مرکز مشاوره تلفنی تهرانپارس

 
helpkade
مرکز مشاوره تلفنی تهرانپارس
مرکز مشاوره تلفنی تهرانپارس

مرکز مشاوره تهرانپارس! طبیعی است که هر فردی اگر نیاز به خدمتی داشته باشد، در محله خود به دنبال آن بگردد. شاید شما هم به دنبال مشاور خوب در تهرانپارس یا مرکز مشاوره خانواده در تهرانپارس و یا مرکز روانشناسی کودک در تهرانپارس باشید، اما یک متخصص روانشناسی یا به طور کلی خدمات مشاوره و روانشناسی خوب چیزی نیست که بتوان آن را مانند سایر خدمات در همه جا یافت.

امروز قصد داریم مرکز روانشناسی ذهن آرا تخصصی ترین مرکز روانشناسی در تهران، را به شما عزیزان معرفی کنیم. مرکز روانشناسی ذهن آرا واقع در قلهک است، اما کیفیت خدمات و متخصصین زبده عاملی شده است که بسیاری از افراد از سایر محله های تهران از جمله تهرانپارس و نارمک و حتی سایر شهرهای کشور مراجعه کننده ما باشند.

مزیت هایی که باعث می شوند که یک مراجع علاوه بر دوری راه مرکز ذهن آرا را ترجیح دهد عبارتند از:مرکز مشاوره تلفنی تهرانپارس

هنگامی که برای مشکل خاصی به روانشناس مراجعه می‌کنید، باید مطمئن باشید که درمانگر شما آموزش‌های لازم را در حوزه تخصصی خود دریافت کرده است. در یک مرکز روانشناسی حضور افراد آموزش دیده و تحصیل‌کرده ضرورت دارد. هم‌چنین حضور افراد متخصص در حوزه‌های مختلف به یک مرکز این امتیاز را می‌دهد که بتواند در زمینه‌های مختلف به مراجعان خود خدمت رسانی کند. حضور روانشناسان بالینی، متخصصان در حوزه کودک و نوجوان، خانواده، ازدواج، مشاوران تحصیلی و… در یک مرکز مشاوره منجر به افزایش کارایی آن خواهد شد.

قرار گرفتن تجربه در کنار تخصص میزان بازدهی درمان را تا حد زیادی بالا خواهد برد. توجه داشته باشید که  هیچ کدام از این دو مورد به تنهایی کافی نیستند اما وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند میزان رضایت و موفقیت در درمان بالا خواهد رفت. تحقیق در مورد میزان تجربه کاری یک مرکز مشاوره و کادر آن به شما در داشتن انتخاب درست کمک بسیاری خواهد کرد.

ممکن است برخی از مراکز بدون داشتن مجوز قانونی، به ارائه خدمات روان درمانی بپردازند. در حالی که انجام خدمات تشخیصی و درمانی در حوزه روانشناسی نیازمند مجوز و اخذ پروانه فعالیت از سازمان نظام روانشناسی یا سازمان بهزیستی کشور است.

نوع خدمات درمانی که در یک مرکز مشاوره ارائه می‌شود، آن را از سایر مراکز ممتاز می‌کند. درمانگران در مراکز مشاوره باید از نظر علمی مطابق علم روز باشند و از روش‌های نوین درمان انواع اختلالات روانی، آگاهی داشته باشند. درمان‌هایی نظیر درمان شناختی-رفتاری، روان پویشی کوتاه مدت و طرحواره درمانی از جمله روش‌های رایجی هستند که در مراکز مشاوره ارائه می‌شوند.

در درمان برخی از اختلال‌ها نظیر اختلال بیش فعالی روش‌های خاصی نظیر بیوفیدبک و نوروفیدبک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش‌ها به دستگاه‌های خاصی نیازمندند و درمانگران برای استفاده از آن‌ها باید آموزش‌های لازم را دیده باشند. وجود این تجهیزات در یک مرکز مشاوره می‌تواند امتیازی برای آن محسوب شود. هم‌چنین وجود تست‌های روانشناسی که در تشخیص اختلالات روانی و تخمین ضریب هوشی افراد به کار می‌روند در یک مرکز مشاوره ضرورت دارد.

ممکن است همه افراد دسترسی به مرکز مشاوره مورد نظر خود را نداشته باشند. اگر در کنار خدمات مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی و آنلاین نیز در دستور کار مرکز مشاوره قرار داشته باشد به مراجعان کمک می‌شود تا فارغ از مشکلاتی نظیر رفت و آمد و دوری راه بتوانند از خدمات با کیفیت مشاوره روانشناسی استفاده کنند.

برخی از مراکز مشاوره با استفاده از مدرسین متخصص در حوزه روانشناسی به برگزاری کارگاه‌هایی برای عموم اقدام می‌کنند. کارگاه‌هایی نظیر آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش مهارت‌های ارتباطی، کارگاه‌های سخنوری و… در ارتقای کارکرد افراد و افزایش سلامت روان آن‌ها تأثیر بسزایی خواهد داشت. در نتیجه برگزاری این کارگاه‌ها مزیتی برای یک مرکز مشاوره محسوب می‌شوند.

شما عزیزان علاوه بر مزیت های اصلی بالا دسترسی راحت به مرکز روانشناسی ذهن آرا و همچنین تعرفه های معقول و منطقی را نیز می توانید اضافه کنید. طبیعتا مراجعه به یک مرکز مشاوره کمی دورتر ولی با بازدهی بیشتر خیلی بهتر از یک مرکز روانشناسی در تهرانپارس است که قرار است شما روزها و ساعات خود را سپری کنید و نتیجه ای نگیرید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *

مرکز روانشناسی و مرکز مشاوره ذهن آرا، تخصصی ترین کلینیک روانشناسی در تهران است. کلینیک روانشناسی ذهن آرا، تشخیص و درمان اختلالات روانشناسی را در بالاترین سطح ممکن ارائه می دهد. در مرکز روانشناسی ذهن آرا پس از تشخیص دقیق، تیم رواندرمانی، توانبخشی و مشاوران وارد عمل شده و با رویکردی چندجانبه مشکل مراجع حل می شود.

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک ۱۷، واحد ۲، مرکز روانشناسی ذهن آرا

شماره تماس رزرو وقت:

۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

تماس در ایام تعطیل: ۰۹۳۳۰۷۹۵۰۴۰

ساعات کاری: ۹ صبح الی ۲۱

ایمیل: Info@zehnaraclinic.com

تشخیص و ارزیابی، استعدادیابی

مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده

مشاوره شغلی، مشاوره تحصیلی

روانشناسی کودک، توانبخشی شناختی

رواندرمانی و روانکاوی، درمان وسواس

مشاوره طلاق و جدایی

مسیریابی از مکان شما

عناوین مهم داخل مقاله

هنگام سازش با محیطی جدید و تجربه‌ای نو، داشتن احساسات منفی، تا حدی طبیعی است؛ اما اگر این احساسات منفی از حد طبیعی بیشتر شود، می‌تواند باعث کاهش تمرکز، آرامش و سلامت جسم و روان گردد. در این راستا و برای دسترسی بهتر شهروندان در شرق تهران، مرکز مشاوره اکسیر، مرکز مشاوره در تهرانپارس به نام کیمیای زندگی را افتتاح کرده است.

مرکز مشاوره و روانشناختی کیمیای زندگی در شرق تهران، طرف قرارداد با بیمه بانک‌ها و ارگان‌های دولتی، آماده هر گونه خدمت‌رسانی در زمینه روانشناسی و شناختی به پرسنل سازمان‌های طرف قرارداد توسط بیمه می‌باشد. اگر شما هم به دنبال آدرس مرکز مشاوره تهرانپارس می‌گردید، حتما با ما در تماس باشید.

مرکز مشاوره و روانشناسی اکسیر تا کنون علاوه بر زمینه مشاوره، روانشناسی، روانپزشکی و روانسجی به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی (مهارت‌های زناشویی، مهارت‌های فرزند پروری، مهارت‌های زندگی، خلاقیت، و…) نیز پرداخته است. حیطه اصلی فعالیت‌های این مرکز شامل مشاوره فردی، مشاوره ازدواج، مشاوره گروهی، مشاوره کودک و نوجوان، خانواده درمانی، نوروفیدبک، درمان اضطراب، اختلالات خلقی و اختلالات جنسی می‌شود. علاوه بر این در این مرکز انواع آزمون های استعداد یابی و روانی نیز برگزار می‌شود.

مرکز مشاوره تلفنی تهرانپارس

 

کادر مجرب و متخصص ما همه روزه پذیرای شما عزیزان می‌باشند. اهداف زیادی در مرکز مشاوره اکسیر و مرکز مشاوره کیمیا، دنبال می‌شود که در ادامه به آنها پرداخته ایم.

در این هدف سعی شده که با برگزاری كارگاه‌های مختلف از جمله فرزند‌پروری، آموزش مهارت‌های زندگی برای كودكان، تربيت جنسی، شناخت و تنظيم هيجانات كودكان، بازی درمانی، قصه درمانی، پيشگيری از آسيب های روانی و اعتياد، پيشگيری از بـروز اختلالات شخصيت در بزرگسالی، پيشگيری از بروز مشكلات جنسی و….. همچنین گـروه درمانی سلامت روان، گامـی بلنـد در جـهت پیشگیری از مشکلات سلامت روان در جامعه برداشته شود. معمولاً در هـر جامعه‌ای به دلیل هــزینه‌ها و مشکلاتی که درمان به بار می‌آورد از هدف پیشگیرانه که به نوعی کم هزینه و مقرون به صرفه است استفاده می‌شود.

متخصصان ما در مرکز مشاوره اکسیر و مرکز مشاوره کیمیای زندگی، در این هدف به دنبال درمان مشکلات اعم از افسردگی، اضطراب، مشکلات کودک (مشاور کودک)، وسواس (از جمله وسواس موکنی و..)، درمان اعتیاد، زوج درمانی (مشاوره ازدواج)، چاقی، پرخوری، بیش فعالی، مشکلات جنسی (سکس تراپی) و…. می‌باشند.

مرکز مشاوره اکسیر و کیمیا، با استفاده از دستگاه‌های مجهز (از جمله نوروفیدبک ،TDCS و…)، به افزایش سطح ارتقاء عملکردهای شناختی (توجه، تمرکز، هوشیاری، حافظه و….) مراجع کمک می‌کند. همچنین در این هدف فرد در گروه درمانی و یا کارگاه‌های مختلف به وسیله توجه آگاهی (mindfulness)، ارتباط موثر با خویشتن و… سبک زندگی بهتر را یاد می‌گیرد.

مقاله مرتبط: درمان تکنولوژیک

روانشناس شخصی است که پس از گذراندن دوره‌های تخصصی خود در رشته روانشناسی به بررسی دقيق عملكرد رفتار با مغز و از طرفی ديگر ارتباط بين رفتار و محيط انسان می‌پردازد. همچنين رفتار شغلی، رفتار تحصيلی، رفتار شخصی و رفتار اجتماعی افراد را نيز مورد بررسی قرار می‌دهند و روی احساسات و افكار و انگيزه‌شان كار می‌كنند تا بتوانند آنها را كنترل كنند و در زندگی با سختی ها و مشكلات مقابله كنند.

دکتر روانشناس دارای تخصص های گوناگون و مهارت‌های متفاوتی از جمله متخصص زنان، مردان، خانواده، روانسنجی و ویژگی‌های آنها، دکتر روانشناس ازدواج، از قبل تا بعد از آن و همچنین متخصص تربیت و آسیب‌های کودکان می‌باشد که این مهارت‌ها کاملا متفاوت با رشته‌ها و تخصص‌های بالا می‌باشد! مزایای استفاده از یک مشاور با تخصص دکترا به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و بصورت کاملا علمی با شما برخورد شود و مشکل شما بسادگی حل شود.

روانشناس با به كارگيری روش‌های آموزشی و روان درمانی بيماری‌های روانی شامل اختلالات شخصيتی، وسواس، اضطراب، خشونت و فوبيا را درمان می‌كند. يك روانشناس علاوه بر درمان قادر به مشاوره‌های تحصيلی، شغلی، ازدواج و كودك می‌باشد. روانشناس به تعليم و تربيت و آموزش شيوه‌های صحيح تفكر و رفتار می‌پردازد.

راهنمایی در عرصه روانشناسی سه وي‍ژگی مهم دارد: ۱) راهنمایی شغلی ۲) راهنمایی كودك ۳) راهنمایی آموزش. در این روش معمولا مراجعه کننده پرسش هايی دارد که روانشناس به آنها جواب می دهد و در موارد ضروری توصیه‌هایی می‌کند که از سوی مراجعه کننده پذیرفته می‌شود، لذا برای حل مشکلات اساسی و پیچیده روانشناختی، روش مناسبی نمی‌باشد.

بهترین مرکز مشاوره شرق تهران را بشناسیم

روان درمانی به شيوه هايی گفته می‌شود كه در آن مشكلات روانی و عاطفی از طريق بيان مشكلات به يك درمانگر و گفتگو با او درمان می‌گردد. روان درمانگر به شناخت شما از خود و بهتر شدن توانايی مقابله به شما كمك می‌كند. در بعضی از موارد، شما ياد می‌گيريد كه چگونه گذشته را درك كرده و با خود را با زمان حال تطبيق دهيد. در موارد ديگر شما از آن دسته از پاسخ‌هايتان كه مشكلاتی را در زندگی شما ايجاد می‌كنند آگاه شده و شيوه‌های تغيير آنها را ياد می‌گيريد.

مقاله مرتبط: روان درمانی چیست؟

تحقیقات زیادی در زمینه روان درمانی و اثرات آن انجام شده است. تحقیقات نشان داده است که بیشتر افرادی که این شیوه درمانی دریافت کرده‌اند از علایم بیماری رها شده‌اند و توانسته‌اند در زندگی خود عملکرد بهتری داشته باشند. روان‌درمانی نشان داده است که باعث بهبود هیجان‌ها و رفتارهای فرد می‌شود و با تغییرات مثبتی در مغز و بدن همراه است.

مقاله مرتبط: اثرات مشاوره و روان درمانی

مقاله مرتبط: روان درمانی و مشاوره مرکز اکسیر

مقاله مرتبط: مرکز مشاوره و روانشناسی شرق تهران

ما در این مقاله سعی کردیم ضمن معرفی خدمات مرکز روانشناسی اکسیر، یک آدرس مرکز مشاوره تهرانپارس به نام مرکز مشاوره اکسیر را به شما معرفی کنیم.

مرکز مشاوره و روانشناسی اکسیر و نیز مرکز مشاوره کیمیا در شرق تهران، در زمینه مشاوره، روانشناسی، روانپزشکی و روانسجی به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی (مهارت های زناشویی، مهارت های فرزند پروری، مهارت های زندگی، خلاقیت، و…) فعالیت می‌کند. حیطه اصلی فعالیت‌های این مرکز شامل کودک، نوجوان، بزرگسال، شغلی، جنسی و … است.علاوه بر این در این مرکز انواع آزمون‌های استعداد یابی و روانی نیز برگزار می‌شود. کادر مجرب و متخصص ما همه روزه پذیرای شما عزیزان در شعبه غرب تهران و شرق تهران می‌باشند.

فلکه اول تهران پارس ، خیابان امیری طائمه پلاک ۱۲ واحد ۱

۷۶۷۱۰۸۲۳ – ۷۷۸۸۲۸۱۷ – ۷۶۷۱۰۸۱۹

 

/* Color */
.bookly-form-group > label,
.bookly-label-error,
.bookly-progress-tracker > .active,
.bookly-form .picker__nav–next,
.bookly-form .pickadate__nav–prev,
.bookly-form .picker__day:hover,
.bookly-form .picker__day–selected:hover,
.bookly-form .picker–opened .picker__day–selected,
.bookly-form .picker__button–clear,
.bookly-form .picker__button–today,
.bookly-columnizer .bookly-hour span.bookly-waiting-list {
color: #f4662f!important;
}
/* Background */
.bookly-progress-tracker > .active .step,
.bookly-form .picker__frame,
.bookly-service-step .bookly-week-days label,
.bookly-repeat-step .bookly-week-days label,
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover .bookly-hour-icon span,
.bookly-btn,
.bookly-btn:active,
.bookly-btn:focus,
.bookly-btn:hover,
.bookly-btn-submit,
.bookly-round,
.bookly-square {
background-color: #f4662f!important;
}
.bookly-triangle {
border-bottom-color: #f4662f!important;
}
/* Border */
.bookly-form input[type=”text”].bookly-error,
.bookly-form input[type=”password”].bookly-error,
.bookly-form select.bookly-error,
.bookly-form textarea.bookly-error,
.bookly-extra-step div.bookly-extras-thumb.bookly-extras-selected {
border: 2px solid #f4662f!important;
}
/* Other */
.bookly-form .picker__header { border-bottom: 1px solid #f4662f!important; }
.bookly-form .picker__nav–next:before { border-left: 6px solid #f4662f!important; }
.bookly-form .picker__nav–prev:before { border-right: 6px solid #f4662f!important; }
.bookly-service-step .bookly-week-days label.active, .bookly-repeat-step .bookly-week-days label.active { background: #f4662f url(https://psychoexir.com/wp-content/plugins/bookly-responsive-appointment-booking-tool/frontend/resources/images/checkbox.png) 0 0 no-repeat!important; }
.bookly-pagination > li.active, .bookly-columnizer .bookly-day, .bookly-schedule-date { background: #f4662f!important; border: 1px solid #f4662f!important; }
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover { border: 2px solid #f4662f!important; color: #f4662f!important; }
.bookly-columnizer .bookly-hour:hover .bookly-hour-icon { background: none; border: 2px solid #f4662f!important; color: #f4662f!important; }

 

[email protected]

[email protected]

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

مشکلات زندگی در نزدیکی خانواده همسر

مرکز مشاوره تلفنی تهرانپارس

وقتی محل سکونت  زوجهای جوان پس از ازدواج در آپارتمان خانواده همسر تعیین می شود باید خود را آماده تنش های بین فردی زیادی بکنیم.

مردها باید بتوانند محل سکونتی را برای ازدواج فراهم کنند و گویا با توجه به مشکلات اقتصادی، حاصل دسترنج چندین ساله زندگی والدین ساخت یک آپارتمان شده که واحدی به تک تک اعضای خانواده داده اند.

همین باعث میشود برای فرزندشان به خواستگاری بروند و سرشان را به نشانه افتخار بالا نگه دارند که فرزندمان خانه دارد.

اما، این خانه، خانه نمی شود!

شاید از هر بیست یا سی پرونده مشابه این وضعیت یکی یا دو مورد بیشتر نبوده که زن توانسته با خانواده شوهر، مادر شوهر، برادر شوهر، جاری و خواهر شوهر، سازگار شود.

و چنین انتخابی، فقط ریسک است.

چنان مسائل ظریفی از مداخله خانواده ها پیش می آید که فکرش را هم نمی کنید.

بنابراین در انتخاب محل سکونت دقت کنید و تا می توانید برای حفظ حرمتها و همان مثل معروف دوری و دوستی، فاصله خود را حفظ نمایید.

در صورت مخالفت آقایان با دور شدن از محل سکونت والدین خود، پیش از عقد و ازدواج با مشاور زوج درمانگر مشورت کنید.

اگر شوهرتان همکاری نمی کند، دست نگه دارید!

اگر همکاری می کند، خبر خوبی است و باید تمام عوامل و احتمالاتِ مشکل ساز بررسی شود حتی میزان وابستگی ها 

پذیرش کلینیک روانشناسی:

02177249607  —  02177450159  — 09036019760 (پیامگیر واتس اپ در ایام تعطیل)

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام- بعد از میدان صـد- ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5- واحد20

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

ما چه کسی هستیم!؟

انسان می‌تواند در تنهایی همه‌چیز به دست
آورد، الا شخصیت!

شخصیت در ذاتش، واکنش دیگران است به گفتار و
اعمال ما…

برای همین است در بحث خودشناسی ،سوالِ مهمی وجود دارد و  آن اینکه دیگران، ما را چگونه می بینند؟

یا اطرافیان در مورد ما چه می گویند؟ یا چطور ما را می شناسند!؟

پذیرش کلینیک مشاوره روانشناسی:

02177249607   —  02177450159  —  09036019760  (پیامگیر واتس اپ همه روزه و ایام تعطیل)

نشانی کلینیک: میدان رسالت -خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صد -ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

امین میرموسوی

مرکز مشاوره تلفنی تهرانپارس

مشاور ارشد خانواده

اخلاق بد در ازدواج

شما با اخلاق بد نمی توانید رابطه را پیش ببرید!

اگر همین الان مخاطب این مطلب می گوید من خانه دارم، ماشین دارم، کار د ارم، دیگه چی باید داشته باشم وقتی اینقدر کاملم!

پاسخ این است که اخلاق باید داشته باشی!

اگر کسی راحت بگوید من اخلاق دارم، باید به این فرد شک کرد!

رابطه، تئوری و در حد حرف نیست

خیلی و خیلی دشوارتر از آن چیزی است که همین لحظه فکر می کنید.

در اخلاق، از خودگذشتن هست،

انعطاف پذیری هست

خودخواهی نیست. 

جالب اینجا ست که برخی می گویند من خودخواه نیستم ولی در جلسه مشاوره به هزار و یک نشانه به خودشان ثابت می کنم خودخواه هستند.

اینجاست که می فهمیم هنوز خودمان را نمی شناسیم و میخواهیم ازدواج کنیم.

اگر می خواهید لطف بزرگی به خودتان، همسرتان، خانواده و جامعه کنید و مسئولیت احساس می کنید لطفا اول خودتان را بشناسید.

اخلاق داشته باشید و زندگی مشترک را درک کنید.

پذیرش کلینیک روانشناسی: 02177249607  —  02177450159–  09036019760 (پیام گیر واتس اپ  همه روزه و ایام تعطیل)

نشانی: میدان رسالت-خیابان هنگام-خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

حل تعارض همسران با زوج درمانی

حل تعارض همسران با زوج درمانی امکان پذیر است.

تعارض و مشاجره در زندگی همسران می تواند ناشی از نوع و میزان ایفای نقش همسران باشد.

کسی که در خود توانمندی های بسیاری سراغ دارد و حتی برای اطرافیان خود نقشهای حمایتی بسیاری ایفا می کند ممکن است بدون اینکه قصدی داشته باشد با دخالت ناخواسته در برخی تصمیمها، دست کم  باعث دو مشکل می شود:

*ایجاد تنش و ناراحتی به دلیل دخالت ناخواسته در تصمیم گیریها

*نادیده گرفتن یا حذف عضوی از خانواده( مثلا همسر) از مسئولیت های زندگی

_______________________________

زوج درمانگر کیست؟

زوج درمانگر کسی است که با هدف تغییر دادن روابط میان زوجین، نقشها و رفتار آنها نسبت به همدیگر اقدام به برگزاری جلسات درمانی مشترک با همسران می کند.

پذیرش کلینیک روانشناسی: 02177249607  —  02177450159  —  09036019760(پیام گیر واتس اپ همه روزه و ایام تعطیل)

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

بعضی همسران خوب حرف نمی زنند!

بعضی همسران خوب حرف نمی زنند! و بارها گفته ام و تکرار می کنم که وقتی یک زوج درمانگر یا مشاور خانواده بین همسران قرار می گیرد و گفتگوهای آنها را ترجمه می کند یعنی یکی از آنها یا هر دو، نمی توانند پیام شفاف یا واضحی را به نفر مقابل انتقال دهند.

هر زمان مشاور بگوید: منظور از این همه هیجان یا این طرز صحبت چه هست و می خواهی چه چیزی را بگویی؟

و تازه از این جا به بعد پیام اصلی شفاف بیان می شود

این یعنی ناتوانی در انتقال مطلب و ضعف در گفتگو

تا اوضاع اینگونه باشد، هیچ گاه مشکلی حل نمی شود.

زیرا مشاور و زوج درمانگر که در منزل شما نیست که حرفهای شما را شفاف کند و پیام اصلی را پیدا کند.

پس باید بتوانید بالغانه و شفاف حرف خود را بزنید.

مثال:

نمی خوام

نمی تونم بگم…

حتما یه دلیلی دارم…

حالا بعدا می گم…

چقدر سوال می پرسی…

سوال از طرف مشاور: منظور این عبارتها چیه؟ چه چیزی باعث میشه این شکلی صحبت کنی؟ می خواهی چه چیزی را بگویی؟

پاسخ: چون همش کنترلم می کنه، به من اعتماد نمی کنه

تازه شکایت اصلی مشخص شد.

مثالی دیگر

اگر دوست داشتی به پدرم زنگ بزن و تولدشو تبریک بگو

پیام دریافتی از طرف همسر:

 اینجوری که بیان شده یعنی حق انتخاب دارم، پس زنگ نمی زنم.

نتیجه: دعوا و تازه بیان می شود که چرا زنگ نزدی!؟

پاسخ همسر: اااا تو که از من نخواستی زنگ بزنم، گفتی اگه دوست داشتی!

پس از بررسی مشاور و تلا ش برای شفاف سازی، مشخص می شود که جمله یا پیام اصلی این بوده که:

 خیلی دوست دارم به پدرم زنگ بزنی و تولد رو تبریک بگی؛ یا حتما زنگ بزن!

ولی تبدیل شده به:

اگر دوست داشتی به پدرم زنگ بزن و تولدشو تبریک بگو

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

زندگی کدام زوجها موفق است؟

می
دانید کدام زوجها از مرکز مشاوره با نتیجه خوبی خارج می شوند و شانس ادامه زندگی
مشترک شان بیشتره!!؟

همسرانی که
برای سازش تلاش می کنند و از همه مهمتر از یکدیگر تاثیر می پذیرند چون واقعیت این
است که زندگی شان را می خواهند و دوست دارند و نقد را می پذیرند.

این رو در
جلسه های زوج درمانی بارها شاهد بودم!

زبان بدن
خیلی بیشتر از کلام با مشاور حرف می زنه!

 

پذیرش کلینیک: 02177249607  —  02177450159  —  09036019760 (پیام گیر واتس اپ)

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

به روزترین مطالب روانشناسی را در اینستاگرام کلینیک دنبال کنید

امین میرموسوی

مشاور ارشد خانواده

چه ویژگیهایی برای ازدواج مناسب نیست؟

ازدواج نوعی رابطه بین زن و مرد است که در آن نیاز به استقلال همسران نسبت به همدیگر، برابر

وابستگی شان متقابل

 و وظیفه ی شان دوطرفه است.

این به عنوان یک  تعریف واقع بینانه از ازدواج ، درست است و می توان فهمید که چه ویژگیهایی برای ازدواج مناسب نیست؟

زیرا در آزمونهای شخصیتی که از مراجعان در دوره پیش از ازدواج می گیریم و در مواردی که بعدا به ما مراجعه می کنند شاهد بودیم در اغلب کسانی که یکی از طرفین رابطه، درجه استقلال یا آزادیشان زیاده بوده، در برابر محدودیت های ازدواج، ناسازگاری نشان داده اند و همین سبب مراجعه بعدی آنها شده

یعنی ورود به جلسات زوج درمانی

این لزوماً بد نیست؛ فقط نیاز به جلسه های زوج درمانی است

اما برخی افراد واقعاً نمی توانند خود را با ویژگیهای یک ازدواج، تطبیق دهند و مرتبا می خواهند گریز بزنند و حتی تصور می کنند همسرشان زیاده خواه است.

حالا اگر می گویید چرا برخی با این ویژگی ازدواج هم می کنند! پاسخ این است که: “خودخواهی” را هم به این ویژگی اضافه کنید تا کامل شود!

اینجاست که درک درستی از مشکلات ازدواج وجود ندارد، چون افراد خودشان را خوب نمی شناسند و فقط می خواهند ازدواج کنند.

در صورتی که برای درک متقابل و توجه به نیازهای یکدیگر می بایست وابستگی متقابلی وجود داشته باشد، استقلال برابر باشد، زیرا اگر یکی استقلال زیادی مطالبه کند و دیگر کمتر و وابستگی بیشتری داشته باشد، آغاز تنش و ناراحتی خواهد بود.

پذیرش کلینیک روانشناسی

02177249607  —  02177450159  —  09036019760  (پیام گیر واتس اپ)

نشانی: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام-بعد از میدان صدم-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20

جدیدترین مقاله های روانشناسی در سایت کلینیک مشاوره:

https://familycounseling.ir/blog

امین میرموسوی

مشاور خانواده

در بحرانهای عاطفی حمایت کننده باشید

وقت یک بحران عاطفی در رابطه پیش می آید و مشخصاً یک نفر لطمه ای تجربه کرده، لطفا شکیبایی خودتان را افزایش دهید و این قدر در ادامه ی همین جمله زود نپرسید: تا کی!؟ تا کجا!؟

خیانت می کنید بعد متوقع هستید مسائل، خیلی مردانه و سریع حل و فصل شود!؟

به طور کلی در بحرانهای عاطفی و هر موضوعی که بار هیجانی زیادی داشته باشد، همراهی و همدلی بیش از هر چیزی لازم است.

دو نفر نمی توانند هر دو طلبکارِ رابطه باشند.

هر دو نفر نمی توانند در آن واحد حمایت و حال خوب را از هم مطالبه کنند!

در عین حال هر دو نفر ضروری است از متخصص روانشناس کمک بگیرند.

خیلی وقتها گفتگوی همسران در شرایط بحرانی نیاز به اصلاح دارد که بهترین حالت این است که به زوج درمانگر مراجعه کنند.

پذیرش کلینیک روانشناسی:

02177249607  —  02177450159  —  09036019760 (پیام گیر واتس اپ)

نشانی: میدان رسالت-خیابان هنگام-خیابان فرجام-بعد از میدان صد-ساختمان پزشکان نگین-طبقه 5-واحد20


+ بیشتر …

مشاوره ازدواج و طلاق

مشاوره ازدواج و طلاق

سکس تراپی

مشاوره کودک و نوجوان

گروه درمانی

مرکز مشاوره تلفنی تهرانپارس

جهت دریافت نوبت مشاوره روانشناسی همه روزه می توانید با شماره 09120301920تماس حاصل فرمایید

09120301920

info@khanevademan.com

www.khanevademan.com

لیست کاملی از مراکز مشاوره شرق تهران را در پایین برای شما مخاطب عزیز به همراه شمراه تلفن پذیرش و آدرس را آورده ایم. اگر به دنبال دفاتر روانشناسی خوب در شرق تهران در حوزه های ( مشاوره ازدواج ، خانواده ، کودک ، نوجوان ، مشاوره تحصیلی ، اضطراب و.. ) از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک منصوره شهریاری احمدیآدرس:تهرانپارس ، بالاتر از فلکه اول ، نبش کوچه اصغری (۱۵۶ غربی)،پلاک ۲ ، واحد ۱۳تلفن پذیرش :۰۲۱-۷۷۲۹۶۹۵۳ – 09337755304

کلینیک آرامش نوین

درمانگر : رقیه علی نژاد

خدمات :مشاوره خانواده ، زوج درمانی ، پیش از ازدواج ، فرزند پروریآدرس :فرمانیه ، بلوار شهید اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی ، ساختمان پارسیان ، طبقه ۵تلفن پذیرش :۰۹۳۰۶۴۴۱۴۸۵مرکز مشاوره تلفنی تهرانپارس

در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی لینک مراکز مشاور خانواده و ازدواج تهران دفاتر روانشناسی و مشاوره گرایش های مختلف در سایر نواحی تهران را مشاهده کنید.

لیست فوق لیستی از مراکز مشاوره روانشناسی شرق تهران در حوزه های خانواده ، ازدواج ، روانشناس کودک ، نوجوان ، اضطراب ، موفقیت ، سکس تراپیست و.. می باشند. هر کدام نام روانشناس شرق تهران به همراه شماره تلفن ، آدرس مطب ، و تخصص های مربوطه آورده شده است. با کلینیک بر روی جزیئیات مطب می توانید جزیئیات دیگر کلینیک را مشاهده کنید.

اگر رواشناس شاغل در شرق تهران هستید و نام خود را در لیست فوق نمی بینید از طریق لینک زیر مشخصات دفتر خود را به همراه تخصص های مربوطه ( مشاوره خانواده شرق تهران ، رواشناس کودک ، نوجوان ، ازدواج ، و.. ) وارد نمایید.

در لیست فوق به نشانی مورد نظر خود دقت کنید. لیست مراکز مشاوره شرق تهران شامل مراکز مشاوره و روانشناسی شرق تهراناست که این مناطق عبارتند از : تهران نو، مشاور تهرانپارس ، کالاد ، شمس‌آباد ، حکیمیه ، نیروی هوایی ، نظام آباد ، نارمک ، شهرک امید ، مشاوره خیابان پیروزی ، گرگان ، وحیدیه ،، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره شرق تهران یا روانشناس خوب شرق تهران کسی است که دارای تخصص های مشخص ، علم به روز و تجربه بالا باشد. لیست روانشناسهای شرق تهران که در بالا ذکر شده است همگی دارای پروانه معتبر از سازمان روانشناسی ایران یا سازمان بهزیستی هستند که در محدوده های شرق شهر تهران فعالیت دارند.

یک روانشناس می تواند براساس حوزه تخصصی و مورد علاقه خود خدمات مشاوره پیش از ازدواج ، ازدواج ، طلاق ، خانواده ، فرزند پروری ، کودک ، نوجوان ، جوان را ارائه بدهد. همچنین می تواند در زمینه موفقیت ، استقلال ، اضطراب ، ترس های شبانه کودک به شما کمک شایانی کند.

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

ایمیل خود را وارد کنید:

مرکز مشاوره تهرانپارس به صورت شبانه روز آماده رائه خدمات روانشناسی به شما عزیزان میباشد . برای تنظیم وقت با شماره ۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲ تماس بگیرید . اگر به دلیل دوری مسیر ،ترافیک و شمغله کاری قادر به

انجام مشاوره به صورت حضوری نیستید ،از خدمات مشاوره تلفنی استفاده کنید . مشاوره های تلفنی با همین کیفیت مشاوره حضوری انجام میشود . این مرکز با همکاری روانشناسان با تجربه و با کفایت در خدمت شما عزیزان میباشد .

تنظیم وقت مشاوره تلفنی در تمامی ساعات شبانه روز امکان پذیر است . گاهی در ساعاتی از شبانه روز به مشکلاتی برمیخوریم و یا سوالاتی در ذهن داریم که نیازمند مشاوره تلفنی حتی کوتاه هستیم . پس این شماره را به خاطر بسپاریدمرکز مشاوره تلفنی تهرانپارس

و تماس بگیرید .

هزینه جلسات به صورت نیم ساعته میباشد . روانشناسان مرکز دارای مدرک دکتری تخصصی رشته روانشناسی هستند . در تمامی زمینه های خانواده ،ازدواج ،کودک ،نوجوان  و مشاوره های فردی قادر به پاسخگویی به سوالات شما میباشند .

هزینه جلسات طبق نرخ سازمان نظام روانشناسی میباشد و برای اطلاعات از هزینه دقیق جلسات با مرکز تماس بگیرید . تشکر مدیریت مرکز مشاوره

مرکز مشاوره تهرانپارس

مرکز مشاوره  واقع در اقدسیه میباشد . اما جهت انجام مشاوره های تلفنی ساکنین محترم منطقه تهرانپارس میتوانند از خدمات مشاوره تلفنی استفاده نمایند . و یا اگر تمایل به مشاوره حضوری داتشه باشند رزور وقت کنند.

جهت تنظیم وقت با شماره های ۰۲۱۲۶۱۳۵۳۹۷ و ۰۲۱۲۶۱۳۵۵۴۲ تماس بگیرید . مشاوره تلفنی هماهنند جلسات مشاوره حضوری به طور معمول هفته ای یکبار میباشد . و. البته زمان و تاریخ دقیق با مشورت مراجع عزیز و نظر دکتر میباشد .

انجام مشاوره های قبل از ازدواج به همراه تست های لازمه نیز امکان پذیر است . انجام تست ها به صورت آنلاین و یا از طریق برنامه های مختلف امکان پذید است .

 

 

مرکز مشاوره اقدسیه واقع در بلوار ارتش – میدان ارتش – کوچه طاهری – پلاک۲ – واحد ۷

مرکز مشاوره

نظرات بسته شده است.

.searchwp-live-search-results {
opacity: 0;
transition: opacity .25s ease-in-out;
-moz-transition: opacity .25s ease-in-out;
-webkit-transition: opacity .25s ease-in-out;
height: 0;
overflow: hidden;
z-index: 9999995; /* Exceed SearchWP Modal Search Form overlay. */
position: absolute;
display: none;
}

.searchwp-live-search-results-showing {
display: block;
opacity: 1;
height: auto;
overflow: auto;
}

.searchwp-live-search-no-results {
padding: 3em 2em 0;
text-align: center;
}

.searchwp-live-search-no-min-chars:after {
content: “به تایپ کردن ادامه دهید”;
display: block;
text-align: center;
padding: 2em 2em 0;
}

/* */

مرکز مشاوره تهران تحت حمایت کانون مشاوران ایران و دارای بهترین کادر مشاوره ای با هدف پیشگیری و درمان مشکلات روحی روانی  و و همینطور پیشگیری از آسیب های روانی و اجتماعی و بالا بردن سطح علم روانشناسی همشهریانعزیز تهرانی می­باشد. این مرکز با راه اندازی مرکز مشاوره منطقه ۴ تهران و با اهداف دیگر که شامل  بالا بردن سطح دانش و بینش روانشناختی در زمینه مسائل، مشکلات و نیازهای جامعه امروزی و راهنمایی جوانان و نوجوانان و والدین آنها در راستای شناخت صحیح قابلیت ها و مشکلات خود و راهنمایی جوانان در تصمیم­گیری با آگاهی کامل، منطقی و حسن انتخاب و راهنمایی ساکنین این منطقه در حل مشکلات رفتاری، عاطفی، شناختی، خانوادگی و مسائل مربوط به ازدواج  می باشد، آماده خدمتگذاری است.

مرکز مشاوره منطقه ۴ تهران به منظور سهولت و صرفه جویی زمان برای مراجعین اقدام به  ایجاد نمایندگی، مرکز مشاوره نارمک، مرکز مشاوره لویزان ، مرکز مشاوره هنگام ، مرکز مشاوره باقری و مرکز مشاوره تهرانپارس کرده است.

در این مرکز بحث های تخصصی توسط کارشناسان مجرب ما در زمینه های  مشاوره ازدواج نارمک ،  مشاوره خانواده نارمک ،  مشاوره ازدواج لویزان ،  مشاوره خانواده لویزان ، مشاوره ازدواج تهرانپارس و مشاوره خانواده تهرانپارس پیگیری شده و مشاوران ما آماده پاسخگویی به آن می باشند.  آدرس مراکز مشاوره خانواده در تهران از ما بخواهید.

سلام با پسری دوست هستم که ادعا میکند علاقه زیادی به من دارد اما خیلی اذیتم میکند و در همه چیز نظر خود و خانواده اش را مقدم میداند و اینکه در هر کاری منت میگذاردمرکز مشاوره تلفنی تهرانپارس

پاسخ

دروغ میگه آدمو وقتی به کسی علاقه مند باشه اذیتش که نمیکنه

سلام من حدود ٨ساله ازدواج کردم اولش فکر میکردم مرد رویاهای منه ولی رفته رفته احساس میکنم زندگیمو باختم الانم یه دختر ۵ساله دارم من نه از لحاظ احساسی تامینم نه با وجود اشتباهات مکررش میتونم بهش اعتماد کنم لطفا منو راهنمایی کنید

البته این احساس من ماله حالا نیست عینه هشت سال زندگی ازش بارها وبار ها خواستم یا کارهای عجیبشو بزاره کنار یا منو ازاین زندگی خلاص کنه هر روزم باشکو تردید.

میگذره هر روز از خدا میخام منو نجات بده تاالان نتونستم هیچ کدوم از کاراشو ثابت کنم با این کاراش داره منو از بین میبره نمیدونم دارم به عقله خودمم شک میکنم عینه هشت سال زندگی و هیچ وقت محبته کافی ازش ندیدم هیچ وقت دوست داشتن ندیدم احترام ندیدم

پاسخ

بیشتر افراد مثل شما هستند و بعد از مدتی که زندگی کردن متوجه میشن که اونی رو که فکر میکردن پیدا نکرده ان …

ولی واقعیت اینه که تا آخر دنیا هم اگر بگردن اونی رو که میخوان نیست چون هیچ فردی تمام و کمال نیست … مهم در زندگی رسیدن به ارامشه حالا ببینید شما کجای این زندگی قرار دارید و واقعا ” چه تصمیمی قراره برای آینده زندگی خودتون بگیرید
در این مورد میتونید با این شماره هم مشاوره تلفتی انجام دهید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام لطفا شماره تلفن مرکز مشاوره  لویزان را بگوئید هرچه در سایت و و ۱۱۸جستجو کردم نبود مچکرم از توجه شما

پاسخ

در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵

۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

سلام میشه شماره تلفن مرکز مشاوره نزدیک اتوبان باقری یا تهرانپارس رو بدین؟

پاسخ

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

دفتر قیطریه:
۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸ خط ویژه
دفتر سعادت آباد:
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲ خط ویژه
دفتر شریعتی:
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵ خط ویژه

سلام من ۴ ماه که عقد کردم و حدود ٨ ماه بأهم دوست بودیم شوهرم خیلی عصبانیه فقط زمانی خوبه که حتی اگه اشتباه میکنه بگم بهترین کار همش بد دهنی میکنه زمانایی که بهش اسرار کنم که پیش دوستاش نره نمیره اما بعدش تا به کتک زدن نرسه اروم نمیشه با این کاراش زمانی میشه که شک میکنم اون موقع همش به من میگه شکاک وشروع به بد دهنی مکنه میخاد همجوره راحت باشه اما من یا خونه مادرشم یا تا دم در خونه نمیزاره بره کاملاً حبس شدم هیچ کسم ندارم همه خانوادم ایران نیستن خیلی تنهام هیچکس نیسک که دردامو ببینه نمیدونم چه مشاوره ای برم چون دیگه خودمم دارم افسرده میشم ببخشید طولانی بود

پاسخ

در این مورد حتما ” با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
دفتر قیطریه:
۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸ خط ویژه

من چهار ساله که ازدواج کردم . چند ماه پیش به خانمم شک داشتم و چند هفته پیش شکم به یقین تبدیل شد تا اینکه تصمیم گرفتم به خودش بگم و خودش هم همه چیزو اعتراف کرد که این چند سال باهاش بوده و حتی با اون فرد سکس هم داشته ، و حالا من با کوله باری از درد و نا امیدی موندم و به خودم قول دادم این راز رو بر ملا نکنم و سایت مشاوره تقاضا مندم که با سریع ترین وقت راهنمایی های لازم را در خصوص این بنده حقیر مکاتبه نمایند ، پیشاپیش از الطاف شماسپاسگذاریم . با تشکر

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

هر رفتاری که امروز میبینید در اینده هم میتونه تکرار بشه … پس تصور تغییر کردن بسیار بعیده
در ضمن باید شرایط و خصوصیات ایشون رو بشناسید و از ورود به حریمش خودداری کنید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

سلام خسته نباشید من یک ماهه ک ازدواج کردم و با شوهرم تو رابطه خیلی مشکل داریم واین همش باعث دعواوناراحتی بین ما میشه، نمیدونم باید چیکار کنم همش فکر میکنم شاید. درست بشه ولی هیچ تغییری نمی کنه مشکل ما پابرجاست

پاسخ

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
دفتر شریعتی:
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵ خط ویژه

ببخشید مدتیه مشکلی با همسرم پیدا کردم من خانمی ۳۵ساله هستم.شوهرم توی این شبکه های مجازی مثل همین
تلگرام با دختری دوست شده و حتی شماره های هم دیگر رو دارن.

وقتی باهاش برخورد میکنم ک ما دوتا بچه داریم اینا چه کاریه ک میکنی میگه این توی ذات منه نمیتونم خودم رو عوض کنم منکر این هست ک اون دختر جواب پیامهاشو میده ولی من خودم دیدم و میدونم باهم چت میکنن…
تروخدا کمکم کنید خسته شدم از بس غصه خوردم و گریه کردم
همیشه دست پیش میگیره ک اگه ادامه بدی من میدونم با تو..
تا حتی پسرم هم متوجه شده اما اون خجالت نمیکشه
کمکم کنید تروخدا

پاسخ

شما باید این مساله را در نظر بگیرید که وقتی ایشون علنی می گویند ذات را نمی توان تغییر داد و مشکلی ندارند از فهمیدن شما باید مشکلی در ارتباط بین فردی وجود داشته باشد و احساس کمبودی که در درون این فرد است و با چت در فضای مجازی اون افراد نیازهایی را مرتفع می کنند
بهتر است به جای غصه خوردن و ناراحتی خیلی منطقی بخواهید ایشون به روانشناس مراجعه کند و احتمالا خودتون هم باید مراجعه کنید

برای مشاوره حضوری و راهنمایی در این زمینه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۴۴۰۳۴۴۹۰–۰۲۱
موفق باشید

سلام ۵ سال ازدواج کردم همسری دارم بسیار درونگراس و و من برون گرا یک بچه یک ساله هم داریم توی این پنج سال هر کاری کردم که بتونم شوهرم بیشتر حرف بزنه نمیشه همش میگه درست میشم اما نمیشه هر روز سر این قضیه باهم قهر میکنیم اینقدی که حتی نمیاد ببینعه چرا باهاش قهرم خسته شدم. بریدم

پاسخ

مرکز مشاوره تلفنی تهرانپارس

دوست عزیز این ویزگی شخصیتی است و باید به روانشناس مراجعه کنید و بدونید که هر شخصیت نوع گفتار و رفتارش متفاوته و فرضا برون گراها به نوعی محبت رو نشون می دهند و درون گراها بار فتار نشون می دهند و ممکنه اصلا بیانی نداشته باشند.

این خیلی مهمه که شما تفاوت ها رو درک کنید شما ۵ ساله زندکی مشترک دارید و نمی دونم چقدر راجب این مسائل و نحوه ابراز و …

با هم حرف زدید ولی خانم ها اصولا مایلند همسرشون باهاشون حرف بزنند و از احساسات بگن از نارحتی هاشون سوال کنند ولی اگر مردی درون گرا باشد ممکنه با همه علاقه چون این شخصیت رو داره و کلا از بچگی این طور بوده با همه علاقه مندی نتونه ابراز کنه و همین دردسرساز بشه .بهتره حتما با هم به روانشناس مراجعه کنید و بدونید این ها مسائل معمولی هستند که با کمک گرفتن از فرد متخصص مرتفع خواهند شد
و حای نگرانی نیست
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴
موفق باشید

در مورد دختر ۱۹ ساله ام که تک فرزنده و از هر فرصتی برا ارتباط با پسرا دریغ نمکنه چی کار کنم با ما بیرون نمیاد میگه کار دارم و بعد میام می بینم یه سری دوست پسر و دختر رو دعوت کرده منزل و یا باههاش رفته ببرون و بعد ش هیچ معذرت خواهی و.. نمیکنه می گه من خطا نکردم و باعث اوقات تلخی و میشه چه کنم

پاسخ

با سلام تک فرزند بودن توجه بیش از حد در دسترس بودن امکانات و البته تنهایی که در این غالب جبران می شود همه و همه درسرکشی و رفتارهای نامتعارف فرزند شما موثر است .

اینکه چقدر با شما و پدرش راحت است درددل می کند بازخورد می شنود قضاوتش نمی کنید انتقاد نمی کنید و برایش مثل دوست هستید ؟

رفتار افرارپد اغلب به خاطر کمبودهای عاطفی و روانی در منزل اتفاق می افتد و تذکرات خانواده ها باعث دور شدن از فرزند شون میشه و مشکلات رو چند برابر می کند .

بهتره با هنراهی ایشون به روانشناس مراجعه کنید و یا با فردی که ارتباط خوبی با هم دارند مثل داییو خاله مراجعه کنند حتما حرف هایز برای کفتن دارد و اصولا این افراد گله اصلیشون عدم درک خانواده و تفکر قدیمی والدین می دانند ولی وقتی مخاطرات چنین ارتباط هایی گوشزد می شود به رفع مسائل کمک می شود .

امیدوارم به زودی مساله و نگرانی شما رفع شودتوجه داشته باشید که فرزندان ما محصول تربیت ماهستند و ذاتا بد نیستند منتهی شرایط و تغییرات فرهنگی الزاماتی ایجاد می کند که فکر می کنند نباید عقب تر باشند و پیش روی برایشان مشکلی ایجاد نخواهد کرد .

این یعنی برخلاف بلوغ جنسی بلوغ فکری دیرتر و با تاخیری شکل می گیرد .مدیریت درست و صبوری خانواده ها کمک بزرگی است .
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵
موفق باشید

منبع: com.مرکزمشاوره

صفحه اصلی سایت مرکز مشاوره

شما می توانید این پست را به اشتراک بگذارید!

سلام با پسری دوست هستم که ادعا میکند علاقه زیادی به من دارد اما خیلی ادیتم میکند و در همه چیز نظر خود و خانواده اش را مقدم میداند و اینکه در هر کاری منت میگذراد

دورغ میگه آدمو وقتی به کسی علاقه مند باشه اذیتش که نمیکنه

سلام من حدود ٨ساله ازدواج کردم اولش فکر میکردم مرد رویاهای منه ولی رفته رفته احساس میکنم زندگیمو باختم الانمیه دختر ۵ساله دارم من نه از لحاظ احساسی تامینم نه با وجود اشتباهات مکررش میتونم بهش اعتماد کنم لطفا منو راهنمایی کنید

البته این احساس من ماله حالا نیست عینه هشت سال زندگی ازش بارها وبار ها خواستم یا کارهای عجیبشو بزاره کنار یا منو ازاین زندگی خلاص کنه هر روزم باشکو تردید.میگذره هر روز از خدا میخام منو نجات بده تاالان نتونستم هیچ کدوم از کاراشو ثابت کنم با این کاراش داره منو از بین میبره نمیدونم دارم به عقله خودمم شک میکنم عینه ٨ سال زندگیو هیچ وقت محبته کافی ازش ندیدم هیچ وقت دوست داشتن ندیدم احترام ندیدم

خب دوست عزیز واقعا” بعد از هشت سال میخوایت چه معجزه ای رخ بده …؟
بیشتر افراد مثل شما هستند و بعد از مدتی که زندگی کردن متوجه میشن که اونی رو که فکر میکردن پیدا نکرده ان … ولی واقعیت اینه که تا آخر دنیا هم اگر بگردن اونی رو که میخوان نیست چون هیچ فردی تمام و کمال نیست … مهم در زندگی رسیدن به ارامشه حالا ببینید شما کجای این زندگی قرار دارید و واقعا ” چه تصمیمی قراره برای آینده زندگی خودتون بگیرید
در این مورد میتونید با این شماره هم مشاوره تلفتی انجام دهید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ممنون

سلام لطفا شماره تلفن مرکز مشاوره لویزان را بگوئید هرچه در سایت و و ۱۱۸جستجو کردم نبود مچکرم از توجه شما

در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵

۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

سلام میشه شماره تلفن مرکز مشاوره دم اتوبان باقری یا تهرانپارس رو بدین؟

سلام لطفا شماره تلفن مرکز مشاوره تهرانپارس یا نارمک رو بگین؟

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
دفتر قیطریه:
۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸ خط ویژه
دفتر سعادت آباد:
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲ خط ویژه
دفتر شریعتی:
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵ خط ویژه

سلام من ۴ ماه که عقد کردم و حدود ٨ ماه بأهم دوست بودیم شوهرم خیلی عصبانیه فقط زمانی خوبه که حتی اگه اشتباه میکنه بگم بهترین کار همش بد دهنی میکنه زمانایی که بهش اسرار کنم که پیش دوستاش نره نمیره اما بعدش تا به کتک زدن نرسه اروم نمیشه با این کاراش زمانی میشه که شک میکنم اون موقع همش به من میگه شکاک وشروع به بد دهنی مکنه میخاد همجوره راحت باشه اما من یا خونه مادرشم یا تا دم در خونه نمیزاره بره کاملاً حبس شدم هیچ کسم ندارم همه خانوادم ایران نیستن خیلی تنهام هیچکس نیسک که دردامو ببینه نمیدونم چه مشاوره ای برم چون دیگه خودمم دارم افسرده میشم ببخشید طولانی بود

در این مورد حتما ” با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
دفتر قیطریه:
۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸ خط ویژه

من چهار ساله که ازدواج کردم . چند ماه پیش به خانمم شک داشتم و چند هفته پیش شکم به یقین تبدیل شد تا اینکه تصمیم گرفتم به خودش بگم و خودش هم همه چیزو اعتراف کرد که این چند سال باهاش بوده و حتی با اون فرد سکس هم داشته ، و حالا من با کوله باری از درد و نا امیدی موندم و به خودم قول دادم این راز رو بر ملا نکنم و سایت مشاوره تقاضا مندم که با سریع ترین وقت راهنمایی های لازم را در خصوص این بنده حقیر مکاتبه نمایند ، پیشاپیش از الطاف شماسپاسگذاریم . با تشکر 

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام من سه سال باپسری دوستم الان شرایطش برای ازدواج آمادس و نزدیک ازدواجمون همه جورازهمه لحاظ پسرخوبیه فقط یمشکل باهاش دارم که همون دارباعث جداییمون میش تابحثمون میش فوش میدهرراهیم رفتم تغییری نکردبعدکه باهاش قهرمیکنم میادکلی عذرخواهی میکنه هرچی حرف میزنم باهاش قول میگیرم قسم میخوره تا بحثمون میشه یادش میره! دیگه تحملم تموم شدخوبی خیلی داره ولی این ویگیش میترسم بعد ازدواج تبدیل بش بکتک چیکارکنم بنظرتون؟

هر رفتاری که امروز میبینید در اینده هم میتونه تکرار بشه … پس تصور تغییر کردن بسیار بعیده
در ضمن باید شرایط و خصوصیات ایشون رو بشناسید و از ورود به حریمش خودداری کنید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

پس این آدرس و شماره تلفن مرکز نزدیک باقریتون کجاست؟؟

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام خسته نباشید من یک ماهه ک ازدواج کردم و با شوهرم تو رابطه خیلی مشکل داریم واین همش باعث دعواوناراحتی بین ما میش،نمیدونم باید چیکار کنم همش فکر میکنم شاید. درست بشه ولی هیچ تغییری نمی کنه مشکل ما پابرجاست

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
دفتر شریعتی:
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵ خط ویژه

سلام من میخواستم شماره مشاوره در لویزان و داشته باشم میشه بگید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
دفتر سعادت آباد:
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲ خط ویژه

با سلام
اصولا افراد باهوش بیشتر خود را در معرض قضاوت دیگران می بینند و به هر صحبتی واکنش نشان می دهند
البته نوع تربیت نیز موثر است اینکه به کودک بشتر از آنچه لازم است بها داده شود و هر انچه دوست دارد در دسترش قرار گیرد ممکن است فرد را دچار مشکل کند .و تحمل انتقاد یا هر مساله دیگری را ندارد .بهتر است از همین سن با مشاور حضوری صحبت شود
در این مورد با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

باسلام خدمت مسئولین عزیز وبا تشکر از سایت خوبتون
ببخشید مدتیه مشکلی با همسرم پیدا کردم من خانمی ۳۵ساله هستم.شوهرم توی این شبکه های مجازی مثل همین
تلگرام با دختری دوست شده و حتی شماره های هم دیگر
رو دارن.وقتی باهاش برخورد میکنم ک ما دوتا بچه داریم اینا
چه کاریه ک میکنی میگه این توی ذات منه نمیتونم خودم رو عوض کنم منکر این هست ک اون دختر جواب پیامهاشو میده ولی من خودم دیدم و میدونم باهم چت میکنن…
تروخدا کمکم کنید خسته شدم از بس غصه خوردم و گریه کردم
همیشه دست پیش میگیره ک اگه ادامه بدی من میدونم با تو..
تا حتی پسرم هم متوجه شده اما اون خجالت نمیکشه
کمکم کنید تروخدا

با سلام
شما باید این مساله را در نظر بگیرید که وقتی ایشون علنی می گویند ذات را نمی توان تغییر داد و مشکلی ندارند از فهمیدن شما باید مشکلی در ارتباط بین فردی وجود داشته باشد و احساس کمبودی که در درون این فرد است و با چت در فضای مجازی اون افراد نیازهایی را مرتفع می کنند
بهتر است به جای غصه خوردن و ناراحتی خیلی منطقی بخواهید ایشون به روانشناس مراجعه کند و احتمالا خودتون هم باید مراجعه کنید

برای مشاوره حضوری و راهنمایی در این زمینه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۴۴۰۳۴۴۹۰–۰۲۱
موفق باشید

سلام ۵ سال ازدواج کردم همسری دارم بسیار درونگراس و و من برون گرا یک بچه یک ساله هم داریم توی این پنج سال هر کاری کردم که بتونم شوهرم بیشتر حرفبزنه نمیشه همش میگه درست میشم اما نمیشه هر روز سر این قضیه باهم قهر میکنیم اینقدی که حتی نمیاد ببینعه چرا باهاش قهرم خسته شدم. بریدم

با سلام
دوست عزیز این ویزگی شخصیتی است و باید به روانشناس مراجعه کنید و بدونید که هر شخصیت نوع گفتار و رفتارش متفاوته و فرضا برون گراها به نوعی محبت رو نشون می دهند و درون گراها بار فتار نشون می دهند و ممکنه اصلا بیانی نداشته باشند این خیلی مهمه که شما تفاوت ها رو درک کنید شما ۵ ساله زندکی مشترک دارید و نمی دونم چقدر راجب این مسائل و نحوه ابراز و …با هم حرف زدید ولی خانم ها اصولا مایلند همسرشون باهاشون حرف بزنند و از احساسات بگن از نارحتی هاشون سوال کنند ولی اگر مردی درون گرا باشد ممکنه با همه علاقه چون این شخصیت رو داره و کلا از بچگی این طور بوده با همه علاقه مندی نتونه ابراز کنه و همین دردسرساز بشه .بهتره حتما با هم به روانشناس مراجعه کنید و بدونید این ها مسائل معمولی هستند که با کمک گرفتن از فرد متخصص مرتفع خواهند شد
و حای نگرانی نیست
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴
موفق باشید

در مورد دختر ۱۹ ساله ام که تک فرزنده و از هر فرصتی برا ارتباط با پسرا دریغ نمکنه چی کار کنم با ما طفر نمیاد میگه کار دارم وبعد میام می بینم یه سری دوست پسر و دختر رو دعوت کرده منزل و یا باههاش رفته ببرون و بعد ش هیچ معذرت خواهی و.. نمیکنه می گه من خطا نکردم و باعث اوقات تلخی و میشه چه کنم

با سلام تک فرزند بودن توجه بیش از حد در دسترس بودن امکانات و البته تنهایی که در این غالب جبران می شود همه و همه درسرکشی و رفتارهای نامتعارف فرزند شما موثر است .اینکه چقدر با شما و پدرش راحت است درددل می کند بازخورد می شنود قضاوتش نمی کنید انتقاد نمی کنید و برایش مثل دوست هستید ؟رفتار افرارپد اغلب به خاطر کمبودهای عاطفی و روانی در منزل اتفاق می افتد و تذکرات خانواده ها باعث دور شدن از فرزند شون میشه و مشکلات رو چند برابر می کند .بهتره با هنراهی ایشون به روانشناس مراجعه کنید و یا با فردی که ارتباط خوبی با هم دارند مثل داییو خاله مراجعه کنند حتما حرف هایز برای کفتن دارد و اصولا این افراد گله اصلیشون عدم درک خانواده و تفکر قدیمی والدین می دانند ولی وقتی مخاطرات چنین ارتباط هایی گوشزد می شود به رفع مسائل کمک می شود .امیدوارم به زودی مساله و نگرانی شما رفع شودتوجه داشته باشید که فرزندان ما محصول تربیت ماهستند و ذاتا بد نیستند منتهی شرایط و تغییرات فرهنگی الزاماتی ایجاد می کند که فکر می کنند نباید عقب تر باشند و پیش روی برایشان مشکلی ایجاد نخواهد کرد .این یعنی برخلاف بلوغ جنسی بلوغ فکری دیرتر و با تاخیری شکل می گیرد .مدیریت درست و صبوری خانواده ها کمک بزرگی است .
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵
موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مرکز مشاوره وابسته به کانون مشاوران ایران می باشد.

روند

مرکز مشاوره ازدواج و خانوده نیک همراه – گروه مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده نیک همراه

خانواده یکی از مهم ترین ارکان جامعه است و سلامت خانواده، سلامت جامعه را بدنبال دارد. مشاوره خانواده شاخه ای از رشته مشاوره روانشناسی ست که هدف اصلی این نوع مشاوره، کمک به بهبود روابط خانواده در برقراری ارتباطات سالم و رفع مشکلات پیش آمده است. در جلسات مشاوره خانواده راه های بهبود روابط خانواده و کنترل خود در زمان بروز مشکلات، بر اساس شخصیت اعضای خانواده آموزش داده می شود. گروه مشاوران نیک همراه، در زمینه مشاوره خانواده در تهرانپارس، همراه شماست . نیک همراه امکان مشاوره خانواده حضوری در تهرانپارس و همچنین مشاوره خانواده تلفنی را برای افرادی که نیازمند کمک سریع هستند، فراهم کرده است.

سلامت خانواده یکی از مهم ترین دغدغه جامعه شناسان برای داشتن یک جامعه سالم و تاثیرگذار است از طرفی با توجه به تفاوت های رفتاری و فرهنگی و شرایط حاکم بر جامعه، احتمال بروز مشکلات مختلفی در خانواده ها وجود دارد. ارائه راه کار و حل این مشکلات معمولا توسط مشاوران خانواده مجرب، صورت می گیرد. به طور کلی مشاوره خانواده یکی از انواع روان درمانی ست که در راستای بهبود روابط اعضای خانواده و از بین بردن استرس ها و تنش ها تلاش می کند. در مشاوره خانواده به بررسی رفتار فرد به فرد اعضای خانواده و نقش آنها در خانواده دقت می شود. مشاوره خانواده سعی می کند با تمامی اعضای خانواده جلسات روان درمانی داشته باشد البته این به آن معنا نیست که همه اعضای خانواده در جلسه مشاوره حضور دارند.

هر خانواده در زندگی روزمره با مشکلات متعددی روبروست که گاهی از داخل خانواده و گاهی از بیرون خانواده بروز می کنند و یک خانواده سالم قطعا باید توانایی بالایی در برقراری تعادل بین فشارهای خارج و داخل خانواده را داشته باشد. مشاوران خانواده بر این اعتقادند که در بیشترمواقع، مشکلات خانواده ها ریشه در عدم توانایی در تعامل و گفتگو دارد و سعی بر حل مشکلات در این زمینه دارند. از مهم ترین مزایای مشاوره خانواده می توان به موارد زیر اشاره کرد:مرکز مشاوره تلفنی تهرانپارس

هدف مشاوره خانواده این است که با استفاده از ویژگی‌های هر فرد از اعضای خانواده به بهبود روابط و سطح زندگی خانواده ها کمک کند. مشاوره خانواده محدود به زن و شوهر نمی شود و ممکن است جلسات مشاوره برای تمام اعضای خانواده و یا افراد خاصی که تمایل به شرکت دارند، برگزار شود.  در اینجا می توان به مواردی که در محدوده فعالیت های مشاوره خانواده قرار می گیرد اشاره کرد:

مشاوره خانواده می تواند در تمامی شرایط اعم از لحظات پر تنش، اعصبانیت های به وجود آمده و متداول، غم و اندوه حاصل از اتفاقی خاص و بسیاری دیگر از شرایط کمک رسان شما باشد و میتواند به درک متقابل اعضا از یکدیگر راهنما باشید تا در نهایت خانواده به بهترین شکل ممکن به تعامل برسند.

هزینه مشاوره خانواده به نوع مشکل خانواده و تعداد جلساتی که مشاور خانواده برای افراد در نظر می گیرد، بستگی دارد. معمولا با توجه به مشکلات خانواده تعداد جلسات مشاوره خانواده بین 3 تا 6 جلسه در نظر گرفته می شود و نتیجه همکاری و توافق دو جانبه اعضای خانواده و مشاور است. هر جلسه ممکن است حدود ۵۰ دقیقه طول بکشد و فاصله بین هر جلسه هم با توجه به عوامل مختلف در زمان های مشخصی تعیین می شود و بنا بر توافق دو جانبه اعضای خانواده و مشاور مشخص می شود. هزینه مشاوره خانواده در شرق تهران بسیار مناسب است و تعرفه مشخصی دارد.

مشاوران نیک همراه آمادگی دارند که در زمینه مشاوره خانواده در کنار شما عزیزان باشند. برای رزرو وقت مشاوره خانواده حضوری در تهرانپارس با ما تماس بگیرید.

021-28424894

آخرین نوشته ها


والدین مجرد چه مشکلاتی دارند؟


نحوه کنترل خشم در نوجوانان

در خبرنامه نیک همراه عضو شوید و آخرین اخبار و مقالات را در ایمیل خود بخوانید.

قدرت گرفته از

خیلی خوشحالیم که امروز با شما همراهیم. این جا وب سایت گروه مشاوران نیک همراه است که با هدف ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه های مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره دوران نامزدی، مشاوره ی کودک و مشاوره تحصیلی(دانش آموزان و دانشجویان) بنا شده است و سعی در خدمت گزاری و ارائه بهترین راه حل ها را به شما عزیزان دارد

برترین پست ها


مراحل رابطه زناشویی


رابطه از راه دور


عشق بی قید و شرط چیست؟

ازدواج


مراحل رابطه زناشویی


تعهد به همسر چیست؟


حد و مرز روابط چگونه است؟


شیوه های رفتار عاشقانه با همسر


نشانه های ازدواج ناموفق

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

مرکز مشاوره تلفنی تهرانپارس
مرکز مشاوره تلفنی تهرانپارس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *