شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان

 
helpkade
شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان
شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان

می توانید در این بخش لیست متخصص زنان و زایمان سامانه رسا را مشاهده
کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

زنان و زایمان

متخصص زنان و زایمان از دانشگاه دانشگاه ایران
،
بورد تخصصی زنان و زایمان و نازایی
،
سابقه طبابت از سال 1373

زنان و زایمان


متخصص زنان و زایمان
،

شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان

زنان و زایمان

جراح و متخصص زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی ایران
،
فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه تهران
،
دارای بورد تخصصی

زنان و زایمان

متخصص زنان، زایمان، نازایی و زیبایی
،

زنان و زایمان

متخصص زنان و زایمان از دانشگاه شهید بهشتی
،
فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی
،
سابقه همکاری با بیمارستان های مادران، الغدیر، مردم، نیکان و عرفان

زنان و زایمان


متخصص زنان و زایمان
،

تخصص زنان و زایمان، یکی از حوزه های پزشکی است که بر مسائل منحصر به بانوان تمرکز می کند. متخصصان این حوزه از زمان تصمیم به بارداری تا زایمان و شیردهی مراجعین خود را تحت نظر دارند و راهکار ها و خدمات پزشکی مورد نیاز ارائه می کنند. بخش دیگری که متخصصان زنان و زایمان در آن فعالیت می کنند، مراقبت های ویژه بانوان و درمان بیماری های مرتبط با دستگاه تناسلی و پستان مانند سرطان سینه ،تخمدان و بیماری های مقاربتی است.

رشته تخصصی زنان و زایمان جزو رشته هایی است که متخصصین آن برای جراحی آموزش تخصصی دیده و بر خلاف عموم رشته های پزشکی، می توانند کلیه‌ی جراحی های ویژه بانوان را انجام دهند. البته برخی از این عمل های جراحی نیازمند گذراندن دوره های آموزشی (تحت عنوان فلوشیپ) هستند. سزارین، لاپاروسکوپی، لابیاپلاستی، هیسترکتومی، هیسترسکوپی، میومکتومی، جراحی کیست تخمدان، فیبروم رحم، بستن لوله فالوپ، بیوپسی، کولپوسکوپی و جراحی هایی از این دست در حیطه‌ی وظای ف متخصصین زنان و زایمان است.

لاپاروسکوپی: عمل لاپاروسکوپی تکنیکی از جراحی های کم تهاجم است. به این معنا که برای اجرای عمل جراحی برش های کوچکتری نیاز است و این موجب می شود زخم های بیمار زودتر بهبود یافته و خطر ابتلا به بیماری های عفونی کاهش یابد. این تکنیک هم برای تشخیص و هم درمان بیماری ها استفاده می شود. بررسی مشکلات ناباروری در زنان ، بررسی آسیب دیدگی های بافت آندومتریوز ، حاملگی خارج از رحم، چسبندگی، تشخیص سرطان ها، برداشتن کیست های تخمدان از جمله مشکلاتی است که با می تواند به صورت لاپاروسکوپیک انجام شود.

هیسترکتومی: هیسترکتومی یا زهدان برداری از رایج ترین عمل های جراحی است که متخصص زنان انجام می دهد که طی آن تمام یا بخشی از رحم برداشته می شود.

میومکتومی: عمل برداشتن یک توده‌ی غیر سرطانی در اندام تناسلی بانوان که از جنس بافت عضلانی بوده و به میزان غیر عادی رشد کرده است را میومکتومی یا فیبرکتومی می گویند.

کولپوسکوپی: کولپوسکوپی یک روش تشخیصی است که به منظور مشاهده و معاینه دقیق واژن و دهانه رحم انجام می شود.

هسیتروسکوپی: یک روش تشخیص درمانی است که برای مشاهده و معاینه‌ی دقیق داخل رحم انجام می شود.

 

مامایی یکی از رشته های علوم پزشکی است که دانش آموختگان آن برای مراقبت مادران و نوزادان آماده می شوند همچنین می توانند به مراجعین خود آموزش و مشاوره زناشویی و پیشگیری یا آمادگی برای بارداری بدهند. ماما ها می توانند به تنهایی مراحل زایمان طبیعی را انجام داده و از نوزاد و مادر مراقبت جسمی و روحی داشته باشند. از طرفی می توان برای مشکلات معمول یا معاینه های رایج زنان مثل تست پاپ اسمیر یا عفونت ها ابتدا به ماما مراجعه کرد.

مهم است بدانیم که ماما پزشک نیست اما متخصص زنان و زایمان دوره ی پزشکی عمومی را گذرانده سپس در حوزه ی تخصصی زنان و زایمان برای کلیه ی مشکلات و بیماری ها و عمل های جراحی مختص بانوان آموزش دیده و تجربه کسب کرده است. متخصصان زنان و زایمان برای درمان و جراحی پیچیده ترین بیماری های این زمینه آماده شده اند و لازم است که برای این موارد و زایمان های غیر طبیعی مثل سزارین به ایشان مراجعه شود.

هنوز دلیل به وجود آمدن این بیماری به روشنی مشخص نیست. در این بیماری تولید هورمون تستوسترون که یک هورمون مردانه است در تخمدان بیش از اندازه صورت می گیرد. این امر موجب مشکلات عدیده ای در بیماران می شود.

بسیاری از بانوان از چند روز پیش از شروع قاعدگی خود دچار علائم جسمی، عاطفی و روانی می شوند که به مجموع آن ها سندرم پیش از قاعدگی می گویند. آکنه، کمر درد، تورم شکم، تغییر در اشتها، تغییرات خلقی از جمله ی این علائم است.

از هر 100 زن،10 الی 15 نفر پس از زایمان دچار افسردگی می شوند. این مشکل حداقل دو هفته طول می کشد. زود رنجی، خستگی، بی خوابی، تغییر اشتها، کاهش میل جنسی ،افکار منفی و احساس گناه از جمله علائم این بیماریست.

این عارضه یک عارضه ی جدی است که زنان باردار را تهدید می کند.این عارضه حدود 52 درصد زنان را درگیر می کند. سر درد مداوم، اضافه وزن بیش از 2 کیلو در هفته، ورم کردن دست و پا، اختلال در فشار خون و عملکرد کلیه و دستگاه عصب مرکزی از جمله علائم این بیماری است که نیاز به درمان سریع دارد.

آمنوره

آمنوره فقدان قاعدگی است که در دو دسته اولیه و ثانویه تقسیم می شود . آمنوره اولیه زمانی است که حتی زمان رسیدن به بلوغ قاعدگی اتفاق نمی افتد. این مشکل دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. آمنوره ثانویه به دلیل بارداری، کیست تخمدان و فیبروم ممکن است رخ بدهد.

قاعدگی دردناک یا دیسمنوره به معنی احساس درد غیر معمول در قسمت شکم در هنگام قاعدگی است.

فیبروم های رحمی که میوم نیز نامیده می شود، تومورهای خوش خیمی هستند که درون رحم یا روی آن رشد می کنند.این غده های خوش خیم از جنس بافت عضله هستند و اندازه ی آن ها با هم متفاوت است. درد شکمی و خونریزی های شدید از جمله علائم فیبروم است.

واژینیت یا التهاب و عفونت واژن یک التهاب داخل واژن است که با خارش و سوزش مجرا خود را نشان می دهد و دلایل و انواع مختلفی دارد. واژینیت قارچی، واژینیت تریکوموناسی و واژینیت باکتریایی انواع مختلف این بیماری هستند.

این بیماری یک بیماری شایع در خانم هاست که معمولا در پی زایمان های طبیعی متعدد ایجاد می شود. در این عارضه عضلات نگهدارنده ی رحم ضعیف می شوند و رحم به داخل کانال واژن فرو می رود. احساس پر بودن یا فشار در لگن، درد در پایین کمر،درد هنگام مقاربت جنسی، مشکل در ادرار یا حرکت روده ها، مشکل در راه رفتن و احساس بیرون آمدن چیزی از واژن از علائم این بیماری است.

کیست تخمدان کیسه ایست که از مایعات پر است و در داخل یا سطح تخمدان به وجود می آید. اغلب کیست های تخمدان کوچک و فاقد علائم خاصی هستند. اگر کیست تخمدان بترکد، بیمار دچار درد شدید و ناگهانی می شود. علائمی همچون درد های شکمی و حالت تهوع از جمله علائم کیست تخمدان هستند.

این بیماری نسبتا شایع در میان زنان است که در طی آن مخاط داخل رحم از بین می روند و قسمت های مختلف رحم به هم می چسبند . این بیماری در صورت عدم درمان به موقع باعث نازایی یا سقط های مکرر می شود.

سرطان سینه، سرطان تخمدان و مثانه و سرطان دهانه رحم، یائسگی زودرس ، اختلالات هورمونی و آندومتریوز نیز از دیگر بیماری های مرتبط با زنان است که درمان آن ها توسط متخصص زنان و زایمان انجام می شود.

ناتوانی یک زوج در باردار شدن پس از یک سال رابطه جنسی بدون جلوگیری از بارداری را ناباروری یا نازایی تعریف می کنند. علل ناباروری در زنان به دلایل مختلفی از جمله اختلال در تخمک گذاری، اختلال در لوله های رحمی، آندومتریوز، اختلال در گردن رحم و مشکلات دستگاه ایمنی بدن اتفاق می افتد.

برای درمان ناباروری با توجه به علت اصلی آن درمان های مختلفی وجود دارد . این درمان ها شامل درمان های دارویی، تلقیح داخل رحمی، جراحی و روش های کمک باروری مانند ivf یا لقاح خارج از رحم، استفاده از تخمک اهدایی و یا رحم اجاره ای می شود.

 

هنگامی که زنان یائسه می شوند ،چرخه ی قاعدگی آنان متوقف شده و توانایی باروری خود را از دست می دهند. در این زمان تخمدان ها به میزان کمتری هورمون های زنانه به خصوص استروژن ترشح می کنند و سبب بروز عوارض یائسگی می شوند. گر گرفتگی ،تپش قلب ،نعریق ، اضطراب و بی خوابی علائمی هستند که در گذر زمان از بین می روند اما مشکلاتی از قبیل خطر ابتلا به پوکی استخوان ، بیماری های قلبی و عروقی و افسردگی همواره وجود خواهند داشت.شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان

از جمله روش های درمانی و مراقبتی برای کاهش عوارض و علائم یائسگی، ورزش، تغذیه مناسب، هورمون تراپی و استفاده از آنتی اکسیدان های طبیعی و سنتزی مانند ویتامین های ای و سی و فیتواستروژن ها هستند. این روش ها، میزان مصرف داروها و ورزش های مناسب این دوره را متخصصین زنان و زایمان تجویز می کنند.

سلامت زنان نقش مهمی در سلامت خانواده و سلامت جامعه دارد. شیوه ی زندگی سالم و مراقبت های دوره ای به تضمین سلامت زنان کمک خواهد کرد. این موضوع اهمیت نقش متخصصین زنان و زایمان و هم چنین ماما ها را بیش از پیش روشن می کند. یکی از روش های مراقبت از سلامتی به طور مداوم استفاده از ارتباط غیر حضوری با پزشکان است که هدف اصلی سامانه ی رسا ست.

خدمات درمانی غیر حضوری برای افرادی که امکان مراجعه حضوری ندارند راه حل بسیار مناسبی است ، از لحاظ هزینه به صرفه تر است و زمان های بیشتری در دسترس افراد قرار دارد.

با استفاده از سامانه رسا شما می توانید در هر مکانی که هستید با پزشک خود مشورت کنید. بدین صورت که ابتدا با ثبت نام در سامانه رسا عضو شوید. سپس حساب کاربری خود را به تعداد دقایقی که می خواهید با پزشک خود صحبت کنید، شارژ کنید. این کار را با استفاده از درگاه امن بانکی و یا کد USSD می توانید انجام دهید. سپس همکاران ما تماس شما را با پزشک یا مشاورتان برقرار می کنند.

در ضمن برای انتخاب پزشک خود می توانید از همین صفحه وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات تخصصی آنها و نظرات سایر کاربران را بررسی کنید.

 

درباه رِسا

رِسا
اولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز
براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب
از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس
های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

کاربری

دسترسی سریع

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی بیماران :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۳ ۰۰

ثبت نام پزشکان :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۲ ۰۰

info@resaa.net

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به شرکت رسالت سلامت ایرانیان (برگ های سبز و نقره ای سابق) تعلق
دارد © ۱۳۹۹

اگر چه که نیاز به استفاده از خدمات مشاوره ای در زندگی روزمره ی بسیاری از افراد و خانواده ها مشاهده می شود، اما همچنان بسیاری از افراد از دریافت خدمات مشاوره ای سر باز می زنند.

در موضوعاتی همچون مسائل زنان و مسائل جنسی شاید یکی از علت های طفره رفتن افراد با وجود مشکلات و پرسش های فراوان، شرم و حیا و یا سختی استفاده از خدمات مشاوره ی حضوری باشد. بهترین گزینه و راه حل برای این افراد استفاده از خدمات مشاوره تلفنی زنان شبانه روزی می باشد.

مشاوره تلفنی زنان می تواند به صورت تلفنی و در تمام ساعات شبانه روز خدمات بسیار مفیدی را در اختیار بانوان عزیز قرار دهد. مشاوره تلفنی می تواند به زنان کمک کند تا پاسخ تمامی سوالات خود را در زمینه های مختلف دوره های قاعدگی، بارداری، زایمان و پس از آن و حتی نگه داری فرزندان درایفت نمایند.
در این مرکز مشاوره تلفنی شبانه روزی بوده و به صورت 24 ساعته با مشاورین مجرب آماده ی خدمت رسانی به بانوان عزیز می باشد. مشاورین متخصص در تمامی حوزه های مربوط به زنان می توانند در سریع ترین زمان ممکن، بهترین راه حل را به شما پیشنهاد نمایند.
مشاورین خبره و با تجربه ی این مرکز سلامت زنان می توانند سوالات زنان را در خصوص ازدواج، قاعدگی، بارداری، مراقبت های قبل و حین بارداری، زایمان، پس از زایمان، مشاوره فرزند پروری، تنظیم خانواده، روش های جلوگیری از بارداری، تربیت فرزندان، مراقبت های کودکان، دوران یائسگی و … را پاسخ دهند. کافی است با شماره 02166081200 تماس بگیرید.
استفاده از خدمات مشاوره ای می تواند با آموزش ها و راهنمایی های لازم، سطح سلامت را در جامعه افزایش داده و آگاهی های مردم و به خصوص بانوان را که قشر حساس و آسیب پذیر جامعه هستند را اعتلا بخشد. پیچیدگی های جسمی و روانی زنان سبب شده تا مشکلات بانوان بیشتر از مردان بوده و به همان میزان نیاز آن ها به رفع مشکلات نیز بیشتر باشد.مشکلات زنان
از جمله مشکلات زنان و دختران که می تواند روح و جسم آن ها را درگیر کرده و مشکلات زیادی را برای آن ها رقم بزند، می توان تاخیر در پریودی را نام برد.

زنان می توانند با استفاده از خدمات مشاوره ای علت تاخیر در پریودی خود را شناخته و نسبت به رفع هر چه سریع تر آن اقدام نمایند.

اگر چه که تاخیر در پریودی در اوایل بلوغ ممکن است طبیعی باشد اما تاخیر در پریودی در سنین بالاتر ممکن است دلایل زمینه ای داشته و در صورت برطرف نشدن سریع آن، مشکلاتی را در آینده و بارداری برای بانوان ایجاد نماید.شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان

از آن جایی که شناخت علت تاخیر در زمان پریودی بایستی به صورت اصولی انجام شود، متخصصین و مشاورین مجرب می توانند با دریافت اطلاعات از شما و شناخت علائم و نشانه های فردی، علت را جویا شده و راهکار متناسب با علت را به شما ارائه نمایند.
همچنین توجه کنید که مشاورین خبره در حوزه مامایی با دانش و اطلاعات به روز در این حوزه، می توانند بهترین یاری دهنده ی شما در زمینه مسائل و مشکلات مامایی باشند. چرا که دریافت مشاوره از افراد غیر متخصص ممکن است نه تنها به برطرف شدن مشکل شما کمک نکند، حتی مشکلات دیگری را نیز برای شما به وجود آورد.
همانطور که پیش از این نیز ذکر شد، به علت پیچیدگی های بدنی زنان، خصوصا در زمینه های قاعدگی بایستی از افراد با دانش و اطلاعات کافی کمک بگیرند تا مشکلاتی همچون استرس، افسردگی برای ایشان ایجاد نشود.
مشاوره زنان می تواند آگاهی های بانوان را در زمینه ی دستگاه تناسلی، زمان قاعدگی، زمان تخمک گذاری و بیماری هایی که موجب تاخیر در پریودی می شوند، بالا برده و از استرس های ایشان بکاهد.خدمات مشاوره زنان و بارداری
عصر اینترنت و ارائه خدمات الکترونیکی سبب شده تا با امکاناتی که به سرعت در دسترس قرار می گیرند، زندگی راحتی را برای افراد و خانواده ها ایجاد نماید. از جمله این خدمات الکترونیکی و راحت، می توان خدمات مشاوره تلفنی و غیر حضوری را نام برد که در بالا بردن کیفیت زندگی ها نقش مهمی را داشته است.

مشاوره زنان و بارداری نیز از دیگر خدمات مشاوره تلفنی می باشد که زنان می توانند بدون نیاز به مراجعه ی حضوری که شاید در دوران بارداری برای آن ها امکان پذیر نباشد، پاسخ سوالات خود را در هر جا و در هر مکان به صورت شبانه روزی و تنها با یک تلفن دریافت نمایند.
مشاورین حوزه زنان و بارداری با تحصیلات مرتبط در این حوزه ها می توانند به کمک بانوان آمده و تمامی سوالات آن ها را در زمینه های مختلف بهداشت دوران بارداری، تغذیه دوران بارداری، راهکار های جلوگیری از سقط جنین، علل سقط جنین، نزدیکی در دوران بارداری، انتخاب نوع زایمان، بهداشت پس از زایمان، روش های شیردهی موفق، حمام کردن نوزاد، واکسیناسیون نوزاد و بسیاری از مسائل و مشکلات از این دست را پاسخگو باشند.
مشاورین این حوزه می توانند با بررسی ابعاد مختلف مشکل مطرح شده توسط شما، بهترین راه حل را به شما پیشنهاد دهد. تناسب اندام، بیماری های زنان، مسائل جنسی، مشاوره فرزندان و … نیز از دیگر زمینه های کاری مشاوره زنان می باشد که بانوان می توانند در منزل و تنها با یک تماس از آن استفاده نمایند. بانوان می توانند در هر نقطه از کشور با هزینه ی بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر از مشاوره حضوری از خدمات مشاوره تلفنی استفاده نمایند.
از آن جایی که بارداری یکی از مهم ترین مراحل زندگی هر بانویی می باشد، دقت و توجه به آن می تواند از بسیاری از مشکلات این دوران و حتی پس از آن جلوگیری کرده و سلامت زنان را رقم بزند. توجه به سلامت زنان می تواند سلامت خانواده و جامعه را در پی داشته باشد که توجه به این مهم می تواند یکی از نکات تاثیر گذار در خانواده ها و جامعه باشد.
همچنین از آن جایی که سلامت روحی و جسمی زنان باردار به طور مستقیم بر جنین داخل شکم آن ها تاثیر گذار می باشد، خانواده ها می توانند با سرمایه گذاری زود بازده بر روی حفظ آرامش مادر باردار، در آینده فرزندی شاد و سلامت داشته باشند.

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنیدشماره تلفن مشاوره زنان و زایمان

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های قاعدگی ، یائسگی ، باروری و نازایی ، تعیین جنسیت جنین، لقاح آزمایشگاهی ، لاپاروسکوپی ، مراقبت های قبل و بعد از دوران بارداری ، کلیه بیماری های زنان ، روشهای درمانی و جراحی های زنان و اختلالات جنسی دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین مشاوره بگیرید.

همه زنان از زمانی که به بلوغ جنسی می‌رسند (در حدود سن 13 تا 15 سالگی)، نیاز به مراجعه منظم به پزشک زنان و زایمان دارند و هرگز نباید بدون مشورت با پزشک متخصص، خوددرمانی کنند. مشاوره با دکتر زنان می‌تواند در پیشگیری و درمان کلیه ناراحتی‎‌های مرتبط با دستگاه تناسلی زنان به شما کمک کند؛ ازجمله:

همچنین در موارد زیر نیز می‌توانید از پزشک متخصص زنان و زایمان کمک بگیرید:

فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است. او از آخرین یافته ها و روشهای درمانی حیطه زنان و زایمان اطلاع دارد و از عوارض احتمالی آنها باخبر است. بنابراین هرگز خوددرمانی نکنید. حتی اگر از داروهای گیاهی و طبیعی استفاده می کنید نیز، سوال از دکتر زنان لازم است.

یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است. اتفاقاتی نظیر ” همه‌گیری کرونا ” نیز، به همگان نشان داد که این خدمت، تا چه حد ضروری است.   

مشاوره آنلاین زنان و زایمان به شما کمک می‌کند تا:

 

سامانه مشاوره پزشکی آنلاین دکتر ساینا در خدمت شماست تا در کمترین زمان ممکن با بهترین متخصصین زنان و زایمان در ارتباط باشید. در این سامانه، امکان مشاوره پزشکی زنان به سه شکل متنی، تلفنی و تصویری وجود دارد. پس همین حالا از بهترین پزشک زنان و زایمان مشاوره آنلاین پزشکی دریافت کنید!

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

مشاورین مامایی که معمولا تحصیلات آن ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد قادر به آموزش های لازم به زنان در حین حاملگی، زایمان و پس از آن راجع به نگهداری از نوزاد و کودکان کمتر از شش سال می باشند.

مشاورین مامایی وظیفه ی خطیری در مشاوره و آموزش بهداشت در زمان بارداری دارند.

همچنین مشاوره مامایی شبانه روزی می تواند مشکلات شما را در طول دوران بارداری خصوصا بارداری های پرخطر در سریع ترین زمان ممکن شناخته و با راهنمایی های لازم آن را برطرف نمایند.

همچنین مادران باردار می توانند با استفاده از خدمات مشاوره مامایی شبانه روزی در هر ساعتی از حضور یک متخصص آگاه و با دانش و اطلاعات کافی اطمینان خاطر داشته باشند.

شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان

تا چند سال قبل، خدمات مشاوره ی تلفنی چندان مرسوم نبود و مراکز مشاوره ی تلفنی پیشرفت زیادی نداشتند. اما اخیرا به علت پیشرفت هایی که در تکنولوزی و دستیابی همگانی به اینترنت و تلفن  داشته ایم، مراکز مشاوره ی تلفنی به مراکزی کارآمد تبدیل شده اند.

یکی از مزیت های مشاوره ی تلفنی، این است که اکثر افراد مشکلاتشان را به راحتی پشت تلفن، بیان می کنند و نتیجه ی بهتری را نیز می گیرند.

مرکز مشاوره مامایی شبانه روزی، خدمات خود را به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری به شما عزیزان، ارائه می دهد.

 

مشاوره متنی

سوالی داری؟ با مشاور مامایی و زنان، سوالت رو بطور محرمانه مطرح
کن!

مشاوران ما در مرکز خدمات مشاوره مامایی شبانه روزی، می توانند در موضوعات زیر راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند:

حیطه ی کاری مامایی صرفا مختص مادران باردار نیست و حتی برخی از بیماری ها در مراحل اولیه ی ایجاد شدن به راحتی توسط مشاوره مامایی شبانه روزی قابل مدیریت است.

مادران باردار بسیاری همه روزه مستاصل از شلوغی مطب پزشکان و یا زمان زیاد نوبت دهی متخصصان زنان و زایمان وجود دارند که از این موضوع ناراحت بوده و بسیاری از سوالاتشان بدون پاسخ مانده و یا به دنبال راه حل سوالات خود از مراجع بعضا نامعتبر می باشند.

چرا که:

برای برطرف کردن برخی مشکلات خصوصا در دوران بارداری نیاز به راهنمایی های ۲۴ ساعته می باشد.

برای حل چنین مشکلاتی شما می توانید از خدمات مشاوره مامایی شبانه روزی به صورت ۲۴ ساعته استفاده کرده و به راحتی و در هر زمان ممکن پاسخ سوالات متعدد خود را از متخصص این رشته دریافت نمایید.

از جمله دلایلی که بایستی از خدمات مشاوره مامایی شبانه روزی استفاده کنیم عبارتند از:

چنانچه شما هم نیازمند دریافت مشاوره مامایی در هر ساعتی از شبانه روز هستید می توانید با همکاران ما در این مرکز تماس برقرار نمایید.

سلام من دیروز با نامزدم رابطه داشتم اما دخول نبود و دردی هم احساس نکردم و فقط با انگشت بود اما بعد خونریزی کردم و تا الان ادامه داره خیلی نگرانم پرده بکارت بوده یا چیز دیگری؟

سلام
اگه ‌فشاری وارد شده باشه امکان داره هایمن آسیب دیده باشه ولی کامل از بین نرفته باشد

سلام خسته نباشید من از پریودم ده روز گذشته بی بی چک دادم منتها جوابش جوری افتاده که نمیتونم بفهمم علامت Tکم رنگه ولی علامت Cپررنگه

سلام این جواب مشکوکه باید تکرار بشه یا برای اطمینان بیشتر تست بتا بدید

سلام .من بعد هر بار دخول رو الت شوهرم یه سری ترشحات میفته که چرکین ولی شیره ای رنگ هستن شوهرم همش میگه تو یه مریضی داری ،دارم دیونه میشم ،بگین چکار کنم

سلام وقتی بعد از رابطه همچین اتفاقی میوفته نشون دهنده عفونتش هستش برای تشخیص نوعش باید معاینه واژینال صورت بگیره

سلام وقت بخیر ببخشید میشه جواب سوالم رو بدید من فک میکنم زمانی ک تو حال خودم نبودم فک میکنم رابطه داشتم و الان بکارت ندارم میخواستم ببینم علائمی داره بعد از رابطه ک بتونم بفهمم؟؟؟؟

سلام برای اطمینان از این قضیه باید برید برای معاینه واژینال

سلام هفته پانزدهم بارداری هستم ویتامین D خیلی پایین و غلظت خون متوسط رو به بالا و کم کاری تیروئید خفیف دارم و به مدت یک هفته است که کمر درد شدید و زانو درد دارم و تو این یک هفته دو یا سه بار دچار سرگیجه شدم .میشه علتش رو توضیح بدید؟؟🙏🙏

سلام معمولا سرگیجه در سه ماهه دوم بارداری طبیعی هستش برای اطمینان بیشتر فشار خون چک بشه در صورت طبیعی بودن جای نگرانی نیست

سلام من ۱۸ سالمه باکره هستم
مقداری مایع منی روی واژنم ریخت بلافاصله شستم و دوتا قرص اچ دی مصرف کردم اما ۱۲ ساعت نتونستم بازم بخورم الان باید چیکار کنم خیلی میترسم

سلام با این نوع رابطه احتمال بارداری کم هستش شما میتونید تست انجام بدید برای اطمینان بیشتر

سلام وقتتون بخير ٢٤ ساله هستم،براي جلوگيري اقرص روكين استفاده ميكنم،دو هفته قبل به علت اين كه رفتم روستا فراموش كردم قرصو ببرم و نتونستم ديگه تهيه كنم و قطعش كردم در حالي كه نصف بسته رو مصرف كرده بودم،،سه روز بعد پريود شدم و خونريزيمم زياد بود و شنبه اين هفته پاك شدم،امروز باز خونريزي شروع شده يعني سر تايمي كه ماه قبل پريود شده بودم،كلا هم تو پريودي خونريزيم زياده و حالمم خوب نيست،دليل اين پريود مجدد چيه؟

سلام به علت قطع ناگهانی مصرف قرص های ضد بارداری همچین عوارضی به وجود میاد نگران کننده نیست

سلام شش هفته و پنج روز بارداری ام اخرین نزدیکیم دو هفته پیش بوده میخواستم بدونم از زمان اخرین نزدیکیم باردار شدم؟

سلام هفته بارداری از طریق lmp حساب میشه نه روز نزدیکی

سلام.من توي اين سيكلم تقريبن روز قبل تخمك گذاري كه برنامه بهم نشون ميده،قرص اورژانسي مصرف كردم(يعني ١٤ روز بعد از اخرين پريوديم).رابطه محافظت نشده نداشتم،حتا پارتنرم ميگه كه به اوگاسم نرسيده.اما چون روز خطرناكي بود براي اطمينان قرص خوردم.

٦ روز بعدش خون ريزي داشتم.براي ٣ تا ٤ روز و الان قطع شده

الان طبق قاعده ٦ روز ديگه بايد پريود بشم.اگر نشم باردارم؟چقدر احتمال بارداري هست؟من واقعن دارم از اظطراب ميميرم.شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان

سلام با توجه به اینکه با مصرف قرص اورژانسی پریود شدید ریسک بارداری وجود نداره و قطعا تاریخ پریودتون تغییر میکنه نگران نباشید

سلام خانم دکتر هفته هجده بارداری هستم یه هفته ست ادرارم پر رنگ شده پهلو و کلیه راستم خیلی درد میکنه خیلی اذیتم میکنه میشه یه راهنمایی کنید

سلام شما حتما مراجعه کنید به بیمارستان تا سونوگرافی و آزمایشات لازم انجام بشه به احتمال زیاد عفونت ادراری دارید

با سلام ببخشید من کمتر از ۱۲ ساعت پیش با همسرم رابطه بدون دخول داشتم و با توجه به اینکه در دوره تخمک گذاری هستم میخواستم بپرسم چه قرصی با چه دوزی مصرف کنم؟
البته مایع منی همسرم با واژن تماس نداشت ولی با توجه به اینکه پیشاب هم ممکنه حاوی اسپرم باشه برای بارداری خیلی نگرانم چون مایع پیشاب کاملا با واژن تماس داشت

سلام عزیزم
پیشاب اگر در رابطه دخولی نبوده و
و تعداد خیلی کم اسپرم آن در معرض هوا قدرت باروری را از دست میدهد و مایع منی که نداشتید.نگران نباشید مشکلی نیست

سلام دچار دچار قارچ واژن شدم باید چیکار کنم ۱۹ سال دارم و متاهلم.خیلی میترسم سه بسته قرص بینافین مصرف کردم و یک کرم واژه ولی هنوز خوب نشدم

سلام برای درمان عفونت قارچی باید از پماد واژینال کلوتریمازول استفاده کنید و کپسولی به اسم فلوکونازول با روش مصرف خاص برای اطلاعات بیشتر میتونید تماس بگیرید تا راهنمایی لازم صورت بگیره

سلام من به اندازه دوسانت انگشتموداخل واژن کردم بعد که رفتم دستشویی چند ساعت بعد یکم خون ازم ریخت ایا بکارتمو از دست دادم واژنم دوسوراخ داره ب نظر تیغه ای من تو یک سو راخ انگشت کردم لطفا زود جواب بدید روستام امکان دکتر ندارم

سلام دوست عزیز
البته سوراخ پرده بکارت در افراد مختلف متفاوت است و اندازه آن فرق میکند و باید با معاینه تشخیص داد و چون کمی خون داشته اید و خونریزی پرده بکارت هم کم هست احتمال دارد دچار خراش شده باشید و خراش ها گاهی
به مرور ترمیم میشود ولی آسیب و پارگی ترمیم نمیشود.برای اطمینان به پزشک مراجعه کنید

سلام من فکر کنم هفته ۴ و یا ۵ بارداری هستم و لک بینی دارم دلیلش چی میتونه باشه؟؟خیلی نگرانمممم

سلام لکه بینی ابتدای بارداری هم به علت آندومتری که خوب ضخامت ندارد و لانه گزینی هم میتواند باشد .با استراحت و مصرف شیاف پروژسترون با تجویز پزشک خیلی از موارد برطرف میشود

سلام من دقیق ۱ هفته پیش بعد از نزدیکی حس کردم منی همسرم تو واژنم ریخته شده، بخاطر همین سریعا ۳ یا ۴ ساعت بعدش از قرص اورژانسی استفاده کردم، به دلیل نداشتن اطلاعات کافی تو این زمینه، دقیق ۴ روز بعد از مصرف قرص اورژانسی، به تجویز دکتر برای رفع کیستی که داشتم قرص ال دی مصرف کردم. الان۳ روز از مصرف ال دی گذشته و من تازه متوجه شدم که نباید ال دی میخوردم تاپریود شم، حالانصفه شبه و من نمیدونم باید چکار کنم، احتمال حاملگی هست؟باید مصرف ال دی رو قطع کنم؟ یا یه مرتبه دیگه از قرص اورژانسی استفاده کنم؟

سلام خوردن قرص اورژانسی به موقع بوده و نیز خوردن قرص ال دی هیچ مشکلی با اورژانسی ندارد
خوردن ال دی رو برای کیست ادامه دهید و بعد قطع قرص پرید میشوید و مشکلی ایجاد نمیشود

سلام من بانامزدم پنج روز بعدازتموم شدن پریودیم رابطه داشتم ازپشت واب منی فک کنم یکم بیرون ریخت روی واژن نمیدونم رفت یان ولی سریع رفتم دسشویی خودمو شستم میخام بدونم احتمال حاملگی وجودداره من خیلی نگرانم

سلام رابطه ى شما بايد بيشتر بررسى بشه بستگى داره روز چندم سيكلتون باشه چون حتى با رابطه آنال نيز ريسك حاملگى وجود داره.

ببخشيد من يه ماه پيش رابطه بدون دخول داشتم احساس مي كنم يكم از مني روي واژنم ريخت ولي بعد سريعا خودمو شستم و همون روز دوتا اورژانسي خوردم الان واقعا استرس داره منو ميكشه حامله نباشم چيكار كنم

سلام با توجه به اینکه مایع منی روی واژن ریخته و شما قرص اورژانسی استفاده کرده اید و زمان آن هم به موقع بوده نگران نباشید امکان بارداری خیلی کم هست.

ینی ۱۲ ساعت بعدش دیگه دارویی نخوردی؟

من هفته هشتم بارداری هستم و کمی زیر شکمم درد میکنه، آیا این نگان کننده س؟

سلام خير نگران كننده نيستش معمولا هفته هاى اول حاملگى علائمى مثل پريودى واسه خانم ايجاد ميشه كه بهش ميگن براكسون هيكس ممكنه حتى لكه بينى و … به وجود بياد منتها اگر علائمى مثل درد شديد و خونريزى و سرگيجه سراغتون اومد حتما به سونو اورژانسى مراجعه بشه

سلام من تقریبا یک هفته قبل با شوهرم نزدیکی داشتم الانم که وقت پریودم هست پریود نشدم و بدنم خیلی درد میکنه مشکل از چی میتونه باشه؟

سلام شما میتونید از بیبی چک استفاده کنید برای اطمینان از بارداری اگه رابطتون مشکوک بوده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

درباره ما

تماس با ما

درخواست مشاوره

ارتباط تلفنی با مشاوران و متخصصان مااز طریق این دو شماره۰۲۱-۶۶۰۸۱۲۰۰۰۹۲۲۱۱۰۱۸۹۲

کارشناسان ما در کلینیک زنان، زایمان و مامایی روزانه تعدادی از سوالات دریافتی را به صورت رایگان پاسخگو خواهند بود. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز سوالات خود را برای کارشناسان مامایی سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه ارسال نمایید. سوالات ارسالی می‌بایست با رعایت قوانین و موازین سامانه که در صفحه ارسال سوال درج شده است، فرستاده شوند. پس از ارسال سوال به سامانه در صورتی که صف سوالات رایگان آن روز پر شده باشد، اپراتورهای سامانه مراتب را به شما اطلاع‌رسانی خواهند نمود. در اینصورت شما می‌توانید سوال خود را در روز آینده مجددا ارسال نموده و یا با خرید کد مشاوره مامایی در هر زمان بدون قرار گرفتن در صف سوالات رایگان پاسخ خود را از کارشناسان سامانه دریافت نمایید.

شما می‌توانید در هنگام ارسال سوال به صورت رایگان از امکانات زیر بهره‌مند شوید:

لازم به توضیح است که ارسال سوال به سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه به منزله مطالعه و موافقت کامل با کلیه قوانین و مقررات می‌باشد.

مشاهده خدمات سایر کلینیک‌ها

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط مشاورین ما در سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است. مکاتبه شما با سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه نشان‌دهنده توافق شما با کلیه قوانین و مقررات می‌باشد.شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان

جهت همکاری با ما می‌توانید درخواست خود را به همراه مدارک هویتی و پزشکی به آدرس پست الکترونیکی سامانه دکترهمراه ارسال نمایید.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه ارسال سوال در سامانه و رعایت قوانین مربوطه از طریق روش‌های گوناگون اقدام به ارسال سوال نمایید. همچنین می‌توانید ارتباط تلفنی با کارشناسان سامانه داشته باشید.

حریم خصوصی کاربران | قوانین و مقررات | تماس با ما | درباره ما

© کپی‌رایت ۱۳۹۷، سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه

iranoccc_admin

نوامبر 13, 2019
مشاوره مامایی

ثبت دیدگاه
2,811 بازدید

شماره تلفن مشاوره مامایی شبانه روزی با خط همراه: دوران بارداری و مراقبت های قبل و بعد از آن بر روی زندگی خانوم ها مهم و اساسی می باشد. کارشناسان و مشاوران مامایی در مرکز مشاوره مالیم به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود. هر خانومی دوست دارد، مادر شدن را تجربه کند و چه بسا بهتر است، این امر به صورت اصولی و علمی پیش برود. تمام مشاوران مامایی آموزش تمامی مراحل بارداری و فرزند پروری را به مادران یاد خواهند داد.

خدمات مامایی در زمینه اصول راحت دوران بارداری، پیشگیری از مشکلات و افزایش توانایی مادر برای مراقبت از خود و فرزند می باشد. بنابراین انتخاب مشاور مامایی مناسب و با تجربه بسیار حائز اهمیت خواهد بود. مشاوران مامایی در مورد مشاوره قبل از بارداری، سلامت جنسی و دوران بارداری و شیردهی با مراجعه کننده به صحبت می نشیند. بسیار مهم است که روشهای صحیح و مناسب رابطه جنسی برای باردار شدن رعایت گردد تا آمادگی خانم برای بارداری بیشتر شود.

شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی مامایی از سراسر کشور با شماره

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

متخصصان مامایی همچنین در زمینه تغذیه، سبک زندگی و اصول های مراقبتی مادران باردار توصیه هایی خواهند داشت که بسیار مناسب و پر اهمیت خواهد بود. هدف اصلی مشاوران مامایی حفظ سلامت فیزیکی و روانی مادران می باشد تا آنها را از ترس های زایمان طبیعی دور کنند و افزایش اثرات منفی سزارین را به آنها تفهیم کنند. یک مشاوره مامایی با تجربه سعی می کند تا بهترین روش زایمان را به مادر باردار آموزش دهد و از اثرات بعدی آن آگاه کند.

مشاوره در زمینه بارداری، شیوه های موثر در کاهش ترس خانم های باردار و به تدریج افزایش زایمان طبیعی بسیار موثر و حائز اهمیت خواهد بود. البته مشاوره مامایی فقط در زمینه بارداری و اقدامات آن نمی باشد و برخی از زوجین به دلایل مختلف نمی خواهند بچه دار شوند به همین دلیل مشاهده تهران جهت جلوگیری از بارداری کمک خواهند کرد تا آسیب کمتری را تجربه کنند

شما عزیزان می توانید جهت دریافت دریافت مشاوره تلفنی همه روز حتی در ایام تعطیل

با مرکز مشاوره تلفنی ایران تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی هوشمند سراسری از طریق تلفن ثابت

با شماره تلفن 43 52 907 909  تماس برقرار کنید.

تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی مجدد تماس بگیرید

دسامبر 17, 2019

اکتبر 28, 2019

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

مشاوره خانواده تلفنی به هر نوع خدمات روانشناختی که توسط تلفن انجام می شود اشاره می کند.

 مشاوره خانواده تلفنی از روان درمانی فردی، دوگانه یا گروهی با یک درمانگر حرفه ای به اولین کمک روان شناختی ارائه شده توسط مشاوران حرفه ای حرفه ای می باشد.

مشاوره خانواده – مشاوره خانواده انلاین – مشاوره خانواده تلفنی – مرکز مشاوره خانواده آنلاین

پرداخت موبایلی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

شماره مشاوره تلفنی خانواده رایگان

نشانی: -بزرگراه همت غرب- بلوار شهران- جنب فرهنگسرای معرفت -پلاک ۵۵-طبقه ۴(با آسانسور )- واحد۱۳

تلفن تماس:50 35 35 44     –    33 81 35 44

همچنين در صورت نياز به مشاوره فوری می توانید با شماره های زير تماس بگیرید

خانم سکینه بهبودی :تلفن مشاوره تهران: 38 12 230 909             شهرستان:0738 907 909شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان

خانم زهره  شفیعی:  تلفن مشاوره تهران:84 12 230 909              شهرستان:0748 907 909

email: inbox@royanmama.com

 

کاربران گرامی توجه نمایید مرکز مشاوره و خدمات مامایی رویان با پژوهشکده و مرکز نابارروری رویان هیچ ارتباطی ندارد و زیر مجموعه آن مرکز نمی باشد.

برای بازدید از کانال آپارات و پیگیری مطالب مرتبط در این خصوص می توانید به آدرس ما در زیر مراجعه کنید :

کانال آپارات

مشاوره مامایی

شهرستان
9099070748
9099070738
خط ویژه مرکز
44353550-44358133

بازاریابی اینترنتی ، طراحی سایت و سئو توسط بهسون

خريد اپل ايدي    قیمت ایزوگام   وکیل   دوره هلی تخصصی شبکه  

“خانم سمیرا امیدوار”

کارشناس تخصصی زنان و ماماییمشاوره مامایی شبانه روزیبا مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 

سلام خسته نباشید من سه ماه که تو رژیمم برای پسر دارشدن الان هم ماه اخر رژیممه خیلی نگرانم استرس شدید دارم بیشتر نگران اینم چطوری روز تخمک گذاریمو تعین کنم لطفا کمکم کنین

سلام ممنون. رژیمهای تعیین جنسیت صد در صد نیستند این طور نیست که حتما آن جنسیتی را که مدنظر شما است تعیین کند معمولا ساعت دقیق تخمک گذاری را از طریق سونوگرافی میتوان تشخیص داد اصلا استرس نداشته باشید تعیین جنسیت دست خداست موفق باشید.شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان

لطفا جواب بدین

سلام خانم دکترببخشید من ازموقع ای که ازدواج کردم واژنم دچار خارش وسوزش شده یه مدتی خوب شدم و الان پریود شدم واژنم خارش میده و بعضی موقع ها هنگام ادرار کردن می سوزه مشکل چیه؟

سلام باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

سلام.من تازه متوجه شدم باردارم.الان یه ماه تقریبا باید چیکار کنم؟

سلام روزی یک عدد قرص اسید فولیک مصرف نمایید بعد از ۲ هفته به پزشک مراجعه نمایید.

سلام خانم دکتر حالتون خوبه؟ببخشد من هفته ی ۳۲بارداری هستم اما تا بحال پنج کیلوبیشتر اضافه وزن نداشتم…مامایی که میرم پیشش میگه اصلا نورمال نیست چون وزنت نمیره بالا وتغذیه ام خوبه…وتاجایی که میتونم قرصهای مولتی ام رو مصرف میکنم بعضی از روزها فراموشم میشن…میشه بدونم دلیل وزن نگرفتنم چیه؟؟؟نکنه بچه ام کوچولو به دنیا بیاد این موضوع بهم استرس وارد کرده

سلام عزیزم نگران نباش اگر روزانه قرص مولتی ویتامین واهن را مصرف کنید و تغذیه مقوی و مغذی داشته باشید مشکلی پیش نمی اید.

سلام ۳۹ سالمه روز ۱۵ اسفند انتقال جنین داشتم به رو ش میکر و هنوز پریودنشدم هر روز دوعدد شیافت پروژسترون استفاده میکنم ایا به خاطر پروژسترون پریود نشدم یا امکان داره باردار باشم

سلام باید صبر کنید اگر تا هفته آینده پریود نشدید تست بارداری بدهید.

سلام.من ماه پنج بارداریم دوروزه لکه بینی دارم البته خیلی کم بودبه صورت ترشح چیکارکنم نگرانم به دکترمم دسترسی ندارم لطفاکمکم کنید.ممنون

سلام بهتره سونوگرافی انجام بدید.

سلام من بارداری ناخواسته دارم واصلا نیاز بچه ندارم ونمیخام چیکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.ضمنا اوایلش هست هفته دو یاسه هست

سلام اگر قصد بارداری نداشتید باید جلوگیری میکردید الان کاری نمیشه کرد بهتره به فکر سقط نباشید زیرا عوارض شدیدی دارد.

منمیخوام مادربشم ولی شوهرم ازواسپرم چبایدکنم

باید زیر نظر متخصص ارولوژی دارو مصرف کند.

باعرض سلام و خداقوت. راه مطمئن و بی ضرر پیشگیری تز بارداری رو میخواستم بدونم

بستگی به شرایط شما وشرح حال کامل شما دارد بهتره برای اینکه بتوانیم بهتر راهنماییتان کنیم شرح حال کامل خودتان را برای ما بفرستید. اما کاندوم و آی یو دی روشهای نسبتاً مطمئنی برای پیشگیری از بارداری هستند.

سلام وقت بخیر.من باقرص دوفاستون باردارشدم وجنین در٨هفتگی بی دلیل سقط شد.به نظر شما بخاطرچی میتونه باشه؟ واینکه ایا بدون این قرص هامیتونم دوباره باردارشم؟

سلام اگر پریود شما منظم باشد و بیشتر از ۱۰ روز عقب ویا جلو نیافتد میتوانید از قرص دوفاستون استفاده نکنید.

سلام؛من دوماهه پریودمنظم داشتم وقرص متفورمین وویتامینE واسیدفولیک مصرف میکنم الان پنج روزپیش پریودم تمام شدوبلافاصله من نزدیکی داشتم والان دوروزه کمردرددارم که هیچوقت نداشتم ممکنه من باردارباشم بااینکه هنوزسیزده پریودم ؟باتشکر

سلام باید صبر کنید اگر عقب انداختید از تست بیبی چک استفاده کنید.

سلام.من ۲۲ سالمه بافت بیضه ام در قسمت بدنم دارم.ونبود رحم وتخمدان‌ایا امکان بچه دار شدن من هستش.من بچه خیلی دوس دارم..ولی با این شرایط نمیتونم ازدواج کنم.کسیرم ندارم پشتوانم باشه.مممنون اگه راهنمایی کنین

متاسفانه بدون رحم و تخمدان امکان بچه دار شدن شما وجود ندارد.

سلام من ۲۳سال دارم اقدام به بارداری کردم در مدت سه ماه،اما باردارنشدم متوجه شدم تخمدانم کیست های ریزومتعدد دارد که مانع بارداریم میشود یک ماه است که ال دی مصرف میکنم ودل درد دارم آیا بامصرف دوماه دیگر از ال دی باردار میشوم؟وشش روز است که از تمام شدن بسته اول میگذردومن هنوز پریود نشدم چه کنم؟

سلام دوست عزیز قرص ال دی جزء قرص های جلوگیری از بارداری است شما که قصد باردار شدن دارید نباید از قرص ال دی استفاده کنید زیرا مانع بارداری شما میشود از این ماه در دوران تخمک گذاری یک شب در میان برای بارداری اقدام کنید اگر پریود شما منظم است نیازی به مصرف قرص ندارید.

سلام میخواستم بدونم بهترین زمان برای مصرف فولیک اسید چه زمانیست؟؟

سلام میتوانید شب قبل از خواب از قرص اسید فولیک استفاده نمایید.

سلام من دوره پریودی نامنظم دارم و همیشه زودتر از ۲۸ روز مریض میشدم ۷اردیبهشت مریض شدم تا الان که ۴ خرداد است مریض نشدم صبح بیی بی چک گذاشتم قسمتt صورتی شد زیر شکمم چند روزه درد که گه گاهی داره ممکن باردار باشم؟

سلام بله اگر هاله صورتی رنگ هم پدیدار شود نشان دهنده بارداری می باشد و شما باردار هستید دردهای پریودی در هفته های اول بارداری طبیعی است.

۱/۲روز بعد از پايان پريود رابطه داشتم و يك عدد قرص سيپرونون كامپاند خوردم و فرداش ٣ تا. از قبل هم كيست تخمدان داشتم و براي درمان اين قرص را مصرف ميكردم و تا ٢١ مصرف كردم ٧ روز قطع كردم و ٧ روز پريود بودم و يك روز بعد از پايان پريود رابطه داشتم و فقط همين قرص در دسترسم بود براي روش اورژانسي ايا كافي است يا تا ٧٢ ساعت نشده تعداد بيشتري بخورم يا قرص بهتري مصرف كنم؟

سلام. من سه ماهه که نامزد کردم‌ و باکره هستم. اگر اب منی به پشت من یعنی در قسمت نشیمنگاه بریزه و فورا پاک کرده باشم و شسته باشم .احتمال داره که اسپرم همراه اب وارد رحم بشه و ایجاد حاملگی کنه؟ایا لازمه از قرص ضد بارداری استفاده کنم؟

سلام خیر به این شکل احتمال حاملگی وجود ندارد.

سلام.شب بخیر.تاریخ آخرین پریودیم ۲خرداد بود.با نرم افزار ک حساب کردم امروز ۵هفته و ۴ روزمه.امروز آز بتا دادم ۱۰۵۸۷بود.ب نظرتون طبیعیه؟ ممتون میشم زود جواب بدین .استرس دارم

سلام بله طبیعی است جای نگرانی ندارد

ممنونم.چند شبه پیش چند لکه قهوه ای روشن دیدم و بعد اون دیگه ندیدم تا الان.ولی ترشحاتم از اون ب بعد دیگه سفید نیست و زرد شده تقریبا.جای نگرانی هست؟شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان

لطف کنید شرح حال کامل خودتون و بفرستید تا بهتر بتوانیم راهنماییتان کنیم.

سلام خسته نباشید من دو هفته شیاق پروژسترون از بعد از نزدیکیم استفاده کردم معمولا دوره پریودم ۲۶ تا ۲۷ روزه هست امروز روز ۳۳ هست امکان داره باردار باشم یا بخاطر پروژستون هست که پریود نشدم؟ ممنونم

سلام ممکن است باردار باشید .

سلام من دوماه هست که پریودیم جلو می افتداین ماه باید ۲۲ میشدم الان ۱۲ شدم ده روز جلوانداختم علت چیست

سلام اگر بیشتر از ۱۰ روز جلو انداختید نیاز به پیگیری دارد.

سلام، خسته نباشید،من ۱۴سیکلم رابطه پر خطر داشتم البته چون فرزند پسر می خوام از کیت استفاده می کنم فردای اون روز ۲تا قرص خوردم الان۲۲ روز از پری می گذره وتازه دیروزصبح کیتم هاله انداخت و عصری پری اومد البته بیشتر لک بینی هستش یعنی تخمک ازاد شده؟

سلام اگر بعد از رابطه پرخطر از قرص های اورژانسی استفاده کرده اید احتمال بارداری وجود ندارد.

سلام من خانم سہ ماھی میشہ کہ باردارہ پس از ماہ اول سونو گرفتیم جنین خوب بود الان دوبارہ پیش ماما رفتیم صدای ضربان قلب بچہ شنیدہ نمیشہ میشہ بھمون بگید اشکال از کجاست و ما باید چکار بکنیم. لطفا راھنمایی بکنید خانم خیلی نگرانہ بچہ اولشہ مرسی

سلام باید سونوگرافی انجام شود.

سلام می‌خواستم بدونم که برای تعیین جنسیت،تا چند سالگی،میشه من ۴۵سالمه خانمم ۴۴سالشه،ضمنن دوتا دختر هم دارم

سلام تعیین جنسیت محدودیت سنی ندارد.

سلام خانم دكترمن خانمي هستم سي ويك سالمه دوتادختردارم پسرميخوام بايدچه كاركنم راهنمايم كنيدخواهشاااا

سلام تعیین جنسیت دست خدا است.

سلام خانم دکتر من مجردم و ۲۳سالمه چند ماهه که پریودام نامنظمه و هر ماه ۵تا ۶ روز جلو میندازم علتش چیه خیلی نگرانم.

سلام نگران نباشید تا ۱۰روز طبیعی است.

سلام خسته نباشید من دوره های پریودم منظمه و ۲۵روزه هستن میخاستم بدونم روز تخمک گذاریم چه روزیه؟ممنون میشم جواب بدین

سلام در روز ۱۰سیکل قاعدگی و ۱۲ سیکل قاعدگی برای بارداری اقدام کنید.

سلام و خسته نباشید . خدا بهتون قوت و سلامتی بده . خیییییلی نگران وضعیتم هستم . ممنون میشم جوابمو بدید پارسال کورتاژ کردم بدلیل تشکیل نشدن قلب جنین . ۸ ماه جلوگیری طبیعی داشتیم . بعدش پریودام نامنظم شدن که کلومیفن و دافستون برام نوشتن از فروردین امسال قدام کردم که پریود اینطوری شد ⬅ فروردین ۱۸ اردیبهشت ۱۸ خرداد ۱۸ تیر ۲۰ دیروز ۲۲ مرداد کمی لکه بینی قهوه ای داشتم فقط سه روز پیش بتا منفی بود آیا ممکنه تازه لانه گزینی کرده باشه یا پری میشم ؟

سلام تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

سلام من ۲۱ روز قرص سیپروترون و برای جلوگیری از بارداری خورم از روز اول پریودی شروع کردم .الان شیش روز که بعد از قطعش پریود نشدم ایا احتمال بارداری هست

سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

سلام .مچکرم بابت وقتی ک میگذارید.من ۴ماهه اقدام برای بارداری کردم و موفق نشدم ب پزشک مراجعه کردم و بعداز آزمایش و سنوگرافی مشخص شد ک فولیکول های ریز دارم.یک ماهه قرص مصرف کردم و ی قرص دیگ بود ب نام دوفاستون..ک از ۱۶پریود ب مدت ۱۰شب شبی یک عدد استفاده کردم.دکترم گفت چن روز بعداز قطع این قرص باید پریود بشم.البته اینم بگم ک من هرماه پریود میشدم و دو روز تاخیر داشت نهایت.نشده بود ک حتی ی ماه پریود نشم…اما حالا ۱۲روز از قطع دوفاستون گذشته و ۶روز هم از وقت پریودم.بیبی چک هم منفیه.من باید چیکار کنم

سلام تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بیبی چک استفاده کنید .

سلام .مچکرم بابت وقتی ک میگذارید.من ۴ماهه اقدام برای بارداری کردم و موفق نشدم ب پزشک مراجعه کردم و بعداز آزمایش و سنوگرافی مشخص شد ک فولیکول های ریز دارم.یک ماهه قرص مصرف کردم و ی قرص دیگ بود ب نام دوفاستون..ک از ۱۶پریود ب مدت ۱۰شب شبی یک عدد استفاده کردم.دکترم گفت چن روز بعداز قطع این قرص باید پریود بشم.البته اینم بگم ک من هرماه پریود میشدم و دو روز تاخیر داشت نهایت.نشده بود ک حتی ی ماه پریود نشم…اما حالا ۱۲روز از قطع دوفاستون گذشته و ۶روز هم از وقت پریودم.بیبی چک هم منفیه.من باید چیکار کنم

سلام .مچکرم بابت وقتی ک میگذارید.من ۴ماهه اقدام برای بارداری کردم و موفق نشدم ب پزشک مراجعه کردم و بعداز آزمایش و سنوگرافی مشخص شد ک فولیکول های ریز دارم.یک ماهه قرص مصرف کردم و ی قرص دیگ بود ب نام دوفاستون..ک از ۱۶پریود ب مدت ۱۰شب شبی یک عدد استفاده کردم.دکترم گفت چن روز بعداز قطع این قرص باید پریود بشم.البته اینم بگم ک من هرماه پریود میشدم و دو روز تاخیر داشت نهایت.نشده بود ک حتی ی ماه پریود نشم…اما حالا ۱۲روز از قطع دوفاستون گذشته و ۶روز هم از وقت پریودم.بیبی چک هم منفیه.من باید چیکار کنم

سلام من ۲۲ سالمه یه ساله ازدواج کردم پریودیم کاملا منظمه دوماه اقدام کردم برای برداری ولیسر موقعه پریود شدم یک سال قبل دچار هرپس تناسلی شدم نگرانم میترسم مشکل ناباروری داشته باشم لطفا راهنمایی کنید باید چبکار کنم

سلام شما تا ۶ ماه دیگر برای باردار شدن زمان دارید.

سلام خسته نباشید…من امروز رفته بودم استخر و دوباره پریدم تو آب البته نه با سر و به صورت شیرجه یعنی با کمر پریدم…بعدش وقتی حمام کردم بعد از حدوده سه ساعت روی لباس زیرم لکه دیدم به صورت تقریبا یه دایره ی بزرگ ولی چون رنگه لباسم متاسفانه قرمز بود نمیدونستم که این خونه یا ترشح چون چند روزی هم هست که ترشحاتم نسبتا بیشتره از روزای دیگه…چیزی که خیلی ذهنه منو درگیر کرده اینه که نکنه پردم پاره شده؟؟؟ من اون موقع توی استخر اصلا اصلا حواسم به همچین چیزی نبود…البته قبل از پریدنم به اون صورت دل درد رو داشتم یعنی زیره دلم درد میکرد حتی قبل این که بپزم بیشتر مثانم نمیددنم چرا!…حالا با این تقریبا ۱۰ ساعت از پریدنه من میگذره هنوزم اون دل درد رو دارم اینم بگم که عادت ماهیانه ی من چند روز میش تموم شد و من به خاطره این که عادت ماهیانم خیلی نامنظمه دکتر از این قرص های جلوگیری تجویز کرده و نوشتن…سواله من اینه ممکنه پردم پاره شده باشه و این درد برا اونه؟؟؟ من دوباره لباس زیرمو چک کردم ولی واقعا نمیتونم بفهمم که اون خون هست یا یه ترشح معمولیه! لطفا کمکم کنید

سلام خیر به این شکل که شما توضیح داده اید پرده بکارت پاره نمی شود.

من حدود،یک هفته از تخمک گذاری و آخرین اقدامم میگذره ،الان آزمایش بدم نشون میده؟باتشکر

خیر زود است.

سلام ببخشید من بعدازدوبارنزدیکی که هم شب بودهم صبح دوبارازقرصای اورژانسی مصرف کردم یک هفته بعدش مث همیشه پریودشدم بعدازاون ۵روزلکه بینی داشتم ۲۱روزبعدازپریودی قبلیم دوباره پریودشدم که مث سری قبل ۷روزبوداماحجمش کمتروسبکتربود وخونریزیم حالت ابکی ورنگ تیره داشت بعداز دوبارپریودیم بیبی چک گذاشتم دوتاازبیبی چکا مثبت شد وسه تای دیگه منفی الانم علایم بارداری ندارم فقط شبایکم حالت تهوع دارم وشکمم تا قسمت بالای ناف ورم میکنه ومث سنگ میشه وبعدچنددقیقه مثل حالت اول میشه الانم امروز بایدپریودمیشدم نشدم فقط یه لکه قهوه ای اومد احساس میکنم شکمم نبض داره ۲۵ روزهم بعد ازرابطه باهمسرم ازمایش خون دادم منفی بود الان نمیدونم باردارم یانه باید چیکار کنم امروزم بیبی چک گذاشتم یکی بیبی چکا منفی شد اون یکی مثبت

سلام احتمال بارداری ضعیفه اما باید یک هفته دیگر صبر کنید اگر تاخیر در پریود داشتید ان وقت مجدد از تست بیبی چک استفاده کنید.

میشه لطفن جواب بدین میخام بدونم اگه باردارم مراقبت کنم الان دوماهه گذشته هنوز نمیدونم باردارهستم یانه الانم یمقدارترشحات سفیدبدون بو دارم ایاباوجوددوبارپریودی وازمایش خون منفی میتونم باردارباشم اخه بیبی چک میزارم یکی ازبیبی چکامثبت میشه یکی منفی الانم امروزبایدپریودمیشدم هنوزنشدم فقط یه لکه قهوه ای کمرنگ اومد

میشه لطفن جواب بدین میخام بدونم اگه باردارم مراقبت کنم الان دوماهه گذشته هنوز نمیدونم باردارهستم یانه الانم یمقدارترشحات سفیدبدون بو دارم ایاباوجوددوبارپریودی وازمایش خون منفی میتونم باردارباشم اخه بیبی چک میزارم یکی ازبیبی چکامثبت میشه یکی منفی الانم امروزبایدپریودمیشدم هنوزنشدم فقط یه لکه قهوه ای کمرنگ اومد

سلام من میخوام سقط کنم با شوهرم تصمیم گرفتیم باید انجام بدهیم ولیی نمی دونیم بعد از تزریق آمپول پروستاگلیدین چند ساعت بعد جنین دفع میشه نمیشه جنین گفت نطفه الان سی روز هس بعدشم رحم شل میشه آیا امکان افتادن رحم هست

سلان ببخشید من در شهر همدان ساکن هستم چرا هر چی‌به این شماره زنگ‌میزنم نمیشه

سلام دوباره امتحان کنید با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۶۲ با تلفن ثابت تماس بگیرید

سلام وقت بخیر. ببخشید خانم دکتر من چهارده روزه ک از خوردن قرص اورژانسی میگذره و پریود نشدم،آزمایش خون هم امروز دادم باردار نبودم .خیلی نگرانم بنظرتون مشکل چیه؟ممنون تورو خدا زود جواب بدین دارم میمیرم از استرس

سلام نگران نباشید تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی شما زمان دارید تا پریود شوید.

:سلام خسته نباشید،من هفته ی یازده بارداری خونریری شدید داشتم رفتم دکتر امپول و شیاف بهم داد خونریزیم قطع شد ولی میرم دسشویی به صورت لخته خون سیاه یا خون سیاه کمرنگ دفع میشه الان بیست روزی هست اینجوریم توی سونو هم چیزی نشون نداد گفت وضعیت جنین خوبه فقط اب دورش کمه،ممنون میشم زود جواب بدین اخه به دکتر دسرسی ندارم میترسم

سلام باید استراحت مطلق باشید و داروهای خود را مصرف کنید واز طریق سونوگرافی ۲ هفته وضعیت جنین خود را کنترل کنید مایعات ومیوه زیاد مصرف کنید.

ببخشید خانوم منم اینجور شدم هفته ۱۳هستم امپول چی بهتون داد ؟؟خیلی ناراحتم هیچ مشکلی نیست ولی خون ریزی دارم

سلام من درپنج هفتگی یک سقط داشتم براثرلکه بینی به دلیل اینکه نمیدونستم باردارم ازوسایلای ورزشی استفاده میکردم ورزشای،سنگین که باعث سقط،شد تحت نظرپزشک باقرص زیرزبونی سقط کردم الان پانزده روزمیگذره پنج روزه کامل پاک شدم سنوهم انجام دادم دفع شده یک رابطه،بدون جلوگیری داشتم اگه حامله بشم مشکلی،پیش،میادخیلی عجله دارم برای بارداری لطفاراهنماییم کنیدامکان بارداری هست.ممنون

سلام بهتر است ۲ ماه بعد از سقط جلوگیری داشته باشید حالا اگر جلوگیری نداشتید باید صبر کنید تا زمان پریودی شما فرا برسد اگر تاخیر در پریود داشتید ان وقت از تست بیبی چک استفاده کنید.

سلام ببخشيد من ۲۱روز پريودم عقب افتاده تست گرفتم مثبت بوده دوبار ميخواستم مطمن شم دوباره تست گرفتم منفي شده حالت تحولم دارم ميخواستم بدونم باردارم يا نه

سلام تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت از تست بیبی چک استفاده کنید.

سلام خسته نباشيد ببخشيد من با نامزدم نزديكي داشتم و نميدونستم كاندوم پارس اب مني نامزدم وارد واژن شد و من بلافاصله جلوگيري كردم و دوتا قرص HDخوردم ..و اين اتفاق ٥ساعت بعدش دوباره واسم افتاد و من دوتا ديگه HDخوردم ايا نياز هست بازم بخورم يعني ١٢ساعت بعد نوبت دوم دوباره بايد بخورم يا همون ٤تا كافيه؟؟؟؟؟؟

سلام کافی است.

سلام خسته نباشید.میخاستم نحوه مصرف کلومفین چطوره؟ایا خود سر بخوریم خطر داره؟من دوست دارم دو قلو بارادار بشم.من ۱۹سالمه و چن وقت باید بخورم تا اثر کنه؟

سلام.خسته نباشید من ۲۶ سالمه و ۱ ساله که متاهل شدم. ۴ ماهه که اقدام به بارداری کردم ماه گذشته عفونت داشتم رفع شد. دوره پری من معمولا منظم و ۲۸ روزه هست. ماه گذشته بی نظم شدم و ۳۰ روزه پ شدم . یعنی دوم شهریور و بعد یکم مهر. این ماه که آبان هست الان سوم آبانه هنوز پ نشدم و لکه قهوه ای خیلی کم دارم.شبیه لکه بینی لانه گزینی که تاحالا چنین چیزی نداشتم. گاهی درد شکم و گاهی درد کمر دارم. نوک سینه هم گاهی تیرمیکشه. یهو گرمای بدنم زیاد میشه . باتوجه به اینکه امروز صبح بی بی چک زدم منفی بود. میخوام بدونم ممکنه حامله باشم؟ کی برم آزمایش خون؟ ممنون میشم راهنماییم کنین. سپاسگزارم!

سلام بهتر است تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت از تست بیبی چک استفاده کنید .

سلام.خسته نباشید من ۲۶ سالمه و ۱ ساله که متاهل شدم. ۴ ماهه که اقدام به بارداری کردم ماه گذشته عفونت داشتم رفع شد. دوره پری من معمولا منظم و ۲۸ روزه هست. ماه گذشته بی نظم شدم و ۳۰ روزه پ شدم . یعنی دوم شهریور و بعد یکم مهر. این ماه که آبان هست الان سوم آبانه هنوز پ نشدم و لکه قهوه ای خیلی کم دارم.شبیه لکه بینی لانه گزینی که تاحالا چنین چیزی نداشتم. گاهی درد شکم و گاهی درد کمر دارم. نوک سینه هم گاهی تیرمیکشه. یهو گرمای بدنم زیاد میشه . باتوجه به اینکه امروز صبح بی بی چک زدم منفی بود. میخوام بدونم ممکنه حامله باشم؟ کی برم آزمایش خون؟ ممنون میشم راهنماییم کنین. سپاسگزارم!

سلام من در روز ۵٫۶ همین ماه تخمک گذاری داشتم وتا الان نزدیکی داشتم بعد دوسه روز بدنم کوفته شده گرفتگی عضلات گرفتم مخصوصا شکم پهلوهای چپ وراست زیر شکمم درد میکنه. سینه هامم درد میکنه .چی میتونه باشه این همه درد بعضی وقتا کمرمم در میگیره حتی موقع که ادرارمو دفع کم احساس درد در واژن هم دارم .تکرر ادار هم دارم فکر میکنم هر دوساعت .میشه راهنماییم کنین

سلام صبر کنید اگر تاخیر در پریود داشتید ان وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

سلام خسته نباشید ، ممنون از وقتی ک میزارید. من ۳ مهر ماه که دقیقا میشد روز ۲۰ پریودی با نامزدم معاشقه داشتم و آب منی روی واژن ریخت بعدشم شستم ، سر موعد همیشگی یعنی ۱۵ مهرماه من پریود شدم یعنی خونریزی دقیقا مثل پریودی داشتم. اما این ماه هنوز پریود نشدم و الان یک هفته اس ک عقب افتاده ، من باید ۱۵ یا ۱۶ آبان پریود میشدم ، ۳ روز پیش هم بیبی چک استفاده کردم منفی بود. جای نگرانی هست برای بارداری ؟؟؟ واقعا استرس شدیدی دارم ممنون میشم راهنماییم کنید مچکرم.

سلام نگران نباشید احتمال بارداری وجود ندارد.

سلام ۲۸ سالمه بیست مهر امسال بدلیل بارداری پوچ سقط کردم اصلا چیز دردناکی نبود و تو روحیمم نخورد از لحاظ جسمی چون خیلی بخودم میرسم مشکلی ندارم کم خونیم نگرفتم بعد از سقط طبق روال همیشه خودم بعد از بیست دو روز پریود شدم والا در آذر ماه میخوام اقدام کنم برای بارداری چون شیش ماه صبر نمیکنم آیا مشکلی منو تهدید میکنه؟؟؟؟

سلام مشکلی ندارد شما می توانید آذر ماه برای بارداری اقدام کنید.

سلام. تقریبا ۲ هفته ی پیش یعنی ۱۵ آبان ماه نزدیکی داشتم که حدود ۱۲ ساعت بعد از نزدیکی ۲تا قرص یاسمین خوردم و ۱۲ ساعت بعد دوباره ۲ تا دیگه خوردم. تقریبا ۱۱ روز بعد از مصرف قرص لکه بینی دیدم. تمومی حالات پریودی رو دارم اما خونی که از من میاد کاملا رنگش روشنه و خیلی خیلی کمه. البته قبل از این لکه بینی چند روزی هم ترشحات بودار داشتم. آیا احتمال بارداری وجود داره؟ این لکه ها همون پریودیه یا نه؟₩₩

سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر به خون ریزی نیافتادید می توانید از تست بی بی چک استفاده کنید.

سلام من دو روز بعد پريوديم نزديكي داشتم و فرص اورژانسي مصرف كردم و هفت روز بعد دوباره پريود شدم و روز بعد پريودي دوباره نزديكي داشتم كه با جلوگيري طبيعي بود و قبل انزال التشو بيرون كسيد ولي از پيشاب ميترسم يني باز فرص بخورم يا حامله نيستم؟؟؟

سلام خیر نیازی به مصرف قرص اورژانسی نیست.

سلام من دو روز بعد پريوديم نزديكي داشتم و فرص اورژانسي مصرف كردم و هفت روز بعد دوباره پريود شدم و روز بعد پريودي دوباره نزديكي داشتم كه با جلوگيري طبيعي بود و قبل انزال التشو بيرون كسيد ولي از پيشاب ميترسم يني باز فرص بخورم يا حامله نيستم؟؟؟

سلام من ۵ هفته هستش باردارم الان دوروزه خونریزی مثل پریود دارم دیروز رفتم دکتر بهم پروستروژن شیاف داد الان چیکار کنم درد شدید زیر شکمی دارم توروخدا بگید چیکارکنم دارم سقط میکنم؟ الان جایی هست برم چکاپ

سلام نگران نباشید استراحت کافی داشته باشید و دو هفته دیگر سونوگرافی انجام بدهید.

سلام من برای بارداری اقدام کردم همیشه ۱۰ روز مونده به موعد پری زیر دلم تیر می کشید الان هم ۱۰ روز مونده مثل همیشه زیر دلم تیر می کشه می خواستم بدونم ینی باردار نیستم؟ یا احتمال داره باردار باشم

سلام بله ممکن است باردار باشید زیرا به علت تغییرات هورمونی علائم پیش از قاعدگی وبارداری شبیه به هم هستند باید صبر کنید اگر تاخیر در پریود داشتید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

سلام زیر شکم درد شدید ولخته خون زیاد ازم میره ۲۰بار از صبح رفتم درد دارم وپول دکتر ندارم خواهشن سریعان پیگیری کنید جون مادرتون ممنون

سلام شما شرح حال کاملی از خودتان به ما نداده اید به این شکل نمی توان نظر داد بهتر است به بیمارستان دولتی مراجعه نمایید تا هزینه کمتری تقبل نمایید

سلام من هفته ۱۳بارداری ام تا حالا حالا تهوع زیاد داشتم .چند روزی بهتر شدم ولی امشب همراه با استفراغ کمی خون بالا آوردم لطفا راهنمایی کنید یا تشکر

سلام باید وعده های غذایی خود را زیاد و حجم غذا را کم کنید از مصرف غذاهای چرب و ادویه دار پرهیز کنید بعد از صرف غذا بلافاصله دراز نکشید نیم ساعت قبل از غذا از قرص ویتامین ب۶ استفاده کنید.

سلام من ۲ ساله پرده بکارتمو از دست دادمو بطور کامل نزدیکی داشتم حالام میخام ازدواج کنم امکان ترمیم ودوختش هست

سلام خیر امکان آن وجود ندارد .

سلام من بکارتمو ۲ساله ازدست دادم حالام میخوام ازدواج کنم میخواستم ببینم امکان دوخت و ترمیمش هست ؟

سلام خسته نباشیدعکس رنگی گرفتم وخیلی نگرانم میشه بگین مشکلکم چیه.حفره اندومتردارای شکل نرمال وبدون نقص پرشدن است لوله های رحمی ظاهری نرمال وریخته گری نرمال ازمواد کنتراست دارند

سلام در عکس رنگی رحم ولوله های رحمی شما نرمال است.

سلام من ۷ هفته ۵روزه که باردارم رفتم دکتر بهم قرص فولیک اسید و قرص مولتی پریناتال داده آیا قرص پریناتال ضرر نداره چون جایی خوندم در ۳ ماهه اول بارداری نخورید لطفا راهنمایی کنید .

سلام بهتر است از هفته ۱۶ بارداری به بعد از قرص پری ناتال استفاده کنید.

سلام ما در دوران نامزدی هستیم زمان نزدیکی از کاندوم و قرص و .. استفاده نمیکنیم و از روش منقطع استفاده میکردم همسرم دو روز پیش بایستی پریود میشد که نشده یک ماهه قرص امگا سه هم استفاده میکنه چطور بفهمیم حاملگی هست یا نه؟ ممنونم

سلام برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنند .

من و همسرم ۶ ساله ازدواج کردیم و تا الان بچه نمیخواستیم اما جلوگیری خاصی نداشتیم فقط من بعد از نزدیکی سریعا به دستشویی میرفتم.اما الان از ماه پیش تصمیم به بارداری گرفتیم .دقیقا در دوره تخمک گذاری به صورت هر شب یا یک شب در میان نزدیکی داشتیم وبعد نزدیکی هم حدودا ۲۰الی ۳۰ دقیقه بالشت زیر کمرم بوده و پاهام هم بالا گرفتم.الان از زمان قاعدگیم گذشته من مدت دوره هام ۲۶ تا ۲۸ روزه بوده همیشه…اما الان ۳۲ روز گذشته و هنوز پریود نشدم.دیروز رفتم آزمایش بارداری دادم که منفی بود!!در ضمن کمی عفونت قارچی دارم که برای درمان باید اقدام کنم…منتظر بودم تا نتیجه ازمایش معلوم بشه.این عفونت رو هم خیلی وقتها داشتم و با استفاده از قرص یا درمانهای متفاوت همیشه خوب میشدم….دلیل پریود نشدنم چیست…الان خیلی نگرانم…ایا میشه ازمایش هنوز نشون نده؟

سلام با توجه به منفی بودن آزمایش خون احتمال بارداری وجود ندارد. بهتر است به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود؛ هم برای درمان عفونت و هم تقویت تخمک گذاری شما و سونوگرافی برای بررسی اینکه آیا تخمک گذاری دارید یا نه؟ به این شکل زودتر نتیجه می گیرید. این را هم اضافه کنم که ۱۰ روز تاخیر در پریود نگران کننده نیست و ممکنه به علتهای متعددی مثلا استرس این تاخیر اتفاق بیفتد.

با سلام و وقت بخیر من هفته ۲۳ بارداریم و جنینم دختره آخرین با که لک دیدم هفته دهم بود و شیاف سیکلوژست استفاده کردم تا الان دو شب در میان یکی و در این مدت دیگه لک ندیدم اما شنیدم که این شیافها باعث اختلال درآلت تناسلی جنین دختر و دوجنسیتی میشه خیلی نگرانم ممنونم از راهنماییتون

سلام با توجه به اینکه لکه بینی شما در ۳ ماهه اول بارداری بوده و در حال حاضر لکه بینی ندارید باید زیر نظر پزشک معالج مصرف شیاف را قطع نمایید .

سلام سونوگرافی سه ماهه اول انجام دادم nt مقدار ۲.۲۱ هست الان استرس دارم که مسکل داشته باشه لطفا راهنمایی کنید

سلام نگران نباشید عدد nt جنین شما در سونوگرافی انجام شده نرمال است .

سلام من اقدام به بارداری کردم دکتر برام قرص دوفاستون هرشب یک عدد تجویز کرده با این شرایط من پریود میشم چون من قبلا پیش دکترای دیگه بودم از ۱۶قاعدگی به مدت ۱۰شب تجویز کرده بودن که با قطعش پریود میشدم الان بخوام این ۲۰قرص رو شبی یکی مصرف کنم که پریود نمیشم پریودیمم عقب افتاده تو رو خدا کمکم کنید ممنون

سلام من با نامزدم رابطه ي بدون مراقبت روز ٥پريودي داشتيم و بلا فاصله ٢تا قرص لونژيل ١/٥ خورد و ٩روز بعد يكمي لك و خون آبه اومده و دوره قاعدگيش ٢٨ روزس و ٤روز كه از دوره پريوديش گزشته بود آزمايش داديم و بتاش مشكوك بود رو ١٠ بود و بي بي چك گزاشته بود منفي بود همون ٤روز بعد پريودي. ممكنه كه حاملگي خارج از رحم باشه و سنش ٢٠سال است ممنون مي شم راهنمايي كنيد

سلام باید ۳ روز دیگر مجدد از تست بی بی چک استفاده کند اگر منفی بود احتمال بارداری وجود ندارد.

سلام و خسته نباشید.من دوشنبه عادت ماهانم تمام شد و رابطه جنسی با همسرم داشتم اما دوبار با کاندوم بود و بار سوم از پشت صورت گرفت اما بدون کاندوم.من همون لحظه بدنم رو کامل شستم.آیا امکان بارداری هست و هنوز باکره هستم.و قرص جلوگیری دارم میخورم.زیر دلم یکم درد میکنه متونه علایم باردار شدن باشه خیلی نگرانم.ممنونم پاسخ بدهید.

سلام نگران نباشید احتمال بارداری وجود ندارد.

با سلاو ووقت بخیر.لطفا پاسخ دهید.من بانامزدم رابطه داشتیم در روز هفتم عادت ماهانه ک در دوران پاکی بود.دوبار از عقب رابطه بوده با کاندوم.و رابطه سوم بدون کاندوم از عقب بود.من بدنم را شستم اما نگران از باردارشدنم و بگم که باکره هستم.ایا امکان بارداری هست؟ قرص جلوگیری هم همون روز شروع کردم به خوردن.ممنون میشم جواب بدهید.

سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

سلام.من با نامزدم رابطه محافظت نشده داشتم فقط در حد لای پا،منی رو هم بیرون از بدنم تخلیه کرد،۴روز بعد هم پریود شدم.الان در قسمت شکمم یکم احساس درد دارم،از بیبی چکم استفاده کردم،دفعه اول منفی بود،ولی دفعه دوم در قسمت tچک،یه خط کاملا سفید بود احتمال بارداری وجود داره؟؟یا خط سفید واسه.خوده بی بی چکه(مدیکور بود) لطفا جواب بدید

سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد .

سلام خسته نباشید ببخشیدمن۲۵ روزاز موعدپریودم میگذره روزنهم تاخیرم بیبی چک وآزمایشم منفی بود ولی چون بعضی ازعلایم بارداری(تنگی نفس وگاهی تهوع ودردسینه وتخمدان) روداشتم سه روزپیش محض اطمینان دوباره ازبیبی چک استفاده کردم وبلافاصله مثبت شد دیروز وامروزهم همینطور. آیا جوابش قابل اطمینان هست وامکان داره باردارباشم؟

سلام بله احتمال بارداری وجود دارد.

سلام خسته نباشید ببخشیدمن۲۵ روزاز موعدپریودم میگذره روزنهم تاخیرم بیبی چک وآزمایشم منفی بود ولی چون بعضی ازعلایم بارداری(تنگی نفس وگاهی تهوع ودردسینه وتخمدان) روداشتم سه روزپیش محض اطمینان دوباره ازبیبی چک استفاده کردم وبلافاصله مثبت شد دیروز وامروزهم همینطور. آیا جوابش قابل اطمینان هست وامکان داره باردارباشم؟

سلام خسته نباشید ببخشیدمن۲۸ روز از موعدپریودم میگذره روزنهم تاخیرم بیبی چک وآزمایشم منفی بود ولی چون بعضی ازعلایم بارداری(تنگی نفس وگاهی تهوع ودردسینه وتخمدان) روداشتم شش روزپیش محض اطمینان دوباره ازبیبی چک استفاده کردم وبلافاصله مثبت شدتادیروزهم حتی مرتب تست کردم مثبت بود. آیا جوابش قابل اطمینان هست وامکان داره باردارباشم؟

سلام من در هفته پنجم بارداری هستم کمرم درد میکنه میخواستم بدونم کمر درد منجر به سقط میشه یا ن لکه بینی یا خونریزی ندارم فقط کمرم چون قبلان یه سقط داشتم میترسم

سلام کمر درد در دوران بارداری طبیعی است وجای نگرانی ندارد.

سلام من تقربیا دو ماه پریود نمیشدم و چون هنوز عقد هستم و پرده بکارتم هنوز سالمه فک نمیکردم که باردار شم و حتی از بی بی چک هم استفاده کردم دو روز قبل از سونوگرافی که منفی در اومد..ولی به اسرار همسرم سونوگرافی گرفتیم که متوجه شدم ۱۱ هفته اس که باردارم.. و از قرص سایتوتک استفاده کردم که بعد از دو سه ساعت خونریزیم شروع شد و بعد چند ساعت هم یه چیزی شبیه عکس هایی که قبلا از جنین های سه ماهه دیدم ازم خارج شد فک کنم که جنین سقط شد و بعدشم خونریزم قطع شد حالا میخوام بدونم که آیا جنین کامل سقط شده یا ن البته دسترسی به سونوگرافی ندارم و هنوز دل درد و علائم سرما خوردگی رو دارم لطفا در صورت امکان یکم راهنماییم کنید

سلام روزتون بخیر ممنون که به این روش به همه کمک میکنید سوال داشتم که من تازه متوجه شدم تنبلی تخمدان دارم یه دوره متفورمین استفاده کردم اما باعث نفخ معده شد و قطعش کردم بعد از اون دکتر اسید فولیک به من داد و گفت اقدام به بارداری کنم میخاستم ببینم این بیماری من خطرناک هست ممکن هست مانع بارداری من بشه؟

سلام خیر خطرناک نیست درمان دارویی دارد .

سلام من چهارماه تواقدام بارداریم ۲۰سالمه واین بار دوروز مانده به پریوددوروزخونریزی متوسط داشتم وبد لکه شد ودورم ۲۸روزس .وعلائم برداری را دارم ومخوام سنوی فولیکول بدم ایابارداری مشخصه درسنو .احتمال بارداربودنم هس ایا .

سلام می توانید برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

سلام خانوم دکتر من میخوا ستم ۲۷پریود بشم اما نشدم علتش چیه اخه نگرانم همون درد پریود رو دارم وزیر دلمم خیلی درد میکنه خیلی ممنون.

سلام تاخیر پریودی تا ۱۰ روز طبیعی است وجای نگرانی ندارد .

سلام من ۲۷سالمه هفته۱۳بارداریم پرشده ؛یک هفته س خون ریزی دارم دکتر سونو و ازمایش گرفت ؛گفت جفتت پایین نیست ؛طول سرویکس هم خوبه ؛زخم دهانه رحم هم ندارم ؛بتام هم خوب بوده بالا نیست ؛شیاف پروژسترون و امپول پرولوتون بهم داده ولی دلیلش چیه چرا اینجورم تو رو خدا ی جواب قطعی بدین راجب خودم و اینکه جنین نگه داشته میشه مشکلی پیش نمیاد؟

سلام باید از نظر غلظت خون بررسی شوید.

سلام خسته نباشید من ۱۹سالمه ۶ماهه ازدواج کردم الان نزدیک به ۴۵روزه عادت ماهانه نشدم الان سه روزه حالم عوض شده شبا بدنم درد میکنه دل درد میشم استخوان درد میشم خواب نمیرم مشکلم چی هست

سلام باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما با انجام سونوگرافی و آزمایش های هورمونی بررسی شود.

سلام من میخام بدونم پردم از چ نوعیه ولی نمیتونم ب مامانم بگم ک ببرتم دکتر برای معاینه شماراهی ندارین؟؟ازروعکس نمیتونین تشخیص بدین ک چ نوع هست پردم؟؟

سلام من حدود ۴ماهه قصدباردار شدن دارم اما هنوز باردار نشدم ،دوروز از پریود شدنم گذشت اما پریود نشدم ولی حالا لکه بینی دارم چکار کنم؟چکارکنم بارداربشم؟

سلام برای اطمینان تست بارداری انجام بدهید.

سلام من مجردم و ۱۸سالمه چند روزه از مدت پریودیم گذشته و تو اینترنت سرج کردم برای پریودشدن ۲عدد قرص اسپرین رو تو اب حل کنید و بخورید پریود میشین منم انجام دادم روز بعدش یکم خون داشتم و بشدت خون دماغ شدم تا ۳ساعت قطع نشد الان خوبم فقط هیچ خون ندارم دلیل اینا چیه؟؟؟ لطفا جواب بدین؟؟

سلام نباید از قرص آسپرین استفاده می کردید از عوارض قرص آسپرین بوده است.

سلام ببخشید پرده بکارت با فشار آب پاره میشه یا مثلا حلقوی بودنش وقتی قابل مشاهده است یعنی پاره شده؟

سلام خیر .

سلام من این۱۰روزه پریود نشدم وعلایم بارداری دارم مثلا نفخ گرفتگی عضلات درد شدید کمر درحدی ک نفسم قطع میشه قبلا ۲۶پریود میشم منظم هم هست قبلا هم ی بارداری موفقی داشتم ولی بی بی چک منفی درمیاد بنظرتون جواب درسته من۲۱ سالمه

سلام اگر تا ۴ روز آینده پریود نشدید مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

سلام خساه نباشيد من هفته ٢٩ بارداري هستم روزي يه عددطبق نظر پزشكم امگا ٣ مي خورم منتهي امروز اشتباهي دو تا خوردم اون هم تو فاصله كم خيلي نگرانم كرده مشكلي پيش نمياد؟

سلام خیر مشکلی ندارد.

با سلام و خسته نباشید ماه قبل سونو انجام دادم بهم گفتن رحمم از نوع سپتوم داره میخواستم بدونم برای اینکه اندازه دقیق سپتوم و بدونم باید عکس رنگی رحم برم یا با سونو واژینال هم مشخص میشه، متأهل هستم با تشکر.

سلام بله با سونوگرافی واژینال مشخص می شود .

سلام خسته نباشین ببخشیدمن چهارماهه نامزدکردم طی این دوره باشوهرم ارتباط جنسی داشتم وخونی نمیومد…. اما امروز بعدهم خون اومد هم دلدردشدید دارم بنظرتون پردمه؟؟اخه ما ارتباط خیلی داشتیم خون نمیومد

سلام ممکن است خون ریزی پریود شما باشد .

سلام من تو هفته چهارم بارداری بودم و چهار عدد قرص میزو واژینال ۲۰۰ استفاده کردم و الان خیلی پشیمونم بعد مصرف حدود دو ساعت بعد در حد چند لخته دیرم و دیگه خونریزی ندارم ایا امکان داره که نگهش دارم . ضمنا شوهرم از شش ماه پیش فینستراید مصرف میکردن و نواخواسته باردار شدم . لطفا کمکم کنید ایا با داروی گرم ب دفعش کمک کنم یا …

سلام می توانید زیر نظر پزشک شیاف پروژسترون مصرف کنید.

سلام هفته بیستم بارداری ام دوروز بچه م تکون نمیخوره خیلی میترسم چیکار کنم؟

سلام تا هفته ۲۲ بارداری برای احساس حرکات جنین زمان دارید بنابراین نگران نباشید.

من مدتی پیش رابطه جنسی داشتم با جلوگیری ولی آخرش کمی بدون جلوگیری برای اطمینان ۲ساعت بعدش از قرص لونژیل ۱.۵ استفاده کردم حالمم بد نشدش منظورم استفراغ ،بعد ۵ روز حدودی حالت پریود شدم خونریزی داشتم تا ۳ روز الان حالم خوب شدش . خطری نداره منظورم باردار نیستم میترسم باردار باشم آخه

خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

من مدتی پیش رابطه جنسی داشتم با جلوگیری ولی آخرش کمی بدون جلوگیری برای اطمینان ۲ساعت بعدش از قرص لونژیل ۱.۵ استفاده کردم حالمم بد نشدش منظورم استفراغ ،بعد ۵ روز حدودی حالت پریود شدم خونریزی داشتم تا ۳ روز الان حالم خوب شدش . خطری نداره منظورم باردار نیستم میترسم باردار باشم آخه

سلام من در هفته چهار بارداری قرص میزو استفاده کردم و بعدش خونریزی خفیفی داشتم چند لخته دیدم برای بار دوم سونو دادم و ساک بارداری ک قبل از قرص مشاهده میشد دیگه رویت نشد اما بتا در روز سونو دوم چهارصد تا کاهش داشت و دو روز بعد ۱۰۰۰ افزایش به نظرتون چی دلیلی میتونه داشته باشه دکتر مشکوک ب بارداری خارج از رحمی بودن باید چیکار کنم

باسلام من۱۵ اسفند ۹۶آخرین پریودیم بوده و ۲۱ فروردین ۹۷ تست بارداری دادم و مثبت بوده.۱۵اردیبهشت رفتم سونو دکتر گفت بارداری ولی چیزی معلوم نیست و برا یکماه دیگه بمن وقت سونو داد.من خیلی میترسم آیا مشکلی دارم خودم یا جنین؟ لطفا راهنماییم کنید.

سلام بهتر است اول آزمایش تیتر بتا انجام بدهید .

سلام. من هفته ششم بارداری هستم. ازمایش خون دادم و rubella igg من ۱۰۷٫۸ است vzvigg هم ۱۵۴۸ است. اینا یعنی چی؟؟؟ مشکلی برام پیش اومده؟؟

سلام ببخشيد من دو روز قبل قاعدگيم نزديكي داشتم(هميشه پنج روز يا كمتر عقب ميوفتاد) الان يك هفته شده كه هنوز پريود نشدم زير دلم گاهي اوقات درد ميگيره ايا احتمال بارداري هم وجود داره؟

سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

سلام من۲۰سالمه و ۸ماه هست که ازدواج کردم و نزدیک به ۴ماهه که برای بارداری اقدام میکنم اما موفق نبودم.دوره پریودم از سه ماه قبل به صورت ۲۹اسفند۲۶فروردین و ۲۳اردیبهشت بوده و همچنین موقع پریود از چن روز قبل و حتی در خود دوره درد دارم .به دکتر هم مراجعه کردم گفته که از عفونت دهانه رحمت زخم شده و پماد مترونیدازول تجویز کرده که تا ۵شب استفاده کنم که پریود شدم و نتونستم استفاده کنم خواستم بدونم پماده تاثیری روی پریودم نداره و چرا باردار نمیشم ایا مشکلی دارم

سلام نگران نباشید شما تا ۶ ماه دیگر برای باردار شدن زمان دارید.

سلام من دیروز اولین نزدیکیمو داشتم و پرده بکارتم از بین رفت از دیشب انگار پریود شدم ولی من هفته ی پیش پریودم تموم شد باید چیکار کنم ؟

سلام، خسته نباشید دوره پروید من ۲۸ روزست دو روز قبل از پروید شدن نزدیکی داشتم که خیلی کم مایع منی ریخته شده داخل واژنم منم همون موقع دوتا قرص ال دی خوردم روز بعدشم دوتا دیگه خوردم الان روز ۳۰ هستم ولی هنوز پروید نشدم ایا ممکنه باردار باشم؟ یا به خاطر خوردن قرصا پرویدم عقب افتاده؟

سلام احتمال بارداری ضعیف است.

سلام خسته نباشید من بعد از نزدیکی قرص لونژیل استفاده کردم و روز بعدش گلو درد دهرم و فک میکنم سرما خوردم.چند روز بعد از مصرف لونژیل میتونم آنتی بیوتیک استفاده کنم چون خوندم اثر قرص ضد بارداری کم میکنه

ممنون میشم بگید بعد از چند روز میتونم آنتی بیوتیک مصرف کنم

سلام ۳ روز بعد از مصرف قرص اورژانسی می توانید قرص آنتی بیوتیک تحت نظر پزشک مصرف کنید.

با سلام ببخشید من قرص سقط جنین گرفتم و هفته ۴ بارداری هستم خواستم بدونم این قرص هفته ۴ اثردهی دارد یا خیر؟

سلام هشت روزازوقت پريودم گذشته بودتست كردم مثبت اومدوازقرص سايتوتك استفاده كردم چهارروزخونريزي داشتم والان شونزده روزمي گذره نوك سينه هام دردميكنه وتيره شده احساس سنگيني دررحم مي كنم ودورنافم سفت شده احتمال داره باردارباشم ولي تست كردم منفي اومدعلت چيه جواب بدين خواهش ميكنم

سلام من ۶ روز پیش نزدیکی داشتم.موقع تروج منی همسرم التشو بیرون اورد اما شک دارم ک ریخت چند قطره یانه.قبل نزدیکی دکتر رفتم عفونت داشتم اما ترشحاتم مایل ب زرد و سفت بود.اما الان ۳ روزه ک ترشحاتم ابکی و سفید و زدوو بو هست.ایا این نشونه بارداریه؟الان چی مصرف کنم ک درصدی منجر ب بارداری نشه تو عقدم و شرایط بارداری ندارم.

سلام ترشحات واژن شما ربطی به بارداری ندارد نگران نباشید احتمال بارداری ضعیف است.

سلام وقت بخیر من در تاریخ ۱۲/۱۹رابطه ی محافظت نشده داشتم. بعد از نزدیکی در تاریخ پریود، پریود نشدم باید ۸فروردین پریود میشدم و ۴روز عقب افتاد و خونریزیمم ۲روزه و ماه بعدش ۸ اردیبهشت پریود شدم بعدم ۷ خرداد پریود شدم. ولی خونریزیم دو روز شده و مثل قبل دردای پریودی ندارم و دردم کم شده ایا با وجود سه ماه خونریزی که دو روز طول میکشه بازم احتمال بارداری هست؟ همش نگرانم که باردار باشم و اینا لانه گزینی باشه چیکار کنم؟

سلام اگر طول دوره پریود شما کلا ۲ روز است باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما با انجام سونوگرافی وآزمایشات هورمونی بررسی شود.

سلام من ۱۰ الی ۱۲هر ماه پریود میشدم ۱۰ اردیبهشت قرص ال دی مصرف کردم دو روز رابطه داشتم و ۱۴ پریود شدم دو روزه بعد ۶ و ۵ خرداد بازهم رابطه داشتم و الان که ۱۹ خرداد هست من پریود نشدم ایا امکان داره باردار باشم اخه شکمم وزیر شکم و کمرم شدیدا درد میکنه

سلام بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

سلام, من ۲۱ ماه پیش دورم شروع شد, و از, روز پنجم روزی دو عدد قرص لتروزول خوردم و روز ۱۲ امپول اچ ام جی زدم, امروز ۲۸ روز از دورمه و ازمایش دادم ولی بتام ۸٫۲۲ بود ایا من باردار نیستم. ممکنه زود رفته باشم برای ازمایش

سلام خیر باردار نیستید اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید .

سلام وقت بخیر . من بعد از مدت ۱۶ سال باردار شدم. بدون اینکه درمان خاصی انجام‌بدم. و الان ۴۰ روزم هست . دکتر شیاف پروژسترون داده نمیدونم مقعد استفاده کنم یا واژینال. دیشب واژینال استفاده کردم . امروز کمی سوزش داشتم و موقع ادرار ترشح زرد رنگ دارم. خیلی اب سرد میخورم . میخوام بدونم ضرر داره ؟ و شیاف چطور استفاده کنم . البته پبوست هم هستم

سلام فرقی نمی کند به هر طریقی که راحت هستید از شیاف پروژسترون استفاده کنید شیاف پروژسترون باعث تشدید یبوست می شود بنابراین باید رژیم غذایی ملین داشته باشید واگر لکه بینی و یا خون ریزی ندارید به پزشک معالج خود اطلاع دهید تا اگر اجازه دادند با توجه به اینکه یبوست دارید یک روز در میان از شیاف پروژسترون استفاده کنید.

باسلام وخسته نباشید.من حدودا ۴ماهه که باردارم وچون یه بچه ۱۱ماهه دارم نمیتونم نگهشدارم برام راهنمایی کنین که چکارش کنم.باتشکر

باسلام وخسته نباشید.من حدودا ۴هفته هست که باردارم وچون یه بچه ۱۱ماهه دارم نمیتونم نگهشدارم برام راهنمایی کنین که چکارش کنم.باتشکر

سلام خسته نباشید ۲۸ سال دارم و ۲سال ازدواج کردم تقریبا پریودهای منظمی دارم بین ۲۸ تا ۳۰ روز هستش ماه قبل ۱۷ پریود شدم ولی این ماه هنوز پریود نشدم جلوگیری هم طبیعی هستش ۱۴ روز میشه ک زیر دلم خیلی درد میکنه کمر درد و سردرددارم و بعضی وقتا هم تهوع و سرگیجه میگیرم دو روز پیش هم بیبی چک گذاشتم منفی بود میخواستم بدونم باردار هستم یا نه؟ در ضمن ماه پیش چکاپ دادم و از نظر کیست و عفونت هیچی ندارم و گفتن کاملا سالم هستم

سلام تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

سلام یمدت چندماهه برای جلوگیری ازبارداری کلااز قرص اورژانسی استفاده میکردم فکرمیکردم که این کلاخودش به تنهایی یه روش براجلوگیری محسوب میشه…. الان فهمیدم که گویااتفاقی فقط باردارنشدم تواین چندوقت. قرصاروقط کردم آقامم بااینکه نزدیکی براش خیلی مهمه اماحاضره سکس نداشته باشه مگراینکه من قرص بخورم. بعدازاخرین قرص اورژانسی دوماه پریود نشدم دکتربهم قرص۲۱تایی بلارا داددوبسته تاپریودم منظم شه بسته اول ۶یا۷عددمونده بودتاتمام شه پریودشدم الان روز۵پریودیمه فرداشب که یکشنبه۲۷خرداده آخرین قرصمه که میخورم… دیگه بستم تموم میشه بسته ی بعدروباتوجه به اینکه الان پریودشدم تاقبل ازتمام شدن بسته اول کی شروع کنم؟ واگه قراره بین دوبسته ی بلارا یه فاصله یک هفته بندازم تواین یک هفته که قرص بلارانمیخورم اگه ازهیچ روش جلوگیری دیگه ای هم استفاده نکنم مطمعناباردارنمیشم؟نمیخوام باردارشم وازطرفیم شوهرم بدون قرص نزدیکی نمیکنه .ممنون

سلام من یازده روز قبل تاریخ پریودی نزدیکی برای بارداری داشم تقربیا هرشب روز یازده و روز پریودیم لکه بینی خعلی خفیف به رنگ قهوه ای وقرمز داشم به مدت۸ روز روز ۷ یکم لکه بینیم بیشتر شد و دوباره کم شد درمدت لکه بینی از بیبی چک استفاده کردم منفی بود احتمال بارداری وجود داره

سلام اگر تا ۷ روز دیگر به خون ریزی نیافتادید بهتر است آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

سلام بخاطرقرص اورژانسی دوماهی پریودم یهم رختودوماه پریودنشدم بعدازدوماه دکتربهم ثرص بلارا دادتاتنظیم شم بسته اول رو۶یا۷تامونده بودتموم شه پریودشدم امابازم ادامه دادم به خوردن قرصاتاامشب دونه ی آخرم تموم شدازبسته ی اول وروز۶پریودم هستم یک هفته بایدفاصله بندازموبعدبسته ی دوم روشروع کنم به خوردن توی این یک هفته بین دوبسته ی قرص بلاراوبعدپریودیم نزدیکی بدون جلوگیری بدون قرص وبدون هیچی داشته باشم باردارنمیشم؟نمخوام باردار شم ونزدیکی تواین چندروزم واجبه شوهرمم تاقرص نخورم نزدیکی نمیکنه وبه سکس باهامم احتیاج داره خیلی وقتم هست چون قرص اورژانسی نخوردم باهام نزدیکی نداشته.ممنوم میشم رودترجوابموبدید.

سلام لطفاااااااا جوابم سوالمو زود بدین خیییییلی ممنون میشم خیلی استرس دارم من سه ماهه عروسی کردم قرص جلوگیری روکین تو ای س ماه مصرف کردم توی دوماه اخیر دو سه بار قرص اورژانسی هم مصرف کردم یعنی هم قرص روکین هم قرص اورژانسی الان ی ماه از پریودیم گذشته و پریود نشدم خیلی میترسم نمیدونم باردارم یا هورمنام بهم ریختن میشه لطفا بگین یعنیرخیلی ضرر زدم ب خودم یا رفع میشه

سلام وقتی روش جلوگیری از بارداری دارید نباید بی جهت از قرص های اورژانسی استفاده کنید علت تاخیر در پریود شما اختلالات هورمونی است.

سلام. همسر بنده هفته پیش رفت دکتر چون بی بی چک کثبت بود و دکتر گفته که بارداری و این هفته سونو نوشت براش اما مشکلی که نگرانمون کرده اینه که از شنبه هفته پیش روزی یبار یا دوبار لکه بینی قهوه ای خیلی کم داره میخواستم بدونم مشکل از چیه؟خیلی نگرانیم.ممنون

سلام باید همسر شما سونوگرافی انجام بدهند تا علت مشکل بررسی شود.

سلام وقتتون بخیر شنبه هفته پیش وقتی بی بی چک برای همسرم گذاشتم مثبت شد و به دکتر مراجعه کرد که اونم تایید کرد و براش این هفته سونو نوشت.چیزی که نگرانمون کرده اینه که از شنبه پیش تا الان هر روز تقریبا روزی یکی دو بار لکه بینی خیلی کم قهوه ای داره میخواستم ببینم مشکل از چیه.ممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر

خسته نباشید . من یکسال و نیم هست که ازدواج کردم و ۲۰ ساله هستم و جلوگیری طبیعی دارم . پریود هام منظم هست وباید ۷یا۸ تیر پریود بشم یعنی تقریبا ۳ تا ۴ روز دیگه. دیشب رابطه ی بدون جلوگیری داشتم که بعداز رابطه خونریزی کردم وامروز هم همچنان خونریزی ادامه داره و زیر شکمم درد میکنه علتش چیه ؟ من هر سندروم پیش از قاعدگی دارم و ماه تقریبا ۱۰ روز قبل از پریودی زیرشکمم و سینه هام درد میگیره اما این ماه با اینکه ۳ یا ۴ روز به پریودم نمونده تا قبل از براطه هیچ دردی نداشتم ولی سینه ها خیلی کم سفت شده ان . علت خونریزیم چی میتونه باشه ؟

نگران نباشید شما پریود شده اید و جای نگرانی وجود ندارد.

خسته نباشید. من ۲۰ ساله هست و یکسال و نیم هست که ازدواج کردم. مدتی هست تا مسافت کوتاهی رو پیاده طی میکنم یا سرپا میایستم یا هنگام انجام دادن کارهای معولی خونه به شدت زیر شکمم و کمرم در میگیره البته بیشتر کمرم درد میگیره .علتش چیه آیا مشکلی دارم ؟

باید به پزشک مراجعه نمایید تا با معاینات بالینی علت مشکل شما بررسی شود.

سلام خانوم من تو ازمایشگاه ازمایش ادرار داد مثبت نشون داد یعنی حامله هست بعد چند مدت مشکل پیش اومد حالا میگن که اون آزمایش اشتباه بوده مگه میشه حالا من به آزمایش باور کنم یا این خانوم … البته شکایتم کردمااااا

سلام خانوم من تو ازمایشگاه ازمایش ادرار داد مثبت نشون داد یعنی حامله هست بعد چند مدت مشکل پیش اومد حالا میگن که اون آزمایش اشتباه بوده مگه میشه حالا من به آزمایش باور کنم یا به این خانوم … البته شکایتم کردمااااا

سلام خسته نباشید . ۲۰ ساله هستم و متاهل . چند روزی هست که ناحیه ی بیرونی واژنم خارش داره و ترشحی ندارم و سوزش هم ندارم و هیچ قرمزی و تورم و دونه ای هم وجد نداره .و ناحیه ی کشاله رانم کلا سریع عرق میکنه خیلی اذیتم میکنه . چکار باید انجام بدم ؟ علت خارش بدون ترشحم چی هست ؟

سلام باید بهداشت را رعایت کرده و دستگاه تناسلی خود را همیشه خشک نگه دارید.

سلام من ۲۵ سالمه رابطه جنسیِ پر خطر با دوست پسرم داشتم نیازدقیقا دو روز بعد از عادت ماهیانم الان تقریبا ۱ ماهه و من عادت نشدم بیبی چک زدم مثبت بوده نیلز به کمک دارم برای سقط خواهش میکنم التماس میکنم کمکم کنین ??

سلام من تاریخ پریودیم در ماه گذشته ۱۰ خرداد بوده و ۱۷ خرداد رابطه داشتم و بلافاصله دو قرص لونژیل ۷۵/استفاده کردم و در تاریخ ۲۲ خونریزی داشتم به مدت پنج روز و دوباره در تاریخ ۶ تیر رابطه داشتم و هنوز پریود نشدم و امروز که ۱۶ تیر است من بیبی چک تست کردم و منفی بود ایا احتمال بارداری هست؟چرا پریود نمیشم؟

سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید.

سلام من باکره هستم و به تازگی با نامزدم نزدیکی داشتم کمی از آب منی بر روی واژنم ریخت که من بلافاصله آنرا شستم دو روز بعد دوتا قرص HDخوردم و الان شش روز میگذره ومن در طوله این مدت مصرف زرشک گلپر و آبغوره را بیشتر کردم و ورزش هایی مثل دراز نشست و طناب زدن را انجام میدهم و دوش آب گرم میگیرم ولی هنوز استرس دارم که نکنه باردار باشم چون با وجود تمام این فعالیتها من هنوز پریود نشدم

سلام شبتون بخير من عفونت گرفتم وترشح سفيد پنيرى دارم ودرد ناحيه تناسلى و سوزش ادرار بايد چيكار كنم؟

سلام باید به پزشک مراجعه نمایید تا معاینه شده و برای شما دارو تجویز شود.

سلام من دوماه پیش با همسرم نزدیکی داشتم و قرص لونژیل رو استفاده کردم و با تاخیر پریود شدم ماه پیش هم دوباره نزدیکی داشتم اما قرص نخوردم و سر ماه پریود شدم احتمال اینکه حامله باشم هست؟

سلام خیر پریود شده اید.

سلام خسته نباشید. باهمسرم نزدیکی داشتیم و بدون جلوگیری بوددر همون لحظه ۴قرص ال دی مصرف کردم فردا صبح رفتم پزشک عمومی که گفتن دوتا کافیه و۱۲ساعت بعد ۲تا مصرف کنید ومن ۲قرص ال دی خوردم الان دوروز میگذره هنوز پریودنشدم خیلی استرس دارم.

سلام باید در مجموع ۸ عدد قرص ال دی مصرف می کردید طبق دستور العمل وزارت بهداشت ۴ عدد قرص ال دی بعد از نزدیکی و۱۲ ساعت بعد ۴ عدد دیگر از قرص ال دی باید مصرف شود تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص زمان دارید تا پریود شوید.

سلام خسته نباشید . همسر بنده ۲۷ سالشون هست و حدودا ۷ سال پیش عمل واریکسل نوع ۳ انجام دادن و الان یکسال و نیم هست که ازدواج کردیم . فعلا قصد بچه دارشدن نداریم اما برای اطمینان از سلامتشون آزمایش اسپرم انجام دادن که جز موارد زیر همه چیشون نرمال بود ؛ ,،Liquefaction time = Abnormal

Sperm count :total = 300.8 million،

Motility sperm conc = 135.3 milion,

Progressive sperm conc = 120.3 milion

۶۷٫۶ = (Msc(motile sperm count (۱۰×۶/ ml)

/Normal morphology 8% (15% 100%)

Abnormal morphology 92%

Small head 9%

% ۴۰ Tolal progressive;class A+B

Non motile ; class D+C 60% .

به پزشک مراجعه کردیم قرص سلن پلاس و ویتامین E تجویز کردن .آیا با دارو قابل درمان هست ؟ آیا برای بچه دار شدن مشکل مواجه میشویم ؟

سلام باعرض شرمندگی وخجالت ۳۴ سالم هست مجردم از زمان کودکی خود ارضایی های مکرر داشتم در آخر ارضاها کشش که ایجاد میکردم باعث شده برجستگی بالا از بین برود و لاله ها بزرگتر و سیا ه شده یک سوراخ بالاو یک سوراخ پایین دارم پایینی گود هست وقتی ارضا میشم مایع از پایین می آید صد در صد مطمئن نیستم اما فکر میکنم خون پریود از بالا می آید من نگران و برای این نمیتوانم به خواستگارانم پاسخ مثبت دهم ونیز نگرا ن پرده بکارتم هستم و خیلی سردرگم هستم لطفا راهنماییم کنید از عکس های سایت چیزی نفهمیدم

سلام خود ارضایی عوارض جسمی و روحی زیادی دارد به همین علت هم از نظر پزشکی وهم از نظر شرعی این کار منع شده است بهتر است این کار را ترک کرده و زودتر ازدواج کنید نگران پرده بکارت خود نباشید.

با سلام من ۲۵ سالمه و مجرد هستم و هر ماه حدود ۶ روز پزیودم زودتر میشه میخواستم ببینم مشکل چیه لطفا راهنماییم کنید ممنون

سلام جلو افتادن پریود تا ۷ روز طبیعی است اگر بیشتر از ۷ روز پریود شما جلو افتاد نیاز به پیگیری وجود دارد .

سلام . سه روز بعد از اینکه پریودم تموم شده با همسرم رابطه داشتم منی کلا داخل واژن ریخته شد که نیم ساعت بعد قرص لونژیل ۷۵ مصرف کردم ایا احتمال بارداری هست یا نه ؟ ممنون

سلام باید صبر کنید اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید باید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

سلام خسته نباشید . من تست پاپ اسمیر انجام دادم که مشخص شده التهاب متوسط دهانه رحم دارم اما متاسفانه فعلا دسترسی به پزشک ندارم . درد زیر شکم دارم وگاهی ترشح پنیری گاهی هم زرد رنگ دارم خیلی خیلی کم گاهی سوزش هم دارم که خیلی کم هست . علائم عفونت قارچی با باکتری رو همزمان دارم یعنی هر دوتارو دارم ؟ توی تست مشخص نکرده نوع عفونت رو . یه نکته دیگه من با خوردن حتی یه دونه آنتی بیوتیک سریعا عفونت قارچی میگیرم . چه دارویی مصرف کنم که هم عفونت قارچیم برطرف بشه هم باکتریایی؟ آنتی بیوتیک هم نباشه . ممنونم

سلام.خسته نباشین.بنده ماه پیش سر موقع پریود شدم و سرموقع هم تموم شدم اما چهار روز بعد بعلت یه فشار عصبی به مدت ۳ روز دوباره خونریزی داشتم و بعد کامل پاک شدم و بعد از اون اقدام به بارداری کردیم.امروز ۳ روز از موعد پریود اولم میگذره و بی بی چک منفی نشون داده.روز موعد پریودیم فقط دو بار لکه کوچیک صورتی دیدم و تموم شد.میخاستم بدونم باید پریود دومم رو در نظر بگیرم یا پریود اولم رو. و تا کی منتظر پریود بمونم؟مچکرم از راهنماییتون.البته باید بگم من تمام ازمایشات هورمونی و سونو قبل بارداری رو انجام دادم و مشکلی نبوده.در ضمن یک سری علایم خفیف بارداری هم دارم مثل کمر درد و دل درد

سلام باید آخرین پریود خود را ملاک قرار دهید

سلام خسته نباشید من نامزد هستم حدودا دوهفته پیش با نامزدم از پشت رابطه داشتم عادت ماهانم ۵روزی هست ک عقب افتاده از بیبی چک استفاده کردم منفی نشون دادامکانش حس ک اب منی نامزدم وارد رحمم شده باشه حامله باشم لطفا کمکم کنید

سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

سلام من یکماه پیش دوقلو سقط کردم باقرص که مشکل داشتن در ۱۸ هفتگی،الان هنوز لکه بینی و خونریزی دارم که قط میشه دوباره میاد سونوگرافی هم دادم که چیزی از بقایا نمونده بود،دکتر بهم قرص یاز داد که بخورم ولی من تاحالا قرص نخوردم و پریودام قبل بارداری منظم بود به نظر شما حتما باید قرص مصرف شه واسه اینکه لکه بینی تموم شه و هورمونای بدنم به حالت عادی برگردن یا خودش درست میشه و مثل قبل مرتب میشه،این خونریزی و لکه بینی کی تموم میشه کی پریود میشم .ممنون اگه جواب بدید

سلام برای قطع شدن لکه بینی و منظم شدن پریود خود از قرص یاز استفاده کنید مشکلی ندارد.

سلام. ببخشید من هرچی سونو میدم مقداری مایع ازاد در لگن مشاهده میشه ، این مایع میتونه واسه جنین مشکل ساز شه چون من جنین هام مشکل پیدا کردن میترسم دوباره اینجوری شه ، این مایع ازاد که کم هم هست چگونه رفع میشه واسه بارداری مشکل ایجاد میکنه ممنونم

سلام در زمان آزاد شدن تخمک و در زمان عفونت مایع آزاد در لگن دیده می شود اگر مربوط به آزاد شدن تخمک باشد که نرمال است در غیر این صورت باید از نظر عفونت بررسی شوید.

سلام. ببخشید من هرچی سونو میدم مقداری مایع ازاد در لگن مشاهده میشه ، این مایع میتونه واسه جنین مشکل ساز شه چون من جنین هام مشکل پیدا کردن میترسم دوباره اینجوری شه ، این مایع ازاد که کم هم هست چگونه رفع میشه واسه بارداری مشکل ایجاد میکنه ممنونم

سلام خانوم دکتر من ۲۷ مرداد رابطه مشکوک داشتم روز ۱۳ و ۱۴ روز بعد از رابطه از بی بی چک استفاده کردم و منفی شد و ۲۰ شهریور ماهانه شدم ۱۰ روز بعد از اتمام ماهانه از بی بی چک استفاده کردم منفی نشون داد اما علایم حاملگی خارج از رحم دارم کمردرد و اسهال و یک طرف شکمم درد میکنه ممکنه حاملگی خارج از رحم داشته باشم؟

سلام باید صبر کنید تا زمان پریود شما فرا برسد اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

با سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه و باکره هستم با نامزم در تاریخ ۲۵ شهریور دقیقا یک روز بعد از تمام شدن دوره ی پریودیم رابطه ی مقعدی داشتم حس کردم کمی از منی در واژنم ریخته شد رابطه محافظت نشده بود خودمو شستم و دو روز بعد ۴ قرص ال دی خوردم اما یادم رفت ۱۲ ساعت بعد ۴ تای دیگه بخورم . امروز که میشه هشت روز بعد از نزدیکی تست بتا دادم که منفی بود و نتیجش ۳٫۱ بود اما دقیقا همین امروز وقتی از ازمایشگاه اومدم دیدم لکه بینیه قهوه ای دارم . امکان داره باردار باشم؟ اخه جواب بتا منفی بود و مسئول ازمایشگاه گفت دقیقه اما برای مطمعن شدن اگه دورم عقب افتاد برم تا دوره ی پریودم تقریبا ۲۰ روز مونده و و پریودیه تقریبا نا منظرم دارم . این لکه بینیه قهوه ای به چه علته؟ و این که من از زمان رابطه تا همین الان ترشح بی رنگ داشتم

سلام علت لکه بینی شما احتمالا مربوط به استفاده از قرص ال دی است اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص ال دی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

با سلام و عرض خسته نباشید من ۳۹ سال دارم. سال گذشته با وجود pcod با داروی متفورمین و لتروزول باردار شدم اما در هفته ۱۹ بدون دلیل طی یک روز درد زیاد در بیمارستان و به دنبال پاره شدن کیسه آب سقط شد. پس از ۶ ماه تصمیم به بارداری گرفتم اما پریود نشدم دکتر دوفاستون برای تنظیم پریودی و لتروزول و متفورمین برای تخمک گذاری تجویز کردند. پس از ۳ روز از خوردن دوفاستون پریود شدم و هم اکنون بیشتر از ۷ روز است که پریود هستم. به نظر می رسد ادامه داشته باشد. البته به صورت لکه بینی است. متفورمین و لتروزول را هم طبق دستور استفاده کردم. حالا با توجه به ادامه داشتن پریود من از چه تاریخی اقدام کنم؟آیا باید صبر کنم تا لکه بینی تمام شود؟ چند روز بعد اقدام کنم؟ روز تخمک گذاری را با این شرایط چگونه تشخیص دهم با تشکر

سلام طول دوره پریود تا ۱۰ روز طبیعی است باید صبر کنید تا پاک شوید یعنی از روز ۱۲ سیکل قاعدگی شروع به نزدیکی داشته باشید.

سلام خسته نباشید . من سه ماه هست اقدام به بارداری کرده ام . قبلا فاصله ی پریود من ۲۸ روزه بود و بدون لکه بینی و ۵ روز طول میکشید . از وقتی اقدام رو شروع کردم دوره هام ۲۵ روزه شده و از دو روز قبل پریود لکه بینی دارم و پریودم هام ۱۰ روز طول میکشه . آزمایش دادم تیروئید و پرولاکتینم نرمال هست . سونو گرافی هم رفتم و کیست ندارم . و پاپ اسمیر انجام دادم که نشون داد التهاب متوسط دارم . ترشح ندارم و خارش ندارم . فقط گاهی دچار سوزش خفیف میشوم که خودش خوب میشه. دکتر به من فقط کرم واژینال دادن که خوب نشدم . ایا کوتاه شدن فاصله ی پریودهام و لکه بینی ام و طولانی شدن روزهای پریودم مربوط به التهابم هست ؟ اگه میشه بگید چه انتی بیوتیکی مصرف کنم . ممنونم

سلام وقت بخیر . من ۲۱ سالمه و اولین روز آخرین پریودم یک شهریور بود و پریود نشدم سیکل من ۲۸ روزه هست اما صبر نداشتم و ۲۴شهریور آزمایش خون دادم و جواب مثبت بود . و توی تاریخ یازدهم مهر رفتم سونو شکمی اما هیچی دیده نشد حتی کیسه . دکتر سونو به من گفت حتی حامله نیستی بازم آزمایش دادم باز مثبت بود و ازمایش بتاا انجام دادم واسه اولین بار ۸۵۱۲ بود . به نظرتونن طبیعیه ؟ سونو که رفتم زود بوده ؟ و اینکه احتمال خارج رحمی هست ؟ خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنین. ممنون

سلام شما خیلی زود به سونوگرافی مراجعه کرده بودید احتمال اینکه تخمک گذاری شما دیر تر صورت گرفته باشد وجود دارد مجدد ۱۰ روز دیگر سونوگرافی انجام بدهید.

سلام وقت بخیر . من ۲۱ سالمه و اولین روز آخرین پریودم یک شهریور بود و پریود نشدم سیکل من ۲۸ روزه هست اما صبر نداشتم و ۲۴شهریور آزمایش خون دادم و جواب مثبت بود . و توی تاریخ یازدهم مهر رفتم سونو شکمی اما هیچی دیده نشد حتی کیسه . دکتر سونو به من گفت حتی حامله نیستی بازم آزمایش دادم باز مثبت بود و ازمایش بتاا انجام دادم واسه اولین بار ۸۵۱۲ بود . به نظرتونن طبیعیه ؟ سونو که رفتم زود بوده ؟ و اینکه احتمال خارج رحمی هست ؟ خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنین. ممنون

سلام. خسته نااشید. من هفته هجده بارداری هستم، دیروز رفتم سونو آنومالی، همه چیز خوب بود، حجم مایع آمنیوتیکم طبیعی بود، فقط نوشته مایع در معده مشاهده شد، خیلی نگرانم ،آیا خطرناکه. چکار باید بکنم. توروخدا ج بدین

سلام نگران نباشید خیر مشکل جدی وجود ندارد.

سلام. ۳۷ سال دارم و الان هفته ۳۱ بارداری هستم. بین هفته های ۲۴ تا ۲۶ بارداری در چند کنسرت موسیقی با صدای خیلی بلند شرکت کردم. اون موقع اصلابنظرم نرسید. ولی الان تو نگرانی و استرس وحشتناکی افتادم که نکنه به شنوایی جنین آسیبی رسیده باشه. شما می تونین در این زمینه راهنماییم کنین؟؟

سلام خیر نگران نباشید به شنوایی جنین آسیبی وارد نشده است.

سلام .اگر قرص الی دی و انتی بیوتیک همزمان مصرف شده باشه و بعد انتی بیوتیک را قطع کنیم و ال دی رو ادامه بدیم ایا باز هم اثر ال دی از,بین میرود

سلام خیر اثر ال دی را فقط در زمان مصرف قرص کم می شود که توصیه می کنیم فقط در زمان مصرف آنتی بیوتیک جلوگیری طبیعی داشته باشید.

سلام شرمنده من شش ماهه ازدواج کردم دلم بچه میخاد هرشب هم اقدام میکنیم اما نتیجه ای نداره هیچ ازمایشی هم نرفتم تاحالا اما ازم دیگه مایع سفید ک مربوط ب تخمک گذاریه نمیاد قبلا میومد ازم ب نظرتون چیکار کنم یبار رفتم دکتر اما فقط قرص اهن و اسید فولیک داد دیگه معاینه نکرد راهنمایی کنید لطفا چیکار کنم

سلام می توانید در زمان تخمک گذاری خود یک شب در میان برای بارداری اقدام کنید از کیت تخمک گذاری استفاده کنید اگر منفی بود باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود.

سلام من ۳ماه پریود نشدم وحامله هم نیستم اعلائم پریودی رو هم دارم چیکار کنم سنمم ۲۴سال

سلام باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما با انجام سونوگرافی وآزمایشات هورمونی بررسی شود.

سلام من ۳۰ هر ماه پریود میشدم و ۸ پاک میشدم الان روز ۱۱بعدازپاکی نزدیکی انجام دادیم برای بارداری آیا اکان تخمک گذاری شده یا نه

سلام با توجه به سیکل قاعدگی شما از شب ۱۴ سیکل قاعدگی تا ۱۸ سیکل قاعدگی احتمال تخمک گذاری و بارور ی وجود دارد .

سلام من دقیقا ۲۱ ام هر ماه عادت ماهانم شروع میشه ۴ ام این ماه رابطه مشکوک داشتم که صبح زود ۱ عدد قرص اورژانسی ۱.۵ انداختم ۵ روز بعد یعنی ۱۰ ام بخاطر قرص اورژانسی ۱۱ روز زودتر شدم و دقیقا ۵ روز طول کشید و بعد قطع شد یعنی ۱۶ ام تموم شدم از ۱۸ ام سینه هام کناره هاش درد میکنه فقط کناره هاش حساس شده و نوک و اطرافش دردی حس نمیکنم همزمان با درد سینه تا الان که ۲۲ اومشه لکه میشم بعضا که تیره رنگه درد سینم ۲۰ ام قطع شد ولی ۲۱ ام باز کناره هاش دردش شروع شد هیچ درد و حالت تهوع و.. که زمان حاملگی میشن رو ندارم.

الان وقت عادت ماهانه خودمه چرا نمیشم؟ یا باید بخاطر قرص ۱۱ ام بشم؟ میگن بخاطر قرصه نامنظم شدم. بار اولمه قرص انداختم یکمی هم استرس دارم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام باید آخرین خون ریزی بعد از مصرف قرص را ملاک تاریخ پریود خود قرار دهید .

اقای دکتر من همون خانومیم که سوال پرسیدم که چرا بعد مصرف قرص اورژانسی و با وجورد پریود شدن لکه بینی داشتم و سینه هام درد میکرد

یکساعت پیش پریودم شروع شد تو ۱ ماه ۳ بار پریود میشم مشکل خاصی ک ایجاد نمیکنه؟ ?

مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

سلام . وقت بخیر من یک سال و نیم اقدام به بارداری کردم . هم مشکل تیرویید داشتم هم تنبلی تخمدان . یک سال و نیم زیر نظر پزشک بودم . هر ماه قرص کلومیفن و لتروزول بعد از سوم روز پریودم هر وعده مصرف میکردم و امپول آزاد کردن تخمکم میزدم. حتی فولیکولم بعضی وقتا سه تاام شده بود اما با این حال باردار نمیشدم . تا اینه ماه پیش دکترمو عوض کردم . و تو این ماه من قرصای لتروزولو کلومیفنو قطع کردم . امروز ۱۷ روزه که پریودم عقب افتاده . دوبار بیبی چک زدم منفی بود اما دیروز آژ زمایش بتا دادم که مثبت بود . حالا سوالم اینه : من از اول آرزوم چندقلویی بوود . اما چون ماه پیش قرصای لتروزول و کلومیفن نخوردم و حامله شدم الان ، آیا احتمال دوقلویی یا چند قلویی دارم ؟؟؟؟ ممنون میشم هرچه سریعتر پاسخ بدید .

سلام من از تاریخ اخرین پریودم چهار ماه میگذره و تازه متوجه شدم باردارم و میخام سقط کنم میخاستم ببینم با کدوم روش امکان پذیره؟ قرص وامپول فایده داره؟؟ و دز ان باید چقدر باشه

سلام من سه روز قبل از تاریخ پریودم نزدیکی کامل داشتم میخوام بچه دار بشم .الان چهار روز میشه که از تاریخ پریودم میگذره.گاهی حالت تهوع دارم و گرفتگی عضلات شکم.ایا احتمال بارداری وجود داره؟

سلام اگر تا ۱۰ روز دیگر پریود نشدید آن وقت آزمایش خون انجام بدهید.

سلام توروخدا میشه راهنماییم کنید من قصد بارداری دارم ولی پریودیم خیلی نامنظم ینی الان دقیقا پنج شش ماه هست ک پرید نشدم …کیست هم ندارم …ایا میتونم پریود شم؟؟

سلام باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شده و برای شما دارو تجویز شود.

سلام ، موعد عادت ماهيانه همسرم با لك بيني همراه بوده كه با مراجعه به دكتر و انجام آزمايش متوجه بارداري شديم سن همسرم بيش از ۴۱ سال و سن من بيش از ۵۰ سال است ، داراي دو فرزند نيز ميباشيم ، با توجه به سن و سالمون مي خواهيم سقط جنين كنيم ، لازم به ذكر است كه مدت بارداري كمتر از دوماه ميباشد ، لطفآ راهنمايي فرمائيد .

سلام من هفته ۵بارداری هستم و آنفلانزای شدید همراه با تب ،بدن دردو سرفه گرفتم لطفا راهنمایی کنید چه دارویی میتونم مصرف کنم ضمنا من تنگی نفس هم دارم

سلام خسته نباشید من در هفته پنجم بارداری بعد از سونو واژینال دچار لکه بینی شدم به مروز زمان خونریزی کردم از شیاف سیکلوژستم استفاده کردم اما در هفته ششم بچه سقط شد فرداش برای سونو رفتم دکتر کف دفع شده دیگه نیاز به سونو نداری دوهفته بعد از سقط خونریزی داشتم دوهفته میگذره ولی بعضی نواقع زیر دلم درد میکنه ممکن بقایا مونده باشه خیلی نگرانم واینکه بعد از یک پریودی میشه دوباره اقدام به بارداری کنم

سلام با توجه به اینکه بعد از سقط سونوگرافی انجام داده اید و بقایایی نمانده بوده جای نگرانی وجود ندارد می توانید از ماه آینده برای بارداری اقدام کنید.

سلام من میخواستم اخر این ماه اقدام به بارداری کنم ولی آزمایش انجام دادم همه چی نرمال ولی با کمبود ویتامین D مواجه هستم ویتامین D من ۱۰هست . ایا من میتوانم باردار شم . مشکلی که وجود نداره . چیکار کنم تا مشکلی پیش نیاد هم واسه من و هم واسه بچه . تقریبا دو هفته پیش قرص ویتامین D انداختم یعنی برا اولین بار دوهفته پیش قرص و خوردم . قرار شده هر یک ماه یدونه بخورم . ولی میگن تا ویتامین D کامل نشده باردار نشو . حالا من چیکار کنم . لطفا زودتر بهم جواب دهید . ممنونم . با تشکر

سلام خیر منعی ندارد می توانید برای بارداری اقدام کنید برای یک ماه هفته ای یک بار از قرص ویتامین دی استفاده کنید .

با عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر من هفت سال پیش متوجه داشتن زگیل تناسلی شدم و ضایعه هایی ک دراومده بود رو طی چند روز دکتر با محلولی داخل مطبشون واسم از بین بردن و تا الان هیچ اثری دیگه ازش نیس و تست پاپ اسمیرمم از نوع کم خطرش بوده الان سوال من اینه ک ایا بدون وجود داشتن وارت یا همون زگیل ارتباط جنسی اورال داشته باشی بازهم زگیل ب دهان و…منتقل میشه؟با اینکه زگیل نیس فقط ویروسش هست داخل بدن و اینکه من هیچ مشکلی ندارم اصلا از اون سال ب بعد هیچ اتفاقی نیفتاده چطور باید کاملا ویروسشم از بین ببرم؟ ممنون میشم ج سوالاتمو بدید

من دودختر۱۵و۶ساله دارم واز تیرماه سال قبل تحت نظر متخصص رژیم دارویی وغذایی برای پسردار شدن روشروع کردم اما بعدازیکسال باردارنشدم ودکترم عکسرنگی رحم روتجویز کردکه بعداز انجامش خوشبختانه مشکلی نبود وایشون من روارجاع دادن به یک مرکز ناباروری برای iuiیاivfدراونجا من یک جلسه مشاوره داشتم که باچه روشی میتونم باردار بشم وقرار شد که ماه بعدش روزدوم پریود مراجعه کنم امادرمهرماه بدون جلوگیری اقدام کردم ولی ابان پریود شدموبعدازون دیگه اقدامی نداشتمو حالا دراذر ماه باید ۱۴ پری میشدم که به مرکز ناباروری مراجه کنم اما بعداز۱۰روز هنوز پریود نشدم دکتر برام امپول پروژسترون تجویز کرده ایا تزریق کنم اگر باردارباشم وندونم برام مشکلی بوجود نمیاره البته چهار روز بعدازتاخیر یه تست بتادادم که منفی بود ایا زود ازمایش دادم .البته دراین یکسال داروهای تحرک وازادشدن تخمک رومصرف که فولیکول های خوبی داشتم لطفا راهنماییم کند ممنون

خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

سلام خانوم دکترامروزهفته ی سوم بودواسه بارداری ازمایش دادم بتای ازمایش خونم ۲۲۰هستش بنظرتون باردارم مشگلی نیستش

سلام بله باردار هستید.

سلام من واسه بچه دومم اقدام به بارداری داشتم الان دوهفته ازوقت پریودم گذشته چندبار بی بی چک و آزمایش دادم منفی بود چی ميتونه باشه

سلام علت آن کیست تخمدان و یا اختلالات هورمونی می تواند باشد باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

سلام من۱۵ روز از پریدیم گدشته دو بار بیبی چک استفاده کردم ولی منفی بوده . جلوگیری طییعی انجام دادیم ولی کمی احساس خیسی کرم امکان داره باهمون چن قطهره بیرونی باردار باشم

سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

سلام خسته نباشید این ماه لتروزول خوردم وامپول hcg زدم ۳بارروزتخمک گذاری اقدام کردم ۲روزعقب انداختم ازمایش دادم منفی بودممکن مثبت بشه تاچه موقع صبرکنم.

سلام اگر زمان انجام آزمایش خون ۱۶ روز از رابطه شما در زمان تخمک گذاری خود گذشته بوده جواب آزمایش خون قابل اعتماد می باشد.

سلام خانم دكتر روز خوش من اين ماه اقدام ب بارداري داشتم و بايد ٥ام پريود ميشدم ولي ٣٠ام لكه بيني داشتم بيبي چك هم گذاشتم دو تا خط داشت فقط يكيشون خييييلي كم رنگ بود فقط يه حاله بود خيلي ميترسم ب نظرتون ممكنه حامله بوده باشم و بچه سقط شده باشه

سلام زود از تست بی بی چک استفاده کرده اید باید صبر کنید اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

سلام خانم دکتر خسته نباشید.من برای پسردارشدن اقدام کردم .روز ۱۵سیکلم یه فولی ۲۱داشتم باسونو واژینال دکترم گفت یه مقدار مایع تو لگنت ازاد شده برو کیت بزن.روز ۱۷سیکلم ساعت ۱۰ صبح کیتم تازه دوخط شد خط دوم خیلی خیلی کم رنگ بود بعداظهرش رفتم دکترم سونو واژینال کرد گفت یه فولی بالغ داری فردا صبح ازاد میشه اقدام کن.یعنی ۱۸سیکلم ازاد میشه.من ۱۷سیکلم و صبح ۱۸سیکلم اقدام کردم.ولی کیتم همچنان دوخط بود خط پایینی کم رنگ.احتمال داره دکترم تو سونو تخمک گذاری رو اشتباه تشخیص داده باشه؟؟ ممنون میشم جواب بدین

سلام این روش های تعیین جنسیت صد در صد نیستند و احتمال خطا در آن وجود دارد.

سلام ۲۷ سالم چند روزی ی توده شبیه جوش زیر پوستی همراه با چرک کنار هاله سینه ام حس کردم نشانه چیست

سلام این جوش ها طبیعی است نباید دست کاری کنید.

سلام من ۱۳ روز بعد از تمام شدن پریودم ۲ بار رابطه داشتم با نامزدم و بعد از اون یه قرص اورژانسی خوردم چون هر دوبار کل ابشو ریخت الان ۴ روز گذشته و من نگرانمم ایا حاملم چون میگن بعد از خوردن اورژانسی باید پریود شد تو رو خدا جوابمو بدین

سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

الان روز ۱۴ انتقال جنین انجام دادم دوتافریزشده هیچ لکه بینی ندارم .دل دردخفیف دارم .یبوست اشتهامم کم شده. ب نظرتون بدون لکه بینی باردارم؟

باید آزمایش خون انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

سلام .وقتتون بخیر .من کار زشت خود ارضایی رو انجام دادم و خیلی اروم با دست ناحیه کلیتورس رو مالش دادم و بعد سه الی ۴ساعت خونریزی دیدیم هیچ دردی هم نداشتم .خیلی نگرانم ایا بگارتم اسیب دیده .هیچ چیز در واژنم فرو نکردم لطفا زود جوابمو بدین

سلام اگر ادامه دار نباشد و تکرار نشود مشکل جدی به وجود نمی آید.

سلام خسته نباشید دکتر من هر ماه بایستی ۲۱ هر ماه عادت ماهانه میشدم اما این ماه حدود سه روز دیر کرد داشتم چون مسافرت مهمی در پی داشتیم از ۲۳به بعد مصرف ال دی روز اغاز کردم بعد از سه روز از مصرف شبانه قرص ب طور منظم لکه بینی اغاز شد حتی یک شب دوقرص استفاده کردم ولی الان عادت شدم و خونریزی کامل شروع شده به نظرتون دلیلش چیه؟من برا قطع کامل به سرعت بایستی چیکار کنم؟اخه مسافرت هستم

سلام من توهفته دهم بارداری هستم بعدازنزدیکی لکه بینی پیداکردم الان درد زیرشکم دارم تاحالاهم هیچ سقطی نداشتم این بچه ی دومم است الان به دکتر دسترسی ندارم لطفا راهنمایی کنید ایا براجنینم خطر ناک هستش؟

سلام باید استراحت بیشتری داشته باشید اگر علی رغم داشتن استراحت لکه بینی شما ادامه دار بود آن وقت باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود.

سلام ممنون از راهنماییتون من ابان ماه با نامزدم رابطه داشتم تقریبا اخرین روزای پریودیم بود و از کاندوم استفاده کرد و اصلا منی رو روی واژن من نریخت ولی پیشابش رو نمیدونم.اذر ماه ک پریود شدم.ولی دی ماه با اینکه دوره پریودی من ۷روزه اس من ۵ روزی پریود بودم و قطع شد.الانم باید یکم پریود میشدم ولی نشدم.یکبارم بی بی چک استفاده کردم منفی بود.امکانش هست حامله باشم؟

سلام احتمال بارداری ضعیف است.

با سلام هفته ۳۱ بارداری هستم در هفته ۲۸ باری بخاطر درد شدید پهلوی سمت راست دو سه بار۲ از ژل پیروکسیکام استفاده کردم آیا برا جنین ضر دارد

سلام خیر مشکلی ندارد.

سلام ازمایش بتام ۲۶۱۰هستش لطفا راهنمایی کنید چند هفته ام هستش

سلام از اولین روز آخرین قاعدگی سن بارداری محاسبه می شود .

با سلام . ۳۰ سالمه ۳ ساله ازدواج کردم ومشکل کیست تخمدان داشتم ۳ ماهه قرص گلوکوفاژ دوفاستون و پودر اینفولیک مصرف میکنمدو ماهه پریودمو جلو میندازم. ۲۵ دی پریود و ۲۸ تمام کردم از یکی دوروز بعد دلدرد مداوم تکرر ادرار و کمردرد خفیف دارم .برای بارداری اقدام کردم.استرس بی نهایت دارم البته این روزا حساس تر شدم.خودم حس میکنم عفونت دارم ولی میخواستم نظر شما خانم دکتر عزیز رو بدونم آیا امکان بارداری وجود داره؟

سلام اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه و یازده ماهه عروسی کردم من نزدیکای پریودی واقعا دردای شدیدی دارم و عصبی میشم واینکه دی ما ۱۹ پریود شدم و۲۵ تموم شدم ونزدیک داشتم و بعدش قرص اورژانسی خوردم ۱ شروع به لک بینی کردم د بعد از دو روز خونریزی کردم تا ده دوازده روز و بعدش رفتم دکتر بعم قرص داد تا قطع شدم حالا دوباره دیروز یعنی ۲۲ لک بینی داشتم و الان خیلی خونریزی کم دارم و دو ماهم هست که باشگاه میرم

سلام وقتتون بخیر اول اینکه بابت این حرفایی که میزنم معذرت میخوام از شما دختر ۲۸ ساله ای هستم که جدیدا برام خواستگار خیلی مذهبی اومده قبلا شرایط روحی مناسب نداشتم و خودارضایی شدید میکردم چند روز پیش گواهی سلامت گرفتم ، ۳ درمانگاه رفتم ، یکیشون تشخیص داد حلقوی ساده ، دوتا درمانگاه دیگه گفتن ارتجاعی بدون خونریزی ! خوشحال شدم سالمم و به خودم قول دادم دیگه خودارضایی نکنم خودارضایی برام مث اعتیاد شده ! دیشب دوباره حالم بد شد ، مجبور شدم خودارضایی مالشی داشته باشم و با فشار خودم به پتو و زمین تخلیه بشم ،چیزی داخل نبردم و بسته بود ، اینقدر این انبساط و انقباض شدید از داخل شدید بود و نبض شدید زد که حس کردم بکارتم با فشارپاره شد ، رفتم دسشویی خبری نبود از خونریزی فقط درد و نبض شدید داشتم و کمی سوزش پاره شده به نظرتون ؟ یا آسیب دیده ؟ بابت همه چیز بازم معذرت میخوام …

سلام با توجه به عوارض جسمی و روحی آن باید آن را ترک کنید با معاینه می توان نظر داد.

سلام وقت بخیر، ببخشید من ماه اول بلرداری هستم و تا چند روز پیش از بارداریم اطلاعی نداشتم، تو این ماه قرص سیپروفلوکساسین مصرف کردم، ممکنه برای جنینم اختلالی بوجود آمده باشه؟ و اگر اختلالی باشه از کجا می توان فهمید؟ با تشکر

سلام احتمال آن ضعیف است .

سلام لطفا جواب منو زود بدید دارم دیوانه میشم من چند وقتیه نامزد کردم ولی هنوز عقد نکردم با نامزدم عشق بازی کردم از جلو ولی دخولی صورت نگرفت ولی وقتی رفتم خونه دستشویی رفتم با دستمال که خودمو پاک کردم علائم خون ابه بود رو دستمال بعد دل درد گرفتم فرداش پریود شدم بنظرتون به پرده بکارتم اسیبی رسیده یا خون ابه علائم پریودی بوده است؟ لطفا ج بدید من هنوز عقد نکردم اگه دوشیزگیمو از دست بدم بیچاره میشم نامزدم میگه با این کاراه پرده بکارت پاره نمیشه ولی من خیلی میترسم حتی نمی تونم دکتر برم از ترسم

با سلام هفته ۳۷بارداری هستم و ۱۶سالمه از زایمان ترس دارم دو دلم اولین بارداریمه نمیدونم زایمان طبیعی بهتره یا سزارین لطفا راهنمایی کنین که کدوم بهتره برای سنم و بدنم ممنونم…?

با سلام من ۳ماهه اقدام ب بارداری دارم مشکل pcos هم دارم ک چند سال دارو مصرف کردم و الان سیکلای نامنظنم از ۳۳تا ۴۰روز دارم ماه قبل کیت تخمک گذاری استفاده کردم و روز ۲۰ سیکل رو نشون داد امروز ۲۲سیکلم هست و قصد انجام تتو ابرو ب روش میکرو شیدینگ دارم ایا با توجه ب اینکه تنها دو یا سه روز از تخمک گذاری من میگذره و من باردار شده باشم انجام تتو در روز ۲۲ مشکلی ایجاد میکنه؟

سلام آیا کیست چهار سانتی که خونریزی کرده عمل جراحی دارد یا با قرص رفع میشود لطفاجواب بدید با تشکر از خانم دکتر

سلام با دارو رفع می شود و نیازی به عمل جراحی نیست.

سلام خانم دکتر خسته نباشیو ایا امکان پرده بکارت برای ترمیم هست

سلام خانم دکتر.خسته نباشین من دوره قاعدگیم ۷ روزس.روز ۱۰ سیکل ماهیانم .یعنی سه روز بعد از تمام شدن پریودم رابطه داشتم و قرص لونژین خوردم.بعد از اون هم سه بار رابطه داشتم و جلوگیری نکردم.اخرین بار پریشب بوده.الان قرص لونژین بخورم دوباره؟ من چون شنیده بودم از دوستانم که بعد قرص لونژین تا پریود بشم موردی نداره جلوگیری نکنم ولی الان دو به شک شدم سن:۳۱ سال سابقه بارداری و سقط جنین ندارم. لطفا زودتر جوابمو بدین که دیر تر نشه? ممنون

سلام جواب ازمایش خون بتا۱٫۰۰ بود من باردار هستم یا خیر

سلام من ۲۴ سالمه ۸ اسفند پریودم تموم شده اما میخام پریود بعدیم قبل از شروع عید تموم بشه و بیفته جلو باید چکار کنم من میخاستم قرص ال دی مصرف کنم چند روز وبعد قطع کنم و پریود شم ایا این راه کاربردی هست؟؟؟؟

خانم دکتر من برای مشکل هورمونی باید تااخر قرص سیپسترون بخورم بنا به توصیه دکتر متوجه شدم این قرص پریود رو قطع میکنه میخواستم بدونم. رحمم روکش قاعدگی جمع نمیکنه اصل سوالم همینه که اگه لطف کنین بنده رو روشن کنید چون واقعا راحتم الان چها ماهه قاعده نیستم

سلام من روز ۱۴ پریودی قرص مدروکسی پروژسترون خوردم الان ۱۰ روزه گذشته پریود نشدم البته رابطه ما با کاندوم بوده و دخول هم نداستیم ایا پیشابه امکان داره موحب بارداری شده باشه

سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت پیگیری نمایید.

خانم دکتر عزیز سوال من این من الان چهار ماه قرص سیپسترون استات میخورم وپریود نشدم اصلا حتی ترشحات خفیف وازن هم کلی قطع شد حقیقتا خیلی راحتم فقط سوالم این که ایا ممکنه دیواره رحمم ضخیم بشه خواهشمیکنم من رو نصیحت کنین من حتی دردهای قبل قاعدگی هم ندارم وخیلی سبک هستم

مصرف این قرص را در دوره بعدی خود ادامه ندهید .

خانم دکتر عزیز سوال من این من الان چهار ماه قرص سیپسترون استات میخورم وپریود نشدم اصلا حتی ترشحات خفیف وازن هم کلی قطع شد حقیقتا خیلی راحتم فقط سوالم این که ایا ممکنه دیواره رحمم ضخیم بشه خواهشمیکنم من رو نصیحت کنین من حتی دردهای قبل قاعدگی هم ندارم وخیلی سبک هستم

باسلام خانم دکنر من متوجه پاسخ شما نشدم یعنی چی مصرف قرص رو ادامه ندم. من فقط میخواستم بدونم رحم دیوارهاش ضخیم میشه یانه چون اصلا پریود نشدن برام مهم نیست. هموندور که گفتم بدون قاعدگی خیلی راحتترم خواهش میکنم من رو روشن کنبن خدا خیرتون بده

سلام نمی توانید جلوی پریود فیزیولوژیک بدن خود را بگیرید قطعا در طولانی مدت عوارض برای شما خواهد داشت.

باسلام خانم دکتر ببخشید من زیاد سوال میکنم میشه بگید عوارضش چی هست. ازتون ممنون میشم با تشکر از شما

دوست عزیز سوالات خود را بطور مستقل مطرح بفرمایید نه در امتداد سوالات قبلی.

سلام خسته نباشید ببخشید من میخاستم بدونم زمان تخمک گذاریم کیی هست من ۲۴اسفند پریویید شدم و۲۸تمیز شدم الان زمان تخمک گذاری من چندم میشه ممنون?

سلام بستگی به دوره های سیکل های قاعدگی شما دارد اگر سیکل های قاعدگی شما ۳۰ روزه است بهتر است از شب ۱۴ سیکل قاعدگی تا ۱۸ سیکل قاعدگی یک شب در میان برای بارداری اقدام کنید.

باسلام به خانم دکتر عزیز من پاسخم رو کلا دریافت نکردم برای همین مدام مزاحم اوقات شریف میشم سوال من از اولین بار این بود ایا دیواره رحم ضخیم میشه یا نه که متاسفانه شما برام جواب واضح ندادین با تشکر ازشما

سلام شبتون بخیر دکتر سوالی داشتم ماما میتونه تعداد رابطه واژینال رو تشخیص بده درصورتی که ۱سال رابطه نداشته باشی ؟

سلام خانم دكتر خسته نباشيد من يه رابطه جنسي داشتم اب مني روي واژن من ريخته امكانش هست اب مني داخل رفته باشه و امكان بارداري داشته باشه؟؟؟

سلام من ده ماه اقدام به بارداری کردم اما باردارنشدم دوماه پیش دکترقرص کمک باروری بهم داد بعدروز دوازدهم پریودم فولیکول ۲۵میلی داشتم کیستم نداشتم همه چیز طبیعی بود اما باردارنشدم الان دوماه میگذره امروز دوباره پریودشدم خیلی ناراحتم چیکارکنم قبل عروسی پریودم تقریبا دقیق بود حدود ۲۵ ۲۶ولی بعدعروسی هردفعه ی موقعه پریودشدم اول ۱۴،۱۶،۱۸،۱۸،۲۰،۲۲،۲۳،۲۲،۲۳چیکارکنم

سلام با توجه به شرح حال شما بهتر است همسرتان آزمایش اسپرم انجام بدهند.

سلام ببخشید من از پنج عادت ماهیانه دچار دل درد سمت راست شکمم شدم وبه سمت نافم رفت العان کل شکمم درد میکنه بیشتر زیر شکمم توازمایش که دکتر عمومی نوشته بود زده بود گلبول سفیدم شده ۴۰۱ ومشکوک به آپاندیس و دکترخودشون که معاینه کردن علائم شبیه آپاندیس نبود و۴روز ازش میگذره من تنبلی پلی کیست دارم والعانم کمی تخمدان سمت چپم درد گرفته به نظرتون مشکلم ازچی میتونه باشه آخه روز پنجم عادت ماهیانه باهمسرم نزدیکی داشتم ممنون میشم جوابم روبدید

سلام باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما سونوگرافی درخواست شود.

سلام.علت ترشحات قهوه ای میتونه چی باشه.مجرد هستم

سلام علت های مختلفی می تواند داشته باشد و زمان و مدت لکه بینی نیز اهمیت دارد .

علت ترشحات قهوه ای

سلام خسته نباشید ایا خورون ی قرص ال دی بعداز رابطه و روز بعد همون ساعت خوردن ی قرص دیگه اثردارد ایا بازهم امکان بارداری هست یا خیر

سلام خیر احتمال بارداری به صفر نمی رسد.

سلام ۲۵ سالمه دو روز پیش رابطه نا امن داشتم و آب منی داخل واژن خالی شد و صبح روز بعد دو تا قرص اورژانسی خوردم دیشب هم رابطه داشتم و بازم آب منی داخل ریخت حالا چیکنم که باردار نشم قرص اورژانسی بخورم نزدیکه عادت ماهیانمه

سلام.وقت بخیر روز ۱۱ پری سونو دادم برای تعیین روز تخمک گذاری.برای تعیین جنسیت. درهردوتخمدان چندفولیکول باقطر حداکثر ۷ میلیمتر رویت گردید. اندومتر باضخامت ۷ میلیمتر … راهنمایی بفرمایید لطفا باسپاس

سلام با توجه به سایز فولیکول های تخمدان هنوز به زمان تخمک گذاری شما مانده است .

سلام من حدود یازده ماه هست اقدام به بارداری کردم خودم pco دارم و متفورمین مصرف میکنم همسرم هم آزمایش دادن سرعت حرکت اسپرمشون اندکی کم بوده. پریودم همیشه منظم بوده. اما ماه گذشته یک هفته بعد از اتمام پریودم(شروع۲۲ و پایان۲۹) مجددا پریود شدم و ۷ روزپریود بودم. (شروع پریود زودهنگام ۱۰ فروردین و اتمام آن۱۶ فروردین) الان طبق محاسبات من ۶ روز پریودم عقب افتاده. تست بارداری امروز زدم و منفی بود. ممکن باردار باشم؟؟؟ خیلی غمگینم. لطفا راهنمایی کنید.

سلام اگر ۱۷ روز از رابطه شما گذشته باشد جواب تست قابل اعتماد است بهتر است اول مشکل اسپرم همسر شما برطرف شود بعد دارو مصرف کنید مصرف قرص متفورمین را توصیه نمی کنم بهتر است از داروهای تحریک تخمک گذاری به تجویز پزشک استفاده کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.

سلام من روز اول تخمک گذاریم مایع منی نامزدم چند قطره رو واژنم ریخت بعد ۲ساعت پاکش کردم امروز پریود شدم دیشب خیلی دل درد،شدید داشتم عایا امکان دارد باردار باشم

سلام خانم دکتر من سال ۹۴بارداری اولم خارج رحم شد الان مجددا میخام باردار بشم آیا بعد از بارداری خارج رحمی ممکنه دیگه باردار نشد!؟

سلام خیر احتمال آن ضعیف است.

سلام مندوره های ۲۸روزه دارم در روز دهم یک بار قرص اونژیل مصرف کردم و دوباره در روز بیستم قرص لونژیل خوردم دوبار خوردن در ماه پریودی راه به تاخیرمیندازه؟ اگه چند ثانیه قبل از اومدن‌ مایع منی الت مرد از واژن بیرون کشیده بشه عایا امکان بارداری هست؟

سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

خانم دکتر من ۹ هفته هست باردارم میخوام سقط جنین کنم تو دوتا قرص گذاشتم واژینال خونریزی داشتم دوتا تیکه هم اومد ولی رفتم سونوگرافی گفت هنوز بچه هست چی کار باید بکنم

سقط عوارض زیادی دارد باید به فکر حفظ بارداری خود باشید.

سلام من تو ماه قبل بعد۱۵روز عادت ماهانه شدم عادت ماهانه شدید و دردناک مثل همیشه ولی دوباره سر۱۵روز علایم عادت ماهانه دارم و دارم میشم الان نگرانم البته توماه قبل بعلت شغلم استرس داشتم ولی تواین ماه پراباز سر ۲هفته دارم میشم؟/؟

سلام باید برای منظم شدن پریود خود تحت نظر پزشک دارو مصرف کنید.

سلام من سه ساله قرص ال دی مصرف میکردم الان هفت هشت ماهه ک ول کردم ولی عادت ماهیانه ام مرتب نیس کم کاری تیروعیدم دارم ولی قرص مصرف میکنم قرص تنبلی تخمدان میخورم ولی منظم نشده چیکار کنم خواهش میکنم کمک کنید

سلام مشکل شما می تواند از عوارض مصرف طولانی مدت قرص های هورمونی باشد بهتر است آزمایش تیروئید نیز انجام بدهید تا اگر نیاز نباشد مصرف دارو قطع شود و ورزش کنید .

سلام خانم دکتر وقت بخیر سونوگرافی دادم سن بچه رو یازده هفته و چهار روز تشخیص دادن، آیا احتمال خطا در سن جنین هس یا نه؟

سلام احتمال آن ضعیف است.

سلام خانم دکتر وقت بخیر سونوگرافی دادم سن بچه رو یازده هفته و چهار روز تشخیص دادن، آیا احتمال خطا در سن جنین هس یا نه؟

سلام. من در هفته هفتم بارداری سونوی واژینال انجام دادم و ساک حاملگی ۲۲ میل و فقط فتال پل با طول ۳ میل دیده شد و دکترم گفت چون قلب تشکیل نشده باید سقط کنم. به نظر شما دیگه امیدی به تشکیل قلب نیست؟

سلام نگران نباشید باید ۱۰ روز دیگر سونوگرافی انجام بدهید.

سلام من با دختری رابطه داشتم یک ساعت بعد از رابطه قرص اورژانسی خورده ولی یک‌هفته از پریودیش گذشته ولی هنوز پریود نشده امکان داره باردارشده باشه باید چیکار کنم هنوز دو هفته نشده آیا میشه با قرصی سقط کنم باید چیکار کنم ؟؟؟؟

سلام ببخشید من رزمی کارم چند روز پیش محکم زمین خوردم حین تمرین بعدا که اومدم خونه دیدم یکم خونریزی کردم روز بعدش فقط یکم لکه دیدم ایا میتونه پرده بکارتم پاره شده باشه من خیلی نگرانم ممنون میشم جواب بدین زودتر لطفا

سلام صرفا افتادن باعث آسیب نمی شود .

سلام من دراین ماه پریودشدم و ازاخرین رابطهم باهمسرم سه ردز بعدپریودی بود قرص ال دی هم خوردم ولی الان بازپریودشدم دلیلش چی میتونه باشه خواهش میکنم جواب بدید

سلام از عوارض مصرف قرص هورمونی است.

همسرم امپول پرژستون هفتگی داره در دوران بارداری و پرستار بجای تزریق عضلانی مثل هوارین زیر جلدی تزریق کرده یا برای ایشان و جنین خطری دارد در هفته ۲۹ بارداری هستن

نگران نباشید خیر مشکلی ندارد.

۵ روز پیش رابطه مقعدی داشتم.اب منی روی کمرم تخلیه شد.و سریع پاک شد.میترسم به پایین رسیده باشه.در زمان تخمک گذاریم بود.چند ساعت بعد ۱ قرص ال دی خوردم.و چند ساعت بعدش هم یک قرص لونوژسترول.بعد از گذشت ۵ روز پریود نشدم.تا حدودی سینه هام حساس شدن.حالت تهوع کم دارم.ممکنه از قرص ها باشه یا بارداری؟

سلام من نامزد هستم ،سه روز بعداز پايان پريوديم رابطه داشتم باهمسرم همچنين سيكل ماهانه ام ٣٠روزه و در حداقل ترين زمان ٢٨روزه است كه دوروز بعد از نزديكي ترشحات زيادي به شكل ابكي ورقيقي ب مدت دوروز كه روز اول همراه با سوزش بود و روز دوم هم سوزشش برطرف شده بود جوري بود ك من كلا احساس خيسي ميكردم وبعداز اينكه ترشحاتم قطع شد روز بعدش تكرر ادرارداشتم بنظر شما احتمال باردار شدن وجود داره ؟؟اينكه من اشتهام زياد شده و كمي حالت تهوع دائمي هم دارم از دلايل بارداري تو هفته ي اول ميتونه باشه ؟؟ لازمه بگم ك اصلا مايع مني داخل واژنمهم نريخته ،

سلام باید صبر کنید اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت پیگیری نمایید.

من حدود سه ماه پبش یک قرص اورژانسی مصرف کردم پریود بعد از اون قرص منظم بود ولی پریود بعدیش ده روز عقب افتادم وتو این پریودی که ۱۳ باید پریود میشدم برای اینکه خواستم برم مشهد بمدت ۳ روز قرص ال دی خوردم و اخرین قرص را ۱۵ خوردم و الان ۷ روزه که نخوردم و پریود نشدم و در کل هیچ روش جلوگیری ندارم چون میخام حامله شم ایا احتمال حاملگی وجود داره

بهتر است تست بارداری انجام بدهید.

سلام من چند وقته سوزش ادرار و احساس خارش احساس سوزش در مثانه دارم چه داروهای خوراکی باید استفاده کنم

سلام عزیزم من تاریخ پریودیم ۶ بود که نشدم الانم بیست و هفتمه بیبی گزاشتم Tخیلی خیلی کم رنگ افتاد الانم نمیشه دیدش آیا امکان بارداری هست؟

سلام یه روز دیگر مجدد تست بارداری یا آزمایش خون انجام بدهید.

سلام خانم دکترمن نامزدم وبا نامزدم یه رابطه مالشی ازپشت داشتم یکم پیشابش خوردبه واژنم من الان وقته پریودمه نمیشم وقت لکه بینی دارم البته بیست روز قبل قرص سیپروترون کمپاندخوردم به مدت بیست روز الان نگرانم که علت پریودنشدن چیه احتمال بارداری وجود داره؟

سلام خسته نباشید،من پارسال همین موق ها بود ک بچه سقط کردم،بدونه هیچ دلیلی،تا چن وقت جلوگیری داشتم،از برج ۱۱پارسال تقریبا تا خوده الا جلوگیری ندارم،ولی حامله هم نشدم،تقریبا ۳-۴ماهه تحت نظر ی دکتری هستم،بهم دو تا قرص داد لتروفم ک یکی دیگم داد گف اگ دو ماه خوردی باردار نشدی بیا،و من نشدم و باز رفتم،بهم گف من سه نوبت در ۷-۱۴-۲۱پریودیت نمونه از جاهای مختلف رحم برمیدارم،من الا روزه ۱۴ام ازم نمونه ورداش گف بری خونه یکم ب لکه بینی بیوفتی من تا پریروز لکه بینی داشتم ک بهش زنگ زدم گف بخاطره دهانه ی رحمت هس،مشکلی برا بارداری ندارع،اما از دیشب من از خون پریودی هم بیشتر ب خونریزی افتادم،خیلی نگرانم ینی چی میتونه باشه یا چیکارم کردن،من فردا نوبته نمونه سومم هستش،ک در روزه ۲۱ام پریودیمع ولی با این اوصاف نمیشه رف چون همیشه باید شبه قبلش نزدیکی داشته باشم،شما چه نظری دارید ؟اینم بگم ک بعده دوروز ک نمونه ام را دادم لکه داشتم و رابطه داشتم .دکتری ب من نگف ک نباید رابطه داشته باشی،چیکار کنم??

سلام همچین نمونه ای که در ۳ نوبت از رحم گرفته شود برای درمان نازایی نداریم بهتر است پزشک خود را عوض کرده و به مرکز تخصصی ناباروری مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شده و برای همسر شما نیز آزمایش اسپرم درخواست شود

سلام خسته نباشید،من پارسال همین موق ها بود ک بچه سقط کردم،بدونه هیچ دلیلی،تا چن وقت جلوگیری داشتم،از برج ۱۱پارسال تقریبا تا خوده الا جلوگیری ندارم،ولی حامله هم نشدم،تقریبا ۳-۴ماهه تحت نظر ی دکتری هستم،بهم دو تا قرص داد لتروفم ک یکی دیگم داد گف اگ دو ماه خوردی باردار نشدی بیا،و من نشدم و باز رفتم،بهم گف من سه نوبت در ۷-۱۴-۲۱پریودیت نمونه از جاهای مختلف رحم برمیدارم،من الا روزه ۱۴ام ازم نمونه ورداش گف بری خونه یکم ب لکه بینی بیوفتی من تا پریروز لکه بینی داشتم ک بهش زنگ زدم گف بخاطره دهانه ی رحمت هس،مشکلی برا بارداری ندارع،اما از دیشب من از خون پریودی هم بیشتر ب خونریزی افتادم،خیلی نگرانم ینی چی میتونه باشه یا چیکارم کردن،من فردا نوبته نمونه سومم هستش،ک در روزه ۲۱ام پریودیمع ولی با این اوصاف نمیشه رف چون همیشه باید شبه قبلش نزدیکی داشته باشم،شما چه نظری دارید ؟اینم بگم ک بعده دوروز ک نمونه ام را دادم لکه داشتم و رابطه داشتم .دکتری ب من نگف ک نباید رابطه داشته باشی،چیکار کنم??

سلام چطور با دوش اب کرم جنين سقط کنم؟

سلام من یک مشکلی پیش امده که خیلی نگرانم مشکلم این هست ک من ارضا شدم بعداز چند دقیقه دوباره شروع به نزدیکی شدم. ایا احتمال بارداری وجد دارد یا خیر؟؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم زودتر ج بدین با تشکر

سلام خانم دکتر من پسر ۲۷ ساله ام مشکلم این است که من ۱ بار ارضا شدم و دوباره بعداز چند دقیقه شروع به ارتباط شدم سوالم این است که این بار دوم ک ارتباط داشتم خانمم امکان بارداری هست یا ن؟؟؟ لطفا منو راهنمایی کنید

سلام وقتتون بخیر. من خانمی ۳۷ و متاهل هستم . چند وقته پریودم نامنظم شده و دکتر بهم قرص داپ استون دادن تا ۳ ماه مصرف کنم. میخواستم بدونم من برای جلوگیری از بارداری میتونم از قرص ضد بارداری هم زمان با این قرص مصرف کنم؟ مشکلی تو پریودم ایجاد نمیشه؟

سلام با توجه به شرح حال شما نیازی به استفاده از قرص دوفاستون نیست همان قرص جلوگیری برای منظم شدن پریود و روش جلوگیری مناسب است.

من و نامزدم حدود ۲۰ روز پیش از مقعد بدون کاندوم رابطه داشتیم دوبار هردوبار منی داخل مقعد خالی کردن و من سریع شستم بعد ۲۰ روز علاعم بارداریم نیست امکان حاملگی هست.؟ الان نمیخوایم بچه دار بشیم و اگر حامله بود چیکار کنیم ؟ باکره هستم ۲۰ و ۱۸ سال

سلام من تازه عروسی کردم سنم ۳۵هس میخوام باردار بشم هم میترسم از بچه دارشدن وهم میترسم بچم عقب افتاده بشه ..چکاربایدکنم عایا حرفهای مردم راست سن بالا نباید بچه داربشی.بدشقبلی بارداری باید چکارکنم ازکجا شروع کنم چه قرصهایی مصرف بشه

سلام نگران نباشید روزی یک عدد قرص اسید فولیک یک میلی گرمی استفاده کنید و برای بارداری اقدام کنید.

سلام .وقتتون بخیر.ی سوال داشتم .من بعد از نزدیکی قرض اورژانسی تنیس یک چنین رو مصرف کردم نیاز هست دوازده ساعت بعد یکی دیگه بخورم؟میترسم از حاملگی. سیزدهم ماه قبل اولین روز پریودیم بوده .دقیق نمی‌دونم تاریخ تخمک گذاریم کی هست . لطفاً اگه میشه راهنمایی کنید.خیلی نکرانم

سلام بستگی به دوز مصرفی دارو دارد اگر یک عدد قرص ۷۵ /. مصرف کردید باید ۱۲ ساعت بعد یک عدد قرص دیگر مصرف کنید اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

سلام خسته نباشید من هفته ۲۸ بارداریم ازم ترشح خیلی میره مثل اب دل درد شدیدم دارم با احساس غش کردن توروخدا سریع جواب بدید ممنون

سلام باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

سلام ۱۹.من ۳۰ سالمه ب طور طبیعی باردارشدم الان حدود دوهفته میشه که دلپیچه سراغم میاد روزی دوسه بار ک قبل از بارداری اینجور نبودم. توروخدا کمکم کنید میترسم دکترم گفت ممکنه زایمان زودرس باشه یا از گوارشم .Q7

سلام به سن بارداری خود اشاره ای نکرده اید.

باسلام ۱۸سالمه و من از پریودی قبلیم دوهفته میگذره موقع تخم گذاری ۱۵هم مقاربت داشتیم اونم حفاظت نشده بعد سه روز حالت تهوع ‘گرفتگی عضلات وکمردردم شروع شد زیر شکم هم سفت شده م سردردم دارم ولی شدید نیست میخواستم بدونم این علائم بارداری هست اخه من دو هفته به پریودم مونده خیلی استرس دارم,

سلام این علائم می تواند مربوط به تخمک گذاری شما باشد بنابراین باید صبر کنید اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید .

سلام خسته نباشيد الان ۸ روز از موعد پريودم ميگذره هنوز پريود نشدم آزمايش بتا دادم ۰٫۵ بود ممکنه زود آزمايش داده باشم ؟فقط ترشح سفيد داشتم ممنون ميشم راهنماييم کنيد

سلام اگر در زمان آزمایش ۱۵ روز از رابطه شما گذشته بوده احتمال بارداری وجود ندارد .

سلام ببخشید من تازه عروسی کردم در ماه اول فک میکردم باردارم اما پریود شدم پریودم سه روز بود سه روز دیگه لکه بینی داشتم در اصل من همیشه شیش روز پریود میشودم

سلام وقت به خیر ۱۸ روز پیش با قرص و شیاف اول ۱۲ هفتگی سقط داشتم اول کیسه ابم پاره شد بعد جنین و بعد جفت خارج شد ۳ روز خون ریزی بدون درد داشتم دکترم بعم مترو نیدازول و سفالکسین داده بود مصرف کردم هفته دوم فقط لک بینی داشتم فک میکردم قرصام تموم شده اما یه ورق سفالکسینو بعد ۳ روز پیدا کردم به محض این که خوردم دل درد گرفتمو خونریزیم شروع شد الان روز سوم خونریزی مجدده چه کار کنم ؟؟؟

سلام خانم دکتر خسته نباشید،من خانمی‌۳۴هستم که دوتا فرزنددارم فرزنددومم الان۵سالش هست.من چندین سال قرص جلوگیری مصرف کردم منظورم ال دی هست،بعداززایمان پسرم که سرازین هم شدم .،بازم هم شروع به خوردن قرص کردم.خلاصه بگم خیلی سال قرص خوردم.بعدازاین که قرص رو قطع کردم دوماه بعد پریودنشدم فقط با آمپول پرژسترون.وتوی مدتی که حتی قرص میخوردم‌خیلی کم بود خونریزیم خیلی کم کم.حالا باید چکار‌کنم باید ازکجاشروع‌کنم برای درمانم پیش چه دکتری باید برم.ممنون میشم راهنمایی ام‌کنید

سلام باید به پزشک زنان مراجعه نمایید تا برای شما سونوگرافی و آزمایشات هورمونی درخواست شده و علت مشکل شما بررسی شود .

سلام خانم دکتر وفت به خیر من دفعه قبلی که پریود شدم مثل دفعه های قبل نبود خیلی خیلی که لکه های قرمز روشن مایل به قهوه ای دیده میشد من نامزد هستم ولی بکارت دارم ۲ روز بعد از اون پریود اطراف واژنم مایع منی ریخته شد الان ۷ روز پریودم به تاخیر افتاده امکان داره حامله باشم؟ باید چکار کنم

سلام برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

سلام خسته نباشید من ۵ روز از تمام شدن پریودم ک گذشت رابطه بدون دخول داشتم یعنی فقط دست نامزدم با پیشاب یا شایدم منی آغشته بود به واژن من خورد بعد ۵ ساعا ۲ عدد قرص hdوبعد ۱۴ ساعا ۲ عدد دیگه خوردم چون حالت تهوع شدیدداشتم نتونستم ۱۲ ساعت بعد بخورم الان ۶ روز از خوردن قرص میگذره پریودنشدم تاکی زمان دارم پریود بشم ؟حدود۱۵ روزم یه زمان پریودم مونده ایا احتمال بارداری هست یانن ممنون میشم جوابم بدین خیلی استرس دارما

سلام بعد از ۵ ساعت از رابطه قرصhdدو عدد خوردم ولی ب شدت تهوع بجای ۱۲ ساعت ۱۴ ساعت دوباره ۲ عدد دیگه خوردم ایا اثر میکنه؟الان ۷ روز ازخوردن قرصا میگذره پریود نشدم چیکارکنم

سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت پیگیری نمایید.

سلام وقت بخير هفته ششم بارداري هستم دو روزه لك بيني دارم و رنگشم قهوه اي ميشه دليلش بدونم به دكتر هم دسترسي ندارم ممنونم

سلام باید سونوگرافی انجام بدهید تا علت مشکل شما بررسی شود.

سلام وقت بخير هفته ششم بارداري هستم دو روزه لك بيني دارم و رنگشم قهوه اي ميشه دليلش بدونم به دكتر هم دسترسي ندارم ممنونم

سلام خانم دکتر من دوماهه که ب طور مرتب هرشب راس ساعت قرص روکین برای بارداری مصرف میکنم ماه قبل ۵روز بعد از بسته اول پریود شدم حالا ماه دوم ۴روز گذشته ولی علائمی از پریودی ندارم. من بجز قرص هیچ جلوگیری دیگه ای نداشتم ایا باوجود قرص کاندوم نیازه یا باوجود قرص نباید مایع منی درواژن ریخته بشه؟ممنون میشم سریع جواب بدین.

سلام با توجه به اینکه قرص جلوگیری مصرف می کنید نیازی به روش جلوگیری دیگری ندارید .

سلام وقتتون بخير مرسي از مشاوره شما من باكره هستم ونامزد دارم.تقريبا پريودي منظمي دارم و١٩هر ماه با يك يا دوروز تاخير پريود ميشم ١٦رابطه بدون كاندوم داشتم بدون دخول الان چند روز از زمان پريوديم ميگذره ولي پريود نشدم خيلي نگرانم احتمال بارداري هست!؟!

سلام احتمال بارداری ضعیف است.

سلام خسته نباشین من یه ساله ازدواج کردم ولی ازاول پریودی نامنظم داشتم اوایل برای این که نمیخواستم بچه داربشم جدی نمیگرفتم اما الان که تصمیم بچه دارشدن گرفتم باردارنمیشم مشکلم چیه میشه کمکم کنید پریدیم نزدیک یه ماه دوماه عقب می افته

سلام باید برای منظم شدن پریود خود و تحریک تخمک گذاری تحت نظر پزشک دارو مصرف کنید.

من ۱۴ سال است قرض اچ دی میخوام در حال حاضر دچار نارسایی قلبی شده ام ایا میتوانم به خورون قرص اچ دی ادامه بدهم

خیر این قرص عوارض دارد .

سلام من تنبلی تخمدان داشتم دکتر قرص دوفاستون برام نوشتن از روز۱۵ پریود به مدت ۱۰‌رو خوردم وقتی تموم شد پریود شدم بعد از پریودم که یک روز بود تموم شده بودم حالت تهوع سر گیجه داشتم به نظر شما من باردارم

سلام بهتر است تست بارداری انجام بدهید.

سلام من رابطه مقعدی داشتم خانم دکتر هنوز هم باکره هستم ترسم از ورود منی به واژنه امکان بارداری وجود داره؟ چند روزم هست دلدرد و کمردرد دارم

سلام ۱۲روز از تمام شدن پریودم میگذره که امروز دچار لکه بینی قهوه ای شدم همراه با درد زیر شکم دیابت نوع یک هم دارم کیست تخمدان هم دارم ۲۱سالمه یکسالو نیم ازدواج کردم اخرین رابطه ام دیروز بوده.مشکل من چیست؟

سلام در زمان تخمک گذاری لکه بینی جزئی طبیعی است .

سلام میخواستم بدونم خودارضایی به صورت ماساژ برای دخترا باعث اسیب رسیدن به پرده بکارتشون میشه و از بین میره پردشون?

سلام این کار عوارض جسمی و روحی زیادی دارد باید آن را ترک کرد تا دچار مشکل نشوید.

با سلام‌ من ۳۰ مهر یه رابطه بدون‌دخول داشتم‌ک‌ترسیدم و فوری اورژانسی مصرف کردم‌که ۸ آبان پریود شدم و از روز پنجم ال دی رو شروع کردم ک دوباره ۷ آذر پریود شدم.بنظر شما باز با این‌تفاسیر احتمال حاملگی هست

سلام خسته نباشید من یه ربطه کامل داشتم و اب من کامل داخل ریخته شد قرص روزو شب مصرف کردم ۲۴ ساعت بهد باز هم رابطه کامل داشتم و اب داخل ریخته شد ممکنه باردار بشم؟ ترشحات قهوه ایی رنگ دارم

سلام اگر تا دو هفته آینده پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

سلام خسته نباشید من الان ۶ ماهه برای بارداری اقدام میکنم ۱۹ سالمه یک ساله ازدواج کردم من همیشه پریودم ۳۰ روزه بود اما ماه پیش پریودم دو روز جلو افتاد ۲۸ روزه شد این ماه اگه بخوام ۲۸ روزه حساب کنم ۲ روز عقب انداختم اما اگه ۳۰ روزه حساب بشه یک روز دیگه دارم میشه راه نمایی کنید چند روزه باید حساب کرد ایا احتمال بارداری دارم

سلام ملاک را ۳۰ روزه قرار دهید در صورت تاخیر در پریود خود تست بارداری انجام بدهید.

سلام من مشکل ناباروری داشتم بعد از ۴ سال باردار شدم بدون قرص و چیزی زایمان زودرس در هفته ۳۳ تمام کردم سزارین دخترم الان وارد ۶ ماه شده و حس میکنم بار دارم دوباره ناخواسته ایا مشکلی برام پیش میاد و اینکه چ قرصی رو شروع کنم به خوردن بدنم خیلی بی حاله و درد میکنه

سلام خیر مشکلی پیش نمی آید اما اول باید تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

سلام من دختر ۲۲ ساله ای هستم که ۶ ماه عقد کردم و دفعات زیادی سکس داشتم یک بار باردار شدم و ۱ ماه پیش سقط کردم و دوباره الان بعد از اتمام خونریزی ۵ روزه دارم سکس میکنم ۳ تا قرص اوراژانسی خوردم کاندوم هم شوهرم استفاده میکنه ولی خوب ناشی بازی داره چند روزه قرص ال دی استفاده میکنم چندتاشو همینططوری خالی خوردم بعد ۳ روزه پشت سر هم سر ساعت ۶ میخورم میخواستم ببینم که آیا احتمال حاملگی هست؟ (اگه نه اشکال کار کجاست) و آیا من درست دارم مصرف میکنم؟(روش درست مصرف کردنش چطوره؟) من بعد از خونریزی تقریبا ۱۰ روز پیش‌قطع شد دیگه نه پریود شدم و نه خونریزی داشتم سپاس فراوان

سلام باید از شب پنجم قاعدگی شروع به مصرف قرص جلوگیری کنید .

سلام ببخشید من ۲۵ سالمه ودو ساله ازدواج کردم .اخرین موعدپریودم ۲۹ مهر بود .پریودم ۱۲روز عقب افتاده وبعضی اوقات حالت تهوع واستفراغ دارم سمت زیر شکم خیلی سفت شده ویه مقدارم کمی ورم داره ودرد میکنه بعضی اوقات پا وسینه وقلب وپهلومم درد میکنه .نمیدونم مشکلم چیه خیلی میترسم .مشکلم چی میتونه باشه؟ت را

سلام بهتر است تست بارداری انجام بدهید .

سلام خسته نباشید من ۱۹ سالم است ک با نامزدم رابطه داشتم اما هنوز پرده دارم و دخولی انجام نشد فقط موقع ارضا اب به روی الت تناسلی من ریخت خیلی نگرانم میخوام ببینم امکان حاملگی هست یا ن؟! تاریخ دوره ماهانه ام ۱۸ هر ماه است و زمان تخمک گذاریم نیست ممنون میشم پاسخ بدید

سلام احتمال بارداری ضعیف است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بلیط هواپیما

شما در ماماسایت ، میتوانید علاوه بر مرور مقالات و عکس های مفید در حیطه زنان و زایمان ، در بخش پرسش و پاسخ ، سوال کرده و در عرض کمتر از 24 ساعت پاسخ خود را دریافت کنید .

با مشاوره تلفنی زنان و مامایی ، بصورت شبانه روزی با شماره تلفن های :

9092305014 با خط ثابت از تهران

9099070533 با خط ثابت از سایر شهرها

شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان

با هزینه دقیقه ای 600 تومان (که پایان ماه در قبض تلفن محاسبه خواهد شد) در خدمت شما هستم. 

مشاوره زنان و مامایی با موضوعات: بهداشت بلوغ . ازدواج  و مسایل زناشویی  . اختلالات عملکرد جنسی . ناباروری . تفسیر سونوگرافی و آزمایش . بارداری و زایمان . معرفی پزشک زنان و زایمان در تهران . مسایل نوزاد و شیرخوار . واکسیناسیون . عوارض و تداخل داروها و اورژانس های زنان و مامایی و …

هم چنین با عضویت در ماماسایت ، می توانید در تالارهای تبادل نظر شرکت کرده و با  ایجاد تاپیک های با موضوعات مختلف کرده و از تجربیات هم استفاده کنید .

ماماسایت ، ابزار حساب کردن روز تخمک گذاری ، محاسبه سن بارداری و تخمین روز موعد زایمان را فراهم کرده است . برای این منظور از قسمت نوار بالای سایت ، گزینه “ابزارها” را انتخاب کنید .

بارداری هفته به هفته ، و رشد شیرخوار هفته به هفته ،  با هدف ارتقای  آگاهی مادران عزیز در جهت سلامت خود و فرزند دلبندشان در سایت قرار داده شده است .

امیدوارم توانسته باشم مجموعه مفیدی در اختیارتان قرار داده باشم . با عضویت در ماماسایت ، به خانواده بزرگ ما بپیوندید .

در آینده خواهیم داشت :

نمودار رشد جنین – نمودار رشد نوزاد – ارسال پاسخ به سوالات با پیامک – گالری عکسهای واقعی – ارسال پیامک های آموزشی و …

منتظر انتفادات ، پیشنهادات و نظرات قشنگ تون هستم .


${Body}

بانک اطلاعات

ابزارهای بارداری و زایمان

ابزارهای رشد کودک

ابزارهای سنجش سلامت

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

مطلب از سایر رسانه ها

 

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

   لباس بارداری ضد امواج الکترومغناطیس

سلام

دوستان کسی هست؟

شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان

سلام عزیزم میخواستم بیمارستان محب زایمان کنم بین دکتر مژگان قرایی و لیلا سعیدی مردد هستم .میشه بگید کدومشون بهتره؟

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان
شماره تلفن مشاوره زنان و زایمان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *