روانشناس ایرانی در استانبول

 
helpkade
روانشناس ایرانی در استانبول
روانشناس ایرانی در استانبول

ارسال شده توسط: مدیریت سایت

در دکتر روانشناس

ژوئن 26, 2018
۶ نظر
2,433 بازدید

Author : Psychological Website

هدف ما در این مقاله، کمک به افرادی است که می‌خواهند یک روانشناس ایرانی در استانبول و یا هر جای دیگری خارج از کشور پیدا نمایند.

داشتن مدرک رشته روانشناسی و رشته‌های مرتبط به آن برای لایق بودن و شایستگی یک مشاور، لازم اما کافی نمی‌باشد. لازم است تا ویژگی‌های یک روانشناس خوب را مرور کنیم تا با آگاهی از آنها بتوانیم یک روانشناس ایرانی خوب در استانبول شناسایی نماییم.

اولین نکته آن است که قریب به اکثر مردم بینشی از آنکه یک درمانگر و یا مشاور باید داری چه خصوصیاتی باشد و مراجع باید چه توقعی از مشاور داشته باشد، ندارند. یک روانشناس توانا و باتجربه می‌تواند با توصیه‌های به‌موقع و مناسب، به رشد فردی، خانوادگی و اجتماعی مراجع کمک کند، و از سویی دیگر مشاور بی‌تجربه، غیرمتعهد و کار نابلد می‌تواند برای مراجع آسیب‌زا باشد. موقعیت روان‌درمانگر و مشاور در ارتباط با مراجع بگونه‌ای است که می‌تواند تاثیر شدید و زیادی در هر دو جهت مثبت و منفی داشته باشد.

روانشناس ایرانی در استانبول

۱. حس همدلی: مهمترین ویژگی یک روانشناس خوب، حس همدلی با مراجع است. همدلی یک مشاور به چه معنا است؟ همدلی یعنی مهارت و قدرت درک احساسات مراجع.

روان‌درمانگر و مشاوری که به‌واسطه ضعف‌های شخصیتی خود، تاکید دارد همواره مهارت، قدرت و برتری خود را به رخ مراجع بکشد، آنقدر درگیر این ضعف و مشکل خویشتن است که بهیچوجه نمی‌تواند به درخواست‌های مراجع علاقه نشان دهد.

مطمئن شوید که درمانگر و مشاور شما توانایی ایجاد و حفظ یک رابطه صمیمانه با شما را دارد، زیرا بخش اعظم مشکلات فرد از احساسات دوست نداشتنی بودن و غیرقابل پذیرش بودن ایجاد می‌شود. اینها مشکلاتی است که در فضای خانه در کودکی ایجاد شده و در جامعه به آن دامن زده می‌شود. در صورتی که مشاور هم این الگوی فرد را که از آن زخم نیز خورده است، تکرار کند؛ نه تنها کمکی به حال مراجع نیست، بلکه درد و زخم او را عمیق‌تر می‌کند.

مشاوری که خود از لحاظ روحی و شخصیتی فردی رشد یافته نباشد، نمی‌تواند با مراجع احساس همدلی کند. مشاور اگر خود احساس دوست‌داشتنی بودن را دریافت نکرده باشد، نمی‌تواند به‌دیگران این احساس را بدهد.

۲. احساس پذیرفته شدن: مراجع باید احساس کند که از سمت مشاور مورد پذیرش قرار دارد. او باید درک و احساس کند که با هر فکر و احساسی مورد پذیرش مشاور است. مراجع به‌طور معمول با احساسات بدی نسبت به خود، به درمانگر رجوع می‌کند. او خودش را مورد انتقاد، سرزنش و ملامت قرار می‌دهد. به همین دلیل باید به مشاوری مراجعه کند که به ارزش ذاتی همه انسان‌ها فارغ از رنگ، نژاد، مذهب، تحصیلات، میزان ثروت، موقعیت اجتماعی و مشکلی که به‌خاطر آن ارجاع کرده است، یقین دارد و باور دارد که در صورتی که شرایط برای مراجع و یا هر انسانی فراهم شود، می‌تواند استعدادهای خود را شکوفا کند، گوهر خویش را پیدا کند و در مسیر رشد و بهبود قرار گیرد.

درمانگر و یا مشاور نباید هیچ قضاوتی درباره مراجع بکند، زیرا دراینصورت مراجع نمی‌تواند حرف‌ها و مشکلات خویش را اظهار کند. زیرا قضاوت مشاور، حتی در ذهن خویش، باعث می‌شود مراجع احساس اعتماد و امنیت نکند. درمانگر و مشاور باید فضای جلسه درمان را برای بیان مشکلات توسط مراجع آماده کند. مشاور باید مهارت آن را داشته باشد که بدون آنکه در قالب فرد نصیحت کننده برود، مراجع را راهنمایی کند و در کنار او بوده و احساس امنیت به او بدهد.

انتقاد نکردن، مهمترین نکته برای حفظ رابطه با مراجع است.

نقش مشاور با نقش یک کشیش و یک روحانی تفاوت دارد. مشاور برای مراجع موعظه نکرده و او را نصیحت نمی‌کند. مشاور باور دارد که انچه مراجع در درجه اول به آن محتاج است احساس همدلی و پذیرش است. و آنچه از آن گریزان است مورد نقد و انتقاد قرار گرفتن است. مشاور باور دارد که راه‌حل بسیاری از مشکلات در درون خود مراجع نهفته است و او به آنها آگاه است و او تنها نیاز دارد که ارزش ذاتی خود را جهت تحقق آن راه‌حل‌ها باور کند. در صورتی که مراجع ارزش ذاتی خویش را باور کند به هر شرایطی درباره خود راضی نمی‌شود و برای بهبود شرایط خویش، انگیزه پیدا کرده و برای تحقق آن تلاش می‌کند.

خوب گوش کردن مهمترین تکنیک برای ایجاد حس پذیرش و همدلی در مراجع است. مشاور باید با صبر و شکیبایی به حرف‌های مراجع گوش فرا دهد و برای بیان نظرات خویش و راهنمایی کردن عجله نکند. مراجع نیاز به کسی دارد که به حرف او خوب گوش داده و او را درک کند. زیرا افراد دیگر برای او سخنرانی بسیار کرده‌اند و نقاط ضعف او را به کرات گوشزد او نموده‌اند.

۳. اخلاقیات: پایبندی به اخلاقیات مهمترین ویژگی یک مشاور خوب است، زیرا مراجع با حسی از اعتماد نزد مشاور می‌رود. بنابراین سوءاستفاده از حس اعتماد، بزرگترین ضربه را به مراجع می‌زند.

بهبود مراجع، رابطه مستقیم با میزان اعتماد به مشاور دارد. مشاور باید مهارت و توانایی داشته باشد تا با پیشرفت جلسات میزان بیشتری از اعتماد را در مراجع ایجاد کند.

مراجع احساس ارزشمندی، دوست داشتنی بودن و اعتماد را از روان‌درمانگر طلب می‌کند. اگرمشاور فاقد این خصلت‌های اخلاقی باشد و یا بر خلاف آنها عمل کند، آسیب شدیدی به مراجع خواهد زد.

۴. دانش و بینش: میزان دانش یک مشاور را احتمالاً بتوان از طرقی مانند میزان تحصیلات، تالیفات و ترجمه‌ها و تجربه کاری او شناخت.

لازم به‌ذکر است که دانش یک مشاور در قبال مواردی چون همدلی، پذیرش و … که در بالا ذکر شد، بی‌ارزش است. دانش یک مشاور تنها در کنار باقی ویژگی‌های مشاور است که بر مراجع تاثیر می‌گذارد. آنچه یک روان‌درمانگر به مراجع می‌گوید را مراجع بارها از زبان دیگران شنیده است و شاید تنها عواملی چون همدلی، عدم قضاوت، پذیرش و ایجاد احساس ارزشمندی است که مراجع را ترغیب بر انجام کاری می‌کند.

۵. تشویق و حمایت: درمانگر باید مهارت آن را داشته باشد تا در مراجع برای ادامه درمان ایجاد انگیزه کند. مشاور باید آنچنان به خوبیِ ذات انسان یقین داشته باشد که این مشکل مراجع را موقت بداند و باور داشته باشد که او توان عبور و غلبه بر این مرحله‌ای که اکنون در آن است را دارد.

۶. قدرت ارتباط: درمانگر باید درفن بیان مهارت داشته باشد تا مراجع را جذب کند. با یک روانشناس که لبخند بر لب دارد، بیشتر می‌توان ارتباط برقرار کرد تا با یک روانشناس اخمو. یک روانشناس خوب دارای حس شوخ‌طبعی است که در مواقع لزوم، برای ایجاد ارتباط بهتر، آن را به‌کار می‌گیرد.

برای پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در استانبول می‌توانید از دوستان و آشنایانی که می‌دانید تجربه روان‌درمانگری داشته‌اند، سوال کنید. درباره‌ی منش، سبک و رفتار روان‌درمانگرشان از آنها بپرسید.

نکته بعدی آن است که حوزه تخصص این روانشناس ایرانی در استانبول چه است. برخی از مشاوران در زمینه افسردگی، وسواس و اضطراب تخصص دارند، گروهی در زمینه ارتباط و ازدواج کار می‌کنند و برخی نیز رشد فردی، محور کار آنها است. تعلیم و تربیت و روانشناسی کودک نیز رشته‌ای است که حوزه تخصص گروهی دیگر از روانشناسان است.

نکته بعدی آنکه روان‌درمانگران از روش‌های مختلفی برای درمان مراجع بهره می‌برند. در برخی روش‌ها، مراجع نقش فعال‌تری دارد و انتظار می‌رود در درمان خود نقش بیشتری به عهده بگیرد و در روشی دیگر، این درمانگر است که بیشتر دخالت کرده و در زمینه تصمیمات مهم زندگی مراجع، اظهارنظر می‌کند و مشاوره می‌دهد. در یک روش دیگر، بیشتر بر افکار غلط و ناکارآمد تاکید می‌گردد و روان‌درمانگری دیگر، بر احساسات و عواطف مراجع تمرکز می‌کند.

مراجعی که تنها برای یک مشکل حال حاضر خود به دنبال روانشناس ایرانی در استانبول می‌گردد، درمانگری که حوزه تخصص او روان‌کاوی است برای او مناسب نیست. مراجع باید در جلسه اول به مشاور بگوید که می‌خواهد در طی یک یا دو جلسه با کمک مشاور راهکارهایی برای حل مشکل خود پیدا کند. اگرچه باید به این نکته نیز توجه کرد که ممکن است مشاور با شناخت و آگاهی که درباره ویژگی‌های شما پیدا می‌کند متوجه می‌شود که مشکل شما همواره در زندگی‌تان تکرار می‌شود و به‌همین دلیل باید به نکات ریشه‌ای‌تری پرداخته شود. به‌عبارت دیگر تنها کافی نیست که بر روی رطوبت دیوار، رنگ زده شود (گرچه ممکن است برای کوتاه مدت، نیاز مراجع را مرتفع کند) بلکه باید با منشا رطوبت مقابله شود.

بهترین راه برای پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در استانبول، پرس و جو از دوستان و آشنایان است. راه دیگر، سوال کردن از افرادی است که در فضاهای روانشناسی هستند. با بررسی گفت و گوهای افراد با یکدیگر در وبلاگ‌های متفاوت و یا سوال از صاحبان وبلاگ‌های روانشناسی می‌توان افراد کارآمد و باتجربه در این حوزه را شناسایی کرد. و در نهایت آنکه به یک مرکز مشاوره در استانبول رجوع کنید و در جلسه اول مشاهده کنید که توانایی او به چه میزان است و آیا او با ملاک‌های شما مطابقت و مناسبت دارد یا خیر.

مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور می‌تواند راهگشای مشکلات و مسائلی باشد که پس از مهاجرت، اغلب به آن گرفتار می‌شوند. موانعی همچون زبان و فرهنگ متفاوت باعث می‌شود تا مراجع نتواند ارتباط صمیمانه و همدلانه‌ای را با روانشناس در کشور مورد مهاجرت برقرار نماید.

برچسب زده شده با:psychology استانبول اضطراب افسردگی درمان دکتر روانشناس روانشناس روانشناس خوب روانشناسی مشاور وسواس کامیار سنایی

جولای 7, 2020

مارس 31, 2019

اکتبر 5, 2018

سلام وقت به خیر
من مهرنوش مهدیزاده هستم
۱۲ سال هست که در ایران در حوزه روابط عاطفی در ازدواج و فرزندپروری با کلینیک های سرشناسی مثل کلینیک دکتر مصطفی تبریزی همکاری می کنم
به اضافه ی نوروفیدبک برای انواع مشکلات روانشناختی کودک و بزرگسال
به زودی مقیم استانبول خواهم بود و میخواستم با شما برای همکاری یا دریافت کمک مشورتی برای کار و دسترسی به جامعه ایرانی مشورت کنم
تجهیزات نوروفیدبک رو هم دارم
ممنون میشم اگر بتونم باهاتون صحبتی داشته باشم
این ادرس پیج اینستاگرام من هست برای اشنایی بیشتر
@m.mehdizadeh.psychologist

سلام. لطفا با شماره ۰۹۰۳۴۷۳۳۰۰۹ هماهنگ بفرمایید

من در شهر وان هستم و حتما باید با یک مشاور و روانشناس صحبت گنم . چطور میتونم با شما تلفتی صحبت کنم

با واتس آپ ۰۰۹۰۵۳۵۷۳۹۱۰۷۴ جهت تعیین وقت هماهنگ کنید.

Merhaba,
Annemiz 76 yaşında
şeker hastasi
yanlız yaşıyor
ruhsal rahatlama ve bilinç altı savunma mekanizmasinin çözülmesi için farsça dilinde psikoloji desteğe ve terapiye ihtiyaci olduğunu düşünüyoruz.
Seans fiyati ve süresi verilmesini dileriz.
Teşekkürler.
Saygılarımla
Ümit Ziya

Merhaba
umarım iyisindir. bir seansın maliyeti 200’dür. her oturum 60 dakikadır

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

دیدگاه

روانشناس ایرانی در استانبول

نام *

ایمیل *

وب سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پیدا کردن یک روانشناس در آنکارا برای ایرانیان با توجه به ویژگی‌های خاص این کشور و تفاوت فرهنگی احتمالاً اندکی دشوار است. تفاوت‌های فرهنگی بین …

روانشناس ایرانی در ترکیه روانشناس ایرانی در ترکیه

ممکن است شما در ترکیه ساکن باشید و به یک روانشناس ایرانی در ترکیه احتیاج داشته باشید در این صورت می توانید با شماره ۰۹۱۲۱۴۳۳۴۳۸ از طریق واتساپ یا تلگرام تماس گرفته و با دکتر کاشفی زاده در تماس باشید

خانم دکتر مهسا کاشفی زاده عضو سازمان نظام روانشناسی،عضویت در انجمن روانشناسان ایران،عضو  خانه روانشناسان و مشاوران یاورانه می باشد.

جهت مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده   با دکتر مهسا کاشفی زاده با شماره ۰۹۱۲۱۴۳۳۴۳۸ یا ۰۲۱۸۶۱۲۹۲۰۸ تماس بگیرید

ایشان متولد تهران، روانشناس، روان درمانگر، متخصص زوج درمانی، مشاور ازدواج و خانواده با رویکرد شناختی و معنوی میباشند.
مقاطع لیسانس و فوق لیسانس خود را در رشته روانشناسی با گرایش بالینی و دکتری روانشناسی با گرایش عمومی سپری کردند.

روانشناس ایرانی در استانبول

نکته منفی روانشناسی در ترکیه این است که دولت ترکیه وضعیت روانشناسان را به عنوان متخصصان تشخیص نمی دهد: هیچ قانونی برای روانشناسان وجود ندارد. Zeynep: “حتی اگر دکتری خود را دریافت کنید ، در بخش بالینی بگویید ، شما نمی توانید تمرین خود را بدون همکاری با روانپزشک باز کنید.” به گفته Zeynep ، قطعاً یک نقطه پیشرفت برای دولت ترکیه است که روانشناسان را به طور قانونی تشخیص دهد. وقتی صحبت از آموزش روانشناسی می شود ، بسیاری از دانشکده های خصوصی بخش های روانشناسی را بدون داشتن تعداد کافی (تغییر در) کادر دانشگاهی افتتاح می کنند ، و این منجر به تنوع زیادی در کیفیت آموزش می شود. زینپ: “این دپارتمان ها صرفاً با هدف کسب درآمد ، به جای ارائه آموزش مناسب ، افتتاح می شوند. من فکر می کنم از همه بخش های روانشناسی باید خواسته شود که توسط انجمن روانشناسی ترکیه معتبر شناخته شوند. »نتیجه دیگر این است که بسیاری از بخش های روانشناسی تمایل دارند که فقط در یک زیر رشته روانشناسی تخصص داشته باشند و این منجر به تغییر ضعیف در گزینه ها برای دانش آموزان می شود تا دریابند که کدام رشته است. علاقه خود را دارد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_61”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.
1
 + 

 = 
9

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

گروه مشاوره روان خوب با بهره مندی از متخصصین حوزه روانشناسی و مشاوره تحصیلی در حوزه دکتری به صورت تخصصی خدمات مشاوره روانشناسی و مشاوره تحصیلی و مشاوره خانواده را ارائه می دهد. جهت تعیین وقت وقت مشاوره با شماره 0218612908 تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهران سعادت آباد ابتدای بلوار دریا پلاک 30 طبقه 4 واحد 8

تلفن : ۰۲۱۲۲۶۷۷۹۱۷

پیشرفت در زندگی و کار

در صورتی که در کشور ترکیه زندگی می‌کنید و نیازمند ارتباط با یک روانشناس ایرانی هستید، می توانید از طریق مشاوره‌ی آنلاین و غیرحضوری با ما در ارتباط باشید.

جهت مشاوره آنلاین و اسکایپی با روانشناس در ترکیه و یا ایران می‌توانید با موسسه ما در حیطه‌های مختلف شامل:

مشاوره خانواده ، مشاوره فردی ، اختلالات روانی ، مشاوره کسب و کار ، مشاوره تحصیلی و … از طریق اسکایپ و یا تماس تلفنی ما در ارتباط باشید.

روانشناس ایرانی در استانبول

پاسخگویی تنها از طریق واتساپ انجام می‌شود : 989122187693+

با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن شبکه‌های اجتماعی یکی از راه‌های دریافت مشاوره ، شبکه‌های مجازی و مشاوره آنلاین می‌باشد که در کمترین زمان و با حضور در خانه و یا محل کار خود در ترکیه ، می‌توانید از تجربیات و راهکار‌های مشاور خود استفاده کنید. در مشاوره آنلاین می‌توانید با هزینه کمتر با مشاور روانشناس خود که شاید فرسنگ‌ها از شما که در ترکیه زندگی می‌کنید فاصله داشته باشد آنلاین ارتباط برقرار کنید و برای آن دسته از افراد که از مراجعه به روانشناس هراس دارند بسیار موثر است به این صورت که درمان را بدون تحمل فشار روحی زیاد آغاز کنند و به راحتی طول دوره درمان را با حضور در منزل خود طی کنند و روان درمانی شوند. با توجه به علاقه‌مندی اکثر افراد عصر امروز برای حضور در فضای مجازی مشاوره آنلاین بیشتر مورد قبول می‌باشد و افرادی که به ترکیه و دیگر کشورها مهاجرت می‌کنند به واسطه ارتباط اینترنتی مشاوره را با صمیمیت و تاثیرگذاری بیشتر می‌توانند انجام دهند. همچنین چون در زمان صرفه جویی می‌شود و به کارها و مشغله‌های خود در ترکیه نیز می‌توانند رسیدگی کنند لذا به دلیل صرفه جویی در وقت و متحمل شدن استرس کمتر ، احساس بهتری دارند. یکی دیگر از مزایای مشاور آنلاین در ترکیه داشتن تعداد جلسات مشاوره بیشتر در طول هفته می‌باشد به این صورت که از قبل با مشاور خود جهت داشتن وقت‌های مشاوره بیشتر هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌اند و تقاضای داشتن تعداد جلسات مشاوره بیشتر را اعلام کرده‌اند و پروسه درمان را سریع‌تر در ترکیه به پایان خواهند رساند. از دیگر مزایای این نوع مشاوره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

ترکیه کشوری مسلمان است که ایرانیان بسیاری هم به صورت خانوادگی و هم به صورت انفرادی به این کشور مهاجرت می‌کنند. دغدغه‌ها و مشغله‌های زندگی روزمره در یک کشور بیگانه یکی از عوامل فاصله گرفتن خانواده‌ها و افراد از یکدیگر می‌شود. همین مسأله باعث به وجود آمدن مشکلاتی می‌شود که نیاز به همراهی و راهنمایی یک مشاور و روانشناس را ضروری می‌کند. اما مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که افراد مهاجر برای پیدا کردن روانشناس و گرفتن مشاوره در کشور ترکیه با  مشکلات و موانعی روبرو هستند، یکی از آن مشکلات داشتن زبان و فرهنگ متفاوت است که افراد نتوانند به سهولت در ابتدا مشاور خود را پیدا کنند و در نهایت ارتباط صمیمانه و دوستانه‌ای را با روانشناس و درمانگر خود در کشور ترکیه برقرار کنند.

موسسه بارسا ، این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید در سراسر ترکیه به صورت آنلاین با روانشناسان ما در شهر‌هایی مثل استانبول ، آنکارا ، ازمیر ، بورسا ، آدانا ، قونیه ، آنتالیا ، قیصریه و … مشاوره داشته باشید.

اولین نکته‌ای که قبل از پیدا کردن یک مشاور روانشناس خوب در کشور ترکیه باید به آن توجه کرد این است که، یک مشاور و درمانگر باید چه خصوصیاتی داشته باشد که اکثر افراد این اطلاعات را در این زمینه ندارند. مطلب دیگر اینکه شخص مراجعه کننده تا چه میزان می‌تواند از مشاور خود توقع داشته باشد. تجربه و توانگری یک مشاور می‌تواند در کنار داشتن مدرک دانشگاهی در زمینه روانشناسی ، تضمینی باشد بر شایستگی یک مشاور و درمانگر زیرا داشتن مدرک دانشگاهی بدون تجربه برای مشاور کافی نمی‌باشد. از آنجایی که یک مشاور توانمند و با تجربه می‌تواند با توصیه‌های بجا و راهکارهای مناسب و درست کمک بسیار موثر و بزرگی در زمینه‌های مشکلات فردی و خانوادگی کند و از طرف دیگر نیز دادن راهکار غلط و نامناسب یک مشاور بی‌تجربه نیز می‌تواند بسیار به مراجع خود آسیب بزند. همان قدر که راهکار درست نقش مهم در بهبود بحران‌های روانی مراجع دارد راهکار غلط نیز می‌تواند زندگی عاطفی یک مراجع را نیز کاملا دگرگون کند. بنابراین یک مشاور و روان درمانگر تاثیر زیادی در زندگی مراجع خود هم از جهات مثبت و موفقیت و هم منفی و شکست خواهد داشت.

 در اینجا لازم دیدیم که به مرور ویژگی‌های یک روانشناس خوب در ترکیه بپردازیم تا در انتخاب یک مشاور روانشناس با آگاهی بیشتر عمل کنیم.

حس همدلی: یکی از ویژگی‌های اصلی یک مشاور روانشناس خوب داشتن مهارت و قدرت درک احساسات خوب و بد افرادی است که به ایشان مراجعه می‌کنند، همچنین توانایی ایجاد یک رابطه دوستانه و صمیمانه با افرادی که به مشاور خود مراجعه می‌کنند یکی دیگر از ویژگی‌های مشاور خوب است زیرا مشکل عمده افراد از وجود احساساتی از قبیل غیر قابل پذیرش بودن و حس دوست نداشتنی بودن به وجود می‌آید که اگر مشاور روانشناس تجربه و تسلط کافی در این زمینه نداشته باشد نه تنها مشکل مراجع را حل نخواهد کرد بلکه باعث پر رنگ‌تر شدن آسیب‌هایی که در کودکی به شخص وارد شده بود ، خواهد شد.

احساس پذیرفته شدن: افراد به طور معمول با افکار و احساسات بدی نسبت به خودشان به مشاور و درمانگر مراجع می‌کنند. یک مشاور روانشناس با توانمندی و مهارت خود حسی در مراجع و درمانجوی خود ایجاد می‌کند و با هر طرز فکر و احساس بدی پذیرای محبت و همدلی با ایشان می‌باشد و هیچ مشکلی با طرز فکر و احساس بد مراجع ندارد. برای یک مشاور روان‌درمانگر نباید تفاوتی در رنگ ، نژاد،‌ تحصیلات ،‌ مذهب وثروت وجود داشته و مهم باشد بلکه باید فقط برای ذات انسانی مراجعان خود ارزش قائل باشد و به افراد در مسیر رشد و شکوفا شدن استعدادهایشان کمک کند.

اخلاقیات :  اساس کار یک مشاور روانشناس اعتماد می‌باشد، اعتماد رکن اصلی در ارتباط با مشاور و مراجع می‌باشد که درمان و بهبود شرایط مراجع ارتباط مستقیمی با میزان اعتماد درمانگر با مشاور دارد، که اعتماد از طریق پایبند بودن به اصول اخلاقی که یکی از ویژگی‌های اصلی مشاور می‌باشد به وجود می‌آید زیرا درمانگر برای به دست آوردن احساسات مانند دوست داشتنی بودن و حس ارزشمندی و اعتماد به مشاور روانشناس مراجعه می‌کند.

تشویق و حمایت : یک مشاور روانشناس خوب باید بتواند با گفتن جملات زیبا و کلیدی به مراجع خود انگیزه‌ای برای درمان در ایشان به وجود آورد و باعث به وجود آمدن باورهای فکری قدرتمند در مراجع شود و از مراجع خود حمایت کند تا بتواند بر بحران‌های روحی و شرایط فعلی که در حال حاضر با آن مواجه است غلبه کند و باور توانایی غلبه بر مشکلات را در ایشان تقویت کند.

توانایی برقراری ارتباط : یک مشاور روانشناس با تجربه و توانمند باید قدرت برقراری ارتباط کلامی موثر با مراجع خود را داشته باشد و هرچقدر یک مشاور خوش‌روتر باشد و لبخند بر لب داشته باشد بهتر می‌تواند با مراجع خود ارتباط برقرار کند و روند درمان را راحت‌تر و بهتر کند. نکته حائز اهمیت این است که باید روانشناسی را پیدا کنید که با ارزش‌ها و معیارهای شما همخوانی داشته باشد تا بتواند شما را درک کند، زیرا هر مشاور روانشناسی نمی‌تواند در هر زمینه‌ای به شما کمک کند. و در آخر با توجه به نکاتی که اشاره شد اهمیت پیدا کردن یک مشاور روانشناس در ترکیه را بیشتر بیشتر نشان داد، یک مشاور و روان شناس خوب باید بتواند با بالا بردن سطح دانش و آگاهی مراجعین خود به آنها در حل مشکلات و بحران‌هایشان کمک کند و راهگشای آنها در زندگی پر از دغدغه در کشور بیگانه باشد.

روانشناسی یک علم است. علمی است که با استفاده از روش علمی به روان و ذهن انسان و رفتار آن می پردازد به عبارت دیگر، روانشناسی به مباحث رفتار و فرایندهای روانی میپردازد. اما باید در نظر داشته باشید روانشناسی به روان و حال روحی هر شخص ارتباط زیادی دارد. چون مساله انسانی است و به ذهن و روان انسان مربوط است ،در اینجا رویحه و نحوه ارتباط شخص روانشناس و درمانگر مهم می‌شود که بتواند با مخاطب خود به خوبی ارتباط برقرار کند. بیشتر ایرانیان حاضر در ترکیه در شهر‌هایی مثل استانبول ، آنکارا ، ازمیر ، بورسا ، آدانا ، قونیه ، آنتالیا ، قیصریه و … زندگی می‌کنند. آنها گاهی ممکن است به روانشناس احتیاج پیدا کنند که قطعا روانشناسان ایرانی حاضر در شهر‌های استانبول و آنکارا به نسبت روانشناسان ترکیه‌ای ، کمک بیشتری به آنها خواهند کرد.

این امکان توسط موسسه بارسا برای شما فراهم گشته که در سراسر ترکیه بتوانید به صورت آنلاین با روانشناسان ما در شهر‌هایی مثل استانبول ، آنکارا ، ازمیر ، بورسا ، آدانا ، قونیه ، آنتالیا ، قیصریه و … از طریق اسکایپ و یا تماس تلفنی مشاوره داشته باشید.

در صورتی که در کشور کانادا زندگی میکنید،میتوانید برای مشاوره با روانشناس ایرانی در کانادا – مشاوره در کانادا کلیک کنید.

پربازدیدترین ها:

آخرین ویدیو ها

دوره غیرحضوری افزایش عزت نفس

آخرین مقالات

پادکست های علی میرصادقی

دوره غیرحضوری سی روز تا پیروزی

پربازدیدترین های تحصیلی :

بهترین منابع کنکور

مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی

معرفی رشته های دانشگاهی

تکنیک های تست زنی

دبیرستان های بارسا

موسسه حقوقی امیر نجات

021-86129208 –

09122888366

021-86129208 –

09122888366

روانشناس ایرانی در استانبول

موضوع:چگونه روانشناس ایرانی در استانبول-روانشناس ایرانی در ترکیه بیابیم؟

ممکن است شما ساکن ترکیه و شهر های آن منجمله استنانبول، آنکارا،ازمیر یا آنتالیا باشید و به علت مشکلات روحی نیاز به روانشناس ایرانی داشته باشید.

پیشنهاد ما جهت حل مشکلات روحی شما دکتر مهسا کاشفی زاده می باشد.

جهت مشاهده رزومه و آثار ایشان اینجا کلیک نماید: آثار

جهت اخذ مشاوره کافی است با شماره واتساپ 09121433438 یا 02186129208  تماس حاصل نمایید. خانم سپیده شلبیری پاسخگو خواهند بود. جلسات مشاوره به صورت تصویری در محیط منزل یا کار شما خواهد بود

1- کاهش هزینه مشاوره

2- پاسخگویی 24 ساعته

3- درصد بالای رضایت

4- برقراری بهتر  و ارتباط گیری موثر تر

هم اکنون بسیاری از ایرانیان خارج از کشور از خدمات مشاوره دکتر سپیده شلبیری بهره مند می گردند.

 

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

وکیل

وکیل پایه یک دادگستری

نشانی: تهران،سعادت آباد،ابتدای بلوار دریا،پلاک 30،طبقه 4 ،واحد 8

شماره تماس:02186129208

موبایل:09122888366

📞⛽️ الو مشاور
ویژه ایرانیان مقیم ترکیه

گروه روانشناسی بین المللی ارتباط موثر
دفتر مرکزی استانبول تکسیم🇹🇷

🗣👤👥کلینیک تخصصی روانشناسی
مشاوره خانواده و کودک
درمان افسردگی و اضطراب, ترک اعتیاد, سکسولوژی و برگزاری دوره های روانکاوی و خودشناسی

با همکاری و نظارت جمعی از برترین اساتید روانشناسی ایران
و حضور دکتر تقدسی روانکاو و نویسنده
شماره نظام روانشناسی ۳۶۵۹

📕مشاوره اولیه 👌رایگان انجام می شود

روانشناس ایرانی در استانبول

📕جلسات مشاوره غیر حضوری با واتس آپ و ایمو
☎️
00905523394414

بدون برچسب

  

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت و سلامت کالا و یا درستی آگهی و خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. پیک استانبول ضامن صحت آگهی های درج شده نمیباشد.

پیک استانبول هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. پس با مطالعه راهنمای سایت، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

جهت مشاهده بهتر سایت ، لطفا در موبایل و یا تبلت سایت را مشاهده نمائید.

هدف ما در این مقاله کمک به افرادی است که ترجیح می دهند یک دکتر روانشناس خوب در آنکارا و یا هر شهر دیگری در ترکیه از جمله استانبول پیدا نمایند و مشکلات خود را حل کنند. پیش از اینکه بدانیم چگونه یک دکتر روانشناس خوب در ترکیه پیدا کنیم، اولین نکته این است که قریب به اکثر مردم بینشی از آنکه یک درمانگر و یا مشاور باید داری چه خصوصیاتی باشد و مراجع باید چه توقعی از مشاور داشته باشد، ندارند.

مسلما داشتن مدرک رشته روانشناسی برای اثبات شایستگی یک مشاور، لازم اما کافی نمی باشد. یک روانشناس باتجربه و توانمند می تواند با توصیه های به موقع و مناسب، به رشد فردی و خانوادگی و همچنین اجتماعی مراجع کمک کند. از سویی دیگر روانشناس بی تجربه و کار نابلد می تواند برای مراجع آسیب زا باشد. بنابراین موقعیت رواندرمانگر در ارتباط با مراجع بگونه ای است که می تواند تاثیر زیادی در جهت مثبت و منفی داشته باشد.

در اینجا لازم است تا ویژگی های یک روانشناس خوب در ترکیه را مرور کنیم تا بتوانیم با آگاهی از آنها، یک روانشناس خوب در ترکیه را شناسایی نماییم.

یکی از مهمترین ویژگی های یک دکتر روانشناس خوب در ترکیه که ایرانی نیز باشد، حس همدلی به معنی مهارت و قدرت درک احساسات مراجع می باشد. قبل از هر چیز مطمئن شوید که درمانگر شما توانایی ایجاد یک رابطه صمیمانه با شما را دارد. زیرا که بخش بزرگی از مشکلات فرد از احساساتی مانند دوست نداشتنی بودن و غیرقابل پذیرش بودن ایجاد می شود.

روانشناس ایرانی در استانبول

اینها مشکلاتی می باشد که در کودکی برای فرد ایجاد شده و بعد ها در جامعه به آن دامن زده شده است. در صورتی که مشاورکار خود را بلد نباشد و او هم این الگوی فرد را که از آن زخم خورده است تکرار کند، نه تنها نمیتواند کمکی به حال وی نکند بلکه زخم او را عمیق تر می کند.

مراجع بایستی این را احساس کند که با هر فکر و احساسی از سمت درمانگر مورد پذیرش قرار گرفته است. زیرا که مراجعین بطور معمول با احساسات بدی نسبت به خودشان، به درمانگر مراجعه می کنند. آنها معمولا خودشان را مورد انتقاد، سرزنش و ملامت قرار می دهند.

بنابراین باید به درمانگر و مشاوری رجوع کنند که به ارزش ذاتی تمام انسان ها فارغ از رنگ، نژاد، تحصیلات، مذهب، موقعیت اجتماعی و میزان ثروت، احترام قائل است و باور دارد که اگر شرایط برای هر انسانی فراهم شود، می تواند استعدادهای خودش را شکوفا کند، در مسیر رشد قرار گیرد.

پایبند بودن به اخلاقیات مهمترین ویژگی یک مشاور خوب می باشد. زیرا مراجع با حسی از اعتماد نزد مشاور و درمانگر می رود و بهبود مراجع، رابطه مستقیمی با میزان اعتماد وی به مشاور دارد. زیرا مراجع احساس هایی مانند حس ارزشمندی، دوست داشتنی بودن و اعتماد کردن را از روان درمانگر و مشاور خود طلب می کند. اگر مشاور و درمانگر فاقد این خصلت های اخلاقی باشد آسیب شدیدی به مراجع خواهد زد.

میزان دانش یک مشاور و روانشناس خوب را میتوان از طرقی مانند میزان تحصیلات، ترجمه ها و تالیفات و تجربه کاری او فهمید.

درمانگر باید بتواند در مراجع برای ادامه درمان انگیزه ایجاد کند. روانشناس باید باور داشته باشد که مراجع توانایی عبور و غلبه بر این مرحله ی سختی که اکنون در آن است را دارد.

درمانگر باید قدرت برقراری ارتباط کلامی را با مراجع داشته باشد. مثلا با یک روانشناس که لبخند بر لب دارد، بیشتر می توان ارتباط برقرار کرد تا با یک روانشناسی که اخمواست.

بهترین راه برای پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در ترکیه، سوال کردن از اشخاصی است که در فضاهای روانشناسی فعالیت دارند. با بررسی مکالمات و گفت و گوهای افراد با یکدیگر در وبلاگ های متفاوت و یا سوال از صاحبان این وبلاگ های روانشناسی می توان افراد باتجربه در این حوزه را شناسایی کرد.

مشاوره روانشناسی برای ایرانیان که در خارج از کشور مقیم میباشند، می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و مسائلی باشد که اغلب پس از مهاجرت به آن گرفتار می شوند. در این کشورها موانعی مانند زبان متفاوت و تفاوت فرهنگ باعث می شود تا مراجع نتواند ارتباط صمیمانه ای را با روانشناس در کشوری که مهاجرت کرده، برقرار نماید.

از سویی دیگر مشکلات و مسائل خاص مهاجرت که همیشه گریبانگیر ایرانیان بوده و همچنین وارد شدن به دنیایی که از هر لحاظ با دنیای پیشین آنها متفاوت بوده و نوع ارتباط متفاوت انسان ها در ان کشور با یکدیگر هر کدام می تواند احساس هایی همچون دلتنگی، و عدم تعلق را به فرد القاء کند.

از سویی دیگر اشخاصی که به هر دلیل مهاجرت می کنند، اکثرا به دلایل مشکلاتی که در کشور خود داشته اند، تصمیم به مهاجرت به کشور دیگری را می گیرند. می توان فهمید آنها برای مدت طولانی نمیتوانند از بسیاری از مشکلات پیشین خود رها شوند و بسیاری از مشکلات را همچنان با خود به کشور مقصد می برند. آنها با تصور اینکه مشکلات را با خود در کشورشان به جای می گذارند و در کشور مقصد زندگی جدید را آغاز می کنند مهاجرت می کنند. در حالیکه در عمل متوجه این قضیه می شوند که علاوه بر مشکلات کشور مقصد فمشکلات کشور خودشان را نیز همچنان با خود بدوش می کشند.

پیدا کردن یک روانشناس خوب در ترکیه برای ایرانیان با توجه به ویژگی های خاص این کشور و تفاوت فرهنگی احتمالاً دشوار است. تفاوت های فرهنگی بین روانشناس ترک و ارزش های متفاوت او با ارزش های یک خانواده ایرانی فهم مشکلات را اندکی دشوار می کند.

با توجه به تمام موارد ذکر شده، یافتن روانشناسی که شما را با توجه به معیارها و ارزش هایتان درک کند، بسیار موضوع قابل توجهی است. اما علاوه بر آنکه روانشناس باید با فرهنگ مراجع آشنا باشد، باید دقت کرد که زمینه تخصص روانشناس چه می باشد. زیرا زمینه تخصصی هر رواننشاس متفاوت بوده و هر روانشناسی نمیتواند در مورد هر موضوعی به مراجع کمک کند.

در آخر با توجه به تمام موارد گفته شده در بالا، لزوم یافتن یک روانشناس خوب ایرانی در ترکیه را که دارای استانداردهای مطلوبی باشد، پر اهمیت تر می کند. مرکز روانشناسی رهیاب قصد دارد تا با ارائه مطالبی در تمام زمینه های روانشناسی به مخاطبین خود کمک کند تا مشکلات خود را با افزایش دانش و بینش درباره خود، اطرافیان و محیط تا حد امکان مرتفع سازد.

همچنین روانشناسانی که از کشورهای متفاوت همچون ایران، ترکیه و آلمان در این مجموعه حضور دارند، در زمان لزوم می توانند راهگشای مشکلات شما باشند. در صورتی که لازم دانستید با متخصصین مشاور و رواننشاس ما در این مجموعه مشاوره داشته باشید، می توانید با ارسال پیام به واتس اپ و یا تلگرام این مجموعه تقاضای وقت مشاوره داشته باشید.

1. ویژگی های یک روانشناس خوب چیست؟ حس همدلی، احساس پذیرفته شدن، اخلاقیات، دانش و بینش، تشویق و حمایت و قدرت ارتباط.

2. مشکلات افراد مهاجر برای گرفتن مشاوره چیست؟ موانعی مانند زبان متفاوت و تفاوت فرهنگ باعث می شود تا مراجع نتواند ارتباط صمیمانه ای را با روانشناس در کشوری که مهاجرت کرده، برقرار نماید.

نویسنده: سپیده حسینی فرد

جهت مشاوره درباره «دکتر روانشناس خوب در ترکیه» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

لیست ومحل کار پزشکان ایرانی در ترکیه

پزشکان ایرانی در استانبول

 

در شهر استانبول پزشکان و متخصصان ایرانی زیادی مشغول به کار هستند که هم باعث افتخار جامعه ایرانی و هم باعث آرامش هموطنان مقیم این شهر به حساب میایند . بسیاری از این پزشکان ، با دلسوزی و تخصص خود ، دلیلی هستند که بتوانیم با مراجعه به آنها احساس آرامش و بهبود داشته باشیم .

معرفی پزشکان عزیز و متخصصین گرامی ، شاید کمکی باشد به شما هموطن مقیم استانبول

روانشناس ایرانی در استانبول

 

(کوچوک چکمجه)

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

مجموعه ایران ترکیه پرتال ، مستقر در پارک علم وفناوری استان زنجان دارای دفاتر رسمی در تهران و استانبول است هدف ما نشان دادن راهی درست برای ایرانیان و شهروندان ترکیه است که قصد زندگی و تجارت راهی دو کشور می شوند با توجه به قوانین تجاری و حقوقی متفاوت دو کشور ،

دفتر استانبول ۰۰۹۰۲۱۲۸۵۴۳۰۴۲ ۰۰۹۰۵۳۰۹۱۵۶۸۷۵

دفتر تهران

۰۲۱-۲۲۹۸۹۷۶۴

۰۹۱۲۱۴۱۹۲۶۳

تمامی حقوق وبسایت متعلق به ترکیه پرتال می باشد . اقامت ترکیه، ثبت شرکت ترکیه ، خرید ملک در ترکیه

روند

مرکز مشاوره ازدواج و خانوده نیک همراه – گروه مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده نیک همراه

در صورتی که در کشور ترکیه زندگی می کنید و نیازمند مراجعه به روانشناس هستید، موارد متعددی پیش روی شماست. اما اگر الویتتان، مشاوره با یک روانشناس ایرانی ست، می توانید از مشاوره های آنلاین و غیر حضوری گروه مشاوران نیک همراه، بهره بگیرید. قطعا مشاوره با روانشناس ایرانی در ترکیه کمی دشوار است و بزرگترین مشکل سر راه شما پیدا کردن مشاوری هم زبان است که با روحیات ایرانی ها، آشنا باشد. مشاوره آنلاین برای ایرانیان ترکیه، یک راه کارآمدست که استفاده از خدمات روانشناسی را ممکن می کند. برای ارتباط با مشاوره مورد نظرتان می توانید وقت مشاوره آنلاین با روانشناس در ایران، رزرو کنید و از این خدمات در اولین فرصت استفاده کنید.

ترکیه یک کشور اروپایی و آسیایی است که در همسایگی شرق ایران قرار دارد. این کشور با بیش از 38.6 میلیون گردشگر در سال 2017، یکی از 10 مقصد محبوب گردشگری در جهان می باشد. ترکیه همچنین فرصت های سرمایه گذاری وسیعی در بخش های توسعه یافته و تازه در حال توسعه صنعت گردشگری دارد. علاوه بر گردشگری، این کشور یکی از مقصدهای مهاجرتی نیز می باشد. سالانه ایرانیان زیادی ترکیه را برای ادامه زندگی انتخاب می کنند. البته توصیه ما اینست قبل از مهاجرت در مورد ترکیه و نحوه زندگی در آنجا تحقیق کنید، مخصوصا اگر با خانواده مهاجرت می کنید. 

مهاجرت به ترکیه یا هر کشور دیگری با بحران های زیادی روبروست که در این میان نمی توان بحران های روحی را نادیده گرفت و برای حل آن باید از مشاوره روانشناس استفاده کنید تا سلامت خود و اعضای خانواده را تامین کنید. نیک همراه برای مشاوره در کنار شماست و می توانید برای موارد زیر به شما مشاوره دهد:

روانشناس ایرانی در استانبول

در صورتی که نیازمند مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و یا مشاوره طلاق باشید می توانید از مشاوره آنلاین برای ایرانیان ترکیه استفاده کنید. مشاوره ازدواج در ترکیه، با جدیدترین متدهای روز دنیا ارائه می شود همچنین مشاوره خانواده در ترکیه بصورت انفرادی و خانوادگی برگزار می شود. اگر برای طلاق نیاز به مشورت دارید می توانید وقت مشاوره طلاق در ترکیه به صورت آنلاین رزرو کنید و از مشاوره دلخواهتان به راحتی کمک بگیرید.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی یکی از راه های دریافت مشاوره در کمترین زمان ممکن، مشاوره آنلاین است. برای دریافت مشاوره آنلاین پس از هماهنگی با مشاور مورد نظرتان، می توانید با برقراری یک ارتباط مجازی، از تجربیات او استفاده کنید. البته مشاوره غیر حضوری و آنلاین مزایای دیگری نیز دارد. در اینجا به برخی از مزایای مشاوره آنلاین اشاره می کنیم.

می توانید با کمترین هزینه با مشاوره دلخواهتان که ممکن است هزاران کیلومتر از شما فاصله داشته باشد، ارتباط آنلاین بگیرید.
تغییر ساعت و زمان مشاوره به حداقل می رسد. در ارتباط اینترنتی می توان با محاسبه اختلاف زمان دو کشور، زمان مشخصی را برای ارتباط با روانشناس انتخاب کرد.

اگر از مراجعه به روانشناس گریزانید، مشاوره آنلاین یک پیشنهاد عالی ست. درمان را می توانید خیلی راحت و با فشارهای روحی کمتری شروع کنید. در خانه خود بنشینید و روان درمانی خود را آغاز کنید.

با توجه به حضور اکثر افراد در فضای مجازی، مشاوره آنلاین بواسطه ارتباط اینترنتی با صمیمیت بیشتری برگزار می شود و راهکارهای ارائه شده توسط روانشناس و روان درمان، تاثیرگذاری بیشتری دارد.

یکی از مهم ترین مزایای مشاوره آنلاین در ترکیه این است که می توان با هماهنگی قبلی تعداد جلسات مشاوره را در طول هفته افزایش داد.

ممکن است نیازمند روانشناس در ترکیه باشید اما نمی دانید که از بین روانشناسان متعدد، چطور یک روانشناس خوب انتخاب کنید. در اینجا به برخی از ویژگی‌های یک روانشناس خوب اشاره می کنیم تا با دقت و اطمینان بیشتری روانشناس در ترکیه انتخاب کنید و یا وقت مشاوره آنلاین رزرو کنید:

گروه مشاوره نیک همراه با مشاوره آنلاین در ترکیه، مشاوره واتساپ در ترکیه و مشاوره اسکایپ ترکیه برای هموطنان خارج از کشور، نقش موثری در کاهش مشکلات فردی، خانوادگی و مسائل مربوط به فرزندان و … دارد.

021-28424894

آخرین نوشته ها


والدین مجرد چه مشکلاتی دارند؟


نحوه کنترل خشم در نوجوانان

در خبرنامه نیک همراه عضو شوید و آخرین اخبار و مقالات را در ایمیل خود بخوانید.

قدرت گرفته از

خیلی خوشحالیم که امروز با شما همراهیم. این جا وب سایت گروه مشاوران نیک همراه است که با هدف ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه های مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره دوران نامزدی، مشاوره ی کودک و مشاوره تحصیلی(دانش آموزان و دانشجویان) بنا شده است و سعی در خدمت گزاری و ارائه بهترین راه حل ها را به شما عزیزان دارد

برترین پست ها


مراحل رابطه زناشویی


رابطه از راه دور


عشق بی قید و شرط چیست؟

ازدواج


مراحل رابطه زناشویی


تعهد به همسر چیست؟


حد و مرز روابط چگونه است؟


شیوه های رفتار عاشقانه با همسر


نشانه های ازدواج ناموفق

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

در شهر استانبول پزشکان و متخصصان ایرانی زیادی مشغول به کار هستند ، در این لیست پزشکان ایرانی در استانبول را برایتان آماده کردیم ، که هم باعث افتخار جامعه ایرانی و هم باعث آرامش هموطنان مقیم این شهر به حساب میایند . بسیاری از این پزشکان ، با دلسوزی و تخصص خود ، دلیلی هستند که بتوانیم با مراجعه به آنها احساس آرامش و بهبود داشته باشیم .

معرفی پزشکان عزیز و متخصصین گرامی ، شاید کمکی باشد به شما هموطن مقیم استانبول

WebFont.load({
google: {families:[‘_arial_black’],
api: ‘/fonts/api’}
})

.button_wrapper_id_2374{
margin-top: 10px!important;
margin-right: 10px!important;
margin-bottom: 10px!important;
margin-left: 10px!important;
display: inline-block;}
.button_container_id_2374{
width: 140px!important;
text-align: center!important;
margin: 0 auto!important;
}

.wd_button_2374{
line-height: 1.42857143;
text-decoration: none!important;
display: inline-block;
border-bottom: none;
width: 208px!important;
height: 42px;
padding-top: 10px!important;
padding-right: 10px!important;
padding-bottom: 10px!important;
padding-left: 10px!important;
color: #ffffff!important;
font-family:_arial_black;
font-size: 15px!important;
font-weight: bold;
font-style: ;
text-align: center;

border-top-left-radius: 10px;
border-top-right-radius: 10px;
border-bottom-left-radius: 10px;
border-bottom-right-radius: 10px;

border-style: solid;
border-width: 1px;
border-color: #823aa0;
text-shadow:0px 0px 0px #ffffff;

-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px #b5b5b5;
-moz-box-shadow: 0px 0px 0px #b5b5b5;
box-shadow: 0px 0px 0px #b5b5b5;

background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(45%, rgba(130,58,160,1)), color-stop(1, rgba(130,58,160,1)));
background: -moz-linear-gradient(rgba(130,58,160,1) 45%, rgba(130,58,160,1));
background: -o-linear-gradient(rgba(130,58,160,1) 45%, rgba(130,58,160,1));
background: linear-gradient(rgba(130,58,160,1) 45%, rgba(130,58,160,1));
webkit-transition: all 0.3s;
-moz-transition: all 0.3s;
transition: all 0.3s;
}

.wd_button_2374:hover{
color: #8224e3!important;
text-shadow:0px 0px 0px #ffffff;
text-shadow-color:#ffffff;
border-color: #823aa0;
-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px #b5b5b5;
-moz-box-shadow: 0px 0px 0px #b5b5b5;
box-shadow: 0px 0px 0px #b5b5b5;

background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(45%, rgba(255,255,255,1)), color-stop(1, rgba(255,255,255,1)));
background: -moz-linear-gradient(rgba(255,255,255,1) 45%, rgba(255,255,255,1));
background: -o-linear-gradient(rgba(255,255,255,1) 45%, rgba(255,255,255,1));
background: linear-gradient(rgba(255,255,255,1) 45%, rgba(255,255,255,1));

webkit-transition: all 0.3s;
-moz-transition: all 0.3s;
transition: all 0.3s;
}

نام و نام خانوادگی

 اسنیورت

روانشناس ایرانی در استانبول

05327423838

05316879907

WebFont.load({
google: {families:[‘_arial_black’],
api: ‘/fonts/api’}
})

.button_wrapper_id_2374{
margin-top: 10px!important;
margin-right: 10px!important;
margin-bottom: 10px!important;
margin-left: 10px!important;
display: inline-block;}
.button_container_id_2374{
width: 140px!important;
text-align: center!important;
margin: 0 auto!important;
}

.wd_button_2374{
line-height: 1.42857143;
text-decoration: none!important;
display: inline-block;
border-bottom: none;
width: 208px!important;
height: 42px;
padding-top: 10px!important;
padding-right: 10px!important;
padding-bottom: 10px!important;
padding-left: 10px!important;
color: #ffffff!important;
font-family:_arial_black;
font-size: 15px!important;
font-weight: bold;
font-style: ;
text-align: center;

border-top-left-radius: 10px;
border-top-right-radius: 10px;
border-bottom-left-radius: 10px;
border-bottom-right-radius: 10px;

border-style: solid;
border-width: 1px;
border-color: #823aa0;
text-shadow:0px 0px 0px #ffffff;

-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px #b5b5b5;
-moz-box-shadow: 0px 0px 0px #b5b5b5;
box-shadow: 0px 0px 0px #b5b5b5;

background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(45%, rgba(130,58,160,1)), color-stop(1, rgba(130,58,160,1)));
background: -moz-linear-gradient(rgba(130,58,160,1) 45%, rgba(130,58,160,1));
background: -o-linear-gradient(rgba(130,58,160,1) 45%, rgba(130,58,160,1));
background: linear-gradient(rgba(130,58,160,1) 45%, rgba(130,58,160,1));
webkit-transition: all 0.3s;
-moz-transition: all 0.3s;
transition: all 0.3s;
}

.wd_button_2374:hover{
color: #8224e3!important;
text-shadow:0px 0px 0px #ffffff;
text-shadow-color:#ffffff;
border-color: #823aa0;
-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px #b5b5b5;
-moz-box-shadow: 0px 0px 0px #b5b5b5;
box-shadow: 0px 0px 0px #b5b5b5;

background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(45%, rgba(255,255,255,1)), color-stop(1, rgba(255,255,255,1)));
background: -moz-linear-gradient(rgba(255,255,255,1) 45%, rgba(255,255,255,1));
background: -o-linear-gradient(rgba(255,255,255,1) 45%, rgba(255,255,255,1));
background: linear-gradient(rgba(255,255,255,1) 45%, rgba(255,255,255,1));

webkit-transition: all 0.3s;
-moz-transition: all 0.3s;
transition: all 0.3s;
}

سلام آدرس و شماره تماس مطب دکتر رامین حسینی رو میخواستم

درود بر شما ، سپاس از همراهی مجله گیشه ، همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید شماره تماس دکتر رامین حسینی ۰۵۵۳۵۶۷۷۵۹۴ می باشد

سلام آدرس و شماره تماس دکتر ناهید متولی را در استانبول میخواستم

درود بر شما همراه عزیز
همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید شماره تماس دکتر ناهید متولی 07 92 234 0212

باسلام و درود من ادرس و شمارە تماس دکتر خراح عمومی ایرانی در استانبول میخاستم ممنون

درود بر شما.شما میتونید از دکتر امین قاسمی و دکتر لیلا رضا دوست که در لیست بالا هستند راهنمایی بگیرید . سپاس از همراهی شما

سلام آدرس مطب و شماره تلفن دکتر لیلا رضا دوست رو میخواستم و اینکه ایشون تو بخش جراحی تخصص دارن یانه ؟؟؟

درود بر شما همراه عزیز . دکتر لیلا رضادوست 05536441967 آدرس مطبشون رو میتونید از خودشون بگیرید . سپاس از همراهی شما

سلام ایا در استانبول متخصص غدد اطفال فارسی زبان هست ؟

درود بر شما . میتونید از دکتر نسیمی که متخصص اطفال هستن کمک بگیرید . سپاس از همراهی شما

با سلام ، دکتر متخصص اطفال معرفی کنید و لطفا بگید برای واکسن نوزاد به کجا مراجعه کنیم

درود بر شما . برای دکتر اطفال ایرانی جناب دکتر اسحاق نسیمی در اسن یورت 02126200620 رو بهتون معرفی می کنیم . و پیشنهاد ما دکتر Uzm. Dr. Atai Tulunoğlu که بسیار دکتر خوبی هستن ایشون در باهچه شهیر هستن شماره تماس 02124213030 . واکسن های دولتی رو رایگان میزنن و واکسن های آزاد رو به قیمت خوبی ارائه میدن . سپاس از همراهی شما با مجله گیشه

سلام شماره دكتر روانشناس ايراني تو استانبول ميخواستم

درود بر شما . به زودی در لیست قرار میدیم . سپاس از اینکه همراه مجله گیشه هستید

سلام و خسته نباشید.
شماره تلفن دکتر قباد متخصص زنان و زایمان
یا دکتر فاطمیا رو میخوام

درود بر شما ، مرسی از همراهیتون ، شماره دکتر فاطیما 02124213030 و 31

سلام میشه ادرس دکتر روانکاو یا روانشناس بزارید ممنون

درود بر شما
به زودی اطلاعات تماس روانشناس و روانکاو ایرانی هم در ترکیه معرفی خواهیم کرد . سپاس از همراهی شما

سلام متاسفانه دکتر قباد دیگه استانبول نیستن

سپاس از اطلاع رسانی شما

دکتر واسه دیابت ایرانی یا ترک مشناسید؟

درود بر شما ، میتونید از دکتر ها داخلی ایرانی کمک بگیرید . سپاس از همراهی شما

سلام، خواهش میکنم شماره تماس یکی از پزشکان زنان استانبول رو بهم‌بدید، خیلی ضرورتا نیاز دارم، وضعیتم هر روز داره بدتر میشه، همه جا هم تعطیله و نمیشه پزشک پیدا کرد.

درود بر شما . شما میتونید از دکتر فاطما 02124213030 با این شماره راهنمایی بگیرید . سپاس از همراهی شما

سلام آدرس مطب و شماره تلفن دکتر هرمز. سلیمی رو میخواستم با تشکر

درود بر شما ، شماره تماس دکتر هرمز سلیمی05316879907 . سپاس از همراهی شما

سلام. ممنون از سایت خوبتون. خواستم ببینم دکتر مغز و اعصاب فارسی زبان هم در استانبول هست یا نه؟ اگر هست شماره تماسی دارید یا نه؟

درود بر شما همراه عزیز متاسفانه اطلاعاتی از دکتر مغز و اعصاب فارسی زبان در دسترس نیست ، در صورت کسب اطلاعات از طریق همین ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد ، سپاس از همراهی شما

سلام شماره دكتر مو فارسى زبان و در استانبول ميخواستم ممنون ميسم كمك كنيد

درود بر شما ، دکتر امین قاسمی 05073127275 اسن یورت سپاس از همراهی شما

سلام من شماره تلفن یه دکتر خوب درترکیه برای کار زیبایی دندان(لمینت یا کامپوزیت)میخوام ممنون

درود بر شما ، دکتر سحر دندانپزشک باهچه شهیر 05444837495 ، دکتر ممقانی دندانپزشک بیلیکدوزو 05448715368 ، دکتر رامین رستگار دندانپزشک بیلیکدوزو ، بیکنت 05550025259 ، دکتر جهانیان دندانپزشک شیشلی 05446929243 ، سپاس از همراهی شما

روانشناس ایرانی در استانبول

سلام من شماره آقای شن چشم پزشک رو میخواستم

درود بر شما ، سپاس از همراهیتون ، شماره دکتر کاظم شن 02128730353

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تیم گیشه از سال 1395 در استانبول با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی هموطنان ایرانی و راهنمایی جهت تحصیل ، زندگی ، تجارت و … در کشور ترکیه آغاز به کار کرد . ترکیه با وجود موقعیت های بسیار عالی جهت سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار پل ارتباطی بسیار خوبی برای ارتباط با اروپا خواهد بود . تیم گیشه در این راه اطلاع رسانی های متعددی خواهد داشت و امید است بتوانیم همراهی باشیم در کنار موفقیت هموطنان عزیز ایران زمین .

تمامی حقوق وبسایت متعلق به رسانه گیشه می باشد .

روانشناس ایرانی در استانبول
روانشناس ایرانی در استانبول
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *