عصب‌
Amacrine Cells: سلول‌هایی در شبکیه که نورون‌های دو قطبی را با نورون‌های ردیف دوم مرتبط می‌سازد.

Association Cortex: نواحی ارتباطی. مناطقی از مغز که فرض می‌شود “فرآیند‌های روانی عالی” مثل تفکر، استدلال، و نظایر آن‌ها در آن ناحیه روی می‌دهد.
Automatic Process: فرآیند خودکار. در روانشناسی شناختی، هر فرآیند بخوبی آموخته شده که بدون تعمق عمدی و آگاهانه روی می‌دهد. رانندگی “اتوماتیک” یک راننده مجرب مثال خوبی برای این مورد است.

 

شما عزیزان می‌توانید ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی کلیه متون، کتب، مقالات، مجلات تخصصی روانشناسی اعم از ترجمه‌ متون تخصصی روانشناسی بالینی، ترجمه متون تخصصی روانشناسی خانواده درمانی، ترجمه متون تخصصی روان‌سنجی، ترجمه متون تخصصی روانشناسی صنعتی و سازمانی، ترجمه متون تخصصی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، ترجمه کتاب‌های روانشناسی و … را به گروه ترجمانو بسپارید و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

مترجمین پس از گذراندن مراحلی که در بخش قبل توضیح داده شد دارای پنل کاربری اختصاصی در سیستم آنلاین ترجمانو می شوند و در نقطه شروع همکاری خود با گروه مترجمین تخصصی ترجمانو قرار می گیرند. بگذارید کمی بیشتر در این خصوص توضیح دهم. هر سفارش ترجمه پس از آن که در وب‌سایت ترجمانو ثبت و فرآیند پرداخت آن توسط مشتری انجام شود وارد سیستم تخصیص مترجمین ترجمانو می‌شود. این فرآیند بصورت کاملا آنلاین طراحی شده و مشتریان وب سایت ترجمانو تنها با آپلود فایل مورد نظرشان برای ترجمه و دریافت زمان و قیمت ترجمه سفارش خود، سطح کیفی مورد نظر خود را انتخاب نموده و پس از پرداخت مبلغ سفارش خود منتظر دریافت فایل ترجمه خود در تاریخی که سیستم به آنها اعلام کرده است می شوند.

 

حال باید سیستم تخصیص سفارشات ترجمانو وارد عمل گردد. بسته به اینکه سفارش برای ترجمه فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی باشد، زمینه تخصصی و همچنین سطح کیفیت آن، مترجمینی که در سطح کیفی متناسب با سفارش قرار دارند و رشته تحصیلی آن‌ها نیز هماهنگ با متن می باشد می‌توانند سفارش را مشاهده کنند. مثلا متون تخصصی روانشناسی را صرفا مترجمینی می‌توانند مشاهده و انتخاب کنند که رشته تحصیلی آن‌ها یکی از گرایش‌های حسابداری باشد. البته در نظر داشته باشید که ترجمه تخصصی تنها برای سطوح خوب و عالی انجام می‌گیرد و سطح متوسط تنها برای ترجمه متون عمومی مناسب است.حالا سیستم باید از میان مترجمینی که برای انجام ترجمه متن تخصصی روانشناسی مورد نظر اعلام آمادگی کردند، یک مترجم را انتخاب نماید و پیغام مناسب جهت شروع سفارش را به مترجم منتخب نمایش دهد.

این انتخاب براساس امتیازات کسب شده توسط مترجمین و همچنین میزان اعتبارشان در ارزیابیهای صورت گرفته سفارشات قبلی شان صورت می پذیرد و سفارش به مترجم دارای امتیاز بالاتر تخصیص می شود. این سیستم به گونه ای طراحی شده است که توزیع عادلانه ای از سفارشات برای مترجمین صورت می پذیرد و در عین حال سیستمی رقابتی جهت افزایش کیفیت و تعهد مترجمین شبکه ترجمانو فراهم می آورد که این روش خود نیز عاملی است بر افزایش رضایت مشتریان از انجام ترجمه متون و مقالات تخصصی روانشناسی.

پس از آن که سفارش به مترجم تخصیص داده شد، ترجمه آغاز می‌شود و در تاریخ مشخص شده فایل ترجمه در پنل مترجمین آپلود می‌شود. اگر سفارش در سطح عالی پرداخت شده باشد، پیش از تحویل به مشتری لازم است ارزیاب تخصصی دپارتمان ترجمه تخصصی روانشناسی ترجمانو کیفیت کار را بررسی کند و در صورت تایید، فایل ترجمه به صورت تایپ شده برای مشتری ارسال می‌شود.

دپارتمان ترجمه تخصصی روانشناسی ترجمانو هر سال اقدام به شناسایی جدیدترین و معتبرترین کتاب های رشته روانشناسی می کند. این کتاب ها در گرایش های مختلف مدیریت منتشر می شود و افراد می توانند با بررسی آن ها کتاب مورد نظر خود را برای ترجمه انتخاب و به ترجمانو سفارش دهند. در زیر لیست این کتاب ها برای سفارش ترجمه تخصصی مدیریت معرفی شده است:

ضمنا از آنجایی که گرایش‌ها و موضوعات مربوط به رشته روانشناسی بسیار متنوع و وسیع می‌باشد، ترجمانو تیمی متخصص از کارشناسان ارشد و دکتری رشته روانشناسی را جهت جستجو و پیشنهاد کتاب مورد نظر شما متناسب با تخصص و گرایش علمی شما بصورت سفارشی فراهم آورده است که به راحتی می‌توانید با تماس از طریق تمامی روشهای ارتباطی ما از چگونگی انجام این فرآیند مطلع شوید.

در نظر داشته باشید که فرآیند انتخاب یک کتاب مناسب در حیطه تخصصی هر رشته، فرآیندی بسیار تخصصی و پیچیده است و مستلزم آشنایی کامل با سیستمهای آنلاین پایگاه داده ای کتاب های معتبر دنیاست و انتخاب یک کتاب مناسب برای ترجمه یکی از مهمترین بخش های انجام کار ترجمه محسوب می شود. ترجمانو با در اختیار داشتن دانش دپارتمان تخصصی چاپ و انتشار کتاب خود، شما را به بهترین شکل ممکن و بصورت کاملا رایگان راهنمایی می کند و فرآیند ترجمه و چاپ کتاب شما را تسهیل می نماید. کافیست از طریق یکی از راههای ارتباطی با ما تماس بگیرید تا مشاوران تخصصی ما از ترجمه تا انتشار کتاب را در کنارتان باشند.

برای مشاوره در زمینه ترجمه تخصصی مقالات و کتب روانشناسی می توانید همین حالا با پشتیبانی ترجمانو در تماس باشید

۰۹۱۲-۹۴۶-۴۷۸۵ (همه روزه از ۹ صبح الی ۹ شب)

تهران، ابتدای خیابان کارگر شمالی، نرسیده به خیابان نصرت، کوچه مهر، پلاک۶، ساختمان کسب و کارهای دانشجویی دانشگاه تهران، واحد ۳

tarjomanohelp@gmail.com

۰۹۱۲-۹۴۶-۴۷۸۵

@tarjomenetwork

کتاب متون روان‌شناسی به زبان انگلیسی همراه با ترجمه فارسی و واژه‌نامه کاملنوشته ؛محمدرضا نائینیان‌، حسین زارع تعداد صفحه 07، 139 ص آییژ دانلود pd..

کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد روشهای آماری، روشهای تحقیق،سنجش و اندازه‌گیرینوشته ؛غلامحسین عبادی تعداد صفحه 364 ص. آییژ دانلود pdf
شناسه رکورد : 8121..

اپلیکیشن واتس اپ مارکت ویندوز تبلیغات متنی ارزان رپورتاژ آگهی دانلود تلگرام طلایی خرید رپورتاژ آگهی سفارش رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ اگهی خرید بک لینک ارزان Download android apps for pc سفارش رپورتاژ آگهی محل تبلیغات شما —–


Downloads-icon


pdf کتاب دکترین شوکDownloads-icon

دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه

در این پست ،کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل مناسب دانشجویان روانشناسی و علوم تربیتی در قالب فایل pdf  آماده دانلود شده است.

همراه با این اثر ،ترجمه تمام فصول کتاب لیندا لیل (۱۵ فصل) و لغات آخر کتاب که برای دانشجویان روانشناسی به ویژه دوستانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی را دارند آماده شده است. این کتاب به توصیه قبول شدگان سالهای قبل منبع مناسبی برای درس زبان تخصصی می باشد.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را دانلود نمائید.

 

 

ترجمه متون روانشناسی به زبان انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترجمه متون روانشناسی به زبان انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیلxدانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل pdfxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdfxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل همراه ترجمهxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل ترجمه فارسیxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdf

دانلود رایگان کتاب متون روانشناسی لیندا لیل دانلود لغات کتاب لیندا لیل راهنمای متون روانشناسی به زبان انگلیسی کتاب راه متون روانشناسی به زبان انگلیسی دانلود رایگان کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی حمید کمر زرین دانلود رایگان کتاب زبان تخصصی روانشناسی سیدمحمدی کتاب متون روانشناسی 1 به زبان خارجه حسین زارع دانلود رایگان کتاب روانشناسی به زبان انگلیسی

دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیلxدانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل pdfxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdfxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل همراه ترجمهxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل ترجمه فارسیxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdf

دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه

در این پست ،کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل مناسب دانشجویان روانشناسی و علوم تربیتی در قالب فایل pdf  آماده دانلود شده است.

همراه با این اثر ،ترجمه تمام فصول کتاب لیندا لیل (۱۵ فصل) و لغات آخر کتاب که برای دانشجویان روانشناسی به ویژه دوستانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی را دارند آماده شده است. این کتاب به توصیه قبول شدگان سالهای قبل منبع مناسبی برای درس زبان تخصصی می باشد.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را دانلود نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیلxدانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل pdfxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdfxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل همراه ترجمهxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل ترجمه فارسیxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdf

دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه

در این پست ،کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل مناسب دانشجویان روانشناسی و علوم تربیتی در قالب فایل pdf  آماده دانلود شده است.

همراه با این اثر ،ترجمه تمام فصول کتاب لیندا لیل (۱۵ فصل) و لغات آخر کتاب که برای دانشجویان روانشناسی به ویژه دوستانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی را دارند آماده شده است. این کتاب به توصیه قبول شدگان سالهای قبل منبع مناسبی برای درس زبان تخصصی می باشد.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را دانلود نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیلxدانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل pdfxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdfxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل همراه ترجمهxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل ترجمه فارسیxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdf

 

دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه

در این پست ،کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل مناسب دانشجویان روانشناسی و علوم تربیتی در قالب فایل pdf  آماده دانلود شده است.

همراه با این اثر ،ترجمه تمام فصول کتاب لیندا لیل (۱۵ فصل) و لغات آخر کتاب که برای دانشجویان روانشناسی به ویژه دوستانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی را دارند آماده شده است. این کتاب به توصیه قبول شدگان سالهای قبل منبع مناسبی برای درس زبان تخصصی می باشد.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را دانلود نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

fidibo.com › … › انگیزشی و موفقیت

Translate this pageنسخه الکترونیک کتاب هنر رسیدن به آنچه می‌خواهید به همراه هزاران کتاب دیگر از طریق … بیش از 500 کتاب ترجمه کرده که بیش از 350 عنوان از این کتاب‌ها، روان‌شناسی هستند. … در فن ترجمه‌ی متون روان‌شناسی و خودپروری دارد، مفاهیم کتاب به ساده‌ترین زبان و … لیل لوندز. کتاب زندگیتان را در هفت روز تغییر دهید. پل مک‌کنا. کتاب درنگ …

 Rating: 4.2 – ‎9 votes

 

niloofaryha.blogfa.com › category

Translate this page

چن سال کنکور های وزارت بهداشت رو قرار دادم می تونین دانلود کنین. من که اولین هدف … الف)Essential psychology نوشته لیندا لیل انتشارات ساوالان (ترجمه این کتاب هم موجود است) ب)متون … ج)متون روانشناسی به زبان انگلیسی یحیی سید محمدی انتشارات روان د) (general … دانلود کنکور ارشد روانشناسی (1133) به همراه پاسخنامه. برای دانلود …

 

sellfile.blogsky.com › tag › لیندا-لیل

– Translate this page

ترجمه کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی اثر لیندا لیل · افزایش وزن اصولی بدون … دانلود ترجمه فارسی کتاب 504 به همراه متن اصلی. جزوه الاستیسیته دکتر …

 

www.facebook.com › kayhan-ravan

Translate this page

فهمیدن و درک کردن در کنکور ارشد روانشناسی واقعا مهم است و داوطلبان باید به این کار توجه … متون روانشناسی به زبان انگلیسی – لیندا لیل (به همراه کتاب کمکی) … روانشناسی رشد – لورا برک ترجمه سیدمحمدی (۲ جلد – جلد ۱ مهمتر) (منبع اصلی) … میتوانید بخشی از این جزوه کامل را به طور رایگان دانلود کرده و در صورت تمایل به تهیه کامل آن …

 

www.migna.ir › news › منابع-آزمون-ه…

Translate this page

Jan 20, 2016 – ما به همراه شما متون پیشنهادی را در سایت ارایه خواهیم کرد. … جزوه روانشناسی رشد دکتر پورحسین را فراموش نکنید (دانلود رایگان). … کتاب هالجین هم ترجمه خوب دکتر سیدمحمدی به چاپ رسیده. … متون روانشناسی به زبان انگلیسی، نوشته لیندا لیل/ یا متون روانشناسی دکتر سیدمحمدی; متون روانشناسی به زبان انگلیسی، …

 

fluctuation.40blog.ir › post485927

Translate this page

دانلود کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه … دانلود جزوه خلاصه کتاب آمار توصیفی در روان شناسی و علوم تربیتی همراه فلش کارت و 20 دوره …

 

www.roshdpress.ir › product-2520-م…

Translate this page

عرضه و فروش اینترنتی کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندالیل در فروشگاه اینترنتی انتشارات رشد با توزیع در اسرع وقت در سراسر کشور.

 

shopping.filelar.com › products

Translate this page

دانلود ترجمه کتاب متون روانشناسی – لیندا لیل همراه با ترجمه تمام فصل های کتاب و … برای دانلود کتاب راهنمای متون روانشناسی لیندا لیل به زبان فارسی به وب سایت …

 

www.nibs.ir › Book › متون-روانشنا…

Translate this page

خرید کتاب متون روانشناسی انگلیسی لیندا لیل اثر لیندا لیل. … خوانده ام. می خواهم بخوانم. پیشنهاد به دوستان : آیا این محصول را به دوستانتان پیشنهاد میکنید؟ بلی |.

 

ketabiyar.com › کتاب-راهنمای-متون-…

Translate this page

Oct 28, 2019 – خرید کتاب راهنمای متون روانشناسی به زبان انگلیسی تالیف لیندا لیل ترجمه مهدی گنجی ؛ ویراستار دکتر حمزه گنجی نشر ساوالان از فروشگاه کتاب …

 

arshadravan.blogfa.com › post

Translate this page

ترجمه متون روانشناسی به زبان انگلیسی(لیندالیل/گنجی/ساوالان)

 

www.20file.org › bcat › plp

Translate this page

دانلود نمونه سوال درس متون روان شناسی به زبان خارجه 1 پیام نور. 101 رای. 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8. جهت دانلود جدیدترین نمونه سوال و جزوه پیام نور به سایت سلام پیام نور …

 

Translate this pageمتون روان شناسی به زبان انگلیسی اثر لیندا لیل. وضعیت موجودی قابل تهیه: نیازمند بررسی بازار و مراکز پخش. مقایسه شود. 35 رای. ناشر ساوالان …

 

 

دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه

در این پست ،کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل مناسب دانشجویان روانشناسی و علوم تربیتی در قالب فایل pdf  آماده دانلود شده است.

همراه با این اثر ،ترجمه تمام فصول کتاب لیندا لیل (۱۵ فصل) و لغات آخر کتاب که برای دانشجویان روانشناسی به ویژه دوستانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی را دارند آماده شده است. این کتاب به توصیه قبول شدگان سالهای قبل منبع مناسبی برای درس زبان تخصصی می باشد.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را دانلود نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

rayabook.net › bookid

Translate this page

کتاب راهنمای متون روان شناسی به نویسندگی لیندا لیل و ترجمه ی مهدی گنجی منتشر شده … زیاد است نشان می‌دهند که مترجم به کل موضوع و به زبان انگلیسی تسلط ندارد.

 

www.agahbookshop.com › راهنمای-م…

Translate this page

… متون روانشناسی لیندا لیل. تصویر راهنمای متون روانشناسی لیندا لیل … همراه این کتاب خریداری شده … 15,000تومان. تصویر متون روانشناسی به زبان انگلیسی …

 

www.jeihoon.net › راهنمای-متون-روان…

Translate this page

متون روانشناسی به زبان انگلیسی از دروس مقطع کارشناسی و از منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های روانشناسی (بالینی، عمومی، روان‌سنجی) می‌باشد. مشخصات محصول : …

 

salem-bemanid.blogfa.com › post

Translate this page

متون روانشناسی به زبان انگلیسی – لیندا لیل (به همراه کتاب کمکی) … روانشناسی رشد – لورا برک ترجمه سیدمحمدی (۲ جلد – جلد ۱ مهمتر) (منبع اصلی). روانشناسی ژنتیک … دانلود جزوات رتبه های برتر: روانشناسی بالینی – فیرس و ترال — کلیک کنید …

 

zamintv.com › …

– Translate this page

Mar 22, 2019 – دانلود کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه pdf . … دانلود کتاب زبان Essential Words For The TOEFL به همراه ترجمه …

 

ravanamooz.ir › راهنمایی-درباره-چگو…

Translate this page

کتاب متوسط و خوبی که به اغلب دوستان پیشنهاد می شود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی از لیندا لیل است. از این کتاب ترجمه هم موجود است اما توصیه ما این …

 

ravankonkur.com › …

Translate this page

Jul 8, 2018 – … اول در برنامه‌ریزی برای درس زبان شروع مطالعه و ترجمه یک کتاب متون تخصصی روانشناسی به زبان انگلیسی(کتاب یحیی سیدمحمدی و یا لیندا لیل) …

 

elmnet.ir › article › متون-روان‌شناسی…

Translate this page

مقاله کنفرانس: مجموعه مقالات سومین همایش ملی زبان شناسی و آموزش زبان فارسی چشم انداز پژوهش های زبانی در قرن 21 قسمت اول ششم -. دانــلود. اسناد علمی مشابه بدون توجه …

 

www.atrinblog.ir › post › زبان+تخ…

Translate this page

دانلود کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل همراه ترجمه دانلود فایل دانلود ترجمه و اصل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی …

 

www.zabandaneshjoo.com › AUDIO

Translate this page

… فایل های صوتی. 1- متون روان شناسی به زبان ساده – Psychological Texts in Easy Language … 2- دانلود کتاب صوتی General English Through Reading. درس. دانلود.

 

kayhanravan.ir › loghattakhassosi

Translate this page

دانلود رایگان لغات تخصصی روانشناسی در قالب pdf و همچنین کانال زبان انگلیس روان شناسی.

 

download.qomia.com › tag › دانلود-…

Translate this page

Jul 12, 2017 – دانلود رایگان کتاب لیندا لیل,دانلود کتاب زبان لیندا لیل,دانلود ترجمه کتاب لیندا لیل … متون روانشناسی به زبان انگلیسی ~لیندا لیل – 0-87891-931-7 … دانلود پروژه کارآموزی ساختمان مسکونی 8 طبقه بتنی همراه با عکسهای پروژه.

 

t.me › ravanamooz

Translate this page

دانلود دفترچه سوالات کنکور ارشد روانشناسی 96|روان آموز … ✳️روانشناسی رشد – نوشته لورابرک، جلد اول و دوم، ترجمه سیدمحمدی- انتشارات ارسباران … ✳️جهت افزایش واژگان تخصصی و آشنایی مقدماتی با متون تخصصی: کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی- لیندا لیل- … همه دوستانی که در سایت همراه ما هستند، جزو طرح تبسم نیستند.

دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیلxدانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل pdfxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdfxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل همراه ترجمهxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل ترجمه فارسیxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdf

fidibo.com › … › انگیزشی و موفقیت

Translate this pageنسخه الکترونیک کتاب هنر رسیدن به آنچه می‌خواهید به همراه هزاران کتاب دیگر از طریق … بیش از 500 کتاب ترجمه کرده که بیش از 350 عنوان از این کتاب‌ها، روان‌شناسی هستند. … در فن ترجمه‌ی متون روان‌شناسی و خودپروری دارد، مفاهیم کتاب به ساده‌ترین زبان و … لیل لوندز. کتاب زندگیتان را در هفت روز تغییر دهید. پل مک‌کنا. کتاب درنگ …

 Rati

 

دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه

در این پست ،کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل مناسب دانشجویان روانشناسی و علوم تربیتی در قالب فایل pdf  آماده دانلود شده است.

همراه با این اثر ،ترجمه تمام فصول کتاب لیندا لیل (۱۵ فصل) و لغات آخر کتاب که برای دانشجویان روانشناسی به ویژه دوستانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی را دارند آماده شده است. این کتاب به توصیه قبول شدگان سالهای قبل منبع مناسبی برای درس زبان تخصصی می باشد.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را دانلود نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www.dideo.ir › دانلود-ترجمه-و-اصل-…

Translate this page

برای دانلود ترجمه و اصل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل به لینک موجود در زیر توضیحات مراجعه و فایل را دانلود کنین. https://bit.ly/2Y7NP7G دیدئو …

 

www.adinehbook.com › product

Translate this page

متون روانشناسی به زبان انگلیسی ~لیندا لیل – نشر ساوالان – بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در … خریداران به همراه این کتاب، موارد زیر را نیز سفارش داده اند.

 

www.reddit.com › azfile › comments

Translate this pageMar 22, 2019 – Get an ad-free experience with special benefits, and directly support … دانلود کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه.

You visited this page on 5/21/20.

 

torob.com › کتاب-راهنمای-متون-روان…

Translate this pageکتاب راهنمای متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل ترجمه گنجی. ۴۰٫۰۰۰ تومان. خرید از ارزان‌ترین فروشنده. ترب یک مرکز خرید است که قیمت هر محصول را از هزاران …

IRR 400,000

Missing: دانلود ‎همراه

 

filefolder.persianblog.ir › g8q3p1Dy…

Translate this page

Apr 20, 2018 – دانش پژوهان گرامی ،در این پست کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل در قالب فایل pdf مشتمل بر ۱۲۲ صفحه آماده دانلود شده است. همراه با …

دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیلxدانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل pdfxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdfxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل همراه ترجمهxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل ترجمه فارسیxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdf

shop.3gaam.com › کتاب-متون-روان…

Translate this page

کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی نوشته لیندا لین از انتشارات ساوالان. … نوع گردآوری, تالیف. نویسنده / نویسندگان, لیندا لیل. نوبت چاپ, 3. تاریخ چاپ, 1398.

 

دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه

در این پست ،کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل مناسب دانشجویان روانشناسی و علوم تربیتی در قالب فایل pdf  آماده دانلود شده است.

همراه با این اثر ،ترجمه تمام فصول کتاب لیندا لیل (۱۵ فصل) و لغات آخر کتاب که برای دانشجویان روانشناسی به ویژه دوستانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی را دارند آماده شده است. این کتاب به توصیه قبول شدگان سالهای قبل منبع مناسبی برای درس زبان تخصصی می باشد.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را دانلود نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

file-folder.ir › جزوه ها

Translate this page

Apr 19, 2018 – شرح مختصر: دانلود ترجمه و اصل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل. دانش پژوهان گرامی ،در این پست کتاب متون روان شناسی به زبان …

 

www.madresehclub.com › Topics › د…

Translate this page

May 4, 2020 – دانلود کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه … همراه با این اثر ،ترجمه تمام فصول کتاب لیندا لیل (۱۵ فصل) و لغات آخر …

 

feedia.ir › کتاب-متون-روان-شناسی-…

Translate this page

Nov 2, 2018 – دانش پژوهان گرامی ،در این پست کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیلدر قالب فایل pdf مشتمل بر ۱۲۲ صفحه آماده دانلود شده استبرای …

 

mobinvamohadese.blogfa.com › post

Translate this page

دانش پژوهان گرامی ،در این پست کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل در قالب فایل pdf مشتمل بر ۱۲۲ صفحه آماده دانلود شده است. همراه با این اثر ،ترجمه …

 

snfile.com › product › دانلود-کتاب-م…

Translate this page

شما کاربران گرامی می توانید در این بخش ،ترجمه تمام فصول کتاب و اصل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل( تا فصل 8 ) را با با بهترین کیفیت از …

 

pdfketab2.blog.ir › دانلود-رایگان-ک…

Translate this page

برای دانلود ترجمه و اصل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل به لینک موجود در زیر توضیحات مراجعه و فایل را دانلود کنین. https://bit.ly/2Y7NP7G.

 

23file.blog.ir › دانلود-کتاب-متون-رو…

Translate this page

Apr 20, 2018 – دانلود ترجمه و اصل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل … همراه با این اثر ،ترجمه تمام فصول کتاب لیندا لیل (۸ فصل) که برای …

 

www.aparat.com › result › دانلود رای…

Translate this page

ترجمه متون روانشناسی 1 به زبان خارجه – {دکتر حسین زارع} · shopping. 55 بازدید 1 هفته پیش. 0:09 · جزوه کتاب روانشناسی اعتیاد {دکتر اسلام دوست} – همراه با نمونه سوال. shopping … دانلود ترجمه کتاب راهنمای متون روانشناسی – لیندا لیل · shopping.

دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیلxدانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل pdfxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdfxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل همراه ترجمهxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل ترجمه فارسیxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdf

www.aparat.com › result › دانلود تر…

Translate this page

کتاب آموزش انگلیسی کاربردی به روشی ساده همراه با بسته محتوای صوتی. ravshid2018 … نگارش متون علمی و آکادمیک به زبان انگلیسی — نکات گرامری · فرادرس

دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه

در این پست ،کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل مناسب دانشجویان روانشناسی و علوم تربیتی در قالب فایل pdf  آماده دانلود شده است.

همراه با این اثر ،ترجمه تمام فصول کتاب لیندا لیل (۱۵ فصل) و لغات آخر کتاب که برای دانشجویان روانشناسی به ویژه دوستانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی را دارند آماده شده است. این کتاب به توصیه قبول شدگان سالهای قبل منبع مناسبی برای درس زبان تخصصی می باشد.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را دانلود نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mihanvideo.com › nJeRl › کتاب_مت…

Translate this page

Sep 11, 2018 – دانش پژوهان گرامی ،در این پست کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل در قالب فایل pdf مشتمل بر ۱۲۲ صفحه آماده دانلود شده است.

 

file-folder.ir › جزوه ها

Translate this page

Apr 19, 2018 – شرح مختصر: دانلود ترجمه و اصل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل. دانش پژوهان گرامی ،در این پست کتاب متون روان شناسی به زبان …

 

feedia.ir › کتاب-متون-روان-شناسی-…

Translate this page

Nov 2, 2018 – دانش پژوهان گرامی ،در این پست کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیلدر قالب فایل pdf مشتمل بر ۱۲۲ صفحه آماده دانلود شده استبرای …

 

23file.blog.ir › دانلود-کتاب-متون-رو…

Translate this page

Apr 20, 2018 – دانلود ترجمه و اصل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل … همراه با این اثر ،ترجمه تمام فصول کتاب لیندا لیل (۸ فصل) که برای …

 

mobinvamohadese.blogfa.com › post

Translate this page

دانش پژوهان گرامی ،در این پست کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل در قالب فایل pdf مشتمل بر ۱۲۲ صفحه آماده دانلود شده است. همراه با این اثر ،ترجمه …

 

snfile.com › product › دانلود-کتاب-م…

Translate this page

شما کاربران گرامی می توانید در این بخش ،ترجمه تمام فصول کتاب و اصل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل( تا فصل 8 ) را با با بهترین کیفیت از …

 

tamasha.com › …

– Translate this page

▶ 0:24

دانلود کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل بهمراه ترجمه pdf . برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک نمایید. دانلود فایل دانلود …

Mar 22, 2019 – Uploaded by فایل اندیش

 

www.aparat.com › result › دانلود رای…

Translate this page

ترجمه متون روانشناسی 1 به زبان خارجه – {دکتر حسین زارع} · shopping. 55 بازدید 1 هفته پیش. 0:09 · جزوه کتاب روانشناسی اعتیاد {دکتر اسلام دوست} – همراه با نمونه سوال. shopping … دانلود ترجمه کتاب راهنمای متون روانشناسی – لیندا لیل · shopping.

 

www.aparat.com › result › دانلود تر…

Translate this page

حل تمارین کتاب کار زبان انگلیسی دروس۷-۸پایه هفتم،دبیرستان دوره اول ثامن الائمه ع · ثامن الائمه. 13 بازدید 12 … کتاب آموزش انگلیسی کاربردی به روشی ساده همراه با بسته محتوای صوتی … ترجمه متون روانشناسی 1 به زبان خارجه – {دکتر حسین زارع}.

دانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل همراه ترجمهxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdfxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdfxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسیxکتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل ترجمه فارسیxدانلود رایگان کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل ترجمه فارسیxدانلود رایگان کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل ترجمه فارسی pdfxدانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیلxدانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل pdf

www.dideo.ir › دانلود-ترجمه-و-اصل-…

Translate this page

برای دانلود ترجمه و اصل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل به لینک موجود در زیر توضیحات مراجعه و فایل را دانلود کنین. https://bit.ly/2Y7NP7G دیدئو …


کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdfDownloads-icon


دانلود کتاب متون روانشناسی لیندا لیل فارسی pdfDownloads-icon


دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل pdfDownloads-icon


دانلود رایگان کتاب متون روان شناسی لیندا لیل :: pdfketabDownloads-icon


pdfketab2.blog.ir › دانلود-رایگان-ک…Downloads-icon


Translate this pageDownloads-icon


کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdfDownloads-icon


دانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdfDownloads-icon


دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل pdfDownloads-icon


کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل فارسی pdfDownloads-icon


دانلود کتاب متون روانشناسی لیندا لیل فارسی pdfDownloads-icon


دانلود نسخه کامل کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی لیندا لیل pdfDownloads-icon

روانشناسی یکی از رشته های بسیار کاربردی می‌باشد که برای انسان بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در طول چند سال اخیر رشد و پیشرفت بسیاری داشته است. این رشته ذهن و فکر و روان افراد را مورد بررسی قرار می‌دهد و راهکاری برای درمان و رشد فکری افراد ارائه می‌کند در واقع این رشته پیش زمینه ای برای رشد افراد از نظر علمی و عقلی می‌باشد زیرا تا زمانی که فکر افراد آزاد نباشد روشن است که نخواهند توانست در هیچ زمینه ای پیروز باشند. روانشناسی یک رشته تقریباً جدید است که هنوز به تکامل کافی نرسیده است انجمن روانشناسی آمریکا تا به حال 53 زمینه مختلف روانشناسی را معرفی کرده است اما به علت تفاوت رفتار های انسان و تنوع زمینه هایی که در حال به وجود آمدن است ممکن است این تعداد بیشتر نیز شود. به علت ارتباط روانشناسی با موضوعاتی مثل زیست شناسی، فلسفه، انسان شناسی و جامعه شناسی، رشته های جدید کاربردی این علم در حال شکل گیری است. رشته هایی که تکامل بیشتری پیدا کرده اند در خیلی از مراکز آموزشی تدریس می‌شوند. 

گرایشهای معروف این رشته می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

هر یک از گرایشهای این رشته زمینه تخصصی خاصی را مورد بررسی قرار می‌دهند و فیلد تخصصی خاصی دارند که مترجم در هر رشته و گرایش باید دقیقا زمینه مورد نظر خود را ترجمه کند.

ترجمه متون تخصصی روانشناسی توسط یک مترجم متخصص و با سابقه باید انجام پذیرد. مترجمی که بتواند مفهوم را منتقل کند. برای ترجمه تخصصی متون علمی و مقالات تخصصی حوزه روانشناسی مترجم باید دانش کامل به موضوع داشته باشد. یقینا بهترین مترجم برای ترجمه متون تخصصی در هر حوزه مترجمی است که در آن رشته تخصص و مهارت داشته باشد و بتواند متون تخصصی را ترجمه کند. ترجمه متون تخصصی و مقالات رشته روانشناسی و گرایش های آن توسط مترجم متخصص باید انجام شود که مترجم مهارت های زیر را داشته باشد:

ترجمه متون روانشناسی به زبان انگلیسی

متون تخصصی و مقالات علمی حوزه روانشناسی باید دقیق, سلیس, روان ترجمه شوند. همچنین کاملا یکدست و منسجم و یکپارچه باشند. متون تخصصی اهمیت بسیار بالایی دارند که حفظ کیفیت آنها ضروری می‌باشد باید با لحن و سبکی که نوشته شده اند ترجمه شوند . متونی که حجم بالایی دارند و تعداد کلمات آن زیاد است را باید به صورت مفهومی و دقت بالا ترجمه کرد. 

بی‌شک بیشترین ترجمه های متون تخصصی حوزه روانشناسی اغلب مقالاتی هستند که دانشجویان برای تقویت رزومه خود نگارش می‌کنند و برای ترجمه مقالاتی که قصد سابمیت به ژورنالهای معتبر دارید بهتر است از سطح کیفی طلایی ترجمه استفاده کنید. سطح طلایی ترجمه از دید داوران ژورنال ها کیفیت کافی برای چاپ شدن دارد. مترجمی می‌تواند ترجمه طلایی انجام دهد که با سابقه باشد و در زمینه تخصصی مهارت ترجمه داشته باشد. ترجمه تخصصی بهتر است طبق مراحل زیر انجام شود که کیفیت آن حفظ گردد.

انتقال مفهوم بسیار مهم است و مترجم باید بتواند متن را با همان سبک و لحنی که نویسنده نوشته است ترجمه کند و ایرادات نگارشی و دستور زبانی آنرا ویرایش کند. 

ترجمه متون تخصصی خود را به موسسه پژوهش برتر واگذار نمایید در این مجموعه ترجمه تخصصی متون علمی و مقالات تخصصی با کیفیت بسیار بالا و کاملا تضمینی انجام می‌شود. متون روانشناسی به صورت تضمینی و توسط مترجمین مجرب و متخصص از سطح کشور ترجمه می‌شوند. این مجموعه سالها در زمینه ترجمه متون تخصصی فعالیت دارد و هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین مراکز ترجمه متون تخصصی در کشور شناخته می‌شود. ترجمه تخصصی متون روانشناسی با نازلترین هزینه و کیفیت بسیار بالا ارائه می‌گردد.

نحوه ثبت سفارش ترجمه متون تخصصی در موسسه پژوهش برتر به صورت زیر می‌باشد:

ترجمه متون تخصصی به همه زبانهای زنده دنیا ارائه می‌شوند و علاوه بر حوزه تخصصی روانشناسی در 32 حوزه تخصصی دیگر نیز انجام می‌شود. جهت سهولت و تسریع در روند ثبت سفارش و ترجمه کلیه خدمات به صورت آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری ندارید.

ما در موسسه پژوهش برتر با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای جهت ترجمه تخصصی مقالات، پذیرش مقالات در مجلات ISI ، ISC ، SCOPUS و سایر مجلات داخلی و خارجی آمـاده‌ی ارائه خدمات به کلیه‌ی اساتید، فرهیختگان و دانشجویان هستیم.

ارسال سفارش چاپ و ترجمه در کوتاه ترین زمان

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

شماره تماس (الزامی)

سرویس مورد نظر استخراج مقالهترجمه تخصصیویرایش مقالهچاپ مقالهترجمه کتابچاپ کتابواریز هزینه مقالاتشرکت در همایش

انتخاب کارشناس خانم مسعودیخانم شکاری

آپلود فایل

توضیحات سفارش

 

اگر سوالی دارید و یا نیاز به راهنمایی دارید تماس بگیرید

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

شماره تماس (الزامی)

موضوع

پیام شما (الزامی)

خانم مسعودی خانم شکاری

 

برای ارتباط با ما همواره میتوانید از طریق پل های ارتباطی زیر اقدام فرمایید

خانم شکاری

09214572013

p.bartar100@gmail.com

ترجمه متون روانشناسی به زبان انگلیسی

خانم مسعودی

09911755943

isipaper100@gmail.com

کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

لینکدین

سامانه مشاوره و راهنمایی پژوهش برتر که با بهره گیری از کادری مجرب و کار آزموده به صورت کاملاً مکانیزه و رایگان خدمات مشاوره ی ارائه می نماید. برای ارتباط، تماس تلفنی با بخش مشاوره شرکت برقرار نموده و سوالات خود را مطرح نمایئد یا با پرکردن فرم تماس سریع، مشاوران با شما تماس حاصل فرمایند .

© تمامی حقوق برای موسسه پژوهشی تحقیقاتی پژوهش برتر محفوظ می باشد

ترجمه متون روانشناسی به زبان انگلیسی
ترجمه متون روانشناسی به زبان انگلیسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *