مشاوره تلفنی زناشویی

 
helpkade
مشاوره تلفنی زناشویی
مشاوره تلفنی زناشویی

آیا می دانید مشاوره جنسی و زناشویی چه کاربردی دارد؟ به دلیل عدم آگاهی از مسائل جنسی است که مشاوره جنسی حتی به صورت تلفنی تبدیل به یک موضوع خجالت آور و پیچیده شده است. هر چند که مشاوره جنسی معمولا مربوط به زندگی زناشویی و روابط زن و شوهر پس از ازدواج می شود اما صرفا مشاوره مشکلات جنسی به زندگی زناشویی محدود نمی شود. هر فردی، چه دختر چه پسر با رسیدن به سن بلوغ، که معمولا با بلوغ جنسی آغاز می شود، با شرایط جدیدی مواجه می شود که نیازمند دریافت آموزش و آگاهی است. آموزش های جنسی باید به دور از پرده دری و با رعایت عفت صورت گیرد. مشاوره جنسی سبب رفع بسیاری از مشکلات زوج ها و افرادی که تازه به سن بلوغ رسیده اند می شود.

 

سن بلوغ ( که در دوران نوجوانی افراد می باشد)، سن تغییر هورمون ها، رشد اندام های بدن و مجموعا دوره گذار از دوره کودکی به بزرگسالی است. فرد در این سن شرایط بدنی جدیدی را تجربه می کند که به همین دلیل باید نسبت به شرایط جدیدی خود شناخت پیدا کند. شناخت کامل مسائل جنسی و شرایط فیزیکی در سن بلوغ به لحاظ بهداشت و جسمی دارای اهمیت بسیاری است. در اغلب موارد شاهد هستیم که در اکثر خانواده ها والدین به دلیل حجب و حیا و نوع رابطه ای که با فرزندان دارند، آموزش و مشاوره جنسی مناسب را برای فرزندان ارائه نمی دهند. که همین امر سبب بروز بسیاری از مشکلات در آینده فرزندانشان می شوند.

 

از آنجایی که در مدارس بستر مناسبی برای آموزش و مشاوره جنسی فراهم نیست. یکی از راه های مناسب برای کمک به نوجوانان می تواند استفاده از مشاوره جنسی در مراکز مشاوره باشد. استفاده از خدمات مشاوره جنسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج مراکز مشاوره می تواند بسیار به شما در حل مشکلات کمک کند. والدین می توانند با استفاده از مشاوره جنسی، آموزش های لازم برای انتقال مسائل جنسی به فرزندانشان را بیاموزند. از آنجایی که مراکز مشاوره برای برخی افراد به راحتی در دسترس نیست، والدین می توانند از مشاوره تلفنی برای دریافت آموزش های لازم استفاده کنند.مشاوره تلفنی زناشویی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج و مشاوره کودک کلیک کنید. 

 

برای استفاده از مشاوره تلفنی جنسی و مشاوره تلفنی خانواده چندین دلیل وجود دارد که اولین دلیل این است که مشاوره تلفنی همیشه در دسترس خانواده ها می باشد و در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل به راحتی می توانند فارغ از زمان و مکان در هر شهر یا روستایی که هستند مشاوره بگیرند.

دوم این که مسائل جنسی و آموزش آن به فرزندان در جهت آگاهی بخشی و جلوگیری از خطا رفتن نوجوان است. به همین دلیل آموزش و مشاوره جنسی باید به گونه ای آموزش داده شود که باعث ایجاد مشکل در نوع ارتباط پدر فرزندی یا مادر فرزندی نشود و حرمت های خانواده شکسته نشود.

سومین دلیل این است که معمولا والدین و همچنین نوجوانان خجالت می کشند تا در مورد مسائل و مشکلات جنسی با هم صحبت کنند. در این موارد مشاوران می توانند به عنوان شخص سوم، ارتباط بهتری با شخص برقرار کنند. از آنجایی بیان حضوری مسائل جنسی شرم دارد، مشاوره تلفی جنسی می تواند راه حلی مناسب برای برطرف کردن این مشکل باشد تا نوجوانان بتوانند به راحتی مشکلات و مسائل جنسی خود را بیان و مطرح نمایند. مرکز تخصصی مشاوره روانشناسی هنر زندگی آماده است تا با متخصصان خود پاسخگوی سوالات شما باشد. شما می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

علاوه بر آموزش و والدین و نوجوانان در مورد مسائل جنسی، کاربرد اصلی مشاوره جنسی تلفنی می تواند برای زوج های جوان باشد. هر چند که بخشی از مخاطبین مشاوره جنسی را زنان و مردن میانسال تشکیل می دهند. اما در اغلب موارد مخاطبین ما زوج های جوان هستند که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند. مشکلاتی که معمولا در بین زوج های جوان دیده می شود این است که افراد در ابتدای زندگی شناخت مناسبی از زندگی مشترک و روابط زناشویی ندارند. (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روابط زناشویی و رابطه جنسی کلیک کنید)

خیلی از زوج هایی که هنوز وارد زندگی مشترک نشده اند، مشکلات زندگی مشترک را بیشتر در مسائل مالی و بی توجهی همسر می دانند. ولی تجربه ما در این چند سال ثابت کرده که یکی از بزرگترین مشکلات زوج های جوان که تازه زندگی مشترک خود را شروع کرده اند نداشتن روابط صحیح زناشویی و روابط جنسی است. رابطه ی جنسی تنها وسیله ای برای ارضا شدن میل جنسی نیست و در حقیقت وسیله ای  برای ابراز عشق و عشق وروزی به همسر است.

در مواردی که زوج ها از مشاوره زناشویی و مشاوره جنسی مراکز مشاوره روانشناسی استفاده کردند مشاهده کردیم که  روابط آن ها مستحکم تر شده و میزان علاقه و محبت زوجین بسیار نسبت به هم افزایش پیدا کرده است.

 

بسیاری از زوجین جوان در ارتباط جنسی دچار مشکلاتی می شوند که می تواند کیفیت رابطه عاطفی آن ها را نیز تحت تاثیر قرار دهد. از جمله رایج ترین این مشکلات می توان به زود انزالی در مردان و بی میلی جنسی در زنان اشاره کرد. بسیاری از افراد به دلیل خجالت و شرمندگی از این بابت برای دریافت خدمات حرفه ای اقدام نمی کنند. در حالی که اختلالات جنسی از جمله مشکلات شایعی میان مردم است و امروزه درمان ها و روش های بسیار کارآمدی برای حل آن ها وجود دارد.( برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اختلالات جنسی، زود انزالی و بی میلی جنسی کلیک کنید)

حتی اگر نمی توانید به صورت حضوری برای حل مشکل خود اقدام کنید. روانشناسان متخصص در این حوزه می توانند از طریق مشاوره تلفنی به شما کمک کنند. دریافت مشاوره در این زمینه با افزایش اطلاعات بهداشتی شما از بروز بیماری هایی نظیر بیماری های مقاربتی نیز جلوگیری می کند.

برای آگاهی از روش های درمان اختلالات جنسی و بیماری های مقاربتی کلیک کنید. 

 

معمولا هزینه شرکت در جلسات مشاوره یا حتی کارگاه های جنسی بالاست و بسیاری از زوج ها توان شرکت در این جلسات را ندارند علاوه بر هزینه سنگین این جلسات، به دلیل حیا و حجب خانواده ایرانی مشاوره تلفنی می تواند یک راهکار مناسب باشد تا زوج ها بتوانند به راحتی مشکلات و مسائل خود را مطرح نمایند. از دیگر دلایل برتری مشاوره تلفنی بر مشاوره حضوری می توان به نداشتن وقت و درگیری های کاری زیاد امروزه افراد اشاره داشت. مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی آماده است تا با متخصصان خود پاسخگوی تمامی سوالات شما با خدمات مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری خود می باشد.

 

خودارضایی عملی است که بسیاری از افراد در فرایند رشد جنسی خود آن را تجربه می کنند. اگر فرد به طور مکرر به این عمل دست بزند برای ارضای جنسی به آن وابسته می شود و در رابطه جنسی با شریک خود دچار مشکل خواهد شد. علاوه بر این، مسائلی نظیر افسردگی، اضطراب و احساس گناه نیز با توجه به بافت فرهنگی ممکن است اتفاق بیفتد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عوارض خود ارضایی کلیک کنید. 

روش های مختلفی برای جلوگیری از بارداری وجود دارد که از جمله رایج ترین آن ها می توان به استفاده از کاندوم، خوردن قرص های ضد بارداری، بستن لوله رحم، عمل وازکتومی برای آقایان و استفاده از روش طبیعی با رابطه جنسی منقطع اشاره کرد. برای اطلاعات دقیق تر به مقاله راه های پیشگیری از بارداری مراجعه کنید. 

باکرگی مانعی برای بارداری نیست و اگر رابطه جنسی محافظت نشده و بدون کاندوم باشد اسپرم می تواند منجر به بارور شدن تخمک در زن بشود. 

درد در زمان دخول می تواند علل مختلفی داشته باشد، یکی از دلایل رایج آن وجود اختلال واژینیسموس است که منشا روانی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد واژینیسموس کلیک کنید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره تلفنی و سکس تراپی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

سلام من یه مشاوره میخوام من وقتی میرم پیش خانمم التم بلند نمیشه میشه مشکلم بهم کنید

سلام. این مشکل ممکن هست هر دلیلی داشته باشه و تا زمانی که بیشتر در موردش اطلاعات در دسترس نباشد نمیتوان نظری داد. از جمله دلایل رایج برای این مشکل می توان به اختلالات جسمی، عدم رضایت از زندگی مشترک، مشغله فکری زیاد و …. اشاره داشت؛ که می تواند زمینه ساز مشکل شما باشد.

سلام دوست دارم خیلی رک حرفمو بزنم و ممنون میشم جوابمو بدین
من ۲۴ سالمه ،از نوجونی رفتم سمت خودارضایی که اوایل زیاد بود ولی خب از ۲۰ به بعد خواستم بزارم کنار ولی نشد و فشار میومد بهم جوری که الان شده ماهی ۱ بار یه ۲ ماه یع بار اونم به اجبار.حدودا ۲ سال پیش هم یه بار که هم واسه اولین بار هم واسه اخرین بار تو زندگیم بود رابطه داشتم با یه خانمی که بعد ۲۰ ثانیه دخول ارضا شدم و از اونجا فهمیدم که زودانزالی دارم و حتی‌تو‌ خودارضایی هم‌خیلی طول نمیکشه که ارضا شم! میفهمم که اگه اینطوری ادامه پیدا کن تو زندگی اینده مشکل پیش میاد اصلا شاید یکی از دلایلی‌که نمیتونم بصورت کامل خودارضایی رو‌بزارم کنار همینه کع میدونم راهیی واسه درمان نیست و گرفتار این قضیه شدم
ولی خب اگه راهیی هست یا دارویی واسه درمان زودانزالی هست اگه بهم معرفی کنیذ یا بگید چطور‌درمان کنم خودمو‌واقعا کمکم میکنید و‌امیدوار به آینده

با سلام
بله برای درمان زود انزالی در رابطه جنسی راه های بسیاری وجود دارد و اصلا جای نگرانی نیست از انواع قرص گرفته تا کاندوم و اسپری و…
البته این موارد در خود ارضایی استفاده نمی شود چرا که خود ارضایی خود نوعی اختلال جنسی است که نیاز به درمان دارد.
بطور کل مسئله زود انزالی یک امر عادی می باشد که برای اکثر مردان پیش می آید. توصیه می کنیم حتما برای درمان از مشاوره جنسی استفاده نمایید تا با بررسی دقیق شرایط شما روش درمانی مناسب را به شما ارائه دهد. موفق و پیروز باشید.

سلام ؛ خسته نباشید
سه تا سوال کوچک داشتم

اگر در ایامی که در زن تخمک گذاری انجام نشده نزدیکی صورت بگیره و مقداری منی (و یا مایه پیش از انزال) در واژن تخلیه بشه آیا امکان باردار شدن هست ؟؟

تا چه مدت پس از تخمک گذاری ؛ اگر نزدیکی صورت بگیره امکان بارداری هست ؟ آیا فقط در همون روز تخمک گذاری باید نزدیکی کرد ؟

با سلام
مسلما روز دقیق تخمک گذاری ممکن است متغییر باشد اما در خارج از آن خیر احتمال بارداری نیست.
دو روز پس از تخمک گذاری احتمال بارداری وجود دارد.
برای بارداری باید روز تخمک گذاری نزدیکی کرد البته دو روز قبل و دو روز بعد هم احتمال بارداری است.
در نهایت لازم به ذکر است که روز تخمک گذاری ممکن است با توجه به شرایط جسمانی خانم کمی تغییر کند.

سلام.من۱۸ سالمه.دختری ام که تا به حال رابطه نداشتم.راستش تازه این مسایل رو فهمیدم.من از ۱۳ یا ۱۴ سالگی که پریودم شروع شد عادت داشتم برای خروج خون با انگشت اشاره دست تو واژن میکردم.من فکر میکردم این کار طبیعیه و هر دختری میکنه.اونموقع خب نمیدونستم پرده چیه.
حالا هم فکر کنم پرده ندارم یعنی فکر میکنم مادرزادی نداشتم چون یادم نمیاد که وقتی انگشت داخل واژن کردم دستم به پرده خورده باشه اصلا همچین چیزی حس نکردم خونی هم خارج نشد.حالا به نظرتون چی کار کنم از وقتی فهمیدم خیلی میترسم.تورو خدا جوابمو بدید.به تنها کسی که میتونم ازش ککمک بگیرم شمایید.خیلی ممنون میشم.

با سلام فرایند آسیب به بکارت اقلب قابل لمس است و فرد احساس آن را در می یابد. حال به شما پیشنهاد می کنیم زیر نظره متخصص زنان آزمایش برای سلامت بکارت خود دهید. بعد از گرفتن هر جواب زیره نظر یک متخصص سکس تراپی می توانید نگرانی های خود را از جریان گرفتن نقش یک زن و داشتن وظایف مشخص آن مطرح نمایید و در برطرف کردن آن زیره نظره متخصص مربوطه تجربه های کاربردی را کسب کنید.

سلام من 7 ساله ک ازدواج کردم ی پسره 14 ماهه دارم میل جنسیمون بعد بدنیا اودن پسرم خیلی کم شده بنظر خودم به دلیل مشغله و خستگیه ولی این مسئله خیلی داره من و اذیت میکنه
قبل بدنیا اومدن پسرم مشکل رابطه نداشتیم و همه چی روند طبیعی داشت ولی الان نه ..
لطفا راهنمایی ام کنید

با سلام. این تنش ها می تواند به مسائل جنسی زمان برداری شما برگردد. در زمان بارداری سبک ناکار آمد روابط جنسی و دور افتادن زوجین از هم سبب سردی زوجین و پیدا کردن سبک های اجتماعی زوجین از یکدیگر می شود. توصیه ما به شما این است که برای ترمیم آسیب ها و شریان های مختوش شده ی به وجود آمده یک روانشناس را در جریان تنش های خود قرار دهید.

باسلام ، چگونه روز هایی که در آن تخمک گذاری” نمی شود ” را تشخیص بدیم ؟ روش محاسبه داره ؟

تشخیص زمان تخمک گذاری بستگی به سیکل ماهانه ی قاعدگی دارد. اگر قاعدگی شما منظم است ، مثلا هر ۲۸ روز قاعدگی شما شروع میشود‌ ( توجه داشته باشید شمارش شروع سیکل قاعدگی از اولین روز شروع خونریزی است نه بعداز اتمام خونریزی)، روز وسط سیکل ، روز تخمک گذاری است. در این مثال روز ۱۴م روز تخمک گذاری است. حدود یک هفته ی اطراف این روز احتمال بارداری هست. و روزهای دیگر ماه تخمک گذاری وجود ندارد.
مشاوره تلفنی زناشویی

من ۲۴ سالمه ۴ ساله ازدواج کردم .
جدیدا ۵ باره با شوهرم نزدیکی میکنیم من ارضا نمیشم دلیلش چی میتونه باشه ایا من مریضی دارم؟
ایا میتونه دلیلش زخم رحم باشه؟

با سلام اگر احساس می کنید که بیماری جسمانی دارید هر چه سریعتر به پزشک زنان مراجعه نمایید. ولی دلیل اصلی ارضا نشدن زنان در رابطه درگیری های ذهنی و عوامل تنش زا میباشد. که در این صورت حتما از جلسات مشاوره روانشناسی بهرمند شوید.

سلام
امپول پی دی پراگ 5000 برای مردان چه کاری انجام میده
و ایا عوارض هم داره؟
ممنون

سلام
از این دارو معمولا برای درمان ناباروری زنان در روش لقاح مصنوعی تجویز می شود. اما برای درمان نهفتگی غیر انسدادی بیضه قبل از بلوغ هم استفاده می شود. این امپول میتونه باعث بلوغ زودرس و یا مشکلات ادراری شود. با توجه به تشخیص متخصص از این دارو استفاده کنید و مصرف خودسرانه بپرهیزید.

سلام
من مشکل دارم که موقع سکس با خانم دوس دارم از طرف خانمم فحش بشنوم و فحش بده ولی خانمم راضی نیستن بهمین خاطر دچار مشکل شدیم
ممنون میشم کمکم کنید این مشکل حل کنم

سلام
رضایت و میل هر دو طرف در رابطه جنسی شرط اولیه برای داشتن یک رابطه با کیفیت و لذت بخش می باشد. به همین منظور زوجین برای رسیدن به اوج لذت جنسی باید به نیازها و خواسته های یکدیگر توجه کنند. عدم توافق در رابطه جنسی به مرور می تواند به سلامت رابطه شما آسیب بزند، برای رفع این مسائل حتما از مشاوره خانواده و جنسی بهره مند شوید.


ممنون از مقاله هاای خوبتون

با سلام من میخواستم با همسرم ک به نامزدیم رابطه واژنی برقرار کنم و بکارتم پاره بشه ولی ایشون رابطه مقعدی رو ترجیح میده با حرف و منطق و احساس هم قانع نشو من هم از رابطه مقعدی بی زارم میخوام پوزیشینی رو بهم معرفی کنین که حین سکس خودن باعث پارگی اون بشم ممنون اگه میشه بهم بگین.

با سلام رابطه جنسی برای آن که لذت بخش باشد هر دو طرف باید رضایت داشته باشند. برای این منظور ابتدا باید از نظر فیزیکی به بدن یکدیگر زن و مرد شناخت پیدا کنند. نادیده گرفتن نظرات طرف مقابل می تواند منجر به بی میلی و نارضایتی زناشویی شود. حال که در ابتدای ازدواج خود هستید، بهتر است بیشتر به این موضوعات توجه کنید، چرا که می تواند نقطه شروعی برای مشکلات زناشویی باشد. مشاوره جنسی قبل از ازدواج به شما در حل این مساله کمک می کند. برای پاسخ گویی دقیق تر به سوال شما نیاز به اطلاعات بیشتری دارد.

با سلام و احترام. توصيه مي نمايم کتاب «تنها راه رسيدن به تکامل و سعادت ابدي و چشيدن لذات واقعي/ ج1» را حتماً مطاله نماييد، که در واقع بسيار فوق العاده براي زندگي هم اکنون و آيندة شما مهم و البته مفيد است. اين کتاب ارزشمند در پيرامون مسائل خانوادگي، زناشويي، تولید نسل، پزشکی و نیز اجتماعي مي باشد و البته به همراه داستان هايي کوتاه امّا بسيار آموزنده و شيريني است، که باعث مي شوند طعم لذيذ آرامش و نشاط زندگي را بهتر و بيشتر و البته پيوسته در زندگي خود بچشيد. در ضمن جلد 2، بیشتر برای زنان و مادران گرامی است.

با سلام و خسته نباشید
من یه مشکل دارم اونم اینه که دیر انزال هستم و از طرفی اندازه التم بزرگ هست و الان که میخوام ازدواج کنم از این مشکل میترسم و ازدواج نکردم

سلام در مورد هر مشکلی پیش از آنکه توصیه ای داده شود، باید ابتدا بررسی کرد که آیا واقعا مشکلی وجود دارد یا نه!! اگر تا به حال برای دیر انزالی به متخصص مراجعه نکردید می توانید برای رسیدن به یک رابطه جنسی مطلوب از مشاوره جنسی بهره ببرید.

سلام
درسن 49سالگی خیلی علاقه به سکس پیداکردم احتمالا ازعوارض قرص پرامی پکسول است فقط ذهنی ازنظرفیزیکی مشکل دارم یعنی نعوذ

سلام ، من یه مشکل دارم که ارضا نمی شم یا خیلی دیر این اتفاق برام میوفته اما همسر من زود ارضا میشه و من اصلا ارضا نمی شم ، چیکار بایدبکنم راه حلی وجود داره؟؟

با سلام برای رضایت زناشویی لازم هست هر دو طرف از رابطه جنسی لذت ببرند. توجه به چرخه پاسخ جنسی یکی از مهم ترین پارامترهایی است که به شما کمک می کند تا زمان ارضای خود را با همسرتان تطبیق دهید. اما گاه برخی عوامل مثل استرس، مشکلات جسمی، استفاده از برخی داروها، شرایط فیزیکی، خستگی و… بر کیفیت رابطه جنسی شما تاثیر می گذارند. مشاوره جنسی به شما این امکان را می دهد تا عوامل مزاحم را پیدا کرده و بهتری راه حل را به کار برید.

سلام من 29 سالمه در حال اشنايي با دختري هستم كه نميشه فعلا رابطه جنسي داشته باشيم وقت هايي كه تلفني صحبت ميكنيم و حضوري همو ميبينيم سكسي صبحت كنيم بعد ان دردي از ناحيه بيضه ها و كمر احساس ميكنم كه اذيتم ميكنه چه راهي رو پيش روم ميذارين ممنون

با سلام امروزه به دلیل بالا رفتن سن ازدواج و افزایش راه های ارتباط مجازی با جنس مخالف رفتارهایی چون خود ارضایی ، رابطه جنسی پیش از ازدواج و یا بر عکس سرکوب نیاز جنسی به نسبت گذشته بسیار افزایش یافته اند. متاسفاته برای ارضای نیاز جنسی استفاده از هر کدام از روش های ذکر شده برای افراد بیشتر از آن که سودی داشته باشد، با ضرر و زیان همراه است. منظور زیان مادی نبوده بلکه هر دو جنس در معرض اختلالاتی چون کژکاری جنسی مثل زود انزالی ، دیر انزالی ، ناتوانی در رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی ، افسردگی ، اضطراب و …. هستند. حال آن که ازدواج علاوه بر طرف کردن نیازهای جنسی و روانی بستری برای رشد زن و مرد ایجاد می کند. اگر ازدواج انتخاب شما نبوده و یا فرصت آن پیش نیامده می توانید با دریافت مشاوره جنسی و مشاوره روانشناسی فرصت های خود را شناخته و با یک خودشناسی اهداف تازه ای برای زندگی تان ایجاد نمایید.

سلام ممنونم میشم سوالمو حتما جواب بدین
پدر و مادر من جلوی من اقدام به برقراری رابطه ی جنسی میکنن
من کاملا میفهمم ک الان رابطه دارن یا حتی میتونم تصور کنم که چ پوزیشنی دارن میرن
ولی من واقعا از لحاظ روحی لطمه میخورم تا چند روز از ذهنم بیرون نمیره
نمی‌دونم چیکار کنم ک حداقل درب اتاق شونو ببندن
بهشون چی بگم؟
به پدر یا مادرم؟؟
خودم چیکار کنم که از دست این افکار مزاحممی که میاد سراغم خلاص بشم؟؟
خیلی دهنمو در گیر می‌کنه
من ۲۰سالمه و هیچ رابطه ی جنسی نداشتم و مجردم.
ممنونم از پاسخ‌گویی تون.

سلام برای پاسخ دادن به سوال شما نیاز به اطلاعات بیشتری داریم. اما به طور کلی نیاز جنسی یک مسئله طبیعی در تمام افراد می باشد که برای برطرف کردن آن نیاز به شریک جنسی دارند. عدم توجه به این نیاز و تلاش بر سرکوب آن و یا بر عکس پاسخ به این نیاز به روش های ناسالم می تواند به فرد آسیب زده و باعث مشکلاتی چون افسردگی، اضطراب، استمنا و …. شود. لذا توصیه می شود مشاوره جنسی دریافت کرده و هر چه زودتر برای رفع مسئله پیش آمده اقدام نمایید.

سلام من از بچگی عاشق بوی پاهای خانوم ها بودم الان خیلی بدتر شده حتی بعضی از وقت ها کفشاشون برمیدارم بو میکنم تا خودمو ارضا کنم تو رو خدا کمکم کنید

سلام گاه برخی از گرایش ها و تمایلات جنسی متفاوت از باقی افراد بوده و ممکن است فکر کنید که این یک مشکل مخصوص شما می باشد. پس پیش از آنکه به دنبال حل مشکلی باشید ابتدا باید بررسی کنید که آیا واقعا مشکلی وجود دارد….! کژکاری های جنسی مثل یادگار دوستی و یا فتیش چه برای تشخیص و چه برای درمان نیاز به بررسی بیشتر داشته و نمی توان به طور کلی در مورد آن راهکار ارائه داد.

سلام ببخشید باید حتما تماس بگیریم نمیشه به صورت انلاین ارتباط بر قرار کنیم ؟

سلام شما می توانید از همین طریق و یا وارد شدن به شبکه های اجتماعی حامی هنر زندگی یعنی تلگرام و یا اینستا با ما ارتباط غیر از تلفن برقرار کنید.

سلام لطفا سریع پاسخمو بدید
من ۴ ساله ازوداج کردم و از همون اوایل هسرم گفت ک تو دوران مجردیش خودارضایی میکرده و قول داد دیگ این کارو نکنه و منم فک کردم ک وقتی رابطه داشته باشیم دیگ سراغش نمیره ولی اشتباه کردم و ایشون بارها و بارها سراغش رفت و خودارضایی مثل اعتیاد شده براشون و هرازگاهی انجام میدن و این ی مشکل و معضل بزرگ شده تو زندگیمون جفتمونم از این موضوع خسته ایم کمک کنید چ گاری باید انجام بدم ک ایشون خودارضایی رو ترک کنن در ضمن زود انزال هم هستن

سلام خود ارضایی در مردان همانطور که خودتان اشاره کردید درست مانند یک اعتیاد بوده و ترک آن نیاز به آموزش و کمک متخصص دارد. زود انزالی یا ناتوانی در نعوظ و دیگر اختلالات از عوارض خودارضایی بوده و به احتمال زیاد با ترک خود ارضایی آن ها نیز درمان می شوند. برای آن که بتوانید با همسرتان زندگی زناشویی با کیفیتی ایجاد کنید نیاز به همکاری و صبوری هر دو تان می باشد.
شما می توانید با کسب اطلاع از روش های ترک خود ارضایی ، تکنیک های جنسی ، روش های عشق بازی با همسر ، ماساژ جنسی ، مراحل برانگیتگی مردان ، افزایش میل جنسی در مردان و… به همسرتان در ترک خود ارضایی کمک کنید. همچنین با شرکت در جلسات زوج درمانی و مشاوره جنسی نیز می توانید به کمک سکس تراپیست موانع موجود در رابطه جنسی تان کشف و رفع نمایید.

سلام .همسرم آلت خیلی بزرگی داره ۳۰ ثانته خیلی هم کلفتتته تو رابطه بالای ۴۵دقیقه طول میکشه تا ارزابشه من توسکس برا همسرم خیلی سردم این موضوع منو خیلی اذیت میکنه همسرم عاشق سکس است منم دوست دارم اما نمیدونم باید چکار کنم که به لذت برسه

سلام شما می تونید با انجام تکنیک های جنسی که در مقالات مختلف و جلسات آموزشی جنسی بیان میشه زمان ارضا خود و همسرتان را با یکدیگر تنظیم نمایید. برای مثال ماساژ جنسی طولانی کردن زمان معاشقه و تغییر پوزیشن در طول رابطه از روشهای موثر برای حل این موضوع هستند. مشاوره جنسی به شما می تواند درباره نحوه انجام این حرکات و رفتارهای جنسی راهنمایی تان بکنند

سلام علیکم
دختری ۳۸ ساله و در شرف ازدواج هستم. از رابطه جنسی به شدت وحشت دارم و البته خیلی زیاد خجالت می کشم. کابوس روزانه و شبانه ام شده است. اصلا نمیتوانم با آن کنار بیایم. نمیدانم چه کنم؟؟؟

سلام ترس از رابطه جنسی یکی از نگرانی هایی است که برای بسیاری از دختران پیش از ازدواج اتفاق می افتد. معمولا این ترس به دلیل بی تجربگی و نداشتن اطلاعات در زمینه می باشد. یکی دیگر از دلایل ترس از رابطه جنسی نداشتن صمیمیت با همسر می باشد. اگر احساس می کنید که موضوع شما به این موارد مربوط نمی شود دلایل دیگری می تواند باعث بروز چنین ترسی در شما شده باشد که نیاز به بررسی و رفع دارد. توصیه می شود برای آن که بتوانید ازدواج موفق ی داشته باشید حتما از خدمات مشاوره قبل از ازدواج استفاده نمایید. شرکت در این جلسات لزوما به صورت زوجی نبوده و شما می توانید موضوع خود را به صورت فردی با مشاور ازدواج در میان بگذارید

سلام، 

نامزد من 23 سال سن داره و باکره هست.

1 – قاعدگی منظم داشت تقریبا 20ام هرماه. ولی ماه قبل بخاطر فشار بدنی که بهش وارد شد بجای 29روز، 24 روزه پریود شد. 

2 – طول دوره 28  یا29 روز است.

3 – دوره خونریزی 7 یا8 روز است. 

4 – آخرین بار 15 خرداد پریود شد و 22 پاک شد.

5 – در تاریخ 23ام یک رابطه جنسی سطحی داشتیم.

6 – شرح حال: رابطه جنسی محافظت نشده و زیر دوش آب و  بانرم کردن توسط شامپو وبصورت لاپایی بود ولی شک داریم که منی به واژ خوده باشه یانه.

آیا احتمال بارداری وجود دارد باتوجه به موارد بالا؟

الان حدود 2 روز گذشته چیکارکنیم استرسمون کم شه

سلام احتمال بارداری حتی برای دختران باکره هم وجود دارد. زمانی که آب منی در ورودی واژن تماس داشته باشند احتمال ورود داشته و احتمال بارداری را بالا می برد. حتی گاهی بارداری از طریقه مقعد (در موارد بسیار نادر) نیز امکان پذیر است. پس در هر نوع از رابطه جنسی لازم به استفاده از روش های پیشگیری از بارداری هستید. اما چند روز دیرکرد در قاعدگی طبیعی بوده و برای بسیاری از خانم ها پیش می آید. اگر 7 تا ده روز تاخیر در قاعدگی رخ داد می توانید از بی بی چک (تست بارداری خانگی) استفاده کنید. در مدت کمتر 7 روز این تست ها قادر به نشان دادن بارداری نیستند و ممکن است منفی کاذب نتیجه تست باشد. پس اگر رابطه جنسی محافظت نشده دارید برای اطمینان می توانید مشاوره جنسی دریافت کرده و از روش های جلوگیری و یا معاشقه بی خطر اطلاع کسب نمایید.

سلام خسته نباشید کسی هست جواب بده تشکر

سلام بله می تونید سوالتون رو از طریق کانال تلگرامی ویا همین جا در سایت برسید. برای پاسخ دهی سریع تر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سلام وقت بخیر من حدودا ۳۲ سال و مجرد هستم از سایز آلت خوبی هم برخوردار هستم و مشکلی هم در نعوظ ندارم.اما تا به این سن هیچ وقت در شب تجربه انزال شبانه نداشتم.این امر طبیعی هست؟؟؟ ممنون

سلام تجربه انزال شبانه برای هر کسی با شدت مختلفی اتفاق می افتد. بسیاری از کسانی که اختلال نعوظ دارند، تجربه انزال شبانه را نیز ندارند. اما بر عکس این موضوع صدق نمی کند. یعنی نبود انزال شبانه مبنی بر داشتن مشکل نیست. اگر در رابطه جنسی ، رسیدن به ارضا، حفظ نعوظ در طول رابطه و… مشکل داشتید، نیاز به دریافت مشاوره جنسی هستید.

سلام خسته نباشید من یدونه مشاور جنسی میخام

سلام می توانید با شماره های درج شده در سایت از تلفن ثابت تماس گرفته و یا با وارد شدن به کانال تلگرامی از دیگر روش های ارتباطی اطلاع کسب نمایید.

باسلام و احترام
بنده مشکل دیر انزالی حین رابطه جنسی دارم
لازم بذکر است که عادت خودارضایی را داشتم.

ممنون میشم بابت این موضوع راهنماییم کنیند
درضمن بابت مشاوره از خطوط ایرانسل میسر نیست ، لطفا خطوطی که بشه از طریق غیر از تلفن ثابت تماس گرفت را بدهید.

با سلام دیر انزالی و یا بر عکس زود انزالی از جمله مشکلات جنسی هستند که می توانند علل جسمانی و یا روانی داشته باشند. در صورتی که اختلال جسمانی وجود نداشته باشد، باید علل روانی و عادات رفتاری افراد حین رابطه جنسی بررسی شود. برای دریافت مشاور ه جنسی می توانید از طریق کانال تلگرامی و یا ارتباط با مرکز از دیگر روش های ارتباطی اطلاع کسب کنید.

سلام

سوال بنده در مورد ماساژ گرفتن توسط خانومها هست.

در صورتی که فقط بوسیله ماساژ گرفتن و خوردن الت تناسلی توسط ماساژور ار ضاصورت بگیرد امکان گرفتن بیماری وجود دارد؟

سلام
رابطه جنسی به روش های مختلف ارتباط با شریک جنسی اطلاق میشه که می تونن خطر ابتلا به انواع عفونت ها و ویروس ها را بالا ببرند. معمولا زمانی که شرکای جنسی متعدد می شوند، این خطر بیشتر شده و شانس ابتلا را بالا می برد. (حتی در رابطه های جنسی با یک شریک جنسی احتمال ابتلا به بیماری وجود دارد). رابطه جنسی دهانی نیز در صورتی که زخم ویا آلودگی خونی و یا عفونت دهانی وجود داشته باشد خطر بالا تر می رود. برای اطلاع بیشتر از رابطه جنسی سالم و کاهش خطر ابتلا از مشاوره جنسی استفاده نمایید.

من در زمان نامزدی از همسرم پرسیدم که آیا خیالبافی جنسی دارد؟ جوابش این بود که خانم‌ها برخلاف آقایون کمتر خیالبافی جنسی می‌کنند و جوابش تقریباً قانعم کرد…
زندگی خوب و عاشقانه‌ای داریم، همسرم برایم مثل یک دوست و همدم است و با شوق از سر کار به خانه برمی‌گردیم که کنار هم آرامش داشته باشیم. از لحاظ ارضای جنسی هم هیچکداممان مشکلی نداریم. اما همسرم (احتمالاً به اقتضای شرایط جامعه‌ای که در آن بزرگ شده‌ایم و سکس را تابو می‌داند) تمایل چندانی به صحبت در مورد رابطه‌ی جنسی ندارد و هروقت از او در مورد تمایلاتش می‌پرسم طفره رفته و بحث را عوض می‌کند. آرزو به دل مانده‌ام که یک بار بگوید دوست دارم فلان کار را برایم انجام دهی، یا اینکه یک بار در رابطه‌ی جنسی پیش‌قدم شود. تمایلی به تغییر در پوزیشن‌ها و امتحان کردن چیزهای جدید (معقول) ندارد و رابطه‌مان به سمت تکرار می‌رود. ظاهراً این تکرار برای او مشکلی ایجاد نمی‌کند و از رابطه‌مان راضی و شاد است (هرچند، صریح ابراز نمی‌کند)، اما من احساس می‌کنم علی‌رغم ارضای جسمی و جنسی، رابطه‌مان به سمت تکرار رفته و تاحدودی یک‌طرفه است (همیشه من شروع می‌کنم).

سلام رابطه جنسی و صمیمیت جنسی عاملی تعیین کننده در رضایت زناشویی و در امتداد آن رضایت از زندگی مشترک است. پس اگر در این زمینه یکی از طرفین احساس رضایت ندارد باید به دنبال راهی برای رسیدن به یک نظر مشترک بود. خیلی از عوامل محیطی همانطور که خودتون گفتید می تونن به دوری جویی همسرتان در رابطه با مسائل زناشویی مرتبط باشند. اما گاه عواملی درونی نیز نقش مهم و اساسی در این مساله بازی می کنند که نباید نادیده انگاشت. پس اگر رابطه جنسی یک طرفه بوده و همسرتان نمی توانند آنطور که شما تمایل دارید باشند، توصیه می شود هر چه زودتر برای زوج درمان و مشاوره جنسی اقدام نمایید.

با سلام و درودی معطر به عطر ناب ادب و احترام. براي بررسي و درخواست کتاب جلد اول برای همه ی نسلها به ویژه جوانان جویای خوشبختی و جلد دوم که بیشتر ویژه زنان و مادران گرامییست به این سایت ««www.Book.soltanpanah.ir مراجعه و یا نام کتاب را جستجو نمایید. لطف نموده نظر يا پرسش خود را در سايت بنويسيد. با تشکر. از مشهد مقدس تقدیم به هموطنان بزرگوار اهل ادب و علم و هنر، که همواره به سعادت و تندرستی خود و نسل آینده ی خویش می اندیشند.

سلام خسه نباشید بنده تقریبا 55 سال سن دارم واز زودانزالی و عدم نعوظ کمی در عذابم لطفا مرا راهنمائی بفرمایید چطور وچگونه و از چه داروهای استفاده نمایم . خیلی ممنون از راهنمائیتان

سلام برای درمان زودانزالی عوامل زیادی نیاز به بررسی دارند. اول از همه باید سلامت جسمی و فیزیکی شما توسط متخصص اورولوژیست بررسی بشه. در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشه با استفاده از تکنیک ها و روش های غیر دارویی موضوع درمان میشه. درمان زود انزالی با استفاده از دارو شاید در کوتاه مدت موثر واقع بشه اما طولی نمیکشه که اثرات و عوارض دارو خود تبدیل به موضوعی قابل درمان می شود. پس برای یافتن بهترین روش درمان از مشاوره جنسی استفاده نمایید. شما می توانید با تماس به شماره های درج شده در سایت از خدمات مشاوره جنسی بهره مند شوید.

سلام
36 سالمه و 13 ساله ازدواج کردم همسرم تمایلی به رابطه جنسی نداره ممکنه کمکم کنید.نیاز به مشاور دارم.ترجیها غیر حضوری

سلام برای بررسی و ارائه راهکار نیاز به اطلاعات بیشتری داریم که می توانید با دریافت مشاوره تلفنی از سکسوتراپیست ( مشاوره جنسی ) مشکلتان را حل کنید.

سلام من با همسرم حدود یک ماه است که ازدواج کردیم و خانومم تمایل به سکس نداره و میگه که وقتی خودم رو توی سکس تصور میکنم حس میکنم که فاحشه یا جندم .(بنده از سایز مناسب الت برخوردارم 23 سانت) و بارها و بارها سعی کردم که افکارش رو تغییر بدم ولی جواب نداد شما پیشنهادتون چیه

سلام بی میلی جنسی در زنان و اجتناب به سکس در برخی از زنان اغلب اوقات به خاطر افکار و تابوهایی که از جانب محیط به آن ها القا شده ایجاد می شود. هر چند که بیان کنند که رابطه جنسی و میل جنسی امری طبیعی است ، اما در واقع طرحواره هایی که در ذهن ایشون شکل گرفته رابطه جنسی را امری کثیف می دانند. این باورها در بسیاری از زنان حتی در کشور های توسعه یافته نیز می توانید ببینید. (در این شرایط بعضی از آن ها به اصرار همسرشان و یا ترس از طرد شدن، تن به رابطه داده و علارغم میل باطنی شان رابطه جنسی با همسر خود برقرار می کنند، اما در چنین وضعیتی باز هم از رابطه لذت نبرده و نمی توانند آنطور که باید همسر خود را نیز راضی کنند). پس برای حل ریشه ای موضوع نیاز به درمان و کمک متخصص روانشناس در زمینه جنسی و روابط زناشویی دارید.

با سلام. من دختری ۲۰ساله هستم که نزدیک به یک ساله نامزد کردم.نامزدم چندین بار درخواست کرده ک از جلو رابطه داشته باشیم ولی من مخالفت کردم و البته چندبار امتحان کردیم ولی از درد و ترسش نمیزاشتم کاری کنه.همش احساس میکنم درد زیادی داره بخواد پرده بکارتمو بزنه.نامزدم میگه تو خودت نمیخوای و سردی ولی اینجوری نیست من فقط ترس درد پرده بکارت دارم،میترسم خیلی درد داشته باشه.لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم بتونم یه رابطه جنسی خوب داشته باشم و البته بدون درد اخه نامزدم گفته میخوام امروز از جلو نزدیکی کنیم….

سلام ترس از دخول یکی از ناراحتی های رایجی است که دختران در شرف ازدواج به آن دچار می شوند. علل آن هم متفاوت بوده و عوامل مختلفی در بروز آن تاثیر دارند. گاه این مشکل به دلیل عدم توجه طرفین به یک مشکل و اختلال (واژینیسموس ) تبدیل می شود. ابتلا به دیگر اختلالات جنسی نیز در این برهه شایع است ( بی میلی جنسی زنان ، ناتوانی در به ارگاسم رسیدن زنان و …) . به دنبال تمام این مسائل اختلافات زناشویی نیز شروع شده و از ابتدا زندگی مشترک تان را تحت تاثیر قرار می دهد. چرا که رابطه جنسی بخش مهمی از ازدواج بوده و نمی توان کیفیت آن را بر دیگر ابعاد ارتباطی نادیده گرفت. لذا توصیه می شود برای بهتر شدن رابطه و درمان ترس از دخول خود به مشاوره جنسی مراجعه کرده و درمان های لازم را دریافت نمایید.

سلام ، خسته نباشید من چن سالی هست ک خودارضایی میکردم و خیلی سعی کردم ک بذارم کنار اما فشار زیاد مانع تلاش من میشد و ازونجا ک ارضا شدن رو دوست دارم هم میخوام ترک کنم هم نمیخوام و جدیدا با فشار آب بدون دخالت دست ارضا میشم میخواستم بدونم آیا اشکال یا ضرری داره ؟ میشه راهنمایی کنید ، نمیدونم از کی باید بپرسم

سلام خود ارضایی یکی از رفتارهایی است که در دوران بلوغ شروع شده و تا سال ها می تواند ادامه داشته باشد. معمولا کسانی که شریک جنسی دارند نیازی به انجام خود ارضایی نداشته و با رابطه جنسی به ارضای کامل می رسند. اما گاه برخی افراد به دلیل خود ارضایی های مکرر در دوران مجردی قادر به ارضای میل جنسی در طی رابطه با نفر دوم نخواهند بود و اغلب دلیل آن تجربه خود ارضایی های مجردی است. بسیاری از اختلالات جنسی نظیر زود انزالی از خود ارضایی های بی مهابای جوانی ناشی می شوند. لذا برای ترک خود ارضایی و کاهش دفعات آن مشاوره جنسی دریافت نمایید.

سلام خسته نباشید مشکل زودانزالی دارم استفاده از قرصهایی که در این زمینه وجود دارد به حد زیادی مشکلمو حل کرده آیا صلاح میدونید ازاین این قرصها استفاده کنم عوارض جانبی ندارد؟ کودم قرص موجود در بازار بهتر است ؟ممنون


پاسختون در مسیج قبلی داده شد

سلام خسته نباشید مشکل زودانزالی دارم استفاده از قرصهایی که در این زمینه وجود دارد به حد زیادی مشکلمو حل کرده آیا صلاح میدونید ازاین این قرصها استفاده کنم عوارض جانبی ندارد؟ کودم قرص موجود در بازار بهتر است ؟ممنون

سلام قرص های زیادی برای بالا بردن زمان نعوظ و طول رابطه جنسی در بازار موجود است. استفاده از این قرص ها در کوتاه مدت موثر بوده و اثرات مثبتی دارد. اما در طولانی مدت دارو اثر خود را از دست داده و عوارض آن مشهود می شود. بازگشت زود انزالی، تشدید شدن مشکل زود انزلی و اعتیاد به دارو از جمله رایج ترین عوارض داروهای تاخیری هستند. بنا به نوع دارویی که مصرف می کنید می توانید از عوارض آن با مراجعه به مطلب داروهای تاخیری اطلاع کسب کنید. لازم به ذکر است که روش های غیر دارویی برای درمان زود انزالی نیز وجود دارد که با مراجعه به مشاور جنسی می توانید از آن ها اطلاع پیدا کرده و کیفیت رابطه جنسی خود را نیز بالا ببرید.

من سه ماه هست مایع منی از بدنم خارج نشده آیا مشکلی دارم

سلام برای آن که مشکل مشخص بشه نیاز به بررسی بیشتری وجود داره. پس ابتدا برای اطمینان لازم هست که به اورولوژیست مراجعه نمایید. در قدم بعدی اگر مشکل جسمانی وجود نداشت با روانشناس صحبت نمایید.

سلام من یک ساله نامزد کردم و پرده بکارتم هنوز سالم و بسیار شهوت زیادی داشتم تو رابطه ولی الان نزدیک به یک ماهه که میلی به رابطه ندارم و اصلا ارضا نمیشم و این موضوع همسرم رو ناراحت می‌کنه لطفاً کمکم کنید

سلام مسائل زیادی میل جنسی را می توانند تحت تاثیر قرار دهند. استرس، فشار کاری، خستگی، استفاده از برخی داروها، تجربه های جنسی که به ارضا نرسیدید، عدم تنوع جنسی، عدم توجه به نقاط تحریک و دوره پریود از جمله عواملی هستند که ممکن است موجب کاهش میل جنسی شما شده باشند. برای بازگرداندن میل جنسی ابتدا لازم است تا دلیل بروز آن را پیدا کرده و به دنبال حذف عوامل آزار دهنده باشید. مشاوره جنسی و مشاوره ازدواج به شما برای ارتقای کیفیت رابطه جنسی تان و پیدا کردن عوامل موثر بر میزان لذت شما خدمات درمانی ارائه می دهند.

سلام. من پسر 18 ساله هستم و متاسفانه کلیپ های نگاه می کردم که در آن برای اولین بار به طور واضح بالا تنه(سینه) زن را دیدم و به همین خاطر مقداری تحریک شدم. اندکی بعد در زیر لباسم احساس رطوبت کردم و دیدم مایعی چسبناک به لباس زیرم چسبیده است. اصلا احساس جهش نکردم ولی در حد 15 دقیقه احساس سستی داشتم. آیا من خودارضایی کردم؟ لطفا هر چه سریع تر پاسخ دهید، خیلی نگرانم. باتشکر

سلام خودارضایی عملی است که به شکل های مختلف انجام میشه. استفاده از دست برای ارضا یکی از رایج ترین روش هاست. اما خارج شدن منی به معنای خود ارضایی نیست. برای اطلاعات بیشتر درباره خودارضایی به مقاله خود ارضایی و یا خود ارضایی در مردان مراجعه کنید.

سلام برای برداشتن آلت و بیضه به کجا باید مراجعه کرد؟
لطفا جواب بدید🙏🏻

سلام برای این کار اول باید مجوز جهت انجام عمل داده بشه. اگر تشخیص به لزوم جراحی باشه با نامه پزشک قانونی به مراکز مربوطه ارجاع داده میشید. بررسی های روانی نیز بخشی از پروسه دادن مجوز است. شما با ارتباط با روانشناس و مشاور جنسی و یا پزشک می توانید شروع به اقدامات لازم جهت این تصمیم خود بکنید.

سلام- 33 سالمه. از بچگی خودارضایی میکردم.حتی وقتی که آبی ازم خارج نمیشد. بعد شروع کردم به دید زدن مادر خواهر فامیل همسایه… تا اینکه تو 17 سالگی توسط یه نامردی فهمیدم فیلم سکسی چیه. ازون موقع تا الان ضمن اینکه نماز و روزم سرجاشه فیلم دیدنمم سرجاشه. 8 سال ازدواج کردم . بازم از فرصت استفاده میکنم و فیلم میبینم و باخودم ور میرم . یه نکته دیگه ای هم که دارم عاشق سکس با زنای سن بالا هستم و بیشتر فیلمایی هم که میبینم در همین رابطست.هر دفعه هم توبه میکنم ولی دوباره فیلم دیدنو و …

سلام خود ارضایی و دیدن فیلم های پورن هر دو درست مانند مواد اعتیاد اور باعث ترشخ هورمون های شادی و لذت در مغز می شوند. بدین صورت باعث اعتیاد شده و مغزتان را طوری عادت می دهند که از طریق آن ها لذت کسب کنید. صرف نظر از این لذت برای مغز دشوار بوده و نمی تواند به راحتی از آن صرف نظر کند. همانطور که مواد اعتیاد اور بعد از مدتی تاثیر خودشون رو از دست میدن و باید دوز مصرف را بالا برد. اعتیاد به خود ارضایی و پورن نیز نیاز به یک جایگزینی برای بالا بردن هیجان و کسب لذت بیشتر را دارد. از این جهت ممکنه به سمت رابطه فرازناشویی و سکس های نامتعارف کشیده بشید. پس توصیه می کنم اگر می خواهید جلوی این مسیر را بگیرید و رابطه جنسی سالم و با کیفیتی داشته باشید حتما از خدمات مشاوره روانشناسی و مشاوره جنسی استفاده نمایید.

ممنونم
اول مشاوره روانشناسی برم یا جنسی؟

مشاوره جنسی دریافت کنید ( روانشناسی هستند که در تخصصشون در زمینه جنسی است)

سلام ببخشید من حین رابطه اصلا هرکاری میکنم ابی ازم خارج نمیشه ولی به صورت خودارضایی مشکلی ندارم میشه کمک کنید ممنون میشم

سلام ازونجا که در خودارضایی چنین مشکلی وجود نداره پس به احتمال زیاد موضوع به ذهن و روان شما مربوط میشه. عدم ارضا و یا خارج نشدن منی علل مختلفی می تونه داشته باشه. اما محتمل ترین علت آن یادگیری مغز برای لذت به روشی خاص هست. برای برطرف شدن این مشکل باید با متخصص جنسی در این باره صحبت کنید تا به شما بهترین درمان را ارائه بدن. برای دریافت مشاوره جنسی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

سلام نحوه تماس باتلفن همراه چطوریه

سلام شما کافی است با یک بار تماس از طریق تلفن ثابت از منشی شرایط و نحوه تماس با موبایل را جویا شوید. و یا از طریق ارتباط با کانال تلگرامی هنر زندگی نحوه مشاوره با موبایل را بپرسید.

سلام
من میخوام حرفمو رک بزنم چون خیلی سبب ازارم هست
من دخترم و رابطه جنسی از عقب دارم ولی هربار که انجام میدم مدفوع ازم خارج میشه
راه حلی داره

سلام سکس مقعدی همانطور که تجربه می کنید دارای عوارضی است. این عوارض می توانند تبدیل مشکلاتی در بلند مدت شوند. ( یکی از عارضه های ناراحت کننده ی سکس مقعدی آسیب به مقعد و ناتوانی در کنترل مدفوع است). پس بهتر است برای جلوگیری از عوارض این نوع رابطه را به حداقل رسانده و از دیگر روش های ارضای میل جنسی اطلاع کسب کنید.

سلام
من 49 سالمه و همسرم 46سال در مسایل جنسی تعادل دارم مشکلی از طرف خودم ندارم ولی همسرم در مسایل جنسی سرد مزاج شده و هیچ حسی در این مورد ندارد و این موضوع زندگیمان را تحت شعاع خودش قرار داده البته مدت زیادی است که داروی ضد افسردگی مصرف می کنه شاید در صدی از سرد مزاجی اون به خاطر مصرف این داروها باشه من عاشق سکسم ولی مدت یکسال هست که میل به انجام سکس نیست چیکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید .

سلام بی میلی جنسی با بالا رفتن سن تا حد زیادی قابل درک هست. اما قطع کامل آن نیاز به بررسی بیشتر دارد. بله یکی از عوارض قرص های ضد افسردگی ایجاد خشکی واژن و ناتوانی جنسی هست. اما برای مشخص شدن موضوع باید دید که همسرتون قبل از ابتلا به افسردگی و مصرف دارو چگونه بوده اند؟ آیا پیش تر هم از رابطه لذت نمی بردند؟ شما در رابطه با همسرتون و بیماری ایشون چه واکنشی داشتید؟ آیا توانستید برای درمان او نقش حامی را داشته باشید؟ همه این مسائل و جوانب دیگر پس بررسی توسط متخصص قابل درمان و رفع هستند. پس حتما در رابطه با مساله ای که پیش آمده با متخصص مشورت نمایید

سلام من تازه ازدواج کردم و ۲۳ سالمه و خانومم ۱۷ سالشه.بهترین موقع برای اولین رابطه جنسی برای ما چه زمانیه و نظر شما برای از بردن پرده بکارت توسط دکتر متخصص چیه؟

با سلام خدمت شما
اولین رابطه جنسی همواره با نگرانی همراه است و این یک مساله کاملا طبیعی می باشد.اولین رابطه جنسی باید در شرایطی باشد که هر دو طرف آمادگی و تمایل داشته باشند و از آرامش کافی برخوردار باشند. لزومی ندارد که اولین رابطه با دخول همراه باشد. شما می توانید برای کاهش استرس همسرتان، رابطه هایی با عشق بازی و بدون دخول داشته باشید تا هر دو آمادگی کافی را به دست آورید. همچنین می توانید با شرکت در کارگاه های روابط زناشویی قبل ازدواج، دل نگرانی های خود را برطرف کنید. در خصوص سوال دوم، پرده بکارت تنها زمانی با جراحی پاره می شود که نوع پرده مسدود باشد و رابطه جنسی را دردناک کند. از بین بردن پرده بکارت باعث ارضای نیاز جنسی و روانی شما و همسرتان می شود و عشق و علاقه را میان شما افزایش می دهد.به همین دلیل توصیه می شود که در صورت امکان، خودتان در جهت از بین بردن پرده بکارت اقدام کنید.
با توجه به این که اولین رابطه جنسی تاثیر بسیار زیادی بر روابط بعدی می گذارد، پیشنهاد می شود که برای رابطه جنسی بهتر و کاهش نگرانی های خود، از مشاوره جنسی استفاده کنید.

سلام چجوری میتونم یه مشاوره پیدا کنم که در رابطه با مسلیل جنسی همسرم صحبت کنم؟

سلام شما میتونید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا منشی شمارو به متخصص جنسی ارتباط بدن.

سلام خواستم بدونم داشتن سکس چت بدون ارسال عکس و فقط در فضای مجازی با دوست پسری که چند ساله باهمیم مشکلی داره؟

سلام سکس چت مانند هر رفتاری دیگری می تواند دارای عواقب ناخواسته ای باشد. با تکرار این رفتار بعد از مدتی خطرات آن نادیده گرفته شده و احتمال بروز مشکلات بعدی نیز وجود دارد. اما انچه که اهمیت دارد شما و احساسات شماست؟ اینکه چه چیزی باعث آزار و ناراحتی شما در این رابطه می شود؟

سلام من مشکل تحریک پذیری بالایی دارم برای همین خود ارضایی زیاد دارم قبلا که با دوست دخترم بودم بیچاره میومد پیشم تو ۲ ساعت ۴ بار باهاش سکس داشتم ،همین باعث جداییمون شد ،اسین مسائله تحریک شدن داره آزارم میده،پول زیادی خرج سکسم میکنم ،کسی هم نباشه خود ارضایی میکنم ،دقیق بگم الان بمدت ۵ ساله که یادم میاد روزی دوبار یا یبار ارضا شدم، یعنی نبوده که من یروز رو بدن ارضا شدن گذروندم ! با دیدن بدن خانما تحریک میشم میدونم بیماریه ولی دست خودم نیست که ،یعنی من از اونام که تو دنیای مجازی دربارشون مینویسن ؛این با دیدن سوراخ لایه اوزون هم تحریک میشه

سلام قبل از هر چیز باید به پزشک برای معاینه و اطلاع از سلامت جسمانی مراجعه نمایید. در صورت سلامت جسمانی لازم است به سکسوتراپیست (روانشناس متخصص در زمینه جنسی) مراجعه نمایید. با دریافت مشاوره جنسی می توانید روابط خود را تعدیل کرده و سلامت جنسی خود را بازیابید.

ببخشید من متوجه نشدم ،چجور پزشکی مراجعه کنم برا معاینه ؟یعنی چه مشکلی ممکنه برا سلامت جسمانیم ایجاد شده باشه

به متخصص اورولوژی مراجعه کنید تا یک بررسی کلی از شما بشه چرا که ممکنه تنها به دلیل فزونی برخی هورمون ها و انتقال دهنده های عصبی نیاز جنسی بالایی داشته باشید. ازونجا که بخشی از این رفتار فیزیکی و بخشی از آن عادت ذهن است ممکنه با دارو هم برطرف نشه و نیاز به مشاوره جنسی داشته باشید.

ببخشید متوجه نشدم،به چه پزشکی مراجعه کنم برای معاینه سلامت جسمانی ؟ میشه یکم راهنمایی کنید یعنی چجور بیماریی؟

پاسخ تون در کامنت قبل داده شد، نیاز به نگرانی نیست چرا که موضوعی قابل رفع می باشد.

با سلام ببخشید من دختر هستم ۲۳ ساله و مجرد و از حدود سه سال پیش درگیر خودارضایی شدم به طوری که به صورت اعتیاد برام شده و بعضی اوقات هر شب و یا چند بار در روز انجام میدم و واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم که از فکرش دربیام ،لطفا اگر میتونید راهنماییم کنید ، با تشکر.

سلام ، همانطور که خودتان اشاره کردید خود ارضایی می تواند تبدیل به رفتار اعتیاد برای فرد شود. چرا که ذهن شما یاد گرفته با این انجام این کار به لذت را تجربه کند، همین عامل تبدیل به عاملی برای انجام خود ارضایی در زنان و مردان می شود. برای درمان و ترک خود ارضایی باید چه کرد. معمولا روانشناسان از روش هایی که برای ترک اعتیاد رفتاری استفاده می کنند در مورد خود ارضایی نیز به کار برده و فرد را به سمت سلامت روانی و جسمی پیش می برند. شما می توانید برای شروع درمان و ترک این رفتار با متخصصان هنر زندگی در مشاوره جنسی دریافت کنید.

سلام من ۲۶سالمه یه ماه ازدواج کردم ولی بکارتم سالمه ،واژینیسموس دارم درد دخول برام خیلی سخته نمیتونم تحمل کنم ،میخوام بدونم پوزیشن ایستاده میتونه بهم کمک کنه، دردش کمتر میشه آیا ،شما چی پیشنهاد میدین،ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام شاید با خواندن چند مطلب در جاهای مختلف نشانه های اختلالی مثل واژینیسموس را در خود دیده باشید. اما با این حال نمی توان بدون نظر متخصص از این تشخیص اطمینان حاصل کرد. اگر تشخیص واژینیسموس داده شده (از جانب متخصص)، باید بدانید که این اختلال علل جسمانی نداشته و ریشه در ذهن و روان فرد دارد. به همین منظور برای درمان باید به متخصص روانشناسی مراجعه کنید. متخصص با بررسی علل و استفاده از تکنیک های خود به شما کمک می کند تا بتوانید بر این عوامل روانی فائق آمده و یک رابطه جنسی سالم دست پیدا کنید.
با دریافت مشاوره جنسی حتی به صورت تلفنی می توانید روند درمان خود را آغاز کرده و به خود و همسرتان کمک کنید.

درود
لطقا نخندید
یه سوال در مورد استفاده از کاندوم دارم، (هنوز ازدواج نکردم در شرفش هستم تاحالا با کشی هم هیچ گونه رابظه ای نداشتم از رو کنجکاوی کاندوم خریدم ببینم چطوریه) برای استفاده از کاندومهای تاخیری باید بعد از اینکه کاندوم رو کشیدیم صبر کنیم با بلافاصله میتونیم ارتباط رو شروع کنیم؟ چون یه مدل که به اسم 45دقیقه معروف رو گرفتم فوری بود هیچ تاثیری نداشت!

یه سوال دیگه هم اینکه وقتی میخوام کاندوم رو استفاده کنم تو دستم لیز میخوره و منم هول میشم کلا کار خراب میشه حتی یه بار قبل از اینکه بکشمش (باز لیز میخورد نمیشد) گاهی اوقات انزال صورت میگیره و یا حالت نعوظ ار بین میره! نمیدونم شاید عصبی باشه بخاطر هول شدن و اینا و فکر و خیالی که الان بشدت درگیرش هستم بحاطر مسایل ازدواج و اینا!

البته دفعه اول از دارو خونه یه مدل گرفتم تاحیری معمولی بود که بدک نبود موفقیت آمیز بود به نظر خودم. ولی تو 2 باز بعدی با اون 45 شکست خوردم.

ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام برای اطلاع از نحوه استفاده می توانید راهنمای مصرف را بخوانید . در مورد کاندوم های تاخیری نیز باید گفت استفاده از هر کدام در ارتباط با همسرتون می تواند تجربه متفاوتی داشته باشد، کاندوم ها انواع مختلفی دارند و اسانس های متنوعی در آن ها استفاده میشود. بهتر است برای شروع رابطه از کاندوم ها ساده استفاده کرده و در صورتی که شریک جنسی شما نیز تمایل داشت از کاندوم های تاخیری استفاده بکنید. این کار باعث نزیکی و عمیق تر شدن رابطه شما نیز می شود. از طرفی اگر تا به حال رابطه جنسی نداشتید نیازی نیست نگران طول زمان رابطه تان باشید. تنها کافی برای اولین رابطه خودتان و همسر آینده تان را آماده کنید. برای این منظور می توانید از راهنمایی های مشاوره جنسی و یا مشاوره قبل از ازدواج استفاده نمایید. آن ها شما را برای داشتن بهترین تجربه جنسی تون راهنمایی می کنند.

ایا ممکن است بدون دخول با ریختن اب منی به رو واژن حامله شد؟ درضمن من پرده دارم

سلام بله احتمال حاملگی با وجود پرده بکارت وجود دارد. اگر اسپرم ها بتوانند خود را به دهانه واژن برسانند انوقت احتمال ورود آن ها به داخل واژن و نزدیک شدن به تخمک های زن وجود خواهد داشت. (پرده بکارت مانعی بر سر راه ورود اجسام نمی تواند باشد). برای اطلاع از روش های پیشگیری بعد از رابطه جنسی با شماره های درج شده تماس گرفته و مشاوره جنسی دریافت کنید

سلام زودانزالی شدید دارم
بدون معاشقه میتونم بیشتر دوام بیارم اما با معاشقه زودانزال میشم لیدوکایین استفاده کردم آما باعث اختلال نعوذ می‌کند و دیر نعوذ پیدا میکنم تا حالا طبیعی نتونستم با دخول همسرم رو ارضا کنم مجبورم اول همسرم روهمیشه ارضا کنم سپاسگزارم

سلام علل متعددی می توانند موجب زود انزالی شوند. به طبع دلایل درمان و ارائه راه حل نیز تفاوت دارد. گاه با چند تمرین ساده و راهنمایی توسط مشاور جنسی مشکل بر طرف شده و می توانید کیفیت رابطه زناشویی خود را بالا ببرید. اما در برخی موارد که مشکل جسمانی و یا علل پنهان روانی وجود داشته باشند درمان طولانی تر شده و گاه نیاز به دریافت دارو خواهید داشت. اما توصیه می کنیم از هیچ نوع دارو و یا درمانی خودسرانه استفاده نکنید و از کمک های تخصصی استفاده نمایید

سلام ۳۶ ساله هستم و مشکل رود انزالی دارم این مسله باعث شده که دو طرف لذت نبریم

سلام جهت درمان زودانزالی ابتدا باید دلایل و شدت اختلال مشخص شود. پس از بررسی های لازم متخصص درمان و تمرینات لازم را ارائه خواهد داد. توصیه می کنیم برای درمان زود انزالی خودسرانه از دارو استفاده نکنید و از مشاوره جنسی استفاده نمایید.

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید .آقای دکتر ببخشین که راحت صحبت میکنم بنده در زمان مجردی.نعوظ کامل داشتم ولی الان که متاهلم فقط بایک بار استفاده از اسپری لیدوکایین دچار اختلال نعوظ شده ام یعنی نعوظ دارم ولی هنگام رابطه جنسی یواش یواش دچار اختلال نعوظ میشم ممنون میشم راه کاری برایبرایم بگین خیلی دارم اذیت میشم

سلام برای این موضوع شما ابتدا باید به پزشک مراجعه نمایید. مصرف اسپری چنین عارضه ای ایجاد نمی کنه اما برای اطمنیان توصیه می کنیم ارزیابی جسمانی بشوید ابتدا در صورت نداشتن مشکل جسمانی مشاوره جنسی جهت ارتقای سطح کیفیت رابطه جنسی و درمان مشکل نعوظ مفید خواهد بود.

سلام من زنی ۲۲ساله هستم در مجردی خودارضایی
میکردم (ماهی ۱بار با دیدن فیلم)از طریق تحریک کلیوتوریس. الان یک سال هست ازدواج کردم وبه ارگاسم نمیرسم بعضی مواقع حین رابطه واژنم خشک هست واز ژل لوبریکانت استفاده میکنم میل ب رابطه جنسی دارم وهردومون گرم مزاجیم شوهرمم برام همه کار میکنه درمعاشقه اما بازم ب ارگاسم نمیرسم در صورتی که تو خودارضایی بدنم سست میشد ولرزش داشتم اما در سکس فقط تحریک میشم واژنم خیس میشه اما ب ارگاسم نمیرسم این از اثاره خودارضاییه؟؟درمانی هست برای من؟!خودارضایی راهم ترک‌کردم(۶-۷ماه) اما بازم تاثیری ندیدم ومتاسفانه دوباره شروع کردم تقریبا ماهی یک بار با دیدن فیلم خودارضایی میکنم خاهش میکنم راهنماییم‌کنید تا بتونم در سکس ارگاسم شوم و ب گناه نیفتم باتشکر

سلام بله یکی از عوارض خود ارضایی در زنان ، ناتوانی در به ارگاسم رسیدن می باشد. در واقع خودارضایی به فرد یاد می دهد که با آن روش اختصاصی به ارضا برسد. عدم برآورد انتظار ذهن در حین رابطه زناشویی موجب خشکی واژن و عدم ارگاسم در شما می شود. بنابراین اولین و بهترین کار استفاده از روش های درمان جنسی جهت ترک خود ارضایی است . شما می توانید از آموزه های مشاوران جنسی جهت ترک خود ارضایی استفاده نمایید. به علاوه با جایگزین کردن تکنیک های مناسب جنسی به شما و همسرتان یاد می دهند تا کیفیت رابطه جنسی تان را افزایش دهید.

ام من زنی ۲۲ساله هستم در مجردی خودارضایی میکردم (ماهی ۱بار با دیدن فیلم)از طریق تحریک کلیوتوریس. الان یک سال هست ازدواج کردم وبه ارگاسم نمیرسم بعضی مواقع حین رابطه واژنم خشک هست واز ژل لوبریکانت استفاده میکنم میل ب رابطه جنسی دارم وهردومون گرم مزاجیم شوهرمم برام همه کار میکنه درمعاشقه اما بازم ب ارگاسم نمیرسم در صورتی که تو خودارضایی بدنم سست میشد ولرزش داشتم اما در سکس فقط تحریک میشم واژنم خیس میشه اما ب ارگاسم نمیرسم این از اثاره خودارضاییه؟؟درمانی هست برای من؟!خودارضایی راهم ترک‌کردم(۶-۷ماه) اما بازم تاثیری ندیدم ومتاسفانه دوباره شروع کردم تقریبا ماهی یک بار با دیدن فیلم خودارضایی میکنم خاهش میکنم راهنماییم‌کنید تا بتونم در سکس ارگاسم شوم و ب گناه نیفتم باتشکر

سلام بله یکی از عوارض خود ارضایی در زنان ، ناتوانی در به ارگاسم رسیدن می باشد. در واقع خودارضایی به فرد یاد می دهد که با آن روش اختصاصی به ارضا برسد. عدم برآورد انتظار ذهن در حین رابطه زناشویی موجب خشکی واژن و عدم ارگاسم در شما می شود. بنابراین اولین و بهترین کار استفاده از روش های درمان جنسی جهت ترک خود ارضایی است . شما می توانید از آموزه های مشاوران جنسی جهت ترک خود ارضایی استفاده نمایید. به علاوه با جایگزین کردن تکنیک های مناسب جنسی به شما و همسرتان یاد می دهند تا کیفیت رابطه جنسی تان را افزایش دهید.

سلام
من مرد، 32 سالم تا حالا با کسی هیچ رابطه ای نداشتم. حدود 2 هقته قبل از عقد دچار فشار و استرس زیادی شدم و مشکل نعوظ پیدا کردم و الان که 3 هفته از عقدمون میگذره (عروسی حدود 4 ماه دیگه هست) همچنان مشکل برقرار هست البته چند وقت یه بار وقتی از خواب بیدار میشم نعوظ کامل دارم ولی تو بیداری نمیتونم این حالت رو پیدا کنم. حدود 10 روز بعد از شروع قضیه به متخصص ارولوژیست مراجعه کردم و آرمایش گرفتم گفت هورمونات بهم ریخته و 30 تا آمپول برام نوشت الان تقریبا نصفشون رو استفاده کردم ولی مثل قبل نشدم. کمکم کنید فکرش داره دیونم میکنه اگه بخواد همینطوری بمونه چیکار کنم؟ تا 2 ماه پیش اصلا همچین مشکلی نداشتم خیلی هم خوب بودم.
خیلی میترسم… کل فکرمو مشغول کرده

سلام استرس یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند باعث بروز مشکلات جسمانی و حتی تغییرات هورمونی شود. چرا که استرس به طور مستقیم با هورمون کورتیزول ارتباط داشته و می تواند بر عملکرد جنسی ، تصمیم گیری و در دراز مدت بر قلب و دستگاه گوارش تاثیرات منفی بگذارد. لذا با توجه به موثر واقع نشدن درمان پزشکی توصیه می شود حتما از درمان روانی نیز استفاده نمایید. درمان های روانشناختی به دلیل عدم استفاده از دارو نیز برتریت دارند. شما می توانید با برقراری تماس تلفنی با موسسه حامی هنر زندگی با بهترین متخصصان مشاوره جنسی دریافت نمایید.

سلام. پسری هستم 22 ساله . من بیشتر اوقات به دخترها میل دارم ولی مدتیه که حس عجیبی دارم که هرچندوقت یه بار تکرار میشه و بعد از چند بار خودارضایی از راه مقعد از بین میره . این طور که دوس دارم مفعول باشم ولی از پسرا بدم می آد و دوس دارم مفعول دخترای دوجنسه باشم . این حس طبیعیه یا اختلال؟؟ چه طور درمانش کنم؟؟
در ضمن فیلم هایی که مبینم یه دوجنسه با دختر سکس میکنه و من خودم رو جای اون دختر تصور میکنم.

با سلام در مورد موضوعی که بیان کردید دو مساله قابل تامل است. یک رفتار خود ارضایی شما و دوم حسی که درباره گرایشات جنسی خود دارید.
در مورد اول خود ارضایی توسط اغلب متخصصان نفی و توصیه نمی شود، دلیل آن هم عوارض و تغییراتی روانی است که بر فرد گذاشته می شود ( شما می توانید برای اطلاع بیشتر مقاله خود ارضایی را مطالعه کنید). برای ترک این رفتار نیز راهکارهایی وجود دارد که به کمک مشاوره جنسی قابل انجام خواهند بود.
در مورد گرایشات جنسی تان نیز باید بیشتر مورد بررسی قرار بگیرند. اما فراموش نکنید مغز آموزش پذیر است و با دیدن و شنیدن و تکرار می تواند در مسیر دیگری لذت ببرد. بنابراین دیدن فیلم های پورن می توانند بر گرایشات شما نیز تاثیر بگذارند. برای اطلاعات بیشتر و حل موضوع مشاوره جنسی دریافت کنید.

سلام پسری ام بیست و یک ساله مدتی خودارضایی میکردم بخاطر شهوت زیاد
(معتاد خودارضایی شده بودم بشدت) ولی الان زود انزال شدم و طول الت تناسلی ام کوچک تر شده ایا راه درمانی وجود داره ؟؟ پشیمونم خیلی ممنون میشم کمکم کنید

سلام خود ارضایی یکی از روش هایی است که اغلب جوانان پیش از ازدواج از آن برای ارضای میل جنسی شان استفاده می کنند. استفاده از این روش در طولانی مدت و در دفعات زیاد خطر عوارض آن را نیز می افزاید. ترک خود ارضایی به تنهایی نمی تواند موجب بازگشت قوای پیشین و عملکرد سالم جنسی تان بشود. اما با استفاده از تکنیک ها و توصیه های متخصصان جنسی می توانید بدون استفاده از دارو سلامت سابق خود را بازیابید. جایگزین کردن رفتار به هنجار، استفاده از تکنیک هایی مثل استارت استاپ و … به کمک مشاوره جنسی به شما کمک خواهد کرد. بنابراین توصیه می کنیم حتما از مشاوره جنسی به جای درمان های خودسرانه استفاده نمایید.

سلام.خانم من از روز اول ازدواج مشکل سرد مزاجی داشت .در دوران نامزدی هم که متاسفانه دو هفته بیشتر نبود بدلیل شرم و حیا از مطرح کردن این موضوع خودداری کردم که ببینم گرم مزاج هست یا سرد.والان مدام سر این موضوع باهم دعوا داریم.ماهی دو یا سه بار اونم به زور و اجبار و پس از کلی جرو بحث رابطه داریم که مدت هر کدام هم نهایتا 10 دقیقه میشود.هر کاریش میکنم نه دکتر میاد نه پیش مشاور.میگه من از سکس بدم میاد واصلا تمایل و نیازی به اون ندارم .حتی شبها جدا از هم یا با فاصله میخوابیم.خواهش میکنم راهنماییم کنید

سلام، برآورده کردن نیاز جنسی یکی از موضوعاتی است که زوجین را به یکدیگر نزدیک تر کرده و موجب علاقه هر چه بیشتر آن ها مخصوصا در روزهای اول ازدواج می شود. عدم ارضای میل جنسی می تواند به رابطه عاطفی و دیگر ابعاد زندگی مشترک نیز آسیب بزند. بنابراین پرداختن به این موضوع بسیار اهمیت دارد. در مورد مساله میان شما و همسرتون که ذکر کردید دعوا و تنفر ایشون مبنی بر عدم تمایل به رابطه جنسی می تواند تنها دلیل آن سرد مزاجی نباشد. عوامل متعددی می توانند موجب ترس ، انکار و مقاومت ایشون جهت رابطه و مراجعه به متخصص شده باشند. بنابراین توصیه می شود از بحث و دامن زدن به ترس ایشون پرهیز کرده و سعی در درک همسرتون و کاهش استرس او بکنید. حتما از کمک های تخصصی زوج درمانی و مشاوره جنسی نیز استفاده بکنید تا هر چه زودتر این موضوع حل و فصل شود.

سلام جناب دکتر.مساله اینه که خانمم حتی روزها و ساعاتی هم که حالش خوبه و من بهش ابراز علاقه میکنم از ابراز علاقه من بیزاره. میگه این کارها سبک بازیه و میخواد همیشه بصورت اداری و رسمی برخورد کنم.حتی تو خونه بهم میگه مثل یه پسر خوب برو بشین تلویزیون ببین.وهیچ گونه رابطه عاطفی که مهر و محبت توش موج بزنه ازش سر نمیزنه یا بروز نمیده.از نظر اون این کارها مسخره بازیه.برعکس من شور و شوقم زیاده و نمیتونم اروم بشینم و مدام دوروبرش رو میگیرم و قربون صدقش میرم. اما جواب همه این ابراز علاقه ها آخر سر داد بر سر من زدنه.

آیا داروی خاصی جهت افزایش میل جنسی خانمها وجود داره؟ خیلیها بهم گفتن بگو گرمی بخوره….اتفاقا اون همیشه غذاهای گرم مزاج بیشتر میخوره تا من.اما تعجبم یه نفر تا این حد از این نیاز بدش بیاد.چون نیاز جنسی تو وجود هر کسی هست.اما دلیل تنفر خانمم رو نمیدونم.باور کنید من سعی میکنم تا جایی که ممکنه بهش محبت کنم .اما تا بخاطر این موضوع میرم پیشش دعواها شروع میشه.الانم مدت دوماهه که مشکل نعوظ پیدا کردم و وسط رابطه آلتم میخابه.واین شده دلیلی واسه خانمم که تو بزور میخای رابطه انجام بدی و ببین حتی آلتت هم بلند نمیشه.اما در اصل بخاطر نق زدن های ایشون در رابطه است که التم وسط رابطه میخوابه.قبلا اصلا اینطور نبود.

سلام با توجه به شرح حالی که دادید ، تنها بی میلی جنسی همسرتون مشکل نبوده و مساله فرای نیاز جنسی است. در واقع نوع ارتباط و نحوه ازدواج شما دو نفر بیشتر نیاز به بررسی داره. عدم تمایل خانم به ابراز علاقه و صمیمیت نشان از نوعی نارضایتی و یا انکار درونی است. عدم توازن در مزاج زوجین اختلافات را بیشتر کرده و آن ها را با ناکامی در ازدواج مواجه خواهد کرد. بروز اختلال نعوظ نیز به احتمال قوی ناشی از عدم ارتباط مناسب زناشویی شما هست. قرص و دارو نیز نمی توانند افکار را تغییر دهند بنابراین تنها راه دریافت مشاوره ازدواج و زوج درمانی است. توصیه می کنیم از مصرف دارو به طور خود سرانه پرهیز کرده و حتما از کمک های تخصصی استفاده نمایید.

باسلام
من تازه متاهل شدم ومشكل زود انزالي قبل از دخول يا ابتداي دخول رو دارم حتي از قرص سيلدنافيل نيم ساعت قبل از نزديكي استفاده كردم ولي اثري نداشت لطفا راهنمايي كنيد براي حل اين مشكل چكار كنم

سلام
من تازه متاهل شدم ومشكل زود انزالي در حين معاشقه يا ابتداي دخول دارم حتي از قرص سيلدنافيل نيم ساعت قبل از رابطه استفاده كردم ولي اثري نداشت
لطفا راهنمايي كنيد چكار كنم

سلام برای درمان زودانزالی حتما لازم است ابتدا وجود اختلال توسط متخصص تایید شود. بنابراین از مصرف خودسرانه هر نوع دارویی پرهیز نمایید. درمان زود انزالی با توجه به علل به وجود آورنده آن متفاوت بوده و در بیشتر موارد بدون نیاز به دارو می توان کیفیت رابطه جنسی به حد مطلوب رساند. بنابراین توصیه می کنیم از مشاوره جنسی استفاده نمایید تا مساله هر چه زودتر رفع شود.

سلام.
وقت بخیر
من پسری ۲۳ ساله هستم و در مورد گرایش های جنسی خود به مشکل خوردم.
از همان دوران قبل از بلوغ متوجه شدم میل زیادی به دخترها ندارم برخلاف دوستانم و برعکس حس مبهمی داشتم نسبت به همجنسان خودم.
تا اینکه بعد سال ها متوجه شدم از هر دو جنس خوشم میاد
با این تفاوت که بعضی مواقع هردو هم زمان تمایل دارم، یا فقط یکی از این دو، یا یکی بیشتر و یکی کمتر…
تمایلاتم متغیر هست و حتی خودم سر درنمیارم و کلافه شدم
ایا ازمایش یا آزمونی هست که گرایش را مشخص کند؟
به نظرتون دلیلش چیه؟درمانش به چه صورته
ایا این مساله به ژنتیک ربطی دارد و احتمالش هست این مشکل به فرزند خود منتقل کنم؟

لطفا بفرمایید چه ازمایش ها و کجا باید انجام دهم
و به چه بخش و متخصصی مربوط میشود
ازمایش هایی که از میزان هورمون مردانه و باروری مطمئن شوم.
از نظر هزینه چطور هزینه بالایی داره؟
لطفا تا جایی که امکانش هست در این کامنت پاسخ دهید
باتشکر

با سلام
دوران بلوغ با فراز نشیب های زیادی همراه است احساسات و گرایشات نوجوان می تواند تحت تاثیر محیط و دیگر عوامل نیز قرار بگیرد. تمایلات جنسی که سال ها خاموش بوده در نوجوانی شروع به فعالیت می کند. در زمانی که خود هنوز تجربه ای کسب نکرده تلاش می کند تا به دنبال الگو سازی و راهی برای ارضای میل جنسی اش بکند. قوانین حاکم بر جامعه می تواند نوجوان را در این مرحله با دشواری هایی روبه رو کند و او را به چالش بکشد. از طرفی طبق دیدگاه روانشناسان در درون هر فردی یک مرد (آنیما) و یک زن (آنیموس) قرار دارد. با بها دادن به هر کدام از این ابعاد شخصیتی می توانید آن را تقویت کنید. اما برخی پژوهش ها نیز به طور ذاتی غالب بودن یکی از دو جنسیت را در فرد تایید کرده اند (فارق از جنسیت فیزیکی فرد). بنابراین نمی توان بدون بررسی در مورد پرسش شما نظر دقیقی داد.
با استفاده از آزمون ها و تست های روانشناختی و مصاحبه توسط روانشناس می توان نظر دقیق تری ارائه داد. شما می توانید برای دریافت مشاوره و رسیدن به نتیجه با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و یا از طریق کانال تلگرامی یا اینستاگرام هنر زندگی وقت مشاوره دریافت نمایید.

با سلام.من تشخیص بیماریم دو قطبی نوع 2 بوده و در اکثر اوقات افسردم و تحت درمانم و دپاکین و کلرودیازپکساید و اسنترا و کوئنتیاکس دکتر برام تجویز کرده ولی خونوادم و همسرم از بیماریم بی اطلاع هستند.الان مشکلی که دارم اینه که اصلا به سکس میل ندارم و حتی میتونم بگم بیزارم.نمیدونم تاثیر دارو هاست یا چیز دیگه.میشه کمکم کنین چه راهکاری مناسب من هست.

سلام یکی از عوارض شایع داروهای اعصاب و ضد افسردگی ، کاهش میل جنسی است. عدم اطلاع اطرافیان از این موضوع نیز می تواند مشکلات بیشتری برای شما فراهم کرده و به روند درمان نیز آسیب بزنند. بنابراین در این شرایط بهترین کار درخواست همراهی آنان و دریافت یاری از اطرافیان است. اگر این موضوع برای شما دشوار است و یا نمی دانید چگونه مساله را عنوان کنید که به رابطه تان آسیب وارد نشود ، توصیه می کنیم حتما از مشاوره خانواده استفاده نمایید. در ضمن لازم است بیان کنم که درمان دوقطبی و درمان افسردگی حتما نیاز به دریافت مشاوره روانشناسی دارد. بنابراین برای بهبود شرایط از خدمات درمانی روانشناسان نیز استفاده نمایید.

سلام یه شماره موبایل مشاوره میخام تلفن ثابت ندارم زنگ بزنم

سلام می تونید با شماره 02122016024 تماس بگیرید

سلام اقای دکتر. من تو دوره ترک خودارضایی هستم و امروز روز 20 هستش منتها دیشب خیل تحریک شدم اما خود ارضایی نکردم، اما شبش تو خواب ارضا شدم یعنی خودم این کار کردم و حس کردم تو خواب، این احتلام هستش یا خود ارضایی

سلام شدت میل جنسی در مردان متفاوته ، برخی مردان ممکنه در خواب و یا در بیداری با کوچک ترین عامل محرک به انزال برسند. انزال بدون رابطه جنسی همیشه به معنای خود ارضایی نیست و حتی لازمه که این اتفاق بیفته. شما با دریافت مشاوره جنسی می تونید با بدن خود بیشتر آشنا شده و راه های مناسب جهت رفع نیاز جنسی تان را بیابید

من نیاز به سکس دارم میتونید کمکم کنید مجرد هستم

سلام نیاز جنسی و ناتوانی در رفع نیاز جنسی در دوران مجردی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از نوجوانان و جوانان با اون دست و پنجه نرم می کنن. علارغم نادیده گرفتن این نیاز از طرف خانواده ، عدم ارضای نیاز جنسی باعث کاهش تمرکز ، کاهش انگیزه ، پرخاشگری ، دوری از خانواده ، پنهان کاری ، خود ارضایی ، روابط خارج از عرف و… میشه. پس روانشناسان با توجه به پیامد های این موضوع به دنبال راهی برای رفع و کاهش عوارض اون هستند. شما می تونید با دریافت مشاوره جنسی روش های بی ضرر را جایگزین رفتار های مخرب کنید. برای دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سلام من ۲ هفته از رابطم میگذره ولی مطمئن نیستم باردار باشم یان چه قرصی مصرف کنم که از بارداریم جلوگیری کنه ؟!

سلام در این مورد باید با متخصص زنان صحبت کنید. مشاوره جنسی جهت حل مشکلات جنسی ، اموزه های مربوط به رابطه جنسی و پیشگیری از بارداری ارائه میشه

با سلام و احترام
من 43 ساله و متأهل هستم و دو با بچه هم داریم. در کل همدیگه رو خیلی دوست داریم. اما مشکلی که دارم مربوط به اختلاف میل جنسی بین من و خانمم هست. من حداقل هر دو-سه روز یکبار نیازمند رابطه جنسی هستم. موردی که وجود داره اینه که طول دوره پریودی خانمم معمولا 10-12 روز هست و من در این مدت به شدت دچار مشکل میشم. چند روز اول قاعدگی که اصلا نمیشه به خانمم نزدیک شد. پس از اون همه نوع رابطه صرفا بدون دخول هست و این من رو اذیت می کنه.
از سوی دیگه پس از طی دوران قاعدگی، در نزدیکی اول و دوم که خانمم هم میل جنسی داره، مشکلی وجود نداره و رضایت بخش هست. اما پس از اون، صرفا ایشون از سر رفع تکلیف رفتار می کنه و به همین دلیل رابطه برای من هم رضایت بخش نیست.
از سوی دیگه من خیلی به رابطه مقعدی علاقه دارم و در طی مدت ازدواجمون صرفا یکی دو دفعه اون هم به شکل ناقص رضایت داده.
لازم به ذکره که من خیلی تمایل به اظهار نیاز برای رابطه جنسی ندارم و دلم می خواد که خانمم خودش موضوع رو درک کنه، گاهی اوقات بهش گفته ام که هر سه چهار روز یکبار، نیازمند رابطه هستم اما یکی دو بار اتفاق میفته و بعد به فراموشی سپرده میشه. (به اصلاح باید بگم که من همیشه خورشید هستم و ایشون بیشتر اوقات ماه.)
آخرین دفعه پس از اینکه سه چهار دفعه، سر صبح بیدارش کردم و بهش گفتم که بیا به من برس. اینکار رو با ناراحتی و دلخوری می خواست انجام بده که به من هم حسابی برخورد و جلوی خودش اقدام به خود ارضائی کردم و گفتم که به تو نیازی ندارم و این موضوع باعث دلخوریمون شد.
الان اوضاع طوری شده که به رابطه جنسی و یا رفع نیاز جنسی خارج از چارچوب ازدواج فکر می کنم و به این نتیجه رسیده ام که خانمم نمیتونه به تنهایی نیاز جنسی من رو بر طرف کنه.
لطفا راهنمایی کنید.

سلام با توجه به شرح حالی که دادید بیشتر از آنکه مشکل در زیادی نیاز جنسی شما باشه، مشکل در نوع رابطه با همسرتون هست. بهتره دیدتون رو به این جریان تغییر بدید و تنها موضوع رابطه جنسی را مد نظر قرار ندید. رابطه جنسی تنها بخشی از ازدواج و رابطه زن و شوهر هست. ریشه های عدم میل جنسی چندان ایشون بیشتر باید مورد بررسی قرار بگیره. شما وقتی خانه تان سیم کشی برق اش مشکل داره، خانه جدید نمیخرید. بلکه میرید برای تعویض سیم کشی اقدام می کنید. خوب حالا هر چند که رابطه با خانم ممکنه سال ها به همین نحو بوده باشه، اما لازمه یکبار در این مورد اقدام کنید. حتما در مورد موضوعتون مشاوره زوجین بگیرید. با شماره های درج شده در سایت می تونید تماس بگیرید.

سلام من با نامزدم نزدیکی داشتم و اون دخول انجام داد ولی خونی نیومد ولی خودم همون لحظه انگشت وسطمو داخلم کردمو تا انتها رفت یه مقدار خیلی کم خون روی انگشتم بود یعنی پرده ی من پاره شده؟

سلام پاره شدن پرده همیشه همراه با خون ریزی نیست. نوع پرده و میزان آماده زوجه برای دخول بر این موضوع تاثیر داره. اما بعضی از پرده های بکارت نیز با یک بارد دخول پاره نمیشن و طی رابطه از بین می رن. با دریافت مشاوره جنسی موضوع برایتان روشن تر خواهد شد

سلام من الان نزدیک دوسال است ک خود ارضایی میکنم و دیواره واژنم سل و سیاه شده م نمیتونم با کسی این مسعله را بگویم راه درمانش چیست

سلام تغییر رنگ و یا ترشحات غیر طبیعی می تونن نشانه های از قارچ باشن . برای اطمنیان از این موضوع می تونید به متخصص زنان مراجعه کنید. اما در صورتی که مشکل جسمانی وجود نداشته باشه با ترک خودارضایی اکثر مواقع اندام جنسی خود را بازسازی می کنند. برای دریافت مشاوره جنسی جهت ترک خودارضایی و اگاهی از راه های جایگزین جهت رفع نیاز جنسی خود با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید

برعکس من خیلی هات م چکار کنم شهوتم بخابه شهوتم فوق خیلی زیاده

سلام می تونید از روش های غیر دارویی مثل ورزش (ورزش سبک فایده نداره) ، دوری از محرک های جنسی (نگاه نکردن به فیلم ها ، عکس ها و تمامی آنچه که به صورت بصری و شنوایی موجب تحریک جنسی میشن)، پرهیز از خوردن غذاهای محرک ، تغییر دیدگاه و افکار نسبت به مسائل، تغییر زاویه دید به مسائل و…
روش های دارویی هم وجود داره که به دلیل عوارض این داروها توصیه نمیشن. می تونید برای اطلاعات بیشتر مشاوره جنسی دریافت کنید.

سلام
ببخشید یه سوالی چند ساله دهنمو مشغول کرده
میخواستم بپررسم من خیلی خود ارضایی میکنم یعنی هر با که میرم دستشویی با دستم تو دهانه رحمم به دیواره هاش فشار خفیف میارم چند بارم واسه کنجکاوی دستمو آروم تا ته بردم ولی به یه چیزی برخوردم ولی حس میکم شبیه پرده نیس شبیه ظرف درداره که درش باز شده
من الان پرده دارم ؟؟ بعد اگه نداشتم برای آیندم از دید شوهرم بد محسوب میشه حالا هر چه قدرم بهم اعتماد داشته باشه!؟؟؟ با این مشکلم چیکار کنم الان اگه نداشته باشم؟؟؟؟
تور خدا کمکم کنین

سلام پرده بکارت بافتی نازک و نرم داره و یکی از نشانه های پاره شدن خونریزی است.
خوب هر جسم خارجی که وارد واژن بشه می تونه به پرده آسیب برسونه اما پزشک قانونی به راحتی تشخیص میده که این موضوع در اثر رابطه بوده یا نه .
موضوع بعدی اطمینان همسر آینده اتون هست . خوب در فرهنگ ایران نگه داشتن پرده بکارت دختران به نوعی پاکدامنی و پارمتری برای قابل اعتماد بودن دختران محسوب میشه. در یک زندگی مشترک خیلی عوامل هستن که این اعتماد بین زوجین رو شکل میدن پس حتی اگر چنین چیزی اتفاق افتاده باشه با آموزه های لازم میتونید ارتباط مناسبی با همسر آینده اتون برقرار کنید. مشاوره ازدواج برای تصمیم گیری در آینده و مشاوره فردی جهت بررسی علل رفتار خود ارضایی شما و راه هایی برای کنار گذاشتن توصیه میشه

بله میدونم خونریزیه ولی تعداد دفعاتی که این کارو میکنم اگه مثلا یه روز بیشتر از روزای دیگه تو دستشویی خود ارضایی کنم یه کم خون میاد ولی نه یه بار همیشه اگه لفتش بدم یه کوچولو خون کم رنگ میاد
پس اون ته که دستمو آروم میبرم یه چیزه دایره ایی که انگار درش تا نصفه باز شده چیه از چند سال پیشم همین شکلی بود؟
یعنی میگین برای آیندم همسرم باید متقاعد بشه که رابطه ای نداشتم و در اثر خود ارضایی پردم پاره شده البته خدا نکنه پاره شده باشه :((؟؟
ببخشید دکتر من 17 سالمه نمیتونم الان اخه برم دکتر تورو خدا شما کمکم کنین حدااقل!؟؟

این خون ریزی که می فرمایید می تونه در اثر آسیب به ناحیه واژن باشه ، پاره شدن پرده تنها یکبار خونریزی داره.
توصیه می کنیم از داخل کردن هر نوع شی (حتی انگشت ) به داخل واژن خودداری کنید.
در مسیج قبلی ذکر نشده که بکارت از بین رفته و تنها به احتمال آن اشاره شده.
توصیه می کنیم برای ترک عادت خودارضایی به مشاور جنسی مراجعه کنید . راه ها و روش های سالم زیادی وجود داره که می تونید برای رفع نیاز جنسی قبل از ازدواج از آن ها استفاده کنید.
با شماره های درج شده در سایت جهت مشاوره جنسی می تونید تماس بگیرید. مشاوره به صورت تلفنی هم داده میشه

بله یه دنیا ازتون و سایت خوبتون ممنونم که به سوالاتم پاسخ داد
خیلی خیلی از وقتی که گذاشتین ممنونم والا از دیشب تصمیم به ترکش گرفتم و ایشالا اگه حتی تا الان پرده داشتم دیگه سعی میکنم خود ارضایی نکنم
اها درضمن من اصلا تا حالا هیچ شی و داخل واژنم نکردم و خداکنه که پرده داشته باشم و از الان به بعد مراقبش باشم

سلام…من مدت زیادی خودارضایی کردم و چشم هام ضعیف شد و کم حافظه شدم و …
میخواستم بدونم که اگه ترک کنم دوباره مثل قبل میشم و قیافم مثل قبل میشه؟

سلام برای جبران خودارضایی و رفع عوارض لازمه که ابتدا از نظر جسمانی بررسی بشید چرا که ممکنه این عوارضی که میفرمایید ناشی از خودارضایی نباشه.
برای رفع عوارض می تونید مقاله جبران عوارض خود ارضایی در سایت هنر زندگی را مطالعه نمایید

سلام من پسرم ۱۷سالشه و تاحالا هیچ برخورد نزدیکی با جنس مخالفش نداشته حتی گرفتن دست کسی
ولی الان دوبار هستش ک با ی دختری میره بیرون ولی از ی موضوعی ک خیلی ناراحته اینه ک میگه هردوبار کل تایمی ک بااون خانوم هس مشکل نعوذ داره حتی شده ۶.۷ساعت خیلی اذیته و ناراحته و حتی ترسیده
علت این موضوع چیه و من چجوری میتونم ارومش کنم؟

سلام موضوعی که می فرمایید نیاز به دریافت مشاوره داره روانشناس با دریافت اطلاعات لازم به شما جهت بهترین برخورد و رفتار مناسب راهکار ارائه میدن. با شماره های درج شده تماس بگیرید

سلام وقت بخیر خسته نباشید
من 15 المه و مدتی هست که حس میکنم یه بیماری پوستی پشت آلتم هستم . حالا الان نمیدونم باید به کی بگم با پدرم در رابطه باهاش صحبت کنم؟ ممنون میشم جواب بدید

سلام میتونید در این باره با والدین تون موضوع رو مطرح کنید . در صورت نیاز از طریق پدرتون می تونید مشاوره جنسی هم دریافت کنید


…..

سلام من و شوهرم حدودا 2 سال هست که ازدواج کردیم و همسرم خیلی کم تمایل به رابطه جنسی داره و هر وقت هم رابطه ای داریم 90 درصد مواقع ارضا نمیشه و خود ارضایی میکنه. این موضوع خیلی نگرانم میکنه چه جوری این مسئله رو باهاش در میان بزارم و برای حل این موضوع باید چیکار کنم ؟

سلام ، سردی در رابطه جنسی یکی از موضوعاتی است که در بلند مدت می تونه باعث بروز سایر مشکلات زناشویی هم بشه . با توجه به اهمیت رابطه جنسی در ازدواج لازمه برای حل مشکلات مربوط به آن در ابتدا موضوع را با همسرتون در میان بگذارید . اما پیش از هر کاری توصیه می کنیم با مشاور جنسی صحبت کرده تا مساله را به طور کامل بررسی کنند. خود ارضایی ایشون و عدم ارضا حین رابطه با شما نشان از نوعی اختلال محسوب می شه . بنابراین توصیه می کنیم با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و با مشاور به صورت تلفنی ویا حضوری صحبت نمایید

سلام من برای اولین بار با نامزدم رابطه جنسی معقدی داشتیم خیلی عمیق نبود سطحی و کوتاه
ولی بعد رابطه حالت دلشوره استرس دلم چنگ چنگ میشد
مث خالت تهوع داشتم‌ ولی معجون خوردم اون حالتم اوکی شد ولی بعدش معدمه شکممه نمیدونم سفت سفت شده خیلی دارم اذیت میشتم خیلی استرس دارم ممنونمیشم راهنماییم کنید

سلام حالاتی که میفرمایید نمی تونن به دلیل رابطه مقعدی داشته باشن. برای اطلاع از عوارض رابطه مقعدی به مقاله مربوطه در همین سایت هنر زندگی مراجعه کنید.
با توجه به توضیحاتی که دادید بهتره نوع و سطح رابطه رو به نحوی انتخاب کنید که برای هر دو طرف لذت بخش باشد. رابطه جنسی راهی برای لذت بردن هم زن و هم مرد هست. بنابراین با تن دادن به موقعیتی که از آن لذت نمی برید در بلند مدت موجب بیزاری از رابطه و یا انحرافاتی برای شما و ایشان خواهد شد. حتما در این باره با مشاور جنسی صحبت نمایید

هنگام رابطه دردی چیزی‌ نداشتم فقط استرس داشتم….
امکان بارداری ک‌ وجود نداره؟؟؟؟

سلام ی سوال داشتم!بهترین زمان برای ترمیم پرده بکارت کی هس؟ینی چقدر قبل ازدواج؟

سلام این موضوع خارج از حیطه کاری ما هست.

سلام مشکلم خیلی ضروریه
لطفا راهنمایی کنید
میخاستم ببینم با یکبار رابطه معقدی با وجود بکارت امکان بارداری هست؟
من روز پنج پریودی با نامزدم رابطه جنسی برقرار کردم
دخول اصلا عیق نبود نصف حتی از نصف هم کمتر
موقه خروج منی هم سریع فاصله داشتیم از هم
رابطه خیلی پر استرسی داشتم
از بعد از ظهر همون روز شکمم سفت شد سر دلم مثل حالت نفه هست ب حدی ک فک میکنم الان پاره میشه شکمم
تروخدا کامل راهنماییم کنیددارم از ترس سکته میکنم
الان پنح‌روز ازون روز میگذره شکمم حالت نفخ و سفتی داره
خیلی میترسم تروخدا راهنمایی کنید

سلام احتمال بارداری از مقعد بسیار پایینه و می تونید برای اطلاعات بیشتر مقاله بارداری از مقعد را در همین سایت بخوانید. توصیه می کنیم از برقراری رابطه جنسی همراه با استرس دوری کنید. استرس موجب عدم لذت از رابطه جنسی و بروز مشکلاتی در حین رابطه می شود. بنابراین سعی کنید با اقدامات مناسب رابطه خودتون رو در مسیری قرار بدید که در شرایط مناسب بتوانید رابطه جنسی سالم بر قرار کنید . در این باره می تونید با مشاور جنسی و یا مشاوره قبل از ازدواج صحبت نمایید.

سلام.من۳۵سالمه.متاهل هستم.به خاطر اینکه خانمم شهرستانه خیلی توفشارم ونمیتونم خودمو کنترل کنم.سرکارم اذیتم.چطوری شهوتمو بخوابونم.ممنون

سلام ازدواج راهی برای ارضای میل جنسی هم برای زنان و هم برای مردان هست. اما گاه با وجود ازدواج زن و مرد نمی توانند از این موهبت استفاده کنند. بیماری ، شرایط زندگی و سایر عوامل مثل موقعیت شما از جمله این مسائل هستند. خوب در قدم اول لازم هست کاری کنید که همسرتون در کنار شما باشند ، خانواده ای که تشکیل دادید نیاز به همراهی هر دوی شما دارد. اگر تحت هیچ شرایطی نمی تونید این فاصله رو از بین ببرید، حتما مشاور روانشناسی دریافت کنید.

سلام خیلی خلاصه بگم کوچک شدن آلت تناسلی من باعث کم شدن روحیه و خود ارضایی میشه کمکم کنید لطفا

سلام اندازه آلت یکی از پارامترهایی است که با تبلیغات های مدیا ها اهمیت زیادی در رضایت جنسی و لذت جنسی پیدا کرده است. برای مردان اندازه آلت اهمیت بیشتری دارد چرا که در کهن الگوهایشان نشانه ای از مردانگی و قدرت محسوب میشود.
خوب فیزیولوژی هر کس به شکل خاصی طراحی شده است، اگر نقصانی وجود داشته باشد می تونید با متخصص های مربوطه موضوع رو در میون بگذارید. اما در صورتی که تنها اندازه الت از نظر شما متفاوت است بهتره با دریافت مشاوره روانشناسی برای بالا بردن اعتماد به نفس و رابطه جنسی مطلوب کار کنید.

سلام من ب یک مشاور دارای صلاحیت برای اقدام ب تغیر جنسیت و گذراندن دوران روان درمانی نیاز دارم میتونید معرفی کنید؟

سلام توصیه می کنیم برای عبور از این دوران از کمک یک روانکاو استفاده کنید، با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و درخواست روانکاوی کنید راهنماییتون می کنن

سلام خسته نباشید
من ۲۰ سالمه و متاسفانه خود ارضایی انجام میدم این کار برام مثل مسکن میمونه انگار از مشکلات و استرس ها دورم میکنه من میخواستم این کارو ترک کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام خودارضایی بعد از مدتی تبدیل به نوعی اعتیاد رفتاری میشه. خوب برای ترک این رفتار لازمه تمریناتی رو انجام بدید و با متخصص برای جایگزینی رفتارهای موثرتر جهت کاهش تنش صحبت کنید. می تونید برای دریافت مشاوره جنسی با شماره های درج شده در سایت هنر زندگی تماس بگیرید

سلام من ۱۶ سال سن دارم اما اندازه آلت تناسلی من ۷ ۸ سانتی بیشتر نیست و این من رو نگران میکنه البته از لحاظ ظاهری به بلوغ نرسیدم و هنوز نه جوش زدم نه سیبیل دراوردم اما نگرانم که آلتم دیگه رشد نکنه

سلام سن شانزده سالگی در واقع هورمون های مردانه در ابتدای کار خودشون هستن. خوب تا بلوغ کامل بهتره که برای حفظ سلامت روان خودتون به مسائلی که مربوط به نوجوانی هستند توجه کنید. در هر برهه ای از زندگی مسائل مربوط به همون دوره ظاهر خواهند شد ، توجه به آینده و فراموش کردن زمان حال تنها اتلاف زمان هست. توصیه می کنیم برای رشد روان و ذهنی راهی پیدا کنید.

سلام خسته نباشید،من یه مشکلی با دوست پسرم دارم ادنم اینکه میخواد توی سکسمون نفرسوم هم‌باشه،و اون خانم باشه نه اقا،واقعا نمیدونم چطور باید متقاعدش کنم که این کار درست نیست خیلی اصرار نمیکنه و یااینکه مجبورم کنه ولی خیلی درموردش صحبت میکنه حتی در حین انجام سکس که این منو خیلی اذیت میکنه،ممنون میشم کمکم کنید

سلام چنین گرایشاتی به نوعی شروع و یا نشانه ای از انحرافات جنسی می تونه باشه. خوب برای برخورد و پیشگیری نمیتوان با چنین اطلاعاتی نظری داد. با شماره های درج شده تماس گرفته و مشاوره جنسی و یا فردی دریافت کنید

سلام من ۱۶این ماه با نامزدم رابطه بدون دخول داشتیم ایشون هنوز باکره هستند و بنده موقع انزال روی شکم ایشون انزال داشتم و ایشون گفتند که انگار به سمت پایین سرازیر شد و الت ایشون گرم شد ولی بعید میدونن که به پایین رسیده باشه حتی انزال من روی الت ایشون نبود …سریع من و ایشون پاکش کردیم با دستمال و اضافه کنم که ایشون چند روز پیش مایع صورتی رنگی ازشون اومده بود بیرون که شبش دل درد داشتن من و ایشون خیلی خیلی نگران هستیم که نکنه ایشون حامله شده باشند و ایشون به خاطر بیماریشون نمیتوانند قرص بخورند و اضافه کنم که بنده چند ساعت پیش از نزدیکی مایع منی از من خارج شد بصورت کامل و دست شویی هم رفتم و چند ساعت بعدش من نامزدم رو دیدم و با ایشون نزدیکی کردیم.. در نهایت قرصی ضد بارداری مصرف نشد.. ایا این مایع صورتی رنگ ممکنه پریود ایشون باشه ؟؟؟ با توجه به این که توی فصل امتحاناتشون بود و استرس خیلی داشتن ممنونم از شما خدا خیرتون بده ⁦…

سلام با توجه به این که ابتدای زندگی زناشویی تان هستید بهتره قبل از هر چیز اموزه های جنسی را فرا بگیرید. می توانید برای دریافت اموزش جنسی با شماره های درج شده تماس گرفته و پکیج جنسی را خریداری نمایید.
در خصوص بارداری باید بدونید که باردار بودن ایشون حتی در صورت باکره بودنشان امکان پذیر است و در صورت برخورد آب منی با دهانه واژن امکان ورود بوده و می تواند خانم را باردار بکند.

سلام توروخدا میشه جواب بدین بهم من ی خانوم ۲۴ساله هستم چهار ساله ازدواج کردم دوباره تو رابطه شوهرم ازم میخاس که حرف های سکسی بزنم حرفو میکشوند به رابطه ای ک توش دوتازن باشن و خودش ازم میخاس بگم طرف کی باشه هر چی میگفتم نمیدونم میگف اه ضدحال میزنی میگف از دوستات بگو اسمشونو بگو بگو سی…هاشو کو…نشو ویدی یا ن ازم اسم میخاس مجبورم میکرد اسم بگم اسم یکی از دوستام که اندام سکسی و داره رو که میگفتم میگف دوس داری باهم …. یا میگف تو این کارو کن برام اون این کار من خیلی بدم میومد هی میخاس بگم براش بعدش که تموم شد حالم خیلی بد بود همش خودشو تبرعه میکرد که من بالا بودم و نمیفهمیدم ولی من حس میکنم ب اون دوستم نگاه خاصی داشته که این طوری میگف از اون موقع ازش بدم میاد حس میکنم خیانت کرده چی کارکنم؟توروخدا کمکم کنید

سلام با توجه به شرح حالی که دادید رفتار ایشون نمی تونه خیانت ایشون رو تایید بکنه. اما خواست ایشون در رابطه جنسی که موجب ناراحتی شما هم میشه حتما باید مورد بررسی قرار بگیره. گاه تصورات و خیال پردازی های جنسی در طول زمان تبدیل به عاملی مهم برای رسیدن به ارگاسم میشن. پس ادامه این وضعیت میتونه به رابطه شما دو نفر اسیب بزنه. در خواست ایشون به نوعی وارد کردن نفر سوم در رابطه زناشویی هست و نمی توان به راحتی از آن گذشت حتما برای زوج درمانی باید اقدام کنید باشماره های درج شده تماس گرفته درخواست زوج درمانی نمایید

سلام امیر هستم خسته نباشید منو نامزدم حدودا سه سالی هست که توی دوران نامزدی هستیم توی این سه سال فقط بنده خانوممو با خوردن التش ارضاش کردم البته معاشقه کامل بوده

متاسفته الان ب دست بنده یا حالت لاپایی حس انچنانی که ارضا بشه نداره باید چیکار کنم ؟

سلام مغز برای کسب لذت جنسی نیز ممکنه شرطی بشه به این معنی که تنها به یک روش خاص و یا یک پوزیشن خاص عادت کنه و در آن حالت ارضا بشه. خوب برای تغییر این وضعیت راه های زیادی وجود داره که می تونید با دریافت مشاوره جنسی از آن ها اطلاع کسب نمایید

سلام من یک فرد ۲۱ ساله هستم که چند روز است که التم به شکل سابق نمیایستد و و باید با دست حرکت بدهم‌تا باییستد من قبلا همچین‌ مشکلی نداشتم و همیشه با دیدن فیلم یا صحنه زود میایستاد میشه بدونم مشکلش چیه

سلام اگر مشکل جسمانی به وجود نیمده باشه لازمه برای بررسی بیشتر مساله مشاوره جنسی دریافت کنید.

سلام میشه لطفا جواب منو بدید
من وهمسرم تازه ازدواج کردیم وبه تازگی همسرم پردمو زده خیلیم درد داشتم برای بار اول واون موقع خون آبه ی کمی ازم خارج شد وروز بعدش هم یک قرص اورژانسی خوردم. ولی چند روز بعدش ک دوباره رابطه داشتیم بعدش ک رفتم دستشویی یه لحظه خون زیادی ازم رفت وبعدقطع شد ک ترسیدم از چی باشه.الان ک دورو بر روزای عادت ماهانمه هنوز خبری نیس آیا احتمال بارداری هست؟یا بخاطر اون قرص اورژانسیه ک خوردم تداخل ایجاد شده؟؟؟؟؟

سلام برای شروع رابطه زناشویی همیشه به زوج های جوانی که برای مشاوره ازدواج مراجعه می کنند توصیه می کنیم در دوره های مشاوره جنسی شرکت کرده تا با تمامی آنچه که باید درباره رابطه جنسی و شناخت بدن همسر خودشون بدانند ، آشنا بشن. خوب برای سوالتان سوال بسیاری از زوج هایی است که تازه ازدواج کرده اندو کسی را ندارند تا به این سوالاتشان پاسخ دهند. شما می توانید پکیج آموزش جنسی را خریداری کرده و یا مشاوره جنسی دریافت کنید.
در مورد سوالتان نیز باید بگیم این تغییرات هورمونی می تواند در اثر قرص اورژانسی باشد با این حال با توجه به دردی که در شب زفاف داشتید و شرحی که دادید می تواند نتیجه اماده نبودن در هنگام رابطه جنسی نیز باشد. به هر حال تشخیص این موضوع نیاز به اطلاعات بیشتری دارد. اما در مورد بارداری می توانید بعد از 7 روز از تاخیر زمان قاعدگی تان تست بارداری بگیرید

خانومم برای اینکه بخواد باهام رابطه جنسی برقراره کنه برام پیش شرط میزاره مثلا میگه اگه ماشین عوض نکنی سکس نمیکنم ایا این رفتار درسته؟و به چه دلیل این شکلی برخورد میکنه؟

سلام رابطه جنسی بخشی از ازدواج هست که زوجین با رسیدن به یکدیگر و برقراری رابطه جنسی به نوعی به همدیگه ارامش میدن. اما در مورد شرط و شروطی که همسر شما برای اجرای وظایف خودش میزاره به راحتی می توان تشخیص داد که ایشان روش های مناسب و بالغانه ای برای به دست اوردن خواسته هایشان را نمی دانند. حال ممکن است روشی که ایشون در پیش گرفته در اثر تعاملی باشد که با خود شما داشته و یا اینکه این مساله ریشه در تربیت و خانواده ایشون داشته. به هر حال چنین رفتاری شکل گرفته و با ادامه ان از بین بردنش دشوارتر می شود. بنابراین لازمه که هر چه زودتر برای تغییر رویه به دنبال راه چاره ای باشید. حتما از مشاوره خانواده استفاده کنید. مشاوره جنسی مساله شما نیست بلکه باید دید که این موضوع چه تاثیری بر سایر بخش های زندگی مشترک شما گذاشته است.

سلام .دختری هستم باکره.رابطه ای بدون هیچ گونه دخولی داشته ام.ففط در حد مالیدن آلت تناسلی بهم.خیلی نگران هستم .امکان بارداری وجود دارد؟

سلام توصیه می کنیم اموزه های جنسی را از طریق خرید پکیج آموزش جنسی و یا مشاوره جنسی دریافت کنید. بکارت نمی تواند مانعی بر بارداری باشد، بنابراین اگر آب منی با دهانه واژن تماسی داشته باشد ، احتمال بارداری وجود دارد.

سلام اقای دکتر من خیلی زودانزالی می شوم

سلام زود انزالی در اثر مشکلات جسمی و روانی به وجود میاد. در قدم اول باید مطمئن شد که مشکل جسمی اگر وجود دارد رفع کرد. در غیر این صورت می تونید با روان درمانی و روش های درمانی غیر دارویی به کمک مشاوره جنسی به درمان زودانزالی بپردازید

سلام خسته نباشید در جواب ای که همسرمان از سکس که داشتیم تشکر کرد چه بگوییم ممنون میشم 🙏

سلام هر رابطه ای منحصر به فرده و تنها دو نفری که درگیر اون رابطه و نقش ها هستن می تونن به بهترین شکل آنچه که مابین خودشون هست رو درک بکنند؛ زنان نیاز به تعریف و تمجید دارند و مردان نیاز به توجه و درک .

سلام خسته نباشید در جواب به اینکه همسرمان از سکس راضی بود تشکر کرد چه پاسخی باید بدهیم؟

سلام خسته نباشید من دختری 19ساله ام یه سوالی داشتم. خود ارضایی باعث گودی زیر چشمان میشن?و اینکه این کار درست یا نه منظورم از نظر حرام و …
من از تقریبا دو سال پیش خودارضایی و شروع کردم هر بار اون کار و انجام میدم بعد احساس فوق العاده گناه بهم دست میده لطفا بهم بگید چیکار کنم دیگه از این وضع خسته شدم ممنون میشم کمکم کنید

سلام روانشناسان هم خود ارضایی را راهی مناسب برای رفع نیاز جنسی نمی دانند. چرا که این کار عوارض متعددی بر روی شناخت فرد از خودش و روابط اون داره. کاهش اعتماد به نفس، درگیر شدن ذهن با مسائل جنسی ، اعتیاد رفتاری ، ناتوانی در ارضا و ارگاسم در رابطه جنسی واقعی ، دیر ارضا شدن و….
بنابراین توصیه می کنیم برای ترک این رفتار اقدام کرده و مشاور جنسی دریافت کنید.

سلام خسته نباشید من دختری 19ساله هستم یه سوال خود ارضایی سبب گودی چشم میشود ?و اینکه این کار درست یا نه منظورم از نظر حرامو… من تقریبا دو ساله خودارضایی دارم و اینکه سعی میکنم خیلی این کار و تکرار نکنم ولی زیاد موفق نمیشم و بعدش احساس گناه بهم دست میده دیگه خسته شدم ممنون میشم کمکم کنید

سلام روانشناسان هم خود ارضایی را راهی مناسب برای رفع نیاز جنسی نمی دانند. چرا که این کار عوارض متعددی بر روی شناخت فرد از خودش و روابط اون داره. کاهش اعتماد به نفس، درگیر شدن ذهن با مسائل جنسی ، اعتیاد رفتاری ، ناتوانی در ارضا و ارگاسم در رابطه جنسی واقعی ، دیر ارضا شدن و….
بنابراین توصیه می کنیم برای ترک این رفتار اقدام کرده و مشاور جنسی دریافت کنید.

سلام ، ایا رابطه جنسی با زنی که لوله رحمش بسته است، امکان انتقال ایدز یا ویروس های دیگر وجود دارد؟

سلام بله انتقال بیماری ارتباطی با بستن لوله نداره. استفاده از کاندوم میتونه احتمال انتقال بیماری رو کاهش بده. جهت اطلاعات بیشتر برای دریافت مشاوره جنسی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

سلام من پسرم و 15 سالمه تقریبا هر روز خود ارضایی میکنم عاشق سکس هستم میخوام بدونم که خود ارضایی در رشد آلتم مشکل درست نمیکنه یا قدم؟

سلام من مرد ۳۹ ساله برای درمان زود انزالی چه دارویی مصرف کنم

سلام تجویز دارو همیشه گفتیم باید توسط متخصص تجویز بشه. هیچ وقت دارویی رو بدون مشورت مصرف نکنید. توجه داشته باشید که داروهای جنسی بر روی هورمون ها تاثیر میزارن و مصرف خوسرانه اشون میتونه موجب اسیب به شما بشه . لذت جنسی هم از طریق ذهن و هم طریق جسم ایجاد میشه زمانی که روان نتونه آمادگی لازم رو داشته باشه بالطبع جسم هم عملکردش پایین میاد. پس اگر از نظر جسمی بیماری ندارید با دریافت مشاوره جنسی میتونید عواملی که موجب کاهش لذت روانی میشن رو از بین ببرید و از این طریق به درمان زودانزالی دست یابید. باشماره های درج شده در سایت تماس گرفته و مشاوره تلفنی جنسی دریافت کنید.

باعرض سلام وخسته نباشید فراوان.من از۶سالگی خودارضایی میکنم تاالان که ۱۷ سالمه ومن الان مشکاات زیادی از جمه تنگی نفس وقوس کمر و…ومیخواستم داروهایی مثل سیپروترون استات مصرف کنم ولی چون ناباروری هم مشکل دارم نتونستم.
سوالم از شما فقط اینه که چطوری در عرض یک هفته این بیماری رو کلا ریشه کن کنم؟ وآیا بعد از قطع این کار برای همیشگی در این سنم مشکلاتی مثل ضعف چشم وتنگی نفس برای همیشه به طور ۱۰۰٪ترمیم خواهند شد؟ پاسختان در من قطعا تاثیر خواهد داشت
باسپاس

سلام با توجه به عوارضی که میفرمایید جهت بهبود نشانه های ذکر شده می تونید به متخصص مراجعه کنید. اما برای رفع و ترک خودارضایی با شماره های درج شده تماس گرفته و مشاوره جنسی دریافت کنید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

می توانید در این بخش لیست مشاوره جنسی و سکسولوژی سامانه رسا را مشاهده
کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

روانشناسی

متخصص روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد کرج
،
سابقه طبابت:از سال 96
،

دکترای تخصصی روانشناسی ، روانشناسی

دکترای تخصصی روانشناسی از دانشگاه تهران مرکز
،
سابقه فعالیت: از سال ۹۰
،
رویکرد درمانی Cbt و طرحواره درمانی
مشاوره تلفنی زناشویی

روانپزشکی

متخصص روانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
،
فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
،
سابقه هیئت علومی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد (خراسان رضوی)

کارشناس ارشد روان‌شناسی بالینی ، روانشناسی

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی
،
کارشناس مشاوره عمومی
،
گذراندن دوره شناختی درمانی و دوره طرحواره درمانی

روانشناسی

متخصص روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی
،
سابقه طبابت :از سال 82
،

کارشناس ارشد مشاوره خانواده ، روانشناسی

کارشناس مدیریت و برنامه ریزی
،
کارشناس ارشد مشاوره خانواده
،
سابقه فعالیت: از سال ۹۵

مساله جنسی به طور کلی مساله پیچیده ای محسوب می‌شود، چرا که از عوامل مختلفی مثل مسائل فرهنگی، مذهبی، سنتی و مسائل اقتصادی و اجتماعی تاثیر می‌گیرد و علاوه بر اینها عوامل تربیتی و خصوصیات هر فرد نیز نقش مهمی در این مورد ایفا می‌کنند.

امروزه مشاوره جنسی نقش مهمی را در کاهش مشکلات و اختلافات زناشویی افراد ایفا می‌کند و یکی از بهترین و مطمئن ترین راهها برای کنترل و جلوگیری از آسیبهای جنسی می‌باشد.

هر انسانی با رسیدن به سن بلوغ که معمولا با بلوغ جنسی نیز همراه است، درگیر شرایط جدیدی می‌شود که گذر از این مرحله بدون شناخت و آموزش کافی در رابطه با مسائل جنسی، می‌تواند مشکلات بسیاری را برای افراد بوجود آورد. در سنین بلوغ، نوجوانان با تغییرات جسمی و جنسی، تغییرات هورمونی و رشد اندامهای بدن و دغدغه های فکری جدید مواجه می‌شوند. به همین دلیل ضروری است که نسبت به این شرایط جدید آگاهی کافی داشته باشند و این امر معمولا به دلیل باورهای غلط و دید سنتی به درستی در خانواده مطرح نمی‌شود، که همین امر می‌تواند زمینه ساز مشکلاتی در آینده فرزندان گردد. از طرفی این امر نیز حائز اهمیت است که طرح این مسائل در فضایی صورت گیرد که همچنان حرمت ارتباط بین فرزندان و والدین حفظ شود. لذا می‌توان برای حل این مشکل از متخصصین روابط جنسی و مشاورین کمک گرفت.

علاوه بر این نقش مشاورین جنسی و زناشویی در مشاوره های پیش از ازدواج و بین زوج های جوان نیز بسیار حائز اهمیت است. زوجین با درک بهتر نیازهای یکدیگر و شناخت روابط زناشویی، می‌توانند زندگی خود را با آگاهی بیشتر و همچنین علاقه و سازش دوچندان آغاز کنند.

لازم به ذکر است که طبق گزارشات دلیل بیش از 60 درصد روابطی که منجر به طلاق شده، مسائل جنسی بین زوجین بوده است، لذا با شناخت این مسائل می‌توان از دلسردی و دلزدگی در روابط عاطفی جلوگیری کرد.

 

با وجود تفاوتهای فرهنگی و تربیتی در جوامع مختلف، معمولا مشکلات مطرح شده درباره مسائل جنسی شباهتهای فراوانی با هم دارند و به دلایل رایجی اتفاق می افتند. بسیاری افراد با وجود گذشت سالها از زندگی مشترکشان هنوز در زمینه مسائل زناشویی دچار مشکل هستند و رابطه شان بخاطر عدم آگاهی نسبت به مسائل جنسی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

از جمله مسائل رایج در این زمینه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• خود ارضایی: خودارضایی عملی است که بسیاری از افراد در فرایند رشد جنسی خود آن را تجربه می کنند. اگر فرد به طور مکرر به این عمل دست بزند برای ارضای جنسی به آن وابسته می شود و در رابطه جنسی با شریک خود دچار مشکل خواهد شد. علاوه بر این، مسائلی نظیر افسردگی، اضطراب و احساس گناه نیز با توجه به بافت فرهنگی ممکن است اتفاق بیفتد.

• روش های جلوگیری از بارداری: روش های مختلفی برای جلوگیری از بارداری وجود دارد که از جمله رایج ترین آن ها می توان به استفاده از کاندوم، خوردن قرص های ضد بارداری، بستن لوله رحم، عمل وازکتومی برای آقایان و استفاده از روش طبیعی با رابطه جنسی منقطع اشاره کرد.

• کمبود میل جنسی: این مشکل به حدی رایج است که افراد بسیار زیادی را به استفاده از داروهای غیر مجاز و تبلیغی سوق می دهد و در واقع بساطی را برای استفاده کنندگان تبلیغ این حوزه در زمینه های مختلف نموده است.چرا که اکثر مواردی که به عنوان دارو در این زمینه معرفی می‌شوند به غیر از داروهای گیاهی و مجاز صرفاً تبلیغی بوده و جهت موارد تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و حتی در بسیاری از موارد می ‌توانند مشکلات بسیار زیادی را از نظر جسمی و جنسی برای فرد به وجود بیاورد.بنابراین استفاده از آنها حتما بایستی تحت نظر پزشک بوده و نباید از استفاده خود سرانه از آنها به شدت پرهیز نمایید.

 

از آنجا که بیشتر مشکلات جنسی ریشه در روابط اجتماعی و مشکلات شخصی فرد دارد، یک متخصص بهداشت روانی که آموزش های لازم در زمینه مشاوره جنسی را گذرانده باشد می‌تواند به عنوان مشاور زناشویی به افراد کمک کند. همچنین مهم است که این فرد نسبت به فیزیولوژی و آناتومی اندامهای جنسی نیز آگاهی داشته باشد.

• قابل اعتماد باشد.

• با او احساس راحتی داشته باشید.

• بدون قضاوت در مورد مشکل با شما همکاری کند.

• و بدون هیچگونه تعصب و پیش داوری به راهنمایی شما بپردازد.

 

شاید تصور عمومی بر این باشد که تنها زمانی باید به مشاور مراجعه کرد که مشکلی وجود داشته باشد، اما مراجعه به مشاورین زناشویی می‌تواند به ایجاد صمیمت و رابطه بهتر بین زوجین نیز کمک شایانی کند. افرادی که مسائل زیر را در زندگی شخصی خود دچار مشکل می‌بینند باید به سکستراپیست ها مراجعه کنند:

• کم شدن صمیمیت در رابطه زناشویی : اگر احساس می‌کنید رابطه شما گرما و صمیمیت گذشته را ندارد و مثل سابق از روابط خود لذت نمی‌برید.

• مشکل در ارگاسم

• مشکلات کنترل انزال

• احساس گناه درباره رابطه جنسی

• افکار وسواسی در مسائل جنسی

• فانتزی های ناسالم و انحرافات جنسی

 

مسیر درمانی که در مراجعه به متخصصین زناشویی طی می‌شود شامل مراحل زیر است:مشاوره تلفنی زناشویی

• مشخص کردن شرایط فعلی مراجع و اینکه در پایان کار با تراپیست، به چه مرحله ای خواهند رسید.

• راهنمایی فرد در شناخت موانع رسیدن به اهداف و رضایت جنسی

• در مواقع لزوم طراحی ورزشهایی برای بهبود عملکرد مناطق جنسی

 

وجود باورهای نادرست در زمینه مسائل جنسی و همچنین خواستگاه فرهنگی که از اشاره به مسائل جنسی و طرح کردن مشکلاتی از این دست استقبال نمی‌کند، باعث شده تا مشکلات فراوانی برای افراد در این زمینه بوجود بیاید. حتی در مواردی نیز، بعلت عدم آگاهی کافی از مسائل جنسی و تاثیری که بر روابط مشترک همسران می‌گذارد، باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده ها شده است. از این رو مشاوره تلفنی راهکاری مناسب است تا زوج ها بتوانند مسائل خود را بدون خجالت و ترس از قضاوت شدن، مطرح کنند.

علاوه بر این مراجعه حضوری هزینه بالایی دارد و زمان بسیاری را باید برای شناخت تراپیست مناسب خود صرف کنید.

 

 

 

 

درباه رِسا

رِسا
اولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز
براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب
از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس
های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

کاربری

دسترسی سریع

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی بیماران :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۳ ۰۰

ثبت نام پزشکان :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۲ ۰۰

info@resaa.net

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به شرکت رسالت سلامت ایرانیان (برگ های سبز و نقره ای سابق) تعلق
دارد © ۱۳۹۹

وجود یک مشاوره جنسی یکی از مسائل بسیار مهم در روند زندگی زناشویی است. مشاوره ی جنسی موجب می شود از بسیاری از آسیب ها در روابط زناشویی جلوگیری گردد و منجر به زندگی آرامش بخش و شیرین برای هر دو طرف شود. بنابراین آگاهی از مسائل جنسی به طور دقیق در حل مشکلات جنسی افراد بسیار تاثیر گذار است. چرا که بیشتر مسائل و مشکلات در زندگی زناشویی زمانی به وجود می آیند که افراد بنابر دلایلی اعم از عدم آگاهی از مسائل جنسی و یا نا توانی در ارضای نیاز های جنسی یک دیگر موجب ایجاد نارضایتی در یکدیگر می شوند.

مشاوره ی جنسی عبارت است از مراجعه به یک مشاور و روانشناس و حل مسائل و مشکلات و یا آگاهی از چگونگی برقراری ارتباط جنسی. مشاوره جنسی از مهم ترین مسائل برای قدم نهادن به عرصه ی ازدواج است. اگر شما در عرصه ی ازدواج هستید و به زودی تصمیم به این امر گرفته اید به شما توصیه می کنیم حتما به همراه همسر خود به یک مشاور جنسی مراجعه کنید. (بهتر است روند مراجعه به مشاور بصورت تکی انجام شود).

متاسفانه دیده شده که این مساله از طرف زوج ها جدی گرفته نمی شود تا جایی که هنگامی که وارد زندگی مشترک می شوند این عدم آگاهی باعث بروز مشکلات بسیار جدی در بین آنها می گردد. زیرا مسایل جنسی امری غریزی است و خواه یا ناخواه باید درباره نحوه برخورد صحیح با آن آگاهی های لازم را کسب نمود در غیر اینصورت بروز مشکلات امری اجتناب ناپذیر خواهد بود.

صحبت کردن با یک مشاور جنسی در دوره ی قبل ازدواج و یا در حین زندگی مشترک موجب می شود شما بدون حس خخالت و شرم بتوانید به راحتی مسائل را برای ایشان بازگو کرده و در مسایل جنسی مشورت و یاری بخواهید.مشاوره تلفنی زناشویی

باید گفت هر موضوعی که موجب نا آرامی شما در مسائل جنسی میگردد بی شک بدست یک مشاوره ی جنسی از بین رفتنی است.مواردی در زیر به آن اشاره خواهیم کرد مواردی است که در صورت مواجهه با آنها باید با یک مشاوره ی جنسی مشورت نموده و در صورت لزوم کارهای درمان را آغاز کنید.

مسائل بالا بیشترین مسائلی است که ممکن است هر یک از افراد با آن ها رو به رو شوند. توجه نمایید که شاید در ابتدا این مسائل مهم تلقی نشوند اما در صورت تداوم مشکلات شدیدی را به وجود می آورند. پس به محض این که متوجه مشکل جنسی بین خود و همسرتان شدید با مشورت مشاور آن را حل نمایید. چرا که در طولانی مدت ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد که قابل درمان نباشند.

یک درمانگر جنسی می تواند به شما یاری دهد که اعتماد به نفس ضروری را در به وجود آوردن توانایی های جنسی پیدا کنید. او همینطور برای شما نشان می دهد که ارتباط جنسی فراتر از رویکرد جنسی می باشد و به شما در معالجه اضطراب در زمان ارتباط جنسی یاری خواهد کرد. همانطور که بیان شد بیشتر اشخاص با تمایلات جنسی خود درگیر می باشند و امکان دارد درمورد آن چیزی که می خواهند یا به حس کردن بپردازند به تضاد دچار شوند یا اصلاً این را نمی دانند که دارای چه حسی می باشند.

درمانگر جنسی می‌تواند در کم شدن این تضادها به افراد کمک کند و  تمرین هایی را برای آنها ارائه خواهد داد که با کمک آن بتوانند احساس های خوب خود را به شناسایی کنند.

ارتباط جنسی میتواند یک مسئله ناراحت کننده برای بیشتر افراد باشد.بعضی از زنان و مردان هستند که در هنگام کودکی و بزرگسالی مورد سوء استفاده جنسی واقع شده اند که این عمل می‌تواند حس رضایت و اعتماد از ارتباط جنسی را از شخص بگیرد‌. این امر اتفاقی است که به تنهایی از عهده برطرف کردن آن برنمی‌آیید به همین خاطر بهتر است حتما از یک مشاوره جنسی یاری بگیرید .همچنین امکان دارد تجربه بدی از رابطه جنسی با همسر خود داشته باشید که مشاوره جنسی می‌تواند به درک کردن این تجرب ه‌ها و گذر از گذشته به شما یاری دهد.

اگر جزو زوج هایی هستید که مدت زیادی از زندگی مشترکتان نگذشته است ممکن است در مورد مسایل جنسی با یکدیگر مشکلاتی داشته باشید که  این امر بدلیل کم تجربگی و کمبود دانش شما در این زمینه می باشد. این مشکلات ممکن است باعث تضعیف پایه‌ های ارتباط جنسی شما شده و در نتیجه با دردسرهای فراوانی رو به‌ رو شوید. مشکلات جنسی در اکثر مواقع از طرف زوج ها جدی گرفته نمی‌شود و زنان و مردانی که برای یک سرماخوردگی ساده ی خود به پزشک مراجعه می‌کنند اغلب از بازگو کردن مشکلات جنسی طفره می روند. در چنین مواردی پیش از هر چیز باید قبول کنید که در ارتباط با مسئله های جنسی کم تجربه هستید و احتیاج به اطلاعات بیشتری دارید.

این اطلاعات با صحبت کردن به صورت صادقانه با همسرتان به وجود می‌آید. علاوه بر آن مشورت گرفتن از یک مشاور با تجربه  در این زمینه می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. یکی از بزرگترین فواید گفتگو در این زمینه این است که متوجه نقاط ضعف و کارهای اشتباه خود می شوید. همچنین درمی یابید که شخص مقابل شما چه انتظارهایی را از رابطه زناشویی با شما دارد و شما چگونه می توانید به خواسته های او پاسخ دهید.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره جنسی با مشاورین و متخصصان مجرب کلینیک روان آرام در تماس باشید.

 

سوالات رایج:

دوست عزیز مطمئنا در هر رابطه ای در ابتدا افراد تلاش می کنند تا نهایت انعطاف را نشان بدهند و به همین دلیل است که دوران نامزدی یکی از بهترین دوران ها برای افراد است. اما باید دقت داشته باشید که ادامه این رابطه آیا ارزش این را دارد که رابطه شما با همسرتان از بین برود؟ فرزندان شما چه واکنشی نشان خواهند داد؟ بهتر است که پیش از هر موضوعی دقت کنید که آیا لذتی کوتاه مدت را می توان جایگزین خوشبختی کرد که سال ها برای آن زحمت کشیده اید یا خیر.

به نظر میرسه شما از همسرتون درخواست رفتاری رو دارید که بلد نیست یا نمیتونه انجام بده. تصویری که ارائه کردید از زندگیتون بسیار سرد هست در صورتی که ممکنه به این بدی نباشه . به شما پیشنهاد می کنیم که در باره علائق همسرتون و رفتارهاش آگاهی بیشتری کسب کنید و به یک زوج درمانگر برای حل مسائلتان مراجعه کنید.

به نظر میرسه شما نیم تونید با همسرتون به راحتی گفتگو و مذاکره کنید. کما اینکه وقتی همسرتون داره کار بیرون انجام میده پس طبیعتا کارهای منزل باید بین شما تقسیم بشه و انتظار اینکه هم شاغل باشن و هم کارهای خونه رو کامل انجام بدن غیر منطقیه. پیشنهاد ما اینه که با همسرتان درباره شرایط مشورت کنید ودر صورت نیاز به یک زوج درمانگر مراجعه کنید.

تلفن:

88216100

88216200

آدرس:

تهران، میدان ونک ،خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی ،نبش کوچه شهریار  ،پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

 

سلام 16سالمه و مدتی است ک با پسری اشنا شدم خیلی بهم علاقه مند هستیم چند وقته از من درخاست رابطه جنسی کرده ولی من نمیتونم ب خواستش تن بدم یجور انگار عذاب وجدان دارم بنظرتون کار درستی ک واستشو رد میکنم

بله درخواست آن را رد کنید

سلام اقای دکتر . الان نمیدونم واقعا مشکلم چی هستش همش عصبانی میشم از دست دوستم همش دعوامون میشه حتی اختلال جنسیتی هم فکر کنم پیدا کردم طوری که به دوستم علاقه پیدا کردم و حتی باهمیم اولا خوب بود باهاش خوب بودم دعوامون نمیشد ولی الان هر شب دعوامون میشه بحث میکنیم هرچی میکنم هم نمیتونم کاری انجام بدم که این دعواها پیش نیاد لطفا کمکم کنین

سلام برای من سواله که آیا همهی زن ومرد ها با هم رابطه دارند

هرجای دنیا که باشی اینو بدون‌که اگر هم خواستی انجامش بدی مراقب باشی.بهداشت رو رعایت کنی و جلوگیری ‌کنی از اتفاقات ناگوار و اینکه بدونی چه کاری انجام بدی برای مراقبت از خودت که خدایی نکرده دچاره حاملگی،بیماری و غیره نشی اما تا جایی که میتونی خودت رو آسون عرضه نکن‌ و انجامش نده به‌ خاطر هرکسی که ادعای دوست داشتن میکنه

نه باعث میشه بدبخت بشی وازخانواده رانده بشی پرده تورو پاره میکنه درد داره مه

اصلاا همچین کاری نکن من خودم 17 سالمه …وقتی پسری در روابطش همواره به دنبال سکس و یا حفای سکی و جنسی هست ازش دوری کن و رابطت را قطع !! … با پاکی وشرافت خودت بازی نکن

با سلام … خسته نباشید … من امیرحسین هستم و ۱۷ سالمه …من هم توان جنسی بالای دارم و هم به دلیل داشتن توان جنسی بالا شهوت و تحریک زیادی …. متاسفانه خود ارضایی میکنم و هر کاری میکنم جلوشا بگیرم تنها ۲ تا ۳ روز دوام میارم و بعدش دوباره … فیلم پورن چون میدونم خیلی بده سعی کردم کمتر ببینم و اگه خود ارضایی میکنم با فیلم های اماتور و عادی باشه … خلاصه میخوام کمک کنید تو این مواردی که دوستان دیگه نوشتن اصلااا راهکاری ندادید ..لطفا یه پیشنهاد راهکار چیزی بدید که بتونیم کمش کنیم لااقل… بیشتر بخوانید »

سلام دوست عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه در مورد سوال هایی که پرسید باید خدمتتون عرض کنم که از نظر علمی و در تکست های روانشناسی و روانپزشکی خود ارضایی اختلال یا بیماری نیست و هیچ عوارضی نداره و امن ترین نوع تخلیه جنسی محسوب بشه اما زمانی که خود ارضایی باعث افکار وسواسی و یا وسواس گونه بشه حتما نیاز که به مشاور یا روانشناس مراجعه بکنید

واقعا متاسفم براتون با این سطح اطلاعات کم. چرا جواب غلط به مردم میدین؟

دوست عزیز تمام جواب ها توسط روانشناس داده میشه و در این مورد بهتون پیشنهاد میکنیم کتاب روانپزشکی کاپلان فصل اختلالات جنسی رو به دقت مطالعه کنید . تا دچار اشتباه نشید .

هرچی ک هستش بالاخره اشتباس شماکتاب روانشناسی دینیرو بخونین چیزی ک بادین ومذهب وفرهنگ ماتطابق کامل داشته باشه

دوست عزیز ما از زبان علم صحبت میکنیم . و این رو همیشه عنوان کردیم . مشخصه که دین با علم در بعضی موارد با هم متفاوتن .اما بستگی به شما داره که کدوم رو قبول دارید .

علم جز کوچکی از دینه (دین یعنی سبک درست زندگی کردن،شامل همه جوانب زندگی هم میشه)محتوای کامل رو رها میکنید و با علمی که هر روز درحال تغییره به مردم مشاوره اشتباه میدید.هیچ عوارضی نداره؟؟؟!!!!!!!!!! استمرار در هرکار اشتباهی باعث ایجاد مشکل جدی میشه ، وقتی خودارضایی رو توجیح میکنید و کوچک میشمرید، فرد فکر میکنه عادیه و ادامه دادن بهش هم مشکلی نداره.به جای حل مشکل بهش دامن میزنید

صددرصد کسی ک ادمو دوست داشته باشه واقعا از این مدل درخواست‌ها نمیکنهمشاوره تلفنی زناشویی

سلام من همسرم رابطه خیلی خوبی داریم اما وقع نزدیکی زود خسته میشود و اصرار میکند ک تمام کنم و اصلا دوس ندارم اینجوری باشه رابطمون راهنمایی کنیین ممنون

به یک سکستراپیست یا همان مشاور سلامت جنسی و خانواده مراجعه کنید.

چجوری میتونم وقت بگیریم برای مشاوره جنسی؟

با شماره ۰۹۹۰۵۷۵۸۵۹۰ یا ۰۲۱۸۸۲۱۶۱۰۰ تماس بگیرید

من و همسرم در زمينه روابط جنسي مشكل داريم به نظر شما آيا ميشه به مشاور اعتماد كامل داشت و دو نفري بريم پيش روانشناس

بله دوست عزیز

برای دیدن رزومه مشاوران ما به لینک مشاوران مراجعه کنید و برای رزرو وقت نیز اینجا کلیک کنید. یا با شماره های درج شده تماس بگیرید.

من مشکل واژینیسموس دارم باید چیکار کنم ؟

به یک مشاور متخصص مسایل جنسی زوجین مراجعه کنید

پیشنهاد ما اینکه حتما در اسرع وقت به یک مشاور روانشناسی مراجعه کنید و با استفاده از تکنیک هایی این مشکل رو حل کنید

سلام من خیلی با همسرم مشکل دارم ، احساس خوبی ندارم در رابطه .

به یک مشاور خانواده و سلامت جنسی مراجعه کنید.

موضوعی که مطرح کردید خیلی کلی هست و دقیقا مشخص نیست چرا مشکل دارید با ایشون . بهتون پیشنهاد می کنم در اولین قدم با خودتون رو راست باشید و این مشکلات رو بررسی کنید و سعی کنید حلشون کنید و در این رابطه از همسرتون هم کمک بگیرید. در صورتی که حل مشکلات امکان پذیر نیست حتما به یک روانشناس مشکلات زناشویی مراجعه کنید. مطمئن باشید که صرف زمان باعث میشه در طولانی مدت رضایت بیشتری از زندگی داشته باشید

سلام برای من سوال هست که آیا همه ی زن و مرد ها با هم رابطه دارند

دوست عزیز سوالتون یکم مشکل داره ، خیر بستگی داره .

سلام پسری هستم که احساس تنهایی میکنم شرایط ازدواج را ندارم از طرفی هم نمیخواهم دختری را مورد آزار جنسی قرار بدهم,از خودارضایی هم خوشم نمی آید. قبلا با دخترها دوست بوده ام وقتی رابطه جنسی وجودداشته باشد و منجر به ازدواج نشود دختر ها احساس بدی نسبت به خود و طرف مقابل پیدا میکنندانگار مورد آزار قرارگرفته اند چه کنم از صیغه هم بدم می آید

تنها راه حل شما این است که صبر کنید تا شرایط ازدواج را مهیا کنید.مشکل شما مشکل عده زیادی از جوانان میباشد.

سلام به مشاور جنسی یا روانپزشک برای کنترل نیاز,جنسی تون مراجعه کنید.شما باید نیاز هاتون رو در کنترل خودتون بگیرید نه اون ها شما رو در کنترل خودشان

سلام خسته نباسید. ۶ماه هست که ازدواج کردم‌ و من در موقع دخول احساس درد میکنم نه دردی که داخل لگنم‌ پخش‌بشه‌ انگار که یک نوع درد همراه با سوزشه و این که توی این‌وضعیت شیوع کرونا به پزشک مراجعه نمیتونم‌کنم…ااین‌ درد رو از ابتدا داشتم و اونقدر جدی نمیگرفتم..و این‌که از نظر روحی هم‌ کاملا اوکی هستم.اما علتش نمیدونم چیه و اینکه چه دارویی توی این‌زمینه کمکم میکنه

دوست خوبم پیشنهاد میشه به سکستراپ مراجعه کنید.

سلام.. من حس ب هم جنس دارم حس مفعول بودن و این حس اذیتم میکنه .‌ هیچ جور نتونستم ترک کنم شهوتم خیلی زیاده نمیتونم جلوشو بگیرم … مفعول بودن ازارم میده .‌ میشه حل کرد این مسله رو لطفا کمک کنید

دوست عزیز پیشنهاد میشه حتما به سکستراپ مراجعه کنید.

سلام من ۱۵سالمه . قبلا که درباره پرده بکارت اطلاعات کافی نداشتم جسمی رو وارد خودم کرد ولی هیچ درد و یا خونریزی نداشت ایا من پرده بکارتم رو از دست دادم؟

دوست خوبم ، در این مورد باید به متخصص زنان مراجعه کنید.

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد طراحی و سئو توسط لومین

شماره تماس مشاوره روانشناسی تلفنی : 9099071646

 خدمات مرکز مشاوره تلفنی انتخاب نو : مشاوره خانواده که می تواند شامل مشاوره ازدواج ، مشاوره قبل از ازدواج ، زوج درمانی ، مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت همسر و روابط زناشویی باشد بی شک این مشکلات نام برده برای هرکدام از ما ممکن است اتفاق افتد که نیاز به مشاور و کتر روانشناس برای ارائه راهکار داشته باشیم

درمان بیماری های روانی ، مشاوره افسردگی ، درمان اضطراب واسترس ، مشکلات ترس ووحشت (فوبیا) این دسته از مشکلات نام برده نیز قطعا به جلسات درمانی پی در پی نیاز دارد اما تجربه به ما ثابت کرده است گاهی یک جلسه مشاوره تلفنی برای شروع درمان بسیار تاثیرگذار بوده است و حتی کاهش چشم گیری از مقاومت  فرد برای درمان دیده میشود

مشاوره تخصصی کودک ، مشاوره نوجوان .خانواده های دارای کودک و نوجوان اصولا به  علت شناخت پایین از فرایند رشدی کودکان خود و آگاه نبودن به چگونه رفتار کردن با نوجوان خود دچار مشکل میشوند و گاهی در شرایط بحرانی یک مشاوره ی اورژانسی از پیش آمد اتفاقات ناگوار جلوگیری میکندمشاوره تلفنی زناشویی

مشاوره تحصیلی و  مشاوره شغلی  را نیز برای عزیزانی که مشغول به تحصیل و یا در شرف کار جدیدی هستند در نظر گرفته ایم تا با خیال آسوده قدم هایتان را به سوی موفقیت بردارید

مشکلات فردی ، مشکلات خانوادگی نیز در صورت محدودیت ها برای حضور در مشاوره ی حضوری می تواند از طریق مشاوره ی تلفنی نیز صورت بگیرد

شماعزیزان ازتمامی خدمات نام برده به صورت مشاوره تلفنی ،ویا حضوری می توانید بهرمند شوید.

نحوی ارتباط با مشاورین  تلفنی انتخاب نو :

مشاوره روانشناسی تلفنی به صورت غیر حضوری با امکان پرداخت دوماه بعد بر روی قبض تلفن انجام میشود شماره تماس مشاوره روانشناسی تلفن :9099071646

تماس با دکتر روانشناس تلفنی فقط از طریق  خط تلفن ثابت امکانپذیراست

 خدمات روانشناسی به صورت مشاوره تلفنی (مشاوره غیر حضوری)برای افرادی است که بنابر شرایط خود نمی توانند به صورت حضوری به دکتر روانشناس مراجعه کنند ما نیز درراستای آسایش وآرامش شما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که همراه همیشگی شما بزرگواران باشیم.

چرا مشاوره تلفنی؟

بی شک در زندگی تمامی ما مشکلات ساده و یا حتی  گاهی مشکلات جدی وجوددارد.

اگربه مسایلی که دراطرافمان به وجود می آید بی تفاوت باشیم  به مرور زمان مشکلات ساده و پیش افتاده بزرگ و بزرگتر میشوند و ممکن است دربعضی شرایط سهل  انگاری ما باعث شود اتفاقات غیر قابل جبرانی رخ دهد مشاوره تلفنی علاوه برآن که برای افرادی است که نمی توانندبه صورت حضوری به کلینک روانشناسی و مرکز مشاوره خانواده مراجع کنند برای مواقعی که افرادازلحاظ روانی امادگی حضوری در جلسات مشاوره را ندارند و یا بازگو کردن برخی مسایل برایشان به صورت  حضوری سخت وغیر ممکن است و نیز هست ویا ممکن است کودک ویا نوجوان شما رفتاری را نشان داده باشد که شما نیازبه یک مشاوره انلاین وسریع داشته باشید تا بتوانیدمشکل را برطرف کنید.می توان  گفت 70 درصد ازافرادی که از مشاوره تلفنی ما استفاده میکنند بعد از مشاوره خواهان حضور درجلسات مشاوره شده اند قطعا شما از طریق مشاوران روانشناسی راهکارهای علمی ومناسب تری را می توانید دریافت کنید تا مشاوره از افرادی که علمی و مناسبتری را می توانید دریافت کنید تا مشاوره از افرادی که علمی در این رابطه ندارند و ممکن است با راهکاری اشتباه فقط مشکل به وجود امده را پیچیده ترکنند .

چرا مشاوره تلفنی انتخاب نو :

شما  می توانید در هر زمینه ای به صورت تخصصی  بهترین مشاوره تلفنی را از ما بخواهید .این نوید را به شما عزیزان می دهیم که ما در کلینیک روانشناسی انتخاب نو مشاوران روانشناس خود را در هر زمینه ای به صورت تخصصی معرفی خواهیم کرد.به طور مثال در حیطه ی مشاوره ی تلفنی کودک و نوجوان ، مشاوره تلفنی خانواده درمانی  و زوج درمانی تخصصی ترین راهکار ها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد

 و در صورت لزوم برای ادامه ی درمان حضوری درمان چند وجهی را در اختیار شما قرار خواهیم داد به طور مثال در رابطه با مسائل خانوادگی و زوج درمانی می توانید از خدمات چندوجهی ما بهره مند شوید .در زمینه های استرس و اضطراب نیز در صورت پیشنهاد مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید از نوروفیدبک در کنار روان درمانی استفاده کنید

تهران، خیابان دولت، بلوار کاوه، نبش اخلاقی غربی، پلاک29، واحد6، طبقه سوم – ساعت کاری: 9صبح تا 10شب

۹۸/۰۵/۰۷
مشاوره جنسی

۸۰ نظرها

مشاوره جنسی و زناشویی تلفنی

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص

“مشاوره جنسی و زناشویی تلفنی”

مشاوره تلفنی زناشویی

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

آیا در مورد “مشاوره جنسی و زناشویی تلفنی” اطلاعاتی دارید؟ مسلما بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی از مسائل جنسی، صحبت کردن در مورد آن را خجالت آور و پیچیده می دانند. هر چند که مشاوره جنسی معمولا مربوط به زندگی زناشویی و روابط بین زن و شوهر پس از ازدواج می شود اما صرفا مشاوره مشکلات جنسی به زندگی زناشویی محدود نمی شود. هر فردی، چه دختر چه پسر با رسیدن به سن بلوغ با شرایط جدیدی مواجه می شود که نیازمند دریافت آموزش و آگاهی است. آموزش های جنسی باید به دور از پرده دری و با رعایت عفت صورت گیرد و می تواند سبب رفع بسیاری از مشکلات زوج ها و افرادی که تازه به سن بلوغ رسیده اند شود.

ارتباط با یک مشاور جنسی تلفنی، به دلیل رو در رو نبودن برای بسیاری از افراد قابل پذیرش تر و راحت تر است و می تواند شما را در مورد مسائلی که به هیچ کس نگفته اید و نمی دانید با آن ها مسائل چه کنید، صحبت می کند. او  می داند که شما او را به عنوان امین خود انتخاب کرده اید و می خواهید از او راه حل بگیرید. پس با تمام وجود به صحبت های شما گوش می دهد و مشکلتان را یادداشت می کند بدون اینکه نامی از شما باشد یا اینکه مشکل شما را جایی بازگو کند. پس شما می توانید تمام و کمال به همچین کسی اعتماد کنید. او به شما ثابت می کند که همه مشکلات زندگی هر چقدر هم که سخت باشد قابل پیشگیری و درمان است. لذا مشاورین خانم و آقای مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی الو مشاوره آماده هستند تا به صورتی تلفنی و در یک مکالمه محرمانه و صمیمانه، با کمال آرامش و حوصله به تمامی سوالات و حرف های شما در خصوص مسائل جنسی و زناشویی گوش فراداده و بهترین راه حل ممکن را به شما ارائه دهند تا بتوانید بهترین روابط و لحظات جنسی و زناشویی را تجربه کنید، لذتی فراتر از تمامی تجربه هایی جنسی که تاکنون داشته اید.

جالب است بدانید تحریک مناسب و درست نقاط حساس بدن شریک جنسیتان می تواند لذت زناشویی و جنسی را چند برابر کند. نقاط تحریک پذیر، بخش هایی از بدن می باشد که برانگیختن آن ها نقش مهمی در تحریک و لذت رابطه جنسی دارد.

اینکه میل جنسی خود یا شریکتان کم شده است حتما علتی دارد حتما بایستی آن را ریشه یابی کنید و برای افزایش کیفیت رابطه، بیشتر با هم وقت بگذرانید. برای افزایش توان جنسی زنان و مردان راهکارهای زیادی وجود دارد که می توانید با کسب اطلاعات کافی رابطه جنسی لذت بخش تری را تجربه نمایید.

اگر حس می کنید که از رابطه جنسی فراری شده اید و یا لذت کافی را نمی برید، نگران نباشید. برای بهبود کیفیت رابطه و داشتن لذت بیشتر راهکارهای زیادی همچون درمان دارویی، گیاهی، روانکاوی و تکنیک های دیگری وجود دارد که می توانید با مطالعه آن ها در رفع مشکل بی میلی جنسی و راهکارهای افزایش میل جنسی در زنان و مردان، به این مشکلات خاتمه بدهید.

تمامی افراد قبل از آغاز رابطه جنسی باید به نکات بسیار مهمی که می بایست توسط دو طرف رعایت شود دقت کرده و اطلاعت لازم را کسب نمایند تا در عین حفظ سلامتی، یک رابطه رضایت بخش و مفید زناشویی حاصل شود. پس با شناخت ۱۵ نکته قبل از برقراری روابط جنسی که باید بدانید شریک جنسی خود را شگفت زده کنید!!

در واقع انزال زودرس، مشکلی جدی بوده و به عدم رضایت خود فرد یا شریک جنسی اش منجر می شود. درصورتی که هر دو طرف در طلب بهبودی باشند، درمان موفقیت آمیز خواهد بود و به راحتی با راهکارهای پیشنهادی و دارو درمانی می توانید به اوج لذت جنسی رسیده و روابطتان را مستحکم تر کنید.

زود انزالی و سردی در روابط جنسی این روزا تبدیل به معضلی شده که منجر به افزایش نارضایتی، احتمال خیانت و طلاق می‌شود و در نهایت ممکن است فروپاشی نظام خانواده را به همراه داشته‌ باشد. بنابراین نیاز به داشتن اطلاعات در مورد بهترین قرص های تاخیری، برای زودانزالی مردان و نحوه مصرف آن ها برای بسیاری از افراد ضروری خواهد بود.

اطلاع از خواسته های جنسی کمک می کند درک بهتری از خوشبختی و راه های بهبود آن داشته باشید. هر کسی می تواند فانتزی ها و پوزیشن های خاصی را در نظر داشته باشد که لذت بیشتری برایش خواهد داشت. پوزیشن های جنسیزیادی نیز وجود دارند که برای مردان و زنان جذاب تر هستند که می توانید با یادگیری آن ها رابطه ای عالی با هم داشته باشید.

جاب است بدانید ژل تاخیری علاوه بر تاخیر در انزال، تا حدودی سبب افزایش حجم آلت تناسلی شده و نعوظ را افزایش می‌دهد. این موضوع اعتماد به نفس آقایان را بیشتر می‌کند و طرفین لذت بیشتری در حین رابطه جنسی تجربه خواهند کرد.

گاهی زوجین برای تنوع در رابطه جنسی خود یا کسب لذت بیشتر برای انجام این رابطه با هم توافق می کنند. اما نیاز است که با دلایل گرایش و عوارض رابطه مقعدی آشنا شده تا بدون اطلاعات کافی مسبب مشکلات خاضی نشوید.

دختران و پسران می توانند با روش های گوناگونی به خود ارضایی بپردازند ولیکن خودارضایی در بلند مدت می تواند صدمات سنگین و حتی در بعضی مواقع جبران ناپذیری به شخص وارد کند. خود ارضای مرض تنهایی نامیده شده است اما جای نگرانی نیست و می توانید با روش های مختلفی نسبت به ترک و درمان خود ارضایی اقدام نمایید.

قرص اورژانسی ضد بارداری معمولاً برای زنانی استفاده می شود که رابطه محافظت نشده داشته اند و یا روش جلوگیری از بارداری آن ها با شکست مواجه شده و به درستی کار نکرده است. اما حتما می بایست قبل از مصرف این قرص های اورژانسی با نحوه درست مصرف و عوارض احتمالی آن ها آشنا شوید تا بتوانید به نتیجه دلخواه برسید.

بیشتر مردم از مخرب بودن اثرات این فیلم‌ها آگاه هستند اما همچنان باورهای غلطی نیز وجود دارد. آگاهی از تأثیرات مختلف تماشای فیلم‌های پورن بر مغز به شما کمک می‌کند تا از اعتیاد به آن‌ها جلوگیری کرده و بیشتر به سلات روان خود اهمیت بدهید.

اولین رابطه جنسی با همسر یکی از شیرین‌ترین اوقات زندگی افراد است که زوج‌ها بعدها بهترین خاطرات را از آن در ذهن خود دارند. در اولین رابطه چون هنوز دختر باکره است، معمولاً استرس بالایی دارد و از انجام آن می ترسد. اما با داشتن اطلاعات کافی در مورد پرده بکارت می توانید بر این ترس غلبه کرده و خاطره ای زیبا را برای خود و همسرتان رقم بزنید.

برای جلوگیری از بارداری روش های مختلفی وجود دارد که باید مزایا و معایب هر کدام را بدانید و بهترین راه را برای پیشگیری از بارداری ناخواسته انتخاب کنید.

معمولا مسائل مربوط به رابطه جنسی در ازدواج مشکلات خاصی را در افراد ایجاد می کند که نیاز به مشورت با روانشناسان جنسی و خانواده دارد ولیکن تمامی افراد نمی توانند مشکلات خود را بدون رودربایستی و صادقانه مطرح کنند و معمولا بخشی از آن را سانسور می کنند. مسائلی از قبیل آموزش سکس | آموزش صحیح رابطه جنسی، تفاوت های مهم زنان و مردان در رابطه جنسی، چگونگی ترک خود ارضایی، رابطه جنسی در دوران بارداری و… موارد هستند که به صورت تلفنی و غیرحضوری هم راحت تر بیان می شود و هم دسترسی راحت تری را ایجاد خواهد کرد و مسلما بهتر نیز می توان جزئیات مشکلات را توضیح داد.

از آنجایی که این اختلافات جنسی می تواند مشکلات متعددی را همچون افسردگی، خشم و ناراحتی و عدم اعتماد به نفس به خصوص برای خانم ها ایجاد کند کسب راهنمایی های لازم و به موقع، باعث می شود افراد احساس بهتری نسبت به زندگی خود داشته باشند و دیگر از ناراحتی هایی که به راحتی قابل حل می باشد، رنج نبرند بنابراین می توانید در هر زمانی که بخواهید خود را با کمک و راهنمایی مشاوران شبانه روزی درمان کرد تا در رابطه زناشویی فردی موفق باشید.

برای استفاده از مشاوره تلفنی جنسی و مشاوره تلفنی خانواده چندین دلیل وجود دارد. مشاوره تلفنی همیشه در دسترس خانواده ها می باشد و در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل به راحتی می توانند فارغ از زمان و مکان در هر شهر یا روستایی که هستند مشاوره بگیرند. همچنین مسائل جنسی و آموزش آن به فرزندان در جهت آگاهی بخشی و جلوگیری از خطا رفتن نوجوان است. به همین دلیل آموزش و مشاوره جنسی باید به گونه ای آموزش داده شود که باعث ایجاد مشکل در نوع ارتباط پدر فرزندی یا مادر فرزندی نشود و حرمت های خانواده شکسته نشود.

از آنجایی که معمولا والدین و نوجوانان خجالت می کشند تا در مورد مسائل و مشکلات جنسی با هم صحبت کنند. در این موارد مشاوران می توانند به عنوان شخص سوم، ارتباط بهتری با شخص برقرار کنند. از آنجایی بیان حضوری مسائل جنسی شرم دارد، مشاوره تلفی جنسی می تواند راه حلی مناسب برای برطرف کردن این مشکل باشد تا نوجوانان بتوانند به راحتی مشکلات و مسائل جنسی خود را بیان و مطرح نمایند.

همانطور که می دانید سن بلوغ، مرحله ای از رشد است که فرد متوجه تغییرات چشمگیری از نظر جسمی، شناختی و اجتماعی می شود و در سایه این رشد نیازهای جدیدی همچون تغییر هورمون ها و رشد اندام های جنسی برای فرد آشکار می شود که باعث ترشح هورمون های زیستی و کشش فرد به سوی جنس مخالف خواهد شد که بتواند نیاز هایش را برطرف کند.

بنابراین شناخت کامل مسائل جنسی و شرایط فیزیکی دوره بلوغ به لحاظ بهداشتی دارای اهمیت بسیاری است. در اغلب موارد شاهد هستیم که در اکثر خانواده ها والدین به دلیل حجب و حیا و نوع رابطه ای که با فرزندانشان دارند، آموزش و مشاوره جنسی مناسب را برای فرزندان ارائه نمی دهند. که همین امر سبب بروز مشکلات بسیاری در آینده فرزندانشان خواهد شد. والدین امروزی می بایست به این بعد از زندگی نوجوان خود اهمیت بیشتری داده و در صورت برخورد با این مسائل از روانشناسان باتجربه در مرکز تخصصی الو مشاوره راهنمایی بخواهند.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم خانواده های ایرانی و به خصوص آقایان، به دلیل حجب و حیا، مشاوره تلفنی را ترجیح می دهند تا بتوانند به راحتی مشکلات و مسائل خود را مطرح نمایند، لذا مشاورین خانم و آقای مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی الو مشاوره آماده هستند تا به صورتی تلفنی و در یک مکالمه محرمانه و صمیمانه به تمامی سوالات و حرف های شما در خصوص مسائل جنسی و زناشویی گوش فراداده و بهترین راه حل ممکمن را به شما ارائه دهند.

پینشهاد میکنیم برخی از مطالب دیگر الومشاوره در خصوصی مشاوره جنسی و زناشویی را نیز مطالعه نمایید:

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوص
“مشاوره جنسی و زناشویی تلفنی”

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند
۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸
تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر
مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند
 

در صورتی که در حین و یا پس از مطالعه مطلب زیر در خصوصمشاوره تلفنی زناشویی

“مشاوره جنسی و زناشویی تلفنی”

نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه یا موضوعات دیگر دارید، میتوانید با مرکز الومشاوره تماس بگیرید. تا سوالات و ابهامات شما به طور کامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاورین ما همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما میباشند

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

برچسب هامشاوره جنسی مشاوره جنسی تلفنی مشکلات جنسی مشکلات زناشویی

  آبکی شدن اسپرم می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد، اما بیشترین نگرانی‌ها از بابت …

سلام من جوانی ۲۱ساله هستم و مدت یک سال هست ک ازدواج کردم. ولی مشکلی ک دارم موقع زابطه جنسی زود ارضا میشم به خاطر همین موجب ایجاد مشکلاتی شده در زندگیم ممنون میشم کمکم کنیم

با سلام
شما مشکل زود انزالی دارید که خیلی هم رایج است و معمولا افرادی که عادت به خود ارضایی داشته اند بیشتر درگیر این مسئله هستند اما خوشبختانه راهکار های عملی و دارویی بسیاری در این زمینه است و می توانید مطالب ما را در زمینه درمان خودارضایی مطالعه نموده و با استفاده از تمرین هایی که در این زمینه معرفی شدهروابط زناشویی خود را بهبود ببخشید.در صورت نیاز با مشاوران روانشناس ما نیز در زمینه تماس داشته باشید.

سلام وقتتون بخیر ببخشید من یه خانم هستم که از سن ۱۴ سالگی خودارضایی کردم الان ۱۹ سالمه و متهل هستم یه دختر دوساله هم دارم هرکاری میکنم نمیتونم ترک کنم مثل یه بیماری روانیه حد اقل باید روزی ۵ بار انجام بدم گاهن بیشتر خودش سمتم میاد حالت درد میاد سراغم حتما باید انجام بدم اگه ندم باهمه دعوا میکنم سر درد میگیرم حتی میخام ادم بکشم در اون حد نمیتونم خودم کنترول کنم برا خاطر رضایی خدا اگه قرص داروی چیزی هست معرفی کنید من استان ایلام زندگی میکنم دکتر بود هم معرفی کنید
عمرم تباه شده

سلام.من یه مرد۴۳ساله هستم و۲۰سال پیش با همسری که عاشقش هستم و الان۳۹سالشه ازدواج کردم و دوتا بچه داریم.
باتوجه به اینکه درسن پایین ازدواج کردیم،خام بودن از ابتدا باعث برخی مشکلات فیمابین شد و دو طرف مرتکب رفتارهای اشتباه شدبم،هر از گاهی دعوا داشتیم اما زود مسائل تموم میشد.
همسرمن نسبت به همه خیلی مغرور است و برخی رفتارهاش متنقاضه و پاردوکس داره شامل لجبازی،مهربانی،دل رحم بودن،نفرت و … هست.
متاسفانه معمولا صفر و یک هست و این رفتار حتی نسبت به خانواده خودش که خیلی دوستشون هم داره وجود داره.
ایشون توی این ۲۰سال با خیلی از سختی های رندگی ساخته و من هم خیلی خیلی دوستش دارم و علی رعم همه رفتارهاش،دیونه وار عاشقشم.
چون خیلی مغرور بود از ابتدا هیچ بار کلمات و جملات عاشقانه بمن نزده و کلا چندبار بیشتر نگفته که دوستم داره،اما من هر روز و پرتعداد بهش گفتم دوستش دارم.
متاسفانه چندبار جهت جلب توجه ش بمن و برانگیختن حس حسادت زنانه،رفتار اشتباه کردم و صحنه ارتباط با دیگری را درست کردم،که در کوتاه مدت جواب داد اما غافل از اینکه در دلش نفرت و عقده را کاشتم.
الان حدود۳ماهه که بی جهت به من سردشده،همش دعوام میکنه و میگه ۳ماه دیگه ازت طلاق میگیرم.
در مقابل این رفتارش بسیار متانت به خرج میدم،شفاهی چندین بار باهاش حرف زدم و ازش پرسیدم چت شده
میگه همه کاراهایی که کردی جمع شده و الان نمی تونم تحملت کنم و دیگه نمیخام باهات باشم.
میگم هرچی میخای برام بنویس من قول میدم ازاین به بعد جز اون رفتارهارو نکنم
اما متاسفانه قبول نمیکنه.
از خواهرش خواستم باهاش حرف بزنه،از مدرس کمک خواستم اما زیربار نمیره،میگه اگه جسمم اینجا بمونه،روحم دیگه باهات نیست.
مستاصل شدم،از یه طره عاشقانه دوستش دارم واگر بخواهد کار رو به جدایی بکشونه ،قطعا هم خودش و هم خودم را میکشم.
لازم به توصیح این که من کارمند و مدرس دانشگاه هستم و درامدم بدنیست،اما باتوجه به شرایط اقتصادی جامعه،زندگی متوسط داریم،خونه از خودمون داربم و ماشین خوب داریم،از۷صبح تا ۸شب کار میکنم و بهشون توجه زیادی دارم،اما نمیدونم الان چه اتفاقی افتاده که اینکارو میکنه.
پیش مشاور هم نمیاد،بیشتر حرفهاش رو پیام واتساپ میدم،توصیح میدم،قول میدم،هرروز براش گریه میکنم اونم هق هق میرنم،اما بد و بیراه میگه و میگه حرفم عوض نمیشه.
با این که میگم همه زن و شوهرا توی زندگی باهم مشکل پیدا میکنن،اما آخرش حلش میکنن.با بی انصافی میگه حتی یه روز خوش توی زندگی باتو نداشتم
لطفا راهنمایی کنین،دلیل کارای اخیرش چیه
چطور میتونم دوباره دلشو بدست بیارم.
ممنون

با سلام
با توجه به مسائلی که عنوان کردید و عشق خالصانه شما به همسرتون و اینکه دیگر دلیل رفتارهای ایشون هستید جای تحسین داره. ولی واقعا دلیل تغییر اینچنینی همسرتون باید خیلی مهم باشه که تصمیم به جدایی گرفتن کاش میشد حداقل غیر مستقیم ایشون رو با یک مشاور متخصص آشنا کنید که دلیل پیدا بشه شاید واقعا بشه حلش کرد. ترجیحا صبوری کنید و از کوره در نروید که کار به جاهای باریک تر برسه شاید به مرور زمان آروم بشه و مشکلش رو باهاتون در میون بزاره. سعی کنید فعلا با هر چیزی که میدونید عشقتون و توجهتون رو بهش ثابت کنید.

سلام مجدد.
من در حال صبوری هستم اما می ترسم این دیواتری که بین ما درست شده و داره بلندتر میشه، بیشتر از هم دورمون کنه و بعدا نشه کاری کرد.
همش میگه من قبلا بارها بهت هشدار دادم ولی تو گوش نکردی؛ الان هم چیز جدیدی نشده فقطی کارهای ۲۰سالت ظرفیت منو پر کرده و اگه خدا بیاد زمین من کوتاه نمیام.
تومضیح دیگه اینکه چون بچه مون کنکور داره میگه ۳ماه دیگه کنکورش تموم بشه بعد میرم.
لطفا راهنمایی بیشتری کنید .
اگه با توجه به شناختی که از همکاران دارید؛ کسی توی این ضمینه بیشتر تجربه داره رو لطفا بمن معرفی کنید و راهی که بتونم ایشون رو مجاب به تمناس و صحبت با مشاور کنم هم نشونم بدین لطفا
ممنون
محمد

با سلام
شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر در مورد مشکلتان با مرکز الو مشاوره تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

سلام خانمی هستم ۳۰ ساله ۲ ساله ازدواج کردم چند وقته به مشکل جنسی خوردم دیگه انگیزه ایی واسه هم خوابی با همسرم ندارم چون موقع روابط جنسی خیلی زود ارضا میشه و من اصلا لذتی از این رابطه نمیبرم وسختیش اینه که همسرم هیشه میگه من مقصرم که بهش نه میگم درحالی که درکم نمیکنه چرا بهش نه میگم

با سلام
شما خیلی راحت میتوانی این مسأله را با همسرتان در میان گذاشته و از وی بخواهید تا راهکار های درمان انزال زود رس را انجام داده تا هردو به یک اندازه از رابطه جنسی خود لذت ببرید.

سلام خانمی۲۷ ساله هستم که موقع رابطه، شوهرم ازکسی دیگه صحبت می کنه. چندبارباهاش راه اومدم ولی هروقت شاکی میشم، میگه به خاطرخودته. چطورباید باهاش کناربیام؟

فانتزی های زناشویی مثل اینکه گفتین، فانتزی های ناسالم اند. نمیشه گفت تو روابط زناشویی مطلقا باید تخیل رو تعطیل کرد. اما بعضی از این تخیلات هم مضرند و باید از اون ها پرهیز کرد. پس اینکه گفتین «چطور باید باهاش کنار بیام» اساسا سوال غلطیه. شما نباید با این مسئله کنار بیاین. ایشون نباید فکر کنه این فانتزی ها برای شما حس خوبی ایجاد می کنه. اگه شما با قاطعیت برخورد کنین و به محض اینکه این حرف ها گفته شد، کناره گیری کنین و نارضایتی خودتون رو نشون بدین، این مسئله کم کم حل میشه. اگه موفق نشدین حتما به مشاور مراجعه کنین.

سلام اگر کاندوم داخل واژن حین رابطه جنسی بیرون آمد، چه باید بکنم؟

با سلام
در صورت پاره شدن کاندوم در حین رابطه جنسی بهتر است که برای اطمینان خاطر بیشتر در مورد اینکه بارداری ناخواسته ایجاد نگردد از قرص های اورژانسی ضد بارداری استفاده نمایید.

اگر آلت تناسلی اش بیش از حد بزرگ یا بیش از حد کوچک است، باید چه کار کنم؟

با سلام
کوتاهی یا بزرگی آلت تناسلی موضوعی نیست که شما از اون رنج ببرید. درست مانند کسی که قدش کوتاه است و البته ممکن است بالاترین اعتماد به نفس رو نیز داشته باشد و حتی بهترین زندگی زناشویی رو هم تجربه کند. شما هم باید به جای تمرکز روی ایده آل های غیرواقعی، آنچه هستید رو بپذیرید و بدونید ویژگی های ظاهری اندام های تناسلی کمترین تاثیر رو روی کیفیت رابطه زناشویی دارد.

سلام میخواستم بپرسم چرا آقایون انقدر از رابطه دهانی لذت می برن و درخواست دارن؟؟

با سلام
معمولا به دلیل امکان مکشی که در رابطه دهانی نسبت به رابطه واژینال برای آقایان وجود دارد لذت بیشتری می برند و مسلما تمایلشان برای داشتن این نوع رابطه هم بیشتر خواهد بود. ولیکن توجه داشته باشید که خانم ها نیز از این نوع رابطه جنسی لذت می برند و بهتر است که هر دو طرف برای تجربه این نوع رابطه همدیگر را ارضا نمایند.

آیا بعد از خیانت می‌توانیم مثل گذشته رابطه جنسی داشته باشیم؟

با سلام
بله چنانچه هر دو طرف با کمک یک مشاور متخصص تمامی ابعهامات و مشکلات ما بین خود را حل کنند. می توانند با دادن فرصتی دوباره برای حفظ زندگی مشترک خود همچون گذشته ار بزقراری رابطه جنسی لذت بخش بهره مند شوند.

سلام چند بار در هفته باید رابطه جنسی داشته باشیم؟

با سلام
تعداد رابطه جنسی و زناشویی کاملا نسبی است و بستگی به عوامل مختلفی همچون میزان میل هردو طرف، سن، تغذیه، نوع زندگی، مشغله و کار و … دارد ولیکن به طور نرمال دو تا سه بار در هفته طبیعی است.

نیاز جنسی من بیشتر از همسرم است، دوست دارم با یک نفر دیگر هم رابطه داشته باشم به نظرتون امکان داره؟؟

با سلام
به هیچ عنوان اگر متاهل هستید نفر سومی را وارد رابطه جنسی خود نکنید زیرا علاوه بر اینکه ممکن است زندگیتان را با همسرتان به خطر بیاندازد، مسلما اعتماد و میل همسرتان را نیز از بین خواهد برد. بهتر است برای ارضای میل جنسی با همسرتان به توافق رسیده و ایشان را برای داشتن رابطه بیشتر و لذت بیشتر ترغیب نموده و مقداری هم میل خود را کنترل نمایید. در این زمینه می توانید از راهنمایی لازم توسط مشاوران جنسی و طناشویی مرکز الو مشاوره بهره مند گردید.

سلام آیا دستگاه تناسلی مردان امکان بزرگ شدن دارد؟ اگر سن بالای ۳۰ باشد چطور؟

با سلام
معمولا دستگاه تناسلی آقایان امکان بزرگ شدن ندارد و تممی روش ها و کرم های تبلیغی در این زمینه بی فایده خواهند بود.

سلام من خانومی ۲۳ ساله هستم که ۵ سال از ازدواجم میگذره ولیبه تازگی با خیانت همسرم مواجه شدم بعد کلی کشمکش و عدر خواهی قبول کردم که ببخشمش ولی نمیتونم مثل قبل باهاش رابطه جنسی داشته باشم به نطر شما چیکار کنم؟

با سلام
بهترین راه برای اینکه شما بتوانید به رابطه قبل از خیانت هسرتان برگردید این است است که حتما با یک مشاور خانواده در ارتباط باشید تا با استفاده از تکنیک های روانکاوی در این زمینه از لحاظ روحی برای پذیرفتن و لذت بردن دوباره از رابطه جنسیتان با همسر خود بهره مند گردید.

سلام خسته نباشید خواستم بدونم اگه یه رابطه حفاظت نشده داشته باشیم چطور می تونیم از بارداری جلوگیری کنیم که مطمعن باشه؟؟

با سلام
در صورت داشتن رابطه جنسی حفاظت نشده بهترین و مطمنترین راه استفاده از قرص های اورژانسی ضد بارداری تا نهایتا ۷۲ ساعت بعد از داشتن رابطه است.

سلام در صورت پاره شدن پرده بکارت چقدر خونریزی داریم ممکنه اصلا خون نیاد؟؟

با سلام
میزان خونریزی در حین پاره شدن پرده بکات بستگی به نوع پرده در افراد دارد ولی معمولا بیشتر از چند قطره نیست و ممکن است یکسری از افراد به دلیل نوع پرده بکارتشان اصلا خونریزی نداشته باشند.

سلام خسته نباشید من خانمی ۳۲ ساله هستم و ۱۰ ساله که ازدواج کردم ولی تو این ده سال شاید روی هم رفته ۱۰ بار ارضا نشده باشم. همسرم خیلی ادم گردمی نیست و دیر به دیر رابطه برقرار میکنه خیلی سریع هم ارضا میشه در حالی که من خیلی دیر ارضا میشم این موضوع باعث شده اصلا از رابطه زناشوییم لذت نبرم و نسبت بهش سرد شدم نمیدونم مشکل از منه یا همسرم لطفا کمک کنید…

با سلام
کاش این موضوع را خیلی پیش تر پیگیری می نمودید تا این همه مدت خود را از داشتن رابطه لذت بخش جنسی محروم نمی کردید. شما و همسرتان می توانید خیلی راحت با انجام چند تکنیک و مصرف دارو های پیشنهادی این مشکل را تا حد زیادی برطرف کرده و زمانی که هر دو طرف لدت کافی را از رابطه جنسی خود داشته باشند میل بیشتری هم نسبت به یکدیگر خواهید داشت. یکی از دلایلی هم که همسرتان خیلی سریع ارضا می شوند داشتن رابطه جنسی کم است هر چقدر رابطه بیشتری با هم داشته باشید دیرتر ارضا خواهند شد و تمرکز بیشتر هم بر روی ارضا شدن و لذت بردن شما خواهند دلشت در این زمینه بهتر است حتما همسرتان نیز با یک مشاور صحبت نموده و نحوه درست برقراری یک رابطه جنسی نرمال و پیش نوازی را بیاموزند.

سلام خسته نباشید خواستم از مشاوران خوب و با تجربه مرکزتون یه تشکر ویزه داشته باشم من مشکل خودارضایی داشتم اما خوشبختانه با تماس هایی که با مشاوران شما داشتم و راهنمایی که انجام شده تو این چند ماهه گذشته خیل وضعیت روحیه بهتری دارم و امیدوارم که بهترم بشه ممنون که وقت گذاشتید برام خدا بهتون سلامتی بده

با سلام
خوشحالیم که در روند بهبودی و درمان شما مفید بودیم و راضی هستید انشاالله که با ارائه دادن مشاوره و راهنمایی های بیشتر به طور کامل مشکلتان برطرف شده و زندگی شادتر و مسلما بهتری را تجربه کنید.

سلام یه سوال داشتم امکان داره که تو حین رابطه جنسی آلتم بشکنه؟؟

با سلام
معمولا این اتفاق نمی افتد ولیکن اگر در حین رابطه جنسی با یک حرکت نابجا، ناگهان صدایی شبیه شکستن استخوان بشنوید، درد شدیدی حس کرده و بیضه‌هایتان ورم بکنند نشان می‌دهد که آلت تناسلی شکسته و خمیده شده ‌است .

یه سوال من و همسرم هر وقت رابطه جنسی داریم من احساس درد دارم البته به تازگی ازدواج کردم این موضوع طبیعیه؟

باسلام
احساس درد برای کسانی که به تلزگی پرده بکارت خود را از دست داده و رابطه جنسی برقرار می کنند تا حدی طبیعی است ولیکن اگر غیر قابل تحمل و ادامه دار بود حتما به پزشک متخخص مراجعه نموده و یا در مورد نحوه برقراری درست رابطه جنسب با ما در ارتباط باشید.

سلام من ۲۱ سالمه دو ساله از ازدواجم میگذره ولی هنوزم هر وقت ارضا میشم از واژنم خون میاد چرا؟؟

با سلام
به صورت عادی این موضوع طبیعی نیست و چنانچه خشونت و فشار زیادی توسط هسرتان نیست ممکن است به علت خشکی واژن باشد بنابرابن بهتر است حتما برای پیگیری این موضوع توسط یک متخخص زنان معاینه شوید.

سلام ممکنه یه خانم میل جنسی بیش از اندازه ای داشته باشه؟ برای کنترلش چیکار باید کرد؟

باسلام
بله ممکن است خانومی میل بیش از انداره در ارضا شدن و برقراری رابطه حنسی داشته باشد ولیکن اگر همسر و یا پارتنر شما مشکلی در این زمینه نداشته باشد مسئله ای پیش نخواهد آمد. اما اگر فکر می کنید این موضوع شما را اذیت می کند می توانید از دارو ها و دم نوش های گیاهی برای کم کردن میل جنسی و کنترل آن استفاده نموده و یااز راهنماییهای مشاوران ما در این زمینه بهره مند گردید.

سلام من ۲۰ سالمه اما احساس میکنم آلتم کوچیک مونده میشه اندازه استاندارد آلت تناسلی رو بگید یا اگه راهی وجود داره که بشه اندازه آلت را افزایش داد بهم معرفی کنبد ممنون میشم

با سلام
از لحاظ علمی استاندارد میانگین طول آلت تناسلی مردان بالغ بین ۱۲٫۹ تا ۱۵ سانتی‌متر است و ۹۵ درصد میانی نیز طول بین ۱۰٫۷ تا ۱۹٫۱ سانتی‌متر دارند. اگر احساس می کنید از این مقدار کمتر است می توانید توسط یک پزشک معاینه شوید ولیکن معمولا راهی برای بزرگ کردن آلت تناسی آقایان وجود ندارد و این موضوع بیشتر بستگی به ژنتیک شما دارد.

سلام من مردی ۳۰ ساله هستم ولی مشکل زود انزالی دارم یعنی در حقیقت این مشکل باعث شده خانومم نسبت بهم سرد بشه و مدام میگه که تو نمیتونی منو ارضا کنی و من هیچ لذتی نمیبرم احساس میکنم اعتماد به نفسم و از دست دادم تورو خدا راهنمایی کنید چیکار باید بکنم. دو ساله که ازدواج کردم ولی عین مردای ۵۰ ساله دیگه میلم داره فروکش میکنه

با سلام
مسلما راه های زیادی برای حل این مشکل وجود دارد و شما می توانید با انجام چند تکنیک کنترل انزال و یا استفاده از ژل و کاندوم انزال خود را به تاخیر انداخته و تمرکز خود را برای ارضا شدن همسرتان متمرکز نمایید تا هم خوذتان و هم هسرتان به اوج لذت جنسی رسیده و مسلما اعتماد به نفستان نیز به دلیل ارضا شدن و رضایت همسرتان بیشتر خواهد شد.

مردی هستم حدود۴۲ساله که از زودانزالی رنج می برم لطفا مرا راهنمایی کنید. به خاطر طرح این سوال از شما عذرخواهی می کنم. درصورت امکان زودتر جوابم را بدهید.

مردی هستم حدود۴۲ساله که از زودانزالی رنج می برم لطفا مرا راهنمایی کنید. به خاطر طرح این سوال از شما عذرخواهی می کنم. درصورت امکان زودتر جوابم را بدهید.

با سلام
مشکل شما به راحتی با مراجعه به پزشک در ۸۰-۷۰ درصد موارد با دارو قابل درمان است.

باسلام ‌‌من‌با نامزدم رابطه داشتم‌و آب منی رو باسنم ریخت بعداز دقایقی مقدار بسیار کمی از اون به داخل واژن نفوذ کرد وبلا فاصله پاکش کردم وبعد یک ساعت دوتا قرص اوسیز رو با هم خوردم ‌خیلی نگرانم آیا امکان بارداری وجود داره ؟ تو رو خدا جواب بدین

با سلام
خیر با این شرایطی که عنوان کرده این امکان باردار شدن بسیااار پایین است و جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

سلام من شش ماهه ازدواج کردم از بعد مراسممون شوهرم احساس و توجهی که به من داشت دیگه نداره . هرچی هم بهش میگم چرا اینجوری شدی میگه من عوض نشدم به نظر شما چیکار کنم دوباره بیاد به سمت من؟

با سلام
باید حتما دلیلش را پیدا بکنید و بعد ببینید که راه چاره با شما است و یا اینکه نیاز به یک روانشناس دارید.

با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از مطالب بسیار مفید و آموزنده شما من ۵۰ سال دارم قوا و انرژی بدنی زیادی هم دارم با اینکه سنم بالاست اما پر کار و با انرژیم مدت چند ماه است اصلا بندرت حالت نعوذ در من پیدا میشود با اینکه میل جنسی زیاد و فعالی دارم متاسفانه دارای سفتی الت نمی شوم روابط غیر معقول و اخلاقی هم ندارم فکر نمیکنم به سننم مربوط باشد بیش از ۲۵ سال است که قرص پروزاک و فلوکستین می خورم اخیرا هم دکتر برایم روی ۳ عدد قرص Asentra100 به همراه کلرودیازپوکساید۱۰ سه عدد مصرف میکنم ایا از اینهاست یا خیر لطفا راهنمائی بفرمائید

با سلام
مشکل شما به احتمال زیاد اگر بیماری قند نداشته باشید ناشی از داروهائی است که مصرف می کنید. پس از بررسی های لازم اگر مشخص شد که مشکل شما ناشی از مصرف دارو است، باید باپزشکی که داروها را تجویز کرده مشورت نمائید. در ضمن به هیچ وجه داروها را سر خود قطع نکنید.

سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان من سی سال سن دارم ولی تا حالا ازدواج نکردم علتش هم کوچک بودن دستگاه تناسلی من از حد معمول بوده ٰ و این خو دباعث ایجاد یک نوع ترس ناخواگاه در من شده تا از تشکیل خانواده به پرهیزم علی رغم فشار زیادی که از طرف خانواده بر من بعنوان تک فرزند وارد می شود از شما خواهش دارم در این مورد منو راهنمائی فرمائید با تشکر

با سلام
مشکل شما شاید همان مشکل هزاران مرد دیگر باشد که به علت انبوه تبلیغات واهی فکر می کنند که دستگاه تناسلی آن ها غیر طبیعی است. شما نباید گول این تبلیغات واهی را بخورید. توصیه می کنیم که حتما به پزشک مراجعه بکنید تا خیال شما از اینکه هیچ مشکلی ندارید راحت شود.

سلام من با اینکه از لحاظ جنسی گرم و تند هستم گاهی دچار زود انزالی می شوم لطفا مرا راهنمایی کنید. خیلی متشکرم.

با سلام
صرف ادعای یک نفر بر داشتن بیماری دلیل وجود بیماری نیست. هر بیماری در پزشکی تعریف خاص خود را دارد. به طور مثال اگر قند خون از یک عددی بالاتر باشد و در آزمایشات تکمیلی تأئید شود، آن موقع می گویند که فرد دارای بیماری قند یا دیابت است. انزال زودرس عبارت است از انزال زودتر از دو دقیقه پس از برقراری رابطه زناشوئی. اگر شما در این تعریف علمی می گنجید، دارای انزال زودرس هستید که برای آن درمان های مؤثری هم وجود دارد.

من ۲۷ سال دارم و بزودی زندگی مشترکم رو شروع خواهم کرد. نامزدم از شب زفاف خیلی هراس دارد ما بسیار به هم عشق می ورزیم ولی نمی دونم برای استرس ناشی از این مسئله چه باید بکنم! و چطور او را آرام کنم؟ دیگه اینکه بجز کاندوم چه روش پیشگیری دیگری توصیه می کنید؟

با سلام
شب زفاف برای بسیاری از خانم ها یک کابوس است و بیشتر در این موارد می توان اسم آنرا تجاوز به عنف قانونی گذاشت. چه اصراری است که در یک شب بخصوص در زمان و مکان خاصی انسان بخواهد در یک شرایط بسیار خاصی جتما رابطه زناشوئی داشته باشد. توصیه می کنیم این امر را به روزهای بعد وقتی شرایط مناسب است موکول نموده و قبل از دخول با پیش نوازی همسرتان را آماده برقراری رابطه نمایید.

سلام ایا هیچ داروی کاملا موثر و قابل اعتمادی برای زود انزالی اقایان وجود دارد؟ اگر وجود دارد لطفا نام دارو را درج بفرمایید بنده حاضرم به هر قیمتی اگه همچین دارویی وجود داشته باشه انرا تهیه نمایم چون واقعا بهش احتیاج دارم. سپاسگزارم

با سلام
انزال زودرس به راحتی در ۸۰-۷۰ درصد موارد با دارو خوب می شود. دارو را به هیچ وجه از طریق روزنامه، اینترنت و یا صفحه تلویزیون نمی توان تجویز کرد.

با سلام و احترام. بنده ۳۳ ساله و مدت یک ماه است ازدواج نموده ام. با عرض پوزش تا کنون نتوانسته ام نزدیکی داشته باشم و این موضوع باعثشده سیستم عصبی ام را تحت تاثیر قرار دهد. خواهشمند ام راهنمایی بفرمائید. با احترام مجدد

با سلام
با این توضیحات شما مبتلا به اختلال نعوظ هستید و نیاز به بررسی کامل دارید تا حتما علت آن(روانی، عروقی، هورمونی، عصبی و …) مشخص شده و تحت درمان قرار بگیربد.

سلام خسته نباسید خواستم پیشاپیش تشکر کنم بابت پاسخگویی همیشگیتون یه سوال دیگه داشتم آیا شستن واژن پس از برقراری رابطه جنسی لازمه حتما؟

با سلام
برای پیشگیری از بروز عفونت‌های ادراری توصیه می‌شود پس از اتمام رابطه جنسی خانم‌ها نیز توالت بروند و از صابون ملایم یا ژل مخصوص شستشو استفاده کنند.ولی شستن داخل واژن بی‌فایده است و توصیه نمی‌شود.

سلتم من بعد از اینکه پریودم تموم شد با نامزدم رابطه معقدی برقرارکردم ایشون منی خودشو در مقعد من ریخت. وقتی اومدم خونه دهانه معقدم خونی شده بود الان ۱هفتست.یکم زیردلم گرفته. توو ناحیه شکم احساس گرفتگی می کنم.میترسم حامله شده باشم راهنمایی کنید.اصلا هیچ نزدیکی ب واژنم نشد یه وقت پردم اسیب ندیده باشه اخه خون دیدم.

با سلام
در صورتی که مطمئنید منی با واژن برخوردی نداشته بارداری ممکن نیست. با توجه به زمان رابطه هم کلاً احتمال بارداری در صورت برخود منی با واژن هم کم است. در مورد بکارت هم نگرانی وجود ندارد. در صورتی که چیزی وارد واژن نشه آسیبی بهش وارد نمی‌شود. خون رو هم شما در ناحیه‌ مقعد دیدید که قاعدتاً به خاطر فشار وارده بر همون ناحیه بوده که بهش آسیب زده است. ب

سلام آیا رابطه جنسی مقعدی برای پزشکی قانونی قایل تشخیص است ؟

با سلام
بله ، با توجه به علائمی که طی انجام مکرر این رابطه بوجود می آید این رابطه نیز برای پزشکی قانونی قابل تشخیص است.

سلام آیا ریختن اسپرم داخل مقعد مشکلی نداره؟

با سلام
ریختن آب منی مرد داخل مقعد زن اگر به سرعت تخلیه شود مشکل خاصی ایجاد نمی کند. اما در صورتی که دیر تخلیه شود باعث عفونت می شود. دلیل اصلی آن وجود میکربی به نام استریپکوک در قسمتی از انتهای روده بزرگ به نام کولُن است و وجود این میکروب در آن قسمت از بدن برای جذب آب و جلوگیری از یبوست الزامی است. منی مرد سرشار از مواد قندی و پروتئینی است اگر منی مرد در داخل مقعد ریخته شود به رشد هرچه سریع تر این میکروب کمک می کند و لزا این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

سلام
آیا برای برقراری رابطه جنسی مقعدی نیازی به استفاده از کاندوم است ؟

با سلام
این یک باور نادرست است زیرا بسیاری از افراد فکر می کنند از آن جایی که با رابطه جنسی مقعدی احتمال بارداری وجود ندارد نیازی به استفاده از کاندوم نیست.بسیاری از بیماری های آمیزشی از طریق مقعد قابل انتقال هستند (کلامیدیا، سوزاک، هپاتیت های مسری و ایدز) به علاوه چین های سوراخ مقعد بسیار ظریف هستند و در صورتی که عمل دخول در بیشتر مواقع بدون استفاده از روغن چرب کننده انجام شود امکان پارگی این چین ها وجود دارد بنابراین حتما در هنگام برقراری رابطه جنسی مقعدی از روغن چرب کننده استفاده کنید. و البته تا می توانید به هیچ عنوان رابطه ی مقعدی نداشته باشید یا این کار را ترک کنید.

درسته ک میگن رابطه مقعدی باعث بی اختیاری مدفوع و گاز میشه؟ اگه زیاد و در طول چند سال همش پشت سر هم تکرار بشه اتفاق میفته یا حتی با انجامش هر از گاهی ( مثلا دو سه هفته یه ماه یکبار ) به عنوان تنوع تو زندگی زناشویی بازم این خطر هست؟ یکی هم خدایی نکرده اگه واسه خانومی این اتفاق بیفته بعد ترک این نوع رابطه این بی اختیاری قابل برگشته یا دائمی هست؟ اگه قابل برگشته چقدر طول میکشه ک اختیار برگرده؟

با سلام
پارگی اسفنکتر بطور دائمی رخ میدهد حتی برای یک بار رابطه جنسی و همچنین خطر سرطان مقعد افزایش می یابد .پس از انجام این رابطه جدا دوری کنید.

سلام همسرم مرا مجبور به رابطه مقعدی می کند چکار کنم ؟

با سلام
در چنین حالاتی در ابتدا باید بدانید که این رابطه کراهت دارد و بنا بر احتیاط واجب باید زن رضایت داشته باشد ولی از آنجا که همسر ممکن است خیانت کند و زندگی ایشان دوچار مشکل شود. لذا بهتر است که با همسرشان صحبت کرده و عواقب سکس مقعدی را به او اطلاع دهند. زیرا بسیاری از مردان از خطرات رابطه مقعدی آگاهی ندارند. بی شک این رابطه اگر به آرامی و رعایت برخی اصول باشد درد کمتری دارد و اگر ناگهانی و بدون آموزش باشد بافت های پاره شده، خونریزی رخ داده و در بلند مدت ممکن است منجر به سرطان شود. قبل از این رابطه حتما نظر خانم ها در مورد رابطه مقعدی بپرسید زیرا علاوه بر آسیب های جسمی، آسیب های روحی از جمله عدم تمایل به رابطه جنسی و ادامه دادن زندگی مشترک می تواند رخ دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت


تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958

از خودارضایی چه می دانید؟

تاکنون هیچ نوع فعالیت جنسی بیش از خودارضایی مورد بحث قرار نگرفته است ، صریح تر و آشکارتر محکوم نشده و جهانگیرتر نشده است.

 

شیوع :

تحقیقات آلفرد کنیزی در مورد شیوع خودارضایی حاکی از آن است که تقریباً همه ی مردان و سه چهارم همه ی زنان زمانی در عمر خود به آن دست زده اند.مشاوره تلفنی زناشویی

مشکلات جنسی شایع‌تر از آن چیزی هستند که بیشتر مردم فکر می‌کنند. بسیاری از مردانی که به دلیل اختلالات نعوظ به مراکز درمانی مراجعه و مشکلات خود را بیان می‌کنند، متوجه می‌شوند که بیش از 10% مردان در جمعیت عمومی (بدون توجه به محدوده‌ی سنی) از مشکلات مشابهی رنج می‌برند.

۳ مهر ۱۳۹۸

۳ مهر ۱۳۹۸

۳ مهر ۱۳۹۸

روشا مشاور تلاش کرده است تا با جذب نیرو های متخصص و قابل اعتماد، پاسخگوی انتظارات شما مهربانان از یک مجموعه ی مشاوره ای در زمینه های مختلف باشد.

کلیه حقوق این سایت برای روشا مشاور محفوظ می باشد.

ارسال این به یک دوست

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

مشاوره تلفنی خانواده، ازدواج، روانشناسی و عشق

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

مشاوره مسائل زناشویی

مشاوره مسائل زناشویی به دو حوزه زناشویی درون خانوادگی و برون خانوادگی تقسیم میشود . مشاوره مسائل زناشویی درون خانوادگی نیز در دو بخش زنان و مردان بررسی میشود . اینکه چرا زنان کمتر به زناشویی برون خانواده ای تن میدهند . چرا مردان به زناشویی برون خانوادگی علاقه دارند . در بحث مشاوره مسائل زناشویی به ویژگیهای خاص زنان برای زناشویی میپردازیم . زن تا وقتی از نظر عاطفی به کسی دلبستگی و علاقه نداشته باشد تن به رابطه جنسی نمیدهد . (البته مواردی چون تکانه های روحی ، عقده ها و تن فروشی شامل بحث ما نمیشود ) در مشاوره مسائل زناشویی متوجه میشویم تعداد کمتری از زنان هنگام سکس به ارگاسم میرسند . اما با وجود عدم رضایت از رابطه جنسی خود به این رابطه ادامه میدهند . چون در زنان رابطه عاطفی رابطه جنسی را تحت الشعاع قرار میدهد .مشاوره تلفنی زناشویی

مشاوره مسائل زناشویی این رابطه را با وجود اینکه خیلی محکم است رد میکند . در رابطه جنسی نرمال هردو طرف باید به مرحله ارگاسم برسند و ارضا شوند . زن برای ادامه زندگی تن به این زناشویی میدهد . در حالیکه از نظر روحی مرد نیز نیاز دارد ارضا شدن زن را احساس کند . زنان به چند دلیل به اینگونه رابطه تن میدهند . سنتهای ما همیشه از زن شرم خواسته تا احقاق حقش . اما مرد برای زناشویی زنان بی شرم را بیشتر میپسندد . زنانی که متقاضی هستند . به چند بار زناشویی در یک شبانه روز تن میدهند . دیگر اینکه چون مرد اجازه دارد چند همسر داشته باشد زن با زناشویی بسیار محتاطانه برخورد میکند . غافل از اینکه همین امر یکی از دلایل رو آوردن مرد به زنان دیگر است . به بحث مشاوره مسائل زناشویی بازهم خواهیم پرداخت .

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی زناشویی

مشاوره مسائل زناشویی آنلاین

مشاوره مسائل زناشویی آنلاین میتواند کمک بزرگی باشد برای اینکه از راه درست روابط جنسی مطلع شویم . زنان و مردان باید نیازهای خود را دراین رابطه بیان کنند . مشاوره مسائل زناشویی آنلاین بهترین فرصت برای کسانی است که از نوع روابط بیخبر هستند .  در مشاوره مسائل زناشویی آنلاین شما در یک صفحه مطالب زیادی در مورد زناشویی صحیح خواهید دید پس از آن ممکن است از شما بخواهند فرم پر کنید یادتان باشد با اسم مستعار در این مشاوره شرکت نمایید چون برخی از سایتها برای نشان دادن مشاوره آن را نمایش میدهند . سپس با صداقت کامل به سوالات جواب دهید . هر سایت یک چت روم هم دارد که شما میتوانید از طریق چت سوالات خود را بیان کرده و پاسخ بگیرید . در اینگونه موارد به سایتهایی مورد اعتماد مراجعه نمایید . با یک کامپیوتر و یا موبایل  راحت میتوانید مشاوره آنلاین بگیرید .   

مشاوره مسائل زناشویی آنلاین با اشراف کامل به روحیات زن و مرد به مشاوره میپردازد . کارشناسان روانشناسی مسائل جنسی از انحرافات روابط جنسی نیز مطلع هستند . راه های کنترل از سوی خود شخص و راه برخورد همسر با این مسئله را میدانند . متاسفانه کسانی که انحراف جنسی دارند به جای مشاوره آن را از همسر پنهان میکنند . آنها مجبور میشوند برای این مسئله به دامان کسانی پناه ببرند که از وی سودجویی کرده و حتی اخاذی میکنند . بهتر است بدانیم انحراف جنسی نه به معنای بد بودن بلکه به این معنا است که این افراد به گونه ای دیگر ارضا میشوند که معمول نیست . معمول نبودن عیب و عار نیست بلکه تفاوت است . تفاوت نه گناه است و نه ننگ دارد . پس بهتر است بی درنگ یک مشاوره خانواده انجام دهیم تا ما را به یک کارشناس خبره معرفی کند .

بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی زناشویی و تاثیر آن بر زندگی مشترک

مرکز مشاوره مسائل زناشویی

مرکز مشاوره مسائل زناشویی با توجه به نیازهای جامعه تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی از بخشهای مختلف مشاوره ،درمان و معرفی تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی به صورت حضوری ، تلفنی و آنلاین به مراجعان خود مشاوره میدهد . این مراکز شما را از کم و کیف یک رابطه سالم و لذتبخش مطلع میکنند . رابطه حسی و زناشویی بسیار حساس و ظریف است . شما وقتی با همسر خود ارتباط برقرار میکنید و به او عشق و علاقه دارید این یک رابطه زیبا خواهدشد . به این شرط که بتوانید این عشق را در او هم ببینید . مردان برای یک رابطه جنسی نیاز به عشق و دوست داشتن ندارند آنها هنگام نیاز با هر کسی میتوانند رابطه برقرار کنند . آنها هنگام نیاز کمتر میتوانند خود را کنترل کنند اما فقط نیازشان برطرف میشود .

با تمام تفاسیر اگر رابطه زناشویی باعلاقه و حس عاطفی همراه باشد فراموش ناشدنی خواهد شد . یک زن برای همسرش نیازی نیست مانند هنرپیشه های پورن رفتار کند . ولی لازم است یک رابطه لذتبخش و خوب داشته باشد . مرد باید تحریک شدن همسرش را ببیند . زن باید یک رابطه شاد و خوب برقرار کند ولی این بدان معنا نیست که برای همسرش فیلم های غیر واقعی بازی کند . همین که مرد احساس کند همسرش خوب تحریک شده ، خوب عشقبازی میکند و خوب به مرحله ارگاسم رسیده لذتبخش است . پس بهتر است به جای هنرپیشگی برای همسر خود واقعی باشیم . اگر همسرمان نمیتواند مارا خوب تحریک کند به او بگوییم . هر کسی با نقاط تحریک پذیر ارگانیسم بدنش آشنایی دارد که باید به همسرش بگوید . راجع به مدت رسیدن به اسکاسم به همسرش بگوید تا زناشویی برای زن و مرد دلچسب شود .

بیشتر بخوانید: بهترین سایت مشاوره آنلاین خانواده و ازدواج

مشاوره مسائل زناشویی تلفنی

مشاوره مسائل زناشویی تلفنی نیز با یک تلفن میسر میشود و بسیار مفید است . مشاوره ازدواج نیز بهتر است ترکیبی از زناشویی داشته باشد . لازم است دختران و پسران جوان ماکه میخواهند ازدواج کنند برای زناشویی نیز مشاوره بگرند . این مشاوره حتی برای زنان و مردانی که تجربه زناشویی دارند نیز لازم است .  مشاوره مسائل زناشویی تلفنی فقط برای افراد متاهل نیست یک دختر یا یک پسر بهتر است در مورد زناشویی صحیح بداند . روانشناسی زناشویی نیز مهم است و باید هر کسی در مورد آن اطلاعاتی داشته باشد . زناشویی فقط همبستر شدن نیست . یک زناشویی خوب فاکتورهای مناسب خود را دارد که باید برای زناشویی خوب اعمال شود . تا زناشویی به خارج از خانه کشیده نشود . تا با این زناشویی همیشه شاد و دلگرم زندگی کنیم .

در یک مشاوره تلفنی ابتدا باید شما و همسرتان روانکاوی شوید . سپس با توجه به روحیات شما و همسرتان توصیه هایی بگیرید . یک زناشویی خوب نیاز به امنیت خاطر دارد . در اتاقی که ممکن است رفت و آمد باشد مکان مناسبی برای زناشویی نیست . به کودکان خود احترام بگذارید و اتاق خواب آنها را از هفت سالگی جدا کنید . به آنها بیا موزید هیچگاه وارد اتاق خواب شما نشوند . از آنها بخواهید قبل ازخواب تمام نیازهای خود از قبیل مسواک زدن ، دستشویی رفتن و اب خوردن و غیره را مرتفع سازند . در اینصورت نیازی نیست مدام در اتاق خواب شما زده شود . اتاق خواب باید مکانی مناسب و دلنشین باشد و تمام نیازهای زناشویی در همانجا مرتفع شود . لباس خواب زن و شوهر باید مناسب زناشویی باشد . بدن هردو تمیز ولطیف باشد . باز هم در این باره خواهیم گفت .

بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی مشترک

بهترین مشاوره مسائل زناشویی

بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که با توجه به روحیات زن و مرد انجام شود . مشاوره تکنفره مشاوره ای ناقص خواهد بود . بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که کامل باشد . در این مشاوره باید مشاوره کودک نیز گنجانده شود . وضعیت کودک در خانواده و در ارتباط با زناشویی . کودکی که نیمه شب گریه میکند مسلما اجازه نمیدهد والدین زناشویی خوبی داشته باشند . باید مراقب باشیم کودک در مورد زناشویی ما کنجکاو نشود . با جدا کردن مکان خوابش در هفت سالگی این مشکل راحتتر حل میشود . اگر فقط هنگام زناشویی از بخواهیم وارد اتاق خواب نشود کنجکاو خواهد شد و چه بسا ناگهانی وارد شود و یا پنهانی نگاه کند . مرکز مشاوره زناشویی آویژه برای شما شادی و خوشحالی آرزومند است .

بیشتر بخوانید: مرکز مشاوره خانواده آنلاین

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع:  Marriage Counselor | Online Counseling Website

نویسنده: زهره حبیبی نوده

براي مشاوره در زمينه مشاوره مسائل زناشویی

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژه
از سراسر کشور

با 09353000102 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1:00 شب 

حتي ايام تعطيل

مطالب مرتبط با این نوشته:

رابطه جنسی رضایت بخش و 10 نکته کلیدی که باید بدانید؟

مراحل شروع رابطه جنسی برای مردان و زنان چگونه است؟

حل اختلافات زناشویی چگونه ممکن است؟

با سلام… ببخشید من 15روزه ازدواج کردم و18روز هست قرص میخورم ولی درکنارش از کاندوم هم استفاده میکنیم چون میترسیم خطر بارداری باشه… چه زمان میتونیم کاندوم رو حذف کنیم؟

با سلام
زمانی که شما مثلا از قرص اچ دی استفاده میکنید تا 95 درصد احتمال بارداری کم میشه. ولی بهترین راه این است که زمان تخمک گذاری خود را محاسبه کنید تا احتمال بارداری کم شودمشاوره تلفنی زناشویی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت


avijeee@ 


info@avije.org  

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه های مختلف مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی بهره مند شوید.ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره کودک آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با مرکز مشاوره ازدواج آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده مرکز مشاوره در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

در سریع ترین وقت ممکن

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

8 صبح

الی 12 ظهر

12 ظهر

الی 6 عصر

6 عصر

الی 11 شب

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 91023933-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 91023933-021 تماس حاصل نمایید

مشاوره تلفنی زناشویی جنسی  و مشاوره تلفنی فوری در چه مواردی می تواند به شما کمک کند؟

مفتخر هستیم که مرکز مشاوره خانه مهر توانسته است از طریق تخصصی فعالیت  کردن در زمینه مشاوره تلفنی زناشویی که در دپارتمان مشاوره خانواده و ازدواج قرار می گیرد بیشترین بازخورد مثبت را داشته باشد.

 

 

 

مشاوره تلفنی زناشویی

کاهش میل جنسی در زنان و مردان

اختلالات جنسی

تشخیص و درمان مشکلات جنسی

بیماریهای جنسی و مقاربتی

مشکلات نازایی

غربالگری قبل از بارداری

و سوالات جنسی شما در زمینه رابطه زناشویی و شاید تصوراتی که نمی دانید آیا درست هستند یا غلط هستند می توانید از مشاوره جنسی بپرسید.

 

مشاوره جنسی زیرشاخه دپارتمان تخصصی مشاوره خانواده در خانه مهر است

 

 

مشاوره تلفنی زناشویی در زمینه شناسایی و آگاه سازی  و حتی در صورت امکان در زمینه درمان هم قدم شما می شود.

مشاوره تلفنی زناشویی جنسی برای افرادی که خارج از تهران و در سرتاسر ایران زندگی می کنند گزینه ای بسیار مناسبی است که با هزینه ای کمتر از تعرفه بهزیستی و از طریق تلفن ثابت که هزینه مشاوره شما  روی قبض تلفن شما محاسبه می شود  می توانید با متخصصین ما در ارتباط باشید متخصصینی که هزینه مشاوره حضوری آن ها بسیار بالاتر از مقدار تعیین شده مشاوره تلفنی است.

 

 

 

جدا از مسئله دوری مسافت و یا بودن در شهرهای دیگر مزیت دیگر مشاوره تلفنی زناشویی این است که گاهی افراد دوست ندارند به شکل حضوری مشکلات جنسی خود را مطرح کنند ترجیح می دهند که از مشاوره تلفنی کمک بگیرند این اطمینان را به شما می دهیم که در مرکز مشاوره خانه مهر تمام مکالمات تلفنی شما به  شکل کاملا محرمانه فقط بین شما و مشاوره متخصص معتمد خود خانه مهر باقی می ماند البته گفتن و صحبت کردن در مورد مشکلات جنسی به هیچ عنوان بد نیست و اتفاقا بسیاری از مواقع با آموزش های جنسی زندگی مشترک شما جان دوباره ای می گیرد.

 

 

 

 

و دوم اینکه از لحاظ هزینه مشاوره تلفنی نصف هزینه مشاوره حضوری است که تعرفه ای که مرکز مشاوره خانه مهر در نظر گرفته است حتی از خود بهزیستی نیز پایین تر است علت این که ما مشاوره تلفنی را از همه مراکز پایین تر در نظر گرفته ایم این است که شما بتوانید مشکلات خود را با یک متخصص در میان بگذارید و این روزها که دسترسی به مراکز و رفت و آمد سخت شده است بتوانیم قدمی برای حل مشکلات و حال خوب شما برداشته باشیم.

متاسفانه بسیاری از مشکلات زوجین در زمینه جدایی و طلاق مربوط به مسائل جنسی می شود ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از جدا شدن قبل از آنکه رابطه عاطفی و صمیمی شما در کنار رابطه جنسی از دست برود و شما تبدیل به همخانه بشوید حتما مشاوره تلفنی را امتحان کنید.

 

 

جدا از مسئله مقرون به صرفه بودن و دسترسی سخت افرادی که در شهرهای دیگر زندگی می کنند، در خود تهران  نیز به دلیل دوری راه و مشکلاتی مثل مرخصی گرفتن ، مشاوره تلفنی گزینه بسیار مناسبی است و مزیت آخر مشاوره تلفنی زناشویی این است که گاهی افکار و تصوراتی که ما از مشکلات جنسی خود داریم و سال ها آن ها را پنهان می کنیم از نگاه مشاوره به راحتی حل می شود گاهی شما با چند تکنیک مشکلی که سال ها با او دست و پنجه نرم می کنید و خودتان را سرزنش می کنید به یکباره محو می شود پس مشاوره جنسی را جدی بگیرید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی دسترسی شما عزیزان در زمینه مشاوره تلفنی و یا مشاوره حضوری با بخش پذیرش مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشکلات جنسی خود را از مشاوره جنسی خانه مهر بپرسید

سوالات مشکلات جنسی خود را از ما بپرسید

پاسخ به شایع ترین سوالات مشکلات جنسی

پاسخ مشاوره جنسی به مشکلات جنسی رایج

مشکلات باروری مردان را بشناسید

مشاوره تلفنی زناشویی

اینجا گوش شنوایی برای درد دل های شما وجود داره که در وقت مناسب راه حل های خوبی برای ارتقا کیفیت زندگی به شما میده.

مشاوره تلفنی زناشویی
مشاوره تلفنی زناشویی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *