مرکز مشاوره رایگان تهران

 
helpkade
مرکز مشاوره رایگان تهران
مرکز مشاوره رایگان تهران

با حضور ۱۴۷ نفر به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه تهران برگزار گردید

در سی و یکمین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌های کشور

اولین جلسه شورای هماهنگی پیشگیری از آسیب‌های روانی و اجتماعی استان تهران در سال ۹۹ به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد.

مرکز مشاوره رایگان تهران

نشانی:

تهران خیابان انقلاب،خیابان ۱۶ آذر،خیابان پرفسور ادوارد براون – پلاک ۱۳و ۱۵

پست الکترونیکی:

دورنگار:

66416130-021


پذیرش‬ و‬ مشاوره: ۶۶۴۱۹۵۰۴-۰۲۱ / ‏۰۲۱-۶۱۱۱۳۲۰۹

واحد نوروتراپی: ۶۶۴۱۰۶۲۰-۰۲۱ ‏

واحد اداری: ۶۶۴۸۰۳۶۶-۰۲۱

مرکز مشاوره خانواده رایگان در تهران آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و سایر شهرستان ها است.

مشکلات خانوادگی هر انسان را می توان با روش های مختلفی مانند مشکلات دیگر مواجه کرد.

مثال هایی از مسائل عاطفی، احساسی، اخلاقی و اجتماعی هستند که همه آنها به عقب می روند.

هنگامی که ازدواج به درستی انجام می شود، به این معنی است که مردان و زنان با بلوغ فکری، اجتماعی، احساسی و اخلاقی وارد زندگی می شوند، قطعا مشکلی خاص نخواهند داشت.

مرکز مشاوره رایگان تهران

در مقاله در مورد حل مسائل مربوط به خانواده با کنترل احساسات می گوییم که در مورد اختلافات خانوادگی معمولا دو حالت پیش می آید:

به طور طبیعی، اولین گزینه یک راه حل منطقی برای مشکلات خانوادگی است و بدون هیچ هزینه ای باید از خشم اجتناب کرد.

اما گاهی اوقات شرایطی که تا کنون ادامه دارد، گفتگو منطقی و محترمانه امکان پذیر نیست.

در این مورد ممکن است گزینه سوم وجود داشته باشد.

فرم زیر را پر کرده و سوال خود را با توضیحات کامل بیان کنید.

حتما نام مستعار استفاده کنید چون تمامی مطالب در سایت نمایش داده می شود.

پاسخ شما بر اساس زمان تخمین زده شده (حدود ۵ تا ۳۰ دقیقه) در پایین همین صفحه همراه پاسخ ارسال می شود.

لذا صفحه را باز نگه دارید.

نام مستعار *

ایمیل *

عنوان *

پیام *

7 + 1 = ?برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید *

شاید بهتر باشد آموزش اصول گفتگوی موفق برای حل مشکلات مرتبط با خانواده از دوران کودکی همراه با دیگر دوره های مبتنی بر ابتدایی را بگذرانید.

از آنجا که این مهارت نیاز به ازدواج موفق دارد، و ازدواج موفق پایه و اساس یک خانواده شاد است و بنابراین پیشگامان جامعه ی سالم و شهروندان موفق است.

متأسفانه اکثر زوج جوان مهارت لازم برای صحبت در مورد مشکلات خانوادگی ندارند، بنابراین حتی کوچکترین سوء تفاهم ها با صلح حل نمی شود.

به همین دلیل، وقوع هر مشکلی معمولا آنها را به اختلاف می اندازد و مشکل را نادیده می گیرد و از صحبت در مورد آن جلوگیری می کند.

در زیر، ما درباره عواقب اجتناب از حل فوری مشکلات و راه حل برای جلوگیری از آن بحث خواهیم کرد.

فرض کنید شما و همسرتان می خواهید سفر کنید، اما شما با انتخاب یک مقصد مشکل دارید، و هر شهر دارای یک شهر خاص برای تعطیلات است و دلایل خوبی برای این انتخاب وجود دارد.

به نظر می رسد مشکل بسیار جزئی است، اما بعد از صحبت در مورد مشکل، به طور منطقی و موثر در مورد آن صحبت نمی کنید، شما نمی توانید راه منصفانه ای برای اجتناب از سفر خود داشته باشید.

حالت دیگر این است که در هر موقعیتی، همسر یا شوهر مقصد و آرزوهای طرف مقابل را نادیده می گیرند.

این وضعیت امور ممکن است به طور موقت حل و فصل بدون اختلاف و یا بدون نیاز به یک گفت و گو، اما کسی که اراده خود را رد کرده است قطعا از سفر لذت نمی برد، و کوچکترین مشکل در طول سفر این نارضایتی را افزایش می دهد.

این وضعیت می تواند به کلیه اختلافات در زندگی مشترک متبادر شود و پیامد های ناخوشایندی در برابر این نوع برخورد با مشکلات خانوادگی ایجاد می کند.

توسط کسی که اغلب به اراده حزب مخالف تسلیم می شود، تمایل دارد بیشتر به وقوع این اختلافات حساس باشد و در بعضی مواقع به طور کلی از تسلیم خواسته شریک خود رد می شود و در آن لحظه راه حل اختلاف نظر های موقت دیگر امکان پذیر نیست و مشکلات بسیار کمی به بحث و جدل منجر می شود.

اگر وضعیت فعلی زندگی مشترک شما شبیه آنچه که توصیف شده است، اگر یک کوه از مشکلات حل نشده پشت سر شما باشد یا شما به نقطه ای رسیده اید که دیگر نمی توانید مشکلات خانوادگی را نادیده بگیرید.

تنها راه حفظ زندگی مشترک این است که سریع شروع به صحبت  در مورد مسائل حل نشده کنید و از این واقعیت که دلیل اصلی اجتناب از آلودگی فعلی و یا عدم توانایی در مورد صحبت در مورد آن است جلوگیری کنید که همچنان ارائه راه حل برای تسهیل ان وجود دارد:

هنگامی که مشکلات خانوادگی را برای مدت طولانی نادیده می گیرید و زمانی که مشکل دارید مشکلی را حل نمی کنید، بحث در مورد همه آنها بسیار دشوار است و شاید ترسناک باشد.

چشم انداز واکنش های عاطفی در برخورد با مشکلات خانوادگی قدیمی و مراحل مختلف، مانند ایجاد یک مشکل، صحبت کردن در مورد انتظارات از طرف دیگر، با اشاره به بی احترامی و خشم، ممکن است خیلی دشوار است که هر گونه امید برای حل مشکلات نابود شود.

اولین گام در یک گفتگوی موفق در زندگی مشترک ایجاد یک محیط امن و آرام است.

اگر پیش شرط لازم برای صحبت در مورد مشکلات خانوادگی نداشته باشید، احساسات شما ممکن است رفتار شما را محدود کرده و نتیجه مطلوب را به دست نیاورند.

مزیت بیان مشکلات در قالب یک نامه این است که اگر در هنگام نوشتن احساسات شما بر شما غلبه کند و خشم باعث وارد شدن مطالب به تن شود، پس از آرامش می توانید نامه را ویرایش کنید و کلمات ناگواری را خشن و ناگوار بدانید احساسات در شریک زندگی خود را حذف کنید.

راه حل های بسیاری برای حل مشکلات خانواده شما وجود دارد.

با پیشنهادات خانواده دوستانه ما به روز باشید.

مرکز مشاوره رایگان تهران

نادیده گرفتن نظرات منفی و تمرکز بر روی خوب است.

اگر فردی از اعضای خانواده شما را توهین کند، او ممکن است دچار دشواری شود و واقعا نمی داند که او به شما آسیب می رساند.

همچنین هنگامی که شما تحسین و ستایش می کنید، عشق خود را بپذیرید.

به خاطر داشته باشید که آنها خانواده شما هستند و همیشه به منافع خود در ذهن خود فکر می کنند.

اگر رفتار فردی خانوادگی شما را آزار می دهد با او صحبت کنید، و این یکی از مشکلات خانوادگی است.

اگر به او درباره عواطی که شما دارید و آسیب دیدگی از این رفتار را توضیح می دهید، او رفتار خود را اصلاح می کند.

پس از این، شما می توانید این فرد را از خانواده شادی کنید.

شما ممکن است احساس کنید که خانواده تان را دوست ندارید، دلیل این است که شما با آنها خیلی وقت ندارید.

در برنامه روزانه خود، زمان برای گرفتن یک فیلم، بازی، رفتن و بازی با خانواده داشته باشید.

همچنین، وقت و صحبت با هر عضو خانواده داشته باشید.

اگر والدین شما مشغول هستند و نمی توانند با شما وقت بگذارند، با اصرار خود عصبانی نشوید و برای مدتی آن را به تعویق بیاندازید.

گاهی اوقات شما یک برنامه سرگرم کننده دارید و برنامه را با خانواده خود اجرا می کنید.

صحبت کنید و از خودتان لذت ببرید.

همه موارد گفته شده در مرکز مشاوره خانواده رایگان در تهران به خوبی بررسی می شوند.

در صورت داشتن مشکل می توانید به مرکز مشاوره خانواده رایگان در تهران مراجعه کنید و مشکلات خود را به خوبی طی جلسات مختلف با مشاور خود حل و فصل کنید.

منبع : mmsi.ir

سلام. بله می توانید از مشاوره آنلاین رایگان و بخش پرسش و پاسخ سایت مشاورانه راهنمایی دریافت کنید.

بله. می توانید از خدمات مشاوره تلفنی بهره ببرید.

بله. این امکا نبه صورت مشاوره آنلاین در تمامی صفحات سایت قرار داده شده است که میتوانید با نام مستعار مشاوره رایگان بگیرید.

مشاوره

سلام آیا شما مشاوره تلفنی رایگان هم میدین،؟؟؟

سلام به شما دوست عزیز
مشاوره تلفنی و حضوری میزانی هزینه دارد که می توانید با تمسا با شماره زیر اطلاعات دقیقی بدست بیاورید .
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰

باسلام و عرض ادب و احترام…اینجانب دختری۳۳ ساله هستم که بتازگی در شرف ازدواج قرار گرفته ام.پس از حدود یکسال و نیم اشنایی ،ماه گذشته به مرحله بله برون و خواستگاری رسید.مشکلی که وجود داره اینه که ماساکن دو شهر مختلف هستیم و بدلیل طولانی بودن مسافت،امکان رفت و امد زیاد وجود ندارد و کرونا هم مزید بر علت این امر شده،مشکلی که وجود داره اینه که موقع بله برون ما سر مسئله عقد و محرمیت به چالش بزرگی خوردیم جوریکه تقریبا همه چی تموم شد و دو خانواده از هم ناراحت شدید شدند اما بعد بواسطه بزرگترهای فامیل اقای… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مارال جان قابل درک می باشد که جدایی می تواند برای شما با شرایط روحی سختی همراه باشد اما دقت کنید که مرحله نامزدی برای شناخت می باشد و بهتر بود شما و این اقا به شرایط مسافت و فرهنگ و هنجارهای خانوادگی توجه بیشتری می کردید چون این مسائل از اهمیت زیادی برخودار می باشد و می تواند در زندگی مشترک مشکل آفرین باشد . بهتر است شما نیز سعی کنید در احترام با ایشان برخورد کنید و از ایشان بخواهید که قبل از تصمیم گیری نهایی به صورت حضوری هردویتان مشاوره پیش از ازدواج را… ادامه دیدگاه »

من ۴ساله ازدواج کردم و یک بچه ۸ماهه دارم همسرم از همون اول زود عصبانی میشد الان هم بچه گریه میکنه سرش داد میزنه و سر هر موضوع کوچیکی صداشو بالا میبره و اگه من جواب ندم بیشتر داد میزنه و میگه چرا جواب نمیدی و حتی یقمو میگیره وقتی عصبانی میشه خودشو میزنه میگه به خانوادت نگو یبار چاقو برداشت گفت اگه بگی خودمو میکشم میگه اگه ازم جدا بشی روت اسید میپاشم یبار زده تو صورتم اما داره بدتر میشه میگه نروخونه پدر و مادرت ،با خانواده خودشم دائم درحال جنگ و دعوائه،ازش میترسم نکنه بلایی سرم بیاره… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز بسیار برای شرایط شما متاسف هستم. دوست عزیز همونطور که شما شرح دادین همسر شما رفتارهای پرخاشگرانه دارند و اصلا روی رفتارهای خودشون کنترلی ندارن. متاسفانه اینگونه افراد اصلا اشتباهات خودشونم قبول ندارن و نسبت به مشکل خودشون آگاهی ندارن. عزیزم اینکه شما به دلیل ترس از عواقب جدایی و تهدید های ایشون قصد داشته باشی با ایشون زندگی کنی قطعا از نظر روحی آسیب های زیادی خواهی دید. قبل از ناامید کردنتون نسبت به ادامه ی زندگی نیاز هست که یکسری راهکارها رو بهتون توصیه کنم اینکه سعی کنید مواقعی که ایشون از نظر… ادامه دیدگاه »

من چندساله شوهرم اعتیاد داره هرکارمیکنم ترک نمیکنه دخترم۵سالش توزندگیم کم اوردم همش بارفیقاشه نمیدونم بایدچکارکنم تنها چیزی فکرمیکنم طلاق گرفتن و دخترموخودم بزرگ کنم نظر شماچیه خیلی دروغ میگه اصلا بامن درمورد کاراش مشورت نمیکنه الان بخاطر مواد حس میکنم دزدی میکنه

سلام به شما دوست عزیز در این مسیر بسته به اینکه شرایط زندگی و احساسات و مسئولیت پذیری همسرتان و همچنین برنامه ایشان برای ادامه زندگی مشترک چگونه می باشد می تواند متفاوت باشد و در این مسیر بهتر است سعی کنید یک دوره مشاوره حمایتی دریافت کنید تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید. در مورد ترک مواد تا زمانی که خود همسرتان در این مسیر از اشتباه بودن مسیر خود آگاه نباشند و مسئولت رفتار اشتباه خود را نپذیرند و نخواهند در جهت بهبود شرایط خودشان و زندگی مشترک… ادامه دیدگاه »

سه سال پیش ازدواج کردیم شرط ازدواجم فقط ایمان ایشون بودواخلاق. اوایل ازدواج متوجه پیامهای همسرم به خانومهای نامحرم شدم که توجیه کرد وگذشت تاچندماه گذشته که گوشیم رودستشون گرفتن وباتلگرام بنده به چندخانوم پیشنهاد دوستی و ازدواج دادن متاسفانه بسیاردروغگو هستن وسرکوچکترین تا بزرگترین مسائل دروغ میگن انقدراحت دروغ میگن که هیچکس دیگه بهش اعتمادنداره چه برسه به من هرجامیریم بخاطررفتارهای بچه گانه ایشون ازدعوت ما پشیمون میشن دروغهاشون تاجایی پیش رفت که چندوقت پیش مادرم متوجه شدکه پولهاشوگم کرده وبعدازبررسی متوجه شدیم کار ایشونه ازاوایل ازدواج هم پولهای من گم میشدومتوجه میشدم کارایشونه ازحسابم خالی میکردن یا نقدی… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز دقت کنید که بهتر بود در همان دوران عقد و نامزدی با مراجعه به مشاوره پیش از ازدواج این مشکلات را بیشتر بررسی می کردید . دقت کنید که توضیحات شما در مورد بعد شخصیتی ایشان موضوعاتی نمی باشد که تنها با صحبت شما برطرف شود و این مشکلات می تواند بر گرفته شده از سبک شخصیتی ایشان باشد و موضوعات مهمی باشد در این مسیر نیاز است که ایشان پروسه شناخت درمانی و روان درمانی را طی کنند تا بتوانیم در طی پروسه درمانی به ایشان کمک کنیم. درمسیر می توانید با متخصصین… ادامه دیدگاه »

ممنون ازپاسخ شما.. بخاطر مشکلات مالی شدیدی که داریم توان پرداخت مشاور روندارم خیلی دنبال مشاوررایگان یاباوجه کم گشتم ولی پیدانکردم مشاورتلفنی هم تاالان زنگ زدم حتی حضوری هم قبلارفتم ولی هیچکدوم نتونستن راهنمایی کنن..بازهم ممنون ..مشاوره حضوری هست یاتلفنی؟هزینش چقدره؟

با شماره زیر تماس بگیرید اطلاعات کامل نسبت به شرایط شما به شما داده می شود .
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۶۸۵۸۹۵

سلام من باکسی دوست که بیست سالشه خیلی دوسم داره ولی خیلی عصبیه منم دوسش دارم جایی نمیزاره برم الان خودش به خاطر کار باباش رفته شمال ولی نمیزاره من با دوستام برم بیرون ‌همش بد دهنی میکنه دست بزن داره ما خانواده هامون می دونن می خوایم ازدواج کنیم بعد خودشم خیلی ناراحته از این موضوع همیشه میگه درست میشم ولی درست نمیشه دیگه واقعا نمی دونم چیکار کنم

با سلام خدمت شما دوست عزیز در این مسیر احساسات هردوی شما قابل احترام می باشد اما بهتر است سعی کنید به این رفتارها در همین زمان توجه کنید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید این سبک رفتاری می تواند نشان دهنده مشکلات شخصیتی در ایشان باشد که نیاز به بررسی دقیق دارد اگر شما این موراد را نادیده بگیرید و به این رابطه ادامه بدهید و وارد زندگی مشترک شوید امکان آسیب های زیادی وجود دارد و بهتر است در این مسیر ایشان برای رفع مشکلاتشان در اول به صورت حضوری به روان درمانگر مراجعه داشته باشند تا… ادامه دیدگاه »

مرسی خیلی ممنون

سلام خسته نباشین. من یه خواهر ۱۹ساله دارم که خیلی عصبیه و اصلا حرف گوش کن نیست دوستای جالبی نداره وتازگیا فهمیدم که سیگار میکشه ومشروب هم خورده ما از نظر خانوادگی مشکلی نداریم اهل این برنامه ها هم نیستیم ولی خواهرم کوچیکم نمیدونم چرا اینکارا رو میکنه این چیزایی هم که من متوجه شدم از طریق همسایمون که همسن وسال خودمه فهمیدم چون خواهرم حرفاشو به اون گفته اونم از سر دلسوزی به من گفته که مواظبش باشیم .من و مادرم خیلی باهاش حرف میزنیم و راهنماییش میکنیم ولی انگار تاثیری نداره پدرم ادم سختگیری هست ولی خواهرم اینقد… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز نگرانی شما قابل درک می باشد اما دقت داشته باشید که با تهدید و سرزنش نمی توانید در این مسیر به ایشان کمک کنید و با توجه به شرایطی که شما بیان می کنید مصرف سیگار، مشروبات الکلی ، تهدید به فرار از خانه و… می تواند در این سن برای او خطرات زیادی به دنبال داشته باشد . بهتر است سعی کنید بدون سرزنش و قضاوت با ایشان رابطه برقرار کنید چون ایشان در سن نوجوانی قرار دارد و احساس استقلال بیشتری می کند و رفتارهای هیجانی او بیشتر می باشد نیاز است… ادامه دیدگاه »

جدیدا هم شروع کردن به تهمت زدن مادر خدا بسامرژشون هم قبل مرگ همینکارو میکردن
از تهمت دزدی زده تا تهمت های دیگر
بعضی وقتام با تحقیر میگن نامزدت ولت میکنه یا حتی میگن باهات رابطه جنسی برقرار نمیکنه در صورتی که اصلا همچین چیزی نیست
من واقعا اذیت میشم ازین زفتار در حدی که بعضی وقتا از خودم متنفر میشم
به فکر جدایی میفتم ولی علاقه شدید بهشون دارم
حتی با وجود حرفاشون
نمیدونم چکار کنم
لطفا کمک کنید

سلام دوست عزیز سوال شما جدا از زرگل می باشد وب ه صورت جدا ارسال کنید و به صورت کامل تر و با بیان موارد مورد نیاز مفهوم سوالتان با مشکل روبرو می باشد مجددا ارسال کنید

سلام من فرزند پسری دارم هیجده ساله ایشون بچه باهوش باضریب هوشی ۱۲۰ولی متاسفانه بی هدف بی انگیزه درحالی که فوق العاده باهوش هستن ولی موفق به گرفتن دیپلم نیز نشدن درحالی که یک سال نیز جهش دادن ولی هیچ هدفی برای زندگیش ندارد وبرای پیش بردن کارهایش دروغ زیاد میگه چند وقت پیش گفت من تو خونه نمی تونم درس بخونم بردم وگذاشتم کتابخونه متوجه شدن اونجا سیگار میکشه واصلا مطالعه ای نداره از همه جا استفاده منفی میکنه خیلی هزینه کردم ولی متاسفانه هیچ نتیجه ای نگرفتم چون تمایلی برای همکتری باپدر ومادر نداره واقعا دیگه هم ازدستش… ادامه دیدگاه »

ب سلام خدمت شما دوست عزیز در اول توجه کنید که درس خواندن نیاز به علاقه دارد و داشتن بهره هوشی ملاک این نیست که فرد حتما باید تحصیلات عالی داشته باشد اما با توجه به مصرف سیگار ، بی انگیزگی و.. نیاز است که به صورت حضوری ایشان را به رواننشاس ارجاع بدهید تا مشکلات ایشان شناسایی شود و از نظر روحی در اول به ایشان کمک شود و بعد با بهبود شرایط روحی ایشان می توانند عملکرد بهتری را نیز تجربه کنند. بهتر است سعی کنید از سخت گیری زیاد خوداری کنید تا فرزندتان مجبور به دروغ گفتن… ادامه دیدگاه »

باسلام.من ۳۰ سالمه و یک دختر ۶ ساله دارم. حدود ۱ سال بود به دلیل مشکلات قصد جدایی از شوهرم رو داشتم و خونه پدرم بودم اما بازم مثل همیشه کوتاه اومدم و ۱ ماه میشه برگشتم خونه.الان احساس میکنم چه کار اشتباهی کردم همه حرفایی که زده بود بهم دروغ بود و من و امیدوار کرده بود.شاید ۱ هفته اول خوب بود اما باز زندگیم همونجوری جهنمه.همش یا خوابه یا گوشی دستشه یا دیر میاد.بخدا من و دخترم داریم دیوونه میشیم.وقتی بهش میگم میگه اعتیاد دارم به گوشی نمیدونم چیکار کنم.قبل اومدنم خودش گفت دیگه گوشی دست نمیگیره.من نمیخوام… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز در این مورد تنها قول دادن کافی نمی باشد و شما بهتر است در عمل رفتار ایشان را مورد بررسی قرار بدهید و ایشان نیاز است به صورت حضوری به روانشناس با شما مراجعه داشته باشند تا مشکلات شما مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید . در این مورد دقت کنید که بهتر است فرزندتان را وارد این مشکلات نکنید و اجازه بدهید او مسیر رشدی خود را طی کند اینکه او در این سن وارد این مشکلات شود و به عنوان همرم شما باشد می تواند برای… ادامه دیدگاه »

چرا پاسخ ارسال نمیشه

در جواب مشاور پاسخ را ارسال کنید

متوجه شدم همسرم به من خیانت کرده روز اول به ناراحتی و عصبانیت گذشت و شب شروع به عذرخواهی کرد واینکه فقط چندباردیدتش و چندبارتلفنی حرف زده
من زندگیم و بچه هامو دوست دارم و نمیخوام جداشم ولی نمیخوام با بخشش دوباره این کار تکراربشه
۸سال پیش هم این کارو کرد و من بخشیدم
این بار حق طلاق حضانت بچه ها و خونه و ماشین رو میخوام
ایا کارم درسته؟
اگه قبول نکرد چکارکنم؟
ممنون

با سلام خدمت شما دوست عزیز در مورد مسئله خیانت نیاز می باشد که فرد از رفتار خود پشیمان باشد و در کنار پشیمانی به زندگی مشترک تعهد داشته باشد و در این تعهد ثبات داشته باشد که از بقیه مراحل سخت تر می باشد با این روند اعتماد بازسازی می شود با توجه به تکرار این موضوع به نظر می رسد که مشکلات بین شما و دلیل گرای شایشان به خیانت شناسایی نشده است و نیاز است که این موضوعات به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد. ۱٫ واکنش شما به ایشان چگونه می باشد؟ ۲٫ رابطه عاطفی و… ادامه دیدگاه »

پیام ارسال نمیشد ریپلای کردم. سلام من ۱۹ سالمه دارم دانشگاه میرم خیلی حال روحی خوبی ندارم چون روزانه سه تا قرص فلکستین تری فلوئوپرازین و استراموکس میخورم یه ذره ادم عصبی ام یه برادر ۲۵ ساله دارم که باهاش کنار نمیام فک میکنم نفهمه یه کم با پدر و مادرم زندگی میکنیم پدرم ۵۰ سالش و مادرم ۴۳ سالشه وضع مالی خیلی خوبی نداریم مادر پدرم جفتشون کار میکنن رابطه خانوادگیمون خوبه ولی مشکلات خاص داریم من پدرمو خیلی دوس دارم خیلی کمکم کرده خیلی به گردنم حق داره ولی امشب با مشت و لقد زدمش مشکل از خیلی… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز حساست شما نسبت به مادرتان قابل درک می باشد اما بهتر است سعی کنید فشار عصبی خود را کنترل کنید تا از رفتارهای پرخاشگرانه خوداری کنید و سعی کنید اجازه بدهید ایشان در حالت نرمال قرار بگیرند و بعد با ایشان صحبت کنید تا بتوانید نتیجه بهتری بدست آورید . بهتر است در زمان مناسبی بخاطر رفتارتان از پدرتان عذرخواهید کنید و شرایط مستی را برای ایشان توضیح بدهید . در مورد مادرتان نیز ایشان خودشان باید در مورد جدایی از پدرتان تصمیم گیری داشته باشند و بهتر است سعی کنید در این مسیر… ادامه دیدگاه »

من دوس دارم عذر هوای کنم ولی پدرم خیلی سخت گیره اگه حق به جانب باشم شاید یه فرجی بشه چون یه بار تست کردم هر وقت معذرت خواهی‌کردم بابت اشتباهام بد تر شده ولی وقتی حق به جانب وایسادم بعدش خودش اومده باهام دوست شده حالا چیکار کنم

تصمیم گیری با خود شما می باشد اما بهتر است در هر حالتی احترام ایشان را بخاطر جایگاه پدر بودنشان حفظ کنید تا بتوانید روابط بهتری را ایجاد کنید.

پیام روی اسم مشکل داره و ارسال نمیشه سلام من ۳۲ سالمه شاغلم کامپیوتر خوندم بچه ۴ ام وآخر خانواده به مدت ۴ ماه هست با پسری ارتباط جدی دارم ۲سال و نیم از من کوچیکترن تربیت بدنی خوندن و بچه ۳ ام و آخر خانواده. ایشون روی روابط با دوستان پسر من بسیار حساسن و خط قرمزشونه و میگن باید با اونها قطع رابطه کنم حتی ۱ بحث شدید هم داشتیم و شدت عصبانیتشون زیاد بود!.میخواستم ببینم اصلا دادن یه همچین حقی که من و محدود کنن درسته؟و نذارن من به عنوان انسان خودم تصمیم بگیرم؟ من و خیلی… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز یک رابطه دوستی در آن نیاز است در آن خط قرمزها و توقعات و دیدگاه هر فرد در مورد رابطه دوستی بیان شود تا هر دو طرف بتوانند تصمیم گیری بهتری داشته باشند . مخصوصا اگر روابط شما جهت اشنایی برای ازدواج می باشد نیاز است که به تفاوت سنی و دیدگاهای یکدیگر بیشتر توجه کنید چون تفاوت دیدگاها با توقعات و رفتارهای متفاوت همراه می باشد که نداده گرفتن آن می تواند در آینده هریک از شما را با مشکلات بیشتری روبرو کند. هدف هریک‌ از شما از این رابطه چیست؟ معیارهای شما… ادامه دیدگاه »

سلام وقتتون
بخیر.نامزدم تو اینستگرام عکسای زن های مانکن و خوشگل و خوش اندام رو واسه دوستش میفرسته و در مورد اون عکس حرف میزنن که چقد خوشگله چقد خوش اندامه چقد چقد چقد..من اتفاقی دیدم و خیلی ناراحت شدم و حسودی میکنم و کم کم طرز فکرم نسبت بش میخواد تغییر کنه.آیا حسادت من اشتباهه یا کار نامزدم.به روی خودش نیاوردم‌نمیخوام بدونه حسودی میکنم.خواهش میکنم راهنماییم کنین

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در این مورد بهتر است سعی کنید آرامش خودتان را حفظ کنید و در همین مرحله از رابطه مشترک به شناخت بیشتری از ایشان برسید .
۱٫ هریک از شما چند سال دارید؟
۲٫ رابطه عاطفی و جنسی شما رضایت بخش می باشد؟
۳٫ مشاوره پیش از ازدواج را دریافت کرده اید؟
۴٫ رفتارهای جنسی ایشان از نظرتان نرمال می باشد؟
۵٫ دیدگاه شما نسبت به این رفتارهای نامزدتان چیست؟

من ۲۵ سال.و نامزدم ۲۸ سال. بله هم از رابطه ی عاطفی هم رابطه ی جنسی رضایت داریم. بله قبل عقد مشاوره داشتم ولی فقط من نه نامزدم. بله کاملا نرمال. دیدگاه من این هسش که خودم اندام و چهره ی ایده آل دارم ولی با اون حرکتی که انجام داده احساس بدی دارم احساس میکنم شاید بخاطر اینکه من براش جذابیت ندارم اون عکسها رو ردو بدل میکنن و مهمتر ازین بی اعتمادی میشه که بعدا فک کنم الان که اون عکسای خارجیارو میپسنده بلکه با گذشت زمان زن های اطراف خودمون دخترای شهر خودمونم پسندید. بعد ازدواج امکان… ادامه دیدگاه »

دوست عزیز دقت کنید که زیبایی نسبی می باشد و کمالی برای آن وجود ندارد و وقتی یکی فردی را برای زندگی مشترک انتخاب می کند نیاز است که او را با کم و زیادهایش مورد پذیرش قرار بدهد چون به مرور زمان زندگی با شمکلاتی مواجهه می شود که اگر بخواهیم تنها ملاک انتخاب زیبایی و رابطه جنسی باشد این زندگی با مشکلات بیشتری روبرو می شود . در این مورد بهتر است در آرامش و بدون توهین با همسرتان صحبت کنید و بیان کنید که اینگونه رفتارهای ایشان باعث می شود که دیدگاه اشتباهی در مورد ایشان شکل… ادامه دیدگاه »

به گفته ی خودش ملاک فقط زیبایی نیست ولی با این کار اون نظر من کاملا داره عوض میشه.من اگه بهش بگم میترسم بگه چرا گوشیه من سرک کشیدی فلان.ولی محبورم بگم چون خودم دارم عذاب میکشم از شما هم پرسیدم خیالم راحت شد واسه گفتن.هر جوابی داد به شما اطلاع میدم

در این صورت چون تعهد رسمی بین شما وجود دارد ایشان نیاز است که یک سری رفتارهای خود را کنترل کنند و در کنار آن یک سری توضیحات برای شما بدهند تا دیدگاه اشتباهی در شما ایجاد نشود.
موفق باشید

سلام و خسته نباشید. من با دوست پسرم در مورد دوستاش مشکل دارم رابطه ما الان ۲ ساله اس رابطه فوق العاده ای داریم اما دیگه نمیتونم سکوت کنم الانم جفتمون ۲۳ سالمونه و خانواده اون در جریان هستند. . اخیرا سر مسیله ای از این قبیل بحثمون شد و رفتار تندی داشتن و سر من داد زدن این رفتارشون برای من قابل هضم نیست حتی اگه من اشتباه کرده باشم.چند روزیه که باهم حرف نزدیم نه من جلو میرم هم اون عصبانیه به نظر شما من از موضعه ام پایین بیام؟ نمیدونم به نظرم اشتباه اینکه من کوتاه بیام… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز
لطفا اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم صحبت کنیم.
۱٫ هدف هریک از شما از این رابطه چیست؟
۲٫ ایشان از نظر اقتصادی، تحصیلی ، فرهنگی، سربازی در چه جایگاهی هستند؟
۳٫ دلیل طولانی شدن این رابطه چیست اگر خانواده ایشان با شما موافق هستند؟
۴٫ مشکلی که باعث درگیری شما شده است چیست و شما چگونه این موضوع را عنوان کردید؟

چرا نمیشه درخواست جدید ارسال کرد ؟ سایت مشکل داره آیا؟

سایت مشکلی ندارد این پیام شما نیز دریافت شده است

در قسمت ثبت اطلاعات مشاوره آنلاین نام مستعار رو نمیپذیره در نتیجه قابل ارسال نیست

در زیر یکی از مقالات دیگر سوالتان را ارسال کنید

سلام خسته نباشید دختری ۲۰ ساله هستم من با خانوادم مشکل زیادی دارم حتی این اواخر دارم ازشون متنفر میشم هزاربار فکر خودکشی و فرار ب صورت جدی ب سرم زده ولی بخاطر آبروی خانوادم اینکارو نکردم واقعا دیگه خسته شدم نمیدونم چیکار کنم ب ظاهر دوسم دارن و بام خوبن ولی در باطن اینجوری نیس چنبار باهاشون صحبت کردم ولی ایراداشونو قبول نمیکنن از نظر عاطفی و مالی رهام کردن واسه رفع نیاز عاطفیم با پسرای زیادی حرف میزنم و دوست میشم ک اونا این حس و برطرف کنن ولی بیشتر از خودم متنفر میشم پیش روانپذشک ام رفتم… ادامه دیدگاه »

لطفا با نام کاربری قبلی و در صفحه قبلی سوالتان را ارسال کنید

نام مستعار رو قبول نمیکنه داخل اون صفحه

مشکلی ندارد شما پاسخ مشاور را بزنید و بعدپیامتان را ارسال کنید

سلام و وقت بخیر. من و اقایی حدود دو سال و نیم هست که جهت ازدواج باهم اشنا هستیم. مهمترین مشکل ما که به توافق نرسیدیم بحث مهریه است. متاسانه در فرهنگ اونا مهریه ۱۹ مثقال طلا هست و در فرهنگ ما ۳۰۰-۴۰۰ سکه. ایشون از روز اول میگفت پدرم مخالف این تعداد منم میگفتم خانواده منم نمیتونن زیر این مقدار بگن چن خلاف فرهنگمون. ولی من باز منوط کردم به توافق بزرگترا. ایشون میگشهت من اگر بخوام سکه قبول کنم نهایتا ۳۰ سکه و منم گفتم خانوادم این رو قبول نمیکنن. تو حداقل عرف جامعه رو قبول کن تا… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز با توجه به اینکه ایشان در زمان رسمی شدن این موضوع مراسم را بهم زده اند اهمیت دارد که شما با دقت بیشتری به این مسائل توجه داشته باشید تا بتوانید تصمیم گیری کنید بهتر است مشاوره پیش از ازدواج را با حضور یکدیگر تجربه کنید تا باورهای ایشان و سبک شخصیت هریک از شما مورد بررسی قرار گیرد و در این مسیر بتوانیم به هردوی شما کمک کنیم . این میزان درگیری برای مهریه و به توافق نرسیدن می تواند در مسائل دیگری نیز تکرار شود که بهتر است شما تفاوت های فرهنگی… ادامه دیدگاه »

من ۳۰ سالم و ایشون ۲۸ سال. الیته از نظر تفاوت سنی با هم مشکلی نداریم ایشون کسی هست که از اول وارد بازار کار شده و هم درس خونده و فرد تقریبا پخته ای هست. ولی تو این مسایل خانوادم میگن بچگانه رفتار کرد. معیار من سلامت اخلاق-کاری بودن- نزدیک بودن اهداف- هم رشته بودن که خودش رسیدن به اهدافمون میتونه کمک کنه و حرف همو میفهمیم و دوستای مشترک داریم. خانوادشم خانواده خوب و سالمی هستن.

دوست عزیز در این مسیر همانطور که قبلا نیز اشاره کردم نیاز است که دیدگاهای ایشان در مورد زندگی مشترک و میزان استقلال روانیشان مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانید تصمیم گیری دقیق تری داشته باشید .
در مورد تفاوت سنیتان نیز در مشاوره پیش از ازدواج با بررسی سن عقلی، عاطفی ، جنسی ، اقتصادی و.. و سن تقویمی هریک از شما در این مورد به هردویتان کمک می شود.
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۷۶۲

با سلام ۴۵ سالمه و حدود ۲۰ ساله با یکی از بستگانم که فرزند طلاق بوده و پدرش هم اعتیاد داشته ازدواج کردم وضعیت خانوادگی خانومم تقریبا نابسامان بوده و همچنین در زندگی خودم هم همینطور برادر معتاد داشتم ولی از آنجایی که خانومم رو دوستش داشتم باهاش ازدواج کردم و از همون روزهای اول مشکل داشتیم و یه دختر ۱۶ ساله دارم . مع الذلک الان بدلیل شکستهای مالی که من تو زندگیم داشتم به جایی رسیدیم که من از همسرم انتظار محبت دارم و همسرم هم هیچ علاقه ای به من نداره و خودش هم بازگو میکنه و… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز نمی توان بخاطر اینکه خانواده ها شرایط خوبی نداشته اند حق زندگی را از خودتان و همسرتان دریغ کنید شما دو فرد جدا و دارای یک زندگی جدا از آنها می باشید که نیاز است به این موضوع توجه داشته باشید. ۱٫ همسرتان چند سال دارد؟ ۲٫ چند مدت است رفتار همسرتان سرد شده است؟ ۳٫ از زمانی که ازدواج کرده اید آیا مشکلات خانواده ها تاثیری بر زندگی شما گذاشته است؟ ۴٫ روابط عاطفی و جنسی شما با یکدیگر چگونه است؟ ۵٫ در مورد نیازها و زندگیتان با همسرتان صحبت کرده اید نظر… ادامه دیدگاه »

به خاطر مشکل عدم ابراز محبت و سرد بودن همسرم و توقعاتم از جانب ایشان از همان روز اول مشکل بوده با همسرم شروع شد و از طرفی من هم بدلیل اعتقادات ضعیف بعد از ازدواج به انحراف کشیده شدم و اینهم باعث دوری همسرم از بنده شده است البته الان به مدت تقریبا پانزده سال است که خداوند توفیقش را داده است و از گناهان خودم توبه کرده ام و هیچ مشکل اخلاقی نداشته ام ۲ سن همسرم ۴۱ سال ۳ کم و بیش از طرف خانواده من خبر چون برادرم فوت نموده و پدر و مادرم هم همینطور… ادامه دیدگاه »

دقت کنید اینگونه مشکلاتی که بین شما و به دلیل مشکلات خانوادگی و دور شدن شما برای مدتی ایجاد شده است باعث ایجاد فاصله بین شما شده است و چون سعی نکرده اید این مشکلات را با صحبت با یکدیگر و در مسیر درست هدایت کنید این مشکلات بر روی هم جمع شده است و کدورت ها افزایش یافته است. سعی کنید زمانی را که به منزل می روید از نظر بعد عاطفی به همسرتان توجه کنید حتی اگر پاسخی از سمت ایشان دریافت نکنید. بعد از هر محبت انتظار رابطه جنسی نداشته باشید تا ایشان فکر کنند که بخاطر… ادامه دیدگاه »

چشم . ممنونم از راهنمائیتون با اون شماره تماس میگیرم

جسارت نباشه ولی بیشتر آشنا بشید باهاش وبیشتر وقت بگذارید ودلیل اینکه زن اولش طلاق گرفته رو تحقیق کنید ،ممکن است ازدواج زود هنگام پشیمونی بیاره واین فرد تسلط کامل بر شما بخواهد داشته باشد.

سلام خسته نباشید من دختری ۳۵ ساله و مجرد هستم و در مسایل جدی زندگی دارای شخصیت منطقی می باشم و آقایی ۵۰ ساله و مطلقه که دارای یه دختر ۲۴ ساله هستند از من خواستگاری کرده اند که شخصیت کاملا احساسی دارند به طوری که درهمان اوایل آشنایی شدیدا به من ابراز علاقه می کردند و از جملات« دوستت دارم » استفاده می کردند و با نگاه ها و توجهات بی حد من رو کلافه می کردند به طوری که من احساس می کردم رفتارشان متظاهرانه است ولی با تحقیق متوجه شدم این جز شخصیت ایشون بوده است و… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز ۱٫ آیا شرایط سنی ، شغلی ؛ عاطفی و.. ایشان با معیارهای شما برای ازدواج تناسب نسبی دارد؟ ۲٫ شیوع آشنایی شما چگونه بوده است؟ ۳٫ چند مدت طول کشید تا ایشان بعد از آشنایی به شما درخواست ازدواج دادند؟ تفاوت سنی شما با یکدیگر بسیار زیاد می باشد و با توجه به شرایط زندگی و داشتن یک فرزند از سمت ایشان می تواند شرایط سختی را برای شما ایجاد کند و همچنین شما بیان کردید که ایشان از نظر سبک شخصیتی با شما متفاوت می باشد و رفتارهایشان باعث ایجاد کلافگی در شما… ادامه دیدگاه »

من ۲۸ ساله مه و با یه خانوم ۳۸ ساله آشنا شدم حدودا یه ساله. چنین ازدواجی آیا اشتباهه؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز
دقت کنید اختلاف سنی شما زیاد می باشد و بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد این موضوع به صورت حضوری با ایشان به روانشناس مراجعه کنید تا از نظر رشدعقلی هردوی شما مورد بررسی قرار گیرد و با سن تقویمی شما ترکیب شود تا بتوانید نتیجه گیری بهتری در این مورد داشته باشید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴
شاد باشید

من ۲۵ سالمه و نزدیک ۴ ساله ک ازدواج کردم از دوران نامزدی تاالان هر چن ماه ی بار میدیدم ک شوهرم تو تلگرام با یکی چت میکنه و وقتی درباره خیانتش حرف میزدم هیچوقت زیر بار نمیرفت بعد ی سال الان خیلی وقت بود ک خیالم راحت بود و تونسته بود اعتمادمو جلب کنه ولی دیشب دیدم ک دوباره تلگرام و نصب کرده و بادخترا چت میکنه و انگار چن دقیقه همو دیده بودن خیلی نگران زندگیمم تورو خداکمکم کنید چون همسرم انتخاب خودم بوده تا حالا تحمل کردم

با سلام خدمت شما دوست عزیز احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر است در اول آرامش خود را حفظ کنید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید . با توجه به اینکه شما از دوران نامزدی از این موضوع آگاهی داشتید بهتر بود در همان زمان این موضوع را جدی می گرفتید و جدی تر در مورد آن تحقیق می کردید متاسفانه نادیده گرفتن اینگونه موارد کمکی به بهبود زندگی مشترک نمی کند . بهتر است در آرامش و بدون توهین با همسرتان در مورد این موضوع صحبت کنید و سعی کنید دلیل این رفتارهای ایشان را شناسایی کنید… ادامه دیدگاه »

سلام مدتی شوهرم با کلامش آزارم می ده و بعد از آن حق به جانب بی محلی می کنه چکار کنم؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز اطلاعات بیان شده توسط شما بسیار محدود می باشد با توجه به اینکه شما بیان کرده اید مدتی است پس این موضوع بد صحبت کردن همسرتان از زمان خاصی شروع شده است و به نظر می رسد که دلیل خاصی برای این رفتارشان دارند که از این طریق می خواهند به شما بیان کنند بهتر است در یک محیط امن و آرام با ایشان بدون قضاوت و توهین در مورد این موضوع صحبت کنید تا دلایل این مشکلتان را شناسایی کنید تا زمانی که با همسرتان صحبت نشود و دلایل ایشان از این رفتارها… ادامه دیدگاه »

سوالم ارسال نمیشد اینجا میگم من ی دختر ۱۹ سالم ب همراه پدر مریضم با مادربرزرگم زندگی میکنم مادرم وقتی من ۶ سالم بود از پدرم طلاق گرفت دلیل طلاقشونم خیانتای مادرم بود بعد اون پدرم هم مریض شد هم معتاد من ۴تاعمو دارم عموهایی ک همیشه بهم سرکوفت میزنن مادربزرگ‌من ی پیرزن ۷۰ سالس ک همیشه از همون اول هرکاری میکرد سرم منت میذاشت سرکوفت میزد همیشه چکم میکرد جلوی همه دوستام ضایعم میکرد ۱۰ سال تموم نذاشت من رنگ مادرمو ببینم تااینکه اتفاقی مادرمو تو خیابون دیدم از اون ب بعد رفت وامدم با مادرم قایمکی شروع شد… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز
دقت کنید که در مورد رابطه احساسی با پسرخالیتان هردوی شما نوجوان هستید و این تفاوت سنی بین شما می تواند برای هردوی شما آسیب زا باشد بهتر است از اینگونه روابط خوداری کنید و سعی کنید همه شرایط را مد نظر قرار بدهید تا بتوانید تصمیم گیری داشته باشید.
خاله شما می تواند از شما نگهداری کنند و اینکه نداشتن ارتباط با خانواده پدرتان و پدرتان از نظر اقتصادی و عاطفی برای شما چه میزان اهمیت دارد؟
دیدگاه پدر و مادرتان در این مورد چیست؟

مادرم از ایران رفته و بامن هیچ ارتباطی نداره.خالمم زیاد ب من اهمیت نمیده.پدرمم هم مریضه هم اعتیاد و بخاطر اینکه پول موادشو از مادربزرگم بگیره و بتونه تو خونه بکشه حق دخالت تو هیچیو نداره.از لحاظ عاطفی حس میکنم هیچ کس نمیخواد منو هیچ کس دوسم نداره از لحاظ اقتصادی فقط وفقط وفقط تو خونه پدرم تامین بودم اما از لحاظ عاطفی هیجا مادربزرگم تهدیدم میکنه ک اگه برگردم حق هیچکاری رو ندارم همش سرکوفت مادرمو میزنه همش طعنه کنایه من واقعا خستم

دوست عزیز دقت کنید که خاله شما زندگی مخصوص به خودشان را دارند و مشکلات خودشان ممکن است اجازه ندهد که بخواهند وارد مشکلات شما شوند و در آن دخالتی داشته باشند . بهتر است با خانواده پدرتان صحبت کنید و برای ادامه زندگی مشترک با آنها وارد ارتباط شوید دقت کنید که شما می توانید از امکانتی که در محیط منزل پدرتان دارید استفاده کنید تا بتوانید از نظر شغلی و تحصیلی در موقعیت بهتری قرار بگیرد و در زمان مناسبی استقلال داشته باشید . هم شرایط سنی و هم شرایط اقتصادی شما و مشکلاتی که ممکن است بیرون… ادامه دیدگاه »

سلام وقت بخیر من یه خانم ۲۷ ساله هستم که سه ساله ازدواج کردم و یکسال هم نامزد بودیم. تو زندگیم احساس میکنم بیشتر مادرم تا یه همسر و این منو به شدت زجر میده انگار فقط اومدم مراقب این باشم که غذاش دیر نشه چاییش به موقع باشه وقتی از سرکار برمیگرده حتما میوه بخوره و لباساش مرتب و تمیز باشه اما اون هیچی هیچوقت متوجه لباس جدید من نیست هیچوقت به مدل مو یا رنگ موی من اهمیت نمیده اصلا براش مهم نیست اگه یکسال هم آرایشگاه نرم و این بی تفاوتی ها به شدت منو آزار میده… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز در اول نیاز است که شما ایشان را به عنوان فرد بالغ بشناسید که می تواند یک سری از تمایلات و نیازهای خود را انجام بدهد و بعد سعی کنید که در مورد احساسات و نیازهای خودتان و همچینن دیدگاه ایشان نسبت به زندگی مشترک با یکدیگر صحبت کنید زمانی که شما دیدگاه و توقعات ایشان را بدانید و دیدگاه و توقعات خودتان را نیز با ایشان در میان بگذارید می توانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید . رابطه جنسی یکی از نیازهای هر انسانی می باشد که بهتر است رد مسیر درست به… ادامه دیدگاه »

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

مرکز مشاوره رایگان در تهران می تواند تمامی مشکلات و دغدغه های روحی و روانی شما را حل کند.

یکی از مشکلاتی که همواره شهروندان تهرانی در مرکز مشاوره رایگان ذکر می کنند مشکل کسب ارامش درونی در زنان است.

اساسا، زنان با نگرانی ها و استرس های بسیاری که بر روحیه آنها تاثیر می گذارند.

مبارزه می کنند و از آنجاییکه زنان ستون خانواده هستند.

ناراحتی و استرس آنها به اعضای خانواده به سرعت منتقل می شود و فضای خانه را تحت فشار قرار می دهد.

مرکز مشاوره رایگان تهران

در این مقاله ما شما را با تکنیک های جالب برای فرار از استرس و نگرانی معرفی می کنیم.

و امیدواریم بتوانید با استفاده از آنها ارامش درونی را به دست آورید.

مقالات سایت توسط تیم تخصصی مشاوران و روانشناسان “کانون مشاوران ایران “تهیه و پشتیبانی شده است.

هنگامی که کسی استرس می گیرد، تغذیه بیشتر و بهتر می شود.

سبزیجات، نان، خشکبار و تخم مرغ هنگام مصرف استرس را کاهش می دهند و مواد مغذی خوبی هستند.

این ماده، با ویتامین های آن، سبب می شود که سیستم ایمنی اسیب دیده به استرس بازگردد و سیستم عصبی تقویت شود.

به یاد داشته باشید، با این حال، همیشه باید در مورد مصرف غذا مراقب باشید تا چربی تان زیاد نشود.

علاوه بر این، اگر شما یکی از افرادی هستید که به خوردن زیاد علاقه مند هستید.

باید یک رژیم غذایی مناسب داشته باشید.

همچنین، موادی مانند میوه های مرکبات، جو، ماهی، کاهو، نان و مخمر آبجو را که نقش مهمی در کاهش استرس دارند، فراموش نکنید.

شوخ طبعی و خنده یک راه جالب و موثر برای کاهش استرس و خلاص شدن از تجربیات ناخوشایند با دیگران است

هنگامی که از خلق و خوی لذت می برید، دیگر نیازی به اتفاق خوشایندی نیست.

هنگامی که به مثبت بودن و خوب بودن ظاهر خود می اندیشید.

احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

شما در واقع در لباس زیبا بهتر خود را نشان می دهید.

سبک خاصی از لباس پوشیدن باعث می شود.

شما احساس خوبی کنید و نشان می دهد که شما چه کسی هستید.

مراقب خودتات باشید.

در واقع، برخی از زنان عادت کرده اند زندگی خود را با دیگران مقایسه کنند .

و حس خوبی را نسبت به خودشان حس نکنند.

بنابراین از هدیه ای که خودشان دارند و خدا به ان ها داده است، استفاده نمی کنند.

سعی کنید امتیازات و حسادت خود را ترک کنید تا بتوانید از زندگی خود لذت ببرید.

بسیاری از زنان فکر می کنند که می توانند دیگران را تغییر دهند.

آنها فکر می کنند اگر شما به اندازه کافی کار می کنید و ادامه دهید.

طرف دیگر در نهایت یک روز تغییر خواهد کرد؛ البته، کاملا تصور می شود.

که شما می توانید در دیگران موثر باشید.

اما شما نمی توانید همسر، دوستان و بستگان خود را کاملا تغییر دهید.

آنها اشتباه می کنند آنها ممکن است برای یک زمان کوتاه تغییر کنند.

اما این تغییر هرگز طول نخواهد کشید و تلاش برای تغییر دیگران معمولا شما را نا امید می کند.

بنابراین شما نباید شاد بودن و شادی خود را با توجه به رفتار دیگران تنظیم کنید.

برای بسیاری از زنان، مراقبت از دیگران و توجه به آنها بخش مهمی از زندگی روزمره آنهاست.

مراقبت از عزیزان و کمک به دیگران برای بسیاری طبیعی است و به ما حس شوخ طبعی را می دهد.

اما اگر به خودتان توجه نکنید، این نوع دوست داشتن به شما آسیب می رساند.

مرکز مشاوره رایگان تهران

در کاهش اضطراب و آرامش و شادی زندگی در زندگی ما کمک می کند.

حداقل نیاز انسان به روح الهی مانند نیاز یک نوزاد به مادر است.

تا آنجا که بدن نیاز به هوا و غذا برای زنده ماندن دارد، روح نیاز به هدایت الهی و فداکاری دارد.

خواسته های حق خداوند را که صلح ذهن و روح است، انجام دهید تا به ارامش درونی برسید.

خدا با کسی است که با خداست.

خودتان را چک کنید و به جای آن، یک فکر مثبت را جایگزین کنید.

یک دیدگاه مثبت، چشم انداز مثبت را به نمایش می گذارد.

به یاد داشته باشید که جهان به اهداف ما پاسخ می دهد.

ما بهترین ها را می خواهیم، زیرا اگر ما نیت های بد و منفی در مورد دیگران داشته باشیم.

اثرات مخرب ان به خود ما باز خواهد گشت.

شهروندان تهرانی برای کسب ارامش و دوری از دغدغه های زندگی پردردسر

در این شهر می توانند به مرکز مشاوره رایگان در تهران مراجعه نمایند.

منبع: com.مرکزمشاوره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

{{#message}}{{{message}}}{{/message}}{{^message}}تسلیم شما شکست خورد سرور با {{status_text}} (کد {{status_code}} ) پاسخ داد. برای بهبود این پیام، لطفا با توسعه دهنده این پردازنده فرم تماس بگیرید. بیشتر بدانید{{/message}}

{{#message}}{{{message}}}{{/message}}{{^message}}به نظر می رسد که ارسال شما موفق بوده است. حتی اگر سرور پاسخ خوب داده باشد، ممکن است ارسال شده پردازش نشود. برای بهبود این پیام، لطفا با توسعه دهنده این پردازنده فرم تماس بگیرید. بیشتر بدانید{{/message}}

ارسال …

تمامی حقوق متعلق به © کپی رایت “کانون مشاوران ایران” با نام “کانون مشاوران” است.

مشاوره خانواده

درباره ما

 

اول اینکه در دسته بندی های فردی، قبل ازدواج، کودک و نوجوان، آدرس مراکز مشاوره یا خانواده مرتبط ترین پرسش را یافته و سوال خود را مطرح نمایید.

بدیهی است که پاسخ آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد. دوم اینکه نیاز به هیچگونه ثبت نام ندارید.

مرکز مشاوره رایگان تهران

“پس از ورود به پنل اعضاء سوال خود را بعنوان یک موضوع جدید طرح فرمایید.”

تا علاوه بر تیم مشاوره سایر کاربران نیز در پاسخ به شما سهیم باشند و افراد بیشتری به تجزیه و تحلیل مساله یا سوال شما بپردازند

عضویت یا ورود و ارسال پرسش

شامل آدرس مرکز مشاوره در تهران و شهرستان ها، مرکز مشاوره تلفنی و آنلاین و یا حضوری است.

زمینه های مشاوره می تواند در خصوص مرکز مشاوره خانواده و مرکز مشاوره ازدواج و مرکز مشاوره خوب کودک و نوجوان و سایر اطلاعات مراکز مشاوره می باشد

آدرس مراکز مشاوره

این بخش شامل: مشاوره تحصیلی، شغلی، جنسی، اضطراب، افسردگی، وسواس، اعتیاد، اختلالات روانشناسی و روانپزشکی،شخصیت شناسی رایگان می باشد.

همچنین آموزش غلبه بر ترس و خشم، خودکشی،  مهارت های فردی و سرگرمی، کمک و آموزش های مختلف می باشد.

مشاوره فردی آنلاین

در این بخش می توانید بصورت کاملا رایگان تست های روانشناسی و روانسنجی را به صورت آنلاین انجام دهید و بلافاصله نتیجه آنرا دریافت کنید.

این تست ها به شما کمک می کند با خلقیات و رفتار و تفکرات خود بیشتر آشنا شوید.

مشکلات احتمالی و نقاط ضعف و قدرت خود را بهتر دریابید و در صورت نیاز نسبت به رفع، بهبود و یا تقویت آنها اقدام نمایید.

همچنین می توانید در صورت نیاز به روانشناس مراجعه نمایید.

تست های رایگان روانشناسی آنلاین

 

شامل کلیه امور مرتبط با دختر و پسر شامل روابط، خواستگاری، عقد ، نامزدی، اختلافات خانواده می باشد.

همچنین می تواند موارد مهمی نظیر ازدواج های فامیلی، مرد و زن مطلقه، طولانی شدن رابطه، عاشق شدن و …  باشد

مشاوره قبل ازدواج

شامل راهکارهای ارتقاء زندگی زناشویی توسط مجرب ترین مشاور خانواده، بیان اختلافات زناشویی، اختلافات خانوادگی خانواده همسر یا  شوهر می باشد.

همچنین حل تضاد ها و اختلافات، خسته شدن یا نا امید شدن در زندگی، اعتیاد همسر یا فرزند، مشکلات جنسی خانواده،مشاوره خانواده رایگان وخیانت شوهر ، بیماری همسر و مشاوره طلاق می باشد.

مشاوره خانواده رایگان

شامل کلیه مسائل تربیتی و رشدی و فردی و شخصیتی و روانشناسی کودک یا نوجوان شماست که در سنین مختلف رخ می دهد.

نحوه مواجه با مشکلات آنها نظیر بیش فعالی، کم خوابی، پرخواشگری، چاقی بیش از حد، لاغری، فحش و ناسزا گفتن، افسردگی است.

کلیه مسائل مربوط به تربیت کودک و نوجوان و یا اسباب بازی های متناسب با سن کودک، مسائل مرتبط با پدران و یا مادران حاملگی و مراحل آن بایدها و نبایدهای دوران بارداری و سایر سوالات مادران می باشد

کودک و نوجوان

 

 

مرکز مشاوره رایگان تهران

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

برای دریافت مشاوره آنلاین رایگان یکی از موضوعات زیر را انتخاب کنید سپس پرسش خود را بیان کنید

چگونه یک مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی پیدا کنم؟ چطور می توانم به مشاوره آنلاین رایگان اطمینان کنم؟ یک مشاور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

شما می توانید سوالات روانشناسی خود را در بخش کامنت ها از متخصصان ما بپرسید و اطمینان داشته باشید که تنها هدف ما یاری رساندن به شما برای داشتن زندگی بهتر است.

حال می خواهیم توضیح دهیم که منظور از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی در کلینیک روان آرام چیست؟ در مشاوره آنلاین روانشناسی ارتباط با مراجع از طریق وسایل ارتباطی الکترونیکی انجام می شود. البته لازم به ذکر است که در مشاوره آنلاین روانشناسی بیشتر موضوعاتی همچون روابط بین فردی و چالش ها و مشکلات مورد درمان قرار می گیرد و دیگر مشکلاتی که شامل بیماری ها و اختلالات روانی است بایستی از طریق مراجعه حضوری صورت گیرد.

مرکز مشاوره رایگان تهران

در این نوع مشاوره متخصصان کلینیک روان شناسی روان آرام با تکیه بر تجربیات چندین ساله خود راهکارهایی عملی را به شما ارائه می دهند تا بتوانید هر چه بهتر مشکلات خود را حل کنید. در این بین متخصصان ما اقدام به آموزش تکنیک ها و مهارت هایی می کنند که شما را در برابر چالش های پیش آمده یاری می کنند.

علاوه بر این کلینیک روان شناسی روان آرام سعی می کند تا با معرفی مقالات و کتاب هایی در این زمینه نیز در جهت رفع مشکلات شما را یاری دهد.

مشاوره آنلاین روانشناسی مزیت های زیادی که دارد که با توجه به شرایط شخص مراجع قابل بررسی است. در ادامه اشاره ای به انواع مزیت های این نوع مشاوره می کنیم.

عدم علاقه به جلسات حضوری : بسیاری از افراد به دلیل شرایط روحی خاصی که دارند از جلسات حضوری ابا دارند. در برخی از موارد نیز مشکلات افراد به صورتی است که از بیان آن به صورت رو در رو اکراه دارند. به همین دلیل است که مشاوره انلاین برای این قبیل از افراد بهترین راه پیش روست. البته این امکان وجود دارد که در جلسات مشاوره آنلاین روند یاری به شما به صورتی پیش رود که دیگر نگرانی از بابت جلسه حضوری نداشته باشید. می توان گفت با یک تیر دو نشان زده اید.

عدم توانایی حضور در جلسات : بسیاری از افراد به دلیل دور بودن نمی توانند از جلسات حضوری مشاوره استفاده کنند. از جمله این موارد می توان به ساکنین شهرستان ها و یا هموطنان مقیم خارج از کشور هستند که می توانند از خدمات مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی بهره ببرند.

هزینه کمتر : جلسات مشاوره آنلاین نسبت به جلسات حضوری هزینه کمتری را در بر می گیرد و از این جهت می تواند مناسب کسانی باشد که می خواهند هزینه های کمتری متحمل شوند.

مشکلات سطحی : برخی از افراد دارای مشکلات سطحی در زمینه روانشناسی هستند که آن ها را از حضور در جلسات باز می دارد. این افراد ترجیح می دهند به جای آنکه زمان صرف جلسات حضوری کنند با مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی این مشکلات سطحی را حل کنند.

 

برای مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی کلینیک روان آرام می توانید در قسمت کامنت ها سوالات خود را بپرسید تا روانشناسان و متخصصین ما به سوالات شما پاسخ دهند. دقت کنید که برخی از مسائل و مشکلات نیازمند درمان طولانی مدت هستند و در این مورد متخصصین ما کمک می کنند تا مشکلاتتان را حل کنید.

 

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی در موضوعات مختلفی انجام می شود که به فراخور موضوعات ممکن است تعداد جلسات متفاوتی را در بر گیرد.از جمله این موضوعات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاوره روانشناسی ازدواج آنلاین : ازدواج همواره یکی از مهم ترین اتفاقاتی است که در زندگی شخصی ممکن است رخ دهد و دلیل آن تعهد و پیوندی است که برای یک عمر می پذیرید. اهمیت ازدواج باعث شده است که استفاده از مشاوره ازدواج امری انکار نا پذیر و کاملا ضروری باشد.

مشاوره ازدواج ممکن است در مقاطع مختلفی رخ دهد که بهترین زمان آن پیش از ازدواج است. مشاوره ازدواج یکی از مسائلی است که می توانید در مراحل اولیه با استفاده از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی به نتایجی دست یابد که در صورت ریشه دار بودن برخی از مسائل ممکن است به جلسات حضوری ختم شود. روانشناسی ازدواج می تواند شما را در انتخاب مناسب تر و همچنین ادامه زندگی با فرد مورد نظر یاری دهد.

مشاوره تحصیلی آنلاین : تحصیل یکی از مسائلی است که بخشی از آینده افراد به وسیله آن تعیین می شود. از آن روست که مشاوره تحصیلی می تواند به خوبی فرزندان شما و حتی خود شما را در انتخاب رشته و راه تحصیلات یاری دهد. از جمله این مسائل می توان به چند راهی هایی که در طی انتخاب رشته دبیرستان، دانشگاه و … برای افراد پیش می آید اشاره کرد.

این در حالی است که بسیاری از افراد حتی پس از ورود به دانشگاه متوجه می شوند مسیر طی شده را اشتباه آمده اند و باید تصمیمی جدید بگیرند. به همین دلیل است که استفاده از مشاوره تحصیلی در هر سنی لازم است تا بتوان به فرد کمک کرد استعداد و علائق خود را بشناسد و با توجه به آن ها قدم در راه تحصیل بگذارد.شما می توانید با استفاده از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی به راحتی با مشاوره تحصیلیتان در ارتباط باشید البته دقت کنید که در برخی مواقع شرایط مراجعین به صورتی است که بایستی از خدمات طولانی مدت مشاوره استفاده کنند، اما در بیشتر موارد این مشکلات با چند سوال و جواب کوتاه در حال حل است.

مشاوره کودک و نوجوان آنلاین : مشاوره کودک و نوجوان برای همه والدین و کودکان امری ضروری است . این مشاوره تنها محدود به کودکان و نوجوانی نیست که دارای مشکلات رفتاری هستند بلکه بسیاری از آن ها برای آنکه استعدادهای خود را کشف کنند نیز نیاز به مشاوره دارند.

دوره نوجوانی نیز یکی از دوره هایی است که والدین بیشترین تنش را با فرزندان خود دارند به همین دلیل مشاوره برای والدین و نوجوانان به آن ها کمک می کند تا بتواند روابط سالم تری را در کنار هم تجربه کنند. همچنین استفاده از این مشاوره می تواند روابط نوجوانان و والدین را در آینده نیز تحت تاثیر قرار دهد. دقت کنید که در بسیاری موارد والدین بایستی آموزش هایی در رابطه با برقرار ارتباط با نوجوانان خود ببینند، در اینصورت پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر نسبت به این مسئله اقدام کنید.

این موضوع از آن جهت اهمیت می یابد که مسائل و مشکلات دوران نوجوانی ممکن است اثرات دائمی روی زندگی نوجوانان بگذارد و بی توجهی به این دوران موجب پشیمانی همیشگی شما شود.

مشاوره فردی آنلاین : حتما برای شما پیش امده است که از کمبود اعتماد به نفس خود شکایت دارید یا از ناتوانی در برقراری ارتباط با اطرفیان خسته شده اید. مشاوره فردی به شما کمک می کند تا نگاه تازه ای به خود و روابطتان داشته باشید. گاهی اوقات به کارگیری بسیاری از راهکارها برای رسیدن به اعتماد به نفس و دیگر مشکلات فردی بسیار آسان است اما نیازمند کمی تلاش است.

کلینیک روانشناسی روان آرام با مشاوره آنلاین رایگان فردی و یا مشاوره حضوری این فرصت را در اختیار شما قرار داده است تا به راحتی به بهترین شرایط خود دست یابید.

مشاوره انگیزشی آنلاین : مدت هاست که ایده شروع کار جدیدی را در ذهن خود دارید و همواره از انجام آن فرار می کنید؟ پس باید به شما بگوئیم نیاز به کمی انگیزه دارید. در کلینیک روان شناسی روان آرام جلسات مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی انگیزشی برگزار می شود تا به این ترتیب به شما کمک کند تا انگیزه خود را بازیابید و به سراغ تمام ایده ها و کارهایی بروید که مدت هاست در سر دارید ولی از انجام آن سرباز می زنید.

در بسیاری از مواقع شما تنها نیاز به یک راهنمایی کوتاه دارید تا به خودتان بازگردید و انگیزه لازم را پیدا کنید پس معطل نکنید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

مشاوره جنسی آنلاین : مسائل جنسی یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به دلیل زندگی در ایران و فرهنگ موجود به سختی می توانند در رابطه با آن با دیگر افراد صحبت کنند. از این رو مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی یکی از بهترین راه ها برای مشاوره جنسی است.

در این نوع مشاوره اطلاعات شما کاملا محرمانه باقی می ماند و امکان دسترسی آن به دیگر افراد وجود ندارد. دقت کنید که بسیاری از مشکلات جنسی نیازمند درمان های بلند مدت هستند، اما نگران نباشید همکاران ما در کلینیک روان آرام تمام تلاش خود را برای کمک به شما می کنند.

مشاوره خانواده آنلاین : خانواده ها از اصلی ترین پایگاه های زندگی هر فردی است که ایجاد تزلزل در هر کدام از بخش های آن ممکن است زندگی افراد را دچار مشکلات زیادی کند. مشاوره خانواده یکی از خدماتی است که توسط کلینیک روان شناسی روان آرام به تمامی افراد ارائه می شود.

در این نوع مشاوره شما می توانید روابط سالم تری را با خانواده خود تجربه کنید.

سوالات رایج :

مشاوره آنلاین به طور معمول با استفاده از تلگرام و واتس اپ انجام می شود.

در تمامی مسائلی که شما دچار مشکل شده اید می توانید از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی استفاده کنید. برخی از مسائل در صورتی که اهمیت بیشتری داشته باشند و نیاز به جلسات حضوری داشته باشند به شما اعلام می شود.

روانشناسانی که اقدام به ارائه مشاوره آنلاین می کنند، همکاران کلینیک روان آرام هستند که به صورت حضوری نیز به مراجعین مشاوره می دهند.

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی روان آرام هیچ تفاوتی با جلسات حضوری آن ندارد و تنها تفاوت در حضور نیافتن شماست. مشاوران شما متخصصین کلینیک روان شناسی روان آرام هستند و به همین دلیل می توانید اطمینان داشته باشید که متخصصان ما  با شما جلسه را اداره می کنند.

مرکز مشاوره رایگان تهران

کلینیک روان شناسی روان آرام با توجه به سابقه فعالیت خود و همچنین بهره گیری از روانشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی است.

شما می توانید برای دریافت مشاوره آنلاین با مشاورین و متخصصان مجرب کلینیک روان آرام در تماس باشید.

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی

تلفن:

88216100

88216200

آدرس:

تهران، میدان ونک ،خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی ،نبش کوچه شهریار  ،پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

 

سلام 35ساله هستم من نزدیک 8سال هست ازدواج کردم و حاصل زندگی من و همسرم یک فرزند پسر 4/5ساله هستش من از زمان مجردیم تنوع طلب بودم و هر روز با یکی بودم حتی در یک روز به چند نفر سکس داشتم واز زمانی که ازدواج کردم همشونو گذاشتم کنار و به زن وزندگی ام چسبیدم ولی الان یکسالی هست که از همسرم سرد شدم و با دو تا خانوم دیگر خودم را تخلیه میکنم و هیچ حسی به خانومم ندارم از انجای که همسرم نسبت به این دوتاخانوم خیلی سرتر هستش هم از لحاظ قیافه و اندام ولی من… بیشتر بخوانید »

سلام حتما به یک مشاور خانواده برای مسایل زندگی مراجعه کنید برای درمان زودانزالی نیز میتوانید به یک روانشناس سلامت جنسی مراجعه کنید

سلام من شوهر شکاکی دارم با دست بزن پولی ام ندارم که برم مشاوره چیکار باید بکنم

سلام دوست خوبم امیدوارم که حالتون خوب باشه شکاکی متاسفانه اختلال سختیه و این فردی که با فرد شکاک زندگی میکنه متاسفانه خیلی بهش سخت میگذره و این رو ما کاملاً می توانیم درک کنیم اما برای بررسی و برای درمان این موضوع حتما باید به روانشناس مراجعه بکنید برای این کار هم میتونید به کلینیک های دولتی مراجعه کنید

سلام دوست عزیز ، پیشنهاد میکنیم به روانشناس سکستراپیست مراجعه فرمایید.

نمیشه بگی که زنت و دوس داری ولی بهش خیانت میکنی.از نظر من تو یه مریض روانی هستی تنوع طلبی خوب زنتو طلاق بده نمیدونم چرا شما مردا شعور اینو ندارید که زن با تمام وجود حس مرد زندگیشو میفهمه ولی به روی خودش نمیاره این تو خود ریختنا منجر به پرخاشگری و افسردگی میشه اونوقت میگید زنم پرخاشکره و میل جنسی نداره خوب به نظرت چجوری باید حس بهت داشته باشه.این رابطه ها میتونه دو جانبه باشه فرقی بین زن و مرد نیست ولی تو خودت میتونی قبول کنی که زنت هر روز با یکی باشه ولی ازت جدا… بیشتر بخوانید »

همين كارو شوهر من باهام كرد به خاطر بچم ازش جدا نشدم فقط

افرین عالی بهش گفتی

واقعا لایک داری .نمیدونم مردا چی فک میکنن که این رفتارا ازشون سرمیزنه

دقیقا. امیدوارم که همین بلا سر خودشون بیاد تا بفهمن ما چه حسی داریم موقع خیانتشون

واقعا راست میگی شما زنها همتون از یه قماشیت نمیدونم چرا بعضی مرد ها شعور این رو ندارن که همتون یه ….

واقعا متاسفم

هر ادمی چه زن چه مرد میتونه بیشعور باشه .فقط درستش اینه که کاری کنی خودت بیشعور نباشی .اخه این طرز فکر ،طرز فکر آدم بیسواد و بدون دانش هست که جنس مرد یا زن رو بد بدونه .ابتدا سعی کنید خودتونو اصلاح کنید.با آرزوی عاقبت بخیری برای همه

عالی بود

پرخاشگری شما واسه استفاده از ترامادل و مخدر هایی هست ک استفاده میکتی نکن برادر من ب فکر بچه ات و همسرت باش

اولا زود قضاوت نکنید،وقتی کامل از زندگی ومسائل کسی باخبر نیستید،به جایی زودقضاوت کردن،به اصل موضوع وکمک فکری درست بیان کنید،نه احساسی برخوردکنید،هرکس در شرایط وموقعیت خواص قرار میگیرد که عالم ودانشمند وفیلسوف نیست صحیح تصمیم بگیرد،باید کمک کرد بهترین کارو انجام بدهد نه بدتر شود

تنوع طلبی مثل یک درپوش میمونه واسه پنهان کردن خطای شما به نظر مشکل جنسی دارین و دست خودتون نیست بهتره درمان بشین البته بهتر بود قبل از ازدواجدرومان میشدین تا زندگی چند نفر دیگه هم درگیر نمیشد

سلام خسته نباشید برادر من تاحالا ۳بار قرص حورده واسه خودکشی و ب خودشم اسیب زیاد میزنه کسی بهش میگه کاری نکن قرص میخوره مارو تحدید میکنه خودشو میندازه پایین از پنجره روانپزشکم قبلا بردیم ولی دیگه قرص نخرد و چندساله میگه منو بستری کنین تیماریستان با توجه ب رفتارش و امکان اسیب رسوندن شما چ راهی رو پیشنهاد میکنید مشاوره و دکترهم نمیره فقط میگه تیمارستان

سلام با توجه به مشکل به برادر توصیه می کنم که یک مشاور روانپزشک مراجعه فرمایید و هرجا که دکتر روانپزشک گفت آن را انجام بدید و در صورت نیاز باشه و بستری انجام بدن

سلام کسی که قصد خودکشی داشته باشه تهدید نمی کنه حتما اون باری هم که قرص خورده کاری کرده که شما متوجه بشین واسه به کرسی نشوند ن حرفشون این کار و میکنن امیدوار م از مشاور کمک بگیرین

سلام برادر شما هم باید پیش روان پزشک برای دارو درمانی برود و هم پیش رواندرمانگر روانشناس برای دریافت خدمات روان درمانی همزمان با دارو درمانی . دارو سطح آرمانها را تنظیم می کند و روان درمانی باعث بهبود رفتارش میشه ولی طولانی مدته شاید دو تا سه سال طول بکشد .

خانومت و زندگیت رو دوست میداشتی، سعی میکردی مشکل رو حل کنی، نه هم بستر شخص دیگه ایی بشی.. نمیدونم این چه فرهنگیه ما داریم اگر خانوم شما با مرد دیگه ایی میخوابید رگ گردنت میشد چنین و چنان و باید سنگسار میشد، اما مردهای سرزمین من ، با پنهان شدن پشت اون قسمت از احکام که به نفع خودشونه هرکاری میکنن و انگار نه انگار‌.. انسان باش

این ناعداتی در حق زنهاست وقتی فاحشه ب زن گفته میشه با وجود این ک مردهاهم خطا کارند وقتی مرد خیانت میکنه کسی سنگ سارش نمیکنه ولی اگ زن اینجوری باشه سرشو میبرند مرد اگه خیانت کرد محبت کن ولی زن خیانت کرد حق داری سرشو ببری نمیدونم واقعا چی میشه گفت ب نطر من هنوزم دختران و زنهایی در دنیا هستند ک اینگونه زنده ب گور میشن با تفکرات اشتباه با یک طرفه بودن قانون بنطر من خوشبهال مجردها همون تااخر عمر مجرد بمونن بهتر از این ناعداتی هاست ک در حق زنها دخترها میشه

شما اگه زنتو دوس داشتی نمیرفتی دنبال این کارا فردی که تنوع طلب هسش درست نمیشه

تو ک گفتی هیچ حسی به زنت نداری و در اخر گفتی زنتو دوست داری

سلام آقا شما هر چقدر هم تو زنگیتون مشکل داشته باشید حق خیانت ب همسرتون رو ندارید…اقای حسن خودتون نوشتید که برای خیانت نکردن همسرتون باهاشون رابطه برقرار میکنید…این یعنی که میدونید چقدر خیانت سخته پس چرا خودتون این کار رو انجام میدید؟خودتون و همسرتون ب درک ب فکر طفل معصومی باشید که شما ب این دنیا دعوتشون کردید،فکر میکنید با این شرایط میتونید بچه تون رو درست تربیت کنید…خیر …نمیتونید…میدونید چقدر سخته برای یه بچه که بفهمه اولین مرد زندگیش ،پدرش یه خائن یه آدم ضعیفه که نمیتونه جلوی شهوته لعنتیشو بگیره…اقای حسن منتظر عواقب کار اشتباهتون باشید…من این… بیشتر بخوانید »

حتما باید به یه روان شناس مراجعه کنی بعد از این که تونستین زن های دیگه رو بذارین کنار با همسرتون برین روان شناس به نظر من بهتره بهش بگید اگرم طلاق خواست واقعا حق داره

سلام روزتون بخیر من دخترم ۲۱ سالمه .نزدیک دوساله که با پسری دوستم از همون اوایل رابطه من به ایشون علاقه پیدانکردم ولی همچنان رابطرو ادامه دادم چندباری میخواستم با بهونه تمومش کنم اما از ناراحتی عذاب وجدان نتونستم چون بهم گفت تنهاش بزارم حتما خودش رو میکشه ..و همینجور ادامه پیداکرد . آدم بدی نیست و بمن خیلی توجه میکنه اما هیچ حسی بهش ندارم خیلی اصرار به ازدواج داره و مدام تکرار میکنه که کی برای خواستگاری بیاد. از طرفی هم من خیلی سخت زندگی کردم تو نوجوانیم با ترک تحصیل شروع به سرکار رفتن کردم و قشر… بیشتر بخوانید »

سلام دوست عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه و در این مورد به هیچ عنوان ما پیشنهاد نمی کنیم که از محیط خانواده با کلی هم مشکل دور بشید .و یک انتخاب اشتباه داشته باشید حتماً قبل از اینکه تصمیم به کاری بگیرید بهتره که با مشاوره پیش از ازدواج صحبت کنید

سلام عزیزم سعی کن دیدتو نسبت بهش بازتر کنی که بتونی نقاط مثبتشو پیدا کنی به توجه هاتش توجه نشون بدی به محبت کردنش نصبت به خودت اونوقت میتونی بهش علاقمند بشی کم کم دو سال کم نیست! این سرچشمه میگیره از خودت ک نخواستی خوب ببینیش دیدت و بستی بهش..

سلام.اینکه شما گفتین خانومم رو دوست دارم و نمیخوام زندگیم خراب بشه،این خودش میتونه یه برد باشه و امید به اینکه حتما مشکلتون حل میشه! من برای اینکه فرمودین حسی به زنم ندارم و باهاش فقط بلاجبار سکس دارم از ترس خیانت،یه پیشنهادی براتون دارم،خصوصیات خوب خانومتون رو بنویسیدو هر روز بخونیدش،و از ته دلتون خدارو بخاطر داشتن چنین همسری شکر کنید! برای اینکه تکرار این کار خسته کننده نباشه روزی یک خصوصیت جدید خوب خانومتون رو اضافه کنید. بهش بگید خیلی دوسش دارید و پیام عاشقانه براش بگذارید؛مثلن کاغذی رو بردارین و مطلب و شعر عاشقانه براش بنویسید همراه… بیشتر بخوانید »

ببخشید دور از ادبه که اینطوری با صراحت و بی حاشیه بهتون بگم ولی این قدر بعد از خوندن این متن حالم بد شد که ناچار به بیانش هستم. به نظر من شما به بلوغ جنسی رسیدین ولی متاسفانه به بلوغ عقلی خیر! ودر سر شما چیزی به عنوان مغز وجود نداره و تمام شما رو اندام تناسلیتون کنترل میکنه! باعث تاسفه جوونایی که از هر لحاظ به بلوغ رسیدن و قادر به ایجاد رابطه توام با محبت برای همسران خود هستند به دلیل مشکلات اقتصادی نمیتونند ازدواج کنند بعد امثالی مثل شما… برای خودم متاسفم در نسلی زندگی میکنم… بیشتر بخوانید »

داداش من درکت میکنم ایراد از تو نیس خانومت باید بدونه تو چی میخوای تو سکس همونی که بقیه واست انجام میدن ولی خانومت اکراه داره از انجامش به نظر من راهش اینه رک و راست حستو بهش بگی من انجام دادم اونم قبول کرد و درست شد فقط شانس بیاری درک کنه وگرنه خودتو به هزارتا چیز متهم میکنه زیر بار هم نمیره مثل همین خانم هایی که کامنت گذاشتن برات.به این خانم های محترم هم میگم قبل اینکه زندگیتون خراب شه واسه خودتون قانون نزارین وگرنه اون خانم هایی که قبلا مثل شما بودن و الان زندگیشونو از… بیشتر بخوانید »

سلام به نظرتوت احترام میزارم .! اما شما از کجا میدونید که خانومش اکراه داره وبهش بی توجه در این مسئله ….؟ آخه اونی که تنوع طلبه دلیل نمیخوات زود از طرف مقابلش خسته میشه زن هم اگه ببینه مردش بهش بیتوجه سرد میشه …….با کلی احترام….

قسمت میدم به خدااوندی خدااا،جااان عزیزترین کست،برو پیش یه مشاوره وکمک بگیر،فقققط به بچه ات فکرکن،گناااه داره،آینده اش رو نااابووود نکن،اگررر نمیشه نمیتونی از همسرت جداشو اما تامینشون که آسیب نبینن،من شمارو قضاوت نمیکنم قاضی خداست،فقط برای شما وهمسرتون وفرزندتون آرزوی آرامش دارم

سلام من بیست ساله ازدواج کردم دو تا بچه دارم شوهرم یه مرد تنوع طلب بود اوایل فقط با شوخی و متلک اما بعد با عمل خیانت و الان هم مدتی هست که من و بچه هاش و ترک کرده و رفته هر روز با یکی به قول خودش عشق و حال من باید چکار کنم نه شکایتی فقط با خانوادش قطع رابطه کردم

دوست عزیز در رابطه با حق و حقوقتون باید به مشاور حقوقی مراجعه کنیو ، اما برای ترمیم رابطه میتونید به روانشناس خانواده مراجعه کنید تا دقیق تر موضوعتون بررسی بشه.

من ۸ساله با اقایی در ارتباطم که مثل شما تنوع طلبه و زن و دوتا بچه داره.من رو به هرکاری که فکرشو کنید وادار کرده.غیرقابل بیانه.ایشون بخاطر مخدر دچار جنون میشن و هرلحظه ممکنه هربلایی سر من و خانوادم بیارن .برا همین از ترس جون خانوادم و ابروشون باهاشم.دعا کنید بمیرم تا تموم شه

سلام خسته نباشید من امسال تعیین رشته کردم و رفتم تجربی ولی بعد یه مدت پشیمون شدم الانم خیلی توسط دیگران تحت فشارم دیگه نمیتونم تحمل کنم پدر و مادرمم میگن هر چی خودت میخوای چند تا دوست دارم که بیشتر من رو در معرض فشار قرار میدن مخصوصا یکی از اونها که هم تو خانواده اش مشکل داره و هم افسرده هست خیای تا حالا بهم ضرر رسونده امروزم مدرسه نرفتم حالا امروز تصمیمم رو برای رفتن به تجربی گرفتم میخوام درست برنامه ریزی کنم و ارتباطم رو با دنیای بیرون قطع کنم ولی متاسفانه نمیتونم موفق بشم چون… بیشتر بخوانید »

برای دست و پنجه نرم کردن با این مسایل حتما از یک روانشناس کمک بگیرید

دوست عزیز سلام ، خوشحالیم که به سلامت روان خودتون اهمیت میدین . پیشنهاد میشه به مشاور تحصیلی مراجعه کنید .

شما كه فقط مشاور توصيه ميكنيد شايد يكي پول نداره بره مساوره

ببینید دوست عزیزم توصیه‌های مشاوره ما در مواردی است که واقعاً راه حلی برای وجود یک حال خوب وجود نداشته باشد در این صورت ما فقط می‌گوییم که برای مشاور مثل چی مثل اینکه مثلاً دارویی توسط یک پزشک نیاز به تجویز داره اما پزشکان مطمئن نیست و این فرد و معاینه نکرده نمیتونه همینجوری براش دارویی تجویز بکن و ایشالله این کار را انجام بده ایشالا خوب شد که نیاز نداشته باشید ولی در مواردی که مسئله خاصی وجود ندارد یعنی در حقیقت مورد خاصی نیست که احتیاج به معاینه داشته باشه ما می‌بینیم که مورد خواست این مسئله… بیشتر بخوانید »

سلام بهزیستی شهرستانها مشاوره تلفنی رایگان دارند شما می تونید در شهر خودتون از این خدمات استفاده کنید و فقط هزینه تلفن براتون دارد .

موافقم

با سلام اگر شما علاقه و استعداد این رشته را در خودت می بینید دنبالش برو و سعی کن تحت فشار دیگران هیچ گاه کاری را انجام ندید . انسان موجودی اجتماعی است و باید با دیگران در ارتباط باشد ولی این به این معنا نیست که هر کاری را اونا می کنند منم باید همون کار را بکنم باهاشون باش تفریح کن ولی برای زندگی شخصیت اهداف و برنامه ها و علایق خودت را داشته باش و دنبال کن . انشالله که موفق باشید .

سلام چند وقتی هست ک بیکار شدم و خیلی فشار عصبی رومه خیلی جاها هم دنبال کار رفتم ولی پیدا نمیشه بخاطر همین همش با پدر ومادرم دعوا میکنم چیکار کنم واقعا حال روحیم بده کمکم کنید

سلام خودتون منشا حال بد خودتون رو میدونین کاری که نباید انجام بدین برون ریزی مشکل تون رو دیگران هست و کاری که باید انجام بدین پیدا کردن شغل مناسب.خوشحالم که به مشکل تون بینش دارید.

سلام وضعیت روحی شما قابل درکه و شرایط سختیه و هر کس دیگری هم به جای شما بود همین شرایط روحی را داشت . ولی شما برای آرام کردن خودتون می تونید در خانه ورزش کنید مثلا یوگا و یا پیاده روی … لرای اینکه از این فشار روحی بیاید بیرون و ذهنت برای این سوال که در شرایط الان با توجه به مهارتی و توانایهایی که دارید و امکانات چیکار می تونید بکنید باز میشه .

سلام خیلی خوابم کم شده چیکار کنم شبا اصلا نمیتونم بخوابم همش ب چیزای بیهوده فک میکنم چیکار کنم راهنمایی کنین

سلام به یک روانشناس بالینی مراجعه کنید. منشا این علایم.مدت زمان بروز علایم و …. باید بررسی شود.

سلام . باید برسی بشه کم خواب یا از کی شروع شده . آیا پس از اتفاقی خاص بوده و آیا این فکرهای بیهوده مربوط به آن اتفاق خاص است ؟ …. حتما پیش روانشناس بروید .

قرص خواب بخور منم همینطوری بودم الان قرص میخورم زود میخوابم

سلام پسر 13ساله دارم اصلا حواش ب درس خوندن نیس بعد مدرسه هم همش با تبلتی ک براش خریدیم بازی میکنه چند باری هم قایمش کردم بهش ندادم ولی میدونم این راه حل درستی نیس میشه راهنمایین کنین مرسیییی

محدود سازی مثلا چند ساعات خاص در هر روز در یک ساعت مشخص شده پس از انجام تکالیف مدرسه و نهایتا مراجعه به یک متخصص کودک

سلام وقتتون بخیر مدت پیش با یک پسری در اینستاگرام اشنا شدم و بعد از مدتی اصرار کرد ک بخاستگاری بیاید من هم قبول کردم و با خانواده ام قرار گزاشتم ک اخر هفته ب خانه ما بیایند بعد مراسم همه چی خوب پیش رفت بعد دوهفته نامزدی فهمیدم ک به یه دختر دیگه پیام میده و با اون در ارتباط هستش ازش جدا شدم ولی هنوزم میاد میگه منو ببخش منم نمیتونم این فرصتو بهش بدم لطفا بگین در چنین مواقعی فرد باید چکاری انجام بده

با سلام دوست عزیز. شما می توانید انتخاب کنید که شخص مقابلتان را ببخشید یا نبخشید اما دقت کنید در صورتی که وی را بخشیدید بایستی تمام مسئولیت خیانت دوباره ایشان را بپذیرید چون شما از این موضوع آگاه شده اید. با توجه به این موضوع تصمیم بگیرید. آیا می توانید در صورت خیانت دوباره ایشان مسئولیت تصمیم را بر عهده بگیرید یا خیر؟

عزیزم اصلا این اشتباه نکن . کسی یک بار اونم اول رابطه که واسش کلی هیجان داره خیانت میکنه پس چند ساله که بگذره و از هیجان اولیه بیوفته بیشتر خیانت میکنه

کاملا موافقم

اميدوارم اسن اشتباهو نكرده باشي و بهش فرصت دوباره نداده باشي چون بدجور پشيمون ميشي

اشتباه نكن فرصت نده من دادم ولي زندگيم الان نابوده منم اويل نامزديم فهميدم هرروز حس ميكنم بهم خيانت ميكنه

سلام شما بایستی در انتخاب دقت بیشتری میگردید الان که ما در دوری هستیم که هر چقدر شما پاک نجیب باشی محیط و جامعه تحصیر گذار است ببخشید خیانت کردن از هر طرف یا طرفین مسئولیت همیشه از طرف خیانت کار نیست و شما بایستی خودتان را بسنجید و ببینید به عنوان یک زن یا عشق تمام خواست جنسی و روحی کلام فرد مقابل خود را تعمین کردیند چون انسان همیشه دنبال کم بود زندگی خود هست در اولین درج بعد از این که دیدین واقعا شما از هر لحاظ به عنوان شریک جنسی و زندگی واقعا نیاز فرد مقابلتان… بیشتر بخوانید »

سلام چند وقتیه ک عروسی کردم ولی مدام اختلاف داریم با همسرم کوچک ترین چیز ها بینمون تبدیل ب دعوا مشه چجوری مشکلمونو حل کنیم

حتما به یک زوج درمانگر مراجعه کنید.

سلام خیلی اعتماد بنفسم پایینه اصلا نمیتونم مهمونی های شلوغ یا عروسی برم همش استرس میگرم لطفا راهنمایین کنین چون این موضوع خیلی داره ازارم میده

سلام بنظر می آید که شما درگیر ویژگی های هراس اجتماعی اجتماعی باشید.باید مشکل شما دقیق تر بررسی شود.چیز شایعی است و به مرور زمان با تمرین و تکرار و در موارد حاد با دارودرمانی درست میشود.به یک روانشناس بالینی مراجعه کنید.

ما اگه میتونیسم که از شما مشورت ننیخواستیم که همش میگین برین نشاوره

در مورد مسایلی که بدون مراجعه تشخیص علت یابی و راه حل و بررسی اون ها احتیاج است و این مسئله زمان بر است یک کامنت و یک جواب نمیتونم جوابگو باشه

سلام من کاکولد هستم یعنى دوست دارم ارتباط جنسی همسرم رو با مردان دیگه ببینم، اما خانمم اجازه نمیده ولی به اصرار من همسرم اجازه میده ازش عکس برهنه بگیرم برای اشتراک گذاری با مردان دیگه البته بدون چهره، از اینکه مردان دیگه بدن لخت همسرمو ببینن لذت میبرم و این موضوع باعث اختلافات زیادی بین ما شده چه طورى این حسو در خودم کمرنگ کنم؟

سلام حتما به یک مشاور متخصص سلامت خانواده و جنسی مراجعه کنید.این حالت شما مناسب نیست

یا ابببببر فضللللللل😨😨😨

سلام من 5ماه پیش با یه آقا پسر24 دوست شدم دو هفته پیش گفت میخواد چند روز منو تنها بزاره منم بهشون توهین کردم ايشون منو از تلگرام بلاک کرد چیکارکنم برگرده به رابطه‌ بامن لطفا کمکم کنید ?

سلام دوست عزیز در رابطه با تنها گذاشتن شما خب مسلما هیچ کس دوست نداره تنها گذاشته بشه اما در رابطه با توهین کردن هم همین صادق مهارت کنترل خشم را همه انسان های کره زمین نیاز دارند یاد بگیرند،حتی خود روانشناسان. این هم بدرد شما میخوره هم بدرد شریک عاطفی رابطه شما. اگر شما را دوست داشته باشد احتمال دارد که برگردد،بداخلاقی سم رابطه است مخصوصا از طرف زنان در ارتباط با مردان.مرد شما نمیتواند به شما احساس داشته باشد.

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد طراحی و سئو توسط لومین

ایمیل خود را وارد کنید:

برای تنظیم وقت مشاوره خانواده حضوری رایگان در تهران با شماره ۰۲۱۲۶۱۲۵۵۴۲ تماس بگیرید . مشاوره ها به صورت شبانه روزی نوبت دهی میشوند .

زمان مشاوره خانواده حضوری رایگان در تهران به صورت نیم ساعته است . در صورت نیاز مراجع و مشاور زمان جلسات افزایش می یابد . این جلسات جهت تبلیغات میباشد .

برای اطلاع از زمان و روز این تبلیغات با مرکز تماس بگیرید . مشاوره در تمامی زمینه های روانشناسی از جمله مشاوره خانواده ،ازدواج ،کودک ،نوجوان ،شخصیت ، اعتیاد ،تحصیلی و…انجام میشود .

مرکز مشاوره رایگان تهران

مشاورین این مرکز دارای مدرک دکترای تخصصی در زمینه مشاوره و روانشناسی میباشند . برای اطلاع از رزومه انها با مرکز تماس بگیرید .

 

 

جهت تماس با مشاورین ما با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۱۳۵۳۹۷ تماس بگیرید . در صورت مشکل در برقراری ارتباط با شماره موبایل ۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲ تماس بگیرید .

در صورت نیاز پیامک نیز پاسخ داده میشود . اگر نیاز به مشاوره فوری دارید و یا سوال کوتاه روانشناسی دارید ،از طریق سیستم آنلاین پایین همین صفحه اقدام کنید .

مشاوره خانواده حضوری رایگان در تهران

 

برای دریافت  آدرس دقیق با ما در ارتباط باشید . دسترسی ساکینن شمال ترهان به راحتی میباشد . اما در صورت مشغله کاری ،دوری مسیر و یا ترافیک اگر قادر به حضور برای انجام جلسه مشاوره حضوری نیستید ،

از خدمات مشاوره غیر حضوری استفاده کنید . کیفیت جلسات یکسان میباشد . در صورت نیاز به دارودرمانی به روانپزشک ارجاع خواهیم داد . به روزترین ابزارهای روانشناسی در این مرکز استفاده میشود . هیپنوتراپی و نورو.فیدبک توسط متخصصین این امر انجام میوشد . جهت انجام تست  های وانشناسی به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید اقدام کنید .

ضرورت انجام مشاوره بر هیچ کس پوشیده نیست . در جلسات مشاوره خانواده به بررسی و حل مسائل بین اعضای خانواده می پردازیم . گاهی به دلیل تفاوت در سلیقه ،عقاید و.. اختلافاتی بین اعضای خانواده به وجود می آید . میتوانید تنها با انجام چند جلسه مشاوره خانواده برای همیشه بر مسائلی به توافق برسیم . و یا گاهی مشکلات کوچکی را سالانه دنبال میکنیم .

 

مشاوره خانواده

نظرات بسته شده است.

.searchwp-live-search-results {
opacity: 0;
transition: opacity .25s ease-in-out;
-moz-transition: opacity .25s ease-in-out;
-webkit-transition: opacity .25s ease-in-out;
height: 0;
overflow: hidden;
z-index: 9999995; /* Exceed SearchWP Modal Search Form overlay. */
position: absolute;
display: none;
}

.searchwp-live-search-results-showing {
display: block;
opacity: 1;
height: auto;
overflow: auto;
}

.searchwp-live-search-no-results {
padding: 3em 2em 0;
text-align: center;
}

.searchwp-live-search-no-min-chars:after {
content: “به تایپ کردن ادامه دهید”;
display: block;
text-align: center;
padding: 2em 2em 0;
}

/* */

مشاوره حضوری خانواده را با خانه مشاوران ایران تجربه کنید .
خانه مشاوران ایران به شما در حل مشکلات خانوادگی و اختلافات خانوادگی که در بین اعضای خانه رخ می دهد به صورت حضوری و تلفنی مشاوره می دهد .
به دلیل نبود امکانات برای مشاوره خانواده حضوری در تمامی کشور تهرانی های عزیز می توانند در تهران به صورت حضوری مشاوره بگیرند و هموطنان عزیز نیز در سرتاسر
کشور می توانند به صورت تلفنی با شماره های موجود در سایت از
مشاوره خانواده تلفنی
دل ارام بهره مند شوند .

پیشنهاد می کنیم از مقالات زیر موجود در سایت نیز استفاده کنید

عوارض بسیار شدید و خطرناک خود ارضایی

چگونه با دخالت خانه همسر مقابله کنیم

رمز و رازهای زناشویی مادام العمر

چگونه کسی را عاشق خود کنیم ؟

10 نشانه استرس کاری و راه های برطرف کردن آن

چند راه ساده و اولیه برای جلوگیری از طلاق

چگونه می توان زنان را بهتر درک کرد

مشاوره دل آرام به صورت حضوری و کاملاً تخصصی در زمینه های ذیل خدمات خود را ارائه می دهد :

شما همچنین نیز میتوانید از جیمیل دل آرام به نشانی delaramfree@gmail.com استفاده کنید و به صورت آنلاین و مکاتبه ای نیز مشاوره رایگان ببرید . مزیت استفاده از این سیستم برای افرادی مناسب است که برای گرفتن جواب سوال خود زیاد عجله نداشته و جواب سوال آن ها کوتاه می باشد چرا که تعداد سوالات بسیار می باشد و پاسخگویی به تمامی سوالات و مشکلات و نیز مشاوره رایگان و مشاوره های حضوری و مشاوره تلفنی نیازمند وقت بسیار است .

مشاوران دل آرام با ارتباطی که در سطح تهران با دیگر مشاوران خود دارند می توانند در شمال تهران ،مرکز تهران،جنوب تهران ،غرب تهران و نیز شرق تهران شما را به نزدیک ترین مرکز ارجاع داده و شما به راحتی بتوانید از مشاوره مشاوران ما استفاده کرده و به آرامش برسید . برای اینکار بایستی با شماره تلفن ما تماس گرفته تا بدانیم شما در کدام منطقه هستید تا شما را بتوانیم به نزدیک ترین مرکز ارجاع دهیم .

در جامعه معاصر خانواده ها دچار مشکلات رفتاری و عاطفی زیادی هستند که نیاز به بررسی و درمان دارند . به همین دلیل رشته جدیدی به نام خانواده درمانی بوجود آمده که هدف آن شناسایی مشکل ، بررسی روابط بین اعضاء خانواده ، وظایف اعضاء خانواده و در نهایت تغییر ساختار خانواده با استفاده از تکنیک تخصصی است . خانواده‌هایی که نیاز به خانواده درمانی دارند عبارتند از :
1. خانواده ای که دارای یک عضو معتاد یا بیمار روانی هستند .
2. خانواده ای که یکی از اعضاء آن مشکل جسمی حاد دارد که روی عملکرد خانواده تأثیر می گذارد.
3. خانواده ای که به نحوی با مسایلی مثل طلاق ، ازدواج مجدد ، فوت یکی از اعضاء مواجه شده اند.
4. خانواده ای که با مشکل مهاجرت و یا مشکلات فرهنگی اقتصادی روبرو هستند .
خانواده درمانی از درمان انفرادی متمایز است . در این نوع درمان آموزش و پیشگیری اهمیت دارد . در خانواده درمانی دو اصل اساسی وجود دارد :
1. هیچ یک از اعضاء به عنوان بیمار در نظر گرفته نمی شوند بلکه به کل خانواده توجه می شود و از تک تک اعضاء برای حل مشکل کمک گرفته می شود .
2. تشخیص اختلالات عاطفی یا رفتاری با توجه به خانواده به عنوان یک واحد گذاشته می شود .

مرکز مشاوره رایگان تهران

خانواده یک نظام اجتماعی ، فرهنگی است. در این نظام اجتماعی قواعد و نقش های متنوعی را برای هر یک از اعضاء معین می کند .عضو موفق کسی است که بتواند نقش خود را بخوبی بازی نماید و در عین حال بتواند با مشکلات روزمره کنار بیاید و بصورت منطقی راهکارهای مناسب برای کنار آمدن بافشارهای روانی که از بیرون و درون به خانواده وارد می شود ارائه دهد تا بتواند خانواده توانا وقوی داشته باشد. تفاوت خانواده توانا با خانواده نا بسامان در چیست؟ خانواده توانا علاوه بر بقاء کل نظام خانواده باعث رشد و شکوفایی یکایک اعضاء خانواده می شود و آرامش ،صمیمیت را به آنها هدیه می دهد .
در حالیکه خانواده نا بسامان مانع رشد و شکوفایی اعضاء خانواده می شود و نیازهای برخی از افراد خانواده تامین می شود و به نیازهای عده دیگرپاسخ داده نمی شود. تبعیض ،نا عدالتی در بین افراد خانواده وجود دارد و علاءرغم ثبات ظاهری خانواده همه یا بعضی افراد خانواده نا راضی هستند .آرامش و صمیمیت وجود ندارد وافراد خانواده بیشتر ترجیع می دهند دور از همدیگر بسر برند.
علاده بر خانواده های نابسامان ، همه خانواده ها در زمان هایی که با موقعیت جدید مواجه می شوند نیاز به مشاوره خانواده دارند. این موقعیت های جدید عبارتند از بارداری، تولد فرزندان، مهاجرت، ازدواج، رشد فرزندان، بلوغ نوجوانان، یا مشکلات و موقعیت های ناخوشایند مانند بیماری، فوت، ورشکستگی، افسردگی و خودکشی ،همه این موارد فوق نشان دهنده ضرورت مشاور خانواده است.

تمام حقوق این ساین متعلق به مرکز مشاوره دل آرام می باشد.

با حضور ۱۴۷ نفر به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه تهران برگزار گردید

در سی و یکمین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌های کشور

اولین جلسه شورای هماهنگی پیشگیری از آسیب‌های روانی و اجتماعی استان تهران در سال ۹۹ به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد.

مرکز مشاوره رایگان تهران

نشانی:

تهران خیابان انقلاب،خیابان ۱۶ آذر،خیابان پرفسور ادوارد براون – پلاک ۱۳و ۱۵

پست الکترونیکی:

دورنگار:

66416130-021


پذیرش‬ و‬ مشاوره: ۶۶۴۱۹۵۰۴-۰۲۱ / ‏۰۲۱-۶۱۱۱۳۲۰۹

واحد نوروتراپی: ۶۶۴۱۰۶۲۰-۰۲۱ ‏

واحد اداری: ۶۶۴۸۰۳۶۶-۰۲۱

مرکز مشاوره رایگان تهران
مرکز مشاوره رایگان تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *