مشاوران درسی تبریز

 
helpkade
مشاوران درسی تبریز
مشاوران درسی تبریز

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:مشاوران درسی تبریز

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

معرفی تخصص مشاوره تحصیلی و شغلی 

در عصر جدید مشاغل دیگر ارثی نیستند بلکه پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی موجب کثرت مشاغل، تقسیم کار فراوان و جلب استعدادهای مختلف شده است. امروزه برای انجام اکثر کارها، نیاز به تحصیل  دانش و کسب مهارت می‌باشد. از این رو توجه به رابطه تحصیل و شغل اهمیت دارد.از آنجا که تحصیلات دبیرستانی و بالاتر زیرساز اشتغال آتی دانش آموزان و دانشجویان هم خواهند بود، لذا باید برمبنای گزینش های شغلی آینده برنامه ریزی و انتخاب شوند. برای انتخاب راه درست ابتدا باید در مورد آمادگی هایی که ممکن است از نظر فردی و حرفه ای ارزشمند باشند اندیشید و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

تعریف مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی جریان یاری دهنده و منظمی است که به دانش آموز در انتخاب مناسب دروس، رشته و مهارت های تحصیلی کمک می‌کند تا سازگاری مطلوب را کسب کند.

تعریف مشاوره شغلی

مشاوره شغلی نوعی دیگر از مشاوره است، که بدان وسیله به فرد کمک می‌شود تا بر اساس شناخت استعدادها، محدودیت ها و نیز امکانات شغلی جامعه بتواند شغل مناسبی را پیدا کند.

رابطه مشاوره شغلی با مشاوره تحصیلی

هر گونه راهنمایی شغلی باید بر مبنای وضع تحصیلی فرد انجام گیرد.

مشاوره تحصیلی پایه و اساس محکمی برای مشاوره شغلی محسوب می‌شود.

چرا انتخاب شغل مناسب و رضایت شغلی از اهمیت خاص برخوردار است؟

فالمن و آرنولد رضایت شغلی را مجموعه گرایش های مثبت افراد نسبت به شغل دانسته و معتقدند وقتی گفته می‌شود یک فرد از شغل خود رضایت بالایی دارد، در حقیقت منظور این است كه وی بطور كلی به میزان زیاد شغل خود را دوست دارد و توانسته است از طریق شغلش نیازهای خویش را تأمین نماید و در نتیجه احساسات مثبتی نسبت به آن دارد.

رضایت شغلی از جمله عوامل مهمی است كه باید در توسعه اقتصادی مورد توجه دقیق قرار گیرد. هر فردی كوشش می‌كند شغلی را انتخاب نماید كه علاوه بر تأمین نیازهای مادی از نظر روانی نیز او را ارضاء نماید، به همین دلیل بررسی خصوصیات فردی افراد ضروری به نظر می‌رسد. در غیر اینصورت به كار گرفتن افراد در مشاغلی كه به آن علاقمند نیستند یا توانایی و استعداد انجام آن را ندارند، علاوه بر كاهش بهره‌ وری و كارایی موجب از دست رفتن نیروی انسانی می‌شود.

اکثر سازمان ها برای رضایت کارکنان تلاش می‌کنند، اما همه به آن دست نیافتند. به همین دلیل برای متخصصان منابع انسانی مهم است که در مورد عواملی که می‌تواند رضایت کارکنان را افزایش دهد، و چگونگی حصول به موفقیت کلی در شرکت، بیشتر بدانند. شکی نیست که کارکنان منبع شماره یک سازمان هستند. نگهداری شادی کارکنان کمک می‌کند که:

گردش مالی کمتر:

گردش مالی کارکنان یکی از بالاترین هزینه های مربوط به بخش منابع انسانی می باشد. رضایت کارکنان کمک می‌کند تا یک محیط بهتر ایجاد شود و با کارآمدی و ارتقا کیفیت کار به نحوی آسان تر در هزینه ها صرفه جویی شود. کارکنان راضی به احتمال کمتری کار خود را ترک می‌کنند.

 بهره وری بالاتر:

صرف نظر از عنوان شغلی و پرداخت حقوق، كاركنانی كه رضایت شغلی دارند، تمایل بیشتر و بهره وری بالاتری دارند.

افزایش سود:

نگهداری کارکنان با ایمنی و رضایت می‌تواند منجر به فروش بیشتر، هزینه های پایین تر و خط مشی قوی تر شود.

وفاداری:

هنگامی که کارکنان احساس می‌کنند که شرکت به بهترین وجه علاقه مند است از کارمندان خود حمایت کند. برای رسیدن به اهداف سخت تر کار می‌کنند. و ممکن است همکاران دیگر را نیز به این امر تشویق کنند.

پیامدهای ناشی از انتخاب نادرست شغل و نارضایتی شغلی:

اهمیت و ضرورت مراجعه به مشاوره تحصیلی شغلی

عواملی كه لزوم راهنمایی و مشاوره شغلی را در عصر حاضر اجتناب ناپذیر می‌كنند بروز دو پدیده توسعه شهر نشینی و پیشرفت تكنولوژی است. شهرنشینی، تنوع و تقسیم مشاغل را باعث شده است و پیشرفت تكنولوژی نقش تخصص را در احراز شغل برجسته كرده است.

دکتر احد آهنگر 

میرجواد کرمانی 

قابل جمالی 

ولی احمدپور 

حسن باقری 

مشاوران درسی تبریز

سیامک ولیزاده 

دکتر حسین ناصری 

دکتر وحیده عبدالهی عدلی انصار 

منوچهر اینانلو 

حسین زیرک 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در تبریز کدام مرکز است؟

برترین مشاوره تلفنی کنکور در تبریز کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در تبریز چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در تبریز کجاست؟

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در تبریز چند است؟

مشاوران درسی تبریز

جهت ارتباط با مشاوره تحصیلی سازمان سنجش از تبریز چه شماره ای را بگیریم؟

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان تبریز و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری تبریز برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در تبریز هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در تبریز بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در تبریز که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز – مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در تبریز و مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاوره تحصیلی در تبریز :

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان تبریز)

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در تبریز کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در تبریز چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در تبریز پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در تبریز را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما مغرفی کنند با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت محصلان تبریز در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی تبریز دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی تبریز و همچنین مدارس شاهد ، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در تبریز به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز تبریز بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تبریز را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص تبریز خواهد می باشد.

 

 

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در زمینه انتخاب مشاور تحصیلی خوب در تبریز توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب رشته در تبریز با بی‌توجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین تبریز نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان تبریز در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان تبریزی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تبریز استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور در تبریز نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تبریز استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در تبریز که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در تبریز هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان تبریز و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان تبریز در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تبریز به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در تبریز تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته در تبریز باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تبریز و مشاوره تحصیلی حضوری تبریز می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان تبریز) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور تبریز به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در تبریز اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان تبریز گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در تبریز به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز تبریز برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی تبریز به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در تبریز ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در تبریز برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در تبریز استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره تبریز بدان خواهند پرداخت.

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی تبریز شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان تبریز کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید.

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در تبریز می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه تبریز آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تبریز می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.مشاوران درسی تبریز

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تبریز می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در تبریز ارائه خدمات خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تبریز ، مشاوره انتخاب رشته آنلاین ، مشاوره کنکور تجربی با مرکز مشاوره ایران تحصیل تبریز تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان تبریز) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

مطالب بیشتر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

ضمن عرض سلام و احترام

بسیار سپاسگذاریم که به خانواده بزرگ ما پیوستید

برای اطلاع رسانی بهتر شما همراهان گرامی
بوسیله ایمیل شما را مطلع خواهیم کرد

4793
بازدید
مشاوران درسی تبریز

 

 

اگر می خواهید با کمک بهترین مشاور کنکور تبریز رتبه زیر 1000 کسب کنید، کلمه به کلمه این مطلب رابخوانید.

 

از لیست 15 نفره مشاوران کنکور در تبریز، یک مشاور از مشاوران تحصیلی در 8 سال اخیر بیشترین رتبه 2 رقمی را داشته است.

مطابق آمار دریافتی از مدارس، بیشترین رتبه 2 رقمی 8 سال اخیر متعلق به مشاور تحصیلی مهندس حسین پور در شهر تبریز بوده است.

 

خلاصه‌ی ویدئو:

1- حل مشکلات بزرگ برنامه جدولی ( استرس، سرخوردگی و جبران ناپذیری ) با روش برنامه‌ریزی خطی

2- برنامه اختصاصی واقعی مطابق شرایط خودتان خواهید داشت. 

3- روش مطالعه‌ای به نام ChL داریم که شما را 3 برابر سریعتر به درصد بالای 80 می‌رساند.

4- برای مباحثی مثل استوکیومتری روش تستی خاصی یاد می‌گیرید.

5- گزارش مطالعه شما هر روز توسط خود مهندس حسین‌پور چک می‌شود.

6- ظرفیت پذیرش محدود است تا وقت کافی به شاگردان داده شود.

7- آزمون مطابق برنامه شخصیتان از شما گرفته می‌شود.

8- فیلم بهترین تدریس‌های کنکور به شما داده می شود و دیگر نیاز به خرید DVDهای چند میلیونی ندارید.

 

 

آمار های شفاهی مدارس نشان داده که اغلب رتبه های 2 رقمی تبریز و شهرستان های اطراف تبریز مربوط به شاگردان مشاوره کنکور حسین پور است.

علت معروف شدن مشاوره کنکور حسین پور در تبریز به خاطر تعداد بالای رتبه های زیر 1000 ایشان در تبریز است. روش مشاوره تحصیلی فوق العاده ایشان بیشترین قبولی را نسبت به همه مشاوران کنکور تبریز داشته است. 

کنکوری های تبریز هر سال بعد از کنکور، مشاوره مهندس حسین پور را به دوستان و اشنایان خود توصیه می کنند و اینگونه شده که هر سال ثبت نام مشاوره با مهندس حسین پور سختتتر می شود

 

در 3 سال اخیر تعداد متقاضیان مشاوره تلفنی با مهندس حسین پور بسیار زیاد شده و کسانی که دیرتر اقدام می کنند ممکن است ثبت نام نشوند

 

 

 در شهر تبریز مشاوران تحصیلی حرفه ای عمل نمی کنند و کنکوری ها ترجیح می دهند از مشاوران کشوری بهتری به صورت تلفنی کمک بگیرند.

 

علاوه بر این، دلایل دیگری هم برای بهتر بودن مشاوره تلفنی نسبت به حضوری وجود دارد:

 

دلیل اول:

اغلب کنکوری ها ترجیح میدهند از داخل اتاقشان و در آرامش با مشاور کنکورشان صحبت کنند و یا چت کنند. اغلب کنکوری ها معتقدند با تلفن و چت راحتتر هستند تا صحبت حضوری.

دلیل دوم:

در مشاوره کنکور حضوری ممکن است دانش آموزان خیلی از مشکلات و فکرهایی که به سراغشان می آید را در جلسات حضوری فراموش کنند اما در مشاوره کنکور تلفنی به راحتی برای مشاور ویس میفرستند و سوال خود را می‌پرسند.

روش های مطالعه و برنامه ها و صدای مشاور را میتوانند به صورت ضبط شده برای همیشه نگه بدارند و چند بار گوش کنند تا چیزی از قلم نیفتد.مشاوران درسی تبریز

دلیل سوم:

در یک تحقیق نشان داده شده بود دانش آموزان در سال کنکور بیش از 140 ساعت را صرف مسیر رفت و برگشت و آماده شدن برای رفتن و … می کنند. این تقریبا معادل 3 هفته مطالعه می شود.

 مشاوره کنکور تلفنی در تبریز باعث می شود وقتتان را برای رفتن به دفتر مشاور صرف نکنید. چندین ساعت معطل شدن در مسیر رفت و برگشت را می توانید صرف مطالعه کنید.

دلیل چهارم:

خستگی مسیر و زمان لباس پوشیدن و … را هم اضافه کنید.

دلیل پنجم:

برنامه ریزی درسی در عصر تکنولوژی به راحتی می تواند با تلفن و واتساپ به دست شما برسد و از طریق واتساپ مدام در ارتباط با مشاور باشید و راهنمایی بگیرید.

 

به طور خلاصه مشاوره کنکور تلفنی حس راحتی بیشتری دارد، در وقت و هزینه صرفه جویی میکند، امکان دسترسی مشاور به شما و بالعکس هم راحتتر است.

 

این مزیت ها را دانش آموزان تبریز در مشاوره کنکور تلفنی با مجموعه مشاوره ای حسین پور، با کیفیتی بسیار بالاتر از مشاوره حضوری خواهند داشت.

 

جلسه مشاوره تلفنی جهت تعیین سطح شروع برنامه

 رایگان است

09170300085

جلسات حضوری در تهران، شیراز، اصفهان​

 

 

 

شاید تصور کنید روش برنامه ریزی مهندس حسین پور در تبریز زیاد هم خاص نیست. باید به شما بگویم سخت در اشتباهید.

در این روش برنامه ریزی کنکور، دانش آموزان تبریزی صرفا یک برنامه دریافت نمیکنند. موضوع فراتر از برنامه و روش تست زدن است.

 

در زیر چند ویژگی برنامه ریزی مهندس حسین پور را می بینید.

 

البته تکنیک های پیشرفته‌ای هم وجود دارد که برای جلوگیری از سرقت روش ها، منتشر نمیشوند.

 

1- در این برنامه  سرعت یادگیری شما با روش های خاصی 2 برابر کردن میشود. ( عجیب هست اما امتحان پس داده)

 

2- هوش هیجانی EQ بالا برای رتبه شدن بسیار لازم است. برای بالا بردن EQ شما هم برنامه هایی وجود دارد.

 

3- در این روش برنامه ریزی و مشاوره، خانواده شما هم مشاوره می شوند تا از ایجاد استرس بپرهیزند.

 

4- هر روز شخص مهندس حسین پور گزارش شما را چک می کند نه مشاور و دستیار

 

5- روش جمعبندی اختصاصی با برنامه ریزی SWOT 

 

6…

 

7..

برای اینکه روش مشاوره تلفنی مهندس حسین پور را به طور کامل مطالعه کنید، بر روی لینک روش بهترین مشاورکنکور تلفنی با موبایل کلیک کنید.

 

 

 

وقتی کلمه مربی را می شنویم ناخودآگاه ذهنمان به سمت مربی های ورزش می رود که مدام به شاگردش انرژی می دهد. گاهی اوقات یک مربی شاگردش را مجبور به تمرین بیشتر می کند.

مربی پا به پای شاگردش در تمرینات می آید و مدام تکنیک های عملی و کاربردی یاد می دهد. 

دقیقا همینجاست که تفاوت مربی و مشاور مشخص می شود.یک مشاور صرفا توصیه های صحیحی را به شما ارائه می دهد اما یک مربی تحصیلی شما را تشویق می کند و نمیگذارد خستگی کنکور و مطالعه باعث شود جا بزید.

پس مطمئنا داشتن یک مربی تحصیلی کنکور بهتر از یک مشاور برنامه ریزی است


ایمیل : plan4study@yahoo.com

موبایل دستیار مشاور : 09170300085

جزوه خلاصه زیست ” رتبه 12 کنکور”

 

به ایمیلم ارسال شود

نام خود را وارد کنید :

ایمیل خود را وارد کنید :

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید…

© تمامی حقوق مادی و معنوی، تدریس ها و محصولات آموزشی این سایت متعلق به سایت 100test.ir است.

طراحی و بهینه سازی :
سیرن

مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور در تبریز ( دبیرستان-… ارشد و دکتری)
گروه آموزشی و مشاوره ای زیرک کار
– مولف کتاب مشاوره برای کنکور و موفقیت تحصیلی
– کارشناس مشاور تحصیلی برنامه خانواده رادیو
– مبتکر…


مشاوره تحصیلی و پذیرش دانشجو در ترکیه

مشاوره رایگان تحصیل در ترکیه،بررسی تمام شرایط برای تحصیل در ترکیه

همکاران و مشاوران تخصصی ما، در طی مسیر اخذ پذیرش تحصیلی همراه شما خواهند بود


آیا میخواهید به رتبه و دانشگاه دلخواه خود برسید ؟
پس بشتابید بشتابید

مشاوره ی حضوری با ارائه ی برنامه ی درسی و غذایی و معرفی جزوات مربوطه…
مشاوران درسی تبریز


مشاوره تخصصی تحصیلی بصورت حضوری و غیر حضوری
زیر نظر دکتر زیدی یام
عضو رسمی جامعه فیزیک آمریکا aps
عضو رسمی انجمن معلمان فیزیک آمریکا aapt
عضو رسمی انجمن مشاورین تحصیلی دانشگاه کانزاس و جامعه روانشناسان سلامت اروپا

آدرس کانال : drzeidiyam_pr@


مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی در تبریز


انتخاب رشته انتخاب آینده شماست
آیا میدانید با هررتبه ای میتوانید دررشته مورد علاقه خود تحصیل کنید؟
انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی تخصصی دکتر نوروزی
زیرنظر اساتید برجسته دانشگاه
،تماس گرفته و از راهنمایی مشاورین ما بهره مند شوید

مشاوره حضوری فقط با وقت قبلی


انواع مشاوره کودک نوجوان خانواده
حوزه کودک
ناخن جویدن شب اداری کابوس شبانه بیش فعالی و….
فرزند پروری
حوزه نوجوان
بلوغ مشاوره تحصیلی و…
فردی.
پرخاشگری اضطراب وسواس افسردگی و…
بی خوابی
مشکلات شخصیتی
حوزه خانواده
پیش ازازدواج
زوج درمانی
و…


مشاوره انجام پروپوزال و پایان نامه… دکتری هنرانجام پروپوزال رشته هنر


موسسه مشاوره تحصیلی فاصله آماده ارائه خدمات زیر… به صورت خصوصی و گروهی
– ارائه مشاوره تخصصی تحصیلی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت وقت


موسسه روانشناسی آرامش اندیشه تبریز
خدمات رواندرمانی کودک و نوجوان
خدمات روان درمانی خانواده درمانی و زوج درمانی
دپارتمان نوروفیدبک
دپارتمان سکس تراپی
دپارتمان مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته
دپارتمان استعدادیابی شغلی و تحصیلی


آزمون های آزمایشی
دانش آموزان… بر اساس برنامه، دریافت کارنامه، مشاوره تحصیلی، برخی از خدمات آزمون … می کنندو برای پیشرفت و شکوفایی تحصیلی آن ها، راه کارهای مناسب ارائه می دهند. بهره مندی از مشاوره تحصیلی برای همه دانش آموزان توصیه… دروس توسط دبیران مجرب تبریز)


آموزش ریاضی از مبتدی تا پیشرفته
تقویتی_ تست
آمادگی برای امتحانات
ارتقا سطح تولنمندی

مشاوره تحصیلی در طول اموزش
تدریس به صورت خصوصی و گروهی در آموزشگاه توسط خانوم.
تلفن و تلگرام:
09144196341


آموزش تضمینی زبان روسی به… مشترک المنافعه و گردشگری.

مشاوره
تحصیلی برای علاقمندان ادامه تحصیل… سیدی تلفن- 09149625584


تدریس خصوصی کنکور با روش… تماس بگیرید تا ضمن برخورداری از مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی ویژه کنکور… می باشد که زودتر ثبت نام کنند.


turk n
انجام تمام امورات مهاجرتی و مسافرتی در کشور ترکیه؛ اعم از:
اخذ ویزای کار و ویزای توریستی
کاریابی تخصصی
خرید و اجاره ملک و مستغلات

مشاوره تحصیلی و تجارتی
برگزاری جشن ها و کنفرانس ها
مترجم و راهنمای خرید
+90 536 596 1782
لینک ارتباط با مدیر:
@sarkaay

☝☝☝
https://telegram.me/turkn


استخدام مشاور در تبریز
یک… دانشجویان برتر که در زمینه مشاوره تحصیلی فعالیت دارند

🔴… با دروس کنکور – روابط عمومی بالا


بر اساس کارنامه و موفقیت… نسل آینده از قدیمیترین مجموعه های مشاوره ای و آموزشی در شهر شیراز… تکنیک های استفاده شده در دوره مشاوره تحصیلی گاما را مشاهده خواهید کرد:

اصول… با شماره های زیر تماس بگیرید


تحلیل آماری با لیزرل در رشته… آماری با لیزرل در رشته مشاوره خانواده
تحلیل آماری با لیزرل در رشته کتابداری
تحلیل آماری با لیزرل در رشته … lisrel در رشته روانشناسی بالینی


کلاس یوس در شیراز – آموزشگاه… :

ثبت نام در آزمون یوس

مشاوره
تحصیلی کنکور یوس
هماهنگی هتل و… یوس yos موسسه گاما

تماس بگیرید


مژده مژده مژده
بازهم در… گردشگری در هر سن و با هر مدرک تحصیلی به ویژه بازماندگان از تحصیل… به موفقیت به ما بپیوندید
شماره مشاوره وثبت نام 09014236734یزدانی


مشاوران درسی تبریز

آموزش زبان انگلیسی ، آلمانی-تقویتی تمام دروس و مقاطع،،کنکور،،مشاوره و پشتیبانی تحصیلی توسط اساتید مجرب ،


اخذ اقامت و مهاجرت ، مشاوره مهاجرت ، اقامت تحصیلی
✅اقامت روسیه✅

📞برای… نوع اقامت با ما همراه باشید .


تدریس کتب ریاضی ، هندسه و هوش آزمون یوس
جلسات رفع اشکال و جمع بندی آزمون یوس
حل آزمون های سال های قبل دانشگاه های معتبر ترکیه
حل سوالات پرتکرار و سخت

مشاوره و تنظیم برنامه تحصیلی
تدریس بصورت آنلاین با بهره گیری از برد و قلم نوری با کیفیتی بی نظیر از سراسر ایران امکان پذیر است.


آموزش مهارت گردشگری (دیپلم… گردشگری در هر سن و با هر مدرک تحصیلی به ویژه بازماندگان از تحصیل… به موفقیت به ما بپیوندید
شماره مشاوره وثبت نام09109809627


آغاز ثبت نام دوره های آموزشی… مطابق با آموزش های روز دنیا..
جهت مشاوره آنلاین مشخصات خود را به شرح… محل سکونت/شغل/تحصیلات/رشته تحصیلی


انجام کلیه پایان نامه های دانشجویی در کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی مانند علوم اجتماعی – مهندسی – پزشکی – جغرافیا – پروژه های آماری در سطح سازمان ، ادارات ، شرکتها- مشاوره پایان …

مشاوره و انجام پایان نامه – پروژه های دانشجویی


6 ماه دیگر ، تحصیل خودت را… بم اپلای کردن و بورسیه و مهاجرت تحصیلی کانادا را یاد می گیرید!

مشاوره


*****لطفا مشخصات ذیل را به شماره واتساپ ارسال نمایید تا در این شرایط کرونایی از مشاوره آنلاین (رایگان) آموزشگاه… آهنگری پاساژ فردوس طبقه اول


مشاوره در تهیه و تنظیم پایان نامه و مقاله
– و همکاری در تدوین پروپوزوال و متن اصلی پایان نامه در مقاطع تحصیلی فوق لیسانس و دکتری
– هزینه… سرقت ادبی، تضمین مناسب ترین قیمت


تدریس خصوصی زبان آلمانی به… b2 برای متقاضیان اخذ ویزای کاری و تحصیلی به صورت تضمینی در امتحان… studienbewerber

4. مشاوره رایگان جهت متقاضیان ویزای تحصیلی و اخذ مدرک گوته سطح b2 و testdaf

مهندس الیاس قمری ( دارنده مدرک گوته و تست داف )


فروش ویژه میز و نیمکت دو… قابلیت ساخت برای تمامی مقاطع تحصیلی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید می توانید به وب سایت rsadaf.ir/school مراجعه نمائید.


فروشگاه اینترنتی علم گستر… کلیه دروس تمامی درس های یک مقطع تحصیلی را در قالب فیلم و انیمیشن… استفاده نمود .
جهت ثبت سفارش و مشاوره در زمینه خرید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمائید.


علم گستر صدف تولید و عرضه… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره 09305555487… ———-


فروشگاه: rsadaf.ir/schoo… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره تماس حاصل… استان خوزستان (هندیجان شمالی)


قیمت خرید و فروش تجهیزات… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره درج شده… مفاهیم قرآنی) و … استان البرز


فروشگاه: rsadaf.ir/schoo… تولید محصولات برای تمامی مقاطع تحصیلی از مهد کودک و پیش دبستانی… دبستانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره ما تماس… فرزانگان استان تهران (نسیم شهر)


دکتر کامبیز زیرک کار:
۰۴۱۳۳۳۵۵۸۸۹

مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور در تبریز ( دبیرستان- کارشناسی ارشد- دکتری)
آموزش تست زنی کنکور با کمترین معلومات
تست زنی با روش مهندسی معکوس

مشاوره کنکور و برنامه ریزی تحصیلی
(در تمامی مقاطع و رشته¬ ها تا کارشناسی ارشد و دکتری)
گروه آموزشی و مشاوره ای زیرک کار
– مولف کتاب مشاوره برای کنکور و موفقیت تحصیلی
– کارشناس مشاور تحصیلی برنامه خانواده رادیو
– مبتکر روش g3rft یاهخی بتا در مطالعه
– مبتکر روش kz یا یادگیری حل مسائل به صورت معکوس و بخش به بخش
– مشاور رتبه های برتر کنکور شهرهای تهران، تبریز و …
– برنامه ریزی مطالعاتی
– آموزش های روش های اصولی مطالعه
– تکنیک های تست زنی
– آموزش تفهیمی مطالعه
– تندخوانی
– تمرکز حواس
– تقویت حافظه
– راهکارهای مقابله با استرس
– مولف کتاب مشاوره و برنامه ریزی کلک معلم

مشاوره تحصیلی

مشاوره کنکور

مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور

آموزش تست زنی کنکور

دکتر کامبیز زیرک کار

آذربایجان شرقی > تبریز

مشاوران درسی تبریز

۰۴۱۳۳۳۵۵۸۸۹

آدرس:
آدرس: تبریز- چهارراه آبرسان، طبقه فوقانی پاساژ نگین(نی نی سالن سابق)،کتابخانه دکتر زیرک کار


همه تصاویر آگهی

تعداد بازدید:
۱۷۴۸۱


به روز رسانی: ۶ روز پیش


شناسه آگهی: ۲۵۳۵۳۷

مشاوره و انجام پروژه های دانشجویی اقتصاد و مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد شامل:
پیشنهاد موضوع… آماری پایان نامه های دانشجویی

نیازمند دعوت به همکاری از… معادلات ساختاری می گردید؟
گروه مشاوره پایان نامه خانه مشاور ایران… مدیریت و پردازش تصویر و کارشناسی ارشد مهندسی برق و پایان نامه… محترم در نظر گرفته شده است.

نیازمند نگاش پایان نامه در… به عنوان بزرگترین موسسه آموزش و مشاوره انجام پایان نامه در کشور آماده انجام تز دکتری و کارشناسی ارشد شما عزیزان می باشد.
پایان… ضمانت برگشت وجه را از ما بخواهید.

پلیمر پلاست مولایی

تامین… نمونه با ما در تماس باشید.

با مشاوره و استعلام و کارشناسی در محل شما در خدمت شما عزیزان… پلاستیک خود با ما در تماس باشید.

کارگاه آموزشی 3 روزه زبان برای کنکور کارشناسی ارشد و دکتری که در آن آموزش… واقع در چهار راه آبرسان
جهت مشاوره با 33378030 تماس حاصل فرمائید
این… رتبه 4 آزمون دکتری تخصصی معماری

کارگاه آموزشی 3 روزه زبان برای کنکور کارشناسی ارشد و دکتری که در آن آموزش… دکتری تخصصی معماری
تلفن تماس و مشاوره : 33378030 و 33378031

موسسه زبان های خارجی پدیده… سعدی، خیابان جودت
برای ثبت نام و مشاوره رایگان با شماره تلفن 33314378… کنکور دکتری و داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد

✔️ آمادگی برای آزمون… زبان ترکی استانبولی و فرانسه

بیمه نامه ثالث به صورت اقساط… آتش سوزی و مسئولیت و حوادث با کارشناسی دقیق و صدور با بهترین قیمت… بیماری کرونا – کوید 19

کارشناسی و
مشاوره و صدور انواع بیمه نامه به صورت غیرحضوری به علت شیوع بیماری کرونا در محل کار و سکونت شما

مشاوره آماری در تدوین فصل چهارم… های رساله دکتری و یا پایان نامه کارشناسی ارشد در زمینه های زیر :
1-… شما را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

شرکت آسانسور و پله برقی ایمن… از دانش روز
✅خدمات رایگان شامل کارشناسی ، مشاور بازدید از محل و… سال پشتیبانی
✅قبل از شروع با ما مشاوره نمایید
– [ ] ✅امید است… در خور اعتماد شما ارایه نماییم

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوران درسی تبریز

بهترین مشاور تحصیلی در تبریز

 مشاوره دهنده تخصصی تحصیلی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

بهترین مشاور تحصیلی در تبریز

با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی خوب برای هدایت تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان و تاثیر بسزای آن در نتیجه گرفتن این بحث بوجود می آید که مشاورانی که برای این امر انتخاب می شوند باید دارای تخصص خاصی برای آن رشته باشند.در گذشته شاهد این موضوع بودیم که  دسترسی به مشاوران خوب سخت بوده اما امروزه با توجه به تکنولوژی های متفاوت دیگر دسترسی به مشاوران با تجربه و برتر کاری سخت و دشوار نیست.

سامانه صدای مشاور با گرد هم آوردن مشاوران مجرب نامی و با تجربه در هر مقطع و ایجاد امکان ارتباط تلفنی برای شما عزیزان آماده ارائه خدمات مشاوره به نحوی مطلوب به شما عزیزان می باشد

شما می توانید هر هفته یا هر ماه یک بار یا حتی بیشتر برنامه ی مطالعاتی و سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید و از مشاوران برنامه ریزی درسی و راهنمایی بخواهید

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

مشاوران درسی تبریز

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور (دبیرستان , کارشناسی ارشد , دکتری)
آموزش تست زنی کنکور با کمترین معلومات
تست زنی با روش مهندسی معکوس
مشاوره کنکور و برنامه ریزی تحصیلی
(در تمامی مقاطع و رشته¬ ها تا کارشناسی ارشد و دکتری)
گروه آموزشی و مشاوره ای دکتر زیرک کار
– مولف کتاب مشاوره برای کنکور و موفقیت تحصیلی
– کارشناس مشاور تحصیلی برنامه خانواده رادیو
– مبتکر روش G3rft یاهخی بتا در مطالعه
– مبتکر روش KZ یا یادگیری حل مسائل به صورت معکوس و بخش به بخش
– مشاور رتبه های برتر کنکور شهرهای تهران، تبریز و …
– برنامه ریزی مطالعاتی
– آموزش های روش های اصولی مطالعه
– تکنیک های تست زنی
– آموزش تفهیمی مطالعه
– تندخوانی
– تمرکز حواس
– تقویت حافظه
– راهکارهای مقابله با استرس
– مولف کتاب مشاوره و برنامه ریزی کلک معلم
آدرس: تبریز- چهارراه آبرسان، طبقه فوقانی پاساژ نگین(نی نی سالن سابق)،کتابخانه دکتر زیرک کار
شماره تماس: -041

ابتدا توسط
لینک ثبت نام
در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج
آگهی ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ،
لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید.

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

 


نمایش برچسب‌ها

 

 

مشاوران درسی تبریز
مشاوران درسی تبریز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *