روانپزشک خوب مشهد

 
helpkade
روانپزشک خوب مشهد
روانپزشک خوب مشهد

روانپزشک خوب در مشهد – بهترین روانپزشک مشهد – بهترین فوق تخصص روانپزشک در مشهد – بهترین مراکز روانپزشکی مشهد – زوج درمانی در مشهد – دکتر روانکاوی در مشهد – دکتر متخصص اختلال میل جنسی در مشهد – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر متخصص واژینیسموس در مشهد – زوج درمانگر خوب در مشهد – روانپزشک عالی در مشهد – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

مرتضي هستم22ساله از تهران.اصالتا ترک.دختري رو دوست دارم اصالتا مازندراني پدر و مادرم شديدا مخالفت ميکنند ب منزله ي اينکه تو بايد يا با فاميل ازدواج کني يا همشهري و ترک.ميگويند که ما جلو در شمالي جماعت نميريم اگه هم خودت بري ما به هيچ وجه سمتت نماييم.من چيکار کنم که راضي بشن لطفا راهنماييم کنيد

اگه دوسش داري تحت هيچ شرايطي بيخيالش نشو

اگه دوستي تون دو طرفه هست برو بگيرش.در غير اين صورت قيدشو بزن حرف پدر مادرتو گوش کن..

روانپزشک خوب مشهد

سلام. دنبال ي روانشناس توي مشهدن براي تشخيص ترنس بودن. اگه ي دکتر خوب ميشناسيد بهم معرفي کنيد..ممنون

دکتر روان پزشک که تشخيش بده يه فرد مشکل رواني داره

سلام.دکتر وثوق *** فقط بلده از مردم تست بگيره و به بهانه ي تست n تومن ازشون پول بگيره و اگه تست هم ندي اصلا به حرفات گوش نميده !!!! اينگار اصلا مريض براش اهميت نداره *** خلاصه من اصلا دکتر وثوق رو به کسي پيشنهاد نميدم .

عالي
تقريبا هر کس که مشکلاتي مشابه من داره و داشته به من دکتر وثوق و جهت رفع مشکلاتش توصيه جدي کردم ممنون ک هستين

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

🖐 اگر به دکتر ایرج وثوق مراجعه داشته اید، لطفا نظـر خود را اعلام کنید

حالت شما بعد از مراجعه به پزشک

به دنبال برترین دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در مشهد هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در مشهد را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در مشهد می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در مشهد را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در مشهد, بهترین روانپزشک در مشهد, بهترین فوق تخصص روانپزشک در مشهد, بهترین مراکز روانپزشکی در مشهد, زوج درمانی در مشهد, دکتر روانکاوی در مشهد, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در مشهد, روانپزشک عالی در مشهد, مشاور ازدواج در مشهد, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در مشهد

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

روانپزشک خوب مشهد

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانپزشک کیست؟

روانپزشک، فردی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. تشخیص و درمان افراد مبتلا به بیماری‌های روانی در تخصص آنها است. آنها درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی انسان داشته و به خوبی با ارتباط این دو آشنا هستند. روانپزشکان به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می‌کنند.

روانپزشکان چه کاری انجام می‌دهند؟

روانپزشکان علائم روانی و جسمی شما را ارزیابی می‌کنند. آنها مشکل شما را تشخیص می‌دهند و با همکاری متقابل، طرحی برای درمان شما ارائه می‌دهند. روانپزشکان، درمان روانشناختی ارائه می‌دهند، دارو تجویز می‌کنند و از الکتروشوک برای درمان کمک می‌گیرند.

روانپزشک خوب مشهد

روانپزشک برای درمان از اقدامات زیر استفاده می‌کند:

روانپزشک به چه کاری می‌آید؟

اگر سلامت روانی شما با مشکلات زیر روبرو شده است، به یک روانپزشک نیاز دارید:

دلایل متداول برای مراجعه به روانپزشک عبارتند از:

روانپزشکان چه درمان‎‌هایی را ارائه می‌دهند؟

آنها همچنین توصیه هایی در خصوص رژیم غذایی، خواب و غیره ارائه می‌دهند که به بازیابی بیمار کمک می‌کند. اطلاعاتی که آنها در مورد وضعیت بیمار ارائه می‌کنند، نقش به سزایی در شناخت علائم و درمان آنها دارد. روانپزشک تنها از درمان‌هایی استفاده می‌کند که سلامت و اثربخشی آنها ثابت شده باشد.

روانپزشکان توضیح می‌دهند که:

موافقت با شیوه درمان پیشنهادی پزشک، به شما بستگی دارد.

روانپزشکان چه تحصیلاتی دارند؟

روانپزشکان حداقل 11 سال یا بیشتر آموزش می‌بینند. آنها ابتدا در دانشگاه مدرک پزشکی می‌گیرند. سپس، حداقل 1 یا 2 سال دیگر در بیمارستان آموزش می‌بینند. در ادامه، برای آنکه به یک روانپزشک تبدیل شوند، باید 5 سال آموزش ویژه ببینند.

روانپزشکان کجا کار می‌کنند؟

روانپزشکان در بیمارستان‌های عمومی و خصوصی، مؤسسات خدمات بهداشت روانی و مطب‌های خصوصی کار می‌کنند. آنها همچنین در زمینه‌های تحقیقاتی، مشاوره امور حقوقی و تدریس نیز فعالیت دارند. این یعنی آنها در ادارات دولتی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها کار می‌کنند.

بسیاری از روانپزشکان چندین شغل مختلف دارند. آنها ممکن است بخشی از روز را در یک بیمارستان عمومی باشند و باقی روز را به صورت خصوصی کار کنند.

زمینه‌های فوق تخصص در روانپزشکی

برخی روانپزشکان بر یک زمینه خاص تمرکز دارند؛ برای مثال:

دکتر علیرضا اکرمی نژاد 

دکتر بهاره فروزش 

دکتر رویا صمدی 

دکتر علی ربانی زاده 

دکتر علی کریمی شکیب 

دکتر فریبرز پویان 

دکتر سید علی میلانی 

دکتر عبدالحسین طاهری هروی 

دکتر سید علی ثاقبی 

دکتر سید محمد مرتضی نیا 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

روانپزشک خوب مشهد

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر محمد ارقبایی 

دکتر سیده نرگس گلستان 

دکتر هدی نداف شرق 

دکتر سیده مریم مشیریان فراحی 

جواد حسینی 

اکرم قشقایی 

دکتر نسرین ذبیحی 

مرضیه هاشمی 

فریده صادقی مقدم 

دکتر بتول غضنفری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

نیاز فوری به یه روانپزشک خوب تو مشهد دارم خانوم باشه که بهتر چند تا پیدا کردم یکیشون که فوت شده بود یکی هم که برا کودک بوده دکتر وثوق هم هست اما نمی دونم خوبه یا نه. برا کسی که دارو مصرف می کنه می خواد روانپزشکش رو عوض کنه می خوام. ممنون می شم اگه کمک کنید خانومهای عزیز.

هیچکس نیست بدونه ؟  

من تا تایپیکتو دیدم میخواستم بزنم وثوق ..من خودم رفتم با یک قرص مشکلم رفع شد ازش راضی بودم وچندتاازآشناها که کلا مریض اشن حتی بچه شش ساله شونو میبرن

روانپزشک خوب مشهد

چند وقت رفتید ؟ من خواهرم 3 ساله داره میره برا یه افسردگی خفیف بود هنوزم داره روزی 3 تا قرص می خوره 

عفونت مجاری ادرار دارید؟ عفونت شما موقتی خوب میشود و دوباره باز میگردد؟  

داروی کانفرون بیونوریکا آلمان مشکل شما را برطرف می کند. 

 برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

به نظرم باید دکترش عوض کنه 

دکتر عبداللهیان،،حرف اول رو میزنه،یه زمانی رییس بیمارستان ابن سینا هم بود،یا خانم دکتر امانپور

این دوتا رو شناخت دارم،

نمدونم من برای افسردگی نرفتم پلکم پرش داشت یک قرص داد درعرض یک هفته خوب شدم ولی درزمینه مغزواعصاب آخوندیانم عالیه

تخصص مغز اعصاب با اعصاب و روان فرق میکنه،برای مشکلات روحی بهتر هست، به اعصاب وروان مراجعه کرد

الان پیش مغز و اعصاب میره . من می گم باید پیش اعصاب و روان بره. دکتر وثوق اعصاب روان هستند یا مغز و اعصاب؟

دکتر وثوق،دکتر روانشناس هستند،برای مشاوره هاشون خیلی معروف هستند

برات سرچ کردم،متخصص اعصاب وروان هستند

مرسی عزیزم 

پس همین ایشون خوبه 

خواهش میکنم،مریض هایی از این دست درمانشان یه کم طول میکشه،انشالله که زودتر،خوب بشن

خانم دکتر امانپور ازشون شماره ای آدرسی دارید ؟

درسته. نگرانشم. این روزا یکم زیادی بدخلق شده. همه ش تو اتاقشه بیرون نمیاد … 

امامپور،عارف 1 هستند

  مرسی عزیزم 

خواهش میکنم بانو

سلام دکتر ساناز وثوقی من ازشون مشاوره گرفتم کارشون خوبه خیلی امیدوارم برای شما هم مفید واقع بشه

https://www.salamati24.com/fa/profile/146516/ساناز-وثوقی

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

با توجه به مشکلات دنیای امروز مسائل و اختلالات روانی در زندگی بسیاری دیده می شود .آیا به دنبال آدرس مطب دکتر روانپزشک خوب در مشهد می گردید؟ یکی از مهم ترین مشکلاتی که در جامعه ما وجود دارد، عدم درک و شناخت کافی از بیماری ها و اختلالات روانپزشکی است . یکی از دلایل عمده این مسئله هم این است که این بیماری ها بدون علائم جسمی و ظاهری بروز می کنند. بسیاری از افراد اصلا نمی دانند که این حالات مربوط به یک بیماری است . و دلیل آن را تنها به مشکلات محیط و اتفاقاتی که در پیرامون آنها رخ می دهد ، مربوط می دانند.

درمان مشکلات روانی مانند مشکلات جسمی به سرعت و سهولت انجام نمی‌گیرد و این فرایند بسیار زمان‌بر و نفس‌گیر است. فردی که طی سالیان متمادی عادات بد و رفتارهای نادرست را با خود حمل کرده وقتی بخواهد به یکباره همه این عادات را ترک کند با مشکل مواجه می‌شود. در کنار این نمی‌توان انتظار داشت درمان درباره افرادی که مبتلا به افسردگی حاد هستند به‌طور کامل و محسوس صورت پذیرد. با وجود این، درباره بسیاری از این بیماری‌ها ضرورت مداخله روانشناس یا روانپزشک به‌شدت احساس می‌شود. چنانکه اگر این مداخله در زمان مشخص و با روش درست و علمی صورت نگیرد و بیماری درمان نشود نه تنها بیماری در وجود فرد برطرف نمی‌شود، بلکه رشد کرده و به بیماری‌های روانی حاد تبدیل می‌شود.

اگر تصمیم دارید به مطب روانپزشک مراجعه کنید ابتدا باید ویژگی های روانپزشک خوب را بدانید. این ویژگی ها عبارتند از:

با توجه به مسائل جامعه امروز مراجعه به روانپزشک و چکاپ روحی ار مهم ترین مسائل است. برای تعیین وقت مشاوره خود با روانشناسان متخصص با ما در راتباط باشید.

پشتیبانی: 09909675313

روانپزشک خوب مشهد

حقوق مادی و معنوی این سایت وابسته به مرکز روان شناسی آرامش ماندگار می باشد.

مجرب ترین فوق تخصص روان پزشکی پروفسور کامران عدلی

روانپزشک و روانکاو از دانشگاه هاروارد آمریکا

عضو سابق هیئت های علمی دانشگاه های آمریکا و ایران

و انجمن دانشمندان جنوب آمریکا

1. دوره پزشکی عمومی از سال 1975 تا سال 1981 میلادی در دانشگاه تهران در ایران

روانپزشک خوب مشهد

2. کارورزی در دانشگاه تهران از سال 1981 تا 1982 میلادی

3. دوره تخصصی جراحی در بیمارستان ترنتون واقع در ایالت نیوجرسی آمریکا از سال 1984 تا 1985 میلادی

4. دوره تخصصی داخلی در دانشگاه waye واقع در ایالت میشیگان آمریکا از سال 1985 تا 1986 میلادی

7. سرپرست آموزشی پزشکان دوره تخصصی اعصاب و روان در دانشگاه هاروارد در سال 1989

9. رئیس بخش داخلی روانپزشکی بیمارستان Heritage واقع در ایالت ماساچوست آمریکا از سال 1993 تا 1994 میلادی

11. تدریس در دانشگاه و همچنین تدریس خصوصی بیماری های اعصاب و روان در تهران از سال 1996 تا 2000 میلادی

12. عضو هیئت علمی دانشگاه در شهرهای بندرعباس و بوشهر در سال های 1997 و 1998

13. تجربیات و مطالعات گستردهدر طبابت فوق تخصصی روانکاوی در تطابق با فرهنگ ایران رزومه پژوهشی :

1. انتشار پژوهشی در باب پیشگیری از میگرن در مجله Headache 2. انتشار 12 مقاله در همکاری با دانشگاه L.S.U در باب اثرات مواد مخدر روی سیستم عصبی

3. انتشار مقاله ای در باب توهمات فرهنگی

4. تحقیقات الکتروفیزیولوژی در COPD ارائه شده در کنگره روانپزشکان آمریکا در سال 1991 و انجمن دانشمندان جنوب آمریکا در سال1992

شماره های تماس:

اطلاعات بیشتر

آیا می دانید بهترین روانپزشک در تهران کیست؟ چه ویژگی هایی باعث می شود تا یک روانپزشک بتواند به عنوان یک روانپزشک خوب در تهران شناخته شود؟ در مطالب قبلی شما را با درمان اختلال اضطراب…

اطلاعات بیشتر

همانطور که می دانید پروفسور عدلی به عنوان بهترین روانکاو در تهران شناخته شده است. برای درمان بسیاری از بیماری های روانی و همچنین اختلالات مختلف می توانید از کلینیک دکتر استفاده کنید. در مطالب قبلی…

اطلاعات بیشتر

بهترین روش برای درمان اختلال اضطراب مراجعه به متخصص روانپزشک می باشد. اما چگونه باید فهمید که فرد یا افراد از این اختلال رنج می برند؟ با ما همراه باشید تا از علائم و دلایل اختلال…

اطلاعات بیشتر

کار متخصص روانپزشک با روانشناس، درمانگر و غیره متفاوت است. به طور کلی روان درمانی یک فرآیند عجیبی است. دو انسان با یکدیگر جمع شده و صحبت می کنند. در این بین یکی به دیگری کمک…

کاربران عزیز، در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با شماره های پشتیبانی به صورت شبانه روزی تماس گرفته و مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

طراحی سایت پزشکی
و سئو وب سایت و
هاست
توسط
توشن

روانپزشک خوب مشهد
روانپزشک خوب مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *