دکتر روانشناس کودک در جنوب تهران

 
helpkade
دکتر روانشناس کودک در جنوب تهران
دکتر روانشناس کودک در جنوب تهران

Publisher

هوش های چندگانه گاردنر، نظریه، ویژگی ها و مشاغل

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان

کودکان و نوجوانان به دلیل حساسیت‌ های ویژه‌ ای که در هر سنی دارند، ممکن است نیازها و خواسته‌ های متفاوتی داشته باشند و در عین حال والدین نیز انتظارات و خواسته‌ هایی از آنان داشته باشند، پس مشاوره کودک و نوجوان می‌ تواند این نیازها و خواسته‌ ها را هماهنگ نماید. مرکز مشاوره و روانشناختی ما با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.دکتر روانشناس کودک در جنوب تهران

کودکی و نوجوانی دو سن بسیار مهم در رشد فرد است. برای اینکه زندگی فرد در دوره های آتی زندگی با موفقیت و شادی همراه باشد باید فرد در این دو دوره از برنامه و تربیت هدفمندی برخوردار باشد. تربیت در دوران نوجوانی به مثابه ساختمانی رفیع است که روی پایه عظیم کودکی قرار می گیرد. کودکی در علم روانشناسی در واقع دوره یادگیری بهترین و عمیق ترین و در عین حال ساده ترین و اساسی ترین اصول بقا و حیات فرد است. روانشناسی کودک و روانشناسی نوجوان و تربیت در کودکی عمدتا تا یک سالگی به صورت غیر مستقیم و بعد از آن به صورت مستقیم همراه با روش های غیر مستقیم انجام می شود. روانشناسی کودک و نوجوان از پیچیدگی زیادی برخوردار است، در این دو دوره مهم، شخصیت اصلی فرد و ناخودآگاه فرد شکل می گیرد. به همین دلیل شالوده باورها در این دو دوره به مرور به اعماق ذهن میرود و فرد تا مدت ها با این باورها به زندگی خود ادامه می دهد. برای تربیت بهتر کودک و کمک به رشد و بالندگی فردی او در آینده راهنمایی های مشاوره روانشناسی کودک و نوجوان بسیار موثر و حیاتی است. تربیت و شکل دهی صحیح کودکان یک هنر زندگی است که همه باید آن را بیاموزند.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

محققان در مطالعات روانشناسی کودک به این نتیجه رسیده اند، کودک از هر محرکی برای یادگیری بیشتر استفاده می کند و با سرعت بسیار زیاد رشد فیزیکی خود را ادامه می دهد. روانشناسی کودک در این دوره بر یادگیری و فرایندهای یادگیری در این دوره استوار است. در این زمان کودک ساختار روانی خود را ابتدا بر اساس حس و سپس ادراک می سازد و هنوز خبری از باورها و شناخت های عمیق نیست، در این دوره کودک می آموزد چگونه از خطر، خود را به دامان والدین بیندازد و برای تامین غذا و دیگر نیازهای اساسی رشد به آنها پناه بیاورد. روانشناسی کودک و نوجوان بیان می دارد روان کودک در این دوره بسیار آسیب پذیر است و هر نوع رفتار فاقد ارزش تربیتی برای کودک موجب بر هم خوردن تعادل عاطفی او در نوجوانی و یا حتی کودکی می شود. از این رو روانشناسی کودک و نوجوان در این دوران بر تربیت صحیح به همراه مراقبت همیشگی و همه جانبه از سلامتی کودک استوار است. در زیر برخی از نکات تربیتی مهم در دوران کودکی را بیان کرده ایم.

روانشناسی کودک و نوجوان بیان می دارد که در دوران نوجوانی اصول اولیه باورها و اصول زندگی فرد بر اساس شالوده روانی شکل گرفته در دوران کودکی، شروع به ایجاد شدن می کند. بر اساس روانشناسی کودک و نوجوان در دوران نوجوانی سرعت یادگیری مستقیم بسیار بیشتر می شود و نوجوان بر اساس تغییرات شگرفی که در ساختار ذهنی او ایجاد می شود شروع به تکمیل کردن تربیت دوران کودکی می کند، در ادامه روانشناسی کودک و نوجوان، نوجوان باورها را می سازد، باورها در تمام جنبه های زندگی در این دوران شکل می گیرد. از نظر روانشناسی کودک و نوجوان، در دوران نوجوانی لوب پیشانی مغز که مسئول کنترل تکانه های رفتاری است شروع به رشد می کند و این بخش از مغز در واقع بخشی است که از همه قسمت های مغز دیرتر تکامل می یابد. از این رو رفتارهای نوجوان در این دوره بسیار عجیب و غیر عادی می نماید. در روانشناسی کودک و نوجوان می خوانیم که مغز نوجوان در جستجوی شناخت روابط خود با دنیای اطراف است و به همین دلیل بسیاری از رفتارهای عجیب را برای تجارب جدید مورد استفاده قرار می دهد. در مغز نوجوان نوعی الگوریتم اتفاقی در حال جریان است که الگوریتم نهایی تکانه های رفتاری را تعیین می کند. به همین دلیل رفتارهای نوجوانان در این سن بسیار بسیار غیر قابل پیشبینی است. ولی موهبت بزرگ روانشناسی کودک و نوجوان، در این سن همین الگوی رشد در لوب پیشانی است. بر این اساس روانشناسی نوجوان بسیار از روانشناسی کودک پیچیده تر است، علی رغم اینکه برخی الگوهای ثابت رفتاری در فرد وجود دارد که حاصل از تربیت دوران کودکی است و همین الگوها وسیله ای برای پایدار شدن الگوریتم رشد در نوجوان می شود که مشاوران را برای کمک به نوجوان یاری می کند و گذر از این دوره را آسان می کند.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

ارتباط موثر بین فرزندان و والدین از اولین شروط سلامت روان برای فرزندان است.
این ارتباط باید در کودکی شکل بگیرد و در نوجوانی با احترام ادامه یابد تا حدی که فرزند بتواند با پدر و مادر خود به راحتی حرف بزند در عین حال از دایره احترام پا به بیرون نگذارد.

در برقراری ارتباط مؤثر با فرزندان مسلماً نقش والدین مهم‌ تر و حیاتی‌ تر است. پذیرش کودکان و نوجوانان پلی ارتباطی است که مهارت‌ های ارتباطی را به آنها می‌ آموزد و به تقویت هوش هیجانی و حس اعتماد به‌ نفس می‌ انجامد.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

تربیت جنسی کودک در کشور ما آنگونه که لازم است جدی گرفته نمی شود، حال آن که از بخش های مهم تربیت آنها است. برخی از والدین تصور می کنند که نیاز نیست هیچ اقدامی در رابطه با تربیت جنسی کودک خود انجام دهند و به مرور زمان او خود برخی از مسائل را می فهمد.
اگر کودک شما در زمان نامناسب و به نادرستی با مسائل جنسی آشنا شود، این مسئله در زندگی او مشکلاتی ایجاد خواهد کرد. تربیت جنسی فرزندان خود را جدی بگیرید!

[tmm name=”13066″]

تماس با ذهن آرا

کودکان و نوجوانان به دلیل حساسیت‌ های ویژه‌ ای که در هر سنی دارند، ممکن است نیازها و خواسته‌ های متفاوتی داشته باشند و در عین حال والدین نیز انتظارات و خواسته‌ هایی از آنان داشته باشند، پس مشاوره کودک و نوجوان می‌ تواند این نیازها و خواسته‌ ها را هماهنگ نماید. مرکز مشاوره و روانشناختی ما با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای دریافت خدمات گسترده و تخصصی روانشناسی با متخصصین ما در تماس باشید.

مرکز روانشناسی کودک شمال تهران

مرکز مشاوره و روانشناسی جنوب تهران

کلینیک روانشناسی کودک

مرکز مشاوره کودک شرق تهران

بهترین روانشناس کودک در تهران

مشاور و روانشناس کودک خوب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

پربازدیدها


تست آنلاین عشق و عاشقی واقعی


تست شخصیت شناسی نئو


تست آنلاین اختلال دو قطبی


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان


جملات ناب اعتمادبنفس


تست آنلاین وسواس فکری

دکتر روانشناس کودک در جنوب تهران


تست اسکیزوفرنی آنلاین


تست آنلاین اختلال شخصیت مرزی


تست طرحواره یانگ به صورت آنلاین


تست آنلاین سلامت روان، تست scl-90 آنلاین

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک 17، واحد 2

شماره تماس: ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

ایمیل: Info@mindtoolbox.ir

   

فلوکستین  سایت روانشناسی

تست هوش  تست روانشناسی  تست وسواس

تست شخصیت شناسی  مهارت های ارتباطی

تست تله های زندگی  جملات انگیزه دهنده

لیست مراکز مشاوره روانشناسی خانواده، ازدواج و کودک خوب در جنوب تهران همراه با شماره تلفن و آدرس. اطلاعات تکمیلی درباره هر مرکز را در صفحه مربوط به آن مرکز بیابید.

شما میتونین در لیست مراکزی که در این صفحه قرار دارد، مرکز مشاوره ای که به شما نزدیک باشه و خدمات گفتار درمانی ارائه کند رو پیدا کنه.

مشکلات، نارسایی ها و اختلالات جنسی یکی از رایج ترین مشکلات در بین زوج هاست. مشاوره جنسی نوعی از مشاوره است که توسط متخصصین این حوزه و برای افزایش رضایت و لذت از زندگی جنسی افراد طراحی و ارائه شده است.

گاه خیانت فرد خیانتکار در یک رابطه، ناشی از آسیب های جدی او در گذشته است. بنابراین باید با مراجعه به مشاور خانواده و روانشناس، ریشه مشکل پیدا شود.

بسیاری از مهارت های زندگی مانند حل تعارض، مشاوره ازدواج، مشکلات ناشی از افسردگی و … در کارگاه های آموزشی به مراجعین آموزش داده میشود.دکتر روانشناس کودک در جنوب تهران

لیست مراکز مشاوره روانشناسی خانواده، ازدواج و کودک خوب در جنوب تهران همراه با شماره تلفن و آدرس. اطلاعات تکمیلی درباره هر مرکز را در صفحه مربوط به آن مرکز بیابید.

شما میتونین در لیست مراکزی که در این صفحه قرار دارد، مرکز مشاوره ای که به شما نزدیک باشه و خدمات گفتار درمانی ارائه کند رو پیدا کنه.

مشکلات، نارسایی ها و اختلالات جنسی یکی از رایج ترین مشکلات در بین زوج هاست. مشاوره جنسی نوعی از مشاوره است که توسط متخصصین این حوزه و برای افزایش رضایت و لذت از زندگی جنسی افراد طراحی و ارائه شده است.

گاه خیانت فرد خیانتکار در یک رابطه، ناشی از آسیب های جدی او در گذشته است. بنابراین باید با مراجعه به مشاور خانواده و روانشناس، ریشه مشکل پیدا شود.

بسیاری از مهارت های زندگی مانند حل تعارض، مشاوره ازدواج، مشکلات ناشی از افسردگی و … در کارگاه های آموزشی به مراجعین آموزش داده میشود.

ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : [email protected]

ارسال نظرات: [email protected]

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

روانشناس کودک در جنوب تهران:یکی از پر اهمیت ترین و دارای تاثیر گذار ترین دوران زندگی هر شخصی در دوران کودکی می باشد.

در این دوران شخصیت شخص شکل خواهد گرفت.

امروزه به اثبات رسیده است که کودک در سن پایین فقط به مواظبت کردن از لحاظ جسمی احتیاج ندارد.

روانشناسی کودک از زمان کودکی انسان، دارای اهمیت می باشد.روانشناس کودک در جنوب تهراندکتر روانشناس کودک در جنوب تهران

مهارتهای کودکان در برابر دیگران این اهمیت را آشکار خواهد کرد.

تا در جهت  مهارت‌ها و توانایی‌های کودک به راهنمایی بپردازند.روانشناس کودک در جنوب تهران

به این نکته توجه داشته باشید که کودکان در زمان نوزادی، با کمترین توانایی به دنیا خواهند آمد و به مواظبت فراوان و همراهی احتیاج دارند.

این مواظبت و همراه بودن با کودک در گام اول توسط پدر و مادر صورت می‌گیرد و در موقعیت مختلف احتیاج به یک مشاور و روانشناس می باشد.

روانشناس کودک :

ولی بیشتر پدر و مادرها از اینکه بخواهند کودک خود را نزد یک  روانشناس کودک ببرند  تصور خوبی ندارند.

بسیار این اتفاق افتاده که کودکان زیادی هستند.روانشناس کودک در جنوب تهران

که مشکلات پنهان در آنها وجود دارد و پدر و مادر با تصور نادرست خود در این مشکل دخالت دارند.

رجوع کردن به روانشناس در واقع عملی می باشد که شما به آسانی می توانید برای کودک خود انجام دهید.

تا از مشکلات و موضوعاتی که کودک دارد آگاه شوید.

که این رویکرد در گفت و گو کردن با یک روانشناس کودک می باشد.

که با انجام دادن این گونه فعالیت‌ها می‌توانند به شما کمک کنند.

 

منبع: کانون مشاوران ایران

اختلال اضطراب جدایی

 

 

هویت جنسی کودک

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

“ای کانون” : مرکز پژوهش های مشاوره خانواده و خانواده درمانی زیر نظر “کانون مشاوران ایران” تاسیس و فعالیت خود را در زمینه درمان مشکلات خانوادگی و زناشویی و حل مشکلات والدین و فرزندان آغاز کرد.

مرکز مشاوره زنجان

مرکز مشاوره پیاژه زنجان

مرکز مشاوره خانواده ساری

مرکز مشاوره خوب اهواز

دکتر روانشناس کودک در جنوب تهران

مرکز مشاوره دولتی در رشت

مرکز مشاوره گلابدره

مرکز مشاوره مشهد

مرکز مشاوره کرج

مرکز مشاوره یزد

مرکز مشاوره کرمان

مرکز مشاوره قم

مرکز مشاوره تبریز

مرکز مشاوره اهواز

مرکز مشاوره اصفهان

بیشتر +

خیانت همسر

ریشه ها و دلایل خیانت

مواجهه با خیانت

تفاوت خیانت مردان و زنان

خیانت به همسر

خیانت به شوهر

دلایل خیانت

رفتار با همسر شکاک

آسیب شبکه اجتماعی بر روابط

بیشتر +

پانیک

غلبه بر تنبلی

علائم الزایمر

نشانه پرخوری عصبی

زوج درمانی چیست؟

چرا به مشاوره نیاز داریم؟

کنترل خشم

بیشتر +

خانواده

خانواده سالم

رابطه داماد با خانواده همسر

آدرس مشاوره خانواده

خانواده صمیمی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده با قیمت مناسب

بیشتر +

اهمیت و ضرورت بازی

تاثیر موسیقی بر کودک

نحوه مراقبت از کودک سندرم داون

درمان مشکلات رفتاری

درمان ناخن جویدن

روش های تربیت کودک

درمان بدغذایی

پرورش خلاقیت در کودکان

بررسی مشکلات خواب

علل اوتیسم

افزایش اعتماد به نفس

کودک افسرده

هویت جنسی کودک

ترس از مدرسه

اسباب بازی مناسب

روانشناسی رشد کودک

تربیت کودک

روانشناسی نقاشی کودک

بیش فعالی کودک

تست هوش 

آموزش مسائل جنسی

بیشتر +

غلبه بر ترس

ترس از همه چیز

ترس از دعوا

درمان ترس

انواع اختلال هراس

فوبیا مرگ

فوبیا خاص

اختلال فوبیا اجتماعی

بیشتر +

افسردگی دوران بارداری

افسردگی مادران

افسردگی کاپلان

درمان افسردگی

افسردگی فصلی

مشاوره رایگان افسردگی

بیشتر +

بهترین سن ازدواج

پرسشنامه قبل از ازدواج

تست روانشناسی ازدواج

سوالات قبل ازدواج دهنوی

سوالات آشنایی قبل ازدواج

ازدواج دوقطبی

سن ازدواج

انتظارت از ازدواج

ادواج با مرد بی پول

مخالفت خانواده با ازدواج

عشق قبل ازدواج

قصد ازدواج از طرف دختر

مشاوره آنلاین ازدواج

مشاوره ازدواج فامیلی

مشاوره ازدواج مجدد

بیشتر +

درمان استرس و اضطراب

اختلال اضطراب رقابتی

اضطراب فراگیر

اختلال اضطراب جدایی

کاهش استرس و اضطراب

تست اضطراب

بیشتر +

ارگاسم

از دست دادن باکرگی

شوهرم ارضا نمی کند

زمان مناسب رابطه جنسی

مشاوره جنسی و زناشویی

آموزش همسرداری موفق

بیشتر +

ترک خودارضایی

اختلال نمایشگری جنسی

اختلال هویت جنسی

اختلال درد جنسی

اختلال تمایل جنسی

اختلال تحریک جنسی

اختلال ارگاسم

اختلال انورگاسم

اختلال زودانزالی

بیشتر +

مرکز مشاوره شمال تهران

مرکز مشاوره غرب تهران

مرکز مشاوره شرق تهران

مرکز شماوره جنوب تهران

مرکز مشاوره مرکز تهران

مرکز مشاوره ایوانک

مرکز مشاوره یافت آباد

مرکز مشاوره شهر ری

مرکز مشاوره یوسف آباد

مرکز مشاوره پونک

مرکز مشاوره شهرک گلستان

مرکز مشاوره ولیعصر

مرکز مشاوره صاحبقرانیه

مرکز مشاوره تهرانپارس

مرکز مشاوره بلوار کشاوز

مرکز مشاوره تجریش

مرکز مشاوره پارک وی

مرکز مشاوره ازگل

مرکز مشاوره صادقیه

مرکز مشاوره در سعادت آباد

مرکز مشاوره شهرک نفت

مرکز مشاوره جنت آباد

مرکز مشاوره جنت آباد جنوبی

بیشتر +

بیماری وسواس

وسواس اجباری

وسواس تمیزکاری در کودکان

مرکز مشاوره کودک جنوب تهران مکث طرف قرارداد با بیمه ها، مهدها، مدارس، بانکها، سازمانها و با داشتن تیمی باتجربه در زمینه درمان و ارتقاء کودکان شما، آماده انواع خدمات مشاوره در زمینه های ذیل می باشد. همچنین مرکز مشاوره کودک جنوب تهران مکث با داشتن چندین متخصص روانشناس کودک برای حل مشکلات شما در سریعترین زمان ممکن ارزیابی تخصصی خود را از کودک در جلسه اول انجام می دهد.

در مورد مرکز مشاوره کودک جنوب تهران مکث ممکن است گاها این سوال برای والدین پیش آید که در چه صورتی کودکشان نیازمند مشاوره گرفتن از یک مشاور روانشناس کودک هستند. یا اگر کودکی نیازمند این گروه از مشاوره ها باشد، ممکن است والدین احساس خوشایندی را تجربه نکنند. اما قطعا پس از آگاهی از مسائلی که مربوط به کودکان است، تغییراتی در تصمیماتشان انجام خواهد شد.

کودکان از زمان تولد تا پنج سالگی قطعا در رفتار و خلق و خویشان دچار تغییر و تحولات زیادی میشوند. از آنجایی که بیشترین آسیب ها در دوران کودکی مورد توجه کودک است، بنابراین تغییر خلق و خو و همچنین محافظت از روان کودک به وسیله تربیت مناسب و قرار گرفتن در محیط مناسب بسیار پراهمیت است.

در بیشتر موارد با سوالات والدینی مواجه میشویم که مدام تکرار میکنند من از رفتار فرزندم تعجب میکنم. اما جواب والدین قطعا اینجاست که از رفتار کودک خود تعجب نکنید. کودکان در سنین یک تا یک و نیم سالگی به پرتاب کردن وسایل اطراف خود مشغول میشوند. این رفتار در کودکان کاملا غریزی و درونی است. کودک با پرت کردن وسایل اطراف خود به نوعی به بازبینی از شرایط و سنجش دست پیدا میکند. بنابراین بهتر است در این مورد آگاهانه عمل کنید و صرفا وسایل مهم و ضروری خود را در دسترس کودک قرار ندهید تا اینکه بخواهید مدام از کودک بخواهید وسیله ایی را پرت نکند و یا او را لجباز بدانید.دکتر روانشناس کودک در جنوب تهران

جیغ زدن در کودکان بین این سنین امری عادی است. کودک برای ابراز خود و یا همچنین بیان خواسته خود و دسترسی به آن متوصل به جیغ زدن میشود. از کودک خود تعجب نکنید و او را پر سر و صدا و بی ملاحظه ندانید. شما در واقع با یک کودک دو سال و نیمه مواجه هستید. بهتر است بدانید کودک چه میخواهد و پیش از آنکه متوصل به جیغ زدن شود خواسته او را در حد نرمال انجام دهید. از لجاجت کردن و دادن این پیام به کودک که «جیغ زدن تو من را میترساند و هر کاری دوست داری انجام بده فقط جیغ نزن» جلوگیری کنید. مرکز مشاوره کودک جنوب تهران شما را به خواندن اداما این مقاله مهم دعوت می کند.

این رفتار در کودک در اکثر مواقع رفتاری غریزی است که در مرحله رشدی کودک قرار دارد. اما والدین باید مراقب باشند جیغ زدن در کودک به عنوان وسیله ایی برای نیل به خواسته شان نباشد و با آرامش اجازه دهند کودک این مرحله را پشت سر بگذارد.

این زمان برای کودک دقیقا زمانی است که نه گفتن را از کودک بسیار میشنوید. دادن پیام منفی از طرف کودکان در این سن بیشتر به دلیل هویت یابی مستقل خود است. در واقع کودک با نه گفتن میخواهد خود و هویت خود را به عنوان یک فرد مستقل و جدا از دیگران بشناسد. به هر میزان کودک از استقلال اخلاقی و شخصیت مستقل تری برخوردار باشد قدرت نمایی او به والدین و اطرافیان و همچنین پافشاری او در انجام کارهایی که دلبخواه او است، بیشتر نیز میشود.

بنابراین بهتر است از کنترل گری در کودکان مخصوصا در این سن دست بردارید. اجازه بدهید کودک خود و استقلال خود را به عنوان یک فرد مستقل محک بزند. این زمان، هنگام مناسبی است برای آموزش و تربیت کودک و دادن پیغام های صحیح به او.

مثلا اگر کودک زمین میخورد، به جای فریاد زدن و سراسیمه به سمت کودک دویدن، از او بخواهید که از جای خود بلند شود و اگر احساس میکند به کمک نیاز دارد به او کمک کنید. سرزنش کردن و از بین بردن عزت نفس شکل گرفته پیش از دو سالگی کودک، در این سن میتواند او را فردی ترسو و پر از تردید بار آورد.

شاید یکی از سخت ترین و گیج کننده ترین دوران تربیتی کودک برای والدین دوره شناخت هویت جنسی کودک برای خود کودک باشد. در این دوره کودک با آلت تناسلی خود آشنا میشود و میل زیادی به شناخت بدن خود و همچنین لمس بدن خود پیدا میکند. برخورد والدین با کودکان در مواجه با چنین رفتاری بسیار مهم است. لطفا شوکه نشوید و از رفتار کودک خود نهراسید. این رفتار مانند غذا خوردن و یا خوابیدن در کودک غریزی است و میل به شناخت از بدن خود و احساس جنسی کودک است.

مهم ترین عکس العمل در والدین، نادیده گرفتن رفتار و تلاش برای تغییر شرایط است تا کودک به صورت ناخودآگاه از لمس خود و یا بازی جنسی منحرف شود و به سمت رفتار جدید جذب شود.

غافلگیری به وسیله والدین و یا فریاد زدن و محکوم کردن کودک باعث میشود کودک به پنهانکاری در این زمینه راقب شود و احتمال آسیب در هر رفتار پنهانکارانه ایی بسیار بیش از خواهد بود. اما این اطمینان را حاصل کنید که رفتار کودک از چهار و نیم سالگی تا پنج سالگی در این مورد نیز تغییر خواهد کرد و کودک به سمت رشد خود قدم برخواهد داشت.

با اشاره به مراحل رشدی کودک از زمان تولد تا پنج سالگی این پیغام را به والدین میدهیم که ممکن است هر والدی در هر زمانی با شرایط مخصوص به خود در تربیت فرزندانش دچار ایراداتی بشود. یا سوال هایی برای او پیش آید و یا احساس کند کودک او در زمینه ایی متفاوت از دیگر کودکان عمل میکند.

بنابراین صراحتا بیان میکنیم که مراکز مشاوره کودک با هدف گذاری کمک به رشد و شناخت کودکان و ایجاد راهکارهایی برای تربیت مناسب کودکان به والدین کمک میکنند تا به کمک یک مشاور روانشناس متخصص کودک باری از مشکلات خانواده ها کم کنند و والدین بتوانند با مشاوره گرفتن از متخصصان قدم در راه تربیتی مناسبی برای کودکان خود بردارند.

شاید این سوال در ذهن بسیاری از والدین نقش بسته باشد که یک کودک دو و یا پنج ساله چگونه میتواند از مشکلات خود حرف بزند و یا چگونه مشاور میتواند از مشکلات یک کودک زیر پنج سال آگاهی پیدا کند.

لازم است بدانید مشاوران روانشناس کودک در ابتدا با صحبت های والدین و آشنایی کلی با شرایط کودک میتوانند به مسئله اصلی کودک پی برند. پس از آن با انجام بازی هایی که میتواند رفتار کودک و یا میزان پرخاشگری و یا سطح اضطراب کودک را پیش بینی کند، به رفتارهای احتمالی کودک دسترسی پیدا میکنند و پس از آن با روش های درمانی قصه درمانی، بازی درمانی و شاخه هایی از رفتار درمانی، در خلق و خو و رفتار کودک تغییر ایجاد کنند.

همانطور که اشاره کردیم کودکان آینه تمام قد والدین خود هستند. آنها به غیر از ژنی که در هنگام تولد همراه خود دارند، این تربیت والدین و نحوه عملکرد آنها است که کودک را مضطرب و یا پرخاشگر و یا آرام و مطیع میکند. بنابراین در مشاوره های کودک در مراکز مشاوره کودک، والدین و نقش آنها و رفتار آنها نیز به وسیله مشاور کودک مورد بررسی قرار میگیرد. در مواردی نیز این احتمال داده میشود والدین خود به مشاوره روانشناسی احتیاج داشته باشند که بتوانند با حفظ آرامش خود و تغییر در رفتار خود فرزندی با روان سالمتر داشته باشند.

مراکز مشاوره کودک جنوب تهران با این هدف که کودکان تا پیش از سه سالگی در معرض آسیب شدید روانی قرار دارند و اشراف به این نکته که کودکان آسیب دیده میتوانند یک جامعه آسیب دیده را بسازند، بنابراین سعی دارند با کمک به والدین و آگاه سازی والدین در تربیت فرزندانشان و همچنین توانمند سازی کودکان در رشد و دور ماندن از آسیب های احتمالی به دنبال کمک رسانی به والدین و دور نگه داشتن کودکان از هر نوع آسیبی هستند که بتوانند با روانی سالم احساسات خوشایندی را در زندگی خود تجربه کنند.

لطفا جهت مشاوره در مورد «مرکز مشاوره کودک جنوب تهران» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

در این صفحه شما لیستی از بهترین دکتر روانشناسی کودک در تهران مخصوصا روانشناسی کودک دبستانی را مشاهده خواهید نمود. خانواده های گرامی می توانند قبل از رجوع به روانشناسان اطلاعات کامل و وافری از روانشناسی کودک را دریافته و تصمیمات بهتری بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر خانواده ها می توانند به صفحه روانشناسی کودک مراجعه کرده و نکات مرتبط با کودک خود را در آن صفحات جستجو کنند.

اما اگر شما روانشناس هستید می توانید اطلاعات خود را به مدیر سایت برای قراردادن روی سایت رادیو کودک به مدیریت سایت اعلام نمائید.

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی عمومی ذهن افروزان (نورولند) با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی کشور و…

دکتر ناصر سدیفی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده های…دکتر روانشناس کودک در جنوب تهران

دکتر کتایون خوشایی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

نام مهناز استکی را حتما بایستی در رادیو و تلویزیون شنیده باشید. مهناز استکی یکی از بهترین…

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاور روانشناس مهرناز جهرمی رجبی در شهرری با این پزشک تماس حاصل…

دکتر معصومه موسوی متخصص اعصاب و روان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

مرکز مشاوره و روانشناسی کودک پایش یکی از بهترین مراکز روانشناسی کودک در تهران است.

مجموعه…

تمام اطلاعات مرتبط با مرجان حسینی زاده با زمینه فعالیت روانشناس کودک و نوجوان در این صفحه قابل…

شرکت تعاونی خدمات آموزشی مهرگان پژوهش طوس با رویکرد آموزشی از سال ۱۳۷۹ با دو دبیرستان غیرانتفاغی…

دکتر غلام رضا زمانی قلعه تکی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی…

دکتر عادل حیدری نژاد فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده های عزیز…

دکتر مهدی بینا متخصص اعصاب و روان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

دکتر سید حسین حسن پوراونجی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکتر گلناز فیض زاده در شهرری با این مجموعه تماس بگیرید تا اطلاعات…

دکتر فریبا عرب گل متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره و روانشناسی همراهان در شهرری تماس حاصل نمائید.

تمام اطلاعات مرتبط با مرکز مشاوره آفتاب با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در این…

مرکز مشاوره سرای مشاور یکی از مراکز مشاوره تلفنی سراسر کشور است. این مرکز فقط ارائه دهنده خدمات…

دکتر میترا حکیم شوشتری متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

تمام اطلاعات مرتبط با مرکز مشاوره مهرگان پژوه با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در…

دکتر الهام شیرازی متخصص اعصاب و روان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

موسسه مشاوره ای روانشناسی بنیان آرامش در تمامی حوزه های مشاور تحصیلی، درمان کودکان، تست های…

مرکز مشاوره روانشناسی معراج واقع در شهرری منطقه ۲۰ تهران آماده خدمات رسانی به خانواده های عزیز…

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاور روانپزشک دکتر ساحل همتی در شهرری تماس حاصل نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره روانشناسی معاونت پیشگیری بهزیستی شهرستان ری تماس حاصل…

دکتر مهدی تهرانی دوست متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

پروفایل دکتر شهین نیک ذات

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر ربابه مزیبانی در شهرری با شماره تلفن های این مجموعه تماس حاصل…

ناتوانی های یادگیری مشکلات جدی هستند که میتوانند عملکرد تحصیلی،پیشرفت شغلی و خودپنداره کودکان…

کلینیک روان شناسی آفتاب در سال ۱۳۸۶ با مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خدمت خود را…

خوشبختانه امروزه روند تحولات اجتماعي به گونه اي در جريان است كه نگرش افراد نسبت به علم روان…

تمام اطلاعات مرتبط با کلینیک روانشناسی نیک مهر با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در…

دکتر زهرا شهریور متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

تمام اطلاعات مرتبط با گروه روانشناسی پریا با زمینه فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در این…دکتر روانشناس کودک در جنوب تهران

تمام اطلاعات مرتبط با نسرین افشاری با زمینه فعالیت روانشناس کودک و نوجوان در این صفحه قابل رویت…

بچه ها به هر حال بزرگ می شوند ، مساله این است که چگونه. آیا هنوز میتوانیم مانند زمانهای قدیم ،…

دکتر سعیده سرجمعی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان نهال (موسسه آوای مهر کودکی ) تحت نظارت سازمان بهزیستی با هدف اثر…

برای کسب اطلاعات بیشتر به مشاور روانپزشک دکتر سعید شجاع شفتی در شهرری مراجعه نمائید.

دکتر محمدرضا محمدی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

دکتر نصرت اله سیدشهابی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به…

این روزها کلینیکها و موسسات بسیاری را می بینیم که هر کدام بر اساس دیدگاه و هدف معینی مشغول به…

من مرجان معنوی شاد هستم، فارغ التحصیل روانشناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشکده…

دکتر هوشنگ احسانی متخصص کودکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان آماده مشاوره و اطلاع رسانی به خانواده…

حیطه فعالیت:

خدمات…

دکتر ناهید محمدی یکی از ویژه ترین روانشناسان در حوزه کودک است پیشنهاد می کنیم رزومه دکتر محمدی…

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاوره روانپزشکی کودکان دکتر مریم محمودی راد در شهرری با این مرکز…

موضوعات اصلی و اساسی حیطه کاری ایشان:

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم با دکتر مهوش رضاقلی بیگی در شهر ری تماس بگیرید تا با این…

اطلاعات تماس:

.۰۹۱۲۴۹۴۲۷۷۳ .۰۲۱۸۸۷۰۳۴۲۱

تمامی حقوق مطالب و تصاویر تولیدی این سایت متعلق به سایت رادیو کودک است، هرگونه کپی برداری با ذکر نام سایت و لینک به آن براساس صفحه قوانین و مقررات بلامانع است.


+ بیشتر …

در پایین ما لیستی از بهترین مراکز مشاوره تهران را بر شما مخاطبان هوش کالا گلچین کردیم. اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در تهران هستید از لیست زیر استفاده کنید. مطب های روانشناسی معرفی شده در لیست پایین خدمات؛ مشاور خانواده، ازدواج، زوج درمانی ، کودک ، افسردگی و … را ارائه می دهند.

شمال شرق تهران

کلینیک آرامش نویندرمانگر : رقیه علی نژادخدمات :مشاوره خانواده ، زوج درمانی ، پیش از ازدواج ، فرزند پروریآدرس :فرمانیه ، بلوار شهید اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی ، ساختمان پارسیان ، طبقه ۵تلفن پذیرش :۰۹۳۰۶۴۴۱۴۸۵

غرب تهران

مرکز مشاوره حالی نومتخصصین حرفه ای و کاردان در تمامی حوره هاخدمات: مشاوره فردی، روانکاوی، زوج درمانیپیش از ازدواج، طلاق، اعتیاد و…آدرس :ضلع جنوبی بلوار فردوس، بین ابراهیمی و ستار، پلاک ۴۳۸، ساختمان پارسا، طبقه۱، واحد۳تلفن پذیرش:۰۹۱۹۸۲۰۴۸۷۱۰۲۱۴۴۰۷۰۲۵۳دکتر روانشناس کودک در جنوب تهران

شمال غرب تهران

مرکز مشاوره ندای دروندرمانگر : دکتر ماهرخ بریریآدرس:جنت آباد شمالی، بالاتر از آبشناسان، بین کوچه تروند و بهارستان ۱۶، پلاک ۳۲۱جنب شرینی فروشی رنگارنگ، زنگ ۴تلفن پذیرش:۰۲۱۴۴۸۶۳۹۵۲۰۹۰۱۱۸۰۹۳۰۹در این مرکز خدمات مشاوره انلاین ارائه می گردد

شرق تهران

کلینیک منصوره شهریاری احمدیآدرس:تهرانپارس ، بالاتر از فلکه اول ، نبش کوچه اصغری (۱۵۶ غربی)،پلاک ۲ ، واحد ۱۳تلفن پذیرش :  09337755304

مرکز تهران

کلینیک روانشناسی تدبیر راه نوآدرس:بلوار کشاورز ، روبروی هتل اسپیناس ، خیابان شوریده ، نبش رستاک ، پلاک ۳ ، واحد ۱۷تلفن پذیرش: ۰۲۱۸۸۳۹۶۹۱۶

جنوب

کلینیک روانشناسی دریاآدرس:شهر ری، روبروی مترو شهر ری،  ساختمان پزشکان نور،  طبقه ۴. واحد ۱۰تلفن پذیرش: ۰۹۰۲۹۰۲۴۰۱۴

در ادامه ی لیست کلینیک روانشناسی تهران را در پایین آورده ایم. سعی شده است که این لیست تمام خدمات مورد نیاز شما از جمله ( مشاور ازدواج تهران ، مشاور کودک ، نوجوان ، طلاق ، تحصیلی ، خانواده ، رایگان ، تلفنی ) را در این لیست قرار بدهیم.

اگر شما روانشناس شاغل در تهران هستید و نام خود را در لیست فوق نمی بینید از طریق لینک ثبت نام دفتر رواشناسی اطلاعات خود را وارد نموده تا پس از اعتبار سنجی و تایید نام مرکز شما هم نمایش داده شود.

مرکزمشاوره دواتی تهران (انقلاب)آدرس :خیابان پیروزی ، خیابان نبرد ، جنب سازمان آبتلفن پذیرش :۰۲۱۳۳۱۷۴۰۴۰

مرکز دولتی  آمنهآدرس :خیابان ولیعصر ، بالاتر از میدان ونک ، روبروی میرداماد ، نبش پمپ بنزینتلفن پذیرش :۰۲۱۸۸۷۷۹۳۵۵

کلینیک روان درمانی دولتی تهران ( جامع )آدرس :خیابان ولیعصر ، خیابان رشت ، کوچه جمشید جم تلفن پذیرش :۰۲۱۶۶۴۰۷۷۹۱

مرکز استاد روزبهآدرس :خیابان شریعتی ، بالاتر از سه راه طالقانی،  جنب پاناسونیک ،  کتابخانه مرکزی کانون اسلامی انصارتلفن پذیرش :۰۲۱۷۷۶۴۱۰۳۳

  مشاوره مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن (مشاورهٔ روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. ( ویکی پیدا )

لیست مراکز مشاور خانواده تهران فوق شامل لیستی از مشاوره خانواده خوب تهران است. این لیست در حال تکمیل است و به مرور کامل تر می شود. از نظر ما مشاوره خوب در تهران به مرکزی اطلاق می شود که دارای تجربه کافی در زمینه روانشناسی کودک ، روانشناسی خانواده ، روانشناسی نوجوان و جوان  ، اعتیاد و.. باشد و همچنین دائما علم خود را بروز کند.

معمولا افراد واژه های مشاوره و روانشناس را به جای هم به کار می برند. باید در نظر داشته باشید که دو حوزه متفاوت و مجزا هستند. مشاوران به دنبال حل مسائل و مشکلات پیچیده و روانی افراد نیستند بلکه به افراد در راستای نیازهایشان مشاوره می دهند. اگر فرد به اختلالات روانی مانند اضطراب ، افسردگی و … مبتلا باشد باید به روانشناس مراجعه کند.

بر اساس تعرفه سازمان نظام روانشناسی هزینه ۴۵ دقیقه مشاوره از ۷۰ هزار تومان تا ۱۷۰ هزار تومان متغیر است. البته بسته به این که مشکل فرد چه باشد هزینه ها هم متغیر هستند.

در این نوشته ما لیستی از بهترین روانشناسان تهران را در حیطه تخصص های مختلف را جمع آوری کرده ایم. برای مشاهده تخصص های آن ها بر روی جزئیات کلینیک ، کلیک کنید.

روانشناس خوب باید دارای علم و دانش به روز در حیطه روانشناسی باشد. در حیطه تخصصی فعالیت کند و عضو سازمان نظام روانشناسی باشد. همچنین مراجعان وی رضایت بالایی داشته باشند. ما در این نوشته لیستی از بهترین روانشناسان تهران را آورده ایم.

یکی از اهداف مشاوره پیش از ازدواج برای کمک به افراد برای انتخاب زوج مناسب است. مرحله پیش از ازدواج یکی از مراحل حساس در انتخاب زوج مناسب است و می تواند از بروز مشکلات بعدی در زندگی زوجین جلوگیری کند.

انجمن روانشناسی آمریکا

آخرین تغییرات : تیر ۲۵, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

دکتر روانشناس کودک در جنوب تهران
دکتر روانشناس کودک در جنوب تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *