دکتر روانشناس در جنوب تهران

 
helpkade
دکتر روانشناس در جنوب تهران
دکتر روانشناس در جنوب تهران

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

لیست مراکز مشاوره روانشناسی خانواده، ازدواج و کودک خوب در جنوب تهران همراه با شماره تلفن و آدرس. اطلاعات تکمیلی درباره هر مرکز را در صفحه مربوط به آن مرکز بیابید.

شما میتونین در لیست مراکزی که در این صفحه قرار دارد، مرکز مشاوره ای که به شما نزدیک باشه و خدمات گفتار درمانی ارائه کند رو پیدا کنه.

مشکلات، نارسایی ها و اختلالات جنسی یکی از رایج ترین مشکلات در بین زوج هاست. مشاوره جنسی نوعی از مشاوره است که توسط متخصصین این حوزه و برای افزایش رضایت و لذت از زندگی جنسی افراد طراحی و ارائه شده است.

گاه خیانت فرد خیانتکار در یک رابطه، ناشی از آسیب های جدی او در گذشته است. بنابراین باید با مراجعه به مشاور خانواده و روانشناس، ریشه مشکل پیدا شود.

بسیاری از مهارت های زندگی مانند حل تعارض، مشاوره ازدواج، مشکلات ناشی از افسردگی و … در کارگاه های آموزشی به مراجعین آموزش داده میشود.دکتر روانشناس در جنوب تهران

لیست مراکز مشاوره روانشناسی خانواده، ازدواج و کودک خوب در جنوب تهران همراه با شماره تلفن و آدرس. اطلاعات تکمیلی درباره هر مرکز را در صفحه مربوط به آن مرکز بیابید.

شما میتونین در لیست مراکزی که در این صفحه قرار دارد، مرکز مشاوره ای که به شما نزدیک باشه و خدمات گفتار درمانی ارائه کند رو پیدا کنه.

مشکلات، نارسایی ها و اختلالات جنسی یکی از رایج ترین مشکلات در بین زوج هاست. مشاوره جنسی نوعی از مشاوره است که توسط متخصصین این حوزه و برای افزایش رضایت و لذت از زندگی جنسی افراد طراحی و ارائه شده است.

گاه خیانت فرد خیانتکار در یک رابطه، ناشی از آسیب های جدی او در گذشته است. بنابراین باید با مراجعه به مشاور خانواده و روانشناس، ریشه مشکل پیدا شود.

بسیاری از مهارت های زندگی مانند حل تعارض، مشاوره ازدواج، مشکلات ناشی از افسردگی و … در کارگاه های آموزشی به مراجعین آموزش داده میشود.

ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : [email protected]

ارسال نظرات: [email protected]

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

دنبال دکتر روانشناس در جنوب تهران یا مرکز مشاوره خوب در جنوب تهران میگردین؟ ادامه متن را پس حتماً بخوانید!!

مردم ساکن جنوب تهران چگونه میتوانند بهترین دکتر روانشناس در جنوب تهران یا مرکز مشاوره روانشناسی تهران را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در منطقه خود باشند.

مرکز مشاوره مکث طرف قرار داد با بانکهای سپه، صادرات، تجارت، کشاورزی و صنعت و معدن با داشتن دکتر روانشناس، روانسنج، مشاور و روانپزشک با دقت بیشتری روند درمان فرد را پیش می برند.

روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره مکث با تمرکز بسیار زیاد بر روی فرآیند ارزیابی و تشخیص سعی کرده اند تا روند درمان را تسریع کنند که همین موضوع باعث می شود مراجعین محترم نیاز به زمان کمتری برای روند درمان خود داشته باشند.

دکتر روانشناس در جنوب تهران

ساکنین جنوب تهران هم همانند سایر نقاط تهران مشکلات و دغدغه های دارند که مشکلات برای هر فردی میتواند به میزانی سخت و دست و پا گیر باشد که شاید این احساس نیاز باعث شود فرد به دکتر روانشناس مراجعه کند و از مشکلات و دغدغه های خود حرف بزند.

فعالیت روانشناسی بسیار گسترده است و گرفتن مشاوره انواع مختلفی دارد و این نکته مهم است که حتماً نباید فرد مشکل خلقی یا ارتباطی داشته باشد که بخواهد به دکتر روانشناس در جنوب تهران مراجعه کند.

مرکز مشاوره مکث با داشتن چندین دکتر روانشناس باسابقه و مجرب در زمینه های مشاوره ای آمده انجام خدمات گوناگون روانشناسی برای شما مردم عزیز می باشد که در سایت ما شما می توانید فعالیت های مختلف را مشاهده کنید.

دسترسی راحت به مرکز مشاوره روانشناسی مکث برای ساکنین جنوب تهران:

دکتر روانشناس ما معتقد است که یکی از متداول ترین سوال های مردم تفاوت دکترروانشناس با روانپزشک است. واضحا دکترهای روانشناس به صحبت و راهکارهای درمانی برای مراجع میپردازند، اما دکتر روانپزشک صرفا با تجویز دارو و در واقع (دارو درمانی) میتواند مشکلات را در بخش ذهنی و نوروسایکولوژیک مغز درمان کند.

دکتر روانشناس در جنوب تهران معتقد است با تحلیل و بررسی مشکلات افراد و ایجاد راه کارهای جدید درشناخت مراجع او را به سمتی میکشانند که خود برای خود تصمیم گیرنده باشد و از انفعال حاصل از کرختی و بی مسئولیتی رها بشوند و بتواند تصمیم گیرنده باشند.

روانپزشکها و همچنین روانشناسها به درمان مراجع میپردازند. در واقع مراجعینی که در افسردگی های شدید و اضطراب های غیرقابل کنترل و وسواس های اختلالی قرار دارند میتوانند با تشخیص روانشناس ابتدا به مرحله دارودرمانی بپردازند و پس از ایجاد ثبات در هورمن های مغزی و به دست آوردن میزانی از سلامت روانی و بهبود به مشاوره های روانشناسی و فردی بپردازند. دکتر های روانشناس این قابلیت را دارند که تشخیص دهند آیا مراجع نیاز به دارو درمانی دارد و یا خیر. اما خود به شخصه نمیتوانند دارویی را برای مراجع تجویز کنند.

گرایش های روانشناسی یکی دیگر از عمده سوالهای مراجعین به روانشناسان است، که البته به دست آوردن این اطلاعات از جمله حقوق یک مراجع میباشد. روانشناسان (عمومی، بالینی) میتوانند در درمان های خود از گرایش هایی که در آن تخصص لازم را به دست آورده اند استفاده کنند.

یکی از اصلی ترین و پایه ایی ترین گرایش های درمانی است که به دو شاخه کلاسیک و کوتاه مدت تقسیم میشود. که در واقع مراجع با صحبت کردن در ساعات طولانی با روانکاو درمان خود را آغاز میکند.

از گرایش هایی است که به واسطه آن مراجع پس از صحبت و بیان مسئله اصلی، راهکارهایی برای درمان خود دریافت میکند که باید به این راه کارها عمل کند و هر هفته در ملاقات های جدید خود تغییرات رفتاری خود را برای روانشناس بازگو کند. در واقع در این درمان تمرکز بر ایجاد یک رفتار جدید و یا از بین بردن رفتارهای قبلی است.

درمان های شناختی بر روی شناخت، بینش و نگرش مراجع تمرکز دارد. به واسطه این درمان مراجع با بیان مسئله میتواند در هر هفته با تکلیف هایی که به او داده میشود به بینش جدیدی نسبت به مسئله خود دست پیدا کند و با این بینش جدید و نگرش به دست آورده قطعا مسئله و مشکلات او، بار سنگین قبل را برای او به همراه ندارد.

درمان های نوروسایکولوژیک بر روی ذهن و مغز تمرکز دارد. در واقع این درمانگران مشکلات و مسئله اصلی را در فیزیک مغز جستجو میکنند و با بالا و پایین بردن هورمن های مغزی و یا دریافت نویزهای در مغز که تولید کننده هورمن های فعال ذهن هستند با استفاده از (نوروفیدبک) میتوانند درمان را با روش شرطی سازی مغر بر روی بیمار انجام دهد.

تمام شاخه ها و گرایش های روانشناسی تلاش برای بهبود مراجع دارند و قطعا هر فردی از یک روش درمانی جواب بهتری میگیرد تا روش های دیگر. این اتفاق کاملا شخصی است. البته که هر روانشناسی برای درمان بهتر نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد، هر فردی به عنوان مراجع باید به این آگاهی دست پیدا کند که هر فردی ممکن است با یک گرایش درمانی در درمان خود جواب بهتری بگیرد.

یکی از دستاوردهای جامعه صنعتی امروزه لزوم مراجعه به روانشناس و تغییر در دیدگاه مردم به روانشناسان از قبل شده است. شاید پیش از این هر فردی با مراجعه به روانشناس دچار این دلهره میشده که شاید مشکلات اساسی روانی دارد و یا شاید فردی بیمار است که کسی نباید از بیماری او با خبر باشد پس شما اگر نیاز به دکتر روانشناس در جنوب تهران دارید می توانید با مرکز مشاوره روانشناسی مکث ارتباط بگیرید.

جواب دکتر روانشناس سهیلا عیسایی به این دست سوال ها این است که، مشاوران روانشناس در واقع حل کننده تمام مسائل و مشکلات یک فرد نیستند، آنها صرفا با شناخت روحیه و اخلاقیات فردی که به آنها مراجعه میکند میتوانند بهترین راه کار را برای حل مسئله فرد ارائه دهند. از این رو فرد مراجع با بینش و آگاهی که به واسطه روانشناس خود از مسئله و مشکل خود پیدا میکند میتواند بپذیرد که مشکلات خود را از این طریق کم تر کند و خود را در راه بهبود و سلامت قرار بدهد یا خیر.

در واقع مهم ترین عامل درمان خود فرد است که به دکتر روانشناس مراجعه کرده است. بنابراین یکی از پایه ایی ترین راهکارهای درمان نیز از طریق روانشناس بررسی و ارائه میشود که آن تغییر نگرش است. ایجاد تغییر نگرش مستلزم صرف زمانی است که تشخیص آن به عهده روانشناس است و برای هر فردی نسبت به مقاومت او در درمان متفاوت است. پس شما اگر فکر میکنید نیاز به تغییر نگرش دارید می توانید با دکتر روانشناس در جنوب تهران یا مرکز مشاوره روانشناسی مکث ارتباط بگیرید.

هر فردی با مراجعه به دکتر روانشناس و سعی و تلاش و مبادرت خود در درمان میتواند به بهبود دست پیدا کند. نکته مهم در درمان در واقع خود مراجع است که مراجع برای درمان و ایجاد بهبود، میتواند با تلاش خود و راهنمایی و مهارت یک روانشناس زبده به آن دست پیدا کند. در واقع هیچ فردی نیست که بخواهد و درمان نشود. حتی مشکلات و اختلالات رفتاری و شخصیتی و روانی میتوانند با گذر زمان در درمان های صحیح به بهبود برسند.

لطفا جهت مشاوره در مورد «دکتر روانشناس در جنوب تهران» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

در این مقاله به معرفی روانشناس خوب در جنوب تهران همراه با رزومه خواهیم پرداخت. سپس کمی از ویژگیهای مرکز مشاوره مکث خواهیم گفت و در آخر مواردی که یک روانشناس خوب در جنوب تهران باید دارای آن باشد، خدمتتان توضیح داده می شود؛ پس تا انتها همراه با ما باشید.

مرکز مشاوره مکث با داشتن چندین روانشناس خوب در جنوب تهران و باسابقه و مجرب در زمینه های مشاوره ای آماده انجام خدمات گوناگون روانشناسی برای همشهریان محترم می باشد. در سایت مکث می توانید فعالیت های مختلف مجموعه مکث را مشاهده فرمایید.

1. مترو

با توجه به اینکه مرکز مشاوره مکث جنب مترو جنوب تهران می باشد، مراجعین می توانند از این وسیله با توجه به ترافیک آزار دهنده شهر تهران استفاده کنند.

2. تاکسی

دکتر روانشناس در جنوب تهران

با توجه به بودن وسایل حمل نقل زیاد در محدوده خیابان شریعتی، شما می توانید با این گونه وسایل به مرکز مکث مراجعه نمایید.

3. پارکینگ

افرادی که با وسیله شخصی قصد آمدن به مرکز مشاوره مکث را دارند، دو گزینه در پیش رو دارند: 

استفاده از سینمای فرهنگ و پارک کردن در کنار رودخانه جنوب تهران که ورودی آن از کوچه یزدانیان می باشد.

روانشناس خوب در جنوب تهران کسی است که بتواند درمان خوبی بر روی مراجع خود داشته باشد. در واقع وقتی صحبت از یک روانشناس خوب در میان است، گاهی نحوه برخورد و گرایش درمانی او نیز بررسی میشود اما یک روانشناس خوب در جنوب تهران کسی است که بتواند روش درمانی مناسبی را برای هر کدام از مراجعین خود داشته باشد.

مسئله مهم در درمان های روانشناسی، به نوع بینش و آگاهی یک روانشناس زبده بازمیگردد. همانطور که یونگ بیان کرده: «هر مراجعی یک روش درمانی مخصوص به خود را دارد» ، یک روانشناس خوب و با مهارت نیز میتواند به این قدرت در درمان های خود دست پیدا کند که هر مراجعی نیازمند نوع درمان خاص خود است.

دلیل این نیازمندی، روان پیچیده هر انسان است که از اشخاص دیگر متفاوت است. بنابراین در یک گرایش درمانی مشخص، مشاور میتواند روش های متفاوتی از درمان را بکار بندد که مراجع بتواند مراحل درمان را بهتر و مؤثرتر پشت سر بگذارد.

تشخیص یک مشاور روانشناس خوب برای هر فردی متفاوت از فرد دیگر است. زیرا ممکن است یک مراجع در برخورد اولیه با یک درمانگری، با او احساس صمیمتی را داشته باشد که مراجع دیگر تا چندین جلسه و یا حتی تا آخرین روز درمان این احساس صمیمت را نداشته باشد.

از این رو درمان هایی که با برخورد اولیه و ایجاد احساس صمیمیت آغاز نشود، مراجع را به سمت مقاومت در درمان سوق میدهد و درمان دچار اختلال میشود.

بنابراین اگر فردی به دنبال درمان خود با یک روانشناس خوب در جنوب تهران است، بهتر است با راهنمایی از کسانی که مشاور روانشناس خوبی را میشناسند و با این سطح از آگاهی، مشاوری را انتخاب کند و به احساس خود در اتاق درمان اکتفا کند که به چه میزان میتواند صمیمت و شفافیت را با درمانگر خود تجربه کند.

در پیدا کردن یک روانشناس خوب، گرفتن اطلاعات از افرادی که با یک درمانگر به بهبود دست پیدا کرده اند، بسیار مؤثر است؛ زیرا شرایط اقتصادی و زمان هیچ کسی به او این امکان را نمی دهد که مدت های طولانی به دنبال درمانگری باشد که نمیشناسد. بنابراین شناخت اطرافیان و مخصوصاً کسانی که در درمان خود بهبود یافته اند، راه مناسبی برای پیدا کردن یک مشاور خوب است.

قطعاً باید بدانیم یک مرکز درمانی روانشناسی که عملکرد خوبی داشته است، مشاوران روانشناس با مهارت و زبده ایی را نیز گرد می آورد. ریسک گردآوری مشاوران روانشناسی که درمان های مناسبی ندارند، در مراکز درمانی که مدت ها مشغول به فعالیت هستند و مراجعین آنها سلامت و بهبود را در آن مراکز تجربه کرده اند، بسیار کم است.

در واقع برای پیدا کردن یک مشاور روانشناس خوب که بتواند درمان مناسبی را برای یک مراجع داشته باشد و همچنین به هیچ وجه در خود سوگیری، غرض ورزی و خشم نداشته باشد، مهم گرایش درمانی روانشناس نیست.

گرایش های درمانی، راهکارهای درمانی متفاوتی هستند که در انتهای هر درمان صرفاً هدفشان بهبود مراجع است؛ بنابراین اگر روانشناسی که با او در جلسات درمانی قرار گرفته ایم با هر گرایش درمانی (روانکاو، رفتار درمانگر، شناختی) باشد، بهتر است به عنوان مراجع تنها متوجه این امر باشیم که آیا پس از چندین جلسه بهبود را در خود احساس میکنیم یا خیر.

درمان های روانشناسی نیاز به صبوری و مبادرت و همکاری در درمان دارد. همانطور که مشکلات، رنج ها، اضطراب ها و ترس ها به مرور از سال های کودکی تا بزرگسالی در هر فردی اثرات مخرب خود را میگذارد، تا فردی عمیقاً احساس ناراحتی و دلشوره و حتی اختلالات شخصیتی را پیدا کند، به همان میزان درمان های روانشناسی نیازمند صبر، تحمل و بردباری مراجع است.

مراجعی که نتواند اتاق درمان را تحمل کند و به قدری از مشکلات خود به عجز نرسیده باشد که به دنبال درمان روانشناسی خود باشد، قطعاً نمیتواند بهبود و درمان را تجربه کند. بنابراین باید در درمان های روانشناسی تحمل رنج آگاهی و گذر زمان و همچنین هزینه های مالی درمان را قبول کنیم و به دنبال دستاورد مهم و مفیدی برای خود باشیم.

زمانی که یک مراجع برای درمان خود به مشاوره میپردازد، با سطحی از بینش و آگاهی مواجه میشود که در طول درمان برای او اتفاق میافتد. صراحتاً باید بیان شود که مراجعینی که مراحل درمانی خود را میگذرانند، به مراحل رشدی وجودی خود نیز پرداخته اند و پس از دوره های درمانی قطعاً آن فرد قبلی نیستند و نگاهشان به اطراف و دنیای پیرامونشان بسیار متفاوت از گذشته است. سرگردانی، بلاتکلیفی، گیجی و ندانستن ها، همه و همه ریشه در ناآگاهی از خود و ناشناخته بودن هر فرد برای خود دارد.

یکی از قدم های مهم در درمان های روانشناسی، شناخت خود و دستیابی به نقاطی از ناخود آگاه است. یک روانشناس و یا روانکاو خوب میتواند با پیدا کردن مسئله اصلی مراجع که باعث شده او را به اتاق درمان بکشاند، مراجع را برای خود آنالیز و تحلیل کند.

خودآگاهی در هر درمان روانشناسی باعث میشود مراجع به مرور بتواند خود را بشناسد و بازتاب های رفتاری خود را مورد بررسی قرار دهد. اینگونه است که هر فردی میتواند درمانگر خویش باشد و با راهنمایی یک مشاور روانشناس با مهارت، با بینشی جدید و آگاهی از آنچه که بر او میگذرد و واکنش های خود، بتواند نگاه عمیق تر و واضح تری به مسائل داشته باشد.

فرض کنید دختری به عنوان مراجع به درمانگری مراجع میکند که از سطح بالایی از اضطراب در رنج است؛ ریشه یابی رنج به عهده روانشناس است و پس از آن با تفسیر مناسب از اضطراب مراجع و دلایل آن، بیمار را به این آگاهی میرساند که دلیل اضطراب او خشم است. بنابراین مراجع به این نکته مهم و حیاتی پی میبرد که خشم او ریشه اضطراب است و با این آگاهی سطح قابل توجهی از اضطراب بیمار کاهش پیدا میکند.

زمانی که مراجع به آگاهی از دلایل مشکلات خود دست پیدا کند، نیمی از مشکلات برای او حل میشود و پس از آن قدم به قدم میتواند با آگاهی های بعدی و راه حل های درمانی پیشنهادی درمانگر به ادامه درمان خود بپردازد.

قطعاً امروزه در هر شهری میتوان روانشناس با مهارت و زبده ایی را پیدا کرد که به درمان مراجعین خود مشغول است. اگر این امکان برای برخی فراهم نشود، افراد میتوانند با مشاوره های آنلاین و تلفنی با مراکز درمانی مشاوره روانشناسی ارتباط برقرار کنند و درمان خود را آغاز کنند. از این رو مراکز درمانی که امکان مشاوره های آنلاین را ایجاد میکنند، مشاوران روانشناس خوب و با مهارت خود را در ساعاتی از شبانه روز به صورت آنلاین و تلفنی در برقراری ارتباط با مراجعین اینترنتی خود قرار میدهند تا بتوان همان خدمات مشاوره حضوری را بصورت آنلاین و یا تلفنی برای مراجعین فراهم نمود.

لطفا جهت مشاوره در مورد «روانشناس خوب در جنوب تهران» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.


+ بیشتر …

معرفی آدرس و نشانی مرکز مشاوره و نشانی مرکز مشاوره و نشانی تمامی مشاوران و دکتر روانشناس و روانپزشک مرکز مشاوره جنوب تهران و مراکز مشاوره جنوب تهران می باشد

 

 

ندای مهر با هدف ارائه خدمات مشاوره خانواده, روانشناسی, رواندرمانی, روانشناسی کودک, مشاوره ازدواج, مشاوره طلاق, مشاوره آنلاین, و ارائه مقالات و متون با کیفیت در حوزه روانشناسی در سال 1389 تاسیس گردید و با درنظر گرفتن نیازها و پیشنهادات کاربران در حال توسعه در بخشهای مختلف و خدمات گوناگون مشاوره و روانشناسی می باشد

کليه حقوق اين سايت متعلق به ندای مهر می باشد.

دکتر روانشناس در جنوب تهران

کانال مشاوره

 

Publisher

هوش های چندگانه گاردنر، نظریه، ویژگی ها و مشاغل

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان

کودکان و نوجوانان به دلیل حساسیت‌ های ویژه‌ ای که در هر سنی دارند، ممکن است نیازها و خواسته‌ های متفاوتی داشته باشند و در عین حال والدین نیز انتظارات و خواسته‌ هایی از آنان داشته باشند، پس مشاوره کودک و نوجوان می‌ تواند این نیازها و خواسته‌ ها را هماهنگ نماید. مرکز مشاوره و روانشناختی ما با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.دکتر روانشناس در جنوب تهران

کودکی و نوجوانی دو سن بسیار مهم در رشد فرد است. برای اینکه زندگی فرد در دوره های آتی زندگی با موفقیت و شادی همراه باشد باید فرد در این دو دوره از برنامه و تربیت هدفمندی برخوردار باشد. تربیت در دوران نوجوانی به مثابه ساختمانی رفیع است که روی پایه عظیم کودکی قرار می گیرد. کودکی در علم روانشناسی در واقع دوره یادگیری بهترین و عمیق ترین و در عین حال ساده ترین و اساسی ترین اصول بقا و حیات فرد است. روانشناسی کودک و روانشناسی نوجوان و تربیت در کودکی عمدتا تا یک سالگی به صورت غیر مستقیم و بعد از آن به صورت مستقیم همراه با روش های غیر مستقیم انجام می شود. روانشناسی کودک و نوجوان از پیچیدگی زیادی برخوردار است، در این دو دوره مهم، شخصیت اصلی فرد و ناخودآگاه فرد شکل می گیرد. به همین دلیل شالوده باورها در این دو دوره به مرور به اعماق ذهن میرود و فرد تا مدت ها با این باورها به زندگی خود ادامه می دهد. برای تربیت بهتر کودک و کمک به رشد و بالندگی فردی او در آینده راهنمایی های مشاوره روانشناسی کودک و نوجوان بسیار موثر و حیاتی است. تربیت و شکل دهی صحیح کودکان یک هنر زندگی است که همه باید آن را بیاموزند.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

محققان در مطالعات روانشناسی کودک به این نتیجه رسیده اند، کودک از هر محرکی برای یادگیری بیشتر استفاده می کند و با سرعت بسیار زیاد رشد فیزیکی خود را ادامه می دهد. روانشناسی کودک در این دوره بر یادگیری و فرایندهای یادگیری در این دوره استوار است. در این زمان کودک ساختار روانی خود را ابتدا بر اساس حس و سپس ادراک می سازد و هنوز خبری از باورها و شناخت های عمیق نیست، در این دوره کودک می آموزد چگونه از خطر، خود را به دامان والدین بیندازد و برای تامین غذا و دیگر نیازهای اساسی رشد به آنها پناه بیاورد. روانشناسی کودک و نوجوان بیان می دارد روان کودک در این دوره بسیار آسیب پذیر است و هر نوع رفتار فاقد ارزش تربیتی برای کودک موجب بر هم خوردن تعادل عاطفی او در نوجوانی و یا حتی کودکی می شود. از این رو روانشناسی کودک و نوجوان در این دوران بر تربیت صحیح به همراه مراقبت همیشگی و همه جانبه از سلامتی کودک استوار است. در زیر برخی از نکات تربیتی مهم در دوران کودکی را بیان کرده ایم.

روانشناسی کودک و نوجوان بیان می دارد که در دوران نوجوانی اصول اولیه باورها و اصول زندگی فرد بر اساس شالوده روانی شکل گرفته در دوران کودکی، شروع به ایجاد شدن می کند. بر اساس روانشناسی کودک و نوجوان در دوران نوجوانی سرعت یادگیری مستقیم بسیار بیشتر می شود و نوجوان بر اساس تغییرات شگرفی که در ساختار ذهنی او ایجاد می شود شروع به تکمیل کردن تربیت دوران کودکی می کند، در ادامه روانشناسی کودک و نوجوان، نوجوان باورها را می سازد، باورها در تمام جنبه های زندگی در این دوران شکل می گیرد. از نظر روانشناسی کودک و نوجوان، در دوران نوجوانی لوب پیشانی مغز که مسئول کنترل تکانه های رفتاری است شروع به رشد می کند و این بخش از مغز در واقع بخشی است که از همه قسمت های مغز دیرتر تکامل می یابد. از این رو رفتارهای نوجوان در این دوره بسیار عجیب و غیر عادی می نماید. در روانشناسی کودک و نوجوان می خوانیم که مغز نوجوان در جستجوی شناخت روابط خود با دنیای اطراف است و به همین دلیل بسیاری از رفتارهای عجیب را برای تجارب جدید مورد استفاده قرار می دهد. در مغز نوجوان نوعی الگوریتم اتفاقی در حال جریان است که الگوریتم نهایی تکانه های رفتاری را تعیین می کند. به همین دلیل رفتارهای نوجوانان در این سن بسیار بسیار غیر قابل پیشبینی است. ولی موهبت بزرگ روانشناسی کودک و نوجوان، در این سن همین الگوی رشد در لوب پیشانی است. بر این اساس روانشناسی نوجوان بسیار از روانشناسی کودک پیچیده تر است، علی رغم اینکه برخی الگوهای ثابت رفتاری در فرد وجود دارد که حاصل از تربیت دوران کودکی است و همین الگوها وسیله ای برای پایدار شدن الگوریتم رشد در نوجوان می شود که مشاوران را برای کمک به نوجوان یاری می کند و گذر از این دوره را آسان می کند.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

ارتباط موثر بین فرزندان و والدین از اولین شروط سلامت روان برای فرزندان است.
این ارتباط باید در کودکی شکل بگیرد و در نوجوانی با احترام ادامه یابد تا حدی که فرزند بتواند با پدر و مادر خود به راحتی حرف بزند در عین حال از دایره احترام پا به بیرون نگذارد.

در برقراری ارتباط مؤثر با فرزندان مسلماً نقش والدین مهم‌ تر و حیاتی‌ تر است. پذیرش کودکان و نوجوانان پلی ارتباطی است که مهارت‌ های ارتباطی را به آنها می‌ آموزد و به تقویت هوش هیجانی و حس اعتماد به‌ نفس می‌ انجامد.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

تربیت جنسی کودک در کشور ما آنگونه که لازم است جدی گرفته نمی شود، حال آن که از بخش های مهم تربیت آنها است. برخی از والدین تصور می کنند که نیاز نیست هیچ اقدامی در رابطه با تربیت جنسی کودک خود انجام دهند و به مرور زمان او خود برخی از مسائل را می فهمد.
اگر کودک شما در زمان نامناسب و به نادرستی با مسائل جنسی آشنا شود، این مسئله در زندگی او مشکلاتی ایجاد خواهد کرد. تربیت جنسی فرزندان خود را جدی بگیرید!

[tmm name=”13066″]

تماس با ذهن آرا

کودکان و نوجوانان به دلیل حساسیت‌ های ویژه‌ ای که در هر سنی دارند، ممکن است نیازها و خواسته‌ های متفاوتی داشته باشند و در عین حال والدین نیز انتظارات و خواسته‌ هایی از آنان داشته باشند، پس مشاوره کودک و نوجوان می‌ تواند این نیازها و خواسته‌ ها را هماهنگ نماید. مرکز مشاوره و روانشناختی ما با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای دریافت خدمات گسترده و تخصصی روانشناسی با متخصصین ما در تماس باشید.

مرکز روانشناسی کودک شمال تهران

مرکز مشاوره و روانشناسی جنوب تهران

کلینیک روانشناسی کودک

مرکز مشاوره کودک شرق تهران

بهترین روانشناس کودک در تهران

مشاور و روانشناس کودک خوب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

پربازدیدها


تست آنلاین عشق و عاشقی واقعی


تست شخصیت شناسی نئو


تست آنلاین اختلال دو قطبی


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان


جملات ناب اعتمادبنفس


تست آنلاین وسواس فکری

دکتر روانشناس در جنوب تهران


تست اسکیزوفرنی آنلاین


تست آنلاین اختلال شخصیت مرزی


تست طرحواره یانگ به صورت آنلاین


تست آنلاین سلامت روان، تست scl-90 آنلاین

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک 17، واحد 2

شماره تماس: ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

ایمیل: Info@mindtoolbox.ir

   

فلوکستین  سایت روانشناسی

تست هوش  تست روانشناسی  تست وسواس

تست شخصیت شناسی  مهارت های ارتباطی

تست تله های زندگی  جملات انگیزه دهنده

دسامبر 20, 2018

۰

مشاور خوب نقش موثری در برطرف کردن بخش زیادی ازاختلالات روانی دارد. در یک مرکز مشاوره خوب ، روانشناس خوب می تواند مشکلات روحی افراد در زندگی را شناسایی و با درمان قطعی آن زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهد. شیوه های درمانی مختلف مانند درمان های شناختی رفتاری که از جمله پرطرفدارترین شیوه های درمانی رایج در درمان قطعی وسواس ، اضطراب و استرس می باشد تنها توسط بهترین روانشناسان در کلینیک های روانشناسی مورد استفاده قرار می گیرد.

دکتر روانشناس در جنوب تهران

تلویزیون صدای زندگی

مشاهده فیلم های بیشتر

تلفن :

اطلاع رسانی و ثبت نام کارگاه و کلاس :

آدرس :
تهران – سعادت آباد بلوار دریا – روبروی دانشگاه امام صادق – علامه جنوبی – خیابان 38 غربی – روبروی دبیرستان راهیان فضیلت – پلاک 15 – طبقه 2

دکتر روانشناس در جنوب تهران
دکتر روانشناس در جنوب تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *