دکتر روانشناس خوب ساری

 
helpkade
دکتر روانشناس خوب ساری
دکتر روانشناس خوب ساری

نوبت دهی مراکز روانشناسی ساری – روانشناس خوب در ساری – بهترین روانشناس ساری – بهترین مراکز روانشناسی ساری – زوج درمانی در ساری – دکتر روانکاوی در ساری – دکتر اختلال میل جنسی در ساری – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در ساری – زوج درمانگر خوب در ساری – روانشناس عالی در ساری – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

روانپزشک خوب در ساری – بهترین روانپزشک ساری – بهترین فوق تخصص روانپزشک در ساری – بهترین مراکز روانپزشکی ساری – زوج درمانی در ساری – دکتر روانکاوی در ساری – دکتر متخصص اختلال میل جنسی در ساری – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر متخصص واژینیسموس در ساری – زوج درمانگر خوب در ساری – روانپزشک عالی در ساری – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:دکتر روانشناس خوب ساری

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

شهره محمودی 

رزینا عبدی سلاله 

فاطمه محمدنژاد 

سیده هاجر مصطفوی گرجی 

دکتر باب الله بخشی پور 

دکتر قدرت الله عباسی 

حجت سعیدی نژاد 

سهیلا اکبریان 

قاسم گرجی 

یلدا عباس زاده 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره ساری و استان مازندران ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب  یا روانشناس خوب در ساری هستید از لیست زیر استفاده کنید.

مرکز مشاوره و روانشناسی رهیافت ساری

روانشناس : دکتر رمضان حسن زاده

آدرس :

بلوار امیر مازندرانی – طبقه فوقانی بانک توسعه و تعاون – نبش کوچه اتحاد – ساختمان سینا – واحد سمت راستدکتر روانشناس خوب ساری

تلفن پذیرش :

۰۱۱۳۳۳۷۹۰۲۲

بامداد نو

آدرس :

خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی، نبش پیوند ۲

تلفن پذیرش :

۰۱۱۳۳۲۵۹۵۲۸

ترنم

آدرس :

خیابان فرهنگ ، روبروی خیابان سعدی، ساختمان پزشکان توسعه، طبقه ۳، واحد ۲۳

تلفن پذیرش :

۳۳۶۰۵۶۳۹

اعتماد

آدرس :

خیابان قارن ، روبروی الهیه ، طبقه فوقانی بانک انصار ، طبقه اول – واحد ۱۴

تلفن پذیرش :

۳۳۳۰۲۸۰۲

سگال

آدرس :

خیابان فرهنگ ، مجتمع پزشکی شهریار ۳، طبقه ۸

تلفن پذیرش :

۳۳۳۲۲۸۶۶

ذهن پویا

آدرس :

 میدان معلم ، بلوار پرستار شرقی ، پلاک ۱۲۲

تلفن پذیرش :

۳۳۲۴۳۲۲۶

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان ساری را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره ساری می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در مازندران هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

دل آرام

آدرس :

خیابان شیخ طبرسی، طبرسی شش

تلفن پذیرش :

۳۳۳۲۱۲۸۹

گنج مهر ( بابل )

دکتر روانشناس خوب ساری

آدرس :

میدان اوقاف ،ساختمان مهر

تلفن پذیرش :

۰۱۱۳۲۳۱۲۱۰۹

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره ساری  و یا بهترین دکتر روانشناس ساری و مازندران  مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در ساری  و یا روانشناس کودک در ساری  و یا مرکز مشاوره خانواده در مازندران هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، ،روانشناسان کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان نظام روانشناسی 

آخرین تغییرات : خرداد ۱۶, ۱۳۹۸

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

به دنبال برترین دکتر روانشناس خوب در ساری هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین روانشناس خوب در ساری را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که روانشناس در ساری می تواند به شما ارائه بدهد شامل مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، زوج درمانی، سکس تراپی، مشاوره رابطه جنسی زوجین، مشاوره کودک و نوجوان، فرزندپروری، انواع مشکلات ناخن جویدن، بیش فعالی، نقص توجه، سکسولوژی، اختلالات یادگیری، اوتیسم ، کاردرمانی، گفتاردرمانی، نوروفيدبک، افزایش اعتماد به نفس، درمان انواع اضطراب، افسردگی، وسواس و مشاوره تحصیلی و شغلی می باشد که لیست بهترین روانشناس در ساری را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با روانشناس بهتر است بدانید درون هر فردی پر از رمز و راز های گوناگون است. هرکدام از ما سعی می‌کنیم نیمه تاریک وجود خود را از دیگران پنهان کنیم، همین باعث می‌شود مشکلاتی در روح و روان ما بوجود بیاید. مشکلاتی مانند استرس، افسردگی، ترس بیش از حد یا همان فوبیا، مشکلات خانوادگی، اعتیاد، اختلالات اشتها، اختلالات وسواس و … . در این مواقع یک روانشناس می‌تواند کمک کند تا مشکلات خود را حل و با آرامش بیشتری زندگی کنیم.

روانشناس خوب در ساری, بهترین روانشناس در ساری, بهترین مراکز روانشناسی در ساری, زوج درمانی در ساری, دکتر روانکاوی در ساری, دکتر اختلال میل جنسی در ساری, زوج درمانگر خوب در ساری, روانشناس عالی در ساری, مشاوره خانواده در ساری

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.


دکتر روانشناس خوب ساری


© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

به دنبال برترین دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در ساری هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در ساری را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در ساری می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در ساری را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در ساری, بهترین روانپزشک در ساری, بهترین فوق تخصص روانپزشک در ساری, بهترین مراکز روانپزشکی در ساری, زوج درمانی در ساری, دکتر روانکاوی در ساری, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در ساری, روانپزشک عالی در ساری, مشاور ازدواج در ساری, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در ساری

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

دکتر روانشناس خوب ساری

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

مازندرانم بود عیبی نداره کسی باشه باتجربه و باسواد باشه از اینایی ک فقط روانشناسی خوندن وکار میکنن نباشه! میشناسین

جدی اگه میشناسین معرفی کنین ثوابم داره فقط کارش واقعا خوب باشه چون تو این اوضاع مالی پول الکی هدر ندم

دکتر روانشناس خوب ساری

سلام، خانم دكتر رزينا عبدي روانشناس خيلي ماهر و با سوادي هستند. خيلي هم آرام و مهربانند. حتما مراجعه كنيد جواب ميگيريد. در كلينيك ترنم ساري خيابان فرهنگ ربروي سعدي

٠١١٣٣٦٠٥٦٣٩

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

مشکل در عملکرد سیستم


بازگشت به صفحه اصلی

دکتر روانشناس خوب ساری
دکتر روانشناس خوب ساری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *