روانشناس خوب شرق تهران

 
helpkade
روانشناس خوب شرق تهران
روانشناس خوب شرق تهران

لیست کاملی از مراکز مشاوره شرق تهران را در پایین برای شما مخاطب عزیز به همراه شمراه تلفن پذیرش و آدرس را آورده ایم. اگر به دنبال دفاتر روانشناسی خوب در شرق تهران در حوزه های ( مشاوره ازدواج ، خانواده ، کودک ، نوجوان ، مشاوره تحصیلی ، اضطراب و.. ) از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک منصوره شهریاری احمدیآدرس:تهرانپارس ، بالاتر از فلکه اول ، نبش کوچه اصغری (۱۵۶ غربی)،پلاک ۲ ، واحد ۱۳تلفن پذیرش :۰۲۱-۷۷۲۹۶۹۵۳ – 09337755304

کلینیک آرامش نوین

درمانگر : رقیه علی نژاد

خدمات :مشاوره خانواده ، زوج درمانی ، پیش از ازدواج ، فرزند پروریآدرس :فرمانیه ، بلوار شهید اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی ، ساختمان پارسیان ، طبقه ۵تلفن پذیرش :۰۹۳۰۶۴۴۱۴۸۵روانشناس خوب شرق تهران

در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی لینک مراکز مشاور خانواده و ازدواج تهران دفاتر روانشناسی و مشاوره گرایش های مختلف در سایر نواحی تهران را مشاهده کنید.

لیست فوق لیستی از مراکز مشاوره روانشناسی شرق تهران در حوزه های خانواده ، ازدواج ، روانشناس کودک ، نوجوان ، اضطراب ، موفقیت ، سکس تراپیست و.. می باشند. هر کدام نام روانشناس شرق تهران به همراه شماره تلفن ، آدرس مطب ، و تخصص های مربوطه آورده شده است. با کلینیک بر روی جزیئیات مطب می توانید جزیئیات دیگر کلینیک را مشاهده کنید.

اگر رواشناس شاغل در شرق تهران هستید و نام خود را در لیست فوق نمی بینید از طریق لینک زیر مشخصات دفتر خود را به همراه تخصص های مربوطه ( مشاوره خانواده شرق تهران ، رواشناس کودک ، نوجوان ، ازدواج ، و.. ) وارد نمایید.

در لیست فوق به نشانی مورد نظر خود دقت کنید. لیست مراکز مشاوره شرق تهران شامل مراکز مشاوره و روانشناسی شرق تهراناست که این مناطق عبارتند از : تهران نو، مشاور تهرانپارس ، کالاد ، شمس‌آباد ، حکیمیه ، نیروی هوایی ، نظام آباد ، نارمک ، شهرک امید ، مشاوره خیابان پیروزی ، گرگان ، وحیدیه ،، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره شرق تهران یا روانشناس خوب شرق تهران کسی است که دارای تخصص های مشخص ، علم به روز و تجربه بالا باشد. لیست روانشناسهای شرق تهران که در بالا ذکر شده است همگی دارای پروانه معتبر از سازمان روانشناسی ایران یا سازمان بهزیستی هستند که در محدوده های شرق شهر تهران فعالیت دارند.

یک روانشناس می تواند براساس حوزه تخصصی و مورد علاقه خود خدمات مشاوره پیش از ازدواج ، ازدواج ، طلاق ، خانواده ، فرزند پروری ، کودک ، نوجوان ، جوان را ارائه بدهد. همچنین می تواند در زمینه موفقیت ، استقلال ، اضطراب ، ترس های شبانه کودک به شما کمک شایانی کند.

آخرین تغییرات : فروردین ۱۴, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

عزيزم شما مشاوره خوب پيدا كردي؟

روانشناس خوب در شرق تهران

عفونت مجاری ادرار دارید؟ عفونت شما موقتی خوب میشود و دوباره باز میگردد؟روانشناس خوب شرق تهران

داروی کانفرون بیونوریکا آلمان مشکل شما را برطرف می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دکتر شعبان

مطب سمت پاسداران دارن و زندگی خیلی ها رو نجات دادن

22795064

غربم سمت پاسداران شعبه زدن 

سلام

دکتر زیبا ایرانی یکی از بهترین روان شناسان در شرق تهران می باشند

ایشان یکی از کارشناسان صدا و سیما می باشند، فقط کافیه اسم ایشان را در گوگل جستجو کنید

سمت ونكم هستن ٨٨٨٥٧١٤٣

دکتر سپیده رحیمی نژاد واقعا یک مشاوره خوب هست مخصوصا برای زوج و خانواده عالییییی، باسواد و باتجربه و با درایت

بهترین مشاور تهرانپارس بهترین روان شناس تهرانپارس فلکه سوم تهرانپارس

۷۷۲۹۷۶۹۶

۰۹۱۰۴۹۷۴۴۳۴

دکتر سپیده رحیمی نژاد تهرانپارس

بهترین مرکز مشاوره خوب  با یه تیم مجرب و عالی

آدرس: ستارخاننرسیده به خ خسرو شمالی. خ دفتر. ساختمان شماره ۵۵۵. پ ۱۷. ط۳. واحد۷٤٤٢٧٦٤٥٦٤٤٢٥٩٠١٧٠٩٠٣٥٣٠٣٨٤٦

مرکز مشاوره اکسیر در شرق تهران

۷۷۸۸۲۸۱۷

هنگامی زوج در روابط زناشویی با همسر خود اختلافاتی دارند با به مراجعه به مرکز مشاوره و کمک گرفتن از یک روانشناس یا مشاور خانواده خوب می توانند به حل مشکلات زناشویی و اختلافات خانوادگی خود بپردازند. بسیاری از زوجین در اولین جلسه مشاوره خانواده ، ترس و استرس دارند اما به‌محض شروع جلسه مشاوره آرامش به آن‌ها برمی‌گردد و شروع به شرح تجربیات زندگی مشترک خود با مشاور خانواده می‌کنند.

دکتر عرب پور ولی نمی دونم مشاوره خانواده می ده یا نه 22367021

منم راضی بودم پیششون رفتیم

سلام دوستان به نظر من مشاوری که دکترا داشته باشه خیلی بهتر میتونه راهنمایی کنه چون تجربه و علم بیشتری داره که متاسفانه الان اکثر مشاورا کارشناس ارشد هستند   

بحث هزینه هم خیلی مهمه یه جوی حاکم شده که اگه یه مرکز شناخته بشه هزینه هاشم دو برابر میشه 

به خاطر همین من خیلی گشتم تا تونستم با خانم دکتر ناصری فر آشنا بشم ایشون خیلی خوش اخلاق و صمیمیی و باسواد هستند و همینطور تعرفه اشون خیلی خوب بود با اینکه خونه ما به نارمک دوره من با کلی ذوق میرم خدمتشون تا کمکم کنند.

شماهم تماس بگیرید خودتون کاملا با من موافق میشید

آدرس: نارمک خ ۴۶ متری شرقی روبروی بیمارستان انصاری ساختمان ۳۸۴ واحد۱۷0910456083002177911005

دوستان عزیز خیلی مهمه مشاورتون کی باشه این مطلب رو بر اساس تجربه میگم خدمتتون فقط از سر دلسوزی اگر زندگیتون واستون مهمه بهترین بر اساس گفته دیگران را انتخاب کنید میتونم فقط بهتون اطلاع رسانی کنم که اوای مهر خانم ارزو دین پرست و احمد مهر ابادی  این دو مشاور مخصوصا خانم دین پرست از مشاوره هیچ مهارتی ندارند !!! این دو نفر و کلا اوای مهر تهرانپارس را فاکتور بگیرید 

چیزی نمونده بود که باعث جدایی من و همسرم باشن 

به جای این که به زندگیمون کمک کنن برای ادامه بهتر متاسفانه سوق میدادن هر دو ما رو به سمت طلاق ! فقط به فکر پول گرفتن از ما بودن هر جلسه کلی هزینه میکردیم بدتر از قبل پیش میرفت … یکسری مشکل هم که نداشتیم خود به خود به وجود اومد ….خلاصه که خواهرانه از طرف خودم و همسرم پیشنهاد میدم هر جا میری اینجا رو فراموش کن !!!!روانشناس خوب شرق تهران

کلینیک مشاوره و روانشناسی پیام مشاور، زیر نظر سازمان بهزیستی کشور ، خدمات مشاوره ای و روانشناسی عمومی و تشکیل کارگروه مجرب شامل اساتید، روانشناسان، مشاوران و روانپزشکان زبده و متخصص از سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده است.

این مرکز خدماتی جامع و کاربردی با بالاترین کیفیت بصورت حضوری، تلفنی و آنلاین در زمینه های مشاوره فردی، خانواده درمانی، پیش از ازدواج، کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی و شغلی، روانسنجی، صنعتی-سازمانی، مشاوره حقوقی و … ارائه نماید.

https://payamemoshaver.ir

شماره های تماس 22070704 – 22893016 – 22894173

آدرس : 

تهران ، خیابان شریعتی ، ابتدای خیابان گل نبی ، جنب حسینیه ارشاد ، پلاک 49 ، واحد 2

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

Publisher – جعبه ابزار ذهنی مرجع تست های آنلاین روانشناسی و همچنین مرجع آموزش مهارت های زندگی، ذهنی و روانشناختی می باشد.

هوش های چندگانه گاردنر، نظریه، ویژگی ها و مشاغل

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان

دکتر روانشناس خوب در شرق تهران و در کل در تهران و معرفی روانشناس خوب در تهران موضوع اصلی این مقاله است. روانشناس خوب در تهران یا مرکز روانشناسی خوب چه معیارهایی دارد؟ به چه شخصی روانشناس خوب گفته می شود؟ با جعبه ابزار ذهنی همراه باشید. روانشناس خوب شخصی است که پس از گذراندن دورهای تخصصی خود در رشته روانشناسی به بررسی دقیق عملکرد رفتار با مغز می پردازد. و از طرفی دیگر به ارتباط بین رفتار و محیط انسان می پردازد. همچنین نیز رفتار شغلی، رفتار تحصیلی، رفتار شخصی و رفتار اجتماعی افراد را نیز مورد بررسی قرار می دهند. روانشناسان روی احساسات و افکار و انگیزه شان کار می کنند تا بتوانند آنها را کنترل کنند و در زندگی با سختی ها و مشکلات مقابله کنند. دکتر روانشناس خوب دارای تخصص های گوناگون و مهارت های متفاوتی است. از جمله حیطه کودک، خانواده، روانسنجی، مشاور ازدواج و پیش از ازدواج، تا بعد از آن و همچنین متخصص تربیت و آسیب های کودکان می باشد. این مهارت ها کاملا متفاوت با رشته ها و تخصص های بالا می باشد! مزایای استفاده از یک مشاور با تخصص دکترا به شما این امکان را می دهد تا براحتی و بصورت کاملا علمی با شما برخورد شود و مشکل شما به سادگی حل شود.روانشناس خوب شرق تهران

قبل از اینکه معیارهای روانشناس و مشاور خوب را بررسی کنیم، بد نیست نگاهی به ویدئو زیر که کاملا مرتبط هست، بیاندازید.

بخش زیادی از فرآیند روانشناسی به تخلیه فردی و همینطور بیان رازها باز می گردد. یک مشاور خوب و یا یک دکتر روانشناس خوب، شخصی است که به صحبت های مراجع خود به دقت گوش می دهد. همچنین شواهد را در کنار یکدیگر قرار می دهد. در برخی از مواقع، شنیدن صحبت های مراجعه، خود درمان و حل مسئله است. ممکن است یک مشاور تازه کار این موضوع را نادیده بگیرد. تحقیقات علمی و روانشناسی نشان می دهد که بیان مشکلات و فشارهای فردی، تا میزان زیادی از شدت مشکل و بار روانی ناشی از آن را می کاهد.

رابطه صمیمی و احساس خوب یکی از مهم ترین رکن های مشاوره و درمان است. در واقع یک دکتر روانشناس خوب و یا یک مشاور خوب، با شما رابطه ای صمیمی برقرار می کند تا محیطی امن برای بیان مشکلات و همینطور تخلیه هیجانی و عاطفی خود داشته باشید. اگر احساس می کنید صمیمیت و یا احساس امنیت اولیه با روانشناس و مشاور برای شما شکل نگرفت، لازم است در این مورد با درمانگر خود صحبت کنید.

شما با دیدن روانشناس یا مشاور خود باید حس خوبی داشته باشید. البته این بدان معنی نیست که همیشه با حال خوب از اتاق او بیرون بروید. برخی اوقات، حرف های یک روانشناس مانند یک دارو تلخ است. یک دکتر روانشناس خوب یا یک مشاور خوب، خود انسان کاملی نیست! باورهای غلط زیادی در خصوص روانشناسان و مشاوران وجود دارد. این هم یکی دیگر از این باورهاست. اینکه یک دکتر روانشناس خوب و یا یک مشاور خوب، خود باید فردی کامل باشد. این موضوع صحیح نیست. مانند این است که بگوییم یک پزشک قلب، خود نباید دچار ناراحتی قلبی باشد و یا یک متخصص مغز و اعصاب، خود نباید اضطراب و استرس داشته باشد. بهتر است کمالگرایی را کنار بگذاریم و در نظر بگیریم که طرف مقابل ما هم یک انسان است. البته قابل ذکر است که یک دکتر روانشناس خوب خود دارای مشاور و درمانگرانی قوی و زبده است و هر از چند گاهی برای تخلیه عاطفی و مشکلات خود به یک درمانگر مراجعه می کند. روانشناس خوب شما را قضاوت نمی کند

او به طور مکرر در مورد احساسات شما و یا رفتارتان، احساس گناه یا خجالت را ایجاد نمی کند. در واقع وقتی شما مورد قضاوت و یا سرزنش قرار بگیرید، سعی در مخفی کردن مشکل می کنید. همچنین ممکن است احساس اضطراب و ترس پیدا کنید. یک دکتر روانشناس خوب شما را درک می کند و پا به پای شما سعی در رفع مشکل دارد. شرایط فرهنگی و سطح خانوادگی شما را در نظر می گیرد: روانشناسی یک رشته وابسته به فرهنگ است. بدین معنی که یک متخصص خوب فرهنگ شما را در نظر می گیرد. چارچوب های خانوادگی در شمال یک کلان شهر با جنوب آن متفاوت است. حتی در بین قومیت های مخنتلف نیز رسم و رسوم های مختلفی وجود دارد. یک دکتر روانشناس خوب و یا یک مشاور خوب در کلینیک روانشناسی، همواره در حل مسئله، موضوعات فرهنگی و قومیتی را در نظر می گیرد.

مشکلات بسیاری از افراد، با رازهای سر به مهری گره خورده است که تا درباره آنها صحبت نشود، کلید مشکل حل نخواهد شد. یک متخصص روانشناس به شما اطمینان می دهد که اسرار شما محفوظ می مامند. به بیانی دیگر رازداری یکی از ویژگی های بسیار ضروری یک متخصص روانشناس است. این موضوع وقتی اهمیت پیدا می کند که بیش از یک نفر در جلسه درمانی و یا در فرآیند مشاوره نقش داشته باشند. مثلاً فردی که با همسر خود مراجعه کرده است و یا مادری که فرزند نوجوان خود را به مرکز مشاوره و روانشناسی آورده است. در چنین مواقعی یک متخصص زبده، به افراد اطمینان خاطر می دهد که رازهای آنها هرگز فاش نمی شود و تعهد جدی به اصول رازداری و حفظ اسرار خواهد داشت.

یک دکتر روان شناس خوب و یا یک مشاور خوب، امروزی و آپدیت است. او اطلاعات پایه سایر علوم را می داند. حوادث روز را از نظر فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فلسفه، هنر و … را می داند و تحلیل قوی از جامعه و فرهنگ حاضر دارد. همچنین او به طور مداوم باید مطالعه کند و دانش خود را با یافته های جدید در خصوص انسان بروز کند. روانشناسی که چنین اطلاعاتی دارد با مراجعانی از اقشار مختلف جامعه بهتر ارتباط برقرار می کند. و توانایی حل مسئله بالاتری دارد. دنیای امروزه روانشناسی با قدیم متفاوت است. فیلم درمانی، هنر درمانی، تئاتر درمانی، پت درمانی، سکسولوژیست، روانشناسی بر مبنای اخلاق و فلسفه، و بسیاری از جنبه های دیگر نیازمند متخصصان توانمند است.

یک روانشناس خوب شما را نصیحت نمی کند. هیچ چیز به عنوان نصیحت درمانی وجود ندارد. هر چند میزان زیادی از روانشناسی به وسیله تغییر تفکر فرد و چالش هایی شبیه به این صورت می گیرد ولی برای اینکار از نصیحت و یا صحبت هایی که بارها از مادر و پدر و اقوام خود شنیده اید استفاده نمی شود. پس یک مشاور خوب، نصیحت نمی کند. او به دنبال شناسایی ریشه مشکل و راه حل آن است. به شما کمک می کند تا مشکل را شناسایی کنید و برای حل آن در کنارتان قرار دارد.

اگر برای مشکل وسواس یا خیانت خود نزد یک روانشناس مراجعه کردید و از مضرات اصراف آب و یا گناه خیانت برایتان صحبت کرد، بدانید که راه را اشتباه آمدید. در واقع یک روانشناس خوب، نقش یک روحانی و یا کشیش را ندارد. او در مورد گناه یا ثواب کارها نظری ندارد و مشکل شما را از نظر علمی و روانشناسی بررسی می کند. جایگاه دین یک جایگاه شخصی و فردی است و یک مشاور خوب، در این موارد نظر مثبت و یا منفی ندارد. در واقع یک روانشناس خوب، شخصی است که در مواجهه با آن شخصیتی علمی را می بینید. هویت مستقلی از مسائل مذهبی دارد و ما بین یک فرد مذهبی و غیر مذهبی، تفاوتی قائل نمی شود.

روانشناسی که تحصیلات آکادمیک و مجوزهای لازم را دارد، این معیارها و مشخصات را کاملا می داند و به جای برچسب زدن ارزشی و قضاوت به دنبال یک روند درمانی مشخص است. با یک تماس با گروه تخصصی ذهن آرا همراه باشید.

10 روش برای پیدا کردن روانشناس خوب

روایتی بر کار و زندگی روانشناسان

بهترین دکتر روانشناس در شمال تهران

بهترین دکتر روانشناس در تهران

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

پربازدیدهای ماه


تست آنلاین عشق و عاشقی واقعی


تست شخصیت شناسی نئو


تست آنلاین اختلال دو قطبی


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان


جملات ناب اعتمادبنفس


تست آنلاین وسواس فکری


تست اسکیزوفرنی آنلاین


تست آنلاین اختلال شخصیت مرزی


تست آنلاین سلامت روان

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک 17، واحد 2

شماره تماس: ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

روانشناس خوب شرق تهران

ایمیل: Info@mindtoolbox.ir

   

فلوکستین  سایت روانشناسی

تست هوش  تست روانشناسی  تست وسواس

تست شخصیت شناسی  مهارت های ارتباطی

تست تله های زندگی  جملات انگیزه دهنده

در این مقاله به معرفی روانشناس خوب در شرق تهران همراه با رزومه خواهیم پرداخت. سپس کمی از ویژگیهای مرکز مشاوره مکث خواهیم گفت و در آخر مواردی که یک روانشناس خوب در شرق تهران باید دارای آن باشد، خدمتتان توضیح داده می شود؛ پس تا انتها همراه با ما باشید.

مرکز مشاوره مکث با داشتن چندین روانشناس خوب در شرق تهران و باسابقه و مجرب در زمینه های مشاوره ای آماده انجام خدمات گوناگون روانشناسی برای همشهریان محترم می باشد. در سایت مکث می توانید فعالیت های مختلف مجموعه مکث را مشاهده فرمایید.

1. مترو

با توجه به اینکه مرکز مشاوره مکث جنب مترو شرق تهران می باشد، مراجعین می توانند از این وسیله با توجه به ترافیک آزار دهنده شهر تهران استفاده کنند.

2. تاکسی

روانشناس خوب شرق تهران

با توجه به بودن وسایل حمل نقل زیاد در محدوده خیابان شریعتی، شما می توانید با این گونه وسایل به مرکز مکث مراجعه نمایید.

3. پارکینگ

افرادی که با وسیله شخصی قصد آمدن به مرکز مشاوره مکث را دارند، دو گزینه در پیش رو دارند: 

استفاده از سینمای فرهنگ و پارک کردن در کنار رودخانه شرق تهران که ورودی آن از کوچه یزدانیان می باشد.

روانشناس خوب در شرق تهران کسی است که بتواند درمان خوبی بر روی مراجع خود داشته باشد. در واقع وقتی صحبت از یک روانشناس خوب در میان است، گاهی نحوه برخورد و گرایش درمانی او نیز بررسی میشود اما یک روانشناس خوب در شرق تهران کسی است که بتواند روش درمانی مناسبی را برای هر کدام از مراجعین خود داشته باشد.

مسئله مهم در درمان های روانشناسی، به نوع بینش و آگاهی یک روانشناس زبده بازمیگردد. همانطور که یونگ بیان کرده: «هر مراجعی یک روش درمانی مخصوص به خود را دارد» ، یک روانشناس خوب و با مهارت نیز میتواند به این قدرت در درمان های خود دست پیدا کند که هر مراجعی نیازمند نوع درمان خاص خود است.

دلیل این نیازمندی، روان پیچیده هر انسان است که از اشخاص دیگر متفاوت است. بنابراین در یک گرایش درمانی مشخص، مشاور میتواند روش های متفاوتی از درمان را بکار بندد که مراجع بتواند مراحل درمان را بهتر و مؤثرتر پشت سر بگذارد.

تشخیص یک مشاور روانشناس خوب برای هر فردی متفاوت از فرد دیگر است. زیرا ممکن است یک مراجع در برخورد اولیه با یک درمانگری، با او احساس صمیمتی را داشته باشد که مراجع دیگر تا چندین جلسه و یا حتی تا آخرین روز درمان این احساس صمیمت را نداشته باشد.

از این رو درمان هایی که با برخورد اولیه و ایجاد احساس صمیمیت آغاز نشود، مراجع را به سمت مقاومت در درمان سوق میدهد و درمان دچار اختلال میشود.

بنابراین اگر فردی به دنبال درمان خود با یک روانشناس خوب در شرق تهران است، بهتر است با راهنمایی از کسانی که مشاور روانشناس خوبی را میشناسند و با این سطح از آگاهی، مشاوری را انتخاب کند و به احساس خود در اتاق درمان اکتفا کند که به چه میزان میتواند صمیمت و شفافیت را با درمانگر خود تجربه کند.

در پیدا کردن یک روانشناس خوب در شرق تهران، گرفتن اطلاعات از افرادی که با یک درمانگر به بهبود دست پیدا کرده اند، بسیار مؤثر است؛ زیرا شرایط اقتصادی و زمان هیچ کسی به او این امکان را نمی دهد که مدت های طولانی به دنبال درمانگری باشد که نمیشناسد. بنابراین شناخت اطرافیان و مخصوصاً کسانی که در درمان خود بهبود یافته اند، راه مناسبی برای پیدا کردن یک مشاور خوب است.

قطعاً باید بدانیم یک مرکز درمانی روانشناسی که عملکرد خوبی داشته است، مشاوران روانشناس با مهارت و زبده ایی را نیز گرد می آورد. ریسک گردآوری مشاوران روانشناسی که درمان های مناسبی ندارند، در مراکز درمانی که مدت ها مشغول به فعالیت هستند و مراجعین آنها سلامت و بهبود را در آن مراکز تجربه کرده اند، بسیار کم است.

در واقع برای پیدا کردن یک مشاور روانشناس خوب در شرق تهران که بتواند درمان مناسبی را برای یک مراجع داشته باشد و همچنین به هیچ وجه در خود سوگیری، غرض ورزی و خشم نداشته باشد، مهم گرایش درمانی روانشناس نیست.

گرایش های درمانی، راهکارهای درمانی متفاوتی هستند که در انتهای هر درمان صرفاً هدفشان بهبود مراجع است؛ بنابراین اگر روانشناسی که با او در جلسات درمانی قرار گرفته ایم با هر گرایش درمانی (روانکاو، رفتار درمانگر، شناختی) باشد، بهتر است به عنوان مراجع تنها متوجه این امر باشیم که آیا پس از چندین جلسه بهبود را در خود احساس میکنیم یا خیر.

درمان های روانشناسی نیاز به صبوری و مبادرت و همکاری در درمان دارد. همانطور که مشکلات، رنج ها، اضطراب ها و ترس ها به مرور از سال های کودکی تا بزرگسالی در هر فردی اثرات مخرب خود را میگذارد، تا فردی عمیقاً احساس ناراحتی و دلشوره و حتی اختلالات شخصیتی را پیدا کند، به همان میزان درمان های روانشناسی نیازمند صبر، تحمل و بردباری مراجع است.

مراجعی که نتواند اتاق درمان را تحمل کند و به قدری از مشکلات خود به عجز نرسیده باشد که به دنبال درمان روانشناسی خود باشد، قطعاً نمیتواند بهبود و درمان را تجربه کند. بنابراین باید در درمان های روانشناسی تحمل رنج آگاهی و گذر زمان و همچنین هزینه های مالی درمان را قبول کنیم و به دنبال دستاورد مهم و مفیدی برای خود باشیم.

زمانی که یک مراجع برای درمان خود به مشاوره میپردازد، با سطحی از بینش و آگاهی مواجه میشود که در طول درمان برای او اتفاق میافتد. صراحتاً باید بیان شود که مراجعینی که مراحل درمانی خود را میگذرانند، به مراحل رشدی وجودی خود نیز پرداخته اند و پس از دوره های درمانی قطعاً آن فرد قبلی نیستند و نگاهشان به اطراف و دنیای پیرامونشان بسیار متفاوت از گذشته است. سرگردانی، بلاتکلیفی، گیجی و ندانستن ها، همه و همه ریشه در ناآگاهی از خود و ناشناخته بودن هر فرد برای خود دارد.

یکی از قدم های مهم در درمان های روانشناسی، شناخت خود و دستیابی به نقاطی از ناخود آگاه است. یک روانشناس و یا روانکاو خوب میتواند با پیدا کردن مسئله اصلی مراجع که باعث شده او را به اتاق درمان بکشاند، مراجع را برای خود آنالیز و تحلیل کند.

خودآگاهی در هر درمان روانشناسی باعث میشود مراجع به مرور بتواند خود را بشناسد و بازتاب های رفتاری خود را مورد بررسی قرار دهد. اینگونه است که هر فردی میتواند درمانگر خویش باشد و با راهنمایی یک مشاور روانشناس با مهارت، با بینشی جدید و آگاهی از آنچه که بر او میگذرد و واکنش های خود، بتواند نگاه عمیق تر و واضح تری به مسائل داشته باشد.

فرض کنید دختری به عنوان مراجع به درمانگری مراجع میکند که از سطح بالایی از اضطراب در رنج است؛ ریشه یابی رنج به عهده روانشناس است و پس از آن با تفسیر مناسب از اضطراب مراجع و دلایل آن، بیمار را به این آگاهی میرساند که دلیل اضطراب او خشم است. بنابراین مراجع به این نکته مهم و حیاتی پی میبرد که خشم او ریشه اضطراب است و با این آگاهی سطح قابل توجهی از اضطراب بیمار کاهش پیدا میکند.

زمانی که مراجع به آگاهی از دلایل مشکلات خود دست پیدا کند، نیمی از مشکلات برای او حل میشود و پس از آن قدم به قدم میتواند با آگاهی های بعدی و راه حل های درمانی پیشنهادی درمانگر به ادامه درمان خود بپردازد.

قطعاً امروزه در هر شهری میتوان روانشناس با مهارت و زبده ایی را پیدا کرد که به درمان مراجعین خود مشغول است. اگر این امکان برای برخی فراهم نشود، افراد میتوانند با مشاوره های آنلاین و تلفنی با مراکز درمانی مشاوره روانشناسی ارتباط برقرار کنند و درمان خود را آغاز کنند. از این رو مراکز درمانی که امکان مشاوره های آنلاین را ایجاد میکنند، مشاوران روانشناس خوب و با مهارت خود را در ساعاتی از شبانه روز به صورت آنلاین و تلفنی در برقراری ارتباط با مراجعین اینترنتی خود قرار میدهند تا بتوان همان خدمات مشاوره حضوری را بصورت آنلاین و یا تلفنی برای مراجعین فراهم نمود.

لطفا جهت مشاوره در مورد «روانشناس خوب در شرق تهران» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.


+ بیشتر …

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

مهارتهای ارتباطی همسران

همسرتان دشمن شما نیست! پس به او حمله نکنید!

روانشناس خوب شرق تهران

افرادی که به جای بیان مشکلِ همسرشان ، به یکباره  به  او می تازند، در همسرشان ایجاد پرخاشگری و گارد می کنند.

پس پاسخی که دوست دارند را نمی گیرند.

مثلا قصدشان این بوده یک پیام را به او بدهند که”  این هفته غالبا دیر به منزل آمدی انتظار دارم بیشتر کنار هم باشیم…”

یک دفعه تبدیل می شود به:

تو اصلا مسئولیت پذیر نیستی…

و حمله هایی مشابه…

نه تنها مشکلی حل نمی شود که همسرش هم جواب می دهد، : “تو چه قدر غـر می زنی….تو همش منو برای خودت می خواهی… “

پیام چه بود! چه چیزی دریافت شد!

می توان فهمید که فرستنده پیام به شدت دلتنگ  همسرش می شود اما نحوه انتقال پیام گاهی باعث می شود چیزی از عشق و دلتنگی ، دریافت نشود.

معمولا افرادی که چنین می تازند، مضطرب می شوند و در نتیجه  کنترلی رفتار می کنند.

همسران می تواند با تلاش برای درک همسر مضطرب خود، آرامش را به او برگردانند.

به این ترتیب مهارتهای ارتباطی همسران نیز تقویت می شود.

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران: 02177249607   —  02177450159– 09036019760 (پیام گیر واتس اپ)

نشانی : میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5- واحد20

 جدیدترین مطالب کاربردی روانشناسی در زمینه ی 

خانواده

همسران

پیش از ازدواج

روابط بین فردی

مشاوره طلاق

در همین وبلاگ و دیگر سایتهای کلینیک به نشانی زیر در دسترس شماست:

https://familycounseling.ir/blog

https://aminmirmousavi.com/blog

پذیرش کلینیک روانشناسی شرق تهران:  02177450159   —  02177249607   —  09036019760 (پیامگیر واتس اپ )

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5 -واحد20

روانشناس خوب شرق تهران

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

به جای خشم

همه می توانیم بجنگیم و عصبانی شویم!

این که هنر نیست.

کاری که همه می توانیم انجام دهیم

اما آیا این کار را در یک ارتباط بین فردی بلد هستیم

و آن اینکه وقتی از دست همسرمان/همکارمان عصبانی هستیم با خود بگوییم من الان چه پیامی می خوام بدم که به جای پیام، هیجان خشم را تجربه می کنم!؟

و یا اینکه همسرم چه پیامی می خواهد بدهد که این قدر عصبانی است!؟

تمرین کنیم به جای هیجان، پیام را انتقال بدهیم یا پیام را بگیریم یا دریافت کنیم.

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران: 02177249607  —  02177450159

نشانی کلینیک: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

پیام گیر واتس اپ در ایام تعطیل: 09036019760

جدیدترین مقاله های کلینیک روانشناسی:

https://familycounseling.ir/blog

https://aminmirmousavi.com/blog

ویدئوهای ما در آپارات:

https://www.aparat.com/farjamclinic

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

پیامدهای قهر همسران و دعوا با خانواده ها

 پس از این که زوجها آشتی می کنند به دلیل اینکه قهرشان همراه با مشاجره و دخالت خانواده ها بوده و ناراحتی ها به خانواده ها انتقال پیدا کرده، حال همسران در “اقدامی مشترک” درصدد بر می آیند که از خانواده ها هم دلجویی کنند.

اگر این کار را اخلاقی و قابل تحسین بدانیم، دست کم در اجرای آن متوقع نباشید و از ظرافتهای این دلجویی از خانواده غافل نشوید!!!

-کاری که شما انجام می دهید به لحاظ رفتاری درست است اما نباید همدیگر را مجبور به انجام این کار کنید.

-باید هر دوی همسران راغب باشند.

-شرایط برای انجام اینکار باید آماده باشد.(در این زمینه با زوج درمانگر حتما و حتما مشورت کنید)

لزوماً کسی منتظر نیست تا شما از راه برسید ، سخت در آغوشتان بگیرد، پس آماده حرف و حدیثهای اجرای این جلسه دلجویی از خانواده باشید.

متوقع نباشید که باید همه چیز خوب پیش برود و بگوییم و بخندیم…

زیرا کاری که از لحاظ ذهنی و منطقی به این نتیجه رسیدید که انجامش واجب است به لحاظ احساسی، زمان می برد تا ترمیم شود!

و این توصیه برای همسرانی که یکی از طرفین اصرار به آشتی با خانواده ها دارد و دیگری از خانواده به شدت دلخور است باید رعایت شود

شما اگر اصرار به ملاقات و دلجویی با خانواده ها داشته باشید و همسرتان آمادگی نداشته باشد و یا این دلجویی را قبول نداشته باشد اول از همه این اختلاف را به نزد  یک زوج درمانگر ببرید و مشورت کنید.

دوم اینکه همانطور که گفتم برخی تصمیم ها به لحاظ احساسی نیاز به زمان دارد و نمی توان کسی را مجبور به انجامش کرد.

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران: 02177249607  —  02177450159

نشانی کلینیک: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم- ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد 20

پیام گیر واتس اپ در ایام تعطیل:   09036019760

جدید ترین مقاله های کلینیک در سایتهای زیر

https://aminmirmousavi.com/blog

https://familycounseling.ir/blog

ویدئوهای ما در آپارات:

https://www.aparat.com/farjamclinic

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

امان از دست همسران حسود!

مشکل آدمهای حسود در روابط زناشویی به خصوص وقتی تازه عاشق می شوند یا عاشق هستند این هست که به شدت مالکیتی به رابطه و همسرشان نگاه می  کنند و به دلیل افکار منفی که دارند نمی توانند در تجزیه و تحلیل رفتاری که از همسرشان می بینند بین نیاز و نیت همسرشان تفکیک قائل شوند!

یعنی افراد حسود و تملک گرا ، اول می روند سراغ نیتها! 

و به نیتها شک می کنند.

اضطراب و افسردگی از مشکلات رایج این افراد است.

اگر قرار است کمکی به این افراد شود به عنوان زوج درمانگر اول از همه توصیه می کنم که همسرشان نباید پاسخی بدهد که تقویت کننده رفتار آنها باشد.

دوم، این آدمهای حسود باید بدانند عمل همسرشان نیست که آنها را ناراحت می کند بلکه نوع فکر پر توقعی است که آنها دارند و عمدتاً این گونه است که پیش بینی می کنند چه فاجعه ای در انتظارشان است اگر همسر باب میلشان رفتار نکند، آنها آخر بدبختی را پیش بینی می کنند.

لازم است هر دوی همسران در جلسات زوج درمانی شرکت کنند.

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران:    02177249607   — 02177450159

نشانی کلینیک: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

پیامگیر واتس اپ : 09036019760

جدیدترین مقاله های کلینیک در سایتهای کلینیک:

https://familycounseling.ir/blog

https://aminmirmousavi.com/blog

https://www.aparat.com/farjamclinic

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

همسرم عامل تمام بدبختی هاست

در زندگی زناشویی، صحبت بر سر “رابطه” است.

 یعنی تا زمانی که شما با همسرتان زندگی می کنید، در یک رابطه هستید و در یک رابطه، هر دو نفر در مسائل و مشکلات سهم دارند.

پس تلاش نکنید همسرتان را مقصر یا عامل مشکلات جلوه دهید.

اگر برای مراجعه به مشاور و زوج درمانگر وقتی می گیرید، این بازی تکراری و خودخواهانه را که به تنهایی مراجعه کنید تا همسرتان را فردی مشکل دار جلوه دهید بگذارید کنار که هیچ نتیجه ای از مشاوره نمی گیرید.

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران: 02177249607   —  02177450159

نشانی کلینیک: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

پیامگیر واتس اپ در ایام تعطیل: 09036019760

جدیدترین مقاله های کلینیک در بخش بلاگ سایت کلینیک:

https://familycounseling.ir/blog

https://aminmirmousavi.com/blog

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

همسران متوقع

وقتی رفتار برخی همسران را در مرکز مشاوره و در یک جلسه زوج درمانی ملاحظه می کنیم گاهی یک ویژگی مهم را می بینیم.

اول از همه بگم که آخر جمله ی قبلم گفتم “می بینیم!”

یعنی مشاهده

آدمها اگر سعی کنند خوب ببینند و اول از همه بفهمند، خیلی به اصلاح مشاجره ها کمک می کند.

برای همین وظیفه خودم را اول مشاهده و تلاش برای درک نوع رفتاری می بینیم که از مراجعان سر می زند.

شما هم سعی کنید به این طریق خودتان را به فهمیدن همسر یا همکارتان نزدیک کنید.

حالا برگردیم به موضوع اصلی؛

برخی همسران به دلیل کنترل گری، زورگویی، شاید وابستگی بیش از حد یا “عشقِ عصبی” که  نسبت به همسر دارند و معمولا به عنوان آدمهای ناراحتی و ناراضی شناخته می شوند اینها  سلیقه های خودشان را در رابطه، تبدیل به نیازها و توقعات می کنند!

خب، سلیقه یعنی ذوق، پسند، مذاق؛ 

شنیدید که می گویند به مذاق من خوش نیامد؟

و خیلی راحت بیان می شود.

مثلا 

چون من خودم شمارمو عوض کردم، انتظار دارم تو هم همین کار رو بکنی…

مگه من اینستا و تلگراممو پاک نکردم، خوب تو انجام بده، کاری نداره، چه اتفاقی افتاد من این کار رو کردم؟

و این یعنی اگر کسی نیازهای شان را کامل برطرف نکند، خشمگین می شوند.

در صورتی که اشتباه است.

هیچ دلیل منطقی ندارد که اگر شما چیزی یا کاری را می پسندید به نفر دیگر تحمیل کنید.

این ایراد را باید برطرف کنید زیرا به شدت مخرب است و رابطه تان را طولانی نخواهد کرد.

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران: 02177249607    —    02177450159

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام-خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه5-واحد 20

پیامگیر واتس اپ در ایام تعطیل: 09036019760

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

تفاوتهای دردسر آفرین در ازدواج

تفاوتهای مذهبی بین دو نفر و دو خانواده در بحث دوران آشنایی و ازدواج باید نرمال باشد.

افراد،  احساسی تصمیم به ازدواج می گیرند و گاهاً دیده شده از این تفاوتها چشم پوشی می کنند.

 اگر تفاوتهای فاحشی در موارد زیر باشد احتمال تنش و مشاجره بین همسران افزایش می یابد و ازدواج توصیه نمی شود:

– اجرای مراسم عروسی و جشنها 

-نوع پوشش در دورهمی های خانوادگی و مهمانی ، رفت و آمدهای بیرون از خانه و مسافرتهای داخلی و خارجی

-اعتقادات شخصی و اجرای آن مثل نماز ، روزه، مراسمهای مذهبی، سفرهای مذهبی، سوگواریهای مذهبی

ازدواج با تفاوتهای بسیار زیاد در موارد فوق به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود.

در تکمیل توضیح فوق ، یکی ازاتفاق های مهم این است که برخی می خواهند هم با یک شخص کاملا مومن ازدواج کنند در عین حال، کاملا به روز باشد و این موضوع در ظاهر، آرایش ، لباسهای برند باید آشکار باشد.

بعد دعوا بر سر کجا میری؟ چرا تنها میری؟ صبر کن من بیام… متخصصت مرد هست یا زن؟ موهات بیرون نباشه… حالا چی میشه روسریتو بدی جلو… شروع میشه

این از جمله روابطی است که به شدت پر دردسر هست و باید سر اینکه چه کسی به همسرم نگاه کرد و نکرد بحث کرد.

این روابط هم غلط است و تجربه های کلینیکی 12سال گذشته در کلینیک مشاوره میرموسوی، نشان داده که چنین روابطی جز تنش و مشاجره تا طلاق فایده ای دیگر نداشته است.

لطفا هر طور هست چشم روی احساسات خود ببندید و عاقلانه از چنین روابطی خارج شوید یا وارد نشوید.

پذیرش کلینیک مشاوره شرق تهران: 02177249607    —  02177450159

نشانی کلینیک: میدان رسالت-خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

پیام گیر واتس اپ در ایام تعطیل: 09036019760

سایـتـهای کلینیک:

https://familycounseling.ir

https://aminmirmousavi.com

آپارات:

https://www.aparat.com/farjamclinic

لیست مراکز مشاوره روانشناسی کودک، خانواده و ازدواج و روانشناس خوب در شرق تهران همراه با شماره تلفن و آدرس هر مرکز. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد هر کدام به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

برای پاسخ به این سوال وارد این صفحه از سایت جامعه سلامت بشین و لیست مراکز مشاوره خدمات روانشناسی یا روانشناسان رو مشاهده کنین.

با توجه به شرایط متقاضی، خدمات مشاوره آنلاین هم توسط مراکز مشاوره ارائه میشه. شما میتونید این خدمات رو بصورت تلفنی یا از طریق تماس تصویری داشته باشید.

نکاتی مانند حساسیت به خشم، حساسیت به احترام، حساسیت به نا امیدی، حساسیت به ارزش ها، حساسیت به بیکاری، حساسیت به خانواده مورد بررسی قرار می گیرند.

بله، افسردگی به طور کامل قابل درمان است. این مشکل، شایع ترین بیماری های روانی در دنیاست. باید به موقع تشخیص داده بشه و با مراجعه به مراکز درمانی کار درمان شروع بشه.روانشناس خوب شرق تهران

لیست مراکز مشاوره روانشناسی کودک، خانواده و ازدواج و روانشناس خوب در شرق تهران همراه با شماره تلفن و آدرس هر مرکز. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد هر کدام به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

برای پاسخ به این سوال وارد این صفحه از سایت جامعه سلامت بشین و لیست مراکز مشاوره خدمات روانشناسی یا روانشناسان رو مشاهده کنین.

با توجه به شرایط متقاضی، خدمات مشاوره آنلاین هم توسط مراکز مشاوره ارائه میشه. شما میتونید این خدمات رو بصورت تلفنی یا از طریق تماس تصویری داشته باشید.

نکاتی مانند حساسیت به خشم، حساسیت به احترام، حساسیت به نا امیدی، حساسیت به ارزش ها، حساسیت به بیکاری، حساسیت به خانواده مورد بررسی قرار می گیرند.

بله، افسردگی به طور کامل قابل درمان است. این مشکل، شایع ترین بیماری های روانی در دنیاست. باید به موقع تشخیص داده بشه و با مراجعه به مراکز درمانی کار درمان شروع بشه.

ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : [email protected]

ارسال نظرات: [email protected]

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

روانشناس خوب شرق تهران
روانشناس خوب شرق تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *