مشاوره تحصیلی تهرانپارس

 
helpkade
مشاوره تحصیلی تهرانپارس
مشاوره تحصیلی تهرانپارس


+ بیشتر …

عناوین مهم داخل مقاله

مشاوره تحصیلی به عنوان یک راهکار موثر در کنار دانش آموز و دانشجو خواهد بود. مشاوران تحصیلی می‌توانند در این مدت با کمک دانش آموزان و یا دانشجو، با درک نیازها و تعیین منابع در دسترس، دانش آموز و یا دانشجو را به اهدافش برساند. والدین هم می‌توانند از تمام برنامه‌ها و پیشرفت‌های دانش‌آموز و از رابطه مشاوره‌ای بین مشاور متخصص و دانش آموز خود مطلع شوند. مرکز مشاوره کیمیا (شعبه دوم اکسیر در شرق تهران) خدمات مشاوره تحصیلی ارائه می‌دهد.

مشاوران تحصیلی می بایست با تکیه بر توانایی و تخصص‌شان، روابطی مستحکم با کادر اداری، آموزشی، دانش آموزان و والدین آنها ایجاد کنند، روابطی که باعث ایجاد حس اعتماد و نزدیکی میان آنها شود. تا هم دبیران و دانش آموزان، مشاور را محرم اسرار خود دانسته و مشکلاتشان را براحتی با وی در میان بگذارند و هم معلمانی که با دانش آموزان مشکل ساز مواجه هستند، بتوانند به روی کمک مشاور مدرسه حساب ویژه ای باز کنند. در واقع مشاوران تحصیلی، رابطی بین دانش آموزان و منابع اجتماعی که موجب بهبود موفقیت می‌شود، می‌باشند.

با برنامه‌ریزی‌های علمی که مشاوره تحصیلی به شما می‌دهد تبدیل به یک محصل واقعی با یک آینده روشن خواهید شد. بنابراین شما می‌توانید طبق آن راهکارها برای آینده خود تصمیمات خوبی بگیرید. هرجایی که احساس کردید برنامه‌ریزی‌ها و راه‌حل‌ها اشتباه است اعلام کنید و به سراغ راه حل بعدی بروید. در نهایت همه تصمیمات را شما باید بگیرید.

به گفته روانشناسان متخصص در زمینه تحصیل و مشاره تحصیلی در مرکز مشاوره کیمیای زندگی (شعبه اکسیر در شرق تهران)، هر آدمی از توانایی بالقوه  و استعداد خاصی برخوردار است که کافی ست به موقع و درست به شناخت و تقویت آن بپردازیم.مشاوره تحصیلی تهرانپارس

می‌توان گفت یک مشاور تحصیلی خوب در اصل باید یک مشاور روانشناس ماهر باشد زیرا شناسایی توانایی و تقویت استعدادهای فردی مبحث و مرحله مهمی است که ما در بخش مشاوره تحصیلی مرکز روانشناسی اکسیر به تمامی این ابعاد می‌پردازیم.

مقاله مرتبط: مرکز مشاوره تحصیلی شرق تهران

مقاله مرتبط: مرکز مشاوره تحصیلی در تهران

مشاوره‌ تحصیلی در زمینه‌ انتخاب رشته و راهنمایی شغلی

مشاوره تحصیلی در زمینه‌ بررسی افت تحصیلی

مشاوره تحصیلی در زمینه‌ مطالعه و حافظه

برنامه ریزی درسی

انتخاب رشته برای کنکور

انتخاب رشته برای سال اولی‌های دبیرستان

مشکلات درسی مانند استرس، اضطراب امتحان، افت تحصیلی، نداشتن انگیزه و علاقه

ارائه روش‌های صحیح مطالعه

اختلالات یادگیری (خواندن ، نوشتن، دیکته نویسی و ریاضی)

مشاوره تحصیلی در زمینه‌ کاهش اضطراب امتحان

شامل هوش، توجه و دقت، انگیزه، هیجانات و آشفتگی‌های عاطفی و نارسائی‌های جسمی.

شامل روابط خانوادگی، فقر مالی و اقتصادی، فقر فرهنگی والدین، فقدان والدین یا والد .

شامل شیوه تدریس معلم، برنامه درسی مدرسه، پیش داوری معلم، شرایط فیزیکی کلاس، ارزیابی‌های نادرست معلمان از عملکرد دانش آموزان، پایین بودن نسبت معلم به دانش آموزان، کمبود معلم مجرب، آموزش دیده و علاقه مند به تدریس و تحت پوشش قرار نگرفتن دانش آموزان واجب التعلیم.

شخص دوست دارد همیشه جزو برترین‌ها باشد.

شخص به خاطر مطالعه ناكافی و یا برنامه ریزی منظم یا ضعف بنیه علمی دچار اضطراب می‌شود.

تذكرات مكرر والدین برای مطالعه بیشتر فرزند، او را دچار اضطراب می‌كند.

گاهی اوقات والدین مستقیماً چیزی درباره اضطراب امتحان نمی‌گویند، اما خودشان در زندگی مضطربند. فرزند اضطراب والدین را درونی كرده و روی مسئولیت اصلی خویش یعنی درس خواندن متمركز می‌كند.

دانش آموزی كه در كلاس یا بین اقوام و دوستان خود، نوعی احساس رقابت با آنان دارد.

سخت گیری و مقررات سخت و نامطلوب سر جلسه امتحان، این كه معلم و ناظر امتحان با بیان مطالبی یا مقرراتی اضطراب را در دانش آموز ایجاد می‌كند.

والدینی كه فرزند خویش را با دیگران مقایسه می‌كنند و یا تاكید بر موفقیت دیگران و ضعف فرزند خویش دارند.

والدینی كه پاداش یا امكان مناسبی را به شرط كسب نمرات برتر (بیست) به فرزند خویش می‌دهند، احساس از دست دادن پاداش در نظر گرفته شده نوعی اضطراب برانگیز است.

شیوع اختلالات یادگیری در میان کودکان مدرسه‌ای، در زمینه‌های آکادمیک خواندن، نوشتن و ریاضی ۵ تا ۱۵ درصد است. این رقم در فرهنگ‌ها، جوامع و زبان‌های مختلف متفاوت هست. اختلالات یادگیری درواقع مختص به یک یا چند حوزه‌ یادگیری هستند مثل خواندن، ریاضیات و نوشتن.

مقاله مرتبط: نشانه‌های اولیه اختلالات یادگیری

مقاله مرتبط: اهمیت درمان زودهنگام اختلالات یادگیری

مقاله مرتبط: کلینیک اختلالات یادگیری

مشکلات خواندن، حساب کردن، جداول، فرمول­ ها، تصاویر

مشکلات موجود در مدرسه همواره از ناتوانی یادگیری ریشه نمی‌گیرند. اضطراب، افسردگی، رویدادهای استرس­ زا، آسیب هیجانی، و سایر شرایطی که روی تمرکز تاثیر می­‌گذارند، یادگیری را با چالش مواجه می­‌سازند. به علاوه بیشتر اوقات، ADHD و اوتیسم با ناتوانی‌های یادگیری هم­ زمان رخ می‌دهند یا با آن اشتباه گرفته می­‌شوند.

مشاوره تحصیلی تهرانپارس

[email protected]

[email protected]

کسب و کار خود را در بهترینو ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

با فعالسازی تبلیغات تعداد بازدید‌های روزانه خود را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید!

مرکز مشاوره تهرانپارس! طبیعی است که هر فردی اگر نیاز به خدمتی داشته باشد، در محله خود به دنبال آن بگردد. شاید شما هم به دنبال مشاور خوب در تهرانپارس یا مرکز مشاوره خانواده در تهرانپارس و یا مرکز روانشناسی کودک در تهرانپارس باشید، اما یک متخصص روانشناسی یا به طور کلی خدمات مشاوره و روانشناسی خوب چیزی نیست که بتوان آن را مانند سایر خدمات در همه جا یافت.

امروز قصد داریم مرکز روانشناسی ذهن آرا تخصصی ترین مرکز روانشناسی در تهران، را به شما عزیزان معرفی کنیم. مرکز روانشناسی ذهن آرا واقع در قلهک است، اما کیفیت خدمات و متخصصین زبده عاملی شده است که بسیاری از افراد از سایر محله های تهران از جمله تهرانپارس و نارمک و حتی سایر شهرهای کشور مراجعه کننده ما باشند.

مزیت هایی که باعث می شوند که یک مراجع علاوه بر دوری راه مرکز ذهن آرا را ترجیح دهد عبارتند از:مشاوره تحصیلی تهرانپارس

هنگامی که برای مشکل خاصی به روانشناس مراجعه می‌کنید، باید مطمئن باشید که درمانگر شما آموزش‌های لازم را در حوزه تخصصی خود دریافت کرده است. در یک مرکز روانشناسی حضور افراد آموزش دیده و تحصیل‌کرده ضرورت دارد. هم‌چنین حضور افراد متخصص در حوزه‌های مختلف به یک مرکز این امتیاز را می‌دهد که بتواند در زمینه‌های مختلف به مراجعان خود خدمت رسانی کند. حضور روانشناسان بالینی، متخصصان در حوزه کودک و نوجوان، خانواده، ازدواج، مشاوران تحصیلی و… در یک مرکز مشاوره منجر به افزایش کارایی آن خواهد شد.

قرار گرفتن تجربه در کنار تخصص میزان بازدهی درمان را تا حد زیادی بالا خواهد برد. توجه داشته باشید که  هیچ کدام از این دو مورد به تنهایی کافی نیستند اما وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند میزان رضایت و موفقیت در درمان بالا خواهد رفت. تحقیق در مورد میزان تجربه کاری یک مرکز مشاوره و کادر آن به شما در داشتن انتخاب درست کمک بسیاری خواهد کرد.

ممکن است برخی از مراکز بدون داشتن مجوز قانونی، به ارائه خدمات روان درمانی بپردازند. در حالی که انجام خدمات تشخیصی و درمانی در حوزه روانشناسی نیازمند مجوز و اخذ پروانه فعالیت از سازمان نظام روانشناسی یا سازمان بهزیستی کشور است.

نوع خدمات درمانی که در یک مرکز مشاوره ارائه می‌شود، آن را از سایر مراکز ممتاز می‌کند. درمانگران در مراکز مشاوره باید از نظر علمی مطابق علم روز باشند و از روش‌های نوین درمان انواع اختلالات روانی، آگاهی داشته باشند. درمان‌هایی نظیر درمان شناختی-رفتاری، روان پویشی کوتاه مدت و طرحواره درمانی از جمله روش‌های رایجی هستند که در مراکز مشاوره ارائه می‌شوند.

در درمان برخی از اختلال‌ها نظیر اختلال بیش فعالی روش‌های خاصی نظیر بیوفیدبک و نوروفیدبک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش‌ها به دستگاه‌های خاصی نیازمندند و درمانگران برای استفاده از آن‌ها باید آموزش‌های لازم را دیده باشند. وجود این تجهیزات در یک مرکز مشاوره می‌تواند امتیازی برای آن محسوب شود. هم‌چنین وجود تست‌های روانشناسی که در تشخیص اختلالات روانی و تخمین ضریب هوشی افراد به کار می‌روند در یک مرکز مشاوره ضرورت دارد.

ممکن است همه افراد دسترسی به مرکز مشاوره مورد نظر خود را نداشته باشند. اگر در کنار خدمات مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی و آنلاین نیز در دستور کار مرکز مشاوره قرار داشته باشد به مراجعان کمک می‌شود تا فارغ از مشکلاتی نظیر رفت و آمد و دوری راه بتوانند از خدمات با کیفیت مشاوره روانشناسی استفاده کنند.

برخی از مراکز مشاوره با استفاده از مدرسین متخصص در حوزه روانشناسی به برگزاری کارگاه‌هایی برای عموم اقدام می‌کنند. کارگاه‌هایی نظیر آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش مهارت‌های ارتباطی، کارگاه‌های سخنوری و… در ارتقای کارکرد افراد و افزایش سلامت روان آن‌ها تأثیر بسزایی خواهد داشت. در نتیجه برگزاری این کارگاه‌ها مزیتی برای یک مرکز مشاوره محسوب می‌شوند.

شما عزیزان علاوه بر مزیت های اصلی بالا دسترسی راحت به مرکز روانشناسی ذهن آرا و همچنین تعرفه های معقول و منطقی را نیز می توانید اضافه کنید. طبیعتا مراجعه به یک مرکز مشاوره کمی دورتر ولی با بازدهی بیشتر خیلی بهتر از یک مرکز روانشناسی در تهرانپارس است که قرار است شما روزها و ساعات خود را سپری کنید و نتیجه ای نگیرید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *

مرکز روانشناسی و مرکز مشاوره ذهن آرا، تخصصی ترین کلینیک روانشناسی در تهران است که تشخیص و درمان اختلالات روانشناسی را در بالاترین سطح ممکن ارائه می دهد. وجه تمایز کلینیک روانشناسی ذهن آرا، تشخیص دقیق، رویکرد تخصصی و تجربه محور و درمان چندبعدی همراه با تکنولوژی روز دنیاست.

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک ۱۷، واحد ۲، مرکز روانشناسی ذهن آرا

شماره تماس رزرو وقت:

۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

تماس در ایام تعطیل: ۰۹۳۳۰۷۹۵۰۴۰

ساعات کاری: ۹ صبح الی ۲۱

ایمیل: Info@zehnaraclinic.com

تشخیص و ارزیابی، استعدادیابی

مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده

مشاوره شغلی، مشاوره تحصیلی

روانشناسی کودک، توانبخشی شناختی

رواندرمانی و روانکاوی، درمان وسواس

مشاوره طلاق و جدایی

مسیریابی از مکان شما

در ادامه معرفی کلینیک های مشاوره شرق تهران ، در اینجا لیستی از مراکز مشاوره تهرانپارس را گرد آورده ایم. روانشناسان معرفی شده در زمینه تخصص های مختلف از جمله مشاوره ازدواج ، طلاق ، اعتیاد ، افسردگی ، اضطراب ، تحصیلی و… فعالیت دارند. اگر به دنبال روانشناس خوب در محدوده تهرانپارس هستید از لیست زیر انتخاب نمایید.

اگر شما روانشناس شاغل در محدوده تهران پارس هستید ، نام و مشخصات کلینیک خود را در لیست نمی بینید ، بر روی لینک ثبتنام کلیک نمایید.

مشاوره یعنی دریافت کمک اطلاعاتی درباره یک موضوع بین مراجع و منخصص. دریافت مشاوره می تواند در زمینه های مختلفی انجام گیرد ، اما بیشتر جنبه روانشناختی آن معروف است و هدف از آن بهبود وضعیت روحی و روانی افراد است.

[ مطلب پیشنهادی : ۱۲ علت بروز استرس در کودکان ]

مراکز روانشناسی در تهرانپارس در زمینه های مختلفی از جمله ، مشاوره کودکان ، ازدواج ، طلاق ، تحصیلی ، افسردگی ،اضطراب و… خدمات ارائه می دهند.مشاوره تحصیلی تهرانپارس

لیست مراکز مشاوره تهران پارس فوق شامل روانشناس خوب است. این لیست در حال تکمیل است و به مرور کامل تر می شود. از نظر مجله هوش کالا مشاوره خوب در منطقه تهران پارس به مرکزی اطلاق می شود که دارای تجربه کافی در زمینه روانشناسی کودک ، خانواده ، نوجوان و جوان  ، اعتیاد و.. باشد و همچنین دارای سابقه کار باشد و تخصصی فعالیت کند.

سازمان نظام روانشناسی

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

لیست کاملی از مراکز مشاوره شرق تهران را در پایین برای شما مخاطب عزیز به همراه شمراه تلفن پذیرش و آدرس را آورده ایم. اگر به دنبال دفاتر روانشناسی خوب در شرق تهران در حوزه های ( مشاوره ازدواج ، خانواده ، کودک ، نوجوان ، مشاوره تحصیلی ، اضطراب و.. ) از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک منصوره شهریاری احمدیآدرس:تهرانپارس ، بالاتر از فلکه اول ، نبش کوچه اصغری (۱۵۶ غربی)،پلاک ۲ ، واحد ۱۳تلفن پذیرش :۰۲۱-۷۷۲۹۶۹۵۳ – 09337755304

کلینیک آرامش نوین

درمانگر : رقیه علی نژاد

خدمات :مشاوره خانواده ، زوج درمانی ، پیش از ازدواج ، فرزند پروریآدرس :فرمانیه ، بلوار شهید اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی ، ساختمان پارسیان ، طبقه ۵تلفن پذیرش :۰۹۳۰۶۴۴۱۴۸۵مشاوره تحصیلی تهرانپارس

در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی لینک مراکز مشاور خانواده و ازدواج تهران دفاتر روانشناسی و مشاوره گرایش های مختلف در سایر نواحی تهران را مشاهده کنید.

لیست فوق لیستی از مراکز مشاوره روانشناسی شرق تهران در حوزه های خانواده ، ازدواج ، روانشناس کودک ، نوجوان ، اضطراب ، موفقیت ، سکس تراپیست و.. می باشند. هر کدام نام روانشناس شرق تهران به همراه شماره تلفن ، آدرس مطب ، و تخصص های مربوطه آورده شده است. با کلینیک بر روی جزیئیات مطب می توانید جزیئیات دیگر کلینیک را مشاهده کنید.

اگر رواشناس شاغل در شرق تهران هستید و نام خود را در لیست فوق نمی بینید از طریق لینک زیر مشخصات دفتر خود را به همراه تخصص های مربوطه ( مشاوره خانواده شرق تهران ، رواشناس کودک ، نوجوان ، ازدواج ، و.. ) وارد نمایید.

در لیست فوق به نشانی مورد نظر خود دقت کنید. لیست مراکز مشاوره شرق تهران شامل مراکز مشاوره و روانشناسی شرق تهراناست که این مناطق عبارتند از : تهران نو، مشاور تهرانپارس ، کالاد ، شمس‌آباد ، حکیمیه ، نیروی هوایی ، نظام آباد ، نارمک ، شهرک امید ، مشاوره خیابان پیروزی ، گرگان ، وحیدیه ،، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره شرق تهران یا روانشناس خوب شرق تهران کسی است که دارای تخصص های مشخص ، علم به روز و تجربه بالا باشد. لیست روانشناسهای شرق تهران که در بالا ذکر شده است همگی دارای پروانه معتبر از سازمان روانشناسی ایران یا سازمان بهزیستی هستند که در محدوده های شرق شهر تهران فعالیت دارند.

یک روانشناس می تواند براساس حوزه تخصصی و مورد علاقه خود خدمات مشاوره پیش از ازدواج ، ازدواج ، طلاق ، خانواده ، فرزند پروری ، کودک ، نوجوان ، جوان را ارائه بدهد. همچنین می تواند در زمینه موفقیت ، استقلال ، اضطراب ، ترس های شبانه کودک به شما کمک شایانی کند.

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

ایمیل : farshadm56@gmail.com

موبایل: 09363519776

تلفن: 02188804037

آدرس: خیابان کریم خان، سر نجتات اللهب جنوبی، جنب کلیسا، پلاک 287، واحد 9 مرکز مشاوره آرامان 

 

مشاوره ازدواج و طلاق

مشاوره ازدواج و طلاق

سکس تراپی

مشاوره کودک و نوجوان

گروه درمانی

مشاوره تحصیلی تهرانپارس

جهت دریافت نوبت مشاوره روانشناسی همه روزه می توانید با شماره 09120301920تماس حاصل فرمایید

09120301920

info@khanevademan.com

www.khanevademan.com

مشاوره تحصیلی تهرانپارس
مشاوره تحصیلی تهرانپارس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *