مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی

 
helpkade
مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی
مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی

مشاوره تلفنی و روانشناس تلفنی یکی از مراکزی است که در شرایط اورژانسی بسیار حائز اهمیت است در مقالات گذشته ماهیت کلی از روش مشاوره دادن دکتر مشاور تلفنی و مشاوره غیر حضوری داده ایم حال قصد داریم به روند کاری مشاور خانواده تلفنی و مشاوره ازدواج تلفنی بپردازیم.

در مرکز مشاوره تلفنی مشاوری که به عنوان مشاور تلفنی در حال پاسخگویی به شماست به تکنیک هایی جهت ارائه مشاوره تسلط دارد زیرا ممکن فردی در شرایط بسیار اورژانسی تماس بگیرد و نیاز است در آن لحظه بهترین راه حل ممکن از سمت مشاوره ارائه شود

 

 

در زمینه ی مشاوره تلفنی خانواده در زمینه های اختلافات زناشویی ، روابط آشفته ی والدین با نوجوان و یا کودک خود، مشکلات بین فردی تماس بگیرند و بی شک ممکن است مشاور به شما پیش نهاد کند که حتما به صورت حضوری به حل مشکل خود بپردازید.

مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی

در یک سری از موارد افراد نمی دانند به صورت دقیق نیاز است نسبت به مشکل پیش آمده به کدام دکتر روانشناس و با چه تخصصی مراجعه کنند و از طریق دکتر روانشناس تلفنیآگاه می شوند نیاز است به چه کسی مراجعه کنند.

 

 

در زمینه ی مشاوره تلفنی ازدواج نیز روال به همان صورت است بی شک ازدواج موضوع بسیار مهم و حساسی است که باید طی جلسات مداوم و به همراه کلاس های آموزشی و تست ها به صورت کامل مورد ارزیابی قرار بگیرید.

اما ممکن است یک مشورت با دکتر تلفنی باعث شود شما نسبت به تصمیم خود در زمینه ی ازدواج کمی تامل کرده و با آگاهی بیشتری وارد رابطه و یا ارتباط عاطفی خود را ادامه دهید.

توجه داشته باشید اگر شما با بهترین مشاور تلفنی و بهترین مرکز مشاوره تلفنی هم در زمینه ی ازدواج در ارتباط باشید بی شک به صورت حضوری در روند امری به این مهمی بسیار بهتر است. زیرا مشاور تلفنی هیچ تصویری از شما ندارد و نمی تواند تشخیص های مشکلات فردی را به راحتی انجام دهد و حضور شما شرایط را بسیار هموارتر می کند.

در موارد دیگری که یک روان شناس تلفنی می تواند به شما کمک کند این است که ممکن است گاهی افراد نسبت به رفتن به مشاور مقاومت کنند و حاضر نباشند برای مسائل موجود به مشاور مراجعه کنند در این صورت مشاورین تلفنی می توانند از مقاومت فرد کاسته و او را متقاعد کنند که از یک متخصص در زمینه ی مشکل خود کمک بگیرد.

مشاوره تلفنی و مراکز مشاوره تلفنی به صورت مجزا در تمام زمینه های روانشناسی مشاوره می دهند. مثل ( خانواده ، ازدواج ، نوجوان ، شغلی ، تحصیلی ، کودک …)

که در هرکدام طی دوره های مشخص مشاوره ی تلفنی شبانه روزی و 24 ساعته تحت آموزش بوده اند .

 

تهران، خیابان دولت، بلوار کاوه، نبش اخلاقی غربی، پلاک29، واحد6، طبقه سوم – ساعت کاری: 9صبح تا 10شب

 

والدین کودکانی که دچار اختلال می باشند، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند که این مسائل موجب می شود گاهی والدین این کودکان بخاطر همین موارد دچار مسائلی می شوند که به موجب آن مشکلات جسمانی و روانی فراوانی برای آنان به وجود می آید. خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی کمک می نماید که تا حدودی بر این مسائل فائق آیند. خوشبختانه برای برقراری ارتباط نیازی به هیچ گونه هزینه ای نخواهید داشت و می توانید از مشاوره تلفنی رایگان استفاده نمایید.

 

والدینی که دارای فرزندانی هستند که از نظر جسمانی و روانی دچار مشکلاتی می باشند و شاید اغلب مشکلات جسمانی و یا روانی به دلیل همین فرزندان داشته باشند به همین دلیل این مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی می تواند با استفاده از این امکان تا حدودی بتوانند به این مشکلات فائق خواهند آیند. برای تمامی این دسته از خانواده های محترمی که از بضاعت مالی کافی برخوراد نمی باشند با استفاده از مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی بتوانید به راحتی به حل مشکلات خود بپردازند.

 

مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی

جهت مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی در زمینه روانشناسی – خانواده – جنسی – ازدواج – طلاق – کودک و اعتیاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور – 9099072952 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل

 

 

آیا برای استفاده از مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی محدویت ساعت تماس وجود دارد؟

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی چه اقداماتی لازم است انجام دهیم؟

آیا در صورتی که تحت پوشش بهزیستی قرار نداشته باشیم می توانیم از مشاوره رایگان این مرکز استفاده نماییم؟

آیا در مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی مشاوره تحصیلی وجود دارد؟

 

همانطور که می دانید برای استفاده از خدمات مشاوره می توانید راه های مختلفی را امتحان نمایید. والدینی که فرزندان آنان دچار مشکل می باشند خود را مقصر می دانند. به عنوان مثال احساس گناه از جمله موارد مهمی است که این سته از والدین با آن درگیر خواهند بود. همچنین افسردگی به دلیل حرف و حدیث هایی که برخی از اطرافیان به وجود می آورند تحمل مشکلات فرزندان را برای آنان سخت تر می نماید. و گاها موجب به وجود آمدن  مشکلاتی همچون افسردگی ، اضطراب و … می گردد.

 

همین مشکلات و متاسفانه افزایش چشم گیری بیماری ها و نوع اختلالاتی که برای تمامی کودکان سرزمین ما در حال به وجود آمدن می باشد ما را برآن داشت تا مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی را برای شما فراهم نماییم باشد که بتوانیم کمی از مشکلات والدین عزیزی را که دچار این مشکلات می باشند را کاهش دهیم.

 

در ادامه به صورت کامل در رابطه با خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. اما برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی می توانید با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

 

 

 

 

 

مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی در زمینه های مختلف و برای سنین متفاوت همه روزه ، به صورت رایگان تمامی خدمات را به کلیه والدین و همچنین فرزندان آنان خدمات لازم را ارائه می نماید.

 

 

 

 

 

همانطور که ذکر گردید، اغلب این والدین به دلیل مشکلات فرزندانشان دچار مشکلات و حتی بعضا اختلالات روانی می شوند به عنوان مثال برای درمان این خانواده ها یکی از رویکردهای درمانی ACT یا همان رویکرد مبتنی بر پدیرش می باشد. با استفاده از این رویکرد خانواده ها می آموزند که فرزند آنان با سایر کودکان متفاوت می باشد و به همین دلیل این مشکل هرگز به دلیل گناه آنان نبوده است و راه های آرام کردن خود را می آموزند.

 

نوع دیگری از خانواده درمانی MPT می باشد. در این رویکرد درمانی خانواده های که فرزندان آنان به عنوان مثال دچار بیش فعالی می باشند، می توانند با استفاده از این رویکرد درمانی و با استفاده از مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی ابتدا خانواده ها را درمان می نمایند و پس از آن می توانند برای درمان و همچنین تربیت فرزندان خود آماده تر شوند و همچنین راحت تر می توانند با این دسته از مشکلات فرزندان خود کنار بیایند.

 

برخی از والدینی که دارای فرزندان عقب مانده ذهنی و یا کودکان دارای طیف اوتیسم و یا … می باشند، آموزش هایی را برای نحوه برخورد با این فرزندان داده می شود تا بتوانند راحت تر با این مشکل کنار بیایند. به عنوان مثال یکی از انواع طیف اوتیسم به نور حساس هستند و گاهی والدین بدون اطلاع از اینکه این فرزند آنها به این مشکل مبتلا می باشد، این مورد را رعایت نکرده و موجب عصبانیت و ایجاد مشکل در فرزندان آنها می باشد.

 

 

مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی

 

 

نحوه تمرین و همچنین آموزش برای کودگان می تواند متفاوت باشد. قطعا والدینی که با کشکلاتی همچونبیماری های جسمانی و یا اختلالات روانی دچار مشکلاتی می باشند، که این موضوع می تواند موجب افسردگی و همچنین ایجاد بیمتاری های مختلف جسمانی شوند. یکی از خدماتی که به مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی مربوط می شود آموزش هایی برای تمرین های این کودکان می باشد.

 

والدینی که دارای کودکان طیف اوتیسم می باشند، معمولا در مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی ابتدا شناخت مناسبی در رابطه این دسته از کودکان ارائه می دهند و پس از این اطلاعات می توانند شناخت بیشتری از کودکان خود داشته باشید. همچنین پس از این شناخت می توانند همکاری بهتری با مراکز مشاوره و همچنین مشاوران و روانشناسان در این زمینه داشته باشند. کودکانی که دارای این مشکلات می باشند، این حق را دارند که همانند سایر کودکان دیگر رشد کنند و این رشد باید بر اساس شرایط آنان صورت پذیرد.

 

آموزش و کسب دانش کودکان تحت پوشش بهزیستی با سایر کودکان متفاوت می باشد و این موضوع از جمله امور مورد توجه در  مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی می باشد. به همین دلیل از انواع مشاوره هایی که می توان در این رابطه به آن اشاره نمود، همین نحوه آموزش هایی است که به والدین برای رشد علنی آنان داده می شود تا بتوانند بهتر رشد کنند و معلولیت آنان موجب محدودیتشان نشود.

 

 

افرادی که از بضاعت مالی کافی برخوردار نمی باشند، مانند هر فرد دیگری این حق را دارند که به بهترین شکل دست به انتخاب همسر خود بزنند. اما گاهی به دلیل مسکلات مالی که برای افراد مختلف وجود دارد که به دلیل مشکلات مالی ممکن است نتوانند به پاسخ سوالات خود دست یابند و یا اینکه مشکلات خود را حل نمایند. به همین دلیل این امکان وجود دارد تا شما با استفاده از مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی به راحتی با فرد مورد نظر خود دست به انتخاب و دریافت مشاوره های لازم نمایید.

 

با توجه به اینکه برخی از مراجعین ممکن است در زمات دیرتری نسبت به سایرین از این امکان آگاه شوند و یا اینکه از این موضوع بی اطلاع باشند و زمان کمی برای فکر کردن و یا دریافت مشاوره داشته باشند، به همین دلیل خوشبختانه مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی می تواند به آنان کمک نماید تا در هر زمانی و بدون محدودیت بتوانند در رابطه با اینکه چگونه انتخاب نمایند و شرایط و اینکه معیارهای یک انتخاب مناسبی چه چیزی می تواند باشد را از این طریق کسب نمایند.

 

یکی از خدماتی که در مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی برای تمامی پسر ها و دختران جوان صورت می پذیرد این است که می توانند با توجه به تست های شخصیت نسبت به شخصیت خود و همچنین طرف مقابلشان قبل از اینکه زمان زیادی را با او بگذرانند و بدون اینکه نیازی به رابطه دراز مدت داشته باشتد بتوانند به شناخت کامل تر و دقیق تری در زمینه خصوصیات اخلاقی فرد مقابل دست یابند.

 

 

 

همانطور که می دانید مشکلات نوجوانان در برخی از مواقع  مشکلاتی همانند بزهکاری نوجوانان می باشد. به عنوان مثال بزهکاری نوجوانان یکی از مواردی است که ریشه آن به خانواده های این نوجوانان در درجه اول مربوط می شود. به همین دلیل یکی از خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی این است که ابتدا به حل مشکلات مربوط به خانواده ها می پردازند.

 

برخی از نوجوانان به دلیل خظاهایی که در دوران کودکی و نوجوانی مرتکب آن شده اند، در ندامتگاه به سر می برند و به هیمن دلیل ممکن است از نظر روانی متحمل مشکلات و فشار روانی بسیار زیادی بشوند. این موضوع می تواند با توجه به سن حساس نوجوانان و الگو گیری از همسن و سال های خود، موجب ایجاد مشکلاتی بیشتری شوند. به همین دلیل ما به این دسته از نوجوانان کمک می نماییم تا با استفاده از مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی از مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آورند.

 

تمام خدماتی که در مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی صورت می پذیرد. تنها منحصر به مشکلات جسمی و یا روانی نمی باشد. کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی در برخی از موارد دچار مشکلات تحصیلی می باشند و در این رابطه مشاوره تحصیلی ایران تحصیل به آنان کمک می نماید تا بتوانند بر مشکلات تحصیلی خود غلبه کنند و همانند سایر دانش آموزان دیگر از امکانات تحصیلی بهره مند گردند.

 

 

 

 

 

 

قطعا افرادی که تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، از تمکن مالی کافی برخوردار نمی باشند. به همین دلیل یکی از خدمات در نظر گرفته ما برای این دسته از عزیزان مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی می باشد. در واقع مراجعین عزیز با استفاده از برقراری ارتباط با مشاوران رایگان می توانند از تمامی خدماتی که در این مقاله ارائه گردید، بهره مند شوند بدون اینکه نیازی به مراجعه حضوری داشته باشند.

 

یکی از محاسن مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی این است که همیشه در دسترس شما خواهد بود و به همین دلیل بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید از تمامی این خدمات بهره مند گردید. یکی از مشکلاتی که از سوی خانواده های نحت پوشش برای مراجع به مشاور وجود دارد، ممکن است احساس شرم و خجالت از بیان مشکلات باشد که با استفاده از مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی بدون اینکه کسی نام شما را بداند ، می توانید مشکلات خود را حل نمایید.

 

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه استفاده از می توانید مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی در ارتباط باشید. مشاوران بهزیستی ما همه روزه ؛ حتی ایام تعطیل ،آماده ارائه خدمات به اولیای عزیز و فرزندان آنان می باشند . کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا به اطلاعات لازم را به دست آورید.

 

 

 

 

تخصص افرادی که مشاوره می دهند چیست؟

هر یک از افرادی که به شما خدمت رسانی می کنند به تنوع موضوعی که در این مقاله برای شما تدارک دیده شد، از رشته ها و همچنین مدارک تحصیلی متفاوتی برخوردار می باشند، به همین دلیل شما بدون هیچ گونه نگرانی می توانند با مشاوران ما در ارتباط باشند. تنها موضوعی که حتما به هنگام برقراری ارتباط با مشاوران باید دقت نمایید این است که تمامی موضوع خود را مطرح نمایید تا به کارشناسان مربوطه متصل شوید. در رابطه با زمان گفتگو نیز، هیچ گونه محدودیتی در این رابطه وجود نخواهد داشت به همین دلیل می توانید به راحتی به انجام گفتگو با کارشناسان مربوطه بپردازید.

 

آیا می توان از کتاب های آموزشی در رابطه با کودکان دارای اوتسیم و یا مشکلات جسمانی بهره مند شد؟

مشاوران ما در رابطه با انواع آموزش و همچنین نوع بینش در رابطه با موضوع این دسته از کودکان ارائه می نمایند اما با این بدان معنا نمی باشد که کتاب های جداگانه ای در این رابطه تهیه و تدارک دیده شده است. مشاوران ما تنها می توانند به شما تمامی کتاب های لازم در این زمینه را معرفی نموده و در رابطه با نحوه استفاده از آنان و همچنین موارد مناسبی برای هر یک از والدین داری این فرزندان توصیحات لازم را ارائه نمایند. همچنین لازم به ذکر است که برخی از آموزش به دلایل بسیار زیادی قابلیت اجرا توسط والدین نخواهد داشت. به همین دلیل انتظار نمی توان داشت که با استفاده از مطالعه این کتاب به تمامی آنچه مد نظر دارید دست یابید.

 

حداقل مدرک مشاوران بهزیستی ایران تحصیل چیست؟

آیا می توان از مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی برای موارد دیگر استفاده نمود؟

بهترین ساعت و بهترین کارشناس این مرکز چه زمانی حضور دارد؟

آیا می توان برای دریافت خدمات مشاوره به صورت رایگان با استفاده از مشاوره حضوری اقدام به دریافت مشاوره در زمینه های مختلف نمود؟

 

 

جهت متصل شدن به مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی و دریافت پاسخ سوالات مطرح شده با مشاوران ما به شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل تماس جاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی

مشاوره انتخاب رشته دکتری

بهترین مشاوره تحصیلی در تهران

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی

مشاوره تلفنی بهزیستی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

ارتباط مستقیم با پزشکان و روانشناسان ما : 70707018-021


مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی  یکی از خدماتی است که امروزه انجام می شود. از آنجایی که مشکلات مردم زیاد است و همچنین دغدغه های زندگی و فشارهای روانی دور از تحمل شده نیازمند یک مشاور در تمام ساعات شبانه روز هستیم تا بتواند با ما در ارتباط باشد و از مشکلات و مسائل ما آگاهی یابد و راهنمایی های لازم را برای ما فراهم آورد.

مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی دارای مزایایی مانند انواع مشاوره ها است با این تفاوت و مزیت که بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند. مشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی با روشهایی موثر در تمام ساعات شبانه روز به مردم کمک می کند که مسائل خود را حل کنند.

تاثیرمشاوره روانشناسی تلفنی شبانه روزی چگونه است؟

مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی

اگرچه در قدیم کاربرد خدمات مشاوره تلفنی رواج نداشت و از پیشرفت چشمگیری برخوردار نبود اما در حال حاضر این خدمات پیشرفت کرده و یکی از دلایل آن دسترسی همه مردم به تلفن و اینترنت می باشد. همه ی ما در زندگی با چالش ها و مسائلی روبه رو می شویم که حل آن از عهده ما خارج است و نمی توانیم مشکلات و مسائل پیش رویمان را خودمان حل کنیم بنابراین سعی می کنیم با دیگران مشورت کنیم و از آنها راهنمایی بگیریم. چون ممکن است افرادی که انتخاب می کنیم از آگاهی بالایی برخوردار نباشند و در انتخاب درست مسیر راه نادرست را به ما نشان دهند بهتر است با مشاور صحبت کنیم.

در اینجا یک سوال مطرح می شود و آن هم این است که مشاوره چیست؟ فرایندی که در آن به افراد کمک می کند تا بتوانند به درستی هدف های خود را تعیین کنند و یک تصمیم درست و کامل بگیرند. با استفاده از این فرایند می توان مشکلات مختلفی را حل نمود.

شخص مشاور نیز فردی است که پای صحبت های شما مینشیند و به طور کامل با جزئیات تمام موضوع را مورد بررسی قرار می دهد تا قادر به ارائه راه حل های موثر باشد

توانمندی های مشاور

 

روانشناسی مشاوره

روانشناسی مشاوره یکی از زیرشاخه های روانشناسی است که در آن سعی می شود به مراجع کمک کند. ایجاد ارتباط بین مشاوره و مراجع منجر به بررسی کردن موضوعات مختلفی شد که مراجع مختلف از آن عاجز و ناتوان بودند و درصدد راه حل برای آن برآمدند. هنگامی که با استفاده از روانشناسی مشاوره بخواهیم به نتیجه ی دلخواهمان دست یابیم قانون های متفاوتی بیان می شود که در حیطه مشاوره این قانون ها نیز متفاوت اند. اگر دقت کرده باشید مراحل انجام یک مشاوره همانند راهنمایی می ماند‌ که حیطه های بسیار گسترده ای را شامل می شود و می تواند همه ی موضوعات مختلف زندگی باشد فردی، اجتماعی و انسانی را در برگیرد.

اگر بخواهیم هدف کلی روان شناسی مشاوره را بیان کنیم این است که شناسایی فرد توسط خودش را امکان پذیر سازد. این عمل می تواند با استفاده از شیوه هایی مطرح گردد. این شناسایی دارای مزایایی می باشد که از جمله آن ها می توان به موثر و خلاق بودن انسان ها اشاره کرد. روش هایی که در روانشناسی مشاوره بیان می شود به انسان ها کمک می کند که فرد وضعیت فعلی خود را درک کند.

 روانشناسی مشاوره دو هدف را دنبال می کند:

هدف های آنی روان شناسی مشاوره در واقع شناخت و استفاده از شیوه هایی می باشدکه ما را در مسائل مختلف یاری می نماید و به ما کمک می کند راحت تر مشکلاتمان را حل کنیم. این مشکلات متفاوت می باشند و شامل موضوعاتی همچون تحصیل، خانواده، شغل و … هستند. روش هایی که در برطرف شدن این مشکلات مطرح می گردد منجر به درمان اتفاقات قبل از حادثه می شوند و از هدر رفتن سرمایه مادی و معنوی جلوگیری می کند.

هدف نهایی روانشناسی مشاوره استفاده از شیوه هایی است که فرد را قادر می سازد تا بتواند با بینشی درست مسائل را حل کند و به صورت عقلی رفتار کند. در روانشناسی مشاوره مکتب هایی بیان می شود. در این میان چندین مکتب از اهمیت بیشتری برخوردارند. این مکتب ها عبارتند از: مکتب مشاوره مستقیم، مکتب مشاوره غیر مستقیم، مکتب مشاوره نیمه مستقیم.

مشاوره خانواده

اگر از نظر خانوادگی به مشکل برخورده اید می توانید با مشاورین و روانشناسان این حیطه به گفتگو بپردازید و مشکلاتتان را بیان کنید این روانشناسان می توانند مسیر درست را نشان دهند و به شما در حل مشکل کمک کنند. سعی کنید که به هیچ وجه مسائل و مشکلاتتان را با آشنایان، دوستان و فامیل در میان نگذارید چرا که آن ها از آگاهی بالایی برخوردار نیستند و به علت هایی مانند دوست داشتن شما نظراتی را به شما منتقل می کنند که اصلا صحیح نیست و وضعیت خانوادگی شما را نه تنها بهبود نمیبخشد، بلکه بدتر می کند.

مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج یکی دیگر از مشاوره های روانشناسی محسوب می شود. در این نوع مشاوره سعی می شود به زوجینی که توانایی حل مشکلات خودشان را نداشته اند کمک کنند. هدف اصلی مشاوره ازدواج این است که آشفتگی های رابطه و یا ناراضی بودن یکی از زوجین در رابطه را حل کند.

مشاوره کودک

معمولا کودکان نیز با مشکلاتی مواجه می شوند که از جمله این مشکلات می توان موضوعاتی مانند بیش فعالی، استرس، اضطراب، اوتیسم و مشکلاتی از قبیل پرخاشگری کم رویی، شب ادراری، مشکلات جنسی کودکان و…. را نام برد. روانشناسان و مشاورین کودک برای این قبیل مشکلات راه حل هایی مفید و موثر دارند که بسیار کارآمد است. مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی یکی از بهترین های راههای ارتباطی ما با مشاور می باشد و دارای مزایای بیشماری است که در اینجا چند نمونه از آن ها را ذکر می کنیم.

مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی کمک می کند که بتوان با سرعت بیشتری مشاور دلخواه را یافته و شخصی را انتخاب کرد که بسیار باتجربه و کاردان است و بتواند مسائل و مشکلات را به خوبی بفهمد و روشهایی را برای حل آنها به شما ارائه دهد.

مزایا مشاوره تلفنی

کلبه سلامتی مجموعه ای است که در راستای خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی روانشناسی فعالیت گسترده ای دارد. این مرکز از متخصصان با تجربه و کاردانی در این مسیر استفاده می کند و می تواند راهنمایی های بسیار مفیدی را به مردم ارائه دهد. شما می توانید برای ارتباط با متخصصین مجرب با شماره تلفن 02170707018 تماس حاصل فرمایید و مشکلات خود را مطرح کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. *


نام *


ایمیل *


وب سایت

مشاور تلفنی شبانه روزی یا ۲۴ ساعته : امروزه با بیشتر شدن مسائل و مشکلات زندگی و همچنین افزایش فشارهای روانی ناشی از آن ها، صحبت با یک مشاور روانشناس خانم یا آقا و استفاده از خدمات تخصصی روانشناسی او در هر ساعت از شبانه روز در قالب مشاوره تلفنی شبانه روزی به یکی از امور ضروری زندگی تبدیل شده است. انجام این کار باعث می شود که شخص تا حدودی به یک آرامش نسبی برسد و مشکلات را از ذهن خود دور کند تا بتواند بر اساس توصیه های مشاور، راحت تر و با آرامش بیشتری به زندگی خود ادامه دهد.

مشاور تلفنی شبانه روزی و روانشناس تلفنی یکی از مراکزی است که در موقعیت های اورژانسی نقش بسیار مهمی بر عهده دارد.مشاور روانشناسی که به عنوان مشاور تلفنی در مراکز مشاور تلفنی شبانه روزی پاسخگوی مسائل و مشکلات روانی زندگی شماست، به یک سری تکنیک هایی مسلط می باشد که اگر شخصی در یک موقعیت بسیار اورژانسی با مرکز مشاوره ای که او مشغول فعالیت در آن است، تماس بگیرد آماده ارائه بهترین راه حل به او است.

معمولا مراکز مشاور تلفنی شبانه روزی به صورت ۲۴ ساعته و از طریق تماس با تعدادی شماره‌ های خاص، طیف وسیعی از خدمات در زمینه هایی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد را به عموم مردم ارائه خواهند داد.

سوالی که همواره مطرح است این است که چرا علی رغم تمام توجه مراکز روان پزشکی و هشدارهایی که می دهند، هنوز هم از تعداد بیماران با مشکلات روانی کم نشده است و روز به روز این مشکلات افزایش می یابد؟ یا این که چرا مردم برای حل مشکلات روانی خود به مشاورین روانشناس مراجعه نمی کنند؟

مهم ترین عواملی که در استفاده نکردن بیماران از خدمات مشاوره روانشناسی دخیل است، عبارت است از:

مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی

هر کدام از این موارد خود به تنهایی می تواند علت استفاده نکردن مردم از خدمات مشاوره روانشناسی باشند. حال مشاور تلفنی شبانه روزی به یاری ما آمده است تا به کسانی که با این مشکلات در مسیر مراجعه به مشاورین روانشناس هستند، کمک کنند و به این ترتیب شما می توانید از هر کجای ایران به صورت تلفنی با افراد متخصص در این زمینه صحبت کنید، مشکلات خود را مطرح کنید و هر نوع راهنمایی که نیاز داشته باشید از قبیل: آشنایی با چند مرکز مشاوره معتبر و قابل اعتماد، ارائه بهترین راه حل ممکن برای مشکل خود و … بگیرید.

مساله قابل ذکر این است که مشاوره های تلفنی شبانه روزی می توانند کلیه راه حل های مشکلات شما در زمینه همه خدماتی که این مراکز ارائه می دهند، بدون محدودیت و به صورت محرمانه تنها با یک تماس تلفنی در اختیار شما قرار دهند. حتی شما قادر به انتخاب نوع مشاور روانشناس خانم یا آقا برای خود هستید و این مراکز حتی در روزهای تعطیل هم پاسخگوی سوالات شما هستند. بعضی از خدمات این مراکز به صورت رایگان ارائه می‌ شود اما به طور کلی تعرفه‌ های آن ها بر اساس نرخ دولتی است که از طریق درگاه بانکی پرداخت می‌ پذیرد.

محدودیت ها و مزایای مشاور تلفنی شبانه روزی نسبت به مشاوره های حضوری چیست؟چگونه می توان به میزان اعتیار مراکز مشاوره تلفنی شبانه روزی اعتماد کرد؟اگر نیاز به برقراری تماس بیشتر از یک مرتبه با مشاوره های تلفنی ۲۴ ساعته وجود داشته باشد، چگونه می‌ توان همیشه با یک مشاور در تماس بود؟آیا روش های پرداخت‌ این مراکز با پرداخت‌ های حضوری تفاوت دارد؟آیا این مراکز وابسته به ارگان دولتی خاصی هستند؟چگونه می توان از سطح تحصیلات و میزان آگاهی افرادی که به سؤالات پزشکی پاسخ می‌ دهند، اطمینان داشت؟

در ذهن داشته باشید که پاسخ شما نزد ماست. مشاوره تلفنی شبانه روزی بهترین گزینه یاری رسان برای کسب راهنمایی در زمینه های مختلف در طول زندگی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاوره تلفنی شبانه روزی : خانواده به عنوان اولین نهاد مهم در جامعه باید از آرامش و کانون گرم برخوردار باشد و مشکل هر یک از اعضای خانواده در سرنوشت سایر اعضا و خود کانون خانواده تاثیر می گذارد.

زندگی ماشینی امروز ،حجم کاری و کمبود وقت موجب شده است بسیاری ازخانواده هایی که با مشکلاتی در زندگی خود روبرویند حتی زمان و وقت فکر کردن به مشکل خود را نداشته و به همین دلیل آن را به حال خود واگذاشته اند و بدون رسیدگی رها کنند.این مشکلات و مسایل کوچک روی هم انباشته شده و در نهایت ضربه مهلکی را به پیکره خانواده وارد می کند.

بر اساس آمارهای موجود بیشتر مشکلات خانوادگی در ساعاتی اتفاق می‌افتد که هیچ مرکز مشاوره‌ای در آن ساعت فعالیت نمی‌کند. همچنین بسیاری از خانواده ها بنا به دلایلی از رجوع به مراکز مشاوره امتناع میکنند.و یا نمی توانند به این مراکز رفته و مشکلات خود را در میان بگذارند.

با توجه به اهمیت و لزوم مشاوره در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقای سلامت روانی- اجتماعی آحاد مردم و جامعه با راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی خدمات مشاوره و روانشناسی به نوعی به تحکیم بنیان خانواده توجه شده است.

مشاوره تلفنی و مشاوره خانواده در جوامع پیشرفته به عنوان یک امر مهم تلقی شده است. مرکز مشاوره خانواده اقدام به راه اندازی بخشی با نام مشاوره خانواده تلفنی کرده است. کسانی که از مشاوره تلفنی خانواده بهره می برند با صرف کمترین هزینه و از همه مهمتر با صرفه جویی و ذخیره زمان، می توانند به خانواده به عنوان اصل و رکن زندگی اهمیت بدهند .و مشکلات خود را در این زمینه با مشاوران این مراکز در میان گذاشته و آن را حل کنند.

مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی

مرکز مشاوره خانواده با استفاده از برترین مشاوران و کارشناسان درامرخانواده و با بهره گیری از این نیرو در بخش مشاور تلفنی خود آماده پاسخ گویی به مشکلات شما خواهد بود. شما می توانید از بخش مشاور تلفنی مرکز مشاوره خانواده استفاده کنید.و به راحتی با کارشناسان ما همکلام شوید.

در هر صورت و به هر نحوی مرکز مشاوره خانواده در راستای ارتقای فرهنگ مشاوره آماده پاسخگویی تلفنی ورفع هر چه سریع تر مشکلات شما گام برمی دارد.

مشاوره تخصصی روانشناختی در حوزه های کودک و نوجوان، خانواده، ازدواج، مشکلات زوجین، پیشگیری از طلاق، مشاوره تحصیلی تربیتی و روان درمانی های فردی و گروهی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از طریق ارائه خدمات، اطلاعات، توصیه‌ها و آگاهی لازم به تماس‌گیرنده، کمک به تماس‌گیرنده برای شناخت مشکل، بررسی و تجزیه و تحلیل آن و همچنین تصمیم گیری و انتخاب راه‌ حل‌های مناسب، کمک به تماس ‌گیرنده برای شناخت توانایی‌ها، پذیرش و تغییر واقعیت‌ها و کاهش ، یا رفع مشکلات و کمک به تماس ‌گیرنده در مواقع اضطراری از جمله اهداف برپایی مرکز صدای مشاور (مشاوره تلفنی) است.

مرکز مشاوره تلفنی علاوه بر برخورداری از متخصصان خبره و با تجربه در زمینه حل مشکلات شما امکانات زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

فاکتورهای متعددی در تبدیل شدن یک مرکز مشاوره روانشناسی به یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب دخیل هستند . معمولاً افراد سلایق مختلفی دارند. و هر کس بر اساس تجربه و نوع نیاز خود، یک مرکز مشاوره روانشناسی را خوب یا بد می داند. اما در انتخاب یک مرکز مشاوره یک سری معیار اساسی میان افراد مختلف مشترک است:

شاید بتوان مهمترین ویژگی یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب را استفاده از روانشناسان و درمانگران مجرب و متخصص دانست. داشتن تجربه بالا، یک امتیاز فوق العاده برای مشاوران یک مرکز مشاوره روانشناسی است. اما بسیاری از اوقات دیده می شودکه افراد مجرب به علم روز و روش های نوین درمان روانشناسی مسلط نیستند. لذا تجربه یا تخصص هر یک به تنهایی نمی تواند پاسخگوی مسائل و مشکلات درمانجویان باشد. وجود ترکیبی از مشاوران متخصص و مجرب در کادر یک مرکز مشاوره روانشناسی می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب ما باشد.

یکی از موارد مهم در ارزیابی یک مرکز مشاوره روانشناسی ، وجود درمانگر در حوزه های مختلف روانشناسی است. دردنیای تخصصی امروز، هر مشاور غالبا دریک یا چند حوزه تخصص لازم را دارد. و نمی تواند در تمامی حوزه های روانشناسی، به بهترین شکل مشاوره دهد. بنابراین وجود تخصص های گوناگون در یک مرکز مشاوره روانشناسی ، این امکان را فراهم می کند، تا درمانجوین بتوانند متناسب با بیماری یا اختلالات خود، از خدمات مشاوره استفاده کنند.

یک مرکز مشاوره روانشناسی با کادری قدرتمند می تواند در حوزه های عمومی و تخصصی روانشناسی، برای سنین مختلف ( بارداری، نوزاد، کودک، نوجوان، جوان، سالمند) و در زمینه اختلال های مختلف ( روانی، جسمی ، یادگیری، شخصیتی، رفتاری) در حوزه های تخصصی روانشناسی (افسردگی. وسواس، استرس، ترس، مشاوره فردی، خشم، مدیریت، انزوا) و برای مشکلات خانوادگی و زناشویی، ازدواج، طلاق، زنان، خانواده، مشاوره جنسی پاسخگوی نیازهای مراجعان باشد و توانایی حل مسایل انها را دارد.

امروز با پیشرفت فناوری های گوناگونو افزایش شناخت انسان نسبت به فرایندهای بدن ،امکان درمان خیلی از بیماری ها و اختلالات روانی فراهم شده است . برخی از روش های درمان روانشناسی با استفاده از امکانات و تجهیزات نوین امکان پذیر شده است . اینکه یک مرکز مشاوره روانشناسی ، به امکانات و تجهیزات جدید مجهز باشد یک امتیاز قابل توجه برای آن مرکز محسوب می شود . در حال حاضر برخی از روش های درمان روانشناسی با کمک نوروفیدبک و بیوفیدبک امکان پذیر شده است، روش هایی که نیاز به تجهیزات خاص دارند . وجود این تجهیزات در مرکز مشاوره روانشناسی نشان از به روز بودن و مجهزی ان مرکز دارد .

امروزه روش های درمان بسیار متنوع و گوناگون شده اند. روش هایی مثل روانکاوی ، رفتاری-شناختی، خانواده درمانی، درمان رفتاری، گروه درمانی ، درمان فردی ،گشتالت درمانی و … تنها بخشی از روش هایی است که ممکن است در یک مرکز مشاوره روانشناسی مورد استفاده قرار گیرد . برای درمان موثر یک درمانجو، مشاور روانشناس و درمانگر باید به این روش ها تسلط داشته باشد . با توجه به این که هر بیمار یا درمانجو، شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد ، روش درمان او نیز متفاوت است . به همین دلیل استفاده از شیوه های نوین و متنوع درمان روان شناختی در یک مرکز مشاوره روانشناسی ر اهمیت بالاتری پیدا می کند.

تا چندی پیش تنها مشاوره حضوری در مراکز مشاوره ارایه می شد اما در سال های اخیر مشاوره آنلاین و مجازی و تلفنی هم به خدمات مشاوره ای مراکز اضافه شده است. از طریق مشاوره تلفنی یا انلاین هزینه مشاوره رفت و آمد و صرف زمانی تا حد زیادی کاهش می یابد. دسترسی سریع به مشاوره و استفاده از راهنمایی های مشاور روانشناسی در هر زمان از شبانه روز، موجب استقبال چشمگیر مردم، از این نوع خدمات مرکز مشاوره روانشناسی شده است.

یکی از شرایط یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب واقع بودن در موقعیت مناسب شهری است. این موضوع باعث می شود تا رفت و آمد درمانجویان و یافتن دفتر این مرکز برای انها اسان تر باشد. نزدیکی مرکز به ایستگاه های اتوبوس، مترو و تاکسی نیز از ویژگی های قابل دسترس بودن مرکز مشاوره است.

مراکز دولتی و سازمان ها معمولا برای ارتقای سطح مدیریتی و حل مشکلات کارمندان خود از مراکز مشاوره و روانشناسی معتبر بهره می برند و با انها قرارداد می بندند. و از این طریق تا حدود زیادی سلامت روانی و مدیریتی سازمان و کارمندان خود را بیمه می کنند. از انجایی که این قراردادها معمولا هزینه های بالایی را برای شرکت ها و سازمان ها در پی دارند، این شرکت ها در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی مورد نظر، حساسیت ویژه ای قائل می شوند. بنابراین درصورتی که مشاهده کنید یک مرکز مشاوره روانشناسی با سازمان ها و ارگان های زیادی طرف قرارداد است، می توانید تا حد زیادی به اعتبار و سطح بالای آن مرکز مشاوره و روانشناسی اعتماد کنید.

مشاوره، مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی درباره یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص (مشاور) انجام می‌گیرد. مشاوره در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبه روان‌شناختی آن (مشاوره روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت ‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. مشاور، در مشاوره‌های خانواده، شغلی، تحصیلی و توان ‌بخشی نیز از مهارت‌های روان‌شناختی کمک می‌گیرد . می توان گفت مشاوره، اقدام حمایت‌گرانه بر پایه علوم روان‌شناسی است. مشاور ممکن است به همه نوع مشکلات مراجعان رسیدگی کند و یا صرفا در زمینه های خاصی مانند اعتیاد، اختلالات غذایی و…مشاوره دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تا چند سال گذشته استفاده از خدمات مشاوره تلفنی مرسوم نبود و این مراکز توسعه و پیشرفت مناسبی نداشتند. اما در سال‌ های اخیر به دلیل پیشرفت‌ هایی که در حوزه تکنولوژی و دسترسی همگانی به تلفن و اینترنت به وجود آمده است: مراکز مشاوره تلفنی و آنلاین به مراکزی همه‌ گیر، توسعه یافته و کارآمد تبدیل شدند.

چرا که در مراکز مشاوره حضوری تفکیک تخصص‌ های مشاوران به دلیل محدودیت مکانی عملاً غیر ممکن است. و هر مرکز از تعداد محدودی مشاور بهره می‌ گیرد. بنابراین در مشاوره تلفنی، افراد می‌ توانند در هر لحظه که تماس می‌ گیرند به مشاوری که در حوزه مشکل آنها دارای تخصص است مراجعه کنند. مثلاً در حوزه‌ هایی مانند:

مشاوره کودک مشاوره نوجوان مشاوره خانواده سکس‌ تراپی مشاوره ترک اعتیاد و …

دقیقاً با مشاوری که بیش‌ ترین تخصص را در حوزه مورد نظر دارد مشاوره نمایند.

مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی

افراد هزینه کمتری برای مشاوره تخصصی می‌ پردازند با وجود اینکه مشاوران مجرب و نخبه هستند. به دلیل تلفنی بودن مشاوره، هزینه‌ ها با هزینه‌ های مشاوره حضوری قابل مقایسه نیست.

همچنین افراد به دلیل اینکه در حضور مشاور ممکن است نتوانند همه مسائل خود را به راحتی بیان کنند در مشاوره تلفنی اغلب مشکلات خود را به راحتی عنوان می‌ کنند و نتایج بهتری نیز می‌ گیرند.

سامانه مشاوره تلفنی “الو سلام مشاور”

.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید..با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.

سال‌ ها پیش درگیر ماجرای پیچیده‌ ای شدم که نمی‌ دانستم چه کاری باید انجام دهم. تصمیم گرفتم به مشاور مراجعه کنم و بدون اینکه درباره مشاوران تحقیق کنم. چون دچار مشکل مالی هم بودم به یک مرکز مشاوره ارزان قیمت که وابسته به یکی از دانشگاه‌ ها هم بود مراجعه کردم. همین که اسم دانشگاه را دیدم به نظرم قابل اطمینان آمد. بعد از کلی هزینه کردن و وقت گذاشتن به دفتر آنها مراجعه کردم و مشکلات خود را با آنها در میان گذاشتم.

از اینکه تردید داشتم و حتی تمام کارهای اشتباهی هم که انجام داده بودم را گفتم. بعد از چند دقیقه مشاور گفت: دچار اختلال شخصیت دوگانه هستم و باید دارو مصرف کنم.

وقتی آمدم بیرون خیلی به هم ریختم و حالم خیلی بد بود. نمی‌ خواستم الکی دارو بخورم خیلی هم به نظر خودم ناراحتی‌ ها و مشکلاتم عجیب غریب نبودند. به یکی از دوستانم زنگ زدم اونم تعجب کرد گفت چقدر ازت گرفتند، گفتم پنجاه هزار تومان. گفت خیلی هم قیمت پایینی نیست که تو آنقدر بهش اهمیت دادی بهتر است به یک جای درست و حسابی بروی. زنگ زد از دوستش که دانشجوی روانشناسی بود پرسید.

او هم یک شماره‌ تماس داد. تلفنی که با مشاور صحبت کردم و مشکلاتم را گفتم و نظر مشاور قبلی را هم گفتم گفت اصلا برای تشخیص اختلال شخصیت با این میزان ساعت نمی‌ شود چیزی فهمید. و چنین تشخیصی احتیاج به چند جلسه مشاوره دارد، و قطعا مشاوری که من رفتم متخصص نبوده است.

در هر حال تمام مشکلات و تریدهایم را با او در میان گذاشتم. و با راهنمایی مشاور یک راه‌ حل خوب و مناسب پیدا کردم و بعد از آن آشفتگی روحی‌ ام هم بهتر شد. خیلی خوشحالم که به راحتی دارو درمانی را شروع نکردم و در این زمینه‌ ها آدم باید خیلی حساس باشد و تحقیق کند.

ما در مرکز “الو سلام مشاور” در زمینه‌ های: مشاوره خانواده مشاوره روانشناسی اجتماعی مشاوره کودک و نوجوان مشاوره اعتیاد رفتاری و مصرفی مشاوره طلاق و خیانت مشاوره ازدواج به شما عزیزان مشاوره می‌ دهیم.

کافیست با این شماره ها با مرکز “الو سلام مشاور” تماس بگیرید، مشاوران مجرب و متخصص ما شما را به بهترین شکل ممکن در زمینه‌ های مطرح شده یاری خواهند داد و تا انتهای مسیر در کنارتان می‌مانند..در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید. .با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.

[…] با این وجود بهتر است که قبل از مصرف حتما با پزشک و یا مشاوره تلفنی شبانه روزی پزشکی صحبت کرده و شرایط جسمانی خود را برای وی توضیح دهید. به […]

[…]  مشاوره تلفنی شبانه روزی […]

[…]  مشاوره تلفنی شبانه روزی […]

[…] آگاهی از مشاوره تلفنی شبانه روزی این مقاله را مطالعه […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

دیدگاه

نام خود را وارد کنید

موضوع مشاوره

شماره تماس

نوع مشاوره درخواستی خود را مشخص کنیدمشاوره تلفنیمشاوره حضوری

چه کسانی به راهنماییی تخصصی نیاز دارد.

در زمان های بحرانی باید چه کنیم در ادامه گفته خواهد شد.

**انتهای صفحه مشاوره خانواده  و روانشناسی رایگان **

.

مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی

شامل بیش از ۱۰۰ تست روانشناسی و شخصیت شناسی

رایگان

*توجه فایل زیپ می باشد بعد از دانلود با زیپ باز کرده و سپس نصب کنید.

دانلود مستقیم: فول تست روانشناسی و شخصیت شناسی – اندروید

دانلود تست شخصیت شناسی از کافه بازار اندروید

دانلود نسخه IOS  برای گوشی ایفون

*فایل زیپ می باشد- باید بعد از دانلود، فایل زیپ باز کنید و سپس نصب کنید

فول تست روانشناسی شخصیت شناسی IOS بسیاری برای مشاوره شبانه روزی رایگان یا غیر رایگان تماس می گیرندو در صورتی که در زمان بهتر می توانستند آن را انجام دهند

توجه کنید مشکلات شما، ممکن است مشکلات افراد زیادی باشد

و فکر نکنید ته دنیا فرا رسیده و دیگر راه حلی ندارید

هزاران نفر مشکلات مشابه شما دارند و با تلاش مشاور خوب به صورت بلند مدت آن را حل می کنند و زندگی خود را بهبود می دهند. در سنین و دوره های مختلف زندگی افراد با بحرانها و چالش ها دست و چنجه نرم می کنند

مشاوره تلفنی فوری می تواند یک راه حل موقتی باشد ولی باید چالش در بلند مدت و تحت نظر یک مشاور درمان شود.

این بحران ها باید مدیریت شود که سبب ارتقا او می شود

ولی باید توجه داشت که این بحران ها خانواده را درگیر خود می سازد زیرا فرد با استرس، افسردگی،اضطراب، اجتماعی گریزی و غیره دست و پنجه نرم می کند.

برخی از این بحرانها:

هنگامی که در زندگی مشترک به چالش بر می خورید.

قانون اول بدتر نکردن وضعیت است. در این لحظه می توانید از یک مشاور راهنمایی تخصصی بگیرید.

فرد زندگی اش را تبدیل به یک آزمایشگاه می کند و نصایح دوستان، خانواده و اطرافیان که هیچ تخصصی ندارند را در زندگی اجرا می کند.

در این مواقع کنار بکشید یا هیاهو آرام شود

با مشاور خانواده خوب، مشاوره تلفنی بگیرید

سلام ببخشید چطوری میتونم مشاوره بگیرم

با سلام لطفا سوالتان را در همین قسمت وارد کنید موفق باشید

چرا دیدگاهم پاک میشه

سلام متنی با این نام ارسال نشده است

با سلام چگونه مشاوره بگیرم؟

با سلام خدمت شما لطفا سوالتان را در همین قسمت بیان کنید

من زنم با وانس آپ با مرد غریبه چت میکنه چند بار حتی فیلم رقصش که واسش فرستاده دیدم به بهانه متفاوت میره خونه مادرش حتی بردم مسافرت دیدم اونجام بعد از خواب من داره چت می کنه چیکار کنم

سلام به شما دوست عزیز در این مورد اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحت کنیم. 1. هریک از شما چند سال دارید؟ 2. دیدگاه شما در مورد این رفتار همسرتان چیست و چه نامی به آن می دهید؟ 3. در این مورد با همسرتان صحبت کرده اید؟ 4. اطمینان دارید که فرد مقابل همسرتان مرد می باشد؟

سلام چگونه مشاوره بگیرم

سلام در همین قسمت سوالتان را ارسال کنید

سلام خسته نباشید مشعود داداشمه. 15 سالشه و خیلی با مامانم درگیر میشن. خانواده نسبتا مذهبی داریم و داداشم سبک لباس پوشیدن و دوستاش شبیه چیزی نیست که مامان و بابا هستن, برای همین خیلی درگیر میشن. حتی چند وقت پیش داداشم تهدید میکرد که خودشو میکشه و دستشو با تیغ و پرگار خط میندازه و سیگار میکشه , کلی از درساش رو افتاده . دایم توسط خانواده ترد میشه و همش بهش بد میگن . اما من میشناسمش , اون اینجوری نبود. لج بازی میکنه. یه لج بازی که فکر میکنه درسته. یبار بهش گفتم چرا دستتو اینجوری میکنی؟ گفت حال میده مامان هم حرص میخوره. جدیدا انقدر ناراحتی کشیده مشکل قلبی پیدا کرده. همش نگرانم. همش مضطربم. نگران اینم که اتفاقی براشون بیفته. هرچند فکر کنم داره میفته خیلی تلاش کردم که ببرمشون پیش مشاور. خیلی تلاش کردزم واقعا. اما نشد. مامانم میگه پول نداریم مشاوره گرونه. ولی بازم گفتم باید ببری مشاوره مسعود رو ولی گوش نمیده , البته شرایط و اوضاح مالی بده که نمیتونه همین امروز هم حال مامان بد شد, بخاطر نگرانی زیاد . ولی به گمونم مسعود فکر میکنه مامان ازش بدش میاد من چیکار کنم ؟ نمیخوام اینجوری ادامه پیدا کنه. اوضاع داره بد و بدتر میشه میشه لطفا کمکم کنید؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز احساسات و نگرانی شما و خانوادیتان قابل درک می باشد اما بهتر است دقت کنید که برادر شما در سن بسیار حساسی قرار دارد و اینکه مداوم بخواهید با تذکر و دعوا مشکلات او را برطرف کنید موضوعی را حل نخواهد کرد . نوجوانان اگرچه به خودشان آسیب می رسانند اما به هیچ وجه نمی خواهند خودکشی کنند بلکه فقط می خواهند با یک آسیب بر پوست و بدن خود از هیجانات درونی شان که امکان بروز ندارد کاسته شود. این خودآزاری بسیار گیج کننده و ناراحت کننده می باشد و برای والدین بسیار ترسناک و هشدار دهنده می باشد بهتر است با توجه به اینکه در این سن رفتارهای تکانشی در برادرتان زیاد است و از اهداف اصلی نیز دور شده اند به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا بررسی لازم در این زمینه صورت گیرد اینکه برادر شما در این سن سیگار می کشد، خودزنی دارند ، رفتارهای تکانشی نشان می دهند زنگ خطری برای ایشان محسوب می شود که نیاز به بررسی دقیق با حضور ایشان داد . اینگونه مشکلات نیاز به مراجعه خود شخص به مشاور و در کنار آن همکاری خانواده ها دارد تا بتوانید نیازهای نوجوان را به درستی بشناسید و به او کمک کنید به مسیر درست هدایت شود.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید 021-88422495 شاد باشید

سلام خسته نباشید

سلام ببخشید من 24 سالمه و چند روز پیش برای اولین بار خود ارضایی کردم و از اون به بعد هر شب یعنی 4 شب پشت هم اینکارو میکنم .و اضطراب من خیلی بالاست و نزدیک پریود هم هستم .به نظرتون خودارضایی با توجه به دین و اینجور مسایل مشکلی ایجاد میکنه یا نه ؟؟با توجه به این که مجردم و تا حالا پارتنری نداشتم و تمایل جنسی کمی هم داشتم.

مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی

با سلام خدمت شما دوست عزیز احساسات و نیاز جنسی شما قابل درک می باشد اما بهتر است دقت کنید که خودارضایی می تواند آسیب های زیادی در مدت زیاد برای شما داشته باشد از جمله عوارض خودآگاهی از جمله موارد زیر است:: افسردگی به میزان بالا ، شادی و عشق کمتر، از بین رفتن زیبایی ، از بین رفتن براقیت و زیبایی چشم ها، به هم خوردن ،تناسب اندام و زشتی هیکل ،ریزش موهای سر، ایجاد مشکلات جدی روحی مثل بدبینی و تندخویی و..، دفع بی اختیار منی، بی اختیاری ادرار، بی اختیاری در کنترل منی ،ضعف در قوای جسمی و جنسی ،سرطان پروستات و از نظر دینی نیز این موضوع مورد تایید نیست . بهتر است سعی کنید بر نیازهای جنسی خود مدیریت داشته باشید . دقت کنید که هرچه میزان تمرکز شما بر این موضوع بیشتر شود می تواند باعث شود که شما بیشتر به این نیاز گرایش پیدا کنید . بهتر است برای زندگی روزانه خود برنامه داشته باشدتا میزان تنهایی خود را کاهش بدهید و همچنین از مسائلی که می تواند باعث گرایش شما به خوارضایی شود دوری کنی ، ورزش و تغذیه مناسب نیز می تواند به شما کمک زیادی کند. درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید 021-22354282 شاد باشید

سلام 5سال و 3 ماهه که ازدواج کردم و یک فرزند2 ماهه دارم ما همکلاسی بودیم دوسال باهم دوست بودیم و توی دوستیمون کلی دعوا داشتیم علی رغم علاقه ای که بهشون داشتم ولی چون خیلی بحث و دعوا داشتیم نمیخواستم باهاشون ازدواج کنم و قصد کات کردن داشتم ولی با اصرار ایشون ازدواج کردیم و تو این 5 سال عاشقانه دوسش داشتم و اختلافاتمون هم خیلی کمتر شد. ولی مشکل اصلی من تو این5 سال اینه که بهم ابراز علاقه نمیکنه و از ظاهرم خیلی ایراد میگیره و داغ یه تعریف از رفتارم رو به دلم گذاشته علی رغم اینکه همیشه هم رفتارم هم ظاهرم مورد تایید همه اطرافیانم هم فامیل خودم هم ایشون بوده تو این 5 سال بارها و بارها باهاشون صحبت کردم و ازشون خواستم یکم بهم روحیه بده ازم تعریف کنه بگه دوسم داره ازم کمتر انتقاد کنه بارها با زبون نرم گرفتمش بارها ازش خواهش کردم خیلی وقتا گریه کردم و بهش گفتم من توشهرغربت جزتو هیچکس رو ندارم و حقمه ازت بخام بهم محبتت رو ابراز کنی من زنم نیاز دارم و… ولی هیچ فایده ای نداشته اوایل درجواب خواسته م سکوت میکرد بعدها که دعوا میکرذم و میگفتم سکوتت منو ازار میده اگر دوستم نداری خب بگو بدونم که از زندگیت برم بیرون میگفت نه دوست دارم ولی بگم پرو میشی میگفتم تو امتحان کن تو یذره محبت کنی من صدبرابر انرژی ای که میگیرم بهت محبت میکنم بعدها میگفت من کلا اینجوریم بلد نیستم سختمه و… درصورتیکه تو اون دوسال دوستیمون من بخاطر اینکه بهم محبت میکرد جذبش شدم اوایل زندگی مشترک از ظاهرم خ ایراد میگرفت درصورتی که من بخودم مطمئن بودم و دیگران همیشه از ظاهرم تعریف میکردن ولی ایشون هیچوقت بجز موقع همخوابی تعریف نکرده و نمیکنه و این منو زجر میده از بس ازشون بی مهری دیذم که حتی دیگه خودمم قبول ندارم از ذیدن خودم تو اینه متنفر شدم بخصوص حالا که اندامم هم بخاطر بارداری و زایمان بهم ریخته تو بارداری هم خیلی رک از تغییراتم ابراز نارضایتی میکرد و من ناراحتیمو بخاطر حرفاش بروز میدادم حالا دیگه طوری شده که جز ایراد چیز مثبتی تو ظاهر خودم نمیبینم اعتماد بنفسم رو از دست دادم خسته شدم از گدایی محبت ولی دوسش دارم البته به اینکه دوسم داره مطمئنم چون علاقش رو فقط با کارایی که انجام میده بهم نشون میده مثلا گاهی توی کارای خونه کمک میکنه یا چیزی بخوام برام تهیه میکته ختی اگر پولش خ کم باشه ولی من دلم به اینا راضی نمیشه روحیه ام خ گرفته و این مسئله الان بعداز زاسمان نیست تو کل این5 سال همین بوده. چند وقته تصمیم گرفتم ازش نخوام محبتش رو بروز بده چون فایده نداره لطفا راهنماییم کنید به نظر شما ایراد از منه که نمیتونم با سرد بودن ایشون و تغیر نکردنشون کنار بیام؟؟؟ چون نمیتونم خودمو فقط به چارتا کار خونه اونم گیرم ماهی یکی دوبار یا خریدی که چندماه یبار باشه قانع کنم؟؟؟ چون بخاطر وضعیت مالی متاسفانه همیشه سعی کردم چیز زیادی ازش نخوام ینی دلم نیومده تحت فشاربذارمش ما ساکن کرجیم. هرروز بجز جمعه ها 6ونیم صب تا7 عصر خونه نیستن بخاطر کارشون تو اشتهارد و وقت مشاوره رفتن ندارن البته از نظر ایشون ما مشکلی نداریم خواهشا راهنماییم کنید با سردی ایشون چکار کنم

با سلام خدمت شما دوست عزیز احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر است دقت کنید که تنها با درخواست مکرر به نظر می رسد نمی توانید به نتیجه دلخواه خود برسید البته باید متوجه شویم که همسرتان چه دیدگاهی دارند تا بتوانیم در این زمینه بهتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم که نیاز است به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا یک سری آموزش ها نیز در این زمینه در اختیار همسرتان قرار داده شود. البته دقت کنید که مردها به اندازه زنان از احساسات کلامی استفاده نمی کنند و بیشتر در رفتارهای خود ان را نمایش می دهند . بهتر است سعی کنید در کنار درک کردن شرایط مالی همسرتان مقداری نیز به ظاهر خودتان بیشتر رسیدی کنید این موضوع برای مردان از اهمیت زیادی برخوردار است و رفتن به باشگاه هم می تواند باعث شود از نظر روحی بهتر شوید و هم اینکه اعتماد به نفستان در مورد اندامتان بهتر شود. بهتر است سعی کنید از یکجا نشستن و درجا زدن خوداری کنید در اول نیاز است که شما خودتان برای خودتان ارزش قائل باشید تا دیگران نیز این باور را در مورد شما داشته باشند تا زمانی که روحیه شما پایین است و انرژی لازم را ندارید زندگی برایتان یکنواخت و خسته کننده می شود و توقع دارید که همسرتان این مشکلات را حل کنند اما بهتر است سعی کنید علایقتان را بشناسید برای پرورش آنها گام بردارید حتی اگر در منزل هستید از آموزش های مجازی استفاده کنید پرداختن به کارهای مورد علاقه می تواند باعث شود که انرژی بیشتری داشته باشید. سعی کنید علایق همسرتان را نیز شناسایی کنید و به آنها اهمیت بدهید تغییرات هرچند کوچک ایجاد کنید که همسرتان نیز به ان علاقه دارد مثلا : پختن یک غذای مورد علاقه ایشان، پوشیدن یک سبک لباس خاص، تغییراتی در رابطه جنسی، بیان احساسات به سبک خاص، کتاب خواند هر چیزی که می دانید مورد علاقه همسرتان است به این طریق ایشان از نظر روحی بهتر می شوند و توجهشان به شما نیز افزایش می یابد و محیط منزل برایشان جذاب تر است . دقت کنید که در رابطه زندی مشترک بهتر است دنبال مقصر نگردید و هردویتان سعی کنید الگوی مناسبی برای طرف مقابل باشید و به علایق و نیازهای یکدیگر احترام بگذارید و در بهبود زندگی مشترکتان گام بردارید. بهتر است با رفتارهای خود به عنوان یک الگو برای همسرتان باشید بسیاری از افراد احساس می کنند که ابراز علاقه /آنها را کوچک می کند و یا باورهای نادرست دیگری چون صحبت همسر شما دارند( پرو می شوی)و… شما مسیر درست را در پیش بگیرید و به عنوان یک الگو عمل کنید تا ایشان متوجه اشتباهاتشان شوند. البته بهتر است به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا در اول روحیات خودتان مورد بررسی قرار گیرد و در کنار ان مشکلات زندگی مشترکتان نیز بررسی لازم شود. درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید 021-22247100 شاد باشید

ممنونم هرچند تواین چند سال بیشتر وقتا سعی کردم غذا باب میل و انتخاب ایشون باشه و قبل از اومدنشون به خونه به خودم رسیدم ولی ایشون ظاهرا با اصل من مشکل داره😂 ولی ممنونم بابت راهنمایی هاتون. حتما پیگیری میکنم چون چون از بازخوردهایی که گرفتم ازشون روحیه ام بد شده و خودم هم درحق خودم کوتاهی کردم که دست رو دست گذاشتم و به شرایط اجازه دادم مانع رفتنم دنبال علایقم بشن. ولی راهنمایی هاتون حالم رو بهتر کرد دلم خیلی اروم شد از حرف زدن باهاتون

سلام من 16 سالمه یه هفته ای بود به دوست صمیمی ام بی محلی میکردم الان فک میکنم ازم بدش میاد چیکار کنم ؟اصن نمیدونم واسه چی ازش بدم اومده بود

با سلام خدمت شما دوست عزیز نگرانی شما قابل درک می باشد چون در سن شما روابط دوستی اهمیت زیادی دارد ممکن است دوستتان از رفتارهای شما ناراحت شده باشند بهتر است با ایشان صحبت کنید و اختلافات موجود در بینتان را شناسایی و برطرف کنید . دقت کنید که رابطه دوستی یک رابطه دو طرفه است و نیاز است که احترام از سمت دو طرف حفظ شود. شاد باشید

سلام. چطور میتونم مشاوره بگیرم

شوهرم اصلا به من اهمیت نمیده .هیچ بویی از محبت کردن به همسر نبرده .همیشه مثل یک مجسمه منتظره من بهش محبت کنم جای زن و شوهر عوض شده .حتی دریغ از یک نوازش .یکسره خونه فامیلاش میره .دیر میاد خونه زود میره .اصلا توی جمع دوست نداره بیاد سمت من انگار حتی دلش نمیخواد یک کلمه بامن حرف بزنه .وقتی با خانواده اش خوبه بامن قهره وقتی با اونا قهره بامن خوبه

تورو خدا راهنمایی کنید .توی زندگی همیشه من کوتاه میام .هرچی بی احترامی میکنه هرچی اذیت میکنه بخاطر آبروی خانواده م تحمل میکنم اما دیگه تا کی

تمام تلاش ما رضایت شماست.

خانواده درمانی

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

مشاوره جنسی

کانون مشاوران مشاوره روانشناسی

کانون مشاوران مشاوره خانواده

سایت مشاوره ازدواج

مشاور کو

VeryWellFamily

Family therapy

good therapy

مرکز روانشناسی مشاورانه

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

پاسخگویی شبانه روزی – 02122354282 – 02122689558 – 02144034490

{“duration”: “400ms”,”fill”: “both”,”iterations”: “1”,”direction”: “alternate”,”animations”: [{“selector”: “#scrollToTopButton”,”keyframes”: [{“opacity”: “1”,”visibility”: “visible”
}]
}]
}{“duration”: “400ms”,”fill”: “both”,”iterations”: “1”,”direction”: “alternate”,”animations”: [{“selector”: “#scrollToTopButton”,”keyframes”: [{“opacity”: “0”,”visibility”: “hidden”
}]
}]
}View Non-AMP Version All Rights Reserved


فول تست روانشناسی و شخصیت شناسی – اندرویدDownloads-icon


فول تست روانشناسی شخصیت شناسی IOSDownloads-icon

ارسالی توسط راهنما در دسته بندی مشاوره تلفنی | بدون پاسخ

پیدا کردن شماره تماس یک مشاوره خوب است ولی آیا برای مشاوره تلفنی خانواده می توان به هر مشاوری اطمینان کرد؟

بهترین راه مشاوره استفاده از متخصصان و روانشناسانی است که مورد تایید کانون مشاوران ایران باشند.


شعبه غرب مورد تایید کانون مشاوران ایران


۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی

 

یکی از مزایایی که هر مرکز خوب می تواند داشته باشد آن است که در ساعات غیر اداری نیز بتوان مشاوره گرفت.

کانون تنها مرکز شبانه روزی مشاوره در ایران است  که مشاوران در خارج از ساعات کاری نیز همکاری دارند.

بهترین مشاوران ایران و یافتن روانشناسان مطرح فقط از همین طریق میسر است.

مسائل مختلف جنسی خانوادگی و فردی داغ ترین مسائل مشاوره هستند که از مشاور و روانشناس پرسیده می شوند.

بیش از سی و پنج زمینه تخصصی مشاوره توسط بیش از پنجاه نفر متخصص قابل ارائه است.

بیماری ها و اختلالات روانی نیز شیزو فرنی یا همان اسکیزوفرنی، دوقطبی، اختلالات حسی و حرکتی..

اختلالات اعصاب و احساساتی بودن خجالت پرخاشگری وسواس اضطراب و استرس و افسردگی قابل بیان است.

مشاوره تلفنی خانواده اگر بدرستی انجام شود می تواند بهترین راه حل یک زندگی سالم و آرام باشد.

مشاوره شبانه روزی تلفنی خانواده می تواند برطرف کننده اختلافاتی باشد که کانون خانواده شما را تهدید می کند.

 

 

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان:معالجه کردن مشکلات روانی مثل مشکلات جسمی .

به راحتی قابل درمان نمی باشند و این رویکرد بسیار دارای زمان و نفس‌گیر می باشد.

شخصی که در طی چند سال عادت غلط و برخورد های غلط را با خود به همراه داشته است.

و با آنها به زندگی کردن پرداخته است.

هنگامی که بخواهد یکباره تمام این عادتها را به ترک کردن بپردازد با مشکل روبرو خواهد شد.

مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی

در کنار این نمی‌توان این انتظار را داشت که معالجه در مورد اشخاصی که دچار افسردگی شدید.

یا حالت های نزدیک به جنون می باشند به طور کامل و محسوس انجام شود.

با این وجود در مورد بیشتر بیماریها روانشناسی و روانپزشک.

و یاری گرفتن از او به شدت احساس خواهد شد .

اگر دخالت در وقت معین و با شیوه صحیح و علمی انجام نشود .

بیماری به معالجه شدن نرسد نه تنها بیماری در وجود شخص رفع نخواهد شد.

بلکه به  رشد کردن  می‌رسد و به بیماری‌های روانی شدید تبدیل خواهد شد.

در کشورهای پیشرفته اشخاص برای تصمیم‌های پر اهمیت زندگی مثل تصمیم ازدواج.

یا مهاجرت کردن و یا انتخاب کردن شغل حتماً به مشاور رجوع خواهند کرد .

و این کار یک امر ضروری تلقی می شود.

بنابراین نمی توان بیان کرد که زمان مشخص رجوع کردن به روانشناس .

یا روانپزشک مشکلات و مسئله های روحی و روانی در چه وقتی می باشد.

به دلیل اینکه در مورد اشخاص امروزی این رجوع کردن هر زمانی و با هر بهانه ای می تواند صورت گیرد.

به صورت کلی باید بیان کرد که مشاوره گرفتن و رجوع کردن به روانپزشک .

اقدامی پرفایده و مثبت می‌باشد که در بدبینانه ترین حالت اگر برای شخص بی فایده باشد.

بدون ضرر می باشد و حتی پیشنهاد می‌شود تمام اشخاص هر ساله علاوه بر چکاپ کردن جسمی.

چکاب کردن روانی هم استفاده کنند تا با مراجعه کردن به یک روانشناس.

و یا روانپزشک بتوانند از شرایط روانی خود اطلاعات کسب کنند.

مشکل های روانی هم مثل مشکل های جسمی اگر معالجه نشود.

و به حال خود بگذارید  شدیدتر شده و به شرایط وخیم تری تبدیل خواهد شد.

اشخاصی که بیماری های روانی شدید مثل انواع پرخاشگری های برخوردی دارا میباشد.

یک روزه به صورت ناخودآگاه به این اختلال دچار نشده‌اند.

اشخاص مبتلا به بیماری های روانی کوچک مثل پرخاشگری های مقطعی .

یا افسردگی‌های معالجه نشده این اختلال با مرور زمان مبتلا به اختلال حادتر خواهند شد.

که گاهی اوقات معالجه برای آن موجود نمی باشد.

در رابطه با هرگونه تغییر حالتی احتیاج به رجوع کردن به پزشک نمی باشد .

به دلیل این که عوامل متعددی بر برخوردها و خلقیات اشخاص در طول روز امکان دارد تاثیر بگذارد .

که حتی در مورد اشخاصی که دارای پختگی شخصیت هستند نیز این اتفاق رخ می‌دهد.

با این وجود اگر این احساس را داریم که چند روزی می باشد.

که خلق افسرده ما به اذیت کردن می‌پردازد یا تفکراتمان موجب افسردگی .

و تاثیر بر رویکردمان می‌گذارد بهتر می باشد که به یک متخصص در این رابطه رجوع کنیم.

در بیشتر اوقات احتیاج به مداخله دارویی نمی باشیم .

و مشاوره می تواند با گفتگو کردن مشکل را رفع کند.

در صورتی که در بیشتر مشکلات روانی ترکیبی از مشاوره و دارو .

مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی

می تواند دارای تاثیر می باشد‌.

بنابراین علاوه بر چکاپ کردن جسمی به چکاپ کردن روانی هم بپردازید.

هنگامی که برخوردهای شخص نرمال با آن چیزی که در جامعه رایج می باشد.

و به تبعیت کردن از آن می‌پردازند  دارای فرق باشد .

تقریباً همه متوجه این فرق ‌ها خواهند شد به طور مثال شخصی که :

دارای افسردگی یا پرخاشگری بیش از اندازه می باشد.

و نمی تواند  خودش را مدیریت کند.

برای هر فردی که در پیرامونش موجود می باشد.

برخوردهایی او خطرناک به حساب می‌آید. ادامه مطلب …

کسانی که از مشاوره تلفنی خانواده بهره می برند با صرف کمترین هزینه و از همه مهمتر با صرفه جویی و ذخیره زمان،

می توانند به خانواده به عنوان اصل و رکن زندگی اهمیت بدهند .

و مشکلات خود را در این زمینه با مشاوران ما در میان گذاشته و آن را حل کنند.

مرکز مشاوره خانواده با استفاده از برترین مشاوران و کارشناسان در امر خانواده و با بهره گیری از این نیرو

در بخشمشاور تلفنی خود آماده پاسخ گویی به مشکلات شما خواهد بود.

همچنین بسیاری از خانواده ها بنا به دلایلی از رجوع به مراکز مشاوره امتناع میکنند.

و یا نمی توانند به این مراکز رفته و مشکلات خود را در میان بگذارند.

این افراد می توانند از بخش مشاور تلفنی مرکز مشاوره خانواده استفاده کنند.

و به راحتی با کارشناسان ما همکلام شوند.

در هر صورت و به هر نحوی مرکز مشاوره خانواده در راستای ارتقاء فرهنگ مشاوره آماده پاسخگویی می باشد.

*۷۸۸*۹۷*۶۶۵۵#

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵

ساعات تماس: ۹ صبح الی۲۳

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

ساعات تماس: ۹ صبح الی۲۳

 

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ خط ویژه بدون اشغالی

۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵ خط ویژه بدون اشغالی

ساعات تماس: ۹ صبح الی۲۳

 

 

 

منبع : کانون مشاوران ایران

مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی
مشاوره تلفنی روانشناسی شبانه روزی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *