مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

 
helpkade
مشاوره آنلاین رایگان تلگرام
مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

بعضی مواقع اتفاقاتی برای ما می‌افتد که بار عاطفی و روانی سنگینی دارند. ما لازم داریم که در مورد آن‌ها با کسی صبحت و مشورت کنیم. در این مواقع شاید صحبت کردن با آشنایان و افرادی که می‌شناسیم آسان نباشد. حتی ممکن است بیان کردن مشکلاتی که داریم با افراد نزدیک چندان به صلاح ما نباشد. همچنین بعضی از مشکلات نیاز به نظر کارشناسانه و تخصص و آگاهی کافی دارد. در واقع این مشکلات با مشورت با یک متخصص و فرد آگاه قابل حل شدن است. در موارد اینچنینی بهترین کار مشورت کردن با یک مشاور خبره و قابل اعتماد است. در صورتی که امکان مشاوره حضوری را نداشته باشید و یا تمایل به این کار نداشته باشید یا حتی به یک راهکار سریع‌تر و البته آسان‌تر نیاز داشته باشید، مشاوره آنلاین راه خوبی برای شما است. مشاوره آنلاین از طریق مختلفی انجام می‌شود. شما در سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان رایج می‌توانید از این نوع خدمات بهره‌مند شوید. در این بین یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌هایی حال حاضر، تلگرام است. چت با روانشناس آنلاین تلگرام راهی است که می‌تواند در اسرع وقت به مساعد شدن حال روحی‌تان و یا حل مشکل‌تان کمک کند. چت با روانشناس آنلاین تلگرام محبوبیت زیادی دارد. افراد به چندین دلیل که در ادامه به تفصیل شرح می‌دهیم، مشتاق انجام این کار هستند. برای مثال در تلگرام هویت شما می‌‌تواند مخفی بماند.

 

 

امروزه می‌توانید حتی مشاوره آنلاین را به صورت رایگان هم از برخی از افراد دریافت کنید. اما اینکه فردی برای حل مشکلات شما بدون دریافت هزینه وقت و انرژی خود را صرف کند، چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد. این دست مشاوره‌ها ممکن است از کیفیت و کارایی کافی برخوردار نبوده و در پس آن آگاهی و تبحر یک کارشناس تحصیل‌کرده وجود نداشته باشد. به علاوه این قسم مشاروه‌ها امنیت کافی ندارند. به عبارتی بهتر است داستان زندگی‌تان و مشکلات شخصی‌تان را برای فردی که از اعتبار کافی برخوردار نیست و به آو اعتماد ندارید، مطرح نکنید.مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

اجازه دهید یک مثال روشن تر در خصوص این مبحث بزنیم. فرض کنید خانمی که به تازگی ازدواج کرده است با دخالت‌ها و آزارهای خانواده همسرش مواجه می‌شود. او با جستجو در سایت‌ها به دنبال مشاوره‌های رایگان بروند که همانطور که گفتیم درست نیست. و یا اینکه با مراجعه به سایت‌ها و انواع پیامرسان‌ها در حضور افرادی که صرفا کاربر هستند و تبحر و تخصصی ندارند، مشکلش را مطرح می‌کند. در این مواقع معمولا خانم‌هایی که تجربه‌ای در خصوص زندگی مشترک ندارند و با مشکلی که دارند، احتمالا احساساتی و عصبی شده‌اند مشکل خود را به این صورت مطرح می‌کنند که چطور مانع ادامه رابطه و معاشرت خانواه همسر با خانواده خودش بشود. در این مواقع حتی اگر پاسخ خوبی هم دریافت کند، به نتیجه درستی نمی‌رسد. چرا که سوال خوبی هم مطرح نکرده است. کاربران و افرادی عادی معمولا راهکارهایی ارائه می‌دهند که مختص عامه مردم است. این راهکارها درنهایت باعث ایجاد اختلافات بیشتر و حتی تنهاتر و منزوی‌تر شدن شما می‌شود. این درحالی است که افراد خبره و روانشناس با ریشه‌یابی مشکل می‌توانند یک راه‌حل درست و اصولی پیشنهاد بدهند.

درواقع شما با چت با روانشناس آنلاین در تلگرام می‌توانید تکنیک‌ها ترفندهایی برای جذب همسر و کنترل خانواده همسرتان یاد بگیرید. حتی گاهی لازم است خود شما تکنیک‌هایی برای کنترل خشم و احساسات‌تان یاد بگیرید و بتوانید اصولی و منطقی رفتار کنید.

اگر تمایل به دریافت مشاوره آنلاین داشته باشید، این کار به سادگی امکان پذیر است. اما بهتر است مراقب باشید که از راه اصولی و درست این کار را انجام بدهید. و حتما دقت داشته باشید که با افراد یا موسسه‌های معتبر مشاوره انجام دهید. امروزه بسیاری از موسسات مشاوره‌ای خمات خود را به صورت حضوری یا غیر حضوری و ر فضای مجازی ارائه می‌دهند. یکی از روش‌های مرسوم چت با روانشناس آنلاین در تلگرام است. روان‌آرام به منظور تسهیل دریافت خدمات برای مراجعین، این روش مشاوره را هم به مراجعین ارائه می‌دهد.

در چت با روانشناس آنلاین در تلگرام در چه زمینه‌هایی راهنمایی دریافت می‌کنید؟

درواقع شما هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید مشکل خود را به صورت چت یا ویس یا تصویر در تلگرام ارسال کنید. مشاور مربوطه نیز با توجه به زمان کاری خود، به شما پاسخ خواهد داد.

چت با مشاوره آنلاین تلگرام همیشه در دسترس است. کافی است شما به اینترنت دسترسی داشته باشید و برنامه تلگرام را در گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید و یا حتی از نسخه تحت وب آن استفاده کنید. با همین موارد می‌توانید به راحتی به مشاوره آنلاین دسترسی پیدا کنید. به علاوه مشاوره آنلاین برای کسانی که در نقاط دورافتاده مانند روستاها هستند و یا در شهر خودشان به مشاور خبره و مورد اعتماد در زمینه مورد نظر خودشان دسترسی ندارند، می‌تواند مفید باشد.

یکی از مزیت‌های انواع مشاوره غیرحضوری و آنلاین امکان دسترسی راحت به آن‌هاست. شما می‌توانید در زمان‌های مورد نظرتان تماس برقرار کنید و نیازی نیست که برای رسیدن به مطب پزشک مسیری را طی کنید. همچنین این روش برای کسانی که به خاطر خجالت یا مشکلات روحی یا محدودیت‌های فرهنگی و موارد دیگر تمایلی به مشاوره حضوری ندارند، مناسب است.

چت با مشاوره آنلاین تلگرام هزینه‌های مناسب‌تری نسبت به مشاوره حضوری دارد. جدا از اینکه شمما مجبور به صرف هزنیه رفت و آمد و صرف وقت هم نیستید.

در مشاوره با تلگرام چهره شما ناشناس می‌ماند. این برای کسانی که با فاش شدن هویت‌شان راحت نیستند و یا مسائلی دارند که بیان آن‌ها برای‌شان آسان نیست، بهتر است. درواقع حتی هر فرد عادی با شرایط معمولی وقتی می‌داند ناشناس است راحت‌تر حرف می‌زند و صداقت بیشتری دارد.

بعضی از کسانی که از مراجعه به مشاور مانعت می‌کنند، از نگاه و تفکر دیگران نسبت به خودشان نگران هستند. درواقع آن‌ها نمی‌خواهند که کسی بداند آن‌ها درگیر مشکلات لاینحلی هستند به مشاور یا روانپزشک مراجعه کرده‌اند. مزیت چت با مشاوره آنلاین تلگرام این است که مخفی می‌ماند و هیچ کس غیر از شما و مشاور از آن مطلع نمی‌شود.

این پرسش اهمیت زیادی دارد. متاسفانه صفحه‌ها و سایت‌های زیادی در خصوص مشاوره دان به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند. حتی عده‌ای بدون داشتن تبحر و علم کافی سعی در انجام این کار می‌کنند و تنها اهداف مالی و یا حتی بدتر از آن اهداف تبحکارانه دارند. به همین علت باید قبل از شروع مشاوره از معتبر بودن تیم مشاوره مطمئن شوید. برای اینکار می‌توانید از دیگران سوال کنید یا بازخوردهای دیگران را که به صورت کامنت، لایک و غیره ثبت می‌شود بسنجید.

قبل از شروع چت با روانشناس آنلاین تلگرام موارد زیر را چک کنید

لطفا خودتان در حین مشاوره

بعد از مشاوره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس : تهران، بزرگراه مدرس شمال خیابان ظفر، روبروی بیمارستان علی اصغر پلاک 238، طبقه 4، واحد 16

آدرس: تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ارتباط در تلگرام (آنلاین)

ارتباط در واتس آپ (آنلاین)

طالع بینی ازدواج ماه ها با […]تاریخ : ۱۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 30784موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 24437موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 2945موضوع :

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 6759موضوع : جذب عشق

چرا قانون جذب باعث می شود […]تاریخ : ۳۱ / ۰۴ / ۱۳۹۵بازدید : 3245موضوع : مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 11887موضوع :

مشاوره رایگان تلگرام چیست

گاهی اوقات اتفاقاتی در زندگی ما پیش می آید که صحبت کردن در مورد آنها آسان نیست و همچنین پیدا کردن فردی قابل اطمینان برای درد و دل بسیار سخت است. یکی از بهترین روش ها برای حل این مشکل استفاده از خدمات روانشناسی آنلاین در تلگرام است که گاهی اوقات به صورت رایگان ارائه می شود. وقتی برای حل مسائل خانوادگی از چت روم های مشاوره استفاده کنیم می توانیم هویت خود را پنهان کرده و بدون هیچ نگرانی در این باره صحبت کنیم.

البته باید اشاره کنم که روانشناسانی که به صورت حضوری خدمات ارائه می دهند نیز کاملا قابل اطمینان و مطمئن هستند اما اگر احساس می کنید با پنهان کردن هویت تان بهتر و صادقانه تر می توانید با مشاور ارتباط برقرار کنید پس این کار را انجام دهید ( برای اطلاعات بیشتر از فواید و موارد کاربردی جلسات آنلاین نگاه کنید به ارتباط رایگان آنلاین در تمام ساعات شبانه روز با تیم روانشناسی نوین بینش ) .

مشاوره انلاین رایگان روانشناسی

درست است که بعضی خدمات روانشناسان در پیام رسان هایی مثل تلگرام یا واتس آپ به صورت رایگان ارائه می شود اما نمی توان توقع داشت که درمان ها و راه حل هایی که به ارتباط های طولانی و آموزش های تخصص نیاز دارد را به صورت رایگان بدست آوریم.

بسیاری از مشکلاتی که در حوزه روانشناسی وجود دارد معمولا مربوط به روابط و خانواده است. این مشکلات معمولا به دلیل نبود مهارت های لازم در ارتباط برقرار کردن ایجاد می شود. به همین دلیل بسیاری از مسائلی که با آن در زندگی رو به رو می شویم، با یک جواب ساده و یا یک توضیح حل نمی شوند. حتی اگر بتوانید مسائل خود را با راهنمایی دیگران حل کنید، به یک راه حل موقت رسیده اید. در نتیجه مجدد در شرایط مشابه به مشاور به یک روانشناس در تلگرام نیاز پیدا خواهید کرد.

مثال در مورد نحوه کار مشاوره خانواده 

اجازه دهید با یک مثال توضیح دهم چرا مشاوره های مقطعی نمی تواند به صورت همیشگی مشکل ما را حل کند. تصور کنید خانمی که به تازگی ازدواج کرده است با دخالت های خانوده همسر خود رو به رو می شود. در واقع متوجه می شوید که همیشه در گوش همسرتان می خوانند که باید همسرت را بیشتر کنترل کنی یا برای مثال متوجه می شود خواهرش همیشه با ارائه دلایل مختلف به این موضوع اشاره می کنم که خانمت تو را دوست ندارد.

اکنون تصور کنید این خانم برای حل مشکل خود به یک مشاور آنلاین در پیام رسان تلگرام یا هر پیام رسان دیگری مراجعه کند. احتمالا اولین پرسش و تنها پرسشی که برای وی پیش می آید این است که چگونه می تواند همسرش را از خانوده ایش جدا کند.

اما این پرسش، حتی اگر جواب خوبی هم داشته باشد و شما را به خواسته تان برساند باعث موفقیت وی در رابطه زناشویی اش نمی شود و فقط همه چیز را بدتر می کند چرا که آنها خانواده ی وی هستند و هر چقدر هم که به صورت موقت بتواند آن ها را از هم دور کند بازهم آنها پیش هم بازخواهند گشت و این شما خواهید بود که منزوی تر خواهید شد.

راه کار اصلی در این شرایط آموزش و یادگیری تکنیک هایی است که به آن خانم کمک می کند نه فقط همسر خود بلکه خانوده همسر خود را نیز به خود جذب کند. گاهی اوقات دوستی یا عضوی از خانواده طرف مقابل تان ممکن است به صورت ناخودآگاه نکات مشترکی بین گذشته تلخ خود و شما پیدا کند. در نتیجه با سوء برداشت تصور کند که شما مورد خطرناکی برای دوستش یا عضو خانوده اش هستید.

در این شرایط شما باید یادبگیرید چطور ترس ها و نگرانی های طرف مقابل را بشناسید و به صورت غیر مستقیم آن ها را برطرف کنید. آن وقت خواهید دید چگونه بزرگترین دشمن شما به بهترین دوست تان تبدیل خواند شد.

با مشاور آنلاین و چت رایگان به چه چیزی خواهیم رسید.

پس متوجه شدید که بسیاری از راهکارها اصلا به آن شکلی نیست که ما تصور داریم و برای حل آنها باید ریشه ای به ماجرا نگاه کرد. مشاوره یا روانشناس می تواند به شما کمک کند ریشه مشکل خود را پیدا کرده و سپس با یادگیری تکنیک ها و مهارت های خاص که مرتبط با نیاز شما است، برای همیشه به مصیبت های زندگی خود پایان دهید.

با این وجود باید مراقب روانشناس یا مشاوری که انتخاب می کنید باشید. زیرا در شبکات اجتماعی و سایت ها نظارت بسیار سخت است و همین امر موجب ایجاد فضایی مناسب برای سوء استفاده افراد غیر متخصص از مراجعه هایی است که به دنبال مشاور هستند.

اما نگران نباشید. ما با جست و جو و تحقیق با سایتی به نام سایت نوین بینش آشنا شده ایم که به جرات می توان گفت در حوزه روانشناسی به خصوص حوزه خانواده و روابط عاطفی جزء بهترین ها است و کاملا قابل اطمینان می باشند. فقط کافی است به این سایت مراجعه کنید و مقالات روانشناسان آن را مطالعه کنید ( نگاهی کنید به سایت نوین بینش، راهنمایی نوین در زندگی). سپس خودتان متوجه می شوید که آیا این افراد صلاحیت مشاور دارند یا خیر.

شما می توانید پرسش های خود را از طریق شماره ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ در تلگرام یا واتس آپ برای تیم نوین بینش ارسال کنید. ارسال پرسش به این تیم کاملا رایگان است. تیم نوین بینش به صورت ۲۴ ساعت آماده پاسخگویی به پرسش های شما عزیزان است.

می خواهم بیشتر بدانم:

معرفی تیم نوین بینش

چرا می توان به تیم نوین بینش اعتماد کرد

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مشاوره خانواده رایگان

کانال مشاوره خانواده

بهترین مشاوره خانواده

برای عضویت در کانال نوین بینش کلیک کنید

 

مزیت چت مشاوره خانواده آنلاین تلگرام. مشاوره خانواده آنلاین تلگرام مزیت های زیادی دارد که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم: نیازی به رفت و آمد های طولانی در شهر را ندارد و با یک تلفن همراه و اینترنت، قابل دسترس در همه مکان ها می باشد. مشاوره خانواده آنلاین تلگرام ۲۴ ساعته قادر به پاسخگویی شما عزیزان می باشد و می توانید تمامی مطالب را به شکل جزوه در اختیار داشته باشید و هرموقع احتیاج بود به آن ها مراجعه کنید.

novinatlas 1688 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

ارسالی توسط راهنما در دسته بندی مشاوره تلفنی | 6 پاسخ

پرسش و پاسخ روانشناسی در تلگرام

 

امیدواریم جوانان عزیز کشورمان با انتخابی درست بتوانند زندگی شیرینی به دور از طلاق و جدایی بسازند. لذا این کانال به منظور آموزش پیش از ازدواج تهیه شده است.

کانال تلگرام مشاوره ازدواج @azdevajmoshavere

مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

 

مطالب متنی، صوتی و تصویری آموزنده جهت مشاوره خانواده و بهبود رابطه زوجین و اعضای خانواده و کاهش تنش های خانوادگی

کانال تلگرام مشاوره خانواده : @moshavere777

 

آموزش های همسرانه و جنسی میان همسران و جلوگیری از بروز مشکلاتی همچون خیانت و طلاق با آموزش درست موضوع جنسی و زناشویی به همسران

کانال تلگرام زناشویی و آموزش جنسی همسران

 

کانال تلگرام مشاوره کودک و نوجوان – kodakonojavan777@

 

در زمان گذشته خانواده ها اگر دارای مشکلی می شدند .پرسش و پاسخ روانشناسی در تلگرام

آن را بزرگتر ها و اشخاص با تجربه برطرف می کردند و از آنها راهنمایی می‌گرفتند.

در دنیای امروز الزامی بودن مشاوره بسیار حساس می باشد.

شاید این مسئله برای شما ایجاد شده باشد که با والدین خود از لحاظ عقیده دارای تفاوت باشید .

و یا فرزندان شما  برای شما بازگو کنند که نمی توانید به درک کردن آنها بپردازید.

با توجه به پیشرفت کردن تکنولوژی این فرق میان نسل ها کاملاً قابل مشاهده می باشد.

مشاوره تلگرام می‌تواند از طریق پیامک و یا حتی صوتی و تصویری انجام شود.

از آنجایی که  دنیای مجازی توانسته است ارتباطات بسیار دور را نزدیک.

(البته به صورت عدم استفاده کردن درست روابط نزدیک را دور خواهد کرد.) کند.

بنابراین می توان به آسانی برای مشاوره از آن استفاده کرد.پرسش و پاسخ روانشناسی در تلگرام

خانواده‌ها باید برای شناختن خود همسر،رابطه با اطرافیان و برخوردهای اجتماعی شناخت به دست آورند.

اشخاص می توانند از راه مشاوره تلگرام  آموزشهای ضروری را کسب کنند.

و با مشکلات و مسئله هایی که در ارتباط با آن هیچگونه آگاهی ندارند را آموزش ببینند.

http://t.me/kanonmoshaveran_bot

سلام. من متوجه شدم که یه چیزایی رو که بین من و آقایون اتفاق می افته رو فراموش می کنم و حالا که یادم اومده مخم داره منفجر میشه همین طور ذهنم داره فکر تولید میکنه که نمی دونم کدوماش خاطره هست و کدوماش ساخته ذهنمه. من خودم تو اینترنت تحقیق کردم فکر می کنم اختلال تجزیه ای دارم که فراموش می کنم

یک روش ساده برای حل مشکل وجود دارد.
یک دفتر و یک قلم!
هر چه را انجام میدهید و یا به ان فکر میکنید با ذکر تاریخ،روز و ساعت بنویسید!
اینگونه ذهنتان منظم و قاعده مند و منطقی میشود.هرجا نیاز بود برگردید و مطالبی را که نوشته اید مرور کنید.این راه اجازه اشتباه و تخیل غیرواقعیتها را به شما نمی دهد.

سلام خسته نباشید من و شوهرم خیلی قهر می کنیم سر کوچکترین حرف ها خیلی هم سرد شده دوست نداره من تو خونه باشم چه کار کنم مثل بچه ها شده

سلام به شما دوست عزی
در اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.
۱٫ هریک از شما چند سال دارید؟
۲٫ در چه مواردی ایشان قهر می کنند و واکنش شما چگونه می باشد؟
۳٫ منظور شما از اینکه بیان می کنید مایل نیستند شما در خانه باشید چیست؟
۴٫ معیارهای شما برای انتخاب ایشان چه ویژگی هایی بوده و است چند مدت است ازدواج کرده اید؟

سلام خسته نباشین ببخشید اگه میشه یه ادرس از خودتون تو تلگرام بدین که بتونم باهاتون حرف بزنم چون اینجا نمیتونم حرف بزنم یا به جواب درست برسم ممنون میشم

سلام
می توانید از آیدی زیر در تلگرام استفاده کنیدhttps://t.me/kanonmoshaveran_bot

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

برای “مشاوره آنلاین رایگان” یک دسته بندی را انتخاب کنید و مشکل خود را با روانشناس مطرح کرده و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

بیش از ۱۰ هزار چت مشاوره آنلاین در بخش پایانی صفحه مشاهده کنید.

بیماری های روان شامل:

مشاوره خانواده شامل:

مشاوره جنسی و سکستراپی زوجین شامل:

مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

شامل موارد زیر است:

شامل موارد زیر است:

مشاوره خانواده شامل:

در دهه گذشته، خدمات روانشناسی آنلاین با شور و شوق مردم در کشورهای توسعه یافته آشنا شده است.

خدماتی که به سبک زندگی افراد انسانی متصل می شوند و به طور فزاینده ای به درمانگران روزمره در حرفه روانشناسی کمک می کنند.

روانشناسان همیشه از اثرات مضر فناوری در شیوه زندگی ما سخن گفته اند.

در سیستم جدید مشاوره یعنی مشاوره آنلاین رایگان امکان استفاده از این تکنولوژی برای ایجاد تغییرات سازنده در زندگی وجود داشته است.

آیا امکان ایجاد اتحاد درمانی در فضای آنلاین به عنوان چت همزمان با مشاور وجود دارد

هدف اتحادیه های درمانی این است که وقتی با یک مشاور صحبت می کنید، احساس می کنید که شما درک را می کند، او را درک می کنید و با شما همدردی می کند.

از سوی دیگر، کار آنلاین که با مشاوره ایمیلی آغاز شده است و در حال حاضر مشکلی برای مشاوره در تقریبا تمام سیستم های پیام رسانی مانند تلگرام، فیس بوک و اسکایپ است.

بنابراین، این سرویس در هر راه ممکن در دسترس است، هرچند ممکن است یک ایده خوب به نظر برسد، اما مهمترین چیز در زمینه خدمات، به خصوص روان درمانی و مشاوره، اثربخشی آن است.

****توجه*****

بجای فرم زیر سوالات خود را در بخش دیدگاه ها بپرسید و سریعا توسط متخصص روانشناسی مرتبط با موضوع شما پاسخ داده می شود.

نام مستعار *

ایمیل *

عنوان *

4 + 4 = ?برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید *

به همین علت، متخصصان بهداشت روان در دهه گذشته تحقیقات زیادی را برای بررسی اثربخشی مشاوره آنلاین رایگان انجام داده اند.

آیا مشاوره آنلاین رایگان به عنوان مشاوره موثر است؟

آیا می توانید از مشاوره آنلاین نیز برای درمان مشکلات خانوادگی که نیاز به بیش از یک عضو خانواده دارید استفاده کنید؟

در طول دو سال و نیم گذشته که من به طور خاص به روان درمانگری آنلاین اختصاص داده ام، در این فضای بسیار شگفت انگیز دیده ام که از انتظاراتم فراتر رفته است.

در بسیاری از اختلالات مشترک مانند اختلالات اضطرابی، افسردگی و خلق و خوی، اثربخشی مشاوره روانشناختی آنلاین به خوبی مستند شده است و در حضور مشاوره تفاوت وجود ندارد.

در برخی از اختلالات مانند اضطراب اجتماعی، اثر بخشی مشاوره آنلاین رایگان بسیار خوب است.

افراد زیادی هستند که با حمله هراس و حتی افسردگی مشکل دارند و یکی از علائم و نشانه های اختلال آنها این است که بیرون رفتن و دیدن یک روانشناس برای آنها بسیار دشوار است.

مشاوره روانشناختی آنلاین رایگان با فناوری می تواند به طور چشمگیری طول مدت اختلال را کاهش دهد .

حتی با ترکیب با مشاوره آنلاین به ویژه برای کسانی که نمی توانند خارج از خانه را به علت مشکل خود انتخاب کنند بهترین نوع درمان ارائه شده برای آنها است.

روانشناسی ایران اساسا مبتنی بر روانشناسی آمریکایی است.

درمانگران در ایران بعنوان درمانگران در ایالات متحده عمل می کنند و بنابراین ممکن است برخی از ملاحظات فرهنگی نادیده گرفته شود.

به عنوان مثال، مردم ایران تقریبا از مطالعه جنسیتی محروم هستند، در حالی که در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر این آموزشها بخشی از سیستم آموزشی و پرورشی است.

در دو سال و نیم گذشته، من با زوج هایی که مشغول ذهنشان هستند مبارزه می کنم، اما به دلایل فرهنگی، آنها نمی توانستند با راحتی سوالات را مطرح کنند.

بسیاری از زوج ها معتقدند اگر فضای آنلاین یا حتی ناشناس وجود نداشته باشد، مشخص نبود که چه مدت آنها با این سوالات مواجه خواهند شد.

این مسئله ممکن است برای بسیاری از مردم و کشورهای دیگر بیش از حد نباشد، گرچه در همه جا در جهان احساس شرمساری وجود دارد، اما وقتی که این بخشی از آموزش جهانی است و برای همه قابل دسترسی است، ممکن است حتی یک نیاز باشد.

این موضوع نیست سوال و آموزش مشابه کافی است.

مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

آیا مشاوره آنلاین در سایت مرکز مشاوره مشاورانه رایگان است؟
بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است.

آیا مشاوره به صورت محرمانه صورت می گیرد؟
بله. شما می توانید نام مستعار وارد نمایید و ایمیل وارد شده هم نمایش داده نمی شود.

زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟
در اسرع وقت و فوری توسط برترین مشاوران به صورت تخصصی پاسخ داده شود. ممکن است در برخی تعطیلاتو ساعات شلوغ، به دلیل افزایش تعداد مراجعین و کاهش تعداد مشاوران، مشاوره آنلاین رایگان کمی با تاخیر رخ دهد.

آیا مشاوره تخصصی خانواده، ازدواج، فردی، روانشناسی و غیره ارائه می شود؟
بله. با برترین مشاوران ایران و به صورت آنلاین رایگان، تلفنی و حضوری صورت می گیرد.

بسیاری از متخصصان مدتها با درمان از راه دور مخالف بودند.

شاید اولین گروهی که در ارائه خدمات مشاوره راه دور تخصصی روانکاوی بودند.

روانکاوانها بیش از نیم قرن از تلفن برای روانکاوی استفاده کرده اند.

در تمام این سالها، بسیاری از آنها با چنین ارائه خدمات مخالفت کرده اند، اما جالب است که توجه داشته باشیم که در طول زمان، تعداد آنها کاهش یافته است، و در طول زمان، آنها متوجه شده اند که چه چیزی باعث درمان می شود، ماهیت ارتباطات انسانی است و این رابطه می تواند حتی در نوشتن انجام شود.

امروز، درمانگران احتمال بیشتری دارند که بتوانند با استفاده از صدا، ویدیو، متن و حتی عکس، ویدیو با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

در مشاوره اینترنتی آنلاین بدون هماهنگ، مقامات فرصت دارند که مشاور خود را از تجربیات عمیق خود مطلع کنند.

به عنوان مثال، درمانگران اغلب از مشتریان خود می خواهند که رویای خود را بنویسند و آنها را در جلسه بعدی برگردانند.

در مشاوره آنلاین، ممکن است که ارجاعات حتی رویای خود را با درمانگر به اشتراک بگذارند، حتی پس از ان فیلم ضبط می کنند.

به این ترتیب، ممکن است موضوع را فراموش نکنند.

درمان آنلاین، همچنین به عنوان درمان الکترونیکی (درمان الکترونیک) و یا مشاوره آنلاین شناخته شده است، چالش های منحصر به فرد، مانند محرمانه بودن اطلاعات ارجاع، در مورد مناسب بودن استفاده از این سبک درمان برای طیف وسیعی از اختلالات روانی را ایجاد کرده است.

درمان آنلاین می تواند یک ابزار مهم برای افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت روان باشد.

حتی اگر شما از نظر روان شناختی سالم احساس کنید، درمان آنلاین می تواند به شما در افزایش قدرت روانی کمک کند.

شما می توانید در مورد رفتارهای سالم و مکانیسم های سازگاری که منجر به سلامت روانی بهتر می شود بیشتر یاد بگیرید.

منبع : حقیقت شهپر , انصاری مریم,  یونسیان مسعود,  اکبری محمداسماعیل , ابراهیمی ماندانا,  علیجانی محسن , منتظری علی. مقایسه مشاوره تلفنی و معاینه حضوری در تشخیص سرطان پستان. بیماریهای پستان ایران :   بهار ۱۳۸۸ , دوره  ۲ , شماره  ۱

سلام. بله تمامی مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه به صورت رایگان صورت می گیرد. تیم مشاوره و روانشناسی به صورت رایگان در تمامی روزهای هفته و در تمامی ساعات در کنار شما هستند.

هزینه مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه رایگان است. ولی به صورت عمومی در سایر اپلیکشن ها و بستر ها اینترنتی از 25 تا 70هزار تومان است.

این یک سوال کلی است. بی شک که مشاوره از هر نوعی اثر بخشی دارد ولی برخی مشکلات و چالش های روانشناسی نیاز به دارو درمانی و یا حضور اعضای خانواده دارد و مشاوره آنلاین به تنهایی پاسخگوی شما نیست.

بله شما می توانید از اطلاعات و نام مستعار استفاده کنید.

بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است

سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه و یه مشکلی که دارم اینک خیلی به آینده فکر میکنم و یسری خواسته هایی دارم ک دوس دارم بهشون برسم اما حس میکنم آدم ضعیفی هستم و نمی تونم از پسشون بر بیام من خیلی به آینده فک میکنم به جزئیات آینده هم فک میکنم و چون حس خوبی ندارم حالم خیلی بد میشه نمی دونم شاید چون اعتماد بنفس ندارم اینطوری میشم و فک میکنم قراره در آینده بدبخت بشم کلا فک میکنم اون ادم قوی و مستقل که میخواد ب ارزهاش برسه نیستم و در ضمن نمی دونم وسواسی فکری میتونه… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز دقت کنید که خیالپردازی یکی از ویژگی های سن شما می باشد اما دقت کنید که اگر بخواهید ریز اتفاقات را خیالپردازی کنید و همه چیز را تحت کنترل خود در رد آورید و بعد مسیر رسیدن به انها تلاش کنید ممکن است مدتها بجای صرف زمان برای موفقیت و رسیدن به اهدافتان وقت خود را به خیالپردازی اختصاص بدهید که در ان حرکتی وجود ندارد . این افکار نشان هایی از وسواس فکری را دارد و نیاز است که برای بررسی دقیق این افکار وسواسی و عزت نفستان و همچنین شناختی که نسبت به… ادامه دیدگاه »

سلام من ۱۹سال دارم و دختری محجبه هستم من نمیدونستم که آشنایی با یک پسر نامحرم گناه حساب میشه البته در چت و مکالمه من از چت و گپ و دنیای مجازی هیچ چیز نمیدانستم و واسه اولین بار پارسال اسفند ماه روبیکا را نصب کردم و رفتم گروه و گپ خیلی احساس بدی داشتم که با پسر غریبه صحبت کنم یعنی حس میکنم روبه روی من صحبت میکنه نه پشت گوشی بعد یه اتفاقی افتاد که با یه پسر آشنا شدم تا حدی که احوال پرسی و در مورد متولد چه ماهی و چه چیزایی دوست داری حرف میزدیم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز احساسات و نگرانی های شما قابل احترام هست اما عزیزم دقت داشته باش که با سرزنش کردن خودت کمکی نمی توانی به بهبود شرایط روحی و تصممی گیری داشته باشی .شما در سن نوجوانی قرار داری و در این سن گرایش به جنس مخالف بیشتر می شود و چون نوجوان تمایل بودن بیشتری با جنس مخالف را تجربه می کند باعث می شود که زمان بیشتری را برای این روابط صرف کند بدون در نظر گرفتن شرایط سنی خود . دقت کنید که روابط مجازی روابطی بر مبنای شناخت ناقص می باشند که طولانی شدن… ادامه دیدگاه »

سلام
من ۲۵ سالمه و از نظر مالی وضعیت تقریبا خوبی دارم
و دوست دارم ازدواج کنم ولی شدیدا میترسم نمیدونم ترس از چیه ولی خیلی میترسم نکنه زوده یا دارم اشتباه میکنم

سلام. خسته نباشید بابت خدمتتون به مردم من یک جوون ١٨ ساله هستم که ١ سال و سه ماه هست که با یک دختری هم سن خودم توی اینستا آشنا شدم. من در مقابل اون بسیار ضعیف بودم. زود میزدم زیر گریه توی بحث و دعوا. و واسه از دست دادنش میترسیدم. من خیلی ادم مغروری هستم ولی جلوی اون غرورم صفر بود. من به خاطر داشتن و خواسته ی او تحصیل رو ادامه دادم با این که هیچ علاقه ای نداشتم ولی به خاطر اون علاقه دادم به درس. من دیوونه ی اون بودم و فکر میکنم الان هم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما میلاد جان در این مورد نیاز هست که به شرایط سنی خودتون توجه کنید، شما در سن نوجوانی قرار دارید در سنین نوجوانی فرد از نظر شخصیتی به بلوغ کامل نرسیده و تا زمانی که به ثبات شخصیتی برسد دچار تغییر و تحولات زیادی می شود به همین دلیل توصیه میشود که در زمان نوجوانی در مورد ازدواج تصمیم گیری صورت نگیرد، بنابراین بهتر هست که از سرزنش کردن خودتون خودداری کنید و به خودتون فرصت بدین تا در مورد موقتی بودن یا پایدار بودن این احاساستتون مطمئن بشین و البته از اونجایی که میفرمایین تفاوت های… ادامه دیدگاه »

سلام خانمی ۳۲ساله هستم،۹سال ازدواج کردم وصاحب یک فرزند ۵سال ونیم هستم.ازابتدای زندگی همسرم عکسهای پورنو را میدید ووقتی بهش می گفتم یکسری توجیهات میاورد که اصلا منطقی نبوددرزمان بارداریم این حالات بیشترشد وتادوسالگی فرزندم ادامه داشت.یکسال پیش مجددباردارشدم که در۶ماهگی زایمان زودرس برام اتفاق افتاد و بچه ام مرددرزمان زایمان بعلت خونریزی زیاد دچار کم خونی شدید شدم درآن شرایط واقعا دوست داشتم همسرم کنارمی بودولی ایشون متاسفانه بازنداداشم که ایشون درهمان زمان بارداربود بصورت یکطرفه پیام میداد وابراز علاقه به ایشون میکرد ودیدن عکس هم ادامه داشت.نگاه هاشون به خانمهابه شدت افزایش پیداکردوبهم می گفت خانمها بهش درخواست… ادامه دیدگاه »

سلام به شما سارا جان ببین عزیزم قابل درک هست که این شرایط برای شما نیز با سختی زیادی همراه هست اما تنها تغییر رفتتر شمت کافی نیست و همسرتان نیاز دارند که به اشتباه بودن مسقر خود اگاه باشند و بدون دلیل تراشی بدانند که این رفتارها و ارتباطات خیانت محسوب می شود در کنار اینکه دیدن این فیلم های پون اعتیاد جنسی و انحرافات زیادی را می تواند به دنبال داشته باشد . در این مسیر نادیده گرفتن این شرایط به شما کمکی نمی کند بهتر است در کنار احترامی که برای ایشان قائل هستید به خیانت های… ادامه دیدگاه »

سلام وقت بخیر،من ۱۹ سالمه و در دوران جوانی بهم تجاوز شده و اصلا حالت روحی درست نداشتم و رابطه جنسی داشتم،و ۱۷ سالگی ازدواج کردم و در طول زندگیم به همسرم خیانت کردم و حالم از خودم بهم‌میخوره و خودمو حتی تو آیینه نمیتونم ببینم و اگر هم ببینم به خودم عحش میزنم و با القاب بد خودمو صدا میکنم،طاقت حرف کوچیکیو ندارم و سریع عصبانی میشم و بدنم منقبض میشه و خودمو میزنم،حس میکنم بدترین انسان وگناهکار ترین انسانم ،لطفا کمکم کنید ،حالم اصلا خوب نیست دلم میخواد انقدر درگیری فکری نداشته باشم چون همش تو خودمم و… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز داشتن رابطه در دوران نوجوانی و همچنین تجاوز می تواند برای شما آسیب های زیادی را به دنبال داشته باشد و این تاثیرات روحی باعث شود که شما در زندگی مشترکتان نیز با مشکلات زیادی روبرو شوید . در این مسیر با توجه به اینکه اقدام به خودکشی داشته اید و همچنین بارها به همسرتان با وجودمتعهد بودن و اینکه آگاه به اشتباه بودن مسیر خود هستید خیانت کرده اید بهتر است برای بررسی شرایط روحیتان و طی کردن پروسه درمانی به روان درمانگر مراجعه کنید تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم… ادامه دیدگاه »

من ۱۷ سالمه و تقریبا چند ماهی هست که عاشق یکی از دوستانم شده ام و نمیدونم باید چه کار کنم،این علاقه در زندگی روزمره ی من اختلال ایجاد کرده و مشکل بزرگ اینجاست که او همنجنس من است و من نمیتوانم با او باشم و از یک طرف هم نمی‌دانم او هم به من همان میزان علاقه داره یا نه

سلام به شما آقا امیر دقت کنید که گرایش و علاقه به همجنس تا زمانی که یک علاقه معمول باشد مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر این علاقه گرایش جنسی به همراه داشت و یا به میزانی بود که بر عملکردهای دیگر شما و یا تمرکزتان تاثیر داشته باشد در این حالت نیاز است که شما برای بررسی تمایلات جنسی خود و میزان وابستگی به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا نتیجه گیری بهتری داشته باشید . دقت کنید که شما در سن نوجوانی قرار دارید و در این سن نیازهای جنسی… ادامه دیدگاه »

بیشتر از یک سال هست که به شخصی علاقه مند هستم اما به دلیل اینکه روابط ما در گروه دوستانه شکل گرفت و ایشون قصد مهاجرت داشتن سعی کردم احساسم رو به ایشون بیان نکنم و به عنوان دوست در کنار خودم نگهشون دارم چون هرگونه ابراز علاقه و نزدیکی میتونه اکیپ دوستانمون رو خراب کنه. در حال حاضر به دلیل مشغله های کاری و درسی خیلی کمتر با هم در ارتباط هستیم. مدتی بود که خیلی راحت با مساله دوری ایشون کنار اومده بودم و زندگی خیلی راحت و شادی داشتم و فقط بر روی آینده و اهدافم تمرکز… ادامه دیدگاه »

سلام من خیلی دچار استرس و اضطراب هستم و الان نمیدونم برای آیندم چه تصمیمی بگیرم من پارسال کنکور قبول شدم و تقریبا یک ماهی دانشگاه رفتم بعد مریض شدم و چند روزی نتونستم برم دانشگاه و همین باعث شد که استرس شدید بگیرم بطوری که نمیتونستم غذا بخورم نمیتونستم بخوابم همش توو سرم پر از صداهای مختلف بود حالم خیلی خیلی بد بود برای همین نتونستم ادامه بدم و ترممو حذف کردم و ترم بعدیم مرخصی گرفتم باخودم گفتم شاید استراحت کنم بهتر بشم سال دیگه بتونم ادامه بدم (دلیل استرس و اضطرابم هم مربوط ب سال های دبیرستان… ادامه دیدگاه »

سلام به مشا بهار جان با توجه به میزان اضطرابی که شما تجربه می کنید و تاثیری که این میزان از اضطراب بر کارکرد درسیتان و عملکرد اجتماعی شما داشته است استراحت به تنهایی کافی نمی باشد و بهتر است که شما به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا افکار و احساساتی را که تجربه می کنید را بررسی کنیم و بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم . کاهش عملکرد درسی و این افکاری که دارید می تواند نشان از افسردگی باشد اما برای اینکه تشخیص گذاری دقیق داشته باشیم نیاز به مصاحبه حضوری می باشد… ادامه دیدگاه »

salam khedmt tim moshaverane. man 18 salme o 2roz dige konkor drm. hmin chnd saat pish b twr etfaqigoshi babamo baz krdm motsfne motvjh shdm film porn mibine o in mno khyli bhm rikht bad az on dbre b soorat etfqi goshi khalamo didm k chatash ba y mrde zan dar bod k mesl inke bhm rbte drn man khyli bhm rikhtm az trfiam ngrnm nkne bbm b mmnm khiant mikone asln tamarkoz ndrm drs bkhonm asabm bhm rikhte ntonstm rje b in mozo ba kC hrf bznm trkhda kmkm knin mn 2roz dige konkor drm rvnm koln bhm rikhte.

سلام به شما الناز جان قابل درک هست که روبرو شدن با این شرایط برایت خلاف باورهایت بوده است در اول اینکه چه پدر شما و چه خالیتان هردو دو فرد بالغ می باشند و می توانند برای زندگی خود تصمیم گیری کنند و دقت داشته باش که در مورد خالیتان این موضوع به شما ارتباطی ندارد و بهتر هست که از هرگونه کنکاش در مورد ایشان خوداری کنید در مورد پدر نیز دیدن فیلم پورن به معنای خیانت نمی باشد هرچند که این یک مسیر اشتباه می باشد اما پدر شما فرد بالغی می باشند و بهتر است سعی… ادامه دیدگاه »

سلام من ۳۴ سالمه و ۲ساله که ازدواج کردم مشکل من اینکه موقع سکس باشوهرم وقتی میخوام ارضا بشم باید حتما به فیمای پورن فکر کنم تا ارضابشم همینطوری بصورت عادی ارضا نمیشم درصورتی که قبلش یه ربع تا۲۰دقیقه معاشقه داریم وآمادگی کامل پیدامیکنم برای سکس این موضوع خیلی منو اذیت میکنه وشوهرم هم ازاین موضوع خبر نداره .چیکار کنم که این موضوع در من خوب بشه و بصورت طبیعی ارضا بشم؟

سلام به شما باران جان در این مورد نیاز هست که شما افکاری و فانتزی های جنسی را که در این فیلم های پورن تجربه کرده اید را با متخصص در میان بگذارید تا بتوانید رابطه جنسی بهتری را تجربه کنید چون این افکار و احساساتی که شما تجربه می کنید تاثیر زیادی بر روابط شما و همسرتان دارد . نیاز است که این فانتزی های جنسی بررسی شود تا در صورت امکان شما در دنیای واقعی بتوانید با همسرتان آن را تجربه کنید و دقت داشته باشید که دیدن فیلم های پورن می تواند برای شما با انحرافات و… ادامه دیدگاه »

بیشتر از یک سال هست که به شخصی علاقه مند هستم اما به دلیل اینکه روابط ما در گروه دوستانه شکل گرفت و ایشون قصد مهاجرت داشتن سعی کردم احساسم رو به ایشون بیان نکنم و به عنوان دوست در کنار خودم نگهشون دارم چون هرگونه ابراز علاقه و نزدیکی میتونه اکیپ دوستانمون رو خراب کنه. در حال حاضر به دلیل مشغله های کاری و درسی خیلی کمتر با هم در ارتباط هستیم. مدتی بود که خیلی راحت با مساله دوری ایشون کنار اومده بودم و زندگی خیلی راحت و شادی داشتم و فقط بر روی آینده و اهدافم تمرکز… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز احساس دوست داشتن شما قابل احترام هست اما دقت کنید که قرار نیست هر دوست داشتنی به ازدواج و یا رابطه ختم شود به گفته خود شما ایشان قصد مهاجرت دارند در کنار اینکه شما در یک گروه قرار دارید و این آقا اگر هدف و احساسی داشتند می توانستند در این مورد با شما صحبت کنند پس اینکه بخواهید خود را سرزنش کنید ، فرار کنید ، احساسات را نادیده بگیرید و یا حتی بخواهید به فردی که موقعیت ازدواج ندارد ابراز احساسات کنید خودتان را در معرض آسیب بیشتر قرار می دهید در… ادامه دیدگاه »

ممنون از پاسخ دقیق تون

مشاوره

ببخشید من کامنتم رو نمیبینم میشه لطفا لینک رو بدین ممنون میشم مرسی باتشکر

سلام شما در لینک زیر با نام پرتو سوالتان را قبلا مطرح کردیدhttps://moshaveraneh.com/%da%86%d8%aa-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b7%d8%b1%db%8c%d9%82-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b4/

سلام وقت بخیر
من دختر ۱۵ ساله ای هستم عاشق پسر داییم که ۱۹ سالشه شدم ولی نمیدونم اون بهم چه حسی داره ما از بچگی خیلی باهم صمیمی بودیم و همبازی بچگیم بود ولی الان دیگه باهم صمیمی نیستیم و باهم حرف نمیزنیم من خیلی دوسش دارم نمیدونم چیکار کنم پدر و مادرمم بو بردن برای همین میترسم کاری کنم یا حرفی بزنم میترسم اگه بهش بگم برام بد بشه .چیکار کنم؟ لطفا کمکم کنید .

سلام به شما زهرا جان احساساتی که داری قابل احترام هست اما عزیزم بهتر است در کنار احترام به احساسات خودت توجه داشته باشی که حتی بیان این احساس در سن شما کمکی به شما و این آقا نمی کند و تنها باعث می شود که در صورت پذیرش و یا حتی در شما تمرکز بیشتری بر این رابطه و احساس داشته باشید در کنار آسیب های دیگری که می تواند برای هردویتان از سمت خانواده ها و تصمیم گیری های هیجانی ایجاد شود . بهتر است اجازه بدهید در آینده در شرایط سنی و رشدی بهتر در مورد این… ادامه دیدگاه »

سلام
من تازه نامزد کردم و یه مشکل بیماری دارم و به نامزدم گفتم تازه فهمیدم که بیماری ام ۵۰ درصد امکان دارد به بچه انتقال پیدا کند چطور باید مطرح کنم

سلام من ی چیز تو زندگیم نرمال نیست خیلی بدبختی دارم ولی الان چندتا چیزو می‌گم من وسواس فکری دارم مجبورم می کنن کارهای تکراری و مسخره انجام بدم خیلی اذیتم تمرکزم پایینه خیلی سخت حفظ میشم این درس و اینا تو مخم نمیره خلاقیتم افتضاح هیچ ایده ای برای هیچ کاری ندارم فقط فکرای تکراری و مسخره حتی فیلم و کتاب هم ک تنها خوشی زندگیم بود شده مشکل احساس می کنم هرچی نمیفهمم ازشون و واقعا هم اینجوری روابط اجتماعیم افتضاح اصن هم دست خودم نیست شاید باورتون نشه ولی حتی خجالت می کشم سلام بدم ب بعضیا… ادامه دیدگاه »

سلام به شما آیدای عزیز در مورد وسواس فکریتون که حتما نیاز به مراجعه به روانشناس دارید که با شروع روند درمانی به راحتی برطرف میشه، البته این شروع وسواس بسیار وابسته به استرس و شرایط روحی است که با توجه به شرایطی که از خودتون شرح میدین میشه گفت که شروع افکارهای وسواسی شما متاثر از حال فعلیتون هست. در مورد مشکلاتی هم که بیان کردین میشه گفت شما دچار دید و شناخت بسیار منفی از زندگی و شرایط فعلی خودتون هستید و به همین دلیل نسبت به خودتون، خانوادتون، دوستاتون و به طور کل محیط زندگیتون احساس منفی… ادامه دیدگاه »

سلام دیشب پیام دادم خیلی به کمکتون نیاز دارم

سلام به شما دوست عزیز سوالی با این نام و ایمیل رسال نشده است

سلام من دختری ۲۰ ساله هستم و در جایی که کار میکنم صاحب مغازه بقلی یک پسر ۳۰ ساله هستش که با پدرم هم اشنا هست و یه مدت افکارم ریخته بهم چون احساس میکنم که این اقا نسبت به من حس داره و ما فقط باهم سلام و خدافظ میکنیم تاحالا هیچ حرف دیگه ای باهم نزدیم اما یه رفتار هایی داره مثلا موقعی که دارم باهاش احوالپرسی میکنم احساس میکنم حول میشه استرس میگیره یا موقعی که دارم میرم سر کار از دور میبینم که دار نگام میکنه بعد سریع نگاهشو ازم میدزده یا میره اونور یا یسری… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مینا جان احساسات شما به این آقا قابل احترام هست اما عزیزم دقت داشته باش که اگر بخواهی به رفتارهای این آقا معنا دهی کنی بدون اینکه ایشان صحبتی انجام بدهند می تواند برای خودت آسیب زا باشد و درگیری فکری زیادی را ایجاد کند پس بهتر است در کنار احترام که برای احساسات خودت قائل هستی دقت کنی که این آقا فردب الغی می باشند و اگر احساسی داشته باشند و هدفی از این احساس دنبال کنند می توانند در مسیر مناسبی آن را بیان کنند تا شما نیز بتوانید تصمیم گیری داشته باشید . شما… ادامه دیدگاه »

سلام پیامم رو جواب ندادید

سلام به شما
عزیزم سوالی با این نام کاربری ارسال نشده است لطفا سوالتون رو مجدد ارسال کنید.

سلام‌من‌دوساله‌ازدواج‌ کردم و شوهرخداروشکرخوبه ازهمه‌لحاظ ،فقط من دوست دارم همش منو دوست داشته باشه حتی وقتی ب خانوادش محبت میکنه‌حسودی میکنم‌و فکرمیکنم منو دوست نداره و اصلادوست ندارم به‌کسی غیرارمن محبت کنه واقعادارم اذیت‌میشم

سلام به شما بهار جان احساسات شما به همسرتان قابل احترام می باشد اما عزیزم دقت داشته باشید که همسر شما جز جایگاه همسری که با شما دارد به عنوان یک فرزند ، به عنوان یک دوست ، برادر ، همکار و… نیز نقش های زیادی دارد که تجربه احساس دوست داشتن و دوست داشته شدن در آن کاملا طبیعی می باشد و اگر شما بخواهید در اینگونه موارد و روابط ایشان وارد شوید زندگی مشترک خود را در معرض آسیب قرار می دهید . در این مسیر نیاز است که طرحوارهای شما که شامل افکار بنیادین شما می شود… ادامه دیدگاه »

سلام من ۲۲ سالمه ، میخواستم درمورد ارتباطم با همکلاسیم صحبت کنم ، دوساله که ایشونو میشناسم و خیلی صمیمی بودیم باهم ، از همون روزای اول حس کردم ایشون از من خوشش میاد ولی خب نمیومد جلو تا این که ۶ ماه پیش حسشو بهم گفت ، منم تقریبا بهش حس داشتم ولی چون رابطه های قبلیش اشتباه بود یکم ترسیدم و مستقیم نگفتم حسمو ولی واقعا خیلی باهم خوب بودیم و حس خوب میدادیم بهم تا این که حدود ۱۰ روز پیش من از دست ایشون عصبی شدم و گفتم دیگه باهم صحبت نکنیم ولی ایشون اصلا قبول… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که این تصمیم ناگهانی برایتان با افکار و احساسات ناخوشایند همراه هست اما عزیزم دقت داشته باش که وقتی فردی به این راحتی از رابطه خارج می شود به نظر می رسد که تصمصمات هیجانی می باشد و هدف خاصی از این روابط وجود ندارد. شما خودتان تصمیم به جدایی از این رابطه گرفته اید پس بهتر است به خودتان فرصت بیشتری بدهید تا بتوانید شرایط بهتری را تجربه کنید و بتوانید برای رابطه هدفمند دیگری اقدام کنید . سعی کنید از روابط بدون هدف خوداری کنید چون تنها مدت زمان طولانی… ادامه دیدگاه »

بله درسته ، ولی من بیشتر حس میکنم یه دوست از دست دادم تا یه رابطه احساسیو و واقعا این فرد هنوز برای من ارزش داره و حتی حس میکنم از نظر روحی خیلی نرمال نیست به خاطر این رفتاراش و با وجود این که ضربه بدی بهم زده ولی دلم میخواد کمک بشه بهش ، به نظرتون با توجه به این که گفتین ایشون هیجانی تصمیم میگیره ممکنه از رابطه با دوست دختر سابقشم پشیمون بشه و یک دفعه خارج بشه ؟؟

ببین عزیزم ایشان فرد بالغی می باشند و می توانند برای خودشان تصمیم گیری کنند پس بهتر است شما از ناجی بودن برای ایشان خوداری کنید چون ایشان خودشان این مسیر ارتباطی را انتخاب کرده اند و تمام عوارض آن نیز بر عهده خودشان می باشد اینکه در این رابطه جدید ایشان چه چیزی را تجربه خواهند کرد را نمی توانیم پیش بینی کنیم اما بستگی به دلایل انتخاب ، هدف ، مسیر ، نوع تعامل و … نتیجه متفاوت می باشد . بهتر است شما در کنار احترامی که برای ایشان قائل هستید دقت کنید که رابطه دوستی باید… ادامه دیدگاه »

ممنون میشم اگه پاسخ منم بدید 🙏

سلام آرام جان سوالی با این ایمیل و نام کاربری ارسال نشده است

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی یک راه مناسب برای بیان مشکلات و دغدغه های افراد با مشاوران مد نظر خود می باشد.

در روش مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی افراد به راحتی از طریق آنلاین می توانند با مشاور خود در ارتباط باشد.

همچنین رایگان بودن این روش مزیت بسیار بزرگی است که می تواند افراد بسیار زیادی را برای استفاده از این روش ترغیب نماید.

در ادامه مقاله به بررسی ابعاد مختلف مشاوره های روانشناسی و نیز روان درمانی ها می پردازیم تا تفاوت آنها را به خوبی تبدیل نماییم.

زیرا بسیاری از افراد با وجود مراجعه به مراکز مشاوره جهت مشاوره های مختلف هنوز تفاوت‌های میان آنها را و نحوه ی عمل هر کدام از آنها را به خوبی نمی دانند.مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

مثلا نمی دانند که در زمینه مشکلی که دارند آیا بایستی به روان درمانی بپردازند یا مشاوره مربوطه می‌تواند راهگشا باشد.

همچنین در استفاده از انواع مختلف مشاوره آماده مشاوره خانواده، مشاوره زناشویی، مشاوره پیش از ازدواج و موارد مشابه دچار تردید و اشتباه می شوند.

نام مستعار *

ایمیل *

عنوان *

سوال خود را با توضیحات بنویسید *

3 + 5 = ?برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید *

در گذشته، مشاوره تعریف شد و خصوصیات آن بیان شد.

حالا روان درمانگری را تعریف می کنیم و تمایز بین مشاوره و روان درمانی را توصیف می کنیم:

والبرگ روان درمانی را درمانی توصیف می کند که هدف آن درمان مشکلاتی است که ماهیت عاطفی دارند.

در این درمان، یک فرد آموزش دیده به طور آگاهانه یک رابطه حرفه ای با بیمار ایجاد می کند.

هدف او ایجاد چنین رابطه ای با اصلاح، اصلاح الگوها و الگوهای رفتاری و کمک به توسعه مثبت و تعالی شخصیت بیمار است.

از روان درمانی، تعاریف دیگری وجود دارد که ما به خاطر طولانی شدن کلمه به آن اشاره نمی کنیم.

راجرز و پترسون و بسیاری از مشاوران و روانپزشکان بر این باورند که بین مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی و روان درمانی تفاوت وجود ندارد و این دو اصطلاح می توانند جایگزین استفاده شوند.

اما بعضی نیز بیان می کنند که بین دو روش در دو طرف تفاوت وجود ندارد اما این دو در مورد آماده سازی و برنامه ریزی تهیه شده حداقل متفاوت هستند.

آنها این تفاوت ها را از لحاظ هدف، نوع ارجاعات، روش و مکان استفاده از این دو روش مطرح می کنند.

برخی از نظرات طرفداران اختلاف بین مشاوره و درمانگر به شرح زیر است:

منبع : سلطانی بناوندی الهام, خضری مقدم نوشیروان, بنی اسدی حسن. کنکاش در سازه های روانشناسی مثبت نگر: پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس معنای زندگی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی:   مهر و آبان ۱۳۹۶ , دوره  ۱۰ , شماره  ۴

ارائه خدمات مشاوره روانشناسی به صورت آنلاین و کاملا رایگان در سایت مشاورانه صورت می گیرد. مشاوره روانشناسی به منظور درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، فوبیا و ساییر اختلالات صورت می گیرد و در صورت نیاز می توانید به صورت تلفنی و حضوری نیز با متخصصان ما در ارتباط باشید.

وارد سایت مشاورانه شوید و در بالا صفحه کلیدواژه مورد نظر را جستجو کنید و در هر صفحه از سایت امکان مشاوره آنلاین روانشناسی رایگان قرار داده شده است.

بله. راهنمایی تخصصی در زمینه های مختلف به صورت آنلاین وجود دارد.

لطفا با من تماس بگیرید

روانشناسی

چرا سوال من و تایید نکردید میشه بفرمایین مشکلش چی بود من در مورد کنکور مجدد پرسیده بودم😐

سلام به شما سارا جان سوال شما با این موضوع عنوان شده است (سلام من پشت کنکوریم سال سوممه اضطراب و احتمالا افسردگی هم دارم امسالم نخوندم بازم ودلیل نخوندنمم شاید بیرمق و بی حوصله روحیه رقابت و انگیزه مو از دست دادم بنظرتون من بمونم برای سال چهارم یا ن؟) و دیروز به این سوال پاسخ داده شده است در صفحات دیگری ممکن است وجود داشته باشد صفحات را ورق بزنید سوال شما مشخص می شود . جواب سوال شما این می باشد : سلام به شما دوست عزیز افسردگی و اضطراب دو موضوع مهم در عملکرد فرد هستند… ادامه دیدگاه »

خیلی ممنون ببخشید دیر تایید شد متوجه نشدم
درست میفرمایین باید رواندرمانی شم

سلام من پشت کنکوریم سال سوممه اضطراب و احتمالا افسردگی هم دارم امسالم نخوندم بازم ودلیل نخوندنمم شاید بیرمق و بی حوصله روحیه رقابت و انگیزه مو از دست دادم
بنظرتون من بمونم برای سال چهارم یا ن؟

سلام به شما سارا جان کنکور بخشی از زندگی هستش که نیاز به علاقه و پشتکار بالایی داره و در عین حال بسیار اضطراب زا هستش و میتونه تاثیرات منفی زیادی بر روان شما بزاره، شما سه سال از تایمتون رو برای کنکور گذاشتین و برای اون تلاش کافی نکردین و همین امر باعث میشه که حتی در حین استراحت و تفریحم آرامش خاطر نداشته باشید و از نظر روانی دچار آسب بشین بنابراین بهتر هستش که اگر به نظر خودتون انگیزه ی کافی برای در س خواندن در شما وجود نداره برای خودتون جبر و فشار برای شرکت در… ادامه دیدگاه »

مرسی از راهنماییتون من خیلی فک کردم ولی حتا اگه برم و رشته دیگه ای رو بخونم اون حسرت رشته مورد علاقم و اینکه یه بار از جون و دل خوندن و حداکثر تلاش ته قلبم میمونه
میدونم چند سال دیگه به فکر کنکور مجدد میوفتم چون ته قلبم ه
بمونم همزمان رواندرمانیم بشم؟
چون ذهنم درگیرشه، ارزش داره بمونم؟

سلام من ٢۶ سالمه پنج ساله با مردی دوستم ک از همسرش جداشده و حضانت دخترش رو هم داده به همسر سابقش ، الان بعد چندسال اشنایی قصد خواستگاری ازم و ازدواج باهام داره ولی من واقعا نمیتونم بچشو فراموش کنم ، همش به بچش فک میکنم ک قراره بعدها بیاد تو زندگیمون ، ولی اون همش میگه اشتباه میکنی من زندگی جدید میخوام شروع کنم ، من هم دوسش دارم هم اینکه از ازدواج باهاش خیلی میترسم ، 😭 لطفا جواب بدید بهم خیلی ممنون میشم واقعا زندگیم سیاه شده ازین فکر و خیالا 😭

سلام به شما سارا جان نگرانی شما قابل احترام می باشد اما عزیزم در این مورد بهتر است دقت کنید و به این سوال برای خودتان پاسخ بدهید که هدف شما از این ارتباط چه بوده است در هر حال شما سالهاست شرایط این آقا را می دانید و ماندن در این رابطه هم می تواند برای خودتان آسیب زا باشد و موقعیت های دیگرتان را از دست بدهید و هم اینکه باعث ایجاد وابستگی می شود که تصمیم گیری را برای شما سخت می کند و این آقا نیز وابستگی و ممکن است هدف ازدواج را از این رابطه… ادامه دیدگاه »

سلام دکتر بنده خانومی ۲۷ ساله هستم ۷ سال هست ازدواج کردم علاقه ای به همسرم ندارم و واقعا از دستش خسته شدم تو زندگی خیلی از دستش حرص خوردم واقعا دلم پره نمیدونم از کجا شروع کنم بارها خواستیم جدا شیم ولی خانوادشون نزاشتن و مشاوره رفتیم چندروز خوب بودیم مجددا مثل سابق شدیم از نظر جنسی گرایشی بهشون ندارم مخصوصا از زمانی که فهمیدم به فیلم های پورن علاقه دارن و خودارضایی میکنن بسیار چاق هستن و نظافت شخصیش زیاد براش مهم نیست.اصلا به فکر اینده نیست و میگه ادم باید حال و بچسبه یک خونه داریم دادیم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مهسا جان قابل درک هست که رد شرایط روحی سختی قرار داری اما عزیزم ادامه زندگی تنها به دلیل اصرارهای خانواده دلیل کافی نمی باشد چون نیاز است که اگر شماها می خواهید بعد از اختلاف و مشکلات به زندگی مشترکتان ادامه بدهید مشکلاتی که با هم داشته اید برطرف شود تا بتوانید مسیر متفاوتی را تجربه کنید در غیر این صورت بازهم نتایج سری های گذشته را بدست می اورید . استفاده از فیلم های پورن ، نداشتن آینده نگری کافی ،خیانت های مکرر، نداشتن قدرت بیان احساسات ، نداشتن نظافت و رسیدگی لازم به خود… ادامه دیدگاه »مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

اینکه یکی خیانت کنه و بیاد بگه ازدواج!!!دقیقا باید چ عکس العملی نشون داد؟؟

سلام به شما عزیزم تصمیم گیری در اینباره به خودتون بستگی داره و اینکه نیاز هست شخصیت ایشون رو نیز در نظر بگیرید، اینکه ایشون فردی هستن که اشتباهشون رو حاشا می کنن و اون رو نمی پذیرن یا اینکه نسبت به رفتارشون توضیح میدن و ابراز پشیمانی میکنن، اینکه زمانی که ایشون به شما خیانت کردن رابطه ی شما چطور بوده و اینکه به طور کلی شخصیا ایشون چطور هست. ولی به طور کلی اینکه اعتماد شما نسبت به ایشون از بین رفته بسیار میتونه تاثیر بدی روی رابطتون بزاره و تصمیم گیری برای ازدواج با ایشون بسیار باید… ادامه دیدگاه »

سلام خسته نباشید من ١٩ سالمه و دانشجو هستم از ١۵ سالگی با اقا پسری که تقریبا فامیل بود دوست شدم و ما این دوسال اخر تماما درحال دعوا و قهر هستیم چیزی که منو ناراحت میکنه رفتار منه من ادمیم که خیلی مغرورم و جدیدا حوصله حرف زدن با کسیو ندارم و اجازه این موضوعم به اطرافیانم نمیدم یه جور خودمو تو دایره رابطه م با اون اقا حبس کردم و این موضوع ارادی نیست اون اقا خیلی کارایی کرده که من باید میرفتم و خیلی چیزای دیگه برای مثال حدود سه ماه پیش ما شیش ماه قهر بودیم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم احساس شما قابل درکه ولی دقت کن که ماندن در یک رابطه ی یک طرفه بسیار میتونه برای شما آسیب زا باشه همونطور که در حال حاضر تلاش های یک طرفه ی شما برای اجتناب از دعوا کردن و ماندن در رابطه باعث شده که دچار حالت های عصبی بشید و دست به کارهای خطرناک بزنید. اینکه این رابطه برای شما بسیار مهم هستش قابل درکه ولی سعی کن تمام جوانب رو بسنجی و این نکته را در نظر بگیری که ایا ماندن در این رابطه برای شما بهتر است یا تمام شدن آن. سعی کنید… ادامه دیدگاه »

سلام و خسته نباشید؛ من به کمک سایت و مشاوره های شما نیاز دارم، چون فکر می کنم تنها راهی که می تونه کمی افکارم رو نظم بده کمک شماست! من یه کلاس نهمیم، یه دختر که فقط جنسیتم مونث. علایقم، گرایشاتم، افکارم، پوشش دلخواهم، همه و همه توی یه قالب پسرونه قرار گرفتن، از بچگی عروسک بازی و دوست نداشتم، طرفدار فوتبال بودم، از لاک و پیراهن دخترونه متنفر بودم، الان که اینا رو میگم شاید به نوعی یه تبعیض جنسی باشه و بشه گفت که من دارم میگم (مثلا) فوتبال فقط برای پسراست، موی کوتاه فقط پسرونس و… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم احساسات شما قابل درکه و متاسفانه در کشور ما و در خانواده ها مقاومت زیادی نسبت به این مسئله وجود داره و ممکن هست که خانواده ی شما هم در این مورد برخورد بدی نشون بدن ولی قبل از هر چیز نیاز هست که شما به روانشناس مراجعه کنید تا هویت جنسی شما به طور دقیق مشخص بشه و این مسئله بررسی بشه که آیا شما واقعا هویتی پسرونه دارید یا این یک فانتزی و تخیل ذهنی است و اگر هویت پسرونه ی شما تایید شود روانشناس میتونه به شما در پذیرش خانوادتون کمک کنه، در… ادامه دیدگاه »

سلام.اول باید کامل و واضح اون چیزی که هستیو بفهمی،گاهی اوقات پیش میاد که ادما فک میکنن اون چیزی که هستن،نیستن.ولی بعد از مدتی میبینن که نه اینا همش یه توهم بوده.
تام بوی بودن فقط یه ظاهره که دوسداره مث پسرا تیپ بزنه.اول خودتو بشناس از بچگی تا الان،تازه برو پیش یسری دکترا و روانشناسای حرفه ای که با نگاهه اول بهت میگن تو ترنسی یا نه.

سلام خسته نباشید من ۱۴ سالمه با پسری در مجازی آشنا شدم با هم دوست شدیم عکس میدادیم ویس دوبارهم زنگ زدیم و تماس تصویری کلا رابطه ما شد ۱ ماه تا اینکه از من درخواست کس قسمتی از بدنم و کرد من باهاش دعوام شد و قهر کردیم اما دوروز بعد آشتی کردیم بعد چند روز در خواستشو دوباره کرد من به شدت بهش وابسطه بودم اما فکر میکردم دوسش دارم اینطوری نبود چون مجازی بود خلاصه عکسو دادم که گفت فیکه بعد گفت یک فیلم بده دادم اما حذفش کردم بعد از چند روز فهمیدم همه حرفاش دروغ… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم سوال شما در همین لینک با نام سمانه به انگلیسی پاسخ داده شده است

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

به افراد زیر مشاوره فردی رایگان از طریق مرکز مشاورانه داده می شود.

*توجه برخی اختلالات به صورت موقتی می تواند توسط مشاور آنلاین و از طریق چت درمان شود.

در صورت نیاز به درمان قطعی، باید به صورت حضوری و با نظارت روانپزشک درمان شود.

افرادی که نیاز دارند خود را شناخته و شخصیت خود را ارتقا دهند. رفتارهای ارتباطی را در محل کسب و کار یادگرفته و به دنبال روش های موفقیت هستند.

افسردگی فصلی و یا دوره ای

مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

افسردگی پیش از قاعدگی

افسردگی همسر یا اعضای خانواده

مشکلات ارتباطی و رفتاری

اضطراب پیش از رابطه جنسیپ

استرس کنکور و آرمون ها درسی

اضطراب ناشی از سانحه

وسواس فکری

سادیسم

فوبیا حیوانات

فوبیا اجتماعی و رفتار ضداجتماعی

از طریق زیر می توانید مشاوره رایگان دریافت کنید+ مقالات و روش های تشخیص و درمان هر یک از اختلالات فردی و روش های مشاوره قرار داده شده است.

تغییرات در سطح انرژی یا فعالیت و کاهش انرژی: این اولین علامت است و تشخیص آن بسیار ساده است. خستگی: افسردگی می تواند باعث خستگی فیزیکی شود. شهوت و بی حوصلگی: فردی که افسردگی دارد ممکن است غیرعادی و خواب آلود باشد. بی خوابی یا خواب آلودگی: دراز کشیدن، اما بیدار و نگران بودن، ناتوانی در استراحت، احساس تنش و یا افکار مختلف، یک سرکشی و بی خوابی است. از دست دادن علاقه به فعالیت های لذت بخش: به عنوان مثال، شما معمولا از والیبال بازی با دوستان خود لذت می برید و حالا شما آنها را کنار می گذارید. فاصله از اجتماعی و غیره

بله. سایت مشاورانه به صورت رایگان خدمات مشاورانه آنلاین ارائه می دهد و از طرفی هزینه های مناسبی برای مشاوره تلفنی و حضوری دارد و همین امر سبب راضایت مشتری شده است.

نشانه های بی توجهی عبارتند از: پرش از فعالیتی به فعالیت دیگر. عدم تمرکز یا عدم تکمیل کردن یک کار یا فعالیت. گم کردن چیزهایی مانند تجهیزات مدرسه یا اسباب بازی ها. عدم گوش دادن یا توجه کردن به صحبت کردن. فریاد زدن یا سرگردان بودن همراه با فقدان انگیزه. علائم بیش فعالی عبارتند از: فریاد زدن و تکان دادن خود، مشکل داشتن در یک جا به طور ثابت نشستن. صحبت کردن بدون توقف لمس کردن یا بازی کردن با همه چیز دشواری در انجام دادن فعالیت ها به صورت آرام. علائم تکانشی عبارتند از:

اختلال شخصیت انواع مختلفی دارد یکی از آن ها اختلال اوتیسم است. سایر اطلاعات در مورد اختلالات را در سایت مشاورانه مطالعه کنید. یکی از انواع مهم اختلالات در بخش مشاوره فردی است که مختص دوران کودکی است و از آن دوران شروع به رشد و نمو در کودک کرده و او را درگیر می‌کند و ممکن است در صورت عدم درمان و شرایط حاد تا پیری نیز گریبان گیر باشد. مشکل اختلال اوتیسم است این اختلال سبب این می شود که فرد نتواند به خوبی با دیگران از نظر اجتماعی ارتباط برقرار کن.

همه ما اختلال اضطراب را تجربه می کنیم. به عنوان مثال، سخنرانی در جلوی یک گروه می تواند ما را مضطرب کند، اما اضطراب نیز باعث می شود که ما خود را آماده و برای سخنرانی تمرین کنیم. رانندگی در ترافیک سنگین یکی دیگر از منابع شایع اضطراب است، اما به ما کمک می کند تا از حوادث جلوگیری کنیم. با این حال، زمانی که احساس ترس شدید و ناراحتی شدت پیدا می کند که باعث  جلوگیری از انجام فعالیت های روزمره می شود، تبدیل به اختلال اضطرابی می شود. مشاوره فردی می تواند راهکارهایی به صورت فردی و منحصر به فرد به شما ارائه دهد.

سلام وقت بخیر، من علائم افسردگی و بیش فعالی و استرس و دارم. برای درمان باید چکار کنم

سلام به شما دوست عزیز در این مورد نیاز است که به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا شرایط شما بررسی دقیق شود و در این مسیر بتوانیم با تشخیص گذاری دقیق در اول و بعد ایجاد پروسه درمانی به شما کمک کنیم تا شرایط بهتری را تجربه کنید بهتر است از تشخیص گذاری خودتان خوداری کنید چون این موارد می توانند باهم اشتراکات زیادی داشته باشند که شما با این میزان تشخیص گذاری تنها اضطراب خود را بیشتر می کنید . پس بهتر است برای تجربه شرایط روحی بهتر از مسیر کمک با یک متخصص استفاده کنید. درمسیر… ادامه دیدگاه »

بله

سلام وقت تون بخیر ایا درسته که در مقابل مزاحمت و متلک پسران سکوت کرد یا باید جوابشون رو داد ؟
در برابر مزاحمت پسران سیریش و پرو چه برخوردی باید داشته باشیم

سلام به شما
عزیزم گاهی پاسخ دادن شما حتی به صورت تهاجمی میتونه نوعی توجه به این افراد باشه و سبب بشه که این افراد بیشتر به خودشون اجازه ی مزاحمت برای شما رو بدن، در این شرایط بی توجهی بهترین کاری است که شما میتونید انجام بدین البته گاهی این افراد نیاز به برخورد تند دارن و نیاز هست که مقابل این افراد ایستاد ولی سعی کنید در بیشتر مواقع و تا زمانی که مجبور نشدین با این افراد جرو بحث نکنید و نسبت به آنها بی توجه باشید.

سلام من ۲۲ سالمه از نوجوانی وقتی طولانی مدت به بعضی از آدما نگا میکنم و طولانی‌مدت بهشون‌گوش‌میدم نا خود آگاه به بعضی افراد تو‌ذهنم‌ نسبت به اونا بهم حمله دست میده خیلی تنم‌و‌ذهنم درد میگیره نمیدونم چرا میخوام بهشون حمله کنم

سلام به شما عزیزم افکاری مثل ترس از حمله و آسیب رساندن به دیگران در دسته بندی اختلالات وسواس فکری قرار می گیرن، چنین افکاری میتونه برای فرد آزار دهنده باشه و حتی فرد رو درمانده کنه. در درجه ی اول نیاز هست که سعی کنید زمانی که این افکار به سراغ شما میاد سعی کنید از تکنیک توجه گردانی استفاده کنید و به افکار خودتون دامن نزنید و به این نکته واقف باشید که افکار واقعی نیستن و لزوما هر فکری به واقیعت منجر نمی شود. ولی دقت کنید که اختلال وسواسی یک اختلال مزمن و عود کننده است… ادامه دیدگاه »

تغییرات در سطح انرژی یا فعالیت و کاهش انرژی: این اولین علامت است و تشخیص آن بسیار ساده است. خستگی: افسردگی می تواند باعث خستگی فیزیکی شود. شهوت و بی حوصلگی: فردی که افسردگی دارد ممکن است غیرعادی و خواب آلود باشد. بی خوابی یا خواب آلودگی: دراز کشیدن، اما بیدار و نگران بودن، ناتوانی در استراحت، احساس تنش و یا افکار مختلف، یک سرکشی و بی خوابی است. از دست دادن علاقه به فعالیت های لذت بخش: به عنوان مثال، شما معمولا از والیبال بازی با دوستان خود لذت می برید و حالا شما آنها را کنار می گذارید. فاصله از اجتماعی و غیره

همه ما اختلال اضطراب را تجربه می کنیم. به عنوان مثال، سخنرانی در جلوی یک گروه می تواند ما را مضطرب کند، اما اضطراب نیز باعث می شود که ما خود را آماده و برای سخنرانی تمرین کنیم. رانندگی در ترافیک سنگین یکی دیگر از منابع شایع اضطراب است، اما به ما کمک می کند تا از حوادث جلوگیری کنیم. با این حال، زمانی که احساس ترس شدید و ناراحتی شدت پیدا می کند که باعث  جلوگیری از انجام فعالیت های روزمره می شود، تبدیل به اختلال اضطرابی می شود. مشاوره فردی می تواند راهکارهایی به صورت فردی و منحصر به فرد به شما ارائه دهد.

نشانه های بی توجهی عبارتند از: پرش از فعالیتی به فعالیت دیگر. عدم تمرکز یا عدم تکمیل کردن یک کار یا فعالیت. گم کردن چیزهایی مانند تجهیزات مدرسه یا اسباب بازی ها. عدم گوش دادن یا توجه کردن به صحبت کردن. فریاد زدن یا سرگردان بودن همراه با فقدان انگیزه. علائم بیش فعالی عبارتند از: فریاد زدن و تکان دادن خود، مشکل داشتن در یک جا به طور ثابت نشستن. صحبت کردن بدون توقف لمس کردن یا بازی کردن با همه چیز دشواری در انجام دادن فعالیت ها به صورت آرام. علائم تکانشی عبارتند از:

یکی از انواع مهم اختلالات در بخش مشاوره فردی است که مختص دوران کودکی است و از آن دوران شروع به رشد و نمو در کودک کرده و او را درگیر می‌کند و ممکن است در صورت عدم درمان و شرایط حاد تا پیری نیز گریبان گیر باشد. مشکل اختلال اوتیسم است این اختلال سبب این می شود که فرد نتواند به خوبی با دیگران از نظر اجتماعی ارتباط برقرار کن.

یکی دیگر از اختلالات مهم روانی دسته اختلالات ترس است که به فوبیاها معروف هستند و ممکن است در موارد مختلفی بروز کرده و افراد را درگیر خود نماید و سن و سال خاصی را نیز نمی شناسد و ممکن است یک فرد از دوران کودکی با آن درگیر شده و یا ممکن است در سنین نوجوانی یا حتی پیری به آن مبتلا شود.

یکی دیگر از انواع فوبیا را که بسیاری از مردم را درگیر خود نموده و مشکلات بسیار زیادی را در زمینه اجتماعی و ارتباطی برای آنها به وجود آورده است اختلال روانی مربوط به فوبیای اجتماعی است که در این حالت فرد تمایلی به برقراری ارتباط اجتماعی با دیگران ندارد.

یکی دیگر از انواع اختلال بخش مشاوره فردی است که خطرناک را می‌توان اختلال بدگمانی و بدبینی دانست بسیاری از افراد به این اختلال مبتلا شده و در طی زندگی مشترک می تواند مشکلات بسیار زیادی را برای طرف مقابل و نیز برای خود به وجود آورد افراد بدگمان می‌توانند به طرف مقابل خود به خوبی اطمینان نموده است.

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

با وجود افزایش روز افزون مشکلات خانوادگی مشاوره خانواده این روزها نقش بسیار مهمی را در کاهش مشکلات در آن خانواده افراد ایفا می‌کند و آمارهایی که توسط ارگان های مختلف منتشر شده است مشکلات خانوادگی به خصوص در شهرهای بزرگ بسیار زیاد شده است.

مشاوره ها می توانند نقش بسزایی را در کاهش دغدغه های افراد در زمینه مشکلات مختلف ایفا نمایند .

چرا که خانواده به عنوان پایه و بنیان و کوچکترین عضو یک جامعه می تواند نقش بسیار مهمی را در طی این چند روز آینده و ثبت و جهت زندگی اخلاق و نیز سلامت فردی و اجتماعی استوار در آینده ایفا نماید در محیط خانواده رشد عاطفی و نیز سلامت روحی و روانی افراد می‌توانند در آینده جامعه و نیز خود خانواده نقش بسیار مهمی را ایفا نمایند.

بسیاری از خانواده ها و مشکلات بسیار زیادی از جمله افسردگی عدم ارتباطات مطلوب بین یکدیگر و صحبت کردن با یکدیگر ارتباط و نیز همدلی و نیز مشکلاتی از این دست مواجه هستند که می‌توانند روزبه‌روز بنیان خانواده را سست تر نموده است.

مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

مشکلات بسیار زیادی را در این زمینه برای آنها به وجود آورد و وظیفه مشاوره خانواده نیز شناخته این مشکلات و اقدام برای ریشه یابی دقیق آنها در جهت حذف و حل هر چه بهتر مشکلات و دغدغه های آنها می باشد. مشاوره خانواده می‌تواند به طرق مختلفی انجام شود.

مثلاً یک نوع مشاوره خانواده مشاوره خانواده ای است که در آن مسائلی مانند روش های پیشگیری از بارداری مد نظر است اما در مشاوره خانواده در مورد اشخاص افراد تلاش به تصمیم گیری و انتخاب روش درست و مناسب برای داشتن یک خانواده موفق و سالم می کند.

هرگونه مشکل و اختلالی که در خانواده به وجود می آید می تواند بسیار تاثیر گذار بوده و به حالات روحی و روانی افراد در آینده تاثیرگذار باشد.

نظام خانواده را می توان به عنوان بنیان و منشا اصلی رفتارهای فردی و اجتماعی افراد در نظر گرفت و تعارضاتی که در بسیاری از خانواده ها بین رفتارهای والدین و همچنین رفتارهای فرزندان و روابط میان آنها وجود دارد سبب به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی در آینده برای افراد جوان می شود و ممکن است آنها را در شرایطی قرار دهد که خانواده و دیگر اعضای ان  را ترک نموده و تمایلی به برقراری ارتباط با آنها نداشته باشند.

یکی از مشکلاتی که همواره در خانواده ها وجود دارد تفاوت قائل شدن در میانه فرزندان می باشد که می‌تواند نقش به سزایی را در آینده روحی و روانی آنها داشته باشد.

چرا که تفاوت قائل شدن میان اشخاص مختلف در خانواده سبب تغییر طرز فکر آنها نسبت به خانواده و والدین و به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی در این زمینه از نظر روحی و روانی و نیز شخصیتی برای آنها می‌شود و آینده آنها را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

این زمینه نیز مشاور خانواده می‌تواند نقش بسزایی را در کاهش و بهبود مشکلات افراد در درون خانواده داشته باشد و آنها را برای داشتن زندگی بهتر و مناسب ‌تر و شاد تر در کنار یکدیگر راهنمایی نمایند.

یکی دیگر از مشکلات مهم و اساسی که این روزها تمامی خانواده ها با آن دست و پنجه نرم می کنند مشکل تربیت فرزندان نوجوان و در سنین بلوغ است.

چرا که در این سه حساسیت های بسیار زیادی که برای دختران و چه برای پسران وجود دارد و خانواده ها باید تلاش کنند تا به گونه ای فرزندان خود را تربیت کنند که در این دوران حساس کمترین مشکلات برای آنها به وجود آمده و آنها را در مسیر آینده بهتر و وقتی بیشتر قرار دهد که در این زمینه نیز مشاور خانواده می‌تواند با شناخت مشکلات و ریشه یابی دقیق روابط بین فرزندان نوجوان و والدین آنها را در جهت حل هر چه بهتر مشکلات راهنمایی نموده و آینده ای بهتر را برای آنها رقم بزند.

چرا که در این دوران حساس عدم توجه به فرزندان نوجوان می تواند سبب انحراف خانوادگی و اجتماعی و شخصی آنها شده و آنها را به انواع مشکلات مانند اعتیاد روابط نامشروع و نیز شخصیت های اجتماعی بد سوق دهد که در آینده می‌تواند سبب به وجود آمدن دغدغه‌ها و ناراحتی های بسیاری چه برای خود افراد و چه برای خانواده آنها و نیز برای جامعه باشد.

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیار مهم بوده و می تواند نقش بسزایی را در روابط بین خانواده‌ها داشته باشد مشکل آنها با افراد آشنا و یا فامیل ها است که این روزها مشکلات بسیار زیادی را در زمینه های مختلف برای یکدیگر به وجود می آورند و از دلایل اصلی و مهمی که افراد به مشاوره خانواده مراجعه می‌کنند را نیز می‌توان همین مشکل دانست که البته چندان مشکل جدی هم نیست و کافی است افراد با ریشه یابی دقیق مشکلات گوشه‌ای از دغدغه‌های خود را در این زمینه برطرف نمایند و با شناخت دقیق علت اصلی مشکل آن را حل نمایند.

چرا که در بسیاری از موارد تنها یک اتفاق کوچک و بدون اهمیت سبب به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی در درون خانواده‌ها می‌شود بعضاً مشاهده می‌کنیم که افرادی به مرکز مشاوره خانواده مراجعه می‌کنند و می‌گویند که مشکلاتی را در این زمینه خاص دارند.

پس از بررسی مشاور و روانشناس در این زمینه متوجه می‌شود که یک مشکل بسیار ساده و قابل حل بوده و چندان حائز اهمیت نیست.

اما به دلیل حل نکردن آن و فقدان تجربه و مهارت در افراد برای حل آن کمک نکردن به مشکل کوچک به  یک مشکل بزرگ در درون خانواده تبدیل شده و آنها را در جهت مشکلات بیشتر سوق داده است.

لذا در صورت داشتن هرگونه مشکلی در زمینه های مختلف درون خانواده بایستی سریعا به مشاوره خانواده مراجعه نموده تا از پیشرفت مشکل و سرایت ان به سایر ابعاد خانواده و روابط جلوگیری نمود و به قول معروف مشکل را در نطفه خفه نماییم که می‌تواند تأثیر بسیار زیادی را در آینده روابط افراد در درون خانواده و در میان آشنایان و فامیل ها به عنوان خانواده بزرگ تر داشته باشد.

مرکز مشاوره ما در زمینه مشاوره خانواده با بهره گیری از انواع مشاوران مجرب و کارکشته در این زمینه توانسته است گام مهمی را در جهت حل مشکلات خانواده ها بر دارد و این روزها بسیاری از افرادی که به مشاوره خانواده ما مراجعه می‌کنند می‌گویند که از این شرایط راضی هستند.

نحوه بهبود مشکلات آنها به گونه ای خوب و مطلوب پیش می‌رود.

لذا اگر کسی در زمینه خانواده و روابط میان خانواده و والدین و فرزندان دچار مشکل بود و از شما در این زمینه درخواست کمک نمود شما می توانید به راحتی با معرفی مرکز مشاوره خانواده خوب ما به او گوشه ای از دغدغه‌ها و مشکلات او را به گونه‌ای مناسب حل نموده تا او بتواند با استفاده از ملاقات و نیز گفتگو با مشاوران مجرب مشکلات خود را در میان گذاشته و به صورت گام به گام و جلسه به جلسه در جهت حل و بهبود مشکلات و دغدغه های خود اقدام نماید.

از این طریق آینده‌ای بهتر و مطلوب‌تر را برای خود و خانواده خود و فرزندان خویش رقم بزند.

لازم به ذکر است که مرکز مشاوره ما در زمینه مشاوره خانواده و برای انواع گوناگون مشکلات موجود در خانواده ها مشغول به فعالیت است که از مهم ترین آنها می توان مشکلات میان والدین و فرزندان و نیز رفتار فرزندان در دوران کودکی و نوجوانی و همچنین مشکلات اخلاقی و رفتاری خانواده ها و نیز مشکلات آنها با افراد آشنا و فامیل به عنوان مهمترین مشکلاتی که همواره در مراکز مشاوره از آن یاد می‌شود و به آن اشاره می شود را نام برد.

سایت مشاورانه : مرکز روانشناسی مشاوره آنلاین در زمینه های تخصصی خانواده درمانی و مشاوره خانواده در زمینه دعوای زناشویی و خیانت و طلاق ، مشاوره جنسی و آموزش های پیش از ازدواج، دوره نامزدی و عقد و اولین رابطه جنسی ، اختلال روانی و بیماری هایی همچون افسردگی ، اضطراب ، سایکو ، وسواس، مشاوره ازدواج در دروه پیش  از ازدواج و مشاوره روانشناسی با استفاده از تست روانشناسی روایی شده به صورت حضوری ، مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین می پردازد. شماره تماس ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ و ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲ جهت رزرو وقت و مشاوره حضوری ، تلفنی می باشد.

منبع: مشاورانه ، تمامی حقوق اثر متلق به سایت مشاورانه می باشد و گذاشتن مطلب با لینک و نام مشاورانه بلامانع است.

سلام وقت بخیر دارم دیوونه میشم یه بچه هفت ماهه دارم دلم براش میسوزه.شوهرم خیلییییی لجبازه نمیشه یک کلمه من بگم و جواب نده فقطططط تیکه میندازه جلودیگران بعدشم میگه شوخی کردم دیگه باهات شوخی نمیکنم خسته شدم دارم خفه میشم تواین زندگی دوس دارم دادبزنم دوس دارم از زندگیم پرتش کنم بیرون دوس دارم فرار کنم دلم ازین وضع بهم میخوره تپش قلب گرفتم انقد حرصم میده الکی دروغ میگه الکی مثلا میگه امروز یکنفربهم گفت بچه ی زشتت چطوره.فقط میخادمنو حرص بده خانوادشم همینن مادرش خیلی دروغگویه.خسته شدم خط قرمزمن برای ازدواجم دروغ بود اون نتونست پای قولش… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که شما رد فشار روحی زیادی قرار دارید و این میزان از فشار روحی باعث می شود که هم خود شما با مشکلات بیشتری مواجهه شوید و هم فرزندتان و هم زندگی مشترکتان در این مسیر با توجه به اینکه شما در شرایط روحی مناسبی ندارید و زندگی مشترکتان نیزبا درگیری زیادی زیادی همراه شده است نیاز است که بجای درگیری مداوم ، بحث ، قهر و یا سرزنش کردن یکدیگر برای بررسی مشکلاتی که باهم دارید و همچنین بررسی سبک رفتاری و شخصیتی و توقعات و دیدگاهایی که دارید به زوج… ادامه دیدگاه »

با عرض سلام و خسته نباشید، خانمی ٣٨ ساله هستم که حدود ١٣ سال هست که ازدواج کردم و در این مدت زندگی زناشویی احساس خوشبختی می کردم و صاحب دختری ١١ ساله هستم، همسرم مرد بسیار خوب و متشخصی هستمد و از نظر مالی و عاطفی هم مشکلی با هم نداشتیم همه چیز خوب و عالی بود تا اینکه متاسفانه حدود هشت ماه پیش از طریق بازی کوییز، با پسری آشنا شدم که از خودم نه سال کوچکتر بود و پسر تیزهوشی بود و خارج از کشوردر حال تحصیل بودن و مجرد بودن و چند بار به من درخواست… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مهدیه جان برای اینکه بتونید رفتار درستی در این شرایط داشته باشید نیاز هستش که در ابتدا بتونید احساسات همسرتون رو درک کنید و برای اینکه احساسات همسرتون رو درک کنید نیاز هست که خودتون رو جای همسرتون بزارید و ببینید که اگر شما همچین رابطه ای رو از همسرتون میدیدید چه برداشتی داشتید و چه عکس العملی ازتون سر می زد، عزیزم نیاز هست که شما مسئولیت کارتون رو بر عهده بگیرید و از هرگونه توجیهی خودداری کنید و همسرتون رو متوجه این موضوع بکنید که اشتباهتون رو پذیرفتید، البته نیاز است که به این نکته… ادامه دیدگاه »

ممنون از پاسختون، بخدا خودم خیلی خیلی پشیمونم و همون لحظه که متوجه شد و از من توضیح خواست من داستان رو صادقانه گفتم و اعلام کردم که کارم اشتباه بوده و هیچ توجیهی نداره. ایشون هم به من لطف داشت ولی من خودم رو نمی تونم ببخشم. در این مدت زندگی بزرگترین اشتباه زندگیم رو مرتکب شدم از اینکه جواب منو دادید بی نهایت سپاسگزارم.

عزیزم این خیلی خوبه که شما اشتباه خودتون رو پذیرفتین ولی دقت کنید که برای اینکه بتونید عملکرد خوبی داشته باشید و این بحران رو به خوبی پشت سر بزارید نیاز هست که قبل از هرچیز از سرزنش کردن خودتون خودداری کنید و فقط سعی در بهتر کردن اوضاع و جلب مجدد اعتماد همسرتون رو داشته باشید. نیاز هست که با توجه به حساس بودن همسرتون از سختی شرایط آگاه باشید و آمادگی این شرایط سخت رو داشته باشید بنابراین ممکن هست که از نظر روانی تحت فشار باشید، در این مسیر کمک گرفتن از مشاور خانواده و در صورت… ادامه دیدگاه »

سلام وقتتون بخیر ی سوال داشتم راجع به حقوق مادی خودم آیا این ددسته ک هروقت حقوق گرفتم بریزم تو کارتی ک دست همسرمه؟؟ در صورتی ک خودم میتونم مدیریتش کنم من هر وسیله ای ک ببینم برای خونه نیازه بی دریغ میخرم یا وسایلی ک نیاز خودمن اما به خورد و خوراک خونه کاری ندارم و به عهده همسرم گذاشتم ولی از طرفی میبینم همسرم زیر بار مشکلاته و به سختی امرار معاش میکنه دلم میسوزه از طرفی دوس دارم خودم مدیریت کنم اخیرا هم بحثمون شد ک حساب من از خونه جداست اما واقعا اینطور نیست از نظر… ادامه دیدگاه »

سلام به شما نسرین جان در این مورد نمی توان نظری بیان کرد چون دیدگاهای شخصی هر فرد در مورد مدیریت مالی و مدیریت مالی در زندگی مشترک متفاوت می باشد اما در این مورد موضوع مهم این است که شما و همسرتان بتوانیددر این مسیر باهم به توافق برسید چون اگر بخواهید هریک از شما مسیر متفاوت با دیگری را برود دلخوری های بینش ماها افزایش می یابد و بر روند زندگی مشترکتان تاثیر می گذارد . بهتر است بدون سرزنش کردن یکدیگر در مورد دیدگاهای مالی که دارید و همچنین توقعایتی که نسبت به یکدیگر دارید باهم صحبت… ادامه دیدگاه »

سلام من ۱۸ سالمه و امسال کنکور دارم.من به دیل دخالت های مادر و خواهرم تا حالا با دوستام بیرون نرفتم و هر وقت بخوام برم همش میگن اسمشون چیه ؟ عکسشونو ببینم؟ و اگر برم و برگردم میگن چیکار کردید؟ چیشد؟ عکس نگرفتی؟ و من دوست ندارم هر چیزی که اتفاق می افته رو تعریف کنم .مامانم فکر میکنه من مثل خواهرم هستم و باید همه چیز رو تعریف کنم ولی نمیدونه پسر ها با دختر ها فرق دارند.
به نظر شما باید چیکار کنم؟

سلام ۲۸ ساله هستم و به اسرار خانواده و بقای نسل با دختر بسیار نجیب و خانواده دار زیبا و… که ایشونم ۲۸ سال دارد اشنا شدم و در سن ۲۶ سالگی ازدواج کردیم . بنده با ایشون بسیار احساس خوشبتی میکنم اما چند ماهی هست که با دختری ۲۰ ساله آشنا شدم که بر خلاف سن کمشون درک بالایی از زندگی دارند احساس میکنم آرامش بیشتری در زندگی به من میده و در انتخاب خودم و ازدواجم عجله کردم و من نباید با هم سن خودم ازدواح میکردم . (با اینکه زندگی خوبی دارم اما احساس میکنم این زندگی… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز علی جان در ابتدا این نکته را در نظر بگیرید که شما فردی متاهل هستید و نیاز هست که در حین متاهل بود متعهد نیز باشید، شما خودتون این نکته را بیان می کنید که همسرتون فردی زیبا و نجیب و خوب هستن و زندگی آرومی با ایشون دارید. آیا تابحال از خودتون این سوال رو پرسیدین که با وجود داشتن زندگی خوب چرا یک رابطه ی دیگه رو شروع کردین؟ خب پاسخ سوال شما این هستش که شما با هر فردی هم که زندگی کنید قطعا بهتر از اون فرد نیز وجود خواهد داشت… ادامه دیدگاه »

سلام روز بخیز,سطح درآمد پدرم خوب بود تا حدود ۱۰ روز پیش که برعکس چندسال گذشته کم اوردیم.امروز من و برادرم متوجه شدیم پدر افتاده تو فاز شرط بندی رو بازی های فوتبالی و تمام این مدت داره میباز واسه همینه که حقوقش خیلی زود تموم میشه و کم میاریم,حتی پساندازی هم که داشتیم داره تموم میشه,خیلی مذهبی نیستسم ولی از بچگی بهمون حلال و حروم رو یاد دادن خود پدرم.الان که فهمیدیم این شرط بندی باعث این مشکلات شده نمیدونیم به مادرم بگیم یا نه؟(مادر سابقه حملات پنیک و تپش قلب دارن و این جور موقیت ها معمولا باعث… ادامه دیدگاه »مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

سلام به شما دوست عزیز با توجه به شرایط مادر بهتر است در زمان فعلی در این مورد با ایشان صحبت نکنید و سعی کنید در زمان مناسبی بدون توهین و سرزنش کردن پدر در مورد اگاهی از این انتخاب مسیر توسط پدر باهم صحبت کنید و سعی کنید که صحبت های ایشان را نیز بشنوید و دیدگاها ی خودتان را نیز بیان کنید تا بتوانید در یک تعامل موثر با همفکری هم تصمیم گیری داشته باشید . این مسیرهای شرط بندی اعتیاد آور هست و می تواند فرد را به مدت زمان زیادی درگیر خود کند و اگر برای… ادامه دیدگاه »

سلام من پدر و مادرم باهم قهر هستند چه کنم

سلام به شما
عزیزم دعوا و اختلافات بین زن و شوهر امری کاملا طبیعی هستش و نیاز هست که شما از دخالت کردن در اختلاف های پدر مادرتون خودداری کنید و اجازه بدین که مسئله ی بینشون رو حل کنن.

سلام خانمی هستم ۲۸ ساله و همسرم ۳۵ سالشه ۱۰ ساله که ازدواج کردیم و همسر من مکرر به صورت چت با زنان دیگر ، چتهای خصوصی به من خیانت میکنه دخترم ۶سالشه و دلم نمی‌خواهد طلاق بگیرم ولی متنهای چت هایی که دیدم از ذهنم پاک نمیشه کمکم کنین توروخدا

سلام به شما عزیزم متاسفانه همسر شما در حال خیانت کردن به شما هستن و قطعا خیانت همسر مسئله ای نیست که بتوان آن را نادیده گرفت، بنابراین اگر شما قصد ادامه ی زندگی با ایشون رو دارید نیاز است که جهت جلوگیری از آسیب روحی سعی کنید از داشتن نقش منفعل خودداری کنید و سعی کنید به صورت فعالانه در این مورد برخورد کنید. عزیزم قطعا که خیانت همسر شما قابلیت توجیه نداره و رفتار ایشون نادرست هست ولی گاهی مواقع شما با رفتارتون میتونید باعث تقویت یا جلوگیری از یکسری رفتارهای همسرتون از جمله خیانت ایشون بشید. بنابراین… ادامه دیدگاه »

سلام وقت بخیر.خانمی هستم ۳۹ ساله و دارای سه فرزند دختر که دختربزرگم حدود۱۶ سالش هست ودخترکوچیکم ۴.۵ هست ومیخواستیم از طریق تعین جنسیت برای فرزندپسراقدام کنیم میخواستم ببینم ایا این کار درست هست یااینکه نه؟
ناگفته نماند که همسرم تک پسرهست

سلام به شما دوست عزیز
در این مورد نیاز است که به متخصص زنان مراجعه داشته باشید تا به شما راهنمایی لازم صورت گیرد و بتوانید در این مسیر تصمیم گیری داشته باشید .

سلام من یه دختر ۲۰ ساله هستم ما یه خانواده ۵ نفری هستیم پدرم آدم خوبی هستش و تا به امروز من هیچ وقت بهش شکی نداشتم اما از حدود یک ماه پیش اختلافاتی بین مادر و پدرم پیش اومد و از اون روز تا به الان اتفاقای ناخوشی رخ داده مامانم مچ بابامو گرفت که خیانت میکنه ولی بابام هی از زیرش در میره تا اینکه چند روز پیش یک نفر چندین بار به پدرم زنگ زد و درم رنگش پرید و گوشی رو گذاشت سایلنت مامانم شماره رو از رو گوشی پدرم برداشت و فهمیدیم یه خانومه مامانم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم احساس و نگرانی شما برای شما مادرتان قابل درکه ولی این مسئله را در نظر بگیر که شما نباید در کارها و مسائل خصوصی پدر مادرتون دخالت کنید به دلیل اینکه دخالت های شما نتیحه ی مثبتی در پی نخواهد داشت و به دلیل اینکه کاری از دست شما ساخته نیست باعث میشه به مرور از نظر روانی آسیب ببینید. این رو هم در نظر بگیرید که اگر پدر شما قصد خیانت داشته باشن به کارشون ادامه میدن و اگر در حال حاضر این کار رو نمی کنن به دلیل تصمیم شخصی خودشون است و احتمال… ادامه دیدگاه »

سلام، خانمی ۳۴ ساله هستم، ۱۴ سال هست که ازدواج کردم، سه فرزند دارم، همسری دارم که همه میگن خوبه، ولی خیلی کم حرف هست، توجهش به من خیلی کمه، به زنهای دیگه خیلی توجه داره، جدیدا همش بهش شک میکنم، همش فک میکنم داره بهم خیانت میکنه، اصلا نمیدونم باید چه کار کنم، همش فکر و خیال تو سرمه، دارم دیوونه میشم

سلام به شما زیبا جان داشتن نیاز به توجه و مراقبت از سمت همسرتان کاملا یک نیاز طبیعی می باشد و نیاز است که زوجین به علایق و نیازها و احساسات هم نوجه کنند و به آنها پاسخ بدهند اما عزیز در این مورد بی توجهی همسرتان را نمی توان به معنای خیانت برداشت کرد مگر اینکه شما مدرک لازم در این زمینه داشته باشید شما چه دلیلی برای خیانت و یا شک کردن به همسرتان دارید؟ ۲٫ تا به حال در مورد نیازها و خواسته هایتان با ایشان صحبت کرده اید؟ ۳٫ منظور شما از اینکه ایشان به زنان… ادامه دیدگاه »

باسلام دختری ۳۷ ساله هستم کارمند با مدرک کارشناسی ارشد که از ده سال پیش تا کنون خاستگاران متعددی داشتم که هیچ کدام ملاک های اولیه من نظیرتحصیلات و بعضا شغل قابل قبول من را نداشتند … به تازگی خاستگاری دارم که هم از نظر فرهنگی خانواده ای بسیار موفق دارد هم اینکه تحصیلات و شغل ایشان مورد قبول می باشد اما دو مسئله وجود دارد یکی اینکه ۷ سال از من کوچکتر هست و دیگر اینکه مشکل پوکی استخوان دارد که ممکن است ایشان را ملزم به استفاده از ویلچر نماید…. لطفا راهمایی بفرمایید. باتشکر

سلام به شما بهاره جان در این مسیر بهتر است دقت کنید که شرایط سنی شما از اهمیت زیادی برخودار می باشد و این اختلاف سنی نیاز است که در جلسات مشاوره پیش از ازدواج مورد بررسی قرار بگیرد تا با مصاحبه بالینی و انجام یک سری تست ها بتوانیم با بررسی سن تقویمی و رشدی هردوی شما در این مورد نظری را بیان کنیم در کنار اینکه شما با آگاهی از شرایط بدنی ایشان و اینکه ولیچر استفاده کردن ایشان از نظر شغلی و اجتماعی و حتی اقتصادی می تواند چه محدودیت هایی در زندگی مشترک برای هردوی شما… ادامه دیدگاه »

سلام. بنده پسری بیست و سه ساله هستم. چند سالی هست که به دخترا خاله کوچکتر از خودم علاقه مند شدم. ما عاشق هم دیگه هستیم و توی این چند سال به معنای واقعی برای رابطه مون تلاش کردیم و در کنار اون مطالب روانشناسی خوندیم و تست قبل از ازدواج دادیم که نتیجه خوبی داشته. اما در کنار مشکلات زندگی، ما یه مشکلی داریم که به دست خودم.ن قابل حل نیست. چند سالی هست که خانوادده هامون به خاطر دعوای خانوادگی با هم قهرن و با ازدواج ما موافق نیستن. این رو هم بگم که ما هنوز شرایط ازدواج… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم با توجه به اینکه در حال حاضر قصد ازدواج ندارید و با توجه به اختلاف خانواده هاتون بهتر هست که این مسئله را به یکباره با خانواده هاتون مطرح نکنید چون احتمال اینکه با مخالفت شدید خانواده ها روبرو بشید بسیار زیاد است بنابراین نیاز است که از همین حالا هرچند وقت یکبار از قصدتون برای خانواده هاتون به صورت سربسته صحبت کنید تا به مرور از نظر ذهنی این آمادگی رو پیدا کنن هرچقدر که خانواده هاتون از نظر ذهنی با این مسئله آشنا باشن بهتر میتونن با ازدواج شما دو نفر کنار بیان. ضمن… ادامه دیدگاه »

سلام من ۳۵ سالمه ویه دختر دارم ولی یه مدته شوهرم مدام بهم میگه برو چیزی که من میخاستم تو نیستی ولی خودم کوتاه اومدم وبا قربون صدقه شوهرم به خاطر بچم کوتاه میام ولی دیگه روانی شدم که کجا برم وایا برم بزی طلاق؟

سلام به شما زینب جان قابل درک هست که روبرو شدن با این صحبت ها از سمت همسرتان برایتان با افکار و احساسات ناخوشایندی همراه می باشد اما عزیزم تنها با محبت کردن شما این موضوع بر طرف نمی شود و نیاز است که شما و همسرتان در مورد این موضوع و دلایل همسرتان و توقعاتی که نسبت به هم دارید باهم صحبت کنید تا بدانید این صحبت های همسرتان از چه افکاری از سمت ایشان نشعت می گیرد. چون اگر بخواهید مشکلات اصلی را نادیده بگیرید بازهم این اتفاقات و صحبت ها تکرار می وشد . در زمان مناسبی… ادامه دیدگاه »

سلام . من ۱۱ ساله ازدواج کردم و یه پسر ۴ ساله دارم . طی این سالها هر بار یه چت یا کامنت یا دوستی های مجازی با جنس مخالف از همسرم میدیدم که گاهی انکار میکرد گاهی میپدیرفت و توجیه میکرد یکی دو بار هم کارمون به روانشناس و مشاوره کشید ..‌ و همسرم بعد چند ناه مشاوره رفتن دیگه قول داده بود که اینکارو نکنه و من در تمام این اتفاقات خیلی داعون شدم اما تحمل کردم و بخشیدمش اما نشد که فراموش کنم تا اینکه دوباره بصورت اتفاقی یه سری کامنتهای ناجور لابلای کامنتهای یک پیج در… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که این اتفاقات و خیانت ها می تواند برای شما با فشار روحی زیادی همراه باشد . اما عزیزم در اینگونه مسایل خیانت و سبک‌های رفتاری نامناسب و نداشتن تعهد لازم فرد به زندگی مشترک تنها قول گرفتن کافی نمی باشد نیاز فرد از اشتباه بودن مسیر خود اگاه باشد و عواملی را که باعث ایجاد اینگونه رفتارها و بی تعهدی می شود را بررسی و درمان کند تا بتواند شرایط بهتری را ایجاد کند . در این مسیر با توجه به شناختی که از همشرتان دارید تصمیم گیری نهایی با خود… ادامه دیدگاه »

سلام ،من ۳۲ سالمه ، ۱ ساله ازدواج کردم،همسرم اخلاقاش خیلی بده،پرخاشگر و عصبیه،بد دهنه خیلی،داد و فریاد زیاد میزنه ،و جدیدا هم فهمیدم خاله زنکه،تمام مسائل زندگی منو مادرش میدونه،پیش مادرش از من بدگویی میکنه،از اخلاقای بد من میگه،من الان قهرم خونه ی پدرم هستم،همین موضوع باعث اختلاف شدید ما شده،از پدرم پیش مادرش بدگویی میکنه،چون پدر و مادرش از هم جدا شدن ایشون و برادرش وابستگی زیادی به مادرشون دارن،البته مادرش دخالتی تو زندگی ما نداره و منو دوست داره ولی گوش شنوا برای فضولیا و بدگویی های پسرش داره که همین آتیش تو زندگیمون انداخته،از لحاظ مالی… ادامه دیدگاه »

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

چگونه یک مشاوره آنلاین پیدا کنم؟

چطور می توانم به روانشناسان آنلاین اطمینان کنم؟

یک مشاور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از هر چیز باید به این موضوع اشاره کنم که نوین بینش و تیم آن به هیچ وجه در حوزه مشاوره درمانی و روانپزشکی هیچ خدماتی را ارائه نمی دهد. افرادی که دچار اختلالات روانی هستند نیاز به مشاوره حضوری و درمان دارند که در حوزه فعالیت سایت نوین بینش قرار ندارد. این افراد باید حتما زیر نظر روانپزشک متخصص قرار بگیرند و به صورت حضوری به مراکز معتبری مراجعه کنند که مورد تایید است.

همچنین نوین بینش به صورتی که در مراکز بهداشت و درمان یا روانشناسی، مشاوره ارائه می شود، مشاوره نمی دهد و معتقد است که هر فردی خود می تواند بهترین مسیر را برای خود انتخاب کند اگر مهارت لازم را فراگرفته باشد. همچنین معتقد هستیم که بهترین روش آموزشی مطالعه و تمرین از طریق محتوا و منابع علمی و معتبر است.مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

در این مطلب منظور از مشاور آنلاین، پشتیبانی است که نوین بینش در کنار انتشار محتوای آموزشی خود ارائه می دهد.

پشتیبانی آنلاین تیم نوین بینش از کتاب های خود، نصحیت های تکراری نیست. یا به شما نمی گوییم چه کاری درست است یا چه کاری غلط. همچنین شما را نصیحت نمی کنیم و یا به شما نمی گوییم چه کنید یا چه نکنید.

نوین بینش معتقد است که هر فردی مرتبط با نیازهای خود، می تواند مهارت هایی را بیاموزد که باعث تغییر و تحول اساسی در زندگی وی می شود، حتی اگر مهارت هایی مرتبط با روابط عاطفی، عشق و یا مهارت های متقاعد سازی نیاز داشته باشد.

تیم نوین بینش آماده ارائه خدمات آنلاین و  ۲۴ ساعت به صورت چت است. در این ارتباطات ما به شما منابع، کتاب ها و مقالاتی را معرفی خواهیم کرد که با یادگیری تکنیک های روانشناسی بتوانید مشکل خود را حل کنید. به عبارت دیگر تیم نوین بینش یک مسیر ارتباطی رایگان در اختیار شما می گذارد تا بتوانید راهکاری برای حل مشکل خود پیدا کنید.

افرادی که کتاب ها و مقالات نوین بینش را تهیه کنند از پشتیبانی آنلاین اعضای متخصص تیم نوین بینش بهره مند می شوند (نگاه کنید به آموزش مطالعه محور). در این کتاب ها و مقالات، تمرین ها و پرسش هایی وجود دارد که برای نوین بینش ارسال می کنید تا بر پیشرفت و یادگیری نکات کتاب نظارت کند.

همچنین پرسش های خود را نیز می توانید در ارتباط با کتاب و یادگیری مهارت ها ارسال کنید. به این صورت که در کنار مطالعه کتاب ها، مقالات و تکنیک های مورد نظر به پرسش های شما نیز پاسخ داده می شود. در نتیجه هر تکنیکی را که متوجه نشدید یا احساس کردید نمی توانید از آن استفاده کنید به شما در مورد آن توضیح خواهیم داد و با مثال های بیشتر آموزش می دهیم.

این خدمات هر روز هفته حتی جمعه نیز در اختیار مراجع های گرامی قرار می گیرد. در ادامه در مورد ارتباط آنلاین رایگان صحبت خواهیم کرد.

یکی از اصلی ترین اهداف کتاب های نوین بینش و پشتیبانی چت آنلاین در تمام ساعات شبانه روز کمک به مراجع هایی است که قصد ازدواج دارند و می خواهند فرد مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنند (نگاه کنید به چگونه انتخاب درستی در ازدواج داشته باشیم ).

همچنین با مهارت های پیش از ازدواج آشنا خواهید شد و با کتاب ها به همراه پشتیبانی نوین بینش یاد خواهید گرفت چگونه می توانید با برطرف کردن نیازهای ضمیر ناخودآگاه و ایجاد صمیمیت در رابطه به یک رابطه پایدار و عاشقانه دست پیدا کنید. این آموزش همراه با کتاب ها است. در واقع شما می توانید با خواندن کتاب ها و مقالات کاربردی به سادگی مهارت مورد نیاز را یاد بگیرید و در کنار آن با یک روانشناس نیز در ارتباط باشید و پرسش های مرتبط با کتاب خود را ارسال کنید.

در کتاب های آموزشی که مرتبط با خانواده نیز ارائه می شود همراه با پشتیبانی به صورت چت و ۲۴ ساعت به افرادی کمک می شود که به هر شکلی در ازدواج خود به مشکل برخورده اند (نگاه کنید به دلایلی طلاق: ارتباط ضعیف). بعضی افراد ممکن است در یک رابطه دوستی به سر می برند و می خواهند این رابطه را به ازدواج برسانند ( نگاه کنید به چگونه تشخیص دهیم یک رابطه جدی است).

بعضی دیگر ممکن است ازدواج کرده باشند ولی به دلیل اختلافاتی که با همسر خود یا خانواده وی دارند یا به دلیل سوء تفاهم ها زندگی خود را در معرض نابودی ببینید (نگاهی کنید به تاثیر دخالت خانواده در طلاق). بعضی دیگر ممکن است در شرف جدایی باشند ولی بخواهند از آن جلوگیری کنند (نگاهی کنید به چرا تغییر کرد؟ فکر می کردم دوستم دارد).

فرق نمی کند که مشکل تان خانوادگی باشد یا مربوط به ازدواج یا عدم مهارت ارتباطی، در هر صورت می توانید از طریق کتاب ها و پشتیبانی نوین بینش  در تمام ساعات شبانه روز مشکل خود را در رابطه با مسائل خود مطرح کنید و کتابی دریافت کنید که قطعا می تواند مشکل شما را حل کند؛ بخصوص که همراه با پشتیبانی ارائه می شود. ممکن است تصور کنید قبلا همه تلاش خود را انجام داده اید و می دانید کتاب به شما کمکی نخواهد کرد.

در پاسخ به این تصور یک مثال می زنم. آیا فردی که تخصصی در حوزه برق نداشته باشد می تواند برق کشی یک ساختمان را انجام دهد؟ قطعا مهم نیست چقدر تلاش کند در آخر نه تنها نتیجه نمی گیرد بلکه ممکن است با خطر مرگ مواجه شود. در صورتی که یک متخصص برق ساختمان با مطالعه کتاب، تمرین و افزایش دانش مرتبط می توانست به سادگی آن کار را انجام دهد.

موضوعاتی که خدمات نوین بینش را در بر می گیرد شامل:

به یاد داشته باشید کتاب های آموزشی و پشتیبانی در هر زمینه کاربرد ندارد. افرادی که دچار اختلالاتی از جمله اختلال خلق مثل دو قطبی یا اختلالات حادتر مثل سایکوز و غیره هستند مناسب چنین خدماتی یا حتی ارتباط آنلاین نمی باشند. در این صورت شما حتما نیاز به مراجعه حضوری دارید تا به صورت دقیق و حرفه ای معاینه شوید. معاینه پزشکی از طریق فضای مجازی و به صورت آنلاین امکان پذیر نیست.

این نوع از ارتباط آنلاین تنها زمانی کاربرد دارد که مراجع با کمی مهارت در یادگیری بعضی تکنیک ها بتواند مشکل خود را حل کند و به دوا و درمان نیاز نداشته باشد. به همین دلیل در بالا توضیح دادم که ارتباط رایگان با تیم نوین بینش در چه زمینه ای صورت می گیرد. مشاوره آنلاین به هیچ وجه مناسب درمان نیست و سایت نوین بینش فقط خدمات خود را در زمینه تقویت تکنیک های ارتباطی ارائه می دهد که منحصر به کتاب های خود است.

این نکته را باید اضافه کنم که چت روم های مشاوره مکان های مناسبی برای ارتباط آنلاین با روانشناس نیست زیرا در این چت روم ها افراد دیگری نیز وجود دارند و باعث می شوند فضای شخصی مراجع حفظ نشود. روانشناسان ما به صورت اختصاصی و محرمانه با شما چت خواهند کرد و از ارسال مطالب شما در گروه ها یا کانال ها پرهیز می کنند.

تیم پشتیبانی نوین بینش غیر از معرفی کتاب ها و منابع علمی مختلف، نشر کتاب های مرتبط با روابط عاطفی و همچنین پشتیبانی تخصصی در حوزه مشاوره نیز در صورتی نیاز افرادی که در این زمینه تخصصی داشته باشند و همچنین صلاحیت علمی و قانونی داشته باشند معرفی خواهد کرد.

ارسال پرسش از طریق تلگرام یا واتس آپ به تیم نوین بینش کاملا رایگان است و هیچ محدودیت زمانی ندارد. یعنی شما بدون نیاز به پرداخت پول می توانید به صورت ۲۴ ساعت و هر روز به این تیم پیام ارسال کنید و قطعا پاسخ خود را دریافت خواهید کرد و به شما توضیح خواهیم داد برای حل مشکل خود به چه مهارت ها یا منابعی نیاز دارید و آیا منابع ما به شما کمک خواهد کرد یا خیر و اگر کمک نمی کند چطور و از طریق چه مراکزی می توانید مشکل خود را حل کنید. پس قطعا بی جواب نخواهید بود و دست خالی ارتباط با ما را تمام نخواهید کرد.

خدمات اصلی نوین بینش شامل ۱) آشنایی با نیاز مراجع ۲) معرفی کتاب آموزشی مرتبط (به صورتی که مطمئن شویم مرتبط با نیاز مراجع است) ۳) ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین زیر نظر اعضای متخصص تیم نوین بینش که تحصیلات عالی در زمینه روانشناسی دارند.

این پرسش بسیار مهم است. متاسفانه صفحات و سایت های بسیاری در اینترنت وجود دارند که در زمینه مشاوره آنلاین تبلیغات غیر واقعی انجام می دهند و مراجع ها را تشویق به پرداخت پول به خود می کنند.

هر فردی قبل از ارتباط با مشاور باید به صورت دقیق در مورد آن فرد یا تیم آن فرد اطلاعات دقیق کسب کند و سپس از سوابق وی مطمئن شود. برای مثال شما می توانید همه مقالات و مطالب شاهین زند – مدیر و سرپرست تیم نوین بینش را در سایت نوین بینش مطالعه کنید. برای خواندن این مطالب کافی است بر روی لینک های این صفحه کلیک کنید. در نتیجه متوجه خواهید شد آیا مقالات و کتاب های اختصاصی شاهین زند محتوای مفید و آموزنده ای برای شما دارد یا خیر.

البته همانطور که قبلا گفتیم تیم نوین بینش یک تیم مشاوره یا روانشناسی نیست و سبک کار ما کاملا با مراکز بهداشت، درمان یا مشاوره متفاوت است. در واقع فعالیت ما منحصر به نشر کتاب و پشتیبانی مرتبط با کتاب ها است.

با خواندن این مطالب متوجه خواهید شد که آیا این تیم به مدیریت شاهین زند واقعا این صلاحیت را دارد که با وی در ارتباط باشید یا خیر (نگاهی کنید به آشنایی با تیم  نوین بینش). همیشه برای مطمئن شدن از مشاور خود سوابق او را بررسی کنید (چرا می توان به تیم نوین بینش اعتماد کرد).

در هر کجای دنیا که هستید به صورت تلفنی با پشتیبانی ما در ارتباط بوده و راهنمایی های مورد نیاز خود را دریافت کنید. کارشناسان با تجربه‌ی ما آماده‌ی ارائه‌ی خدمات غیرحضوری رایگان هستند. برای ارتباط آنلاین می‌توانید از طریق تلگرام یا واتس آپ به صورت ۲۴ ساعت به شماره زیر پیام ارسال کنید.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

روابط عمومی تیم نوین بینش

نوشته ی شاهین زند – سرپرست تیم نوین بینش

سایت نوین بینش یک سایت پزشکی و درمانی نیست بلکه مرجعی است که به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

نیاز دارم با یک نفر در مورد مشکلم صحبت کنم

شناخت شخصیت از طزیق چهره

چرا عشق در افراد باهوش متفاوت است

چرا نیمه ی گمشده وجود ندارد

 

می توانید به صورت ۲۴ ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

برچسب‌ها:مشاوره آنلاین تلگرام

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

کانال تلگرام مشاوره رایگان راسخون با هدف اطلاع رسانی و کمک به افراد جامعه در راستای اهداف و مفاهیم مشاوره ای و تقویت باورهای صحیح انسانی ایجاد و شروع به فعالیت نمود .

در این قسمت شما با پرسش و پاسخ هایی که از طریق کاربران ارسال شده و توسط کارشناسان بخش مشاوره راسخون پاسخ داده شده است و نیز متون کاربردی و جذاب به همراه تصاویر مفهومی عرضه میشود که میتواند انگیزه های مثبت را در جامعه و خانواده تقویت کند و افراد نیاز ها و سوالات خود را در آن بیابند .

لازم به ذکر است کسانی که سوالاتی در زمینه های مذهبی ، خانواده ، روانشناسی ، ازدواج ، حقوقی ، تربیت فرزند ، پزشکی ، IT  و موبایل داشته باشند میتوانند از طریق بخش مشاوره راسخون و یا به آدرس زیر مراجعه کنند و سوال خود را مطرح کنند . بدیهی است که سعی میشود سوالات کاربردی و مورد نیاز از طریق کانال مشاوره راسخون نیز اطلاع رسانی گردد .

http://rasekhoon.net/conference/

جهت ارسال سوالات مشاوره ای و روانشناسی کلیک کنید
 مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

دوستانی که نظرات ، پیشنهادات و انتقاداتی دارند نیز میتوانند از طریق کانال و ارتباط با مدیر کانال مطرح و پیگیری نمایند .

آدرس کانال :

110

ممکن است شما نیاز به چت با روانشناس آنلاین تلگرام داشته باشید. مثلا نیاز به مشاوره پیش از ازدواج دارید یا افسردگی دارید. در این صورت می توانید با شماره ۰۹۹۰۳۰۶۶۷۶۳ تماس  از طریق تلگرام گرفته و به صورت آنلاین چت با روانشناس آنلاین تلگرام داشته باشید.خانم رضوان امیرنجات ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای شما  در زمینه مشاوره آنلاین می باشد.

این روزها ، صرف نظر از اینکه در شهر زندگی می کنید ، یا در خارج از کشور هستید ، ممکن است بیشتر از زمان تعیین وقت خود را برای قرار ملاقات خود صرف کنید! درمان آنلاین  به مراجعین اجازه می دهد در وقت خود صرفه جویی کنند و از رفت و آمد معمولی هفتگی یا دو بار در هفته خودداری کنند.

از راحتی کار ، خانه ، ماشین یا هر مکانی که فضای آرام داشته باشید و یک ارتباط اینترنتی یا سیگنال سلولی خوب داشته باشید با یک مشاور یا مربی در ارتباط باشید.

ممکن است از شنیدن این که شیوه های درمانی از راه دور چیز جدیدی نیست ، شگفت زده شوید. در حقیقت ، چت با روانشناس آنلاین تلگرام در اینترنت بسیار قدیمی است و سایر روش های درمانی از راه دور – مانند مشاوره تلفنی – از زمان آغاز سامریایی ها در اوایل دهه ۵۰ تاکنون خط داغ را شروع کرده اند. چندین دهه تحقیق در مورد خدمات تلفنی و آنلاین وجود دارد که نشان داده است که خدمات مشاوره از راه دور می تواند به نفع مراجعین  باشد ، و اینکه مراجعین اغلب آنها را در جلسات شخصی ترجیح می دهند.

تعداد فزاینده ای از برنامه های بیمه در حال حاضر خدمات چت با روانشناس آنلاین تلگرام را پوشش می دهند. اگر مال شما نیست ، نگران نباشید. ما برای هرکسی که از جیب خود بپردازد ، نرخ بسیار مناسبی داریم.مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

سعی کنید چون ممکن است به مشتری اطمینان دهیم که مکان ما برای قضاوت نیست ، گاهی اوقات مراجعین  جدید هنوز از “ابرو خزنده” درمانگر یا مربی خود می ترسند. ما یافته ایم و تحقیقات نشان داده است که وقتی مشتری از راه دور در حال برقراری ارتباط است چنین نگرانی ها کاهش می یابد.

هفته های منتظر ملاقات را فراموش کنید. روزهای انتظار را برای تماس تلفنی فراموش کنید! بصورت آنلاین رزرو کنید و بلافاصله در همان روز یک جلسه برای شما ایجاد خواهیم کرد.

چت با روانشناس آنلاین تلگرام در مجموعه روان خوب  بهترین نتیجه را می دهد.چرا که شما به جای چت با یک دانشجو با خانم رضوان امیرنجات با ۲۰ سال سابقه استفاده می کنید.

چت با روانشناس آنلاین تلگرام  سابقه ای طولانی دارد. دانشگاه کرنل ، از اوایل سال ۱۹۸۶ ، خدمات درمانی آنلاین را شروع کرد. “با چت با روانشناس آنلاین تلگرام  دانشجویان می توانند به طور ناشناس به یک درمانگر ناشناس بنویسند و سریعاً پاسخ کتبی دریافت کنند. اگرچه در اوایل سال ۱۹۸۶ به نظر می رسد ، اگر کسی تعریف “درمانی” را برای شامل هرگونه مشاوره روانشناسی آنلاین یا از راه دور گسترش دهد ، ساماریان ها ، مستقر در بریتانیا ، اولین خط تلفن تلفنی خود را برای بحران تلفنی تقریباً ۳۰ سال قبل یعنی در سال ۱۹۵۳ ایجاد کرد! بنابراین ، در حالی که امروز ممکن است ما به درمان آنلاین  فکر کنیم ، واقعیت یک دسته گسترده با سابقه ای غنی است و اگر از پنج متخصص کمک برای شما بخواهید تعریف کنید ، ممکن است پنج جواب متفاوت بدهید .

در پایان نامه دکترا ، و سپس بعداً در مجله مشاوره حرفه ای ، دکتر آنتونی سنور در مورد خدمات آنلاین اظهار داشت: “از ابتدا ، شیوه های مشاوره در زمینه سلامت روان تحولات نظری بسیاری متحمل شده است ، از فرویدیان گرفته تا یونگیان ، به روگیان. ، و غیره با این حال ، یک تغییر اخیر مربوط به تئوری درمانی نیست بلکه وسیله ای است که از طریق آن مشاوره ارائه می شود. در حالی که روابط تاریخی مشاوره از طریق ارتباطات حضوری برنامه ریزی شده بین مشاور و مشتری توسعه یافته است ، فناوری های تلفنی و آنلاین اکنون مسیرهای جدیدی را برای شکل گیری این روابط بهبود بخشیده است. ”

در این سایت سعی داریم مراجعین برای جلسات روانشناس آنلاین  ماهر و معتبر متصل کنیم.

چت با روانشناس آنلاین تلگرام اغلب به عنوان “راه جدید” برای برقراری ارتباط با یک متخصص حرفه ای بهداشت روان و صالح شناخته می شوند.

در مقابل ، خدمات مشاوره از راه دور بیش از ۶۰ سال است که به نوعی شکل گرفته اند! این زمینه به لطف ارائه دهندگان ماهر و محققان ، دارای سابقه طولانی و غنی است. امروز ، آیین نامه ها یا اصطلاحات اخلاقی کاملاً توسط سازمان های حرفه ای از جمله انجمن مشاوره آمریکا (ACA) ، هیئت ملی مشاوران خبره (NBCC) ، انجمن روانشناسی آمریکا (APA) و بسیاری دیگر تهیه شده است.

روان خوب  یک برند قابل اعتماد در زمینه مشاوره و مربیگری با بیش از ۳۰ مکان در ایران  است. اکنون ، با واتساپ یا تلگرام مشتریان می توانند از طریق ویدئو کنفرانس سازگار با تلگرام یا به سادگی از طریق تلفن با یک متخصص کمک کننده ارتباط برقرار کنند.

در حالی که ارتباط آنلاین برای همه وجود ندارد ، چندین دهه تحقیق وجود دارد که نشان می دهد درمان از طریق تلفن و از طریق وب می تواند برای کمک به مشتریان با طیف وسیعی از مسئله زندگی شخصی مؤثر باشد.

جهت چت با روانشناس آنلاین تلگرام با شماره تلگرام ۰۹۹۰۳۰۶۶۷۶۳ تماس حاصل نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_99”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.
1
 × 

 = 
چهار

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

گروه مشاوره روان خوب با بهره مندی از متخصصین حوزه روانشناسی و مشاوره تحصیلی در حوزه دکتری به صورت تخصصی خدمات مشاوره روانشناسی و مشاوره تحصیلی و مشاوره خانواده را ارائه می دهد. جهت تعیین وقت وقت مشاوره با شماره 0218612908 تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهران سعادت آباد ابتدای بلوار دریا پلاک 30 طبقه 4 واحد 8

چنانچه می خواهید چت مشاوره آنلاین رایگان داشته باشید، می توانید با شماره ۰۹۹۰۳۰۶۶۷۶۳  از طریق واتساپ یا تلگرام تماس بگیرید و مشاوره آنلاین داشته باشید.روانشناس ما خانم رضوان امیرنجات با ۲۰ سال سابقه به شما مشاوره آنلاین می دهد.

ایده مشاوره آنلاین در مجموعه مقالات الکترونیکی درمانی در سال ۱۹۹۹ آغاز شد تا به تعریف اصطلاحات و مفاهیمی که بدون تعریف در مورد بازاریابی ، استفاده و تمرین روان درمانی آنلاین ، درمان آنلاین و درمان الکترونیکی مورد استفاده قرار گرفت ، کمک شود.

اکنو توصیه می شودبرای هر کسی که علاقه مند به ورود به حوزه آنلاین درمانی باشد ، خواندن آن را بخوانید.

“الکترونیکی” اصطلاحی است که در سال ۱۹۹۷ برای توصیف استفاده از فناوری واسطه اینترنت برای تقویت یک رابطه یاری آنلاین از آن استفاده شده

چت مشاوره آنلاین رایگان  یا الکترونیکی درمانی در اشکال و قالب های مختلفی وجود دارد. امروزه متداول ترین روش الکترونیکی درمانی مداخلات مبتنی چت از طریق واتساپ یا تلگرام است. این مداخلات معمولاً در یک سیستم ایمیل ویژه – یا یک سیستم ایمیل مستقل شخص ثالث یا یک سیستم ویژه طراحی شده توسط یک کلینیک آنلاین – انجام می شود که ایمیل های شما را بین شما و درمانگر آنلاین رمزگذاری و ایمن می کند.مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

هزینه چت مشاوره آنلاین رایگان  معمولا بین ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان است. این هزینه زمان درمانگر و همچنین هزینه های مرتبط با معامله را برای اطمینان از آن مبادله ای مطمئن می باشد.

نوع محبوب مشاوره آنلاین یا از طریق وب کم (کنفرانس ویدیویی) ، چت متنی یا تلفنی انجام می شود. اینها می توانند محدود باشند (۳۰ یا ۶۰ دقیقه رایج است) یا نامحدود (قیمت در هر دقیقه).  البته جلسه اول مشاوره انلاین ما به صورت رایگان است.

براساس نظرسنجی در سال ۲۰۱۱ از درمانگران آنلاین که چنین خدماتی را ارائه می دهند ، درمانگران در آن زمان از۵۰ هزار تومان   تا ۱۵۰ هزار تومان  در ساعت شارژ می کردند.

به خاطر داشته باشید ، درمان آنلاین فقط روان درمانی را بصورت آنلاین انجام نمی دهد. این یک رسانه متفاوت است و به مهارتهای جدیدی نیاز دارد که یک حرفه ای قبل از دیدن مراجع  بصورت آنلاین باید آن را یاد بگیرد و به آن تسلط پیدا کند.

اگر به دنبال یک درمانگر آنلاین هستید ، توصیه می کنم با شماره ۰۹۹۰۳۰۶۶۷۶۳ تماس گرفته  و با خانم رضوان امیرنجات مشاوره آنلاین داشته باشید.

با روی کار آمدن تعداد فزاینده ای از درمانگران برای انجام نوعی مشاوره یا درمان آنلاین به دنیای آنلاین ، نگرانی های قانونی درباره محدودیت های این روش مطرح می شود. برخی از مهمترین مباحث مربوط به محرمانه بودن هنگام ارائه خدمات بهداشت روان به صورت آنلاین روشن شود.

محرمانه بودن مطلق نیست. هرگز در دنیای واقعی نبوده است ، و نباید آن را مطابق استاندارد غیرممکن یا ایده آل در دنیای آنلاین نگه داشت. هر منطقه زیر منطقه ای است که من شخصاً با آن آشنا هستم. مناطق دیگر ممکن است وجود داشته باشد اما در اینجا گنجانده نشده است. محرمانه بودن در شرایط خاص ، مشروعیت و غیرقانونی شکسته می شود:

مشروعیت

رابطه درمانی با مشتری در اکثر دادگاهها به خوبی محافظت نمی شود (فقط رابطه وکالت / موکل  مطلق است). بیشتر درمانگران از احضار احترام می گذارند ، اما سعی کنید تا آنجا که ممکن است اطلاعات را محرمانه نگه دارید تا در پاسخ به آن محرمانه باشید.

هنگامی که زندگی مشتری در معرض خطر است ، یا مشتری تهدید می کند به شخص دیگری آسیب برساند ، حقوق محرمانه بودن مشتری برای این کار کنار گذاشته می شود. زندگی در این معادله از حق یک شخص برای حفظ حریم خصوصی مهمتر است.

 

جامعه ما دیگر کودک ، بزرگتر یا هر نوع سوء استفاده را تحمل نمی کند. درمانگران معمولاً هنگام آگاهی از چنین موضوعی ، یا برای حمایت از مشتری یا محافظت از قربانی ، محرمانه را زیر پا می گذارند.

دبیران و سایر کارمندان دفاتر اغلب باید کلیه نمودارهای مراجع  را اداره کنند ، حتی اگر همه موارد مربوط به آنها مربوط به صورتحساب یا قرار ملاقاتها باشد. محرمانه بودن غالباً سهواً به این روش شکسته می شود. پزشکان ، درمانگران و پرستارانی که به طور مستقیم مشتری را معالجه نمی کنند نیز ممکن است بدون شک در مورد فعالیت آنها به نمودار آن مشتری در اکثر امکانات و سازمانها نگاه کنند.
دستیابی به دسترسی غیرمجاز به نمودار مشتری ممکن است به آسانی باشد که وارد یک اتاق پرونده قفل نشده و بدون نظارت مانیتور شوید و در پرونده ها جستجو کنید. در سازمانهای بزرگتر ، این فعالیت می تواند بدون تردید و مورد توجه سایر کارمندان قرار بگیرد. در بعضی از بیمارستان ها ، با پوشیدن کت سفید پزشک و به سادگی شبیه اینکه می دانید چه کاری انجام می دهید ، دسترسی به مواد نمودار محرمانه حاصل می شود. هرگز قدرت نگرش را دست کم نگیرید.

جهت مشاوره آنلاین می توانید با شماره ۰۹۹۰۳۰۶۶۷۶۳ تماس حاصل نموده و مشاوره کنید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_18”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

 − 
1
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

گروه مشاوره روان خوب با بهره مندی از متخصصین حوزه روانشناسی و مشاوره تحصیلی در حوزه دکتری به صورت تخصصی خدمات مشاوره روانشناسی و مشاوره تحصیلی و مشاوره خانواده را ارائه می دهد. جهت تعیین وقت وقت مشاوره با شماره 0218612908 تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهران سعادت آباد ابتدای بلوار دریا پلاک 30 طبقه 4 واحد 8

موسسه حقوقی امیر نجات

021-86129208 –

09122888366

021-86129208 –

09122888366

مشاوره آنلاین رایگان تلگرام

موضوع چت با روانشناس آنلاین رایگان تلگرام-مشاوره رایگان آنلاین و روانشناسی می باشد.

شما که این مقاله را مطالعه می کنید حتما دارای مشکل روحی و روانی می باشید.در این صورت ممکن است به مشاوره روانشناسی نیاز دارید.

در این صورت ما به شما خانم دکتر رضوان امیرنجات  را پیشنهاد می کنیم.جهت مشاوره آثار دکتر  رضوان امیرنجات بر روی لینک زیر کلیک کنید:آثار

مشاوره روانشناسی آنلاین نوعی از مشاوره است که شما نیاز به حضور در دفتر مشاور ندارید و با مشاور از طریق نرم افزار واتساپ یا تلگرام یا ایمو یا اسکایپ به صورت تصویری تماس می گیرید.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که هزینه مشاوره مگر رایگان نیست. در پاسخ باید گفت با توجه به اینکه جلسات مشاوره شما بین 30 تا 40 دقیقه بطول می انجامد امکان رایگان بودن آن محال است.

لیکن ما برای شما مبلغ 30 هزار تومان را در نظر گرفته ایم که تقریبا رایگان می باشد. و در ارسال پیام به دکتر شماره حساب داده می شود.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

اشتراک ها: چگونه یک روانشناس خوب پیدا کنیم؟ – موسسه حقوقی سعادت آباد

من دختری هستم ۲۱ساله ۴سال ازدواج کردم همسرم ۲۸سال دارن.همسرم قبل از ازدواجمون با دختر عمه من دوست بودن ومن با اینکه میدونستم درخواست دوستی ایشون قبول کردم و بعد از یک ماه همسرم امدن خواستگاری بعد از مراسم بعله برون عشق سابق همسرم بهشون زنگ زد و ازشون میخاست ک برگرده و همسرم قبول نکرد همسرم با ایشون ۶سال در رابطه بودن و کل خانوادشون میدونستن و بخاطر مخالفت های خانواده عشق سابقش ازدواج نکردن همسرم ایشون نپذیرفت شنیده بودم ک همسرم خیلی خواهان اون دختر بوده ولی به ایشون گفت ک ازدواج کرده سال اول ازدواجمون همه چیز خوب بود اما بعد حرمتهای بینمون از بین رفت رابطه گرمی نداریم تا جایی ک ممکنه ازم فاصله میگیره و چند وقتی متوجه شدم بهم خیانت میکنه چند بار بهم گفته بیاتوافقی جدا بشیم اما من نمیدونم چکار کنم از لحاظ مالی هم حسابی در تنگنا هستیم و ایشون زیر قرض هستن
بهم میگه جدا شو برو دنبال زندگیت تو در کنار من خوشبخت نمیشی میگه تا سنت کمه و بچه نداری برو ک بتونی زندگی بهتری داشته باشی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

وکیل

وکیل پایه یک دادگستری

نشانی: تهران،سعادت آباد،ابتدای بلوار دریا،پلاک 30،طبقه 4 ،واحد 8

شماره تماس:02186129208

موبایل:09122888366

مشاوره آنلاین رایگان تلگرام
مشاوره آنلاین رایگان تلگرام
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *