دکتر روانشناس در مشهد

 
helpkade
دکتر روانشناس در مشهد
دکتر روانشناس در مشهد

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:دکتر روانشناس در مشهد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

مرضیه هاشمی 

دکتر بتول غضنفری 

باران دهقان 

عطیه تقوی 

دکتر تکتم کاظمینی 

زهرا کیافر 

محبوبه عنابستانی 

دکتر سحر خیاط باشی 

مسلم رومیانی 

دکتر هدی نداف شرق 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

نوبت دهی مراکز روانشناسی مشهد – روانشناس خوب در مشهد – بهترین روانشناس مشهد – بهترین مراکز روانشناسی مشهد – زوج درمانی در مشهد – دکتر روانکاوی در مشهد – دکتر اختلال میل جنسی در مشهد – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در مشهد – زوج درمانگر خوب در مشهد – روانشناس عالی در مشهد – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

بهترین مرکز روانشناسی و مشاوره در مشهد خدمات تخصصی درمان را زیر نظر دکتر روانشناس خوب آقا و خانم برای انواع مشکلات و ناراحتی های مراجعین ارائه می کند.

درمان مشکلات و ناهنجاری های روانشناختی، به بهبود ارتباطات در جامعه کمک می کند. بسیاری از ناسازگاری ها و ناملایمات در افراد، شاید تنها به چند جلسه مشاوره با کمک روانشناس نیاز داشته باشد. دکتر روانشناس خوب می تواند از یک فرد تندخو، افسرده، وسواسی، بدبین و… فردی سالم بسازد.

دکتر روانشناس خوب با کمک جلسات مشاوره می تواند به درمان انواع مشکلات روانی- عصبی در افراد بپردازد. درمان انواع اختلالات و ناهنجاری های شخصیت زیر نظر دکتر روانشناس بالینی، نوروتراپیست، بازی درمانگر، گفتار درمانگر، روانپزشک و سایر درمانگرها، بهترین خدمات ارائه شده در مرکز مشاوره و روانشناسی آرامش ماندگار در مشهد است. ناتوانی افراد در کنترل و مدیریت خلق و خوی شان، یکی از مهمترین علل ناسازگاری های روابط شان است. تسلط نیافتن بر شرایط روحی و بروز عکس العمل های نامناسب در موقعیت های مختلف روزمره از افراد، می تواند تنش هایی ایجاد نموده و آرامش زندگی شان را بهم بریزد. دکتر روانشناس با ارائه راهکارهای خوب برای مواجهه با مسائل، به حل انواع مشکلات در مراجعین کمک می کند.

در مرکز مشاوره و روانشناسی آرامش ماندگار، کلیه خدمات روانشناختی زیر نظر درمانگرهای متخصص ارائه می گردد:

دکتر روانشناس در مشهد

تفاوتی که در درمان بیماری های روانشناختی در مقایسه با سایر بیماری ها وجود دارد این است که در طول درمان انواع بیماری ها، اغلب ممکن است وضعیت روانی دشواری بر بیماری وارد شود و بیمار برای آنکه به درمان نهایی برسد، مجبور باشد دشواری های آن را تحمل کند و در این مسیر فشارهای روانی شدیدی هم به او وارد شود. در حالی که در طول درمان مشکلات روانشناختی وضعیت روانی بیمار رو به بهبود پیش رفته و حال او روز به روز بهتر می شود. البته این منوط به این است که بیمار بتواند ارتباط خوب و مناسبی را با دکتر روانشناس خود برقرار نموده و با روند درمان همکاری کند. در مرکز مشاوره و روانشناسی آرامش ماندگار در مشهد کامل ترین تیم درمانگر و متخصص گرد هم آمده اند تا بهترین شرایط برای ارائه خدمات به مراجعین را فراهم کرده و به درمان انواع مشکلات و ناراحتی های روانشناختی زیر نظر دکتر روانشناس آقا و خانم بپردازد. جهت مراجعه و دریافت خدمات می توانید وقت مشاوره تان را از قبل رزرو کنید.

پشتیبانی: 09909675313

حقوق مادی و معنوی این سایت وابسته به مرکز روان شناسی آرامش ماندگار می باشد.

لیست مراکز مشاوره مشهد و استان خراسان رضوی را در اینجا بر شما مهاطب عزیز مجله هوش کالا گرد آورده ایم. مراکز معرفی شده از بهترین کلینیک های مشاوره و روانشناسی کودک ، ازدواج ، اعتیاد ، تحصیلی ، مشکلات زناشویی و… می باشد. اگر به دنبال روانشناس خوب در مشهد هستید ، از لیست زیر انتخاب نمایید.

پیشنهاد ما

کلینیک روانشناسی و مشاوره کریمی نسبمدیریت :افسانه کریمی نسب خدمات :خانواده درمانی.زوج درمانی، مشاوره قبل از ازدواج به همراهروان درمانی اختلالات خلقی و اضطرابی”وسواس و…آدرس:بین میدان هاشمیه و پیروزی ۴۰، پلاک۳۲، ساختمان حیات،طبقه۱تلفن پذیرش :۰۹۳۰۸۴۹۹۷۱۵در این مرکز خدمات آنلاین نیز ارائه می گردد.

تاکنون بخشی از مراکز مشاوره مشهد را معرفی کردیم. در ادامه نیز مابقی مطب های مشاوره روانشناسی خوب مشهد شامل مراکز دولتی و خصوصی ، که خدمات مشاوره کودک ، نوجوان ، ازدواج ، روان تنی ، طلاق ، تحصیلی، اضطراب ، افسردگی و غیره را ارائه می دهند معرفی می کنیم.

هم چنین می توانید لیست مراکز مشاوره در تهران را مشاهده نمایید.دکتر روانشناس در مشهد

اگر شما روانشناس شاغل در خراسان رضوی و مشهد هستید و اسم و آدرس کلینیک خود را در این لیست مشاهده نمی کنید. بر روی ثبتنام کلیک نمایید.

مرکز روانشناسی سیب

آدرس :

بلوار وکیل آباد ، وکیل آباد ۱۹ ، نبش عدل ۹،

تلفن پذیرش :

۳۶۰۱۷۱۹۳

کلینیک روانشناسی روان پژوه

آدرس :

، بلوار وکیل آباد. ابتدای بلوار هفتم تیر، پ ۱.

تلفن پذیرش :

۰۵۱۳۸۶۴۰۲۱۲

مرکز خدمات روانشناختی صبا

آدرس :

 ،بین وکیل آباد ۱۹ و ۲۱،نرسیده به پل سیدرضی، ساختمان رضا

تلفن پذیرش :

۰۵۱۳۶۰۳۸۷۰۹

کلینیک مشاوره روانشناسی مشهد ( کیمیایی )

آدرس :

، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر ابتدای بزرگمهرجنوبی، روبروی بانک سپه ،ساختمان سارسل

تلفن پذیرش :

۰۵۱۳۷۶۱۰۱۷۸

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره و یا بهترین دکتر روانشناس مشهد مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس و یا مشاوربا تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره مشهد بهترین مراکز روانشناسی  را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند را ذکر کردیم.

مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران است. براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ این شهر با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهراناست.

انجمن روانشناسی ایران

آخرین تغییرات : خرداد ۲۰, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

دکتر روانشناس در مشهد
دکتر روانشناس در مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *