دانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی یح

 
helpkade
دانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی یح
دانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی یح

کتاب متون روان‌شناسی به زبان انگلیسی همراه با ترجمه فارسی و واژه‌نامه کاملنوشته ؛محمدرضا نائینیان‌، حسین زارع تعداد صفحه 07، 139 ص آییژ دانلود pd..

کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد روشهای آماری، روشهای تحقیق،سنجش و اندازه‌گیرینوشته ؛غلامحسین عبادی تعداد صفحه 364 ص. آییژ دانلود pdf
شناسه رکورد : 8121..

اپلیکیشن واتس اپ مارکت ویندوز تبلیغات متنی ارزان رپورتاژ آگهی دانلود تلگرام طلایی خرید رپورتاژ آگهی سفارش رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ اگهی خرید بک لینک ارزان Download android apps for pc سفارش رپورتاژ آگهی محل تبلیغات شما —–


Downloads-icon


pdf کتاب دکترین شوکDownloads-icon

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

۱۰,۸۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان

دانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی یح

نویسندگان: داود کردستانی    حسین زارع    

انتشارات دانشگاه پیام نور    

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

۱۰,۸۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان



«متون روانشناسی ۱به زبان خارجه» تألیف دکتر داود کردستانی (-۱۳۴۶) و دکتر حسین زارع (-۱۳۴۷) دربردارنده‌ی متون علمی روانشناسی به زبان انگلیسی است.

طاقچه سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله، روزنامه و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه کتاب‌های روانشناسی ، رمان و داستان ، کتاب‌های تاریخی ، کتاب فلسفی و هزاران کتاب رایگان برای دانلود وجود دارد.

نسخه
الکترونیک
کتاب متون روانشناسی بالینی به زبان انگلیسی
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

این کتاب شامل سرفصل‌های زیر است:
An Overview of Clinical Psychology
Anxiety
ADHD
ADHD
Depression
Parkinson’s Disease
و…

اروین یالوم

خالد حسینی

سم هورن دانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی یح

اروین یالوم

هاینریش بل

دبرا فاین

ديل كارنگی

میخائیل بولگاکف

فردریک بکمن

دارن هاردی

یوستین گردر

استفان‌ کاوی

اسدالله خاوری

سید صفدر حسینی

جورج برکلی

اندرو پنگلی

قاسم قاضی

سید محد مقیمی، مرتضی اکبری، یوسف وکیلی

امیل بریه

محمدعلی زاهد

عباس مصلی‌نژاد

زکریا بن محمد قزوینی

مسعود تابش

محسن جهانگیری

سید سعید پورنقاش تهرانی

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/83247

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

سبد خرید شما خالی است!

ناشر: ویرایش

با خرید این کالا بن دریافت می کتید

دانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی یح

راهنمای خرید اینترنتی کتاب

کالاهای مرتبط

95,000 تومان85,500 تومان

40,000 تومان

47,000 تومان

6,900 تومان6,210 تومان

44,000 تومان

9,000 تومان

30,000 تومان

33,000 تومان29,700 تومان

جدید ترین کالا ها

28,000 تومان

48,500 تومان

30,000 تومان

12,000 تومان

12,000 تومان

30,000 تومان

14,000 تومان

25,000 تومان

برچسب ها: متون روانشناسی به زبان انگلیسی,
یاسمن مندی,
انتشارات ویرایش

Some text in the modal.

اطلاعات تماس

میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی میدان-پلاک 7، فروشگاه بانک کتاب ( سفارش تلفنی کتاب)

021-66408000

ajansbookemail@gmail.com

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های ما باخبر شوید:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

فروشگاه اینترنتی آژانس بوک، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

آژانس بوک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی کتاب با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل ویژه تهران، تضمین اصل‌بودن کتاب و همچنین مطابقت قیمت فروش با قیمت درج شده در کتاب موفق شده ایم که نظر مشتریان محترم را جلب نماییم امیدواریم با تلاش بیشتر ما و همچنین راهنمایی شما عزیزان بتوانیم بیشتر در این حوزه فعالیت کنیم. به محض ورود به سایت آژانس بوک با دنیایی از کتاب در حوزه های مختلف رو به رو خواهید شد و حتی در صورت نبودن کتابی در سایت می توانید از طریق سفارش آسان و یا از طریق تماس با شماره 02166408000 سفارش خود را ثبت نمایید. …مشاهده بیشتر

تمامی حقوق برای آژانس کتاب محفوظ می باشد

دسته بندی ها همه دسته هاجدیدترین محصولات6420 گاجEQIQMBAآبیآزمونآسآمارآموزش زبانآموزش سه بعدیآموزش فضاییآموزش های شگفت انگیزآموزش و آزمونآموزش و تستآموزش و کارابتداییادبیاتاستخدامیاقتصاداکسیژنامتحان یارانتشارات الگو (انرژی اتمی)انتشارات حتمیانتشارات خیلی سبزانتشارات گاجانتشارات مبتکرانانتشارات مهر و ماهانگلیسیاول ابتداییبازرگانیبرق، الکترونیک و مخابراتپارسهپایه خیلی سبزپرتکرارپرسش های چهار گزینه ایپرسش های چهار گزینه ایپرسش های چهار گزینه ای مبتکرانپرسمانپزشکیپنچم ابتداییپوران پژوهشپویشپیش دانشگاهی تجربیپیش دانشگاهی ریاضیپیش دانشگاهی علوم انسانیپیش دبستانیتاریختخته سیاهتربیت بدنیتیزهوشانتیزهوشانجامعجامع قلم چیجامع مهروماهجامع و جمع بندیجامعه شناسیجغرافیا و برنامه ریزی شهریجمع بندیجمع بندی مهروماهجهشجویامجدجیبیچهارخونه (فارابی)چهارم ابتداییحسابداریحقوق و فقهخط ویژهخوارزمیدانشگاه یزددانشگاهیدرس پکدفترچه کنکور مهروماهدهم (تجربی)دهم (ریاضی)دهم (علوم انسانی)دوازدهم (تجربی)دوازدهم (ریاضی)دوازدهم (علوم انسانی)دور دنیا در 4 ساعتدوم ابتداییراهیان ارشد (آزاده)رشادتروانشناسیریاضیاتزبان اصلیزبان انگلیسیزبان شناسیزراعت و نباتاتزردزمین شناسیزیست شناسیساخت و تولیدسادسایر انتشاراتسایر کتاب هاسایر کتاب های قلم چیسبز قلم چی (آموزش)سری عمرانسوم ابتداییسیر تا پیازشب امتحانَششم ابتداییشهابشهرسازیشیمی و مهندسی شیمیصنایعطراحی شهریعلامه حلیعلوم اجتماعیعلوم تربیتی 1 و 2علوم سیاسی و روابط بین المللعمران و معماریعمومیعمومی دانشگاهیفاگوفلسفهفنی و مهندسیفیزیکقند و عسلکارنامه کتابکاگوکامپیوترکانون فرهنگی آموزش (قلم چی)کتاب کار خیلی سبزکتاب کار قلم چیکتاب کار گاجکتاب کار مبتکرانکرک و دیلکشاورزیکلاغ سپیدکمک درسی «انتشارات»کنکور مبتکرانگرافیک، نقاشی و جسمه سازیگردشگریگل واژهگلبرگلقمهلوح آموزشیلوح برترماجراهای من و درساممبحثیمتوسطه اولمتوسطه دوممحک مبتکرانمدرسان شریفمدرسه غول هامدیریتمدیریت اجراییمرشدمشاورانمقطع تحصیلیمکانیکمنتشرانمهندسی صنایعمهندسی معدنموج آزمونموضوعیمیان وعدهمیکرو طبقه بندینردبام (پیشرفته)نظام مهندسینگاه دانشنهمهشتمهفت خانهفتمهنرهنرستانهوا و فضاونوسیازدهم (تجربی)یازدهم (ریاضی)یازدهم (علوم انسانی)

وضعیت محصول همه محصولاتفقط موجود ها

1فروش موفق

قیمت محصول: ۳۵,۰۰۰ تومان

یحیی سیدمحمدی

دانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی یح

روان

1396

یازدهم

201

سیاه و سفید

وزیری

شومیز

315

معرفی کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی یحیی سیدمحمدی انتشارات روان:

 

این کتاب برای دانشجویان رشته روانشناسی تدارک دیده شده است که شش واحد درسی با عنوان «متون روانشناسی به زبان انگلیسی» را در دانشگاه می گذرانند. این درس در واقع آغازی برای آشنایی با متون روانشناسی به زبان انگلیسی است، بنابراین دانشجویان عزیز برای اینکه در این مبحث مهارت کافی کسب کنند باید آن را ادامه داده و تلاش مضاعف به خرج دهند.

فصل های کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی یحیی سیدمحمدی طبق برنامه وزارت علوم بر ای این درس تنظیم شده اند، ولی برای اینکه دانشجویان با مباحث دیگری که معمولا آنها را در روانشناسی عمومی مطالعه می کنند به زبان انگلیسی آشنا شوند، فصل دوازدهم اضافه شده است که دربرگیرنده چندین مبحث به طور خلاصه می باشد. ابزار لازم برای این درس، یک واژه نامه انگلیسی به فارسی و یک واژه نامه تخصصی روانشناسی است.

برای اینکه به دانشجویان مقطع کارشناسی و آنهایی که می خواهند برای وارد شدن به دورۀ کارشناسی ارشد مطالعه کنند کمک می شود، کلیه فصول های کتاب این کتاب به علاوۀ واژه نامه آنبا عنوان «روانشناسی عمومی» به زبان فارسی ترجمه شده است.

در تهیه کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی سیدمحمدی سعی شده از منابع معتبر در روانشناسی عمومی استفاده شود که در عین حال زبان ساده اس داشته باشند. دانشجویانی که مایل به مطالعه بیشتر در این زمینه هستند می توانند به منابع اصلی این کتاب مراجعه کنند.

در ادامه می توانید فهرست مطالب کتاب حاضر را دانلود و مطالعه فرمایید.

 

 

بانک کتاب آسیابوک گسترده ترین عرضه کننده کتب دانشگاهی شما عزیزان می توانید لذت خرید اینترنتی کتاب با ارسال رایگان به سراسر کشور را با ما تجربه کنید همچنین جهت خرید کتاب به صورت حضوری می توانید به فروشگاه ما مراجعه فرمائید.

♦ مشاهده فهرست مطالب کتاب ♦

 

یحیی سیدمحمدی

روان

1396

یازدهم

201

سیاه و سفید

وزیری

شومیز

315

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.دانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی یح

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

متن دیدگاه:

نام شما:

ایمیل شما:

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فروشگاه اینترنتی آسیابوک با مدیریت احسان عبادی در سال 1396 با کادری مجرب و حرفه ای در عرصه فروش اینترنتی کتاب های کمک درسی ، درسی ، دانشگاهی ، زبان و … شروع به کار کرد . در این مدت پیشرفت های چشمگیری را در این حوزه احساس شد که نتیجه آن رشد محبوبیت آسیابوک در میان تمام اقشار مردم شد

تمامی مطالب، عکس ها و… مطعلق به سایت آسیابوک میباشد


Downloads-icon

تلفن جهت سفارش خرید کتاب : 66470460-021

0

بانک کتاب درسی ، ارسال کتاب ، ارسال رایگان کتاب ، بانک کتاب دانشگاهی

کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی یحیی سیدمحمدی نشر روان شامل 13 فصل با عناوین زیر میباشد: 

The Nature and History of Psychology
Development over the Life Span
Learning
Thinking
Intelligence and Intelligence Tests
Motivation
Emotion, Stress, and Health
Personality
Personality Assessment
Psychological Desorders
Treatment of Psychological Disorders
Summary of Materials for Further Readingدانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی یح

کتاب مذکور در بانک کتاب عبادی عرضه شده است .برای خرید حضوری می توانید با مراجعه  به آدرس : تهران میدان انقلاب ضلع جـــنوب شـــرقی پلاک 12 ، کتاب خود را تهیه یا با شماره تلفن 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.برای خرید اینترنتی و آنلایـــــن کتـــــاب هـای مـــورد نظـــر خود به صورت ارســــال رايگــــان (به تمام نقاط کشور) نیز میتوانید به فروشگاه اينترنتي تلکتاب مراجعه فرمایید.

نسخه الکترونیکی، سریع‌تر و ارزان‌تر

نسخه الکترونیکی کتاب‌ها، سریع‌تر و ارزان‌تر در فیدیبو

به اندازه‌ی طول و عرض (درازا و پهنا) کتاب و ‌مجلات، قطع می‌گویند. استاندارهای قطع برای شناسایی اندازه‌های مختلف و انتخاب بهترین ابعاد برای کتاب یا مجله موثر است.

رایج ترین قطع برای کتاب، قطعی که ابعاد آن از 13×20 تا 20×26 سانتی‌متر متغیر است.

جلد یا رویه محافظ کتاب، مجله، دفتر، کاتالوگ، صفحه‌ی موسیقی و هر چیز دیگر در برابر آسیب‌های فیزیکی بیرونی است.
دانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی یح

اگر جنس جلد کتاب مقوای سخت و ضخیم باشد و روی آن پوششی از سلفون کشیده شده باشد به آن جلد سلفون می‌گویند.

قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده در بازه‌ی زمانی اعلام شده بدون هیچ تاخیری، کالا را تامین و ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر درصد کالاهای مرجوع شده
از سوی مشتری است که به علت تخلفات فروشنده و با دلایل قابل قبول از طرف مشتری مرجوع شده است.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

بعد از ورود به پروفایل ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از اتمام ثبت سفارش ، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.

به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، دیجی‌کالا تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

شما میتوانید هنگام ثبت سفارش گزینه ارسال فاکتور را فعال و اطلاعات حقوقی خود را وارد نمایید.



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon

دانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی یح
دانلود کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی یح
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *