دكتر روانپزشک خوب در تهران

 
helpkade
دكتر روانپزشک خوب در تهران
دكتر روانپزشک خوب در تهران

روانپزشک خوب در تهران – بهترین روانپزشک تهران – بهترین فوق تخصص روانپزشک در تهران – بهترین مراکز روانپزشکی تهران – زوج درمانی در تهران – دکتر روانکاوی در تهران – دکتر متخصص اختلال میل جنسی در تهران – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر متخصص واژینیسموس در تهران – زوج درمانگر خوب در تهران – روانپزشک عالی در تهران – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

متخصص اعصاب و روان (روانپزشک و به انگلیسی Psychiatrist) پزشکی است که به بررسی مسایل رفتاری، هیجانی و پیشگیری و درمان اختلالات روانی آدمی می‌پردازد. ارزیابی روان‌پزشکی معمولاً شامل اخذ شرح حال و معاینه وضعیت روانی است. معاینه فیزیکی، انجام آزمایش و گاه تصویربرداری از مغز از جمله روش‌هایی هستند که برای بررسی و ردکردن علل طبی احتمالی ایجادکننده علایم به کار می‌روند. داروها و روان‌درمانی‌ها اساس درمان‌های انجام‌شده در روانپزشکی هستند.

روان‌شناس دانش‌آموخته روان‌شناسی است که از علوم انسانی محسوب می‌شود. موضوع روان‌شناسی عبارت است از بررسی رفتار طبیعی و انگیزه‌های آن. بنابراین لازم است عموم مردم از تفاوت بین روان‌پزشک و روان‌شناس آگاه باشند. درواقع روان‌شناسی، با پزشکی به‌طور عام و روان‌پزشکی به‌طور خاص ارتباطی ندارد. درضمن، فارغ‌التحصیل روان‌شناسی، اجازه تشخیص و درمان بیماران را نخواهد داشت.

همچنین بهتر است مردم از تفاوت بین متخصص اعصاب و روان و نورولوژیست (متخصص مغز و اعصاب) نیز آگاه باشند. متخصص مغز و اعصاب به کار تشخیص و درمان بیماری‌های مغزی مانند سکته و خونریزی‌های مغزی، فلج اندام‌ها، مولتیپل اسکلروزیس (یا بیماری ام‌اس) می‌پردازد. معمولا روان‌پزشکان به متخصص اعصاب و روان هم معروف هستند.دكتر روانپزشک خوب در تهران

هر گاه علائم شایع خودشان را نشان دهند. حتی گاهی درد ممکن است نشانه خوبی برای اختلالات روانی باشد. به طور کلی دردهای طولانی بدون عامل مشخص، تغییر در تحمل شخص، تغییر در خورد و خوراک، خواب و انرژی و احساس پایین آمدن آستانه تحریک پذیری می توانند مشخصه آغاز بیماری های روانی باشند.اختلالاتی که برای آنها باید به متخصص اعصاب و روان در تهران یا روانپزشک مراجعه کنید :

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

برای پیدا کردن دکتر روانپزشک خوب در تهران ، ابتدا باید بدانیم که روانپزشک چه کسی است و تفاوت کار او با روانشناس یا تراپیست چیست . روانپزشکان ، پزشکانی هستند که متخصص بهداشت روان هستند . آن ها در تشخیص و معالجه افراد مبتلا به بیماری روانی تخصص دارند . روانپزشکان درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی – و چگونگی تأثیر آن ها بر یکدیگر دارند .  آن ها به افرادی که دارای شرایط روانی هستند مانند اسکیزوفرنی ، افسردگی ، اختلال دو قطبی ، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می کنند .

روانپزشکان تمام علائم روحی و جسمی شما را ارزیابی می کنند . دکتر روانپزشک خوب در تهران ، در مورد سلامت روان شما ، یک تشخیص می دهد و با شما همکاری می کند تا یک برنامه مدیریتی برای درمان و بهبود اقدام کنید .

روانپزشکان ، درمان روانشناختی ارائه می دهند و دارو تجویز می کنند .

دکتر روانپزشک خوب در تهران ، خدمات زیادی به شما ارائه می دهد ، از جمله : دكتر روانپزشک خوب در تهران

دلایلی وجود دارند که در صورت مواجهه با آن ها ، بهتر است به یک دکتر روانپزشک خوب در تهران ، مراجعه کنید :

دکتر روانپزشک خوب در تهران ، طیف وسیعی از درمان ها را ارائه و توصیه می کند ، از جمله :

دکتر روانپزشک خوب در تهران ، همچنین توصیه های عملی در مورد رژیم غذایی ، خواب و روش های دیگری که می توانید به خودتان کمک کنید ، ارائه می دهد. وی اطلاعاتی در مورد وضعیت شما به شما ارائه می دهد ، که می تواند به شما در درک علائم و روش های درمانی کمک کند .

روانپزشک شما توضیح می دهد :

 

تخصص روانپزشک :  

یک دکتر روانپزشک خوب در تهران ، ممکن است در زمینه ای خاص متمرکز شده باشد که بهتر است هنگام پیدا کردن روانپزشک خود ، با توجه به زمینه ای که در آن مشکل دارید ، انتخاب کنید .

برخلاف تصور عامه ، روانپزشکان فقط با افرادی که “دیوانه” یا “مجنون” خوانده می شوند ، برخورد نمی کنند . این یک تصور غلط و تحریف حقیقت است زیرا افرادی که از توهم  رنج می برند ، فقط بخشی از بیماران روانی را تشکیل می دهند . در حقیقت ، بسیاری از افراد دارای شرایط روانی مرزی یا موقت هستند که ممکن است به یک دکتر روانپزشک خوب در تهران ، نیاز داشته باشند تا به سلامت کامل روان برسند .

اگرچه محل مشکل مغز است ، بر خلاف متخصصان مغز و اعصاب ، روانپزشکان درمان اختلالات ارگانیک یا ساختاری مانند صرع ، عواقب سکته مغزی یا سرطان های مغزی را درمان نمی کنند . با این حال ، این اختلالات ممکن است باعث ایجاد علائم روانپزشکی و تغییر ذهنی در بیماران خاص شود که این امر به توانایی تشخیص دیفرانسیل و اعمال صحیح نیاز دارد .

دکتر روانپزشک خوب در تهران  باید درک خوبی از روانشناسی اساسی داشته باشد و باید مهارت روان درمانی داشته باشد تا سعی کنند با داروهای کمتری بر اختلال بیمار تأثیر بگذارد . در حقیقت ، بسیاری از اختلالات روانپزشکی مانند افسردگی ، اضطراب و فوبیای خاص ممکن است از طریق روان درمانی به طور مؤثر درمان شوند . داروها در روانپزشکی فقط در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد كه مشاوره و درمان نتوانند نتایج قابل توجهی داشته باشند .

روانپزشکان پزشکانی هستند که با شفقت و صبر ، بهترین خدمات درمانی و مراقبت از اختلالات روانی را ارائه می دهند . آن ها باید مهارت های ارتباطی عالی و درجه بالایی از هوش هیجانی داشته باشند تا مشکلات عاطفی و روحی بیمار را درک کنند و بهترین روش عملی را برای درمان آن ها تدوین کنند .

برخلاف سایر زمینه های پزشکی ، بسته به پاسخ بیمار به دارو یا روان درمانی ، رژیم درمانی در روانپزشکی ممکن است به میزان قابل توجهی تغییر کند . با پشتوانه مناسب روانشناختی ، عاطفی و اجتماعی ، بسیاری از بیمارانی که علائم روانی شدید دارند ، می توانند بهبود پیدا کرده و با جامعه ارتباط برقرار کنند ، این امر به یک دکتر روانپزشک خوب در تهران اجازه می دهد دوزهای دارویی را کاهش دهد . در موارد خاص ، عود علائم ممکن است رخ دهد ، که نیاز به یک استراتژی جدید درمانی و تدوین روش های درمانی جایگزین برای یک بیمار خاص دارد .

 

روانپزشکان انواع زیادی از اختلالات روانی اعم از خفیف و موقتی تا شدید و مزمن را درمان می کنند .

افسردگی :

افسردگی ، که نوعی اختلال روانی است و شامل احساسات شدید غم و بی انگیزگی می شود ، ممکن است از طریق روان درمانی به طور مؤثر درمان شود ، و در همه موارد نیازی به دارو ندارد .

افسردگی خفیف ممکن است یک بیماری زودگذر باشد و ممکن است نتیجه آسیب های عاطفی و وقایع غم انگیز در زندگی بیمار باشد . دکتر روانپزشک خوب در تهران ، باید بتواند علائم اولیه افسردگی را شناسایی کرده و ریشه های آن را پیدا کند ، و سپس تکنیک های روان درمانی و داروهای ضد افسردگی بالقوه را برای معالجه بیمار بکار گیرد .

اضطراب :

اختلالات اضطرابی یکی دیگر از دسته های متداول اختلالات روانی است که توسط دکتر روانپزشک خوب در تهران برطرف می شود . این اختلال ها شامل ترس ، هراس و هراس غیر قابل توضیح است که در موقعیت های خاصی آشکار می شود و بر شغل ، زندگی و روحیه بیمار تأثیر می گذارد . در کنار افسردگی ، اختلالات اضطرابی به عنوان اختلالات روانپزشکی خفیف در نظر گرفته می شود ، زیرا آن ها معمولاً موقتی هستند و به خوبی به درمان پاسخ می دهند ، که اغلب به بهبودی کامل منجر می شود .

توهم :

بیمارانی که از توهم و هذیان رنج می برند ، ممکن است اختلالات روانی شدیدتری مانند اسکیزوفرنی داشته باشند . این اختلال روانی نیاز به ارزیابی دقیق هر مورد دارد و معمولاً از طریق دارو درمان می شود . اگرچه اسکیزوفرنی یک اختلال روانی مزمن محسوب می شود ، اما موارد بسیاری از بهبودی موثر و قطع داروها در برخی از بیماران وجود دارد . علاوه بر این ، برخی از بیمارانی که از توهم رنج می برند ممکن است به تدریج از طریق روان درمانی ، کار و دوستی دوباره وارد جامعه شوند و قادر به فعالیت باشند .

یک دکتر روانپزشک خوب در تهران ، معمولاً در بیمارستان ها ، کلینیک های روانپزشکی یا سایر موسسات بهداشت روان فعالیت می کنند . آن ها همچنین ممکن است در مطب های پزشکی خصوصی کار کنند .

بخش های مراقبت های اولیه و بخش های اورژانس معمولاً روانپزشک ندارند ، زیرا علائم اختلال روانی در موارد اضطراری محسوب نمی شوند ، اگرچه در صورت شدید بودن ممکن است تا زمانی که بیمار به کلینیک روانپزشکی منتقل شود ، به آرام بخش نیاز باشد . روانپزشکان همچنین ممکن است به طور پاره وقت در زندان یا سایر مراکز درمانی کار کنند .

هم روانپزشکان و هم روانشناسان روان درمانی و تحقیق را انجام می دهند ، اما بین این دو حرفه تفاوت های چشمگیری وجود دارد .

اولین تفاوت در آموزش است : روانپزشک دارای مدرک پزشکی و تخصص روانپزشکی است ، در حالی که روانشناس دارای مدرک (کارشناسی ارشد یا دکترا) در روانشناسی است . تفاوت دوم این است که روانپزشک می تواند دارو تجویز کند ، در حالی که یک روانشناس نمی تواند .

دکتر روانپزشک خوب در تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

خوب است که روانپزشک از یک روشی جامع به یک بیمار فکر کند و از بیمار در مورد رژیم ، ورزش ، خواب ، روابط ، سیستم های پشتیبانی و استرس زای مختلف در زندگی خود سؤال کند تا یک ارزیابی آگاهانه و درست انجام دهد .

همچنین برای دکتر روانپزشک خوب در تهران  ، مهم است که در هنگام صحبت با بیمار ، تا حدی از فروتنی برخوردار باشد . این نشان از مشارکت و همکاری با بیمار دارد که در پایان موفقیت بیشتری به همراه خواهد داشت .

همچنین ناگفته پیداست که روانپزشک باید بتواند واقعاً به بیمار خود گوش دهد و دلسوزی خود را منتقل کند ، او باید همیشه به احساسات بیمار احترام بگذارد .

روانپزشکان و روانشناسان بالینی یک هدف مشترک دارند . تمایل به کمک به مردم تا آن ها احساس بهتری در زندگی داشته باشند . زمینه های روانشناسی و روانپزشکی هر دو در ارائه درمان برای بهبود سلامت روان و عاطفی ضروری هستند .

ممکن است یک بیمار به طور مرتب با یک روانشناس بالینی ملاقات کند تا به الگوهای رفتاری بپردازد . آن روانشناس بالینی ممکن است بیمار را به روانپزشکی ارجاع دهد که قادر به تجویز و نظارت بر دارو باشد .

از آنجا که روانشناسان بالینی و روانپزشکان اغلب برای رفاه مشتری کار می کنند ، توضیحات شغلی آن ها ممکن است تا حدودی با هم همپوشانی داشته باشد . در حالی که هر دو در زمینه سلامت روان فعالیت می کنند ، نقش های بسیار متفاوتی دارند (به ویژه در نوع درمانی که انجام می دهند). هر حرفه نیز به مسیرهای آموزشی مختلفی نیاز دارد .دكتر روانپزشک خوب در تهران

روانشناسان بالینی تست های روانشناسی را انجام می دهند ، در درجه اول روی روان درمانی تمرکز می کنند و اغلب با مداخلات رفتاری هم رنج عاطفی و هم روانی را درمان می کنند (مداخله رفتاری شامل این است که رفتارهای مشکل ساز با موارد مثبت تر جایگزین شوند) .

روانشناسان بالینی برنامه های درمانی خود را متناسب با هر بیمار طراحی می کنند ، زیرا افراد مختلف مشکلات مختلفی دارند و به انواع مختلف درمان ، پاسخ های متفاوتی نشان می دهند . حتی دو نفر با یک مشکل ممکن است بسیار متفاوت به برنامه های درمان و بهبودی پاسخ دهند . روانشناسان بالینی معمولاً دارو تجویز نمی کنند .

 

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد طراحی و سئو توسط لومین

به دنبال دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در تهران هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در تهران, بهترین روانپزشک در تهران, بهترین فوق تخصص روانپزشک در تهران, بهترین مراکز روانپزشکی در تهران, زوج درمانی در تهران, دکتر روانکاوی در تهران, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در تهران, روانپزشک عالی در تهران, مشاور ازدواج در تهران, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در تهران

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

دكتر روانپزشک خوب در تهران

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

“Life is change, growth is optional. Choose wisely.”

روانپزشک در تهران

روانپزشکی نیز مانند هر حرفه‌ی دیگری چالش‌های خاص خود را دارد. از قضاوت‌ها و برخوردهای مختلف اجتماعی گرفته تا تشخیص و مدیریت صحیح روند بیماری، همگی از چالش‌های این شغل هستند. در این میان مراجعه به یک روانپزشک خوب و ماهر که بتواند در زمانی قابل قبول، عملکردی صحیح و در عین حال نتیجه‌بخش داشته باشد، ضروری است. اما آیا می‌دانید خصوصیات یک روانپزشک خوب چیست و او با چه چالش‌‌هایی روبرو است؟ این‌‌‌ها موضوعاتی است که در این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت و شما برای انتخاب یک روانپزشک در تهران و شهر محل سکونت خود می‌توانید از این مطالب استفاده کنید.


دكتر روانپزشک خوب در تهران

اگر به دنبال یک روانپزشک در تهران یا شهر محل سکونت خود هستید، پیش از هر چیز باید بدانید که روانپزشکی با روان‌شناسی کاملا متفاوت است. هرچند که هر دوی این‌ها در جهت حل مشکلات روانی تلاش می‌کنند، ولی عملکرد یکسانی ندارند و روند درمان در مراجعه به یک روانپزشک متفاوت از مراجعه به یک روانشناس است.

روانپزشکی شاخه‌ای از علم پزشکی است. یک روانپزشک پس از گذراندن دوره‌ی 7 ساله پزشکی عمومی، باید دوره تخصص را در رشته روانپزشکی یا مغز و اعصاب ادامه دهد. وظیفه‌ی یک روانپزشک خوب این است که یک بیماری حاد روانی را تشخیص دهد و سپس درمان کند. از آنجا که یکی از علت‌های اینگونه امراض، کارکرد نادرست مغز و یا تغییرات هورمونی بدن است، روانپزشک می‌تواند از تجویز دارو و حتی در موارد لازم از شوک‌درمانی استفاده کند، در حالی که رواشناسی یکی از رشته‌های علوم انسانی است که شاخه¬‌های گوناگونی دارد و یکی از آنها با درمان بیماران در ارتباط است که «روانشناسی بالینی» نام دارد.

یک روانشناس با استفاده از نظریه‌های علم روانشناسی و به عنوان فرد مطلع از حالات روحی، ریشه‌ی مشکلات مراجع را شناسایی و آن‌ها را برطرف می‌کند. به این ترتیب بیمار بعد از رجوع، باید تغییر محسوسی در سبک زندگی، طرز تفکر و بروز هیجانات مشاهده و با بهبود عملکرد در زندگی، حس بهتری پیدا کند.

از آنجا که کار یک روانپزشک اغلب تشخیص و درمان بیماری به کمک دارو است، عمدتاً جلسات درمانی کوتاه هستند و فاصله بین جلسات درمانی هم طولانی‌تر است (معمولاً هر یک ماه یا دو ماه یک بار)، در حالی که جلسات روان درمانی در مطب‌های روانشناسی طولانی‌تر و فاصله‌ی بین آنها کمتر است و حتی در برخی شرایط ممکن است این جلسات دو یا سه بار در هفته تکرار شوند.

از سوی دیگر یک روانشناس اجازه و صلاحیت لازم برای تجویز دارو را ندارد و در صورت لزوم باید فرد مراجعه‌کننده را به یک روانپزشک خوب ارجاع دهد. می‌توان گفت در بسیاری موارد در درمان اختلالات روانی، روانپزشک و روانشناس با همکاری یکدیگر فرایند درمان را پیش می‌برند.

اگر قصد مراجعه به یک روانپزشک در تهران را دارید، باید بدانید که این کار چندان دشوار نیست ولی از آنجا که تعداد روانپزشکان در تهران کم نیست، شاید لازم باشد پیش از هر کار با خصوصیات یک روانپزشک خوب آشنا باشید تا بتوانید با دید بازتری تصمیم بگیرید.

مهارت بالا در تشخیص بیماری

بهترین روانپزشک کسی است که با دقت و توجه به صحبت های بیمار خود گوش کرده و با پرسیدن سوالات هدفمند و مناسب و بکارگیری تجربه و دانش خود، در کمترین زمان ممکن، بهترین روش درمانی را تا زمان بهبودی کامل، برای بیمار خود در نظر می‌گیرد. پس این مورد را در زمان انتخاب روانپزشک در تهران، در نظر داشته باشید.

تشخیص ماهیت و حد اختلالات ذهنی، رفتاری و عاطفی بر عهده‌ی روانپزشک است. برای مثال ممکن است یک روانپزشک در تهران یا شهر محل سکونت شما، برای یک اختلال روانی مشخص نظیر اضطراب یا افسردگی، دو روند درمانی متفاوت برای دو شخص متفاوت را در پیش گیرد. البته لازم است بدانید که در بسیاری موارد، درمان اختلالات روانی، پروسه ای دو سویه است که در آن بیمار هم نقش فعالی بر عهده دارد و انتخاب روش درمان با موافقت او صورت می‌گیرد.

داشتن مهارت های ارتباطی قوی

توانایی شنیداری و گفتاری خوب و زبان بدن مناسب، تاثیرگذاری رفتار یک روانپزشک را بر بیمارانش دو چندان می‌کند. یک روانپزشک خوب فرد رازداری است.یکی از کلیدهای موفقیت یک روانپزشک خوب، جلب اعتماد بیماران است. بیمار باید بتواند به راحتی مشکلات خود را مطرح کند و موضوعی را ناگفته باقی نگذارد. این یکی از مواردی است که در زمان انتخاب یک روانپزشک در تهران، باید به آن توجه کنید.

برخورداری از ثبات روحی و عاطفی بالا

یکی دیگر از عواملی که باید در انتخاب یک روانپزشک در تهران یا هر شهر دیگری به آن توجه کنید این است که خود روانپزشک از ثبات روحی و عاطفی بالايی برخوردار باشد. او فردی است که پیوسته با بیماران مختلف روحی وروانی سر و کار دارد و باید بتواند در زمان مناسب با تصمیم گیری به موقع و منطقی، به دور از مسايل عاطفی و مسائل غیر تخصصی، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد. پس این نکته را در زمان انتخاب روانپزشک در تهران فراموش نکنید.

شاید بتوان عدم آگاهی نسبت به واقعیت اینگونه بیماری‌ها را عامل مؤثری در جهت خودداری از درمان و مراجعه به روانپزشک دانست. ریشه‌ی این موضوع به گذشته‌های دور باز می‌گردد. زمانی که مردم به دلیل عدم اطلاع از بیماری‌های روان‌پزشکی، این بیماری‌ها را به عوامل ناشناخته ماوراء‌الطبیعی یا شیطانی ربط می‌دادند و به همین دلیل افراد مبتلا، از سوی جامعه طرد شده و مورد سرزنش قرار می‌گرفتند.

هر چند که امروزه با پیشرفت علم، عقاید اشتباه و خرافی در مورد این بیماری از بین رفته است، ولی متأسفانه هنوز هم جامعه ما نسبت به ضرورت دریافت خدمات و درمان‌های روانپزشکی و روان‌شناسی با باورهای غلطی از سوی گروهی از مردم درگیر است که گاه و بیگاه باعث برخوردهای نادرست با این بیماران می‌شود.

در این زمینه بالا بردن سطح آگاهی و دانش عمومی مردم و نوعی اصلاح فرهنگی نسبت به اختلالات روانی و روشنگری نسبت به درمان پذیری آن‌ها در چارچوب خدمات روانپزشکی و روان‌شناسی ضروری به نظر می‌رسد. اگر خوب جستجو کنید خواهید دید که روانپزشک در تهران یا شهر محل سکونت‌تان کم نیست، به شرطی که در صورت بروز اختلالات رفتاری، به موقع به آنها مراجعه کنید و فریب باورهای غلطی را که در ارتباط با اختلالات روانی در جامعه ما شایع است، نخورید. برخی از این باورها عبارت است از:

من فقط کمی افسرده شده ام و خودم حالم خوب می‌شود!

در اکثر موارد بیماری روانی خود را به شکل افسردگی نشان ‌می‌دهد، گاهی نیز حال فرد خوب است و نیازی به روانپزشک احساس نمی‌کند، همین موضوعی است که بسیاری از افراد را به اشتباه می‌اندازد، زیرا در بسیاری از موارد افسردگی حتما با اختلال دیگری همراه است و تنها با شخصیت قوی و امید به بهبود، نمی‌توان این اختلالات را پشت سر گذاشت و حتما باید از فرد متخصص در درمان بیماری استفاده کرد.

افرادی که دچار اختلال روان‌پزشکی ‌می‌شوند هیچ وقت بهبود پیدا نمی‌کنند!

واقعیت این است که با کمک‌رسانی مناسب خانواده و یک روانپزشک خوب یا روان‌شناس ماهر، بیشتر بیماران روانی بهبود ‌می‌یابند و به سمت زندگی سالم، پربار و رضایت‌بخش ‌می‌روند.

بیماران مبتلا به اختلالات روانی افرادی خشمگین و خطرناک هستند!

این هم باور غلطی است و جالب است بدانید که این بیماران بیشتر از آنکه به سایر مردم صدمه بزنند، به خودشان آسیب ‌می‌رسانند و یا لطمه ‌می‌بینند.

روحیات این افراد شبیه افراد عادی است و فقط در صورت عود بیماری، رفتارهای غیرمنطقی از خود نشان ‌می‌دهند که ناشی از بیماری آنها است. اینجا است که یک رفتار حرفه‌ای و همدلانه از سوی یک روانپزشک خوب، می‌تواند کمک مؤثری به بهبود این بیماران کند.

افراد دچار اختلال روانی حتما باید در بیمارستان بستری شوند!

واقعیت این است که بسیاری از بیماران با درمان و حمایت مناسب، ‌می‌توانند در کنار خانواده و دوستان خود زندگی کنند و نیازی به بستری در بیمارستان نیست. این مورد محدود به موارد حاد و بحرانی است که در آن شرایط فرد بیمار از کنترل خارج می‌شود و در باقی موارد، درمان های ترکیبی داروی و غیر دارویی به اندازه کافی مؤثر است.

بیماری‌های روانی مُسری هستند!

باید بدانید که این بیماری‌ها به هیچ وجه از طریق معاشرت، تماس بدنی و ارتباط نزدیک با فرد بیمار منتقل نمی‌شود و افرادی که با این بیماران زندگی ‌می‌کنند، نباید تصور کنند خودشان نیز به این بیماری‌ها دچار ‌می‌شوند. از وظایف یک روانپزشک خوب، آگاه سازی و ایجاد امنیت ذهنی در این زمینه است.

بیمار مبتلا به بیماری روانی قادر به انجام هیچ کاری نیست!دكتر روانپزشک خوب در تهران

این هم باوری ابتدایی و اشتباه است. بسیاری از بیماران مبتلا به اختلالات روانی با کنترل دارویی مناسب می‌توانند به جامعه بازگشته و فعالیت‌های معمول زندگی خود را از سر گیرند.

بیماری روانی ناشی از ضعف اراده یا کم هوشی فرد است!

بهتر است بدانید که غالب بیماری های روانی ارتباطی با هوش پایین ندارند و بعضا در افراد با هوش نیز دیده می‌شوند، به علاوه گاهی کنترل علائم بیماری از عهده فرد مبتلا خارج است و ربطی به سعی و کوشش و توانمندی‌های وی ندارد.


شاید بتوان عدم آگاهی نسبت به واقعیت اینگونه بیماری‌ها را عامل مؤثری در جهت خودداری از درمان و مراجعه به روانپزشک دانست. ریشه‌ی این موضوع به گذشته‌های دور باز می‌گردد. زمانی که مردم به دلیل عدم اطلاع از بیماری‌های روان‌پزشکی، این بیماری‌ها را به عوامل ناشناخته ماوراء‌الطبیعی یا شیطانی ربط می‌دادند و به همین دلیل افراد مبتلا، از سوی جامعه طرد شده و مورد سرزنش قرار می‌گرفتند.

هر چند که امروزه با پیشرفت علم، عقاید اشتباه و خرافی در مورد این بیماری از بین رفته است، ولی متأسفانه هنوز هم جامعه ما نسبت به ضرورت دریافت خدمات و درمان‌های روانپزشکی و روان‌شناسی با باورهای غلطی از سوی گروهی از مردم درگیر است که گاه و بیگاه باعث برخوردهای نادرست با این بیماران می‌شود.

در این زمینه بالا بردن سطح آگاهی و دانش عمومی مردم و نوعی اصلاح فرهنگی نسبت به اختلالات روانی و روشنگری نسبت به درمان پذیری آن‌ها در چارچوب خدمات روانپزشکی و روان‌شناسی ضروری به نظر می‌رسد. اگر خوب جستجو کنید خواهید دید که روانپزشک در تهران یا شهر محل سکونت‌تان کم نیست، به شرطی که در صورت بروز اختلالات رفتاری، به موقع به آنها مراجعه کنید و فریب باورهای غلطی را که در ارتباط با اختلالات روانی در جامعه ما شایع است، نخورید. برخی از این باورها عبارت است از:

من فقط کمی افسرده شده ام و خودم حالم خوب می‌شود!

در اکثر موارد بیماری روانی خود را به شکل افسردگی نشان ‌می‌دهد، گاهی نیز حال فرد خوب است و نیازی به روانپزشک احساس نمی‌کند، همین موضوعی است که بسیاری از افراد را به اشتباه می‌اندازد، زیرا در بسیاری از موارد افسردگی حتما با اختلال دیگری همراه است و تنها با شخصیت قوی و امید به بهبود، نمی‌توان این اختلالات را پشت سر گذاشت و حتما باید از فرد متخصص در درمان بیماری استفاده کرد.

افرادی که دچار اختلال روان‌پزشکی ‌می‌شوند هیچ وقت بهبود پیدا نمی‌کنند!

واقعیت این است که با کمک‌رسانی مناسب خانواده و یک روانپزشک خوب یا روان‌شناس ماهر، بیشتر بیماران روانی بهبود ‌می‌یابند و به سمت زندگی سالم، پربار و رضایت‌بخش ‌می‌روند.

بیماران مبتلا به اختلالات روانی افرادی خشمگین و خطرناک هستند!

این هم باور غلطی است و جالب است بدانید که این بیماران بیشتر از آنکه به سایر مردم صدمه بزنند، به خودشان آسیب ‌می‌رسانند و یا لطمه ‌می‌بینند.

روحیات این افراد شبیه افراد عادی است و فقط در صورت عود بیماری، رفتارهای غیرمنطقی از خود نشان ‌می‌دهند که ناشی از بیماری آنها است. اینجا است که یک رفتار حرفه‌ای و همدلانه از سوی یک روانپزشک خوب، می‌تواند کمک مؤثری به بهبود این بیماران کند.

افراد دچار اختلال روانی حتما باید در بیمارستان بستری شوند!

واقعیت این است که بسیاری از بیماران با درمان و حمایت مناسب، ‌می‌توانند در کنار خانواده و دوستان خود زندگی کنند و نیازی به بستری در بیمارستان نیست. این مورد محدود به موارد حاد و بحرانی است که در آن شرایط فرد بیمار از کنترل خارج می‌شود و در باقی موارد، درمان های ترکیبی داروی و غیر دارویی به اندازه کافی مؤثر است.

بیماری‌های روانی مُسری هستند!

باید بدانید که این بیماری‌ها به هیچ وجه از طریق معاشرت، تماس بدنی و ارتباط نزدیک با فرد بیمار منتقل نمی‌شود و افرادی که با این بیماران زندگی ‌می‌کنند، نباید تصور کنند خودشان نیز به این بیماری‌ها دچار ‌می‌شوند. از وظایف یک روانپزشک خوب، آگاه سازی و ایجاد امنیت ذهنی در این زمینه است.

بیمار مبتلا به بیماری روانی قادر به انجام هیچ کاری نیست!

این هم باوری ابتدایی و اشتباه است. بسیاری از بیماران مبتلا به اختلالات روانی با کنترل دارویی مناسب می‌توانند به جامعه بازگشته و فعالیت‌های معمول زندگی خود را از سر گیرند.

بیماری روانی ناشی از ضعف اراده یا کم هوشی فرد است!

بهتر است بدانید که غالب بیماری های روانی ارتباطی با هوش پایین ندارند و بعضا در افراد با هوش نیز دیده می‌شوند، به علاوه گاهی کنترل علائم بیماری از عهده فرد مبتلا خارج است و ربطی به سعی و کوشش و توانمندی‌های وی ندارد.

نگرانی از اضافه وزن با مصرف دارو

این هم یک باور اشتباه دیگر است. در واقع داروهای متفاوت روی میزان وزن فرد مصرف کننده، می‌توانند اثرات متفاوتی داشته باشند، برخی داروها موجب کاهش اشتها و کاهش وزن می‌شوند، برخی اشتها را افزایش داده و در نتیجه وزن فرد را افزایش می‌دهند و برخی نیز تأثیری بر وزن فرد ندارند.

جای نگرانی وجود ندارد و رعایت یک رژیم غذایی سالم، ورزش و تحرک کافی، استفاده از داروهای مناسب کاهنده وزن، البته با تجویز روانپزشک و گاهی کاهش دوز یا تغییر دارو می‌تواند در مدیریت این مشکل، کارساز باشد. کافیست در این مورد با روانپزشک خود مشورت کنید.

در درمان اکثر اختلالات روانپزشکی، یک روانپزشک در تهران یا شهر محل سکونت‌تان درمان ترکیبی، یعنی دارویی و غیردارویی را در پیش خواهد گرفت. زیرا در بسیاری از این اختلالات، اثربخشی هر کدام به تنهایی، کمتر از درمان ترکیبی است.

البته بسته به نوع و شدت اختلالات و شرایط و ویژگی‌های بیمار، درمان‌های روان‌شناختی متفاوتی باید تجویز کرد و برای تمام بیماران نمی‌توان یک نسخه واحد پیچید. بهترین روانپزشک کسی است که بتواند در اختلالات خفیف تنها از روش‌های غیردارویی بهره برد و استفاده از دارو را به مواردی چون مرحله عود اختلالات شدید موکول کند.


اختلالات روانی نیز مانند هر بیماری دیگری به دلایل مختلفی ژنتیکی، اجتماعی یا محیطی می‌توانند بروز کنند، مراجعه به موقع به یک روانپزشک در تهران یا شهری که ساکن هستید، شما را از کمک یک فرد متخصص برخوردار می‌کند که با تجربه و مهارت کافی شما را در مدیریت بیماری یاری خواهد کرد. پس بدون توجه به قضاوت‌های اشتباه اطرافیان، در صورت بروز اختلالی که روند زندگی شما را مختل ساخته، مراجعه به یک روانپزشک خوب را در اولویت قرار دهید.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانپزشک کیست؟

روانپزشک، فردی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. تشخیص و درمان افراد مبتلا به بیماری‌های روانی در تخصص آنها است. آنها درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی انسان داشته و به خوبی با ارتباط این دو آشنا هستند. روانپزشکان به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می‌کنند.

روانپزشکان چه کاری انجام می‌دهند؟

روانپزشکان علائم روانی و جسمی شما را ارزیابی می‌کنند. آنها مشکل شما را تشخیص می‌دهند و با همکاری متقابل، طرحی برای درمان شما ارائه می‌دهند. روانپزشکان، درمان روانشناختی ارائه می‌دهند، دارو تجویز می‌کنند و از الکتروشوک برای درمان کمک می‌گیرند.دكتر روانپزشک خوب در تهران

روانپزشک برای درمان از اقدامات زیر استفاده می‌کند:

روانپزشک به چه کاری می‌آید؟

اگر سلامت روانی شما با مشکلات زیر روبرو شده است، به یک روانپزشک نیاز دارید:

دلایل متداول برای مراجعه به روانپزشک عبارتند از:

روانپزشکان چه درمان‎‌هایی را ارائه می‌دهند؟

آنها همچنین توصیه هایی در خصوص رژیم غذایی، خواب و غیره ارائه می‌دهند که به بازیابی بیمار کمک می‌کند. اطلاعاتی که آنها در مورد وضعیت بیمار ارائه می‌کنند، نقش به سزایی در شناخت علائم و درمان آنها دارد. روانپزشک تنها از درمان‌هایی استفاده می‌کند که سلامت و اثربخشی آنها ثابت شده باشد.

روانپزشکان توضیح می‌دهند که:

موافقت با شیوه درمان پیشنهادی پزشک، به شما بستگی دارد.

روانپزشکان چه تحصیلاتی دارند؟

روانپزشکان حداقل 11 سال یا بیشتر آموزش می‌بینند. آنها ابتدا در دانشگاه مدرک پزشکی می‌گیرند. سپس، حداقل 1 یا 2 سال دیگر در بیمارستان آموزش می‌بینند. در ادامه، برای آنکه به یک روانپزشک تبدیل شوند، باید 5 سال آموزش ویژه ببینند.

روانپزشکان کجا کار می‌کنند؟

روانپزشکان در بیمارستان‌های عمومی و خصوصی، مؤسسات خدمات بهداشت روانی و مطب‌های خصوصی کار می‌کنند. آنها همچنین در زمینه‌های تحقیقاتی، مشاوره امور حقوقی و تدریس نیز فعالیت دارند. این یعنی آنها در ادارات دولتی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها کار می‌کنند.

بسیاری از روانپزشکان چندین شغل مختلف دارند. آنها ممکن است بخشی از روز را در یک بیمارستان عمومی باشند و باقی روز را به صورت خصوصی کار کنند.

زمینه‌های فوق تخصص در روانپزشکی

برخی روانپزشکان بر یک زمینه خاص تمرکز دارند؛ برای مثال:

دکتر محمد حسین دانشورپور 

دکتر پیمان حسنی ابهریان 

دکتر علی کربلایی 

دکتر حسین فوده 

دکتر دانیال خواجوی 

دکتر کامران عسکری 

دکتر کامران داودی راد 

دکتر آذر زمانی 

دکتر عاطفه صفوی 

دکتر ندا فرزانه 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

آقا و خانم روانپزشک با مصاحبه ی تشخیصیِ دقیق و صحیح با مراجع، سعی در کشف و تشخیصِ اختلالاتِ روانشناختی مثل اضطراب ، افسردگی ، وسواس ، اختلال دوقطبی و… دارد تا پس از آن با رواندرمانی و دارودرمانی به صورت تخصصی آن مشکل را برطرف نماید.ضمن اینکه متخصصین دیگری مثل روانشناس بالینی ، مشاور خانواده ، گفتاردرمانگر ، روانشناس کودک و… مراجعین خود که به خدمات دارودرمانی نیاز دارند را به روانپزشک ارجاع می دهند تا او با تخصص اش، متناسب با مشکل داروی لازم را تجویز کند.طول زمان فرآیند درمان دارویی با توجه به نوع مسئله و عمق آن متفاوت است.

آیا به دنبال مشاوره روانشناسی آنلاین متخصص و حرفه ای می گردید؟ما به شما کمک می کنیم:

در اینجا خوب است فرق بین یک روانپزشک و یک روان‌شناس را بدانید:

دنیای امروزی اطراف انسان ها فشارهای متعددی در حوزه های مختلف زندگی بر آن ها وارد می نماید بطوریکه ممکن است هر یک از ما دچار تغییراتی در قضاوت، بینش، رفتار، افکار، روابط اجتماعی و خانوادگی گردیم و برای رهایی از این آسیب ها و نیز پیشگیری از عواقب جدی تر نیازمند مراجعه به متخصصین مربوطه در این زمینه می باشیم، 

ولی در اغلب موارد بسیاری از افراد تفاوت بین روانپزشک و روان‌شناس را دقیقا نمی‌دانند و همواره این سوال مطرح است که در صورت وجود این گرفتاری ها باید به روانپزشک مراجعه کنیم و یا روانشناس؟!دكتر روانپزشک خوب در تهران

روانپزشک، پزشکی است که پس از پایان دوره‌ی ۷ساله‌ی پزشکی عمومی وارد دوره‌ی تخصصی ۴ساله‌ی روانپزشکی شده، که به او توان تشخیص، درمان، پیشگیری و توانبخشی بیماریهای اعصاب و روان را می‌دهد. همچنین ارتباط میان اختلالات جسمی و بیماری های روانپزشکی، آزمون های روانشناختی، روش های مختلف روان درمانی، استفاده از ابزارهای درمانی مانند rTMS، بیوفیدبک، نوروفیدبک، ECT و… را فرا می گیرد.روانپزشک در مرحله اول همانند سایر رشته‌های پزشکی وظیفه تشخیص بیماری، تعیین سیر و پیش آگهی آن را برعهده دارد و در مرحله بعد وظیفه‌ی انتخاب مناسب‌ترین گزینه‌ی درمان ( روان‌درمانی، درمان دارویی یا انجام همزمان این دو شیوه‌ی درمانی) را دارد.

معمولاً برای تشخیص بیماری های متنوع مرتبط با روان و رفتار فرد، روانپزشک علاوه بر تشخیص نوع اختلال، به علل ایجادکننده از جمله علل جسمی آن نیز می پردازد، چرا که بسیاری از بیماری ها که ابتدا به صورت روانی ظاهر می‌شود ممکن است منشأ جسمی داشته باشند، مانند بیماری های تیرویید، قلبی، خودایمنی و… که می توانند تظاهراتی مشابه اختلالات روانپزشکی ایجاد کنند؛ و علاوه بر آن مصرف برخی داروها مانند داروهای قلبی، روماتولوژی، کلیوی و… یا گیاهان سنتی نیز می توانند علایم مشابه این اختلالات ایجاد نمایند؛ و روانپزشک به سبب آموختن علم پزشکی این ارتباطات را بطور دقیق بررسی می‌نماید.‌

تجویز دارو بر اساس تشخیص اولیه، بررسی تاثیر دارو بر علایم، سیر بیماری و با توجه به کارکرد فرد در حوزه های مختلف زندگی مانند شغل، خانواده، تحصیل، روابط بین فردی صورت می‌گیرد و وجود اختلالی که نیازمند دارو است، مانعی بر سر راه استفاده از روان‌درمانی نیست.

روانشناس دانش‌آموخته‌ی علوم انسانی است و به بررسی علمی چگونگی تفکر، رفتار، هیجانات انسان ها و انگیزه‌های آنها می‌پردازد و در راستای اصلاح این فرآیند ها آموزش میبیند.روانشناسان طی دوره تحصیل خود آموزش های متفاوتی در حوزه های مختلف مانند اختلالات رفتاری، خانواده، روانشناسی رشد کودک، روانشناسی کار و ورزش، روش های مختلف روان‌درمانی مانند شناخت درمانی، رفتار درمانی و یا سایر گرایش ها را فرا می گیرند.

برای رزرو وقت روانپزشکی با ما تماس بگیرید: 02188209050 ، 02188670340

متاسفانه گاهی شنیده و یا دیده می شود که عده‌ای بر این باور هستند که درمان اختلالات اعصاب و روان صرفا دارو و یا صرفا اقدامات روانشناسی می باشد در صورتی که اکنون ثابت شده بهترین نوع درمان در این گونه اختلالات تلفیقی از درمان های روانپزشکی و روانشناسی است. بیماران دچار این اختلالات زمانی بهترین سود درمانی را دریافت خواهند کرد که حوزه های مختلف بیماری بدرستی دیده شود و یک درمان جامع شامل روانپزشکی ، روانشناسی ، مددکاری ، کاردرمانی… و گاهی استفاده از یک متخصص تغذیه را بطور همزمان دریافت نمایند.

روانپزشک ما:

دکتر مهتا مریدیان

یک روانپزشک مسلط و باهوش که از عهده ی تشخیص، دارودرمانی و رواندرمانی مراجعین متنوع و زیادی بر می آید.در اینجا با ایشان بیشتر آشنا شوید.

لطفاً این مقاله را بخوانید: وقتی به روانشناس مراجعه می کنم چه اتفاقی می افتد؟ (اگر می خواهید از جلسات رواندرمانی خودتان نتیجه بگیرید به این 7 نکته کلیدی توجه کنید.)

دوستانم من به تازگی یکی از عزیزانم که دچار مشکل جدی روانی بود رو زیر نظر دکتر عاطفه قنبری جلفایی تو بیمارستان رسول اکرم بستری کردم و خدا میدونه چه به ما گذشت. مینویسم تا شما دیگر این اتفاقا براتون نیفته . ابتدا به ساکن، برخورد ایشون بسیار تند و زننده است و به جرات می شه گفت که خودشون هم احتیاج به درمان جدی دارند. در کنار اینکه تشخیص درست و به جایی حداقل از وضعیت بیمار ما نداشتند. در حالیکه مریض ما دو هفته در بیمارستان بستری بود به اقرار یکی از پرستاران دکتر تنها دو بار بیمار رو ویزیت کردن و حتی اطلاع نداشتند که دوز داروی بیمار چقدر هست با پرس و جو و هزار و یک درد سر خبر دارشدیم ک خانم مهدوی دستیار دکتر قنبری که بسیار جوان و بی تجربه هستند و حتی هنوز درسشونم تمام نشده دوز دارو را تعیین می کردند. بماند که دکتر قنبری خودشونم بسیار کم تجربه و جوان هستند و اطلاعات کافی ندارند و اصلا تخصصشون طب سالمندان هستش و خدا میدونه بر چه مبنایی یک خانم به این جوانی با گرایش خاص سالمندان، رییس بخش روانی بیمارستان رسول اکرم هستند؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! ایشون برای درمان مشکلات جدی روانی اصلا تبحر کافی را ندارند سوای اینکه اصلا اخلاقیات و منش برخورد هم براشون اهمیت ندارد و با این سن کم چطور ریس بخش روانی بیمارستان رسول اکرم شدند. برای پرسیدن یک سوال کوچیک در مورد دارو و دوز اون، مجبور شدیم ساعت ها در بخش پذیرش بیمار بیمارستان منتظر ایشوون بشیم در حالیکه هر جا بگیم ما مریض بستری زیر نظر دکتر داریم سریع باهات همکاری میکنند و اجازه میدن با دکتر صحبت کنید. بعد از اینکه به خدمت ایشون رسیدیم گفت من وظیفه ای ندارم سوال شما رو جواب بدم!!!!!!!!! الان زمان ویزیت من هست و ما هر چی گفتیم دکتر جان بیماری نمونده دیگه ما آخرین نفر بودیم گفت برید از اتاق بیرون. .احیانا اگر شانس بیارید و اجازه حرف زدن بهتون بده و سوالی از شون بپرسید در پاسخ بهتون با لحن تندی میگن ” کار منو به خودم می خوای یاد بدی ؟؟؟؟؟؟ میخای همین فردا مریضتو مرخص کنم”!!!!!!!!!!!!!! و ما مستاصل و هراسان فقط به خاطر کدام رفتار ناشایستمون که هنوز نمیدونیم ؟؟؟؟؟ مرتبا عذر خواهی کردیم و طلب بخشش که ای دکتر بی اخلاق مریض ما با مشکل حاد روانی را از مستعمره قدرتت نندازی بیرون… و چه حس بدبختی و عجزی ادم میکنه این مواقع….ایشالا که خداوند پاسخگویی ایشان باشدتنها شانس ما این بود که استاد این خانم، دکتر نصر اصفهانی، ما رو به ایشون معرفی کرده بود و بعد از اینکه استادشون دکتر نصر اصفهانی از خرابکاری شاگردش خبر دار شد خودش شخصا رفت بیمارستان عیادت بیمار ما بماند که هیچ بقالی نمیگه ماستم ترشه و هیچ استادی نمیگه شاگرد من کم دان و نادانه خیلی دوستانه خدمت شما عزیزان عرض میکنم اگر سر سوزنی به سلامتی و بهبود بیمارتون اهمیت می دید ایشون اصلا گزینه مناسبی نیستندو خدا شاهده تمام اینایی که نوشتم عین حقیقته. همه میدونیم که یه دکتر روانپزشک بد وکم تجربه میتونه چقدر به مریض آسیب بزنه و حالشو بدتر کنه. من به خدا واگذارش کردم به خاطر تمام رنج و فشاری که در این مدت توسط ایشون به من خانوادم از هر نظر که میتونید تصورشو بکنید وارد شد.

سلام با احترام به جامعه روانشناسان و روانپزشکان لطفاً خیلی به روانپزشک ها مراجعه نکنید روانشناسی که برخی از این بزرگواران خوندن مخالف تفکر اعتدال و نرمال بودن شخص هست شما خیلی دلقک نباشی میگن افسرده خیلی دلقک باشی میگن دلقکی ،میبینید اینجا پیش فرض دلقک بودنه نه آدم بودن ، چون برگرفته از روانشناسی صهیونیست هاست و تفکر اون ها هست که این پیش فرض ها رو تعیین می‌کنه شما اصلا از راه حل های که جلوی پاتون می‌زاره شاخ در میارید آخه فلان … من خودم میدونم چی من رو آروم می‌کنه بله خوب عیب هایی هم دارم همه دارن ولی تا حالا به کسی که مخالف اعتقادات من بوده تمسخر آمیز نگاه نکردم پوزخند نزدم آدم بودم ولی متاسفم که حتی در جاهایی که فکر میکردم این برخورد ها نیست بود بهشون میگم شاید از نظرشون تونستن در روانی کردن یا جلوه دادن بعضی اشخاص مورد نظرشون موفق بشن اما منتظر بلای بزرگ( اختصاصی) باشن از طرف همون خدایی که میپرستن فقط برای خودشون نه هم تیپ ها و نه همکاران اونا بلکه این دفعه خود خود خائنش (انشالله) یه کسی که به من از همون اول تمسخر آمیز نگاه می‌کنه چرا باید برم اتاقش باهاش حرف بزنم صد سال دیگه هم نمی‌خوام کارم رو راه بندازه بره پی مسخره و دلقک بازیش من مذهبی هستم اما تا حالا هیچ کس رو به خاطر لباس یا دینش یا روش هایی که در زندگی برمیدارد مسخره نکردم بله باهاش بحث کردم در مورد اعتقادات اما مسخره نکردم وقتی کم اوردم لطفاً برای این افراد یک روانپزشک بگیرید بهتون میگم برای روان فقط کتاب شهید مطهری بخونید چه مذهبی هستید چه نه چون از روی منطق باهات صحبت می‌کنه مثل بعضی کتاب دینی های بی خاصیت نیست که زمان تحصیل بهمون تحمیل میکردن یا شما وارد توهمات نمیکنه مثل بعضی از روانپزشک ها که این روش برای روانی جلوه دادن اشخاص مورد نظرشون هست همه روانی نیستن پزشک های بزرگوار ،افسردگی اینطور که این ها میگن وجود ندارد .



زیپ لاین کماندو
Downloads-icon

دكتر روانپزشک خوب در تهران
دكتر روانپزشک خوب در تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *