مركز مشاوره تلفني تهران

 
helpkade
مركز مشاوره تلفني تهران
مركز مشاوره تلفني تهران

اولین مجموعه‌ای که انسان در موقعیت رشد و توسعه استعدادهایش قرار می‌گیرد خانواده است. وجود الگوی رفتاری-تعامل مناسب موجب خانواده‌ای کارآمد و دارای اعضا با روان سالم می‌شود.

اگر اهمیت نقش یک مشاور خانواده از پزشک خانواده بیشتر و موثرتر نباشد، کمتر نخواهد بود.

روند روانشناسی و مشاوره خانواده اعضا را در جهت درک موقعیت‌های خاص، توسعه ارتباطات اجتماعی و حل مشکلات کوچک و بزرگ به شیوه اصولی و قابل اعتماد راهنمایی می‌کند.

روند مشاوره در زمینه ازدواج و روابط عاطفی در جهت مدیریت بهتر این رابطه زوجین، درک تفاهم در شرایط اختلافات شدید و ریشه‌یابی موارد منجر به تنش در رابطه است.

مشاوره ازدواج به حل مشکلاتی که زوجین بین خودشان نتوانسته‌اند حل کنند می‌پردازد. هدف از مشاوره قبل ازدواج تشخیص آشفتگی یا نارضایتی یکی از زوجین در رابطه است.مركز مشاوره تلفني تهران

مشاوره و روانشناس با طراحی و اجرای برنامه بهبود رابطه آن را به سطح سالم تر با بازده بالاتر هدایت می‌کند.

روانشناسی کودک برای موضوعاتی مانند سؤالات جنسی کودکان، مشکلات بیش فعالی و کمبود توجه، استرس، اضطراب، افسردگی و کم خوابی کودک، اوتیسم و مشکلات رفتاری مانند پرخاشگری، خجالت، کم رویی و شب ادراری می‌تواند راه حل‌های مفید و علمی و قابل اعتماد فراهم آورد.

مشاور و روانشناسی کودک مواردی مانند تغذیه و خواب، سازگاری، انگیزه، عزت نفس، وسواس، عادت‌ها و تفکرات، دقت، حافظه، تمرکز کودک و علائم سوءمصرف دارو را ارزیابی و اصلاح می‌کند.

دانش روز و ارائه راهکارهای عملی و اصولی

مشاوران مسولیت پذیر و دلسوز و با حوصله

روانشناسان با سابقه مشاوره کیس های متنوع

مکالمه شما نزد روانشناس محفوظ می‌ماند

مشاوره روانشناسی در حوزه های مختلف آن به دلیل تاثیرگذاری بر روی انتخاب و تصمیم مراجع و عواقب سرنوشت سازی که در پی دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لذا مرکز مشاوره تلفنی و حضوری سرای مشاور سعی کرده تا برای کمک و همراهی هم‌وطنان عزیز در سراسر کشور، از روانشناسان متخصص ، با تجربه ، دلسوز و متعهد بهره گیرد.

ما با مشاوره تلفنی می‌توانیم دغدغه های نگران‌کننده افرادی که فرصت و زمان مراجعه به روانشناس را ندارند، کسانی که اعتماد به هیچ مرکزی ندارند و یا نمی‌خواهند در مراکز مشاوره دیده شوند را از طریق تماس تلفنی شناسایی کنیم و در رفع احساس و هیجان‌های ناخوشایند و افکار غلط به آن‌ها کمک کنیم. افسردگی، اضطراب و بسیاری از مشکلات فردی در اثر تجربه‌ی رویدادهای ناخوشایند، رویه‌ی فکری غلط و برداشت‌های نامساعد پشت‌هم بروز می‌کنند که مشاوره تلفنی نه‌تنها می‌تواند در شناسایی و اصلاح تعبیر آن‌ها به تماس‌گیرنده کمک کند بلکه موجب پیشگیری نیز می‌شود.

احساس آرامش کردم. حس کردم امنیت دارم. فکر کردم می‌توانم حرف‌هایم را بزنم. تا شما را دیدم با خودم گفتم حتماً می‌توانید مشکلاتم را حل کنید. حالا که حرف‌هایتان را شنیدم انگیزه‌ام خیلی بیشتر شد که با شما مشورت کنم. این‌ها جملاتی است که افراد در ادامه‌ی ارتباط با یک روانشناس بازخورد می‌دهند. همان‌طور که افراد مشکلاتی با ویژگی‌های مختلفی دارند و راهکار درمانی برای همه یکسان نیست، روانشناسان هم خصلت‌های خاص خود را دارند که ممکن است روی برخی افراد تأثیر خوب بگذارند و جذب‌کننده فرد در روند درمان باشند و هم برعکس. روانشناس سوای ویژگی شخصیتی‌اش لازم است مهارت و توان شغلی برای ارتباط قوی با مخاطبان خود را داشته باشد تا هم خودش احساس توانمندی کند و هم مفید و مؤثر واقع شود. مهارت‌های لازم روانشناس جلب اعتماد مخاطب، قدرت ارتباط قوی، همدلی و درک، انتقال آرامش، تنظیم هیجانات منفی مخاطب، رازداری، توان گفت‌وگوی هدفمند است.

سرای مشاور دارای کادری از متخصصین روانشناسی به صورت تخصصی در زمینه های : مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، روانشناسی کودک و نوجوان ، مشاوره جنسی ، درمان خیانت و مشاوره طلاق فعالیت می‌کند. در کنار این حوزه ها به صورت حرفه ای در زمینه مشکلات فردی (استرس ، اضطراب ، افسردگی ، وسواس ، ترس ، اختلال های شخصیتی ، بیماری های روان تنی و سایر موارد) نیز مشاورین متخصص و با تجربه سرای مشاور همراه شما برای انتخاب بهترین تصمیم هستند.

هر فردی حداقل در یک مرحله از زندگی‌اش نیاز به ارتباط با روانشناس را حس کرده است مشاوره تلفنی به‌عنوان یک آزمایش پاسخ خوبی به این نیاز داده است و نه‌تنها به درمان فرد کمک کرده است بلکه اعتماد او به این ارتباط را کامل کرده است. هم‌وطنان عزیزی که از مشاوره تلفنی ما استفاده کرده‌اند، مدام با روانشناس خود در ارتباط هستند و متذکر شده‌اند که طی این تماس‌ها، نسبت به مسائل خودآگاه‌تر شده‌اند. مشاوران ما در بسیاری از تماس های افراد متوجه می‌شوند که برداشت نادرست افراد از موقعیتی که درباره آن حرف می‌زنند، آن‌ها را در یک مسیر نامربوطی از افکار و تصمیم‌ها قرار داده است که با ترسیم یک نمودار ساده در ذهنشان، طرز نگاه جدیدی در ذهن او ایجاد می‌کنیم و گاهی همین، نقطه‌ی عطف درمان است.

نام *

شماره تلفن همراه *

پیام *

روانشناسی که بر علم روز دنیا تسلط داشته باشد، بعد از ارتباطی صادقانه و خوب با مخاطب می‌تواند دغدغه‌های ذهنی او را شناسایی کند و برای حل مسائل برنامه‌ای را تنظیم کند و با همراهی مخاطبش روند برنامه را طی کند تا به اهداف خود دست یابند. روانشناسی تخصصی است که مخاطبان آن یا نمی‌دانند چه کنند یا هر آنچه انجام داده‌اند نتیجه دلخواهشان را در پی نداشته است؛ بدین جهت روانشناس خوب کسی است که هم مثل معلمی دلسوز برای مخاطب خود وقت بگذارد و هم مثل پزشکی ماهر اشتباهات و بیماری‌ها را به‌خوبی بشناسد بنابراین باید بتواند تشخیص دهد که مخاطب او به کدام برنامه‌ی آموزش، اصلاح، درمان و یا ترکیبی از این‌ها نیاز دارد. مهارت یک روانشناس به ایجاد و تنظیم این برنامه ختم نمی‌شود بلکه مهم است که بتواند مخاطب خود را تا پایان برنامه به ارتباط و همکاری با خودش ترغیب کند و آن‌قدر صحبت‌هایش برای مراجع قابل‌فهم باشد که او را به آگاهی و بینش برساند. در مورد مخاطبانی که ابتدای ارتباط اعلام می‌کنند که خوب شدم، مشکلم حل شد، خودم فهمیدم بعدازاین چه‌کاری انجام دهم، لازم است که روانشناس از پیش برایشان توضیح دهد که مدت‌هاست درگیر این مسئله هستید و رفع آن نیز به صبر و حوصله شما بستگی دارد و اگر راه‌حل‌های خودتان مؤثر بود تابه‌حال مشکل حل‌شده بود از این رو بهتر است مخاطب هم به علم و تخصص روانشناس اعتماد کند تا این ارتباط نتیجه دهد.

تماس با تلفن ثابت بدون پیش شماره 9099071639

کلینیک مشاوره ای «سرای مشاور» با کادری از مشاوران و روانشناسان متخصص، باتجربه و دلسوز سعی کرده تا پاسخگو و راهنمای سوالات و مشکلات روانشناسی , تحصیلی و حقوقی باشد، هدف و فعالیت های این سامانه در راستای ارائه خدمات مشاوره تلفنی در تمامی حوزه های روانشناسی (ازدواج ، خانواده ، کودک ، خیانت و طلاق ، مشکلات جنسی ، مشکلات فردی ، انتخاب شغل و …) به صورت تلفنی و حضوری است تا تمامی هم‌وطنان عزیزمان در هرکجای ایران بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند و آگاهانه تصمیم بگیرند.

مرکز مشاوره روانشناسی سرای مشاور

تماس با منشی مرکز:

02166574156

ساعات کاری : 9 الی 22

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با تلفن ثابت بدون صفر و پیش شماره):

9099071639 (سراسر کشور)

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با همراه اول بدون صفر و پیش شماره):مركز مشاوره تلفني تهران

99222407

شماره تماس مشاوره روانشناسی تلفنی : 9099071646

 خدمات مرکز مشاوره تلفنی انتخاب نو : مشاوره خانواده که می تواند شامل مشاوره ازدواج ، مشاوره قبل از ازدواج ، زوج درمانی ، مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت همسر و روابط زناشویی باشد بی شک این مشکلات نام برده برای هرکدام از ما ممکن است اتفاق افتد که نیاز به مشاور و کتر روانشناس برای ارائه راهکار داشته باشیم

درمان بیماری های روانی ، مشاوره افسردگی ، درمان اضطراب واسترس ، مشکلات ترس ووحشت (فوبیا) این دسته از مشکلات نام برده نیز قطعا به جلسات درمانی پی در پی نیاز دارد اما تجربه به ما ثابت کرده است گاهی یک جلسه مشاوره تلفنی برای شروع درمان بسیار تاثیرگذار بوده است و حتی کاهش چشم گیری از مقاومت  فرد برای درمان دیده میشود

مشاوره تخصصی کودک ، مشاوره نوجوان .خانواده های دارای کودک و نوجوان اصولا به  علت شناخت پایین از فرایند رشدی کودکان خود و آگاه نبودن به چگونه رفتار کردن با نوجوان خود دچار مشکل میشوند و گاهی در شرایط بحرانی یک مشاوره ی اورژانسی از پیش آمد اتفاقات ناگوار جلوگیری میکندمركز مشاوره تلفني تهران

مشاوره تحصیلی و  مشاوره شغلی  را نیز برای عزیزانی که مشغول به تحصیل و یا در شرف کار جدیدی هستند در نظر گرفته ایم تا با خیال آسوده قدم هایتان را به سوی موفقیت بردارید

مشکلات فردی ، مشکلات خانوادگی نیز در صورت محدودیت ها برای حضور در مشاوره ی حضوری می تواند از طریق مشاوره ی تلفنی نیز صورت بگیرد

شماعزیزان ازتمامی خدمات نام برده به صورت مشاوره تلفنی ،ویا حضوری می توانید بهرمند شوید.

نحوی ارتباط با مشاورین  تلفنی انتخاب نو :

مشاوره روانشناسی تلفنی به صورت غیر حضوری با امکان پرداخت دوماه بعد بر روی قبض تلفن انجام میشود شماره تماس مشاوره روانشناسی تلفن :9099071646

تماس با دکتر روانشناس تلفنی فقط از طریق  خط تلفن ثابت امکانپذیراست

 خدمات روانشناسی به صورت مشاوره تلفنی (مشاوره غیر حضوری)برای افرادی است که بنابر شرایط خود نمی توانند به صورت حضوری به دکتر روانشناس مراجعه کنند ما نیز درراستای آسایش وآرامش شما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که همراه همیشگی شما بزرگواران باشیم.

چرا مشاوره تلفنی؟

بی شک در زندگی تمامی ما مشکلات ساده و یا حتی  گاهی مشکلات جدی وجوددارد.

اگربه مسایلی که دراطرافمان به وجود می آید بی تفاوت باشیم  به مرور زمان مشکلات ساده و پیش افتاده بزرگ و بزرگتر میشوند و ممکن است دربعضی شرایط سهل  انگاری ما باعث شود اتفاقات غیر قابل جبرانی رخ دهد مشاوره تلفنی علاوه برآن که برای افرادی است که نمی توانندبه صورت حضوری به کلینک روانشناسی و مرکز مشاوره خانواده مراجع کنند برای مواقعی که افرادازلحاظ روانی امادگی حضوری در جلسات مشاوره را ندارند و یا بازگو کردن برخی مسایل برایشان به صورت  حضوری سخت وغیر ممکن است و نیز هست ویا ممکن است کودک ویا نوجوان شما رفتاری را نشان داده باشد که شما نیازبه یک مشاوره انلاین وسریع داشته باشید تا بتوانیدمشکل را برطرف کنید.می توان  گفت 70 درصد ازافرادی که از مشاوره تلفنی ما استفاده میکنند بعد از مشاوره خواهان حضور درجلسات مشاوره شده اند قطعا شما از طریق مشاوران روانشناسی راهکارهای علمی ومناسب تری را می توانید دریافت کنید تا مشاوره از افرادی که علمی و مناسبتری را می توانید دریافت کنید تا مشاوره از افرادی که علمی در این رابطه ندارند و ممکن است با راهکاری اشتباه فقط مشکل به وجود امده را پیچیده ترکنند .

چرا مشاوره تلفنی انتخاب نو :

شما  می توانید در هر زمینه ای به صورت تخصصی  بهترین مشاوره تلفنی را از ما بخواهید .این نوید را به شما عزیزان می دهیم که ما در کلینیک روانشناسی انتخاب نو مشاوران روانشناس خود را در هر زمینه ای به صورت تخصصی معرفی خواهیم کرد.به طور مثال در حیطه ی مشاوره ی تلفنی کودک و نوجوان ، مشاوره تلفنی خانواده درمانی  و زوج درمانی تخصصی ترین راهکار ها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد

 و در صورت لزوم برای ادامه ی درمان حضوری درمان چند وجهی را در اختیار شما قرار خواهیم داد به طور مثال در رابطه با مسائل خانوادگی و زوج درمانی می توانید از خدمات چندوجهی ما بهره مند شوید .در زمینه های استرس و اضطراب نیز در صورت پیشنهاد مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید از نوروفیدبک در کنار روان درمانی استفاده کنید

تهران، خیابان دولت، بلوار کاوه، نبش اخلاقی غربی، پلاک29، واحد6، طبقه سوم – ساعت کاری: 9صبح تا 10شب

مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روان آرام شامل بسیاری از مواردی که در امروزه بخش زیادی از افراد جامعه را در برمی گیرید.با بهره گیری از مشاوره ی تلفنی می توان بر بسیاری از این موارد غلبه کرد. معمولا دیده شده که بسیاری از افراد در بازگو کردن این مسایل بطور رو در رو کمی معذور هستند اما با بهره گیری از خدمات مشاوره ی تلفنی می توانند براحتی مسایل خود را با بهترین مشاوران روان آرام در میان بگذارند.

مواردی که می توان آنها را بصورت تلفنی در میان گذاشت عبارت است از :

از مهم ترین مسایلی که نیازمند بهره گیری از مشاوره فردی می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

در مشاوره فردی مسائلی مانند افسردگی، وسواس، کمبود اعتماد به نفس، نداشتن انگیزه، بدبینی و شک، ترس، استرس، اضطراب، پرخاشگری و … بررسی می‌شود؛ بنابراین مشاور به افراد کمک می‌کند که با کمک مشاوره تلفنی روانشناسی به هماهنگی روانی و جسمی برسند.مركز مشاوره تلفني تهران

از مواردی که نیازمند بهره گیری از مشاوره خیانت می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خیانت اثر تخریبی بر احساسات و اعتماد زوج‌ ها می‌گذارد. زوجی که مورد بی وفایی قرار گرفته دچار احساس خشم، افسردگی، ترس و تنهایی می‌شود. این افراد در بعضی از موارد قادر به بیان احساساتشان در قالب کلمات نیستند. مشاوره خیانت تلفنی در این شرایط خاص تسکین دهنده و ارائه دهنده راه حل به آنان است.

از مهم ترین مسایلی که نیازمند بهره گیری از مشاوره جنسی می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

مشکلات جنسی در برخی موارد از سوی زوج‌ها جدی گرفته نمی‌شود. اغلب از بیان مشکلات زناشویی طفره می‌روند. مشاوره تلفنی جنسی می‌تواند بسیار اثربخش باشد بخصوص مشورت گرفتن از یک مشاور امین، مطلع و با تجربه.

از مواردی که افراد نیازمند بهره گیری از مشاوره ازدواج می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امروزه با بالا رفتن توقعات خانواده‌ها، محدودیت امکانات رفاهی، مادی و سایر مشکلات اجتماعی محدودیت ها در زمینه ازدواج بیشتر شده و سختگیری‌ افراد درباره انتخاب بیشتر می‌شود بنابراین صحبت کردن با مشاور ازدواج و ارزیابی شدن برای شروع شناخت بسیار مهم است حتی در شرایطی که امکان مراجعه حضوری نیست مشاوره ازدواج به صورت مشاوره تلفنی به شما کمک می‌کند گامی به جلو بردارید.

گاها دیده شده که در زندگی شخصی هر فرد بسیاری از مشکلات در هم تندیده شده و به یک معضلی بسیار بزرگ و جدی تبدیل شود.بعضا ممکن است این مشکلات از یک و چند مساله ی کوچک آغاز شده و تا جایی پیش برود که تمام اعضای خانواده را درگیر کند.این درگیری ها زندگی را از روال عادی خود خارج کرده و به یک چالش جدی می کشاند. اینجاست که شما بر سر یک دو راهی انتخاب قرار دارید.

اولین راه می تواند مراجعه ی شما به یک مشاور یا روانشناس با تجربه و با دانش و کسب مشاوره برای رفع مشکلات باشد که به ریشه یابی و شناسایی این مشکلات و ارایه ی بهترین راهکار ها برای خل آنها می انجامد.راه دوم این است که شما بدون مراجعه به مشاور و به سلیقه ی خودتان رفتار می کنید که در این صورت مسئولیت اتفاقات و عواقب آن بر عهده ی خودتان خواهد بود. مشاوران مرکز، با بررسی تمامی ابعاد، راهکارهای مناسب و تکنیک های روانشناسی مناسب را ارائه می دهند .

اگر ذهنتان درگیر مسئله ای شده است یا در زندگی خانوادگی و یا شخصی با بحرانی روبرو شده اید و یا اگر بر سر دوراهی و چند راهی گیر افتاده اید ، با مشاورین متخصص مرکز روان آرام تماس بگیرید.

 

مشاوران مرکز مشاوره ی روان آرام با توجه به شرایط خانواده، میزان شناسایی زن و مرد از یکدیگر و شخصیت های آنان، پس از ریشه یابی و بررسی مشکلات، مناسب ترین راهکار را ارائه می دهند. این نکته را هم نباید فراموش کنیم که مشکلات آنقدر که فکر می کنید بزرگ نیستند ولی اگر نتوان آنها را با شیوه های مناسب روانشناسی حل نمائید، تبدیل به یک معضل جدی شده و در بسیاری از موارد حتی سبب فرو پاشیدن خانواده از هم می شود. متخصصان مرکز مشاوره در زمینه های گوناگون به هموطنان در سراسر کشور مشاوره تلفنی می دهند.همچنین شما قادر خواهید بود مشاور خانم یا آقا را به دلخواه خودتان انتخاب نمایید.

 

شما می توانید برای ریشه یابی مشکلات خود و مشورت با مشاوران متخصص و با تجربه و دریافت ارائه راهکارهای علمی و عملی مناسب هم اکنون به کارشناسان متصل گردید ، برای اینکار بایستی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایان همین مطلب  با ما تماس بگیرید . همچنین می توانید در کانال تلگرامی مرکز روان آرام عضو شده و از مطالب آن بهره مند گردید . بی شک می توان گفت دریافت مشاوره آنلاین یک روش جدید برای حل سریع مشکلات خانوادگی و روان شناسی می باشد.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی با مشاورین و متخصصان مجرب کلینیک روان آرام در تماس باشید.

تلفن:

88216100

88216200

آدرس:

تهران، میدان ونک ،خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی ،نبش کوچه شهریار  ،پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

 

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد طراحی و سئو توسط لومین

مشاوره اعتیاد

مشاوره جنسی

مشاوره رفتاری

مشاوره ازدواج

مشاوره خانواده

مركز مشاوره تلفني تهران

مشاوره کودک

مشاوره تحصیلی

استعدادیابی

جانبی شدن مهارت های رفتاری و تفاوت های ساختاری و عملکردی در سیستم حرکتی مرتبط است. از نظر مغزی، جانبی شدن به کارکردهای متفاوت دو نیمکره اشاره میکند.

اختلال نعوظ، ناتوانی در رسیدن به نعوظ پایدار و حفظ نعوظ و رسیدن به عمل جنسی رضایت بخش است. اختلال نعوظ ممکن است بر سلامت جسمانی و روانی تاثیر بگذارد.

کودک یک ساله کاملاً مستقل است، او شروع به راه رفتن و صحبت کردن میکند و معنی کلمات را میفهمد. کودک در این سن با بازی های آموزنده بسیاری از چیزها را درک میکند.

هویت جنسی دربردارنده تصویری است که هر فرد به عنوان یک مرد یا زن از خود دارد. اگر این تصویر با جنس زیستی فرد همخوانی نداشته باشد، فرد دچار اختلال هویت جنسی میگردد.

مشکلات خوردن اختلالات پیچیده ای هستند که ریشه در مسائل روانی، اجتماعی و فرهنگی دارند. یکی از انواع مشکلات خوردن، بی اشتهایی روانی (آنورکسیا) است.

نقاشی کردن، نوعی سرگرمی مفید برای کودکان می باشد که عده ای از کودکان از آن لذت می برند. نقاشی کودک، نشانه دانش و بینش او درمورد دنیای پیرامون خود می باشد.

در سرشت کودک تمایل به بازی کردن وجود دارد. کودک از بازی کردن، دویدن و جست و خیز کردن لذت میبرد. بازی کردن، قدرت ابتکار و استعداد درونی کودک را آشکار میکند.

به اوتیسم، اختلال آسپرگر، سندروم رت، اختلال فروپاشیدگی دوران کودکی و اختلال فراگیر تحولی که به گونه ای دیگر مشخص نشده است اختلالات طیف اوتیسم گفته میشود.

نفر بازدید روزانه سایت

مراجع حضوری جدید در ماه

رضایت مندی از خدمات مشاوره

مقاله روانشناسی و تحصیلی در سایت

وسواس فکری، افکار ناخواسته و تصویرهای ذهنی تکراری است که برای شخص غیر قابل قبول و یا نفرت انگیزند. وسواس فکری از جمله دردناک ترین مشکل های روانشاختی است.

قرص دراگون به عنوان یکی از قرص های ترک اعتیاد در طیف بسیار گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. سوء مصرف قرص دراگون با عوارض جدی و خطرناک همراه است.

تست روانشناسی MMPI جزو معروف ترین تست روانشناسی های دنیا است. این تست روانشناسی برای افراد معمولی نبوده و برای افرادی است که از بیماری های روانی رنج می برند.

دیدگاه ها و رویکردهای روانشناسی مختلفی در دوران معاصر وجود دارد. رویکرد یک چشم انداز است که شامل مفروضات خاصی درباره رفتار انسان میشود.

یکی از اختلالات انحرافات جنسی، به برقراری رابطه جنسی با حیوانات مربوط می شود. به طور کلی، رابطه جنسی با حیوانات بسیار زننده و مشمئز کننده می باشد.

تست روانشناسی شخصیت هندسی نوعی تست روانشناسی است که  در آن با استفاده از شکل های هندسی شخصیت افراد سنجیده می شود. افراد از اشکال هندسی یکی را انتخاب میکنند.

دون ژوان فردی است که قادر به برقراری ارتباط عاطفی عمیق و عشق ورزیدن به همسر خود نیست. دون ژوان نه قادر است دوست بدارد و نه دوست داشته شدن را باور می کند.

دکتری خواندن فقط در صورتی ارزش دارد که وسیله آن به جایگاه بالاتری جهت خدمت به کشور برسیم و یا بدلیل علاقه و عشق به یادگیری بخواهیم ادامه تحصیل دهیم.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

“Life is change, growth is optional. Choose wisely.”

مشاوره تلفنی روانشناسی

درمان روانشناسی تلفنی که با عنوان مشاوره‌ی تلفنی روانشناسی هم شناخته می‌شود، فرآیند صحبت با درمانگر از طریق تلفن و ابزارهای تماس تصویری مانند اسکایپ به جهت حل مسائل روحی، باورها، احساسات و مشکلات زندگی است. امروزه محبوبیت مشاوره‌ی تلفنی به دلیل پیشرفت زیاد وسایل ارتباط از راه دور موبایل و دسترسی گسترده‌تر به وب روز به روز در حال افزایش است و افراد زیادی به طور روزمره در کشورهای پیشرفته جهان از این امکان استفاده می‌کنند و این نوع از درمان روانشناسی در کشورهای در حال توسعه مثل ایران نیز در حال گسترش است.

درمان تلفنی مهمترین روش ارتباط با درمان‌گر متخصص در زمان متناسب با برنامه‌های شما و محلی است که ترجیح می‌دهید. مشاوره از طریق تلفن مشابه با مشاوره‌ی حضوری سنتی است و تنها تفاوت آن در نحوه تعامل با روانشناس است. در این نوع از مشاوره، تلفن یک دریچه‌ی خصوصی است که در مورد مسائلی که بر زندگی شما اثر گذاشته تنها با درمانگر صحبت می‌کنید. مانند اشکال دیگر درمان، در جلسه اول درمانی مشاور انتخابی شرایط شما را ارزیابی می‌کند. ارزیابی تلفنی اغلب فرآیند را سرعت می‌بخشد، انعطاف‌پذیری بیشتری در زمان ملاقات وجود دارد و «برقراری ارتباط» راحت‌تر است. درمانگر تلفنی به اندازه‌ی درمانگر حضوری مهارت دارد و به صحبت‌ها و مشکلات شما گوش می‌دهد و در مورد برنامه درمانی مناسب صحبت می‌کند.


مركز مشاوره تلفني تهران


درمان تلفنی درمانی است که به کودکان، جوانان یا بزرگسالان کمک می‌کند تا از طریق تلفن سنتی یا ابزارهای آنلاین مثل اسکایپ و فیس‌تایم درمان شوند. اغلب درمان تلفنی با درمان‌های آنلاین دیگر مانند خدمات مبتنی بر متن یا ایمیل تکمیل می‌شود.

با گذشت زمان مردم بیشتر و بیشتر به سراغ درمان تلفنی می‌روند و تحقیات اخیر نشان می‌دهد که درمان تلفنی به ارزش درمانی برابر با درمان حضوری دارد و در برخی نمونه‌ها، حتی بیشتر است.

افراد بیشتر و بیشتری برای تأمین خدمات درمانی روانی و نیازهای آماده‌سازی به مشاوره‌ی تلفنی وابسته خواهند بود. درمان تلفنی یا آنلاین انتخاب خوبی برای افرادی است که:

-برنامه‌های شلوغی دارند.

-محیط راحت خانه را به دفتر درمانی ترجیح می‌دهند

-نمی‌توانند خانه را ترک کنند

-اغلب در سفر هستند

-می‌خواهند که با مشاور ملاقات کنند، اما راه آن‌ها خیلی دور است و نمی‌توانند صورت حضوری مراجعه کنند.


جلسات درمان تلفنی به طور طبیعی 30 دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد، اما زمان آن‌ها منعطف است و بنابراین می‌توانید متناسب با نیازهای خاص خود جلسات مشاوره‌ای کوتاه‌تر یا طولانی‌تری داشته باشید. مشاوره‌ی تلفنی در مقایسه با روش‌های سنتی آزادی بیشتری را در طی مشاوره به شما می‌دهد. این مسئله مشاوره را برای افرادی که به درمان نیاز دارند، راحت‌تر می‌کند.

تعهد به جلسات درمانی تلفنی بسیار آسان‌تر از تعهد به ملاقات حضوری با درمانگر در اتاق درمان است که معمولاً نیازمند رفت و آمد و صرف زمان بسیار بیشتری است. به ویژه، برای افرادی که رفت و آمد برای آن‌ها دشوار است، مناسب خواهد بود. برای مثال مادری که چند کودک کوچک دارد، به مشاوره نیاز داشته باشد، هرگز فرصت این را نخواهد داشت که به طور مرتب به مطب دکتر روانشناس مراجعه کند و خدمات درمانی مستمر را دریافت کند و یا شخصی که یک شغل پردردسر دارد، نمی‌تواند بارها و بارها برای سرزدن به مطب روانشناسی از محل کار خود مرخصی بگیرد. به علاوه، در درمان تلفنی افراد بیشتر گمنام می‌مانند و برای اغلب مردم بدون درمان حضوری و رو در رو با درمانگر راحت‌تر در مورد مشکلات خود صحبت می‌کنند و علاوه بر راحت‌تر شدن ارتباط با روانشناس از لحاظ شأن اجتماعی هم دچار مشکلی نمی‌شوند؛ زیرا بسیاری از افراد به خصوص در جوامع سنتی و جهان سوم از اینکه پس از مراجعه به مطب روانشناس مورد تمسخر دوستان و آشنایان و همکاران قرار بگیرند، وحشت دارند و به همین دلیل بسیاری از افراد مشکلات روان‌شناختی خود را پنهان نگاه می‌دارند.

درمان تلفنی به درمان افسردگی، مصیبت، اضطراب و مسائل دیگری که در مشاوره حضوری درمان می‌شود، کمک می‌کند. زیرا این دسته از افراد به سختی می‌توانند تمرکز برای رفت و آمد مرتب به مطب یک روانشناس را داشته باشند و از طرف دیگر شرایط روحی خوبی برای حضور مداوم در محیط‌های اجتماعی ندارند.

به دلایل بسیار، از جمله کمبود متخصصان بهداشت روانی با کیفیت بالا، بیماران برای درمان افسردگی به سراغ پزشکان عمومی می‌روند. برخی بیماران ترجیح می‌دهد که بدون روان‌درمانی درمان شوند؛ برخی دیگر روان‌درمانی همراه با دارو یا بدون دارو را ترجیح می‌دهند. یکی از معایب درمان‌های شناختی و حضوری این است این است که ملاقات هفتگی چند ماهه برای برخی افراد دشوار است، چه برسد که درمانگرهای ماهری که آموزش دیده‌اند را پیدا کنند.

در یکی از تحقیقات اخیر در مجله‌ی آمریکایی مدیکال اسوسیشن که توسط دیوید وهر و همکاران از دانشگاه نورثوسترن انجام شده است، مشخص شد که آیا مشاوره روانشناسی تلفنی به اندازه‌ی درمان روانشناختی حضوری مؤثر است. نتایج این تحقیق جالب و مهم است. اگر بیماران به روان‌درمانی تلفنی به خوبی پاسخ دهند، به افرادی که در نزدیک درمان‌گر زندگی نمی‌کنند، این امکان را می‌دهد تا از طریق تلفن درمان بگیرند. همچنین برای افرادی که امکان انتخاب درمان حضوری را دارند، اما محدودیت‌هایی دارند که ملاقات حضوری برای آن‌ها دشوار است نیاز به رفت و آمد به دفتر درمانگر را حذف می‌کند.


آیا فکر می‌کنید که افراد درمان تلفنی را بیشتر، کمتر با به اندازه‌ی درمان حضوری انتخاب می‌کنند؟ آیا فکر می‌‌کنید که درمان تنها در صورتی که بیمار از طریق تلفن با درمانگر تعامل داشته باشد، مؤثر است؟ آیا از نظر درمانی ارتباط حضوری با درمانگر اهمیت دارد. این بررسی برخی پاسخ‌های جالب و ناراحت‌کننده را ارائه می‌کند.

اول این که افراد در این تحقیق جلسات مشاوره تلفنی روانشناسی را نسبت به جلسات حضوری ترجیح داده بودند و حدود 21 درصد افراد که به طور تصادفی برای درمان تلفنی انتخاب شده بودند، درمان را قطع کردند که برای درمان حضوری این رقم 33 درصد بود. به طور فزاینده، افزایش نرخ انصراف در گروه درمان حضوری در اوایل درمان و در طول 4 جلسه اول رخ داد (از 18 جلسه‌ی برنامه‌ریزی شده). راحتی درمان تلفنی شرکت‌کنندگان بیشتری را ترغیب کرد تا درمان خود را ادامه دهند که این مطلب مزیت مشاوره تلفنی روانشناسی را اثبات کرد.

نتیجه دوم این بود که هم درمان تلفنی و حضوری بهبودی اساسی ایجا کردند. در انتهای دوره‌ی بررسی 18 هفته‌ای، هر دو گروه شرکت‌کننده به میزان مشابه بهبود پیدا کرده بودند. حدود 27 درصد بیماران در هر گروه کاملاً بهبود پیدا کرده بودند. یعنی نشانه‌های کمی داشتند یا نشانه‌ها کلاً از بین رفته بودند.

درمان حضوری یک مزیت مهم دارد. زمانی که افراد 6 ماه بعد دوباره ارزیابی شدند، هر دو گروه‌ها در مقایسه با قبل از درمان، بهبودی خود را حفظ کردند اما گروه درمان حضوری نشانه‌های افسردگی کمتری نسبت به افرادی که درمان تلفنی گرفته بودند، بروز یافته بود.

این تحقیق نشان می‌دهد که درمان روانشناختی تلفنی توسط درمانگرهای آموزش دیده مؤثر خواهد بود. همچنین نشان داد که زمانی که درمان‌ها به پایان رسیدند، افرای که مشاوره تلفنی روانشناسی را دریافت کردند باید با گروه درمانی در ارتباط باشند، زیرا در طول زمان احتمال برگشت نشانه‌ها بسیار زیاد است. با این وجود، افرادی که زمان یا منابعی برای دریافت درمان روانشناسی حضوری هفتگی نداشتند، درمان تلفنی جایگزین مطمئنی بود.

روان‌درمانی از راه دور روش نوینی را ارائه می‌دهد که پزشکان و متخصان سلامت دیگر می‌تواند به بیمارانی که در نواحی روستایی زندگی می‌کنند، دسترسی داشته باشند. این روش شامل استفاده از دوربین‌هایی با رزولوشن بالا است که در مراکز خدمات درمانی اجتماعی یا خدمات درمانی دیگر راه‌اندازی شدند. سپس متخصصان سلامت می‌توانند بیماران را به صورت همزمان ارزیابی و معاینه کنند و با آن‌ها صحبت کنند. با وجود تجهیزات با کیفیت بالا، این نوع از ارتباط بسیار مؤثر خواهد بود و امروزه قابلیت‌ها و کاربردهای فراوانی پیدا کرده است.


• با مشاوره تلفنی روانشناسی در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید

مشاوره تلفنی روانشناسی این امکان را می‌دهد تا در زمان مناسب تماس بگیرید. شما محدودیت ندارید می‌توانید از محلی که ترجیح می‌دهید با درمانگر تماس بگیرید که بسیار سریعتر از رفت و آمد به محل قرار است. این به این معنا است که شما می‌توانید جلسات درمانی تلفنی را متناسب با زمان استراحت نهار در محل کار یا وقتی که نوزاد شما خواب است، تنظیم کنید.

به عنوان یک راهکار دیگر، ممکن است ترجیح دهید به محض این که پس از کار به خانه رسیدید یا حتی آخر هفته‌ها جلسه مشاوره داشته باشید. زمان‌ بیشتری را در روز ذخیره می‌کنید و بنابراین زمان بیشتری دارید تا به بهبود زندگی خود بپردازید.

• درمان تلفنی از راه دور آسان است

سفرهای کاری، درس و تعطیلات دوره مشاوره‌ی روان‌درمانی شما را مختل خواهند کرد؛ اغلب در این زمان‌ها بیشتر به کمک نیاز دارید. اما با تلفن‌درمانی همچین مشکلاتی وجود ندارد. به راحتی می‌توانید زمان‌هایی که راه دور هستید را در نظر بگیرید.

همچنین برای افرادی که در محل دور یا خارج از کشور زندگی می‌کنند، هم مناسب است. درمان تلفنی به شما این امکان را می‌دهد تا در هر جای دنیا که باشید با درمانگر همکاری کنید و سلامت روانی خود را بهبود ببخشید. تبعیت از راهنماهای مراکز مشاوره تلفنی روانشناسی می‌تواند به درمان تلفنی افراد کمک کند که بسیاری از مردم می‌توانند به راحتی با فردی با فرهنگ و پیش‌زمینه مشابه ارتباط برقرار کنند و در مورد مسائل مختلف صحبت کنند.


• مشاوره تلفنی روانشناسی برای افرادی که مشکلات جا‌به‌جایی دارند، مؤثر است

اگر شما مشکلات جا‌به‌جایی دارید، مشاوره تلفنی زندگی را بسیار راحت کرده است. نیازی به حمل و نقل پرهزنیه نیست، شما به راحتی و در هر لحظه می‌توانید به درمانگرانی دسترسی داشته باشید که دسترسی به آن‌ها راحت نیست.مركز مشاوره تلفني تهران

• درمان تلفنی برای درمان هراس از مکان‌های باز اهمیت دارد

اگر شما هراس از فضای باز یا اجتماع دارید یا از ترک خانه ایمن خود احساس ناراحتی می‌کنید، مشاوره تلفنی روانشناسی راه نجات شما است. با مشاوره تلفنی دسترسی مستقیم به مشاوران متخصص که شرایط شما را درک می‌کنند و آینده‌ی شادتری را برای شما رقم خواهند زد، فراهم شده است.


• مشاوره تلفنی روانشناسی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود

هزینه‌ی رفت و آمد همیشه بیشتر از هزینه یک تماس تلفنی است. با وجود فناوری‌هایی مثل تلگرام، اینستاگرام، اسکایپ و بسته‌های انحصاری موبایل هزینه‌ی تماس تلفنی ارزان‌تر شده است. به علاوه، از آنجایی که مشاوران درمان را به صورت تلفنی انجام می‌دهند، نیازی نیست از تجهیزات داخلی مناسبی استفاده کنید و این نوع از درمان در اغلب موارد نسبت به درمان حضوری کم‌هزینه‌تر است.

• درمان تلفنی حریم‌خصوصی بیشتری دارد

مشاوره تلفنی حریم خصوصی بسیار بالایی دارد. گهگاهی به دلیل ننگی که به مسائل سلامت روانی چسبانده می‌شود، بسیاری از بیماران ترجیح می‌دهند درمان خود را به طور کاملاً خصوصی انجام دهند. مشاوره تلفنی حریم خصوصی فوق‌العاده‌ای به همراه دارد. تماس تلفنی و صحبت از طریق تلفن باعث می‌شود کاملاً گمنام بمانید. بنابراین هرگز نگران برخورد تصادفی با فردی که نمی‌خواهید در درمان حضوری با او برخورد کنید، نخواهید بود. این حریم خصوصی بسیار زیاد فرصتی را برای فرد ایجاد می‌کند تا با درمانگر راحت باشد و نگرانی‌های نهفته خود را با او درمیان بگذارد که به درمان سرعت می‌بخشد.

• مشاوره تلفنی روانشناسی حق انتخاب گسترده‌تری از میان درمانگرها خواهید داشت

در هر نوع درمانی، یافتن درمانگری که مهارت و تجریه‌ی درمان شرایط خاص شما را داشته باشد، مهم است. با مشاوره تلفنی روانشناسی، حق انتخاب متخصصان بسیار بیشتر از ناحیه شما خواهد بود، زیرا هیچ محدودیتی برای انتخاب متخصصان وجود ندارد. البته بهتر است برای انتخاب متخصص مناسب خود، از مشاوران مرکز درمانی روانشناسی کمک بگیرید.

اولین مجموعه‌ای که انسان در موقعیت رشد و توسعه استعدادهایش قرار می‌گیرد خانواده است. وجود الگوی رفتاری-تعامل مناسب موجب خانواده‌ای کارآمد و دارای اعضا با روان سالم می‌شود.

اگر اهمیت نقش یک مشاور خانواده از پزشک خانواده بیشتر و موثرتر نباشد، کمتر نخواهد بود.

روند روانشناسی و مشاوره خانواده اعضا را در جهت درک موقعیت‌های خاص، توسعه ارتباطات اجتماعی و حل مشکلات کوچک و بزرگ به شیوه اصولی و قابل اعتماد راهنمایی می‌کند.

روند مشاوره در زمینه ازدواج و روابط عاطفی در جهت مدیریت بهتر این رابطه زوجین، درک تفاهم در شرایط اختلافات شدید و ریشه‌یابی موارد منجر به تنش در رابطه است.

مشاوره ازدواج به حل مشکلاتی که زوجین بین خودشان نتوانسته‌اند حل کنند می‌پردازد. هدف از مشاوره قبل ازدواج تشخیص آشفتگی یا نارضایتی یکی از زوجین در رابطه است.مركز مشاوره تلفني تهران

مشاوره و روانشناس با طراحی و اجرای برنامه بهبود رابطه آن را به سطح سالم تر با بازده بالاتر هدایت می‌کند.

روانشناسی کودک برای موضوعاتی مانند سؤالات جنسی کودکان، مشکلات بیش فعالی و کمبود توجه، استرس، اضطراب، افسردگی و کم خوابی کودک، اوتیسم و مشکلات رفتاری مانند پرخاشگری، خجالت، کم رویی و شب ادراری می‌تواند راه حل‌های مفید و علمی و قابل اعتماد فراهم آورد.

مشاور و روانشناسی کودک مواردی مانند تغذیه و خواب، سازگاری، انگیزه، عزت نفس، وسواس، عادت‌ها و تفکرات، دقت، حافظه، تمرکز کودک و علائم سوءمصرف دارو را ارزیابی و اصلاح می‌کند.

دانش روز و ارائه راهکارهای عملی و اصولی

مشاوران مسولیت پذیر و دلسوز و با حوصله

روانشناسان با سابقه مشاوره کیس های متنوع

مکالمه شما نزد روانشناس محفوظ می‌ماند

مشاوره روانشناسی در حوزه های مختلف آن به دلیل تاثیرگذاری بر روی انتخاب و تصمیم مراجع و عواقب سرنوشت سازی که در پی دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لذا مرکز مشاوره تلفنی و حضوری سرای مشاور سعی کرده تا برای کمک و همراهی هم‌وطنان عزیز در سراسر کشور، از روانشناسان متخصص ، با تجربه ، دلسوز و متعهد بهره گیرد.

ما با مشاوره تلفنی می‌توانیم دغدغه های نگران‌کننده افرادی که فرصت و زمان مراجعه به روانشناس را ندارند، کسانی که اعتماد به هیچ مرکزی ندارند و یا نمی‌خواهند در مراکز مشاوره دیده شوند را از طریق تماس تلفنی شناسایی کنیم و در رفع احساس و هیجان‌های ناخوشایند و افکار غلط به آن‌ها کمک کنیم. افسردگی، اضطراب و بسیاری از مشکلات فردی در اثر تجربه‌ی رویدادهای ناخوشایند، رویه‌ی فکری غلط و برداشت‌های نامساعد پشت‌هم بروز می‌کنند که مشاوره تلفنی نه‌تنها می‌تواند در شناسایی و اصلاح تعبیر آن‌ها به تماس‌گیرنده کمک کند بلکه موجب پیشگیری نیز می‌شود.

احساس آرامش کردم. حس کردم امنیت دارم. فکر کردم می‌توانم حرف‌هایم را بزنم. تا شما را دیدم با خودم گفتم حتماً می‌توانید مشکلاتم را حل کنید. حالا که حرف‌هایتان را شنیدم انگیزه‌ام خیلی بیشتر شد که با شما مشورت کنم. این‌ها جملاتی است که افراد در ادامه‌ی ارتباط با یک روانشناس بازخورد می‌دهند. همان‌طور که افراد مشکلاتی با ویژگی‌های مختلفی دارند و راهکار درمانی برای همه یکسان نیست، روانشناسان هم خصلت‌های خاص خود را دارند که ممکن است روی برخی افراد تأثیر خوب بگذارند و جذب‌کننده فرد در روند درمان باشند و هم برعکس. روانشناس سوای ویژگی شخصیتی‌اش لازم است مهارت و توان شغلی برای ارتباط قوی با مخاطبان خود را داشته باشد تا هم خودش احساس توانمندی کند و هم مفید و مؤثر واقع شود. مهارت‌های لازم روانشناس جلب اعتماد مخاطب، قدرت ارتباط قوی، همدلی و درک، انتقال آرامش، تنظیم هیجانات منفی مخاطب، رازداری، توان گفت‌وگوی هدفمند است.

سرای مشاور دارای کادری از متخصصین روانشناسی به صورت تخصصی در زمینه های : مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، روانشناسی کودک و نوجوان ، مشاوره جنسی ، درمان خیانت و مشاوره طلاق فعالیت می‌کند. در کنار این حوزه ها به صورت حرفه ای در زمینه مشکلات فردی (استرس ، اضطراب ، افسردگی ، وسواس ، ترس ، اختلال های شخصیتی ، بیماری های روان تنی و سایر موارد) نیز مشاورین متخصص و با تجربه سرای مشاور همراه شما برای انتخاب بهترین تصمیم هستند.

هر فردی حداقل در یک مرحله از زندگی‌اش نیاز به ارتباط با روانشناس را حس کرده است مشاوره تلفنی به‌عنوان یک آزمایش پاسخ خوبی به این نیاز داده است و نه‌تنها به درمان فرد کمک کرده است بلکه اعتماد او به این ارتباط را کامل کرده است. هم‌وطنان عزیزی که از مشاوره تلفنی ما استفاده کرده‌اند، مدام با روانشناس خود در ارتباط هستند و متذکر شده‌اند که طی این تماس‌ها، نسبت به مسائل خودآگاه‌تر شده‌اند. مشاوران ما در بسیاری از تماس های افراد متوجه می‌شوند که برداشت نادرست افراد از موقعیتی که درباره آن حرف می‌زنند، آن‌ها را در یک مسیر نامربوطی از افکار و تصمیم‌ها قرار داده است که با ترسیم یک نمودار ساده در ذهنشان، طرز نگاه جدیدی در ذهن او ایجاد می‌کنیم و گاهی همین، نقطه‌ی عطف درمان است.

نام *

شماره تلفن همراه *

پیام *

روانشناسی که بر علم روز دنیا تسلط داشته باشد، بعد از ارتباطی صادقانه و خوب با مخاطب می‌تواند دغدغه‌های ذهنی او را شناسایی کند و برای حل مسائل برنامه‌ای را تنظیم کند و با همراهی مخاطبش روند برنامه را طی کند تا به اهداف خود دست یابند. روانشناسی تخصصی است که مخاطبان آن یا نمی‌دانند چه کنند یا هر آنچه انجام داده‌اند نتیجه دلخواهشان را در پی نداشته است؛ بدین جهت روانشناس خوب کسی است که هم مثل معلمی دلسوز برای مخاطب خود وقت بگذارد و هم مثل پزشکی ماهر اشتباهات و بیماری‌ها را به‌خوبی بشناسد بنابراین باید بتواند تشخیص دهد که مخاطب او به کدام برنامه‌ی آموزش، اصلاح، درمان و یا ترکیبی از این‌ها نیاز دارد. مهارت یک روانشناس به ایجاد و تنظیم این برنامه ختم نمی‌شود بلکه مهم است که بتواند مخاطب خود را تا پایان برنامه به ارتباط و همکاری با خودش ترغیب کند و آن‌قدر صحبت‌هایش برای مراجع قابل‌فهم باشد که او را به آگاهی و بینش برساند. در مورد مخاطبانی که ابتدای ارتباط اعلام می‌کنند که خوب شدم، مشکلم حل شد، خودم فهمیدم بعدازاین چه‌کاری انجام دهم، لازم است که روانشناس از پیش برایشان توضیح دهد که مدت‌هاست درگیر این مسئله هستید و رفع آن نیز به صبر و حوصله شما بستگی دارد و اگر راه‌حل‌های خودتان مؤثر بود تابه‌حال مشکل حل‌شده بود از این رو بهتر است مخاطب هم به علم و تخصص روانشناس اعتماد کند تا این ارتباط نتیجه دهد.

تماس با تلفن ثابت بدون پیش شماره 9099071639

کلینیک مشاوره ای «سرای مشاور» با کادری از مشاوران و روانشناسان متخصص، باتجربه و دلسوز سعی کرده تا پاسخگو و راهنمای سوالات و مشکلات روانشناسی , تحصیلی و حقوقی باشد، هدف و فعالیت های این سامانه در راستای ارائه خدمات مشاوره تلفنی در تمامی حوزه های روانشناسی (ازدواج ، خانواده ، کودک ، خیانت و طلاق ، مشکلات جنسی ، مشکلات فردی ، انتخاب شغل و …) به صورت تلفنی و حضوری است تا تمامی هم‌وطنان عزیزمان در هرکجای ایران بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند و آگاهانه تصمیم بگیرند.

مرکز مشاوره روانشناسی سرای مشاور

تماس با منشی مرکز:

02166574156

ساعات کاری : 9 الی 22

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با تلفن ثابت بدون صفر و پیش شماره):

9099071639 (سراسر کشور)

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با همراه اول بدون صفر و پیش شماره):مركز مشاوره تلفني تهران

99222407

شماره تلفن جهت مشاوره تلفنی (تماس تنها با تلفن ثابت ، تماس با موبایل امکان پذیر نیست) :

9099071639 (سراسر کشور)

تماس با خطوط همراه اول:

99222407

تلفن تماس با منشی مرکز:

مركز مشاوره تلفني تهران

02166574156

برای مشاوره با موبایل بر روی لینک زیر کلیک کنید:

جهت پرسش و پاسخ رایگان می‌توانید در هر موضوع، ذیل مقاله مربوطه نظر بگذارید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود.(اگر مقاله مربوطه را از منو ها نیافتید، می‌توانید از جستجوی سایت استفاده کنید.)

سرای مشاور تخصصی ترین مرکز مشاوره تلفنی و آنلاین در ایران دارای کادری مجرب و با تجربه از متخصص ترین روانشناسان ارائه دهنده خدمات مشاوره ای در زمینه های خانواده، ازدواج، کودک، مشکلات جنسی، خیانت و طلاق و مسایل فردی مانند استرس، اضطراب، افسردگی، وسواس، ترس و سایر موارد است.

نام *

شماره تلفن همراه *

پیام *

سلام. خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر
کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

با مراکز مشاوره تلفنی زیادی تماس گرفتم ولی تو این مرکز بود که تقریبا جواب همه سوالاتم رو گرفتم و قانع شدم

متشکر از نظر شما

با سلام وقت بخیر به شما ادمین محترم خسته نباشید ببخشید یه سوالی ازخدمت شما داشتم ایا امکان دارد سوالم را مطرخ کنم سپاس ازشما.

سلام راه های ارتباطی برای پرسیدن سوالات مشاوره روانشناسی :

۱- تماس با تلفن ثابت بدون پیش شماره و کد با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۳۹
۲- استفاده از لینک زیرhttps://goo.gl/
۳- تماس با شماره ۶۶۹۰۰۶۷۰ برای هماهنگ کردن وقت حضوری یا پرداخت هزینه مشاوره تلفنی

سلام تماس میگیرم یا بوق اشغال میزنه یا میگه در شبکه موجود نیست.

سلام خط هوشمند شامل ۳۰ تماس همزمان میباشد
ولی ممکن است به دلیل شکلات مخابراتی تماس برقرار نشود، میتوانید از طریق این لینک https://goo.gl/k2ebQr اقدام کنید

سلام مشاوره حضوری هم دارید و اگه ممکنه شماره برای وقت گرفتن لطفا

برای هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حضوری در تهران (محدوده میدان انقلاب) و اطلاع از شراط و هزینه ها میتوانید با شماره ۶۶۹۰۰۶۷۰ تماس بگیرید.

با سلام من از خط ثابت تماس گرفتم ولی گویا شماره شما اصلا در شبکه وجود نداره. ممنونم

با تلفن ثابت (نه موبایل) بدون کد و صفر تماس بگیرید.

سلام خسته نباشید مشاوره شبانه روزیه یا تایم خاصی باید تماس گرفت؟

سلام ممنون
ساعت ۹ صبح تا ۸ شب هر روز می‌توانید تماس بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

دیدگاه

مرکز مشاوره روانشناسی سرای مشاور

تماس با منشی مرکز:

02166574156

ساعات کاری : 9 الی 22

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با تلفن ثابت بدون صفر و پیش شماره):

9099071639 (سراسر کشور)

مركز مشاوره تلفني تهران

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با همراه اول بدون صفر و پیش شماره):

99222407

مرکز مشاوره و روانشناسی سرای مشاور افتخار دارد که در طی سالیان فعالیت خود توانسته به دو شیوه مشاوره حضوری و مشاوره تلفنی خدمت رسان شما هموطنان عزیز باشد.

یافتن روانشناس متخصص و با تجربه برای مراجعه حضوری، مشغله های کاری، صرف وقت و هزینه زیاد، مشکلات ترافیکی رفت و آمد و … باعث شده است که بسیاری از هم‌وطنان عزیز از کمک و همراهی متخصصین روانشناسی بهره مند نشوند. مرکز مشاوره تخصصی تلفنی سرای مشاور با مجوز «سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران»، با همراهی مشاورین و متخصصین با تجربه روانشناسی افتخار دارد که تاکنون توانسته پاسخگوی سوالات جهت رفع مشکلات هم‌وطنان از طریق مشاوره تلفنی باشد.

در مشاوره فردی مسائلی مانند افسردگی، وسواس، کمبود اعتماد به نفس، نداشتن انگیزه، بدبینی و شک، ترس، استرس، اضطراب، پرخاشگری و … بررسی می‌شود؛ بنابراین مشاور به افراد کمک می‌کند که با کمک مشاوره تلفنی روانشناسی به هماهنگی روانی و جسمی برسند.

با توجه به تفاوت‌هایی که بین زن و مرد در زمینه‌های فکری، رفتاری، روانی و … وجود دارد به وجود آمدن اختلاف بین زن و شوهر طبیعی است؛ بنابراین انتخاب روش‌هایی برای حل و مدیریت آن بسیار مهم است. کمک گرفتن از مشاوره خانواده به صورت تلفنی و آنلاین شما را در انتخاب راه اصولی و قابل اجرا یاری می‌کند.

خیانت اثر تخریبی بر احساسات و اعتماد زوج‌ها می‌گذارد. زوجی که مورد بی وفایی قرار گرفته دچار احساس خشم، افسردگی، ترس و تنهایی می‌شود. این افراد در بعضی از موارد قادر به بیان احساساتشان در قالب کلمات نیستند. مشاوره خیانت تلفنی در این شرایط خاص تسکین دهنده و ارائه دهنده راه حل به آنان است.مركز مشاوره تلفني تهران

مشکلات جنسی در برخی موارد از سوی زوج‌ها جدی گرفته نمی‌شود. اغلب از بیان مشکلات زناشویی طفره می‌روند. مشاوره جنسی می‌تواند بسیار اثربخش باشد بخصوص مشورت گرفتن از یک مشاور امین، مطلع و با تجربه.

وقتی فکر طلاق به ذهنتان می‌رسد مهم است ارزیابی کنید چرا چنین احساسی دارید و چه مدت است که این افکار و احساسات شما را مشغول کرده؟ اگر زندگی‌تان را دوست دارید شاید بد نباشد در این باره با مشاور خانواده صحبت کنید حتی مشاوره طلاق تلفنی نیز می‌تواند این فضا را در اختیار شما قرار دهد.

امروزه با بالا رفتن توقعات خانواده‌ها، محدودیت امکانات رفاهی، مادی و سایر مشکلات اجتماعی محدودیت ها در زمینه ازدواج بیشتر شده و سختگیری‌ افراد درباره انتخاب بیشتر می‌شود بنابراین صحبت کردن با مشاور ازدواج و ارزیابی شدن برای شروع شناخت بسیار مهم است حتی در شرایطی که امکان مراجعه حضوری نیست مشاوره ازدواج به صورت تلفنی به شما کمک می‌کند گامی به جلو بردارید.

همان‌گونه که بیشتر صفات و خصوصیات اخلاقی در سنین اولیه کودکی به وجود می‌آید و رشد پیدا می‌کند خیلی از مشکلات و عادت‌های بد اخلاقی نیز در همان سنین اولیه آموخته و با تکرار شدن در شخصیت کودک تثبیت می‌شود. با این دانش رجوع به مشاور یا روانشناس کودک برای آگاهی و پیشگیری از بروز مشکلات کاربردی است. مشاوره کودک تلفنی می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد.

شغل سهم عمده ای در زندگی افراد را تشکیل داده و اگرچه اشتغال یک چالش هیجان آور برای افراد است ولی همین شغل می‌تواند به عنوان یک منبع استرس زا در زندگی افراد مطرح شود بنابراین نحوه مدیریت فرد مهم و کاربردی است و الزاماً همه افراد مدیریت را در شرایط مختلف نیاموخته‌اند مشاوره تلفنی با توجه به موقعیت بیان شده روشی تأثیر گذار است.

مرکز مشاوره روانشناسی سرای مشاور

تماس با منشی مرکز:

02166574156

ساعات کاری : 9 الی 22

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با تلفن ثابت بدون صفر و پیش شماره):

9099071639 (سراسر کشور)

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با همراه اول بدون صفر و پیش شماره):

99222407

مرکز مشاوره کودک سرای مشاور افتخار دارد که در طی سالیان فعالیت خود توانسته به دو شیوه مشاوره حضوری و مشاوره تلفنی خدمت رسان شما هموطنان عزیز باشد.

کودکی دوران شکل گیری شخصیت انسان است ؛ و آگاهی پدر و مادر از روش های صحیح و به روز تربیت و آموزش کودک ؛ در برخورد و رفتار مناسب با کودکشان تاثیر به سزایی دارد. والدین علاوه بر تامین و فراهم کردن شرایط رفاهی مناسب ، باید روش های صحیح تربیت ، تنبیه ، تشویق ، آموزش و … را برای شکل گیری شخصیت به کار گیرند. از آنجایی که روانشناسی کودکان و پیچیدگی های مربوط به آن ، تخصصی ، ضروری و حساس است ، لزوم مشاوره با متخصص مشاوره کودک مشخص می‌شود.

مراجعان موضوعات و مشکلات متفاوتی در مورد کودکان خود بیان می کنند که گاه دلیل اصلی آن مشکل از نظر پدر و مادر پنهان است و نیاز به ریشه یابی توسط مشاور کودک دارد ؛ ولی به صورت کلی مشکلات مربوط به کودکان موارد زیر است :

مشکلات پیدا کردن روانشناس کودک متخصص و با تجربه ، مشغله های کاری والدین ، صرف وقت ، صرف هزینه زیاد ، اتلاف وقت و انرژی در مسیر رفت و آمد و … باعث شده است که بسیاری از والدین از کمک و همراهی متخصصین مشاوره کودک بهره مند نشوند ؛ درحالیکه مرکز مشاوره تخصصی تلفنی سرای مشاور با مجوز «سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران» ، با همراهی مشاورین و متخصصین با تجربه تربیت کودک افتخار دارد که تاکنون توانسته پاسخگوی سوالات و رفع مشکلات هم‌وطنان از طریق مشاوره تلفنی باشد. برای تماس با متخصصین مشاوره و روانشناسی کودک می توانید با شماره تلفن های زیر از سراسر کشور تماس بگیرید.

مركز مشاوره تلفني تهران

همانطور که می دانید کودکان هم مانند بزرگسالان دغدغه هایی دارند که نمی توانند به تنهایی آن ها را برطرف کنند. این مسائل به طور مستقیم می تواند بر سلامت و روحیه آن ها تاثیر بگذارد. خانواده ها در این میان برای برقراری ارتباط با کودکانشان و کمک به آن ها نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند. مشاوره حضوری کودک موثرترین راهکاریست که والدین می توانند نحوه صحیح برخورد با کودک و حل مشکلات آن ها را آموخته و در برابر کودکانشان به کارگیرند. درواقع مشاوره حضوری کودک به ریشه یابی مسائل توسط والدین و رفع تنش ها کمک می کند. کودکان با توجه به شرایط سنی که در آن قرار دارند بسیار متفاوت از بزرگسالان رفتار می کنند. دیدگاه ها، خواسته ها و دغدغه های مربوط به خود را دارند و در دنیای کودکانه خود با مشکلاتی مواجه می شوند که به شدت به کمک والدین نیاز خواهند داشت. امروزه با توجه به دغدغه های فراوان والدین برای اینکه آن ها بتوانند کودکشان را به درستی تربیت کرده، رفتار هایش را کنترل کنند و اساسا به رفع چالش های به وجود آمده برای او بپردازند، بهره مندی از مشاوره کودک یک راهکار طلاییست.

بیان مشکلاتی مانند :

و دریافت جواب هر کدام از موارد بالا را بنا بر حسب شرایط و موقعیت خانواده و کودک می توان با تماس تلفنی و مشاوره با روانشناسان کودک دریافت کرد.

اوتیسم کودک معمولا با نشان هایی ظاهر می شود که والدین بیشتر در رفتار آن ها می توانند به این موضوع پی ببرند. این کودکان در رفتار های عادی مانند سایر هم سن و سالانشان نیستند. با دیگران ارتباط برقرار نمی کنند. تمایلی به بازی ندارند و مدام کلمات را تکرار می کنند. والدین می توانند از طریق مشاوره تلفنی کودک مهارت های رفتاری و کلامی لازم را به فرزندان خود انتقال دهند و به آن ها در درمانشان کمک فوق العاده ای کنند.

بیش فعالی کودکان که نوعی اختلال روانی می باشد سبب نمایان شدن فعالیت های مداوم و برخی رفتار های غیرمنتظره در آن ها می شود. این کودکان بسیار پر جنب و جوش هستند و نشانی از آرامش در آن ها دیده نمی شود. مشاوره تلفنی کودک موجب افزایش سطح آگاهی والدین از بیش فعالی کودک و درکی درست از بیماریشان می شود. در نتیجه با تکنیک های مختلفی که روانشناس به آن ها می آموزد می توانند در درمان کودک خود نقش مهمی را ایفا نمایند.

سوالات جنسی کودکان یکی از مهم ترین مسائلیست که والدین نباید آن را بی اهمیت تلقی کرده و یا با داشتن این اندیشه که کودک سن کمی دارد به سوالاتش پاسخ ندهند. غفلت از این موضوع سبب می شود تا کودک پاسخ سوالات جنسی خود را به روش های غلط بدست آورد. مشاوره تلفنی کودک در این رابطه به والدین خواهد آموخت که چطور روند تربیت جنسی کودک را در مسیر درست هدایت کنند و پاسخگوی سوالات جنسی او باشند.

کمرویی و خجالت کودک که سبب گوشه گیری کودک و ایجاد یک شخصیت منزوی در بزرگسالی در وی خواهد شد باید توسط والدین جدی گرفته شود. مشاوره تلفنی کودک به راحتی این امکان را در اختیار والدین خواهد گذاشت تا با کشف علت های کمرویی و خجالت کودک به او کمک کنند تا روابط بهتر و بیشتری را با اطرافیان و دوستان خود برقرار نماید.

پرخاشگری کودک می تواند به علت های مختلفی از جمله رفتار نادرست والدین، اختلالات روانی کودک و یا حتی بیش فعالی در آن ها بروز کند. در این حالت نحوه یک برخورد صحیح و قابل کنترل در برابر کودک از اهمیت قابل توجهی برخوردار است که توسط والدین او باید صورت گیرد. آگاهی یافتن از نوع رفتار های درست تنها از طریق مشاوره تلفنی کودک و صحبت با یک روانشناس زبده و آگاه، امکان پذیر خواهد بود.

شب ادراری در کودکان یکی از مشکلات شایع در کودکان بخصوص پسر بچه هاست که پس از سن پنج سالگی چندین بار در طول یک هفته مشاهده می شود. علاوه بر اینکه برای درمان این معضل در کودکان، باید به پزشک مراجعه نمود تا از لحاظ جسمی وضعیت او ارزیابی شود، مشاوره تلفنی کودک نیز می تواند با آموزش تکنیک های مناسب به والدین، به آن ها در نحوه برخورد صحیح و کمک به فرزندشان که در این وضعیت بغرنج قرار گرفته است و مسلما خود او نیز از این بابت رنجیده خاطر خواهد شد، کمک شایانی کند.

مرکز مشاوره روانشناسی سرای مشاور

تماس با منشی مرکز:

02166574156

ساعات کاری : 9 الی 22

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با تلفن ثابت بدون صفر و پیش شماره):

9099071639 (سراسر کشور)

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با همراه اول بدون صفر و پیش شماره):

99222407

جنبه جنسی انسان ها، هر گونه رفتار و افکار آن‌ها را دربرمی گیرد که به جنسیت آن‌ها بستگی دارد و عبارت است از شانه زدن مو، ست کردن لباس ها باهم، معطر کردن بدن، برداشت افراد از ازدواج، بوسیدن همدیگر، رابطه جنسی جسمی و … . روان شناسی در حیطه مشاوره جنسی به دو صورت به افراد کمک می‌کند:

اصول درمانی هم بر دو جنبه یکی افکار و برداشت غالب بر رابطه و دیگری رفتارهای جنسی طرفین تمرکز دارند. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که مشکلات جنسی آن‌ها زمینه جسمانی دارد و روانشناسی نمی‌تواند به آن‌ها کمک کند. اگر افراد توجه کنند که لذت و کارکرد جنسی همبستگی بالایی با حال خوب، روحیه شاد و سلامتی آن‌ها دارد می‌فهمند که اضطراب، افسردگی و علائم ناشی از نوسان خلقی می‌تواند به شدت کیفیت زندگی جنسی آن‌ها را تحت شعاع قرار دهد و مانع لذت بردن آن‌ها شود.

برخی افراد نسبت به مراجعه به روان شناس دید مثبتی ندارند و به‌ویژه در مورد مسائل جنسی پس از مراجعه‌ی مکرر به پزشک عمومی یا متخصصین زنان و زایمان با احتمال بسیار کمی یک‌بار هم فقط برای آزمایش به روانشناس مراجعه می‌کنند و اتفاقاً همین جاست که جواب نیازشان را می‌گیرند. بسیاری از افراد مجرد به دلیل عدم آگاهی کافی از اطلاعات جنسی، تنها از دوستانشان مشورت می‌گیرند که مشاوره جنسی به صورت تلفنی برایشان بسیار مفید است. آن‌ها می‌توانند در صحبت با یک روانشناس که بُعد روانی مسائل جنسی را بهتر از سایر معلمان، متخصصین دینی یا پزشکی درک می‌کند، ابهامات ذهن خود درباره مسائلی همچون ترس‌های جنسی، خود ارضایی، محدودیت های جنسی، تمایلات خاص جنسی را رفع کنند و از ناراحتی هایی که می‌توانست اصلاً ایجاد نشود جلوگیری کنند. اغلب سؤال‌های جنسی در مشاوره تلفنی مربوط به:

و سایر موارد است که یک روانشناس و مشاور جنسی با شناسایی و فرمول بندی مسئله و طی اصلاحات فکری و رفتاری فن های لازم جهت درمان را بکار می‌گیرد.

مركز مشاوره تلفني تهران

علم روان شناسی معتقد است که بعد جنسی زندگی انسان از بدو باروری یک جنین تا پیر شدن همان فرد ادامه دارد و این دور از ذهن نیست که کودکان هم تکانه های جنسی خاص خود را داشته باشند و نیاز به درمان هم احساس شود. روان شناسی ترتیب رشد جنسی کودک را تبیین می‌کند و به والدین نیز آموزش می‌دهد که در برابر رفتارهای جنسی کودک خود چه واکنشی نشان دهند. همان‌طور که ترس کودک از یک حیوان قابل درمان است، روان شناسی برای درمان وحشت ها، عادت ها و انزجارهای کودک که ناشی از مؤلفه ای جنسی هستند نیز پاسخ درمانی مناسبی ارائه کرده است.

موتور محرک کشتی زناشویی، رابطه جنسی است، ۷۰ درصد مشکلات زندگی مشترک، ناشی از نارضایتی های جنسی و عدم آگاهی درست نسبت به این مسایل است. متاسفانه در کشور ما به دلیل سطح آموزش کم، مردان و زنان در مورد مسایل زناشویی و جنسی اطلاعات کمی دارند، همانطور که برای یک بیماری ساده به متخصص مراجعه می کنیم، باید برای حل مشکلات جنسی نیز با مشاوران آگاه و مطلع و امین صحبت کنیم، ولی متاسفانه به دلیل هنجارهای اشتباه جامعه ما صحبت در مورد مسائل و مشکلات جنسی انجام نمی شود.

مشکلاتی مانند: گرم مزاجی، سرد مزاجی، تفاوت در میل جنسی، اجبار در رفتار جنسی، ترس از رابطه، زودانزالی، مشکلات ارگاسم زنان، تغذیه مناسب و … .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

دیدگاه

مرکز مشاوره روانشناسی سرای مشاور

تماس با منشی مرکز:

02166574156

ساعات کاری : 9 الی 22

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با تلفن ثابت بدون صفر و پیش شماره):

9099071639 (سراسر کشور)

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با همراه اول بدون صفر و پیش شماره):

99222407

مشاوره تلفنی یکی از شیوه های مداخلاتی جدید است که به سرعت درسرتاسر جهان گسترش کمی و کیفی می یابد. در کشور ایران به دلیل وسعت جغرافیایی، افزایش جمعیت و وجود پاره ای اعتقادات سنتی و مذهبی، استفاده از مشاوره تلفنی بسیار شایع و متداول است.

مرکز مشاوره تلفنی مرکزی است با مشاوران صاحب مدرک و با تجربه درکار مشاوره تلفنی که با برقراری ارتباط مشاوره ای به بررسی مشکلات، مسائل و بحران های شخصی (در یک نوبت یا مدت طولانی تر) می پردازد. مشاوره تلفنی به معنای ایجاد یک رابطه قرار دادی و مداوم تلفنی با رعایت اصول مشاوره ای بین یک مشاور متخصص و مجرب و یک تماس گیرنده است. هدف از مشاوره تلفنی برطرف نمودن نیازهای فوری تماس گیرندگان و تثبیت یا بهبود احساس سلامت روانی و جسمی آنان است. بیشتر تماس گیرندگان احساس آشفتگی یا اندوه می کنند و درباره اینگونه احساسات دچار سردرگمی هستند. مشاوره فرایندی است که به تماس گیرنده کمک می کند تا مسائل خود را روشن کنند و قدرت کنترل مسائل آتی را به دست آورد.

با توجه به تنوع تماس گیرندگان و گوناگونی مشکلات آنان گاه ضرورت می یابد که برای ارایه راهنمایی و مشاوره مناسب، تماس گیرندگان به مراکز مشاوره حضوری و دیگر منابع حمایتی ارجاع داده شوند. بنابراین ارجاع تماس گیرندگان یکی از اقدامات خدماتی- تکمیلی مشاوران تلفنی محسوب می شود.

مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تهران به منظور توسعه خدمات مشاوره ای جهت دانشجویان دانشگاه از ابتدای تابستان ۸۴ فاز اول فعالیت خود را در زمینه مشاوره تلفنی در یک شیفت کاری همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت ۱۶ الی ۲۱ آغاز نموده است.

جمعیت هدف اولیه جهت ارایه خدمات تخصصی مشاوره ای، کلیه دانشجویان دانشگاه تهران می باشد. دانشجویان ساکن در مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه می توانند با شماره های داخلی و سایر دانشجویان با شماره های مستقیم از این خدمات بهره مند شوند.مركز مشاوره تلفني تهران

 

شماره تماس داخلی دانشگاه: ۳-۳۵۱۰

شماره تماس مستقیم: ۶۶۹۶۲۳۷۷ (۴ خط)

ساعت تماس: ۱۶ الی ۲۱ تمامی روزهای هفته

نشانی:

تهران خیابان انقلاب،خیابان ۱۶ آذر،خیابان پرفسور ادوارد براون – پلاک ۱۳و ۱۵

پست الکترونیکی:

دورنگار:

66416130-021


پذیرش‬ و‬ مشاوره: ۶۶۴۱۹۵۰۴-۰۲۱ / ‏۰۲۱-۶۱۱۱۳۲۰۹

واحد نوروتراپی: ۶۶۴۱۰۶۲۰-۰۲۱ ‏

واحد اداری: ۶۶۴۸۰۳۶۶-۰۲۱

مشاوره به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه ها و مشکلات افراد شناخته می شود.

مشاوره می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات آنها در زمینه های گوناگون زندگی شود.

در گذشته استفاده از مشاوره چندان رایج نبود و افراد ترجیح می دادند تا خود به درمان و برطرف نمودن مشکلات خود از طریق مشاوره و مشورت گرفتن از افراد با تجربه اقدام کنند.

امروزه با گسترش اطلاعات و دانش افراد در رابطه با دانش مشاوره استفاده از مشاوره روز به روز در حال افزایش است.

۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

مركز مشاوره تلفني تهران

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

برای عزیزان خارج از کشور

۹۸۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶+

۹۸۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰+

۹۸۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷+

مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند برای مشاوره به مراکز مشاوره در جهت حل آنها اقدام کنند.

مشاوره می تواند از طریق راه های گوناگونی صورت بگیرد تا بتواند نیازها و دغدغه های افراد مختلف را در زمینه‌های گوناگون برطرف نماید.

یکی از روش هایی که توسط مرکز مشاوره ما برای افرادی که قادر به حضور در مراکز مشاوره نیستند ایجاد شده است مشاوره تلفنی رایگان با موبایل است. امروز تمامی افراد موبایل دارند و به راحتی از طریق آن به شبکه اینترنت و نیز شبکه تلفن وصل می باشد.

افراد به راحتی می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل به مشاور مورد نظر خود متصل شده و دغدغه ها و مشکلات خود را با او در میان بگذارد.

یکی از مشکلاتی که افراد می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل برای حل آن اقدام کنند مشکلات شخصیتی است.

امروز مشکلات و اختلالات شخصیتی افراد بسیار زیادی را درگیر نموده و مشکلات زیادی را برای خود آنها و برای افرادی که با آنها زندگی می‌کنند به وجود اورده است. برای درمان و شناخت بهتر این اختلالات راه‌ های گوناگون وجود دارد.

مثلاً در مراکز مشاوره مشاوران اقدام به انتشار تست های روانشناسی شخصیت می کند و پس از پاسخ دادن به تست های روانشناسی می تواند به شناخت مناسب از وضعیت خود توسط تجزیه و تحلیل مشاور دست یابد.

یکی دیگر از مواردی که مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل می تواند برای حل آن صورت گیرد مشکلات استرس و اضطراب در دنیای کنونی است.

استرس و اضطراب از افراد جوان و نوجوانی که درگیر تحصیل و پیدا کردن شغل هستند تا افراد پیری که بازنشسته شده اند و زندگی را به تنهایی می گذرانند در بر میگیرد.

در واقع این یکی از اختلالات بسیار مهم و بزرگ در زندگی کنونی افراد است.

مشاوره تلفنی ارزان با موبایل

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

دکتر ویلیام البرتو، مشاور خانواده در ایتالیا، بیان می کند که: “انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روانپزشکی می تواند برای درمان این بیماری بسیار مفید و موثر واقع گردد. یکی دیگر از بیماری‌ ها و اختلالاتی که می تواند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با تلفن مورد بررسی قرار بگیرند اختلالات رفتاری و اخلاقی است”.

بسیاری از افراد با این اختلالات روبه‌رو هستند بنابراین زندگی مشترک آنها و روابط اجتماعی آنها تحت تاثیر قرار می گیرد.

بسیاری از خانواده ها و زن و شوهرها به دلیل همین مشکلات و اختلالات با دغدغه های بسیار زیادی در زندگی مشترک خود روبرو هستند. بسیاری از افراد در حیطه کاری خود نمی ‌توانند ارتباطات مناسبی را با همکاران خود برقرار کنند.

تمامی موارد گفته شده می ‌تواند در رابطه با اختلالات مربوط به رفتار و اخلاق انسان ها باشد مشاوره در این زمینه بسیار مهم و حیاتی بوده می تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات و دغدغه های افراد در زمینه‌های گوناگون یاد شده باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای انجام مشاوره مفید و موثر است را می توان مشکلات مربوط به خانواده دانست امروزه خانواده های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه های گوناگون با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنند.

این مشکلات می‌تواند سبب مانع بزرگی بر راه خوشبختی و سعادت خانواده ها باشد. به همین دلیل مشاوره خانواده به عنوان یکی از مشاوره های بسیار مهم در مراکز مشاوره انجام می گیرد.

مشاوره تلفنی رایگان با موبایل می‌تواند در این زمینه فعال بوده و خانواده‌های مختلف را از جهات دغدغه های گوناگون یاری و هدایت نمایند.

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیار مهم و اساسی بوده و می‌تواند سبب به وجود آمدن اختلالات بسیار زیادی در زندگی افراد شود مشکلات مربوط به امور جنسی است. مشکلات جنسی افراد بسیار زیادی را چه نوجوان چه جوان و چه در سنین میانسالی و پیری با خود درگیر نموده است (منبع سایت علوم روانشناسی فرانسه).

افراد بسیار زیادی هرروزه به مرکز مشاوره مراجعه می‌کنند و در زمینه یاد شده اختلالات و دغدغه های خود را و مشاوران در میان می‌گذارند.

بسیاری از آنها از بیان این اختلالات به صورت حضوری خجالت می کشند با توجه به موارد گفته شده مشاوره تلفنی رایگان با این روش می‌تواند برای کاهش دغدغه این افراد بسیار مهم و موثر باشد.مركز مشاوره تلفني تهران

در کنار تمامی موارد یاد شده مشکلات اقتصادی سبب می‌شود که بسیاری از افراد از مراجعه به مرکز مشاوره و یا انجام مشاوره در سایر روش ها خودداری کنند بنابراین رایگان بودن این نوع مشاوره می تواند برای این افراد بسیار مهم باشد و آنها را ترغیب به استفاده از مرکز مشاوره و مشورت و مشاوران نماید.

در ادامه مقاله به بررسی دغدغه‌ها و مشکلاتی که در زمینه مشاوره تلفنی وجود دارد می‌پردازیم.

مزیتها و معایب این روش را به‌گونه‌ای خوب مورد بررسی قرار می دهیم تا افراد بتوانند در مورد نحوه استفاده از این روش تصمیم گیری کنند.

در روش مشاوره تلفنی افراد زمان بسیار کمی را برای انجام مشاوره با مشاور خود صرف می کنند اما نکته مهم اینجاست که در مشاوره های حضوری و رو در رو شناخت بسیار مناسبی از فرد مقابل صورت می‌گیرد.

بنابراین ترجیح اول و اولویت اول برای انجام مشاوره مشاوره های حضوری است.

اما برای کسانی که امکان مشاوره حضوری ندارند مشاوره تلفنی می‌توانند مفید باشد.

همچنین از نظر اقتصادی به دلیل اینکه این مشاوره رایگان است و هزینه بسیار کمی را برای افراد به دنبال دارد بنابراین می‌تواند به عنوان یک راهکار مناسب برای کسانی که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند باشد.

از دیگر معایب این روش می توان به منتظر ماندن پشت خط تلفن اشاره کرد.

بسیاری از افراد زمان این را ندارند که بخواهند پشت خطوط ارتباطی منتظر برقراری ارتباط با مشاور موردنظر خود باشند.

بنابراین با توجه به جمعیت موارد گفته شده بایستی اولویت را مشاوره حضوری دانست و برای درمان هر چه بهتر و شناخت هرچه بهتر بیماری‌ها و مشکلات به مشاوره حضوری اقدام نمود.

اما در شرایطی که امکان این موارد وجود نداشته باشد مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل و به آسانی می‌ توانند در جهت های گوناگون برای برطرف کردن مشکلات استفاده شود.

سایت “مشاورانه” ، مرجع مشاوره خانواده و روانشناسی،” مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل در زمینه های گوناگون مانند:

منبع : moshavereh.kanonm.ir

چگونه کار می کند؟ مشاوره و درمان تلفنی یک رابطه درمانی ساختاری است که در آن مشتری و درمانگر به جای ملاقات حضوری با تلفن و یا موبایل صحبت می کنند… جلسات، مانند مشاوره حضوری و چهره به چهره نیاز است به صورت هفتگی و یا بر اساس تشخیص درمانگر ادامه یابد.

درمان آنلاین یا مشاوره آنلاین، به مشاوره ای گفته می شود که از طریق اینترنت، سایت و یا شبکه های مجاری انجام می شود و در سایت مشاورانه رایگان در اختیار افراد قرار داده شده است.

روش اول: تماس با مراکز معتبر و مورد تایید مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه با تعرفه ارزان روش دوم: دفاتر کانون مشاوران ایران که امکان تبدیل به مشاوره حضوری هم هست روش سوم: تماس با شماره موبایل و مشاوره تلفنی با مشاور روش چهارم: استفاده از تلفن هوشمند سراسری که هر 60ثانیه حدود 2000تومان است و روی قبض تلفن آخر ماه باید پرداخت شود.(توجه این روش ممکن است هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد)

مرکز مشاوره مشاوره و مراکز همکار تعرفه هایی با قیمت مناسب ارائه می دهند که سبب رضایت تمامی مشتریان شده است. برای اطلاع از هزینه به سایت مشاورانه رجوع کنید.

بله، مرکز مشاوره مشاورانه این امکان را فراهم کرده و شما هر لحظه که بخواهید می توانید مشاوره تلفنی خود را به مشاوره حضوری با همان مشاور تغییر دهید.

مشاوران به افراد، زوج ها، خانواده ها و گروه هایی که با موضوعاتی همچون افسردگی، اعتیاد، وسواس، دوقطبی و غیره سر و کار دارند، مشاوره ارائه می دهند. روش های درمانی مختلفی برای هر مشکل از سوی درمانگر ارائه می شود.

به مراکز برتر کانون مشاوران ایران مراجعه کرده و یا از سایت مشاورانه به صورت رایگان کمک بگیرید.

بله. امکان پذیر است و نتیجه خوبی تا کانون داشته است. ولی در برخی موارد در صورت نیاز و صلاح دید مشاوره باید حضوری صورت بگیرد.

سلام خسته نباشید من۲۷سالمه. ۱۰سال یه زندگی مشترک داشتم ک حاصلش یه بچه ی۹ساله هست ولی همیشه با شوهرم اختلاف نظرهایی داشتیم واین باعث سردی رابطه مون شده بود. چن سال اخر زندگی مو با یه اقایی اشنا شدم مجرد بودن ۵سال از من بزرگتر. که بهم قول ازدواج داد و بخاطر علاقه شدید و ارزش و احترام و توجهی ک بهم میداد من قید همه چیو زدم و جدا شدم.البته قبل جدایی بارها گفتم شاید خانواده ت منو قبول نکنن بخاطر شرایطم شاید طردت کنن بزارنت کنار ولی ایشون گفتن من مشکلی ندارم هرکی خواست طردم کنه .. بعد… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مریم جان ببین عزیزم احساساتی که داری قابل احترام هست اما دقت کنید که رابهط داشتن در دوران متاهلی وارد ارتباط شدن به هر دلیلی خیانت محسوب می شود و می تواند هم برای زندگی همان زمان شما مشکلات بیشتری را ایجاد کند و هم اینکه باعث ایجاد وابستگی بیشتری به فرد مقابلتان شود و این باعث می شود که شما به شرایط این آقا و اختلاف هایتان توجه نداشته باشید . بهتر است سعی کنید که در زمان فعلی از هیجانی تصمیم گیری خوداری کنید و با همسرتان به زوج درمانگر مراجعه کنید تا اختلافات و… ادامه دیدگاه »

سلام.من یه مشکل دارم ک میخوام اینجابگم واگ میشه راهنمایی کنید من۲۷سالمه و همسرم ۴سال از من بزرگتره کارشون ماموریتی هست و درماه فقط۷روز خونه است. تو دوره نامزدی ما پدرشون آلزایمر داشت و برادرکوچکتر ک مجرد بود و مادرشون ازش نگهداری میکردن ایشون تو ۷روزی ک میومد میگفت من باید حتما پیش پدرم باشه و بهش کمک کنم تا در اون روز بار روی دوش خانواده کم بشه و ما کل اون۷ روز خونه مادرشون بودیم و کلا یه وعده غذایی میومدن خونه اونم ساعت ۸ونیم میومدن ساعت۱۰برمیگشتن خونه پدرشون و تمام دوره نامزدی حتی پارک وخیابون و… نرفتیم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما زهرا جان قابل درک هست که شما می خواهید زندگی مستقل تری داشته باشید و نیاز دارید که تایم بیشتری را باهم تنها باشید اما عزیزم دقت کن که تنها ۷ روز در ماه همسرتان در کنار شما می باشند و اگر این ۷ روز نیز با درگیری و بحث همراه شود می تواند برای هردوی شما آسیب زا باشد و تمایل به تنها بودن همسرتان با شما را کاهش بدهد . بهتر است سعی کنید که بجای بحث و درگیری زمان های باهم بودن را با توجه به علایق همسرتان که می تواند شامل هر چیزی… ادامه دیدگاه »

سلام من خانمی ۳۳ساله هستم و یه پسر ۱۲ساله دارم ۱۶ساله ازدواج کردم. مشکل اساسی زندگی من خیانت‌های بود که همسرم تو این چند سال بهم کرد. اما پارسال که کار به شکایت و.. رسید ، از من خواست رضایت بدم .و دیگه دست از کاراش بر میداره. شکایتم مبنی بر رابطه اش و همچنین خوراندن متادون تو مدت چند ماه بدون اطلاع من بود. که بعد از انجام آزمایش متوجه این موضوع شدم. اما از اون زمان به بعد باوجود اینکه خودم رو بی تفاوت نشون میدادم نسبت به این قضیه ،اما حس کنجکاوی هم داشتم که مبادا دوباره… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه هست اما عزیزم با نادیده گرفتن و یا بخشیدن مهریه که بهتر است به هیچ عنوان این کار را نکنید و یا اینکه خانه به نام شما بزنند و… این مشکلات برطرف نمی شود چون شما بیان می کنید ۱۶ سال ایشان با تمام قول ها و شکایتی که شده است بازهم به مسیر اشتباه خود ادامه داده اند . دوست داشتن شما قابل احترام هست اما دقت کنید که ایشان نیاز به پروسه درمانی دارند تا بتوانیم به ایشان کمک کنیم… ادامه دیدگاه »

راضی کردن خانواده برای مهاجرت

سلام به شما زهرا جان
اطلاعات بیان شده توسط شما ناقص می باشد اطلاعات بیشتری در مرود شرایط سنی ، شرایط اقتصادی و همچنین دلایل مخالفت خانواده برای مهاجرت شما و در کنار این موارد اینکه شما چگونه این موضوع را با آنها به اشتراک گذاشته اید در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.

سلام من ۳۳ سالمه یه بچه دارم دلم می خواد درامد داشته باشم اما مشکلم اینه که اول انرژی خیلی کمی دارم دوم شوهرم به هیچ عنوان اجازه نمیده و من می خوام توی خونه کار کنم سوم من به روانشناسی علاقه دارم خیلی هم تو این زمینه مطالعه دارم کتابای دانشگاهی رو هم خوندم اما نمی دونم چطوری می تونم بدون مدرک تو خونه تو این زمینه درامد داشته باشم مدتی سعی کردم برنامه نویسی یاد بگیرم و از این روش درامد کسب کنم اما واقعا برام سخته درکش نمی کنم و مریض شدم از شدت فشار نمی دونم… ادامه دیدگاه »

سلام ۲۳ساله هستم و ی دختر ۲ساله دارم دورازخونوادم درتهران زندگی میکنم شوهرم صبح میره سرکارتاساعت ۸ ۹شب.درکمارخونواده شوهرم زندگی میکنم امابافاصله نه چندان دور.باهمسایهای خودمم رفت وامددارم مخصوصاباهمسایه بغلیم.ی سالی میشه همسایه بابغلیم بابازشدن مدارس رابطشوباهام کم کردچون معلم بودومادر۲بچه مدرسه ای.من خیلی ازلحاظ روحی ضربه خوردم ناراحت شدم اماچیزی بهش نگفتم تودل خودم نگهش داشتم.دوتاازجاریام هم کنارمنن امایکی ازجاریام مادرش نزدیکش زندگی میکنه همیشه باهمن سرش شلوغه سرگرمه تفریحات خودشوداره وقتی برای این نداره منودعوت کنه یامنوبخوادازتنهایی دربیاره تلفنی زنگ میزنه منم بهش زنگ میزنم.چیزی که اذیتم میکنه اینکه حرف دلموبه همه میگم ساده وبی ریام فک میکنم… ادامه دیدگاه »

سلام. وقت بخیر.
دختری ۲۵ ساله هستم. همیشه احساس تنهایی و غم داشتم. خواهر و برادری نداشتم. والدینم هم ۱۰ ساله جدا شدن. قبل از جدایی هم درگیری زیاد داشتن. اقوام زیادی نداریم و به خاطر شرایط خاص ما، هیچ کس رابطه‌ی خوبی باهامون نداره. روابط اجتماعیم زیاد خوب نیست، هیچ وقت دوست نزدیکی نداشتم. جدیداً هم خیلی بی اعتماد به نفس شدم. حتی حرف‌زدن هم برام سخت شده. از طرفی به خاطر تنهایی مادرم هم عذاب وجدان دارم. حوصله‌ی هیچ کاری ندارم و واقعا نمیدونم چیکار کنم.

سلام به شما دوست عزیز قابل درک می باشد که جدایی و درگیری های قبل از طلاق می تواند برای شما با فشار روحی زیادی همراه باشد اما دقت کنید که پدر و مادرتان دو فرد بالغ می باشند که می توانند در مورد زندگی خود تصمیم گیری کنند و نیاز است که شما بپذیرید که انها از یکدیگر جدا شده اند و بر مبنای زندگی فعلی خود برای رسیدن به شرایط بهتر اقدام کنید . اینکه بخاطر تصمیمات والدین شما بخواهید خود را سرزنش کنید کمکی به شما نمی کند سعی کنید که برای زندگی روزانه خود برنامه ریزی… ادامه دیدگاه »

سلام من نزدیک ۴سال یه پسری رو عاشقانه دوس دارم .خیلی شبیه هم دیگه هستیم منتها از وقتی راجعبه حس من مطلع شده کلا بهم سرد شد و بی محلی کرد بهم به نظرتون چکار کنم؟؟؟

سلام به شما دوست عزیز
رکسانا جان شما و فردی که به ایشون احساس علاقمندی می کنید چند سالتونه؟
آیا ایشون از هدفش درباره ی این رابطه با شما صحبت کرده بود؟
قبلا ایشون در جریان این موضوع نبود که شما بهشون علاقمندید؟
چه مدت هست که نسبت به شما سرد شده؟
آیا در مورد رفتار ایشون باهاشون صحبت کردین؟

سلام من پریا هستم و ۱۲ سالمه امروز صبح سنجابم از بالکنمون پرت شد پاییت بعد رفتم اوردمش و هیچیش نشد و فقط یکمی بی حال بود بعد گزاشتمش توی اتاقم و یه لحظه رفتم توی سالن بعد که اومدم تو اتاقم دیدیم نیس کل اتاقمو گشتم و پیداش نکردم الان خیلی داغونم نمیدونم چی کار کنم ۳ ساعت گذشته و هنوزش نمیتونم پیداش کنم به خاطر من مرد درستهههههههه ۳ سال بود که داشنمش

سلام به شما پریای عزیز احساس شما قابل درکه و اینکه شما الان برای سنجابتون غمگین و ناراحت باشید طبیعی هستش و شما کاملا حق داریدولی عزیزم افتادن سنجابتون از بالکن فقط یه اتفاق بوده و شما نباید خودتون رو بابت این موضوع مقصر بدونید. بعد اینکه سنجاب شما الان گم شده و اصلا معلوم نیست که مرده باشه. زمانی که مشخص نیست که الان سنجابتون زنده اس یا مرده شما نباید خودتون رو سرزنش کنید و احساس گناه رو کنید که باعث مرگش شدید. سعی کن ارامش خودت رو حفظ کنی و در حین اینکه برای نبودن سنجابتون ناراحت… ادامه دیدگاه »

سلام من پریا هستم و ۱۲ سالمه امروز صبح سنجابم از بالکنمون پرت شد پاییت بعد رفتم اوردمش و هیچیش نشد و فقط یکمی بی حال بود بعد گزاشتمش توی اتاقم و یه لحظه رفتم توی سالن بعد که اومدم تو اتاقم دیدیم نیس کل اتاقمو گشتم و پیداش نکردم الان خیلی داغونم نمیدونم چی کار کنم ۳ ساعت گذشته و هنوزش نمیتونم پیداش کنم به خاطر من مرد درستهههههههه

‌سلام ۲۸سالمه۴ساله ازدواج کردم وی پسر۲ساله دارم من مشکلم اینک آرامش ندارم احساس ضعف میکنم،خیلی ناراحت میشم وقتی شوهرم بایک خانم صحبت میکنه بهم میریرم داغونم خودمم نمیدونم چکارکنم

سلام به شما فاطمه جان اگر که ایشان روابط نامناسبی دارند شما می توانید در احترام با ایشان صحبت کنید اما اگر ایشان روابطی که دارند مشکلی ندارد و بیشتر حساسیت های شما می باشد بهتر است در این مورد طرحواره های شا به کمک یک طرحواره درمانگر بررسی شود تا بتوانیم به شما کمک کنیم .گاهی افراد به دلیل افکار بنیادینی که دارند باعث می شود که در زندگی مشترک رفتارهای فرد احساسی و یا افراد نزدیک را بد برداشت کنند و یا بدون دلیل احساس کنند که فرد مقابلشان به آنها خیانت می کند بدون اینکه مدرک کافی… ادامه دیدگاه »

سلام خسته نباشید ی دختر ۱۸ سالم یک سالم میشه نامزدم البته با خواست خودم بعضی وقتا حس می کنم هیشکی رو دوست ندارم کلا بی حسم حتی پدرومادرمو انگار حس می کنم فقط وابستگیه اون دوست داشتنی ک میدونم باید باشه نیس شاید معنی دوس داشتنو نمیدونم

سلام عسل جان
تازگیا این حس بهت دست داده یا همیشه توی زندگیت اینطور بودی؟ معمولا چندببار در ماه این حس بهت دست میده؟ از نظر خلق و خو چطور هستی؟

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید من حدود۷ماهه بایه پسری که۳سال ازخودم کوچکترهستش دوست شدم ازطریق کلاسی که میرفتیم باهمدیگه آشناشدیم خیلی رفتارامون بهمدیگه مبخورد همدیگرودوست داشتیم ولی تازه میخواست سربازیشوشروع کنه وکاری نداشت که بیاد برای خواستگاری تااینکه الان تقریبا۳هفتس برام خواستگاراومده وشرایطش خوبه ولی۹سال ازمن بزرگتر هستش من بااون پسردیگه حرف نزدم بباینکه همودوست داشتیم ولی گفتم به دردم نمیخوری وباخواستگارم رفتم ۳جلسه صحبت کردم که قرار شد بریم پیش مشاوره خانواده پیش از ازدواج که ببینیم بهم دیگه میخوریم یانه که دیروز همون پسره باهاش دوست بودم پیام داده که من دلم نمیخواد توروازدست بدم برگرد من میام… ادامه دیدگاه »

سلام به شما
عزیزم شما چند سالتون هست؟ و اون آقا پسر چند سالش بود؟ احساستون نسبت به خواستگار فعلیتون چی هست؟ در حال حاضر احساسی به اقا پسری که باهاش در ارتباط بودید دارید یا خیر؟

من خودم ۲۳سالمه واون آقاپسر ۲۰سالش وخواستگارم که برادر همکارمم هست ۳۱سالش هست ..احساسم نسبت خواستگارم خب خانواده داره اخلاقورفتارش خیلی محترمانه وخوب هستش .ولی خب یه مسئله ای که هست این هستش که زمان زیادی ازجداییم با اون پسرنگذشته که بتونم فراموش کنم پیامم که میده دلم براش میسوزه ولی نمیتونم جوابی بدم تاتکلیفم مشخص بشه باخواستگارم چون پدرم سریسری مسائل فعلا مخالفت کردن ولی خانواده اون راضی هستن من خودمم بین دوراهی گیر کردم بتونید کمکم کنید ممنون میشم

ببین نگین جان نگرانی شما قابل درک می باشد اما دقت کنید که این آقا پسر ۳ سال از شما کوچک تر می باشند و تصمیم گیریشان بیشتر بر پایه هیجان می باشد در کنار اینکه این اختلاف سنی نیز نیاز به بررسی دارد و اینکه شما در زمان فعلی به یکدیگر احساس وابستگی کنید طبیعی می باشد اما بهتر است در کنار احترام به احساسات خودتان واقعیت بیرونی را مد نظر قرار بدهید و بعد تصمیم گیری داشته باشید ایشان از نظر سنی ۳ سال از شما کوچک تر می باشند ، از نظر اجتماعی و سربازی هنوز به… ادامه دیدگاه »

بله درسته اون آقاپسرواقعا معیارهایی که من میخوام درحال حاضر ندارن فقط یکسری قول هایی دادند که معلوم نیست قابل اجرا باشن یانه ولی این خواستگارم تقریبا معیارهایی که میخوام رو دارن ولی خب پدرم سراختلاف سنی مشکل دارن که اونم خودم صحبت کردم اصلا صحبت کردنشون واخلاقشون وحتی ظاهرشون به پسر۳۱ساله نمیخوره کمتر بهشون میخوره مثلا درحد ۲۷سال یاشایدم۲۸سال پس براحساسم غلبه کنم ودیگه جواب اون پسرروندم وباخواستگارم برم پیش مشاوره ازدواج درسته؟

سپاس فراوان واقعا ممنونم از راهنماییوکمکتون

سلام الان در حدود ۶ سال است ازدواج کردم وکارمم بصورت شیفتی میباشد یکروز سر کارم و دوروز استراحت همسرم شدیدا وابستگی عجیبی به خانواده اش وابستگی داره به بهانه که از تنهایی میترسه روزهایی که من شیفت هستم میره پیش خانواده اش اوایل دلایلش برام منطقی بود ولی الان دیگه بیش از حد شده ۶ سال است آرزو دارم از سر کار میام خسته صبح همسرم در رو روم باز کنه ولی همیشه خودم با یه خونه خالی و سرد مواجه میشم و ساعت ۱۲ ظهر میاد و حداقل هفته ای یکبار هم به بهانه های مختلف امتحان برادرش… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در این‌مسیر بهتر است در زمان‌مناسبی در احترام و بدون صحبت در مورد خانواده ایشان با همسرتان صحبت کنید و احساسات و نیازهای خودتان را با ایشان در میان بگذارید و صحبت های ایشان را نیز بشنوید و بیان کنید ک به احساس نیاز ایشان به حضور در خانواده و تنهایی او احترام‌می‌گذارید اما مایل هستید که در زمان برگشت به خانه ایشان در منزل باشند تا شما بتوانید با دیدنشان شرایط بهتری از نظر روحی بدست بیاورید این مشکلات در تعامل و درک‌متقابل نیازهای یکدیگر می‌تواند شرایط بهتری را ایجاد کنید .

چندین بار بهش گفتم ولی متاسفانه گوش نمیکند و بازهم ادامه میدهد دائما خانه را ترک میکند

در این سمیر بهتر است به صورت حضوری به زوج درمانگر مراجعه داشته باشید تا باهمسرتان صحبت شود و دیدگاهای هردوی شما مورد بررسی قرار گیرد و بتوانیم در این زمینه به هردوی شما کمک کنیم تا بتوانید مسیر بهتری را طی کنید .
در این زمینه بدون مقصر دانستن همسرتان و یا صحبت از خانواده ایشان به ایشان بیان کنید که برای بهبود زندگی مشترکتان و رفع یک سری مشکلات مایل هستید که چند جلسه زوج درمانی را تجربه کیند.
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۶۸۵۷۴۱

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

می توانید در این بخش لیست مشاوره تلفنی سامانه رسا را مشاهده
کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کارشناسی ارشد روانشناسی خانواده ، روانشناسی

ارشد مشاوره و دانشجو مشاوره مقطع دکتری
،
سابقه فعالیت از سال 1393
،
گذراندن دوره بین مللی َACT / دوره مشاوره پیش از ازدواج با دیدگاه یک پارچه نگر / دوره اختلالات اضطرابی / دوره Mindfulness

روانشناسی

لیسانس علوم تربیتی و آموزشی
،
ارشد مشاوره
،
سابقه فعالیت مشاوره از سال 1393
مركز مشاوره تلفني تهران

دکترای روانشناسی سلامت ، روانشناسی

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی
،
دکتری تخصصی سلامت و روان
،
سابقه فعالیت از سال ۱۳۹۳

مشاوره زوج،خانواده،مشاوره شغلی،مشاوره تحصیلی ، روانشناسی

ارشد مشاوره
،
گذراندن دوره های پیش از ازدواج/ تشخیصی DCM / بازی درمانی
،
عضویت در انجمن مشاوره و علوم تربیتی

روانشناسی

لیسانس ارتباطات
،
ارشد روان تربیتی کودک و نوجوان
،
مشاوره شغلی،مشاوره تحصیلی،اختلالات فردی،اختلالات جنسی

کارشناس ارشد روان‌شناسی ، روانشناسی

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی
،
سابقه فعالیت: از سال ۷۷
،

با پیشرفت روزافزون علم پزشکی سطح سلامت همه ما به طرز چشم گیری بهبود یافته است، به طوری که متوسط طول عمر افراد فقط در نیم قرن گذشته ده سال افزایش داشته است. با این حال پیشرفت فناوری و تغییرات سبک زندگی باعث بروز فشار های روانی و افزایش استرس و اضطراب در انسان امروزی شده است به نحوی که آمار ها نشان می دهد سطح اضطراب یک فرد نرمال نسبت به 7 دهه پیش نزدیک به سه برابر شده است. در چنین شرایطی است که با مشاوره روانشناسی با یک مشاور دلسوز می‌توانیم راحت تر از پس مشکلات برآمده و آسایش را به زندگی خود بازگردانیم.

خیلی ها ترجیح می دهند مشکلات زندگی خود را به تنهایی حل کنند و تا جای ممکن کسی نباشند که به روانشناس مراجعه کرده. حتی اگر شما هم با مشاوره مشکلی نداشته باشید، حتما افرادی را اطراف خود می شناسید که معتقدند مشاوره روانشناسی فقط برای افرادیست که مشکلات خیلی حاد دارند و به اصطلاح روانی شده اند!

اما حقیقت این است که مشاوره روانشناسی به شما کمک می کند ذهن خود را بهتر بشناسید و بتوانید افکار و رفتار و احساست خود را بهتر بررسی کرده و مدیریت کنید. به کمک مشاور می توانید از دست احساسات و افکار آزار دهنده خود رها شوید و به خود و زندگی تان حس بهتری داشته باشید. اتفاقا همین که شما به توانایی خودتان در حل مشکلات باور دارید یعنی با راهنمایی مشاور می توانید به سرعت از پس افکار و احساسات خود بر آیید.

حال که تصمیم گرفتید از متخصص کمک بگیرید، گزینه های زیادی برای تماس با مشاور دارید که در بخش بعدی به بررسی آن می پردازیم.

شاید مهم ترین قسمت یک مشاوره ارتباطی است که بین شما و متخصص برقرار می شود. در عصر ارتباطات راه های مختلفی برای برقراری این ارتباط بین شما و مشاور وجود دارد که هر کدام نسبت به دیگری مزایا و معایبی دارد که در ادامه بررسی می کنیم:

اولین و رایج ترین و بدون شک یکی از موثر ترین انواع مشاوره، ملاقات حضوری است. در این روش شما و مشاور رو در رو صحبت می کنید و مشاورعلاوه بر شنیدن صدا و لحن شما، می تواند حالات چهره و زبان بدن شما را هم ارزیابی کند و درک بهتری از دغدغه های شما داشته باشد. البته مشاوره حضوری محدودیت هایی هم دارد. مثلا برای مراجعه حضوری معمولا شما باید از مشاور وقت بگیرید و در ساعات کاری مشاور به مطب مراجعه کنید که ممکن است لزوما وقت مناسبی برای شما نباشد. همین مراجعه به مطب هم دردسر های خودش را دارد. مثلا شاید شما فرصت یک جلسه ی یک ساعته روانشناسی را داشته باشید اما مایل نباشید حداقل یک ساعت دیگر در راه و ترافیک از دست بدهید. از دیگر محدودیت های مشاوره حضوری و رو در رو این است که اگر ما به هر دلیلی ارتباط خوبی با مشاور برقرار نکنیم، بعید است که جلسه ی مشاوره را نصفه و نیمه رها کنیم و معمولا به شرط ادب تا زمانی که مشاور صلاح ببیند جلسه ی اول را ادامه می دهیم. از طرفی صحبت از عمیق ترین افکار و احساسات نزد کسی که تازه ملاقات کرده ایم ممکن است با شرم و خجالت همراه باشد. از نظر هزینه هم معمولا مشاوره های حضوری هزینه ی بیشتری از سایر انواع مشاوره دارد، ضمن اینکه جلسات مشاوره حضوری حداقل 45 دقیقه زمان می برد.

مشاوره روانشناسی تلفنی اولین روش مشاوره غیر حضوری است که به سرعت به عنوان یک روش جایگزین برای مشاوره حضوری از محبوبیت خوبی برخوردار شد. مشاوره تلفنی به دلیل مزایای بی شمار باعث افزایش استفاده از خدمات مشاوره ای شده است. از مزایای مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری می توان به عدم نیاز به مراجعه و صرفه جویی در زمان و هزینه ی رفت آمد اشاره کرد. همچنین در این روش شما می توانید به صورت ناشناس خدمات مشاوره دریافت کنید که نقش شرم و خجالت را در مطرح کردن موضوعات شخصی کمرنگ تر می کند و کمک می کند که بی پرده تر به طرح دغدغه ها بپردازید. یکی از مهم ترین مزایایی که روش های مشاوره تلفنی را برای برخی محبوب تر می کند این است که روند مشاوره افراد می تواند به راحتی از دید اطرافیان مخفی بماند و فرد از قضاوت های نابجا به دلیل استفاده از خدمات مشاوره مصون می ماند. همچنین این نوع از مشاوره معمولا هزینه ی بسیار کمتری نسبت به مشاوره حضوری دارد. از طرفی به واسطه ی دسترسی گسترده به تلفن ثابت و همراه، خدمات مشاوره غیر حضوری در منزل و محل کار و حتی در سفر امکان پذیر شده است. اما از دید بعضی از مراجعین و مشاوران، مشاوره تلفنی به دلیل قابل مشاهده نبودن چهره و حرکات بدن صمیمیت و کیفیت کمتری دارد. این موضوع باعث شده با وجود مزایای بی شمار مشاوره تلفنی هنوز هم عده ای مشاوره حضوری را به انوع دیگر آن ترجیح دهند.

یکی دیگر از روش هایی که به لطف ظهور اینترنت و رواج گوشی های هوشمند ممکن شده مشاوره متنی از طریق سایت یا اپلیکیشن های موبایل است. این روش مستلزم دسترسی به اینترنت از طریق گوشی هوشمند یا رایانه است. در این روش شما و مشاور از طریق فضایی شبیه پیام رسان ها می توانید به گفتگو بپردازید. اما مشاوره روانشناسی متنی هم معایب خاص خود را دارد. ناتوانی متن در منتقل کردن لحن و احساسات فرد و مشاور و عدم دسترسی عموم افراد به اینترنت و گوشی هوشمند خصوصا مشاوران از مهم ترین دلایلی است که این روش چندان مورد استقبال مشاوران و افراد واقع نشده است.

خدمات مشاوره روانشناسی برای طیف گسترده ای از مسائل و مشکلات قابل استفاده اند. این مسائل بر اساس ماهیت آن به زمینه های زیر تقسیم می شوند:

– مشاوره خانواده و روابط زناشویی این حوزه عموما به بررسی مسائل ارتباطی بین افراد خانواده خصوصا زوج ها می پردازد.

– مشاوره ازدواج و پیش از ازدواج این حوزه عموما به بررسی تطابق روحیات و خصوصیات افرادی که تصمیم به ازدواج دارند میپردازد و به زوج های جوان راهکارهایی جهت انتخابی موفق و ازدواجی پایدار ارائه می کند.

– مشاوره فردی در این حوزه عموما افرادی که مشکلاتی از جمله اضطراب و استرس، افسردگی، کمبود اعتماد به نفس، وسواس و سایر اختلالات فردی دارند به کمک مشاور به بررسی روش های کنترل احساسات و افکار خود می پردازند.

– مشاور مادر، کودک و فرزند پروری در این حوزه مشاوران از زمان بارداری تا پس از زایمان برای مشکلاتی چون افسردگی های دوران بارداری و پس از زایمان به یاری مراجعین می پردازند. این حوزه همچنین برای تربیت موفق تر کودکان از سنین شیرخوارگی تا نوجوانی راهکار های به روز ارائه می دهند تا ارتباط مطلوب تری بین کودک و والدین شکل بگیرد.

تست‌های روان‌شناسی برای بدست آوردن درکی بهتر از نوع مشکلی که بیمار در زمینه‌ی تفکر، احساس، یا رفتار انتخاب یک مشاور خوب مهم ترین قدم برای دستیابی به یک تجربه ی خوب از مشاوره است. اما مشاور روانشناس خوب چه ویژگی هایی دارد؟

– مشاور خوب، به دقت و با حوصله گوش می دهد قطعا مشاور برای اینکه درک درستی از دغدغه ها و مسائل شما پیدا کند لازم است به دقت به صحبت ها و درد دل شما توجه کند. همچنین مشاوری که صبورانه فرصت را در اختیار شما قرار دهد ارتباط صمیمانه تری می سازد.

– مشاور خوب همدل است برای همه ما پیش آمده است که موضوعی ذهنمان را درگیر کرده باشد و همین که آن را با دیگران مطرح کنیم به جای همدلی و همدردی مورد سرزنش و تحقیر دیگران واقع شویم. یک مشاور خوب کسی را قضاوت یا سرزنش نمی کند، تمام هم و غم اش این است که به ما کمک کند به افکار و احساسات خود مسلط شده و با راهکار های عملی قدمی در جهت رفع مشکلات خود برداریم.

– مشاور خوب رازدار است تصور کنید که می خواهید با کسی از عمیق ترین و شخصی ترین راز ها و ترس ها و مشکلاتتان بگویید. اگر به رازداری او اطمینان نداشته باشید قطعا تمایلی به همدلی و همراهی وی هم نخواهید داشت.

– مشاور خوب متخصص است شاید خصوصیات قبل را در دوستان نزدیک و اعضای خانواده هم بتوان پیدا کرد اما اکثر اوقات در صورت مشورت با این افراد راهکار های قابل اعتمادی ارائه نمی شود. همین امر باعث شده که تخصص یک مشاور از نظر ما مهم ترین بارزه یک مشار روانشناس خوب باشد.

– موارد فوق از خصوصیات مهم یک مشاور روانشناس خوب است اما به یاد داشته باشید که مشاوره از جنس ارتباط و تعامل است و لازم است که شما حس خوبی از مکالمه با مشاور خود داشته باشید به همین دلیل این شمایید که تعیین می کنید چه مشاوری برای شما مناسب تر است.

زمانی که برای اولین بار به روان‌شناس مراجعه می‌کنید باید انتظار این را داشته باشید که او سوالاتی درباره مشکلتان و جزئیاتی از تاریخچه زندگی شخصی‌تان بپرسد. این سوالات معمولا شامل مواردی همچون زمان شروع مشکل، چه چیزهایی باعث بهتر و بدتر شدن آن می‌شود و اینکه این مشکل چه تأثیری در کار و زندگی اجتماعی شما می‌گذارد.

همچنین سوالاتی تجربیات شما در حین رشد، تحصیلات و شغل، وضعیت تأهل و روابط بین فردی و اینکه داروی خاصی مصرف می‌کنید این مرحله جمع‌آوری اطلاعات است و ممکن است چندین جلسه طول بکشد و سپس توسط آزمون‌های روان‌شناختی درمانی را در قالب مشاوره یا روان‌درمانی ارائه خواهد داد. به یاد داشته باشید که روان‌شناس در هیچ شرایطی اجازه ندارد دارو تجویز کند.

یکی از چالش هایی که افراد هنگام مشاوره روانشناسی تلفنی با آن مواجه می شدند، محدودیت استفاده از خدمات مشاوره با استفاده از موبایل بوده که سامانه رسا با ایجاد بستری هوشمند، راهکاری مناسب برای تسهیل این روند ارائه کرده است.

شما عزیزان میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با بهترین و با تجربه ترین مشاورین روانشناس، ارتباط مستقیم تلفنی برقرار کرده و متناسب با مدت زمان مکالمه ی خود هزینه ی آن را پرداخت کنید. بدین منظور در اولین قدم با توجه به اطلاعات و زمینه های تخصصی هر یک از متخصصین، مشاور خود را انتخاب کنید. برای این منظور میتوانید به صفحه ی اختصاصی هر یک از مشاورین مراجعه کرده و جزئیات توانایی ها و تجارب و همچنین بازخورد کاربرانی که از سامانه استفاده کرده اند را مشاهده فرمایید.

پس از انتخاب مشاور مورد نظر، میزان دقایقی که برای جلسه ی مشاوره روانشناسی تلفنی خود مد نظر دارید را انتخاب کرده و از طریق درگاه امن بانکی هزینه آن را پرداخت می کنید. لازم به ذکر است که سامانه رسا دارای نماد اعتماد الکترونیک از طرف وزارت صنعت معدن و تجارت جمهوری اسلامی است و تمامی پرداخت های شما زیر نظر این ارگان با کلیه ی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می شود.

در آخرین مرحله شما مستقیما و به صورت ناشناس به تلفن همراه مشاور مورد نظر خود وصل می شوید و به میزان هزینه پرداختی خود با مشاور صحبت می کنید. شما می توانید در صورت عدم رضایت از روند مشاوره، به راحتی اقدام به قطع تماس نمایید.

در کلیه ی این مراحل پشتیبانی 24 ساعته سامانه رسا همراه و پشتیبان شماست.

درباه رِسا

مركز مشاوره تلفني تهران

رِسا
اولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز
براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب
از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس
های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

کاربری

دسترسی سریع

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی بیماران :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۳ ۰۰

ثبت نام پزشکان :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۲ ۰۰

info@resaa.net

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به شرکت رسالت سلامت ایرانیان (برگ های سبز و نقره ای سابق) تعلق
دارد © ۱۳۹۹

برای استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی حضوری و تلفنی با مرکز رهنمود تماس بگیرید.

هر ساعت از شبانه روز ، حتی ایام تعطیل از طریق روش های زیر مشاوره حضوری و تلفنی دریافت نمایید.

برای مشاوره حضوری و تلفنی از سه طریق زیر می توانید اقدام نمایید:

برای دریافت مشاوره در تهران کافیه همین الان با شماره زیر تماس بگیرید:

9092305970

مركز مشاوره تلفني تهران

برای دریافت مشاوره کافیه با شماره 74471111 تماس بگیرید و کد 7155 را برای ارتباط با خانم ندا نعیمی بزنید.

برای دریافت مشاوره در سراسر کشور کافیه همین الان با شماره زیر تماس بگیرید:

09909048110

یادتان باشد ، امروز بهترین زمان برای تغییر و رشد است .

هیچوقت کار مشکلات امروز را فردا به دوش نکشید.

همین الان با دریافت مشاوره تلفنی زندگی خود را تغییر دهید ، فراموش نکنید که از فرصت ها زود می گذرند.

با دریافت مشاوره رایگان در تماس اول زندگی خود را به سمت مسیری جدید ببرید.

مركز مشاوره تلفني تهران
مركز مشاوره تلفني تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *