روانشناسی رایگان در تلگرام

 
helpkade
روانشناسی رایگان در تلگرام
روانشناسی رایگان در تلگرام

طالع بینی ازدواج ماه ها با […]تاریخ : ۱۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 27000موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 21003موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 2603موضوع :

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 5971موضوع : جذب عشق

چرا قانون جذب باعث می شود […]تاریخ : ۳۱ / ۰۴ / ۱۳۹۵بازدید : 2919موضوع :

روانشناسی رایگان در تلگرام

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 10457موضوع :

مشاوره رایگان تلگرام چیست

گاهی اوقات اتفاقاتی در زندگی ما پیش می آید که صحبت کردن در مورد آنها آسان نیست و همچنین پیدا کردن فردی قابل اطمینان برای درد و دل بسیار سخت است. یکی از بهترین روش ها برای حل این مشکل استفاده از خدمات روانشناسی آنلاین در تلگرام است که گاهی اوقات به صورت رایگان ارائه می شود. وقتی برای حل مسائل خانوادگی از چت روم های مشاوره استفاده کنیم می توانیم هویت خود را پنهان کرده و بدون هیچ نگرانی در این باره صحبت کنیم.

البته باید اشاره کنم که روانشناسانی که به صورت حضوری خدمات ارائه می دهند نیز کاملا قابل اطمینان و مطمئن هستند اما اگر احساس می کنید با پنهان کردن هویت تان بهتر و صادقانه تر می توانید با مشاور ارتباط برقرار کنید پس این کار را انجام دهید ( برای اطلاعات بیشتر از فواید و موارد کاربردی جلسات آنلاین نگاه کنید به مشاوره رایگان آنلاین در تمام ساعات شبانه روز با تیم روانشناسی نوین بینش ) .

مشاوره انلاین رایگان روانشناسی

درست است که بعضی خدمات روانشناسان در پیام رسان هایی مثل تلگرام یا واتس آپ به صورت رایگان ارائه می شود اما نمی توان توقع داشت که درمان ها و راه حل هایی که به ارتباط های طولانی و آموزش های تخصص نیاز دارد را به صورت رایگان بدست آوریم.

بسیاری از مشکلاتی که در حوزه روانشناسی وجود دارد معمولا مربوط به روابط و خانواده است. این مشکلات معمولا به دلیل نبود مهارت های لازم در ارتباط برقرار کردن ایجاد می شود. به همین دلیل بسیاری از مسائلی که با آن در زندگی رو به رو می شویم، با یک جواب ساده و یا یک توضیح حل نمی شوند. حتی اگر بتوانید مسائل خود را با راهنمایی دیگران حل کنید، به یک راه حل موقت رسیده اید. در نتیجه مجدد در شرایط مشابه به مشاور به یک روانشناس در تلگرام نیاز پیدا خواهید کرد.

مثال در مورد نحوه کار مشاوره خانواده 

اجازه دهید با یک مثال توضیح دهم چرا مشاوره های مقطعی نمی تواند به صورت همیشگی مشکل ما را حل کند. تصور کنید خانمی که به تازگی ازدواج کرده است با دخالت های خانوده همسر خود رو به رو می شود. در واقع متوجه می شوید که همیشه در گوش همسرتان می خوانند که باید همسرت را بیشتر کنترل کنی یا برای مثال متوجه می شود خواهرش همیشه با ارائه دلایل مختلف به این موضوع اشاره می کنم که خانمت تو را دوست ندارد.

اکنون تصور کنید این خانم برای حل مشکل خود به یک مشاور آنلاین در پیام رسان تلگرام یا هر پیام رسان دیگری مراجعه کند. احتمالا اولین پرسش و تنها پرسشی که برای وی پیش می آید این است که چگونه می تواند همسرش را از خانوده ایش جدا کند.

اما این پرسش، حتی اگر جواب خوبی هم داشته باشد و شما را به خواسته تان برساند باعث موفقیت وی در رابطه زناشویی اش نمی شود و فقط همه چیز را بدتر می کند چرا که آنها خانواده ی وی هستند و هر چقدر هم که به صورت موقت بتواند آن ها را از هم دور کند بازهم آنها پیش هم بازخواهند گشت و این شما خواهید بود که منزوی تر خواهید شد.

راه کار اصلی در این شرایط آموزش و یادگیری تکنیک هایی است که به آن خانم کمک می کند نه فقط همسر خود بلکه خانوده همسر خود را نیز به خود جذب کند. گاهی اوقات دوستی یا عضوی از خانواده طرف مقابل تان ممکن است به صورت ناخودآگاه نکات مشترکی بین گذشته تلخ خود و شما پیدا کند. در نتیجه با سوء برداشت تصور کند که شما مورد خطرناکی برای دوستش یا عضو خانوده اش هستید.

در این شرایط شما باید یادبگیرید چطور ترس ها و نگرانی های طرف مقابل را بشناسید و به صورت غیر مستقیم آن ها را برطرف کنید. آن وقت خواهید دید چگونه بزرگترین دشمن شما به بهترین دوست تان تبدیل خواند شد.

با مشاور آنلاین و چت رایگان به چه چیزی خواهیم رسید.

پس متوجه شدید که بسیاری از راهکارها اصلا به آن شکلی نیست که ما تصور داریم و برای حل آنها باید ریشه ای به ماجرا نگاه کرد. مشاوره یا روانشناس می تواند به شما کمک کند ریشه مشکل خود را پیدا کرده و سپس با یادگیری تکنیک ها و مهارت های خاص که مرتبط با نیاز شما است، برای همیشه به مصیبت های زندگی خود پایان دهید.

با این وجود باید مراقب روانشناس یا مشاوری که انتخاب می کنید باشید. زیرا در شبکات اجتماعی و سایت ها نظارت بسیار سخت است و همین امر موجب ایجاد فضایی مناسب برای سوء استفاده افراد غیر متخصص از مراجعه هایی است که به دنبال مشاور هستند.

اما نگران نباشید. ما با جست و جو و تحقیق با سایتی به نام سایت نوین بینش آشنا شده ایم که به جرات می توان گفت در حوزه روانشناسی به خصوص حوزه خانواده و روابط عاطفی جزء بهترین ها است و کاملا قابل اطمینان می باشند. فقط کافی است به این سایت مراجعه کنید و مقالات روانشناسان آن را مطالعه کنید ( نگاهی کنید به سایت نوین بینش، راهنمایی نوین در زندگی). سپس خودتان متوجه می شوید که آیا این افراد صلاحیت مشاور دارند یا خیر.

شما می توانید پرسش های خود را از طریق شماره ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ در تلگرام یا واتس آپ برای تیم روانشناسی نوین بینش ارسال کنید. ارسال پرسش به این تیم کاملا رایگان است. تیم روانشناسی نوین بینش به صورت ۲۴ ساعت آماده پاسخگویی به پرسش های شما عزیزان است.

می خواهم بیشتر بدانم:

معرفی تیم روانشناسی نوین بینش

چرا می توان به تیم نوین بینش اعتماد کرد

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مشاوره خانواده رایگان

کانال مشاوره خانواده

بهترین مشاوره خانواده

برای عضویت در کانال روانشناسی نوین بینش کلیک کنید

 

مزیت چت مشاوره خانواده آنلاین تلگرام. مشاوره خانواده آنلاین تلگرام مزیت های زیادی دارد که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم: نیازی به رفت و آمد های طولانی در شهر را ندارد و با یک تلفن همراه و اینترنت، قابل دسترس در همه مکان ها می باشد. مشاوره خانواده آنلاین تلگرام ۲۴ ساعته قادر به پاسخگویی شما عزیزان می باشد و می توانید تمامی مطالب را به شکل جزوه در اختیار داشته باشید و هرموقع احتیاج بود به آن ها مراجعه کنید.

novinatlas 1687 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

ارسالی توسط راهنما در دسته بندی مشاوره تلفنی | 6 پاسخ

پرسش و پاسخ روانشناسی در تلگرام

 

امیدواریم جوانان عزیز کشورمان با انتخابی درست بتوانند زندگی شیرینی به دور از طلاق و جدایی بسازند. لذا این کانال به منظور آموزش پیش از ازدواج تهیه شده است.

کانال تلگرام مشاوره ازدواج @azdevajmoshavere

روانشناسی رایگان در تلگرام

 

مطالب متنی، صوتی و تصویری آموزنده جهت مشاوره خانواده و بهبود رابطه زوجین و اعضای خانواده و کاهش تنش های خانوادگی

کانال تلگرام مشاوره خانواده : @moshavere777

 

آموزش های همسرانه و جنسی میان همسران و جلوگیری از بروز مشکلاتی همچون خیانت و طلاق با آموزش درست موضوع جنسی و زناشویی به همسران

کانال تلگرام زناشویی و آموزش جنسی همسران

 

کانال تلگرام مشاوره کودک و نوجوان – kodakonojavan777@

 

در زمان گذشته خانواده ها اگر دارای مشکلی می شدند .پرسش و پاسخ روانشناسی در تلگرام

آن را بزرگتر ها و اشخاص با تجربه برطرف می کردند و از آنها راهنمایی می‌گرفتند.

در دنیای امروز الزامی بودن مشاوره بسیار حساس می باشد.

شاید این مسئله برای شما ایجاد شده باشد که با والدین خود از لحاظ عقیده دارای تفاوت باشید .

و یا فرزندان شما  برای شما بازگو کنند که نمی توانید به درک کردن آنها بپردازید.

با توجه به پیشرفت کردن تکنولوژی این فرق میان نسل ها کاملاً قابل مشاهده می باشد.

مشاوره تلگرام می‌تواند از طریق پیامک و یا حتی صوتی و تصویری انجام شود.

از آنجایی که  دنیای مجازی توانسته است ارتباطات بسیار دور را نزدیک.

(البته به صورت عدم استفاده کردن درست روابط نزدیک را دور خواهد کرد.) کند.

بنابراین می توان به آسانی برای مشاوره از آن استفاده کرد.پرسش و پاسخ روانشناسی در تلگرام

خانواده‌ها باید برای شناختن خود همسر،رابطه با اطرافیان و برخوردهای اجتماعی شناخت به دست آورند.

اشخاص می توانند از راه مشاوره تلگرام  آموزشهای ضروری را کسب کنند.

و با مشکلات و مسئله هایی که در ارتباط با آن هیچگونه آگاهی ندارند را آموزش ببینند.

http://t.me/kanonmoshaveran_bot

سلام. من متوجه شدم که یه چیزایی رو که بین من و آقایون اتفاق می افته رو فراموش می کنم و حالا که یادم اومده مخم داره منفجر میشه همین طور ذهنم داره فکر تولید میکنه که نمی دونم کدوماش خاطره هست و کدوماش ساخته ذهنمه. من خودم تو اینترنت تحقیق کردم فکر می کنم اختلال تجزیه ای دارم که فراموش می کنم

یک روش ساده برای حل مشکل وجود دارد.
یک دفتر و یک قلم!
هر چه را انجام میدهید و یا به ان فکر میکنید با ذکر تاریخ،روز و ساعت بنویسید!
اینگونه ذهنتان منظم و قاعده مند و منطقی میشود.هرجا نیاز بود برگردید و مطالبی را که نوشته اید مرور کنید.این راه اجازه اشتباه و تخیل غیرواقعیتها را به شما نمی دهد.

سلام خسته نباشید من و شوهرم خیلی قهر می کنیم سر کوچکترین حرف ها خیلی هم سرد شده دوست نداره من تو خونه باشم چه کار کنم مثل بچه ها شده

سلام به شما دوست عزی
در اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.
۱٫ هریک از شما چند سال دارید؟
۲٫ در چه مواردی ایشان قهر می کنند و واکنش شما چگونه می باشد؟
۳٫ منظور شما از اینکه بیان می کنید مایل نیستند شما در خانه باشید چیست؟
۴٫ معیارهای شما برای انتخاب ایشان چه ویژگی هایی بوده و است چند مدت است ازدواج کرده اید؟

سلام خسته نباشین ببخشید اگه میشه یه ادرس از خودتون تو تلگرام بدین که بتونم باهاتون حرف بزنم چون اینجا نمیتونم حرف بزنم یا به جواب درست برسم ممنون میشم

سلام
می توانید از آیدی زیر در تلگرام استفاده کنیدhttps://t.me/kanonmoshaveran_bot

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

بعضی مواقع اتفاقاتی برای ما می‌افتد که بار عاطفی و روانی سنگینی دارند. ما لازم داریم که در مورد آن‌ها با کسی صبحت و مشورت کنیم. در این مواقع شاید صحبت کردن با آشنایان و افرادی که می‌شناسیم آسان نباشد. حتی ممکن است بیان کردن مشکلاتی که داریم با افراد نزدیک چندان به صلاح ما نباشد. همچنین بعضی از مشکلات نیاز به نظر کارشناسانه و تخصص و آگاهی کافی دارد. در واقع این مشکلات با مشورت با یک متخصص و فرد آگاه قابل حل شدن است. در موارد اینچنینی بهترین کار مشورت کردن با یک مشاور خبره و قابل اعتماد است. در صورتی که امکان مشاوره حضوری را نداشته باشید و یا تمایل به این کار نداشته باشید یا حتی به یک راهکار سریع‌تر و البته آسان‌تر نیاز داشته باشید، مشاوره آنلاین راه خوبی برای شما است. مشاوره آنلاین از طریق مختلفی انجام می‌شود. شما در سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان رایج می‌توانید از این نوع خدمات بهره‌مند شوید. در این بین یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌هایی حال حاضر، تلگرام است. چت با روانشناس آنلاین تلگرام راهی است که می‌تواند در اسرع وقت به مساعد شدن حال روحی‌تان و یا حل مشکل‌تان کمک کند. چت با روانشناس آنلاین تلگرام محبوبیت زیادی دارد. افراد به چندین دلیل که در ادامه به تفصیل شرح می‌دهیم، مشتاق انجام این کار هستند. برای مثال در تلگرام هویت شما می‌‌تواند مخفی بماند.

 

 

امروزه می‌توانید حتی مشاوره آنلاین را به صورت رایگان هم از برخی از افراد دریافت کنید. اما اینکه فردی برای حل مشکلات شما بدون دریافت هزینه وقت و انرژی خود را صرف کند، چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد. این دست مشاوره‌ها ممکن است از کیفیت و کارایی کافی برخوردار نبوده و در پس آن آگاهی و تبحر یک کارشناس تحصیل‌کرده وجود نداشته باشد. به علاوه این قسم مشاروه‌ها امنیت کافی ندارند. به عبارتی بهتر است داستان زندگی‌تان و مشکلات شخصی‌تان را برای فردی که از اعتبار کافی برخوردار نیست و به آو اعتماد ندارید، مطرح نکنید.

روانشناسی رایگان در تلگرام

اجازه دهید یک مثال روشن تر در خصوص این مبحث بزنیم. فرض کنید خانمی که به تازگی ازدواج کرده است با دخالت‌ها و آزارهای خانواده همسرش مواجه می‌شود. او با جستجو در سایت‌ها به دنبال مشاوره‌های رایگان بروند که همانطور که گفتیم درست نیست. و یا اینکه با مراجعه به سایت‌ها و انواع پیامرسان‌ها در حضور افرادی که صرفا کاربر هستند و تبحر و تخصصی ندارند، مشکلش را مطرح می‌کند. در این مواقع معمولا خانم‌هایی که تجربه‌ای در خصوص زندگی مشترک ندارند و با مشکلی که دارند، احتمالا احساساتی و عصبی شده‌اند مشکل خود را به این صورت مطرح می‌کنند که چطور مانع ادامه رابطه و معاشرت خانواه همسر با خانواده خودش بشود. در این مواقع حتی اگر پاسخ خوبی هم دریافت کند، به نتیجه درستی نمی‌رسد. چرا که سوال خوبی هم مطرح نکرده است. کاربران و افرادی عادی معمولا راهکارهایی ارائه می‌دهند که مختص عامه مردم است. این راهکارها درنهایت باعث ایجاد اختلافات بیشتر و حتی تنهاتر و منزوی‌تر شدن شما می‌شود. این درحالی است که افراد خبره و روانشناس با ریشه‌یابی مشکل می‌توانند یک راه‌حل درست و اصولی پیشنهاد بدهند.

درواقع شما با چت با روانشناس آنلاین در تلگرام می‌توانید تکنیک‌ها ترفندهایی برای جذب همسر و کنترل خانواده همسرتان یاد بگیرید. حتی گاهی لازم است خود شما تکنیک‌هایی برای کنترل خشم و احساسات‌تان یاد بگیرید و بتوانید اصولی و منطقی رفتار کنید.

اگر تمایل به دریافت مشاوره آنلاین داشته باشید، این کار به سادگی امکان پذیر است. اما بهتر است مراقب باشید که از راه اصولی و درست این کار را انجام بدهید. و حتما دقت داشته باشید که با افراد یا موسسه‌های معتبر مشاوره انجام دهید. امروزه بسیاری از موسسات مشاوره‌ای خمات خود را به صورت حضوری یا غیر حضوری و ر فضای مجازی ارائه می‌دهند. یکی از روش‌های مرسوم چت با روانشناس آنلاین در تلگرام است. روان‌آرام به منظور تسهیل دریافت خدمات برای مراجعین، این روش مشاوره را هم به مراجعین ارائه می‌دهد.

در چت با روانشناس آنلاین در تلگرام در چه زمینه‌هایی راهنمایی دریافت می‌کنید؟

درواقع شما هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید مشکل خود را به صورت چت یا ویس یا تصویر در تلگرام ارسال کنید. مشاور مربوطه نیز با توجه به زمان کاری خود، به شما پاسخ خواهد داد.

چت با مشاوره آنلاین تلگرام همیشه در دسترس است. کافی است شما به اینترنت دسترسی داشته باشید و برنامه تلگرام را در گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید و یا حتی از نسخه تحت وب آن استفاده کنید. با همین موارد می‌توانید به راحتی به مشاوره آنلاین دسترسی پیدا کنید. به علاوه مشاوره آنلاین برای کسانی که در نقاط دورافتاده مانند روستاها هستند و یا در شهر خودشان به مشاور خبره و مورد اعتماد در زمینه مورد نظر خودشان دسترسی ندارند، می‌تواند مفید باشد.

یکی از مزیت‌های انواع مشاوره غیرحضوری و آنلاین امکان دسترسی راحت به آن‌هاست. شما می‌توانید در زمان‌های مورد نظرتان تماس برقرار کنید و نیازی نیست که برای رسیدن به مطب پزشک مسیری را طی کنید. همچنین این روش برای کسانی که به خاطر خجالت یا مشکلات روحی یا محدودیت‌های فرهنگی و موارد دیگر تمایلی به مشاوره حضوری ندارند، مناسب است.

چت با مشاوره آنلاین تلگرام هزینه‌های مناسب‌تری نسبت به مشاوره حضوری دارد. جدا از اینکه شمما مجبور به صرف هزنیه رفت و آمد و صرف وقت هم نیستید.

در مشاوره با تلگرام چهره شما ناشناس می‌ماند. این برای کسانی که با فاش شدن هویت‌شان راحت نیستند و یا مسائلی دارند که بیان آن‌ها برای‌شان آسان نیست، بهتر است. درواقع حتی هر فرد عادی با شرایط معمولی وقتی می‌داند ناشناس است راحت‌تر حرف می‌زند و صداقت بیشتری دارد.

بعضی از کسانی که از مراجعه به مشاور مانعت می‌کنند، از نگاه و تفکر دیگران نسبت به خودشان نگران هستند. درواقع آن‌ها نمی‌خواهند که کسی بداند آن‌ها درگیر مشکلات لاینحلی هستند به مشاور یا روانپزشک مراجعه کرده‌اند. مزیت چت با مشاوره آنلاین تلگرام این است که مخفی می‌ماند و هیچ کس غیر از شما و مشاور از آن مطلع نمی‌شود.

این پرسش اهمیت زیادی دارد. متاسفانه صفحه‌ها و سایت‌های زیادی در خصوص مشاوره دان به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند. حتی عده‌ای بدون داشتن تبحر و علم کافی سعی در انجام این کار می‌کنند و تنها اهداف مالی و یا حتی بدتر از آن اهداف تبحکارانه دارند. به همین علت باید قبل از شروع مشاوره از معتبر بودن تیم مشاوره مطمئن شوید. برای اینکار می‌توانید از دیگران سوال کنید یا بازخوردهای دیگران را که به صورت کامنت، لایک و غیره ثبت می‌شود بسنجید.

قبل از شروع چت با روانشناس آنلاین تلگرام موارد زیر را چک کنید

لطفا خودتان در حین مشاوره

بعد از مشاوره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس : تهران، بزرگراه مدرس شمال خیابان ظفر، روبروی بیمارستان علی اصغر پلاک 238، طبقه 4، واحد 16

آدرس: تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ارتباط در تلگرام (آنلاین)

ارتباط در واتس آپ (آنلاین)

چگونه یک مشاوره آنلاین پیدا کنم؟

چطور می توانم به روانشناسان آنلاین اطمینان کنم؟

یک مشاور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از هر چیز باید به این موضوع اشاره کنم که نوین بینش و تیم روانشناسی آن به هیچ وجه در حوزه مشاوره درمانی و روانپزشکی هیچ خدماتی را ارائه نمی دهد. افرادی که دچار اختلالات روانی هستند نیاز به مشاوره حضوری و درمان دارند که در حوزه فعالیت سایت نوین بینش قرار ندارد. این افراد باید حتما زیر نظر روانپزشک متخصص قرار بگیرند و به صورت حضوری به دفاتر معتبری مراجعه کنند که مورد تایید است.

همچنین نوین بینش به صورتی که در مراکز بهداشت و درمان یا روانشناسی، مشاور ارائه می شود، مشاوره نمی دهد و معتقد است که هر فردی خود می تواند بهترین مسیر را برای خود انتخاب کند اگر مهارت لازم را فراگرفته باشد. همچنین معتقد هستیم که بهترین روش آموزشی مطالعه و تمرین از طریق محتوا و منابع علمی و معتبر است.

روانشناسی رایگان در تلگرام

در این مطلب منظور از مشاور آنلاین، پشتیبانی است که نوین بینش در کنار انتشار محتوای آموزشی خود ارائه می دهد.

مشاوره آنلاین تیم روانشناسی نوین بینش نصحیت های تکراری نیست. یا به شما نمی گوییم چه کاری درست است یا چه کاری غلط. همچنین شما را نصیحت نمی کنیم و یا به شما نمی گوییم چه کنید یا چه نکنید.

نوین بینش معتقد است که هر فردی مرتبط با نیازهای خود، می تواند مهارت هایی را بیاموزد که باعث تغییر و تحول اساسی در زندگی وی می شود، حتی اگر مهارت هایی مرتبط با روابط عاطفی، عشق و یا مهارت های متقاعد سازی نیاز داشته باشد.

تیم روانشناسی نوین بینش آماده ارائه خدمات آنلاین و  ۲۴ ساعت به صورت چت است. در این ارتباطات ما به شما منابع، کتاب ها و مقالاتی را معرفی خواهیم کرد که با یادگیری تکنیک های روانشناسی بتوانید مشکل خود را حل کنید. به عبارت دیگر تیم روانشناسی نوین بینش یک مسیر ارتباطی رایگان در اختیار شما می گذارد تا بتوانید راهکاری برای حل مشکل خود پیدا کنید.

افرادی که کتاب ها و مقالات نوین بینش را تهیه کنند از پشتیبانی آنلاین اعضای متخصص تیم نوین بینش بهره مند می شوند ( نگاه کنید به مشاوره مطالعه محور). در این کتاب ها و مقالات تمرین ها و پرسش هایی وجود دارد که برای نوین بینش ارسال می کنید تا بر پیشرفت و یادگیری نکات کتاب نظارت کند.

همچنین پرسش های خود را نیز می توانید در ارتباط با کتاب و یادگیری مهارت ها ارسال کنید.  به این صورت که در کنار مطالعه کتاب ها، مقالات و تکنیک های مورد نظر به پرسش های شما نیز پاسخ داده می شود. در نتیجه هر تکنیکی را که متوجه نشدید یا احساس کردید نمی توانید از آن استفاده کنید به شما در مورد آن توضیح خواهیم داد و با مثال های بیشتر آموزش می دهیم.

این خدمات هر روز هفته حتی جمعه نیز در اختیار مراجعه های گرامی قرار می گیرد. در ادامه در مورد فواید مشاوره ازدواج در تلگرام، موارد کاربرد ارتباط آنلاین با روانشناس و نحوه مشاوره رایگان صحبت خواهیم کرد.

ارتباط ۲۴ ساعت ازدواج در تلگرام

یکی از اصلی ترین اهداف کتاب های نوین بینش و پشتیبانی چت آنلاین در تمام ساعات شبانه روز کمک به مراجع هایی است که قصد ازدواج دارند و می خواهند فرد مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنند ( نگاه کنید به چگونه انتخاب درستی در ازدواج داشته باشیم ).

همچنین با مهارت های پیش از ازدواج آشنا خواهید شد و با کتاب ها به همراه پشتیبانی نوین بینش یاد خواهید گرفت چگونه می توانید با برطرف کردن نیازهای ضمیر ناخودآگاه و ایجاد صمیمیت در رابطه به یک رابطه پایدار و عاشقانه دست پیدا کنید. این آموزش همراه با کتاب ها است. در واقع شما می توانید با خواندن کتاب ها و مقالات کاربردی به سادگی مهارت مورد نیاز را یاد بگیرید و در کنار آن با یک روانشناس نیز در ارتباط باشید و پرسش های مرتبط خود را ارسال کنید.

مشاوره خانواده در تلگرام ۲۴ ساعت

در کتاب های آموزشی که مرتبط با خانواده نیز ارائه می شود همراه با پتشیبانی به صورت چت و ۲۴ ساعت به افرادی کمک می شود که به هر شکلی در ازدواج خود به مشکل بر خورده اند ( نگاه کنید به دلایلی طلاق: ارتباط ضعیف). بعضی افراد ممکن است در یک رابطه دوستی به سر می برند و می خواهند این رابطه را به ازدواج برسانند ( نگاه کنید به چگونه تشخیص دهیم یک رابطه جدی است).

بعضی دیگر ممکن است ازدواج کرده باشند ولی به دلیل اختلافاتی که با همسر خود یا خانواده وی دارند یا به دلیل سوء تفاهم ها زندگی خود را در معرض نابودی ببینید ( نگاهی کنید به تاثیر دخالت خانواده در طلاق). بعضی دیگر ممکن است در شرف جدایی باشند ولی بخواهند از آن جلوگیری کنند ( نگاهی کنید به چرا تغییر کرد؟ فکر می کردم دوستم دارد).

فرق نمی کند که مشکل تان خانوادگی باشد یا مربوط به ازدواج یا عدم مهارت ارتباطی، در هر صورت می توانید از طریق کتاب ها و پشتیبانی نوین بینش  در تمام ساعات شبانه روز مشکل خود را در رابطه با مسائل خود مطرح کنید و کتابی دریافت کنید که قطعا می تواند مشکل شما را حل کند؛ بخصوص که همراه با پشتیبانی ارائه می شود. ممکن است تصور کنید قبلا همه تلاش خود را انجام داده اید و می دانید کتاب به شما کمکی نخواهد کرد.

در پاسخ به این تصور یک مثال می زنم. آیا فردی که تخصصی در حوزه برق نداشته باشد می تواند برق کشی یک ساختمان را انجام دهد؟ قطعا مهم نیست چقدر تلاش کند در آخر نه تنها نتیجه نمی گیرد بلکه ممکن است با خطر مرگ مواجه شود. در صورتی که یک متخصص برق ساختمان با مطالعه کتاب، تمرین و افزایش دانش مرتبط می توانست به سادگی آن کار را انجام دهد.

کتاب های نوین بینش و پشتیبانی انحصاری مرتبط با آن چگونه به شما کمک می کند

موضوعاتی که خدمات نوین بینش را در بر می گیرد شامل:

به یاد داشته باشید کتاب های آموزشی و پشتیبانی در هر زمینه کاربرد ندارد. افرادی که دچار اختلالاتی از جمله اختلال خلق مثل دو قطبی یا اختلالات حاد تر مثل سایکوز و غیره هستند مناسب چنین خدماتی یا حتی مشاوره آنلاین نمی باشند. در این صورت شما حتما نیاز به مراجعه حضوری دارید تا به صورت دقیق و حرفه ای معاینه شوید. معاینه پزشکی از طریق فضای مجازه و به صورت آنلاین امکان پذیر نیست.

این نوع از ارتباط آنلاین تنها زمانی کاربرد دارد که مراجعه با کمی مهارت در یادگیری بعضی تکنیک ها بتواند مشکل خود را حل کند و به دوا و درمان نیاز نداشته باشد. ه همین دلیل در بالا توضیح دادم که ارتباط رایگان با تیم تخصصی نوین بینش در چه زمینه ای صورت می گیرد. مشاوره آنلاین به هیچ وجه مناسب درمان نیست و سایت نوین بینش فقط خدمات خود را در زمینه تقویت تکنیک های ارتباطی ارائه می دهد که منحصر به کتاب های خود است.

چت روم مشاوره 

این نکته را باید اضافه کنم که چت روم های مشاوره مکان های مناسبی برای ارتباط آنلاین با روانشناس نیست زیرا در این چت روم ها افراد دیگری نیز وجود دارند و باعث می شوند فضای شخصی مراجعه حفظ نشود. روانشناسان ما به صورت اختصاصی و محرمانه با شما چت خواهند کرد و از ارسال مطالب شما در گروه ها یا کانال ها پرهیز می کنند.

تیم پشتیبانی نوین بینش غیر از معرفی کتاب ها و منابع علمی مختلف، نشر کتاب های مرتبط با روابط عاطفی و همچنین پشتیبانی تخصصی در حوزه مشاوره نیز در صورتی نیاز افرادی که در این زمینه تخصصی داشته باشند و همچنین صلاحیت علمی و قانونی داشته باشند معرفی خواهد کرد.

آیا جلسات نوین بینش رایگان است

ارسال پرسش از طریق تلگرام یا واتس آپ به تیم نوین بینش کاملا رایگان است و هیچ محدودیت زمانی ندارد. یعنی شما بدون نیاز به پرداخت پول می توانید به صورت ۲۴ ساعت و هر روز به این تیم پیام ارسال کنید و قطعا پاسخ خود را دریافت خواهید کرد و به شما توضیح خواهیم داد برای حل مشکل خود به چه مهارت ها یا منابعی نیاز دارید و ایا منابع ما به شما کمک خواهد کرد یا خیر و اگر کمک نمی کند چطور و از طریق چه مراکزی می توانید مشکل خود را حل کنید. پس قطعا به جواب نخواهید بود و دست خالی ارتباط با ما را تمام نخواهید کرد.

خدمات اصلی نوین بینش شامل ۱) آشنایی با نیاز مراجع ۲) معرفی کتاب آموزشی مرتبط ( به صورتی که مطمئن شویم مرتبط با نیاز مراجع است) ۳) ارائه خدمات پشتیبانی انلاین زیر نظر اعضای متخصص تیم نوین بینش که تحصیلات عالی در زمینه روانشناسی دارند.

چگونه به مشاور آنلاین اعتماد کنیم

این پرسش بسیار مهم است. متاسفانه صفحات و سایت های بسیاری در اینترنت وجود دارند که در زمینه مشاوره آنلاین تبلیغات غیر واقعی انجام می دهند و مراجعه ها را تشویق به پرداخت پول به خود می کنند.

هر فردی قبل از ارتباط با مشاور باید به صورت دقیق در مورد آن فرد یا تیم آن فرد اطلاعات دقیق کسب کند و سپس از سوابق وی مطمئن شود. برای مثال شما می توانید همه مقالات و مطالب شاهین زند – مدیر و سرپرست تیم نوین بینش را در سایت نوین بینش مطالعه کنید. برای خواندن این مطالب کافی است بر روی لینک های این صفحه کلیک کنید. در نتیجه متوجه خواهید شد آیا مقالات و کتاب های اختصاصی شاهین زند محتوای مفید و آموزنده ای برای شما دارد یا خیر.

البته همانطور که قبلا گفتیم تیم نوین بینش یک تیم مشاوره یا روانشناسی نیست و سبک کار ما کاملا با مراکز بهداشت، درمان یا مشاوره متفاوت است. در واقع فعالیت ما منحصر به نشر کتاب و پشتیبانی مرتبط با کتاب ها است.

با خواندن این مطالب متوجه خواهید شد که آیا این تیم به مدیریت شاهین زند واقعا این صلاحیت را دارد که با وی در ارتباط باشید یا خیر ( نگاهی کنید به آشنایی با تیم روانشناسی نوین بینش). همیشه برای مطمئن شدن از مشاور خود سوابق او را بررسی کنید ( چرا می توان به تیم روانشناسی نوین بینش اعتماد کرد).

ارتباط با نوین بینش در تلگرام یا واتس آپ

در هر کجای دنیا که هستید به صورت تلفنی با پشتیبانی ما در ارتباط بوده و راهنمایی های مورد نیاز خود را دریافت کنید. کارشناسان با تجربه‌ی ما آماده‌ی ارائه‌ی خدمات غیرحضوری رایگان هستند. برای ارتباط آنلاین می‌توانید از طریق تلگرام یا واتس آپ به صورت ۲۴ ساعت به شماره زیر پیام ارسال کنید.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

روابط عمومی تیم نوین بینش

نوشته ی شاهین زند – سرپرست تیم روانشناسی نوین بینش

روانشناسی رایگان در تلگرام

سایت نوین بینش یک سایت پزشکی و درمانی نیست بلکه مرجعی است که به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهم بیشتر با مطالب سایت نوین بینش آشنا شوم:

نیاز دارم با یک نفر در مورد مشکلم صحبت کنم

شناخت شخصیت از طزیق چهره

چرا عشق در افراد باهوش متفاوت است

چرا نیمه ی گمشده وجود ندارد

 

می توانید به صورت ۲۴ ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

برچسب‌ها:مشاوره آنلاین تلگرام

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارسال پیام از طریق تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

کانال تلگرام مشاوره رایگان راسخون با هدف اطلاع رسانی و کمک به افراد جامعه در راستای اهداف و مفاهیم مشاوره ای و تقویت باورهای صحیح انسانی ایجاد و شروع به فعالیت نمود .

در این قسمت شما با پرسش و پاسخ هایی که از طریق کاربران ارسال شده و توسط کارشناسان بخش مشاوره راسخون پاسخ داده شده است و نیز متون کاربردی و جذاب به همراه تصاویر مفهومی عرضه میشود که میتواند انگیزه های مثبت را در جامعه و خانواده تقویت کند و افراد نیاز ها و سوالات خود را در آن بیابند .

لازم به ذکر است کسانی که سوالاتی در زمینه های مذهبی ، خانواده ، روانشناسی ، ازدواج ، حقوقی ، تربیت فرزند ، پزشکی ، IT  و موبایل داشته باشند میتوانند از طریق بخش مشاوره راسخون و یا به آدرس زیر مراجعه کنند و سوال خود را مطرح کنند . بدیهی است که سعی میشود سوالات کاربردی و مورد نیاز از طریق کانال مشاوره راسخون نیز اطلاع رسانی گردد .

http://rasekhoon.net/conference/

جهت ارسال سوالات مشاوره ای و روانشناسی کلیک کنید
 

روانشناسی رایگان در تلگرام

دوستانی که نظرات ، پیشنهادات و انتقاداتی دارند نیز میتوانند از طریق کانال و ارتباط با مدیر کانال مطرح و پیگیری نمایند .

آدرس کانال :

110

خوشبختانه کانال تلگرامی ما افتتاح شد. در این کانال تلگرامی سعی شده است تا مطالب کاملا کاربردی و مفید روانشناسی به اشتراک گذاشته شود.

با کلیک بر روی لینک زیر عضو شوید و از مطالب مفید و کاربردی استفاده نمایید.

 

کانال روانشناس خودت باش

https://telegram.me/Ravancc

روانشناسی رایگان در تلگرام

 

 

سلام

 

شما میتوانید در موضوعات زیر سوال خودتون رو مطرح کنید:

مشکلات فردی، مشکلات تحصیلی، کنار اومدن با گذشته بد، خانواده و ازدواج، رابطه، کودک و نوجوان، اعتیاد، مطالعه و…

 

قبل از درج سوال، حتما ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

 

 

 

 

موضوع:

اختلال دو قطبی در شریک زندگی آینده

 

خلاصه:

سلام.من دوست صمیمی ای دارم که رفتارهای ضد و نقیضی از خودش بروز میده و از اون جهت که با هم رابطه ی احساسی عمیقی داریم این تضاد ها به شدت زندگی من رو تحت تاثیر قرار داده.مثلا…

موضوع:

ازدواج در سنین پایین

خلاصه:

سلام با عرض خسته نباشید من دختری هفده ساله هستم ک دوسال هست با.یه پسر هجده ساله رابطه دارم……….

موضوع:

استرس و اضطراب زیاد

 

خلاصه:

سلاممن 15 سال دارم و دختر بزرگ خانواده هستم و یک خواهر کوچکتر از خودم دارم.من خیلی استرس دارم.حتی گاهی شب ها نمیتوانم بخوابم. هر حرفی که میزنم انگار میترسم که نکند بعدا از آن بر علیه خودم استفاده کنند……

موضوع:

نداشتن خواستگار؛ نداشتن کسب و کار؛ نگرانی در مورد آینده

 

سلام من دختری هستم 27 ساله مجرد و فوق لیسانس زیست شناسی. 1 ساله بیکارم هرجا بوده رفتم ولی بی فایده بوده دوره های فنی حرفه ای شرکت کردم مدرک گرفتم ولی به دردم نخورد. من حتی 1 خواستگارم ندارم……….

موضوع:

ازدواج با مرد متاهل

 

موضوع:

تغییر طرز فکر

روانشناسی رایگان در تلگرام

 

سوال:

با عرض سلام وخسته نباشیدچطور می تونم طرز فکرم را تغییر دهم تا زندگیم تغیر کنه؟

موضوع:

فرار از خانه

 

سوال:

دختری ۲۵ ساله هستم که با دختر ۱۹ ساله ای دوستم. متاسفانه بعلت درگیری های شدیدی که همیشه در خونشون هست دوستم صبرش طاق شده و میخواد در صورت ادامه از خونه فرار کنه……

 

موضوع:

کنکور ارشد یا سربازی؟!

 

سوال:

سلام به نظر شما کسی که قصد ادامه تحصیل داره بعد کارشناسی ارشد رو بخونه بهتره یا بره خدمت بعد ارشد شرکت کنه (دانشجوی عمران 22ساله)

موسسه حقوقی امیر نجات

021-86129208 –

09122888366

021-86129208 –

09122888366

روانشناسی رایگان در تلگرام

موضوع چت با روانشناس آنلاین رایگان تلگرام-مشاوره رایگان آنلاین و روانشناسی می باشد.

شما که این مقاله را مطالعه می کنید حتما دارای مشکل روحی و روانی می باشید.در این صورت ممکن است به مشاوره روانشناسی نیاز دارید.

در این صورت ما به شما خانم دکتر رضوان امیرنجات  را پیشنهاد می کنیم.جهت مشاوره آثار دکتر  رضوان امیرنجات بر روی لینک زیر کلیک کنید:آثار

مشاوره روانشناسی آنلاین نوعی از مشاوره است که شما نیاز به حضور در دفتر مشاور ندارید و با مشاور از طریق نرم افزار واتساپ یا تلگرام یا ایمو یا اسکایپ به صورت تصویری تماس می گیرید.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که هزینه مشاوره مگر رایگان نیست. در پاسخ باید گفت با توجه به اینکه جلسات مشاوره شما بین 30 تا 40 دقیقه بطول می انجامد امکان رایگان بودن آن محال است.

لیکن ما برای شما مبلغ 30 هزار تومان را در نظر گرفته ایم که تقریبا رایگان می باشد. و در ارسال پیام به دکتر شماره حساب داده می شود.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

اشتراک ها: چگونه یک روانشناس خوب پیدا کنیم؟ – موسسه حقوقی سعادت آباد

من دختری هستم ۲۱ساله ۴سال ازدواج کردم همسرم ۲۸سال دارن.همسرم قبل از ازدواجمون با دختر عمه من دوست بودن ومن با اینکه میدونستم درخواست دوستی ایشون قبول کردم و بعد از یک ماه همسرم امدن خواستگاری بعد از مراسم بعله برون عشق سابق همسرم بهشون زنگ زد و ازشون میخاست ک برگرده و همسرم قبول نکرد همسرم با ایشون ۶سال در رابطه بودن و کل خانوادشون میدونستن و بخاطر مخالفت های خانواده عشق سابقش ازدواج نکردن همسرم ایشون نپذیرفت شنیده بودم ک همسرم خیلی خواهان اون دختر بوده ولی به ایشون گفت ک ازدواج کرده سال اول ازدواجمون همه چیز خوب بود اما بعد حرمتهای بینمون از بین رفت رابطه گرمی نداریم تا جایی ک ممکنه ازم فاصله میگیره و چند وقتی متوجه شدم بهم خیانت میکنه چند بار بهم گفته بیاتوافقی جدا بشیم اما من نمیدونم چکار کنم از لحاظ مالی هم حسابی در تنگنا هستیم و ایشون زیر قرض هستن
بهم میگه جدا شو برو دنبال زندگیت تو در کنار من خوشبخت نمیشی میگه تا سنت کمه و بچه نداری برو ک بتونی زندگی بهتری داشته باشی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

وکیل

وکیل پایه یک دادگستری

نشانی: تهران،سعادت آباد،ابتدای بلوار دریا،پلاک 30،طبقه 4 ،واحد 8

شماره تماس:02186129208

موبایل:09122888366

برای “مشاوره آنلاین رایگان” یک دسته بندی را انتخاب کنید و مشکل خود را با روانشناس مطرح کرده و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

بیش از ۱۰ هزار چت مشاوره آنلاین در بخش پایانی صفحه مشاهده کنید.

بیماری های روان شامل:

مشاوره خانواده شامل:

مشاوره جنسی و سکستراپی زوجین شامل:

روانشناسی رایگان در تلگرام

شامل موارد زیر است:

شامل موارد زیر است:

مشاوره خانواده شامل:

در دهه گذشته، خدمات روانشناسی آنلاین با شور و شوق مردم در کشورهای توسعه یافته آشنا شده است.

خدماتی که به سبک زندگی افراد انسانی متصل می شوند و به طور فزاینده ای به درمانگران روزمره در حرفه روانشناسی کمک می کنند.

روانشناسان همیشه از اثرات مضر فناوری در شیوه زندگی ما سخن گفته اند.

در سیستم جدید مشاوره یعنی مشاوره آنلاین رایگان امکان استفاده از این تکنولوژی برای ایجاد تغییرات سازنده در زندگی وجود داشته است.

آیا امکان ایجاد اتحاد درمانی در فضای آنلاین به عنوان چت همزمان با مشاور وجود دارد

هدف اتحادیه های درمانی این است که وقتی با یک مشاور صحبت می کنید، احساس می کنید که شما درک را می کند، او را درک می کنید و با شما همدردی می کند.

از سوی دیگر، کار آنلاین که با مشاوره ایمیلی آغاز شده است و در حال حاضر مشکلی برای مشاوره در تقریبا تمام سیستم های پیام رسانی مانند تلگرام، فیس بوک و اسکایپ است.

بنابراین، این سرویس در هر راه ممکن در دسترس است، هرچند ممکن است یک ایده خوب به نظر برسد، اما مهمترین چیز در زمینه خدمات، به خصوص روان درمانی و مشاوره، اثربخشی آن است.

****توجه*****

بجای فرم زیر سوالات خود را در بخش دیدگاه ها بپرسید و سریعا توسط متخصص روانشناسی مرتبط با موضوع شما پاسخ داده می شود.

نام مستعار *

ایمیل *

عنوان *

6 + 2 = ?برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید *

به همین علت، متخصصان بهداشت روان در دهه گذشته تحقیقات زیادی را برای بررسی اثربخشی مشاوره آنلاین رایگان انجام داده اند.

آیا مشاوره آنلاین رایگان به عنوان مشاوره موثر است؟

آیا می توانید از مشاوره آنلاین نیز برای درمان مشکلات خانوادگی که نیاز به بیش از یک عضو خانواده دارید استفاده کنید؟

در طول دو سال و نیم گذشته که من به طور خاص به روان درمانگری آنلاین اختصاص داده ام، در این فضای بسیار شگفت انگیز دیده ام که از انتظاراتم فراتر رفته است.

در بسیاری از اختلالات مشترک مانند اختلالات اضطرابی، افسردگی و خلق و خوی، اثربخشی مشاوره روانشناختی آنلاین به خوبی مستند شده است و در حضور مشاوره تفاوت وجود ندارد.

در برخی از اختلالات مانند اضطراب اجتماعی، اثر بخشی مشاوره آنلاین رایگان بسیار خوب است.

افراد زیادی هستند که با حمله هراس و حتی افسردگی مشکل دارند و یکی از علائم و نشانه های اختلال آنها این است که بیرون رفتن و دیدن یک روانشناس برای آنها بسیار دشوار است.

مشاوره روانشناختی آنلاین رایگان با فناوری می تواند به طور چشمگیری طول مدت اختلال را کاهش دهد .

حتی با ترکیب با مشاوره آنلاین به ویژه برای کسانی که نمی توانند خارج از خانه را به علت مشکل خود انتخاب کنند بهترین نوع درمان ارائه شده برای آنها است.

روانشناسی ایران اساسا مبتنی بر روانشناسی آمریکایی است.

درمانگران در ایران بعنوان درمانگران در ایالات متحده عمل می کنند و بنابراین ممکن است برخی از ملاحظات فرهنگی نادیده گرفته شود.

به عنوان مثال، مردم ایران تقریبا از مطالعه جنسیتی محروم هستند، در حالی که در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر این آموزشها بخشی از سیستم آموزشی و پرورشی است.

در دو سال و نیم گذشته، من با زوج هایی که مشغول ذهنشان هستند مبارزه می کنم، اما به دلایل فرهنگی، آنها نمی توانستند با راحتی سوالات را مطرح کنند.

بسیاری از زوج ها معتقدند اگر فضای آنلاین یا حتی ناشناس وجود نداشته باشد، مشخص نبود که چه مدت آنها با این سوالات مواجه خواهند شد.

این مسئله ممکن است برای بسیاری از مردم و کشورهای دیگر بیش از حد نباشد، گرچه در همه جا در جهان احساس شرمساری وجود دارد، اما وقتی که این بخشی از آموزش جهانی است و برای همه قابل دسترسی است، ممکن است حتی یک نیاز باشد.

این موضوع نیست سوال و آموزش مشابه کافی است.

روانشناسی رایگان در تلگرام

آیا مشاوره آنلاین در سایت مرکز مشاوره مشاورانه رایگان است؟
بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است.

آیا مشاوره به صورت محرمانه صورت می گیرد؟
بله. شما می توانید نام مستعار وارد نمایید و ایمیل وارد شده هم نمایش داده نمی شود.

زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟
در اسرع وقت و فوری توسط برترین مشاوران به صورت تخصصی پاسخ داده شود. ممکن است در برخی تعطیلاتو ساعات شلوغ، به دلیل افزایش تعداد مراجعین و کاهش تعداد مشاوران، مشاوره آنلاین رایگان کمی با تاخیر رخ دهد.

آیا مشاوره تخصصی خانواده، ازدواج، فردی، روانشناسی و غیره ارائه می شود؟
بله. با برترین مشاوران ایران و به صورت آنلاین رایگان، تلفنی و حضوری صورت می گیرد.

بسیاری از متخصصان مدتها با درمان از راه دور مخالف بودند.

شاید اولین گروهی که در ارائه خدمات مشاوره راه دور تخصصی روانکاوی بودند.

روانکاوانها بیش از نیم قرن از تلفن برای روانکاوی استفاده کرده اند.

در تمام این سالها، بسیاری از آنها با چنین ارائه خدمات مخالفت کرده اند، اما جالب است که توجه داشته باشیم که در طول زمان، تعداد آنها کاهش یافته است، و در طول زمان، آنها متوجه شده اند که چه چیزی باعث درمان می شود، ماهیت ارتباطات انسانی است و این رابطه می تواند حتی در نوشتن انجام شود.

امروز، درمانگران احتمال بیشتری دارند که بتوانند با استفاده از صدا، ویدیو، متن و حتی عکس، ویدیو با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

در مشاوره اینترنتی آنلاین بدون هماهنگ، مقامات فرصت دارند که مشاور خود را از تجربیات عمیق خود مطلع کنند.

به عنوان مثال، درمانگران اغلب از مشتریان خود می خواهند که رویای خود را بنویسند و آنها را در جلسه بعدی برگردانند.

در مشاوره آنلاین، ممکن است که ارجاعات حتی رویای خود را با درمانگر به اشتراک بگذارند، حتی پس از ان فیلم ضبط می کنند.

به این ترتیب، ممکن است موضوع را فراموش نکنند.

درمان آنلاین، همچنین به عنوان درمان الکترونیکی (درمان الکترونیک) و یا مشاوره آنلاین شناخته شده است، چالش های منحصر به فرد، مانند محرمانه بودن اطلاعات ارجاع، در مورد مناسب بودن استفاده از این سبک درمان برای طیف وسیعی از اختلالات روانی را ایجاد کرده است.

درمان آنلاین می تواند یک ابزار مهم برای افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت روان باشد.

حتی اگر شما از نظر روان شناختی سالم احساس کنید، درمان آنلاین می تواند به شما در افزایش قدرت روانی کمک کند.

شما می توانید در مورد رفتارهای سالم و مکانیسم های سازگاری که منجر به سلامت روانی بهتر می شود بیشتر یاد بگیرید.

منبع : حقیقت شهپر , انصاری مریم,  یونسیان مسعود,  اکبری محمداسماعیل , ابراهیمی ماندانا,  علیجانی محسن , منتظری علی. مقایسه مشاوره تلفنی و معاینه حضوری در تشخیص سرطان پستان. بیماریهای پستان ایران :   بهار ۱۳۸۸ , دوره  ۲ , شماره  ۱

سلام. بله تمامی مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه به صورت رایگان صورت می گیرد. تیم مشاوره و روانشناسی به صورت رایگان در تمامی روزهای هفته و در تمامی ساعات در کنار شما هستند.

هزینه مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه رایگان است. ولی به صورت عمومی در سایر اپلیکشن ها و بستر ها اینترنتی از 25 تا 70هزار تومان است.

این یک سوال کلی است. بی شک که مشاوره از هر نوعی اثر بخشی دارد ولی برخی مشکلات و چالش های روانشناسی نیاز به دارو درمانی و یا حضور اعضای خانواده دارد و مشاوره آنلاین به تنهایی پاسخگوی شما نیست.

بله شما می توانید از اطلاعات و نام مستعار استفاده کنید.

بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است

سلام، وقتتون بخیر
برای تصمیم گیری درمورد انتخاب همسر دچار مشکل شدم و ترجیح میدم یه مشاوره آنلاین و محرمانه داشته باشم
موفق نشدم فرم چت رو پر کنم، الان چکار می تونم کنم؟

سلام به شما صبا جان
در این مسیر بهتر است از مشاوره حضوری و یا تلفنی استفاده کنید تا امکان بررسی همه جوانب برای شما وجود داشته باشد چون در حالت چت هم شما و هم مشاور با محدودیت روبرو هستید .
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۷۸۳

سلام من یه دختر ۱۸ ساله ام تست رو دادم افسردگی شدید امده
نزدیک به شش ماهه که قلبم درد میکنه و تنگی نفس دارم خیلی وقته از هیچی لذت نمیبرم از خودم بدم میاد تجربه یه خودکشی ناموفق داشتم خیلی گوشه گیر شدم ورزش حرفه ای میکنم و تنها دلخوشیم رشته ورزشیمه سال بعد کنکور دارم ولی اصلا نمیتونم سر درس بشینم حالم از خودم و این وضعیتم بهم میخوره میشه لطفا کمکم کنید

سلام به شما عزیز علایمی که شما بیان می کنید علایم جسمی و روحی افسردگی می باشد که می تواند بر احساس رضایت فرد از خود و زندگی ، و همچنین میزان کارکردهای اجتماعی و شغلی نقش داشته باشد بهتر است در این مسیر برای درمان این بیماری به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا بتوانیم در طی جلسات درمانی به شما کمک کنیم تا شرایط روحی بهتری را تجربه کنید و بتوانید در مورد مسیر زندگی خود نیز تصمیم گیری بهتری بر مبنای شناخت علایق خود داشته باشید و عملکرد درسی و اجتماعی بهتری را تجربه کنید… ادامه دیدگاه »

سلام دختری ۱۹ساله هستم و امسال برای بار دوم می‌خوام کنکور بدم اما به خاطر اتفاقاتی که در سال های اخیر برام افتاده خیلی افسرده ام و اصلا نتونستم و نمیتونم درس بخونم خیلی نگران آینده هستم حالم اصلا خوب نیست من دختر درس خونی بودم تا قبل اینکه وارد دبیرستان بشم اما وقتی که چهارده سالم بود از یکی از اقوام خوشم میومد اما قرار نبود خودش بفهمه ایشون شیش سال از من بزرگترن و دانشجوی روانشناسی هستن من شماره ایشونو از طریق خواهرش داشتم ینی کلا خواهرش باعث شکل گیری علاقه من شده بود همش ازش تعریف میکرد… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز ببین عزیزم احساسات دوست داشتنی که تجربه کردی قابل احترام هست اما همانطور که خودت دقت کردی شما در سن پایین و در اوایل نوجوانی قرار داشتی و در این سن بیشتر تصمیم گیری ها بر مبنای خیالپردازی و تصمیم گیری هیجانی هست بخاطر همین نوجوان مشکلات و آسیب های احتمالی و یا شرایط سنی را مد نظر قرار نمی دهد . بهتر هست در زمان فعلی با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از این اتفاق گذشته است اما شما کارکرد اصلی خودتان را از دست داده اید به صورت حضوری برای بررسی شرایط… ادامه دیدگاه »

سلام همینجا میتونیم سوالمون رو مطرح کنیم؟

سلام بله می توانید در همین قسمت سوال خود را ارسال کنید

سلام و عرض ادب کسی هست جهت راهنمایی

سلام به شما دوست عزیز
بله میتونید مسئله تون رو در همین قسمت مطرح کنید

سلام

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

مشاوره رایگان تلگرام امکان جدیدی است که در اختیار همگان در کشور عزیرمان قرار گرفته است.

برخی اوقات نیاز فوری داریم با متخصص متناسب با موضوع مشاوره خود صحبت کنید و راهنمایی بگیرید.

عضویت رایگان در کانال کانون مشاوران ایران

 

 

روانشناسی رایگان در تلگرام

کانال تلگرام مشاوره ازدواج @azdevajmoshavere

 

 

کانال تلگرام زناشویی و آموزش جنسی همسران

 

کانال تلگرام مشاوره کودک و نوجوان – kodakonojavan777

روش استفاده از ربات به این صورت است که (زیر نظر کانون مشاوران ایران)

آسان ترین و سریع ترین راه دسترسی به روانشناسان با تجربه در زمینه موضوعی که مشاوره نیاز دارید

بهترین دکتر مشاور خانواده در سایت “مشاوره خانواده” بیابید.

آسان ترین راه این است که تا ۲۰ بشمارید یا از ۲۰ تا ۰ بشمارید.

از محیط استرس زا دور شوید.

به پارک بروید و از فضاهای سبز لذت ببرید زیرا القاکننده آرامش هستند.

شی لاستیکی را فشار دهید تا ارام شوید.

به خود سخت نگیرید گاهی ما برای اول شدن توان لازم را نداریم. فقط سعی کنید “بهترین خود باشید”

سه بار نفس عمیق بکشید دقت کنید این کار را به آرامی انجام دهید.

استفاده از مواد غذایی همچون شیر ماست شکلات تلخ چای و ماهی

به یادآوری خاطرات خوش که همپوشانی با موضوع استرس زا ندارد بپردازیم.

خیلی ها می خواهند مشاور خانواده خوب در شرق یا غرب تهران پیدا کنند یا بدنبال روانشناس خوب هستند.

که می توانید با مشاوره رایگان تلگرام آن را انجام دهید.

من سه سال پیش با یه آقا پسری که همسن خودمه دوست شدم ولی به دلایلی بعد از یک سال با هم کات کردیم . ولی هنوز دوسش دارم . چهار ماه پیش از دوست مشترکمون شنیدم که آقا بهش گفت که اون هم من رو دوست داره و از این جور حرفها و من خیلی خوشحال شدم . از اون جایی که خانواده هامون با هم دوست هستن با هم رفت و آمد داریم ولی دیگه مثل سابق بهم توجه نمی کنه و وقتی که به کلاس خصوصی می رویم اون به دختر های دیگه نگاه میکنه ، توجه میکنه و حتی باهاشون میخنده . شاید دارم حسودی می کنم ولی دارم روانی میشم . شما بگید من چیکار کنم ؟
ببخشید که طولانی شد .

با سلام خدمت شما دوست عزیز
احساسات شما قابل احترام می باشد اما نیاز است که ایشان اگر احساسی دارند در مسیر درست آن اقدام کنند و با خانوادیشان اگر شریط سنی و اقتصادی اجازه می دهد اقدام کنند و اگر شرایط سنی و اقتصادی نیز این اجازه را نمی دهد بهتر است ایشان و شما در کنار احترامی که برای احساسات خود قائل هستید اجازه بدهید در آینده در زمانی که شرایط ازدواج را داشتید در این مورد تصمیم گیری داشته باشید .
بهتر است از تمرکز بر رفتارهای ایشان خوداری کنید تا ایشان نیز برای جلب توجه شما اگر احساسی وجود دارد از مسیر بهتری اقدام کنند

ممنون از راهنماییتون ولی من پانزده سالمه و متاسفانه در این گودال گیر کردم هر کاری کردم که فراموشش کنم نشد . از لحاظ روحی یک سال اول میشه گفت خوب بودم ولی دو ساله که فکر و خیالم فقط شده اون . در ضمن باید بگم که بعضی مواقع بهم توجه میکنه اما چونکه زیاد همدیگه رو نمی بینیم و فقط از طریق کلاس خصوصی می تونیم همدیگه رو ملاقات کنیم . و از همه مهمتر خانواده ی من طوری من رو تربیت کردن که دنبال این چیز ها نرم و من هم دربند این کارها نبودم ولی شدم فقط می خوام به من یک راهکاری بدبد که یا فراموشش کنم یا اینکه کاری کنم که اون بهم توجه کنه

دوست عزیز دقت کنید که شما در سن نوجوانی قرار دارید و رد این سن توجه به جنس مخالف زیاد می باشد و چون خیالپردازی و بزرگنمایی در سنتان وجود دارد با خیالپردزای و معنا دهی به رفتارهای ایشان این احساس را دامه می دهید نیاز است در کنار احترامی که برای احساستان قائل هستید شرایط سنیتان را نیز مورد توجه قرار بدهید و تصمیم گیری در مورد این موضوعات را به آینده واگذار کنید .

من فعلا نمی خوام در آینده به ازدواج فکر کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

پاسخگویی شبانه روزی – 02122354282 – 02122689558 –
02144034490

روانشناسی رایگان در تلگرام
روانشناسی رایگان در تلگرام
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *