دکتر روانپزشک در جنوب تهران

 
helpkade
دکتر روانپزشک در جنوب تهران
دکتر روانپزشک در جنوب تهران

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

قبل از پیدا کردن روانپزشک خوب در جنوب تهران شاید یکی از متداول ترین سوالات کسانی که به دنبال درمان هایی برای روح و روان خود هستند، این باشد که روانپزشک ها چه کسانی هستند و در چه مواردی فردی نیازمند مراجعه به روانپزشک است. یا چگونه میتواند بهترین روانپزشک را جستجو کند و به درمان خود بپردازد؟ برای افزایش آگاهی خود در مورد روانپزشک خوب در جنوب تهران ادامه مقاله را مطالعه فرمایید. اگر به دنبال روانپزشک خوب در تهران می گردید ما دکتر فاطمه شایگان و روانپزشکان مرکز مشاوره مکث را به شما پیشنهاد می کنیم.

روانپزشک پزشکی است که در معالجه اختلالات روانی تخصص دارد، دارو تجویز می کند و در واقع متخصص اعصاب و روان است. از آنجا که روانپزشکان دارای مدرک پزشکی هستند و در زمینه روانپزشکی نیز آموزش دیده اند، از معدود متخصصان حوزه سلامت روان هستند که قادر به تجویز دارو برای درمان مسائل بهداشت روان هستند. مانند پزشک عمومی، روانپزشک ممکن است علاوه بر تمرین روان درمانی، معاینات جسمی نیز انجام دهد و تست های تشخیصی را برای بیمار اجرا کند.

روانپزشکان ممکن است به عنوان بخشی از یک تیم بهداشت روان مشغول به کار شوند، آنها غالباً با پزشکان مراقبت های اولیه، مددکاران اجتماعی، کاردرمانی و پرستاران روانپزشکی مشورت می کنند. علاوه بر این، روانپزشکان بوسیله دفترچه راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM-5) که توسط انجمن روانپزشکان آمریکا تدوین شده است، هدایت می شوند. در حالی که روانشناسان غالباً به DSM-5 مراجعه می کنند، اما آنها برای انجام مراقبت های مستقیم به آزمون های روانشناختی استاندارد (مانند پرسشنامه شخصیت چند وجهی مینه سوتا و آزمون رورشاخ) تکیه می کنند.

روانپزشک ها در واقع کسانی هستند که پس از گذراندن دوره عمومی طب، انتخاب خود را در حوزه روانپزشکی قرار میدهند. بنابراین یک روانپزشک در ابتدا یک پزشک عمومی است که پس از آن بصورت تخصصی دوره روانپزشکی را میگذراند.

دکتر روانپزشک در جنوب تهران

یکی دیگر از سوالات مهم و کلیدی این است که آیا من به عنوان فردی که احساس ناخوشایندی دارم نیازمند مراجعه به روانپزشک هستم یا خیر؟ پیش از اینکه به این سوال پاسخ داده شود بهتر است بدانیم روانپزشک ها در حوزه های درمانی خود بسیار متفاوت از روانشناسان عمل میکنند. در واقع یک روانپزشک میتواند پس از تشخیص از بیماری و یا اختلال مراجع، مراحل درمانی او را با دارو درمانی ادامه دهد.

مطابق دفترچه راهنمای آماری چشم انداز شغلی که توسط دفتر آمار کار منتشر شده است، روانپزشکان، پزشکان اصلی بهداشت روان هستند. از جمله مسئولیت های اصلی آنها تشخیص و درمان بیماری های روانی است.

روانپزشکان از تکنیک های مختلفی برای تعیین اینکه علائم یک فرد روانی است، نتیجه یک بیماری جسمی یا ترکیبی از هر دو استفاده می کنند. این امر باعث می شود روانپزشک دانش کاملی از پزشکی عمومی، روانشناسی، عصب شناسی، زیست شناسی، بیوشیمی و داروسازی داشته باشد.

شاید بیش از هر پزشک دیگری، روانپزشکان در برقراری روابط پزشک-بیمار مهارت لازم را داشته باشند و برای استفاده از روان درمانی، سایر تکنیک های ارتباطی درمانی و نظارت بر شرایط روانی، آموزش ببینند. درمان ممکن است به صورت سرپایی یا به صورت بستری در بیمارستان روانی انجام شود.

همانطور که پیش از این توضیح دادیم، روانپزشک به عنوان فردی که در دوره های آموزشی خود اشراف کامل به درمان بوسیله دارو دارد، میتواند مراجع را با داروهایی که نسبت به اختلال و یا نوع بیماری مراجع اثرگذار است، به سمت درمان و بهبود برد. اما یک روانشناس در ماهیت کلی خود نمیتواند دارویی را برای بیمار خود تجویز کند. مرکز مشاوره مکث پیشرو در درمان اختلالات خلقی آماده ارزیابی شما عزیزانی است که احساس خوبی نسبت به خود در حال حاضر از منظر روانی و خلقی مانند افسردگی اضطراب و وسواس ندارید.

اما یکی از امتیازات ویژه ایی که روانشناسان در درمان خود دارند این است که پس از تشخیص اختلال و یا بیماری و مسئله اصلی مراجع، میتوانند دلیل اصلی روانی مشکل را ریشه یابی کنند. سپس در روان فرد بدون هیچ گونه اثری از دارو ورود کنند و او را به سمت بهبود و درمان ببرند.

اما نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که بسیاری از اختلالات و بیماری هایی که به روح و روان مربوط میشود، زمانی که ریشه ایی میشوند و تبدیل به اختلال یا افسردگی هایی عمیق میشوند که فرد را از رفتارهای روزمره و زندگی عادی خود باز میدارد، نیازمند دورهای دارو درمانی هستند. فقط یک روانپزشک خوب در جنوب تهران میتواند با تشخیص صحیح خود بیمار را به سمت بهبود ببرد.

زمانی که نیازمند پیدا کردن یک روانپزشک خوب در جنوب تهران هستیم، قطعاً در اولین اقدام میتوانیم از کسانی که پیش از آن، تجربه مراجعه به روانپزشک را داشته اند سوال و از تجربه های آنها مطلع شویم. هر مراجع و بیماری با تجربه بهبود میتواند بهترین راهنما برای جستجوی یک روانپزشک خوب باشد. در مواردی دیگر، تجربه ثابت کرده است که مشکلات روحی در افراد مختلف بازتاب های مختلفی دارد. برخی از روانپزشک ها برای برخی از افراد بسیار مؤثر بوده اند و برای برخی دیگر خیر. اما دلیل بر خوب بودن و یا خوب نبودن روانپزشک نمیشود.

در اکثر موارد هیچ فردی نمیتواند کاملاً این اطمینان را داشته باشد که روانپزشکی که تأثیر بسزایی بر بهبود و درمان او داشته است، میتواند بر روی دیگران نیز این تأثیر را داشته باشد. اما نکته مهم در روند درمانی، اعتماد و اطمینان خاطری است که فرد باید به درمان و طول مدت درمان خود و یا نحوه درمان خود داشته باشد.

شاید این جمله را شنیده باشید که احساس خوشایندی نداشته ام و پس از مراجعه یک جلسه ای به روانپزشک باز هم تغییری در من ایجاد نشد. نکته مهم در درمان های روانشناسی و همچنین روانپزشکی، طول مدت درمان بر اساس تشخیص روانپزشک و یا روانشناس است. فرض کنید مسائل و مشکلاتی که ریشه در کودکی دارند و یا افسردگی های عمیقی که از سال ها مشکلات به وجود آمده اند، چگونه میتوانند در یک یا دو جلسه درمان شوند.

در مهمترین حالت اگر روانپزشک دارویی را تجویز میکند، چگونه امکان دارد بدون گذراندن دوره درمانی که از یک ماه تا یک سال و به تشخیص روانپزشک میتواند بیشتر نیز باشد، در چند روز تاثیر درمانی داشته باشد و حال فرد را خوب کند. بنابراین همانگونه که هر بیماری جسمی طول درمان خود را دارد و دوره نقاهت و بازپروی مشخصی دارد، درمان روح و روان انسان نیز نیازمند طی شدن دوره درمانی مشخص خود است. هر فردی باید طبق همان دوره به مصرف داروهای خود بپردازد تا احساس بهتری را تجربه کند.

روانپزشکی در یک میانه بین روانشناسی (مطالعه رفتار و ذهن) و عصب شناسی (مطالعه مغز و سیستم عصبی) قرار دارد. در عمل، روانپزشک علائم بیماری روانی را از دو طریق بررسی می کند:

یکی از مهمترین و تأثیرگذار ترین اتفاقات در هر درمانی در قدم اول خود تشخیص است. زمانی که تشخیص به درستی صورت گیرد، مراحل درمان نیز میتواند بر پایه تشخیص صحیح روند درست خود را طی کند.

فرض کنید فردی دچار وسواس شدید است و نه تنها روزانه در اعمال خود بلکه در افکار خود نیز بصورت وسواس گونه عمل میکند. از آنجایی که ریشه هر نوع وسواس به اضطراب در فرد باز میگردد، بنابراین روانپزشک خوب در جنوب تهران باید با بررسی سطح اضطراب مراجع به این تشخیص برسد که چه داروهایی میتواند برای درمان او مؤثر باشد. یا در تشخیص اختلالات که میتوانند در مواردی تشابهات بسیار مشخصی با یکدیگر داشته باشند. بنابراین تشخیص اختلال به دلیل دوره های دارو درمانی بسیار مهم است.

به طور مثال تشابهات اختلال دو قطبی با اختلال مرزی در موارد بسیار زیادی در رفتارهای مشابه است. اگر روانپزشک نتواند به تشخیص صحیحی دست پیدا کند با تجویز داروهایی که نمیتواند اثرگذار باشد، بیمار را به سمت بیماری بیشتر سوق خواهد داد.

تست وضعیت روانی (MSE) بخش مهمی از ارزیابی بالینی یک وضعیت روانی است. این یک روش ساختاری برای مشاهده و ارزیابی عملکرد روانشناختی فرد از منظر نگرش، رفتار، شناخت، قضاوت، خلق و خو، ادراک و فرآیندهای تفکر است.

بسته به بیماری احتمالی، روانپزشک برای تعیین وجود علائم مشخصه و شدت آنها از انواع تست های روانشناختی استفاده می کند. براساس نتایج، روانپزشک به DSM-5 مراجعه می کند تا ببیند آیا این علائم، معیارهای تشخیصی اختلال روانی را برآورده می کند یا خیر.

همانطور که در بسیاری از شرایط پزشکی، تشخیص بیماری روانی غالباً شامل فرایند محدود کردن همه دلایل احتمالی است. این فرایند که به عنوان یک تشخیص افتراقی شناخته می شود، شامل ترکیبی از MSE و آزمایش های پزشکی برای تمایز علت فرض شده از دیگر اختلالات با علائم مشابه است.

ابزارهای پزشکی استفاده شده توسط روانپزشک ممکن است شامل موارد زیر باشد:

روان درمانی هم برای تشخیص و هم برای درمان بیماری روانی امری ضروری است. روان درمانی شامل ملاقات با بیماران به طور منظم برای صحبت در مورد مشکلات، رفتارها، احساسات، افکار و روابط آنها می باشد. هدف روانپزشک کمک به افراد است تا با کشف الگوهای تفکر، رفتارها و تجربیات گذشته راه حل هایی را برای مشکلات خود پیدا کند.

افراد تحت روان درمانی ممکن است به صورت جداگانه یا به عنوان بخشی از جلسه خانوادگی یا گروهی با روانپزشک خود ملاقات کنند. بسته به تشخیص و شدت علائم، روان درمانی ممکن است برای مدت زمانی خاص یا به صورت مداوم انجام شود.

شاید بسیاری از مراجعینی که به روانپزشک مراجعه کرده باشند، از اینکه روانپزشک ساعت ها به صحبت های آنها گوش نمیدهد کلافه باشند. اما باید صراحتا بیان کنیم تفاوت نحوه درمان روانپزشک با یک روانشناس در کلیدی ترین موضوع آن دقیقا همینجا است.

از آنجایی که روانپزشک برای شناخت بیماری و یا اختلال به سوالات کلیدی نیازمند است، میتواند با تبحر خود نیز در یک یا دو جلسه اولیه، نوع اختلال و یا بیماری را تشخیص دهد. بنابراین لزومی به توضیحات بیشتری از طرف مراجع نمیباشد و با تجویز داروهای مشخص دوره درمان را مشخص میکند. اما از آنجایی که یک روانشناس تکیه و پایگاه اصلی درمان را بر توضیح، تفسیر و روایت مراجع و همچنین توضیحات خود پس از تشخیص میداند نیازمند آن است که مراجع در هر جلسه از احساسات و اتفاقات و افکار خود بگوید و روانشناس را در جریان کامل احساسات خود قرار بدهد. بدین ترتیب روانشناس با همکاری مراجع بتواند به سطحی از ناخودآگاه او دست پیدا کند و تغییراتی در شناخت بینش او ایجاد کند.

معمولاً در روانپزشکی داروهایی مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام از آنها دارای خواص و اثرات روانی متفاوتی هستند. یک روانپزشک باید به هر دو مکانیسم عمل (نحوه عملکرد یک دارو) و فارماکوکینتیک (نحوه حرکت یک دارو از طریق بدن) به خوبی توجه داشته باشد.

درمان دارویی ترکیبی اغلب در روانپزشکی استفاده می شود و برای دستیابی به اثر مورد نظر ممکن است نیاز به تنظیمات مداوم داشته باشد. پیدا کردن ترکیب مناسب ممکن است زمان ببرد و اغلب فرآیند آزمایش و خطا رخ می دهد.

تعدادی از موارد خاص در روانپزشکی وجود دارد که به روانپزشکان این امکان را می دهد تا روی شرایط یا گروه های خاصی تمرکز کنند. این حوزه های تخصصی شامل:

طبق توضیحاتی که در بالا داده شد، بهتر است بدانیم هر فردی زمانی نیازمند مراجعه به روانپزشک است که در خود احساس کند میتواند با این مراجعه و یا پس از آن، در ابتدا اطلاعاتی به دست بیاورد و قطعا احساس بهتری را نیز پس از دوره درمان تجربه کند. اما لازم است بدانیم دارو درمانی و شروع هر درمانی با تجویز داروهای شیمیایی نمیتواند اولین و یا آخرین راه درمان باشد.

اگر دچار شبه هستیم که آیا نیاز به دارو درمانی داریم یا خیر، قطعاً میتوانیم از یک مشاور روانشناس در این مورد راهنمایی بگیریم. یا در مواردی از خود روانپزشک خوب در شمال تهران این سوال را بپرسیم که آیا قطعاً نیازمند طی دوره دارویی هستم یا خیر. این سوال باعث میشود اعتماد و اطمینان مراجع بیش از پیش به روانپزشک خود جلب شود و با آگاهی تمام در مورد بیماری خود به سمت درمان و بهبود قدم بردارد.

منبع: verywellmind.com

1. چه زمانی باید روانپزشک را ببینم؟ هنگامی که بیمار دارای سابقه پزشکی پیچیده، مشکلات عصبی یا بیماری حاد و احتمالاً نیاز به درمان فشرده داشته باشد.

2. آیا روانپزشکان مشاوره ارائه می دهند؟ بیشتر روانپزشکان خدمات مشاوره ای ارائه نمی دهند بلکه درمان دارویی را توصیه می کنند برای این کار آنها درمانگر را به شما معرفی خواهند کرد. درمانگران همان روانشناسان بالینی هستند.

3. روانپزشک برای اضطراب چه می کند؟ روانپزشک ابتدا با ارزیابی و تست مشکل اصلی و نوع اضطراب شما را شناسایی می کند و سپس داروی مناسب برای شما را تجویز می کند.

4. چگونه می توانم برای اولین ملاقات روانپزشک خود آماده شوم؟ سعی کنید موارد نگرانی ها و علائم خود را به صورت کامل به یاد داشته باشید، در مورد سلامت عمومی خود آگاه باشید، درباره سابقه خانوادگی خود آگاه باشید، فشار خون خود را از قبل می توانید بررسی کرده باشید، آماده انجام تستهای تشخیصی باشید و سعی کنید اضطراب نداشته باشید.

دکتر روانپزشک در جنوب تهران

لطفا جهت مشاوره در مورد «روانپزشک خوب در جنوب تهران» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

به دنبال برترین دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در تهران هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در تهران را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در تهران, بهترین روانپزشک در تهران, بهترین فوق تخصص روانپزشک در تهران, بهترین مراکز روانپزشکی در تهران, زوج درمانی در تهران, دکتر روانکاوی در تهران, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در تهران, روانپزشک عالی در تهران, مشاور ازدواج در تهران, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در تهران

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

دکتر روانپزشک در جنوب تهران

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

لیست مراکز مشاوره روانشناسی خانواده، ازدواج و کودک خوب در جنوب تهران همراه با شماره تلفن و آدرس. اطلاعات تکمیلی درباره هر مرکز را در صفحه مربوط به آن مرکز بیابید.

شما میتونین در لیست مراکزی که در این صفحه قرار دارد، مرکز مشاوره ای که به شما نزدیک باشه و خدمات گفتار درمانی ارائه کند رو پیدا کنه.

مشکلات، نارسایی ها و اختلالات جنسی یکی از رایج ترین مشکلات در بین زوج هاست. مشاوره جنسی نوعی از مشاوره است که توسط متخصصین این حوزه و برای افزایش رضایت و لذت از زندگی جنسی افراد طراحی و ارائه شده است.

گاه خیانت فرد خیانتکار در یک رابطه، ناشی از آسیب های جدی او در گذشته است. بنابراین باید با مراجعه به مشاور خانواده و روانشناس، ریشه مشکل پیدا شود.

بسیاری از مهارت های زندگی مانند حل تعارض، مشاوره ازدواج، مشکلات ناشی از افسردگی و … در کارگاه های آموزشی به مراجعین آموزش داده میشود.

دکتر روانپزشک در جنوب تهران

لیست مراکز مشاوره روانشناسی خانواده، ازدواج و کودک خوب در جنوب تهران همراه با شماره تلفن و آدرس. اطلاعات تکمیلی درباره هر مرکز را در صفحه مربوط به آن مرکز بیابید.

شما میتونین در لیست مراکزی که در این صفحه قرار دارد، مرکز مشاوره ای که به شما نزدیک باشه و خدمات گفتار درمانی ارائه کند رو پیدا کنه.

مشکلات، نارسایی ها و اختلالات جنسی یکی از رایج ترین مشکلات در بین زوج هاست. مشاوره جنسی نوعی از مشاوره است که توسط متخصصین این حوزه و برای افزایش رضایت و لذت از زندگی جنسی افراد طراحی و ارائه شده است.

گاه خیانت فرد خیانتکار در یک رابطه، ناشی از آسیب های جدی او در گذشته است. بنابراین باید با مراجعه به مشاور خانواده و روانشناس، ریشه مشکل پیدا شود.

بسیاری از مهارت های زندگی مانند حل تعارض، مشاوره ازدواج، مشکلات ناشی از افسردگی و … در کارگاه های آموزشی به مراجعین آموزش داده میشود.

ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : [email protected]

ارسال نظرات: [email protected]

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

دسامبر 20, 2018

۰

مشاور خوب نقش موثری در برطرف کردن بخش زیادی ازاختلالات روانی دارد. در یک مرکز مشاوره خوب ، روانشناس خوب می تواند مشکلات روحی افراد در زندگی را شناسایی و با درمان قطعی آن زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهد. شیوه های درمانی مختلف مانند درمان های شناختی رفتاری که از جمله پرطرفدارترین شیوه های درمانی رایج در درمان قطعی وسواس ، اضطراب و استرس می باشد تنها توسط بهترین روانشناسان در کلینیک های روانشناسی مورد استفاده قرار می گیرد.

دکتر روانپزشک در جنوب تهران

تلویزیون صدای زندگی

مشاهده فیلم های بیشتر

تلفن :

اطلاع رسانی و ثبت نام کارگاه و کلاس :

آدرس :
تهران – سعادت آباد بلوار دریا – روبروی دانشگاه امام صادق – علامه جنوبی – خیابان 38 غربی – روبروی دبیرستان راهیان فضیلت – پلاک 15 – طبقه 2


+ بیشتر …


+ بیشتر …

بهترین کلینیک روانپزشکی در جنوب تهران 55963885

کلینیک روانپزشکی در جنوب تهران 

مرکز مشاوره در جنوب تهران 

کلینیک دریا با در اختیار داشتن بهترین روانپزشکان و روانشناسان مجرب در درمان های بدون دارو پیش قدم است.
دردهای مزمن طی جلسات روان درمانی مجموعه دریا بدون مصرف دارو به طور کامل برطرف خواهد شد.
توجه و تمرکز، بیش فعالی، شب ادراری، سرعت پردازش، اختلال خواب و … به طرز چشمگیری طی جلسات درمانی نوروفیدبک مجموعه دریا بهبود خواهد یافت. 
افزایش توجه دیداری و شنیداری،  بهبود قدرت تحلیل، افزایش دقت و تقویت حافظه بعد از دوره های درمانی اختلالات یادگیری مجموعه دریا صورت خواهد پذیرفت.
اضطراب، استرس، ترس، مشکلات جنسی، افسردگی، وسواس، تردید و … در جلسات مشاوره فردی مجموعه دریا برطرف خواهد شد.
زوج ها جهت انجام مشاوره پیش از ازدواج و شرکت در جلسات زندگی زناشویی موفق پس از ازدواج جهت انتخاب صحیح و تحکیم بنیان خانواده  به مشاورین مجرب مجموعه دریا مراجعه خواهند کرد.
مشاورین خانواده مجموعه دریا در صدد رفع مشکلات و اختلافات خانوادگی بوجود آمده خواهند بود.
سبک های فرزند پروری، آموزش رفتارهای اجتماعی و فردی به کودک، ریشه یابی و درمان علل ترس و اضطراب و … در کودک؛ از جمله مسائلی است که مشاوران کودک مجموعه دریا به آن خواهد پرداخت.
مفاهیم و معانی ابتدایی، تقویت مهارت های فردی و ارتباطی در غالب بازی توسط بازی درمانگران مجموعه دریا به کودک آموزش داده خواهد شد.
ارزیابی های قبل و حین و بعد از درمان، توسط آزمون های روانسنجی معتبر، از قبیل تست هوش، شخصیت، باورها و ….. در مجموعه دریا انجام خواهد شد.
روانپزشکان حاذق جهت انجام ویزیت های درمانی در مجموعه دریا حضور دارند.
مجموعه دریا علاوه بر بخش مشاوره، روانشناسی و روانپزشکی در زمینه های  زیر به صورت تخصصی فعالیت دارد:
گفتاردرمانی، کاردرمانی، شنوایی سنجی، تربیت شنیداری، بیوفیدبک.
سلامتی و آرامش را با دریا تجربه کنید.Rehabexpert.ir
02155963885
09029024014

کلینیک دریا با در اختیار داشتن بهترین روانپزشکان و روانشناسان مجرب در درمان های بدون دارو پیش قدم است.
دردهای مزمن طی جلسات روان درمانی مجموعه دریا بدون مصرف دارو به طور کامل برطرف خواهد شد.
توجه و تمرکز، بیش فعالی، شب ادراری، سرعت پردازش، اختلال خواب و … به طرز چشمگیری طی جلسات درمانی نوروفیدبک مجموعه دریا بهبود خواهد یافت. 
افزایش توجه دیداری و شنیداری،  بهبود قدرت تحلیل، افزایش دقت و تقویت حافظه بعد از دوره های درمانی اختلالات یادگیری مجموعه دریا صورت خواهد پذیرفت.
اضطراب، استرس، ترس، مشکلات جنسی، افسردگی، وسواس، تردید و … در جلسات مشاوره فردی مجموعه دریا برطرف خواهد شد.
زوج ها جهت انجام مشاوره پیش از ازدواج و شرکت در جلسات زندگی زناشویی موفق پس از ازدواج جهت انتخاب صحیح و تحکیم بنیان خانواده  به مشاورین مجرب مجموعه دریا مراجعه خواهند کرد.
مشاورین خانواده مجموعه دریا در صدد رفع مشکلات و اختلافات خانوادگی بوجود آمده خواهند بود.
سبک های فرزند پروری، آموزش رفتارهای اجتماعی و فردی به کودک، ریشه یابی و درمان علل ترس و اضطراب و … در کودک؛ از جمله مسائلی است که مشاوران کودک مجموعه دریا به آن خواهد پرداخت.
مفاهیم و معانی ابتدایی، تقویت مهارت های فردی و ارتباطی در غالب بازی توسط بازی درمانگران مجموعه دریا به کودک آموزش داده خواهد شد.
ارزیابی های قبل و حین و بعد از درمان، توسط آزمون های روانسنجی معتبر، از قبیل تست هوش، شخصیت، باورها و ….. در مجموعه دریا انجام خواهد شد.
روانپزشکان حاذق جهت انجام ویزیت های درمانی در مجموعه دریا حضور دارند.
مجموعه دریا علاوه بر بخش مشاوره، روانشناسی و روانپزشکی در زمینه های  زیر به صورت تخصصی فعالیت دارد:
گفتاردرمانی، کاردرمانی، شنوایی سنجی، تربیت شنیداری، بیوفیدبک.
سلامتی و آرامش را با دریا تجربه کنید.Rehabexpert.ir
02155963885
09029024014

   

مشخصات آگهی دهنده

دکتر روانپزشک در جنوب تهران

در مورد:
بهترین کلینیک روانپزشکی در جنوب تهران

روانشانس کودک در غرب تهران 02144975388

بهترین روانشناس خانواده و ازدواج  در غرب تهران ,منطقه 5

بهترین روانشناس کودک در تهران 02155963885 و 09029024014

بهترین دکتر زوج درمان در تهران مرکز روانشناسی و روان پزشکی دریا 02155963885

بهترین مرکز نوروفیدبک در جنوب تهران

روانشناس در شهرک غرب , 09304531694 , روانشناس لیلا معیر , دکتر روانشناس خوب در شهرک غرب  , روانشناس کودک در شهرک غرب , مرکز مشاوره در شهرک غرب , مرکز مشاوره کودک در شهرک غرب , برای استفاده از ده درصد تخفیف، به شماره ۰۹۳۰۴۵۳۱۶۹۴ کلمه dabi یا(پیام اول) را پیامک کنند تا کد تخفیف دریافت کنند.

روانشناس در سعادت آباد , روانشناس خوب در سعادت آباد , دکتر لیلا معیر , 09304531694 , مرکز روانشناسی در سعادت آباد ,کلینیک روانشناسی در سعادت آباد , برای استفاده از ده درصد تخفیف، به شماره ۰۹۳۰۴۵۳۱۶۹۴کلمه dabi یا(پیام اول) را پیامک کنند تا کد تخفیف دریافت کنند.

روانشناس در بلوارفردوس , روانشناس خوب در بلوارفردوس , 09304531694 , روانشناس کودک در بلوارفردوس , روانشناس ازدواج در بلوارفردوس , بهترین روانشناس خانم در بلوارفردوس , مشاوره خانواده در بلورافردوس , برای استفاده از ده درصد تخفیف، به شماره ۰۹۳۰۴۵۳۱۶۹۴کلمه dabi یا(پیام اول) را پیامک کنند تا کد تخفیف دریافت کنند.

پيشرو در زمينه مشاوره سم زدايي در ورداورد,منطقه 21

مشاوره ازدواج در ونک  44244916و 44467112 و ​09391718016

عبارات کلیدی

دکتر روانپزشک در جنوب تهران
دکتر روانپزشک در جنوب تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *