لیست روانشناسان بندرعباس

 
helpkade
لیست روانشناسان بندرعباس
لیست روانشناسان بندرعباس

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:لیست روانشناسان بندرعباس

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر آزاده امیری مقدم 

آزاده شاکری 

دکتر شعله نمازی 

مژده ظریفی 

اشکان فعله کار 

محمد رسولی 

اکرم پورزاد 

رضا برومند 

فاطمه نادری 

منیره صیفوری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

نوبت دهی مراکز روانشناسی بندرعباس – روانشناس خوب در بندرعباس – بهترین روانشناس بندرعباس – بهترین مراکز روانشناسی بندرعباس – زوج درمانی در بندرعباس – دکتر روانکاوی در بندرعباس – دکتر اختلال میل جنسی در بندرعباس – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر واژینیسموس در بندرعباس – زوج درمانگر خوب در بندرعباس – روانشناس عالی در بندرعباس – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره بندر عباس را بر شما مخاطب گرامی هوش کالا ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب  یا روانشناس خوب در بندرعباس هستید از لیست زیر استفاده کنید.

پیشنهاد ما

مرکز مشاوره طلوع آرامشروانشناس : فتانه آقائیخدمات :مشاوره قبل از ازدواج ، تحکیم خانواده ، اضطراب افسردگی و…آدرس :چهارراه سازمان ، جنب پاساژ ناصر ، کوچه مهیار ۹ ساختمان پزشکان زرتشت ، طبقه ۵تلفن پذیرش :۰۹۰۲۲۰۰۲۳۴۲

مرکز مشاوره یاس هرمزگان

روانشناس : خانم دکتر کبری حاجی علی زاده

لیست روانشناسان بندرعباس

آدرس :

خیابان سید جمال الدین اسدآبادی ، چهارراه مرادی ، ساختمان پزشکان پارسیان ، طبقه ۴

تلفن پذیرش :

۰۷۶۳۲۲۳۷۵۹۵

سپهر

آدرس :

بلوار سيد جمال الدين اسد اباادي ساختمان زيگورات ط ۴ واحد۴۰۲

تلفن پذیرش :

۹۱۲۱۴۳۸۳۹۷

همراز ( بندر لنگه )

آدرس :بندرلنگه مجتمع شهيد بهشتي بندرلنگه

تلفن پذیرش :

۷۶۲۲۲۴۵۱۷۷

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان بندرعباس و استان هرمزگان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره بندرعباس می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در بندرعباس و استانهستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

روشنگر ( کیش)

آدرس :

كيش سفين فازFخيابان رز يكم ساختمان املاك ط ۳

تلفن پذیرش :

۷۶۴۴۴۵۹۲۴

شفا ( قشم )

آدرس :

ميدان شفا كلينيك شفا ط۲

تلفن پذیرش :

۹۱۷۱۹۰۵۱۱۸

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره بندر عباس و یا بهترین دکتر روانشناس بندرعباس مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در بندرعباس و استان و یا روانشناس کودک در بجنورد و یا مرکز مشاوره خانواده در خراسان شمالی  هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، ،روانشناسان کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان نظام روانشناسی 

آخرین تغییرات : خرداد ۵, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در بندرعباس برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در بندرعباس عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس می باشد.

 

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی بندرعباس آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.لیست روانشناسان بندرعباس

نام مراکز مشاوره روانشناسی بندرعباس

آدرس مراکز مشاوره روانشناسی بندرعباس

مرکز مشاوره روانشناسی

آدرس مرکز مشاوره : بندرعباس، بلوار ناصر، خ وحدت، مرکز خدمات روانشناختی درمانی

مرکز مشاوره روانشناسی همراه

آدرس مرکز مشاوره همراه: بندرعباس چهار راه مرادي پاساز اشكان طبقه دوم

مرکز مشاوره روانشناسی سپهر

آدرس مرکز مشاوره سپهر:  بندرعباس بلوار سيد جمال الدين اسد آبادي ساختمان زيگورات طبقه ۴

مرکز مشاوره روانشناسی نسيم آرامش

آدرس مرکز مشاوره نسيم آرامش: بندرعباس ابتداي رسالت شمالي نبش رسالت ۱ درمانگاه علي بن ابي طالب

مرکز مشاوره روانشناسی مهر جنوب

آدرس مرکز مشاوره مهر جنوب:  بندرعباس بلوار دانشگاه نبش دانشگاه۳ ساختمان رازي طبقه فوقاني بانك تجارت

مرکز مشاوره روانشناسی آبنوس

آدرس مرکز مشاوره آبنوس: بندرعباس خيابان سيد جمال الدين اسد آبادي چهار راه پلنگ صورتي ساختمان بانك حكمت ايرانيان طبقه ۴

مرکز مشاوره روانشناسی هنگام

آدرس مرکز مشاوره هنگام: چهار راه مراي روبروي دارو خانه مشير

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی بندرعباس می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

مرکز مشاوره هنر زندگی در بندرعباس ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در بندرعباس مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در بندرعباس باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند.

 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره بندرعباس به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم بندرعباس اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید.

 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

ارائه خدمات مشاوره روانشناسی توسط مشاوران متخصص و اساتید دانشگاه های پایتخت

 

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ، مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.لیست روانشناسان بندرعباس

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی بندر عباس و یا دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

اسامی روانشناسان بندرعباس:شهر بندرعباس جزو مرکز استان هرمزگان در قسمت جنوب ایران به حساب می‌آید.

و شهر بندرعباس در قسمت مرکزی شهرستان بندرعباس واقع می باشد.

و یکی از اسم های گذشته آن بندر گمبرون می باشد.

بندرعباس یکی از بزرگترین بندر های ایران به حساب می‌آید.

که مقدار بسیار فراوانی از ترانزیت کالا از راه بندرهای باهنر انجام می‌شود.لیست روانشناسان بندرعباس

و فاصله بندرعباس تا تهران و اصفهان ۹۳۱ کیلو متر می باشد و جمعیت این شهر دارای فرق می باشد.

آب و هوا در این شهر گرم و مرطوب می‌باشد و به صورت کلی در شهر بندرعباس از نیمه آبان تا نیمه فروردین .

آب و هوای مطبوعی می باشد و در ماه‌های اردیبهشت و خرداد هوا خشک می باشد.

اما در ماه‌های مهر دارای آب و هوای مرطوب می‌باشد.

مقالات سایت توسط تیم تخصصی مشاوران و روانشناسان “کانون مشاوران ایران “تهیه و پشتیبانی شده است.

و از طرفی دیگر به دلیل ارتباط بازرگانی شماری از اشخاص عربی و هندی در آن مشاهده خواهد شد.

و در بندرعباس به خاطر تنوع داشتن قومی و همین‌طور نژادی این پویش در محله های متعدد آن دارای فرق می باشد.

معالجه مشکل های روانی مثل مشکل های جسمی به سرعت قابل برطرف شدن نمی باشد.

و این رویکرد بسیار دارای زمان و نفس گیر می باشد و شخصی که طی سالیان طولانی عادت های بد .

و برخوردهای غلط را با خود داشته است و با آنها به زندگی کردن پرداخته است .

هنگامی که تمایل داشته باشد که این عادتها را به ترک کردن بپردازد با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

و در کنار این نمی‌توان این انتظار را داشت که معالجه در مورد اشخاصی که مبتلا به افسردگی شدید .

یا حالت های نزدیک به جنون می‌باشند به صورت کامل انجام شود.

در کشورهای پیشرفته رجوع کردن به روانشناس و روانپزشک یک امر الزامی می باشد.

و تمام اشخاص به آن علاقه مند می باشند و تقریباً هر فردی برای امور متعدد زندگی خود .

حداقل سالی یک بار برای مشاوره به روانشناس  رجوع خواهد کرد و در کشورهای پیشرفته.

به دلیل اینکه در مورد اشخاص امروزی این رجوع کردن هر زمان و یا به هر بهانه ای امکان دارد که اتفاق بیفتد.

به صورت کلی باید بیان کرد که مشاوره گرفتن و رجوع کردن به روانپزشک پر فایده و مثبت می باشد .

که در حالت بدبینانه ترین اگر برای شخص فایده نداشته باشد ضرری هم دارا نمی باشد.

و پیشنهاد می شود که تمام اشخاص علاوه بر چکاپ کردن جسمی به چکاپ کردن روانی هم بپردازند.

تا با مراجعه کردن به یک روانشناس یا روانپزشک بتوانند از شرایط روانی خود آگاه شوند.

اشخاصی که بیماری های روانی شدید مثل انواع پرخاشگری ها یا جنون های رفتاری دارا می باشند.

که یکدفعه و به طور ناگهانی به این اختلال دچار نشده اند.

این اشخاص با مبتلا به بیماری های روانی کوچک مثل  پرخاشگری های مقطعی.

و یا افسردگی های فصلی و معالجه نشدن این گونه اختلال این اختلال حاد شده است.

که گاهی اوقات برای آن معالجه موجود نمی باشد.

و همه از آن به تبعیت کردن می‌پردازند دارای فرق باشد تقریبا بیشتر افراد متوجه اینگونه فرق ها خواهند شد.

به طور مثال شخصی که افسردگی یا همینطور پرخاشگری بیش از اندازه دارا می باشد .

و نمی‌تواند به کنترل کردن و مدیریت کردن برخوردش بپردازد برای هر فردی که در پیرامون موجود می باشد .

برخوردش خطرناک به حساب می‌آید و در کنار این هنگامی که خود شخص این احساس را می کند .

که خلق افسرده او برای او مشکل ایجاد کرده است و تفکراتی که در ذهنش موجود می باشد .

به شدت خطرناک و همینطور منفی می باشد این شخص باید به سرعت به پزشک رجوع کند .

به صورت کلی هر چقدر زودتر برای معالجه رجوع کنند.

بیماری شخص زودتر شناسایی خواهد شد و به همان اندازه نتیجه خواهد گرفت.لیست روانشناسان بندرعباس

 

 

منبع: کانون مشاوران ایران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

“ای کانون” : مرکز پژوهش های مشاوره خانواده و خانواده درمانی زیر نظر “کانون مشاوران ایران” تاسیس و فعالیت خود را در زمینه درمان مشکلات خانوادگی و زناشویی و حل مشکلات والدین و فرزندان آغاز کرد.

مرکز مشاوره زنجان

مرکز مشاوره پیاژه زنجان

مرکز مشاوره خانواده ساری

مرکز مشاوره خوب اهواز

مرکز مشاوره دولتی در رشت

مرکز مشاوره گلابدره

مرکز مشاوره مشهد

مرکز مشاوره کرج

مرکز مشاوره یزد

مرکز مشاوره کرمان

مرکز مشاوره قم

مرکز مشاوره تبریز

مرکز مشاوره اهواز

مرکز مشاوره اصفهان

بیشتر +

خیانت همسر

ریشه ها و دلایل خیانت

مواجهه با خیانت

تفاوت خیانت مردان و زنان

خیانت به همسر

خیانت به شوهر

دلایل خیانت

رفتار با همسر شکاک

آسیب شبکه اجتماعی بر روابط

بیشتر +

پانیک

غلبه بر تنبلی

علائم الزایمر

نشانه پرخوری عصبی

زوج درمانی چیست؟

چرا به مشاوره نیاز داریم؟

کنترل خشم

بیشتر +

خانواده

خانواده سالم

رابطه داماد با خانواده همسر

آدرس مشاوره خانواده

خانواده صمیمی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده با قیمت مناسب

بیشتر +

اهمیت و ضرورت بازی

تاثیر موسیقی بر کودک

نحوه مراقبت از کودک سندرم داون

درمان مشکلات رفتاری

درمان ناخن جویدن

روش های تربیت کودک

درمان بدغذایی

پرورش خلاقیت در کودکان

بررسی مشکلات خواب

علل اوتیسم

افزایش اعتماد به نفس

کودک افسرده

هویت جنسی کودک

ترس از مدرسه

اسباب بازی مناسب

روانشناسی رشد کودک

تربیت کودک

روانشناسی نقاشی کودک

بیش فعالی کودک

تست هوش 

آموزش مسائل جنسی

بیشتر +

غلبه بر ترس

ترس از همه چیز

ترس از دعوا

درمان ترس

انواع اختلال هراس

فوبیا مرگ

فوبیا خاص

اختلال فوبیا اجتماعی

بیشتر +

افسردگی دوران بارداری

افسردگی مادران

افسردگی کاپلان

درمان افسردگی

افسردگی فصلی

مشاوره رایگان افسردگی

بیشتر +

بهترین سن ازدواج

پرسشنامه قبل از ازدواج

تست روانشناسی ازدواج

سوالات قبل ازدواج دهنوی

سوالات آشنایی قبل ازدواج

ازدواج دوقطبی

سن ازدواج

انتظارت از ازدواج

ادواج با مرد بی پول

مخالفت خانواده با ازدواج

عشق قبل ازدواج

قصد ازدواج از طرف دختر

مشاوره آنلاین ازدواج

مشاوره ازدواج فامیلی

مشاوره ازدواج مجدد

بیشتر +

درمان استرس و اضطراب

اختلال اضطراب رقابتی

اضطراب فراگیر

اختلال اضطراب جدایی

کاهش استرس و اضطراب

تست اضطراب

بیشتر +

ارگاسم

از دست دادن باکرگی

شوهرم ارضا نمی کند

زمان مناسب رابطه جنسی

مشاوره جنسی و زناشویی

آموزش همسرداری موفق

بیشتر +

ترک خودارضایی

اختلال نمایشگری جنسی

اختلال هویت جنسی

اختلال درد جنسی

اختلال تمایل جنسی

اختلال تحریک جنسی

اختلال ارگاسم

اختلال انورگاسم

اختلال زودانزالی

بیشتر +

مرکز مشاوره شمال تهران

مرکز مشاوره غرب تهران

مرکز مشاوره شرق تهران

مرکز شماوره جنوب تهران

مرکز مشاوره مرکز تهران

مرکز مشاوره ایوانک

مرکز مشاوره یافت آباد

مرکز مشاوره شهر ری

مرکز مشاوره یوسف آباد

مرکز مشاوره پونک

مرکز مشاوره شهرک گلستان

مرکز مشاوره ولیعصر

مرکز مشاوره صاحبقرانیه

مرکز مشاوره تهرانپارس

مرکز مشاوره بلوار کشاوز

مرکز مشاوره تجریش

مرکز مشاوره پارک وی

مرکز مشاوره ازگل

مرکز مشاوره صادقیه

مرکز مشاوره در سعادت آباد

مرکز مشاوره شهرک نفت

مرکز مشاوره جنت آباد

مرکز مشاوره جنت آباد جنوبی

بیشتر +

بیماری وسواس

وسواس اجباری

وسواس تمیزکاری در کودکان

به دنبال دکتر روانشناس خوب در بندرعباس هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

خدماتی که روانشناس در بندرعباس می تواند به شما ارائه بدهد شامل مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، زوج درمانی، سکس تراپی، مشاوره رابطه جنسی زوجین، مشاوره کودک و نوجوان، فرزندپروری، انواع مشکلات ناخن جویدن، بیش فعالی، نقص توجه، سکسولوژی، اختلالات یادگیری، اوتیسم ، کاردرمانی، گفتاردرمانی، نوروفيدبک، افزایش اعتماد به نفس، درمان انواع اضطراب، افسردگی، وسواس و مشاوره تحصیلی و شغلی می باشد که لیست بهترین روانشناس در بندرعباس را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با روانشناس بهتر است بدانید درون هر فردی پر از رمز و راز های گوناگون است. هرکدام از ما سعی می‌کنیم نیمه تاریک وجود خود را از دیگران پنهان کنیم، همین باعث می‌شود مشکلاتی در روح و روان ما بوجود بیاید. مشکلاتی مانند استرس، افسردگی، ترس بیش از حد یا همان فوبیا، مشکلات خانوادگی، اعتیاد، اختلالات اشتها، اختلالات وسواس و … . در این مواقع یک روانشناس می‌تواند کمک کند تا مشکلات خود را حل و با آرامش بیشتری زندگی کنیم.

روانشناس خوب در بندرعباس, بهترین روانشناس در بندرعباس, بهترین مراکز روانشناسی در بندرعباس, زوج درمانی در بندرعباس, دکتر روانکاوی در بندرعباس, دکتر اختلال میل جنسی در بندرعباس, زوج درمانگر خوب در بندرعباس, روانشناس عالی در بندرعباس, مشاوره خانواده در بندرعباس

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.


لیست روانشناسان بندرعباس


© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

پیش از معرفی مرکز مشاوره روانشناسی هرمزگان بر خود لازم می دانیم نکته ای را در خصوص خدمات جدید مشاوره متذکر شویم. در حال حاضر خدمات جدیدی تحت عنوان مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و… ارائه می شود. این نوع خدمات به هموطنان عزیز کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر زمان از شبانه روز با مشاوران روانشناسی در ارتباط باشند. این شیوه مشاوره، موجب می شود تا کاربران قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی داشته باشند. و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مور نظر را دریافت نمایند.

شما به جای مراجعه حضوری به مرکز مشاوره روانشناسی هرمزگان می توانید از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید. در مرکز مشاوره روانشناسی صدای رهیاب از متخصصین و روانشناسان مطرح و معتبر شهر تهران استفاده می شود. هموطنان عزیز می توانند به صورتی تلفنی از سراسر ایران، از هر شهر یا روستایی با متخصصان روانشناسی تهران در ارتباط باشند. در این شیوه مشاوره، علاوه بر اینکه نیاز به مراجعه حضوری حذف می شود. هزینه های مشاوره نیز کاهش می یابد.

برای استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است با استفاده از تلفن ثابت شماره 9099075226 را بدون پیش شماره شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید.

در استان هرمزگان شهرهای زیادی وجود دارند. بسیاری از هموطنان ما به دلیل عدم شناخت نسبت به مراکز مشاوره روانشناسی، نمی توانند بیماری یا اختلالات خود را درمان کنند. از این رو در اختیار قرار دادن آدرس مراکز مشاوره روانشناسی استان ها می تواند نقش اساسی در درمان مشکلات و اختلالات روانی هموطنان داشته باشد. در این مقاله آدرس مرکز مشاوره روانشناسی هرمزگان را در اختیار کاربران قرار داده ایم. تا هموطنان عزیز بتوانند به تفکیک شهر و با توجه به محل سکونت خود، اقدام به دریافت مشاوره روانشناسی نمایند.

آدرس و شماره تلفن مرکز مشاوره روانشناسی هرمزگان تقدیم می گردد:لیست روانشناسان بندرعباس

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس: بندرعباس، بلوار ناصر، خ وحدت، مرکز خدمات روانشناختی درمانی شماره تماس: 0761-3344991-2

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس – همراه: بندرعباس چهار راه مرادي پاساز اشكان طبقه دوم شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس – سپهر:  بندرعباس بلوار سيد جمال الدين اسد آبادي ساختمان زيگورات طبقه 4 شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس –  نسيم آرامش: بندرعباس ابتداي رسالت شمالي نبش رسالت 1 درمانگاه علي بن ابي طالب شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس – مهر جنوب:  بندرعباس بلوار دانشگاه نبش دانشگاه3 ساختمان رازي طبقه فوقاني بانك تجارت شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس – آبنوس: بندرعباس خيابان سيد جمال الدين اسد آبادي چهار راه پلنگ صورتي ساختمان بانك حكمت ايرانيان طبقه 4 شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بندرعباس – هنگام: چهار راه مراي روبروي دارو خانه مشير شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی سيريك: سيريك بلوار معلم اداره بهزيستي شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی ابوموسي – خليج فارس: ابوموسي روبروي پارك دولت مجتمع اداري شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بستك – پرديس:  بستك خيابان امام خميني روبروي بانك سپه شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی رودان – هميار: رودان جنب مدرسه حضرت زينب مجتمع بهزيستي شهدا شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی پارسيان – اميد:  پارسيان خيابان معلم جنب اداره تامين اجتماعي شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی پارسيان – آروين:  پارسيان خيابان امام خميني ساختمان شفا شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی ميناب –  مهر افزا:  ميناب خيابان 15 خرداد روبروي دادگستري قديم پاساژ بنادري طبقه دوم شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی ميناب –  آواي اميد:  ميناب بلوار ولي عصر مهمانسراي امور آب شماره تماس:

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی قشم – آتيه:  قشم ميدان شفاعت خيابان ولي عصر جنب آزمايشگاه جعفري شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی قشم – خوشكام:  قشم خيابن منتظري جنب ساختمان طلوع شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی قشم –  بامداد نوين:  قشم خيابن منتظري جنب ساختمان طلوع شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی لنگه – همراز: بندرلنگه خيابان شهيد آيت الله مدني جنب اداره پست قديم شماره تماس: –

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی لنگه – آرامش:  بند لنگه بندر كنگ ابتداي اسكله روبروي بانك ملت شماره تماس: –

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «مرکز مشاوره روانشناسی هرمزگان» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

پایگاه سیمپوزیا، یکی از مجموعه وب سایتهای سیویلیکا می باشد که به اطلاع رسانی کنفرانسهای کشور می پردازد. در این سایت کلیه فراخوانهای کنفرانسهای معتبر علمی کشور را می توانید مشاهده نمایید.

کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© – Symposia

لیست روانشناسان بندرعباس
لیست روانشناسان بندرعباس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *