روانشناس در غرب تهران

 
helpkade
روانشناس در غرب تهران
روانشناس در غرب تهران

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:روانشناس در غرب تهران

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

سارا احمدی 

دکتر میترا قاسمی 

سارا طارمی 

دکتر مهدی محمدی 

فاطمه محمدیان 

مریم اولیاییان 

محمد کلوانی 

نرگس افتخاری 

دکتر امیر لشکری 

مرضیه ابوذری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

لیست کاملی از مراکز مشاوره غرب تهران را در پایین برای شما مخاطب عزیز هوش کالا به همراه شمراه تلفن پذیرش و آدرس را آورده ایم. اگر به دنبال دفاتر روانشناسی خوب در غرب تهران در حوزه های ( مشاوره ازدواج ، خانواده ، کودک ، نوجوان ، مشاوره تحصیلی ، اضطراب و.. ) از لیست زیر استفاده کنید.

غرب تهران

مرکز مشاوره حالی نومتخصصین حرفه ای و کاردان در تمامی حوره هاخدمات:مشاوره فردی، روانکاوی، زوج درمانیپیش از ازدواج، طلاق، اعتیاد و…آدرس :ضلع جنوبی بلوار فردوس، بین ابراهیمی و ستار پلاک ۴۳۸، ساختمان پارسا، طبقه۱، واحد۳تلفن پذیرش:۰۲۱۴۴۰۷۰۲۵۳۰۹۱۹۸۲۰۴۸۷۱

شمال غرب تهران

مرکز مشاوره ندای درونروانشناس: دکتر ماهرخ بریریآدرس:جنت آباد شمالی، بالاتر از آبشناسان، بین کوچه تروند و بهارستان ۱۶، پلاک ۳۲۱جنب شرینی فروشی رنگارنگ، زنگ ۴تلفن پذیرش:۰۹۰۱۱۸۰۹۳۰۹۰۲۱۴۴۸۶۳۹۵۲روانشناس در غرب تهران

لیست فوق لیستی از مراکز روانشناسی غرب تهران در حوزه های خانواده ، ازدواج ، روانشناس کودک ، نوجوان ، اضطراب ، موفقیت ، سکس تراپیست و.. می باشند. هر کدام نام روانشناس غرب تهران به همراه شماره تلفن ، آدرس مطب ، و تخصص های مربوطه آورده شده است. با کلینیک بر روی جزیئیات مطب می توانید جزیئیات دیگر کلینیک را مشاهده کنید.

لیست کلینیک های روانشناسی غرب تهران شامل مراکز مشاوره روانشناسی در ناحیه های غرب تهران است که این مناطق عبارتند از: پونک ، ستارخان ، مشاوره صادقیه و آریاشهر ،  مشاوره جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، گیشا ، چیتگر ، تهرانسر ، حصارک ، آزادی ، فردوس ،کن و وردآورد ، مشاوره شهرک غرب

برای پیدا کردن دفتر مشاور در غرب تهران   از لیست پیشنهاد ما که با عناوین مشخص جدا شده اند استفاده کنید و یا در آدرس ذکر شده در سایر مراکز بدنبال نزدیک ترین مشاوره و روانشناس به محل سکونت خود باشید.

از نظر ما بهترین مطب روانشناسی غرب تهران یا مشاوره خوب در غرب تهران مرکزی است که توسط یک روانشناس مدیریت شده باشد و دارای شاخه های تخصصی و روانشناس های تخصصی باشد. همچنین فرد مربوطه دارای تجربه و علم به روزی باشد.

مراکز مشاوره تهران

انجمن روانشناسی ایران

آخرین تغییرات : تیر ۱۹, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

Publisher – جعبه ابزار ذهنی مرجع تست های آنلاین روانشناسی و همچنین مرجع آموزش مهارت های زندگی، ذهنی و روانشناختی می باشد.

هوش های چندگانه گاردنر، نظریه، ویژگی ها و مشاغل

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان

اگر به دنبال دکتر روانشناس در غرب تهران هستید، ابتدا کمی تامل کنید. یکی از مسئولیت های روانشناسان و متخصصین رشته های بهداشت روان، آگاه سازی جامعه از نوع خدمات بهداشت روان و مرز و محدودیت های جوازهای متعدد شغلی است. این هم یکی از کارهایی است که یک دکتر روانشناس خوب باید انجام دهد. بازی و یا کاربرد پاره ای از واژه های نامشخص، دست افراد بی صلاحیت را باز می گذارد تا بیرون از میدان آموزش و کاردانی خود عمل کنند.روانشناس در غرب تهران

لذا ترجمه و انعکاس قوانین موجود و تصویب شده از جانب بُورد روانشناسی و انتشار آن در جامعه ایرانی را مفید یافته و در اختیار شما عزیزان قرار می دهم. برای تهیه نسخه انگلیسی آن می توانید مستقیما به سایت بُورد روانشناسی مراجعه کنید. با جعبه ابزار ذهنی همراه باشید تا اطلاعات خوب در رابطه با روانشناسان زبده و حرفه ای کسب کنید.

اگر به خدمات بهداشت روانی نیازمندید، شما تنها نیستید. هر ساله میلیون ها نفر از مردم آمریکا برای آرامش بیشتر و یا رهایی از انواع ناراحتی های روحی به روانشناسان یا سایر متخصصین بهداشت روان مراجعه می کنند. آگاهی های زیر در انتخاب فرد مورد صلاحیت و سرویس درست بسیار مهم است.

در ایالت کالیفرنیا کسی که به عنوان روانشناس مستقلاً می تواند با مراجعین کار کند کسی است که از یک دانشگاه قابل قبول درجه دکتری یعنی (Ph.D، PsyD،Ed.Dو…) داشته و امتحان کشوری و امتحان ویژه ایالت کالیفرنیا را قبول شده باشد. اگر چه جواز روانشناسی در فرم عمومی اجازه می دهد که روانشناس در زمینه های مختلف مانند: تست و سنجش روانشناسی، «بیوفیدبک»، ارزیابی قیومیت و حق سرپرستی کودکان، روانشناسی اعصاب، هیپنوتیزم و رواندرمانی فعالیت داشته باشد. ولی روانشناس برای کار برد این شیوه ها، باید آموزش های لازم و تخصصی را ببیند و با اطلاعات جدید در ان زمینه آشنا باشد. روانشناس هر دو سال یکبار باید جواز کار خود را تمدید کند و برای تمدید باید 36 واحد جدید در بخش های مختلف روانشناسی بگذراند و این قانون به این دلیل شرط تمدید جواز کار است که روانشناس آگاهی های خود را در زمینه تحقیقات، قوانین ایالتی، اخلاق حرفه ای و تکنیک های درمانی Update نماید.

خدمات ما: بهترین دکتر روانشناس در تهران

بسیار مهم است که روانشناس مناسبی را انتخاب نمایید. برای این کار باید اول فردی که احتیاج به کمک دارد و نوع احتیاج او، مشخص گردد. آیا روانشناس برای شما، فرزند شما یا خانواده شماست. سپس نوع سرویس را باید مشخص کرد. آیا مشکل اعتیاد، اختلالات تغذیه، افسردگی، اضطراب یا مشکلات دیگر است. مرحله بعد یافتن روانشناس مجازی است که نیاز شما را می تواند بر آورده کند. اگر نامی به شما داده شد و یا فردی روانشناسی را به شما توصیه کرد، قدم بعدی این است که موقعیت حرفه ای روانشناس را و اینکه اجازه درمانگری دارد یا نه با بورد روانشناسی چک کنید.

بسیار مهم است که مطمئن شوید روانشناس جواز کار معتبر دارد. بورد روانشناسی توصیه می کند که در اولین جلسه ملاقات با روانشناس سئوالات زیر را به صورت مصاحبه با او مطرح کنید، کاری که باید برای همه خدمات مهم خصوصی انجام داد.

سئوالاتی از قبیل:

بعد از این ملاحظات و انتخاب روانشناس، لازم است که به حقوق خود نیز به عنوان مراجع آگاه باشید.

از حقوق مسلم شماست که:

1- درباره توانایی های حرفه ای که شامل وضعیت پروانه کار، تحصیلات، دوره های تخصصی گوناگون، تجربیات، عضویت در انجمن های حرفه ای، و تخصّص و صلاحیت های ویژه روانشناس منتخب خود در خواست و دریافت اطلاعات کنید.

2- در مورد وضعیت پروانه کار روانشناس با Board of Psychology تماس گرفته و درباره هر گونه سابقه وی اطلاعات دریافت کنید. شما می توانید این کار را با مراجعه به آدرس زیر انجام دهید : www. psychboard.ca.gov سپس روی License Verification بروید.

3 – درباره مبلغ ویزیت، مخارج و ترتیب پرداخت، و طبیعت جلسات با روانشناس گفتگو کنید و فرم ویژه نوشته شده را امضاء کنید.

4- زمانی که تحت مراقبت روانشناس هستید برای شما محیطی امن، به دور از سوء استفاده های جنسی، جسمی و احساسی فراهم شود.

5- مطمئن باشید که روانشناس، خود شما، نزدیکان، قیم، و یا کسی را که با او رابطه نزدیک دارید وارد رابطه نا مشروع جنسی نکند.

6- درباره تشخیص و ارزیابی روانی و همچنین معالجه خود از روانشناس سئوال کنید.

7- از پاسخ دادن به سئوالاتی که باعث آشکار شدن اطلاعاتی می شوند که مایل به فاش شدن آنها نمی باشید خود داری کنید.

8- از روانشناس بخواهید که هر گونه پیشرفت و بهبودی در وضعیتتان را به شما اطلاع بدهند.

9- آگاه باشید که آیا روانشناس شما با کسان دیگر از جمله سرپرست، مشاور، دانشجو، و یا دستیار خود درباره وضعیت شما بحث و گفتگو خواهد داشت یا خیر.

10- در هر زمانی که از نوع شیوه معالجه خود راضی نیستید آن را نپذیرید بدون اینکه هیچگونه احساس وظیفه و یا التزام کنید.

11- ضبط الکترونیکی جلسات خود را می توانید در خواست کنید و یا رد کنید.

12- یک کپی از مدارک خود را که شامل تشخیص، برنامه درمان، و پیشرفت و نوع معالجه شما می باشد درخواست و ( در بیشتر مواقع ) دریافت کنید.

13- رفتار غیر حرفه ای روانشناس را گزارش دهید.

14- در هر زمان که بخواهید در مورد معالجه و یا متدهای درمانی روانشناس خود از روانشناس دیگری نظریه دوم بگیرید، این حق شماست.

15- در زمانی که نیاز باشد درمان شما به شخص دیگری واگذار شود،وظیفه روانشناس شماست که نامهای متخصصین را به همراه شماره تلفن و آدرس آنها را در اختیار شما بگذارد و از او بخواهید یک کپی از مدارک شما را به روانشناس و یا محل جدید بفرستد.

خدمات ما: کلینیک روانشناسی

هر وقت که به فکر درمان مشکلات روانی خود می افتید باید درنظر بگیرید که روانشناس از ویژگی های خاصی برخوردار است امامتخصصّین دیگری نیز می توانند به شما یاری کنند. از جمله :

در اولین جلسه ملاقات با دستیار، فرم مخصوصی که او و روانشناس که سرپرستی پرونده شما را بر عهده دارد بایدامضاء کنید. این فرم معمولاً شرایط مالی و محدوده های محرمانه بودن اطلاعات را نیز در بر می گیرد.

روانپزشک مدرک دکترای طب دارد و تخصص در روانپزشکی دارد. روانپزشکان تنها گروهی هستند که مجاز به تجویز دارو هستند.

مشاور زناشوئی و خانواده

مشاورین باید حداقل مدرک فوق لیسانس در مشاوره و زناشوئی داشته باشند. جواز کار مشاوران توسط سازمان نظام مشاوره و روانشناسی صادر می شود. مشاورین می توانند در زمینه زناشویی، خانواده وروابط انسانی به مراجعین خود خدمت کنند. آنها حق تجویز دارو ندارند و در کاربرد آزمون های روانشناختی و سنجش و اندازه گیری محدودیت دارند.

خدمات ما: کلینیک مشکلات زناشویی

این گروه متخصصین باید حداقل مدرک فوق لیسانس در مدد کاری اجتماعی داشته باشند. این گروه از متخصصین از سازمان های ذی ربط مجوز کار می گیرند. این گروه از متخصصین در بهبود روابط مراجع خود با دیگران و رفع اشکالات مراجع با محیط کار و مدرسه و جامعه به شما کمک می کنند و از تکنیک های روان درمانی نیز یاری می گیرند.

این گروه حداقل درجه فوق لیسانس دارند و مدرک آنها هم از جانب سازمان نظام روانشناسی صادر می شود. این گروه از متخصصین می توانند در مدارس و یا مطب خصوصی به مشکلات آموزشی و سنجش و اندازه گیری استعداد و علائق به مراجعین خود یاری کند.روانشناس در غرب تهران

این گروه اغلب در بیمارستان ها و مراکز توان بخشی و زیر نظر روانپزشک با روانشناس یا پزشک کار می کنند و نه حق تجویز دارو دارند و نه کاربرد تست های روانی

گفتگو با روحانی مورد اعتماد، گروه های حمایتی ، و خواندن کتاب هایی که به فرد کمک می کند که با مشکلات خود کنار بیاید.

در حالی که اکثر روانشناسان دارای مسئولیت حرفه ای می باشند وبسیار اخلاقی رفتار می کنند، لازم است که به خاطر بسپاریم – همانطور که در دیگر حرفه ها هم اتفاق می افتد – برخی ممکن است قانون شکنی کنند. اگر این مسئله پیش آید روانشناس می تـوانـد مستقیـماً و یا غیر مستقیم باعث صدمه زدن به مراجع خود شود. در قسمت زیر، مثال هایی را می بینید که نشان می دهند چه کارهایی روانشناسان و یا دستیاران آنها نباید انجام دهند:

روانشناس نمی تواند هیچگونه تماس جنسی با مراجع یا بیمار خود و یا فرد مهم زندگی او داشته باشد. حتی مراجعینی که تا دو سال قبل تحت پوشش درمانی روانشناس بوده باشند شامل این ممنوعیت هستند. منظور از تماس یا بهره برداری جنسی عبارت است از لمس کردن بدون مناسبت، بوسیدن، نزدیکی جنسی و هرگونه رفتاری که مراجع را در موقعیت آسیب پذیر قرار دهد. مسئولیت اخلاقی و قانونی حفظ این حریم بر عهده شخص روانشناس است، حتی اگر مراجع تمایلی در این زمینه نشان دهد. اینگونه رفتار هرگز قابل قبول نمی باشند و دلایلی هستند برای لغو اجباری اجازه کار روانشناس از طرف سازمان های مربوطه.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

به غیر از مواقع بسیار نادر، روانشناس شما نباید به کسی درباره مواردی که در جلسات محرمانه شما بیرون می آید صحبت کند ( حتی تأیید اینکه شما را برای معالجه می بیند ) و فقط با اجازه کتبی شما می تواند اینکار را انجام دهد. حفظ اسرار محرمانه زیر بنای یک تراپی موفقیت آمیز است و باعث به وجود آمدن یک نوع اطمینان دو طرفه بین روانشناس و مراجعه کننده می شود.

روانشناس نمی تواند خدماتی را ارائه دهد که در آن هیچگونه تجربه و تحصیلی نداشته و دوره ای ندیده است. هر چند که یک روانشناس عمومی با اجازه کار می تواند همه گونه خدمات روانشناسی را انجام دهد ولی اگر در قسمت هایی که خارج از آموزش اوست به کار بپردازد نشان دهنده عدم حرفه ای بودن می باشد و می تواند تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

برای یک روانشناس، استفاده از هر گونه مواد کنترل کننده، داروی خطرناک، آشامیدن الکل، به شکلی که خود او و یا دیگران را به مخاطره بیاندازد و یا اینکه باعث شود که او نتواند در فضائی امن و بی خطر به کار خود بپردازد اکیداً ممنوع و غیر قانونی می باشد و می تواند مورد مؤاخذه قرار گیرد.

روانشناسان نمی توانند از شرکت های بیمه زیادی پول بگیرند تا به شما برگردانند که بتوانید آن سهمی را که مسئولیت خود شماست بپردازید. اگر آنها جرائمی از این قبیل مرتکب شوند برای تنبیه و تأدیب به سارمان های مربوطه رجوع شود.

روانشناسان فقط می تواننددر باره سرویس هائی آگهی کنند که در آنها تحصیل کرده اند، دوره هائی دیده و یا تجربه دارند. ذکر دقیق مدرکی که روانشناس بر مبنای آن اجازه کار گرفته باید به اطلاع مراجع برسد. عنوان تخصصی در خدمات درمانی، در محدوده مدرک تحصیلی مربوط به این رشته است.

پرداخت و یا قبول پاداش برای گرفتن مراجعین جدید و یا فرستادن آنها به روانشناسان دیگر این موضوع که به Conflict of Interest نیز معروف است دلیلی است برای تنبیه و تأدیب روانشناس. زیرا که این امر باید بدون در نظر گرفتن منافع شخصی انجام گردیده و صرفاً علمی و بی طرفانه و فقط به نفع بیمار، تصمیم گرفته شود. روانشناس نمی تواند به دلائل شخصی، رفاقت، سود مشترک، مراجعه را به متخصص دیگری ارجاع کند.

روانشناسان باید طبق قوانینی که به وسیله American Psychological Association و ایالت کالیفرنیا وضع گردیده به معالجه مراجعین خود بپردازند و آگاه سازی مراجعین از این قوانین از مسئولیت های روانشناس است.

هر کاری که ارتباط دارد به خلاف های حرفه ای، برای روانشناسان غیر قانونی است؛ به خصوص آنکه ممکن است باعث صدمه زیاد به عموم به جهت نداشتن اجازه کار معتبر و یا عدم گذراندن دوره های کافی باشد. این معمولاً زمانی اتفاق می افتد که روانشناس برای کسی که دارای اجازه کار معتبر نیست، موقعیتی درست کند که آن شخص بتواند خدمات روانشناسی ارائه بدهد بدون اینکه به طور قانونی قادر به این کار باشد.( معرفی فرد غیر حرفه ای به عموم و حمایت از او کاری خلاف قانون است ).

برای یک روانشناس، استفاده از وقت تراپی مراجعین جهت بحث در مورد مشکلات شخصی خود روانشناس کاملاً غیر حرفه ای محسوب می شود زیرا آنها مبلغی برای وقت تراپی پرداخته اند که می بایستی صرف معالجه آنها قرار گیرد نه درد دل روانشناس.

این شرایط زمانی اتفاق می افتد که روانشناس درگیر روابط ثانویه با خود مراجع و یا شخصی که نزدیک به اوست می شود که این امر ممکن است باعث مخاطره و قضاوت های نادرست در مورد وضعیت مراجع شود. (روابط چند گانه با مراجع مجاز نیست).

روانشناسان همـــواره می توانند از طرف سازمان های حرفه ای مورد مأخذه قرار گیرند اگر درمان را به طور ناگهانی و در نیمه کار رها کنند در حالی که هنوز احتیاج به ادامه درمان است. در شرایطی که این کار الزامی است، تراپیست باید حتماً برای مراجع نام و شماره تلفن روانشناسان لایق و تحصیلکرده ای که دارای تجربه کافی باشد را تهیه کند که به درمان شما ادامه داده شود.

اگر احساس یا تجربه شما این است که روانشناس شما در انجام وظایف خودکوتاهی کرده و یا مرزهای قانونی خود را شکست و به حقوق شما تجاوز کرده شما می توانید مسئله را با:

اگر کمی از حقوق درمانی خود آگاه شدید و خیالتان تا حدی آسوده شد، باید به شما بگوییم که این حقوق شما، همیشه سرلوحه کار ما بوده است و یک دکتر روانشناس خوب همیشه باید آنها را مورد توجه قرار دهد. اگر به دنبال دکتر روانشناس در غرب تهران هستید، می توانید با اطمینان خاطر نیازهای روانشناختی خود را از ما بخواهید و مشکلات خود را برای متخصصین ما مطرح نمایید. تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

مرکز مشاوره کودک شرق تهران

مرکز مشاوره غرب تهران

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

پربازدیدهای ماه


تست آنلاین عشق و عاشقی واقعی


تست شخصیت شناسی نئو


تست آنلاین اختلال دو قطبی


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان


جملات ناب اعتمادبنفس


تست آنلاین وسواس فکری


تست اسکیزوفرنی آنلاین


تست آنلاین اختلال شخصیت مرزی


تست آنلاین سلامت روان

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک 17، واحد 2

شماره تماس: ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

ایمیل: Info@mindtoolbox.ir

   

فلوکستین  سایت روانشناسی

تست هوش  تست روانشناسی  تست وسواس

تست شخصیت شناسی  مهارت های ارتباطی

تست تله های زندگی  جملات انگیزه دهنده

لیست مراکز مشاوره روانشناسی خانواده، ازدواج و کودک خوب در غرب تهران و پونک همراه با شماره تلفن و آدرس هر مرکز. برای دریافت اطلاعات تکمیلی هر مرکز مشاوره به صفحه اختصاصی آن مراجعه نمایید.

اینکه چند مرکز مشاوره در ناحیه ای از تهران وجود داره خیلی مهم نیست، مهم اینکه اون مراکز چه کیفیتی دارند. ما سعی کردیم نام و مشخصات مراکز مشاوره با کیفیت در هر منطقه از تهران رو در اختیار شما بگذاریم.

در صفحه پروفایل مراکز در سایت ما، شما میتونید شماره های تماس و کلی اطلاعات دیگه در خصوص اون مرکز مشاوره یا روانشناسی خاص رو بدست بیارید. همینطور امکان مسیریابی با نرم‌افزار ویز و گوگل‌مپ رو هم خواهید داشت.

طبق تعرفه سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره هزینه هر ۴۵ دقیقه مشاوره از 72 هزار تومان برای یک مشاور با مدرک کارشناسی ارشد تا 165 هزارتومان برای یک مشاور با مدرک دکترا که استاد دانشگاه هم باشند تعیین شده.

مشکلات کودکان متفاوت است. برای درمان هر مشکلی مانند گفتار درمانی، باید به متخصص آن مراجعه نمایید. در این صفحه ما لیست از بهترین مشاوران کودک در منطقه غرب تهران رو گردآوری کردیم.روانشناس در غرب تهران

شما در این صفحه از سایت ما لیستی از مراکز مشاوره یا روانشناسان رو میبینید که خدمات متفاوتی از جمله زوج درمانی و مشاوره ازدواج هم ارائه می دند. ما سعی کردیم اسامی کسانی رو اینجا قید کنیم که مراجعانشون رضایت بالایی از خدمات اونها داشتند.

لیست مراکز مشاوره روانشناسی خانواده، ازدواج و کودک خوب در غرب تهران و پونک همراه با شماره تلفن و آدرس هر مرکز. برای دریافت اطلاعات تکمیلی هر مرکز مشاوره به صفحه اختصاصی آن مراجعه نمایید.

اینکه چند مرکز مشاوره در ناحیه ای از تهران وجود داره خیلی مهم نیست، مهم اینکه اون مراکز چه کیفیتی دارند. ما سعی کردیم نام و مشخصات مراکز مشاوره با کیفیت در هر منطقه از تهران رو در اختیار شما بگذاریم.

در صفحه پروفایل مراکز در سایت ما، شما میتونید شماره های تماس و کلی اطلاعات دیگه در خصوص اون مرکز مشاوره یا روانشناسی خاص رو بدست بیارید. همینطور امکان مسیریابی با نرم‌افزار ویز و گوگل‌مپ رو هم خواهید داشت.

طبق تعرفه سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره هزینه هر ۴۵ دقیقه مشاوره از 72 هزار تومان برای یک مشاور با مدرک کارشناسی ارشد تا 165 هزارتومان برای یک مشاور با مدرک دکترا که استاد دانشگاه هم باشند تعیین شده.

مشکلات کودکان متفاوت است. برای درمان هر مشکلی مانند گفتار درمانی، باید به متخصص آن مراجعه نمایید. در این صفحه ما لیست از بهترین مشاوران کودک در منطقه غرب تهران رو گردآوری کردیم.

شما در این صفحه از سایت ما لیستی از مراکز مشاوره یا روانشناسان رو میبینید که خدمات متفاوتی از جمله زوج درمانی و مشاوره ازدواج هم ارائه می دند. ما سعی کردیم اسامی کسانی رو اینجا قید کنیم که مراجعانشون رضایت بالایی از خدمات اونها داشتند.

ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

ونک – چهارراه جهان کودک – بلوار جردن جنوبی – خ نوزدهم – پلاک 12 – طبقه 5 – واحد 17

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : [email protected]

ارسال نظرات: [email protected]

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828


+ بیشتر …

هیپنوتیزم یک حالت خوشایند و زیبایی است که یک فرد می تواند از طریق دگرهیپنوتیزمی ( هیپنوتیزم شدن توسط یک هیپنوتیزور ) یا از طریق خود هیپنوتیزم ( هیپنوتیزم شدن توسط خود فرد که توسط یک هیپنوتیزور آموزش دیده و تجربه هیپنوتیزم شدن توسط هیپنوتیزور را دارد ) ٬ این حالت هیپنوتیزمی را تجربه کند . مسلماً این حالت خوشایند آرامش بخش که در آن وضعیت ٬ حالت تلقین پذیری سوژه بیشتر شده و ضمیر ناخودآگاه قابل دسترسی شده است ٬ در حالت دگر هیپنوتیزمی بهتر و کارآمدتر اتفاق می افتد.

دکتر لیلا ندایی بهترین روانشناس و هیپنوتراپیست غرب تهران

مطب ها سعادت اباد و صادقیه

۰۲۱۸۸۷۹۴۰۹۸

۰۹۰۲۶۵۶۵۲۷۹

روانشناس در غرب تهران

کلینیک روان‌شناسی و روان‌پزشکی رویااکباتان – خیابان نفیسی – (royapsychoclinic.com) سایتشونه

با سوابق علمی و بالینی دکتر دارابی آشنا شوید.

====-دکترای تخصصی در روان شناسی و استاد دانشگاه با 20 سال سابقه تدریس در دانشگاه در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس روان شناسی.——بیش از 20سال تجربه حرفه ای در مشاوره،رواندرمانی و هیپنوتراپی.—–تالیفات:الف-کتابهای چاپ شده:1-هیپنوتیزم در روان درمانی.نشر پیدایش(چاپ سوم).2-روان شناسی شخصیت.نشر آییژ(چاپ و ویراست دوم).3-اصول روان شناسی و روان درمانی عزت نفس،تهران،نشر آییژ.تابستان 94 چاپ اول.4-مبانی ازدواج و خانواده.تهران.نشر آییژ.پاییز 95.چاپ اول.5-روانشناسی هویت.تهران. 1396. نشر آییژ.چاپ اول.6-روان شناسی ارتباط در رابطه زن و شوهر(زیر چاپ-نشر آییژ).و …=====-ویراستار فنی کتابهای افسردگی و استرس.نشر پیدایش.——–اجرای10پروزه تحقیقاتی در موضوعات مختلف روان شناسی از جمله اجرای یک طرح ملی در خصوص هویت یابی نوجوانان ایرانی با کمک دانشگاه علوم بهزیستی تهران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال 83.——ارائه بیش از ده مقاله علمی-پژوهشی در مجلات علمی و همایشهای کشوری.——استاد راهنما و مشاور بیش از 50 پایان نامه فوق لیسانس روان شناسی در چندین دانشگاه از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران مرکزی،رودهن و علوم و تحقیقات تهران..- – – –محقق و پژوهشگر برتر با رتبه اول در سال 79.========متد رواندرمانی:-بر اساس نیاز مراجع ولی تاکید روی روان درمانی شناختی-رفتاری(رواندرمانی c.b.t و طرحواره درمانی) ،شفای کودک درون، هیپنوتیزم ..تلفن کلینیک = 44030719

سایت.

www.dr-darabi.com

(از مراجعان دکتر دارابی)

دکتر مهدی صحراگرد 

کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی بالینی

شماره دفتر ۴۴۲۵۴۹۵۳

09368674545

09028589886 (مشاوره در واتس آپ)

عضو هیات علمی دانشگاه 

عضو انجمن هیپنوتراپی بالینی ایران 

دارای مقالات مختلف در حوزه روانشناسی 

هدایت و راهنمایی ده ها عنوان مقاله 

درمانگر مراکز درمانی بنیاد شهید و امور ايثارگران

همکاری با مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی وارش 

موسس و مسئول فنی مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آسا 

داور مجله علمی پژوهشی طب جانباز

ارایه مقالات متعدد در کنفرانس های بین المللي از جمله کنگره جهانی روانشناسی در برلین و کنگره روانشناسی اروپا در استانبول 

شرکت در کنگره جهانی روانپزشکی وین

برگذاری کارگاه های رایگان

مقاله به نوشته ی دکتر مهدی صحراگرد دکتری روانشناسی و هیات علمی دانشگاه

برای رفع چاقی ابتدا باید علت چاقی را جویا شد

علت های مختلف چاقی عبارتند از :جسمی،روانی،اجتماعی و …برای فهمیدن این موضوع باید داستان زندگی فرد را دنبال کنیم

و از علل جسمی و ژنتیکی که بگذریم چاقی علت های روانی زیادی دارد

اغلب چاقی را یک مشکل شکمی می دانند تا مغزی و روانی ،درحالی که بر اساس دلایل علمی محکم یکی از علل چاقی مغز است.

امروزه روانشناسی همراه با تکنولوژی های جدید به تولید روش های کوتاه ،کم هزینه و موثر برای کمک به افرادی که قصد لاغری دارند پرداخته است که می تواند در به دست آوردن تناسب اندام تان به شما کمک کند

از جمله این روش ها استفاده از دستگاه tDCSاست که با استفاده از پد هایی که بر روی سر یا لاله گوش ها قرار می گیرد فعالیت بخش های مرتبط با خوردن د رمغز را کاهش می دهد و موجب لاغری پس از چند جلسه می گردد

درمان شده توسط دکتر مهدی صحراگرد:

وقتی ۱۵ سالم بود یه دفعه انگار تشنج کردم و

روانشناس در غرب تهران

دست هام قفل شد، تپش قلبم انقد بالا رفته بود که انگار از سینه ام داشت میزد بیرون، نفسم دیگه بالا نمیومد، سریع رسوندنم به بیمارستان و دکتر نوار مغزی گرفت و گفت هیچ مشکلی ندارم اما همیشه ترس از این داشتم که دوباره این اتفاق برام بیفته. قبل این اتفاق درسم خیلی خوب بود و انقد همیشه نگران بودم که نکنه این اتفاق تو مدرسه و جلوی دوست هام بیفته و آبروم بره که کم کم افت تحصیلی هم پیدا کردم، دیگه تمرکز نداشتم و نمی تونستم خوب درس بخونم. چند وقتی گذشته بود که دوباره همون اتفاق برام افتاد و دوباره رسوندنم به اورژانس بیمارستان و دکتر گفت مشکلی نداره و عصبیه. چند وقت یبار این حمله ها اتفاق میفتاد و من همیشه نگران حمله بعدی بودم انقد حمله ها زیاد شده بود که هر دو سه روز یبار می رسوندنم به بیمارستان و یه آمپول آرامبخش بهم می زدند و بعدش میرفتم خونه. دیگه از درس خوندن افتادم و نتونستم رشته خوبی تو دانشگاه قبول بشم و افسردگی هم به حمله ها اضافه شد. دیگه دل و دماغ سابق و نداشتم و از ترس حمله ها خیلی تو جمع و مهمونی نمی رفتم. خیلی گوشه گیر شده بودم. اتفاقی توی اینترنت یکی از مقاله های دکتر و خوندم، احساس می کردم علایمی که گفته بود همون چیزایی بود که منم داشتم. یه روز وقت گرفتم و رفتم مطبش، علایم ام و که شنید گفت دوتا از بیماری های شایع اعصاب و روانه و درمان خیلی سختی نداره. دوتا راه گفت که یکیش با دارو بود و اون یکی بدون دارو و با یه دستگاه تو حوزه اعصاب و روان. چون خانواده ام به داروی اعصاب حساس بودند گفتم بدون دارو درمان بشم. بعد از چند جلسه خیلی بهتر شده بودم، دیگه انگار اون حمله ها و حال و هوای بد دست از سرم برداشته بودند. خداروشکر الان خیلی بهترم و دارم روند درمانم و طی می کنم.

مشاور و درمانگر

دارای پروانه تخصصی از سازمان نظام روانشناسی به شماره ۴۳۹۴

نویسنده چندین جلد کتاب در حوزه درمان و خودشناسی

مبتکر روش درمانی مبتنی بر خودشناسی

مشاوره فردی، خانواده، پیش از ازدواج، نوجوان، اعتیاد و شغلی 

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

توی سایته دکترساینا کلی پزشک متخصص هستند که میتونی آنلاین باهاشون گفتگو کنی 

و هر چی سوال پزشکی داری ازشون بپرسی

روانشناس در غرب تهران

امیر شیرین زاده – سمت صادقیه و فرمانیه هستش. توی گوگل بزن میادش. 

دکتر شعبان که یه دونس 

کسی دکتر انصاری رو میشناسه اینجا شمارشو دارین به من بدید من خیلی تعریف این دکتر رو شنیدم دخترمو می خوام ببرم پیشش 

سارا جان من رفتم پیششون شمارشو ندارم این ادرس سایتشه دکتر سعید انصاری از سایتش شمارشو بردار

ادرس سایتش اینه عزیزم خیلی دکتر خوبیه شک نکن. حتما ببرش http://drsaeedansari.ir/

دکتر مهسا ساداتی متخصص روانشناسی ، کارشون عالیه کلیکینیک شون شهرآرا ۸۸۲۶۷۰۴۰ ؛ ۸۸۲۶۷۰۶۸ اغلب وقتشون پر هست شمار همراهشون ۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸ اگه باهاشون هماهنگ کنین شاید هماهنگ کنن وقت بزارن 

عزیزم من برای اختلال خواب و خواب پریشی های که داشتم رفتم پیش دکتر زهرا امام . روانشناس خوبیه چون من از اون موقع که رفتم پیشش خیلی بهتر شدم و راحت میتونم بخوابم از روانپزشک بهتر چون روانپزشک دارو میده اینجوری اصلا خوب نیست به قرص ها معتاد میشی 

ااا چه جالب منم برای شب ادراری و استرس دخترم رفتم پیش دکتر امام واقعا خوب و دخترم خیلی بهتر شد . خداخیرش بده مشاوره خوب و قابل اعتمادیه .

سلام پیام بدید به من در زمینه مشکلتون بهتون معرفی کنم

من ی روانشناس و هیپنوتراپیست عالی میشناسم که خانم هم هست مطبش سعادت اباده فک کنم صادقیه هم داره کارش درجه یکه دعام میکنی

۰۲۱۸۸۷۹۴۰۹۸

سلام دوستان 

دکتر مهسا ساداتی متخصص روانشناسی کودک و نوجوان کارشون عالیه در ضمن ایشون استاد دانشگاه و مدرس کارگاه های روانشناسی دانشگاه علامه هستند.

اخیراً ایشون کار نوروفیدبک هم انجام میدند ودر درمان بسیاری از اختلالات و اضطراب و بیش فعالی و اتیسم حرف اول رو میزنند .

یکی از کلینیک های که  ایشون هستند کلینیک بهار نو شهرآرا باشماره تماس ۸۸۲۶۷۰۴۰ و ۸۸۲۶۷۰۶۸ که اغلب وقت هاشون تا یکماه پر هست ولی بنظرم ارزش صبر کردن رو داره در ضمن شماره خانم دکتر ۰۹۱۲۸۳۹۸۵۸۸ است اگه کارتون اورژانسی باشه با خودشون تماس بگیرید شاید بتونند یه وقت کنسلی بهتون بدند من که باخودشون تماس گرفتم بنده خدا برا هفته بعدشون ده شب وقت دادند دخترم اضطراب حاد داشت که با چند جلسه بازی درمانی و نوروفیدبک و تست استفورد کامل مشکلش برطرف شد حتی کار به دارو  آرام بخش برا دخترم رسیده بود که خدارو شکر العان خیلی خیلی بهتره ، 

دوستانی که فرزندانشون مشکوک به مشکلات اختلال یادگیری و تمرکز و بیش فعالی و اتیسم و اضطراب و یا هر اختلال دیگه ای که دارند،  خانم دکتر مهسا ساداتی  بینظیره در ضمن ایشون یه کلینیک دیگه هم فکر میکنم در قیطریه هستند ، اگه دوستانی که غرب تهران براشون دوره میتونند با خانم دکتر صحبت کنند که اونجا وقت بدند ولی روز هایی که من  تو کلینیک شهرآرا وقت  داشتم میدیدم که از  کرج  و اسلام شهر  و حتی ورامین هم اونجا بودند.  خدارو شکر مشکل دخترم حل شده شما هم مشکل فرزند عزیزتون حل بشه😍😍

بله منم از ايشون خيلي نتيجه گرفتم 

  سلاااام من یه روانشناس خوب میشناسم که  قیمتش هم مناسبه وواقعا باوجدان . راهکارهای عالی نشون میده  برو اینحا … فوقالعادس . خیلی با تجربه هستش . 09122877547

من تعریف دکتر علی کربلایی خیلی شنیدم . مطبش پونک 

دكترشعبان و مجموعه شون افق سلامت خيلي خوبه من سمت ونكشونو رفتم ولي صادقيه هم شعه دارن احتمالا توي اينترنت بزنيد شمارش مياد

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

روانشناس در غرب تهران
روانشناس در غرب تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *