مشاوره تلفنی در گرگان

 
helpkade
مشاوره تلفنی در گرگان
مشاوره تلفنی در گرگان


تا اطلاع ثانوی مشاوره تلفنی نداریم

    مرکز مشاوره تلفنی در گرگان       

 

   استان گلستان        

 

مشاوره تلفنی در گرگان

برای زندگی خوب باید راهنما داشت…

گرگان مرکز استان گلستان در شمال ایران واقع شده است و دارای سرزمینی حاصل خیز بوده  و منظره های زیبایی از طبیعت را می توان در این استان مشاهده نمود اما گاهی ممکن است برای هر کدام از عزیزان در این استان مشکلاتی پیش بیاید که نیاز فوری به مشاور پیدا کنند که در این هنگام می توانند از مشاوره تلفنی به عنوان یکی از گزینه های احتمالی جهت حل مسائل استفاده کنند و مشاوران و روانشناسان خوب تلفنی نیز در آماده ارائه خدمات خود به این عزیزان هستند…

09909374182

 

مشاوران با دانش، تجربه و تخصص ما را در اداره بهتر زندگی یاری می رسانند و ما می توانیم تجربه و علم آنها را در اختیار بگیریم تا به بهبود زندگی خود کمک نماییم. پس با آگاهی و دانش مشاوره را انتخاب کنیم و از آن راهنمایی بگیریم. مشاوران می توانند به ما در زمینه تحصیل، شغل، ازدواج، خانواده و مسائل روانشناختی کمک و یاری رسانند.

مشاوره می تواند به ما در شناخت آسیب ها و اشکالات زندگی مان کمک نماید و پس از این شناخت، به ما کمک خواهد تا بتوانیم بر آنها غلبه کنیم و آنها را حل و فصل نماییم از این جهت هیچ از مشاوره بی نیاز نیست…

 

گرگان

آق قلا

بندر گز

بندرترکمن

رامیان

علی‌آباد

کردکویکلاله

گالیکش

گمیشان

گنبدکاووس

مراوه‌تپه

مینودشت

 

09909374182

مشاوره تلفنی گرگان ب. ا خ د مشاوره روانشناسی تلفنی ش. مشاوره تلفنی خوب ک. مشاوره تلفنی ازواج است.

 

مشاوره تلفنی در گرگان

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی گرگان کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در گرگان برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در گرگان عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی گرگان می باشد.

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی گرگان آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

نام مراکز مشاوره روانشناسی گرگان

آدرس مراکز مشاوره روانشناسی گرگان

مشاوره تلفنی در گرگان

مرکز مشاوره روانشناسی بینش

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی بینش: گرگان – خيابان وليعصر – پاساژ صدرا – طبقه اول – واحد ۱۰۹

مرکز مشاوره روانشناسی آرام

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی آرام: گرگان – خیابان ولیعصر – نبش عدالت ۲۲ – مجتمع مروارید – طبقه ۷ – واحد ۲

مرکز مشاوره روانشناسی راستین

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی راستین: گرگان -پارس -ابتدای مرداد مرکزی -مجتمع مرداد-ط۲-واحد۷

 مرکز مشاوره روانشناسی باران

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی باران: گرگان – عدالت ۸ – مجتمع ۱۱۱ – طبقه۲٫

مرکز مشاوره روانشناسی کودک

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کودک: گرگان – چاله باغ – پایین تر از شهر کتاب – قدس ۱۱

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی گرگان می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

مرکز مشاوره هنر زندگی در گرگان ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در گرگان مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در گرگان باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند.

 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره گرگان به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم گرگان اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید.

 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

 

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ، مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی گرگان و یا دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

مشاوره تلفنی در گرگان

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مشاوره تلفنی در گرگان

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

منصوره رحمانی 

الهام مقسم 

عبدالمجید گری 

ادریس نوری 

نازنین خواجه 

فاطمه نقی نسب اردهائی 

سکینه جهان تیغ 

محمد مشکانی 

محدثه نوروزی 

خدیجه نقوی شاهکوه 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره گرگان ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک، خانواده، ازدواج، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است. نام روانشناس و یا مرکز، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره یا روانشناس خوب در گرگان هستید از لیست زیر استفاده کنید.

پیشنهاد ما

کلینیک خدمات جامع ویشارروانشناس :غزاله عسگریخدمات :درمان اختلالات اضطرابی، درمان افسردگی،خانواده درمانی،گروه درمانی،مشاوره تحصیلی، درمان اختلالات یادگیری، سنجش هوش،برگزاری کلاس های آموزشی مهارتهای زندگی،حرفه آموزیآدرس :انتهای عدالت ۳۷ ، واقع در مجتمع جهاندیدگان ، طبقه اولتلفن پذیرش :۰۱۷۳۲۲۵۲۴۵۵

مرکز مشاوره آرام

روانشناس : نازنین خواجهآدرس : خوليعصرـ  عدالت ۲۲ ـ  مجتمع مرواريد ـ طبقه ۷تلفن پذیرش : ۰۱۷۱۲۳۵۰۷۹۴

مشاوره تلفنی در گرگان

ترنم

آدرس : خیابان ولیعصر (عج ) ، عدالت ۱۳ ، مجتمع صدف ،طبقه سوم تلفن پذیرش : ۳۲۲۲۰۲۱۲ 

مرکز روانشناسی باران

آدرس : عدالت ۸ – مجتمع ۱۱۱ – طبقه۲ تلفن پذیرش :

۳۲۲۲۰۵۲۰

دانشگاه آزاد اسلامی

آدرس : دانشگاه آزاد واحد گرگانتلفن پذیرش :۰۱۷۱۳۳۵۳۰۰۰

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان گرگان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره گرگان می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در گلستان هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نمی بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

گام نو

آدرس :خیابان شالیکوبی عدالت ۷ مجتمع مرسل طبقه ۴- واحد ۴۰۹تلفن پذیرش :۰۱۷۳۲۳۳۳۰۴۲

بینش

آدرس : خیابان ولیعصر،پاساژ صدرا تلفن پذیرش :۰۱۷۳۲۲۳۵۲۲۴

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره و یا بهترین دکتر روانشناس در گرگان مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد. در حیطه های تخصصی فعالیت کند و مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌ بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. 

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب و یا روانشناس کودک در گرگان و یا مرکز مشاوره خانواده در گلستان هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، ،روانشناسان کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

سازمان نظام روانشناسی 

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مریم رضایی پیش از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مرکز مشاوره تلفنی 1480 در زمینه‎های مشکلات فردی خانوادگی، مشکلات زناشویی، مشکلات تحصیلی، مشکلات عاطفی، مشکلات کودک و نوجوان و اعتیاد خدمات مشاوره و روانشناسی ارائه می‎کند.

رضایی افزود: ناشناخته بودن هویت تماس گیرنده، رایگان بودن، خدمات‎رسانی در ساعت مختلف، سهولت دسترسی به خدمات مشاوره‎ای، ارائه خدمات به سراسر استان بدون محدودیت مکانی و زمانی و امکان ارائه خدمات در مواقع ضروری و مداخله بحران از جمله مزایای مشاوره تلفنی این مرکز بشمار می‎رود.

معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان گلستان ادامه داد: از سوی بهزیستی و از شهرستان کلاله تا بندر گز مجوز ارائه مشاوره را در سطح استان  داریم  و بهزیستی استان نیز بر این مراکز مشاوره نظارت دارد.

رضایی بیان داشت: خیلی از تماس‎ها به این مراکز در خصوص مشکلات فردی است و ارتقاء برخوردهای اجتماعی در زندگی زناشویی می‎تواند بسیاری از مشکلات خانوادگی را حل کند.

وی با بیان اینکه زن و شوهر قبل از ازدواج برخی از مشکلات فردی خود را که در حل آن در زندگی موفق نبودند به زندگی مشترک خود می‎برند، افزود: بحث تعارضات زنان‎شویی و مشکلات حل نشده که پنهان مانده بخش عمده از مشکلات فردی بشمار می‎رود که در تماس با این مرکز بیان می‎شود.

مشاوره تلفنی در گرگان

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان گلستان خاطرنشان کرد: 1480 شماره فرد نمی‎افتد و فردی که تماس می‎گیرد  ولی در 123 شماره ضبط می‎شود و اگر پشت خط باشد  شماره تلفن ضبط می‎شود و بعد کاربر تماس می‎گیرد چرا که مباحثی مانند  کودک آزاری، سالمند آزاری و معلول آزاری مطرح است و برای ما در اولویت قرار دارد.

رضایی با بیان اینکه تنها یک مرکز مشاوره حضوری دولتی  در گلستان فعالیت می‎کند، گفت: در این مرکز از دو کارشناس ارشد در حوزه مشاوره  استفاده شده است.

انتهای پیام/

در جهت کاهش استرس و اضطراب هموطنان از بیماری” کرونا ” و کاهش خروج مردم از منزل، سامانه تلفنی ۱۴۸۰ سازمان بهزیستی همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۰ به صورت رایگان مشاوره روانشناسی می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: به دنبال شیوع « کرونا ویروس» درسطح  کشور شاهد افزایش اضطراب و تنش های روانی در بین  هم استانی های عزیز هستیم که به همین منظور مشاوران و روانشناسان بهزیستی استان گلستان  از ۸ صبح تا ساعت ۲۰ شب آماده پاسخگویی به تلفن همشهریان هستند .

دکتر غفاری افزود: در جهت کاهش استرس و اضطراب هموطنان از بیماری” کرونا ” و کاهش خروج مردم از منزل خط ۱۴۸۰ بهزیستی گلستان  در دو شیفت حتی روزهای تعطیل خدمات مشاوره ای به هموطنان ارائه می دهد .

وی با بیان اینکه ،این بیماری سیستم ایمنی بدن را نشانه گرفته است افزود: ترس،اضطراب و تنش های روانی می توانند تا ۵۰درصد سیستم ایمنی بدن را کاهش داده و درمقابل این بیماری آسیب پذیر کنند که در همین راستا، مشاوران بهزیستی به کمک روان مردم آمده اند تا هم آرامش برای آنان ایجاد کنند و هم مستقیم و غیرمسقتیم با روش های مختلف، مدیریت بحران و هیجان را بیاموزند.

مشاوران این مرکز شیوه های مواجهه فردی و جمعی با تنش بیماری کروناویروس را آموزش می دهند و راهنمایی می کنند تا مردم در فضایی آرام تر، این روزها را پشت سر بگذارند و مدیریت هیجان فردی و گروهی را نیز می توانند در طی این تماس ها و دریافت مشاوره ها، بیاموزند. 

مشاوره تلفنی در گرگان

دکتر حسینی_مدیر کل بهزیستی استان گلستان به اتفاق معاون پشتیبانی و ذیحساب این اداره کل دوشنبه سوم شهریورماه مصادف با دومین روز هفته دولت در سفر…

دکتر حسینی در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان والا مقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر ،هفته دولت را به همه کارمندان خدوم و متعهد بویژه کارکنان…

در راستای اجرای متمرکز طرح “پویش همدلی محرم”توسط سازمانهای مردم نهاد و موسسات خیریه سراسر استان، نشست مشترک معاون اموراجتماعی وفرهنگی استاندار…

مدیرکل و مسئولین بهزیستی گلستان عصر امروز دوشنبه سوم شهریورماه مصادف با دومین روز هفته دولت از روند عملیات اجرای پروژه ساختمان بهزیستی بندرگز…

تمامی حقوق برای سازمان بهزیستی کشور محفوظ است.

©Copyright © 2019 Behzisti News Agancy, All rights reserved.


پشتیبانی از افراد توانیابDownloads-icon

“),t.close()},t.write(‘

“),t.close()},t.write(‘

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم غفاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور بازدید مرکز مشاوره رایگان 1480 در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: هر شهروندی در هر جایی از استان می تواند با تماس به خط 1480 در ساعات هفت صبح الی 20 مشاوره بگیرد و 9 خانم و سه آقا در مرکز مشاوره به ارائه خدمات می … … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

سایر منابع:

مشاوره تلفنی در گرگان

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

می پسندم

1

سایر خبرها

اضافه کرد: دغدغه سیستم حمل و نقل عمومی جاده ای ارتقاء ایمنی در جاده ها، افزایش خدمات و رضایت مندی مسافر است. عامری با اشاره به اینکه حدود 20 هزار دستگاه وسیله نقلیه عمومی مسافری داریم، اضافه کرد: متوسط سن اتوبوس های ناوگان 12 سال و سواری کرایه حدود پنج سال است. وی یادآور شد: در جاده های کشور امکانات خدماتی-رفاهی در مجموعه های بین راهی فراهم شده است تا مسافران نوروزی از این …

ساخته می شود و قرار است علاوه بر هواپیماهای شرکت آتا به سایر هواپیماهای داخلی و خارجی هم سرویس های لازم خدماتی و تعمیراتی را ارائه دهد. مهندس قنبری گفته است برای ساخت و تجهیز این آشیانه که تاکنون 50 درصد از عملیات آن انجام شده افزون بر 30 میلیارد تومان هزینه خواهدشد. وی با اشاره به برخی از موانع و مشکلات ملی در فرایند ساخت این پروژه از اهتمام و همکاری مدیریت استان به ویژه …

آرمان پرس l به نقل از فارس؛ بر اثر بارندگی های شدیدی که طی هفته جاری استان بوشهر و کرمان را در بر گرفت، تاسیسات شهری و زیرساخت های ارتباطی بسیاری از شهرها و روستاهای این استان از بین رفته است. این بارش ها که در نوع خود در طی 15 سال گذشته بی نظیر گزارش شده سبب شد که جنوب استان بوشهر با مشکلات عدیده ای همراه باشد. این بارش ها که به شکل باران و به راه افتادن سیل بوده سبب شد که …

…. ولیئی با اشاره به ماده 39 قانون برنامه پنجم توسعه در حوزه رفاه و تأمین اجتماعی گفت: خدمات حمایتی و توانمندسازی متناسب با شرایط بومی، منطقه ای، توانمندسازی و خروج از حمایت های مستقیم حداقل سالانه 10 درصد خانوارهای تحت حمایت دستگاه های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی به استثناء سالمندان و معلولین ذهنی انجام می شود. مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه یک هزار و 633 …

اعتبار 8 هزار میلیارد تومانی پاداش پایان خدمت فرهنگیان مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش در خصوص پاداش پایان خدمت فرهنگیان، مطرح کرد: در صفحه 57 برنامه ای که ما به سازمان برنامه و بودجه ارائه کرده ایم، پاداش پایان خدمت سال های 95 و 96 در نظر گرفته شده و برای آن اعتباری معادل 8 هزار و 200 میلیارد تومان پیش بینی شده بود چرا که می دانیم تعداد بازنشسته های آموزش و پرورش در هر …

از هزار و 500 درصد در استان اصفهان رشد داشته است. این امر فرصتی را فراهم می آورد تا هم دانش آموزان در آموزش و پرورش و هم اولیا فیلم ها را دیده و به مرور و نقد بپردازند. عمر جشنواره فیلم رشد در کشور چند سال بوده و محورهای آن چیست؟ این امر یکی از موضوعاتی است که در این جشنواره بر روی آن تاکید می شود و نکته دیگر اینکه به دانش آموزان و همکاران بیرون از مجموعه آموزش و پرورش این …

دلخراش را به مردم استان کرمان و هم رزمانم در سپاه ثارالله تسلیت می گویم. در سال 81 قرار بود، مقام معظم رهبری سفری را به سیستان و بلوچستان داشته باشند و طبق معمول بخشی از کارهای حفاظتی و برنامه های سفر به سپاه پاسداران واگذار شد. در این سفر سپاه برای حضور در آیین سان و رژه و همچنین حراست و حفاظت از مکان ها و مسیرها ماموریت یافت و از سوی فرماندهی کل سپاه پاسداران این ماموریت ها به …

دهه 84 تا 94 جمعیت شاغل نیروی جوان کشور در گروه سنی 15 تا 29 سال کاهش پیدا کرده است؛ به طوریکه این نرخ از 7 میلیون و 400 هزار نفر نیروی شاغل در سال 84 به 5 میلیون و 400 هزار نفر در سال 94 کاهش پیدا کرده است. اما برخلاف ثبات نسبی تعداد بیکاران طی دهه گذشته، ترکیب تحصیلی جمعیت بیکار تغییرات قابل توجهی داشته؛ به طوری که درصد جمعیت بیکار دارای تحصیلات دانشگاهی از 20 درصد در سال 84 به نزدیک …

در ماه جولای سال 1973 درخواست بازنشستگی زودهنگام کرد؛ اما سه ماه پس از اعلام این مسئله، نیروهای پلیس به سرنج بسیار مهمی دست یافتند. پلیس با 480 بانک تماس برقرار کرد و مشخص شد که میلیون ها دلار در بانک های داخلی و خارجی وجود دارد و مشخصه اصلی شان این بود که گودبر صاحب حساب تمام آنها معرفی شده بود. او که به دلیل مقابله با عتراضات سال 1967 یک شخصیت مهم محسوب می شد، با افشای این مسئله …

هفت درصد یعنی معادل 98 هزار و 964 تن رسید. میل لن با اشاره به این که در ماه های بهار و تابستان سال گذشته، بازگشت آوارگان به مناطق آزاده شده در استان الانبار آغاز شد، افزود: این استان عراق در ابتدای ماه فوریه 2017 با ثبت 73 هزار و 386 تن، شاهد بالاترین بازگشت آوارگان به محل زندگی شان بود. میل لن تاکید کرد که استان صلاح الدین از جمله شرقاط و تکریت، مناطقی است که کمترین تعداد بازگشت …

: استخدام 18 هزار نفر از دیگر اقدامات قابل توجه در بخش بهداشت است. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای 62 میلیون نفر پرونده سلامت الکترونیک تهیه شده است، خاطرنشان کرد: این اقدامات باید به مردم اطلاع رسانی شود، اما باید توجه داشت که برای توسعه کشور تمام بخش های اقتصادی، اجتماعی و محیط زیست همکاری داشته باشند و برای مدیریت بهتر خدمات باید آن ها را قابل اندازه گیری کرد. معاون …

بیان کرد: در بحث نخلستانها، به رغم حدود 25 سال کار کرد بر روی آنها تنها 50 درصد رشد داشته و از حدود 24 هزار هکتار از زمین های کشاورزی این منطقه ، طی سه سال تنها دو هزار و 200 هکتار آن احیا شده، حال ببینید برای آبادی کل اراضی آبادان چندین سال دیگر باید وقت صرف شود. هرچند که دولت در بحث بهداشت خدمات قابل قبولی را ارائه کرده و منطقه آزاد اروند نیز در بخش آموزش و پرورش و برخی دیگر از ساختارها اقدامات …

و بازسازی مسکن مددجویان،خرید و ساخت مسکن شهری، بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی، تکمیل واحدهای نیمه تمام شهری و روستایی از مهم ترین اقدامات عمرانی این نهاد است. وی به بحث تأمین یک هزار واحد مسکن شهری و پنح هزار و 450 مورد مسکن روستایی از محل تفاهم نامه کمیته امداد با استانداری در زمان سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و خواهان همکاری دستگاه های ذیربط در این زمینه شد. …

اسماعیل نجار (رییس سازمان مدیریت بحران کشور) که هم اکنون برای بازدید از آخرین وضعیت حادثه سیل در فارس، وارد این استان شده است، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: امروز مسوولان دیگری از جمله معاون وزیر بهداشت، رییس اورژانس، دبیرکل هلال احمر، معاون وزیر راه و رییس بنیاد انقلاب اسلامی برای بررسی آخرین وضعیت در منطقه حضور دارند. وی با اشاره به اینکه میزان بارندگی در فارس بیش از 400 …

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تبریز بیدار ، خالد سیار، با بیان اینکه هم اکنون بیش از 15 هزار دانش آموز و دانشجو تحت پوشش این نهاد هستند، اظهار داشت: از این تعداد 14 هزار دانش آموز و یک هزار و 405 دانشجو هستند که از خدمات تحصیلی این نهاد بهره مند هستند. وی با بیان اینکه توانمندسازی از طریق خدمات و حمایت های تحصیلی یکی از مهم ترین اقدامات کمیته امداد است، افزود: امسال …

…: در این دهه پر خیر و برکت، تعداد زیادی پروژه در زمینه های کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی، افتتاح پروژه های گازرسانی، عمران روستایی، راه و … در سطح شهر و روستاهای شهرستان سنندج به بهره برداری می رسد. فرماندار سنندج به افتتاح 2 پروژه در روستای تنگی سر سنندج اشاره کرده و گفت: ما در این روز پرخیر و برکت شاهد افتتاح 2 پروژه در این روستا هستیم که یکی از آنها افتتاح مدرسه 12 کلاسه و دیگری …

جذب نیرو برای خط شکنی می دهند. سیداحمد و سید مهدی با هشت نفر دیگر به عنوان نیروی داوطلب اعلام آمادگی می کنند و در قالب گروه اول، جلو می روند.آنطور که سید حسن روایت می کند، در همان عملیات، این گروه 10 نفره در تله انفجاری تروریست ها گرفتار و پس از انفجار، دچار حریق می شوند و البته اجسادشان زیر آوار می ماند. از این تعداد تنها یک نفر نجات پیدا می کند و 9 نفر دیگر به شهادت می رسند که متاسفانه به دلیل …

. همچنین حدود 80 درصد شرکت کنندگان را بانوان و 20 درصد مابقی را آقایان تشکیل می دهند. حجت الاسلام امیری ادامه داد: بزرگترین حوزه برگزاری آزمون در سطح استان و کشور، مصلای امام خمینی(ره) اصفهان با 3600 نفر شرکت کننده بود، ضمن اینکه شهرستان اصفهان با حدود 8500 تا 9 هزار نفر، بیشترین شرکت کننده را در میان شهرستان های استان داشته است. معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور …

به عملیات صحرا ، به حضور هفت ماهه نیروهای بعثی صدام ، به امیر نشین کوچک کویت در جنوب غربی ایران – در نقطه تماس اضلاع عربستان سعودی، عراق و خلیج فارس- پایان داد؛ حمله ای که کمتر از دو سال بعد از آن، با حمله آمریکا به عراق، با دروغ بزرگ رسانه های غربی در باره ی تلاش صدام برای دستیابی به سلاح هسته ای، تکرار شد. نتیجه این عملیات نظامی و رسانه ای غربی، سی ان ان را به عنوان یک شبکه استراتژیک مطرح کرد و …

مطابق اصل 100 قانون اساسی جمهوری اسلامی برای پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم با توجه به مقتضیات محلی، اداره امور هر روستا، بخش، شهر، شهرستان یا استان با نظارت شورایی به نام شورای ده، بخش، شهر، شهرستان یا استان صورت میگیرد که اعضای آن را مردم همان محل انتخاب میکنند. شرایط انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان و حدود …

امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در 9 ماهه سال جاری 113 ستاد ساماندهی استانی در کشور برگزار شد، اظهارکرد: در 59 درصد از این ستادها، استانداران حضور داشتند. 1067 ستاد شهرستانی نیز تشکیل شد که در بیش از 71 درصد از آن ها فرماندار شرکت کرد. وی در ادامه گفت: استان های آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خوزستان، فارس، قزوین، گیلان، گلستان و مازندران بیش از 60 درصد از اهداف …

گروه بین الملل خبرگزاری فارس – سعید نصیری فر – یوسف گنجی زاده: اواخر آذرماه سال جاری نیروهای جبهه مقاومت توانستند با آزادسازی شهر حلب ضربه سختی را به حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای تروریست ها وارد کنند. اما همزمان با پیرزی های جبهه مقاومت در شمال سوریه، گروه تروریستی داعش با 4 هزار تن از نیروهایش برای دومین بار به شرق استان حمص هجوم آورد و توانست شهر تدمر، میادین نفتی و گازی را برای …

بودنِ درها به روی تمامی جوانان علاقمند و امکان ورود همه آنها به این رقابت به خودیِ خود خوب است اما به اعتقاد من می باست تمهیداتی اندیشیده شود تا این درِ باز سبب نشود تا از کیفیت آثار سال به سال کاسته شود. لیلی گلستان، از اعضای هیأت داوران در این مراسم گفت: پشتکار جوانانی که بانی این اتفاق شدند و در واقع بچه های شهر کتاب فرشته قابل تقدیر و تبریک است، ایجاد چنین فضایی برای اینگونه جریانات …

: متاسفانه سالن ورزشی امام خمینی (ره) کرمانشاه ظرفیت پذیرش تعداد بیشتری از تماشاچیان علاقمند به این ورزشی پهلوانی را نداشت و هم اکنون تعداد زیادی از مردم در پشت سالن منتظر ورود و تماشای این مسابقات هستند. برزگر با اشاره به ضرورت جدی پیگیری مسئولان استانی برای احداث سالن ورزشی 10 تا 15 هزار نفری کشتی در کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به اینکه اکثر مردم این استان دوستدار این ورزش پهلوانی …

چیزی نمونده که سیل بیاد شما رو بشوره ببره. می ری تلفن می زنی به مراجع امدادی مرکز استان، می بینی از اون ور خط داره صدای حباب میاد! و میگه: کمک! بولوبولوبولوغ! (صدای حباب آب) کمک! بولوبولوبولوغ! برق مرق هم قطع شده. حالا باید چیکار کنی؟ ما این جلیزقه های نجات آسان باد شو رو به شما پیشنهاد می کنیم که محصول تولیدکننده داخلیه و در بازار به قیمت صد هزار تومن فروخته می شه اما اگه شما عدد شش رو به سامانه …

عرقیات به ظرفیت 610 تن در سال در شهرستان کاشان و طرح کنسرو قارچ به ظرفیت 180 تن در سال در شهرستان اصفهان اشاره کرد. وی ادامه داد: در راستای بررسی و تأیید طرح های صنایع تبدیلی و تکمیلی برای صدور پروانه بهره برداری نیز طرح تولید غذای آماده و نیمه آماده به ظرفیت یک هزار و 850 تن در سال در شهرستان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت. مدیر صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان اصفهان اضافه کرد …

پیشگیری باشیم علاوه بر صرفه جویی اقتصادی، از بعد بهداشت اجتماعی و روانی خانواده نیز قدم های مثبتی در راستای افزایش دانش جامعه نسبت به بیماری آلزایمر و در نتیجه کاهش ابتلا در آینده را خواهیم داشت. وی به آمار حقوق بگیران و شاغلین مشترک این مدیریت اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد کل پرونده های مشمول دریافت حقوق 20 هزار و 710 پرونده و تعداد بازنشستگان در حال حیات در استان کردستان 17هزار و 115 نفر …

…، بعلت قاچاق و واردات بی رویه تنها 300 هزار شغل ایجاد کردیم. وزیر نفت دولت دهم عنوان کرد: ما در دولت دهم سعی کردیم کشور را معطل مذاکرات نکنیم و به فکر راه های جایگزین هم باشیم. با همه سختی هایی که در دوران تحریم وجود داشت، توانمان را گذاشتیم که از خام فروشی جلوگیری کنیم. رییس سابق اوپک افزود: ما توانستیم در دوران دولت دهم ریاست اوپک را هم به دست آوردیم. با یک دیپلماسی فعال …

خبرگزاری ایسنا: بیش از 20 مرکز استان در چین وجود دارد که جمعیت آنها بالای یک میلیون نفر بوده و در معرض زلزله های بالای هفت درجه قرار دارند. در زلزله های قرن بیستم این کشور، تعداد تلفات بیش از 2.5 برابر تلفات کلیه زلزله های جهان بوده است. از سال 2000 تا 2008 میلادی، دو زلزله با بزرگای بیشتر از 8 ریشتر در چین رخ داده است که به ترتیب در 14 نوامبر 2001 و 12 می 2008 به وقوع پیوسته اند. …

. بنابراین سطح تعاملات در 7 ماه ابتدای سال 2016 حدود 40 درصد بیشتر از تعاملات دو کشور در سال 2015 بوده است،با این حال همچنان به دنبال افزایش سطح تعاملات هستیم . کمراینن با اشاره بهمسائلی که بر سر راه تعاملات شرکت های فنلاندی با ایران و جود دارد، تاکید کرد: طرفین مایل به رفع مسائل موجود هستند . در زمان سفر محمدجواد ظریف به هلسینکی هم 60 تاجر ایرانی همراه او در سمینار مشترک اقتصادی که با حضور …

“),t.close()},t.write(‘

مشاوره تلفنی در گرگان

“),t.close()},t.write(‘

“),t.close()},t.write(‘

مشاوره تلفنی در گرگان
مشاوره تلفنی در گرگان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *