مشاوره تلفنی مامایی تهران

 
helpkade
مشاوره تلفنی مامایی تهران
مشاوره تلفنی مامایی تهران

یکی از ویتامین های ضروری برای سلامت بدن ویتامین D میباشد که متاسفانه امروزه کمبود این ویتامین در بدن افراد در سنین مختلف بسیار شایع شده است .خصوصا کسانیکه در شهرهای بزرگ و صنعتی زندگی میکنند که عامل اصلی آن آلودگی هوا و زندگی در آپارتمانها ست که مانع رسیدن نور آفتاب به مقدار کافی به پوست میشود زیرا همان طور که میدانید ویتامین D توسط تابش نور خورشید به پوست، در بدن ما ساخته می شود. هم چنین این ویتامین در برخی منابع غذایی به طور محدود وجود دارد. این ویتامین برای استحکام استخوان ها ضروری بوده و نقش آن در بسیاری بیماری ها از جمله دیابت، بیماری MS ، سرطان، بیماری های قلبی و افسردگی به اثبات رسیده است.باید بدانید که کمبود این ویتامین در زنان باردار میتواند تاثیرات بدی روی جنین بگذارد.به همین علت حتما به زنانی که قصد دارند باردار شوند توصیه میشود تا سطح این ویتامین را قبل از اقدام به بارداری بسنجند و در صورت کمبود ، بعد از رفع مشکل و استفاده از مکمل ها برای بارداری اقدام کنند.

استفاده از دستمال یا کاغذ توالت این روزها بسیار مرسوم شده و تقریبا همه از آن استفاده میکنند اما باید بدانید که استفاده از دستمال در کنار مزایایی که دارد میتواند خطرساز و مشکل آفرین باشد،بنابراین برای به حداقل رساندن این مشکلات بهتر است اطلاعاتی راجب نحوه استفاده و انتخاب نوع دستمال توالت مصرفیتان داشته باشید.

شاید تا به حال اصطلاح نمره آپگار را نشنیده باشید اما اگر باردار هستید بهتر است راجب این اصطلاح بدانید چراکه ممکن است بعد از تولد فرزندتان و در اتاق زایمان این اصطلاح را بشنوید و اگر راجب آن اطلاعات کافی نداشته باشد این قضیه موجب نگرانی شما خواهد شد.

از شیر گرفتن کودک یکی از مراحلی است که نیاز به صبر و حوصله مادر دارد و باید برای راحت تر گذراندن این پروسه و جلوگیری از آسیب های روحی و جسمی به مادر و کودک راهکارهای مناسب این دوره را بدانید.خیلی از مادران از این پروسه به عنوان یکی از بدترین تجربیاتشان یاد میکنند و متاسفانه نحوه اشتباه از شیر گرقتن کودک میتواند خصوصیات اخلاقی بد مانند پرخوری،وابستگی و … را برای کودک به دنبال داشته باشد.باید در نظر داشته باشیم که این مرحله برای کودکی که دلبستگی و وابستگی به سینه مادر دارد بسیار سخت است ولی ما با تکنیکهای صحیح میتوانیم این مرحله را برایش راحت تر کنیم. در این مقاله بایدها و نبایدهای از شیر گرفتن را میخوانیم.

یکی از مهمترین وسایلی که در سیسمونی برای نوزاد خریداری میشود سرویس خواب کودک است. از آنجا که حفظ سلامت، آرامش و داشتن خوابی آرام جزو مهم‌ترین مسائل برای کودک است، باید به کیفیت سرویس خواب نوزاد بیش از هرچیز دیگری توجه شود تا مشکلی برای او پیش نیاید.برای انتخاب تخت و کمد کودکتان باید به مسایل مختلفی از جمله کاربردی بودن آن و امنیت آن برای نوزاد دقت کنید. استانداردهای سرویس خواب نوزاد، كودك و نوجوان بسیار مهم هستند زیرا تخت خواب قرار نیست یک جسم لوکس و تزیینی باشد.امروزه در بازار تنوع زیادی وجود دارد و اجناس داخلی یا خارجی با کیفیت و شکل وقیمت مختلف به مشتریان عرضه میشود.در این مقاله سعی شده تا نکاتی کاربردی و لازم برای داشتن انتخابی مناسب آورده شود تا باعث شود که از خریدتان راضی باشید و بهترین انتخاب را با توجه به بودجه و سلیقه و شرایطتان داشته باشید. مشاوره تلفنی مامایی تهران

${Summary}

بانک اطلاعات

ابزارهای بارداری و زایمان

ابزارهای رشد کودک

ابزارهای سنجش سلامت

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

مطلب از سایر رسانه ها

 

برای مطالعه چگونگی محاسبه سن بارداری صفحه حساب کردن سن بارداری را مشاهده بفرمایید.

بانک اطلاعات

ابزارهای بارداری و زایمان

ابزارهای رشد کودک

ابزارهای سنجش سلامت

مشاوره تلفنی مامایی تهران

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

مطلب از سایر رسانه ها

 

بانک اطلاعات

ابزارهای بارداری و زایمان

ابزارهای رشد کودک

ابزارهای سنجش سلامت

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

مشاوره تلفنی مامایی تهران

مطلب از سایر رسانه ها

 




۰۳:۳۰:۰۰



مشاوره تلفنی مامایی تهران


۰۳:۳۰:۰۰




۰۳:۳۰:۰۰




۰۳:۳۰:۰۰




۰۳:۳۰:۰۰



lsalenhltiffany


۱۳۹۶/۵/۲۹ ۱۶:۲۲:۱۴



lsalenhltiffany


۱۳۹۶/۵/۲۶ ۰۴:۱۸:۱۸

بانک اطلاعات

ابزارهای بارداری و زایمان

ابزارهای رشد کودک

ابزارهای سنجش سلامت

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

مطلب از سایر رسانه ها

 

معمولا  علائم تخمک گذاری را 5  روز قبل از آن  مشاهده خواهید کرد. تخمک گذاری در خانم ها به طور میانگین 12 الی 14 روز قبل از شروع قاعدگی اتفاق می افتد. با استفاده از ابزار زیر می توانید زمان تخمک گذاری را به صورت آنلاین محاسبه کنید.

بانک اطلاعات

ابزارهای بارداری و زایمان

ابزارهای رشد کودک

ابزارهای سنجش سلامت

مشاوره تلفنی مامایی تهران

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

مطلب از سایر رسانه ها

 

می توانید در این بخش لیست مامایی سامانه رسا را مشاهده
کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مامایی

کارشناس مامایی از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
،
دارای گواهی تعیین جنسیت و گواهی زایمان فیزیو لوژیک از دانشگاه تهران
،
سایقه فعالیت : از سال ۹۷

مامایی

کارشناس مامایی از دانشگاه علوم پزشکی مازندران
،
دارای گواهی زایمان فیزیولوژیک
،
مشاوره در زمینه های طب فشاری و مکمل،یوگای بارداری
مشاوره تلفنی مامایی تهران

مامایی

کارشناس مامایی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
،
سابقه فعالیت: از سال 94
،

مامایی

کارشناس مامایی از دانشگاه علوم پزشکی یزد
،
مربی دانشجو در دانشگاه آزاد نجف آباد
،
صدورگواهی زایمان فیزیو لوژیک و گواهی تعیین جنسیت

مامایی

کارشناس مامایی از دانشگاه آزاد نیشابور
،
مشاوره در زمینه های زنان،بارداری ،تعیین جنسیت،تنظیم خانواده
،
سابقه فعالیت :از سال 98

مامایی

کارشناس مامایی از دانشگاه علوم پزشکی مازندران
،
سابقه فعالیت: از سال ۹۶
،
سابقه مربی گری بالینی

مامایی یکی از زیرمجموعه های رشته علوم پزشکی و بهداشت است و به مسائل مربوط به بارداری و زایمان و مشکلات زنان می‌پردازد. مامایی خدمات مختلفی از جمله مشاوره و راهنمایی تنظیم خانواده، بهداشت زناشویی، مسائل دوران بارداری و پس از زایمان، انجام زایمان و مراقبت از نوزاد و… را به بانوان ارائه می‌دهد.

ماما به فردی گفته می‌شود که تحصیلات خود را در رشته مامایی در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد به اتمام رسانده و پروانه رسمی مامایی دارد. این فرد می‌تواند تمام مسئولیت های مرتبط به مراقبت و نگهداری از زنان در دوره بارداری و پس از زایمان را انجام دهد و در اصل کار اصلی ماما آماده کردن پدر و مادر برای آشنایی با وظایفشان است.

بخش عمده ای از وظایف ماما مربوط به دوران بارداری مادران و زایمان آنها است. کار ماما از قبل از دوره بارداری فرد اغاز می‌شود و در تمام مراحل مراقبت های لازم را از فرد انجام می‌دهد.

کار ماما پیش از تولد عمدتا شامل موارد زیر می‌شود:

– توصیه های لازم برای تغذیه به بانوان باردار

– برگزاری کلاسهای آموزشی برای آشنایی پدر و مادر با فرآیند زایمان

– مشاوره زایمان

– بررسی سلامت مادر و جنین در دوره بارداری

در زمان زایمان نیز ماماها نقش ویژه ای در مراقبت از مادر و نوزاد دارند، از جمله:

– نظارت بر پروسه زایمان

– توصیه روشهایی برای کاهش درد در زمان زایمان

– انجام عمل زایمان طبیعی

– مشورت و تماس با پزشک متخصص برای دریافت راهنمایی های لازم

علاوه بر دوره بارداری و زایمان، یک ماما وظایف دیگری هم دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

– معاینات مربوط به زنان و مشاوره خانواده

– راهنمایی و مشاوره در رابطه با بهداشت زنان و دختران

– درمان برخی بیماری های زنان از جمله عفونت ها

– درمان های اولیه در زمینه نازایی

– گرفتن تست های مخصوص زنان از جمله تست پاپ اسمیر

– تجویز دارو

– معاینه دهانه رحم و پستان

– گذاشتن IUD و خدماتی دیگر از این دست

اغلب در افراد در انتخاب بین ماما یا پزشک متخصص دچار تردید می‌شوند. در صورتی که رقابتی بین این دو رشته وجود ندارد و در اصل می‌توان وظایف هرکدام را از یکدیگر تفکیک کرد. پزشک زنان و زایمان در دانشکده پزشکی تحصیل کرده و در مواردی فوق تخصص های مربوط به ناباروری و سرطان های زنان را دارد. ماما مراحل اولیه بیماری ها را کنترل می‌کند اما هرچه بیماری پیشرفته تر باشد یا نیاز به جراحی داشته باشد مسلما نیاز به تخصص بیشتری در این زمینه وجود دارد و باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کرد. جراحی های مانند لاپاروسکوپی و زایمان به روش سزارین و تمام جراحی های مربوط به زنان در حیطه تخصصی پزشک زنان قرار می‌گیرد و در این موارد ماما نمی‌تواند کمکی به شما کند.

در تمام طول مدت زایمان طبیعی ماما همراه شماست و معاینات و کنترل های لازم را انجام می‌دهد. همچنین پس از زایمان نیز آموزش های مربوط به شیردهی و … را به مادر می‌دهد. ماما همچنین مطمئن می‌شود که مسائلی که مادر پس از زایمان با آنها درگیر می‌شود از جمله جمع شدن رحم، صورت گرفته است یا خیر.

درباه رِسا

رِسا
اولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز
براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب
از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس
های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

کاربری

مشاوره تلفنی مامایی تهران

دسترسی سریع

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی بیماران :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۳ ۰۰

ثبت نام پزشکان :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۲ ۰۰

info@resaa.net

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به شرکت رسالت سلامت ایرانیان (برگ های سبز و نقره ای سابق) تعلق
دارد © ۱۳۹۹

کارشناسان ما در کلینیک زنان، زایمان و مامایی روزانه تعدادی از سوالات دریافتی را به صورت رایگان پاسخگو خواهند بود. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز سوالات خود را برای کارشناسان مامایی سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه ارسال نمایید. سوالات ارسالی می‌بایست با رعایت قوانین و موازین سامانه که در صفحه ارسال سوال درج شده است، فرستاده شوند. پس از ارسال سوال به سامانه در صورتی که صف سوالات رایگان آن روز پر شده باشد، اپراتورهای سامانه مراتب را به شما اطلاع‌رسانی خواهند نمود. در اینصورت شما می‌توانید سوال خود را در روز آینده مجددا ارسال نموده و یا با خرید کد مشاوره مامایی در هر زمان بدون قرار گرفتن در صف سوالات رایگان پاسخ خود را از کارشناسان سامانه دریافت نمایید.

شما می‌توانید در هنگام ارسال سوال به صورت رایگان از امکانات زیر بهره‌مند شوید:

لازم به توضیح است که ارسال سوال به سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه به منزله مطالعه و موافقت کامل با کلیه قوانین و مقررات می‌باشد.

مشاهده خدمات سایر کلینیک‌ها

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط مشاورین ما در سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است. مکاتبه شما با سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه نشان‌دهنده توافق شما با کلیه قوانین و مقررات می‌باشد.مشاوره تلفنی مامایی تهران

جهت همکاری با ما می‌توانید درخواست خود را به همراه مدارک هویتی و پزشکی به آدرس پست الکترونیکی سامانه دکترهمراه ارسال نمایید.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه ارسال سوال در سامانه و رعایت قوانین مربوطه از طریق روش‌های گوناگون اقدام به ارسال سوال نمایید. همچنین می‌توانید ارتباط تلفنی با کارشناسان سامانه داشته باشید.

حریم خصوصی کاربران | قوانین و مقررات | تماس با ما | درباره ما

© کپی‌رایت ۱۳۹۷، سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنیدمشاوره تلفنی مامایی تهران

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های قاعدگی ، یائسگی ، باروری و نازایی ، تعیین جنسیت جنین، لقاح آزمایشگاهی ، لاپاروسکوپی ، مراقبت های قبل و بعد از دوران بارداری ، کلیه بیماری های زنان ، روشهای درمانی و جراحی های زنان و اختلالات جنسی دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین مشاوره بگیرید.

همه زنان از زمانی که به بلوغ جنسی می‌رسند (در حدود سن 13 تا 15 سالگی)، نیاز به مراجعه منظم به پزشک زنان و زایمان دارند و هرگز نباید بدون مشورت با پزشک متخصص، خوددرمانی کنند. مشاوره با دکتر زنان می‌تواند در پیشگیری و درمان کلیه ناراحتی‎‌های مرتبط با دستگاه تناسلی زنان به شما کمک کند؛ ازجمله:

همچنین در موارد زیر نیز می‌توانید از پزشک متخصص زنان و زایمان کمک بگیرید:

فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است. او از آخرین یافته ها و روشهای درمانی حیطه زنان و زایمان اطلاع دارد و از عوارض احتمالی آنها باخبر است. بنابراین هرگز خوددرمانی نکنید. حتی اگر از داروهای گیاهی و طبیعی استفاده می کنید نیز، سوال از دکتر زنان لازم است.

یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است. اتفاقاتی نظیر ” همه‌گیری کرونا ” نیز، به همگان نشان داد که این خدمت، تا چه حد ضروری است.   

مشاوره آنلاین زنان و زایمان به شما کمک می‌کند تا:

 

سامانه مشاوره پزشکی آنلاین دکتر ساینا در خدمت شماست تا در کمترین زمان ممکن با بهترین متخصصین زنان و زایمان در ارتباط باشید. در این سامانه، امکان مشاوره پزشکی زنان به سه شکل متنی، تلفنی و تصویری وجود دارد. پس همین حالا از بهترین پزشک زنان و زایمان مشاوره آنلاین پزشکی دریافت کنید!

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

نشانی: -بزرگراه همت غرب- بلوار شهران- جنب فرهنگسرای معرفت -پلاک ۵۵-طبقه ۴(با آسانسور )- واحد۱۳

تلفن تماس:50 35 35 44     –    33 81 35 44

همچنين در صورت نياز به مشاوره فوری می توانید با شماره های زير تماس بگیرید

خانم سکینه بهبودی :تلفن مشاوره تهران: 38 12 230 909             شهرستان:0738 907 909مشاوره تلفنی مامایی تهران

خانم زهره  شفیعی:  تلفن مشاوره تهران:84 12 230 909              شهرستان:0748 907 909

email: inbox@royanmama.com

 

کاربران گرامی توجه نمایید مرکز مشاوره و خدمات مامایی رویان با پژوهشکده و مرکز نابارروری رویان هیچ ارتباطی ندارد و زیر مجموعه آن مرکز نمی باشد.

برای بازدید از کانال آپارات و پیگیری مطالب مرتبط در این خصوص می توانید به آدرس ما در زیر مراجعه کنید :

کانال آپارات

مشاوره مامایی

شهرستان
9099070748
9099070738
خط ویژه مرکز
44353550-44358133

بازاریابی اینترنتی ، طراحی سایت و سئو توسط بهسون

خريد اپل ايدي    قیمت ایزوگام   وکیل   دوره هلی تخصصی شبکه  

سبک زندگی با گذشته متفاوت است و به همین دلیل در بسیاری از موارد نمی توان مانند قبل عمل کرد و در هر مرحله از زندگی افراد نیازمند مشورت با متخصصین هستند؛ ما در مرکز سلام یاری رسانتان هستیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر،  امروز سبک زندگی با گذشته متفاوت است و به همین دلیل در بسیاری از موارد نمی توان مانند قبل عمل کرد و در هر مرحله از زندگی افراد نیازمند مشورت با متخصصین هستند؛ بچه دار شدن هم از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از زوجین ترجیح می دهند قبل از بچه دار شدن با کمک مشاوره مامایی و مشاوره پزشکی زنان خود را از لحاظ روحی و جسمی آماده کرده و با برنامه وارد دوران جدیدی از زندگی شوند و این دوران را با آرامش خیال طی کنند.

مرکز سلامت زنان سلام به صورت شبانه روزی مشاوره پزشکی زنان تلفنی ارائه میدهد. دسترسی به مرکز سلامت زنان در این شرایط بسیار حائز اهمیت است، که خانم ها در کمترین زمان بتوانند از صحبت های مشاورین بارداری استفاده کرده و با خیالی آسوده خود را برای بچه دار شدن آماده کنند.

یکی از مواردی که ممکن است زوج نیاز به مشاوره مامایی تلفنی داشته باشد، زمانی است که زن به طور ناخواسته باردار میشود در این مواقع ممکن است از لحاظ روحی دچار آشفتگی شده و تصور کنند آمادگی بچه دار شدن را ندارند؛ در چنین موقعیت هایی است که اهمیت صحبت با متخصص این حوزه اهمیت بیشتری پیدا می کند و زوجین (به خصوص خانم ها) نیاز دارند با فردی آگاه صحبت کرده و نگرانی های خود را برطرف کنند و در مورد موارد مختلف مشاوره بگیرند و در رابطه با نگرانی های خود با شخصی آگاه در حوزه زنان صحبت کنند و پاسخ سوالات خود را بشوند.

خوشبختانه بر خلاف گذشته امروزه مشاوره های تلفنی نیز معمول شده و بسیاری از افرادی که به هر دلیل به دکتر زنان دسترسی ندارند می توانند با یک تماس از مشاوره مامایی تلفنی شبانه روزی در مرکز سلامت زنان سلام بهره برده و پاسخ سوالات خود در شرایط پیش از بارداری، در حین بارداری و بعد از بارداری را از کارشناسان با تجربه مرکز سلامت زنان سلام بخواهند.مشاوره تلفنی مامایی تهران

مشاوره مامایی تلفنی شبانه روزی چطور به شما کمک می کند؟

خوشبختانه در بیشتر مناطق کشور دسترسی به تلفن و گوشی های همره امکان پذیر است و افراد بدون صرف وقت و طی کردن مسیری طولانی می توانند برای خدماتی از جمله مشاوره در مورد بارداری، مشاوره در مورد خوراکی های قبل از بارداری، مشاوره راجع به روش های بارداری، مشاوره حین بارداری، مشاوره در مورد رژیم غذایی در بارداری، مشاوره در رابطه با مصرف دارو در بارداری، مشاوره پس از بارداری، مشاوره راجع به شیردهی، مشاوره راجع به روش های جلوگیری بعد از زایمان و…  با مشاورین ماما صحبت کرده و اطلاعات صحیح و کامل را از آن ها بخواهند.

در این نوع مشاوره، فرد راحت تر می تواند در مورد سوالات و نگرانی های خود صحبت کند و پاسخ را از مشاورین دریافت نماید.

ممکن است بعضی از خانم ها به هر دلیل امکان بارداری به صورت طبیعی را نداشته باشند؛ در چنین موقعیتی فرد با یک تماس می تواند در مورد روش های مختلف بارداری اطلاعات لازم را کسب کرده و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نماید.

مشاوره پزشکی زنان تلفنی

مشاوره های مامایی فقط مختص به خانم های باردار نیست و دیگر افراد نیز می توانند برای حل مشکل خود و یا مشاوره گرفتن در مورد مسائل مختلف با مشاوران پزشکی زنان تلفنی در مرکز سلامت زنان سلام تماس گرفته و اطلاعات کامل تر را از آن ها بخواهند.

زنان سلامت و آگاه، نقش بسیار موثرتری در جامعه ایفا می کنند و به عنوان یک زن شاغل، یک مادر یا یک همسر در مواجه با مشکلات زندگی آگاهانه تر عمل خواهند کرد؛ از این رو بهتر است تمامی زنان به سلامت خود اهمیت داده و کوچکترین مساله در مورد سلامتی خود را بی اهمیت تلقی نکرده و برای درمان بیماری ها و یا جلوگیری از ابتلا به بیماری تلاش کنند.

با توجه به شرایط افراد، برخی از خانم ها زمان کافی برای مراجعه حضوری به مراکز سلامت زنان را ندارند و یا به هر دلیل به متخصصین و مشاورین مجرب حوزه زنان دسترسی ندارد؛ در چنین شرایطی مشاوره تلفنی راه حل بسیار مناسب برای این افراد است.

مشاوره گرفتن در مورد بیماری های زنان، مشاوره گرفتن در رابطه با بهداشت زنان، مشاوره در مورد بیماری های آمیزشی، مشاوره در رابطه با دوران قاعدگی و بهداشت این دوران و … از جمله خدمات مشاوره های تلفنی هستند که می توان با یک تماس و بدون طی کردن مسیری طولانی به آن ها دسترسی پیدا کرد.

در مشاوره های تلفنی در زمان صرفه جویی شده و برخلاف مراجعه حضوری به متخصص نیازی نیست از روز یا روزهای قبل نوبت رزرو کرده و منتظر بمانید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

iranoccc_admin

نوامبر 13, 2019
مشاوره مامایی

ثبت دیدگاه
2,881 بازدید

شماره تلفن مشاوره مامایی شبانه روزی با خط همراه: دوران بارداری و مراقبت های قبل و بعد از آن بر روی زندگی خانوم ها مهم و اساسی می باشد. کارشناسان و مشاوران مامایی در مرکز مشاوره مالیم به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود. هر خانومی دوست دارد، مادر شدن را تجربه کند و چه بسا بهتر است، این امر به صورت اصولی و علمی پیش برود. تمام مشاوران مامایی آموزش تمامی مراحل بارداری و فرزند پروری را به مادران یاد خواهند داد.

خدمات مامایی در زمینه اصول راحت دوران بارداری، پیشگیری از مشکلات و افزایش توانایی مادر برای مراقبت از خود و فرزند می باشد. بنابراین انتخاب مشاور مامایی مناسب و با تجربه بسیار حائز اهمیت خواهد بود. مشاوران مامایی در مورد مشاوره قبل از بارداری، سلامت جنسی و دوران بارداری و شیردهی با مراجعه کننده به صحبت می نشیند. بسیار مهم است که روشهای صحیح و مناسب رابطه جنسی برای باردار شدن رعایت گردد تا آمادگی خانم برای بارداری بیشتر شود.

مشاوره تلفنی مامایی تهران

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی مامایی از سراسر کشور با شماره

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

متخصصان مامایی همچنین در زمینه تغذیه، سبک زندگی و اصول های مراقبتی مادران باردار توصیه هایی خواهند داشت که بسیار مناسب و پر اهمیت خواهد بود. هدف اصلی مشاوران مامایی حفظ سلامت فیزیکی و روانی مادران می باشد تا آنها را از ترس های زایمان طبیعی دور کنند و افزایش اثرات منفی سزارین را به آنها تفهیم کنند. یک مشاوره مامایی با تجربه سعی می کند تا بهترین روش زایمان را به مادر باردار آموزش دهد و از اثرات بعدی آن آگاه کند.

مشاوره در زمینه بارداری، شیوه های موثر در کاهش ترس خانم های باردار و به تدریج افزایش زایمان طبیعی بسیار موثر و حائز اهمیت خواهد بود. البته مشاوره مامایی فقط در زمینه بارداری و اقدامات آن نمی باشد و برخی از زوجین به دلایل مختلف نمی خواهند بچه دار شوند به همین دلیل مشاهده تهران جهت جلوگیری از بارداری کمک خواهند کرد تا آسیب کمتری را تجربه کنند

شما عزیزان می توانید جهت دریافت دریافت مشاوره تلفنی همه روز حتی در ایام تعطیل

با مرکز مشاوره تلفنی ایران تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی هوشمند سراسری از طریق تلفن ثابت

با شماره تلفن 43 52 907 909  تماس برقرار کنید.

تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی مجدد تماس بگیرید

دسامبر 17, 2019

اکتبر 28, 2019

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

مشاوره خانواده تلفنی به هر نوع خدمات روانشناختی که توسط تلفن انجام می شود اشاره می کند.

 مشاوره خانواده تلفنی از روان درمانی فردی، دوگانه یا گروهی با یک درمانگر حرفه ای به اولین کمک روان شناختی ارائه شده توسط مشاوران حرفه ای حرفه ای می باشد.

مشاوره خانواده – مشاوره خانواده انلاین – مشاوره خانواده تلفنی – مرکز مشاوره خانواده آنلاین

پرداخت موبایلی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

شماره مشاوره تلفنی خانواده رایگان

مشاورین مامایی که معمولا تحصیلات آن ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد قادر به آموزش های لازم به زنان در حین حاملگی، زایمان و پس از آن راجع به نگهداری از نوزاد و کودکان کمتر از شش سال می باشند.

مشاورین مامایی وظیفه ی خطیری در مشاوره و آموزش بهداشت در زمان بارداری دارند.

همچنین مشاوره مامایی شبانه روزی می تواند مشکلات شما را در طول دوران بارداری خصوصا بارداری های پرخطر در سریع ترین زمان ممکن شناخته و با راهنمایی های لازم آن را برطرف نمایند.

همچنین مادران باردار می توانند با استفاده از خدمات مشاوره مامایی شبانه روزی در هر ساعتی از حضور یک متخصص آگاه و با دانش و اطلاعات کافی اطمینان خاطر داشته باشند.

مشاوره تلفنی مامایی تهران

تا چند سال قبل، خدمات مشاوره ی تلفنی چندان مرسوم نبود و مراکز مشاوره ی تلفنی پیشرفت زیادی نداشتند. اما اخیرا به علت پیشرفت هایی که در تکنولوزی و دستیابی همگانی به اینترنت و تلفن  داشته ایم، مراکز مشاوره ی تلفنی به مراکزی کارآمد تبدیل شده اند.

یکی از مزیت های مشاوره ی تلفنی، این است که اکثر افراد مشکلاتشان را به راحتی پشت تلفن، بیان می کنند و نتیجه ی بهتری را نیز می گیرند.

مرکز مشاوره مامایی شبانه روزی، خدمات خود را به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری به شما عزیزان، ارائه می دهد.

 

مشاوره متنی

سوالی داری؟ با مشاور مامایی و زنان، سوالت رو بطور محرمانه مطرح
کن!

مشاوران ما در مرکز خدمات مشاوره مامایی شبانه روزی، می توانند در موضوعات زیر راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند:

حیطه ی کاری مامایی صرفا مختص مادران باردار نیست و حتی برخی از بیماری ها در مراحل اولیه ی ایجاد شدن به راحتی توسط مشاوره مامایی شبانه روزی قابل مدیریت است.

مادران باردار بسیاری همه روزه مستاصل از شلوغی مطب پزشکان و یا زمان زیاد نوبت دهی متخصصان زنان و زایمان وجود دارند که از این موضوع ناراحت بوده و بسیاری از سوالاتشان بدون پاسخ مانده و یا به دنبال راه حل سوالات خود از مراجع بعضا نامعتبر می باشند.

چرا که:

برای برطرف کردن برخی مشکلات خصوصا در دوران بارداری نیاز به راهنمایی های ۲۴ ساعته می باشد.

برای حل چنین مشکلاتی شما می توانید از خدمات مشاوره مامایی شبانه روزی به صورت ۲۴ ساعته استفاده کرده و به راحتی و در هر زمان ممکن پاسخ سوالات متعدد خود را از متخصص این رشته دریافت نمایید.

از جمله دلایلی که بایستی از خدمات مشاوره مامایی شبانه روزی استفاده کنیم عبارتند از:

چنانچه شما هم نیازمند دریافت مشاوره مامایی در هر ساعتی از شبانه روز هستید می توانید با همکاران ما در این مرکز تماس برقرار نمایید.

سلام من دیروز با نامزدم رابطه داشتم اما دخول نبود و دردی هم احساس نکردم و فقط با انگشت بود اما بعد خونریزی کردم و تا الان ادامه داره خیلی نگرانم پرده بکارت بوده یا چیز دیگری؟

سلام
اگه ‌فشاری وارد شده باشه امکان داره هایمن آسیب دیده باشه ولی کامل از بین نرفته باشد

سلام خسته نباشید من از پریودم ده روز گذشته بی بی چک دادم منتها جوابش جوری افتاده که نمیتونم بفهمم علامت Tکم رنگه ولی علامت Cپررنگه

سلام این جواب مشکوکه باید تکرار بشه یا برای اطمینان بیشتر تست بتا بدید

سلام .من بعد هر بار دخول رو الت شوهرم یه سری ترشحات میفته که چرکین ولی شیره ای رنگ هستن شوهرم همش میگه تو یه مریضی داری ،دارم دیونه میشم ،بگین چکار کنم

سلام وقتی بعد از رابطه همچین اتفاقی میوفته نشون دهنده عفونتش هستش برای تشخیص نوعش باید معاینه واژینال صورت بگیره

سلام وقت بخیر ببخشید میشه جواب سوالم رو بدید من فک میکنم زمانی ک تو حال خودم نبودم فک میکنم رابطه داشتم و الان بکارت ندارم میخواستم ببینم علائمی داره بعد از رابطه ک بتونم بفهمم؟؟؟؟

سلام برای اطمینان از این قضیه باید برید برای معاینه واژینال

سلام هفته پانزدهم بارداری هستم ویتامین D خیلی پایین و غلظت خون متوسط رو به بالا و کم کاری تیروئید خفیف دارم و به مدت یک هفته است که کمر درد شدید و زانو درد دارم و تو این یک هفته دو یا سه بار دچار سرگیجه شدم .میشه علتش رو توضیح بدید؟؟🙏🙏

سلام معمولا سرگیجه در سه ماهه دوم بارداری طبیعی هستش برای اطمینان بیشتر فشار خون چک بشه در صورت طبیعی بودن جای نگرانی نیست

سلام من ۱۸ سالمه باکره هستم
مقداری مایع منی روی واژنم ریخت بلافاصله شستم و دوتا قرص اچ دی مصرف کردم اما ۱۲ ساعت نتونستم بازم بخورم الان باید چیکار کنم خیلی میترسم

سلام با این نوع رابطه احتمال بارداری کم هستش شما میتونید تست انجام بدید برای اطمینان بیشتر

سلام وقتتون بخير ٢٤ ساله هستم،براي جلوگيري اقرص روكين استفاده ميكنم،دو هفته قبل به علت اين كه رفتم روستا فراموش كردم قرصو ببرم و نتونستم ديگه تهيه كنم و قطعش كردم در حالي كه نصف بسته رو مصرف كرده بودم،،سه روز بعد پريود شدم و خونريزيمم زياد بود و شنبه اين هفته پاك شدم،امروز باز خونريزي شروع شده يعني سر تايمي كه ماه قبل پريود شده بودم،كلا هم تو پريودي خونريزيم زياده و حالمم خوب نيست،دليل اين پريود مجدد چيه؟

سلام به علت قطع ناگهانی مصرف قرص های ضد بارداری همچین عوارضی به وجود میاد نگران کننده نیست

سلام شش هفته و پنج روز بارداری ام اخرین نزدیکیم دو هفته پیش بوده میخواستم بدونم از زمان اخرین نزدیکیم باردار شدم؟

سلام هفته بارداری از طریق lmp حساب میشه نه روز نزدیکی

سلام.من توي اين سيكلم تقريبن روز قبل تخمك گذاري كه برنامه بهم نشون ميده،قرص اورژانسي مصرف كردم(يعني ١٤ روز بعد از اخرين پريوديم).رابطه محافظت نشده نداشتم،حتا پارتنرم ميگه كه به اوگاسم نرسيده.اما چون روز خطرناكي بود براي اطمينان قرص خوردم.

٦ روز بعدش خون ريزي داشتم.براي ٣ تا ٤ روز و الان قطع شده

الان طبق قاعده ٦ روز ديگه بايد پريود بشم.اگر نشم باردارم؟چقدر احتمال بارداري هست؟من واقعن دارم از اظطراب ميميرم.مشاوره تلفنی مامایی تهران

سلام با توجه به اینکه با مصرف قرص اورژانسی پریود شدید ریسک بارداری وجود نداره و قطعا تاریخ پریودتون تغییر میکنه نگران نباشید

سلام خانم دکتر هفته هجده بارداری هستم یه هفته ست ادرارم پر رنگ شده پهلو و کلیه راستم خیلی درد میکنه خیلی اذیتم میکنه میشه یه راهنمایی کنید

سلام شما حتما مراجعه کنید به بیمارستان تا سونوگرافی و آزمایشات لازم انجام بشه به احتمال زیاد عفونت ادراری دارید

با سلام ببخشید من کمتر از ۱۲ ساعت پیش با همسرم رابطه بدون دخول داشتم و با توجه به اینکه در دوره تخمک گذاری هستم میخواستم بپرسم چه قرصی با چه دوزی مصرف کنم؟
البته مایع منی همسرم با واژن تماس نداشت ولی با توجه به اینکه پیشاب هم ممکنه حاوی اسپرم باشه برای بارداری خیلی نگرانم چون مایع پیشاب کاملا با واژن تماس داشت

سلام عزیزم
پیشاب اگر در رابطه دخولی نبوده و
و تعداد خیلی کم اسپرم آن در معرض هوا قدرت باروری را از دست میدهد و مایع منی که نداشتید.نگران نباشید مشکلی نیست

سلام دچار دچار قارچ واژن شدم باید چیکار کنم ۱۹ سال دارم و متاهلم.خیلی میترسم سه بسته قرص بینافین مصرف کردم و یک کرم واژه ولی هنوز خوب نشدم

سلام برای درمان عفونت قارچی باید از پماد واژینال کلوتریمازول استفاده کنید و کپسولی به اسم فلوکونازول با روش مصرف خاص برای اطلاعات بیشتر میتونید تماس بگیرید تا راهنمایی لازم صورت بگیره

سلام من به اندازه دوسانت انگشتموداخل واژن کردم بعد که رفتم دستشویی چند ساعت بعد یکم خون ازم ریخت ایا بکارتمو از دست دادم واژنم دوسوراخ داره ب نظر تیغه ای من تو یک سو راخ انگشت کردم لطفا زود جواب بدید روستام امکان دکتر ندارم

سلام دوست عزیز
البته سوراخ پرده بکارت در افراد مختلف متفاوت است و اندازه آن فرق میکند و باید با معاینه تشخیص داد و چون کمی خون داشته اید و خونریزی پرده بکارت هم کم هست احتمال دارد دچار خراش شده باشید و خراش ها گاهی
به مرور ترمیم میشود ولی آسیب و پارگی ترمیم نمیشود.برای اطمینان به پزشک مراجعه کنید

سلام من فکر کنم هفته ۴ و یا ۵ بارداری هستم و لک بینی دارم دلیلش چی میتونه باشه؟؟خیلی نگرانمممم

سلام لکه بینی ابتدای بارداری هم به علت آندومتری که خوب ضخامت ندارد و لانه گزینی هم میتواند باشد .با استراحت و مصرف شیاف پروژسترون با تجویز پزشک خیلی از موارد برطرف میشود

سلام من دقیق ۱ هفته پیش بعد از نزدیکی حس کردم منی همسرم تو واژنم ریخته شده، بخاطر همین سریعا ۳ یا ۴ ساعت بعدش از قرص اورژانسی استفاده کردم، به دلیل نداشتن اطلاعات کافی تو این زمینه، دقیق ۴ روز بعد از مصرف قرص اورژانسی، به تجویز دکتر برای رفع کیستی که داشتم قرص ال دی مصرف کردم. الان۳ روز از مصرف ال دی گذشته و من تازه متوجه شدم که نباید ال دی میخوردم تاپریود شم، حالانصفه شبه و من نمیدونم باید چکار کنم، احتمال حاملگی هست؟باید مصرف ال دی رو قطع کنم؟ یا یه مرتبه دیگه از قرص اورژانسی استفاده کنم؟

سلام خوردن قرص اورژانسی به موقع بوده و نیز خوردن قرص ال دی هیچ مشکلی با اورژانسی ندارد
خوردن ال دی رو برای کیست ادامه دهید و بعد قطع قرص پرید میشوید و مشکلی ایجاد نمیشود

سلام من بانامزدم پنج روز بعدازتموم شدن پریودیم رابطه داشتم ازپشت واب منی فک کنم یکم بیرون ریخت روی واژن نمیدونم رفت یان ولی سریع رفتم دسشویی خودمو شستم میخام بدونم احتمال حاملگی وجودداره من خیلی نگرانم

سلام رابطه ى شما بايد بيشتر بررسى بشه بستگى داره روز چندم سيكلتون باشه چون حتى با رابطه آنال نيز ريسك حاملگى وجود داره.

ببخشيد من يه ماه پيش رابطه بدون دخول داشتم احساس مي كنم يكم از مني روي واژنم ريخت ولي بعد سريعا خودمو شستم و همون روز دوتا اورژانسي خوردم الان واقعا استرس داره منو ميكشه حامله نباشم چيكار كنم

سلام با توجه به اینکه مایع منی روی واژن ریخته و شما قرص اورژانسی استفاده کرده اید و زمان آن هم به موقع بوده نگران نباشید امکان بارداری خیلی کم هست.

ینی ۱۲ ساعت بعدش دیگه دارویی نخوردی؟

من هفته هشتم بارداری هستم و کمی زیر شکمم درد میکنه، آیا این نگان کننده س؟

سلام خير نگران كننده نيستش معمولا هفته هاى اول حاملگى علائمى مثل پريودى واسه خانم ايجاد ميشه كه بهش ميگن براكسون هيكس ممكنه حتى لكه بينى و … به وجود بياد منتها اگر علائمى مثل درد شديد و خونريزى و سرگيجه سراغتون اومد حتما به سونو اورژانسى مراجعه بشه

سلام من تقریبا یک هفته قبل با شوهرم نزدیکی داشتم الانم که وقت پریودم هست پریود نشدم و بدنم خیلی درد میکنه مشکل از چی میتونه باشه؟

سلام شما میتونید از بیبی چک استفاده کنید برای اطمینان از بارداری اگه رابطتون مشکوک بوده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

درباره ما

تماس با ما

درخواست مشاوره

ارتباط تلفنی با مشاوران و متخصصان مااز طریق این دو شماره۰۲۱-۶۶۰۸۱۲۰۰۰۹۲۲۱۱۰۱۸۹۲

مشاوره تلفنی مامایی تهران
مشاوره تلفنی مامایی تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *