دکتر روانشناس کودک در تبریز

 
helpkade
دکتر روانشناس کودک در تبریز
دکتر روانشناس کودک در تبریز

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:دکتر روانشناس کودک در تبریز

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

روانشناسی کودک چیست؟

روانشناسی کودک یکی از شاخه‌های تخصصی روانشناسی بالینی است که برشکل گیری ذهنیت و رفتار کودکان از زمان تولد تا نوجوانی تمرکز دارد.

روانشناسی کودک علاوه بر چگونگی رشد کودکان از لحاظ فیزیکی بر رشد روانی، عاطفی و اجتماعی آنان نیز توجه دارد.

هدف نهایی این حوزه، بررسی عوامل متعددی است تا بتوانند نحوه تفکر و رفتار کودکان را درک کنند و از آن اطلاعات جهت بهبود مهارت والدین، آموزش و پرورش، مراقبت از کودکان، روان درمانی و سایر موارد متمرکز بر بهره‌وری کودکان استفاده کنند.

از جمله عوامل موثر در رشد روانی کودک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سه زمینه کلی که روانشناسی بالینی در تجزیه و تحلیل روانی کودک در نظر می‌گیرد، شامل موارد زیر است:

زمینه اجتماعی

از جمله عواملی که در این حیطه بررسی می‌شوند، روابط با همسالان و بزرگسالان است که بر نحوه تفکر، یادگیری و رفتار کودکان تاثیر دارد. خانواده، مدرسه و گروه‌های هم سن‌ و سال، بخش مهمی از زمینه اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

زمینه فرهنگی

فرهنگی که کودک در آن رشد می‌یابد، مجموعه‌ای از ارزش‌ها و آداب ‌و رسوم، اعتقادات و شیوه‌ زندگی است که بر کودک تاثیر می‌گذارد. زمینه فرهنگی می تواند از طریق ارتباط کودک با والدین، نوع آموزش‌ و پرورش و نوع مراقبت از آن تاثیرگذار باشد.

زمینه اجتماعی، اقتصادی

وضعیت اجتماعی و اقتصادی به مجموعه ای از عوامل مثل میزان تحصیلات، میزان درآمد، شغل و محل زندگی بستگی دارد.

به دنیا آمدن کودک در خانواده‌ای با وضعیت اجتماعی و اقتصادی بالا، امکان دسترسی بیشتری به فرصت‌ها را برای او فراهم می‌سازد، در حالی که کودکان درخانواده‌هایی با وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین، دسترسی کمتری به مراقبت‌های بهداشتی، تغذیه سالم و آموزش دارند.

نکته مهم این است که هر سه زمینه بالا به طور مداوم در حال تعامل با یکدیگر هستند.

در حالی که یک کودک ممکن است به دلیل وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین شانس کمتری داشته باشد، غنی سازی روابط اجتماعی و روابط فرهنگی قوی می‌تواند به اصلاح این عدم تعادل کمک کند.

روانشناس کودک چه کمکی می‌کند؟  

روانشناسان کودک، می‌تواند کودکان و والدین را در مقابله با نگرانی‌های مربوط به رشد و در زمینه تشخیص اختلالات روانشناختی دوران کودکی مانند اضطراب، افسردگی، بیش فعالی و اختلالات سلوک راهنمایی کنند.

متخصصان تلاش می‌کنند تا به کودکان در رفع مشکلات بالقوه کمک کنند و باعث شوند که آنها به نوعی رشد کنند که نتایج سالم درآینده را در پی داشته باشند.

برای مثال، روانشناسان کودک ممکن است در مورد شیوه‌های مراقبتی و تربیتی کودکان به والدین مشورت دهند و یا ممکن است مستقیماً با کودکان کار کنند تا به رشد ذهنیت‌ آنها کمک کنند.

شناخت الگوهای روانشناختی عادی و غیر عادی کودک می‌تواند به والدین کمک کند تا بدانند چگونه به بهترین نحو با آنها ارتباط برقرار کنند، و راهبردهای مقابله ای را طوری به فرزندان خود بیاموزند که بتوانند احساسات خود را مدیریت کنند و با کمک به پیشرفت فرزندان، آنها را در هر مرحله جدید از رشد، کمک کنند.

با به دست آوردن درک درستی از نحوه رشد، تفکرو رفتار فرزندان، والدین و متخصصانی که با کودکان سروکار دارند بهتر می‌توانند از کودکان مراقبت و نگهداری کنند.

ژاله فرتاش 

الهام جهانگیر 

مریم صادقی 

فروغ فرخ زاده 

مونا همایون مقدم 

معصومه پورآقایی دیزجی 

هادی تحفه 

عباسعلی ملکی 

دکتر روانشناس کودک در تبریز

محمد محمودزاده 

لیلا قلی زاده 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

مشاوره کودک چیست ؟ واژه تربیت کودک به معنای تعلیم و تربیت کودک برای چالش های زندگی آینده اش با استفاده از اصول علمی است. والدین باید بدانند که تمامی حرکات و عملکرد های آنان در حضور کودک شکل دهنده ی قالب های رفتاری و اصول فکری کودکان می باشد. در مسیر تربیت کودک والدین با چالش های متفاوتی روبرو می شوند که باید قبل از هر چیزی احساسات خود را کنترل کنند. تا بتوانند در رویارویی با این چالش ها عملکرد بهتری داشته باشند. افزایش آگاهی در مورد اصول تربیتی فرزندان نکته ی بسیار حیاتی برای تربیت کودک می باشد. بهترین راه حل برای افزایش آگاهی استفاده از مشاوره کودک و مشاوره تربیت کودک می باشد. از آنجایی که بسیاری از شهروندان از مراکز مشاوره کودک اطلاع ندارند. در این مقاله تمامی آدرس مرکزا مشاوره کودک را جمع آوری شده است.

 

 

یکی از مشکلاتی که بسیاری از شهروندان تبریز با آن مواجه هستند عدم آگاهی آنان از آدرس مراکز مشاوره کودک تبریز می باشد. به همین دلیل مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی سعی در جمع آوری بهترین مراکز مشاوره کودک تبریز کرده است. آدرس بهترین مراکز مشاوره کودک تبریز در ادامه آورده شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی تماس بگیرید.دکتر روانشناس کودک در تبریز

 

آدرس مراکز مشاوره کودک تبریز

 

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آدرس مراکز مشاوره کودک تبریز با مشاوران مرکز مشاوره حامی هنر زندگی از کل کشور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

  

کودکی دوران شکل گیری شخصیت می باشد؛ بنابراین آگاهی پدر و مادر از روش های صحیح تربیتی و آموزش کودک در نحوه برخورد آنان و داشتن رفتاری مناسب با کودکشان تاثیر به سزایی دارد. فراموش نکنید که برای تربیت کودک تنها فراهم کردن شرایط رفاهی و آموزشی مناسب کافی نیست؛ بلکه والدین باید اصول صحیح تربیتی شامل تنبیه، تشویق، آموزش و… را بیاموزند. یادگیری این اصول صحیح تربیت و آموزش کودک مسئله پیچیده ای است که نیاز به مشاوره با روانشناسان متخصص و حساس کودک دارد. برای اطلاع از روانشناسی کودک کلیک کنید.

همانطوری که می دانید کودکان نیز مسئله ها و دغدغه هایی دارند که نمی توانند به تنهایی این چالش ها را برطرف کنند. این مسئله می تواند به طور مستقیم بر روی سلامت و روحیه کودک تاثیر بگذارد. در این میان نقش اصلی در برقراری ارتباط و کمک به کودکان برای برطرف کردن مشکلاتشان را خانواده ها بازی می کنند. مشاوره کودک موثرترین راهکاری است که خانواده ها می توانند روش صحیح برخورد با کودکان برای حل مشکلاتشان را بیاموزند. برای دریافت مشاوره کودک کلیک کنید.

 

شما می توانید با مراجعه به روانشاسان کودک در مورد مشکلات متفاوت فرزندتان مشاوره بگیرید. تجربه به ما ثابت کرده که موضوع و چالش اصلی والدین همیشه پنهان بوده و نیاز به ریشه یابی توسط روانشناس کودک دارد. ولی به طور کلی می توان از رایج ترین مشکلات والدین در زمینه کودک به موارد زیر اشاره داشت :

 

به دلیل مشغله زیاد والدین در زندگی های امرزی، یافتن یک مشاوره کودک متخصص و با تجربه مشکل بوده و نیاز به صرف وقت، هزینه، انرژی زیاد در رفت و آمد و … دارد که همین امر سبب می شود تا بسیاری از والدین از کمک و همراهی روانشناسان کودک متخصص بهرمند نشوند. مرکز مشاوره کودک حامی هنر زندگی با گرد هم آوری روانشناسان کودک متخصص و با تجربه و همچنین با فراهم سازی زیرساخت تلفنی در تلاش است که تا بتواند سهم کوچکی در یاری و آسایش مردم ایران زمین داشته باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کودک به صورت تلفنی و حضوری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

دکتر شیرین زینالی – موسسه روانشناسی آرامش اندیشه تبریز

دکتر شیرین زینالی روانشناس کودک و نوجوان | هیئت علمی دانشگاه ارومیه

اطلاعات شخصی نام: شیرین نام خانوادگی: زینالی ممقانی

سوابق تحصیلی کارشناسی: روانشناسی بالینی دانشگاه تبریز  کارشناسی ارشد: روانشناسی بالینی کودک و نوجوان دانشگاه شهید بهشتی دکتری روانشناسی عمومی دانشگاه تبریز ۳- عنوان پایان نامه کارشناسی: رابطه هوش هیجانی و عزت نفس ۴- عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد: اثربخشی آموزش مادران بر کاهش مشکلات تغذیه کودکان

سوابق شغلی

دکتر روانشناس کودک در تبریز

هیئت علمی دانشگاه سراسری ارومیه

فعالیت در بیمارستان بهبود تبریز(گروه پزشکی نصر) به عنوان روانشناس کودک و نوجوان بمدت ۲سال، فعالیت در کلینیک اندیشه سردرود بمدت ۴ ماه بعنوان روانشناس کودک و نوجوان، فعالیت در بیمارستان شهید محلاتی(نیروهای مسلح) از اردیبهشت ۹۰، برگزاری جلسات آموزشی در مهدکودک های تبریز، فعالیت در مرکز مشاوره یاوران رشد، برگزای جلسات مشاوره و سخنرانی در پایگاه بسیج ۲۹ بهمن، فعالیت در دفتر روانشناسی کودک وخانواده و عضو هئیت مدیره موسسه

عضویت در مجامع علمی و پژوهشی

عضو سازمان نظام روان شناسی و مشاوره، عضو استعدادهای درخشان کشور، عضو بنیاد ملی نخبگان فعالیت های جانبی کسب عنوان پژوهشگر برتر دانشکده روان شناسی دانشگاه شهید بهشتی در سال ۸۸ کسب رتبه ۳ کنکور کارشناسی ارشد کسب رتبه ۱ در آزمون دکتری روانشناسی دانشگاه تبریز قبولی در آزمون زبان MCHE چاپ هفتگی مصاحبه با روزنامه ایران در زمینه روانشناسی کودک و نوجوان ۸- واحدهای درسی تئوری و عملی در دوره کارشناسی ارشد

 

سمیه تاج فر روانشناس بالینی – موسسه روانشناسی آرامش اندیشه تبریز

فریبا پاغوشی روانشناس بالینی – موسسه روانشناسی آرامش اندیشه تبریز

آرزو لشکری – موسسه روانشناسی آرامش اندیشه تبریز

صندوق ایمیل یا پوشه اسپم خود را جهت تائید اشتراک خود چک کنید

آدرس: تبریز – ۱۷ شهریور جدید، روبروی بستنی وحید، کوچه مه پیکر، پلاک ۱، طبقه ۳

تلفن:۳۵۵۷۵۸۴۹ ۰۴۱ ۹۸+

ایمیل:info@arameshandisheh.com

در اینجا لیستی از بهترین مراکز مشاوره تبریز و استان آذربایجان شرقی را بر شما مخاطب گرامی سایت هوش کالا آورده ایم. این لیست از بهترین مراکز مشاوره خانواده، روانشناس کودک، مشاوره ازدواج ، اعتیاد ، تحصیلی و.. در شهرستان تبریز است. تمامی مراکز زیر دارای پروانه معتبر از مراجع ذی ربط می باشند.

پیشنهاد ما

دکتر مینا زعفرانچی مدرس دانشگاه و روان درمانگر کودکان و بزرگسالان خدمات :تست هوش ، تست شخصیت ، مشاوره ازدواج ، تحصیلی ..مشاوره حضوری و تلفنی آدرس :تبریز چهارراه آبرسان ، مهرگان یک ، برج سفید smp طبقه دوم مرکز صباتلفن پذیرش :۰۹۱۴۴۰۹۳۳۶۳

 مرکز مشاوره علامه امینی تبریز ( دولتی )آدرس :خیابان هفده شهریور جدید، بالاتر از بستنی وحید، جنب بانک ملی ، کوچه آقا علیتلفن پذیرش :۵۵۶۱۸۳۶

خانم دکتر علیزاده روانشناس تبریزآدرس :خیابان هفده شهریور جدید ، روبروی بستنی وحید، جنب آزمایشگاه دانش ، طبقه سهموسسه روانشناسی آرامش اندیشه تبریزتلفن پذیرش :۰۴۱-۳۵۵۷۵۸۴۹دکتر روانشناس کودک در تبریز

دکتر علیلوآدرس :خیابان هفده شهریور جدید ، روبروی بستنی وحید، جنب آزمایشگاه دانش ، طبقه سهموسسه روانشناسی آرامش اندیشه تبریزتلفن پذیرش :۰۴۱-۳۵۵۷۵۸۴۹

مرکز مشاوره آرمشآدرس :چهارراه آبرسان – کوی ناصحی اول – پلاک ۱۱تلفن پذیرش :۳۳۶۸۹۸۷

اگر شما روانشناس شاغل در آذربایجان شرقی و تبریز هستید و اسم و آدرس کلینیک خود را در این لیست نمی بینید بر روی ثبت اطلاعات کلینیک کلیک کنید و مشخصات خود را با دقت وارد نمایید. پس از اعتبار سنجی مشخصات شما در این لیست نمایش داده می شود.

در ادامه لیست مراکز مشاوره آذربایجان شرقی به جز تبریز را به همراه آدرس و شماره تلفن معرفی کردیم. اگر بدنیال مشاور خوب در آذربایجان شرقی هستید می توانید از لیست زیر استفاده کنید.

از نظر ما بهترین مطب مشاوره و یا دکتر روانشناس تبریز مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس و یا مشاوربا تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره تبریز بهترین مراکز روانشناسی  را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند را ذکر کردیم.

وب سایت هوش کالا در زمینه مشاوره در حوزه های طلاق، اعتیاد، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تحصیلی، کودکان، نوجوانان و … به جمع آوری مراکز روانشناسی از جمله مراکز مشاوره در تهران پرداخته است.

اسامی شهرهای استان آذربایجان غربی

مراغه ، مرند ، اهر ، میانه ، بناب ، سهند ، سراب ، آذرشهر ، هادیشهر ، جلفا ، عجب‌شیر ، سردرود ، تبریز  ، ملکان ، شبستر ، خسروشا ، بستان‌آباد ، هشترود ، اسکو ، ایلخچی ، اسکو ، باسمنج

سازمان بهزیستی تبریز

آخرین تغییرات : تیر ۱۶, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

نام

عنوان

فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان

تخصص/دسته


فوق تخصص روانپزشک

دکتر روانشناس کودک در تبریز

ساعات و روزهای کاری


۰۴۱-۳۵۴۳۲۱۶۸

توضیحات

متخصص اعصاب و روان بزرگسالان ، فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان ، فلوشیپ روانپزشکی اطفال از استرالیا ، استاد دانشگاه
( ویزیت حضوری می باشد )

استان


آذربایجان شرقی

شهر

تبریز

آدرس

تبریز ، خیابان ارتش جنوبی ، روبروی پست مرکزی ( روزهای فرد )
تبریز ، ارتش جنوبی ، خیابان پاستور جدید ، تقاطع جبار نائب ، روبروی بانک رفاه ، ساختمان شریف ، طبقه سوم ( روزهای زوج )

تلفن ثابت

۰۴۱-۳۵۴۳۲۱۶۸

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به
شرکت برنامه نویسی ویان وب
است.


Jump to navigation

۰۵:۲۶ – ۱۳۹۸/۰۶/۲۴

جدول زیر شامل لیست پزشکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان در تبریز و بهترین روانپزشک کودک در تبریز می باشد که به همراه اطلاعات تماس و آدرس برای رفاه حال شما گردآوری شده است.

160. لیست پزشکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان در تبریز

لیست پزشکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان در تبریز – فوق تخصص روان پزشک کودکان تبریز – روانپزشکی کودک تبریز – فوق تخصص اعصاب و روان کودکان تبریز – درمان بیش فعالی کودک تبریز – دکتر فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان تبریز – فوق تخصص روانپزشکی کودکان تبریز – دکتر روانپزشک کودک خوب در تبریز – آدرس مطب دکتر روانپزشک کودکان خوب در تبریز – بهترین روانپزشک کودک در تبریز – تلفن دکتر روانپزشک کودکان در تبریز – نوبت دهی روانپزشک کودکان در تبریز – روانپزشک کودک خوب در تبریز – بهترین دکتر روانپزشک کودکان در تبریز – مطب های فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان تبریز – اسامی متخصصین فوق تخصص روانپزشک کودک تبریزدکتر روانشناس کودک در تبریز

 

 

جدول زیر نمایش دهنده لیست پزشکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان در تبریز به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد.

در صورت تمایل به سفارش درج آگهی و قرار گرفتن در لیست فوق با شماره تلفن 07136330130 و یا ایمیل آدرس info@payju.ir تماس حاصل فرمائید.

                                                                                                                                                       با تشکر                                                                                                                                        تیم پشتیبانی وبسایت پی جو

منبع: وبسایت بانک مشاغل برتر شیراز – پی جو

۱۰:۱۶ – ۱۳۹۸/۰۸/۱۳

در جدول زیر لیستی از فروشگاه های لوازم ورزشی در تبریز، بهترین فروشگاه  لوازم ورزشی در تبریز و …  به همراه آدرس و شماره تلفن آنها قرار گرفته است.

۰۷:۴۹ – ۱۳۹۸/۰۶/۲۷

جدول زیر شامل لیست پزشکان متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) در تبریز، بهترین متخصص اعصاب و روان تبریز و بهترین روانپزشک تبریز می باشد که همراه با اطلاعات تماس و آدرس برای رفاه حال شما گردآوری شده است.

۰۸:۰۰ – ۱۳۹۸/۱۰/۰۸

در جدول زیر لیست کاملی از مراکز دیتیلینگ خودرو تبریز، پولیش در تبریز، صفر شویی در تبریز، نانو سرامیک در تبریز و کاور بدنه خودرو تبریز را مشاهده می کنید برای اطلاع

۰۹:۳۶ – ۱۳۹۸/۰۸/۰۶

در جدول زیر لیست کاملی از آسایشگاه سالمندان در تبریز، بهترین مرکز سالمندان در تبریز و … قرار گرفته است.

۰۹:۴۶ – ۱۳۹۸/۰۳/۱۲

در جدول زیر لیست خانه بازی کودکان در تبریز را به همراه آدرس و اطلاعات تماس آنها، برای شما آورده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های لیست زیر تماس بگیرید.

۰۸:۱۸ – ۱۳۹۷/۰۷/۰۷

۰۹:۲۱ – ۱۳۹۸/۰۱/۲۶

بیمه دانا تبریز  – نمایندگی بیمه دانا تبریز – شعبه بیمه دانا در تبریز – بیمه دانا شخص ثالث در تبریز – شعب و نمایندگان بیمه دانا در تبریز – پرداخت خسارت بیمه دانا تبریز – اخذ نمایندگی بیمه دانا در تبریز – لیست شعب و نمایندگی های بیمه دانا در تبریز – شرکت بیمه دانا تبریز – بیمه آتش سوزی دانا در تبریز – بیمه مسئولیت دانا در تبریز – بیمه عمر و حوادث گروهی دانا در تبریز – بیمه حوادث دانا در تبریز – بیمه خودرو بیم

۰۹:۳۵ – ۱۳۹۷/۰۷/۲۴

آمار بازدید:

بانک مشاغل برتر پی جو ، معرف کسب و کارهای معتبر در ایران می باشد. در حال حاضر پی جو در شهرهای مختلف از جمله شیراز ، بوشهر ، اهواز ، کرمان ، یزد ، بندرعباس ، اصفهان و سایر شهرها فعال می باشد. همچنین شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص شیراز شامل : دندانپزشک شیراز ، متخصص زنان شیراز ، متخصص ارتوپدی شیراز ، متخصص قلب شیراز ، متخصص کلیه شیراز ، متخصص مغز و اعصاب شیراز ، متخصص داخلی شیراز ، متخصص گوارش شیراز ، متخصص پوست شیراز ، متخصص چشم شیراز ، کاشت مو شیراز و مشاوره شیراز را در سایت پی جو بیابید و بصورت آنلاین از پزشکان فوق نوبت بگیرید. اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی کامل دکتر، آدرس و تلفن مطب دکتر در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. اگر دنبال خدمات تفریح و سرگرمی یا اقتصادی در شیراز نیز هستید می توانید از لیست های رستوران شیراز ، فست فود شیراز ، کافی شاپ شیراز ، باشگاه ورزشی شیراز ، عینک شیراز ، کارگزاری بورس شیراز ، موسسه حسابداری شیراز ، طلافروشی شیراز ، آتلیه شیراز ، تشریفات شیراز بازدید نمایید.همچنین اگر دنبال خدمات زیبایی هستید میتوانید از سالن زیبایی شیراز ، کلینیک زیبایی شیراز ، جراح بینی شیراز را مشاهده نمایید. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون یا خرید ملک دارید لیست دکوراسیون داخلی شیراز ، کاغذ دیواری شیراز ، کفپوش شیراز ، مشارکت در ساخت شیراز و مشاور املاک شیراز را مشاهده نمایید. با مراجعه به پروفایل کسب و کارها از نمونه کار آنها مطلع شوید. پی جو – بانک مشاغل برتر شیراز 1399

دکتر روانشناس کودک در تبریز
دکتر روانشناس کودک در تبریز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *