دکتر مهربانی روانپزشک بابل

 
helpkade
دکتر مهربانی روانپزشک بابل
دکتر مهربانی روانپزشک بابل

دکتر پیام مهربانی متولد ۱۳۵۹ پس از اتمام دوران پزشکی عمومی در سال ۱۳۸۵ و گذراندن خدمت طرح طبابت در تهران شروع به تحصیل در مقطع تخصصی ۴ ساله در دانشگاه علوم پزشکی تهران نمود. وی پس از مدت ۲ ساله کار طبابت پزشکی در تهران ۴ سال دیگر نیز در مراکز درمانی اصلی اعصاب و روان مشهور در پایتخت همانند بیمارستانهای مهرگان؛ میمنت و آزادی در کنار مراکز روانپزشکی ایران و مجتمع بیمارستانی رسول اکرم طی سالهای ۹۰ تا ۹۴ بطور ثابت مشغول بکار بوده است. پس از آن وی بعد از گذراندن ۲ سال طرح تخصصی در قالب طبابت روانپزشکی در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و استادیار عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد به زادگاه و محل سکونت اصلی خویش، شهرستان بابل برگشته و اقدام به طبابت در مطب شخصی خود نمود. در حال حاضر ایشان صبح ها در بیمارستانهای دولتی شهرستان آمل و بهشهر نیز مشغول فعالیت می باشند.


آدرس :

دکتر پیام مهربانی متولد ۱۳۵۹ پس از اتمام دوران پزشکی عمومی در سال ۱۳۸۵ و گذراندن خدمت طرح طبابت در تهران شروع به تحصیل در مقطع تخصصی ۴ ساله در دانشگاه علوم پزشکی تهران نمود. وی پس از مدت ۲ ساله کار طبابت پزشکی در تهران ۴ سال دیگر نیز در مراکز درمانی اصلی اعصاب و روان مشهور در پایتخت همانند بیمارستانهای مهرگان؛ میمنت و آزادی در کنار مراکز روانپزشکی ایران و مجتمع بیمارستانی رسول اکرم طی سالهای ۹۰ تا ۹۴ بطور ثابت مشغول بکار بوده است. پس از آن وی بعد از گذراندن ۲ سال طرح تخصصی در قالب طبابت روانپزشکی در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و استادیار عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد به زادگاه و محل سکونت اصلی خویش، شهرستان بابل برگشته و اقدام به طبابت در مطب شخصی خود نمود. در حال حاضر ایشان صبح ها در بیمارستانهای دولتی شهرستان آمل و بهشهر نیز مشغول فعالیت می باشند.

آدرس: تهران – سعادت آباد – خیابان یازدهم شرقی – پلاک 3 – واحد 201

تلفن: 42247-021
سامانه پیامکی 1: 10004024
سامانه پیامکی 2: 300031403
ایمیل: info[at]nobaan[dot]comدکتر مهربانی روانپزشک بابل

سلامت جویان عزیز، ما در تلاشیم تا در هر زمان پاسخگوی شما باشیم. برای رسیدن به این مهم پیشنهاد می کنیم حتی المقدور مشکلات خود را از طریق پنل کاربری و بخش پشتیبانی ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخ شما را ارسال کنند. در صورت عدم دسترسی به اینترنت می توانید از طریق سامانه پیامکی به شماره 10004024 مشکل خود را ارسال کنید.

سوال:وقتی میخواهم به قسمت نوبتدهی بروم یک صفحه سفید خالی مشاهده میکنم باید چکار کنم؟پاسخ: این اتفاق زمانی رخ میدهد که مرورگر شما اطلاعات قبلی خود را کش کرده باشد برای حل این مورد تنها کافیست این مراحل را دنبال کنید.وارد سایت نوبان شوید، به پایین صفحه بروید تا در بخش دسترسی های سریع لینکی بنام «بروزرسانی وب اپلیکیشن نوبت دهی» پیدا کنید روی آن کلیک کنید تا صفحه لود شود بعد از تمام شدن لود صفحه روی دکمه «رزرو نوبت آنلاین» داخل سایت کلیک کنید. این آموزش را میتوانید در لینک راهنمای تصویری بروزرسانی وب اپلیکیشن مشاهده کنید.

سوال: چطوری نوبتم را لغو کنم؟پاسخ: دو روش برای لغو نوبت وجود دارد روش تلفنی: با تلفن 02142247 داخلی 3 تماس گرفته و کدرهگیری نوبت خود را به تلفن گویا اعلام میکنیم تا نوبت ما لغو گردد.و روش دیگر از طریق پنل کاربری نوبان است که باید وارد آدرس زیر شویم و کدملی و رمز عبور خود را وارد کرده و روی دکمه «ورود» کلیک کنیم سپس در بخش «نوبتهای من» میتوانید نوبت خود را مشاهده کنید و روی گزینه «لغو» کلیک کنید. ورود به پنل کاربری نوبان

سوال:نوبت گرفتم با خطا مواجه شد با اینکه از حسابم پول کسر شده و برنگشته است باید چکار کنم؟پاسخ: زمانی که نوبت شما تایید شده باشد باید پیامکی حاوی کدرهگیری برای شما ارسال شده باشد اگر پیامکی دریافت نکردید و در پرداخت با خطا مواجه شدید دوباره نوبت بگیرید و مطمئن باشید که بانک تراکنش را به حساب شما برگشت خواهد داد اگر تا یک ساعت مبلغ به حسابتان برنگشت با پشتیبانی 02142247 داخلی 7 تماس بگیرید و اطلاع دهید.

سوال:آیا امکان اصلاح شماره همراه یا کد ملی توسط کاربران در سیستم وجود…

میدان اوقاف ( جهاد ) – ساختمان نیکان – طبقه دوم – واحد نهم

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

خدمات

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

عضویت در انجمن ها

دکتر مهربانی روانپزشک بابل

توضیحات:

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

مقالات :

آخرین نظرات داده شده برای دکتر پیام مهربانی

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد پزشکان محترم مستلزم سند معتبر میباشد، لذا در سایت سلامتی 24 نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» نمایش داده می‌شود. دکتر مهربانی روانپزشک بابل

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه و کلینیک و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با دکتر پیام مهربانی چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

متخصص اعصاب و روان (روانپزشکی)

با سلام

پزشک مورد نظر شما، سیستم نوبت دهی آنلاین را فعال نکرده است.

لطفا جهت اخذ نوبت با شماره زیر تماس بگیرید.

01132327080   

دکتر مهربانی روانپزشک بابل

سامانه قلب ایران با ارائه خدمات آنلاین پزشکی سعی در بهبود روابط بین پزشک و بیمار دارد. با استفاده از این سامانه پزشکی، بیمار می تواند به راحتی پزشک متخصص مدنظر خود را پیدا نموده و به صورت آنلاین نوبت بگیرد و همچنین در وقت و هزینه خود صرفه جویی نماید.

تمامی حقوق مادی و معنوی ذکر شده در این وب سایت متعلق به قلب ایران می باشد.

پرسش و پاسخ پذیرش24 جایی‌است که شما به راحتی می‌توانید سوال خود را از افرادی که در زمینه مورد نظر شما تجربه دارند یا پزشک متخصص بپرسید.

کاربر گرامی، به درخواست ، دریافت نوبت از این پزشک، فقط از طریق اپلیکیشن پذیرش24 مقدور می‌باشد.برای دریافت لینک دانلود اپلیکیشن، لطفا شماره موبایل خود را درون فرم زیر وارد نموده و بر روی “ارسال لینک دانلود” کلیک نمایید.برای دریافت رایگان اپلیکیشن پذیرش24، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

قبلا توسط دکتر ساناز مهربانی ویزیت شده‌اید؟

در آگهی ویژه, متخصص اعصاب و روان

بهمن ۱, ۱۳۹۸
662 نمایش

پزشک مربوطه: دکتر پیام مهربانی
فوق تخصص اعصاب و روان (روان تنی)
فوق تخصص سایکوسوماتیک
دارای بورد تخصصی اعصاب از دانشگاه تهران
قبول انواع بیمه ها و ارجاع پزشک خانواده
پذیرش:
شنبه تا چهارشنبه : ۱۶ الی ۲۱
پنجشنبه : ۹ الی ۱۳ توضیحات بیشتر

نام ونام خانوادگی (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

دکتر مهربانی روانپزشک بابل

موبایل

موضوع (الزامی)

پیام

*انواع افسردگی ها , اضطراب و وسواس ها
*مشکلات خواب و انواع سردردها
*دردهای مربوط به اعصاب(قلبی,تنفسی,گوارشی,درداندام)
*روانپزشکی سالمندان(فراموشی,آلزایمر,افسردگی)
*مشکلات رفتاری و تحصیلی کودکان و نوجوانان
*مشاوره مشکلات خانوادگی و اختلافات همسران
*مشاوره قبل و بعد ازدواج
*مشکلات جنسی و زناشویی
*درمان ترک انواع اعتیادها

در مشاوره های اعصاب و روان یکی از علل شایع مراجعین در خصوص نیاز به کنترل مناسب خشمشان میباشد . لذا در این مطلب جهت استفاده عموم در این خصوص به برخی نکات در این زمینه میردازیم . ابتدا به شیوه های ابراز خشم نگاهی بیاندازیم :

برخی افراد در هنگام خشم، سعی می کنند خشم خود را نشان ندهند. بعبارت دیگر این افراد خشم خود را فرو می خورند

برخی دیگر هنگام احساس خشم، رفتارهای پرخاشگرانه از خود نشان می دهند. داد می زنند، ناسزا می گویند، دیگران را کتک می زنند یا وسایلی را پرت می کنند. به عبارت دیگر، با رفتار خود به نحوی به دیگران یا وسایل آسیب می زنند.

گاهی افراد رفتارهای پرخاشگرانه خود را بطور مستقیم نشان نمی دهند. یعنی ظاهرا هیچ رفتار پرخاشگرانه ای انجام نداده اند ولی به فرد مقابل آسیب می زنند، مثلا ماشین فرد را پنجر می کنند. به چنین رفتارهایی “رفتارهای پرخاشگرانه منفعلانه” می گویند.

برخی افراد علیرغم احساس خشم، کاری نمی کنند که به فرد مقابل آسیب بزنند، ولی احساس خود را نشان داده و خواسته خود را ابراز می کنند به این رفتارها، رفتارهای “جرات مندانه” می گویند.

نکات زیر، مسائل مهمی می‌باشند که به شما در کنترل عصبانیت کمک می‌کنند:

۱) این سؤال را از خود بپرسید:
”آیا این موضوع ده سال دیگر هم برایم مهم است؟”
به این وسیله می‌توانید مسئله را از دیدگاهی آرامتر بنگرید.

۲) از خود بپرسید:
”بدترین نتیجه مورد عصبانیت من چیست؟”
اگر کسی در پای صندوق فروشگاه از شما سبقت گرفت، سپری کردن سه دقیقه بیشتر، مسئله‌ای آنچنان مهم نمی‌باشد!

۳) تصور کنید که خود شما نیز همان کار (کاری که موجب عصبانیتان شده است) را انجام می‌دهید.
با خود رو راست باشید. قبول کنید که گاهی اوقات شما نیز جلوی یک راننده دیگر درمی‌آئید… بعضی مواقع این مسئله تصادفی است.
آیا نسبت به خود نیز عصبانی می‌شوید؟

۴) از خود بپرسید:
”آیا طرف مقابل این کار را به‌طور عمدی نسبت به من انجام داده است؟”
در بسیاری از مواقع متوجه خواهید شد که این مسئله فقط در اثر بی‌دقتی و تعجیل رخ داده و کسی نمی‌خواسته شما را ناراحت کرده و بیازارد.

۵) سعی کنید قبل از گفتن هر کلامی کمی صبر کنید. مثلا تا عدد ده بشمارید.
انجام این کار رابطه مستقیمی با عصبانیت ندارد ولی می‌تواند صدمات ناشی از عصبانیت را به حداقل برساند.

۶) تمرین و تکرار تنفس عمیق
– از دیافراگم –
به افراد کمک می‌کند تا احساس راحتی کنند.

۷) تجربه‌ای آرامش‌بخش را تجسم نمائید.
چشمانتان را ببندید و در ذهن خود سفر کنید. این کار را در مکان‌های امیدبخش و به دور از استرس انجام دهید.

۸) مسئله را حل کنید
از طریق روش حل مسئله(که قبلا توضیح داده شد) مشکل را حل کنید.

۹)براي طغيان هاي عصبي خود عذرخواهي كنيد.
اگر جایی عصبانيت تان باعث شده كه به كسي بي احترامي كنيد، از او معذرت بخواهيد. لزومي ندارد كه براي عصبانيت خود توضيحي بياوريد، فقط گفتن
«من رفتار بدي داشته ام و عذر مي خواهم»
كافي است تا همه سوء رفتارها را از بين ببرد.

۱۰) تغییر موقعیت دهید.
گاهی تغییر موقعیت و ترک محل نزاع و خشونت لازم است تا مسئله کش دار نشود.

۱۱) گاهی وقت ها عصبانیت و خشم آنقدر ممتد و ریشه ای است که حتی خودتان باور نمی کنید که این رفتار غلط و غیر عادی است.

اگر شما فردی عصبانی هستید که خشم و غضب در تمام لحظات همراه شماست و این ویژگی بر زندگی خصوصی شما تاثیر سوء گذاشته است،
آگاه باشید که:
شما به مشاوره و گاها درمان دارویی نیاز دارید.

dr-payam-mehrabani

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

دکتر مهربانی روانپزشک بابل

منطبق با کلیدواژه: 118ایران اعصاب دارای بورد تخصصی اعصاب دکتر پیام مهربانی دکتر پیام مهربانی در بابل دکتر فوق تخصص اعصاب و روان در بابل دکتر فوق تخصص اعصاب و روان و مشاوره دکتر فوق تخصص اعصاب و روان و مشاوره در بابل روانپزشک سایکوسوماتیک فوق تخصص اعصاب فوق تخصص اعصاب و روان فوق تخصص روان تنی کلینیک اعصاب و مشاوره دکتر پیام مهربانی در بابل مازندران مشاوره و روان درمانی

شماره تماس سامانه 118ایران:

021-91090534

مطالب پیشنهادی از سراسر وب…

مطالب بالا توسط یکتانت پیشنهاد شده اند

دکتر مهربانی روانپزشک بابل

مشخصات مطب

نام دکتر/نام مرکز درمانی: پیام مهربانی

سطح تخصص: متخصص

تخصص: متخصص اعصاب و روان(روانپزشک)

آدرس مطب: ساختمان نیکان طبقه دوم واحد ۹

کد پستی: بابل

شماره فکس: بابل

شماره تلفن مطب: ۰۱۱۳۲۳۲۷۰۸۰

استان/شهر: مازندران/بابل

 

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

5 روز پیش

5 روز پیش

4 هفته پیش

1 ماه پیش

1 ماه پیش

3 سال پیش

3 سال پیش

3 سال پیش

3 سال پیش

3 سال پیش

بازدید: 10570

بازدید: 9956

بازدید: 7735

بازدید: 7435

بازدید: 7041

ثبت و ادامه

راهنما و پشتیبانی

پزشک هستم

برای بیماران

ورود یا عضویت

دکتر مهربانی روانپزشک بابل

بابل

پرداخت در مطب

امروز 27 تیر

نوبت خالی بعدی

ذخیره‌‌

انتشار

میانگین انتظار 1 ساعت

5

4

3

2

1

******011322

5

4

3

2

1

دکتر احمد ولی زاده پاشا

دکتر کلینیک دکتر مهربانی

دکتر رضوان قدیمی

دکتر مهدی سیفی

دکتر‌دکتر

برای بیماران

برای پزشکان

گواهینامه ها

جوایز و افتخارات

برنده سه تندیس برترین وب سایت سلامت الکترونیک کشور در جشنواره وب و موبایل ایران

دریافت نوبت از پزشکان سراسر کشور

کلیه حقوق این سایت مربوط به وب سایت دکتردکتر میباشد

دکتر مهربانی روانپزشک بابل
دکتر مهربانی روانپزشک بابل
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *