دکتر روانشناس خوب تهرانپارس

 
helpkade
دکتر روانشناس خوب تهرانپارس
دکتر روانشناس خوب تهرانپارس

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

عزيزم شما مشاوره خوب پيدا كردي؟

روانشناس خوب در شرق تهران

عفونت مجاری ادرار دارید؟ عفونت شما موقتی خوب میشود و دوباره باز میگردد؟  

دکتر روانشناس خوب تهرانپارس

داروی کانفرون بیونوریکا آلمان مشکل شما را برطرف می کند. 

 برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دکتر شعبان

مطب سمت پاسداران دارن و زندگی خیلی ها رو نجات دادن

22795064

غربم سمت پاسداران شعبه زدن 

سلام

دکتر زیبا ایرانی یکی از بهترین روان شناسان در شرق تهران می باشند

ایشان یکی از کارشناسان صدا و سیما می باشند، فقط کافیه اسم ایشان را در گوگل جستجو کنید

سمت ونكم هستن ٨٨٨٥٧١٤٣

دکتر سپیده رحیمی نژاد واقعا یک مشاوره خوب هست مخصوصا برای زوج و خانواده عالییییی، باسواد و باتجربه و با درایت

بهترین مشاور تهرانپارس بهترین روان شناس تهرانپارس فلکه سوم تهرانپارس

۷۷۲۹۷۶۹۶

۰۹۱۰۴۹۷۴۴۳۴

دکتر سپیده رحیمی نژاد تهرانپارس

بهترین مرکز مشاوره خوب  با یه تیم مجرب و عالی

آدرس: ستارخاننرسیده به خ خسرو شمالی. خ دفتر. ساختمان شماره ۵۵۵. پ ۱۷. ط۳. واحد۷٤٤٢٧٦٤٥٦٤٤٢٥٩٠١٧٠٩٠٣٥٣٠٣٨٤٦

مرکز مشاوره اکسیر در شرق تهران

۷۷۸۸۲۸۱۷

هنگامی زوج در روابط زناشویی با همسر خود اختلافاتی دارند با به مراجعه به مرکز مشاوره و کمک گرفتن از یک روانشناس یا مشاور خانواده خوب می توانند به حل مشکلات زناشویی و اختلافات خانوادگی خود بپردازند. بسیاری از زوجین در اولین جلسه مشاوره خانواده ، ترس و استرس دارند اما به‌محض شروع جلسه مشاوره آرامش به آن‌ها برمی‌گردد و شروع به شرح تجربیات زندگی مشترک خود با مشاور خانواده می‌کنند.

دکتر عرب پور ولی نمی دونم مشاوره خانواده می ده یا نه 22367021

منم راضی بودم پیششون رفتیم

سلام دوستان به نظر من مشاوری که دکترا داشته باشه خیلی بهتر میتونه راهنمایی کنه چون تجربه و علم بیشتری داره که متاسفانه الان اکثر مشاورا کارشناس ارشد هستند   

بحث هزینه هم خیلی مهمه یه جوی حاکم شده که اگه یه مرکز شناخته بشه هزینه هاشم دو برابر میشه 

به خاطر همین من خیلی گشتم تا تونستم با خانم دکتر ناصری فر آشنا بشم ایشون خیلی خوش اخلاق و صمیمیی و باسواد هستند و همینطور تعرفه اشون خیلی خوب بود با اینکه خونه ما به نارمک دوره من با کلی ذوق میرم خدمتشون تا کمکم کنند.

شماهم تماس بگیرید خودتون کاملا با من موافق میشید

آدرس: نارمک خ ۴۶ متری شرقی روبروی بیمارستان انصاری ساختمان ۳۸۴ واحد۱۷0910456083002177911005

دوستان عزیز خیلی مهمه مشاورتون کی باشه این مطلب رو بر اساس تجربه میگم خدمتتون فقط از سر دلسوزی اگر زندگیتون واستون مهمه بهترین بر اساس گفته دیگران را انتخاب کنید میتونم فقط بهتون اطلاع رسانی کنم که اوای مهر خانم ارزو دین پرست و احمد مهر ابادی  این دو مشاور مخصوصا خانم دین پرست از مشاوره هیچ مهارتی ندارند !!! این دو نفر و کلا اوای مهر تهرانپارس را فاکتور بگیرید 

چیزی نمونده بود که باعث جدایی من و همسرم باشن 

به جای این که به زندگیمون کمک کنن برای ادامه بهتر متاسفانه سوق میدادن هر دو ما رو به سمت طلاق ! فقط به فکر پول گرفتن از ما بودن هر جلسه کلی هزینه میکردیم بدتر از قبل پیش میرفت … یکسری مشکل هم که نداشتیم خود به خود به وجود اومد ….خلاصه که خواهرانه از طرف خودم و همسرم پیشنهاد میدم هر جا میری اینجا رو فراموش کن !!!!

دکتر روانشناس خوب تهرانپارس

کلینیک مشاوره و روانشناسی پیام مشاور، زیر نظر سازمان بهزیستی کشور ، خدمات مشاوره ای و روانشناسی عمومی و تشکیل کارگروه مجرب شامل اساتید، روانشناسان، مشاوران و روانپزشکان زبده و متخصص از سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده است.

این مرکز خدماتی جامع و کاربردی با بالاترین کیفیت بصورت حضوری، تلفنی و آنلاین در زمینه های مشاوره فردی، خانواده درمانی، پیش از ازدواج، کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی و شغلی، روانسنجی، صنعتی-سازمانی، مشاوره حقوقی و … ارائه نماید.

https://payamemoshaver.ir

شماره های تماس 22070704 – 22893016 – 22894173

آدرس : 

تهران ، خیابان شریعتی ، ابتدای خیابان گل نبی ، جنب حسینیه ارشاد ، پلاک 49 ، واحد 2

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

لیست کاملی از مراکز مشاوره شرق تهران را در پایین برای شما مخاطب عزیز به همراه شمراه تلفن پذیرش و آدرس را آورده ایم. اگر به دنبال دفاتر روانشناسی خوب در شرق تهران در حوزه های ( مشاوره ازدواج ، خانواده ، کودک ، نوجوان ، مشاوره تحصیلی ، اضطراب و.. ) از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک منصوره شهریاری احمدیآدرس:تهرانپارس ، بالاتر از فلکه اول ، نبش کوچه اصغری (۱۵۶ غربی)،پلاک ۲ ، واحد ۱۳تلفن پذیرش :۰۲۱-۷۷۲۹۶۹۵۳ – 09337755304

کلینیک آرامش نوین

درمانگر : رقیه علی نژاد

خدمات :مشاوره خانواده ، زوج درمانی ، پیش از ازدواج ، فرزند پروریآدرس :فرمانیه ، بلوار شهید اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی ، ساختمان پارسیان ، طبقه ۵تلفن پذیرش :۰۹۳۰۶۴۴۱۴۸۵

دکتر روانشناس خوب تهرانپارس

در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی لینک مراکز مشاور خانواده و ازدواج تهران دفاتر روانشناسی و مشاوره گرایش های مختلف در سایر نواحی تهران را مشاهده کنید.

لیست فوق لیستی از مراکز مشاوره روانشناسی شرق تهران در حوزه های خانواده ، ازدواج ، روانشناس کودک ، نوجوان ، اضطراب ، موفقیت ، سکس تراپیست و.. می باشند. هر کدام نام روانشناس شرق تهران به همراه شماره تلفن ، آدرس مطب ، و تخصص های مربوطه آورده شده است. با کلینیک بر روی جزیئیات مطب می توانید جزیئیات دیگر کلینیک را مشاهده کنید.

اگر رواشناس شاغل در شرق تهران هستید و نام خود را در لیست فوق نمی بینید از طریق لینک زیر مشخصات دفتر خود را به همراه تخصص های مربوطه ( مشاوره خانواده شرق تهران ، رواشناس کودک ، نوجوان ، ازدواج ، و.. ) وارد نمایید.

در لیست فوق به نشانی مورد نظر خود دقت کنید. لیست مراکز مشاوره شرق تهران شامل مراکز مشاوره و روانشناسی شرق تهراناست که این مناطق عبارتند از : تهران نو، مشاور تهرانپارس ، کالاد ، شمس‌آباد ، حکیمیه ، نیروی هوایی ، نظام آباد ، نارمک ، شهرک امید ، مشاوره خیابان پیروزی ، گرگان ، وحیدیه ،، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره شرق تهران یا روانشناس خوب شرق تهران کسی است که دارای تخصص های مشخص ، علم به روز و تجربه بالا باشد. لیست روانشناسهای شرق تهران که در بالا ذکر شده است همگی دارای پروانه معتبر از سازمان روانشناسی ایران یا سازمان بهزیستی هستند که در محدوده های شرق شهر تهران فعالیت دارند.

یک روانشناس می تواند براساس حوزه تخصصی و مورد علاقه خود خدمات مشاوره پیش از ازدواج ، ازدواج ، طلاق ، خانواده ، فرزند پروری ، کودک ، نوجوان ، جوان را ارائه بدهد. همچنین می تواند در زمینه موفقیت ، استقلال ، اضطراب ، ترس های شبانه کودک به شما کمک شایانی کند.

آخرین تغییرات : فروردین ۱۴, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

فهرست محتوای مقاله

یکی از بزرگ‌ترین و بهترین کلینیک روانشناسی در تهرانپارس مرکز مشاوره و روانشناسی کیمیای زندگی (شعبه دوم اکسیر) است. هم اینک مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اکسیر با در اختیار داشتن فضای مناسب و بزرگ درمانی و مجهز به جدیدترین ابزارهای اندازه‌گیری، سنجش و درمان‌های تکنولوژیک و در اختیار داشتن نیروی خبره و متخصص، آماده ارائه خدمات روانشناختی در زمینه‌های سنجش و اندازه‌گیری روانی و روان سنجی، رواندرمانی و درمان‌های گروهی، درمان‌های تکنولوژیک نوروفیدبک و تی دی سی اس، آموزش والدین و ارتقا توانمندی‌های شناختی و همچنین بازی درمانی، کار درمانی و کلیه خدمات تشخیصی و درمانی کودک و نوجوان می‌باشد.

علمي است كه رفتارها و فرآيندهای ذهن انسان را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد. علم روان‌شناسی موضوعاتی همچون عملكرد ذهن، احساسات، شناخت، عواطف، ادراك، تمركز، روابط بين فردی و اجتماعی، روابط خانوادگی، شخصيت شناسی و رفتارهای فرد را نيز در بر می گيرد.

مقاله مرتبط: براستی، روانشناسی چیست؟

مقاله مرتبط: روانشناسی دقیقا چیست؟

دکتر روانشناس خوب تهرانپارس

مقاله مرتبط: مشاور و روان شناس بودن کار سختی است

شما به عنوان مراجع و کسی که درخواست کمک دارید کاملا متوجه نحوه برخورد درمانگر خود خواهید شد. شما به این نکته مهم پی خواهید برد که آیا روانشناس شما عمیقا اظهار همدلی و همدردی با شما دارد؟ همدلی و همدردی چیزی ورای کلمات و جملات است و در این مورد شما باید با دل و جان خود همدردی را حس کنید.

یک روان‌شناس خوب علاوه بر دارا بودن دانش کافی در زمینه روان‌شناسی و توانایی بکارگیری آن معلومات تخصصی در روند درمان، می‌بایست دیدی خالی از قضاوت، پیش داوری و سرشار از درک و همدلی داشته باشد. این درک و همدلی باید به گونه‌ای باشد که مراجع به راحتی حرف‌ها و مشکلات خود را بیان کند و از مقاومت برای ابراز مشکلات خود بپرهیزد. در واقع یک متخصص روان‌شناسی می‌بایست رابطه‌ای عمیق اما سالم با افراد برقرار کند؛ تا آنها بستری مناسب برای بیان مشکلات‌شان فراهم ببینند و به او اعتماد کنند.

حل شدن مشکلات بسیاری از مراجعین در گرو حل تعارض آنها با خانواده و افراد وابسته است که هرگز نتوانسته اند حرفشان را از طریقی درست به آنها بیان کنند. گاهی لازم است روانشناس، مداخلاتی در جهت برقرار شدن روابط صحیح میان افراد خانواده، انجام دهد. در این مورد روانشناس خود باید مهارت در برقرای ارتباط موثر را داشته باشد.

یک روانشناس خوب شما را قضاوت نمی کند. او به طور مکرر در مورد احساسات شما و یا رفتارتان، احساس گناه یا خجالت را ایجاد نمی کند. در واقع وقتی شما مورد قضاوت و یا سرزنش قرار بگیرید، سعی در مخفی کردن مشکل می کنید. همچنین ممکن است احساس اضطراب و ترس پیدا کنید. یک دکتر روانشناس خوب شما را درک می کند و پا به پای شما سعی در رفع مشکل دارد.

روانشناس باید بتواند با تمام وجود حرف های شما را گوش دهد که این گوش دادن در حرفه روان درمانی به صورت یک تکنیک آموزش داده می شود. هر روانشناسی قبل از شروع به کارهای درمانی باید این آموزش ها را دیده باشد.

باورهای غلط زیادی در خصوص روانشناسان و مشاوران وجود دارد. این هم یکی دیگر از این باورهاست. اینکه یک دکتر روانشناس خوب و یا یک مشاور خوب، خود باید فردی کامل باشد. این موضوع صحیح نیست. مانند این است که بگوییم یک پزشک قلب، خود نباید دچار ناراحتی قلبی باشد و یا یک متخصص مغز و اعصاب، خود نباید اضطراب و استرس داشته باشد. بهتر است کمال گرایی را کنار بگذاریم و در نظر بگیریم که طرف مقابل ما هم یک انسان است.

البته قابل ذکر است که یک دکتر روانشناس خوب خود دارای مشاور و درمانگرانی قوی و زبده است و هر از چند گاهی برای تخلیه عاطفی و مشکلات خود به یک درمانگر مراجعه می کند.

یک روان‌شناس در هر جامعه‌ای که مشغول به ارائه خدمت به افراد جامعه است، نمی‌بایست باورها و اعتقاداتش با اعتقادات مورد قبول در جامعه‌اش بسیار فاصله داشته و کاملاً متفاوت باشد؛ چون ممکن است به جای اینکه کمک حال جامعه باشد، خود باعث اخلال و ایجاد مشکل در جامعه باشد.

همچنین می‌بایست از لحاظ اجتماعی، فرهنگی، بومی، مذهبی و تربیتی جامعه خود را شناسایی کرده و به آیین و رسوم حاکم بر جامعه اشراف کامل داشته باشد. طبعاً در این حالت اگر روان‌شناس از فردی ایراد و یا اشکالی بگیرد، به غرض‌ورزی و تعصب تعبیر نخواهد شد. این موضوع خود یکی از خصایص روان‌شناس خوب است.

یک متخصص باید آگاه و پایبند بر بسیاری از اصول و معیار‌های ارزشی حاکم بر جامعه خود باشد. به همین دلیل متخصصی که این معیارها را نمی‌شناسد، نمی‌تواند متخصصی خوب و کارآمد برای جامعه خود باشد. البته گفتنی‌ست که این متخصص می‌تواند به برخی از رفتارهای جامعه اشکال و ایراد بگیرد. اما در مجموع می‌بایست ارزش ها و تفکرات حاکم بر جامعه خود را قبول داشته‌ باشد و بپذیرد.

بیمار یا مراجع انگیزه کافی برای ادامه درمان و مشاوره را در خلال امر مشاوره حاصل کند. باید توجه داشت که ادامه درمان رابطه مستقیم با انگیزه فرد دارد. یعنی فرد مراجعه‌کننده بنا به خواست خود و نه با اجبار دیگران اقدام به کمک و یاری از متخصص کرده باشد. همچنین وقتی فردی به متخصص اطمینان می‌کند، این موضوع خود زمینه ایجاد انگیزه برای مراجعه بعدی را فراهم می‌کند و فرد مراجعه‌کننده به این اعتقاد می‌رسد که روان‌شناس قادر به حل مشکل وی است.

زمانی‌که در حال بررسی و حل مشکلات مراجع است، درگیر و دغدغه حل مشکلات شخصی و خانوادگی خود نباشند. کرامت انسانی مراجعین را حفظ کند و نباید به مراجعین این نگرش را داشته باشد که آنها افرادی فاقد شعور و درک هستند، بلکه با این دید به آنها بنگرند که آنها بیمارند و نیازمند کمک ما هستند.

اگر برای مشکل وسواس یا خیانت خود نزد یک روانشناس رفتید و از مضرات اسراف آب و یا گناه خیانت برای تان صحبت کرد، بدانید که راه را اشتباه آمدید. در واقع یک روانشناس خوب، نقش یک روحانی و یا کشیش را ندارد. او در مورد گناه یا ثواب کارها نظری ندارد و مشکل شما را از نظر علمی و روانشناسی بررسی می کند.

جایگاه دین یک جایگاه شخصی و فردی است و یک مشاور خوب، در این موارد نظر مثبت و یا منفی ندارد. در واقع یک روانشناس خوب، شخصی است که در مواجهه با آن شخصیتی علمی را می بینید. هویت مستقلی از مسائل مذهبی دارد و ما بین یک فرد مذهبی و غیر مذهبی، تفاوتی قائل نمی شود. یک دکتر روانشناس یا مشاور خوب، به کارآمدی و ناکارآمدی رفتار یا افکار ت و  به ثواب و گناه توجه نمی کنند.

[email protected]

[email protected]

به دنبال دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در تهران هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در تهران, بهترین روانپزشک در تهران, بهترین فوق تخصص روانپزشک در تهران, بهترین مراکز روانپزشکی در تهران, زوج درمانی در تهران, دکتر روانکاوی در تهران, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در تهران, روانپزشک عالی در تهران, مشاور ازدواج در تهران, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در تهران

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

دکتر روانشناس خوب تهرانپارس

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است


+ بیشتر …

دکتر روانشناس خوب تهرانپارس
دکتر روانشناس خوب تهرانپارس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *