مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

 
helpkade
مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی
مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

پیچیده بودن قوانین مالیاتی باعث سردرگمی مودیان عزیز شده و آنها را در حل مشکلات مالیاتی بسیار درگیر کرده است. انجام امور مالیاتی بدون آگاهی از علم مالیات می تواند برایتان بسیار دردسر ساز شود. شما حتما باید از افرادی که تخصص این کار را دارند کمک بگیرید ، مالیات یک علم نهفته با قوانین ، ماده و تبصره های بسیاری است که حتما نیاز به یک مشاور مالیاتی متخصص دارید.

مشاوره مالیاتی اورژانسی : 09104543500

کانون مشاوران مالیاتی تهران یکی از مراکز تخصصی در کشور می باشد که با همکاری کارمندان بازنشسته اداره مالیات کشور جهت ارائه مشاوره مالیاتی و انجام کلیه خدمات مالیاتی در سال 91 تاسیس گردیده است که دارای 20 نمایندگی فعال در کل کشور را دارد، در ادامه با خدمات مشاوره مالیاتی در تهران آشنا شوید.

مشاهده ویدئو مشاوره مالیاتی 

مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

شما به عنوان فرد یا موسسه فعال در زمینه املاک، باید با قوانین مالیات بر اجاره املاک، نقل و انتقال، سرقفلی و بساز و بفروش، نرخ 131 قدیم و جدید، ثبت اظهارنامه الکترونیکی، کاهش جرائم مالیات و… آشنا باشید.

در این قسمت مشاوران ما مشاوره کاملی در مورد قوانین و مقررات مربوط به شما ارائه می دهند. همان طور که می دانید قوانین مالیات بر ارث و مالیات مربوط به آن، قوانین مهم و پیچیده ای است که نیاز به بررسی تخصصی دارد.

اطلاع از قوانین در زمینه مالیات بر ارزش افزوده، بسیار می تواند به نفع شما باشد. کارشناسان ما با ارائه مشاوره کامل و تخصصی و بررسی شرایط شما، خیالتان را از این بابت راحت خواهند کرد.

مالیات بر مشاغل مالیاتی است که به صورت مستقیم از درآمد اشخاص حقیقی دریافت می شود. مشاوران ما شما را با قوانین متعدد در زمینه این نوع مالیات آشنا می کنند. می توانید با آگاهی کامل در این زمینه تصمیم بگیرید.

مالیات حقوق و دستمزد، در مورد افرادی اعمال می شود که حقوق دریافت می کنند . این که این قوانین برای شما چگونه است بستگی به حقوق دریافتی و شرایط کاری تان دارد. مشاوران ما اطلاعات کاملی در این زمینه در اختیارتان می گذارند.

این نوع مالیات برای مواردی مثل درآمدهای بلاعوض یا حاصل از جوایز و… است که از اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت می شود. قوانین متعددی در این زمینه وجود دارد که نیاز به بررسی های دقیق دارد.

مشاور مالیاتی یک فرد متخصص ، تحصیل کرده و مجرب در دو حوزه‌ مجزا از همیعنی حوزه های مالی و حسابداری است که علاوه بر تسلط بر استاندارهای بین المللی حسابداری و دانش و تجربه در بخش حسابرسی ، تسلط کافی به حقوق و قوانین ، خصوصا قانون مالیاتهای مستقیم و بخشنامه ها و آیین نامه های اجرایی مربوط به آنرا داشته و تجربه کار عملی در پرونده‌های مالیاتی موجود در سازمان امور مالیاتی کشور در مراجع قضایی را نیز در سابقه شغلی خود دارا میباشد.

بنا براین اگر به دنبال یک مشاور مالیات با تجربه و متخصص به منظور مشاوره مالیات هستید ، کانون مشاوران مالیاتی تهران با بهره گیری از مشاورین برجسته و مجرب خود به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان است.در ادامه با ما همراه باشید تا با وظایف یک مشاور امور مالیاتی و نحوه انجام مشاوره مالیاتی بیشتر آشنا شوید.

با ارائه انواع مشاوره های لازم در کنار شما هستیم . هر آن چه لازم است بدانید، از قبل برایتان در نظر گرفته ایم. دیگر مشاوره های ما در این کانون از این قبیل است:

انواع مشاوره مالیاتی در کانون مشاوران تهران

در این مشاوره ابتدا گزارشات و اطلاعات مربوط به وضعیت جاری مودی مطالعه شده و در صورتی که نیاز به بررسی و تحلیل حضوری باشد مشاوران ما در شرکت یا محل مورد نظر حاضر شده و بعد از دریافت اطلاعات لازم و کافی، تا پایان مراحل اجرای تکالیف مالی، مالیاتی و قانونی با شما همراه می شوند. نکته مهم این است که مشاوره همیار در پکیج پشتیبانی سالیانه می باشد و صفر تا صد مراحل مالیاتی شما توسط وکلا و مشاوران مالیاتی این مجموعه انجام خواهد گرفت.

شما می توانید با مشاوره مقطعی در یک دوره زمانی مشخص تمام مشاوره های مربوط به کسب و کارتان را دریافت کنید. مشاوره مقطعی بدین صورت می باشد ک به شما در یک دوره زمانی مشخص تمام مشاوره های مربوط به کسب وکار ارائه داده می شود.

اگر شما با تمام مراحل مالیاتی کسب و کار خود آشنا یا حسابدار یک مجموعه هستید اما تنها در موارد خاصی سوال و مشکل دارید ، در این صورت می توانید از مشاوره موردی بهره بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

مشاور مالیات به فردی آموزش دیده در امور قضایی و مالی (حسابداری) گفته می‌شود که دارای شناخت عمیق از قوانین مالیاتی می ‌باشد. نتیجه همفکری با یک مشاور مالیات اغلب به حداقل رساندن میزان مالیات در چارچوب قوانین می‌ باشد که به آن مشاوره مالیاتی می گویند.

مهارت های مشاوران مالی “کانون مشاوران ارشد مالیاتی” عبارتند از:

• اطلاعات و دانش حقوقی کافی ، به منظور حل و فصل همه مطالبات شرکت• مسلط به امور مالی – حسابداری – بیمه ای و قضایی ، در ارائه بهترین راهکار برای راه اندازی و مدیدیت یک فعالیت اقتصادی• مسلط به قوانین حقوقی و قضایی مرتبط با نوع شغلی که در آن به مشاوره میپردازد.• روابط عمومی بالا ، به منظورمذاکره با صاحبان تصمیم درشرکتها ودرادارات دولتی مخاطب کارفرما

وظایف عمده و اصلی یک مشاور مالیاتی : 

• مطالعه ، بررسی و تهیه صورتها و گزارشات مالی از منظر حقوقی و استاندار های حسابداری• مطالعه شرایط مالی موجود شرکت و ارائه مسیر برای خروج از مشکلات• نظارت بر فعالبت کارکنان بخش مالی که تهیه گزارشات مالی بر عهده آنهاست• کمک به مدیران مالی شرکت ها به منظور اتخاذ تصمیمات درست• مشاوره دقیق به مدیران ارشد شرکت در زمینه افزایش سود وبازده کار• حمایت و کمک به حفظ مسیر مالی صحیح شرکت• ارائه روشهای درست در انجام تکالیف مالیاتی• معرفی روشهای مطالبه حق در موارد اختلاف با ادارات مالیاتی

شرکتها زمانی از واحد حسابداری خود ضربه میخورند که انتخاب مناسبی در این خصوص نداشتند و متاسفانه گاهی اصلا حسابدار استخدام نمی کنند یا از افرادی که علم حسابداری مالیاتی ندارند استفاده میکنند .اگر واحد حسابداری شناخت کافی از تکالیف مالیاتی و مخاطرات ناشی از آن را نداشته باشد مشکلاتی از قبیل مشکلات زیر برای شما پیش می آید :

جریمه های مالیاتی که در سنوات اخیر ،به دلیل مشکلاتی مالی دولت، از بخشودگی چشمگیری بهره مند نمی شوند

علی الراس شدن مالیاتگذشتن تاریخ اعتراض و و سایر حوقوق مالیاتیارائه اطلاعات نا بجا به در پرونده مالیاتیعدم انجام تکالیف مالیاتی ( اعم از گزارشات فصلی – ارزش افزوده – لیست مالیات حقوق- ارسال مالیاتهای تکلیفی و . . .پس انتخاب یک مشاور مالیاتی مناسب یا مشاوره مالیاتی با افراد متخصص و مجرب در ابتدای فعالیت مجموعه شما یا در زمان بروز مشکلات مالیاتی ، می تواند از بسیاری از ناهماهنگی ها و ضرر و زیان های جبران ناپذیری جلوگیری کند. شما می توانید سوالات مالیاتی خود را در انتهای همین مطلب برای ما ارسال نماید و پاسخ آن را در کمتر از 24 ساعت دریافت کنید.

چه مقدار بايد برای مشاوره مالياتی هزينه کنم ؟

تعرفه خدمات مالی و مالیاتی با توجه به شرایط مختلف و نوع شرکت و حجم فعالیت محاسبه می شود. برای محاسبه تعرفه خدمات مالی و مالیاتی باید به دو نکته مهم توجه کرد تا بتوان بعد از پاسخ دادن به سوالات و برآورد نیازهای شما ، میزان تعرفه خدمات مالی و مالیاتی را محاسبه کرد.

مشاوران “کانون مشاوران ارشد مالیاتی” ابتدا لیست خدمات حسابداری و خدمات مالیاتی مورد نیاز شما را تهیه و با توجه به حجم فعالیت و نوع شرکت و خدمات مورد نیاز شما ، برآورد هزینه میکنند. برای مثال وقتی گردش مالی بالا یا الزامات قانونی و حتی تصویب هیئت مدیره وجود ندارد ، نیازی به حسابرسی صورت های مالی نیست. با توجه به نوع شرکت و حجم فعالیت شما ، نوع خدمات مورد نیاز شما مشخص می شود. 

نحوه عملکرد سیستم مالیاتی آلمان چگونه است؟

اکید این موضوع بر این است که هر مشاور، با توجه به کیفیت و اعتبار کارشناسان مستقر در آن موسسه ، تعرفه خدمات مالی و مالیاتی متفاوتی دارد. برای مثال شرکت های حسابداری با گرید الف مسلما هزینه بالایی دارند. اما پرداخت هزینه بالا صرفا به این معنا نیست که کیفیت مطلوبی را دریافت می کنید.

پس از موسساتی مانند “کانون مشاوران ارشد مالیاتی” استفاده کنید که هزینه کمتر اما کیفیت مطلوبی را به شما ارائه می دهند. با توجه به توضیحات داده شده می توانید تعرفه خدمات مالی و مالیاتی خود را از کارشناسان و مشاوران “کانون مشاوران ارشد مالیاتی” بخواهید و از دو روش جهت سطح کیفیت پاسخگویی و ارائه مشاوره مالیاتی رایگان بهرمند شوید.

سلام وقت بخیر
من می خواستم یه شرکت تاسیس کنم جهت فروش فاکتور رسمی لطفا مشاوره فرمایید
ممنون میشم

سلام نوع فعالیتتون چیست و دلیل ثبت شرکت شما چیست ؟ آیا با جای خاصی میخواهید قرار داد ببندید …سوالات رو پاسخ بدید به دلیل اینکه وظایف مالیات اشخاص حقوقی بیشتر از اشخاص حقیقی هست

سلام وقت بخیر من در سایت مالیات حقوق که رد میکنم همه مراحل هم درست پیش میرم ولی بهد از تایید نهایی وارسال لیست در خلاصه لیست جمع حقوق ومزایای ماهانه ماه جاری ودر قسمت عیدی وپاداش ماه جاری عدد صفر است اشکال از کجاست

سلام و وقت بخیر
طبق سوالی که پرسیدید فک میکنم در قسمت خلاصه لیست باید اطلاعات دستی وارد بشه بعد دکمه ثبت رو بزنید در واقع (باید مبالغ و تعداد پرسنل و نحوه پرداخت دستی وارد بشه بعد لیست رو تایید کنید و کد رهگیری بگیرید)
چنانچه پاسخ سوال درست یا غلط بود مجددا درخواست خود را با دقت برای ما ارسال نماییدمشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

در خلاصه لیست فقط تعداد پرسنل و نحوه پرداخت واطلاعات لیست رو میشه دستی وارد کرد ولی جمع کل حقوق و مزایای همه پرسنل رو نمیشه دستی وارد کرد بعد رد کردن خودش محاسبه میکنه ودر لیست میشینه مشکل من اینه که تو لیست تیک ارسال لیست و محاسبه لیست زده شده ولی تو خلاصه جمع حقوق و دستمزد ستون ماه جاری صفر است و لی درجزییات لیست اسامی کل پرسنل هست

لطفا جهت پاسخ دقیق تر مشکل پیش آمده سوال خود را برای ایمیل کانون به صورت اسکرین شات ارسال نمیایید با تشکر

درخواست مشاوره

این به ما کمک می کند تا از هرزنامه ها جلوگیری کنیم، از شما متشکرم

اطلاعات

دسترسی سریع

خدمات اصلی

کانون مشاوران مالیاتی تهران 

مشاوران مالیاتی تهران متشکل از کارمندان بازنشسته سازمان اداره مالیات کشور گرد هم جمع شده اند و با ارائه و راهکارهای قانونی و متناسب با پرونده مالیاتی شما می توانند مسائل پیچیده مالیاتی شما را حل و فصل نمایند. این مجموعه با دارا بودن وکلای خبره مالیاتی می تواند وکالت مالیاتی شما را بر عهده بگیرد در صورتی که در مورد مشکل به وجود آمده مالیاتی خود سوالی دارید از طریق تلفن های تماس ثبت شده در سایت با کانون تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نماید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کانون مشاوران مالیاتی تهران می باشد

طراحی سایت و سئو سایت: webayandeh

نشانی مقصد را وارد نمایید

یا پیوند به محتوای موجود

ارائه مشاوره مالیاتی تخصصی رایگان با توجه به قوانین مالیاتی جدید می تواند کمک  قابل ملاحظه ای به اشخاص حقیقی و حقوقی در جهت جلوگیری از تضییع حق و حقوق انها  نماید . خدمات مرکز مشاوره مالیاتی در راستاری کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص پرداخت مالیات عادلانه و موسسه ما بصورت قانونی مالیات شما را کم و معقول میکند |||| وکیل مالیاتی تخصصی – سوال مالیاتی -مشاور مالیات – مشاوره مالیاتی تلفنی – وکیل مالیات – اظهار نامه مالیات – مالیات تخصصی -مشاوره مالیاتی تلفنی مشاوره حسابداری آنلاین

تلفن :          09128692314

                   02166931417

مرکز مشاوره مالیاتی شرکت آریا حساب آترینا دارای سابقه درخشان ۳۰ ساله در ارائه خدمات مشاوره به طور تخصصی می باشد . بخشی از خدمات قابل ارائه توسط این مرکز به شرح زیر می باشد :

• ارائه مشاوره تخصصی در کلیه زمینه های مالیاتی و مالی و ارائه راهکارهای کاربردی مالیاتی• ارائه مشاوره تلفنی و حضوری در رابطه با معافیتهای مالیاتی• ارائه مشاوره تخصصی به شرکتهای خارجی و شعب شرکتهای خارجی در ایران• ارائه مشاوره تخصصی در رابطه با پرونده های مالیاتی اشخاص و تعیین تکلیف آن• ارائه مشاوره تلفنی و حضوری در رابطه با مالیات بر ارزش افزوده در ایرانمشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

وکیل مالیاتی تهران – سوال مالیاتی -مشاور مالیات – مشاوره مالیاتی تلفنی – وکیل مالیات – اظهار نامه مالیات – مالیات تخصصی -مشاوره مالیاتی تلفنی

تلفن :          09128692314

                   02166931417

مرکز مشاوره مالیاتی تلفنی با بهره گیری از برترین متخصصان با سابقه درخشان امر مالیات به کلیه اشخاص در زمینه تنظیم لوایح مالیاتی و حضور در مراجع حل اختلاف یاری می رساند .لازم به ذکر است دفاع از حقوق مودیان با استفاده از خدمات افراد متخصص و صاحب نظر صورت می پذیرد و شامل کلیه مراحل زیر خواهد بود :• پی گیری امور مالیاتی اشخاص نزد سازمان امور مالیاتی کل کشور• حضور و دفاع از حقوق اشخاص در هیئت های حل اختلاف مالیاتی• پیگیری و دفاع از حقوق اشخاص نزد شورای عالی مالیاتی• پیگیری و دفاع حرفه ای از حقوق اشخاص در هیئت ماده ۲۵۱ مکرر• پیگیری و دفاع از حقوق اشخاص در دیوان عدالت مالیاتی

ما با ۳۰ سال سابقه اماده جوابگویی با تمام وجود به سوال مالیاتی شما میباشد

مرکز مشاوران مالیاتی آریا حساب آترینا با توجه به نیاز مودیان حسابرسی مالیاتی در خصوص تنظیم صحیح و اصولی اظهارنامه های مالیاتی و رعایت کلیه موازین قانونی خدمات خود را در زمینه های زیر ارائه می نماید :

تلفن شرکت :          09128692314

                   02166931417

مشاور مالیات به چه کسی گفته میشود ؟ به فردی آموزش دیده در امور قضایی و حسابرسی و مالی (حسابداری) گفته می‌شود که دارای تجربه بسیار بالا و شناخت عمیق از قوانین مالیاتی می ‌باشد. نتیجه همفکری با یک مشاور مالیات اغلب به حداقل رساندن میزان مالیات در چارچوب قوانین می‌ باشد که به آن مشاوره مالیاتی می گویند.

چه مقدار باید برای انجام مشاوره مالیاتی باید هزینه کنم ؟

تعرفه خدمات مالی و مالیاتی و مشاوره مالیاتی حسابداری آریا حساب آترینا با توجه به شرایط مختلف و نوع شرکت و حجم فعالیت و میزان گردش مالی محاسبه می شود. برای محاسبه تعرفه خدمات مالی و مالیاتی باید به دو نکته مهم توجه کرد تا بتوان بعد از پاسخ دادن به سوالات و برآورد نیازهای شما ، میزان تعرفه خدمات مالی و مالیاتی را محاسبه کرد.

مشاوران مالیاتی ابتدا لیست خدمات حسابداری و خدمات مالیاتی مورد نیاز شما را تهیه و با توجه به حجم فعالیت و نوع شرکت و خدمات مورد نیاز شما ، برآورد هزینه میکنند. برای مثال وقتی گردش مالی بالا یا الزامات قانونی و حتی تصویب هیئت مدیره وجود نداشته باشد ، نیازی به حسابرسی صورت های مالی و مالیاتی نیست. با توجه به نوع شرکت و حجم فعالیت شما ، نوع خدمات مورد نیاز شما تعیین می شود. 

نحوه عملکرد سیستم مالیاتی آلمان به چه صورت است؟

تاکید این موضوع بر این است که هر مشاور، با توجه به کیفیت و اعتبار کارشناسان مستقر در آن موسسه ، تعرفه خدمات مالی و مالیاتی متفاوتی دارد. برای مثال شرکت های حسابداری با گرید الف مسلما هزینه بالایی دارند. اما پرداخت هزینه بالا صرفا به این معنا نیست که کیفیت مطلوبی را دریافت می کنید.

پس از موسساتی مانند “آریا حساب آترینا” استفاده کنید که هزینه کمتر اما کیفیت مطلوبی را به شما ارائه می دهند. با توجه به توضیحات داده شده می توانید تعرفه خدمات مالی و مالیاتی خود را از کارشناسان و مشاوران “کانون مشاوران ارشد مالیاتی” بخواهید و از دو روش جهت سطح کیفیت پاسخگویی و ارائه مشاوره مالیاتی رایگان تلفنی بهرمند شوید.

تماس با شماره موبایل پشتیبانی آریا حساب آترینا مشاوره مالیاتی تلفنی یا همان مشاوره مالیاتی رایگان دریافت کنید.

شرکت ها و حسابداران قبل از شروع فرایند مالی برای اینکه بدانند واحد تجاریشان مشمول چه نوع مالیاتی هستند. رسیدگی شان به چه نحوی انجام می شود. به چه صورت می توانند از جرائم و مالیات سنگین شان که ممکن است متحمل آن شوند، مشاوره مالیاتی (مشاوره مالیاتی رایگان) کمک میگیرند.تا از پرداخت مالیات سنگین خود را نجات دهند

با نکات ریز مالیاتی در بخش های تحریر دفاتر قانونی ، جمع کردن اسناد حسابداری و صورت معاملات فصلی و ارزش افزوده و … آشنا می شوند.این امر باعث می شود که بتوانند سیستم مالی خود را بگونه ای کدینگ کنند که به راحتی این مشائل را حل و فصل نمایند.

برخی شرکت ها و موسسات پس از رسیدگی و مشاهده مبلغ مالیات مطالبه شده ،  مسلما شوکه خواهند شد. به همین منظور نیازمند مشاوره مالیاتی پس از دریافت برگ تشخیص می باشند تا بتوانند در هیئت های حل اختلاف مالیاتی نسبت به رای صادر شده دفاع نمایند و مالیات مورد انتظار خود را پرداخت نمایند و از پرداخت مالیات زیاد اجتناب کنند که تیم ما می تواند به صورت قانونی مالیات را کم کند.

اما همیشه این موضوع را مطرح میکنیم پیشگیری بهتر از درمان است پس معقولانه هست که قبل از اینکه مشمول جرایم مالیاتی شویم و مالیات های زیادی پرداخت کنیم بهتر است که خدمات مالی و مالیاتی صحیحی انجام دهیم ، در موعد مقرر تکالیف مالیاتی شرکت خود را انجام دهیم.

هم اکنون میتوانید با یک تماس تلفنی نسبت به پرسیدن سوال مالیاتی اقدام کنید

اگر تا به حال کسب‌وکاری را راه‌اندازی و یا مدیریت کرده باشید، حتماً با معقوله مالیات آشنایی کامل دارید و اگر برای پرداخت مالیات دچار مشکل شده باشید، حتماً واژه‌هایی مانند مشاوره مالیاتی، وکیل مالیاتی، مشاوره دارایی و … به گوشتان خورده است. شاید گاهی تصمیم گرفته باشید که از یکی از شرکت‌های مشاوره مالیاتی و یا از یک موسسه مشاوره مالیاتی کمک بگیرید. حتی شاید تلفن خود را برداشته باشید و با یک مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان در تهران هم صحبت کرده باشید. اگر همه تجارب بالا را از سر گذرانده باشید و همچنان یک وکیل مالیاتی را به خدمت نگرفته‌اید، حتما برایتان این سؤال پیش‌آمده است که چرا نیاز به مشاوره مالیاتی داریم؟

استفاده از یک مشاور مالیاتی با تجربه و حرفه ای تنها راهی است که می‌تواند کسب‌وکار شمارا از پرداخت مالیات بیهوده نجات دهد و رها سازد و هزینه های مازاد را حذف کنید. با بهره‌مندی از مشاوره مالیاتی حرفه ای ، اسناد، قراردادها و صورت‌های مالی کسب‌وکار شما …

آریا حساب آترینا مجری طرح پشتیبانی سالیانه مالیاتی تهیه و ارسال اظهارنامه تخصصی عملکرد و ارزش افزوده و صورت معاملات فصلی، در این خصوص خدمات مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان بوده و با شعار خدمات حرفه ای و صادقانه به مودیان گرامی، ارائه خدمت می نماییم.در این خصوص آریا حساب آترینا این امکان را فراهم آورده است تا با مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان به سوالات شما مودیان محترم بهترین و حرفه ای ترین مشاوره مالیاتی تلفنی و حضوری را با بالغ بر ۳۰ سال سابقه ارائه نماییم.

به همین جهت به تمامی شرکت ها و موسسات توصیه می شود که قبل از شروع تجارت خود سیستم مالی و مالیاتی خود را به صورت اصولی ایجاد کنند و بهبود ببخشند تا از مشکلاتی که ممکن است حال و آینده با آن مواجه شوند ، جلوگیری کنند.به همین منظور شرکت حسابداری آریا حساب آترینا مشاوره مالیاتی رایگان و مشاوره حسابداری به صورت تلفنی و تلگرامی و واتس آپی به شرکت ها و موسسات ارائه می دهد.

مشاوره تخصصی مالیات بر مشاغل در مجموعه آریا حساب آترینا

موسسه حسابداری و حسابرسی آریا حساب آترینا : مالیات بر مشاغل مالیاتی است که به صورت مستقیم از درآمد ناشی از اشخاص حقیقی دریافت می شود. مشاوران شرکت حسابرسی ما شما را با قوانین متعدد در زمینه این نوع مالیات آشنا و آگاه می کنند. می توانید با آگاهی کامل در این زمینه بهترین تصمیم بگیرید.

همچنین اگر سوال مالیاتی دارید یا به وکیل مالیاتی نیاز دارید میتوانید همین اکنون با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید و از تجربه ۳۰ ساله و تخصص مشاوران ما استفاده کنید

در این خصوص آریا حساب آترینا این امکان را فراهم آورده است تا با مشاوره مالیاتی تلفنی به سوالات شما مستندترین و مستدل ترین شکل پاسخ را ارائه نمایید و بهترین راهکار را ارائه دهد و تمام تلاش خود را بر اساس تجربه خویش انجام میدهد تا معقول ترین مالیات را برای شما رقم بزند

بسیاری از مودیان مالیاتی آشنایی مناسبی با سیستم مالیاتی کشور داشته و می توانند به تنهایی در زمینه پرداخت مالیات کسب و کار خود اقدام کنند اما گاهی در برخی موارد نیاز به راهنمایی و مشاوره دارند که در این خصوص نیز الو مالیات نسبت به ارائه مشاوره دوره ای به این دسته از مودیان مالیاتی اقدام نموده است.

در زیر انواع مشاوره موردی که توسط کارشناسان آریا حساب آترینا ارائه می شود آمده است ، شما می توانید در صورت نیاز در رابطه با هر یک از این موارد با تیم آریا حساب آترینا تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره موردی در این زمینه ها از این تیم زبده و با تجربه و کاربلد کمک بگیرید.

بهترین تدابیر را به کار ببرد. وکیل مالیاتی به بیشتر کسب و کارها برای توانایی راه اندازی و شروع، پیشنهاد جذب سرمایه گذار را می دهد.

مشاور با شناخت کاملی از قوانین و سرمایه گذاران و دادن ایده های تجاری تخصصی و مدونی اقدام به جذب بهترین سرمایه گذار و بیشترین میزان کاهش مالیات قانونی می پردازند.

در این نوع از مشاوره، کارشناسان الومالیات در یک بازه زمانی خاص نسبت به ارائه مشاوره های لازمه به مدیران کسب و کار ها اقدام میکنند.

با توجه به نیاز روز افزون اینگونه مدیران و صاحبان مشاغل به وجود تیمی خبره در زمینه مالیات و ارائه مشاوره مالیاتی به آنها تیم حسابداری حسابرسی آریا حساب اترینا با فراهم آوردن بستری مناسب و گرداوری جمعی از مختصصین حوزه مالیات در تلاش است تا با ارائه هر چه بیشتر و بهتر مشاوره مورد نیاز به مدیران کسب و کار ها آنها را در پرداخت مالیات منصفانه یاری دهد. مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

صاحبان مشاغل، افراد حقوقی و افراد حقیقی در موعدهای مقرر باید اظهارنامه مالیاتی خود را تقدیم اداره امور مالیاتی کل کشور کنند. این اظهارنامه‌ها پس از بررسی توسط مأمورین ممیز اداره امور مالیاتی ممکن است تائید یا اینکه رد شود. اگر تائید شود، فرد بر اساس آنچه اقرار کرده است مالیات خود را پرداخت خواهند کرد

مشاوران مالی آریا با ربع قرن تجربه

انجام کلیه مشاوره مالی و مالیاتی و بیمه
تحریر دفاتر قانونی و اظهار نامه مالیاتی
تشکیل پرونده و کد اقتصادی مالیات و ارزش افزوده
رعایت ماده 169 معاملات فصلی و اعزام نیرو
ثبت شرکت تغییرات برند و کارت بازرگانی
تلفن :66931417
همراه :09128692314

شرکت مشاوره مالیاتی و حسابداری بهراد

مشاوره مالیاتی,خدمات نرم افزار حسابداری ,خدمات اظهارنامه مالیاتی,تلفن شرکت مشاوره مالیاتی تهران

در این مطلب یعنی مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان شماره تلفن شرکت بهراد با کارشناسی اقای مهرابادی قرار داده میشود

Tax consultancy services

شماره تماس

مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

02188874842

09121823943

مشاوره رایگان-اقای مهرابادی

خدمات مشاوره و حسابداری در تهران

اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید دریافت مشاوره مالیاتی تلفنی

02188874842

09121823943

برخی سوالت مهم مالیاتی شما

همانطور که همواره گفته می شود مالیات بر درآمد می باشد و شرکتهایی که فاقد درآمد

هستند می بایست اظهارنامه عملکرد سفید ارسال نمایند و طبیعتا مالیاتی برای این دسته

از شرکت ها وجود نخواهد داشت .

پس از ارسال اظهارنامه عملکرد سالانه و مشخص شدن سود خالص شرکت ،حدود یک

بیستم از کل سود سالانه با توجه به نظر سرممیزی مالیات قابل پرداخت خواهد بود.

 

مالیات تکلیفی مربوط به قراردادهای شرکت می باشد و شرکتی که در طرفین قرارداد طرفه

پرداخت کننده مبلغ قرارداد می باشد می بایست 3 درصد از کل مبلغ قرارداد را از طرف مقابل

کسر کرده و به دارایی پرداخت نماید .

ذکر موارد فوق تا حدودی به روشن نمودن بحث مالیات شرکت ها کمک می نماید و ترس از به ثبت رساندن شرکت ها به دلیل مباحث مالیاتی را می کاهد . اما آیا نوع شرکت ربطی به میزان مالیات دارد؟ مثلا در کدام یک از شرکت های با مسئولیت محدود و سهامی خاص مالیات کمتر است ؟ در جواب باید گفت همواره مالیات بر درآمد می باشد و ربطی به نوع شرکت ندارد . البته به طور کلی موسسات غیر انتفاعی مانند موسسات خیریه معاف از مالیات هستند و هم چنین تعاونی ها مالیات کمتری نسبت به دیگر شرکت ها پرداخت می نمایند .

در صورت کامل بودن مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده مالیاتی در حوزه مالیاتی مرتبط حدود 3 هفته الی یک ماه مدت زمان مورد نیاز برای صدور کد اقتصادی می باشد ،البته این مدت در صورتی است که بازدید از محل دفتر شرکت صورت نگیرد .

پاسخ1- طبق ماده 134 قانون مالیاتهای مستقیم اصلاحی 1394 درآمد باشگاهها و موسسات ورزشی دارای مجوز از سازمان تربیت بدنی حاصل از فعالیت های منحصرا ورزشی از پرداخت مالیات به شرط و تسلیم اظهارنامه مالیاتی و رعایت سایر تکالیف مندرج در تبصره 1 ماده 146 ق.م.م معاف می باشد.

پاسخ2- با توجه به اینکه فعالیت معادن براساس مجوز دریافتی از سازمان صنایع و معادن بوده و در زمان خرید و فروش مجوز سود حاصل از دریافتی از مجوز مدنظر قرار میگیرد، لذا منظور انتقال حق استفاده از معدن مورد معامله می باشد و جزو قوانین املاک نمی باشد . (حق الامتیاز معدن قابل نقل و انتقال است . )

پاسخ3- طبق ماده 18 و 19 قانون مالیات بر ارزش افزوده مودیان ( شامل اشخاص حقیقی و حقوقی فراخوان شده مراحل یک تا هفت نظام مالیات بر ارزش افزوده ) مکلفند در قبال عرضه کالا ویا خدمت این قانون صورتحسابی با رعایت قانون نظام صنفی به ترتیبی که توسط سازمان امور مالیاتی کشور تعیین و اعلام میشود صادر و مالیات متعلق را در ستون مخصوص درج و وصول نمایند و در صورت استفاده ماشینهای فروش ، نوار ماشین جایگزین صورت حساب خواهد شد. لذا با توجه به فراخوانهای هفت مرحله ای به غیر از اشخاص حقوقی وموسسات ثبت شده ، اشخاص عادی ( حقیقی ) نیز مشمول مالیات ارزش افزوده گردیده اند و این اشخاص نیزمکلف به ثبت نام و مشمول مالیات میباشند.اگر این اشخاص از جمله مودیانی باشند که مکلف به نگهداری دفاتر میباشند ( مانند اشخاص بند الف ماده 95 قانون قبلی ) ثبت واعمال مالیات ارزش افزوده مانند اشخاص حقوقی و موسسات میباشد و اگر مکلف به نگهداری دفاتر نبوده ویا اقدام به نگهداری دفاتر ننمایند با توجه به فاکتورهای خرید ارائه شده و فروش لحاظ شده توسط واحد رسیدگی اقدام به محاسبه مالیات میگردد.

سوال 4- مال الاجاره واقعی یا مشابه به چه صورت مشخص می شود و آیا جدول اجاره مکانهای مختلف برای استانی اعلام شده است ؟

پاسخ4- براساس ماده 54 قانون مالیاتهای مستقیم درآمد اجاره براساس قرارداد اعم از رسمی یا عادی مبنای تشخیص مالیات قرار میگیرد و در مواردی که قرارداد وجود نداشته باشد یا ازا ارائه آن خودداری گردد و یا مبلغ مندرج در آن کمتر از هشتاد درصد (80 %) ارقام مندرج در جدول املاک مشابه تعیین اعلام شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور باشد و نیز در مورد ماده (54 مکرر) این قانون میزان اجاره بهاء براساس جدول اجاره املاک مشابه تعیین خواهد شد و جدول هر ساله به تصویب کمیسیون تقویم املاک براساس ماده 64 ق.م.م می رسد.

سوال 5- چرا افرادی که از کارت بازرگانی افراد دیگر جهت واردات و صادرات استفاده می کنند تحت پیگرد قانونی قرار نمی گیرند ؟

پاسخ5- باعنایت به اینکه طبق بند 7 ماده 274 ق.م.م اجراء از 1/1/95 استفاده از کارت بازرگانی دیگران به منظور فرار مالیاتی جرم محسوب می شود ، لذا در صورت اطلاع از موضوع ف سازمان امور مالیاتی اقدامات مربوطه را انجام می دهد، اما قبل از تاریخ فوق می بایست صاحب اصلی کارت اقدام به طرح دعوی علیه سوء استفاده کننده نزد مراجع قضایی نموده و سازمان امور مالیاتی به عنوان شاکی ثانویه در پرونده ورود پیدا نماید.

سوال 6- چرا از نرم افزارهای معتبرحسابداری به جای دفاتر قانونی استفاده نمی شود ؟

پاسخ 6- با توجه به اینکه در آئین نامه تحریر دفاتر محلی برای استفاده از نرم افزارهای حسابداری پیش بینی نشده است و اداره کل باید در قانون تحریر دفاتر مدنظر قرار گرفته و اصلاح گردد . طی بخشنامه ( 118/94/200-9/12/94 )باتوجه به آیین نامه جدید پس از اصلاحیه در قسمت اخیر بند 1-3 ماده 6 اشاره ای به پیش بینی حذف دفاتر دستی شده است . نرم افزارهای حسابداری مورد قبول آئین نامه تحریر و نگهداری دفاتر است ، لیکن بایستی اطلاعات از دفاتر به نرم افزار منتقل گردد و ثبت خلاصه در دفاتر انجام شود .

سوال 7- اگر اداره امور مالیاتی و کـارکنان آن در حق اربـاب رجوع موجب تخلف شوند چه مـراجعی رسیـدگی می کند ؟

پاسخ 7- براساس ماده 264 و 265 ق.م.م وظیفه رسیدگی و کشف تخلفات و تقصیرات مأموران مالیاتی و همچنین سایر مأموران که طبق این قانون و در امر وصول مالیات دخالت دارند و نیز کسانی که با حفظ سمت وظایف مأموران مزبور را انجام می دهند و تعقیب آنها برعهده دادستانی انتظامی مالیاتی است و همچنین در مراحل بعدی طبق ماده 266 هیأت رسیدگی به تخلفات اداری مرجع رسیدگی می باشد .

سوال 8- اگر اظهارنامه ارزش افزوده براساس فاکتورهای صادره به اداره امور مالیاتی ارسال شودو اطلاعیه دیگری در دسترس اداره مزبور نباشد آیا اداره ارزش افزوده می تواند مبلغ بیش از اظهارنامه تسلیمی منظور نماید ؟

پاسخ 8- با توجه به دستورالعمل های رسیدگی صادره از طرف سازمان امور مالیاتی از جمله دستور العمل شماره 12069 مورخ 18/6/91 علاوه بر مدارک ارائه شده از طرف مودی ( صورتحسابهای فروش) ، قرائن وشواهد دیگری نیز توسط واحد رسیدگی وجود داشته که ملاک اظهار نظر قرار میگیرد ازجمله مراجعه مامورین مالیاتی به محل فعالیت و بازرسی ومشاهده فعالیت مودی ، اخذ اطلاعیه های خرید وفروش از سامانه ماده 169 ق.م.م و پاسخ استعلام واصله سایر اشخاص ثالث مانند ادارات و شرکتهای طرف قرارداد مودی ، بررسی اظهارنامه عملکرد ویا اطلاعیه های موجود در پرونده عملکرد که لحاظ شده و سپس نسبت به تهیه گزارش رسیدگی بر اساس موارد فوق اقدام میگردد و اگر بر اساس موارد فوق مدارکی مبنی بر فروش بیش از ابرازی شرکت به دست آید در گزارش رسیدگی لحاظ میگردد.

02188874842

09121823943

مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

مشاوره رایگان اقای مهرابادی

 

در این گزارش در نظر داریم به بررسی بیشترین و کمترین مبالغ سود برآوردی اعلامی توسط مجموعه های بورسی و نیز متغیرهایی همچون میزان بازدهی و قیمت پایانی آنها طی آخرین روز معاملاتی هفته گذشته بپردازیم.

پرسودترین شرکت ها

براساس گزارش بورس نیوز، شرکت سیمان بهبهان مجموعه ای است که با برآورد سود هشت و 336 ریالی برای سال مالی جاری خود بیشترین مبلغ سود هر سهم را پیش بینی کرده و از این نظر در رتبه اول ایستاده است.

شرکت های پتروشیمی مارون و ارتباطات سیار نیز مجموعه هایی هستند که با برآورد سودی بیش از شش هزار ریال در رتبه بعدی قرار می گیرند.

سود بیش از پنج هزار ریالی پنج شرکت

براساس این گزارش، پنج شرکت فعال بورسی و فرابورسی نیز وجود دارند که سود برآوردی آنها بیش از پنج هزار ریال است، مجموعه هایی همچون کشاورزی و دامپروری مگسال، پتروشیمی زاگرس، گلوکوزان، نفت پاسارگاد و قند لرستان.

سود بالای چهار هزار ریالی در سه صنعت

شرکت های سیمان قائن، پتروشیمی فن آوران و نفت بهران نیز سودی بیش از چهار هزار ریال را برای سال مالی جاری خود برآورد کرده اند، مجموعه هایی که در گروه سیمان، پتروشیمی و روانکارها فعالیت می کنند.

کدام شرکت ها بیش از سه هزار ریال سود دارند؟

شش مجموعه بورسی نیز پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی خود را با برآورد سود بیش از سه هزار ریال ارایه کرده اند.

140 شرکت نیز برای سال مالی جاری خود سود بیش از دو هزار ریالی و 59 شرکت سود بیش از هزار ریالی برآورد کرده اند که از ذکر نام آنها خودداری می کنیم.

سودهای سه رقمی و دو رقمی در اختیار چه شرکت هایی است؟

علاوه بر آن، 167 مجموعه بورسی سود سه رقمی یعنی کمتر از هزار ریال و 15 شرکت نیز سود برآوردی کمتر از 100 ریال را پیش کرده اند.

تک رقمی ها را بشناسید!

براساس اطلاعات موجود، مجموعه های سایپا، تولید محور خودرو، صنایع ریخته گری ایران، پگاه آذربایجان غربی، سایپا شیشه و محورسازان ایران خودرو سود تک رقمی را برای سال مالی خود برآورد کردند.

همانطور که از جدول فوق پیداست اغلب مجموعه های مذکور در حالی سود برآوردی کمتر از 10 ریالی را برآورد کرده اند که میزان بازدهی آنها از ابتدای سال جاری تا چهارشنبه هفته گذشته مثبت بوده است.

مجموعه هایی که زیان برآورد کرده اند!

در پایان این گزارش می افزاید، شش مجموعه نیز زیان را برای سال مالی جاری خود برآورد نموده اند که میزان بازدهی همگی آنها به جز دو سهم “خاور“ و “تمحرکه” منفی بوده است.

موسسه حسابداری و مالیاتی بهراد در نظر دارد به مودیان مالیاتی عزیز مشاوره مالیاتی رایگان دهد تا شامل جریمه یا محاسبه مالیات به صورت الراس نشوند

موسسه حسابداری | شرکت … https://www.auditing-tax.com/get-telephone-tax-advice/ ۱۹ مهر ۱۳۹۶ – مشاوره مالیاتی تلفنی و حضوری برای کاهش مالیات پرداختی به صورت … ما

مفتخریم تا با ارائه رایگان و بهینه خدمات و مشاوره های  – مشاوره مالی بصورت تلفنی (30 دقیقه 500.000 ریال/60 دقیقه 1.000.000 ریال) … شما این صفحه را 2 بار دیدید. آخرین بازدید: 4/28/18 م خصوصی شما را به هر … مشاوره مالیاتی رایگان سایت بستانکار bestankar.com/مش/ مشاوره مالیاتی رایگان شرکت ADA :تیم مشاوره ما با کمک تخصصی رایگان به … دی ۳۰, ۱۳۹۶;

| موسسه حسابداری | شرکت حسابرسی  | . مشاوره مالیاتی تلفنی / از آنجا که خود فروشنده نیز ضمن خرید اولیه چنین مالیاتی را پرداخته ولی مصرف کننده ….. شما می توانید برای مشاوره تلفنی رایگان با ما تماس برقرار و از خدمات

مشاوره ما … مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان – بیدبرگ –  مشاوره مالیاتی تلفنی مرجع مالیات و امور مالی https://www.bidbarg.com/tax/634/مشاوره-مالیاتی-تلفنی-رایگان ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ – سلام. می تونید با کلیک بر روی دکمه طرح سوال در بالای همین صفحه سوال مالیاتی تون رو مطرح کنید تا مشاوره رایگان از کارشناسان مالیات دریافت … مشاوره مالی،رایگان،مالیاتی،مشاور،حسابداری،حسابرسی،آزاد … aryahesab.com/مشاوره-مالی-رایگان/ مشاوره مالی،رایگان،مالیاتی،مشاور،حسابداری، مشاوره مالیاتی تلفنی حسابرسی،آزاد،حضوری،تلفن مشاوره

.شاوره مالیاتی رایگان – سایت بستانکار | · دیدگاهتان را ارسال نمایید · raminadmin … مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان – نیاز روز www.niazerooz.com/keys/مشاوره-مالیاتی-تلفنی-رایگان/بسیار کارامد و بسیار لذت بخش از خدمات مالی و مالیاتی شرکت بهراد استفاده کنید و هیچ هزینه ای پرداخت نکنید به صور کاملا مجانی مشاوره مالیاتی تلفنی دریافت کنید مالیات بسیار مهم است و دادن ان مهمتر پرکردن اظهار نامه فرصت اندکی دارد و کد اقتصادی و گرفتن ان کد کارگاهی بسیار مهم است و باید در اسرع وقت انرا تهیه کرد تا مالیات زیاد و جریمه شامل حال شما نشود البته دولت فرصت مناسبی داده اما برخی شرکت ها ممکن است نصبت به پر کردن اظهار نامه غفلت کنیدپس با  مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان میتوانید سوالات خود را بپرسید ،

 

www.rezajalaly.com/?p=2116

www.tabnak.ir › صفحه نخست › اقتصادي

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ – مشاوره تلفنی رایگان – در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند و… … تشکیل پرونده مالیاتی و دریافت کد اقتصادی اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

براي مشاوره رايگان فقط با شماره همراه تماس بگيريد

09121823943

اقای مهرابادی مشاوره مالیاتی رایگان

 

 

سبد خرید شما خالی است.

سبد خرید شما خالی است.

مشاوره مالیاتی تلفنی آن هم با پاسخگویی متخصصان این حوزه از موارد بسیار نادر می باشد البته که دستیابی به مشاوران زبده و با تجربه در حوزه مالیاتی با توجه به نو ظهور بودن این مقوله در زندگی ایرانیان و اصلاحات بسیار مهم آن در تیر سال ۱۳۹۴ منجر به این امر گردیده است تا بسیاری از مؤدیان مالیاتی نسبت به تکالیف مالیاتی خود دچار سردرگمی گردند.

این امر مستلزم ارتقاء دانش و پاسخ های دقیق و مستدل به سؤالات می باشد.

در این خصوص آقای مالیات این امکان را فراهم آورده است تا با مشاوره مالیاتی تلفنی به سؤالات شما مستندترین و مستدل ترین شکل پاسخ را ارائه نمایید.مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

فرشید رستگار وکیل و مشاور مالیاتی و تیم مشاوران آقای مالیات آماده پاسخگویی به سؤالات مالیاتی شما هستند.

سلام خسته نباشید
من مغازه ای کوچک وجز فروش با پروانه کسب عطارو سقط فروش هستم در محل هاشم اباد م۱۵درکوچه ای که ۴تامغازه و یک تعاونی بزرگ
به فاصله ۲۰متربا هم موجود است مالیات ناعادلا نه من (عملکرد)
سال ۹۴ شده بود ۴/۳۰۰م تومان علت با کد ملی من فاکتور ی غیر واقعی از شرکت بهروزکه خریدی نشده بودبه مبلغ ۲۴۰ م تومان صادر شده بود اعتراض زدم نه دعوت شدم ونه جوابی به من دادن حالا بدون تسویه قطی؛– مالیات ۹۵ امده ۵/۸۸م تومان هر سال هم سر وقت اظهار نامه مربوطه و علی الحساب را هم پرداخت می کنم حالا نمیدانم مالیات امسال(۹۶)رابا توجه به قطعی نبودن سالهای قبل وجواب درستی ندادن حوزه مالیاتی وچگونگی اظهار نامه را تنظیم کنم لطفا مرا راهنمایی کنید تک تک

با سپاس بی نهایت

سلام و عرض ادب
پرونده شما نیاز به مشاوره حضوری داره
لطفاً با این شماره تماس گرفته و تعیین وقت مشاوره رو درخواست نمایید:
۰۲۱۶۶۴۹۰۷۶۳

سلام
آیا مبلغ ایاب و ذهاب پرداختی به اشخاص حقیقی غر حقوق بگیر مشمول کسر مالیات ۱۰ % میباشد؟

سلام و عرض ادب
در ارتباط با این سوال، نظرات مختلفی وجود داره و حوزه های مالیاتی سلیقه ای برخورد میکنند ولی نظر شخص بنده این هست که : ماده ۸۶ ق.م.م سه قسمت کلی دارد؛ خود ماده، تبصره ۱ و تبصره ۲ که این مورد از مصادیق هیچ کدام از این حالات نبوده و نمیتوان ۱۰% را اخذ نمود ولی با این حال پیشنهاد می شود که بصورت کتبی از دفتر فنی سازمان امور مالیاتی کشور استعلام نمایید.
با تشکر
آقای مالیات

با سلام
من از سال ۹۴/۲/۳۱ لغایت ۹۵/۸/۳۰ در یک شرکت لبنیاتی مشغول به کار بودم با حقوق قانون کار ،روال کار هم اینجور بود که لبنیات بار ماشین میکردن و ما میبردیم پخش میکردیم و پول و مانده جنس رو عیناا تحویل شرکت میدادیم بعد از اتمام قرار داد از اون شرکت خارج شدیم و در شرکت دیگری مشغول به کار شدیم!الان بعد از گذشت دو سال از دارایی زنگ زدن رفتم میگن که برای سال ۹۴/۹۵ برای شما ۲۰میلیون دارایی اومده که باید بدین!!یا ببرید شرکت پرداخت کنه چون جنسایی که برای پخش بردین به اسم شما رد کرده و شما خریدار به حساب اومدین!!شرکت هم رفتم گفتن برو شکایت کن به ما ربطی نداره و این حرفا!!آیا راهی هست که این مالیات برگرده به حساب خود شرکت؟من کارگرم و طبق قانون کار برای این شرکت کار کردم

سلام
بنده مفاصاحساب دارایی را برای ملک اداریمون گرفتیم دو ماه پیش ولی معامله با شخصی که اسمش بعنوان خریدار بود نکردیم و الان با شخص دیگری قصد معامله داریم.و گواهی دفترخانه جهت تغییر اسم در مفاصاحساب دارایی را گرفتم ولی دارایی از من دو تا ۵ م جهت مالیات سرقفلی میخاد.نظر شما را میخاستم.

ممنون

با سلام

سوال شما در قسمت هفتم ” از من بپرس ” جواب داده شد.
با تشکر

سلام من یک شرکت مسولیت محدوددارم وبصورت پیمانکاری کارمیکنم وهیچ رتبه ای ندارم دارمدم هم زیر۱۰۰ میلیون با این اوصاف مشمول کدام دوره ارزش افزوده میباشم با تشکر

با سلام

سوال شما در قسمت هفتم ” از من بپرس ” جواب داده شد.
با تشکر

سلام خسته نباشید من سال ۹۰ مغازه ای رو اجاره کردم به مبلغ ماهیانه ۱۰۰ هزارتومن برای خدمات کامپیوتری که ویندوز عوض میکردم مغازه رو تحویل دادم سال ۹۴ که نه اظهار نامه ای پر کرده بودیم نه جواز کسب داشتم نه پرونده واسه مالیات تشکیل داده بودم موقع تحویل مغازه صاحب ملک پول پیش منو به اضافه دوتا ویترین و کولر منو گروگان برداشت گفت بخاطر مالیات دیگه بمن نداد حالا بعد از چهار سال مالک دوباره بمن میگه بیار مالیات بده وگرنه شکایت میکنم . میشه راهنماییم کنید

سلام و عرض ادب
پاسخ سوال شما در قسمت دهم برنامه ” از من بپرس ” منتشر شده است.

سلام و وقت بخیر آیا فعالیت اینترنتی به طوریکه محل کسب و کار مسکونی باشه و همجنین کاملا غیر صنفی باشه و محصولات هم دیحیتالی باشه آیا مشمول مالیات می شود ؟

سلام
من آموزشگاه زبان دارم یکجا نوشته بود مالیات آموزشگاهها ۱۸ درصد هست ۱۸ در صد یعنی چی یعنی از کل دریافتی ۱۸ درصد مالیات باید بدهیم یا ۱۸ در صد دریافتی مشمول مالیات می شود نمی دانم لطفا راهنمایی بفرمایید ۰۹۱۱۹۵۳۴۲۰۰

سلام .من یه مغازه مانتو فروشی توی پاساژ دارم از سال ۹۲ دارم مالیات میدم اون موقع بازار خوب بود برام مالیات زیاد بریدن الان بازار خیلی خراب شده جوری که دوتا از همسایه هام که کارشون مثل منه چون جواز کسب شون رو چند سال بعد از من گرفتن معاف از مالیاتن دو ساله معافا .اظهار نامه رو چجوری تنظیم کنم بهم تخفیف بدن

با سلام ودرود
بنده یک فروشگاه سیسمونی کودک که ساله دارم و مالیات مشاغل خود را پرداخت می کنم (که نیازی به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده نیست). مدتی (حدود یک سال ) در این فروشگاه سایت فروشگاه اینترنتی زدم ام (نماد اعتماد را بر اساس پروانه کسب فروشگاه گرفته ام )و برخی از کالا ها رو در فروشگاه اینترنتی می فروشم.
سوال بنده این است که برای فروشگاه اینترنتی حساب مالیاتی جدا گانه باز کنم . برای شغل بنده در فروش اینترنتی ارزش افزوده نیاز است (اکثر کالاهای فروش شده ایرانی هستند و من از پخش می گیرم )
ممنونم از پاسخگویی شما

سلام وقت بخیر ما یه شرکت تولیدی در زمینه محصولات پلیمری هستیم که هر ساله اظهارنامه ارسال کرده و دارایی رو پرداخت میکنیم ولی امسال با توجه به بازار کساد داخلی تصمیم بر این گرفته شده که کل محصولات تولیدی را صادر کنیم و مشتری هم پیدا کردیم فقط سوال من اینه که ایا صادرات ما شامل معافیت مالیاتی میشه یه نه و محصول ما هم مواد جهت تولید نایلون هستش و اینکه باید ارزش افزوده اون هم پرداخت بشه و یا معافیت داره ؟؟

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۱۷ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

با سلام. دندانپزشک نیستم ولی با تجربه ای که در مدیریت درمانگاه ها داشتم با کمک یکی از دوستان غیر پزشک مطب دندانپزشکی بصورت شراکتی از تاریخ ۹۷/۳/۱ راه اندازی کردیم.با توجه به وضعیت بد اقتصادی مردم و عدم مراجعه ،میخواهم مطب را تا آخر اسفند۹۷تعطیل کنم.چون مطب اجاره ای می باشد برای تسویه حساب مالیات و ارائه به مالک چکار باید کرد ؟ با تشکر

با سلام. در یک شرکت فنی و مهندسی، دریافت خدمات آموزشی نرم افزاری و نیز اجاره مکان جزو هزینه ها به حساب می آید و در دفاتر ثبت می شود؟ در صورتیکه در سال اول کاری شرکت (دانش بنیان است) میزان هزینه ها بیشتر از دریافت شرکتی باشد، شرکت از نظر اداره دارایی ضررده محسوب می شود؟

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۱۷ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

سلام استاد
من چاپخانه دار هستم ودر خرمشهر هستم. و چون از طرف اتحادیه وامور مالیاتی هیچ گونه آموزشی ملنی بر پر کرون اظهار نامه مالیاتی به صنف ما ندادن . و پایان هر سال مبلغی ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومان برای ما مینوشتن وچون مبلغ کمی بود در دو یا سه مرحله پرداخت میکردیم وحال آنها آمدن ارزش افزوده سالهای ۸۲ تا ۹۲ را بر مبنای آن محاسبه کردن که جمعا ۶۰ میلیون تومان هست وکلی اعتراض زدیم و بیشترین فاکتوری که از ما برای آن اداره آمده جمعا ۲۰۰ هزار تومان است وهرچه می گویم که بقیه مبالغ که نوشتید از کجا آمده ومن همچنین درآمدی نداشتم وندارم که حاظر به جوابگویی نیستن وحرف خودشان را میزنند ومیگویند عملکرد وعملکردمن جمعا همین چند فاکتور است وتا بحال هم از کسی ارزش افزوده نگرفتیم . لطفا یه وقت بمن بدید ومن را از چنگال این آقایان زور گو رها کنید ممنون میشم . ظاهری هستم خرمشهر

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۱۷ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

با عرض سلام و احترام.
شرکت ما در ۹۷/۱۱/۰۱ تاسیس شد که قرار بر این شد شروع فعالیت از امسال ۹۸/۰۱/۰۱ باشد.
صاحبان شرکت قبلا به صورت حقوقی واردات انجام و فروش داشته اند ، که از واردات ایشان موجودی مواد و کالایی مانده است که قابل ملاحضه است.
الان من کالایی که شخص صاحبان شرکت داشته اند رو باید در کالای اول دوره شرکت ثبت کنم؟؟
سوال ۲ : با توجه به اینکه ترخیص کار ، کالاهای شرکت رو انجام میدهد و مالیات پرداخت میکند ، در معاملات و ارزش افزوده چگونه باید ثبت شود ؟ مالیاتی که پرداخت میکنیم چه میشود؟

سلام و عرض ادب
پاسخ سوال شما در قسمت دهم برنامه ” از من بپرس ” منتشر شده است.

سلام خسته نباشید.
اگر گزارشات فصلی زمستان ۹۷ رو تایید نهایی کرده باشیم ولی یک فاکتور خرید را ثبت نکرده باشیم چطوری میشه اصلاح کرد؟

سلام و عرض ادب
پاسخ سوال شما در قسمت دهم برنامه ” از من بپرس ” منتشر شده است.

سلام و عرض ادب
من یک شرکت مسولیت محدود دارم که یک فاکتور فروش کالا (سوییچ شبکه) رد کردم با کد اقتصادی شرکت. میزان ۹ درصد مالیات ارزش افزوده گرفتم. آیا مالیات دیگری شامل من میشود؟

با سلام؛
احتراماً جواب سؤال شما در قسمت سیزدهم برنامه ” از من بپرس ” منتشر شد.

با سلام
بنده مالک یک مغازه تجاری می باشم و برگ تشخیص مالیات مستغلات به بنده ابلاغ شده ولی متاسفانه نسبت به ان در فرضت مقرر ۳۰ روزه اعتراض نکرده ام و مبلغ اجاره سالیانه که در در برگ تشخیص بر اساس دفترچه معاملاتی قید شده است بیش از مبلغ اجاره دریافتی سالیانه بنده است و بنده هم اجاره خط بنگاه را در دست دارم شیوه اعتراض به مبلغ تشخیص چگونه است و چقدر زمان می برد؟

با سلام؛
احتراماً جواب سؤال شما در قسمت سیزدهم برنامه ” از من بپرس ” منتشر شد.مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

سلام و عرض ادب
من در سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۵ در مغازه ای به عنوان فروشنده مشغول به کار شدم و تمام وقت من مغازه را اداره میکردم چون صاحب مغازه در دبی اقامت داشتند و در طول این چند سال هیچ کارمند اداره مالیاتی به اینجانب مراجعه یا برگه تشخیص مالیاتی به اینجانب نداده اند و اکنون در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ پنج برگه تشخیص مالیاتی به درب منزل اینجانب آورده اند که باید مالیات پنج سال را پرداخت کنم من رفتم اداره مالیات پیگیری کردم و گفتم که من فقط یک فروشنده بودم و نه اجاره نامه مغازه نه جواز کسب اصلا بنام من نیست و من اسم و فامیل صاحب اصلی را بهشون دادم ولی گفتند که باید کد ملی و کل مشخصات آن فرد را به ما بدهید وگرنه قابل قبول نیست و با پیگیری فراوان که کردم مشخص شد که آن صاحب اصلی مغازه رفته امریکا و اقامت آنجا را گرفته و بنده هیچ گونه شماره تماسی از ایشان نتونستم پیدا کنم و قردادی که بین ما هم بود متاسفانه همون سال پایان کاری پاره کردم لطفا رهنمایی فرمایید که باید چکار کنم
با احترام و بهترین ها برای شما

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۱۷ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

سلام خسته نباشید
به تازگی اقدام به راه اندازی سایتی برای ثبت نام آزمون های خارجی کرده ام، کارمزد دریافتی در حدود ۲ و نیم تا ۳ درصد بوده و ثبت نام آزمون ها با ارز های خارجی میباشد؛ میخواستم بدونم به این کسب و کار چه مالیات هایی تعلق میگیره و درسته که میگن ارزش افزوده به این فعالیت ها تعلق نمیگیره؟
با تشکر

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۱۸ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

سلام و روز بخیر
در کارگاهی به صورت حقیقی می باشد ۳ شریک ( پدر و دو فرزند ) مشغول به کار هستند در سال ۹۷ پدر فوت می کند
ثبت اظهارنامه به چه صورت می باشد؟
اداره مالیاتی گفته تا زمان فوت پدر یک اظهارنامه ۳ نفری و از زمان فوت یک اظهارنامه ۲ نفری ارائه گردد
آیا درست است؟

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۱۸ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

با سلام و عرض ادب و احترام
حسابدار شرکت تولیدی هستم که در سال اول فعالیت دفاتر نداشته و بعد از ۸ ماه در پایان سال اول دفاتر پلمپ شده و هیچگونه درآمدی نداشته ایم و فقط در اظهارنامه ۷۰میلیون هزینه رد شده است آیا باز هم در صورت علی الراس شدن مالیاتی برایمان تعلق میگیرد؟؟

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۱۸ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

سلام و عرض ادب
دو سال پیش دفتری را برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی راه اندازی کردم. متاسفانه پس از یک سال و نیم تلاش و هزینه کردن با شکست مواجه شد.
دو بار اظهار نامه ارائه کردم و درآمد را در هر دو مورد صفر بیان کردم.
الان که دفتر تعطیل شده، از دارایی با من تماس گرفته اند و می گویند باید اسناد و مدارک دال بر درآمد صفر ارائه بدهی.
متاسفانه هیچ مدرکی که ثابت کند کسب و کار من زیان ده بوده و اصلا فروشی اتفاق نیافتاده است ندارم.
می خواستم نظر جنابعالی را در این خصوص جویا شوم.
با تشکر فراوان از محبت شما

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۱۸ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

سلام
یکی از دوستان بنده که مقیم کشور کانادا هستند یک سایت فروش لوازم آرایشی راه اندازی کردند که با سفارش مشتری محصولات مورد نظر رو از کانادا به ایران میفرسته… قابل به ذکر است که این سایت دارای درگاه پرداخت اینترنتی می باشد و چون ایشون در ایران آدرس و شماره ی تماسی نداشتند از شماره تماس و آدرس بنده برای ثبت نام درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کرده اند… حالا سوال اینجاست آیا این نوع کسب و کار اینترنتی هم بهش مالیات تعلق میگیره؟ و از اونجایی که ایشون اصلا ساکن ایران نیستند اگر این مالیات رو پرداخت نکنند چه عواقبی رو به همراه داره؟

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۱۸ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

سلام ما شرکت کارگزاری بیمه هستیم ( ثالث و عمر و حوادث و ….) و خرداد ۹۷ شرکت رو خریداری کردیم کد اقتصادی و شماره ثبت داریم و گواهی ارزش افزوده هم داریم ولی ارزش افزوده ها رو منثبت سند نکردم ولی در سایت ارزش افزوده رد میشود چون خود اون شرکت که خدمات بیمه به ما میفروشه پرداخت میکنه یعنی بعد اینکه د سایت رد میکنیم و پرداخت میکنیم بعد شرکتهای بیمه که باهاشون کار کردیم مبلغ رو واریز میکنن به حساب ما یعنی یه بده و بستون بخاطر همین من ثبت سندها رو در سیستم حسابداری نزدم

سلام من یک آپارتمان خریدم که قولنامه را برج ۴ سال ۹۷ نوشتیم ولی سند برج ۴ امسال یعنی سال ۹۸ قراره به نامم بشه رفتیم محضر یک نامه دادن برای اداره دارایی که برگه تسویه بیاریم فروشنده رفته اداره دارایی و دارایی مبلغ ۵ میلیون تومان از فروشنده بابت سالهای ۹۴ تا ۹۸ گرفته حالا فروشنده سند نمیزنه میگه سال ۹۷ و ۹۸ متعلق به شماست ادعاش اینه که من از سال ۹۷ ساکن هستم میخواستم بدونم قانون چطوریه آیا باید از زمان قولنامه به بعد من بدم یا به عهده فروشنده هست؟؟

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۱۸ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

سلام .وقت بخیر
نحوه ثبت فاکتور فروش صادراتی زمانی که به نرخ ریال معامله شده و تفاوت بسیاری بین فاکتور تنظیم شده و اظهارنامه گمرگی وجود دارد
ونیز نحوه ثبت آن فاکتور در گزارش مالیات ازرش افزوده و معاملات فصلی
باتشکر

سلام
برای تشکیل پرونده مالیاتی شرکت. نیاز به مشورت دارم
سوالی که دارم. شرکت من سال پیش تاسیس شده. شریک من از اتباع خارجه س. هدف از ثبت این بود که خونه ای خریداری شه و ایشون بتونن ملک رو از طریق شرکت به نام خودشون کنن.
این ملک هنوز خریداری نشده. و خوب آدرسی که برای شرکت گذاشتم غیرواقعیه. و حالا برای تشکیل پرونده مالیاتی نوشته شده گواهی اجاره نامه یا سند مالکیت ملک به نام شرکت لازمه.
به نظرتون چیکار کنم این قسمتشو

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۲۰ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

سلام.
من مغازهای ۱۵متری دارم که با چند نفر شریک هستم. تا سال ۹۶ خودم در مغازه شاغل بودم و هر سال اظهارنامه مالیات شغلی فرستاده ام. سال ۹۷مغازه را اجاره دادم حالا میخواهم اظهار نامه مالیات بر اجاره بفرستم لطفا بفرمایید برای ارسال اظهارنامه باید چه کنم؟
ضمنا چگونه میتوانم معافیت بگیرم ؟
تشکر

با سلام.
جواب سوال شما در برنامه #از_من_بپرس ۱۴ داده شد.
با تشکر

سلام سوالم مستغلاتی
من در امد مستغلاتی رو اشتباهی زیاد وارد کردم در سال گذشته که دیر متوجه شدم. فرصت اصلاح نبوده .
و ستا صفر اضافه وارد کردم. وارد کردن مقدار درامد رو چگونه می شود مشکل رو حل نمود ؟
باسپاس

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۲۰ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

سلام. من نمایندگی یک شرکت رو پارسال گرفتم و مهر ماه قرارداد من به پایان میرسه. من توی این یک سال فقط سه ماه فعالیت داشتیم و توی این سه ماه هم هیچ درآمدی از این نمایندگی نداشتیم. حالا که میخوام قرارداد رو فسخ کنم میگن مالیات داره. من دفتر رسمی هم رفتم که گواهی بده که من درامد نداشتم از این نمایندگی و مالیات نمیخوره گفتن نمیشه. میخواستم بدونم من که اصلا در آمد نداشتم از این نمایندگی به من مالیات میخوره یا نه؟ اگر نمیخوره چطوری باید یک گواهی برای اثبات این داشته باشیم

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۲۰ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

سلام .برای لیست مالیات حقوق قسمت بیمه پرداختنی در لیست پرسنل باید مبلغ ۲۳ درصد حق کارفرما ثبت بشه یا ۳۰درصد بیمه کل؟ باتشکر

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۲۰ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

با سلام
بنده مدیر عامل یک شرکت خصوصی هستم که تاریخ ثبت شرکت مربوط به سال ۸۳ می باشد ولی در سال ۹۸ حساب بانکی شرکت رو فعال کرده و شروع به کار کردم. در ضمن شرکت ثبت نام ارزش افزوده نیز شده، سوال من این هستش که در سال ۹۸ در یکی از پتروشیمی ها دوتا کار فاکتوری (فاکتور فروش کالا و خدمات) انجام دادم که جمع مبلغ هر دو فاکتور ۹۹ میلیون و خورده ای شد، مالیات بر ارزش افزوده هم به عهده پتروشیمی است ، آیا به خاطر اینکه مبلغ فاکتور توسط پتروشیمی به حساب شرکت من واریز شد مالیات دیگری هم به این کارها تعلق میگیرد که باید من یا شرکت خودم بپردازیم؟ (غیر از مالیات بر ارزش افزوده که مطابق اشاره به آن در قرارداد و مطابق قانون بر عهده کارفرما یا خریدار می باشد که در این مورد پتروشیمی است)

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۲۰ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

سلام .بنده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ از یک ارگان دولتی ۵۵۰۰۰ اسناد اخزا دریافت کرده ام ک بیست درصد آن جهت جبران قدرت خرید بوده و در واقع ارزش معامله من ۴۴میلیارد ریال بوده و ارزش اسناد اخزا ۵۵ میلیارد .جگونه باید دفاتر خود این تفاوت را شناسایی و در زمان فروش زیان ناشی از فروش را شناسایی کنم که در هنگام رسیدگی دفاتر درآمد شناسایی نشود و زیان رد نشود

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۲۰ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

سلام خسته نباشید
بنده یک شرکت نگهداری وبسته بندی محصولات کشاورزی دارم و قسمتی از محصولات از نخیلات خود وشرکا است سوال من این است ایا تمامی شرکت های فعال در حوزه کشاورزی مطابق با ماده ۸۱ قانون مالیات های مستقیم که درآمد حاصل از فعالیت آنها از طرق کشاورزی مانند خود کشاورزی ، باغات و باغستان ها و … از پرداخت مالیات معاف می باشند نیست؟
اگه محبت کنید بنده رو راهنمایی کنید؟

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۲۰ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

با سلام . من در یک استارت آپ ثبت نشده ( شرکت نشده ) فعالیت داشته ام و البته جدا شده ام . سال گذشته برای این تیم دو فاکتور حدود ۲ میلیون تومان با امضای کد ملی و مهر غیررسمی ( جنبه برند ) ارائه کرده ام اما گزارش نشده است و به غیر آن هم فعالیتی نداشته ام . اگر در آینده نیاز شود که در کسب و کار های بعدی ثبت نام حقیقی در سامانه مالیاتی داشته باشم آیا برای من مشکل ساز است ؟ پس از ثبت نام در سامانه مالیاتی سال های گذشته فرد درصورت گردش مالی پایین بررسی می شود ؟
با تشکر از راهنمایی شما

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۲۰ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

با سلام
بنده مدیر عامل شرکت با مسوولیت محدود هستم. در نام شرکت عبارت با مسوولیت محدود وجود ندارد. برای اینکه به حالت تضامنی درنیاد ایا باید عیارت مسوولیت محدود در عنوان شرکت ذکر شود؟ اگر ذکر نشده است ایا مالیات شرکت از حساب شخصی بنده کسر خواهد شد؟ ایا می توان این عبارت را به اسم شرکت اضافه کرد؟

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۲۰ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

با سلام
از پدر بنده منزلی به من به ارث رسیده است که دارای دو دربند مغازه است که فاقد تجاری شهرداری می باشد و در مسیر و طرح تخریب جهت تعریض معابر شهری است حال که جهت رسیدگی مالیات بر ارث مراجعه کرده ایم می گویند هر چند که از نظر شهرداری تجاری ندارد ولی چون سابقه پرونده مستغلاتی داشته است باید بر اساس نرخ تجاری سرقفلی آن ارزش گذاری شود آیا این گفته اداره دارایی صحیح است یا میتوانیم به ماده ۷۰ ق.م.م استناد کرده و خود را معاف بداریم؟

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۲۰ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

سلام
پدر فوت کرده است وگواهی انحصار دریافت شده ولی مالیات برارث نگرفته اند حال یکی از وراث هم فوت کرده است الا برای دریافت گواهی انحصار ایا نیاز به دریافت مالیات برارث دارد یا خیر

با سلام
احتراماً پاسخ سؤال شما، در قسمت ۲۰ برنامه ” از من بپرس ” منتشر گردید.

با عرض سلام و خداقوت خدمت شما عزیزان
سوال اول بنده در مورد محاسبه مالیات رهن کامل و یا رهن و اجاره با هم می باشد؟
منظور از رهن و اجاره این است که یک مبلغی به عنوان رهن داده می شود و ماهانه نیز اجاره هم پرداخت می گردد.
سوال دوم در مورد این است که دو فرد یه ملک مسکونی را به صورت شراکتی دارند. معافیت ۱۵۰ متری و ۲۰۰ متری که در تبصره ۱۱ ماده ۵۳ گفته شده چگونه برای اینها لحاظ می گردد. اول در نظر بگیرید دو نفر کلا همین یک ملک را دارند. دوم اگر شخص الف ملکی با متراز ۱۰۰ متر مفید در تهران به اجاره داده بود و ملکی دیگر را با شخص ب به صورت شراکتی به اجاره دادند که متراژ آن ۳۰۰ متر و ۳ دانگ از ان برای شخص الف و ملک مسکونی در تهران است. در این صورت ۱۰۰ متر اول برای شخص الف معاف است ولی ۵۰ متر از معافیت باقی می ماند این ۵۰ متر در خانه دوم که به صورت شراکتی بوده چگونه لحاظ می شود

با سلام.
جواب سوال شما در برنامه #از_من_بپرس ۱۴ داده شد.
با تشکر

با سلام و عرض خسته نباشید
چند سوال در مورد ارائه فاکتور رسمی و همچنین نحوه تعیین مالیات بر خرید و فروش از نظر دارایی دارم ..
بنده قصد دارم محموله ای از متریال معدنی از شرکتی خریداری نمایم ( به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان)، شرکت فروشنده بابت دریافت ارزش افزوده از بنده فاکتور رسمی صادر می کند.
حال از ارسال و دریافت این فاکتور رسمی به جانب بنده، آیا مالیاتی بر خرید این محموله از ناحیه اداره دارایی متوجه بنده می باشد و اگر بله به چه میزان؟
بعد، اگر بنده این محموله را با سودی مشخص و قیمت فروش (مثلا ۴۰۰ میلیون تومان) به شخص دیگری (چه حقیقی و یا حقوقی) بفروش برسانم و با توجه با در یافت ارزش افزوده از خریدار فاکتور رسمی به جانب خریدار ارائه نمایم، مجددا چه مبلغی باید بابت مالیات به دارایی بابت این خرید و فروش پرداخت کنم؟؟
آیا به شرکتهای خصوصی که با دریافت مبلغی مبادرت به صدور فاکتور رسمی می نمایند، اعتمادی می توان داشت و اصولا این سازکار صدور وجه قانونی دارد ؟

در پایان از طولانی شدن سوالها عذرخواهی و از سعه صدر شما کمال را دارم.

با سلام.
جواب سوال شما در برنامه #از_من_بپرس ۱۴ داده شد.
با تشکر

سلام.حیابدارم درسال۹۵اسم شخصی رادریک شرکت درمعاملات خرید واردنمودم .اما چون درآن حین کدملی نداشت ازخودم راواردنمودم وازیادبردم اصلاح کنم.حالا به اسمم مالیات امده چه بایدبکنم

با سلام.
جواب سوال شما در برنامه #از_من_بپرس ۱۴ داده شد.
با تشکر

سلام و عرض ادب
بنده یکی از تامین کننده های کالا در وب سایت دیجی کالا هستم الان داریم کالا ها را با ۲۰ درصد سود میفروشیم ولی نگرانی که دارم اینه بحث مالیات چی میشه خود دیجی کالا میگه که هنوز اداره مالیات در مورد فروشندگانی که در این سایت دارن کالا میفروشن اطلاعاتی از ما نخواسته ولی اگر روزی از ما اطلاعات را بخواهد ما ارائه میدیم حالا الان موندم راه قانونی این موضوع چی هستش و اصلا مالیات به ما تعلق میگیره یا خودمون باید به اداره مالیات معرفی کنیم و یا ….. بنده فروشنده حقیقی هستم اگر بنده را در این مورد و درصد مالیاتی که باید پرداخت کنم و راه حل چی هست راهنمایی کنید ممنون میشم
با تشکر

با سلام.
جواب سوال شما در برنامه #از_من_بپرس ۱۴ داده شد.
با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

4
 − 
3
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}


آدرس : تهران، خیابان انقلاب، نبش خیابان منیری جاوید، ساختمان بهمن، طبقه 3، واحد 303

تلفن: 66490763-021

طراحی و بهینه سازی سایت توسط امید حاجی ولی


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *

یک رمز به نشانی ایمیل شما فرستاده خواهد شد.


عضویت

 

تماس با شماره تلفن های:

 

به زودی سامانه جدیدی به خدمات ایران مالیات اضافه شده است راه اندازی سیستم مشاوره مالیاتی آنلاین که شما مودیان محترم می توانید سوالات خود را مطرح نمایید.مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

 

جهت تعیین وقت مشاوره مالیاتی حضوری کلیک کنید. مشاوره مالیاتی حضوری

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت در اختیار کانون مشاوران مالیاتی پایتخت می باشد.

قبل از اینکه در مورد مشاوره مالیاتی (مشاوره مالیاتی رایگان) صحبت کنیم. ابتدا از چند تا پرسش شروع میکنیم تا این موضوع را بهتر بیان کنیم و معنای واقعی این کلمه مشخص گردد.

حالا می توانیم راحتتر در مورد این موضوع صحبت کنیم چون مشخص شد که هدف از مشاوره مالیاتی چیست و چه کمکی به ما میکند.

شرکت ها و حسابداران قبل از شروع فرایند مالی برای اینکه بدانند واحد تجاریشان مشمول چه مالیاتی هستند. رسیدگی شان به چه نحوی انجام می شود. به چه صورت می توانند از جرائم و مالیات سنگین شان که ممکن است متحمل آن شوند، مشاوره مالیاتی (مشاوره مالیاتی رایگان) میگیرند.

با نکات ریز مالیاتی در بخش های تحریر دفاتر قانونی ، جمع کردن اسناد حسابداری و صورت معاملات فصلی و ارزش افزوده و … آشنا می شوند.این امر باعث می شود که بتوانند سیستم مالی خود را بگونه ای کدینگ کنند که به راحتی این مشائل را حل و فصل نمایند.

برخی شرکت ها و موسسات پس از رسیدگی و مشاهده مبلغ مالیات مطالبه شده ،  مسلما شوکه خواهند شد. به همین منظور نیازمند مشاوره مالیاتی پس از دریافت برگ تشخیص می باشند تا بتوانند در هیئت های حل اختلاف مالیاتی نسبت به رای صادر شده دفاع نمایند و مالیات مورد انتظار خود را پرداخت نمایند.مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

اما همیشه این موضوع را مطرح میکنیم پیشگیری بهتر از درمان است پس معقولانه هست که قبل از اینکه مشمول جرایم مالیاتی شویم و مالیات های زیادی پرداخت کنیم بهتر است که خدمات مالی و مالیاتی صحیحی انجام دهیم ، در موعد مقرر تکالیف مالیاتی شرکت خود را انجام دهیم.

این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه در هنگام دادرسی با برنامه و اشنایی بیشتر نسبت به دفاع خود اقدام کنند. به همین منظور در مشاوره های مالیاتی و مالی راهکارهای مناسب جستجو می شود و لایحه دفاعیه مالیاتی تنظیم میگردد و در اختیار شرکتها جهت کاهش مالیات قرار داده می شود.

به همین منظور به تمامی شرکت ها و موسسات توصیه می شود که قبل از شروع تجارت خود سیستم مالی و مالیاتی خود را بهبود ببخشند تا از مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوند ، جلوگیری کنند.به همین منظور شرکت حسابداری ماکان مشاوره مالیاتی رایگان و مشاوره حسابداری به صورت تلفنی و تلگرامی به شرکت ها و موسسات ارائه می دهد.

تلفن : ۶۶۳۵۷۹۹۲-۰۲۱        ۶۵۸۲۱۱۰۶-۰۲۱

تلگرام و واتساپ : ۱۷۴۵۵۹۲-۰۹۰۲

آیدی تلگرام : makan_acc@

منبع : موسسه حسابداری ماکان

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

با سلام و عرض خسته نباشید چند سوال در مورد ارائه فاکتور رسمی و همچنین نحوه تعیین مالیات بر خرید و فروش از نظر دارایی دارم .. بنده قصد دارم محموله ای از متریال معدنی از شرکتی خریداری نمایم ( به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان)، شرکت فروشنده بابت دریافت ارزش افزوده از بنده فاکتور رسمی صادر می کند. حال از ارسال و دریافت این فاکتور رسمی به جانب بنده، آیا مالیاتی بر خرید این محموله از ناحیه اداره دارایی متوجه بنده می باشد و اگر بله به چه میزان؟ بعد، اگر بنده این محموله را با سودی مشخص و قیمت فروش (مثلا ۴۰۰ میلیون تومان) به شخص دیگری (چه حقیقی و یا حقوقی) بفروش برسانم و با توجه با در یافت ارزش افزوده از خریدار فاکتور رسمی به جانب خریدار ارائه نمایم، مجددا چه مبلغی باید بابت مالیات به دارایی بابت این خرید و فروش پرداخت کنم؟؟ آیا به شرکتهای خصوصی که با دریافت مبلغی مبادرت به صدور فاکتور رسمی می نمایند، اعتمادی می توان داشت و اصولا این سازکار صدور وجه قانونی دارد ؟

در پایان از طولانی شدن سوالها عذرخواهی و از سعه صدر شما کمال را دارم.

سلام و ارادت خرید کالا یا مواد اولیه به تنهایی مشمول مالیات نمیشود بلکه شما ففقط به خاطر خرید کالا به فروشنده ارزش افزوده پرداخت کرده اید که این امر طبیعی هست مثل کلیه جنس هایی که در طول روز میخریم. حالا اگر این جنس را به فروش برسانید یا تغییری در ماهیت آن بدهید جهت فروش مجدد و با فروش همان کالا یا محصول جدید از مشتری جدیدمان به مبلغ کالای فروش رفته جدید ارزش افزوده دریافت میکنیم و ما به التفاوت مالیات ارزش افزوده خرید و فروش را به دارایی پرداخت میکنیم و همچنین به ازای سود فروشمان مالیات پرداخت میکنیم.اگر ما شخص حقوقی باشیم که جنس را میفروشیم طبق ماده ۱۰۵ ق م م ۲۵% سود را پرداخت میکنیم و اگر شخص حقیقی باشیم طبق جدول ماده ۱۳۱ ق م م مالیات پرداخت میکنیم. در مورد سوال اخرتون هم کار غیرقانونی و غیر اخلاقی می باشد و به هیچ وجه انجام ندهید. موفق باشید

سلام وقتتون بخیر سال ن مبارک باشه سوالی داشتم درمورد مالیات حقوق ما به اشتباه دو سال زیاد مالیات حقوق پرداخت کردیم میشه راهنمایی کنید بنده باید چیکار کنم؟

سلام سال نو شما هم مبارک باشه. اگر برگ تشخیص مالیات حقوق از مبلغی که پرداخت کردید کمتر بود. میتونید مانده آن را جز بستانکاری شرکت در اداره مالیات لحاظ کنید. با پیگیری امور اداری امکان پذیر است. اگر مبلغ برگ تشخیص با عددی که پرداخت کردید برابر باشه و چون برای دو سال پیش می باشد و نمتونیم اعتراض بزنیم. در این مورد نمیتونید اعتراض بزنید.اما اگر مبلغ قابل توجه هست از هیئت های ۲۱۶ و یا ۲۵۱ و ۲۵۱ مکرر در صورتی که شرایط اعتراض باشه میتوانیم پیگیری کنیم. برای توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۳۵۷۹۹۲ تماس بگیرید. ممنون

سلام وقت بخیر . من شرکتی دارم که در حال حاضر و حدود ۳ سال غیر فعال میباشد . اظهارنامه سال ۹۷ را خودم کاملا سفید رد کردم چون به اظهارنامه ۹۶ دسترسی نداشتم . اولا چه مشکلاتی در آینده دارم؟ ثانیا شرکت مطالباتی از سال ۹۰ داشته که در دفاتر قانونی ثبت نشده بوده و بابت آن به دادگاه شکایت کرده ام و حکم به نفع من داده شده و احتمالا اردیبهشت یا خرداد سال ۹۹ مبلغ آن با خسارت تاخیر تادیه را دریافت خواهم کرد. آیا باید دفاتر قانونی ۹۹ را بگیرم ؟ آیا باید در دفاتر اعلام کنم؟ آیا به این دریافتی مالیات تعلق میگیرد ؟ با سپاس

سلام وقت بخیر برای سوال اولتون خدمتتون عرض کنم مشکلی پیش نمیاد. بله وقتی شما شرکت را منحل نکردید یعنی باید تمامی تکالیف قانونی را رعایت کنید و دفاتر تهیه کنید و اظهارنامه هم ارسال کنید.

با عرض سلام خدمت شما من یک سوال داشتم در مورد معافیت مالیاتی و سوالم این هست که آیا برای مثال یک مغازه بزرگ لوازم خانگی که سالیانه حدود ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون مالیات می دهد اگر در احداث یک باشگاه ورزشی کمک مالی بکند یا یک باشگاه ورزشی احداث کند به مقدار هزینه هایی که در راستای هزینه به احداث این باشگاه هزینه کرده از مالیات معاف خواهد شد یا خیر ؟ واگر می شود طبق کدام بند و تبصره قانون باتشکر از راهنمایی شما

سلام در نوشتن دفتر کل دچار اشتباهی شدم که نمیدونم چطور برطرف میشه یک سرفصل رو بدون اینکه سند تراز رو واردش کنم زیرش خط کشیدم چاره ای داره؟ میشه کمکم کنین؟ ممنون

سلام شما در صفحه دیگری از دفتر کل منقول از صفحه نامبرده بزنید و ادامه دفاتر رو بمویسید.اینجوری دفاترتون رد نمیشه

سلام بنده کارفرمایی دارم که به صورت حق العمل هزینه پیگیری کارها را به من می دهد. نحوه محاسبه حق العمل بر مبنای تناژ تولید موادی است که توسط کارخانجات مستقر در ایران انجام می شود محاسبه می گردد. به طور مثال با پیگیری های بنده ۳ تن مواد معدنی تولید می شود و به خارج از کشور صادر می شود. در این پروسه شرکت تولیدی سنگ معدن مالیات پرداخت می کند هزینه های گمرک و دیگر هزینه ها را پرداخت می کنند بنده نیز پیگیر تهیه ماشین محاسبه مقدار تناژ خروجی از کشور و دیگر موارد هستم. بر مبنای هر تن به من فرض کنید ۱۰۰۰ تومان از خارج از کشور واریز می گردد.آیا برای واریزی پول بنده به حسابم مالیاتی تعلق می گیرد؟ در صورتی که من شرکت نیستم و یک فرد هستم.

با سلام. این مورد شما خاص هست اما هر پولی به شما واریز می شود خارج از معافیتها مشمول مالیات می شود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنم با مشاوران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان تلفنی دریافت کنید. ۰۲۱۶۶۱۹۸۱۶۷

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

ایمیل *

وب‌ سایت

خدمات رسانی ۷ روز هفته.

بررسی دقیق میزان سود و زیان

انعقاد قرارداد عدم افشای محرمانگی

انجام سریع کار بصورت تیمی

در خبرنامه ماکان عضو شوید و زودتر از همه از جشنواره ها و تخفیف‌های ویژه ما باخبر شوید. قطعا ما هم مثل شما از اسپم بیزاریم!

عضویت رایگان ورود

پنل کاربری

۰۲۱-۲۸۱۱۱۲۲۸ |

 

اگر احساس می کنید فرصت کمی دارید و مالیات برای شما مشکلاتی ایجاد کرده می توانید همین الان جهت انجام مشاوره مالیاتی رایگان با شماره ۰۹۲۰۷۱۱۲۹۸۰ در تلگرام پیام ارسال نمایید.مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

جهت برقراری ارتباط مستقیم و قرارگرفتن در صف مشاوره تلفنی می توانید فرم زیر را تکمیل فرمایید :

کارشناسان رسمی پرشین حساب در سریعترین زمان ممکن شما را راهنمایی خواهند کرد.

با توجه پیچیده بودن نوع پرونده های مالیاتی و موضوع فعالیتهای اقتصادی، این امکان را برای مدیران کسب و کار فراهم نمودیم تا بطور مستقیم ما را در جریان مشکلات خود قرار دهند و از تجربیات کارشناسان مجموعه بهره مند شوند و سطح اطلاعات خود را افزایش دهند .پیشنهاد می کنیم جهت سروسامان دادن به اوضاع مالیاتی و حتی کسب اطلاعات از سامانه های مالیاتی، با شماره مستقیم ۰۹۲۰۷۱۱۲۹۸۰ و ۰۲۱۲۸۱۱۱۲۲۸ داخلی ۳۰۵ برای دریافت مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان اقدام نمایید.

این تابستون، شب عید حسابدارهاست! اگر می‌خواهید سهمتون رو از این بازار بگیرید، حتما این ویدئو رو ببینید:

همانطوریکه خدمتتان عرض کردیم هدف و اعتقاد ما این است که مالیات باید عادلانه پرداخت شود. روشی که ما در مشاوره مالیاتی در پیش گرفتیم آموزش اجرایی محور است. تا کنون بیش از ۲۰ دوره آموزش تکالیف اجرایی مالیاتی با نام دوره صفر تا صد مالیات برگزار کرده ایم. خیلی خوشحال خواهیم شد نکات آموزشی را در قالب مشاوره مالیاتی رایگان و آموزشی در اختیار شما قرار دهیم. جهت بهره مندی از مشاوره مالیاتی می توانید در ساعات اداری با شماره های ۰۹۲۱۷۱۱۲۹۸۰ و ۰۲۱۲۲۷۲۴۵۶۴ داخلی ۳۰۶ در ارتباط باشید.

عدم آگاهی از تکالیف مالیات، اصلی‌ترین دلیل نیاز به مشاوره مالیاتی  است!

شاید باورش برای شما سخت باشد که بعد از اصلاحیه قانون مالیاتها از ابتدای سال ۱۳۹۵ دیگر سازمان امور مالیاتی به دنبال وصول مالیات نیست! بلکه با دریافت اطلاعات درآمدی و معاملاتی مودیان حقیقی و حقوقی از طریق سامانه های الکترونیکی مالیاتی اقدام به محاسبه و تشخیص مالیات می نماید. یعنی خیلی فرقی نمی کند مثل قبل اظهارنامه و دفاتر ارایه شود و حتما پرداختی صورت گیرد. الان خیلی دقیق و حساب شده اطلاعات وارد ادارات مالیاتی می شود و کار خیلی سختی پیش روی ماموران مالیاتی نیست! مجموعه ای که برای مشاوره مالیاتی انتخاب کرده اید، پرشین حساب نام دار این مجموعه ناشر اولین کتاب کار مالیاتی به نام کتاب صفرتاصد مالیات است که با چاپ هفتم آن در کمتر از ۲ سال در بین علاقمندان و ادارات امور مالیاتی کشور توانسته پاسخ مناسبی به سوال بالا دهد!

در بسیاری از جلسات مشاوره و حتی تماس ها این موضوع خیلی پر رنگ است یعنی عدم آگاهی از نحوه اجرای تکالیف مالیاتی، که باید در مهلت تعیین شده از سوی سازمان امور مالیاتی توسط مدیران و شرکتها اجرا شود. نگران نباشید! ما سطح آگاهی شما را با ارایه اطلاعات مناسب بالا می بریم تا شاید اصلا نیازی به مشاوره نداشته باشید و نیاز شما در حد کاهش جرایم مالیاتی بطور قانونی باشد.

در سایت پرشین حساب ما با انتشار مقالات کاربردی و مثال های واقعی از پرونده های مالیاتی، اطلاعات مورد نیاز بسیاری از مدیران کسب و کار و صاحبان مشاغل را در قالب مشاوره مالیاتی رایگان تلاش کرده ایم تا حد امکان نیاز شما را به این مدل مشاوره مرتفع نماییم. ما اعتقاد داریم پرداخت مالیات باید عادلانه باشد و بخش عمده این تفکر با افزایش اطلاعات قابل انجام است.

 

مشاوره مالیاتی خدماتی است که موسسه پرشین حساب برای مدیران و شرکت ها ارائه می دهد. در این نوع مشاوره ما سعی نمی‌کنیم با ایجاد تهدید کسب درآمد زیاد داشته باشیم؛ همانطوریکه قبلا مطرح شد کار ما آموزش است و ابتدا سعی داریم با یک آموزش کاربردی افراد را آگاه کنیم و اگر تمایل داشتند اجرای امورات مالیاتی و حتی حسابداری را در دست بگیریم.

معمولا این شکل مشاوره می تواند در عناوین کلی زیر قرار بگیرد و افراد زیر بیشترین نیاز را دارند که یک مشاور مالیاتی خوب حتی بصورت پاره وقت در کنارشان باشد. البته شغل ها تفاوت دارند و هر شغلی نیاز به مالیات ندارد شما بین یک خلبان و یک وارد کننده کدامیک را نیازمند مشاور مالیاتی می دانید؟

 

گاها صاحبان مشاغل و کسب و کار با مشکلات و آسیب های خاص مالیاتی مواجه شده اند که لازم است کلیه مستندات و حادثه بوجود آمده توسط تیم مجرب کارشناسان امور مالیاتی پرشین حساب بررسی گردد. این روش ها در ۳ مدل دسته بندی می شوند:

در این روش تیم کارشناسان مالیاتی پرشین حساب با استقرار در محل فعالیت شما و تحلیل پرونده و عملکرد پرسنل امور مالیاتی اقدام به پیداکردن نقاط آسیب پذیر جرایم مالیاتی می کنند و بعد از بررسی عملیاتی اوراق مالیاتی و وضعیت پرونده شما اقدام به مشاوره مالیاتی ارزشی می نمایند. مشاور مالیاتی ارزشی امکان اموزش های خصوصی به کادر شرکت و موسسات جهت عملکرد بهتر نیز وجود خواهدداشت. ماموریت اصلی ما در این روش پیاده سازی و بهبود سیستم مالیاتی شماست.

در برخی از فعالیتها مدیر کسب و کار از ما یک ماموریت ویژه می خواهد و ان هم بررسی عملکرد تیم و مشاور مالیاتی است که ما سعی می کنیم با مجرب ترین اساتید مالیاتی تیم پرشین حساب این گزارشات را جهت ارایه به مدیر کسب و کار آماده می نماییم.

قبل از تشریح این بخش بهتر است تعریفی از وکیل مالیاتی داشته باشیم : خوب ظاهرا تعریف خاصی برداشت نمی شود و وکیل مالیاتی فردی است که پرونده مودی را در ادارات مالیاتی دنبال می کند ولی باید بدانید کار اصلی یک وکیل مالیاتی انتخاب بهترین روش دفاعی در هیات های مالیاتی است نه صرفا توافق و اخذ تخفیف ! خوشبختانه تیم پرشین حساب سابقه حضور بیش از ۲۵۰ هیات مالیاتی در سراسرکشور می تواند مشکلات شما را در وکالت پرونده های مالیاتی بدون نگرانی برطرف نماید.برای طرح موضوع پرونده می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید و یا با شماره ۰۲۱۲۲۷۲۴۵۶۴ داخلی ۳۰۵ تماس حاصل نمایید. ما آمادگی اعزام وکیل مالیاتی تهران، وکیل مالیاتی شهرستان، وکیل مالیاتی بین المللی به سایر نهادها و مجموعه ها نیز هستیم.

ما بعنوان یک موسسه مشاوره مالیاتی سعی نمودیم خدمات مورد نیاز صاحبان مشاغل و کسب و کار را در دسته بندی زیر پوشش دهیم :

• مشاوره به هیات مدیره شرکتهای تازه تاسیس در خصوص نحوه جذب سرمایه گذار بطور قانونی • مشاوره به مدیران عامل در خصوص تاریخچه پرونده مالیاتی و آخرین فعل و انفعالات اجرا شده در خصوص پرونده • مشاوره مالی در خصوص نحوه اعلام انحلال و ارایه اظهارنامه انحلال • مشاوره مالیات در خصوص رسیدگی به پرونده مالیات بر ارزش افزوده و دفاعیات آن • مشاوره مالیات در خصوص رسیدگی به نحوه ارسال گزارشات خرید و فروش به حوزه مالیاتی • مشاوره مالیات متناسب با سیستم مالیات حقوق و اجاره و نحوه کاهش جرایم آن • مشاوره در خصوص نحوه انعقاد قراردادها با پرسنل و اشخاص دیگر از منظر مالیاتی و بیمه ای • مشاوره مالیات در قالب تدریس خصوصی به مدیرعامل و یا کادر مالی مستقر در واحد مالی • مشاوره مالیات در خصوص فعالیتهای بازرگانی خاص حوزه های واردات و صادرت • مشاوره مالیات در خصوص هدایت به پناهگاه های مالیاتی که کاملا قانونی و مورد تایید سازمان امور مالیاتی هستند • مشاوره مالیات شرایط ریکاوری بصورت انجام عملیات پالایشگاه مالیاتی (خاص مجموعه پرشین حساب) • مشاوره مالیات در خصوص تهیه صورتهای مالی و اخذ تسهیلات ازموسسات بانکی و سرمایه گذاری • مشاوره مالیات در خصوص فعالیتهای سازمان بورس اوراق بهادار و فرابورس

توجه داشته باشید خدمات مشاوره و آموزش گروه پرشین حساب منوط به شهر تهران نیست!

پیشنهاد ما این است از فرصت موجود نهایت استفاده را نمایید و قبل از اینکه سازمان امور مالیاتی سریعتر به منافع خود که اخذ مالیات می باشد، برسد، شما نیز برای افزایش آگاهی از برنامه مالیات خود پیش قدم شوید. شماره تماس های مستقیم کارشناسان تیم پرشین حساب در ساعات اداری آماده ارایه مشاوره مالیاتی رایگان تلفنی و حتی حضوری است. برای این منظور با این شماره‌ها تماس بگیرید: ۰۹۲۱۷۱۱۲۹۸۰ و ۰۲۱۲۸۱۱۱۲۲۸ داخلی ۳۰۶

شما با تکمیل فرم زیر می توانید کارشناس بخش مشاوره را مطلع کنید تا کارشناس مربوط خیلی سریع با شما تماس حاصل نماید.مدل دیگر مشاوره مالیاتی آنلاین تیم پرشین حساب از طریق این فرم می باشد.

آدرس دفترپرشین حساب: تهران – نیاوران خیابان مقدسی ساختمان شماره ۲ واحد ۱۳

با عرض سلام و ادب شرکت ما بر اساس رای دفتر مدیریت ریسک مالیاتی و به استناد ماده ۱۲ قانون مالیات ارزش افزوده معاف است حال با توجه به معافیت مذکور، در سامانه مالیات ارزش افزوده آیا می بایست بهای خرید کالا و خدمات را در قسمت کالا و خدمات معاف به ارزش ۱۰۹% ثبت نمود؟ یا خیر و اینکه در سامانه معاملات فصلی چطور؟ یعنی باید بهای خرید کالا و خدمات جداگانه و مالیات و عوارض هر یک بطور جداگانه در سامانه ۱۶۹ ثبت شود؟

سلام

شما طبق فاکتور باید ثبت ها را انجام دهید و در هنگام تهیه اظهار نامه های مالیات بر ارزش افزوده نیز طبق فاکتور ها باید اظهارنامه را بدرستی پر کنید و سپس اگر اضافه واریزی مالیاتی داشته اید درخواست استرداد نمائید. در گزارشات خرید و فروش هم طبق فاکتور های خرید و فروشتان دقیقا باید عمل کنید

باسلام و احترام خواهشمندم به دو سئوال زیر پاسخ دهید. ۱- مالیات تکلیفی و ارزش افزوده شرکتهای هلدینگ که مالک چند شرکت هستند (که مالیات آنها پرداخت شده ) چگونه محاسبه می شود؟ ۲- مالیات سود خرید و فروش سهام (که مالیات به هنگام فروش سهام اخذ می گردد) چگونه محاسبه می شود؟ با تشکر

سلام ۱-شرکتهای هلدینگ نسبت به عملکرد خود باید محاسبات را انجام دهند و خلاصه عملیات زیر مجموعه های خود را گزارش نمایند. ۲-در زمان خرید اوراق هیچگونه وجهی بابت مالیات از شما کسر نخواهد شد و معامله گر فقط در زمان فروش اوراق موظف به پرداخت مالیات می باشد و همچنین طبق ماده ۱۴۵ ق م م سود سهام بورس اوراق بهادار از پرداخت مالیات معاف می باشد. و دلیل اصلی معافیت مالیاتی سود سهام این است که معافیت مالیاتی برای جلوگیری از اخذ مالیات مضاعف وضع شده است. به بیان ساده تر شرکت‌های سهامی قبل از تقسیم سود، مالیات آن را پرداخت کرده‌اند و دیگر لزومی ندارد سهامداران شرکت بابت سود نقدی که دریافت می‌کنند مالیات بیشتری پرداخت نمایند.

سلام برای من این پیامک اومده مودی گرامی اطلاعات پرونده الکترونیک شما با کد رهگیری ———-در نظام مالیاتی کشور ثبت گردید. جهت دریافت اطلاعات کاربری و تکمیل پرونده خود بر روی لینک زیر کلیک نمایید و اطلاعات مورد نیاز را ثبت نمایید. من دارم از ایران میرم و اصلا کسب و کارم پا نگرفت عملا …. اگر به اسمس محل ندم اتفاقی می افته؟

سلام

احتما زیاد این اطلاعات توسط شما ثبت و درخواست گردیده لذا حتما موضوع را پیگیری نمائید تا بعدا برایتان مشکلی در زمینه جریمه و ممنوع الخروجی اتفاق نیفته

با سلام و عرض خسته نباشید چند سوال در مورد ارائه فاکتور رسمی و همچنین نحوه تعیین مالیات بر خرید و فروش از نظر دارایی دارم .. بنده قصد دارم محموله ای از متریال معدنی از شرکتی خریداری نمایم ( به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان)، شرکت فروشنده بابت دریافت ارزش افزوده از بنده فاکتور رسمی صادر می کند. حال از ارسال و دریافت این فاکتور رسمی به جانب بنده، آیا مالیاتی بر خرید این محموله از ناحیه اداره دارایی متوجه بنده می باشد و اگر بله به چه میزان؟ بعد، اگر بنده این محموله را با سودی مشخص و قیمت فروش (مثلا ۴۰۰ میلیون تومان) به شخص دیگری (چه حقیقی و یا حقوقی) بفروش برسانم و با توجه با در یافت ارزش افزوده از خریدار فاکتور رسمی به جانب خریدار ارائه نمایم، مجددا چه مبلغی باید بابت مالیات به دارایی بابت این خرید و فروش پرداخت کنم؟؟ آیا به شرکتهای خصوصی که با دریافت مبلغی مبادرت به صدور فاکتور رسمی می نمایند، اعتمادی می توان داشت و اصولا این سازکار صدور وجه قانونی دارد ؟

در پایان از طولانی شدن سوالها عذرخواهی و از سعه صدر شما کمال را دارم.مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

سلام اگر شرکت فروشنده فاکتور رسمی صادر میکنه و دارای گواهینامه ارزش افزوده معتبر هست شما موظف به پرداخت ارزش افزوده فاکتور میباشید ثبت حسابداری شما: خرید ۳۵۰ بد مالیات و عوارض ارزش افزوده ۳۱.۵ بد بانک/ ح پرداختنی ۳۸۱.۵ بس

اگر شما فاکتور رسمی دارید و گواهی ارزش افزوده معتبر دارید در هنگام فروش میتوانید ارزش افزوده اعمال ودر صورتحساب مطالبه کنید در غیر اینصورت بابت فروش ارزش افزوده ای نمیتوانید دریافت کنید

ثبت فروش شما در حالت داشتن فاکتور رسمی:

بانک / ح دریافتنی ۴۳۶ بد فروش ۴۰۰ بس مالیات ارزش افزوده ۳۶ بس

ثبت فروش شما در حالت داشتن فاکتور غیر رسمی:

بانک / ح دریافتنی ۴۰۰ بد فروش ۴۰۰ بس

و در پایان سال بابت عملکردتان بر اساس سود و زیان شما، ۲۵% مالیات عملکرد محاسبه میشود که باید پرداخت کنید.

شرکتهایی که به کد فروشی اقدام میکنند معمولا جز بلاک لیست سازمان مالیاتی هستند و هزینه های مربوطه مورد قبول واقع نمی شود و برگشت داده میشود که موجب جرایم و عواقب قضایی خواهد بود.

سلام مجدد تشکر می کنم بابت وقتی که برای پاسخگویی گذاشته اید باید این نکته را یادآوری کنم که بنده یک معامله در هویت حقیقی دارم نه حقوقی محاسبه مالیات ۲۵ درصد نسبت به معامله بنده هم در خرید و هم در فروش به چه صورت محاسبه می شود؟ هیچ اظهار نامه ای هم ارائه ندادم و شاید این تنها معامله بنده در طول یکسال باشد..

سلام

شما باید بابت معامله ای که کرده اید به سازمان مالیاتی نزدیک محل کار یا منزلتان مراجعه کنید و تشکیل پرونده دهید و اظهارنامه پر کنید و مالیات آنرا پرداخت کنید در غیر اینصورت سازمان با توجه به اطلاعات خرید و فروش و ارزش افزوده ارسالی طرف مقابل محاسبات را انجام داده و جرایم را نیز متعاقبا مطالبه خواهد نمود

با سلام و احترام سوالی داشتم در صورت امکان راهنمایی کنید ملکی تجاری به متراژ ۶۰ متر در قسمت همکف آپارتمان در یکی از شهرهای شهرستان دارم که به دلیل مشکل شهرداری از سال ۱۳۹۳ تاکنون نصب درب و کف سازی انجام نشده است ولی پایان کار شهرداری دارد و تاکنون نسبت به اظهار نامه مالیاتی اقدامی انجام نداده ام آیا نیاز به اظهار نامه مالیاتی دارد و در خصوص اظهار نالمه مالیاتی چگونه اقدام نمایم تا مشمول جریمه نشوم . با تشکر از شما که سایت فعال و پویایی دارید.

سلام شما اگر ملک خود را اجاره نداده اید و بدون فعالیت بوده باید به حوزه مالیاتی خود مراجعه نموده و درخواست خود مبنی بر عدم فعالیت را اعلام کنید و قبض اب و برق ملک مربوطه را نیز ضمیمه درخواست خود نمایید تا کارشناسان مالیاتی مربوطه بررسی نمایند و اگر اجاره داده اید نیز بررسی شود که مشمول ماده ۵۷ ق.م.م خواهید بود یا خیر . و توسط کارشناسان مالیاتی برگ تشخیص صادر گردد تا از ایجاد جرایم مربوطه جلوگیری بعمل آورید.

سلام برای تجدید ارزیابی از محل داراییها با توجه به بخشنامه ۶۶۰۶۶ مورخ ۹۸/۵/۲۸ که ذکر شده تا پایان سال ۹۸ معاف باشد ولی حالا مراجعه کردیم و دارایی نمی پذیرد. لطفا راهنمایی بفرمایید

با سلام و درود براساس این بخشنامه شما میبایست نامه از صنعت و معدن و تجارت جهت افزایش تولید داشته باشید در غیر این صورت شما میتوانیید سود حاصل از تجدید ارزیابی را به حساب سرماه ببرید و تمبر نیم در هزار را ابطال نمایید فقط لازم به ذکر میباشد برای ابطال تمبر یک ماه از زمان افزایش سرمایه بیشتر فرصت ندارید وگرنه مشمول جریمه میگردید برای دریافت اطلاعات بیشتر میتواننید ماده ۴۸ و ۱۴۹ مالیات های مستقیم و بخشنامه های ان را مطالعه نمایید . موفق و پیروز باشید

با سلام مدت ۲۰ سال سابقه کار مالی در فروشگاههای زنجیره ای (تعاونی مصرف) دارم و در حال حاضر حسابدار در دو شرکت می باشم بخاطر شرایط خانواده تمایل دارم که در تهران یا کرج ساکن و مشفول بکار بشم مسلط به نرم افزار مالی و امور بیمه و مالیات گزارش ارزش افزوده و ماده ۱۶۹ حقوق دستمزد می باشم با این اوصاف و تجربه می تونم از شهرستان نقل مکان کرده ودر تهران یا کرج مشغول بکار و ساکن بشم

با سلام اگر به تمامی قوانین مالیاتی بیمه ای حسابداری و استاندارد های مالی تسلط داشته باشید بله در تهران بازار کار بزرگی موجود میباشد و میتوانیید درامد بالای برسید موفق و پیروز باشید

با سلام و خسته نباشید خدمت آقای حاجی محمدی و تمامی پرسنل زحمتکش پرشین حساب می خواستم بدانم مشتریانی که گواهی ارزش افزوده ندارند، چه جور باید عمل نمائیم: ۱.اگر فاکتور خریدی داشته باشیم و مبلغ ارزش افزوده داخل آن باشد اما مؤدی گواهی ارزش افزوده نداشته باشد چه کار باید انجام دهیم؟ ۲. اگر مؤدی جدیداً گواهی ارزش افزوده دریافت کرده، آیا از تاریخ دریافت گواهی باید ارزش افزوده را محاسبه نمائیم ؟ و آیا فاکتورهای گذشته هم شامل ارزش افزوده می شود یا نه؟ بعدش اینها را چگونه در معاملات فصلی گزارش کنیم؟

با درود اگر فروشنده گواهی ارزش افزوده نداشته باشد نبایید رقم ارزش افزوده به وی پرداخت گردد و اگر پرداخت گردد مبلغ فوق از نظر اداره ارزش افزوده رد و جزء اعتبارات شما محاسبه نمیشود

با سلام سوال: در یک شرکت خدماتی تعدادی وسایط نقلیه سنگین وجود دارد که به نام مدیر عامل هست آیا جهت بالا بردن هزینه کردهای شرکت در قالب اجاره به شرکت مذکور میتونه صحیح تر باشد یا اینکه وسایط نقلیه با تغیر نام جز, دارای شرکت قرار بگیره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

با سلام احترام برای بالا بردن هزینه کارکرد میتوانید قرارداد با صاحب وسایل نقلیه بنویسد اما چون ان زمان طرف قرارداد مشمول کد پیمان بیمه و مالیات میشود پس شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که طرف قرارداد شما مدیر عامل میباشد

با سلام و احترام در مورد نحوه ثبت حسابداری شرکتهای حمل و نقل سوال دارم شرکت حمل ونقل مواد نفتی که خود ماشین دارد و ماشینهایی نیز اجاره نموده و برای شرکت نفت به صورت پیمانکار عمل می کند نحوه ثبت عملیات حسابداری آن به چه صورت است؟ همچنین غیر از شرکت نفت برای مکانهای آزاد مانند مرغداریها ،مدارس و..فراورده های نفتی توسط ماشینهای شرکت و ماشینهای اجاره ای حمل می نماید.نحوه ثبت این را هم لطف می کنید مرا راهنمایی نمایید.

سلام سوالتان خیلی کلی است تصویر نمونه قرارداد را به ایمیل info@persianhesab.com ارسال فرمایید تا دقیق تر بررسی کنیم . چون فقط موضوع ثبت نیست و مبحث بیمه و مالیات هم باید درست اجرا شود.

با سلام با توجه به نیاز جامعه حسابداری یه درخواست داشتم برگزاری سمینارها خصوصا در شهرستانها که امکانات زیادی ندارند خیلی کمک می کنه به آموزش نکات مالیاتی و حسابداری به امید موفقیت روز افزون

سلام ما هم استقبال میکنیم می توانید مشخصات و برنامه خود را به دفتر پرشین حساب اطلاع رسانی نمایید ۰۲۱۲۲۷۲۴۵۶۴

سلام وقت بخیر.آیا گزارش فصلی قابل ویرایش است؟

باسلام.بله فقط یکبار.موفق باشید

سلام وقت بخیر.آیا گزارش فصلی قابل ویرایش و اصلاح است؟

باسلام خدمت شما بله قابل اصلاح می باشد ولی فقط یکبار.موفق باشید.

باسلام وخسته نباشید،مدیر شرکت وام شخصی گرفته که قراره اقساطش رو از حساب شرکت بپردازن سوالم اینه;هزینه اقساط و بهره را جزو هزینه های مالی شناسایی کنم ؟باتوجه با اینکه وام به اسم شرکت نیست.باتشکر

باسلام خدمت شما کاربر محترم این موضوع را در نظر بگیرید زمانی که وام به نام شرکت می باشد هزینه های بهره که هزینه های متعلق به وام شرکت می باشد از نظر حسابرسان حتی با ارائه مدارک معتبر از بانک و ارائه هزینه های اقساط به سختی موردقبول است چه برسد به وامی که به نام شخص باشد که هزینه های مربوط به آن از نظر حسابرسان و ممیزان مورد قبول نیست و شما نمی توانید آن را جزء هزینه های مالی شناسایی نمایید.موفق باشید.

باسلام.آیا به صورت مستقل وآزدادمیتونم بعنوان یک دانش آموز درجلسات آموزشی شماشرکت کنم.حوزه فعالیت من بیمه های بازرگانی هست و باور به آموزش و یادگیری درحوزه مالیه شخصی دارم.”آموزش آموزش می آورد واین بنیان جاودانگی است.بیل گیتس.

باسلام خدمت شما کاربر محترم شما می توانید جهت اطلاع از جلسات آموزشی مجموعه پرشین حساب با یکی از شماره های ۲۲۷۴۹۴۶۷ و ۲۲۷۲۴۵۶۴ و۲۲۷۳۵۲۶۳ تماس حاصل فرمایید.هدف پرشین موفقیت تمام کاربران هدفمند و پرتلاش می باشد.موفق باشید.

با سلام و خسته نباشید نحوه ثبت حسابداری پیمانکاران دسته دوم را توضیح فرمائید.

سلام وقت بخیر دقیقا بر اساس استاندارد ۹ باید عمل شود با این تفاوت که پیمانکار اول کارفرما می شود و پیمانکار دوم باید مفاصاحساب بیمه را اخذ نماید. شما با ثبت پیمانکاران اول مشکلی ندارید ؟

سلام وقت بخیر یک شرکتی در سال ۹۶ که نماینده بیمه است و دارای تعدادی بازاریاب ( لیست بیمه ایی برای برخی از بازاریابها رد نمی شود ) ولی بابت بازاریابیها براساس کارکردشون که اداره بیمه می دهد پول دریافت می نماییند حتی برخی از این بازاریابها سهامدار این شرکت می باشند. می خواستم بپرسم چه نوع مالیات و با چه درصدی مربوط به موارد فوق می باشد و آیا باید مالیاتی از این بازاریابها کسر نماییم و بعد پول آنها را پرداخت نماییم. آیا مشمول مالیات تکلیفی می باشد یا خیر؟ سپاسگزارم

سلام دوست عزیز. بستگی به نوع قرارداد شما با این افراد دارد. البته مالیات حقوق این افراد طبق قانون باید اخذ گردد. در خصوص عدم ارائه لیست بیمه ای برای برخی از آنان هم این نکته را فراموش نکنید که بیمه پرداختی مطابق قانون کار وظیفه کارفماست و نمیتواند از آن صرف نظر کند و عدم تطابق لیست حقوق به جهت مالیات حقوق با لیست بیمه باعث می شود تا در بازرسی های بیمه مشمول جرائم مربوطه شوید. در صورتی که نیاز به مشاوره با کارشناسان ما دارید با تلفن ۰۳۱۳۶۶۲۸۲۱۱ تماس حاصل نمایید

اگر در ثبت دفاتر فقط مانده حسابهای هر ماه گزارش گردد بطور مثال اگر موجودی نقدوبانک پایان ماه بدهکار باشد همین مانده انتقال داده شود ایا باعث رد دفاتر می گردد با توجه به اینکه سیستم معرفی شده است

سلام دوست عزیز با این توضیحاتی که فرمودید خیر مشکلی نخواهد بود البته لازم است به دارایی یک سیستم حسابداری مورد تایید را اعلام نمایید و موارد مطرح شده در لینکهای ارسال شده را حتما مطالعه فرمایید.

Open عمومی با سلام ملکی قدیمی دارم که تعدادی مغازه در قسمتی از آن است ولی بدون مجوز تجاری از شهرداری سه دانگ آن از قدیم مربوط به خود و سه دانگ آن مربوط به پدرم.در سال ۸۶پدرم سهم خود را به شکل صلح قطعی با دریافت وجه به من واگذار کرد و در همان زمان سند به من منتقل شد و منافع حاصل از آن تا آخر عمر برای وی ماند.این کار با استفاده از قانون تسهیل انجام و مالیات پرداخت نشد. در سال ۹۳پدرم فوت نمود.اینک اینجانب در سال ۹۶قصد پرداخت مالیات متعلقه را دارم.نحوه محاسبه به چه شکل میباشد؟با سپاس

سلام دوست عزیز. به دلیل خاص بودن موضوع مشاوره شما لازم است تا در یک تماس تلفنی و یا ارتباط از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید و پاسخ خود را دریافت نمایید. از طریق راههای زیر با ما در ارتباط باشید: ۰۳۱۳۶۶۲۸۲۱۸ ۰۹۲۱۷۱۱۲۹۸۰ ۰۹۲۱۶۴۵۰۸۴۵ @persianhesab5 @persianhesab4

سلام سرکار خانم خیری ممنونم از تقبل زحمات . همانطور که مستحضر هستید واردات برخی ماشین الات تولیدی مانند موتورهای تولید برق از پرداخت حقوق و عوارض گمرکی ( به شرط نصب و راه اندازی توسط وارد کننده ) معاف میباشند ایا این واردات مشمول معافیت مالیات و عوارض ارزش افزوده هم میشوند یا خیر ؟

سلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. بله طبق ماده ۱۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده حتی مواردی هم که در این زمینه در هنگام ورود مالیات ارزش افزوده برایش پرداخت شود، به عنوان مالیات اضافه پرداختی برگشت داده میشود. سپاس از همراهیتان.موفق باشید.

با سلام من یک شرکت پیمانکاری دارم که کار نصب و راه اندازی مکانیکال و الکترونیکال و فروش برخی ابزارآلات رو انجام میدم. برای این منظور نیاز به یکسری اطلاعات و نقشه ها و مهندسینی دارم که از کمپانی خارجی باید بگیرم و بابت آن فاکتور خدمات دریافتی رو پرداخت کنم.سوالی که مطرحه اینه که آیا این فاکتور بعنوان یک هزینه قابل قبول برای دارایی هست یا نه؟ و آیا این موضوع بار مالی دیگری هم داره؟ که در رسیدگی مالیاتی و بیمه برای ممیزین حائز اهمیت باشه؟مثلا بیمه تامین اجتماعی مهندسین ناظر خارجی و یا ارزش افزوده فاکتور؟

سلام کاربر گرامی آیا شما از بایت این موضوعات قراردادی هم دارید؟

سلام.وقت بخیر . مالک مغازه ای هستم که همه ساله اظهارنامه پرکرده و مالیات بر اجاره را داده ام.مستاجر اولم اظهارنامه پر کرده بود ولی بدهی مالیاتی دارد دومی و سومی هم اظهارنامه پر نکردند. از هیچ کدام از ۳ مستاجر ودیعه و یا ضمانتی ندارم. راهنمایی بفرمایید بهترین کار چیه؟ آیا در آینده میتوانم مغازه ام را بفروشم ؟ یا مثلا موقع انحصار وراثت مشکلی پیش می آید؟ بفرمایید در نهایت بدهی مالیاتی مستاجر ها به عهده کیست؟ آیا دارایی می تواند مالک را مجبور به پرداخت مالیات مستاجر بکند؟ چگونه و کی؟ سپاس

سلام کاربر گرامی این بدهی نهایت به خاطر ملک است و در ادامه دردرسر ساز میشود. پیشنهاد ما به شما این است که به حوزه مالیاتی نامه بزنید و با بیان موضوع در رفع مشکل همکاری کنید. موفق باشید.

سرکار خانم خیری سلام. بله قرارداد دارم ولی غیر رسمی. در قرارداد ها هم آمده که مالیات بر درآمد به عهده مستاجر است. من هم هر سال اظهارنامه داده و مالیات بر اجاره را داده ام. در اظهارنامه هم مشخصات مستاجر را داده ام. ممنون

سلام کاربر گرامی. در صورتی که شما تمام وظایف مالیاتی خود را انجام داده باشید ومدارک پرداخت مالیات در پرونده شما باشد و اطلاعات مستاجر شما در اداره دارایی باشد بدهی مالیاتی ایشان برای شما مشکلی پیش نمی آورد فقط به شرطی که پرونده شما موردی نداشته باشد. موفق باشد

درود بر شما بدهی مالیاتی به مالک ملک ارتباط ندارد….. البته اکر ملک بفروش برسد کلیه بدهی ها ی مربوط به ملک بایستی تسویه شود

سلام خریدهای موادغذایی و..که شرکت ما از فروشگاههای عسلویه می کنند ایاباید دراظهارنامه ارزش افزوده بیاید ولی رقم ارزش افزوده صفر ثبت شود یا اینکه اصلا در سامانه ارزش فزوده ثبت نشود؟

سلام کاربر گرامی. طبق ماده ۱۲ قانون ارزش افزوده اگر معاف هستید که نباید ارزش افزوده ارسال کنید نرخ صفر هم اگر معاف از ارزش افزوده باشد نباید اظهارنامه بدهد و فقط عملکرد صفر ارسال میشود مشروح کامل ماده ۱۲:https://www.intamedia.ir/Pages/Action/LawsIndex/3/1/2

آقای حاجی محمدی من یه سوال دارم : الان مفاد جز (ج) بند (۲) بخشنامه ۱۳۵۳۰مورخ ۸۴/۰۷/۲۷ مقرر می دارد که اشخاص موضوع تبصره ۹ ماده ۵۳ , در کسر مالیات های تکلیفی فقط باید مبلغ پرداختی خود بابت مال الاجاره را ماخذ قرار دهند . همچنین اگر ملک به صورت رهن تصرف (بدون دریافت مال الاجاره ) واگذار شده باشد کسر و پرداخت مالیات به تبع عدم پرداخت مال الاجاره منتفی می باشد. میشه راجبع این توضیح بدید؟ من هنوز نتونستم جواب قانع کننده ای بگیرم . هر سایت و اداره مالیاتی یه چیزی میگه. یکی میگه مالیات تعلق میگیره یکی می گه نمیگیره.

سلام دوست عزیز. باید توجه کنید که حوزه مالیاتی تبدیل رهنی به اجاره را بر اساس نرخ بانکی انجام نمی دهد و فقط مبلغ اجاره مشمول مالیات است. سربلند باشید.

بهترین وبسایتی که تاحالا دیدم.ازتون متشکرم

سلام کاربر عزیز خرسندیم از رضایت و همراهی شما . سربلند باشید

با سلام و ادب، پرسش من درباره فاکتور فروشی است که پیش‌دریافت آن (۵۰% مبلغ کل از سوی خریدار به شرکت) و سفارش‌گذاری خرید اقلام با دریافت فاکتور خرید رسمی (از سوی شرکت از فروشنده داخلی کالا) در اسفندماه سال گذشته بوده ولی کالا در خردادماه سال جاری تحویل و تسویه شده.. در اسناد حسابداری مبلغ پیش‌دریافت بصورت بدهکاری به سال جاری منتقل و موجودی مواد و کالا از سال گذشته در اسناد افتتاحیه سال جاری ابراز گردیده؛ حال در گزارشات خرید فصلی، فاکتور خرید رسمی در زمستان سال گذشته ابراز شود و یا چون کالا درسال جاری دریافت‌شده جزو خریدهای بهار سال جاری محسوب می‌شود!؟ با تشکر

سلام دوست عزیز. شما تمام رویدادها را در دفاتر دقیق وارد کنید که در زمان بررسی دفاتر مشکلی پیش نیاید. ولی در مورد معاملات فصلی با توجه به اینکه در موضوع مفاصاحساب و تایید آن ، باید در زمان ارسال مفاصاحساب نه در زمان تایید، گزارش معامله ارسال شود؛ این مورد هم رویداد مالی معامله در زمان ایجاد باید گزارش شود.

باسلام یک سال است ملک مسکونی را به عنوان مدرسه غیردولتی با پیش پرداخت پانزده میلیون ماهی سه میلیون و پانصداجاره کرده ام مالیات بر اجاره من چقدر است و چگونه محاسبه وثبت حسابداری میگردد با تشکر

سلام ۲۵ درصد اجاره ماهانه را کسر و ۷۵ درصد الباقی را با نرخ ماده ۱۳۱ یعنی ۱۵ درصد محاسبه کنید.

با سلام میخواستم بدونم اگر ۳ درصد مالیات تکلیفی مربوط به هزینه های تبلیغات ۱۳۹۴ شرکت، پیش از “رسیدگی” پرداخت شود، تاثیری در پذیرش آن توسط ممیز دارد یا خیر؟

سلام به شما از نظر کارشناس امور مالیاتی ثبت در دفاتر و تطبیق با اظهارنامه ملاک محاسبه است و ضمن اینکه حتما باید در اظهارنامه درج میشد تا از میزان مالیات متعلقه هم کسر می گردید. پیروز باشید

بله هم در دفاتر ثبت شده و هم در اظهارنامه آورده شده. اما همونطور که می دونید، رد هزینه ها توسط ممیز تا حدی سلیقه ای هست و این امر در مورد هزینه های تبلیغات دوچندان نمود پیدا میکنه و رد این هزینه ها موجب افزایش سود و مالیات خواهد شد. اما سوال من اینه که ایا پرداخت مالیات تکلیفی هزینه ها (تبلیغات)، در عدم رد آنها(به هر دلیلی) موثر است یا خیر؟ ممنون

اگر همراه با گزارش در سامانه ماده ۱۶۹ مکرر باشد بی تاثیر نیست

با سلام و تشکر از سایت عالیتون سوال من اینه ایا عدم ثبت سند اختتامیه در دفاتر باعث رد دفاتر قانونی خواهد بود یا خیر باتشکر

سلام متشکر بله جا افتادن اسناد آن هم اختتامیه ، باید سریعا موضوع را به کارشناس مالیاتی اطلاع دهید

با سلام احتراما در ارتباط با منظور نمودن هزینه اجاره در سامانه گزارش فصلی باید در کدام قسمت درج گردد در گزارش ارزش افزوده همین هزینه اجاره چگونه درج میگردد که هر دو سامانه برابر باشند. باتشکر

سلام به شما در هیچ کدام از سامانه ها نباید گزارش شود

باسلام و تشکر از صبر و حوصله شما در پاسخ گویی.

سوال؟ از نظر مالیاتی(حساب و کتاب مالیاتی) راه اندازی و تاسیس مکانی که هم فعالیت خدماتی و هم فعالیات فروش داشته باشد (همزمان در یک مکان توسط یک نفر یا دونفر) مشکل ساز است یا خیر؟ مثل ورق فروش آهن که همزمان فروش ورق به شکل معمول و هم برش و خمکاری آن را انجام میدهد.که من این فعالیت میخواهم در چوب انجام بدهم.ولی درصنف ما، افراد فروش و خدمات (ماشین کاری)به شکل مجزا در مکان متفاوت ( توسط افراد متفاوت) انجام میدهند به عنوان شغل دو شغل مجزا یعنی:مصالح فروشی و خدمات. تکلیف چگونه میشود؟

سلام دوست بزرگوار ، عنوان شغلی یکسان باشد بلامانع است ، چون یک موضوع با دو فرایند دارید ولی دو موضوع با دو فرآیند نیاز به دو پرونده مالیاتی مجزا دارد مثلا هم فروش ورق و هم فروش مصالح ساختمانی ، ولی فروش و برش آهن مانعی ندارد .

پیروز باشید

سایت فعال و پویایی دارید من امروز از طریق یکی از دوستان آشنا شدم امیدوارم موفق باشید

سلام دوست خوبم سپاس از لطف و حسن توجه شما برایتان آرزوی موفقیت و پیروزی دارم

با سلام -مهندس حاجی محمدی

یه سوال داشتم بابت ماده ۱۷قانون مالیات بر ارزش افزوده -برای تفسیر این ماده می خواستم برام کمک کنید چون درک ش برام

یه کم سنگین می باشد -با مثال بگیید ممنون میشم-خود ماده ۱۷ نه تبصرهاش

سلام جناب شریفی عزیز در ماده ۱۷ هدفش توسعه در بهره برداری است . کلا سازمان مالیات بر ارزش افزوده برای اینکه تشویق بیشتری در این رابطه داشته باشد این قول را به مودیان داده که مالیات و عوارضی که در این راه پرداخت می کنند قابل کسر شدن و تهاتر با میزان مالیات وعوارض دریافتی است ولی باید به همان تبصره ها توجه بیشتری کنید : در ماده ۱۷ چند حالت وجود دارد : مشمول ، معاف و هردو ، مثلا شما اگر مشمول باشید و تجهیزات را برای توسعه فعالیت خود خریداری کرده اید از میزان مالیات فروش آن دوره کسر می شود و اگر معاف باشید خیر قابل کسر نیست .

باسلام و عرض دعای خیر ۱-آیا های مالی به فروش مواد اولیه تعلق میگیرد؟ ۲- سهم فروش مواد اولیه از هزینه های مالی در طی یک سال مالی چقدر است؟

با تشکر

سلام وقت شما بخیر سوال را دقیقا متوجه نشدم ….؟

هزینه های مالی که در مورد سرمایه در گردش گرفته شود؟ مثل خرید مواد (ماده ۱۸۶) میتوان این هزینه مالی را به فروش مواد نسبت داد؟

منظور شما این است که بابت خرید مواد وام کالایی گرفتید و حالا میخواهید بدانید بهره وام می تواند هزینه باشد ؟ درسته ؟ مواد که خودش در بهای تمام شده قرار می گیرد

باسلام آیاپاسخ سوال خودتون را دریافت کردید جناب محمدی ممنون

باسلام و احترام : جناب میثم حاجی محمدی از نکته مالیاتی روز چهارشنبه ۱۴ مهر ماه شما متشکرم سوال اینجانب این است اگر زیان تایید نشده باشد وتقبل زیان ابرازی توسط جاری شرکاء آیان درآمد محسوب می شود و باید نسبت به آن مالیات گرفت ؟ در ضمن خاطر نشان می نمایم نسبت به زیان ابزاری مالیات مطالبه شده با توجه به بند ۱۲ ماده ۱۴۸ قانون پاسخ شما چیست ؟

سلام ممنون از لطف شما ، در بند ۱۲ که واضع قانون گذار گفته از طریق رسیدگی به دفاتر شود می تواند در سنوات بعدی مستهلک شود

با سلام و عرض ادب یک سوئال داشتم اگر امکانش هست جواب دهید . با توجه به خذف مالیات ماده ۱۰۴ ما الان پیمانکارهای جزء مثل گچ کار و کاشی کارو غیره داریم . این قراداد هارو چگونه عمل کنیم ( چگونه دردفتر ثبت و چگونه در گزارش فصلی درج نماییم و آیا لازم هست که به اداره امور مالیاتی اعلام نماییم ؟) با سپاس فراوان رنجبر

با سلام جواب این سوال داده نشده!

سلام دوست عزیز سپاس از همراهی شما. لطفا سوالات خود را از طریق سامانه زیر ارسال نمایید:https://persianhesab.com/soal/

با سلام وخسته نباشید و تشکر از سایت خیلی خوبتون شما کارگاهی کاملا عملی برای صورت های مالی همراه یادداشت های پیوست که پیشرفته باشه دارید؟؟؟؟ یکم تخصصی تر میخوام چون کارگاه تنظیم اظهارنامه عملکرد رو شرکت کردم ولی تقریبا مواردی که بحث شد رو میدونستم و یه موضوعی که هست اون کارگاه که من شرکت کردم اصلا عملی نبود فقط درباره تک تک آیتم های اظهارنامه صحبت شد

اگر دوره پیشرفته کاملا عملی دارین لطفا اطلاع رسانی کنید

با تشکر

سلام و تشکر از اظهارنظر شما در کارگاه اظهارنامه ، یک مثال واقعی در اظهارنامه تکمیل شد و ضمن اینکه بقیه مواردی که کامل نشد توضیح داده شد. در مورد کلاس تهیه صورتهای مالی باید عرض کنم این کلاس در قالب صفر تا صد حسابداری برگزار می شود

لینک دوره : https://persianhesab.com/accounting-education/

دوستان سلام برای نامه نگاری برای بخشودگی جرایم ماده ۱۶۹ مکرر به چه ماده ای اشاره کنم اگر متن خاصی هم مد نظر دارید بگذارید ممنون می شوم

سلام عطف به ماده ۱۶۹ اصلاحی بزنید و البته علت و نوع معاملات با طرف مقابل هم بسیار مهم است

با سلام و خسته نباشید و تشکر از حضور پررنگ شما در حیطه ی مطالب کاربردی حسابداری میخواستم خواهش کنم که آیا امکان برگزاری دوره ی کارآموزی مالیاتی به صورت آن لاین وجود داره؟ برای ما شهرستانی ها که بتونیم از خدمات آموزشی شما استفاده کنیم. با تشکر

سلام به شما دوست گرامی سپاس از حسن توجه شما شما می توانید از بسته های آموزشی این دوره که در قالب ۱۰ dvd می باشد استفاده نمایید.در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با شماره ۰۳۱۳۶۶۳۳۲۵۵ تماس حاصل فرمایید موفق باشید

ذخیره نام و ایمیل در مروگر برای دفعات بعدی

تهران، نیاوران (خیابان باهنر) خیابان مقدسی (مژده)، نبش بن‌بست آزادی، پلاک ۲، واحد ۱۳

شماره تماس: ۰۲۱۲۸۱۱۱۲۲۸

لینک‌های مهم

قوانین پیچیده، بخشنامه‌های متعدد و ابهام و تعارض در قوانین، ایجاد یک گزارش مالی و ارائه آن جهت امور مالیاتی را کاری بسیار دشوار و تخصصی کرده است. این دشواری و پیچیدگی نه‌تنها باعث اتلاف وقت سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌شود، بلکه درنهایت موجب پرداخت مالیات‌هایی به‌مراتب سنگین می‌شود و خسارت‌های گاه جبران‌ناپذیری را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به همراه می‌آورد.

پرشین تکس، وابسته به کانون حسابداران و مشاوران رسمی مالیاتی ایران، به‌عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی و مالیاتی در ایران و با به خدمت گرفتن برجسته‌ترین، باتجربه‌ترین و با دانش‌ترین حسابداران، مشاوران و وکلای مالیاتی، آماده ارائه خدمات مشاوره مالیاتی به شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارها است. خدمات پرشین تکس شامل؛ انجام مشاوره مالیاتی، طراحی و اجرای سیستم‌های مالی، خدمات حسابداری و حسابرسی و دادرسی مالیاتی است.

اگر تا به امروز کسب‌وکاری را راه‌اندازی و یا اداره کرده باشید، حتماً با مقوله مالیات آشنایی دارید و اگر برای پرداخت مالیات دچار مشکل شده باشید، حتماً واژه‌هایی مانند مشاوره مالیاتی، وکیل مالیاتی، مشاوره دارایی و … به گوشتان خورده است. شاید گاهی تصمیم گرفته باشید که از یکی از شرکت‌های مشاوره مالیاتی و یا از یک موسسه مشاوره مالیاتی کمک بگیرید. حتی شاید تلفن خود را برداشته باشید و با یک مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان هم صحبت کرده باشید. اگر همه تجارب بالا را از سر گذرانده باشید و همچنان یک وکیل مالیاتی را به خدمت نگرفته‌اید، قطعاً برایتان این سؤال پیش‌آمده است که چرا نیاز به مشاوره مالیاتی داریم؟

بهره گیری از یک مشاور مالیاتی تنها راهی است که می‌تواند کسب‌وکار شمارا از پرداخت مالیات بیهوده نجات دهد. با بهره‌مندی از مشاوره مالیاتی خوب، اسناد، قراردادها و صورت‌های مالی کسب‌وکار شما …

اظهارنامه املاک ؛ آموزش ثبت نام و ارسال اظهارنامه مالیات بر درآمد اجاره املاک 98مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

نحوه محاسبه مالیات بر گردش حساب و مالیات بر تراکنش بانکی چگونه است؟

اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی ؛ آموزش نحوه پر کردن (تصویری)

مالیات سکه ؛ نحوه محاسبه ، پرداخت و اعتراض به مالیات سکه

میزان مالیات مقطوع خریداران سکه در سال 98 اعلام شد

آخرین مهلت استفاده از تبصره ماده 100 و مالیات مقطوع صاحبان مشاغل

مشاور مالیاتی یا وکیل مالیاتی یک فرد متخصص، تحصیل‌کرده و آبدیده در حوزه‌های مالی و حسابداری است که علاوه بر تسلط به دانش حسابداری و حسابرسی، اشراف کاملی به حقوق و قوانین مالیاتی داشته و تجربه اداره پرونده‌های مالیاتی در مراجع قضایی را دارد.

پرشین تکس با به‌کارگیری زبده‌ترین مشاوران و وکلای مالیاتی تضمین‌کننده ارائه خدمات در بالاترین سطح تخصص و بیشترین ضریب موفقیت است.

پرشین تکس خدمات مالیاتی خود را بدون محدودیت مکانی و تنها با ارسال مدارک و به‌صورت غیرحضوری به انجام می‌رساند؛ در هرکجای ایران، در هرکجای جهان!

با تجربه بالای مشاوران مالیاتی پرشین تکس، پروژه‌های مالیاتی و پروسه دادرسی مالیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در پرشین تکس به انجام می‌رسد.

صاحبان مشاغل، افراد حقوقی و افراد حقیقی در موعدهای مقرر باید اظهارنامه مالیاتی خود را تقدیم اداره امور مالیاتی کنند. این اظهارنامه‌ها پس از بررسی توسط مأمورین ممیز اداره امور مالیاتی ممکن است تائید یا رد شود. اگر تائید شود، فرد بر اساس آنچه اقرار کرده است مالیات خود را پرداخت خواهد کرد. اما اگر اظهارنامه توسط اداره امور مالیاتی رد شود، ممیز اداره مالیات مبلغ دیگری که بالاتر از مبلغ اظهارشده توسط مؤدی است را به‌عنوان مالیات در نظر می‌گیرد. اگر مؤدی مبلغ تعیین‌شده توسط ممیز اداره امور مالیاتی را نپذیرد، باید بر اساس یک فرآیند قانونی اقدام به اعتراض به رأی اداره امور مالیاتی کند. به این فرایند، دادرسی مالیاتی گفته می‌شود.

در این یادداشت به‌طور خلاصه با دادرسی مالیاتی و کلیات آن آشنا خواهید شد و در پایان می‌توانید به این سؤال پاسخ دهید که دادرسی مالیاتی چیست؟

برخی از مشتریان پرشین تکس که افتخار ارائه خدمات مشاوره مالیاتی و دادرسی مالیاتی به آن‌ها را داشته ایم

در پرشین تکس بخوانید : نرم افزار حسابداری|مالیات بر ارث|صورت معاملات فصلی|مالیات بر عایدی سرمایه|مالیات تکلیفی|تبصره ماده 100|مالیات مقطوع عملکرد سال 98|

کلیه حقوق مادی و معنوی پرشین تکس متعلق به کانون حسابداران و مشاوران رسمی مالیاتی ایران است.

طراحی، محتوا و سئو: سلمان صحافی

در لیست زیر تمام سوالات حقوقی پرسیده شده در دادراه و پاسخ وکیل یا وکلا به هر پرسش حقوقی در حوزه ” مالیات ” قابل مشاهده است. شما می توانید با کلیک بر روی گزینه مشاهده، مشاوره حقوقی وکلای عضو دادراه را در قالب پرسش و پاسخ حقوقی در حوزه ” مالیات ” مشاهده کنید.

تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4

تلفن: 02188106553

ایمیل: info@dadrah.ir

ایمیل شکایات: report@dadrah.ir

مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

مجری طرح پشتیبانی سالیانه مالیاتی تهیه و ارسال اظهارنامه عملکرد و ارزش افزوده و صورت معاملات فصلی، در این خصوص خدمات مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان بوده و با شعار خدمات حرفه ای و صادقانه به مودیان محترم، ارائه خدمت می نماییم

مشاوره
مالیاتی تلفنی رایگان سوالات مودیان مالیاتی توسط مشاوران


قبل از انجام هر گونه معامله… ثبت برند اخذکارت بازرگانی امور مالیاتی دفتر مالیانی و کلیه ی امور… کار و روابط کاروکارگری
و همچنین مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان ما
قبل از انجام هر گونه امور حقوقی با ما تماس بگیرید


سایت اینترنتی دکتر حساب

مرکز مشاوره آنلاین و تلفنی کلیه امور مالیاتی ، حسابداری و ثبت شرکت
امکان خرید خدمات … ورود به بازار کار
کاریابی رایگان و امکان درج آگهی استخدام…
با بهره گیری از متخصصان دکترحساب مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی


شرکت حسابداری و حسابرسی و… از ابتدای سال 95)، کلیه امور مالیاتی و مشاوره شامل:
1- تنظیم حسابها برای… حسابداری شرکتها، موسسات و مشاغل. مشاوره تلفنی رایگان (صرفا از طریق تماس با تلفن همراه) ساعت تماس


شرکت حسابداری شکیباتراز ،… از ابتدای سال 95)، کلیه امور مالیاتی و مشاوره شامل:
1- تنظیم حسابها برای… حسابداری شرکتها، موسسات و مشاغل. مشاوره تلفنی رایگان (صرفا از طریق تماس با تلفن همراه) – ساعت تماس


خدمات حسابداری – گزارش ح… اظهارنامه ها به ریز اسناد مالی
– مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .


مسأله درباره زنــدگــی شما… خبــرگان وکــالت آرام

موسسه مشاوره حقوقی آرام، در سال 1395 با… شما در ابتدا توسط تیم متخصص موسسه مشاوره حقوقی، ثبتی و مالیاتی خبرگان وکالت آرام بررسی می… و داخل کشور.

✅✅ مشــــــاوره تلفنی رایگـــان ✅✅

ساعات پ…


انجام امور پلمپ دفاتر
-اظهارنامه و پلمپ دفاتر 1399
-ثبت شرکت (خاص و محدود)
-گرفتن کد اقتصادی شرکت ها در کوتاه ترین زمان
– مشاوره و انجام کلیه امور حسابداری و مالیاتی شرکتها
– پیاده سازی سیستم حسابداری مالی و مالیاتی
-جهت کسب اطاعات بیشتر و مشاوره حضوری و تلفنی رایگان تماس بگیرید.


با موسسه خدمات حسابداری و مالیاتی تیوان در خدمت شما هستیم.
انجام کلیه امور مالی و حسابداری
اجرای کلیه امور مالیاتی ، مشاوره ، تنظیم لوایح دفاعیه ، تعدیل مالیات و…
آدرس دفتر: تهران ، مترو نواب
(مشاوره تلفنی رایگان)
سایت موسسه : www.tivantax.com
تماس فقط در ساعات اداری


نرم افزار حسابداری کالای… کاربرپسند
مورد تایید سازمان امور مالیاتی و دارایی
امکان استفاده از… به روز رسانی نرم افزار به صورت رایگان از طریق اینترنت
امکان پشتیبانی… با قابلیت چاپ بر روی انواع چک با هر نوع فونت دلخواه

*به همراه نسخه آزمایشی و مشاوره رایگان*

وب سایت : www.sibaclub.com


مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در دفتر وکلای عدل جویان

مشاوره
… اختلافات کارگر و کارفرما ، مالیاتی و…
• وکالت دعاوی بازرگانی… ارث، وصیت، قیمومت، ولایت و..


گروه مالی پارس حساب
(مشاوره تلفنی رایگان)
1. تنظیم اظهارنامه مالیاتی و تحریر دفاتر قانونی شرکتها… 7658179-0912 4671440-0912


نرم افزار حسابداری لوازم… کاربرپسند
مورد تایید سازمان امور مالیاتی و دارایی
امکان استفاده از… به روز رسانی نرم افزار به صورت رایگان از طریق اینترنت
امکان پشتیبانی… با قابلیت چاپ بر روی انواع چک با هر نوع فونت دلخواه

*به همراه نسخه آزمایشی و مشاوره رایگان*
وب سایت : www.sibaclub.com


مناسب تمامی مشاغل
شامل تمامی قابلیتهای موردنیاز جهت ثبت در سازمان امور مالیاتی :
– قابلیت ثبت فروش و صدور… و…

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
تلفن : 36012606-051
همراه : 09158835030
وب سایت : www.sibaclub.com


شرکت حسابداری حسابدار سبز… از مدیران مالی و مشاوران ارشد مالیاتی ، آماده ارائه خدمات تخصصی… راهکار های مناسب مالیاتی

– مشاوره تخصصی مالیاتی رایگان (تلفنی – حضوری)

***… تهران – میدان سپاه


گروه مشاوران مالی و حسابداری… ٰ طی سالها تجربه در امر مشاوره و اجرای برنامه های اقتصادی… مالیاتی

طراحی ،پیاده سازی واجرای حسابداری مالیاتی منطبق با سیستم حسابداری مدون

پیگیری پرونده های باز … دراینخصوص آماده ارائه جلسه مشاوره رایگان به صورت حضوری ویا تلفنی می باشیم…..

آدرس : …


هلو قدرتمندترین و پرفروشترین… ،آموزش ،پشتیبانی محلی بهمراه مشاوره رایگان
– انجام کلیه امور حسابداری و مالیاتی توسط کادر مجرب و باتجربه… مواردی از قبیل خدمات پشتیبانی تلفنی ، آنلاین و حضوری
– خدمات… رایگان با کارشناسان با داخلی 125 تماس بگیرید


مالیات کمک

خدمات قابل… ممکن را پرداخت نمایند و پایه مالیاتی بر مبنای حداقل شکل گیرد (با… (جهت ارائه به بانکها، بورس و…) و مشاوره در زمینه اخذ تسهیلات.

8-… موسسات و مشاغل.

مشاوره
تلفنی رایگان (صرفا از طریق تماس با تلفن همراه)

0912-302-2595– 021-26700442

ساعت تماس


با سلام
انجام کلیه ی امور…
همین حالا با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید


گروه مشاوران مالی ،حسابداری… حسابداران ٰ طی سالها تجربه در امر مشاوره و اجرای برنامه های اقتصادی… ،پیاده سازی واجرای حسابداری مالیاتی منطبق با سیستم حسابداری مدون
پیگیری پرونده های باز … دراینخصوص آماده ارائه جلسه مشاوره رایگان به صورت حضوری ویا تلفنی می باشیم…..

آدرس : زنجان…


مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی

قابل توجه :
شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود
شرکت ها و مؤسسات حقوقی وحقیقی
شرکت های سهامی عام و مؤ سسات
فروشگاه ها و کارگاه های صنعتی
دفاتر معاملات املاک
شرکت های پیمانکاری
دفاتر اسناد رسمی
و کلیه مشاغل
ارائه ی کلیه خدمات مالی ، حسابداری و مالیاتی با بهترین کیفیت توسط کارشناسان مجرب مالیاتی

مشاوره تلفنی : رایگان


مشاوره تلفنی رایگان
عضو انجمن حسابداران ایران

1. بستن حسابها ، تنظیم اظهارنامه مالیاتی و تحریر دفاتر قانونی شرکتها… : ebrahim.rodaki@gmail.com


نرم افزار حسابداری لوازم… کاربرپسند
مورد تایید سازمان امور مالیاتی و دارایی
امکان استفاده از… به روز رسانی نرم افزار به صورت رایگان از طریق اینترنت
امکان پشتیبانی… با قابلیت چاپ بر روی انواع چک با هر نوع فونت دلخواه

*به همراه نسخه آزمایشی و مشاوره رایگان*


مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی
مشاوره حقوقی رایگان مالیاتی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *