روانشناس جنت آباد

 
helpkade
روانشناس جنت آباد
روانشناس جنت آباد

کسب و کار خود را در بهترینو ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

با فعالسازی تبلیغات تعداد بازدید‌های روزانه خود را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید!


+ بیشتر …

مقالات

آثار منتشر شده

انسان در زندگی خود با انواع بیماری ها و اختلالات جسمی و روحی روبرو می شود. برای درمان بیماری های جسمی، از خدمات پزشکی، و جهت درمان انواع بیماری ها و اختلالات روانی، از خدمات روانشناسی و روانپزشکی کمک گرفته می شود. بدون تردید، مهم ترین اقدام برای درمان این بیماری ها و اختلالات، انجام خدمات مشاوره ای است. خدمات مشاور در جنت آباد به خاطر تامین این نیاز ارائه می شود.

مشاور در جنت آباد

زندگی در عصر حاضر با توجه به پیچیدگی ها و چالش های فراوان در همه سطوح از خانواده گرفته تا مدرسه، دانشگاه، محیط های کاری، ارتباطات انسانی، و به دلیل ظهور تکنولوژی های پیشرفته و امکانات وسیع شبکه های اینترنتی و رسانه های گروهی توام با انواع مشکلات مربوط به جسم و روان شده است. به جرات می توان گفت در عصر حاضر، میزان استرس ها، نگرانی ها، اضطرابات، و سوء تفاهمات در روابط انسانی، به طور قابل توجهی بیشتر از زمان های گذشته شده است. بنابراین، ضرورت مشاوره های فردی، خانوادگی و گروهی توسط روانشناسان و متخصصین علوم تربیتی بخوبی احساس می شود. مرکز مشاوره جنت آباد، با هدف پاسخگویی به نیاز افراد، خانواده ها، زوجین، و گروه های اجتماعی آماده ارائه بهترین خدمات مشاوره ای می باشد.

روانشناس جنت آباد

مشاوره در جنت آباد

مرکز روانشناسی و مشاوره ندای درون، یک محیط درمانگر و شفابخش کامل را برای شما فراهم و مهیا نموده است. زمینه های مهم و کانون توجه مشاور در این مرکز، موضوعات و مسائل مربوط به بهداشت روان، رسیدگی به نیازهای روانی، عاطفی، شغلی، آموزشی و تربیتی مردم است. مرکز مشاوره ندای درون، یک طیف کاملی از خدمات روانشناسی را برای بزرگسالان، کودکان و نوجوانان، و خانواده ها پیشنهاد و عرضه می نماید. مداخلات روانشناسی به منظور حل و فصل مشکلات شخصی و کسب منابع، مهارت ها، و دانش لازم برای تامین رضایت مندی و زندگی مولد و با نشاط توسط مرکز مشاوره جنت آباد انجام می شوند.

نمونه هایی از خدمات مرکز مشاوره و روانشناسی ندای درون

برای یافتن بهترین روانشناس در غرب تهران باید به این مسئله واقف باشید که کاربلدترین روانشناسان از جمله افرادی هستند که می توانند به خوبی روان افراد را مورد بررسی و در نهایت هر گونه اختلال و مشکلی را به کمک به کارگیری شگردهای گوناگون تشخیص دهند و برای آنها راه حل هایی درست واصولی ارائه کنند.

با روان سالم تر زندگی زیباتری داشته باشید.

زندگی بهتر با مرکز روانشناسی و مشاوره ندای درون

روانشناسان با مطالعه رفتارهای انسانی و عملکردهای ذهنی آنان توانسته اند گام بزرگی در جهت بهبود رفتارهای انسانی و سالم سازی  زندگی آنها بردارند، از این رو اگر تصمیم به مراجعه به روانشناسی در غرب تهران یا دیگر نواحی آن دارید می توانید در اسرع وقت اقدام کنید و جلسات مشاوره خود را شروع کنید، زیرا هر وقت که تصمیم بگیرید با روانی سالم تر زندگی خود را ادامه دهید دیر نیست، ناگفته نماند که شما در هر کجای تهران نیز که باشید دسترسی به این مراکز واقع در غرب را خواهید داشت.

همه ما به سلامتی جسمی خود بسیار اهمیت می دهیم و در صورت بروز هر گونه مشکل به پزشک مراجعه می کنیم، اما این تنها یک بعد قضیه است، ممکن است ما خواه یا ناخواه در طول زندگی خود دچار تنش های روانی زیادی شویم و همین فراز و نشیب های زندگی روان ما را به چالش بکشند و همچون اختلالی در روان ما بروز کنند.

طبق تحقیقاتی که در سال های اخیر صورت گرفته است مشکلات روانی می توانند بسیار آسیب زا تر از مشکلات جسمی باشند، چه بسا افرادی که در طول زندگی خود به دلیل اختلالات روانی، به جسم خود آسیب می زنند و یا در بدترین حالت اقدام به خودکشی می کنند، از این رو باید به روح و روان خود اهمیت زیادی دهیم.

بسیاری از مشکلات روزمره شما تنها با چند جلسه مراجعه به روانشناس رفع خواهند شد.

چرا باید به روانشناس مراجعه کرد؟

متأسفانه افراد زیادی هستند که از مراجعه به روانشناس سرباز می زنند و در مواقعی که به آنها توصیه می شود که به روانشناس مراجعه کنند، می گویند “مگر ما دیوانه ایم؟” متأسفانه این فرهنگ و باور غلط به افراد زیادی آسیب رسانده است، چرا که در جوامع پیشرفته امروزه مراجعه به روانشناس به همه افراد توصیه می شود.

اما به راستی چرا باید به روانشناس مراجعه کرد؟

افراد قبل از اینکه از لحاظ روانی دچار مشکل شوند، باید به روانشناس مراجعه کنند، زیرا روانشناسان به عنوان افراد متخصص که سال ها در مورد رابطه نحوه تفکرات انسان و فعالیت های آنان تحقیق و مطالعه کرده اند به خوبی قادر به این هستند که با بررسی دقیق فرد، پی به مشکلات و اختلالات روانی و یا عملکردهای غلط وی در آینده ببرند و در نهایت از بروز آنها پیشگیری کنند.

به همین خاطر برای مراجعه به روانشناس نباید بهانه ای جز “سالم زیستن” داشته باشم..روانشناس در غرب تهران نیز با تمرکز بر آخرین متدهای روانشناسی سعی بر بهبود مسائل مختلفی دارد که اکنون به آنها اشاره ای مختصر می کنیم:

مواردی که در بالا ذکر شد از مهمترین مواردی هستند که معمولاً مراجعین به دلیل آنها اقدام به داشتن جلسات روانشناسی می کنند.

همه افراد پس از مراجعه به روانشناس نتایج مثبت آن را در زندگی خود مشاهده می کنند.

 نحوه برگزاری جلسات روانشناسی

در مرکز روانشناسی در غرب تهران همیشه شاهد افرادی هستیم که نگرانی هایی در مورد نحوه برگزاری جلسات روانشناسی دارند و این مسئله برای آنها بسیار مبهم است که نحوه برگزاری جلسات روانشناسی به چه صورت است و شاید به همین خاطر برای مراجعه به روانشناس تردید داشته اند.

در جلسات مشاوره تصور کنید که شما قرار است با یک فرد درد و دل کنید، با این تفاوت که وی فردی متخصص و آگاه می باشد و می تواند به صورت دقیق و به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کند.

به عبارتی روانشناس مورد نظر با تسلط به علم شناخت روان انسان ها، ممکن است در طی جلسات از شما سؤال های مختلفی را بپرسد و در نهایت بهترین مسیر را به شما پیشنهاد دهد.

گاهی نیز به تشخیص روانشناس این جلسات به درازا می انجامد و در نهایت فرد ملزم به مراجعه بیش از یک جلسه می شود.

مسئله مهمی که در مورد جلسات روانشناسی مطرح است این است که صحبت های شما با روانشناس کاملا محرمانه است و در نهایت می توانید با خیال راحت همه مسائل را در اختیار وی بگذارید.
روانشناسان نیز اغلب با طرح سؤالاتی هوشمندانه به نحوه تفکر شما و حقایق پی می برند و می توانند شما را به خوبی هدایت کنند.

در برخی موارد که مشکل فرد حاد می باشد، آنان روانپزشکان را معرفی می کنند و در حین تکمیل روند درمانی، فرد را همراهی می کنند.

به همین خاطر زمانیکه شما به یک روانشناس مراجعه می کنید باید آماده این مسئله باشید که آنان برخلاف دیگران که ممکن است به خاطر عدم ناراحتی شما برخی از مسائل را بازگو نکنند، خیلی شفاف به بیان مسائل می پردازند و با دلایل منطقی به شما راهکارهایی اصولی می دهند.

مطمئن باشید که در جلسه مشاوره قرار نیست دچار استرس یا هر تنش روحی دیگری شوید، بلکه در این جلسات وقت آن است که احساس راحتی کنید و با ذهنی باز در مورد مشکلات و روان خود با متخصص صحبت کنید.

 شاخه های مهم روانشناسی

یکی از مهمترین سؤالاتی که همیشه افراد پس از مراجعه به روانشناس در غرب تهران  از ما می پرسند این است که به چه روانشناسی مراجعه کنیم؟

پاسخ به این سؤال بستگی به این دارد که افراد دچار چه مشکلی هستند!، به عبارتی علم روانشناسی نیز دارای شاخه های مختلفی می باشد که در هر شاخه، فردی با مشکلی مشخص را پذیرش می کنند که اکنون به بررسی آنها می پردازیم:

روانشناس جنت آباد

به عبارتی مشکلاتی که به دلیل اختلالات روانی در افراد ایجاد می شود با این شاخه از علم روانشناسی می توانند برطرف شوند.

شما با شناخت خود خواهید توانست در زندگی، چارچوب مشخص و دلخواه خود را داشته باشید.

مواردی که در بالا ذکر کردیم همگی از مهمترین شاخه های روانشناسی می باشند که اغلب خود دارای زیرشاخه های متعددی هستند و می توانیم به کمک آنها زندگی پرانرژی و سالم تری داشته باشیم و در زندگی خود هدفمندتر عمل کنیم؛ از این رو تمامی خدمات ذکر شده در مرکز روانشناسی در غرب تهران ارائه می شود.

به همین خاطر همه افراد پس از مراجعه به مرکز روانشناس در غرب تهران ابتدا مورد ارزیابی قرار می گیرند تا در نهایت این مسئله مشخص شود که مشکل آنان زیرمجموعه کدام یک از شاخه های روانشناسی است، تا از این رو به صورت کاملاً تخصصی به رفع آنها بپردازند.

 

مشاوره روانشناسی یکی از نیازهای ضروری برای مقابله با بسیاری از مشکلات و اختلالات مانند اضطراب، افسردگی، استرس، انواع فوبیاها یا ترس ها، بی خوابی، بیش فعالی ADHD، و اختلافات خانوادگی و سوء تفاهمات در زندگی زناشوئی می باشد. مرکز مشاوره غرب تهران و تیم مشاور در غرب تهران با هدف کمک به افراد و خانواده ها برنامه های کاربردی مشاوره ای ارائه می نماید.

مشاوره در غرب تهران

مرکز مشاوره غرب تهران، با بهره مندی از یک تیم حرفه ای متشکل از روانشناسان مجرب و متخصص، آماده ارائه مشاوره تخصصی و کاربردی به کودکان، نوجوانان، و والدین آنها، جوانان، زن و مرد، زوجین، خانواده ها، سازمان ها و نهاد ها برای مقابله با انواع وسیعی از چالش های فردی، عاطفی و هیجانی، مانند استرس، اضطراب، افسردگی، و اختلالات خواب و موارد دیگر می باشد. ما به عنوان تخصصی ترین مشاور در غرب تهران، برای تامین سلامتی جسمی و روانی شما فکر همه جوانب را کرده ایم، اکنون که در شرایط شیوع عفونت کرونا ویروس بسر می بریم، مشاور در غرب تهران، جهت رعایت حال شما، کلیه ضوابط و استانداردهای بهداشتی و پیش بینی های لازم را در مشاوره های حضوری و غیر حضوری مورد توجه قرار داده است.

خدمات مشاور توسط بهترین متخصصان روانشناسی در غرب تهران

خدمات مشاور در غرب تهران، برای ارتقاء سلامت، اعتماد، یکدلی، و محرمانگی بین تیم تخصصی ما و مشتری هایمان طراحی و برنامه ریزی شده است. ما درک کرده ایم که زندگی یک فضای رقابتی می باشد که در آن یک فرد ناگزیر است از مسیر دردها و مبارزه ها برای بقا و زنده ماندن عبور کند. البته برای بقا لازم است که بر روی تمامی شرایط و موقعیت ها بدون تسلیم شدن در مقابل آنها کنترل داشته باشیم. با این هدف و قصد، مرکز ما به عنوان تخصصی ترین مشاوره در غرب تهران، یک مجموعه ای از خدمات مشاوره ای را به پشتوانه تیم بزرگی از روانشناسان با مدرک دکترای تخصصی و مجرب و دارای صلاحیت حرفه ای، ارائه می نماید. بنابراین، هرگاه شما در موقعیت ها و شرایط گوناگون زندگی خود به کمک تخصصی و حرفه ای ما احساس نیاز کردید، در اسرع وقت با مرکز مشاوره در غرب تهران تماس حاصل کنید. تیم تخصصی مشاور در غرب تهران، در همین نزدیکی شما می باشد.

مشاوره روانشناسی، روشی برای رفع هرگونه نگرانی، استرس و اضطراب

انواع خدمات مشاور در غرب تهران

مرکز روانشناسی و مشاوره ندای درون، یک مرکز مشاوره ای موفق در ارائه انواع مشاوره های کاربردی است که با ارائه و آموزش روش های مقابله با انوع مشکلات فردی و خانوادگی، در کنار شما و همراه شما می باشد.

یک زمینه مشاوره، مربوط به مدرسه و پیشرفت تحصیلی است.

با انجام مشاوره در غرب تهران، اطمینان داریم که مشکلات شما حل و فصل خواهد شد.

روانشناسان مجرب و متخصص تیم مشاور در غرب تهران، برای افزایش رفتارهای مثبت شما توصیه های زیر را ارائه می کنند:

اگر شما از بی خوابی یا اختلالات خواب رنج می برید، شما می توانید از خدمات مشاور در غرب تهران، برای رفع کامل مشکل خود بهره مند شوید. مشکل بی خوابی، و سایر اختلالات مربوط به خواب را با برگزاری چند جلسه مشاوره می توان برطرف نمود. یک روش درمان بی خوابی، عبارت از متد عملی و رفتاری یا TBS است که توسط روانشناسان تیم مشاور در غرب تهران با موفقیت انجام می شود. در این متد از مراحل آموزش، تکنیک های رفتاری، اصلاح تفکرات نادرست و استراتژی های آرام سازی استفاده می شود.

ما به عنوان مشاور در غرب تهران بر این باور هستیم که رشد شخصی با گفتگو و مشاوره اتفاق می افتد. به عنوان بزرگترین و متخصص ترین مرکز روانشناسی و مشاور در غرب تهران، برای همه افراد، خانواده ها، زوجین، و کودکان و نوجوانان در هرسنی، انجام مشاوره های کاربردی را برای بررسی اختلالات ذهنی و روانی توصیه می کنیم. تیم روانشناسان مجرب ما کمک تان خواهند نمود تا از طریق انجام مشاوره های موثر در یک فضای امن و محرمانه، سلامت روانی شما تقویت و تضمین شود.

مشاور در غرب تهران، محیطی محرمانه، آرام و مطمئن برای ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه مشکلات ذهنی و روانی زیر فراهم نموده است:

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت و آثار منتشر شده توسط این سایت متعلق به مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره ندای درون می‌باشد.

مرکز روانشناسی و مشاوره ندای درون با دارا بودن مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با مدیریت سرکار خانم دکتر ماهرخ بریری تاسیس گردیده است.

کلینیک روانشناسی و مشاوره ندای درون با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی و به صورت تخصصی عرضه میگردد.به استحضار می رساند در مرکز مشاوره روانشناسی و مشاوره ندای درون، به طیف گسترده ای از مشکلات روانشناسی، روانپزشکی، کودک و نوجوان و بزرگسال به صورت فردی، زوج، خانواده و گروهی رسیدگی میگردد.

• تشخیص و درمان اضطراب، افسردگی، وسواس، ترس ،پرخاشگری و ….• تشخیص و درمان مشکلات رفتاری،عاطفی کودکان و نوجوانان• شناسایی و درمان اختلالات یادگیری ،بیش فعالی، نقص توجه• تشخیص و درمان اختلالات شخصیت• انجام آزمون های روانی، هوش، شخصیت، استعداد، خلاقیت• مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره بعد از ازدواج و حل تعارضات زناشویی،مشاوره طلاق و پس از جدایی• درمان مشکلات زناشویی و روابط جنسی• آموزش و مشاوره روش های صحیح مطالعه موثر و برنامه ریزی درسی و تحصیلی همراه مدیریت زمان• استعدادیابی کودکان و نوجوانان، آزمون های روانی، هوش، ارزیابی شخصیت ،خلاقیت و ….• درمان اختلالات روانی از طریق هیپنوتیزم• آموزش والدین برای فرزندپروری در سنین مختلف از کودکی تا جوانی• خدمات نوروفیدبک• آموزش های عمومی شامل مهارتهای زندگی، فرزندپروری، ارتقای روابط همسران

موسس: دکتر ماهرخ بریری/ روانشناس

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت و آثار منتشر شده توسط این سایت متعلق به مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره ندای درون می‌باشد.

روانشناس در جنت آباد

 

مشاوره و روانشناسی  دکتر سهیلا منعم(مدرس دانشگاه ش.ن 5383)

 

 

عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره

روانشناسی تربیتی و تحصیلی،کودک و نوجوان،ازدواج و خانواده

آدرس :جنت آباد مرکزی،20متری گلستان،پلاک26،واحد43،طبقه 2
                                             ۰۹۰۳۲۳۴۷۲۱۵

بزرگراه همت،جنت آباد شمالی،35متری گلستان،خیابان اقاقیا،درمانگاه الیاد
                                                         ۰۹۰۳۲۳۴۷۲۱۵
روانشناسی ازدواج بالا بردن آگاهی و توانایی در رابطه با انتخاب همسر مناسب را پیش از ازدواج، برای انتخابی درست و هوشمندانه ضروری می‌داند.
یکی از روانشناسانی که در زمینه روانشناسی ازدواج بسیار کار کرده‌است باربارادی آنجلس می‌باشد. وی کتاب‌های بسیاری در رابطه با روانشناسی ازدواج به چاپ رسانده و سمینارهای زیادی را در این رابطه برگزار کرده‌است. در ادامه به ویژگی‌هایی اشاره می‌کنیم که از نظر باربارادی آنجلس لازم است در همسر آینده خود به دنبال آن باشید

 

   

مشخصات آگهی دهنده

روانشناس جنت آباد

در مورد:
روانشناس در جنت آباد

نگهداری از سالمند در منزل , 09121896185 , 44966094 , 88810902 , خدمات پرستاری سینا

تزریقات سرم در تهران

02188553155-88553310انواع سونوگرافي و راديولوژي تخصصي ، داپلر، شكم و لگن ، بارداري و…

طب سنتی سوزنی دکترمرتضی طبسی در شهرک گلستان,منطقه 22 بهترین طب سنتی سوزنی در شهرک گلستان طب سوزنی با امکانات تخصصی و بهداشتی در شهرک گلستان انجام می پذیرد برای انجام خدمات با وقت قبلی در خدمت شما خواهیم بود 09123908906

طب سوزنی شرق تهران

خدمات آی سی یو در منزل شمال تهران , 09191445752 , 44082952 , مرکز ارائه خدمات و مراقبت های بالینی در منزل نفس بان

خدمات آی سی یو در منزل غرب تهران , 09191445752 , 44082879 , 44030722 , خدمات مراقبتی و پرستاری نفس بان در غرب تهران

بهترین فوق تخصص گوارش در زمینه زخم های گوارش و … شمال تهران,منطقه1

متخصص زنان و زایمان و نازایی خانم دکتر شیخ علیان در محله مشیریه ، منطقه 15 روزهای حضور در محل کار روزهای فرد صبح و عصرو خانم دکتر شیخ علیان انجام کلیه اعمال جراحی های زیبایی لابیاپلاستی و ترمیم و قرینه سازی واژن

روانشناس وهیپنوتراپ و هیپنوتیزم درمانی و روان درمانی باهیپنوتیزم درمانی پیشرفته و شماره تماس 09123592678 کلیه بیماریهای فیزیکی که ریشه عصبی دارند و و همچنین درمان وسواس و افسردگی و اضطراب و انواع ترسها و فراموش کردن خاطرات ناخوشایند گذشته و درمان اعتماد بنفس و تقویت انگیزه پیشرفت و تقویت تمرکز 09123592678 و برنامه ریزی جدید ذهنی در ناخودآگاه 09123592678

عبارات کلیدی

شماره مجوز 481-م
اولین مرکز “تخصصی ویژه ازدواج و تحکیم خانواده ” در غرب تهران
زیر نظر وزارت ورزش و امور جوانان

با شماره مجوز481-م
از نظام روانشاسی و مشاوره کشور
با رویکرد زندگی ایرانی و اسلامی

روانشناس جنت آباد

اجرا و تفسیر آزمون های روانی
اجرا و تفسیر آزمون های بالینی، شخصیت، هوش، استعداد و …

هدف از تشکیل کارگاه ها کسب دانش و مهارت از طریق فعالیت های گروهی در زمینه های مختلف، از جمله مدیریت استرس، مهارت حل مسئله و جرات ورزی و…. است.

پاسخگوی این بخش منحصراٌ دکتر حسین مصباح می باشد

پیام شما

021-4448-1709

021-4446-4628


تلفن ویژه کارگاه

021-4446-4629


* مركز كنترل بيماري دولت آمر


🔔📃 ده سؤال برای ارزیابی ت


🔔📃 واقعیت احساس شادی چیست


کارگاه چهار روزه از ازدواج


کارگاه دو روزه فرزند پروری


کارگاه دو روزه کارگاه آموزش

تمام حقوق برای مرکز روانشناسی بهار زندگی استان تهران محفوظ است. قدرت گرفته از ترخون

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

خدمات

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

مطب 1

روانشناس جنت آباد

آدرس : تهران – جنت آباد جنوبی – پایین تر از لاله – نبش سوم غربی – پلاک 66 – ساختمان سپه – طبقه سوم – واحد 13 – مرکز مشاوره بهار زندگی

وقت دهی اینترنتی برای این مطب فعال نیست. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

تلفن مطب:021-4448****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

روانشناس جنت آباد
روانشناس جنت آباد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *