مشاوره ازدواج تلفنی اصفهان

 
helpkade
مشاوره ازدواج تلفنی اصفهان
مشاوره ازدواج تلفنی اصفهان

ثبت نام آنلاین کارگاه های روانشناسی

. به عنوان بزرگترین مرکز مشاوره اصفهان، مرکز مشاوره توحید به پشتوانه ی متخصصانی نام آور در عرصه ی روانشناسی کشور، گامی در ارتقای آموزش حرفه ­ای روانشناسی اصفهان برای دانش ­آموختگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی روانشناسی بردارد. این کارگاه ها در دو بخش تخصصی و عمومی  برگزار میگردد.

. آسیب شناسی. مداخلات بالینی و دارویی جهت بهبود
اختلالات خلقی، اضطراب، افسردگی، دوقطبی، وسواس، پرخواشگری، ضداجتماعی، خودشیفته. تیک و سردردهای عصبی
در مرکز مشاوره اصفهان انجام میگیرد.

طراحی، اجرا و تحلیل آزمون ها و مصاحبه های سازمان محور (شغلی). تست شخصیت و ازدواج . فرایند استخدام و به کار گماری. فرایند غربال گری. فرایند استعداد یابی. سنجش کیفیت زندگی کاری کارکنان

اگر بدنبال مرکز مشاوره اصفهان یا روانشناس اصفهان میگردید؟ پس ادامه متن را حتماً بخوانید! ما در این مقاله آدرس تمامی مرکز مشاوره اصفهان را آورده ایم.مشاوره ازدواج تلفنی اصفهان

مردم ساکن اصفهان چگونه برترین مراکز مشاوره اصفهان را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در شهر اصفهان باشند. از آنجایی که پیدا کردن بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز مشاوره در اصفهان و دسترسی به آنها یکی از دغدغه های مردم بوده است، از این رو در این مقاله لیست آدرس مراکز مشاوره اصفهان را جهت تسهیل در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

شماره پیامک اطلاع از دوره های آموزشی (ارسال رشته و مقطع تحصیلی) به 10002527 .__________________________________________________________________________.برای آگاهی از بهترین مرکز مشاوره اصفهان، و خدمات روانشناسی اصفهان با شماره 09134061758 تماس بگیرید.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:مشاوره ازدواج تلفنی اصفهان

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

معرفی تخصص مشاوره ازدواج:

مشاوره ازدواج نوعی از درمان است که به زوجین کمک می‌کند تا برای ازدواج آماده شوند. مشاوره ازدواج می‌تواند این اطمینان را حاصل کند که شما و شریکتان یک رابطه سالم و قوی خواهید داشت. مشاوره ازدواج شانس شما را برای داشتن یک ازدواج پایدار و رضایت بخش افزایش می‌دهد و به شما در پیدا کردن نقاط ضعفی که در آینده ممکن است مشکل ساز شوند، کمک می‌کند. نسل های قبل بر این باور بودند که ازدواج هندوانه ای در بسته است! یعنی تا با شریک زندگیت زیر یک سقف نروی، نمیتوانی بدانی که در کنار او چه زندگی ای خواهی داشت، این باور درست است اگر شما بخواهید به سبک نسل قبل ازدواج و زندگی کنید اما همانطور که شما در نسل جدید امکاناتی دارید که سختی های زندگی نسل قبل را برای شما بی معنا کرده است، برای ازدواج نیز دانش و ابزارهایی در دسترس شما وجود دارد که دربسته بودن هندوانه ازدواج را بی معنا می‌کند و به شما این امکان را می دهد که بدون تجربه کردن شکست ها و رنج های عاطفی بی مورد پیش از شروع زندگی مشترک، متوجه شوید که آیا او شخص مناسبی برای ازدواج با شما هست یا خیر.

اما برای اینکه بدانید نحوۀ صحیح ایجاد شناخت چگونه است، مشاورشما را راهنمایی می‌کند و با این رویکرد از فروپاشی زودهنگام خانواده ها و تبعات آن جلوگیری می‌کند.

مراحل ازدواج موفق

مرحله اول : انتخاب همسر

با این شرایط که فردی را انتخاب کنند که دارای اخلاق و روحیات و شخصیت متناسب و شیوه های زندگی مشابه با یکدیگر باشند و به اصطلاح دنیای مشترکی داشته باشند تا بتوانند به درک متقابلی از یکدیگر برسند.

مرحله دوم: مدیریت رابطه

آنچه که به عنوان یک مقوله نسبتاً پیچیده نیاز به آگاهی دارد و افراد می‌توانند از طریق مطالعه یا مراجعه به مشاور آنرا بیاموزند.

اهمیت مشاوره ازدواج

مشاور به شما آموزش می‌دهد که چگونه در کمترین زمان، فرد مناسب یا نامناسب برای ازدواج را تشخیص دهید و با آگاهی کامل تصمیم نهایی تان را بگیرید. وی همچنین آگاهی لازم  برای ساخت یک ازدواج موفق و زندگی زناشویی ایده آل را در اختیار شما قرار می‌دهد.مشاوره ازدواج مناسب همه افرادی ست که می‌خواهند رابطه ای را شکل دهند و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند و در یک کلام معتقدند پیشگیری بهتر از درمان است.

شناخت سطحی و بسنده کردن بسیاری از الگوهای ازدواج، به زیبایی، پول و امکانات رفاهی همسر منجر به تشکیل خانواده هایی می‌گردد که تنها تضمین پایداری آنها، مهریه های سنگین و ترس از عواقب اجتماعی و اقتصادی برای زن و یا فرزندان حاصل طلاق است.

ﻣﺸﺎوره ازدواج از راه ﻫﺎی زیر ﺑﻪ ﺷﻤﺎ کمک می‌کند:

در ﻓﺮاﻳﻨﺪ ﻣﺸﺎوره ﭘﻴﺶ از ازدواج ﭼﻪ روﻧﺪی را طی ﺧﻮاهید کرد؟

ﺑﺮرﺳﻰ ﻣﻰشود ﺗﺎ ﭼﻪ ﻣﻴﺰان ﺑﺮاى ﺷﺮوع روﻧﺪ ﻣﺸﺎوره آﻣﺎدﮔﻰ دارﻳﺪ (ﺷﻨﺎﺧﺖ اوﻟﻴه ﻻزم از ﺧﻮد، از ﻫﻤﺪﻳﮕﺮ و از ﺧﺎﻧﻮادهﻫﺎى ﻫﻢ)

اﮔﺮ ﺷﻨﺎﺧﺖ اوﻟﻴﻪ را ﻧﺪارﻳﺪ  ﺷﻤﺎ را در ﺟﻬﺖ رﺳﻴﺪن ﺑﻪ اﻳﻦ ﺷﻨﺎﺧﺖ راﻫﻨﻤﺎﻳﻰ ﻣﻰﻛﻨند.

ﺗﺴﺖﻫﺎ و ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪﻫﺎﻳﻰ ﺑﺮاى ﺑﺮرﺳﻰﻫﺎى ﺑﻴﺸﺘﺮ اﻧﺠﺎم ﻣﻰشود.

ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺑﻪدﺳﺖ آﻣﺪه از ﻣﺼﺎﺣﺒﻪﻫﺎ و آزﻣﻮنﻫﺎ ﺑﺮرﺳﻰ  و با مشارکت خودتان تحلیل می شوند.

ﺑﺎ ﺑﻴﺎن ﻧﻘﺎط اﻳﺠﺎد ریسک و ﻧﻘﺎط ﻗﻮت ﺑﺮاى زﻧﺪﮔﻰ آﻳﻨﺪهﺗﺎن، ﺑﻪ ﺷﻤﺎ در ﺗﺼﻤﻴﻢﮔﻴﺮى کمک ﻣﻰشود.

ﺑﻪ ﺷﻤﺎ آﮔﺎﻫﻰ داده می شود ﻛﺪام ﻧﻘﺎط ریسک ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻐﻴﻴﺮ و ﻛﺪامیک ﭘﺎﻳﺪار ﻫﺴﺘﻨﺪ.

در ﺻﻮرت ﻧﻴﺎز ﭘﻴﺸﻨﻬﺎد ﺟﻠﺴﺎت آﻣﻮزﺷﻰ داده می‌شود.

موضوعات جلسات مشاوره ازدواج

در مشاوره ازدواج به موضوعات بسیار زیادی پرداخته می‌شود که ما در ادامه به مهمترین آنها اشاره می‌کنیم:

1. تشخیص اختلالات روحی

از آنجا که ابتلا به بیماری ها و معضلات روحی تمام حیات فرد را تحت الشعاع قرار می‌دهد و تأثیر منفی بر روابط وی می‌گذارد، بنابراین بسیار مهم است که افراد قبل از ازدواج از سلامت روانی یکدیگر اطمینان حاصل کنند.

و از آنجایی که در اکثر موارد نمی‌توان خصلت های روحی و یا نارسایی های روانی را به راحتی مشاهده کرد در نتیجه برای شناخت این موارد نمی‌توان صرفا به آشنایی های متعارف، اکتفا کرد. لذا برای تشخیص به موقع و کنترل این بیماری ها، نیاز به کمک گرفتن از روانشناس است تا از عواقب بدتر جلوگیری شود.

2. شناخت صحیح و کامل تر از درونیات فرد مقابل

روانشناس توسط آزمون های روانشناختی و مصاحبه و تکنیک های مختلف به همراه تجاربی که دارد، تصویر روشن تری از شخصیت، اخلاق و روحیات افراد به دست می آورد. در نتیجه به درک بهتری از یکدیگر میرسید و در صورتی که قبل از ازدواج، مشاور ویژگی های شخصیتی شمارا متناسب با یکدیگر تشخیص دهد درآینده به احتمال بیشتری تفاهم خواهید داشت.

3. انتخاب صحیح

تحقق ازدواج در قلب های ما حادث میشود نه در یک محضر یا خانه یا تالار یا سالن مجلل یا هتل گران قیمت. ازدواج ارتباطی عمیق و صمیمی است. یک کانون گرم است نه یک میدان نبرد. ازدواج یک انتخاب است پس لازم است آگاهانه باشد و به جای توجه صرف به ظواهر و تجملات، می بایست کسی را انتخاب کنید که از لحاظ روحی با او سازگارباشید، کسی که در حوزه علوم روانشناختی متخصص است می‌تواند شما را در این زمینه یاری کند.مشاوره ازدواج تلفنی اصفهان

4. تست های مشاوره ازدواج

اجرا و تفسیر این آزمون ها بر عهده روانشناس است که در کوتاه ترین زمان اطلاعات بسیاری به دست می‌دهند، مشاوران برای راهنمایی قبل از ازدواج آزمون های مختلفی برای تشخیص ویژگی ها روحی افراد انجام می‌دهند.

5. کمک به خودشناسی

یکی از اهداف مشاور کمک به بالا بردن سطح خودشناسی شما و تمرکز به درون و خود واقعی شماست، تا خود را به خوبی نشناسید، نمی‌توانید همسر ایده آل را پیدا و یا حتی نظر او را به خود جلب کنید. همچنین به شما کمک می‌کند بتوانید تمامی موانع بر سر راه آگاهی شما از خواستۀ دلتان وجود دارد را از سر راه بردارید و به این صورت به طور دقیق تر اهداف و انتظارات و خواسته ها و نیازهای خود را بشناسید و فردی که مطابق با ویژگی های شماست را انتخاب کنید.

6. برخورد صحیح با مشکلات و سوتفاهم ها

همسران به کمک مشاوره می‌توانند درک خویش را نسبت به همسر و نیازهای او افزایش دهند. همچنین یاد بگیرند چگونه یک ارتباط هدفمند میتواند باعث جاودانگی عشق، احساس و درک می‌شود.اگردرروابط فردی و یا در زندگی مشترک دچارسوتفاهم شده اید یا حتی از این قضیه متضرر شده اید، مطمئن باشید که می‌توان برای هر مانع و چالشی راهکار مناسب یافت.

ﭼﮕﻮﻧﻪ از ﺟﻠﺴﺎت ﻣﺸﺎوره ﺑﻴﺸﺘﺮﻳﻦ ﺑﻬﺮه را ﺑﺒﺮﻳﺪ؟

ﺑﭙﺬﻳﺮﻳﺪ وارد ﻓﺮاﻳﻨﺪى ﻣﻰﺷﻮﻳﺪ ﻛﻪ در ﻣﻮاﻗﻌﻰ، ﺑﺴﻴﺎر ﭼﺎﻟﺶﺑﺮاﻧﮕﻴﺰ ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.

ﺑﻪ ﻳﺎد داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻫﺪف “ﺑﺮﻧﺪه ﺷﺪن” ﻧﻴﺴﺖ و ﻧﻴﺎز اﺳﺖ ﻛﻪ ﻫﺮ دو ﻧﻔﺮ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﻮﺿﻮع ذﻫﻦِ ﺑﺎز داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ و آﻣﺎده ﺗﻐﻴﻴﺮ دادن آنﭼﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻛﻪ در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ ﻣﺆﺛﺮ ﻧﻴﺴﺖ.

ﻣﻜﺎﻟﻤﺎت ﺟﻠﺴﺎت را ﺑﻴﻦ ﺧﻮدﺗﺎن نگه دارﻳﺪ. از ﺻﺤﺒﺖ ﺑﺎ اﻓﺮاد دﻳﮕﺮ ﻳﺎ اﻳﺠﺎد ﭘﺴﺖ در ﺷﺒﻜﻪﻫﺎى اﺟﺘﻤﺎﻋﻰ در ﻣﻮرد ﻣﻮﺿﻮع ﺟﻠﺴﺎت ﺧﻮددارى ﻛﻨﻴﺪ. اﻋﺘﻤﺎد ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻣﻬﻢﺗﺮﻳﻦ ﻋﺎﻣﻞ در ﭘﻴﺸﺒﺮد اﻫﺪاف ﻣﺸﺎوره اﺳﺖ.

ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﺑﺎﺑﺖ ﻫﻤﻜﺎرى و ﺷﺮﻛﺖ در ﺟﻠﺴﺎت ﻣﺸﺎوره ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ﻫﻢ، ﻗﺪردان ﺑﺎﺷﻴﺪ و اﻳﻦ ﻗﺪرداﻧﻰ را ﺑﻪ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ اﺑﺮاز ﻛﻨﻴﺪ.

دکتر اعظم صالحی 

اکرم حجتی 

فرزانه فروزان فر 

دکتر محمدرضا صمصام شریعت 

دکتر علی ایروانی 

فائزه قربانیان 

سارا صراف زاده 

فروغ نیکفر 

بهزاد لسانی 

فهیمه رحمتی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

آیا به دنبال آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج اصفهان هستید ؟ آیا می دانید هدف از مشاوره ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج در مرکز مشاوره ازدواج اصفهان چیست ؟ در روز های اولیه ازدواج و در زمان آشنایی قبل از ازدواج خیلی از نکات مهم برای شروع یک زندگی مشترک موفق توسط افراد نادیده گرفته می شود، که سبب می گردد بعد از سپری شدن سال های اولیه مشکلات و اختلافات زیادی در بین زوج ها به وجود بیاید. هدف اصلی مشاوره ازدواج یا مشاوره قبل از ازدواج این است که ما یاد بگیریم که چگونه با مشکلات زندگی زناشویی روبرو شویم. در حقیقت مشاوره قبل از ازدواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق و مانع از هم پاشیدن زندگی مشترک می باشد. از آنجایی که ازدواج مهمترین تصمیم گیری در زندگی هر فرد می باشد، آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک ضروری است.

 

 

 

مشاوره ازدواج تلفنی اصفهان

هدف از مشاوره در مراکز مشاوره قبل از ازدواج اصفهان این نیست که در نهایت با یک پاسخ بله یا خیر از سمت مشاور روبرو شوید. مشاوره قبل از ازدواج در مسائلی همچون همسرگزینی، آگاهی از ریسک ازدواج، تفاوت شخصیتی افراد، حل مشکلات بین زوجین و آموزش مهارت های لازم برای زندگی مشترک صورت می گیرد. در حقیقت مشاوره قبل از زادواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق ، مانع از هم چاشیدن زندگی مشترک عمل می کند. آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک در زندگی هر فردی ضروری است. نکته مهم این است که بدانید که همسر شما در خانواده ای با افکار، فرهنگ، علایق و … کاملا متفاوت با شما بزرگ شده است. خواه نخواه بسیاری از معیار ها و علایق زندگی او با شما متفاوت می باشد. به همین دلیل شما باید بیاموزید که چگونه با وجود این تفاوت معیار ها و علایق با همسرتان زندگی شادی را بسازید. مرکز مشاوره ازدواج اصفهان هنر زندگی آماده است که با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات شما باشد.

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی به دلیل مشکلات مردم اصفهان در دسترسی به بهترین مراکز مشاوره ازدواج اصفهان تصمیم به جمع آوری و معرفی آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج اصفهان گرفته است. شما می توانید آدرس مراکز مشاوره ازدواج اصفهان را در جدول زیر مشاهده نمایید.

 

آدرس مراکز مشاوره قبل از ازدواج اصفهان

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراکز مشاوره ازدواج اصفهان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228  تماس بگیرید.

 

 

مرکز مشاوره ازدواج اصفهان هنر زندگی خدمات خود را مراحل مختلف زندگی بین زوجین از ارتباط با جنس مخالف، آشنایی قبل از ازدواج، خاستگاری، نامزدی، آموزش مسائل جنسی و مهارت های لازم برای زندگی مشترک را اراعه می دهد. مرکز مشاوره ازدواج اصفهان هنر زندگی آماده است تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشد. از جمله خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره اصفهان هنر زندگی می توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره جنسی ، مشاوره تربیت کودک ، زوج درمانی ، مشاوره افسردگی ، مشاوره وسواس ، مشاوره استرس ، مشاوره خیانت همسر ، اختلالات شخصیتی و …. اشاره داشت.

 

 

از آنجایی که زندگی های امروزه با گذشته بسیار متفاوت شده است و مسائل و مشکلات مخصوص به خود را دارد. نیازمند راه حال های نوین است. از آنجایی که  هزینه شرکت در جلسات مشاوره قبل از زادواج در مراکز مشاوره ازوداج اصفهان بالاست و بسیاری از زوج ها توان شرکت در این جلسات را ندارند. علاوه بر هزینه سنگین این جلسات، به دلیل حیا و حجب خانواده ایرانی مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک راهکار مناسب باشد تا زوج ها بتوانند به راحتی مشکلات و مسائل خود را مطرح نمایند. از دیگر دلایل برتریت مشاوره تلفنی  ازدواج بر مشاوره ازدواج حضوری می توان به نداشتن وقت و درگیری های کاری زیاد امروزه افراد اشاره داشت.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی دارای متخصصان مجرب در زمینه ازدواج بوده و با بهرمندی از خدمات مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری خود می تواند پاسخگویی سوالات شما در زمینه های مختلف ازدواج باشد. از جمله مهمترین مشکلات زوجین می توان به موارد زیر اشاره داشت:

آشنایی قبل از زادواج : امروز بسیاری از افراد در آَشنایی قبل از زادواج خود با مشکلات زیادی روبرو می شوند. چرا که بسیاری از افراد در زمینه ارتباط صحبح با جنس مخالف خود آموزش ندیده اند. مطالعه مقالات زیر می تواند به شما در برقراری یک ارتباط سالم و موفق با جنس مخالف خود کمک شایانی کند.دوستی قبل از ازدواجاشتباهات آشنایی قبل از ازدواجرابطه جنسی قبل از زادواج داشته باشیم یا نه

 

ازدواج و نامزدی : ازدواج و مراسم خواستگاری یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از زوجین می باشد. تشخیص درستی انتخاب از لحاظ اختلاف سنی، موقعیت اجتماعی، معیار های شخصیت و تفاهم بین زوجین از جمله مواردی است که باید قبل از زادواج توسط زوجین مورد بررسی قرار بگیرد. توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید.سوالات قبل از ازدواجتست تفاهممخالفت والدین پسر با ازدواجمخالفت والدین دختر با ازدواجازدواج زود هنگامازدواج مجددفاصله سنی در ازدواجازدواج در سن بالانقش خانواده در ازدواجازدواج دوم مردان متاهلافراد نامناسب برای ازدواج

 

بعد از ازدواج : بسیاری از زوجین بعد از ازدواج به دلیل دخالت های زیاد خانواده و دوستان، نداشتن تفاهم برای حل بسیاری از چالش های زندگی مشترک، مشکلات جنسی و … با مشکل روبرو می شوند. استفاده از مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده در چنین شرایطی در حل مشکلات زوجین بسیار تاثیر گذار و نتیجه بخش می باشد. توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید. 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج و اطلاع از آدرس بهترین مراکز مشاوره قبل از ازدواج اصفهان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره اصفهان آورده ایم که شامل روانشناس کودک اصفهان ( مشاوره کودک )، مشاوره ازدواج اصفهان و.. است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب در اصفهان در زمینه های خانواده ، ازدواج ، کودک ، طلاق ، اعتیاد ، تحصیلی و.. هستید می توانید از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک روانشناسی و مشاوره توحید

روانشناس : دکتر امیر کشاورز (متخصص روانشناسی بالینی)

خدمات: خدمات روانپزشکی تخصصی ، مشاوره خانواده و ازدواج ، طلاق و خیانت ، بهبود روابط زوجین اضطراب ، پرخاشگری ، وسواس ، استرس ، روان درمانی چاقی ، درمان اختلالات رفتاری و … آدرس:توحید میانی ، قبل از چهارراه مهرداد (از سمت دانشگاه) ، جنب داروخانه دی ، مجتمع زیتون طبقه دوم ، واحد۶ ، طبقه چهارم ، واحد۱۰ تلفن پذیرش :۰۳۱۳۶۲۹۳۰۷۴۰۳۱۳۶۲۵۵۱۷۱

مرکز مشاوره و روانشناسی پایتخت پارسه

مشاوره ازدواج تلفنی اصفهان

خدمات :مشاوره خانواده و ازدواج، اصلاح روابط زن و شوهر، خیانت، مشکلات رفتاری کودک و نوجوان وسواس، اضطراب، بدبینی، استرس و… آدرس : خیابان کاوه ، خ دانش ، نبش رباط سوم ، ساختمان کسری ، طبقه ۱تلفن پذیرش : ۳۴۳۵۵۲۱۲ – ۳۶۶۳۳۱۲۳

کلینیک اردیبهشت

آدرس :

خیابان فردوسی روبروی خیابان عافیت نبش کوچه شادی پلاک ۱

تلفن تماس :

۳۲۲۳۱۵۴۹

مرکز مشاوره رائین اصفهان

آدرس :

 خیابان توحید میانی ،حد فاصل چهارراه توحید و چهارراه مهرداد،

کوچه روبروی کلیسا(شماره ۳۵)،پلاک ۶۰

تلفن تماس :

۰۳۱۳۶۲۴۴۵۹۸ 

دکتر افشین طباطبائی

 آدرس :

اصفهان، خیابان فلسطین، ساختمان نگین، طبقه سوم،

تلفن تماس :

۰۹۱۳۱۱۸۸۵۳۹ 

کلینیک آبشارآدرس:

چهارراه آبشار خ آبشار دوم  ،  قبل از پل غدیر مقابل ، تقاطع   پلاک ۲۸۴تلفن:

 -36306873  

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان اصفهان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره اصفهان می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند. اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در اصفهان هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

اگر بدنیال مرکز روانشناسی در دیگر شهرستانهای استان اصفهان هستید نیز بر روی لینک مراکز مشاوره شهرستانهای اصفهان ( اینجا ) کلیک کنید.

مرکز ریحانه

آدرس:

سه راه ملک شهر -خ گلستان نرسیده به چهار راه اول -مجتمع نور طبقه ۴تلفن:

۳۴۵۲۴۵۷۱

کلینیک  روانشناسی جم 

آدرس:

خیابان میر داماد –نبش کوچه ۳۶ ساختمان پارسیان –طبقه ۱تلفن:

۳۲۳۶۷۱۵۳

کلینیک روانشناسی صمیمت 

آدرس :

اصفهان ، بلوار کشاورز، حدفاصل سه راه سیمین و مفتح روبروی ایستگاه (مسجد الانبیاء )

ساختمان پردیس،  طبقه چهارم واحد ۱۵BRT

شماره تماس:

مشاوره ازدواج تلفنی اصفهان

۳۷۷۷۲۲۲۰

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره اصفهان و یا بهترین دکتر روانشناس اصفهان مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره اصفهان سعی کردیم از بهترین مراکز روانشناسی اصفهان را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند استفاده کنیم.

مشاور ه  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. ( ویکی پیدا )

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در اصفهان و یا روانشناس کودک در اصفهان و یا مرکز مشاوره خانواده در اصفهان هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، شیراز ، اهواز ، کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان بهزیستی استان اصفهان

سازمان نظام روانشناسی 

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

زمانی که افراد تصمیم به ازدواج میگیرند و ازدواج میکنند ممکن است از خیلی مسائل چشم پوشی کرده و به آنها اهمیت ندهند اما در آینده بر سر همین مسائل با یکدیگر بحث و جدل داشته باشند. به طور مثال زوجین قبل از ازدواج باید در مورد این که چند فرزند میخواهند با هم توافق داشته باشند . همین طور باید از عقاید یکدیگر خبر داشته باشند مثلا مرد بگوید که از همسرش چه انتظاراتی دارد و دوست دارد پوشش و رفتار او چگونه باشد. و همینطور زن نیز باید خواسته هایش را برای مرد بازگو کند تا در آینده بر روی مسائل پیش پا افتاده با هم مشکلی نداشته باشند.

این نکات و بسیاری از نکات دیگری که به شروع زندگی شما کمک می کند همینجوری به دست نیامده و می توانید این نکات را با مشورت با مشاوران با تجربه ما به دست بیاورید.

مشاوره ازدواج اصفهان به منظور کمک به اصفهانیان عزیز با راه اندازی شعب متعدد خود در مناطق مختلف اصفهان از جمله مشاوره ازدواج امام خمینی، مشاوره ازدواج فلکه شهدا، مشاوره ازدواج انقلاب ، مشاوره ازدواج سی و سهپل و مشاوره ازدواج بلوار کشاورز است و با استفاده از کارشناسانی مجرب و مشاورانی با سابقه و توانا پذیرای مردم عزیز اصفهان خواهد بود.

سایت مشاوره قبل ازدواج به شما در رابطه با این موضوع کمک خواهد کردمشاوره ازدواج تلفنی اصفهان

منبع: کودک و نوجوان


باسلام.دختری ۲۲ ساله هستم که ۱٫۵ هست که با پسری ۲۵ ساله نامزد هستم.ولی مشکل ما اینه که ما راه دور هستیم و من بزرگ شده ی شهر هستم ولی ایشون مال دهات هستن و حدودا ۲٫۵ تا شهر فاصله دارن.وتا منزل ما هم ۶ ساعت فاصله هست و اویل نامزدی گفتن که داخل خود شهر زندگی میکنیم ولی الان یه کار دولتی نزدیک روستاشون پیدا کرده که بهم گفته اگه بعد از۳ الی ۴ سال انتقالی میدن بهش.و از لحاظ فرهنگ خانوادگی کمی مشکل داریم و اینکه من توی دهات نمیتونم زندگی کنم چون عادت به بیکاری و در خانه نشستن ندارم ولی از انجایی که تقریبا شرایط این اقا از لحاظ اقصادی و مذهبی و اخلاقی خوبه و تقریبا همتا هستیم،اگر بحث ۲ الی ۳ سال باشد میتونم تحمل کنم ولی از اونجایی که اوایل میگفتن زندگی در سهر ولی الان حرفشون عوض شده اعتماد نمیتونم بکنم.ترسم از اینه که تحت تاثیر خانوادش باشه و تا ابد بخواهیم اونجا زندگی کنیم .به نظر شما چیکار کنم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید چون تو دوراهی بدی هستم و خانوادمم فقط مشکلشون راه دور این اقاست که با اصرار من مخالفتی نکردند ولی از ته دل راضی نیستن.

با سلام دوست عزیز شما شرایط ایشون رو پذیرفتید و قبول کردید و طبیعتا قبول کردید که ایشون متولد روستا هستند و چون کار دولتی است پس مجبورند تابع دولت باشند اصلا بحث اینکه ایشون قبول کنند یا خیر نیست و عوض کردن حرف و تحت تاثیر خانواده بودن ایشون کارش دولتی و باید تابع دولت باشد حالا یا با انتقالی موافقت می کنند یا خیر اگر فرد ارزشمندی باشد شخصیتا و رفتارا ایشون رو بپذیرید مطمئن باشید هر کجا باشید می توانید زندگی معقولی داشته باشید و مشکلی وجود نخواهد داشت .در هر حال بهتره خودتون شرایط رو برریب کنید و حال حاضر رو در نظر بگیرید اگر واقعا به فرض اینکه اصلا شرایط کاری و زندگی تغییر نکند نمی توانید انعطاف داشته باشید و تحمل کنید بهتره قضیه جدی تر نشود ولی اگر برای شما مساله فقط تحت تاثیر خانوادخ لودن است و مشکلی ندارید باید تا کنون شناختی از خانواده و رفتارهاشون به دست اورده باشید که اگر خانواده ای هستند که مداخله می کنند و شما پذیرش ندارید یک مساله است و اگر واقعا خانواده قابل قبولی هستند طبیعتا مشکلی ایجاد نخواهد شد به هر حال خودفرد و شخصیت و مستقل بودنش بسیار حائز اهمیت است .امیدوارم خوشبخت باشید
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۲۲۶۸۹۵۳۴
موفق باشید

با سلام. روزتون بخیر. می خواستم بپرسم وقتی مرد مجردی به یک دختر مجرد توی محل کارش می گه پارادایم ذهنیتا تغییر بده و اگر گذشته ها خوب بوده خدا را شکر، به آینده نگاه کن چه معنی می دهد؟ ممنون میشم من را تو این مورد راهنمایی کنید.

با سلام
دوست عزیز این از زوایای مختلف می شود در نظر گرفت بسته به ارتباط بین دو نفر حد صمیمت و یا جدیت و اینکه چند وقت ارتباط وجود دارد و همه و همه که در حد احتمال است .و اگر خب برای شما جای سوال شده که ایا منظوری در ها ازدواج ..است بهتر است صبور باشید و به گذشت زمان واگذار کنید .قطعا همه چیز درست خواهد شد .و خب درگیری ذهنی شما هم مرتفع خواهد شد .موفق باشید

سلام دوستان.خواستگاری دارم که یه شهر دیگه ست، پسر خوبیه از همدوره ای دانشگامه و ۲۹ سالشه.همش میگم که زندگی تو یه شهر دیگه تحمل زیادی میخواد، نمیدونم توانشو دارم یا نه، از طرفی دید مثبتی به آقای خواستگار دارم. نمیدونم بررسیش کنم یا نه دودلم؟ممنون میشم کمکم کنید/

با سلام بررسی کردن مشکلی نیست .چون شما همیشه برای پاسخ منفی دادن وقت دارید .درسته باید شرایط رو بررسی کنید و انتظارت و تمایلات خودتون رو در نظر بگیرید . اگر واقعا شرایط دوری را ندارید .خب بهتره ادامه ندید فقط در صورتی که اصلا امکان تحمل مکان زندگی دیگری را ندارید .ولی گاهی فردی انقدر ویژگی های مثبت دارد که شاید ارزش داشته باشد شما هم گذشت داشته باشید .به هر حال امیدوارم خوشبخت باشید .و تصمیم درستی بگیرید در صورت تردید زیاد می توانید از روانشناس استفاده کنید .

سلام من بچه یکی از شهرستان های غرب اصفهان هستم تک فرزندم بیست و چهار سال دارم عاشق یکی شدم خانواده مخالفت کردن و من قبول کردم چون بابام خیلی واسم ارزش داره و … بعدش از اون نزدیک یه پنجاه بار خواستگاری رفتم که همه مخالف بودن حالا به هر دلیلی یکی راه دوری یکی از نظز اخلاقی . ولی…و تا مورد آخر که اول با مادرش اومدن بیرون و من پسندیدم ولی فردای اول روز زنگ زدن و گفتن دخترشون عقد ناموفق چند ماهه داشته الان چند روز من و خانوادم شدید درگیرشیم که چیکار کنیم آخه از همه لحاظ خوبه.بابام میگه من نمیتونم با نیش و کنایه اطرفیان کنار بیام راهنماییم کنید.

ب

با سلام دوست گرامی باید قبول کنید که دنبال یک فرد صد در صد خوب که با همه شرایط شما و خانواده محترمتون کنار بیاد و تمام ملاک های شما رو داشته باشه امکان پذیر نیست .بهتره اولویت و ملاک های اصلی رو مد نظر داشته باشید و اقدام کنید و یک سری ملاک ها و شرایط جانبی خب فرض رو براین بگذارید که ممکنه در اینده در مورد این فرد تامین شود و ممکن هم هست که هیچ وقت براورده نشود ولی مهم ملاک های اصلی شما و خانواده است .اگر واقعا نسبت به فردی که طلاق گرفته اصلا پذیرشی ندارید .خب به نظرم اقدام نکنید هر چند خوب .البته حرف پدرتون کاملا درست نیست ولی خب به هر حال هر منطقه ای جو و شرایط فرهنگی خودش را دارد و نمی شود خرده گرفت .ایشون تجربه دارند و حتما می دونند که ازدواج با این فرد به قیمت پاسخ گو بودن در برابر همه تمام می شود .به هر حال بهتره هم شما و هم خانواده از ایده ال نگری دست بردارید و واقع بین باشید و اگر فردی ۷۰ درصد شراط شما را هم براودره کرد می تواند فرد مناسبی باشد امیدوارم خوشبخت و موفق باشید .

سلام. جوانی ۲۸ ساله هستم. قصد ازدواج با خانمی دارم که ایشون قبلا ازدواج کرده .و خانوادم رضایت نمیدند و حاضر به صحبت راجبش نیستند و معتقدند اصولا خودشون باید انتخاب کنند نه من.من و این خانم هر دو تحصیل کرده هستیم . راهکار چیه؟ به این خانم علاقه مندم آیا راهی برای رضایتشون هست؟

با سلام
دوست عزیز نه تنها خانواده شما بلکه هر خانواده دیگری هم باشد ذهنیت درستی نسبت به فرد مطلقه ندارد و تمایل دارند عروسی انتخاب کنند که مجرد بوده است منتهی اگر شما نسبت به ایشون شناخت دارید و دلیل طلاق ایشون رو موجه می دانید و از سلامت روحی و اخلاقی ایشون مطمئن هستید و فکر می کنید با ایشون خوشبخت می شوید و در اینده در رفت و امدهای خانوادگی راجب شما قضاوتی نخواهد شد و دچار مشکل در بین فامیل خود نمی شوید برای خانواده دلیل یا دلایل طلاق را توضیح داده و درخواست کنید به صورت غیر رسمی مثلا در پارک یا کافی شاپ با مادر شما ملاقاتی داشته باشند و در مورد شرایط ایشون صحبت شود .اگر ایشون فرد مناسبی باشند مطمئن باشید در این ملاقات اثر مثبتی به جای خواهند گذاشت و نظر خانواده کمی مثبت خواهد شد و لی اگر با این جلسه هم رضایت نداشتند شما ادامه بدهید بهتر است دیگر ادامه ندهید و بدانید که داشتن حمایت خانوادگی شرط مهمی است .ضمن اینکه معلوم نیست بعد از ازدواج با این خانم و کاهش هیجانات خود شما پذیرشی نسبت به مساله طلاق ایشون داشته باشید یا خیر و این نکته حائز اهمیتی است .
امیدوارم خوشبخت باشیدو تصمیم منطقی بگیرید .

با سلام و خسته نباشید
اگر کسی بخواد از استان اصفهان با دختری البته با متانت و همکلاسی سابقش از استان فارس ازدواج کند به نظر شما این تفاوت آداب و رسوم و فرهنگی را بین خودشون چگونه باید حل کنن؟
باتشکر

با سلام
اگر فرهنگ و رسوم خیلی متفاوت باشد خب خانواده ها شاید پذیرش نداشته باشند نه اینکه شما با هم مشکلاتی داشته باشید صرفا .اینکه فرضا در مورد مهریه اداب و رسوم عروسی خرج مخارج و جهزیه حتس اختلاف سلیقه هایی باشد درد سر ساز خواهد شد .که باید توجه کافی داشته باشید .بهتره رسما اقدام کنید باقی موارد را در طی روال مراحل بررسی و به خانواده ها بسپارید مگر تفاوت های عقیده ای و سلیقه ای بین خود دو طرف که هر کدام در استان متفاوتی هستید و شاید این مساله الزاماتی را ایجادکرده باشد .در عین حال امیداروم موفق باشید .

سلام من مدتی هست که با نامزدم سر مسایلی مثل اعتماد طرز رفتار و .. مشکل پیدا کردم سوالم از شما اینه که ما به چه نوع مشاوری نیاز داریم و آیا مرکز شما می‌تونه به ما کمکی بکنه ؟

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
دفتر قیطریه:
۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸ خط ویژه

اعتماد می‌تواند مهم‌ترین رکن ایجاد رابطه‌ای صمیمانه بین زن و شوهر باشد. تصور نکنید با یک ازدواج مناسب، می‌توانید «بیاسایید» و مجبور نیستید گفته‌ها و کرده‌هایتان را بررسی کنید. چنین حرفی دروغ است. بذر اعتماد را باید کاشت و آن را پروراند.

در یک زندگی زناشویی مطلوب همیشه باید بر رفتارتان نظارت داشته باشید؛ این گونه است که می توانید رابطه ای قوی و البته سرشار از اعتماد برقرار کنید. به خاطر داشته باشید اعتماد چیزی نیست که کسی به شما بدهکار باشد؛ شما باید آن را به دست آورید؛ یعنی باید شرایط را برای شریک زندگی تان به گونه ای فراهم کنید که به شما اعتماد کند و باز هم بدانید که به دست آوردن اعتماد چندان هم ساده نیست؛ بلکه نیازمند تلاشی همیشگی، روز به روز و مکرر است.

اگر درصدد ایجاد فضای عاطفی امن برای همسرتان نباشید، احتمال دارد در تدارک فضایی ناامن باشید!
رابطه اعتمادآمیز رابطه ای است که در آن هیچ یک از طرفین، از ابراز احساسات و عقاید خود هراسی نداشته باشد. ایجاد رابطه ای بر پایه اعتماد و اطمینان، به تلاش و کوششی هر روزه نیاز دارد. در این راستا لازم است پیوسته برخی مهارت هایی را که در استحکام پیوندتان موثرند، بپرورانید، اما چگونه می توان این مهارت ها را بهبود و تعالی بخشید؟

گوشی شنوا داشته باشید: حرف های همسرتان را قطع نکنید. انجام این مهم، مستلزم انضباط و احترام است. یاد بگیرید قبل از اینکه شروع به صحبت کنید، از همسرتان بپرسید:
«عزیزم، حرف هایت تمام شد؟» بکوشید سخنانش را کاملاً دریافت و درک کنید. یک راه ساده برای امتحان این است که حرف هایش را فهمیده اید، این است که روش آینه ای را به کار ببرید؛ یعنی تمام آنچه را گفته است، منعکس کنید. ممکن است کمی مصنوعی به نظر برسد، ولی مطمئن باشید موثر واقع می شود. سعی کنید جملات خود را با «من» شروع کنید؛ اظهاراتی که با «من» آغاز می شود، پیوند و وحدت ایجاد می کند،‌ اما جملاتی که با «تو» یا «شما» شروع می شود، فاصله و بیگانگی به همراه دارد. به عبارتی، جملات نوع دوم، وضعیت موضع گرفتن و حمله کردن را تداعی می کند، اما جملات نوع اول، از قبول مسئولیت نسبت به چیزی حکایت می کند و بوی ملامت و نکوهش دارد.

مسئولیت بیان نیازها و خواسته هایتان را بپذیرید و آنها را شفاف و جسورانه اظهار کنید: اگر کسی احساس کند نمی تواند خواسته ها و نیازهایش را به شریک زندگی اش بگوید، احساس بی اعتماد خواهد کرد. ما معمولاً به دو دلیل از ابراز خواسته مان منصرف می شویم؛ ترس از رد شدن آن یا شرمندگی و خجالت از اینکه چنین خواسته ای داریم، اما وقتی شرکای زندگی زناشویی پیوسته بتوانند نیازهایشان را به هم اظهار کنند، حوزه اعتماد را به خوبی در زندگی شان متحول می کنند.

مثبت باشید و حسی خوشایند عطا کنید: ما معمولاً به افرادی که به ما اعتماد می کنند و کسانی که دوست مان دارند، اعتماد می کنیم. اگر کسی موجب رضایت شما نباشد، دشوار است بتوانید به او اعتماد کنید. روشی موثر برای انجام این کار، استفاده از قانون «۵ به ۱» است؛ یعنی وقتی می خواهید حرفی منفی به همسرتان بزنید، نخست لازم است پنج مورد مثبت بگویید آنگاه مجاز هستید حرفی منفی یا انتقادی بزنید.

نگذارید مشکلات تان حل نشده باقی بماند: برای این کار لازم است زن و شوهر از مهارت های حل مشکل آگاه باشند، زیرا مشکلات برطرف نشده، موجب افزایش رنجش و عقده می شود. در این صورت به تدریج، اعتماد نیز از بین می رود.

یاد بگیرید منصفانه بجنگید: آیا می دانستید جنگیدن، بخشی از یک زندگی زناشویی خوب و قابل قبول است؟ برخلاف باوری که تصور می شود زندگی زناشویی خوب، یعنی دوری از هر گونه درگیری و مبارزه! به یاد داشته باشید که مشکل زوج ها، جنگیدن نیست؛ مشکل آنها در چگونه جنگیدن است! اگر نزاع شما منصفانه نباشد، موجب فروپاشی اعتماد می شود، اما اگر منصفانه بجنگید، اعتماد ایجاد می کنید.

جنگیدن منصفانه
ـ هرگز الفاظ ناخوشایند یا تحقیرآمیز به کار نبرید.
ـ تنها به موضوع مورد بحث بپردازید و مشکلات حل نشده گذشته را پیش نکشید.
ـ از به کار بردن عبارات قطعی مانند «تو هیچ وقت…» یا «تو همیشه…» اجتناب ورزید.
ـ برای حمایت از موضوع مورد بحث تان یا حمله به طرف مقابل، افراد خانواده یکدیگر را به میان نیاورید.
ـ پیشاپیش، در استفاده از یک روش با هم توافق کنید تا اگر یکی از شما احساس کرد نزاع تان از مهار خارج می شود، آن روش را به کار برد.
ـ هرگز آخر شب به نزاع نپردازید؛ زیرا در این ساعت هر دو خسته اید و نمی توانید احساسات تان را مهار کنید.
ـ باز هم، از عبارات «من…» به جای «تو…» استفاده کنید، زیرا به طرف مقابل احساس مورد حمله واقع شدن نمی دهد و محرک نیست.
ایجاد اعتماد به زمان زیادی نیاز دارد، اما نابودی آن، به سرعت صورت می گیرد.

در زندگی زناشویی تان صداقت داشته باشید و حقیقت را بیان کنید: در زندگی الگوهای رفتاری قابل پیش بینی وجود دارد؛ بنابراین چنانچه قرار است هر یک از این الگوها از مسیر عادی خارج شود، آن را با همسرتان در میان بگذارید؛ برای مثال، اگر به باشگاه تندرستی می روید و ورزش می کنید، به همسرتان بگویید چون از ظاهرتان چندان راضی نبودید، تصمیم گرفتید تغییری در آن ایجاد کنید. چیزی به نام دروغ مصلحت آمیز یا حقیقت نصفه و نیمه وجود ندارد؛ آنچه می گویید یا حقیقت دارد یا ندارد. برای اینکه اعتماد برقرار کنید، در مورد همه چیز، ریز یا درشت، حقیقت را بگویید.
همیشه به عهد و پیمان تان وفادار بمانید: هر چه را که وعده انجامش را داده اید، به انجام برسانید؛ در غیر این صورت، بذر شک، سوءظن و بی اعتمادی را می کارید.
احساسات مثبت یا منفی خود را پنهان نکنید: اگر برخی از احساسات منفی خود را سرکوب می کنید، به طور حتم این موضوع را با همسرتان در میان بگذارید، زیرا در این مقطع احتمال ایجاد رنجش می رود که موجب ایجاد دغدغه هایی در رابطه شما می شود. ممکن است همسرتان ادعا کند که چون ناراحتی تان را زودتر با او در میان نگذاشته اید، دیگر نمی تواند به شما اعتماد داشته باشد.

استوار و شفاف باشید: اگر همسرتان شما را با موضوعی مواجه می کند که می دانید حقیقت دارد، صداقت داشته باشید. پیام دو پهلو ندهید؛ دو پهلو یعنی اینکه کلام تان یک چیز باشد و لحن، زبانِ بدن و چهره تان چیزی دیگر! زیرا پیام های دو پهلو جنون آمیزند و اعتماد را ویران می کنند. اگر در نکات ریز و پیش پاافتاده، بوی اعتماد به مشام برسد، در مسائل مهم نیز چنین خواهد بود.
از نیازها و علایق همسرتان اگاه باشید. انتخاب هایتان به نفع همسر و زندگی تان باشد. معنی این گفتار این نیست که به نیازهای خودتان بی توجه باشید؛ بلکه باید نیازها و خواسته های همسرتان را نیز مدنظر داشته باشید، آن را بشناسید و تا حد ممکن به سرانجام برسانید. به عبارت دیگر، بگذارید بین نیازهای شما و همسرتان توازن برقرار باشد. بدانید که وقتی مراقب یکدیگر باشید، هر دو می توانید به خواسته های خود برسید.

با سلام
بهتره پیش روانشناسی که در زمینه خانوادگی تخصص دارد و به نوعی خانواده درمانگر است مراجعه کنید تا راجب این تفاوت ها و …صحبت شود تا برای اقدام برای ازدواج نسبت به هم شناخت خوبی پیدا کنید .و اگر قرار است هر کدام از این اختلاف سلیقه و نظرات بعدا مشکل ساز شود خب اکنون راهکار رفع رو بررسی کنید و در ضمن ببنید چقدر می توانید نسبت به هم و علایق و سلایق انعطاف به خر ج بدهید .این مساله بسیار مهمی است که باید توجه داشته باشید .امیدوارم مسائل ما بین حل شود
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۹۸۲۱۲۲۳۵۴۷۹۰
موفق باشید

با عرض سلام.می خواستم بگم که من الان سنم ۲۰ است و می خواهم ازدواج کنم.الان هم سرکار میروم و هم درس میخوانم .من الان شاگرد هستم. یکی از دلیل ازدواج من این است که من علا قه خاصی دارم که با یک جنس مخالف ارتباط داشته و به توانیم به هم عشق بورزیم و یکی دیگر که میخواهم تفریح کنم را میخواهم با همسرم بروم گردش و تفریح.و یکی باشد که به من روحیه بدهد و در تمام سختی ها در کنارم باشد و همینطور خودم.می خواهم این کار را به صورت حلال انجام بدهم و از دوست دختر داشتن بدم می اید..نظر شما چیه؟

با سلام
اگر واقعا شرایطش رو دارید و فکر می کنید به بلوغ فکری رسیدید .خب بهتره اقدام کنید .البته شاید در این سن تنها مشکل بحث احساسی عمل کردن است .و اینکه درسته وقتی شما می خواهید شرعی عمل کنید بهتره به ازدواج فکر کنید و داشتن دوست دختر و ..راهکار محسوب نمی شود .اگر شرایط مالی ندارید شاید ازدواج سخت شود چون مشکلات شما انگاه بیشتر می شود و توقعات و انتظارات طرف مقابل را باید براورده کنید .ازدواج الزاماتی می خواهد که باید توجه داشته باشید .فقط جنبه های خوشایند ازدواج رو در نظر نگیرید بلکه بهتر است به جنبه های مهم هم توجه کنید و زندگی بدون مشکل نخواهد بود و همه چیز این طور ایده ال پیش نخواهد رفت در نهایت تصمیم نهایی با خود شماست .موفق باشید

سلام خسته نباشید.
مرکز شما زوج درمانی هم انجام میشه؟ مشکلات بعد از ادواج. اگر نه یه دکتر خوب برای حل مشکلات بعد از ازدواج مثل سردمزاجی و بی توجهی همسر برام معرفی کنین ممنون

با سلام
بله

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۹۸۲۱۲۲۳۵۴۷۹۰
موفق باشید

سلام دختری متولد سال ۷۵ هستم و یک خواستگار متولد ۶۹ دارم از لحاظ کار و تحصیلات خوبه ولی تردید دارم و از این می ترسم که بعد از ازدواج پشیمان شوم راهنمایی کنیدمشاوره ازدواج تلفنی اصفهان

با سلام
منبع نگرانی شما دقیق چیست اگر بحث اختلاف سنی است که در این مورد زیاد صحبت شده است اگر منبع نگرانی مساله دیگری است خب باید بررسی شود بهتره برای تصمیم درست مشاوره پیش از ازدواج تشریف ببرید و خب حداقل نف سومی با دیدن شما دو نفر و بررسی شرایط هر دو و ملاک ها و معیارها در انتخاب درست شما را کمک کند .و تردید ها از بین ببرد و بتوانید تصمیم قطعی بگیرید گرچه در مساله ازدواج در صورت صد در صد توافق هم همیسه باید بدانید ممکنه مسائل و مشکلاتی پیش بیاید که قابل پیش بینی نباشد و شاید براتون سخت باشه ولی ازدواج همینه و هر دو نفر باید انعطاف داشته باشند و یک سری مسائل را از قبل پش بینی کنند تا راحت تر با ان کنار بیایند .
در هر صورت امیدوارم خوشبخت باشید

سلام.
بنده تک فرزند هستم و پدرم فوت شده و مادرم هم سنش به نسبت بالاست.چند وقتی میشه که به دختری علاقه مند شدم که محل کارش در داروخانه هست.از اونجایی ک ما تو یه شهر کوچیک زندگی میکنیم با خرده تحقیق فهمیدم که دختر سنگین و با حیا و خانواده داری هست.ولی خودم تا حالا برخوردی باهاش نداشتم.حقیقتش اینه خودم میترسم به خود دختره چیزی بگم میترسم بهش بر بخوره می خواستم که یه راه حلی بهم پیشنهاد بدین مه اول نظر خود شو در مورد خودم بدونم و بعد برم خواستگاریش.
با تشکر

با سلام اگر فکر می کنید دختر خانم فردی است که اهل مراعات است و برای خودش حد و حدودی دارد بعتر است خودتون اقدام نکنید اگر خاله یا عمه ای دارید یا فرضا همسر دوستانتون پیش قدم شوند و نظر ایشون رو در مورد شما بپرسند و خب شرایط رو کاملا توضیح دهند که اگر پذیرشی وجود نداشت دیگر ادامه ندهید .و اگر مایل بودند که رسمی تشریف ببرید .منطق حرفتون در مورد پرسیدن نظر ایشون و بعد اقدام کاملا صحیح است امیدوارم خوشبخت و موفق باشید

باسلام من دختری سی وپنج ساله هستم که ازطریق سایت همسریابی با پسری اشناشدم قرارشد سه ماه زمان اشنایی داشته باشیم واگر نظراتمان مثبت بود خواستگاری صورت گیرد .من هم از ابتدا خانواده ام رادرجریان اشناییمان قراردادم بعد از سه ماه به توافق رسیدیم واکنون که زمان خواستگاری فرارسیده ایشان میگویند به دلیل فوت برادرم که یکسال ازان گذشته و مادرم هنوز نتوانسته باان کناربیاید نتوانسته اند موضوع خواستگاری را باایشان درمیان بگذارند .من هم به دلیل اینکه خانواده سنتی دارم و از برخورد آنها میترسم .نمیدانم چگونه موضوع کنسل شدن مراسم خواستگاری را به خانواده ام بگویم بطوریکه ازشدت ترس واسترس ،زندگی روزمره ام هم مختل شده وشبها حتی نمیتوانم بخوابم خواهشمندم مرا راهنمایی کنید

بهترین راه اینه که واقعیت رو به خانواده بگید … اگر سنتی باشن باید با همین روش آشنایی شما هم مشکل داشته باشند پس وقتی پذیرفتن میتونید در این مورد با خانواده صحبت کنید
چون ممکنه در دوران نامزدی به نتیجه نرسید …پس تعصبات و سنتی بودن رو نباید سد راه شناخت خودتون قرار بدید

به جمع

70000

نفری کانون بپیوندید.

       پیشنهادات پیامکی شما

       به کانون مشاوران ایران:

        3000 77 77 47 3000

کانون مشاوران ایران

ثبت نام آنلاین کارگاه های روانشناسی

. به عنوان بزرگترین مرکز مشاوره اصفهان، مرکز مشاوره توحید به پشتوانه ی متخصصانی نام آور در عرصه ی روانشناسی کشور، گامی در ارتقای آموزش حرفه ­ای روانشناسی اصفهان برای دانش ­آموختگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی روانشناسی بردارد. این کارگاه ها در دو بخش تخصصی و عمومی  برگزار میگردد.

. آسیب شناسی. مداخلات بالینی و دارویی جهت بهبود
اختلالات خلقی، اضطراب، افسردگی، دوقطبی، وسواس، پرخواشگری، ضداجتماعی، خودشیفته. تیک و سردردهای عصبی
در مرکز مشاوره اصفهان انجام میگیرد.

طراحی، اجرا و تحلیل آزمون ها و مصاحبه های سازمان محور (شغلی). تست شخصیت و ازدواج . فرایند استخدام و به کار گماری. فرایند غربال گری. فرایند استعداد یابی. سنجش کیفیت زندگی کاری کارکنان

اگر بدنبال مرکز مشاوره اصفهان یا روانشناس اصفهان میگردید؟ پس ادامه متن را حتماً بخوانید! ما در این مقاله آدرس تمامی مرکز مشاوره اصفهان را آورده ایم.مشاوره ازدواج تلفنی اصفهان

مردم ساکن اصفهان چگونه برترین مراکز مشاوره اصفهان را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در شهر اصفهان باشند. از آنجایی که پیدا کردن بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز مشاوره در اصفهان و دسترسی به آنها یکی از دغدغه های مردم بوده است، از این رو در این مقاله لیست آدرس مراکز مشاوره اصفهان را جهت تسهیل در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

شماره پیامک اطلاع از دوره های آموزشی (ارسال رشته و مقطع تحصیلی) به 10002527 .__________________________________________________________________________.برای آگاهی از بهترین مرکز مشاوره اصفهان، و خدمات روانشناسی اصفهان با شماره 09134061758 تماس بگیرید.

اگر در جست و جوی بهترین مرکز مشاوره اصفهان یا بزرگترین خدمات روانشناسی در اصفهان میگردید؟ پس ادامه متن را حتماً بخوانید! ما در ادامه آدرس تمامی مرکز مشاوره اصفهان را آورده ایم. مردم ساکن اصفهان چگونه بهترین مراکز مشاوره اصفهان و بهترین مشاور اصفهان مرتبط با موضوع مشاوره خود را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در اصفهان باشند؟ از آنجایی که پیدا کردن بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز مشاوره در اصفهان و دسترسی به آنها یکی از دغدغه های مردم بوده است، از این رو در این مقاله لیست آدرس مراکز مشاوره اصفهان را جهت تسهیل در اختیار شما قرار می دهد. اصفهان یکی از پر جمعیت ترین و بزرگ ترین شهرهای ایران است. در این شهر مراکز روانشناسی و مشاوره متعددی مشغول به کار هستند. بهترین مرکز مشاوره در اصفهان را می توانید به راحتی از میان ان ها انتخاب کرده و به انجا مراجعه کنید. بهترین مرکز مشاوره در اصفهان مرکز مشاوره ای هست که تمام موارد و حیطه های مشاوره و روانشناسی از جمله: مشاوره خانواده و ازدواج ، مشاوره طلاق و خیانت ، مشاوره جنسی و زناشویی ، روانکاوی فردی و گروهی ، مشاوره کودک و نوجوان ، درمان اضطراب ، پرخاشگری ، وسواس و کمبود اعتماد به نفس ، مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی کنکور ، درمان بیش فعالی ، نقص تمرکز و توجه با استفاده از دستگاه نوروفیدبک ، روانپزشکی و … را دارا باشد.

جهت ارتباط با شماره مشاوره و روانشناسی رایگان اصفهان با شماره ۰۳۱۳۲۶۸۷۶۳۰ هماهنگ کنید. این مرکز آماده ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره با ۸۰% تخفیف ویژه به شما عزیزان میباشد. مرکز با همکاری روانشناسان، روانپزشک و روانسنج گروه میباشد.

در صورت نیاز به دارودرمانی به روانپزشک ارجاع داده خواهد شد.  در صورت نیاز به انجام تست های روانشناسی به روانسنج گروه ارجاع داده خواهد شد. در این مرکز به روز ترین ابزارهای روانشناسی همانند نوروفیدبک و هیپنوتراپی استفاده میشود.

برای ارتباط با مشاورین ما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . مشاوره ها به صورت حضوری  و غیر حضوری هم انجام میشود . کیفیت مشاوره غیر حضوری با حضوری یکسان میباشد . برای اطلاع از هزینه دقیق جلسات در سال جاری در رزوهای غیر تخفیف با مرکز تماس بگیرید. در ایامی از سال به جهت رفاه مردم مشاوره به صورت رایگان انجام خواهد شد. برای اطلاع از روز و ساعت دقیق همین صفحه را دنبال کنید و یا با ما تماس بگیرید.

■ محورهای اصلی فـعالـیت ما : مشاوره فردی اصفهان (بالینی) ، روانکاوی اصفهان ، مشاوره خانواده اصفهان ، مشاوره ازدواج اصفهان ، مشاوره طلاق و خیانت اصفهان ، مشاوره کودک اصفهان ، مشاوره نوجوان اصفهان ، مشاوره تحصیلی اصفهان ، مشاوره شغلی اصفهان ، روانپزشکی اصفهان مشاوره ازدواج تلفنی اصفهان

خدمات روانشناسی در مرکز مشاوره اصفهان به شرح موارد زیر می باشد: ارائه خدمات تخصصی روانشناسی در اصفهان :.  مشاوره قبل از ازدواج .  بهبود روابط خانوادگی .  مشاوره جنسی و زناشویی .  مشاوره طلاق و خیانت .  درمان اختلالات رفتاری.  روانپزشکی.  اضطراب ، افسردگی ، استرس ، وسواس.  اعتماد به نفس.  مشاوره کودک و نوجوان.  بیش فعالی و گفتار درمانی.  نوروفیدبک و بیوفیدبک (TDCS , QEEG).  برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی ، کنکور.  مشاوره شغلی .  تحلیل تست های شخصیت و ازدواج (neo , mmpi-2 , milon  ,  استرانگ و…).  برگزار کننده کارگاه های آموزشی روانشناسی ویژه عموم و روانشناسان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرکز مشاوره ازدواج اصفهان | آدرس بهترین مراکز مشاوره قبل از ازدواج اصفهان

آیا به دنبال آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج اصفهان هستید ؟ آیا می دانید هدف از مشاوره ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج در مرکز مشاوره ازدواج اصفهان چیست ؟ در روز های اولیه ازدواج و در زمان آشنایی قبل از ازدواج خیلی از نکات مهم برای شروع یک زندگی مشترک موفق توسط افراد نادیده گرفته می شود، که سبب می گردد بعد از سپری شدن سال های اولیه مشکلات و اختلافات زیادی در بین زوج ها به وجود بیاید. هدف اصلی مشاوره ازدواج یا مشاوره قبل از ازدواج این است که ما یاد بگیریم که چگونه با مشکلات زندگی زناشویی روبرو شویم. در حقیقت مشاوره قبل از ازدواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق و مانع از هم پاشیدن زندگی مشترک می باشد. از آنجایی که ازدواج مهمترین تصمیم گیری در زندگی هر فرد می باشد، آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک ضروری است.

 

برای دریافت مشاوره ازدواج و اطلاع از آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج اصفهان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی توحید از طریق تلفن ثابت با شماره ۳۶۲۹۳۰۲۳ و ۳۶۲۵۵۱۷۱ تماس بگیرید.

 

مشاوره ازدواج تلفنی اصفهان

هدف از مشاوره در مراکز مشاوره قبل از ازدواج اصفهان این نیست که در نهایت با یک پاسخ بله یا خیر از سمت مشاور روبرو شوید. مشاوره قبل از ازدواج در مسائلی همچون همسرگزینی، آگاهی از ریسک ازدواج، تفاوت شخصیتی افراد، حل مشکلات بین زوجین و آموزش مهارت های لازم برای زندگی مشترک صورت می گیرد. در حقیقت مشاوره قبل از زادواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق ، مانع از هم چاشیدن زندگی مشترک عمل می کند. آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک در زندگی هر فردی ضروری است. نکته مهم این است که بدانید که همسر شما در خانواده ای با افکار، فرهنگ، علایق و … کاملا متفاوت با شما بزرگ شده است. خواه نخواه بسیاری از معیار ها و علایق زندگی او با شما متفاوت می باشد. به همین دلیل شما باید بیاموزید که چگونه با وجود این تفاوت معیار ها و علایق با همسرتان زندگی شادی را بسازید. مرکز مشاوره ازدواج اصفهان هنر زندگی آماده است که با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات شما باشد.

 

مرکز مشاوره روانشناسی توحید به دلیل مشکلات مردم اصفهان در دسترسی به بهترین مراکز مشاوره ازدواج اصفهان تصمیم به جمع آوری و معرفی آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج اصفهان گرفته است. شما می توانید آدرس مراکز مشاوره ازدواج اصفهان را در جدول زیر مشاهده نمایید.

 

آدرس مراکز مشاوره قبل از ازدواج اصفهان

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراکز مشاوره ازدواج اصفهان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره توحید از طریق تلفن ثابت با شماره ۳۶۲۹۳۰۲۳  و ۳۶۲۵۵۱۷۱ تماس بگیرید.

 

مرکز مشاوره ازدواج اصفهان خدمات خود را مراحل مختلف زندگی بین زوجین از ارتباط با جنس مخالف، آشنایی قبل از ازدواج، خاستگاری، نامزدی، آموزش مسائل جنسی و مهارت های لازم برای زندگی مشترک را اراعه می دهد. مرکز مشاوره ازدواج اصفهان آماده است تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشد. از جمله خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره اصفهان می توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره جنسی ، مشاوره تربیت کودک ، زوج درمانی ، مشاوره افسردگی ، مشاوره وسواس ، مشاوره استرس ، مشاوره خیانت همسر ، اختلالات شخصیتی و …. اشاره داشت.

 

مرکز مشاوره روانشناسی توحید دارای متخصصان مجرب در زمینه ازدواج بوده و با بهرمندی از خدمات مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری خود می تواند پاسخگویی سوالات شما در زمینه های مختلف ازدواج باشد. از جمله مهمترین مشکلات زوجین می توان به موارد زیر اشاره داشت:

آشنایی قبل از زادواج : امروز بسیاری از افراد در آَشنایی قبل از زادواج خود با مشکلات زیادی روبرو می شوند. چرا که بسیاری از افراد در زمینه ارتباط صحبح با جنس مخالف خود آموزش ندیده اند. مطالعه مقالات زیر می تواند به شما در برقراری یک ارتباط سالم و موفق با جنس مخالف خود کمک شایانی کند.دوستی قبل از ازدواجاشتباهات آشنایی قبل از ازدواجرابطه جنسی قبل از زادواج داشته باشیم یا نه

 

بعد از ازدواج : بسیاری از زوجین بعد از ازدواج به دلیل دخالت های زیاد خانواده و دوستان، نداشتن تفاهم برای حل بسیاری از چالش های زندگی مشترک، مشکلات جنسی و … با مشکل روبرو می شوند. استفاده از مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده در چنین شرایطی در حل مشکلات زوجین بسیار تاثیر گذار و نتیجه بخش می باشد. توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراکز مشاوره ازدواج اصفهان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره توحید از طریق تلفن ثابت با شماره ۳۶۲۹۳۰۲۳  و ۳۶۲۵۵۱۷۱ تماس بگیرید.

● مشاوره تخصصی نوجوانان و جوانان
● مشاوره تخصصی خیانت زناشویی
● مشاوره تخصصی پیش از ازدواج
● خانواده و زوج درمانی تخصصی
● مشاوره تخصصی کودک
● مشاوره تخصصی طلاق
● مشاوره تخصصی جنسی
● ارزیابی روانشناختی
● خدمات روانپزشکی
● دوره های آموزشی تخصصی
● دوره های آموزشی عمومی

ثبت نام قطعی در کارگاه‌های کلینیک مشاوره راه عشق:

واریز هزینه: شماره کارت کلینیک مشاوره راه عشق (به نام: فریبا عشقی نژاد و روناک عشقی)
‏ ۶۱۰۴۳۳۷۸۲۶۲۷۷۴۱۸ ‏بانک ملت

پس از واریز هزینه با شماره تلفن‌های کلینیک تماس گرفته و با اعلام نام و نام خانوادگی و نام کارگاه و شماره پیگیری پرداخت هزینه، شرکت خود را قطعی نمایید.

کارگاههای درخواستی خود را از طریق ارسال پیغام به ما اعلام فرمائید …مشاوره ازدواج تلفنی اصفهان

خدمات کلینیک تخصصی خانواده راه عشق:
زوج درمانی، سکس تراپی، مشاوره پیش از ازدواج، خانواده درمانی، کودک و نوجوان، روانپزشکی و آزمون های روان شناختی.

مرکز مشاوره اصفهان

شماره های تماس:
٣۶٢۵١٢٣١ _ ٣۶٢۴٣٣۶٠

● اداره مخابرات
● اداره برق
● اداره آب
● خانه کارگر
● دانشگاه هنر
● هتل آسمان
● هتل ستاره
● مدرسه ستارگان
● بیمه سامان
● شرکت نامی نو

آمار بازدید سایت: 67818

مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده راه عشق به اهتمام فریبا عشقی نژاد (کارشناس ارشد روانشناسی) و دکتر روناک عشقی (متخصص مشاوره خانواده) با هدف توانمندسازی خانواده خدمات مختلف مشاوره از جمله مشـاوره ازدواج، مشاوره خانواده و مـشاوره کودک و نـوجوان را به شما همشهریان عزیز اصفهانی پیشکش می‌نماید. به این امید که درپیمودن راه عشق و تحکیم خانواده با شما همراه باشیم.

مرکز مشاوره اصفهان مشاوره ازدواج مشاوره خانواده مرکز مشاوره خوب در اصفهان مشاوره جنسی سکس تراپ

مشاوره ازدواج تلفنی اصفهان
مشاوره ازدواج تلفنی اصفهان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *