روانشناس تبریز دکتر

 
helpkade
روانشناس تبریز دکتر
روانشناس تبریز دکتر

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

روانشناس تبریز دکتر

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

مریم سید عالی پور 

دکتر احد آهنگر 

زهرا یوسفی 

نسرین زمانی زاد 

شفیقه طالب زاده 

دکتر رباب بشارت 

فروغ فرخ زاده 

معصومه پورآقایی دیزجی 

دکتر اکبر رضایی 

الهام جهانگیر 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

نوبت دهی مراکز روانشناسی تبریز – روانشناس خوب در تبریز – بهترین روانشناس تبریز – بهترین مراکز روانشناسی تبریز – زوج درمانی در تبریز – دکتر روانکاوی در تبریز – دکتر اختلال میل جنسی در تبریز – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در تبریز – زوج درمانگر خوب در تبریز – روانشناس عالی در تبریز – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

در اینجا لیستی از بهترین مراکز مشاوره تبریز و استان آذربایجان شرقی را بر شما مخاطب گرامی سایت هوش کالا آورده ایم. این لیست از بهترین مراکز مشاوره خانواده، روانشناس کودک، مشاوره ازدواج ، اعتیاد ، تحصیلی و.. در شهرستان تبریز است. تمامی مراکز زیر دارای پروانه معتبر از مراجع ذی ربط می باشند.

پیشنهاد ما

دکتر مینا زعفرانچی مدرس دانشگاه و روان درمانگر کودکان و بزرگسالان خدمات :تست هوش ، تست شخصیت ، مشاوره ازدواج ، تحصیلی ..مشاوره حضوری و تلفنی آدرس :تبریز چهارراه آبرسان ، مهرگان یک ، برج سفید smp طبقه دوم مرکز صباتلفن پذیرش :۰۹۱۴۴۰۹۳۳۶۳

 مرکز مشاوره علامه امینی تبریز ( دولتی )آدرس :خیابان هفده شهریور جدید، بالاتر از بستنی وحید، جنب بانک ملی ، کوچه آقا علیتلفن پذیرش :۵۵۶۱۸۳۶

خانم دکتر علیزاده روانشناس تبریزآدرس :خیابان هفده شهریور جدید ، روبروی بستنی وحید، جنب آزمایشگاه دانش ، طبقه سهموسسه روانشناسی آرامش اندیشه تبریزتلفن پذیرش :۰۴۱-۳۵۵۷۵۸۴۹

روانشناس تبریز دکتر

دکتر علیلوآدرس :خیابان هفده شهریور جدید ، روبروی بستنی وحید، جنب آزمایشگاه دانش ، طبقه سهموسسه روانشناسی آرامش اندیشه تبریزتلفن پذیرش :۰۴۱-۳۵۵۷۵۸۴۹

مرکز مشاوره آرمشآدرس :چهارراه آبرسان – کوی ناصحی اول – پلاک ۱۱تلفن پذیرش :۳۳۶۸۹۸۷

اگر شما روانشناس شاغل در آذربایجان شرقی و تبریز هستید و اسم و آدرس کلینیک خود را در این لیست نمی بینید بر روی ثبت اطلاعات کلینیک کلیک کنید و مشخصات خود را با دقت وارد نمایید. پس از اعتبار سنجی مشخصات شما در این لیست نمایش داده می شود.

در ادامه لیست مراکز مشاوره آذربایجان شرقی به جز تبریز را به همراه آدرس و شماره تلفن معرفی کردیم. اگر بدنیال مشاور خوب در آذربایجان شرقی هستید می توانید از لیست زیر استفاده کنید.

از نظر ما بهترین مطب مشاوره و یا دکتر روانشناس تبریز مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس و یا مشاوربا تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره تبریز بهترین مراکز روانشناسی  را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند را ذکر کردیم.

وب سایت هوش کالا در زمینه مشاوره در حوزه های طلاق، اعتیاد، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تحصیلی، کودکان، نوجوانان و … به جمع آوری مراکز روانشناسی از جمله مراکز مشاوره در تهران پرداخته است.

اسامی شهرهای استان آذربایجان غربی

مراغه ، مرند ، اهر ، میانه ، بناب ، سهند ، سراب ، آذرشهر ، هادیشهر ، جلفا ، عجب‌شیر ، سردرود ، تبریز  ، ملکان ، شبستر ، خسروشا ، بستان‌آباد ، هشترود ، اسکو ، ایلخچی ، اسکو ، باسمنج

سازمان بهزیستی تبریز

آخرین تغییرات : تیر ۱۶, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

صندوق ایمیل یا پوشه اسپم خود را جهت تائید اشتراک خود چک کنید

آدرس: تبریز – ۱۷ شهریور جدید، روبروی بستنی وحید، کوچه مه پیکر، پلاک ۱، طبقه ۳

تلفن:۳۵۵۷۵۸۴۹ ۰۴۱ ۹۸+

روانشناس تبریز دکتر

ایمیل:info@arameshandisheh.com

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی تبریز کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در تبریز برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در تبریز عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی تبریز می باشد. 

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی تبریز آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی تبریز می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

مرکز مشاوره هنر زندگی در تبریز ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در تبریز مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

روانشناس تبریز دکتر

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در تبریز باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره تبریز به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم تبریز اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ، مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینههای مختلف روانشناسی یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی تبریز می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

لیست متخصصین روانشناس تبریز

هر گاه علائم شایع خودشان را نشان دهند. حتی گاهی درد ممکن است نشانه خوبی برای اختلالات روانی باشد. به طور کلی دردهای طولانی بدون عامل مشخص، تغییر در تحمل شخص، تغییر در خورد و خوراک، خواب و انرژی و احساس پایین آمدن آستانه تحریک پذیری می توانند مشخصه آغاز بیماری های روانی باشند.

روانشناسی علم مطالعه رفتار و ذهن انسان است. مباحثی مانند زبان بدن، مهارتهای ارتباطی، مهارت اعتماد به نفس، مهارت های ابراز وجود و بسیاری از این موارد جزو چهارچوب اساسی مورد بحث در علم روانشناسی هستند.

تسط به زبان بدن یا Body language یکی از بهترین راهکارها در روانشناسی است. به این معنی که از حرکات و رفتار فرد می توان فهمید چه در ذهن شخص می گذرد. همچنین تسلط به مهارت های ارتباطی تاثیر بسیار بالایی در کسب و جذب نظرات مثبت نسبت به خود دارد. با دانستن مهارت های ارتباطی بواسطه علم روانشناسی می توانیم در یک موقعیت و جایگاه مناسب قرار بگیریم.

همه ما به دنبال داشتن یک زندگی بهتر با ایده آل های خود هستیم. عواملی مانند شادی، خوشبختی و رضایت از زندگی، موفقیت ، سلامت روحی و روانی، ثروت مالی، جایگاه اجتماعی مناسب و مانند اینها از جمله مواردی هستند که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. علم روانشناسی موثرترین ابزار برای رسیدن به اهداف تعیین شده است. برای مثال در مصاحبه حضوری استخدامی، اگر علم روانشناسی بدانید می توانید در آنجا استخدام شوید حتی اگر علم و تخصص کافی در آن حوزه را نداشته باشید! نحوه برخورد، نحوه نشستن، نحوه لباس پوشیدن، نحوه صحبت کردن، نوع نگاه و ده ها مورد دیگر در جلب نظر دیگران نقش تعیین کننده ای دارند.

روانشناس تبریز دکتر

لیست متخصصین روانشناس

لیست متخصصین روانشناس تبریز

 

دکتر ژاله فرتاش

دکتر حسین داداش زاده

راحله نشاطی

حبیب خارزمی

رعنا پایان

 

مشاهده سایر روانشناسان تهران و نوبت دهی اینترنتی شفاداک

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

روانشناس تبریز دکتر
روانشناس تبریز دکتر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *