مشاوره تحصیلی آنلاین قلم چی

 
helpkade
مشاوره تحصیلی آنلاین قلم چی
مشاوره تحصیلی آنلاین قلم چی

فیلم های درس مورد نظر را مشاهده کنید:ادبیاتعربیدینیزبانریاضیزیستفیزیکشیمی ورود به فروشگاه اینترنتی دی وی دی کنکوردریافت مشاوره درسی و برنامه ریزی کنکور

به چندین دلیل به دانش آموزان و کنکوری های عزیز توصیه می کنیم که حتی المقدور از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) با شرایطی که در این صفحه توضیح خواهیم داد به جای مشاوره تحصیلی حضوری استفاده کنند.

ضمنا هر کجای ایران که هستید برای ارتباط با رتبه های برتر کنکور جهت دریافت برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت و اطلاع از شرایط و هزینه ها از راه های ارتباطی زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم:

 

فرض کنید امروز عصر نوبت مشاوره تحصیلی حضوری دارید. در این حالت بسته به فاصله منزل شما تا مرکز مشاوره، باید حداقل نیم یا یک ساعت قبل شروع به آماده شدن کنید و مدت زمانی را نیز صرف طی کردن مسیر خانه تا مرکز مشاوره خواهید کرد. علاوه بر این، مدت زمانی را نیز صرف بازگشت به خانه و طی کردن مجدد همین مسیر خواهید کرد. با این حساب، ممکن است دو یا سه ساعت و حتی بیشتر زمان از دست رفته داشته باشید. حال اگر در هفته دو جلسه مشاوره حضوری داشته باشید دو برابر همین مدت زمان وقت شما صرف آماده شدن و رفت و برگشت خواهد شد یعنی حدود ۴ ساعت در هفته.مشاوره تحصیلی آنلاین قلم چی

بنابرین اگر شما در هفته حداقل ۴ ساعت از این طریق وقت تلف کنید، در ۹ ماه یعنی از اول مهر تا پایان خرداد حدود ۱۵۰ ساعت زمان از دست خواهید داد. این ۱۵۰ ساعت وقت تلف شده معادل سه هفته مطالعه روزانه ۷ ساعت است. خستگی احتمالی ناشی از رفت و آمد و نیاز به استراحت بیشتر را نیز به این مدت زمان اضافه کنید. در واقع شما حداقل سه هفته از رقبای هم تراز خود که از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) به جای مشاوره حضوری استفاده می کنند عقب تر خواهید بود.

 

یکی از مهم ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری این است که شما می توانید هر روز یا هر شب با تماس تلفنی، پیامک یا تلگرامی کل برنامه روزانه و تمام سوالات و درگیری های ذهنی خود را با مشاور در میان بگذارید. اما در مشاوره حضوری باید یک هفته یا حداقل چند روز صبر کنید تا بتوانید گزارش هفتگی خود را به مشاور ارائه دهید و مشکلات و سوالات خود را با او در میان بگذارید.

چه بسا بسیاری از سوالاتی که در طول این چند روز برای شما پیش آمده را فراموش کنید یا در مدت زمان محدود مشاوره حضوری فرصت یا اجازه بیان همه آن ها را نداشته باشید. بنابرین از این نظر نیز مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) نسبت به مشاوره حضوری ارجحیت دارد.

علاوه بر این، اگر در ساعت تعیین شده برای مشاوره حضوری مساله ای برای شما پیش بیاید که نتوانید سر وقت در مرکز مشاوره حاضر شوید (مانند مهمان سرزده، مریض شدن و …)، وقت مشاوره آن روز را از دست خواهید داد و باید تا جلسه بعدی مشاوره حضوری صبر کنید. اما در مشاوره تحصیلی تلفنی (غیر حضوری) شما می توانید در صورت بروز اینگونه مسائل با یک پیامک یا تماس کوتاه با مشاور خود، ساعت مشاوره تلفنی را به چند ساعت بعد یا حتی شب تغییر دهید.

البته قوانین و شرایط مشاوره غیرحضوری و تلفنی موسسات مختلف نیز با هم متفاوت است. هر یک از مشاوران گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ مرتبا در زمان های از پیش توافق شده با دانش اموز خود تماس خواهند گرفت و علاوه بر این، دانش آموز می تواند با هماهنگی قبلی در هر ساعت از شبانه روز با مشاور خود تماس گرفته و یا در صورت تمایل به صورت پیامکی، تلگرامی یا در واتساپ (بسته به انتخاب خود دانش آموز)، مشکلات و سوالات خود را با مشاور در میان بگذارد و راهنمایی های لازم را از وی اخذ نماید. مشاور ما هر شب از دانش آموز گزارش عملکرد روزانه دریافت خواهد کرد. تمامی مشاوران ما رتبه های تک رقمی تا سه رقمی کنکور سراسری هستند. برای اطلاع از سایر خدمات و شرایط مشاوره به این لینک مراجعه فرمایید: “شرایط ثبت نام مشاوره با رتبه های برتر کنکور“

 

در بسیاری از شهرهای کوچک، مشاور تحصیلی حضوری مناسبی نمی توان یافت. بنابرین دانش آموزان و داوطلبان کنکوری ساکن این شهرستان ها برای دسترسی به مشاور تحصیلی حضوری نیازمند صرف هزینه و وقت بیشتری هستند در حالیکه همین افراد می توانند با دریافت خدمات مشاوره تحصیلی غیر حضوری و تلفنی با صرف وقت و هزینه کمتر به نتیجه دلخواه خود برسند. گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی و کنکوری به تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکور در سراسر ایران است.

 

معمولا هزینه مشاوره حضوری نسبت به مشاوره تلفنی و غیر حضوری بیشتر است که علت آن الزما کیفیت بالاتر مشاوره حضوری نیست. متاسفانه در ذهن برخی مشاورین چنین جا افتاده که اگر به صورت حضوری در مرکز مشاوره حاضر شده و یک سری مطالب خاص به دانش آموز یا داوطلب کنکوری ارائه دهند باید هزینه بیشتری دریافت کنند (نسبت به حالتی که همین مطالب را به صورت تلفنی با همان مدت زمان ارائه می دهند) بنابرین از نظر هزینه در اکثر موارد مشاوره تحصیلی غیرحضوری (تلفنی) نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

اکیدا به شما توصیه می کنیم حتی الامکان از جلسات مشاوره خصوصی (یک نفره) به جای جلسات مشاوره گروهی استفاده کنید. در بعضی جلسات مشاوره گروهی که به صورت حضوری برای تعداد زیادی دانش آموز و فارغ التحصیل برگزار می گردد، نکات و مسائلی مطرح می شود که شاید بسیاری از آن ها در مورد شرایط شما صدق نکنند. همچنین در بسیاری از جلسات مشاوره گروهی، امکان طرح پرسش توسط دانش آموزان وجود نداشته و یا به علت کمبود وقت و کثرت سوالات دانش آموزان امکان طرح همه سوالات و پاسخگویی توسط مشاور فراهم نیست.

مشاور تحصیلی باید به صورت خصوصی با توجه به شرایط، روحیات و وضعیت شخص شما راهکارهای مفیدی برای پیشرفت و حل مسائل به شما ارائه دهد. متاسفانه در بسیاری از موسسات دیده شده که جلسه مشاوره حضوری یک دانش آموز یا فارغ التحصیل کنکوری به علت مشغله مشاور یا تعطیلی یا سایر علل با چند دانش آموز و فارغ التحصیل دیگر به صورت مشترک برگزار شده که در عمل جلسه ای چندان مفید برای آن دانش آموز نخواهد بود.

اما در مشاوره تحصیلی تلفنی این مساله حل شده و جلسه کاملا دو نفره فقط مخصوص خود شما و مشاور شماست. در مشاوره تلفنی، می توانید وضعیت، شرایط و مشکلات درسی خود را به صورت شخصی و با جزئیات بیشتر با مشاور در میان بگذارید و از وی راه حل دریافت نمایید.

 برای ارتباط با رتبه های برتر کنکور جهت دریافت مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت و اطلاع از شرایط و هزینه ها از طریق راه های ارتباطی زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم:

 

مشاوران ما همگی از رتبه های برتر کنکور سراسری می باشند. این افراد مسیر کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته و با اصول مشاوره تحصیلی کنکور برای دانش آموزان نظام جدید و کنکوری های نظام قدیم کاملا آشنا هستند و در این زمینه تجربه دارند. قبل از پرداخت هرگونه هزینه شما مستقیما با مشاور مورد نظر خود صحبت خواهید کرد و نهایتا در صورت توافق، قبل از شروع مشاوره اصلی هزینه اعلام شده را پرداخت می نمایید. مدارک رسمی معتبر تایید هویت مشاور، تصویر کارت دانشجویی، کارنامه کنکور شامل رتبه و رشته و دانشگاه قبولی خود مشاور نیز جهت اطمینان به شما ارائه خواهد شد. همچنین کد احراز هویت مشاوران ۱۰۰ در سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱-۱-۷۲۱۳۳۶-۶۵-۳-۱ می باشد.

 

روش اول: شما می توانید نام و نام خانوادگی، پایه تحصیلی و مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت مستقیما به شماره پیامک ۱۴ رقمی مخصوص هر مشاور که در جدول بالا در کنار تصویر چهره وی درج شده است ارسال نمایید. متن پیامک و شماره تلفن همراه شما بلافاصله توسط همان مشاور دریافت خواهد شد و ایشان با شماره موبایل خود به درخواست شما پاسخ خواهند داد. سپس شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت توسط همان مشاور به شما اعلام می گردد.

روش دوم: علاوه بر این، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد.

روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت خود را به آیدی تلگرام moshaverane100_Admin@ ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مد نظر خود را نیز ذکر کنید.

علاوه بر برنامه ریزی و اخذ گزارش کار هر روز از شما، مشاور مورد نظر در زمینه های مختلف پاسخگوی سوالات شما و راهنمای شما در طی مسیر خواهد بود از جمله در زمینه روش مطالعه درس ها – منابع کمک درسی – تحلیل و ارزیابی آزمون های آزمایشی – پیشرفت در آزمون ها و افزایش تراز – برنامه ریزی – خلاصه نویسی – مرور مطالب درسی – تست زنی – جمع بندی – راهکارهای لازم برای پیشرفت تحصیلی – مشاوره انگیزشی و راهکارهای افزایش ساعت مطالعه – انتخاب رشته – کنکور مجدد و …

سال کنکور سال حساسی است و شما فرصتی برای آزمون و خطا در این سال سرنوشت ساز ندارید. از خودتان بپرسید یک سال از عمر و جوانی شما، آن هم نه یک سال معمولی بلکه یک سال سرنوشت ساز که آینده شغلی و کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، چقدر ارزش دارد؟ مشاورین گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ به عنوان دوست و همیار شما در این برهه حساس و سرنوشت ساز همراه هر روز شما خواهند بود تا در مسیر درست تلاش کنید و بعدا افسوس نخورید.

 

قبل از پرداخت هزینه، مشاور مورد نظر با شما تماس خواهد گرفت و مستقیما با ایشان صحبت خواهید کرد. طی همین تماس تلفنی، هزینه برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت به شما اعلام خواهد شد. در صورت اعلام موافقت شما با شرایط و هزینه اعلام شده، پس از پرداخت هزینه، برنامه ریزی و مشاوره اصلی شما آغاز خواهد شد.

 

ورود به فروشگاه فیلم کنکور

برای ثبت نام مشاوره تحصیلی کنکور کلیک کنید
 

 روش اول: شما می توانید «نام و نام خانوادگی + پایه تحصیلی + مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره» مستقیما به شماره پیامک ۱۴ رقمی مخصوص هر مشاور که در جدول بالا در کنار تصویر چهره وی درج شده است ارسال نمایید. متن پیامک و شماره تلفن همراه شما بلافاصله توسط همان مشاور دریافت خواهد شد و ایشان با شماره موبایل خود به درخواست شما پاسخ خواهند داد. طی اولین تماس تلفنی مشاور با شما شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت به شما اعلام می گردد.

روش دوم: علاوه بر این، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد.

روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت خود را به آیدی moshaverane100_Admin@ در تلگرام ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مد نظر خود را نیز ذکر کنید.مشاوره تحصیلی آنلاین قلم چی

کانال بهترین فیلم های آموزشی کنکور:

ورود به کانال تلگرام فیلم ها

سلام عذر میخوام
این امکانش هست که از طریق یک رشته پزشکی مثل علوم ازمایشگاهی یا فیزیوتراپی وقتی فوق لیسانس گرفتیم به یک رشته پزشکی دیگه مثل دندان پزشکی جهش زد ؟ یعنی وقتی که علوم پایه ۶ سال رو برای رشته مورد نظر گرفتیم به یک رشته دیگه پزشکی جهش زد ؟

سلام خیر اگه رتبه لازم رو کسب نکرده باشید از علوم ازمایشگاهی نمیتونید به دندانپزشکی تغییر رشته بدید.

سلام من کنکور هنر میخام بدم مشاور برا رشته هنر معرفی نکردین ممنون میشم کمک کنین

سلام مشاور کنکور هنر خانم محدثه نوربخش هستند رتبه ۷۹۴ کنکور هنر (و ۹۵۴ تجربی)

نام و نام خانوادگیتون + پایه و رشته مورد نظر + مدت زمانی که مشاوره و برنامه ریزی میخواهید رو به شماره ۱۰۰۰۲۰۳۰۴۰۵۰۷۶ پیامک کنید تا باهاتون تماس بگیرند.

سلام خسته نباشید من دیپلم فنی حرفه ای نظام قدیم هستم
میتونم کنکور تجربی شرکت کنم؟

سلام خانم غلامی برای شرکت در کنکور تجربی (یا سایر رشته های نظری) باید یکی از این مدارک رو داشته باشید: ۱- دیپلم چهار ساله نظام قدیم ۲- دیپلم سه ساله نظام جدید (نظام آموزشی ۶-۳-۳) ۳- مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم ۴- مدرک کاردانی یا مدارک دانشگاهی بالاتر

داشتن یکی از این چهار مدرک برای شرکت در کنکور تجربی کافیه

باسلام وقت بخیر :
ببخشید مزاحمتون شدم میخواستم بپرسم که من دانشجوی هوشبری ترم آخرم دانشگاه دولتی درس خوندم و میخوام بعد فارغ التحصیل شدنم دوباره کنکور بدم پزشکی قبول بشم آیا میتونم دوباره دانشگاه دولتی قبول بشم؟ یا اینکه باید شهریه بدم ممنون میشم اگه پاسخ بدبد

سلام دوست عزیز در صورت قبولی در کنکور تجربی میتونید بدون نیاز به پرداخت شهریه پزشکی روزانه بخونید.

سلام من پشت کنکور نظام جدید دوازدهم تجربی هستم.
چند سال میتونم پشت کنکور بمونم؟
ایا فقط همین یکسال را میتونم بمونم برای کنکور ۹۹؟

سلام جناب حیدری اگر کارت معافیت دائم از خدمت سربازی داشته باشید محدودیتی برای پشت کنکور موندن ندارید. اما اگر خدمت سربازی پیش رو دارید بستگی به این داره که متولد چه ماه و سالی هستید (برای اینکه مشخص بشه از چه تاریخی مشمول خواهید بود) و همچنین تاریخ پایان اعتبار گواهی معافیت تحصیلی شما چه زمانی هست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع بهتره به سازمان نظام وظیفه عمومی یا پلیس بعلاوه ۱۰ مراجعه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ورود به کانال تلگرام فیلم ها

تحریریه ایران مشاوره ۲۴۶ نظرها

کنکور سراسری و مسائل مربوط به آن، در چند دهه اخیر به شدت مورد توجه و نگرانی دانش آموزان قرار دارد که عمدتا خانواده ها نیز با این مسئله همراه می شوند. از این رو هر فرد در دوره دانش آموزی خود، به دنبال راهی است که به سرعت به اهداف و مقاصد خود در این راستا، برسد اما همچنین در این بین افراد زیادی هستند که خود را گرفتار سردرگمی می یابند و نا امیدی بر آن ها چیره می شود.مشاوره تحصیلی آنلاین قلم چی

بزرگ ترین و اولین قدم در این راه پر فراز و نشیب اعتماد و اتکا، به صفر تا صد توانایی های بالقوه و بالفعل خود است. دومین گام دستیابی به موفقیت در کنکور، داشتن یک نقشه راه و چراغ هایی است که با ایجاد انگیزه و هدف گذاری واقع بینانه، ناجی شما در شرایط سخت و اصطلاحا پر چاله چوله کنکور باشند. بر خلاف تصور اکثر دانش آموزان، دستیابی و فتح قله موفقیت در کنکور کاملا امکان پذیر است و تنها نیاز به اسبابی است که آگاهی بخش تمام گره های راه پیش رو باشند. یکی از مهم ترین اسباب یاری دهنده در این مسیر، برنامه ریزی درسی صحیح و هدفمند است.بدون شک نمی توان یک برنامه ریزی ثابت را به همه ی داوطلبان پیشنهاد کرد زیرا شرایط و امکاناتی که در اختیار داوطلبان وجود دارد، متفاوت است و با توجه به آنکه میزان توانمندی و بهره هوشی افراد با یکدیگر فرق دارد، بنابراین برنامه ریزی کنکور هر داوطلب باید منحصر به خود او و منطبق با شرایط فردی داوطلب باشد.

برای موفقیت و پیشبرد برنامه ریزی درسی خود، حتما از جدول زمان بندی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از کتاب های کمک آموزشی غیراستاندارد نه تنها کمکی به پیشرفت و یادگیری شما نخواهد کرد بلکه با سوالات غیراستاندارد، سردرگم و مضطرب خواهید شد. همچنین استفاده از منابع کمک آموزشی متعدد، تنها باعث دگرگونی و آشفتگی ذهن شما خواهند شد. بنابراین توصیه می شود پس از تسلط کامل بر مباحث کتاب درسی، با استفاده از یک منبع کمک آموزشی استاندارد، مطالب خوانده شده را در ذهنتان تثبیت نمایید.

همچنین شما داوطلبان عزیز می توانید برای دریافت برنامه ریزی درسی و کنکوری با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

هر داوطلب، قبل از هر چیزی باید سوال هایی را برای خود مطرح نموده و به پاسخ آن ها بپردازد به طوری که سقف آمال و آرزو های خود را مشخص نماید برای مثال، بدین صورت که قصد تحصیل در چه رشته ای و در چه دانشگاهی را دارد؟ و در نهایت علاقه مند به اشتغال در چه زمینه ای است؟ و دلیل او از انتخاب این رشته یا این حرفه چیست؟ بسیار مهم است که در این مُباحثه ذهنی، فرد کاملا با خود صادق بوده و علاوه بر داشتن انتخابی همراه با آگاهی و روشن بینی، اهداف واقع گرایانه نیز داشته باشد.

اهمیت هدف گذاری، زمانی نمایان خواهد شد که فرد از میزان تلاشی که برای دستیابی به آن هدف نیاز دارد، از قبیل رتبه مورد نیاز برای قبولی و درصد مورد نیاز برای کسب آن رتبه، اطلاع کسب خواهد کرد.

همچنین لازم به ذکر است که با توجه به گروه های آموزشی مختلف ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و … دانش آموز موظف است که برنامه ریزی منحصر به فرد رشته خود را اعمال نماید و در راستای آن تلاش کند. با توجه به تنوع بالای رشته های تحصیلی در شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کار دانش، شما کاربران عزیز می توانید با استفاده از لینک دفترچه ثبت نام کنکور سراسری به تمامی رشته ها دسترسی کامل داشته باشید.

همانطور که گفتیم، برنامه ریزی مانند یک نقشه راهی است که داوطلب را به سمت هدف خود راهنمایی می کند از این رو برای طرح و ساخت آن باید دقیق و هوشمند عمل کنیم. با کسب آگاهی از رتبه، درصد، تعداد تست در طول روز، ساعات مطالعه و… می توان میزان انرژی و زمانی که لازم است برای هر درس صرف کنید را دریابید. برای سبک تر شدن کار می توانید دروس خود را به چند قسمت تقسیم کرده و در چند بازه زمانی مختلف در طول هفته به مطالعه آن بپردازید.

حال با دانستن و آگاهی از همه این موارد می توانید دروس خود را، با تنوع و نکاتی که پیش تر ذکر شد، دسته بندی کرده و در ساعات مختلف روز جای دهید. ساعت خواب، استراحت، بیدار شدن، نهار و شام خوردن، امور متفرقه و… را با برنامه ریزی، به اصول استاندارد نزدیک کنید. همچنین در نظر گرفتن زمان کوتاهی در برنامه خود، برای جبران وقت های تلف شده و انعطاف برنامه، نکته ای قابل ذکر است.

برای شروع برنامه ریزی و داشتن یک برنامه مفید، اطلاع از نحوه مطالعه صحیح امری الزامی است. مطالعه کنکور بسیار بی شباهت به مطالعه روزمرّه و تشریحی است. در مطالعه کنکوری تمام نکات، مطالب ریز و درشت، اصلی و پاورقی و موارد کمتر اشاره شده، بسیار مهم هستند و از هیچ مطلبی سرسری و بدون تفهیم کامل موضوع، گذر نخواهید کرد. اشتباه دیگری که اکثر دانش آموزان دچار می شوند، رجوع به کتاب های کمک درسی گوناگون، بدون مطالعه اولیه کتاب درسی خود است در صورتی که شرط لازم و اولیه، برای موفقیت در تست های کنکور، تسلط به مباحث کتاب درسی است.

آزمون های آزمایشی، تداعی کننده فضا و جو کنکور سراسری و آشنایی نسبی دانش آموز، با نحوه تست زنی و حل سوالات زمان دار می باشد و همچنین این آزمون ها، اطلاعات درسی مطالعه شده، در طول بازه های زمانی کوتاه یا بلند داوطلب را به چالش کشیده و به داوطلب این شانس را داده تامطالعات خود را مورد ارزشیابی دقیق قرار دهد.

آزمون های آزمایشی گاج

آزمون های آزمایشی گزینه دو

آزمون های آزمایشی قلمچی

آزمون های آزمایشی سنجش

از بین سهمیه های کنکور سراسری، سهمیه مناطق و سهمیه رزمندگان و ایثارگران مهم ترین می باشند که به اختصار به شرح هر یک خواهیم پرداخت.

مناطق کشور بر اساس امکانات آموزشی به سه منطقه 1، 2 و 3 تقسیم بندی می شوند و داوطلبان با توجه به منطقه خود شامل یکی از این سهمیه ها می باشند. مراکز استان ها مانند تهران، مشهد، اصفهان جز منطقه 1، شهر ها و شهرستان ها جز منطقه 2 و روستا ها و مناطق محروم در منطقه 3 دسته بندی می شوند. هر یک از رشته های دانشگاهی دارای ظرفیتی هستند که این ظرفیت بین سهمیه های مختلف تقسیم می شود.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران به دو دسته سهمیه 5 درصدی و 25 درصدی تقسیم بندی می شود، بدین صورت که جانبازان 25 درصد و پایین تر و همسر و فرزندان آن ها، رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه، همسر و فرزندان آن ها، جز سهمیه 5 درصدی و آزادگان و فرزندان و همسران آنان، فرزندان و همسران شهدا، جانبازان بالای 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها، جز سهمیه 25 درصدی می باشند و به ترتیب 5 و 25 درصد ظرفیت رشته محل ها به این داوطلبان اختصاص دارد. برای استفاده از سهمیه خود باید با مراجعه به سازمان های ذیربط، کد پیگیری 12 رقمی را دریافت نمایید و آن را در فرم ثبت نام درج کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از تاثیر سهمیه مناطق، ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا و رزمندگان در کنکور سراسری بر روی لینک کلیک کنید.

زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 از اواخر بهمن ماه آغاز می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت sanjesh.org و واریز هزینه، ثبت نام خود را انجام دهند. مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری که چند روز قبل از شروع ثبت نام در سایت سنجش قرار داده می شود، باعث می شود از کلیه اطلاعاتی که لازم است بدانید، مطلع شوید بنابراین قبل از اقدام به ثبت نام حتما این دفترچه را بررسی کنید. در صورت تمایل به دریافت مشاوره تحصیلی کنکور با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هابرنامه ریزی کنکور سراسری مشاوره تحصیلی

3 روز پیش

3 روز پیش

4 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مشاوره تحصیلی آنلاین قلم چی

درود بر شما من دیپلم تجربی سال ۸۹ با پیش دانشگاهی رو دارم.الان میخوام کنکور سراسری هنر شرکت کنم.نمیدونم باید کتابای هنر نظام جدیدو بخونم یا نظام قدیمو 🙁

با سلام و درود. با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، جهت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ می بایست از منابع و مباحث نظام جدید استفاده نمایید.

سلام و خسته نباشید من یک دانش اموز پشت کنکور سال ۹۸ هستم و اینکه امسال میخوام که کنکور ۹۹ بدهم میخواستم بدونم اگه من از الان شروع کنم و بکوب بخونم ایا میتونم در رشته پرستاری قبول بشم ایا امیدی هست لطفا کمکم کنید ممنون میشم راهنمایی ام کنید

با سلام، قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه به عوامل مختلفی از جمله میزان معدل، مباحث مطالعه شده، استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب و… بستگی دارد. پیشنهاد می شود با توکل برخدا، امید، انگیزه بسیار و اراده قوی، با جمع بندی و تست زنی صحیح مباحث در زمان باقی مانده، نهایت تلاش خود را برای کسب رتبه لازم در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ داشته باشید.

سلام آیا من با مدرک دیپلم طراحی دوخت هنرستان میتونم وارد رشته کارشناسی طراحی لباس بشوم ؟؟ برای شرکت در کنکور سراسری هنر دیپلم من کافیه یا باید پیش دانشگاهی بگذرونم؟؟ ممنون میشم جواب بدین

با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۳۹۹، در صورتی که شما دارای مدرک دیپلم نظام جدید (۳-۳-۶) فنی و حرفه ای و یا کار و دانش باشید، می توانید دز آزمون سراسری گروه هنر ثبت نام انجام دهید، لازم به ذکر است در صورتی که شما قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های سراسری را داشته باشید، می بایست علاوه بر آزمون کتبی، در آزمون عملی رشته طراحی لباس نیز شرکت نمایید.

سلام خسته نباشید ، من سال ۹۲ کارشناسی ناپیوسته نرم افزار کامپیوتر گرفتم ، الان به دلایلی میخوام مدرک معماری بگیرم ، برای شرکت در کنکور معماری باید چیکار کنم؟ ایا نیاز به دیپلم معماری هست؟ چون من دیپلم فنی حرفه ای دارم! ایا میتوانم در کنکور سال ۱۴۰۰ شرکت کنم یا خیر؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام، چنانچه تمایل به شرکت در آزمون سراسری داشته باشید، نیازی به اخذ مدرک دیپلم معماری ندارید و می توانید با مدرک کاردانی خود در آزمون شرکت کرده و پس از قبولی در رشته و واحد دانشگاهی موردنظر به تحصیل بپردازید. لازم به ذکر است درصورتی که دارای منعی از سوی نظام وظیفه نباشید، امکان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ را خواهید داشت.

باسلام من دانشجوی ترم اخر ارشد از دانشگاه روزانه هستم و مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی بنده از رشته علوم تجربی میباشد،میخواستم بدونم میتونم کنکور انسانی شرکت کنم ؟ یا باید مدرک پیش دانشگاهی رشته انسانی رو هم داشته باشم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

با سلام، مطابق با قوانین وزارت علوم، شما با داشتن مدرک تحصیلی مذکور منعی از بابت شرکت در آزمون سراسری و گروه آزمایشی علوم انسانی نخواهید داشت.

سلام من سال ۹۶ دیپلم تجربی نظام قدیم گرفتم ودیگه ادامه ندادم و پیش دانشگاهی نگرفتم والان میخام کنکور ۱۴۰۰انسانی بدم باید چکار کنم؟ ایا باید کتاب های پیش دانشگاهی نظام قدیم رو بخونم یا دوازدهم جدید؟

با سلام. شما برای شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ می بایست مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید. انتخاب سوالات کنکور سال ۱۳۹۹ به صورت انتخابی بوده اما در حال حاضر برای انتخاب نوع سوالات آزمون سال ۱۴۰۰ اطلاعیه ای وجود ندارد.

سلام.ببخشید من رشته کامپیوتر هستم و خوزستانم…میخاستم ببینم اگه دانشگاهی که مدنظرم هست قبول نشدم میتونم دانشگاه آزاد تهران برای کامپیوتر ثبت نام کنم؟؟ الان هم سال دوازدهم هستم

با سلام. بله شما می توانید از طریق کنکور سراسری و از طریق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد از کسب پذیرش نهایی در هر یک از رشته های مورد علاقه ثبت نام نهایی خود را انجام دهید.

سلام وقتتون بخیر من دانشجوی دانشگاه دولتی روزانه هستم میخواستم ببینم میتونم بعد از انتخاب رشته از دانشگاه انصراف بدم

با سلام. دانشجویان دوره های روزانه برای شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ می بایست تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ انصراف خود را ثبت می کردند تا مجاز به شرکت در کنکور سراسری باشند.

سلام وقتتون بخیر ما کد ۱۲ رقمی رو از سایت ارتش گرفتیم برای اعمال این سهمیه که ایثارگر هست باید تو کنکور کدوم بزنیم؟ یکیم اخر هفته اردیبهشت برای ویرایش کنکور وقت میدن تو اون مشخص میشه که سهمیه تایید شده یا نه ؟

با سلام ، شما می بایست مطابق با شرایط خود و ارگان مربوطه در قسمت اعمال سهمیه بند مدنظر را علامت بزنید ، چنانچه سوابق ایثارگری شما مورد تایید ارگان باشد در زمان نام نویسی مشکلی به وجود نخواهد آمد ، ولیکن به طور کلی سهمیه می بایست به تایید ارگان برسد.

سلام من دانشجوی دانشگاه آزاد هستم می خواستم ببینم می تونم اول کنکور ۱۴۰۰ رو بدم و بعد از اعلام نتایج دوم از دانشگاه انصراف بدم

باسلام و درود. دانشجویان دانشگاه های شهریه پرداز، می توانند در کنکور مورد نظر خود شرکت کنند و پس از کسب قبولی نهایی، انصراف خود را در دانشگاه اولیه ثبت نمایند.

باسلام. دانشجویان دانشگاه های شهریه پرداز، می توانند در کنکور مورد نظر خود شرکت کنند و پس از کسب قبولی نهایی، انصراف خود را در دانشگاه اولیه ثبت نمایند.

سلام من سال۹۸ کنکور ریاضی شرکت کردم و روزانه قبول شدم چه سالی میتونم کنکور تجربی شرکت کنم تا روزانه قبول شم؟

باسلام و درود. شما حق شرکت کردن در کنکور ۱۴۰۰ را دارا می باشید و به صورت کلی دانشجویان دانشگاه های روزانه در مقطع کارشناسی، پس از کسب قبولی در دوره ی روزانه؛ ۱ سال از انتخاب این دوره محروم می باشند.

با سلام من دیپلم ریاضی دارم آیا میتونم کنکور تجربی آزمون بدم، یا اول باید دروس تجربی رو امتحان بدم بعد برم کنکور بدم؟؟

با سلام. شما با داشتن مدرک دیپلم رشته ریاضی نظام جدید (۳-۳-۶) و یا دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم می توانید در کنکور رشته تجربی شرکت کرده و نیازی به داشتن مدرک دیپلم تجربی نمی باشد.

سلام خسته نباشید من پشت کنکوریم بنظرتون اگه از امروز شروع کنم میتونم پزشکی شیراز قبول شم البته تا حالام مطالب زیادیو خوندم ولی جدی نبودم از امروز میخوام جدی شروع کنم پایمم قویه . باسپاس

با سلام با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ ، شما می بایست با توکل بر خدا و تکیه بر تلاش و پشتکار خود ، مطالعه خود را با یک برنامه ریزی مناسب جهت جمع بندی مباحث شروع کنید . لازم به ذکر است استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب و پایبند بودن به برنامه ریزی خود ، کمک شایانی به شما می کند تا در رشته و دانشگاه دلخواه ادامه تحصیل داشته باشید .

سلام و عرض ادب! سوالی داشتم که شدیدا به پاسخگوییتون نیازمندم! کسی که کنکور ۹۶ جزو سهمیه ۵٪ ایثارگری بوده، اما انتخاب رشته نکرده! سال ۹۷ مجددا با سهمیه ۵٪ در کنکور شرکت کرده و رشته دوره شبانه آورده، ثبت نام هم کرده اما انصراف داده! سال ۹۸ مجددا با سهمیه ۵٪ کنکور داده اما انتخاب رشته نکرده! حالا برای کنکور ۹۹ میتونه بازم از سهمیه ۵٪ استفاده کنه یا خیر؟! خواهشمندم در اسرع وقت پاسخ بدید! با تشکر.

با سلام. برای شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ شما می توانید سهمیه مورد نظر را مجددا اعمال کرده و با کسب رتبه و تراز مناسب برای دانشگاه و رشته مورد نظر انتخاب رشته انجام دهید.

سلام خسته نباشید ایا میشه همزمان دو کنکور داد و برای هر دو انتخاب رشته کرد مثلا یکیو دانشگاه دولتی خوند یکیو ازاد با پرداخت شهریه؟؟سپاس

با سلام ، شما به صورت همزمان می توانید در یکی از گروه های آزمایشی علوم تجربی ، ریاضی ، علوم انسانی و هنر و زبان های خارجی در آزمون سراسری شرکت نمایید.لازم به ذکر است درصورت تمایل به تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی در صورتی که رشته اول را در دانشگاه سراسری پذیرفته شده باشید ، در رشته دوم چنانچه از طریق مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد و یا پیام نور پذیرفته شوید می توانید به تحصیل همزمان بپردازید.

سلام خسته نباشید رشتم انسانیه تبریز اگه بخوام به حسابداری قبول بشم کدوم درس رو باید بهتر بزنم

سلام ، با توجه به اینکه رشته مورد علاقه شما در زیرگروه سوم گروه علوم انسانی قرار دارد ، شما می بایست برای مطالعه دروسی همچون ( ریاضی و اقتصاد ) که دارای ضریب بالاتری می باشند ، زمان بیشتری برای مطالعه درنظر بگیرید . لازم به ذکر است مرور فراوان مباحث و دقت و تمرکر در زمان مطالعه رمز موفقیت شما در آرمون می باشد .

سلام من دانش آموز سال دوازدهم رشته ی تجربی هستم میخواستم ببینم به رشته ادبیات دانشگاه ازاد میتونم بدون کنکور برم؟

با سلام ، درصورتی که رشته زبان و ادبیات فارسی در واحد دانشگاهی مدنظر براساس سوابق تحصیلی ارائه شود ، شما می توانید در این مرحله نام نویسی کنید و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام وقتتون بخیر .من ازمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۸ دانشکده فنی و حرفه ای روزانه قبول شدم میخوام کنکور سراسری ۹۹ شرکت کنم الان با توجه به اینکه تا تاریخ ۲۵ اسفند فرصت انصراف هست و به دلیل بیماری کرونا دانشگاه تعطیل شده چه کاری میتونم انجام بدم که دوره روزانه کنکور ۹۹ مجاز بشم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

با سلام . شما می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست خود را مبنی بر تمدید مهلت ثبت انصراف ارسال کنید تا با توجه به شرایط موجود در صورت امکان مهلت ثبت انصراف تمدید گردد.

سلام من یه سوال داشتم من یازدهم تجربی هستم برای تعطیلات نوروز یازدهم رو تموم کنم یا دهم رو مرور ویا دوازدهم رو شروع کنم

با سلام ، با توجه به اینکه شما در حال تحصیل در پایه یازدهم می باشید . پیشنهاد می شود در ایام نوروز در کنار استراحت و تفریح ، زمانی را جهت مرور دروس عمومی و اختصاصی پایه یازدهم و نکات مهم بعضی دروس پایه دهم مانند ( زیست شناسی و شیمی ) اختصاص دهید . لازم به ذکر است استفاده از برنامه ریزی مناسب و در نظر گرفتن زمان بیشتر برای دروسی که دارای اهمیت می باشند و استفاده از روش های صحیح خلاصه نویسی و نکته نویسی دروس ، کمک شایانی در جمع بندی مباحث به شما خواهد کرد .

سلام من متولد ۴۲ام. دیپلم تجربی دارم. به رشته های حقوق، فقه و رشته هایی که با قانون سروکار داره علاقه دارم. با توجه به این که این که مدت زمان زیادی فاصله افتاده و دروس انساسی رو هم نخوندم به نظرتون تو کدوم رشته شانس قبولی دارم و کدوم درس ها مطالعه ش راحت تره؟ برای کنکور سال بعد میخوام شرکت کنم. حدودا بیشتر از یک سال وقت دارم. با تشکر

با سلام ، با توجه به اینکه رشته های مورد علاقه شما در زیرگروه اول گروه علوم انسانی قرار دارد ، می بایست زمان بیشتری برای مطالعه دروسی مانند ( زبان و ادبیات فارسی ، زبان عربی ، فلسفه و منطق و … ) که دارای اهمیت بالاتر هستند در نظر بگیرید . در مقایسه دو رشته ذکر شده ، از لحاظ واحد های درسی تفاوت چندانی باهم ندارند ، و پذیرش در رشته حقوق نسبت به رشته فقه و حقوق اسلامی دشوارتر می باشد . شما با داشتن برنامه ریزی صحیح ، تهیه منابع کمک آموزشی مناسب و تلاش و پشتکار مستمر جهت مطالعه مطالب ، می توانید در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود مشغول به تحصیل شوید .

سلام من رشته ی تربیت بدنی از شاخه ی فنی و حرفه ای هستم و در آزمون سراسری رشته ی انسانی را انتخاب کرده ام. میخواهم بدانم که دانشگاه های سراسری از هر کدام از رشته های نظری چه تعداد دانشجو در رشته ی علوم ورزشی و تربیت بدنی میپذیرند و شانس من در کدام رشته ی نظری بیشتر است؟

با سلام ، شما برای دریافت پاسخ سوال خود می بایست در انتظار انتشار دفترچه های انتخاب رشته سال ۱۳۹۹ باشید . و در حال حاضر با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته کنکور می توانید از طرفیت دانشگاه ها در رشته مورد نظر مطابق با آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ مطلع شوید .

سلام آیا میتوان در هر شهری کنکور داد؟؟؟

با سلام ، مکان و حوزه امتحانی شما جهت شرکت در آزمون سراسری مطابق با آدرس محل سکونت که در زمان ثبت نام قید نموده اید اعلام خواهد شد.

سلام من امسان کنکو دارم و میخوام دامپزشکی بخونم حداکثر رتبه ای که دانشگاه تهران قبول میکنه تا چند است؟ درصد هام باید چه جوری باشه؟

سلام با توجه به نامشخص بودن سهمیه ثبت نامی ، آخرین رتبه قبولی رشته دامپزشکی در دانشگاه تهران دوره روزانه در سهمیه منطقه یک حدود ۱۰۰۰ الی ۱۸۰۰ ، سهمیه منطقه دو ۲۰۰۰ الی ۲۵۰۰ و در سهمیه منطقه سه حدود ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ در نظر گرفته می شود . لازم به ذکر است در صورتی که میانگین درصدهای دروس عمومی و اختصاصی شما بالانر از ۵۰ درصد باشد ، احتمال قبولی شما بالاتر می رود . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به نرم افزار تخمین رتبه کنکور مراجعه نمایید .

سلام خسته نباشید یه سوال دارم من فارغ التحصیل نظام جدید منطقه ۳ اگه از الان واسه کنکور ۹۹ بخونم میتونم فوریتهای پزشکی قبول شم البته از صفر نه ولی خوب نخوندم؟؟؟

ممنون میشم به جیمیلم پاسخ بدید

با سلام ، با در نظر گرفتن سهمیه ثبت نامی شما ، در صورتی که برنامه ریزی مناسبی برای مطالعه دروس داشته باشید ، و زمان بیشتری را برای مطالعه دروسی که دارای اهمیت هستند از جمله : زیست شناسی ، شیمی ، ادبیات فارسی و … اختصاص دهید . احتمال پذیرش نهایی در رشته مورد نظر بالاتر می رود . شرکت در آزمون های آزمایشی و تهیه بهترین منابع کمک آموزشی نیز در طی مسیر موفقیت کمک شایانی به شما خواهد کرد .

با سلام. من میخوام تو کنکور ۹۹ رشته تجربی شرکت کنم. اگه فقط یک درس با ضریب بالا مثلا زیست رو حدود ۹۰ بزنم و بقیه رو جواب ندم رتبم حدودا چند میشه. با تشکر

سلام ، شما می بایست با مطالعه دروسی که دارای اهمیت وضریب بالاتری هستند ، درصد دروس خود را افزایش دهید . لازم به ذکر است که با توجه به سهمیه ثبت نامی در آزمون سراسری ، با تمرکز بر روی یک درس احتمال قبولی شما در رشته و دانشگاه مورد نظر کمتر خواهد بود .

سلام دروس عمومی کنکور انسانی فرقی داره با دروس عمومی تجربی دارن یا نه؟ اگه فرقی دارن میشه لطف کنین و بگین چه تفاوت هایی بینشون هست چون من کتاب های عمومی تجربی دارم میخواستم ببینم اگه از اونا بخونم مشکلی پیش میاد یا نه؟

با سلام. دروس عمومی در تمامی رشته های کنکور سراسری مشترک می باشند و تفاوتی در دروس عمومی رشته انسانی و تجربی وجود ندارد. شما می توانید دروس عمومی را با کتاب های موجود از رشته علوم تجربی مطالعه کنید.

سلام دیپلم تجربی دارم میخوام کنکور انسانی بدم و دانشگاه فرهنگیان قبول بشم از چند نفر پرسیدم گفتن میتونی کنکور انسانی بدی ولی اگه قبول شی چون اون درسای دیپلم انسانی نخوندی بری دانشگاه قبولت نمیکنن میخواستم ببینم حقیقت داره یا نه اگه اینطور باشه این همه درس خوندنم یعنی هیچی؟

با سلام. بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ شما می توانید با داشتن مدرک دیپلم رشته تجربی در کنکور سراسری گروه آزمایشی خود را رشته علوم انسانی انتخاب کرده و در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی ، همچنین کسب تراز و رتبه مناسب وارد دانشگاه های فرهنگیان شوید.

سلام ببخشین من فوق دیپلم امورفرهنگی دارم میخام واسه کارشناسی در دانشگاه آزادیاپیام نور ادامه بدم ایامیتونم ؟

با سلام. در دانشگاه های پیام نور رشته ها به صورت کارشناسی پیوسته ارائه می شوند. در صورت تمایل می توانید در مقطع کارشناسی پیوسته وارد دانشگاه های پیام نور و یا دانشگاه آزاد شوید ، البته در دانشگاه های آزاد تعدادی از رشته ها به صورت ناپیوسته نیز ارائه می شوند که در صورت تمایل می توانید این دانشگاه ها را انتخاب کنید.

با سلام.در حال حاضر برای مثال میشه با دپیلم ریاضی کنکور تجربی داد. آیا این قانون تغییر میکنه؟ طوری که فقط با دیپلم تجربی بشه کنکور تجربی داد؟

با سلام.بر اساس شرایط ثبت نام سال جاری شما می توانید با مدرک دیپلم رشته ریاضی در کنکور علوم تجربی شرکت کرده و انتخاب رشته انجام دهید ، در رابطه با تغییر قانون اطلاعیه ای صادر نشده است و معمولا داوطلبان کنکور سراسری هر سال بر اساس نیاز و یا علاقه می توانند در رشته مورد نظر شرکت کنند.

سلام من دانشجوی کاردانی ایمنی کار و حفاظت از دانشگاه علمی کاربردی هستم(غیر انتفاعی )من تیر ماه میرم توی کارشناسی من که فوق دیپلم میگیرم میتونم توی کنکور ۱۴۰۰ تجربی شرکت کنم من دیپلم تجربی هم دارم من ممنوعیتی برای شرکت ندارم من نظام قدیم هستم و اینکه از دانشگاه معافیت تحصیلی دارم من متولد ۷۹ هستم

با سلام. در صورتی که موفق به کسب مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) شوید اجازه شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ را ندارید و معافیت تحصیلی شما برای مقطع کارشناسی ناپیوسته صادر می شود. شرکت در کنکور سراسری و پذیرش از دانشگاه ها برای شما تحصیل مجدد به شمار میرود و تا زمانی که خدمت سربازی را نگذرانده باشید معافیت تحصیلی در مقطع پایین تر به شما تعلق نمی گیرد.

من نظام سالی واحدی هستم ایا میتونم در نظام جدی شرکت کنم

با سلام. بله ، بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش شما می توانید به صورت انتخابی دفترچه سوالات خود را از بین نظام جدید (۳-۳-۶) و نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی انتخاب کنید. لازم به ذکر است امروز (۹۸/۱۱/۲۷) روز آخر ثبت نام می باشد.

اینجانب در کنکور سراسری ۹۵ در رشته علوم آزمایشگاهی دوره روزانه دانشگاه علوم پزشکی پذیرفته شده و در تیر سال ۱۳۹۹ فارغ التحصیل خواهم شد آیا اینجانب می توانم در کنکور سراسری ۱۳۹۹ شرکت نموده و در یکی از رشته های روزانه پزشکی – دارو سازی – دندانپزشکی دانشگاه دولتی پذیرفته شوم؟

با سلام. دانشجویان دوره های روزانه چنانچه قصد شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ را دارند می بایست تا تاریخ ۹۸/۱۲/۲۵ انصراف خود را در دانشگاه ثبت کنند. در صورت تمایل می توانید بعد از فارغ التحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ شرکت کنید.

سلام من امسال فارغ التحصیل رشته کاردانی بهداشت عمومی می شم سربازی هم نرفتم ایا امکان شرکت در کنکور۹۹را دارم؟

با سلام. آقایان تا قبل از گذراندن خدمت سربازی اجازه تحصیل در مقطع پایین تر را ندارند ، شما می توانید صرفا در یک مقطع بالاتر (کارشناسی ناپیوسته) ادامه تحصیل دهید و از شرایط معافیت تحصیلی استفاده کنید.

سلام.من هم کارشناسی هم ارشدم رو از دانشگاه دولتی گرفتم. الان فارغ تحصیل شدم. میتونم برای کنکور ۹۹ شرکت کنم.در صورت قبولی در یکی از رشته های پیراپزشکی میتونم بازم دولتی برم.

با سلام. شما می توانید در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت کنید و شرایط تحصیل مجدد در دوره های روزانه و غیر روزانه میسر می باشد.

با سلام بنده دانشحویی ترم ۸ کارشناسی هوشبری روزانه هستم و قطعا تیر ۹۹ مدرکم را خواهم گرفت و از سربازی نیز معافم ولی طرح نیروی انسانی را دارم سوالم اینست میتوانم در کنکور ۹۹ شرکت کرده و در صورت قبولی در پزشکی روزانه ثبت نام کنم ؟

با سلام ، بله ؛ مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری ۱۳۹۹ ، صفحه ۲۰ بند یکم شما می توانید خدمات موضوع این قانون را پس از اتمام تحصیل با مقطع جدید به اتمام برسانید.لازم به ذکر است درصورتی که تمایل به تحصیل رایگان داشته باشید ، می بایست به دیوان عدالت اداری درخواست ارسال کنید و درصورت موافقت این سازمان می توانید از تحصیل رایگان بهره مند شوید.

سلام خسته نباشید من ارشد میکروبیولوژی هستم میخوام امسال کنکور بدم برا رشته پرستاری یا علوم آزمایشگاهی میخواستم بدونم در صورت قبولی در دانشگاه ازاد و سراسری دروس مشترک پاس شده لحاظ میشه یا نه و اینکه مدرک چه میزان تاثیر در قبولیو داره؟

با سلام ، درصورتی که رتبه و تراز لازم جهت قبولی در رشته موردنظر را کسب نمایید می توانید به تحصیل در آن رشته بپردازید ، لازم به ذکر است تعداد دروس جهت تطبیق به مدرک تحصیلی شما و نظر واحد دانشگاهی بستگی دارد.

سلام وقت بخیر برای دانشجویانی ک دانشگاه روزانه هستن کنکور ۹۹ گقتن باید انصراف بدین دانشگاه فنی و حرفه ای جز دانشگاه های روزانس که باید انصراف بدیم یا نه؟

با سلام. اگر دانشجوی دوره روزانه دانشگاه های فنی و حرفه ای باشید برای شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ می بایست تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ انصراف خود را در دانشگاه ثبت کنید.

سلام وقت بخیر مک دیپلم فنی قدیم دارم سه ترمم حسابداری خوندم و ادامه ندادم الان میتونم کنکور انسانی شرکت کنم؟

با سلام ، با توجه به اینکه شما دارای مدرک دیپلم فنی حرفه ای نظام قدیم می باشید . برای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری نیاز به دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی دارید . همچنین پیشنهاد می شود با مطالعه مدارک ثبت نام کنکور سراسری اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید .

سلام وقت بخیر.من کارشناسی هوشبری دارم و سه سال سابقه کار.تصمیم. گرفتم کارشناسی مامایی آزاد بخونم سوالی که دارم این هست که هیچ امتیازی در کنکور ندارم ؟

با سلام ، خیر ؛ مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری ، با شرایط مذکور سهمیه ای جهت اعمال در آزمون ندارید.

سلام.وقت شما بخیر.متولد ۱۳۷۲.۸.۱۶ هستم.۲ سال سربازی هم رفته ام.در کنکور سراسری ۹۹ انسانی نام نویسی کنم.مجاز به انتخاب دانشگاه تربیت معلم یا دانشگاه علوم قضایی هستم؟

با سلام ، با در نظر گرفتن شرایط سنی ، شما مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های فرهنگیان نمی باشید ، اما شرایط سنی انتخاب رشته در دانشگاه علوم قضایی حداکثر ۲۴ سال می باشد ، و در صورت گذراندن خدمت سربازی دو سال به شرایط سنی در نظر گرفته شده اضافه می گردد . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به انتخاب رشته کنکور انسانی مراجعه نمایید .

سلام . من در دانشگاه ازاد نیمسال دوم تحصیلی رشته حسابداری ثبت نام کرده ام اما به هنر نیز علاقه دارم . میخواستم بدانم اگر کنکور هنر بدهم و در دانشگاه دولتی قبول بشوم امکان تحصیل همزمان وجود دارد یا خیر . با توجه به اینکه معدل کل دیپلمم ۱۹/۶۸ است و بسیار درسخوان هستم.

با سلام. امکان تحصیل همزمان برای دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه های آزاد در صورتی وجود دارد که رشته دوم را در واحدهای دانشگاه آزاد و یا دانشگاه های پیام نور انتخاب کنند.

سلام خواهرم رشته مدیریت اداری بوده،و خرداد گذشته دیپلم گرفته،سال دوازدهم هم داشتن الان دوست داره کنکور انسانی شرکت کنه واولویتش تربیت معلم و حقوق هست که قبول بشع امکانش هست این کنکور شرکت کنه؟ معدل نهم حدود هفده شده ولی هدایت تحصیلیش انسانی نداشته یعنی الان ک دیپلمم گرفته نمیتونه اگه لازم بشه واسه تغییررشته اقدام کنه؟

با سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ ، افرادی که دارای دیپلم نظام آموزشی جدید ( ۳-۳-۶ ) می باشند ، حتی در صورت دارا بودن دیپلم فنی حرفه ای و کار و دانش ، مجاز به ثبت نام و شرکت در کنکور یکی از گروه های اصلی شامل ( علوم تجربی ، علوم انسانی ، علوم ریاضی و فنی ) و همچنین گروه زبان و هنر نیز می باشند . پیشنهاد می شود با مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری اطلاعات تکمیلی را به دست آورید .

سلام.من سال ۹۵ پیام نور قبول شدم و تا الان حدود ۱۲ واحد اخذ کردم…فقط برای اینکه بمونیم پشت کنکور و به امید قبول شدن در رشته پزشکی …امسال من کنکور ثبت نام میکنم ب امید قبول شدن…ب فرض اگه قبول شدم و از پیام نور انصراف بدم معافیت تحصیلی به من میدن؟یاادامه معافیت تحصیلی دانشگاه پیام نور برام حساب میکنن (تا۱۴۰۱معافم) و برم دانشگاه پزشکی معافیتم ۱۴۰۱تموم شد باید برم سربازی؟ چجوری؟ یه سوال دیگه دارم من از کی باید انصراف بدم از پیام نور؟قانونی هست میگه تا قبل کنکور سال بعد باید انصراف داد این برای پیام نور صدق میکنه یعنی حدود تا بهمن یا اسفند وقت دارم برای انصراف یا نه ..منتظر باشم تا نتیجه کنکور ۹۹ بیاد بعد انصراف بدم

با سلام ، شما در صورتی که در سنوات مجاز تحصیلی خود از واحد دانشگاهی که در آن مشغول به تحصیل هستید انصراف دهید ، می توانید در آزمون سراسری ثبت نام کرده و در صورت قبولی در رشته پزشکی از معافیت تحصیلی این دوره استفاده کنید ؛ در غیر این صورت امکان استفاده از معافیت تحصیلی این مقطع را نخواهید داشت.لازم به ذکر است از زمان انصراف به مدت ۶ ماه تا یک سال فرصت دارید تا در رشته مدنظر پذیرش اخذ نمایید.

ایا میشه با دیپلم تجربی کنکور انسانی داد؟؟

با سلام. بله در صورتی که مدرک دیپلم نظام جدید و یا مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم را دارا باشید در زمان ثبت نام کنکور سراسری می توانید در گروه علوم انسانی شرکت کنید.

سلام من دوازدهم تجربی هستم و تاالان هیچ استارتی برای کنکور نزدم متاسفانه الانم توی دوراهی هستم که میتونم ازرشته ی خوبی قبول بشم اگه الان شروع کنم یا نه موقعیتشم ندارم که پشت کنکور بمونم دانش آموزم متوسطی هستم نه خیلی ضعیف نه خیلی زرنگ اگه میشه بهم کمک کنید ممنونم

با سلام , زمان شروع مطالعه برای کنکور ، بستگی به اطلاعات پایه ای شما دارد . و اگر شما هدف و اراده قوی داشته باشید . می توانید با تهیه منابع کمک آموزشی ،شرکت در آزمون های آزمایشی مناسب و مهم تر از همه پیش بردن دروس با یک برنامه ریزی صحیح ، به نتیجه دلخواه نزدیک شوید . همچنین پیشنهاد می شود در مسیر موفقیت از تجربه و اطلاعات یک مشاور بهره ببرید .

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

مشاوره تحصیلی آنلاین قلم چی
مشاوره تحصیلی آنلاین قلم چی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *