رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

 
helpkade
رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس
رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

نشانی:

بندرعباس، چهار راه نخل ناخدا، بلوار دانشگاه، پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

تلفن:

+۹۸ ۷۶ ۳۳۶۶۵۵۰۰

دورنگار:

+۹۸ ۷۶ ۳۳۶۶۵۵۱۰

کد پستی:

۷۹۱۵۸۹۳۱۴۴

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

صندوق پستی:

info@iauba.ac.ir

رشته های دانشکده علوم انسانی به تفکیک مقاطع تحصیلی

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

حقوق

حسابداری

الهیات و معارف اسلامی – فقه و مبانی حقوق اسلامی

فلسفه و کلام اسلامی

امور گمرکی

روزنامه نگاری

علوم اقتصادی – اقتصاد بازرگانی

علوم تربیتی – مدیریت و برنامه ریزی آموزشی

مترجمی زبان انگلیسی

آموزش دینی و عربی

آموزش و پرورش ابتدائی

آموزش زبان انگلیسی

مترجمی زبان انگلیسی

حقوق جزا و جرم شناسی

حقوق خصوصی

حقوق عمومی

علوم اقتصادی

حسابداری

روانشناسی بالینی

روانشناسی عمومی

روانشناسی تربیتی

زبان و ادبیات فارسی

علوم اجتماعی – جامعه شناسی

مدیریت آموزشی

مدیریت اجرائی

آموزش و بهسازی منابع انسانی

مدیریت ورزشی

حسابداری

مدیریت آموزشی

روانشناسی تربیتی

روانشناسی عمومی

حقوق کیفری و جرم شناسی

حقوق عمومی

نشانی:

بندرعباس، چهار راه نخل ناخدا، بلوار دانشگاه، پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

تلفن:

+۹۸ ۷۶ ۳۳۶۶۵۵۰۰

دورنگار:

+۹۸ ۷۶ ۳۳۶۶۵۵۱۰

کد پستی:

۷۹۱۵۸۹۳۱۴۴

صندوق پستی:

info@iauba.ac.ir

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد بندر عباس ترم مهر و بهمن اعلام شد!

به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام دانشگاه آزاد می رسانیم عزیزانی که قصد ثبت نام و ورود به رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس ترم مهر و بهمن را دارند می توانند با تماس با مرکز ثبت نام و مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد بندرعباس از لیست رشته های دانشگاه آزاد بندرعباس برای ترم مهر و بهمن مطلع گردند.

دانشگاه آزاد بندر عباس دارای دانشکده های مختلف می باشد. هر یک از این دانشکده ها داوطلبان را در رشته های مختلف پذیرش می نماید. رشته های دانشگاه آزاد بندرعباس در تمامی مقاطع مختلف دانشجو می پذیرد . هر یک از داوطلبان در هر مقطع ، با توجه به شرایط تعیین شده می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا علاوه بر توضیحاتی در رابطه با رشته های دانشگاه آزاد بندرعباس به ارائه لیست رشته های دانشگاه آزاد واحد بندرعباس در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای نیز بپردازیم.

 

 

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

پذیرش در رشته های دانشگاه آزاد واحد بندرعباس در چه مقاطعی صورت خواهد پذیرفت؟

گروه ها و دانشکده های دانشگاه آزاد واحد بندرعباس شامل چه دانشکده هایی می باشد؟

چگونه می توانم به لیست رشته های دانشگاه آزاد واحد بندرعباس دسترسی یابم؟

 

 

جهت اطلاع دقیق از تمامی رشته های دانشگاه آزاد بندرعباس – دریافت لیست رشته های دانشگاه آزاد واحد بندرعباس به همراه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

دانشگاه آزاد واحد بندرعباس همانند سایر دانشگاه های دیگر، شامل دانشکده های مختلفی می باشد. همانطور که می دانید دانشگاه آزاد در دو مرحله ترم مهر و ترم بهمن داوطلبان را ثبت نام و پذیرش می نماید. هر یک از متقاضیان می توانند در هر نیمسال ، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. رشته های دانشگاه آزاد برای هر دانشگاه با ظرفیت متفاوت رو به رو می باشد که با توجه به این ظرفیت پذیرش را ممکن خواهند ساخت.

در ادامه به تفکیک هر یک از مقاطع تحصیلی قصد داریم تا به ارائه رشته های دانشگاه آزاد بندرعباس بپردازیم. اما نکته مهمی که لازم است مد نظر داشته باشید این است که در سال های گذشته شاهد تغییر کد رشته در دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بوده ایم به همین دلیل به هنگام دانلود دفترچه راهنما بهتر است با استفاده از اطلاعیه هایی که در زمان انتخاب رشته در سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می گردد اطلاعات لازم را به دست آورید.

با توجه به فراوان بودن رشته های دانشگاه آزاد بندرعباس امکان ارائه تمامی این رشته ها در مقاطع مختلف تحصیلی وجود نخواهد داشت . به همین دلیل می توانید با برقراری ارتباط با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تمامی اطلاعات مربوطه را دریافت نمایید.

 

 

 

 

پذیرش در رشته های دانشگاه آزاد بندرعباس مهر و بهمن 98 در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر خواهد بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متقاضیان گرامی که قصد ثبت نام دانشگاه آزاد بندرعباس را دارند جهت انتخاب رشته صحیح و موفق دقت داشته باشند در صورتی که قصد انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه بندرعباس را دارند با توجه به زیر گروه مدرک پایه خود انتخاب رشته نمایند تا درصد قبولی وی افزایش یابد ضمنا معدل مدرک پایه

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

یکی از نکاتی که متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد بندرعباس لازم است توجه داشته باشند، این است که در لیست رشته های دانشگاه آزاد واحد بندرعباس برای مقطع کاردانی پذیرش وجود نخواهد داشت. همچنین در برخی از مقاطع تحصیلی که رشته های مورد نظر ارائه نگردیده است پذیریش وجود نخواهد داشت. ممکن است بر اساس تغییر سیاست ها و یا افزودن برخی از امکانات پذیرش در رشته های جدید و در مقاطع تحصیلی مختلف را در بر بگیرد.

نکته مهمی که داوطلبان و متقاضیانی که به دنبال اطلاع از لیست رشته های دانشگاه آزاد واحد بندرعباس می باشند لازم است مد نظر قرار دهند این است که رشته های دانشگاه آزاد بندرعباس  که در این مطلب ارائه کردید، شامل تمامی رشته ها نمی باشد. ما تنها برای آشنایی شما داوطلبان و متقاضیان دانشگاه آزاد واحد بندعباس ، این لیست را ارائه نمودیم.

جهت اطلاع از شرایط پذیرش رشته های دانشگاه آزاد بندرعباس  و همچنین دریافت لیست رشته های دانشگاه آزاد واحد بندرعباس به صورت کامل با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما در پاسخگویی به شما آماده خواهند بود.

 

 

آیا شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد واحد بندعباس با سایر دانشگاه های دیگر متفاوت است؟

میزان شهریه دانشگاه های مختلف توسط وزارت علوم و تحقیقات تعیین می گردد به همین دلیل به میزان این شهریه مطابق با مصوبات تعیین شده در سازمان های مختلف اجزا خواهد شد. آنچه موجب تفاوت شهریه می گردد، تنها رشته های دانشجویان و پذیرفته شدگان در وهله نخست خواهد بود و در وهله دوم نیز تعداد واحدهای انتخابی دانشجویان در هر ترم تحصلی به همراه امکاناتی که دانشجویان از آن استفاده خواهند کرد.

آیا پذیرش بدون کنکور مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مختلف دانشگاه بندرعباس امکان پذیر است؟

دانشگاه بندرعباس در پایه های مختلفی اقدام به پذیرش دانشجویان می نمایند. آن دسته از دانشجویانی که استعداد درخشان می باشند، می توانند بودن نیاز به شرکت در آزمون به راحتی پذیرفته شود. همچنین در برخی از رشته ها نیز، داوطلبان می توانند با ثبت نام و شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب رشته محل مورد نظر خود اقدام نمایند.

میزان تفاوت شهریه رشته های بدون کنکور و با کنکور دانشگاه بندر عباس چقدر است؟

آیا برای پذیرش استعداد درخشان این دانشگاه نیاز به مقاله علمی خواهیم داشت؟

حداقل معدل لازم برای پذیرش در رشته های پیراپزشکی این دانشگاه چند است؟

آیا ثبت نام برای تمامی رشته های موجود در دو ترم صورت خواهد پذیرفت؟

بهترین فارغ التحصیلان دانشگاه بندرعباس مربوط به کدام رشته می باشد؟

آیا می توان در صورت پذیرش در رشته های این دانشگاه شهریه را به صورت قسطی پرداخت نمود؟

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با رشته های دانشگاه آزاد بندرعباس و دریافت پاسخ سوالات مطرح شده می تونید ب شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط دانشگاه آزاد

بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد

تحصیل پزشکی بدون کنکور در خارج

تکمیل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام رشته دندانپزشکی بدون کنکور

رشته های دانشگاه آزاد بندرعباس مهر و بهمن

لیست رشته های دانشگاه آزاد واحد بندرعباس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org با ما در ارتباط باشید.

لینک مفید :

خدمات ساختمانی خوارزم سازه

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله راهنمای ثبت نام ، شرایط و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد بندرعباس 98 – 99 را ارائه داده ایم .

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس 98 – 99

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

هر ساله مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در دفترچه های مجزایی لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده توسط واحدهای مختلف این دانشگاه را منتشر می کند که تمامی رشته محل های ارائه شده به تفکیک مقاطع مختلف کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در 4 دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می دهد . دانشگاه آزاد بندرعباس یکی از واحد های دانشگاه آزاد در استان هرمزگان است که در برخی از رشته ها بدون برگزاری آزمون ورودی و بر اساس مدارک تحصیلی داوطلبان دانشجو می پذیرد . رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس در مقاطع کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته ، کاردانی ناپیوسته و کاردانی پیوسته ارائه می شود . علاقه مندان به تحصیل در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بندرعباس لازم است ابتدا از لیست رشته های ارائه شده مقطع مورد نظر خود مطلع شوند و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس 98 – 99 برای هر کدام از مقاطع مذکور در دفترچه ثبت نام بدون آزمون آزاد 98 آمده است . با توجه به حساسیت و اهمیت انتخاب رشته های بدون کنکور ، جهت سهولت داوطلبان در ادامه این مقاله لیست رشته های دانشگاه آزاد بندرعباس در سال تحصیلی 98 – 99 را در مقاطع مختلف ارائه داده ایم .

تحصیل در دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت شهریه است بنابراین علاوه بر بررسی  ، اطلاع از  می تواند تاثیر به سزایی در انتخاب رشته داوطلبان داشته باشد . ضروری است متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس 98 متناسب با مقطع انتخابی یکی از مدارک زیر را داشته باشند :مقطع کاردانی پیوسته : دیپلم فنی حرفه ای یا نظری ( دیپلم 3 سال نظام جدید ) یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم

مقطع کاردانی ناپیوسته : مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم 4 ساله نظام جدید 

مقطع کارشناسی پیوسته : دیپلم و پیش دانشگاهی ، دیپلم دوازده ساله یا مدرک کاردانی

مقطع کارشناسی ناپیوسته : مدرک کاردانی ( فوق دیپلم )

در نظر داشته باشید آقایان متقاضی  باید به قوانین مربوط به نظام وظیفه برای ادامه تحصیل دقت داشته باشند . دیپلمه های کار و دانش ، فنی و حرفه ای و هنرستان نظام قدیم صرفاً مجاز به انتخاب یکی از رشته های کاردانی متناسب با نوع دیپلم خود طبق جدول مربوطه در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته هستند . معیار سنجش داوطلبان در همه مقاطع سوابق تحصیلی مقطع قبلی می باشد .

 با توجه به اینکه در زمان نگارش این مقاله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 منتشر نشده ، لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد بندرعباس در سال تحصیلی 97 – 98 را در اختیارتان قرار می دهیم .

دانشگاه آزاد بندرعباس در سال تحصیلی 97 – 98 در مقطع کاردانی پیوسته بصورت بدون آزمون پذیرش نخواهد کرد .

 

 

 

لیست رشته های بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 – 99 حدودا مرداد ماه منتشر می شود . برای اطلاع از لیست رشته ها و دانشگاه ها مقاله  را مطالعه کنید . برای اطلاع از زمان دقیق انتشار لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 می توانید عضو  شوید .

با توجه به اینکه در زمان نگارش این مقاله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 منتشر نشده ، لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس در سال تحصیلی 97 – 98 را در اختیارتان قرار می دهیم .

دانشگاه آزاد بندرعباس در مقطع کارشناسی پیوسته در سال تحصیلی 97 – 98 بصورت بدون آزمون پذیرش نخواهد داشت .

 

لیست رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 – 99 حدودا مرداد ماه منتشر می شود . برای اطلاع از لیست رشته ها و دانشگاه ها مقاله  را مطالعه کنید . برای اطلاع از زمان دقیق انتشار لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 می توانید عضو  شوید .

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس ورودی مهر 98 پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و دانشگاه آزاد و حدودا نیمه دوم مرداد ماه و زمان ثبت نام ورودی نیمسال دوم بهمن 98 – 99 در هر 4 مقطع حدودا نیمه دوم دی ماه است ( درصورت تغییر زمان ثبت نام در  اطلاع رسانی می کنیم ) . داوطلبان واجد  باید قبل از مراجعه به سایت ، دفترچه را به دقت مطالعه کنند و مدارک ثبت نام خود از جمله اطلاعات مربوط به آخرین مدرک تحصیلی ، اطلاعات فردی و شناسنامه ای و اطلاعات مربوط به محل سکونت و عکس 3*4 خود را آماده نمایند تا در زمان انجام فرایند ثبت نام اینترنتی تعلل ایجاد نشود . متقاضیان برای پرداخت  ، دانلود دفترچه ، انجام فرآیند ثبت نام ، انتخاب رشته و اعلام نتایج باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند . برای اطلاع از آخرین اطلاعیه های مربوط به ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 می توانید عضو  شوید .

 

برای اینکه فرایند ثبت نام رشته های بدون آزمون آزاد 98 را به درستی انجام دهید مطالعه مقالات زیر را به شما توصیه می کنیم :

 

مشاوران مرکز  هیوا نیز با راهنمایی داوطلبان در خصوص بررسی و انتخاب رشته مناسب شما را در روند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس 98 یاری نموده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تا مرحله اعلام نتایج پاسخگوی شما خواهند بود .

برای مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس 98 – 99

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 چهارمحال و بختیاریDownloads-icon


دفترچه سوالات پایه دوازدهم ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی تجربی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99Downloads-icon

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس 97 – 98

در این مقاله راهنمایی از ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد بندرعباس 97 – 98 در اختیارتان قرار می گیرد .

برای مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . دانشگاه آزاد واحد بندرعباس در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در ادامه این مقاله نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان بندرعباس و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام در مقاله های ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 صرفا برای رشته های غیر پزشکی بوده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد بندرعباس و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند و علاقه مندان به پذیرش در این رشته های می بایست در ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 شرکت کرده و درصورت کسب تراز قبولی دانشگاه آزاد و موفقیت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 مجاز به تحصیل شوند . در این مقاله شرایط ثبت نام و لیست رشته محل های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس 97 را در اختیارتان قرار داده ایم .

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت باآزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد بندرعباس پذیرش می شوند ، از محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای در واحد بندرعباس دقت لازم را در و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . تاثیر معدل برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس صفر بوده و می توان گفت شما به راحتی می توانید با هر معدلی تنها با داشتن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ، مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد بندرعباس شوید . در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس پیدا نکردید ، می توانید به و و با و و یا  مراجعه نمایید .

دانشگاه آزاد بندرعباس در سال تحصیلی 97 – 98 در مقطع کاردانی پیوسته ( فوق دیپلم ) بصورت بدون آزمون پذیرش دانشجو ندارد .

رشته های مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بندرعباس که در سال تحصیلی 97 – 98 پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون دارند ، به شرح زیر است :

 

دانشگاه آزاد بندرعباس در مقطع کارشناسی پیوسته در سال تحصیلی 97 – 98 بدون کنکور پذیرش دانشجو ندارد .

 

رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد بندرعباس در سال تحصیلی 97 – 98 که به صورت بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد ، عبارت اند از :

 

لازم به ذکر است شما می توانند در صورت عدم موفقیت در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس ، ثبت نام خود را به کارشناسان مرکز هیوا به وسیله مشاوره تحصیلی تلفنی ، بسپارید .

 

برای مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

سلام . دانشگاه آزاد درمقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی پذیرش نداره .

سلام . در پذیرش بدون کنکور ( بر اساس سوابق تحصیلی ) ملاک پذیرش معدل کتبی و معدل کل دیپلم هستش ، در پذیرش از طریق کنکور ملاک پذیرش تراز و رتبه کنکور هستش ( معدل در کنکور سراسری 99 حداکثر 30 درصد و به صورت مثبت تاثیر میذاره ) .

سلام . برای تحصیل در رشته پرستاری و تحصیل در دانشگاه فرهنگیان باید در کنکور سراسری شرکت کنین .

سلام . خبر زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98  هیوا رو مطالعه کنین .

سلام . مهلت ثبت نام و پذیرش بهمن ماه دانشگاه آزاد تموم شده . باید قبل از اینکه معافیت تحصیلی تون تموم شه ، دانشجو شین و یا اینکه دفترچه اعزام به خدمت تون رو پست کنین بعد از اینکه تاریخ اعزام تون مشخص شد ، اعزام تون رو به تعویق بندازین .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


کلید آزمون نمونه دولتی دهم 99 اردبیلDownloads-icon


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 اردبیلDownloads-icon


راهنمای آزمون دکتریDownloads-icon


راهنمای آزمون دکتریDownloads-icon


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 چهارمحال و بختیاریDownloads-icon


دفترچه سوالات پایه دوازدهم ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا،  بزرگترین واحد در استان هرمزگان است و در شهر بندرعباس قرار دارد. این دانشگاه در سال ۱۳۶۳ تاسیس شد و فعالیت خود را با دو رشته در مقطع کاردانی آغاز کرد. فعالیت این دانشگاه را می توان به سه دوره تقسیم کرد:

دوره اول آن مربوط به سال های آغازین تاسیس دانشگاه آزاد بندر عباس است که در آن سال ها دو رشته کاردانی زبان انگلیسی و حسابداری در دانشگاه تدریس می شد.

دوره دوم در سال هایی بود که رشته های کارشناسی شکل گرفت و رشته ‌های دیگر نیز به آن اضافه شد. تعداد هیئت علمی و دانشجویان نیز در این سال ها افزایش پیدا کرد.

دوره سوم آن مربوط به توسعه کیفی دانشگاه است که از سال ۱۳۸۷ در کنار توسعه کمی آن شکل گرفت.

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

بر اساس گزارش های صورت گرفته این واحد دانشگاهی تاکنون ۲۵۹۳ مقاله علمی منتشر کرده است. همچنین دانشگاه آزاد واحد بندرعباس صاحب امتیاز و ناشر یک مجله تخصصی است و تا امروز ۱۲ همایش توسط این دانشگاه برگزار شده است علاوه بر آن ۳۸۷ مقاله معتبر بین المللی توسط این واحد دانشگاهی منتشر شده است.

در حال حاضر 10184 دانشجو و 1۵۳ استاد در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند و از ابتدای تاسیس این واحد دانشگاهی تا به امروز ۲۰ هزار و ۹۷۵ دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده اند. دکتر احسان کامرانی از ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ریاست این واحد دانشگاه آزاد را بر عهده دارد. پیش از او نیز مسئولیت ریاست دانشگاه بر عهده دکتر مهدی باقری بود.

سایت دانشگاه آزاد بندرعباس به دو زبان فارسی و انگلیسی موجود است

سایت فارسی دانشگاه آزاد بندرعباس

سایت انگلیسی دانشگاه آزاد بندرعباس

کارشناسی پیوسته

حقوق

حسابداري

الهيات و معارف اسلامي – فقه و مباني حقوق اسلامي

فلسفه و كلام اسلامي

امور گمركي

روزنامه نگاري

علوم اقتصادي – اقتصاد بازرگاني

علوم تربيتي – مديريت و برنامه ريزي آموزشي

مترجمي زبان انگليسي

کارشناسی ناپیوسته

آموزش ديني و عربي

آموزش و پرورش ابتدائي

کارشناسی ارشد

آموزش زبان انگليسي

مترجمي زبان انگليسي

حقوق جزا و جرم شناسي

حقوق خصوصي

حقوق عمومي

علوم اقتصادي

حسابداري

روانشناسی بالینی

روانشناسی عمومی

روانشناسی تربیتی

زبان و ادبیات فارسی

علوم اجتماعی – جامعه شناسی

مدیریت آموزشی

مدیریت اجرائی

آموزش و بهسازی منابع انسانی

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

مدیریت ورزشی

مقطع دکتری

حسابداری

مدیریت آموزشی

روانشناسی تربیتی

روانشناسی عمومی

حقوق کیفری و جرم شناسی

حقوق عمومی

کارشناسی پیوسته

مهندسی منابع طبیعی-شیلات

مهندسی منابع طبیعی-محیط زیست

مهندسی منابع طبیعی-مرتع و آبخیزداری

مهندسی کشاورزی-آب

زیست شناسی-زیست دریا

کارشناسی ناپیوسته

مهندسی منابع طبیعی-مرتع و آبخیزداری

کارشناسی ارشد

مهندسی شیلات-تکثیر و پرورش آبزیان

مهندسی شیلات-بوم شناسی آبزیان شیلاتی

مهندسی محیط زیست-برنامه ریزی، آموزش و مدیریت محیط زیست

مهندسی محیط زیست-آب و فاضلاب

مقطع دکتری

مهندسی شیلات -تكثير و پرورش آبزيان

کارشناسی پیوسته

ریاضیات و کاربرد ها

فیزیک

زمین شناسی

شیمی محض

علوم ریاضی-علوم کامپیوتر

کارشناسی ناپیوسته

آموزش ریاضی

کارشناسی ارشد

زمین شناسی

زمین شناسی مهندسی

آموزش ریاضی

مهندسي عمران

مهندسي معماري

مهندسي كامپيوتر- نرم افزار

مهندسي متالورژي و مواد –متالورژي استخراجي

مهندسي متالورژي و مواد –متالورژي صنعتي

كارشناسي ناپيوسته

مهندسي تكنولوژي الكترونيك

مهندسي تكنولوژي ارتباطات و فناوري اطلاعات (ICT)–مديريت ICT

مهندسي اجرائي عمران

مهندسي تكنولوژي معماري

مهندسي تكنولوژي نرم افزار كامپيوتر

كارشناسي ارشد

مهندسي عمران –مهندسي سازه

مهندسی عمران –مهندسی و مدیریت منابع آب

مهندسی عمران –  مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی

مهندسي معماري

مهندسی برق – الکترونیک

مهندسی برق –قدرت

مهندسی صنایع –مهندسی صنایع

مهندسی مواد – جوشکاری

مهندسی کامپیوتر – نرم افزار

دكتری

مهندسی عمران –آب

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و دارای رشته‌های تحصیلی متعددی در مقاطع دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته است.

دانشجویان دانشگاه آزاد بندر عباس می‌توانند با استفاده از سامانه ثبت نام اینترنتی اقدام به انتخاب واحد کنند. عموما دو هفته زود تر از زمان انتخاب واحد، دانشجویان می توانند زمان بندی انتخاب واحد را در پرتال دانشجویی خود مشاهده کنند. در زمان انتخاب واحد دانشجویان باید با استفاده از چارت رشته ی تحصیلی خود و دروس ارائه شده، اقدام به انتخاب دروس مودر نظر کنند. رعایت عدم تداخل زمان و پیش نیازی و همنیازی دروس انتخاب شده بر عهده دانشجو است و در صورت عدم رعایت این وارد، دروسی که تداخل دارند توسط سیستم حذف خواهند شد.

سامانه اینترنتی انتخاب واحد دانشگاه آزاد بندرعباس

این واحد دانشگاهی مجهز به اتوماسیون تغذیه است و دانشجویان می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد سیستم شده و یک هفته زودتر اقدام به رزرو غذا ی مورد نظر خود کنند. توجه داشته باشید که در روز فروش غذا امکان رزرو غذا وجود ندارد.

اتوماسیون تغدیه دانشگاه آزاد بندر عباس

در حال حاضر اینترنت wireless در ساختمان های کتابخانه، مهمان سرای اساتید، آموزش، خوابگاه دختران و خوابگاه پسران فعال است و دانشجویان می توانند از آن استفاده کنند. به زودی این سیستم در کل دانشگاه فعال خواهد شد. دانشجویان می توانند جهت دریافت راهنمایی ارتباط با شبکه اینترنت دانشگاه در سیستم عامل های windows xp ،windows 7 و android از لینک زیر استفاده کنند:

د-ریافت راهنمای استفاده از شبکه بی سیم دانشگاه بندرعباس

آدرس پستی : بندرعباس-چهار راه نخل ناخدا-بلوار دانشگاه-پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

کدپستی :7915893144

تلفن :4-33665500

فاکس:33665510-33670248

شماره تلفن دفتر دبیرخانه هیات اجرایی جذب استان هرمزگان :33672554-0761

انتهای پیام/

 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی – آنا می باشد

تیم تحریریه نظری بدهید

ثبت نام در بیش از 80 درصد رشته های دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی می باشد و داوطلبان برای ادامه تحصیل در این رشته ها ، نیاز به شرکت در هیچ آزمونی نخواهند داشت. رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد  در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شود و داوطلبان می توانند بدون هیچ محدودیتی و با توجه به علاقه خود ، در هر یک از رشته های ارائه شده نام نویسی کنند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی انجام می پذیرد و داوطلبان می توانند با توجه به مدرک فارغ التحصیلی خود ، در یکی از دوره های کاردانی یا کارشناسی ثبت نام کنند.

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد بندرعباس ، از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می شود.

با توجه به آنکه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد بندرعباس ، دوبار در سال و برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه ارائه می شود ، لذا داوطلبانی که متقاضی ثبت نام برای دوره مهر ماه می باشند می توانند نیمه دوم مرداد ماه برای ثبت نام خود در سایت دانشگاه آزاد اقدام کنند. همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ترم بهمن ماه ، از اوایل بهمن ماه آغاز می شود. نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس به شرح زیر است:

داوطلبانی که متقاضی انتخاب رشته در دو گروه آزمایشی می باشند ، بایستی برای هر کدام از گروه ها کارت اعتباری جداگانه خریداری نمایند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای هر یک از مقاطع کاردانی و کارشناسی دارای شرایط و ضوابط خاصی است و داوطلبان در صورتی که همه ی این شرایط را داشته باشند مجاز به ثبت نام می باشند.

میزان شهریه دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی متفاوت است و وابسته به تعداد واحد های انتخابی دانشجو می باشد. در واقع هرچقدر  واحد های انتخابی داوطلب تخصصی تر و بیشتر باشد ، میزان شهریه نیز افزایش می یابد. شهریه دانشگاه آزاد واحد بندرعباس از دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر تشکیل شده است که به شرح زیر می باشد و مبالغ ذکر شده به تومان می باشد.

الی

440/000

الی

570/000

الی

1/010/000

الی

520/000

الی

580/000

الی

1/100/000

الی

520/000

الی

760/000

الی

1/280/0000

الی

1/160/0000

الی

740/000

الی

1/900/000

الی

670/000

الی

735/000

الی

1/405/000

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

دانشگاه آزاد واحد بندرعباس در دو مقطع کاردانی و کارشناسی رشته های متعددی ارائه می دهد و داوطلبانی که در مقطع کاردانی ثبت نام می کنند ، می توانند پس از اتمام این دوره  و دریافت مدرک خود ، برای ثبت نام دوره های کارشناسی اقدام کنند. در صورت تمایل می توانید ثبت نام خود را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره انجام دهید.

دانشگاه آزاد بندرعباس هیچ رشته ای در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه نمی دهد.

چند هفته پس از ثبت نام در سایت azmoon.org نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد واحد بندرعباس ، بر روی سایت قرار داده می شود و داوطلبان می توانند با استفاده از کد ملی و رمز عبور ، کارنامه خود را دریافت کنند. لازم به ذکر است که داوطلبانی که در دو گروه آزمایشی مختلف ثبت نام کرده اند و در انتخاب های هر دو گروه پذیرفته شده اند ، در نهایت می توانند برای ثبت نام حضوری یکی از رشته های قبولی خود در دانشگاه بندرعباس اقدام کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاآزاد بدون آزمون رشته های بدون کنکور آزاد

5 روز پیش

2 هفته پیش

2 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

برای اطلاع از ثبت نام و لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد سما بندر عباس 97 – 98

 

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

 

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور در اکثر رشته محل ها نموده است . دانشگاه آزاد واحد سما بندرعباس در مهر و بهمن 97 – 98 در مقاطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، اقدام به ثبت نام بدون کنکور در رشته هایی که در ادامه این مقاله ذکر شده می کند . در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اکثرا رشته های غیر پزشکی که زیر مجموعه گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان قرار دارند ، ارائه می شوند و پذیرش بدون آزمون دارند . توجه داشته باشید رشته های علوم پزشکی همانند پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت که در زیر گروه تجربی قرار دارند ، فقط بصورت با آزمون بوده و نه در دانشگاه آزاد سما بندرعباس و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . در ادامه به توضیح شرایط و لیست رشته محل های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما بندرعباس 97 – 98 می پردازیم .

کلیه علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد سما بندرعباس پس از اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما بندرعباس 97 – 98 می توانند در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 با داشتن مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ذکر شده است ، با مراجعه به سایت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org و آپلود مدارک در صفحه ثبت نام اقدام به تکمیل فرم مربوطه نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما بندرعباس تنها در نوع ورود به دانشگاه با داوطلبانی که به صورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند و در شهریه و ساعت کلاس ها تفاوتی در کار نیست . علاقه مندان به تحصیل بدون کنکور در دانشگاه آزاد واحد سما بندرعباس از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم می باشند . از این رو توصیه می شود تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما بندرعباس دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . تاثیر معدل برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما بندرعباس در گذشته صفر بوده و می توان گفت شما به راحتی می توانستید با هر معدلی تنها با داشتن مدارک مورد نیاز ثبت نام و مشغول تحصیل در دانشگاه آزاد سما بندرعباس شوید . در صورتی که ثبت نام و پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه آزاد سما بندرعباس در مهر و بهمن 97 – 98 صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود ، به این ترتیب معدل داوطلب تاثیر مستقیم روی ثبت نام و انتخاب رشته فرد دارد و هر فرد حق انتخاب 20 رشته محل را دارد . حدودا یک ماه پس از پایان مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد ، سازمان سنجش و پذیرش با بررسی سوابق تحصیلی و انتخاب های هر داوطلب ، اقدام به انتشار نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 می کند .

در ادامه تعدادی از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما بندرعباس در نیمسال اول تحصیلی 97 – 98 در مقطع کاردانی پیوسته ( فوق دیپلم ) ارائه شده است :

 

برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد سما بندرعباس کلیک کنید .

 

دانشگاه آزاد سما بندرعباس در مقطع کاردانی ناپیوسته ( فوق دیپلم ) در نیمسال اول تحصیلی 97 – 98 بصورت بدون آزمون دانشجو پذیرش نمی کند .

 

برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد سما بندرعباس کلیک کنید .

 

دانشگاه آزاد سما بندرعباس در مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ( لیسانس ) در نیمسال اول تحصیلی 97 – 98 بصورت بدون آزمون دانشجو پذیرش نمی کند .

 

برای اطلاع از لیست کامل رشته های کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد سما بندرعباس کلیک کنید .

 

برای اطلاع از لیست کامل رشته های کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد سما بندرعباس کلیک کنید .

لازم به ذکر است که تمامی واحد های دانشگاه آزاد در بعضی از رشته محل های خود اقدام به پذیرش دانشجو بصورت بدون آزمون می نمایند . اگر رشته مورد علاقه خود را در بین لیست رشته محل های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما بندرعباس پیدا نکردید توصیه می کنیم حتما مقاله لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد که شامل رشته محل های سایر واحد های دانشگاه آزاد است مطالعه کنید . همچنین در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پیدا نکردید ، می توانید به مقالات ثبت نام بدون کنکور پیام نور 98 و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور و با ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و یا ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 98 و لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی مراجعه نمایید .

در انتها اگر می خواهید خودتان فرایند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را انجام دهید توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه کنید :

1. دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98
2. شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
3. اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد
4. ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد
5. ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

در صورتی که در هر یک از فرایند های ثبت نام دچار مشکل شده اید می توانید از هر نقطه ایران که هستید ، تنها با یک تماس تلفنی ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما بندرعباس خود را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بسپارید . برای برقراری ارتباط با مشاوران ما کافیست از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده کنید .

برای اطلاع از ثبت نام و لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد سما بندرعباس 97 – 98

 

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

 

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

9169

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا

با توجه به تنوع رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس در دوره های بدون کنکور این دانشگاه در سال های اخیر و استقبال بی سابقه داوطلبان برای شرکت در دوره های بدون کنکور، این دانشگاه هرساله اقدام به پذیرش دانشجو بصورت بدون کنکور نماید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در دو ورودی مهر و بهمن صورت می گیرد.

ملاک پذیرش در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس معدل دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلبان است. از این رو داوطلبانی که دارای معدل بالاتری می باشند در اولویت اصلی پذیرش قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است تمامی مراحل فرایند ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org انجام خواهد گرفت. اولین قدم برای ثبت نام اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس می باشد ، بطوری که بیش از ۹۰ درصد رشته های موجود در دانشگاه آزاد بندرعباس به صورت بدون کنکور ارائه می گردد.

برای دریافت مشاوره ثبت نام و اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۳۷۵ تماس بگیرید

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس

تماس از طریق تلفن ثابت در استان تهران با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۷۸۴

تماس از طریق موبایل همراه اول با شماره ۹۹۲۲۱۱۰۶

پاسخگویی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تقریبا میتوان گفت بالای 90 درصد از رشته های موجود در دانشگاه آزاد بندرعباس بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دارد و داوطلبانی که در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت می کنند می توانند در بسیاری از رشته های ارائه شده در تمامی مقاطع دانشگاه آزاد بصورت بدون آزمون پذیرش شوند. در ادامه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس به تفکیک مقطع تحصیلی برای اطلاع شما داوطلبان عزیز قرار داده شده است.

رشته های کاردانی بدون کنکور دانشگاه ازاد بندرعباس شامل کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته می باشد. کاردانی پیوسته مختص داوطلبانی می باشد که دیپلم کارودانش و هنرستان را دارند و یا در یکی از شاخه های نظری دیپلم دریافت نموده اند و کاردانی ناپییوسته برای داوطلبانی می باشد که علاوه بر مدرک دیپلم بایستی مدرک پیش دانشگاهی رو هم داشته باشند.

رشته های کارشناسی بدون کنکور دانشگاه ازاد بندرعباس شامل کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته می باشد. شرکت در مقطع کارشناسی پیوسته مختص داوطلبانی می باشد که دارای مدرک پیش دانشگاهی بوده و تصمیم به تحصیل در دوره ۴ ساله لیسانس رو دارند و کارشناسی ناپیوسته نیز همان دوره کاردانی به کارشناسی می باشد که داوطلبانی که مدرک کاردانی رو دارند میتوانند برای ادامه تحصیل در رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد بندرعباس شرکت کنند.

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بندرعباس

بررسی لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بندرعباس داوطلب را با رشته گرایش های ارائه دهنده این واحد دانشگاهی آشنا کرده و از ابتدای مسیر کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، داوطلب را در مسیر درست قرار می دهد .

در جدول زیر می توانید لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد بندرعباس را مشاهده نمایید .داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه آزاد بندرعباس با بررسی این رشته گرایش ها می توانند نسبت به انتخاب رشته امتحانی خود در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اقدام نمایند . توصیه می کنیم به دلیل تغییرات احتمالی در رشته ها و گرایش ها ، در زمان انتخاب رشته حتما دفترچه امسال را به دقت مطالعه نمایید .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ندای مشاور نیز با در اختیار قرار دادن اطلاعات جامع در خصوص لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس شما را در انتخاب رشته ای بی نقص یاری نموده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ندای مشاور تا مرحله اعلام نتایج دانشگاه آزاد در کنار شما خواهند بود .

برای دریافت مشاوره ثبت نام و اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۳۷۵ تماس بگیرید

تماس از طریق تلفن ثابت در استان تهران با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۷۸۴

تماس از طریق موبایل همراه اول با شماره ۹۹۲۲۱۱۰۶

پاسخگویی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مطالب مفید

لیست رشته های دکتری دانشگاه ازاد

ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد

ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای تماس با مشاوران سامانه ندای مشاور با شماره های زیر از طریق تلفن ثابت در ارتباط باشید:

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس
رشته روانشناسی دانشگاه آزاد بندرعباس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *