روانشناسی بالینی در مشهد

 
helpkade
روانشناسی بالینی در مشهد
روانشناسی بالینی در مشهد

برای بهره مندی از خدمات روانشناسی مرکز، لیست روانشناس بالینی مشهد را دریافت نموده و از طریق راه های ارتباطی، وقت مشاوره بگیرید.

در گذشته ناهنجاری های روانی و انواعی از اختلالات، شناسایی نشده و برایشان درمانی در نظر گرفته نمی شود. همین مسئله موجب می شد که مشکلاتشان به صورت حل نشده باقی مانده و رفتارهای غیرطبیعی از برخی افراد ببینیم. حال آنکه علم روانشناسی، برای انواعی از اختلالات روانی و مشکلات و ناهنجاری های عصبی، برنامه های درمان مشخص و تائید شده، ارائه نموده است.

در صورت مشاهده هرگونه اختلال در زمینه روانشناختی، اولین فردی که باید به او مراجعه داشته باشید، روانشناس بالینی است. روانشناس بالینی، با کمک بررسی های بالینی، به تشخیص و تعیین برنامه درمان پرداخته و بیمار را برای دریافت خدمات راهنمایی می کند. روانشناس بالینی قبل از آغاز درمان با چکاپ اولیه بیمار، نوع اختلال و شدت آن را مشخص می کند.

با توجه به مشکل شناسایی شده، بیمار برای دریافت یکی از روش های درمان معرفی می شود:

با توجه به تشخیص و تجویز روانشناس، بیمار توسط خود روانشناس بالینی درمان شده و یا به یکی از بخش های ذکر شده، ارجاع داده می شود.

روانشناسی بالینی در مشهد

دریافت درمان های روانشناختی لازم است که با توجه به نوع اختلال در بیمار و تخصص و تجربه روانشناس صورت گیرد. برای آسانی در خدمات دهی به متقاضیان درمان، لیست روانشناس بالینی مشهد را در جدول ذکر گردیده است.

با تماس با شماره های بخش روانشناس مربوطه، وقت مشاوره تان را رزرو کنید.

مشاوره ازدواج

مشاوره خانواده

مشاوره جنسی

درمان افسردگی

مشاوره کودک

درمان وسواس

درمان اوتیسم

درمان بیش فعالی

مشاوره شغلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تربیتی

مشاوره ورزشی

پشتیبانی: 09909675313

حقوق مادی و معنوی این سایت وابسته به مرکز روان شناسی آرامش ماندگار می باشد.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

روانشناسی بالینی در مشهد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر سیده نرگس گلستان 

دکتر سیده مریم مشیریان فراحی 

دکتر رضا یعقوبی 

دکتر افسانه قندهاری زاده 

حمید سعیدی 

جواد حسینی 

فائزه سجادی راد 

دکتر داود رستگار 

علی اعظم رجبیان 

دکتر حسین فکوری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

در کشور اسلامی عزیزمان روان‌شناسان پژوهشگر در تلاشند تا از طریق نتایج یافته های پژوهشی خویش در راستای کاهش آلام انسانی گامی موثر بردارند، هرچند که دراین فضا نقایص فراوانی از جمله ضعف روش شناختی، کم‌توجهی به جنبه های کاربردی پژوهش‌ها، گسترش بدون برنامه رشته‌های روان‌شناسی و مشاوره در سایه کم‌توجهی به زیرساخت‌ها در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی و همچنین گسترش بی‌رویه خدمات روان‌شناختی در سطح جامعه توام با نظارت ضعیف، تهدیدهایی هستند که فضاهای پژوهشی و آکادمیک را به مخاطره می اندازند. برای کاهش نقایص ذکر شده راه های مختلفی را می توان یافت که یکی از این راه ها انتشار نتایج پژوهش ها در مجموعه‌هایی تحت نظارت و داوری دقیق اندیشمندان که به زیور چاپ آراسته می شوند.

مشهد، پردیس دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی، صندوق پستی 1518- کد پستی 9177948991- دفتر مجله

نوبت دهی مراکز روانشناسی مشهد – روانشناس خوب در مشهد – بهترین روانشناس مشهد – بهترین مراکز روانشناسی مشهد – زوج درمانی در مشهد – دکتر روانکاوی در مشهد – دکتر اختلال میل جنسی در مشهد – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در مشهد – زوج درمانگر خوب در مشهد – روانشناس عالی در مشهد – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

دکتر مشاور روانشناس در مرکز مشاوره مشهد با بررسی بالینی مراجعین درمان های خوب و کارآمدی را برای رفع مشکلات روانشناختی و انواع اختلالات ارائه می نماید.

بسیاری از مشکلات و دردهای افراد، صرفاً ریشه های روانی داشته و با کمک درمان روحشان، به طور کامل برطرف می شوند.
حتی بسیار شاهد آن بوده ایم که زوجینی که سالها درگیر درمان های مختلف ناباروری بوده اند، تنها با چند جلسه مشاوره و بازگشت شرایط ایده آل روحی شان، توانسته اند فرزند دار شوند.
این مسئله شامل انواع بیماری ها و مسائل به ظاهر لاعلاج نظیر سرطان ها و تومورها نیز می شود.
به همین جهت درمان های روانشناسی، جایگاه بسیار ارزشمندی در سلامت جامعه و افراد دارد.

مراجعه به روانشناس بالینی، اولین گام برای دریافت درمان های روانشناختی است.

مشکلات روانشناختی بسته به نوع و شدتشان، توسط درمانگرهای مختلف معالجه می شوند:

دکتر روانشناس خوب در مرکز مشاوره مشهد با بررسی بالینی به تشخیص و درمان مراجعین پرداخته و در صورت لزوم آن ها را به سایر درمانگرها ارجاع می دهد.

روانشناسی بالینی در مشهد

از آنجایی که مسئله آرامش روان در دریافت خدمات مشاوره اهمیت فوق العاده ای دارد، توجه جنسیتی به درمانگر نیز مسئله ای قابل تامل است.
بسیاری از خانم ها و آقایان در جلسات مشاوره با روانشناس همجنس خودشان بهتر ارتباط برقرار می کنند و رسیدنشان به نتیجه مطلوب درمان با سرعت و کیفیت بهتری اتفاق می افتد.
از همین رو مرکز مشاوره و روان شناسی مشهد دستچینی خوب از بهترین تیم دکتر روانشناس بالینی آقا و خانم را گرد هم جمع نموده تا پاسخگوی انواع مشکلات روانشناختی در مراجعین باشد.
این امر توانسته میزان موفقیت های درمانی مرکز را به میزان چشمگیری بالا ببرد.

مرکز مشاوره و روان شناسی مشهد زیرنظر دکتر روانشناس بالینی خوب به درمان انواع اختلالات روانی و رفتاری در افراد می پردازد و سریعترین و بهترین نوع درمان را با توجه به نوع و شدت اختلال در افراد پیشنهاد می دهد.

مهمترین انواع اختلالاتی که در این مرکز درمان می شوند، عبارت اند از:

دکتر روانشناس خوب در مشهد برنامه های درمان متنوعی را برای انواع مشکلات و اختلالات در نظر می گیرد.

برای آنکه از خدمات درمانی دکتر روانشناس بالینی در مرکز مشاوره و روان شناسی مشهد بهره مند گردید، کافی ست از طریق مسیرهایی که سایت برایتان تعیین نموده، نسبت به دریافت وقت مشاوره اقدام داشته باشید.
تیم متخصص و درمانگر مرکز بهترین پروتکل های درمان را برایتان در نظر می گیرد.

پشتیبانی: 09909675313

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به وقت مشاوره بوده و هرگونه سوء استفاده از محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

لیست مراکز مشاوره مشهد و استان خراسان رضوی را در اینجا بر شما مهاطب عزیز مجله هوش کالا گرد آورده ایم. مراکز معرفی شده از بهترین کلینیک های مشاوره و روانشناسی کودک ، ازدواج ، اعتیاد ، تحصیلی ، مشکلات زناشویی و… می باشد. اگر به دنبال روانشناس خوب در مشهد هستید ، از لیست زیر انتخاب نمایید.

پیشنهاد ما

کلینیک روانشناسی و مشاوره کریمی نسبمدیریت :افسانه کریمی نسب خدمات :خانواده درمانی.زوج درمانی، مشاوره قبل از ازدواج به همراهروان درمانی اختلالات خلقی و اضطرابی”وسواس و…آدرس:بین میدان هاشمیه و پیروزی ۴۰، پلاک۳۲، ساختمان حیات،طبقه۱تلفن پذیرش :۰۹۳۰۸۴۹۹۷۱۵در این مرکز خدمات آنلاین نیز ارائه می گردد.

تاکنون بخشی از مراکز مشاوره مشهد را معرفی کردیم. در ادامه نیز مابقی مطب های مشاوره روانشناسی خوب مشهد شامل مراکز دولتی و خصوصی ، که خدمات مشاوره کودک ، نوجوان ، ازدواج ، روان تنی ، طلاق ، تحصیلی، اضطراب ، افسردگی و غیره را ارائه می دهند معرفی می کنیم.

هم چنین می توانید لیست مراکز مشاوره در تهران را مشاهده نمایید.

روانشناسی بالینی در مشهد

اگر شما روانشناس شاغل در خراسان رضوی و مشهد هستید و اسم و آدرس کلینیک خود را در این لیست مشاهده نمی کنید. بر روی ثبتنام کلیک نمایید.

مرکز روانشناسی سیب

آدرس :

بلوار وکیل آباد ، وکیل آباد ۱۹ ، نبش عدل ۹،

تلفن پذیرش :

۳۶۰۱۷۱۹۳

کلینیک روانشناسی روان پژوه

آدرس :

، بلوار وکیل آباد. ابتدای بلوار هفتم تیر، پ ۱.

تلفن پذیرش :

۰۵۱۳۸۶۴۰۲۱۲

مرکز خدمات روانشناختی صبا

آدرس :

 ،بین وکیل آباد ۱۹ و ۲۱،نرسیده به پل سیدرضی، ساختمان رضا

تلفن پذیرش :

۰۵۱۳۶۰۳۸۷۰۹

کلینیک مشاوره روانشناسی مشهد ( کیمیایی )

آدرس :

، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر ابتدای بزرگمهرجنوبی، روبروی بانک سپه ،ساختمان سارسل

تلفن پذیرش :

۰۵۱۳۷۶۱۰۱۷۸

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره و یا بهترین دکتر روانشناس مشهد مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس و یا مشاوربا تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره مشهد بهترین مراکز روانشناسی  را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند را ذکر کردیم.

مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران است. براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ این شهر با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهراناست.

انجمن روانشناسی ایران

آخرین تغییرات : خرداد ۲۰, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

روانشناسی بالینی در مشهد
روانشناسی بالینی در مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *